PSN: Flix20-NL
Heb je geen favoriet?Spunkjah schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:10:
Korte vraag: na een aantal jaar heb ik weer eens een game pass. Nog tips qua welke teams ik absoluut moet volgen ?
Miami = Tua
Denver = Top 5 defence en jonge veel belovende offence geleid door Teddy Two Gloves (mediocrity galore)
Buccaneers = Brady
Chiefs = Mahomes
Bills en Browns = Beide eindelijk weer in de playoffs
Green Bay = Rodgers drama
San Fran = Nieuwe QB
Chargers = Goed team overall met veel ervaring en een promising QB (was rookie of the year in 2020)
Niets van verwachten, worden waarschijnlijk niet om aan te gluren games;
Jets en Jaguars (pick 1 en 2)
Ver vandaan blijven;
Texans, Lions, Eagles, Panthers, Raiders Giants.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
ThanksBad Brains schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:21:
[...]
Heb je geen favoriet?
Miami = Tua
Denver = Top 5 defence en jonge veel belovende offence geleid door Teddy Two Gloves (mediocrity galore)
Buccaneers = Brady
Chiefs = Mahomes
Bills en Browns = Beide eindelijk weer in de playoffs
Green Bay = Rodgers drama
San Fran = Nieuwe QB
Chargers = Goed team overall met veel ervaring en een promising QB (was rookie of the year in 2020)
Niets van verwachten, worden waarschijnlijk niet om aan te gluren games;
Jets en Jaguars (pick 1 en 2)
Ver vandaan blijven;
Texans, Lions, Eagles, Panthers, Raiders Giants.
Maar ik was benieuwd of er nog andere leuke teams zijn om te volgen.
Spunkjah schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:35:
[...]
Thanks, uiteraard heb ik wel een favoriet, eigenlijk 2 dat zijn de Packers en de Saints.
Maar ik was benieuwd of er nog andere leuke teams zijn om te volgen.
Gaat goed, aja het blijven de Jets

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Mag ik even opmerken dat het altijd verstandig is om 'mijn' team te volgen waar mogelijk, want 'never a dull moment'!! Heb ik het uiteraard over America's Team: Dallas Cowboys!
De all or nothing serie van de cowboys ... wat een complex man....niet normaal...Superstick schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:33:
Zo, maar eens een account aangemaakt omdat de Amerikaanse sporten hier vrij aardig gevolgd worden.
Mag ik even opmerken dat het altijd verstandig is om 'mijn' team te volgen waar mogelijk, want 'never a dull moment'!! Heb ik het uiteraard over America's Team: Dallas Cowboys!
Verder volg ik ze niet zo eigenlijk....
Burp
Drama van persoonlijk formaat over journeymen en jonge teams met veel rookies of een veel belovende (top 5) defence en niet de Dak en Elliot show.
Maar Jones heeft het eerst al voormekaar gekregen om de coibois voor de derde keer op Hard Knocks te krijgen terwijl er veel interessantere teams waren met storylines.
Als Jerry iets zegt dan zegt de NFL ja en amen. Vervelend mannetje imo.
[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 20-09-2021 23:29 ]
Chiefs 1-2
Allen balling out.
Seahawks verliezend (weer)
Brady krijgt klapjes van de Rams.
Steelers, goeie defence Big Ben is over the hill.
Ravens met de hakken over de sloot.
Brisset balling out tegen de Raiders (nog bezig) 25-25.
En het snoepje moet nog komen, SF tegen Grumpy Rodgers. Heb me goed vermaakt vandaag.
Au contraire.Bad Brains schreef op maandag 20 september 2021 @ 23:27:
Als Jerry iets zegt dan zegt de NFL ja en amen. Vervelend mannetje imo.
Jones is juist iemand die vaak dwars ligt bij de NFL.
De vete tussen Jones en Goodell is ook vaak aan de orde.
MAar uiteindelijk is Jones, en de andere eigenaren, de NFL.
Zij als eigenaar bepalen democratisch de richting die de NFL uitgaat.
Voor mij pas het tweede seizoen NFL wat ik aan het volgen ben en het wordt steeds leuker. Heb nog geen uitgesproken favoriet team, maar na het vorige seizoen heb ik een aantal teams die ik extra interessant vind: Chiefs, Ravens, Titans en Cardinals. Wat er met de Chiefs ineens aan de hand is, geen idee, maar de Ravens en (vooral) de Cardinals zijn (lijken) behoorlijk goed begonnen dit seizoen, de Titans nog zo-zo.
[ Voor 9% gewijzigd door Jorizzz op 11-10-2021 11:17 ]
Dat is nogal een understatement.Jorizzz schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:13:
Gisteren een fantastische, knotsgekke pot gezien met Packers @ Bengals. Bizarre ontknoping!
De eerste wedstrijd dit seizoen van de Packers dit jaar was een drama, ik ben blij dat ze zich goed hersteld hebben met sindsdien alleen gewonnen wedstrijden.
Gisteren hadden ze wat mij betreft eerder moeten afmaken, maar gelukkig deden de bengals het ook niet.
Mocht je nog een bizarre ontknoping willen zien, is het laatste kwart van Lions @ Vikings zeer de moeite waard. Toen die was afgelopen naar de Packers pot geschakeld; ik was buitengewoon gelukkig gisterenGotiniens schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 11:58:
[...]
Dat is nogal een understatement.![]()
De eerste wedstrijd dit seizoen van de Packers dit jaar was een drama, ik ben blij dat ze zich goed hersteld hebben met sindsdien alleen gewonnen wedstrijden.
Gisteren hadden ze wat mij betreft eerder moeten afmaken, maar gelukkig deden de bengals het ook niet.
Dus ze kunnen nog niet gegaan zijn.
Klopt. Ik ben één van die mensen, maar ik ga inderdaad aankomend weekend heen.Bad Brains schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 14:18:
Er zijn twee mensen die volgens mij (apart van elkaar) zijn gegaan, zijn het niet twee weekenden?
Dus ze kunnen nog niet gegaan zijn.
Het zijn 2 wedstrijden in Londen verspreid over 2 weekenden (afgelopen en aankomende zondag). En ik was benieuwd naar enige ervaringen van afgelopen weekend. Alleen zullen die vast nog niet thuis zijn.
Zal de 5e keer NFL London zijn.
Wat een shitshow omtrent Gruden zeg...
is nu ook opgestapt.
[ Voor 32% gewijzigd door Flix20 op 12-10-2021 04:30 ]
Nog even teruggekeken, ook een spectaculair einde inderdaad! En vannacht ook al een prachtige ontknoping bij Colts @ Ravens. Echt een geweldig leuk weekend zoWierdkrul schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 13:07:
[...]
Mocht je nog een bizarre ontknoping willen zien, is het laatste kwart van Lions @ Vikings zeer de moeite waard. Toen die was afgelopen naar de Packers pot geschakeld; ik was buitengewoon gelukkig gisteren
Leuk! Voor mij de derde keer. Hoe ga jij dat doen met de Day 2 en terugvlucht tests?Flix20 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 04:29:
Ik zit dit weekend ook in London.
Zal de 5e keer NFL London zijn.
Was te verwachten na zo'n ontdekking. Ligt natuurlijk allemaal onder een vergrootglas in Amerika.Flix20 schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 04:29:
Wat een shitshow omtrent Gruden zeg...
is nu ook opgestapt.
Voor mij als Colts fan was de uitslag iets minder, maar een spektakel was het zeker.Jorizzz schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:01:
[...]
Nog even teruggekeken, ook een spectaculair einde inderdaad! En vannacht ook al een prachtige ontknoping bij Colts @ Ravens. Echt een geweldig leuk weekend zo
Was in eerste instantie het niet van plan te doen, maar je blijkt je reservering op je verklaring te moeten zetten.Bootje schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:
[...]
Leuk! Voor mij de derde keer. Hoe ga jij dat doen met de Day 2 en terugvlucht tests?
[...]
Was te verwachten na zo'n ontdekking. Ligt natuurlijk allemaal onder een vergrootglas in Amerika.
[...]
Voor mij als Colts fan was de uitslag iets minder, maar een spektakel was het zeker.
Dus we hebben contact opgenomen met het hotel hoe en wat.
Die zeiden al oh we krijgen er tientallen per dag hier bezorgd. Dus we laten zo’n thuis test ding bij het hotel bezorgen.
Cowboys gaan lekker, gelukkig!
Wel gek dat ze bij het stadion geen corona QR check deden, maar dat mocht de sfeer niet drukken. Kwam uiteraard de doorstroming ook ten goede. Want wat zijn ze daar slecht in in Engeland zeg. Soms echt totaal geen communicatie tussen stewards onderling.
In het stadion was het prima geregeld. Toilet snel te doen en eten en drinken ging ook prima. Lekkere hoge prijzen, maar dat weet je van tevoren. En de Bud biertjes smaakten prima. Goeie 'glazen' ook. Ik zat er met mijn zoon van 12 (en een vriend) en op hem heeft het echt een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Vooraf moet je erg veel corona gerelateerde zaken regelen die achteraf niet worden gebruikt/gecheckt, dat is wel weer een beetje teleurstellend, maar het liep op het moment zelf dus wel allemaal lekker soepel. Op Schiphol en Luton was het ook verbazingwekkend rustig trouwens.
En gelukkig hebben de Colts eindelijk ook weer eens gewonnen!

Mooi weekend gehad, als ik het zo lees! Wat was je hier totaal nou voor kwijt als ik mag vragen?Bootje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:45:
NFL Londen was echt te gek! En de game (Jags vs Fins) was ook best wel tof. Vooral het einde was spektakel. En de sfeer was fantastisch. Stadion zat nagenoeg vol en op straat was de saamhorigheid ook als vanouds. Nou zat het weer ook erg mee, dus dat hielp natuurlijk enorm.
Wel gek dat ze bij het stadion geen corona QR check deden, maar dat mocht de sfeer niet drukken. Kwam uiteraard de doorstroming ook ten goede. Want wat zijn ze daar slecht in in Engeland zeg. Soms echt totaal geen communicatie tussen stewards onderling.
