Toon posts:

[American Football] NFL topic

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste
Acties:

• Flix20
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:27
Zondags lekker NFL redzone kanaal aanzetten!
Als Miami niet speelt is dat mijn go-to kanaal.

PSN: Flix20-NL

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 09:18
Spunkjah schreef op woensdag 8 september 2021 @ 12:10:
Korte vraag: na een aantal jaar heb ik weer eens een game pass. Nog tips qua welke teams ik absoluut moet volgen ?
Heb je geen favoriet?

Miami = Tua
Denver = Top 5 defence en jonge veel belovende offence geleid door Teddy Two Gloves (mediocrity galore)
Buccaneers = Brady
Chiefs = Mahomes
Bills en Browns = Beide eindelijk weer in de playoffs
Green Bay = Rodgers drama
San Fran = Nieuwe QB
Chargers = Goed team overall met veel ervaring en een promising QB (was rookie of the year in 2020)

Niets van verwachten, worden waarschijnlijk niet om aan te gluren games;
Jets en Jaguars (pick 1 en 2)

Ver vandaan blijven;
Texans, Lions, Eagles, Panthers, Raiders Giants.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Spunkjah
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-09 08:34
Bad Brains schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:21:
[...]

Heb je geen favoriet?

Miami = Tua
Denver = Top 5 defence en jonge veel belovende offence geleid door Teddy Two Gloves (mediocrity galore)
Buccaneers = Brady
Chiefs = Mahomes
Bills en Browns = Beide eindelijk weer in de playoffs
Green Bay = Rodgers drama
San Fran = Nieuwe QB
Chargers = Goed team overall met veel ervaring en een promising QB (was rookie of the year in 2020)

Niets van verwachten, worden waarschijnlijk niet om aan te gluren games;
Jets en Jaguars (pick 1 en 2)

Ver vandaan blijven;
Texans, Lions, Eagles, Panthers, Raiders Giants.
Thanks d:)b , uiteraard heb ik wel een favoriet, eigenlijk 2 dat zijn de Packers en de Saints.
Maar ik was benieuwd of er nog andere leuke teams zijn om te volgen.

• UTM
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 22-09 21:47
ESPN is begonnen met Nederlands commentaar bij de NFL. Persoonlijk niet m’n voorkeur. Hopelijk gaan ze in ieder geval de optie bieden om zelf te bepalen of je gaat voor het Engelse commentaar of het Nederlandse (bv. kanaal 1/2).

• Gotiniens
  • Laatst online: 09:07

Gotiniens

Fairly odd Tim

Spunkjah schreef op woensdag 8 september 2021 @ 14:35:
[...]

Thanks d:)b , uiteraard heb ik wel een favoriet, eigenlijk 2 dat zijn de Packers en de Saints.
Maar ik was benieuwd of er nog andere leuke teams zijn om te volgen.
spoiler:
dan hoop ik dat je een voorkeur hebt voor de Saints :(

• Bad Brains
Zach Wilson has more INT in three quarters (4) than he did all last season at BYU (3)

Gaat goed, aja het blijven de Jets :F

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Superstick
  • Registratie: september 2021
  • Laatst online: 21-09 18:31
Zo, maar eens een account aangemaakt omdat de Amerikaanse sporten hier vrij aardig gevolgd worden.
Mag ik even opmerken dat het altijd verstandig is om 'mijn' team te volgen waar mogelijk, want 'never a dull moment'!! Heb ik het uiteraard over America's Team: Dallas Cowboys! _/-\o_

• Wii4all
  • Registratie: november 2007
  • Niet online
Superstick schreef op maandag 20 september 2021 @ 09:33:
Zo, maar eens een account aangemaakt omdat de Amerikaanse sporten hier vrij aardig gevolgd worden.
Mag ik even opmerken dat het altijd verstandig is om 'mijn' team te volgen waar mogelijk, want 'never a dull moment'!! Heb ik het uiteraard over America's Team: Dallas Cowboys! _/-\o_
De all or nothing serie van de cowboys ... wat een complex man....niet normaal...
Verder volg ik ze niet zo eigenlijk....

Burp

• Bad Brains
Vond hard knocks een zeer mediocre serie, vroeger ging het nog om de fringe spelers en wie er bang waren gecut te worden.
Drama van persoonlijk formaat over journeymen en jonge teams met veel rookies of een veel belovende (top 5) defence en niet de Dak en Elliot show.
Maar Jones heeft het eerst al voormekaar gekregen om de coibois voor de derde keer op Hard Knocks te krijgen terwijl er veel interessantere teams waren met storylines.
Als Jerry iets zegt dan zegt de NFL ja en amen. Vervelend mannetje imo.

[Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 20-09-2021 23:29]

Pagina: 1 ... 8 9 10 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee