Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:00
Chip Kelly weg uit Philly!

Die zag ik even niet aankomen!
Had wel verwacht dat ie nog een jaartje zou krijgen om te bewijzen dat zijn systeem werkt.
Normaal heeft Lurie ook wel veel geduld met zijn coaches...
Shocker! Ben benieuwd wat nu.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 14:25
Flix20 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 09:56:
Chip Kelly weg uit Philly!

Die zag ik even niet aankomen!
Had wel verwacht dat ie nog een jaartje zou krijgen om te bewijzen dat zijn systeem werkt.
Normaal heeft Lurie ook wel veel geduld met zijn coaches...
Shocker! Ben benieuwd wat nu.
dat hij bij de eagles kwam dacht ik, nouuuu, dat kan wel wat worden.
maar toen je zag hoe makkelijk hij de topspelers liet gaan was het einde al zoek.
er is gewoon niks meer van een goed philly team over.
maclin weg, jackson weg, mccoy weg. wie gaat er dan de TD's scoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Denniz0229 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:01:
[...]

dat hij bij de eagles kwam dacht ik, nouuuu, dat kan wel wat worden.
maar toen je zag hoe makkelijk hij de topspelers liet gaan was het einde al zoek.
er is gewoon niks meer van een goed philly team over.
maclin weg, jackson weg, mccoy weg. wie gaat er dan de TD's scoren 8)7
Mwa, bij de meeste van die beslissingen stond ik wel achter.
Vergeet niet dat Reid met 'dat philly team' 4-11 ofzo gegaan is.

Maclin heeft als een top 5 WR betaald gekregen. Dat is ie gewoon niet.
No need om zoveel te betalen. Helaas heeft Jordan Mathews gewoon een slecht jaar gehad.

Jackson, waar hij inderdaad een wedstrijd kan omkeren en voor big plays kan zorgen, kan hij ook compleet onzichtbaar zijn tijdens games. Voor iedere TD die ie vangt, neemt ie 5 plays off.
Dat is iets wat je als coach niet kan accepteren en stuurde een goede message door het team door Jackson de deur te wijzen. Uiteindelijk is het een 1 trick pony.

Mccoy trade was een complete shock voor mij toen ik die ochtend het push bericht binnen kreeg. Maar ze hebben er wel een goede jonge(!) MLB voor terug gekregen.
Mccoy is bijna 30, daarna beginnen backs zeer in te zakken, waar je uit Alonso nog zeker 8 goede jaren kan verwachten. Hoewel Alonso niet heel goed gespeeld heeft, maar ook niet veel op het veld heeft gestaan. ACL is lastig terug komen. Dat duurt 2 jaar.

Als Murray een goed jaar gehad zou hebben, had iedereen Chip een genius gevonden.
Dit mocht helaas niet zo zijn, maar maybe gaat de volgende coach wel een power I offense om Peters/Kelce/Johnson/Murray bouwen.

Uiteindelijk denk ik dat het dit jaar ook grotendeels aan de spelers gelegen heeft. Die hebben gewoon niet tot hun volle potentie gespeeld. Maar het is aan de coach om dit eruit te krijgen, en dat is niet gelukt.
Het zou me niets verbazen als Chip halfway dit seizoen de lockerroom vertrouwen verloren heeft en dat dit een reden is van zijn exit en onderpresteren van het team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
schijnbaar verschilt onze visie hierin nogal.

het salaris van maclin heb ik me niet mee bezig gehouden, hier kan dus weinig over zeggen.
ik weet wel dat hij de belangrijkste WR was bij de eagles.

jackson is een probleemkind idd, maar wel een die standaard double cover nodig heeft.
dit geeft juist ook weer mogelijkheden op het veld.

mccoy trade..., weet niet of je vroeger espn pre-game show keek?
daar hadden ze altijd een segmentje ''C'mon Man''.
dat is letterlijk het enige wat ik hier over ga zeggen, want dit is gewoon een idiote zet.

murray, een echte downhill runner, wat doet Chip, outside runs all the F***ng way.
dat is gewoon slecht coachen hoor, de reden dat murray het goed deed is voornamelijk door de O-line van cowboys. verder is hij gewoon compleet nutteloos. had je beter sproles op alle 3 de downs kunnen gebruiken.

en dan nog QB/QB, hier valt weinig over te zeggen, behalve;
wie de f*ck wilt er nou sam bradford als franchise QB 8)7

edit: ben trouwens geen eagles fan hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Het klopt dat Maclin de no.1 wr was voor de eagles, maar het salaris dat hij gekregen heeft bij de Chiefs zit op 11mil per jaar. Dat is dezelfde prijs als Jordy Nelson,Larry Fitz en maar 2 mil onder Dez, AJ Green.

Maclin is goed, maar niet zó goed. De Chiefs hebben gewoon teveel betaald voor 'm. Dit is gewoon een goede front office move. Zeker omdat ze Jordan Mathews hebben welke het ook goed deed dat jaar en Maclin zou vervangen. Die heeft dit jaar alleen gewoon niet zo denderend gespeeld.

En het klopt dat Jackson vaak double coverage nodig heeft. Maar er zijn heel veel deep threat receivers die downfield double coverage eisen. Daar heb je niet zo'n draak voor nodig. Maar het is wel iets wat de Eagles dit jaar gemist hebben. Vorig jaar wat minder.

En overigens heeft Murray in college ook in een spread systeem gespeeld, (funfact,met Sam Bradford) bij Oklahoma. En daar speelde hij ook gewoon goed, dus hij is bewezen in een spread systeem.
Wat Murray wel miste waren de 2 guards uit Dallas. Ik vind de center van Philly beter dan die van Dallas. En Jason Peters, hoewel niet zo dominant dit jaar als voorgaande, vind ik nog steeds de beste LT uit de league en Lane Johnson speelde ook goed dit jaar.

En wat Bradford betreft, ALS hij healthy is, heeft hij het arm talent om een top 5 QB te zijn.
Ik denk dat ik Bradford op no. 3 zet in de hele league als je naar puur gooi talent gooit (Stafford 1, Cutler 2)
Probleem is alleen dat ie veel geblesseerd is en je zag dat hij begin dit seizoen gewoon roestig en wat angstig was. Niet zo gek als je al ruim 2 jaar geen down gespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Denniz0229 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:21:

en dan nog QB/QB, hier valt weinig over te zeggen, behalve;
wie de f*ck wilt er nou sam bradford als franchise QB 8)7

edit: ben trouwens geen eagles fan hoor :9
Hij is volgend jaar free agent en ik denk dat er genoeg teams in de rij zullen staan. Zeker na dit jaar met zoveel QB-problemen bij zoveel teams.

En als ik Chip was zou ik de NFL maar lekker laten voor wat het is en weer terug gaan naar College football.

[ Voor 11% gewijzigd door Andamanen op 30-12-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Andamanen schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:31:
[...]

Hij is volgend jaar free agent en ik denk dat er genoeg teams in de rij zullen staan. Zeker na dit jaar met zoveel QB-problemen bij zoveel teams.

En als ik Chip was zou ik de NFL maar lekker laten voor wat het is en weer terug gaan naar College football.
waaronder dus bij de eagles, omdat bradford altijd geblesseerd is.
waarom denk je dat de rams hem hebben weggedaan? niet omdat die zo geweldig is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-09 15:45
Mooi overzicht voor de playoffs tot nu toe:
Afbeeldingslocatie: http://images.performgroup.com/di/library/sporting_news/a9/55/nfl-playoff-bracket-2016-ftr-010316jpg_11nha8vj9i6ru1ksobvipifetu.jpg?t=183303746

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Alleen het systeem klopt niet helemaal.
Het is namelijk geen traditionele knock-out, maar op basis van seeding.
Als de steelers bijvoorbeeld winnen dan moeten die tegen de broncos en niet tegen de pats, zoals het plaatje doet vermoeden.

Verder hoop ik maar dat de pats wat extra trainen aankomende week.
Man wat waren de afgelopen 2 weken pats onwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
D-line van Miami kwam gister eindelijk is opdagen.
Laatste game van het seizoen.. Ff snel nog wat op tape zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Voor de ultieme divisional round zie ik graag GB, SEA, HOU en PIT winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Afbeeldingslocatie: http://bingblog.blob.core.windows.net/bing/2016/01/BingPredictsFootballPlayoffs.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

NFC zie ik zomaar gebeuren, maar de AFC-kant weet ik nog zo niet. En ik zie NE niet winnen van Carolina.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
dat is mijn ideale verloop 8)
FL!PNEUS schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:19:
[...]

NFC zie ik zomaar gebeuren, maar de AFC-kant weet ik nog zo niet. En ik zie NE niet winnen van Carolina.
ik zie de panthers nog wel verliezen van de seahawks.
afgelopen weken hebben we geleerd dat panthers niet onverslaanbaar zijn en dat seahaws toch wel een erg sterk team is.

de AFC kan inderdaad nog alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik vind het wel een mooie ontknoping voor dit seizoen eigenlijk, de laatste twee weken hebben we gezien dat echt nog niets vaststaat.

NE heb ik mijn twijfels over, die kan het nog wel eens moeilijk krijgen in de AFC. Kansas gaat best goed de laatste tijd. En de Seahawks dominantie over de Cardinals (en ik zeg dit niet als fan) kan niet weggewuifd worden. Ik vond de Cardinals eigenlijk het nr 1 team van de hele NFL tot op dat moment. De Panthers hadden een wat eenvoudiger schedule tot de laatste paar weken (ook al vind ik het nog steeds erg knap) en je ziet ze nu toch echt ook verliezen.

Ik denk dat de Seahawks ditmaal wel degelijk van de Panthers kunnen winnen. Vergeet niet dat de Seahawks met de gatenkaas-OL maar nipt verloren van de Panthers.En nu komen dan een aantal belangrijke spelers terug uit de IR. Lynch, Okung, Sweezy, Chancellor én Willson waren er tegen de Cards niet en zijn er vrijwel zeker aankomende zondag wel tegen de Vikings.

Ik kijk serieus uit naar de uiteindelijke pot vs de Panthers oOo

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Ik vind het ook een leuke set teams in de playoffs dit jaar. Ik gok dat we weer een DEN-NE (Manning-Brady) krijgen en een SEA-CAR aan de andere kant. Dan is de kans op een superbowl-rematch ook best wel groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Cloud schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:47:
En de Seahawks dominantie over de Cardinals (en ik zeg dit niet als fan) kan niet weggewuifd worden. Ik vond de Cardinals eigenlijk het nr 1 team van de hele NFL tot op dat moment.
Ik zeg dit wel als fan :+ Week 17 was niet belangrijk meer en dat was te merken. Toen ik begin deze maand in het stadion was zei zo'n beetje iedereen "van de Seahawks gaan we verliezen". Ze willen echt helemaal niets weggeven aan hun grootste rivaal...

Plus, zo'n beetje iedereen denkt in week 17 aan zichzelf. Niemand wil geblesseerd raken (zie ACL geval bij de Panthers nog, extreem zuur).

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:00
Vergeet niet dat de Panthers ook gewoon gegroeid zijn in de laatste weken, de win in Seattle was zeker een belangrijk moment. En de loss tegen de Falcons kon eigenlijk niet op een beter moment komen, als een soort reality check.

Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Zo ik zet het american football getrouw weer vanaf begin jan aan tot de superbowl :) PIT vs CIN was spannend gisteren vanavond tot uurtje of 2 alles volgen via fox sport. goed dat je er nu niet een extra abbo voor moet hebben dit jaar! weten jullie nog een mooi filmpje van het seizoen tot nu toe? :)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ook maar eens aanzetten; ik zie dat de NCAA finale morgen ook uitgezonden wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
spartacusNLD schreef op zondag 10 januari 2016 @ 16:41:
Zo ik zet het american football getrouw weer vanaf begin jan aan tot de superbowl :) PIT vs CIN was spannend gisteren vanavond tot uurtje of 2 alles volgen via fox sport. goed dat je er nu niet een extra abbo voor moet hebben dit jaar! weten jullie nog een mooi filmpje van het seizoen tot nu toe? :)
Zaterdag voor de wedstrijd een uur lang road to the playoffs vlak voor de game op fox sports.

Misschien kan je het nog terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 12:32
Ik vind het wel een mooie ontknoping voor dit seizoen eigenlijk, de laatste twee weken hebben we gezien dat echt nog niets vaststaat.

NE heb ik mijn twijfels over, die kan het nog wel eens moeilijk krijgen in de AFC. Kansas gaat best goed de laatste tijd. En de Seahawks dominantie over de Cardinals (en ik zeg dit niet als fan) kan niet weggewuifd worden. Ik vond de Cardinals eigenlijk het nr 1 team van de hele NFL tot op dat moment. De Panthers hadden een wat eenvoudiger schedule tot de laatste paar weken (ook al vind ik het nog steeds erg knap) en je ziet ze nu toch echt ook verliezen.

Ik denk dat de Seahawks ditmaal wel degelijk van de Panthers kunnen winnen. Vergeet niet dat de Seahawks met de gatenkaas-OL maar nipt verloren van de Panthers.En nu komen dan een aantal belangrijke spelers terug uit de IR. Lynch, Okung, Sweezy, Chancellor én Willson waren er tegen de Cards niet en zijn er vrijwel zeker aankomende zondag wel tegen de Vikings.

Pff.. door het oog van de naald afgelopen zaterdag! Hoe Walsh het voor elkaar krijgt om een 27yard FG met bijna 3m te missen 8)7 Erg lullig, en als ik heel eerlijk ben verdiende de Vikings de overwinning ook meer dan de Hawks.

Wel heel vet dat de Packs door zijn! Heb de pot gisteren uitgezet bij 11-0 achterstand, dacht dit wordt weer drama haha. Was wel blij verrast toen ik de eindscore zag vanochtend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Wat een bizarre game was Pit-Cincy zeg!
Betere team heeft het uiteindelijk wel gewonnen, maar bizar hoe de Bengels de game zo laat nog weg hebben gegeven na die fumble en bonehead plays van Burrfict en Pacman...