In het stadion was het prima geregeld. Toilet snel te doen en eten en drinken ging ook prima. Lekkere hoge prijzen, maar dat weet je van tevoren. En de Bud biertjes smaakten prima. Goeie 'glazen' ook. Ik zat er met mijn zoon van 12 (en een vriend) en op hem heeft het echt een onuitwisbare indruk achtergelaten.
Vooraf moet je erg veel corona gerelateerde zaken regelen die achteraf niet worden gebruikt/gecheckt, dat is wel weer een beetje teleurstellend, maar het liep op het moment zelf dus wel allemaal lekker soepel. Op Schiphol en Luton was het ook verbazingwekkend rustig trouwens.
Dat mag zeker, maar we moeten de rekening nog opmaken!Jorizzz schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:48:
[...]
Mooi weekend gehad, als ik het zo lees! Wat was je hier totaal nou voor kwijt als ik mag vragen?
Klein inkijkje:
Een kaartje kostte €90. We hadden een Airbnb op een half uur lopen van het stadion, waar we 2 nachten verbleven met z'n drieën voor zo'n €300. Retourtjes easyJet waren we geloof ik zo'n €70 pp aan kwijt. Verplichte day 2 PCR test was 60 pond de man. Eten en drinken kan je zo gek maken als je zelf wilt, maar weet wel dat pintjes vrij prijzig zijn in (centraal) Londen. Je mag af en toe best rekenen op 7 pond voor een pint. Je moet ook nog met de trein van Luton naar Londen wat zo'n 12 pond is (en weer terug) en in Londen gebruikmaken van de metro. Daar ben je in zo'n weekend zo'n 20 pond voor kwijt als je ook nog wat wil zien naast de wedstrijd. Komt wel op een €500 p/p.
Wilde het na 3 minuten uitzetten toen de slavernij erbij gehaald werd als vergelijking bij de keuring van de combine.
Wat een onzin, hij haalt een aantal belangrijke zaken aan die typisch aAmerikaans zijn en natuurlijk van geen kant kloppen en vreselijk zijn.
Maar dan het Malcolm in the middle deel is echt tenenkrommend, hij zet zijn (blanke) ouders neer als ontzettend racistische domme hufters.
Kan er van alles over zeggen maar ben nog aan het kijken, maar als hij zelf praat dan is het imo erg huillie huillie en ik ben zielig.
Dat hij en Eric Reid de NFL is uitgepest is vreselijk, ook hoe ze werden weggezet, de NFL was daarin fout, zeer fout. En nu zijn ze woke, en mag iedereen (moet iedereen) knielen tijdens het volkslied. Een grote grap.
Maar de serie is echt tenenkrommend, de manier waarop hij praat. De voorbeelden die worden gebruikt, hmm meh. Ik vindt het niks tot zover.
Hier ook een ontzettende toffe ervaring in het stadium.Bootje schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 16:45:
NFL Londen was echt te gek! En de game (Jags vs Fins) was ook best wel tof. Vooral het einde was spektakel. En de sfeer was fantastisch. Stadion zat nagenoeg vol en op straat was de saamhorigheid ook als vanouds. Nou zat het weer ook erg mee, dus dat hielp natuurlijk enorm.
Viel inderdaad op dat er 0,0 te merken was van ook maar iets corona. Was beetje dubbel, enerzijds fijn dat je er niet bij stil hoefde te staan maar anderzijds... enfin...
Wij verbleven in het centrum van London. Rond 11u sochtends zijn we alvast richting het stadium gegaan vanaf Victoria. Maar blij toe, want toen zaten de treinen al ram vol. Konden ons nog net in een hoekje in de trein wurmen. Blijft bizar hoe dat stadium zo midden in een woonwijk ligt.
Voor de wedstrijd nog ff de kater weg gegeten in de Fanzone en toen om 12:30 het stadium in naar onze top plekken. Warmingup vond ik nooit zo boeiend om te zien, maar zo dichtbij was toch wel tof om te zien. Geeft weer eens aan wat voor athleten de pro's zijn...
Onze plekken:
:strip_exif()/f/image/fpb7Z9DQV2JNYwkVF3KcOGS3.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/MYXf2K7ZSt2CxISBw3s2A5qt.png?f=fotoalbum_large)
En toen het volkslied... man, die flyover bracht wel even kippenvel zeg!
De game zelf, was vanaf onze plekken best lastig te volgen. Individuele matchups kon je wel goed zien, maar zeker in de runninggame was het snel naar de jumbotron kijken.
Sfeer in het stadium was goed, wedstrijd was beetje matig. Dat Miami ook nog eens verloor maakte het ook niet beter.
Bierprijzen vielen me nog mee, in de zin dat je net zoveel betaalde voor een biertje dan wat je in centrum London doet.
Het eten in het stadium was helemaal kut geregeld. Ik ging tegen het eidne v/d rust ngo even 'snel' wat eten halen, omdat het bier tempo er vanaf 12:30 wel aardig in zat. Ik kwam met nog 4 minuten te spelen in de 3e kwart terug... En er hingen op de plek bij de pizzas ook geen schermen dus je kon het gewoon niet volgen.
Na de game was het ook wel drama om weg te komen. We waren volgens mij pas rond 8e weer terug op Victoria. Dat was bij Wembly toch wel een stuk beter geregeld.
Al met al, wel echt een tof weekend gehad!
