Denniz0229 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:01:
[...]
dat hij bij de eagles kwam dacht ik, nouuuu, dat kan wel wat worden.
maar toen je zag hoe makkelijk hij de topspelers liet gaan was het einde al zoek.
er is gewoon niks meer van een goed philly team over.
maclin weg, jackson weg, mccoy weg. wie gaat er dan de TD's scoren

Mwa, bij de meeste van die beslissingen stond ik wel achter.
Vergeet niet dat Reid met 'dat philly team' 4-11 ofzo gegaan is.
Maclin heeft als een top 5 WR betaald gekregen. Dat is ie gewoon niet.
No need om zoveel te betalen. Helaas heeft Jordan Mathews gewoon een slecht jaar gehad.
Jackson, waar hij inderdaad een wedstrijd kan omkeren en voor big plays kan zorgen, kan hij ook compleet onzichtbaar zijn tijdens games. Voor iedere TD die ie vangt, neemt ie 5 plays off.
Dat is iets wat je als coach niet kan accepteren en stuurde een goede message door het team door Jackson de deur te wijzen. Uiteindelijk is het een 1 trick pony.
Mccoy trade was een complete shock voor mij toen ik die ochtend het push bericht binnen kreeg. Maar ze hebben er wel een goede jonge(!) MLB voor terug gekregen.
Mccoy is bijna 30, daarna beginnen backs zeer in te zakken, waar je uit Alonso nog zeker 8 goede jaren kan verwachten. Hoewel Alonso niet heel goed gespeeld heeft, maar ook niet veel op het veld heeft gestaan. ACL is lastig terug komen. Dat duurt 2 jaar.
Als Murray een goed jaar gehad zou hebben, had iedereen Chip een genius gevonden.
Dit mocht helaas niet zo zijn, maar maybe gaat de volgende coach wel een power I offense om Peters/Kelce/Johnson/Murray bouwen.
Uiteindelijk denk ik dat het dit jaar ook grotendeels aan de spelers gelegen heeft. Die hebben gewoon niet tot hun volle potentie gespeeld. Maar het is aan de coach om dit eruit te krijgen, en dat is niet gelukt.
Het zou me niets verbazen als Chip halfway dit seizoen de lockerroom vertrouwen verloren heeft en dat dit een reden is van zijn exit en onderpresteren van het team.