Wat winnaars dit weekend wat mij betreft geen verrassingen.
Seattle-Carolina is wel echt een knaller waar ik naar uitkijk!
Waar ik overigens Carolina als winnaar verwacht.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de KC-NE game. Die kan echt alle kanten opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Nog een mooi aandenken aan Minnesota v Seattle :D (volgend jaar eindelijk weer in een dome zie ik)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2evztqu.png

-6 Fahrenheit (-21 Celcius), -25 Windchill (-31 Celcius) bij kickoff las ik [hier nog -11 zo te zien]

Afbeeldingslocatie: http://a1.espncdn.com/combiner/i?img=%2Fphoto%2F2016%2F0110%2Fr42864_3572x3048cc.jpg&w=570

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 11-01-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Grimmie187 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 08:38:
[...]
Pff.. door het oog van de naald afgelopen zaterdag! Hoe Walsh het voor elkaar krijgt om een 27yard FG met bijna 3m te missen 8)7 Erg lullig, en als ik heel eerlijk ben verdiende de Vikings de overwinning ook meer dan de Hawks.
Het was gewoon een verschrikkelijk taaie pot. Ik weet eerlijk gezegd niet echt wie het meer verdiende. De Vikings hebben in elk geval hartstikke goed gespeeld, veel beter dan de vorige keer. Eigenlijk was het gewoon een game van twee erg goede defenses tegen elkaar, waardoor de score gewoon laag blijft. Dan komt het aan op doorzettingsvermogen en geen fouten maken/wonderen laten gebeuren. Die FG vergeet ik gewoon, iedereen moet het een keer overkomen en dit was wel het meest lullige moment ooit (afgezien van in een SB misschien). Het waren zenuwen, het was de kou, het waren de laces, het was de hold of een combinatie van alle. Maar je moet hem dan gewoon maken. Volgens deze review van zijn kick, was het overigens echt een fout van Walsh.

De fumble van Adrian was absoluut killing voor de Vikings en ze waren daarnaast ook niet zonder mazzel. De DPI call op Chancellor was echt onzin en had die betreffende drive al veel eerder moeten beëindigen. Maar goed, eerder had Chancellor een keer mazzel in een soortgelijke situatie maar dat was minder belangrijke drive.

De play van Wilson na die gemiste snap was een wonder. Niet mazzel maar wel een wonder. In elk geval één van de mooiste plays van Wilson ooit. Hij raakte niet in paniek met 5 (!!) DL die op hem afrenden, was koel genoeg om de bal niet staand op te pakken maar een baseball slide te doen en was koel genoeg om daarop een goede worp naar Lockett te maken.

Mijn conclusie; de game kon beide kanten gaan, de eerste helft was echt voor de Vikings. Maar ze hielden het niet vol tot op het eind, dat was echt voor de Seahawks.
The Realone schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Vergeet niet dat de Panthers ook gewoon gegroeid zijn in de laatste weken, de win in Seattle was zeker een belangrijk moment. En de loss tegen de Falcons kon eigenlijk niet op een beter moment komen, als een soort reality check.
Absoluut! Ik kijk niet uit naar die pot omdat het een eitje wordt of zo :) Ik kijk er naar uit omdat het hopelijk een goede game wordt, waarbij de Seahawks nu een goede kans maken. En eerlijk gezegd mag ik Cam niet zo, dus there's that :P

[ Voor 4% gewijzigd door Cloud op 12-01-2016 10:49 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Cloud schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:32:
En eerlijk gezegd mag ik Cam niet zo, dus there's that :P
Wait, whut? ;)

Mijn persoonlijke mening; een heerlijke speler om naar te kijken en 1 van de beste alround QB's en volgens mij een gigantisch motivator voor het team. Maar ik vind het ook mooi hoe hij met dingen om gaat en dat hij een beetje afwijkt van de norm. Gewoon plezier hebben, lachen, de tijd nemen voor je fans en dat soort dingen.

Ik kan dat totaalplaatje erg waarderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
The Realone schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:12:
[...]

Wait, whut? ;)

Mijn persoonlijke mening; een heerlijke speler om naar te kijken en 1 van de beste alround QB's en volgens mij een gigantisch motivator voor het team. Maar ik vind het ook mooi hoe hij met dingen om gaat en dat hij een beetje afwijkt van de norm. Gewoon plezier hebben, lachen, de tijd nemen voor je fans en dat soort dingen.

Ik kan dat totaalplaatje erg waarderen. :)
Eens, ik vind Cam ook wel een toffe kerel. Tuurlijk is het een beetje een show-off maar komop, het is USA en de NFL :P

Het is duidelijk dat hij plezier heeft op het veld, wat aanstekelijk werkt voor zijn teamgenoten en het publiek. Ook het weggeven van de TD ballen aan de jongste fans vind ik een leuk gebaar, probleem is alleen dat hij hier nooit meer vanaf komt vrees ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik snap jullie beide en ja het is de USA en het is NFL. Maar dan nog vind ik het bij hem (de superman celebration..) net wat teveel van het goede. Kijk naar Brady, Rodgers, Carson en andere top QB's. Die vieren ook hun TDs maar wel op een andere manier. Wat mij betreft mag het wel iets minder en mag hij vooral ook wat meer nadruk leggen op de mannen die hem daar brengen. Zeker eerder in het seizoen waren zijn stats absoluut niet fantastisch en scoorde hij (naar mijn mening!) vooral vanwege zijn team. Om dan helemaal los te gaan in je eentje in de endzone, mwah.

Maar goed, dat ben ik en ik snap dat meningen daarover flink kunnen verschillen :) Je zou kunnen zeggen dat hij het inderdaad 'anders' doet dan gemiddeld en dus een leuke opvallende speler is. Maar bij mij valt het gewoon wat minder goed :)

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 12-01-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Grappig dat je dan Brady en Rodgers noemt.
Brady is een arrogante kwal die zich ook zodoende gedraagt. Naast het uitbundig vieren van een TD, staat hij er ook bekend om, om bij de tegenstander in de face te komen om ze flink te taunten.

Rivers is ook zo'n arrogante kwal. Kijk maar eens naar wat beelden van de feud tussen hem en Cutler.

Rodgers doet na een TD die belt celebration(aka discount dubblecheck).

Ze doen het bijna allemaal.
Ikzelf ben absoluut fan van Cam.
Waar ik het absoluut niet mee eens ben is dat cam scored vanwegen zijn team. Ik ben van mening dat zijn team scored vanwege Cam.
Kijk naar wie ie allemaal om zich heen heeft. Een stel afdankers van andere teams. Hij brengt ze allemaal omhoog, met name in de offense. En daarnaast hebben ze uiteraard de beste defense in de NFL momenteel.

En je ziet dat Cam het doet om te entertainen. En dat is pro football nou eenmaal. Dat is hoe de nfl zichzelf en het schild wilt profileren. Als entertainment.
Hoe is zo'n superman of dab doen na een TD anders dan een D-end die een dansje doet nadat ie een sack heeft gemaakt. Of wanneer een WR/Hb een first down oppikt een duidelijk gebaar naar voor maakt om aan te geven dat ie een first down behaald heeft. Of al die dansjes die de spelers tegenwoordig doen.
Het hoort er gewoon bij.