Sad Sad day...
Ben het helaas niet met je eens... ben dan ook een Rams fanBad Brains schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:56:
Oh Fuck It, Von Miller naar de Rams.
Sad Sad day...
wtf is not to like, hij speelt nog gratis ook.
smh
Geloof dat ie flink wat blessure leed gehad heeft de laatste jaren, maar ook nu die weer heel is, heb ik ook niet veel over 'm gehoord.
Het is denk ik niet meer de speler die het ooit was.
Maargoed, naast een Donald zal die vast nog wel een play of wat kunnen maken op een gegeven moment.
Jong, geld en de verleiding van Las Vegas. Sja.
Helemaal als je bedenkt dat spelers gratis Uber kunnen pakken via de NFLPA
Wat een rollercoaster was dat zeg.
Opnieuw een voorbeeld dat College en Professioneel 2 compleet verschillende dingen zijn.Flix20 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:44:
Nou, dat was weer het einde van Meyers in Jacksonville.
Dat verhaal van afgelopen nacht dat hij zijn eigen kicker een trap gaf bij stretchen was denk ik de laatste druppel
Kicker kicken is nooit een goed idee, heb zo'n vaag vermoeden dat je dat verliestFlix20 schreef op donderdag 16 december 2021 @ 09:44:
Nou, dat was weer het einde van Meyers in Jacksonville.
Kansas Chargers vannacht, hoop op een mooie wedstrijd.
Hoop dat de Chargers winnen maar voor mijn Broncos is het veel beter dat ze verliezen anders is het helemaal onoverkomelijk om in de playoffs te geraken.
Niet dat dat al onmogelijk is met Teddy Two Yards.
Denk dat het legal team van de Jaguars al even bezig was om clausules in z'n contract te vinden om 'm te kicken en dat dit het punt was waar ze 'm op konden pakken.Wierdkrul schreef op donderdag 16 december 2021 @ 10:38:
[...]
Opnieuw een voorbeeld dat College en Professioneel 2 compleet verschillende dingen zijn.
Dat verhaal van afgelopen nacht dat hij zijn eigen kicker een trap gaf bij stretchen was denk ik de laatste druppel
En inderdaad. Ook dit is weer een coach die de stap niet kon maken.
In college is recruiten de weg om te winnen. NFL is het toch echt coaching.
Het is best makkelijk wedstrijden winnen als je jaar na jaar de beste recruit klassen van NFL kwaliteit tot je beschikking hebt.
In de NFL heb je allemaal teams met NFL kwaliteit spelers. oke sommige teams misschien wat minder maar je snapt het punt wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Flix20 op 16-12-2021 12:34 ]
More than a game. ❤️ pic.twitter.com/vtn6HlMj1p
— NFL (@NFL) 29 december 2021
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5yGyaJv8Bk6E40pEP8UwARg6.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9ECzHF8jO47EvFzjiq5pQ5Cr.jpg?f=user_large)
(mede reden waarom ik [ook] Saints fan geworden ben: "The Dome Patrol")
Afgelopen zondag was er in Amerika nog een nieuwe documentaire over hem uitgezonden ('All Madden, gemaakt door Fox) en enkele dagen later plotseling overleden

- https://www.si.com/nfl/20...dcaster-unexpectedly-dies
- https://www.si.com/extra-...adden-documentary-trailer
- https://www.si.com/nfl/20...ct-style-never-replicated
- https://www.si.com/nfl/20...-madden-mentoring-coaches
- https://vault.si.com/vaul...ca-in-his-suite-on-wheels
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 31-12-2021 00:22 . Reden: Nog een link toegevoegd ]
Bruce Arians heeft al aangegeven dat hij uit het team is gezet...
Volgens mij zette hij zichzelf publiekelijk uit het team, ze hoefden zegmaar alleen de deur nog achter hem dicht te doen..Jorizzz schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:31:
Een hoop spanning en sensatie weer dit weekend, maar het incident met Antonio Brown is wel van een andere orde (klik)
Ik heb een LG CX (webos4) en volgens de gamepass site zou deze de NFL app moeten hebben, maar deze is nergens terug te vinden in de LG content store.
Mijn laptop casten naar TV lijkt ook niet lukken aangezien ik enkel een 2.4 wifi module heb op mijn laptop, terwijl mijn TV 5ghz gebruikt. Enfin ik denk althans dat dit de reden is dat het niet lukt.The app is compatible with Samsung TVs built from 2016 and LG (not available on LG webOS5.0 currently) TVs built from 2016
mobieltje casten lukt wel maar is wat onhandig.
internetbrowser van de TV doet ook lastig om de content af te spelen.
Chromecast met google TV lijkt me dan de beste oplossing, maar 80euro is wel duur om enkel voor NFL te gebruiken.
Daarom ben ik wel eens benieuwd hoe jullie dit doen.
Met mobieltje casten hoeft niet zo onhandig te zijn toch? Moet wel zeggen dat als ik dat doe, ik dat naar de Chromecast doe. Dan is het in de app alleen het casticoontje aanklikken en de rest gebeurt vanzelf. Zou dus evt. ook met de basisversie van de Chromecast moeten lukken (of 2e handsje scoren)sandpatt schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:45:
Hoe streamen jullie gamepass naar TV?
Ik heb een LG CX (webos4) en volgens de gamepass site zou deze de NFL app moeten hebben, maar deze is nergens terug te vinden in de LG content store.
[...]
Mijn laptop casten naar TV lijkt ook niet lukken aangezien ik enkel een 2.4 wifi module heb op mijn laptop, terwijl mijn TV 5ghz gebruikt. Enfin ik denk althans dat dit de reden is dat het niet lukt.
Chromecast met google TV lijkt me dan de beste oplossing, maar 80euro is wel duur om enkel voor NFL te gebruiken.
Gek overigens dat de app het niet op je tv doet. Ik heb een LG C9, dus ook met WebOS, en die doet het bij mij gewoon. Gisteren nog de Patriots over de Jaguars zien walsen.
@sandpatt Als je een Android telefoon hebt gaat het makkelijker en anders met een Chromecast ja. Je kan bij veel videodiensten dan de stream naar tv casten. De stream gaat dan verder op je Chromecast en je kan je telefoon gewoon gebruiken. Heb geen ervaring met de Gamepass app overigens, maar zo kijk ik vaak Formule 1 via F1TV. Maar volgens mij moet dat met gamepass wel werken, ik zie het cast-icoontje in ieder geval wel in de app.sandpatt schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:28:
[...]
Mobieltje casten kan ik idd snel via mirroring, maar (en vooral omdat er zoveel reclame is) tijdens wedstrijden zit ik regelmatig op mijn mobieltje te tokkelen. Dan is het beeld op mijn TV ook weg natuurlijk. Of gaat dit met een chromecast anders?
Ja erg vreemd idd, ik heb me al suf gezocht in de store.
Heeft je TV trouwens de meest recente firmware? Misschien is er wel een update beschikbaar oid. Een snelle zoektocht op Google leert mij wel dat er meer mensen jouw probleem ook hebben. Denk dus dat een Chromecast de makkelijkste optie is.
Of als je een iPhone hebt via Airplay, volgens mij hebben deze LG tv's dat aan boord.
Edit:
https://support.nflgamepa...s/360005232094-Chromecast
[ Voor 35% gewijzigd door Hompu op 03-01-2022 22:00 ]
Antonio Brown laat al voor een lange periode symptomen zien van CTE.Jorizzz schreef op zondag 2 januari 2022 @ 23:31:
Een hoop spanning en sensatie weer dit weekend, maar het incident met Antonio Brown is wel van een andere orde (klik)
Vele doctoren en of professionals denken dat het begon in zijn periode bij de Steelers.
Waar Antonio geweldig speelde en dus (aangepakt) werd door elke tegenstander.
Voorbeeld: YouTube: Antonio Brown knocked out by Vontaze Burfict HD
Hij heeft hulp nodig, maar ik denk niet dat zijn omgeving hem kan helpen met de juiste hulp krijgen.
Mobieltje casten kan ik idd snel via mirroring, maar (en vooral omdat er zoveel reclame is) tijdens wedstrijden zit ik regelmatig op mijn mobieltje te tokkelen. Dan is het beeld op mijn TV ook weg natuurlijk. Of gaat dit met een chromecast anders?Hompu schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:13:
[...]
Met mobieltje casten hoeft niet zo onhandig te zijn toch? Moet wel zeggen dat als ik dat doe, ik dat naar de Chromecast doe. Dan is het in de app alleen het casticoontje aanklikken en de rest gebeurt vanzelf. Zou dus evt. ook met de basisversie van de Chromecast moeten lukken (of 2e handsje scoren)
Gek overigens dat de app het niet op je tv doet. Ik heb een LG C9, dus ook met WebOS, en die doet het bij mij gewoon. Gisteren nog de Patriots over de Jaguars zien walsen.
Ja erg vreemd idd, ik heb me al suf gezocht in de store.
Ook nog even verder gegoogled, maar ik vrees dat chromecast toch te enige user friendly oplossing gaat zijn.
(de tv heeft de laatste versie idd)
Zo, dat was een beste klappermuhda schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:24:
[...]
Antonio Brown laat al voor een lange periode symptomen zien van CTE.
Vele doctoren en of professionals denken dat het begon in zijn periode bij de Steelers.
Hij heeft hulp nodig, maar ik denk niet dat zijn omgeving hem kan helpen met de juiste hulp krijgen.

Ik kwam laatst een artikel tegen van The New Yorker over CTE in Football (en boksen), wel een long read, maar zeer interessant.
Zelf ook een CX en heb ook de NFL gamepass app niet gevonden. De PS4 zou er ook één moeten hebben maar die kan ik ook niet vinden. Dus ik heb een 4k chromecast aan de TV gehangen en stream van wat voorhanden is.sandpatt schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:45:
[...]
Mijn laptop casten naar TV lijkt ook niet lukken aangezien ik enkel een 2.4 wifi module heb op mijn laptop, terwijl mijn TV 5ghz gebruikt. Enfin ik denk althans dat dit de reden is dat het niet lukt.
Die conclusie wordt meer door toeschouwers getrokken, niet zozeer door de wetenschap.muhda schreef op maandag 3 januari 2022 @ 21:24:
[...]