Één ding is zeker, en in mijn ogen het belangrijkste, zijn teamgenoten houden van 'm en gaan voor 'm door het vuur. Zijn team weet waar hij voor staat en voeden daarvan.

Maar snap dat het als Seattle fan lastig is om van Cam te genieten als ie jullie de playoffs uit gaat sturen:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Rams naar LA? mkay

http://espn.go.com/nfl/st...rams-relocate-los-angeles

[ Voor 68% gewijzigd door mrsar op 13-01-2016 12:59 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Let's agree to disagree, of in elk geval; laten we stellen dat smaken verschillen :) Ik heb dat gevoel absoluut niet bij Brady/Rodgers maar dat komt misschien ook door hun staat van dienst.
En daarnaast hebben ze uiteraard de beste defense in de NFL momenteel.
Hoe bedoel je dat? :) Want dat is in elk geval volgens de statistieken die ik ken niet zo. Denver had de beste defense gedurende het reguliere seizoen, in elk geval in Total Defense en Passing Defense. Football outsiders' DVOA heeft Carolina dan wat hoger staan dan NFL zelf maar nog steeds na Denver (2e positie).

Wie wie de playoffs uit gaat sturen kan ik weinig over zeggen. Seattle is een totaal ander team dan de eerste keer en de Panthers (ik neem aan van wel, want ik volg ze niet op de voet) ongetwijfeld ook. Ze staan beide in de playoffs dus een bepaalde kwaliteit moet er in elk geval zijn, ongeacht hoe ze er gekomen zijn :)

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 13-01-2016 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Flix20 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:46:
Grappig dat je dan Brady en Rodgers noemt.
Brady is een arrogante kwal die zich ook zodoende gedraagt. Naast het uitbundig vieren van een TD, staat hij er ook bekend om, om bij de tegenstander in de face te komen om ze flink te taunten.

Rivers is ook zo'n arrogante kwal. Kijk maar eens naar wat beelden van de feud tussen hem en Cutler.
Dus ik mag jouw ook een arrogante kwal noemen op basis van deze post?

Weet je überhaupt wel hoe deze mensen zich gedragen buiten het veld?
Iedereen viert een TD, soms zie ik defenders zelfs uitbundig juichen als ze een simpele tackle maken. Dus als we dan jouw redenering gaan gebruiken is iedereen in de nfl een arrogante kwal.
Zijn ze al jaren mee bezig en hebben nu eindelijk akkoord.
Ik vond het altijd al vreemd dat LA geen team had.
Echter had ik persoonlijk de raiders liever terug zien gaan.
In sanfran/oakland zitten namelijk al 2 teams op elkaars lip, nu valt rond st. Louis een enorm gat.
Maar ze zullen het wel hebben uitgerekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-09 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Denniz0229 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:27:

Zijn ze al jaren mee bezig en hebben nu eindelijk akkoord.
Ik vond het altijd al vreemd dat LA geen team had.
In sanfran/oakland zitten namelijk al 2 teams op elkaars lip, nu valt rond st. Louis een enorm gat.
Maar ze zullen het wel hebben uitgerekend :+
Dat dus precies :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

[...]

Wat ik gisteren meekreeg was dat de eigenaars de Raiders liever niet terug zien in LA, vanwege de gangaffliaties, etc. LA Raiders hadden nogal een slechte reputatie. Neemt niet weg dat als de Chargers besluiten nîet te gaan, de Raiders alsnog kunnen besluiten om naar LA te vertrekken. Vond het wel opvallend dat de eigenaar van de Raiders niet echt committed leek te zijn richting Oakland. Zou het wel jammer vinden als ze weggaan uit de Bay Area; vind de San Francisco / Oakland rivaliteit (zowel in honkbal als football) één van de weinige échte rivaliteiten hier in de VS.
In sanfran/oakland zitten namelijk al 2 teams op elkaars lip
Ach, in New York (New Jersey, eigenlijk ;)) spelen twee teams in hetzelfde stadion (wat wellicht ook met Rams / Chargers gaat gebeuren in Inglewood). Vind de combinatie Rams / Chargers in LA veel logischer dan Chargers / Raiders (wat het oorspronkelijke voorstel was), omdat de laatste in dezelfde divisie spelen, en je nu één NFC en één AFC team (als de Chargers besluiten alsnog te gaan) hebt.
nu valt rond st. Louis een enorm gat.
Aan de andere kant speelt de NFC West nu echt in het westen :+.

[ Voor 20% gewijzigd door FL!PNEUS op 13-01-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
[...]

Dus ik mag jouw ook een arrogante kwal noemen op basis van deze post?

Weet je überhaupt wel hoe deze mensen zich gedragen buiten het veld?
Iedereen viert een TD, soms zie ik defenders zelfs uitbundig juichen als ze een simpele tackle maken. Dus als we dan jouw redenering gaan gebruiken is iedereen in de nfl een arrogante kwal.
Ik zeg niet dat iedereen die celebrate na een goeie play een arrogante kwal is. Maar er is wel een bepaalde manier waarop dat gedaan word, en het taunten van een tegenstander.
Hoe bv die Richard Sherman en Josh Norman maar ook een Odell Beckham, of vroeger Chad Johnson en T.O. dat vind ik weldegelijk arrogante kwallen. Tussen dat rijtje zou ik Cam Newton zeker niet plaatsen.
Maar dat is natuurlijk ook allemaal wel een onderdeel van het spel. Zijn natuurlijk ook wel allemaal haantjes.
Zelf praat ik ook als ik op het veld sta. En vele meer.

En ik weet zeker hoe de spelers zich gedragen buiten het veld.
Ik heb tijdje in Ft. Lauderdale gewoond en kom daar regelmatig terug. En daar wonen redelijk wat nfl spelers en in de clubs kom je ze nog wel is tegen. Of op het strand, waar ze trainen.
Cloud schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:11:
[...]

Let's agree to disagree, of in elk geval; laten we stellen dat smaken verschillen :) Ik heb dat gevoel absoluut niet bij Brady/Rodgers maar dat komt misschien ook door hun staat van dienst.

[...]

Hoe bedoel je dat? :) Want dat is in elk geval volgens de statistieken die ik ken niet zo. Denver had de beste defense gedurende het reguliere seizoen, in elk geval in Total Defense en Passing Defense. Football outsiders' DVOA heeft Carolina dan wat hoger staan dan NFL zelf maar nog steeds na Denver (2e positie).

Wie wie de playoffs uit gaat sturen kan ik weinig over zeggen. Seattle is een totaal ander team dan de eerste keer en de Panthers (ik neem aan van wel, want ik volg ze niet op de voet) ongetwijfeld ook. Ze staan beide in de playoffs dus een bepaalde kwaliteit moet er in elk geval zijn, ongeacht hoe ze er gekomen zijn :)
Ik vind persoonlijk de Panther defense een betere dan die van de Broncos, omdat ik 'm completer vind.
De panthers zijn op iedere positie echt solide en heeft in mijn ogen de beste Linebacker uit de league in Kueckly en de best spelende(!) CB in Josh Norman.
Waar de Denver defense het voornamelijk van de passrush moet hebben. Hoewel de corners natuurlijk ook goed zijn, maar overall vind ik de defense van de Panthers beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Het was wel weer een apart weekendje football! Ik heb me zeker vermaakt.