Antonio Brown laat al voor een lange periode symptomen zien van CTE.
Wat velen niet weten is dat Brown al veel langer ...bijzonder... gedrag vertoonde.
Dit was terug te herleiden naar z'n high school en college dagen.
In z'n eerste jaren NFL hoorde je er niet zoveel van omdat ie toen nog geen household naam was.
Toen was het 'slechts' een 3/4th string WR en returner.
Van wat er van CTE bekend is, is dat het niet zozeer in een enkele harde klap zit, maar vooral in het herhalend oplopen van hersenletsel.
Het idee is dat bij iedere medium tot zware klap er steeds wat kleine bloedvaatjes in de grijze massa stuk gaan wat leidt tot grotere problemen.
De film Concussion met Will Smith is wat dat betreft ook wel de moeite waard om te kijken mbt CTE.
Weet zelf dat ik na het zien van die film wel even zoiets had van oei... bepaalde dingen komen wel bekend voor.
Van wat wij kunnen zien is het gewoon een sneu geval. Die gast lijkt echt hulp nodig te hebben maar lijkt zich vooral te omringen met mensen die z'n gedrag enabelen. Kijk maar naar de reports van die clown die 'm opgehaald heeft.
En NFL teams blijven 'm maar kansen geven. Je zou je er als team toch niet aan willen branden na wat ie bij de Raiders geflikt heeft.
Of ook bij de Bucs, dat geintje met die counterfeit corona bewijzen... Sneu allemaal.
[ Voor 6% gewijzigd door Flix20 op 04-01-2022 08:51 ]
Ik gebruik mijn Xbox One hiervoor, hoop dat het op de nieuwe Xbox ook werkt (als ik die eindelijk kan aanschaffen)sandpatt schreef op maandag 3 januari 2022 @ 20:45:
[...]
Antonio Brown Timeline linkje https://www.cbssports.com...ew-england-and-tampa-bay/Flix20 schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 08:49:
[...]
Zelf ook een CX en heb ook de NFL gamepass app niet gevonden. De PS4 zou er ook één moeten hebben maar die kan ik ook niet vinden. Dus ik heb een 4k chromecast aan de TV gehangen en stream van wat voorhanden is.
[...]
Die conclusie wordt meer door toeschouwers getrokken, niet zozeer door de wetenschap.
Wat velen niet weten is dat Brown al veel langer ...bijzonder... gedrag vertoonde.
Dit was terug te herleiden naar z'n high school en college dagen.
In z'n eerste jaren NFL hoorde je er niet zoveel van omdat ie toen nog geen household naam was.
Toen was het 'slechts' een 3/4th string WR en returner.
Van wat er van CTE bekend is, is dat het niet zozeer in een enkele harde klap zit, maar vooral in het herhalend oplopen van hersenletsel.
Het idee is dat bij iedere medium tot zware klap er steeds wat kleine bloedvaatjes in de grijze massa stuk gaan wat leidt tot grotere problemen.
De film Concussion met Will Smith is wat dat betreft ook wel de moeite waard om te kijken mbt CTE.
Weet zelf dat ik na het zien van die film wel even zoiets had van oei... bepaalde dingen komen wel bekend voor.
Van wat wij kunnen zien is het gewoon een sneu geval. Die gast lijkt echt hulp nodig te hebben maar lijkt zich vooral te omringen met mensen die z'n gedrag enabelen. Kijk maar naar de reports van die clown die 'm opgehaald heeft.
En NFL teams blijven 'm maar kansen geven. Je zou je er als team toch niet aan willen branden na wat ie bij de Raiders geflikt heeft.
Of ook bij de Bucs, dat geintje met die counterfeit corona bewijzen... Sneu allemaal.
Het is de enige hoop op hup Falcons want dit win je nooit. Feitelijk heb je dan niets te zoeken in de play offs maar toch hoop je erop.
Trouwens ook heel benieuwd naar de wedstrijd Raiders - Chargers. Stuk of 40x take a knee?
LOETKE
Als Colts fan had ik ook geen fijne zondag. Tjonge wat lieten ze het liggen. Niet dat er een SB in had gezeten, maar toch wel PO's op z'n minst.RudyL schreef op zondag 9 januari 2022 @ 23:22:
Als 49ers volger is het beschamend wat we nu laten zien.

Is beter vor de draft positie dit!Bootje schreef op maandag 10 januari 2022 @ 14:30:
[...]
Als Colts fan had ik ook geen fijne zondag. Tjonge wat lieten ze het liggen. Niet dat er een SB in had gezeten, maar toch wel PO's op z'n minst.
Wat een spannende slotfase, dacht wederom dat het afgelopen zou zijn na de TD van Kupp en de punt van 49ers. Wat vreemde gedachte van Rams om te runnen bij 3&8. Wat daarna gebeurt, prachtig!
Nu op naar de Cowboys
LOETKE
Goed voor de draft is het dan weer wel...
En wat een bizarre pot bij de Chargers @ de Raiders. Misschien wel vooral vanuit het oogpunt van de Steelers.
Aantal die je wel zag aankomen, maar als longtime Miami fan zag ik het ontslag van Flores echt niet aankomen... Hoewel de offense wel een beetje een ramp is en ik Tua ook niet als de oplossing zie, had ik Flores meer vertrouwen dan de GM.