Deze week weer 4 leuke matchups!
(voorspelling: NE, ARI, SEA, DEN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Mijn voorspelling:

NE, GB, CAR, DEN

Superbowl: GB - NE met GB als winnaar (met groen/gele bril op natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Worden absoluut mooie matchups. Mijn voorspelling, ook al heb ik er veel te weinig verstand van, is;

NE, ARI, SEA, DEN

Zelfde als Andamanen eigenlijk. Toch denk ik dat er nog iets gaat gebeuren, misschien pakt KC toch NE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Ik ga voor NE, DEN, ARI, CAR.

Maar stiekem root ik wel heel erg voor KC.
Gun het dat team echt om het goed te doen en ze zijn op een roll, waar NE de laatste game(s) toch best struggled. (en gun het NE absoluut niet:+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

KC is duidelijk in vorm en NE is op het moment een raadsel. Maar ik geef Brady-Belichick in deze tijd van het jaar het voordeel van de twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb hetzelfde, al mag van mij KC zeker voor een opstootje zorgen :) Ze zijn wel erg goed bezig de laatste tijd maar ja, je moet dat niveau wel vol zien te houden tot aan de SB. Playoffs brengen toch een bepaalde druk met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Cloud schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:14:
Ik heb hetzelfde, al mag van mij KC zeker voor een opstootje zorgen :) Ze zijn wel erg goed bezig de laatste tijd maar ja, je moet dat niveau wel vol zien te houden tot aan de SB. Playoffs brengen toch een bepaalde druk met zich mee.
laten we het wel leuk houden he :+
de patriots gaan gewoon winnen *O*
of ben je bang voor een herhaling van vorig jaar :P

voorspelling:
NE, CAR, GB, DEN

[ Voor 3% gewijzigd door Denniz0229 op 14-01-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Denniz0229 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:17:
[...]

laten we het wel leuk houden he :+
de patriots gaan gewoon winnen *O*
of ben je bang voor een herhaling van vorig jaar :P

voorspelling:
NE, CAR, GB, DEN
Nee hoor, niet bang :+ Had een rematch zelfs wel fijn gevonden.

Maar ik vind de Chiefs echt flink goed spelen de laatste tijd en NE had toch wat ups en downs. Maar ik denk wel dat NE zich herpakt want het is een solide team dat vaak in de playoffs staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Zo, dat was ook in 1 helft voorbij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS

FL!PNEUS

Let's rawk!

Wat. Een. Weekend. AZ - GB was één van de beste wedstrijden ooit. De Seahawks uitgeschakeld en Denver is door (Manning - Brady, deel 13537282). Championship weekend wordt goehoeeeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
The Realone schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:17:
Zo, dat was ook in 1 helft voorbij :p
Heb je de tweede helft gezien?

't scheelde niet veel of Seattle had gewoon gewonnen.
Denk dat ToP 2:1 voor Seattle was in de tweede helft en denk dat de first downs van de Panthers die helft op één hand te tellen zijn.
Ze speelde om te verliezen en deden niet meer op de manier wat ze tot dat punt gebracht heeft.

Ik heb wel weer echt genoten van Kueckly. Mijn god wat is die gast goed zeg.
Echt altijd in de buurt van de bal.

En vind de uitslag van de Denver game niet verrassend, maar hoe de game verlopen is wel!
Had wel meer verwacht van Denver en wat minder van Pitt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Flix20 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Heb je de tweede helft gezien?

Denk dat ToP 2:1 voor Seattle was in de tweede helft en denk dat de first downs van de Panthers die helft op één hand te tellen zijn.
Ze speelde om te verliezen en deden niet meer op de manier wat ze tot dat punt gebracht heeft.

En vind de uitslag van de Denver game niet verrassend, maar hoe de game verlopen is wel!
Had wel meer verwacht van Denver en wat minder van Pitt.
Natuurlijk heb ik de 2e helft gezien, maar ik heb ook genoeg Panthers games gezien om te weten dat dit soort comebacks van de tegenstander meer regel dan uitzondering lijken te zijn. ;) Seattle werd volledig weggeblazen in de 1e helft en de Panthers lieten ze te makkelijk terug komen.

De grote kansen op punten in de 1e helft liet Seattle veel te makkelijk liggen, daarbij kwam vele tijdverlies in de 2e helft en dat maakte het eigenlijk een onmogelijke opgave, ondanks een erg nette comeback.

Hoe dan ook... NFC Championship game! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wat een pot tegen Arizona.. Misschien uiteindelijk terecht verloren maar als je deze wedstrijd vergeleek met die van 2 weken terug dan stond er een ander GB op het veld!

Blijft zonde dat Rodgers met dit team niet veel meer kan bereiken dan playoffs/kwart finales, je zou het een QB van zijn klasse gunnen om meer prijzen te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Weer genoten van de wedstrijden en meer persoonlijk ook blij met de teams die gewonnen hebben. Op naar de NE-CAR superbowl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Andamanen schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:32:
Weer genoten van de wedstrijden en meer persoonlijk ook blij met de teams die gewonnen hebben. Op naar de NE-CAR superbowl ;)
Repeat van XXXVIII, maar dan de omgekeerde uitslag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
The Realone schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:34:
[...]

Repeat van XXXVIII, maar dan de omgekeerde uitslag 8)
Romeinse prutcijfers ook bij die Amerikanen :+
gelukkig weet ik welke je bedoeld en heb ik liever gewoon een rematch met dezelfde uitslag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

FL!PNEUS schreef op maandag 18 januari 2016 @ 02:11:
Wat. Een. Weekend. AZ - GB was één van de beste wedstrijden ooit. De Seahawks uitgeschakeld en Denver is door (Manning - Brady, deel 13537282). Championship weekend wordt goehoeeeed.
Hoor er goede verhalen over maar AZ - GB moet ik nog even terugkijken. Deze week maar even doen :)
Flix20 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Absoluut. Panthers speelden fenomenaal in de eerste helft vond ik en het liep gewoon ook allemaal precies goed voor ze. En zo'n beetje alles wat fout kon gaan bij de Seahawks ging daadwerkelijk fout. Wel een enorme comeback in de tweede helft maar helaas gewoon net wat te weinig. Het scheelde niet veel.
Speelde echt top ja. Vond het wel jammer dat de game echt zo duidelijk opgedeeld was in twee helften. Eerste helft helemaal Panthers, tweede helft helemaal Seahawks. Mag wat mij betreft wel wat meer tegelijkertijd. Vond het niet een rare manier om op deze manier te verliezen. Beter een prachtige comeback poging dan in het 4e je voorsprong verliezen :)

Ik heb er wel vrede mee. Gezien wat de Seahawks hebben moeten doorstaan (OL issues, Lynch, Graham, Rawls, Chancellor) vind ik dat ze het heel ver geschopt hebben dit seizoen, kan niet wachten tot volgend seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Cloud schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:31:
[...]