Hahahaha, ja ook zo inderdaad!Flix20 schreef op maandag 10 januari 2022 @ 15:08:
[...]
Alleen jammer voor jullie dat de Eagles die pick krijgen voor de Wentz trade
Kunnen nu al wel een duo gebruiken, die fluit bij de tweede Bengals touchdowns kon je live al duidelijk horen. Deze (Hubert) had er een kwartier voor nodig om erachter te komen 😑🤌
Werd een beetje popiejopie met alle media aandacht beetje jammer maar voor hm goed geld denk ik.
Goeie vent, ik kijk overigens via ******* streams.
Van de Cru idd ja, ja met z'n tweeen was het commentaar nog wel te doen. Klonk gister of ie tegelijk door z'n stapel notes aan het speuren was en de helft op het veld miste. Kreeg nog een notificatie van Gamepass voor een playoffs aanbieding maar kreeg toen ik er op drukte niks te zien dus voorlopig even ESPN aanhoren. Echt apart dat er enkel een NL versie was gisteren, bij de eerste wedstrijd tenminste die nog op 'normale' kijktijden was ...Bad Brains schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:40:
Hubert Bedford, was een hele goeie Linebacker voor de Cru.
Werd een beetje popiejopie met alle media aandacht beetje jammer maar voor hm goed geld denk ik.
Goeie vent, ik kijk overigens via ******* streams.
Wel een spectaculair begin zo van de play-offs. De Bengals die voor het eerst in 31 jaar een post-season wedstrijd winnen, in een wedstrijd die bol stond van dramatisch slechte beslissingen van de referees. De Bills die snoeihard over de Pats heen denderen, wat een ass whooping was dat, de Pats echt volslagen kansloos.
Die laatste pot heb ik trouwens vanmorgen gekeken, Integraal uitgezonden, maar met een héél stuk minder commercial breaks. Dat kijkt ook wel echt heel fijn weg zeg.
[ Voor 49% gewijzigd door Jorizzz op 16-01-2022 21:24 ]

[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 16-01-2022 22:14 ]
Hmm, dat even voor de volgende keer in mijn achterhoofd houden.apis29 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:58:
Wel duo-commentaar bij deze. Edit: via ESPN Watch wel de engelstalige versie op het extra kanaal ...
Was ook wel meteen de meest verrassende winnaar van het weekend, voor de rest wat je op basis van de seeding had verwacht. Aankomende nacht nog de Cardinals bij de Rams, winnaar daarvan tegen de Bucs volgende week.Bad Brains schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:54:
KoiBois gaan klop krijgen lol
Edit: ai, dat was een stuk minder spannend dan ik had gehoopt, met (voor mij) de verkeerde winnaar...
[ Voor 12% gewijzigd door Jorizzz op 18-01-2022 07:29 ]
Stafford en OBJ hadden met zijn tweeën meer rushing en passing yards (in die volgorde echt waar) dan de hele ARI Offence (edit; in de eerste helft), het was echt niet om aan te gluren.
[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 18-01-2022 12:59 ]
Beginnen heel hard, maar dan krijgen defenses 'm door en doet z'n offense niets meer.
BronDating back to his first year as head coach of Texas Tech in 2013, Kingsbury is now 17-45 from Game 8 of a season onward.
For Games 1-7, he’s 42-20-1.
Most nu wel mijn dienst ruilen voor zondag om de wedstrijd te kijken
Het is mooi voor Stafford inderdaad, maar had toch iets meer van hem verwacht. Het is een verbetering tov Goff, maar niet dat je daadwerkelijk van niets naar de beste QB gaat. Heeft daarvoor teveel INT gegooid en vond zijn niveau daling tegen de 49ers (laatste competitie wedstrijd) schrijnend om te zien. Dus mocht de marge klein zijn tegen TB ben ik benieuwd.Wierdkrul schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:42:
Als Rams fan was ik erg blij vandaagMaar ik ben vooral blij voor Stafford: zo lang bij de Lions met een slechte D of running gam,e gezeten, en nu, na 13 jaar, eindelijk een playoff game gewonnen.
Most nu wel mijn dienst ruilen voor zondag om de wedstrijd te kijken
LOETKE
Het scheen wel zo te zijn dat sinds deze opzet van de playoffs de underdogs een record van 11-6 hadden dus winnen zoals je aan de hand van de seeding zou mogen verwachten was nog niet zó vanzelfsprekendJorizzz schreef op maandag 17 januari 2022 @ 06:59:
[...]
Was ook wel meteen de meest verrassende winnaar van het weekend, voor de rest wat je op basis van de seeding had verwacht. Aankomende nacht nog de Cardinals bij de Rams, winnaar daarvan tegen de Bucs volgende week.
Edit: ai, dat was een stuk minder spannend dan ik had gehoopt, met (voor mij) de verkeerde winnaar...
Dat is interessant, die had ik nog niet eerder gehoord.apis29 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Het scheen wel zo te zijn dat sinds deze opzet van de playoffs de underdogs een record van 11-6 hadden dus winnen zoals je aan de hand van de seeding zou mogen verwachten was nog niet zó vanzelfsprekend
Hmm, deze opzet van de playoffs is sinds afgelopen seizoen. In alle ronden die toen zijn gespeeld heeft de op papier underdog een record van 6-6 (dan reken ik zelfs de super bowl mee)apis29 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 15:30:
[...]