Hoor er goede verhalen over maar AZ - GB moet ik nog even terugkijken. Deze week maar even doen :)
Zoals met eigenlijk alle goede wedstrijden, was het vooral het einde dat geweldig was. Je zou ook bij Q4 kunnen instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Cloud schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:31:

Absoluut. Panthers speelden fenomenaal in de eerste helft vond ik en het liep gewoon ook allemaal precies goed voor ze. En zo'n beetje alles wat fout kon gaan bij de Seahawks ging daadwerkelijk fout. Wel een enorme comeback in de tweede helft maar helaas gewoon net wat te weinig. Het scheelde niet veel.

[...]

Speelde echt top ja. Vond het wel jammer dat de game echt zo duidelijk opgedeeld was in twee helften. Eerste helft helemaal Panthers, tweede helft helemaal Seahawks. Mag wat mij betreft wel wat meer tegelijkertijd. Vond het niet een rare manier om op deze manier te verliezen. Beter een prachtige comeback poging dan in het 4e je voorsprong verliezen :)

Ik heb er wel vrede mee. Gezien wat de Seahawks hebben moeten doorstaan (OL issues, Lynch, Graham, Rawls, Chancellor) vind ik dat ze het heel ver geschopt hebben dit seizoen, kan niet wachten tot volgend seizoen!
Ja dat contrast tussen beide helften vind ik ook jammer ja.
De eindstand geeft een beetje vertekend beeld ook hoe de game verlopen is.
Zo close heeft de game nooit gevoelt.
Hoewel Caroline de tweede helft geen grip meer op de game had.
Moet wel zeggen dat Seattle erg slechte verliezers zijn. Hoe ze bij de kneel down op het einde ook weer op de knieen van de o-line doken, net zoals ze vorig jaar in de superbowl deden.
Ik snap dat het vechten tot het laatste fluit signaal is, nooit opgegeven.
Maar het is een ongeschreven regel, football-code, om op zo'n nutteloze play zo volgas te gaan.
Er kunnen alleen maar blessures van komen. Spelers kunnen hiermee hun brood verliezen.
Wij amateurs moeten de volgende dag ook gewoon op ons werk verschijnen.
Ik vind het respectloos.

Maar, ik ben benieuwd hoe Seattle er volgend jaar uit gaat zien. Wat er met Kam gaat gebeuren. Denk ook wel dat Lynch eruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

We hebben denk ik wel gezien dat ze heel goed zonder Lynch kunnen, dus ik verwacht dat hij volgend jaar ergens anders speelt. Precies het tegenovergestelde geldt voor Kam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Flix20 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:46:
[...]

Ja dat contrast tussen beide helften vind ik ook jammer ja.
De eindstand geeft een beetje vertekend beeld ook hoe de game verlopen is.
Zo close heeft de game nooit gevoelt.
Hoewel Caroline de tweede helft geen grip meer op de game had.
Idd. Maar, als een paar plays wat anders verlopen waren in de tweede helft had Seattle nog wel degelijk de winst (of OT) kunnen pakken. Als ze die TD op het eind gemaakt hadden of als ze de onside gepakt hadden, hadden ze nog een kans gehad. Het was op een bepaalde manier wel een close game maar gewoon niet in de helften zelf :)
[...]
Ik snap dat het vechten tot het laatste fluit signaal is, nooit opgegeven.
Ik denk dat het dit vooral is. Hoe 'aggressief' die play was, dat kan ik niet beoordelen als leek. Maar het viel mij op dat moment ook wel op ja. Al moet ik zeggen dat ik het heel vaak zie gebeuren, voelde voor mij niet echt als een uitzonderlijk iets.
Maar, ik ben benieuwd hoe Seattle er volgend jaar uit gaat zien. Wat er met Kam gaat gebeuren. Denk ook wel dat Lynch eruit gaat.
Ik denk ook dat Lynch er misschien uit gaat; Rawls is een beest voor een fractie van de prijs van Lynch.
En Lynch heeft zich deze laatste game niet goed kunnen laten zien, ook al was dat niet echt zijn schuld. CMichael deed het ook goed op het eind. Ik denk dat ze Chancellor wel aan zullen houden en misschien wat meer gegarandeerd geld zullen geven om hem tevreden te houden.
Anderzijds zullen er ook een aantal namen de FA ingaan dus het wordt wel weer spannend wat er allemaal gaat gebeuren. Denk dat ze in de draft nog wat zullen moeten investeren in de OLine want je zag dat die het gewoon te zwaar had tegen een DL zoals die van de huidige Panthers.

Verder volgend jaar Graham weer terug, Baldwin zal er nog zijn, de rookies Rawls, Lockett en Clark en vooral Russel versie 2. Er is genoeg moois om naar uit te kijken :) Gezien alle problemen die ze gehad hebben had ik überhaupt niet verwacht zo ver te komen. Volgend jaar een nieuwe - en in mijn ogen betere - kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
spoiler:
Lekkere pot en wat een beest van een defense hebben ze toch in Denver. Niks spectaculairs gezien van Brady en dat zegt genoeg.

Mijn (irrationele) haat jegens de Patriots heeft ook weer voldoening gekregen.

En dan nu... Panther time! :)

EDIT: Zal het maar even in spoiler tags zetten voor degene die nog wil kijken. ;)

spoiler:
Cardinals op de pijnbank, had toch wel iets meer van Palmer verwacht maar defense stond toch weer goed.

Kan niet wachten op de Super Bowl en ben toch wel erg benieuwd hoe dit uit zal pakken. Als ik de Broncos zie verdedigen krijgen we er nog een erg zware dobber aan.

Go Panthers! *O* Keep Pounding! *O*

[ Voor 47% gewijzigd door The Realone op 25-01-2016 04:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Ik hebt echt genoten van de Patriots VS de Bronco's.

De Cardinals waren echt een verschrikking. Basisprincipes zoals het gooien en vangen van een bal waren afwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Wat een weekend weer.
Pats hebben het zichzelf niet makkelijker op gemaakt door met een spread offense te blijven spelen en hun tackles 1 on 1 te laten spelen op Ware en Miller, welke samen met Wolf een monster dag hebben gehad.
Wat meer max-protection had wel van toepassing kunnen komen als je het mij vraagt...

Maar toch wisten de Pats het close te houden op het scoren bord. Terwijl op het veld de Denver defense dominant was. De offense daarintegen weer totaal niet.

Ondanks dat ik de uitslag en highlights al gezien heb van de Panthers game kijk ik er erg naar uit om 'm vanavond ff terug te kijken!
Zeker wel blij met de uitslag en ben erg benieuwd hoe het in de super bowl gaat.
Ik denk dat de Panthers beter gewapend is tegen de Denver defense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Zou best wel eens een saaie superbowl kunnen worden met deze twee defenses tegen elkaar..

Persoonlijk hoop ik op winst voor de Panthers, heb niet zoveel met Mr. Manning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Twee leuke compleet verschillende wedstrijden. Een persoonlijk teleurstellend resultaat in de eerste wedstrijd, maar de feestsfeer in Carolina maakte het toch een leuke avond. Go Panthers in de Superbowl!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:16

fynrd1

Fooled by Randomness

Ben ik één van de weinige die denkt dat de Panthers, de Bronco's helemaal gaan verslinden? Ik heb ze pas 2 wedstrijden gezien, maar daarin hebben ze de Seahawks en Cardinals volledig gedeklasseerd. Dit is pas het 4e seizoen dat ik volg, maar persoonlijk is dit het beste team dat ik ooit heb gezien. Zie ik het verkeerd?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
fynrd1 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:13:
Ben ik één van de weinige die denkt dat de Panthers, de Bronco's helemaal gaan verslinden? Ik heb ze pas 2 wedstrijden gezien, maar daarin hebben ze de Seahawks en Cardinals volledig gedeklasseerd. Dit is pas het 4e seizoen dat ik volg, maar persoonlijk is dit het beste team dat ik ooit heb gezien. Zie ik het verkeerd?
Ik denk dat de passrush van denver het de offense van de Panthers zeker moeilijk gaat maken!
Met name omdat het zwakste punt van de Panthers toch wel hun O-line is. En laat de D-line van Denver nu juist hun sterkste punt zijn.
Ik verwacht wel dat Manning een slechte dag gaat hebben. Tegen de Pats was het net genoeg wat hij deed maar dat succes zal hij zeker niet hebben tegen de Panthers defense.
Als je kijkt hoe goed de Denver defense zondag speelde en hoe moeilijk ze het de Pats maakte, was het toch tot de laatste seconde een close game. Omdat de Denver offense de game niet op slot kon zetten.
Iets wat de Panthers dit jaar wel hebben kunnen doen ondanks dat ze zoveel 2nd half meltdowns hebben gehad.

Ik verwacht een uitslag van 24-12 in het voordeel van Carolina.
Grimmie187 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:55:
Zou best wel eens een saaie superbowl kunnen worden met deze twee defenses tegen elkaar..

Persoonlijk hoop ik op winst voor de Panthers, heb niet zoveel met Mr. Manning.
Maar een defensive gedomineerde game hoeft zeker niet saai te zijn!
Sterker nog, dat kunnen juist de spannendste games zijn.

Maargoed, ik heb dan ook wel een zekere bias naar de defense toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik denk toch ook dat de Panthers gaan winnen maar je weet maar nooit, het is en blijft de Superbowl. Ik gun het Manning toch ook wel na al het gezeur wat hij over zich heen heeft gekregen.

Winst of verlies Cam Newton is voor mij de MVP van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
fynrd1 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:13:
nee hoor, dat denk ik ook. (dat ze makkelijk gaan winnen, beste team ooit, naaah)
Wordt hetzelfde als toen tegen de seahawks, is na een halfuurtje al voorbij.
Kunnen we wel op tijd naar bed :+

[ Voor 4% gewijzigd door Denniz0229 op 26-01-2016 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Denniz0229 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:29:
[...]
nee hoor, dat denk ik ook. (dat ze makkelijk gaan winnen, beste team ooit, naaah)
Wordt hetzelfde als toen tegen de seahawks, is na een halfuurtje al voorbij.
Die was juist niet na een half uurtje voorbij maar had dat eigenlijk wel moeten zijn. Ze lieten het echter compleet afweten in de tweede helft (de meltdowns waar Flix20 het ook over had). Ze hadden nog steeds kunnen verliezen met een paar anders verlopen plays. Als ze die terugval kunnen voorkomen in de SB dan maken ze wat mij betreft flink kans om te winnen.

Maar goed, de Broncos hebben het ook niet slecht gedaan en hebben een solide defense. Als de Panthers niet vroeg op voorsprong komen, dan kan het wel eens een spannende pot worden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 26-01-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Cloud schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Maar goed, de Broncos hebben het ook niet slecht gedaan en hebben een solide defense. Als de Panthers niet vroeg op voorsprong komen, dan kan het wel eens een spannende pot worden :)
Dat gaat inderdaad cruciaal worden voor de Panthers.
Forceer de Broncos één dimensionaal te maken. Zorg dat Manning de game moet winnen voor de Broncos.
Dan kunnen de Panthers, met hun passrush en back 7 de game overnemen.

Lekker druk zetten op Manning dat ie de bal snel kwijt moet. Met de huidige staat van zń arm worden dat floaters waar je goed misbruik van kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
[...]

Die was juist niet na een half uurtje voorbij maar had dat eigenlijk wel moeten zijn.
Volgens mij doelde hij op SB 2014. ;)

Dacht ook al, laten we vooral niet zo spelen als tegen de Seahawks, want dat kan m'n hart niet aan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

The Realone schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:17:
[...]

Volgens mij doelde hij op SB 2014. ;)

Dacht ook al, laten we vooral niet zo spelen als tegen de Seahawks, want dat kan m'n hart niet aan. :+
Goed punt! Seahawks vs Broncos. Dat was wel vrij snel gespeeld ja, verschrikkelijk eenzijdige SB :)
Dan heb ik inderdaad niets gezegd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
[...]

Die was juist niet na een half uurtje voorbij maar had dat eigenlijk wel moeten zijn. Ze lieten het echter compleet afweten in de tweede helft (de meltdowns waar Flix20 het ook over had). Ze hadden nog steeds kunnen verliezen met een paar anders verlopen plays. Als ze die terugval kunnen voorkomen in de SB dan maken ze wat mij betreft flink kans om te winnen.

ik doelde op de superbowl van 2 jaar terug tussen seahawks en broncos.
dus ik denk dat we het over een andere wedstrijd hebben, want als je die superbowl heb gekeken en niet na de eerste helft doorhad wie er ging winnen dan heb je er weinig kaas van gegeten :+

edit: ik bedoelde inderdaad superbowl van 2014 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
Beste tweakers, ik wil vanavond met vrienden de superbowl kijken, maar de vraag is nu HOE.

BBC2 zend het uit, dat is een optie.
Schijnbaar zend fox het ook uit, met nederlands commentaar.

Maar het liefste willen wij amerikaans commentaar, en als het even kan met die reclames. complete 'murica pakket zeg maar.

Wij hebben een Apple TV, en daar staat CBS sports op. Kan je dan als nederlander via die app de wedstrijd bekijken? Amerikanen kunnen dat schijnbaar maar ik vraag me of of wij dat ook mogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Fox Sport International heeft origineel commentaar. Mogelijk kan je op Fox (het open kanaal dus) ook switchen naar origineel commentaar. Maar dat zal afhankelijk zijn van je provider en of Fox het uberhaupt gaat aanbieden.

Originele reclame heb ik helaas nog nooit buiten de VS gezien.

[ Voor 44% gewijzigd door Brons op 07-02-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dirk33 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:11:
Beste tweakers, ik wil vanavond met vrienden de superbowl kijken, maar de vraag is nu HOE.

BBC2 zend het uit, dat is een optie.
Schijnbaar zend fox het ook uit, met nederlands commentaar.

Maar het liefste willen wij amerikaans commentaar, en als het even kan met die reclames. complete 'murica pakket zeg maar.