Het scheen wel zo te zijn dat sinds deze opzet van de playoffs de underdogs een record van 11-6 hadden dus winnen zoals je aan de hand van de seeding zou mogen verwachten was nog niet zó vanzelfsprekend
Als je die niet zou meerekenen dan heeft de favoriet een winning record van 11-6 (na alle wedstrijden in de 1e ronde).
Benieuwd waar jou 11-6 record vandaan komt.
LOETKE
ESPN Sportscentre ergens afgelopen week. Die presentator en een paar anderen deden hun voorspellingen en hij zette zelf alles in op de underdogs. Even kijken of ik de uitzending nog terug kan kijken (zal die van afgelopen vrijdag wel zijn geweest). Kom wel bijv. dit tegen mbt gokken/wedden: "In fact, going back to 2017-18, postseason point spread underdogs are 29-17 ATS overall, covering in 63% of those tournament tilts. And the Wild Card Round has been the bigger purveyor of potent playoff pups, with NFL underdogs going 15-3 ATS the past four postseasons"RudyL schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 17:07:
[...]
Hmm, deze opzet van de playoffs is sinds afgelopen seizoen. In alle ronden die toen zijn gespeeld heeft de op papier underdog een record van 6-6 (dan reken ik zelfs de super bowl mee)
Als je die niet zou meerekenen dan heeft de favoriet een winning record van 11-6 (na alle wedstrijden in de 1e ronde).
Benieuwd waar jou 11-6 record vandaan komt.
Was idd die van afgelopen vrijdag, episode 152, ging over de laatste vier seizoen blijkbaar. En de thuisteams wonnen met maar een gemiddelde marge van 5 punten. Nou was ik net hiervoor nog dit tegengekomen en tel maar tien teams https://en.as.com/en/2022/01/13/nfl/1642097815_765933.html (maar hij zegt in de aflevering toch echt 11-6 voor de uitteams/underdogs)
Dat het over het nieuwe format ging zal ik zelf wel ingevuld hebben want hij had het alleen over wildcard weekend

[ Voor 24% gewijzigd door apis29 op 19-01-2022 21:29 ]

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/DLLEAr5XZTBIc7tymZRDMrfn.gif?f=user_large)
2 uit 2
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WtWKPOHwpAfCBEsLiLWXrozj.gif?f=user_large)
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 23-01-2022 05:16 ]
Zo, allebei de 1 seeds eruit in de divisional round, die had ik niet aan zien komen!
Aaron Rodgers 2 jaar terug nadat ze verloren in SF:Bad Brains schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:46:
Bal vangen met -11°C is nog niet zo makkelijk, ding is zo hard als een steen en dat was goed te zien.
Ik ga wel genieten als Brady echt verloren heeft.... maar het blijft BradyJorizzz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:32:
De Bucs op een flinke achterstand met een zwaar gefrustreerd overkomende TB12. Ik weet niet waarom, maar ik zit hier te genieten
Fair enough, het is 'maar' 17 punten.Wierdkrul schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:37:
[...]
Ik ga wel genieten als Brady echt verloren heeft.... maar het blijft Brady
Wierdkrul schreef op zondag 23 januari 2022 @ 22:37:
[...]
Ik ga wel genieten als Brady echt verloren heeft.... maar het blijft Brady

Netjes hersteld nog.
[ Voor 5% gewijzigd door alwind op 23-01-2022 23:47 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Jorizzz op 24-01-2022 00:06 ]

Edit. Ik zeg even niks meer tot we klaar zijn...
[ Voor 48% gewijzigd door Jorizzz op 24-01-2022 00:18 ]

Inderdaad! Toetje ga ik morgen wel kijken, maar als die net zo spannend wordt...marijn15 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:25:
Haha, prachtig, elke wedstrijd spannend tot het eind
Hoef nergens heen, hoop dat de Chefs eruit geknikkerd worden.Jorizzz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:26:
[...]
Inderdaad! Toetje ga ik morgen wel kijken, maar als die net zo spannend wordt...
Dan is mijn weekend weer goed.
Dan wil ik niet lullig doen, maar dan hoop ik niet dat je met een goed gevoel dit weekend eindigtBad Brains schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:29:
[...]
Hoef nergens heen, hoop dat de Chefs eruit geknikkerd worden.
Dan is mijn weekend weer goed.
Have fun (maar niet te veel dus) .
[ Voor 3% gewijzigd door Jorizzz op 24-01-2022 00:31 ]
Ga denk toch nog even de eerste helft kijken, nog vol of adrenaline van de vorige wedstrijdJorizzz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:26:
[...]
Inderdaad! Toetje ga ik morgen wel kijken, maar als die net zo spannend wordt...
Herkenbaar, ik lig in bed nog even verder te kijken op mijn telefoon. Zes uur gaat het wekkertje alleen weer.marijn15 schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:33:
[...]
Ga denk toch nog even de eerste helft kijken, nog vol of adrenaline van de vorige wedstrijd