Wij hebben een Apple TV, en daar staat CBS sports op. Kan je dan als nederlander via die app de wedstrijd bekijken? Amerikanen kunnen dat schijnbaar maar ik vraag me of of wij dat ook mogen
Volgens dit artikel van NYTimes niet:
But there will be some restrictions to streaming the game free. International fans cannot stream the game without a subscription to N.F.L. Game Pass

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk33
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-06-2024
mm bedankt. Das jammer van die CBS app, vrij nutteloos dus, net als die andere apps op de Apple TV, want dat zijn allemaal van amerikaanse sporten, maar die gooien meteen een inlog scherm terwijl de CBS sports app wel gewoon opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:24
Game pass heeft origineel commentaar, maar geen tot weinig originele reclames.

Alleen jammer dat de prijs van 8 naar 25 is gegaan dit jaar.

Als Fox sport internationaal origineel commentaar heeft dan in dat met een 24 uur abonnement van 10 euro ofzo de beste deal.

Om de originele reclames te zien gok ik dat je moet vpnen en cbs ofzo kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
VPN + CBS met Fox Sports als backup, komt goed vanavond.

Nu nog een Panthers win en dan is het helemaal gekkenhuis ;)

Go Panthers!

Road to the Super Bowl op Fox is trouwens wel vermakelijk om eens te kijken, om alvast in de stemming te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

BBC heeft ook gewoon Amerikaans commentaar. Bij reclames schakelen ze over naar een studio om de laatste play(s) te analyzeren. Zelf vind ik best fijn, want zo blijf je in de wedstrijd.

De reclames zijn ook nog altijd op YouTube te bekijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Niellie41 op 07-02-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andamanen
  • Niet online

Andamanen

Trotse eilandengroep

Zo leuk zijn de reclames nou ook weer niet. Kijk inderdaad gewoon de leukste 3 of 4 op YouTube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Is BBC / Fox eigenlijk ook via een webplayer te kijken, heb alleen toegang tot een PC. Zie op mijn mobiel zo snel alleen dat het ook regio gebonden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik kijk het gewoon op Fox Sports International (heb daar abonnement op) incl. Amerikaans commentaar. :)

/edit: ZenMate is overigens een goede VPN addon voor Firefox zodat je snel, makkelijk en gratis toch via CBS kunt kijken. :)

https://addons.mozilla.or...ate-security-privacy-vpn/

[ Voor 52% gewijzigd door Rivanov op 07-02-2016 22:11 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De BBC heeft wel een goed paar analysten gevonden dit jaar :) . Heb die Londen games niet echt gekeken dit jaar dus weet niet of ze er al bij waren maar de laatste weken met playoff samenvatting waren wel lachen :7 . De BBC heeft vlgns mij toch niet het originele Amerikaanse commentaar? (of misschien toch wel als ik aan die Jags - Dolphins wedstrijd terugdenk)

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:13
Ik ben aan het kijken, wie nog meer?

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:04

Ypho

Allround Nerd

Hiero, op BBC2. US commentaar, (helaas) geen US commercials.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shure-fan
  • Laatst online: 22:13
Ik moet helaas doen met een sd beeld via de schotel op fox nl,

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

shure-fan schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:51:
Ik ben aan het kijken, wie nog meer?
Ik zit ook te kijken. Geen favoriet team, want ik volg het allemaal niet meer op de voet, wel kijk ik elk jaar wel de Superbowl, blijft fantastisch!

Hier nog maar een beetje meelezen voor wat inside info ;)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Ik gun het de Broncos wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Er van uitgaande dat Manning z'n laatste seizoen speelt, gun ik het hem wel.

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Meet favoriete spelers bij de Panthers dus: Panthers! De gun factor heb ik totaal niet bij Manning, daarvoor heeft ie gewoon te vaak gechoked -O- .

Oud nieuwtje over Newton: toen ie naar Auburn ging kwam later naar buiten dat z'n vader scholen om een bedrag tussen $120,000 en $180,000 vroeg (via tussenpersonen natuurlijk). Ook schenen de spelers betaald te krijgen voor allerlei dingen (maar dat zal elders ook wel het geval zijn, indirect).

[ Voor 97% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Slechte call van de refs wat uiteindelijk leidt tot die touchdown... Begint niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Laatst online: 15-09 01:43

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Ik kijk het via ESPN Spaans commentary, maar ik zit dan ook in Mexico city....

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho

Ypho

Allround Nerd

Die "catch die geen catch was", vreemde call, maar zullen de refs niet iets denken/zien van: bij de eerste stuiter van de receiver zag je de bal bewegen (als in geen 100% controle), en tijdens het "stuiteren" was niet goed te zien dat de bal de grond niet raakte. En daarom wellicht de call niet herzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
Ik had toch het idee dat vrij duidelijk te zien was dat de bal de grond niet raakte, op geen enkel moment. En dan maakt controle niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik vond het ook een vreemde call, zeker met de challenge zouden ze het toch goed moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ander weetje voor wie het normaal niet volgt: de hoofdpersoon in de film The Blind Side speelt bij de Panthers, Michael Oher #73

Als je in de lucht geen controle over de bal hebt is het toch geen catch. Dat de bal na contact los komt maakt niks meer uit nee. Waarschijnlijk vonden ze de beelden niet overtuigend genoeg om het besluit terug te draaien. In slowmotion lijkt het misschien dat ie meer controle had dan op werkelijke snelheid ...

[ Voor 46% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
apis29 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:26:
Ander weetje voor wie het normaal niet volgt: de hoofdpersoon in de film The Blind Side speelt bij de Panthers, Michael Oher #73
Alleen was ie zelf niet echt heel blij met die film dacht ik, omdat hij niet vond dat het uiteindelijk een goeie weerspiegeling van hemzelf was of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Originele stream hier, wel grappig die reclames. Maar denk dat als je HD BBC2 kan volgen zou ik dat doen!

Die helmet grab though! Effectieve penalty, not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:56

pinda powerrr

Slow down...

Anyway, er is weer wat actie en de Panthers komen terug. Ik val in ieder geval nog niet in slaap!

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Nope maar vorig jaar vond het leuker kijken als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
iTitus schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:36:
Originele stream hier, wel grappig die reclames. Maar denk dat als je HD BBC2 kan volgen zou ik dat doen!
CBS stream met VPN werkt inmiddels ook goed. In het begin wat matig, maar nu al lang goed.
Die helmet grab though! Effectieve penalty, not.
Slimme grab inderdaad. Al die 'half distance to the goal' penalties zijn eigenlijk kut. Komt te vaak voor dat daar "misbruik" van wordt gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Altijd goed natuurlijk met 1 hand op de bal de tackle in gaan 8)7
The Realone schreef op maandag 08 februari 2016 @ 01:35:
[...]

Alleen was ie zelf niet echt heel blij met die film dacht ik, omdat hij niet vond dat het uiteindelijk een goeie weerspiegeling van hemzelf was of zoiets.
:D z'n laatste klacht erover is dat het nadelig voor z'n carriere is geweest (de periode tussen z'n eerste team en nu de Panthers zijn niet bepaald een succes geweest, mede/ vooral door blessures zo te zien). Misschien omdat het te hoge verwachtingen heeft gewekt? Hij vond zelf dat ie te simpel was neergezet ...
In ieder geval is z'n adoptie familie er gewoon weer bij nu :)

[ Voor 85% gewijzigd door apis29 op 08-02-2016 02:08 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 17 Laatste