The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ah, dat wordt een kort nachtje. Ik heb het geluk dat ik kan uitslapen tot 9:00Jorizzz schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:53:
[...]
Herkenbaar, ik lig in bed nog even verder te kijken op mijn telefoon. Zes uur gaat het wekkertje alleen weer.
Bills - Chiefs is tot nu toe ook het aankijken waard
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

[ Voor 34% gewijzigd door marijn15 op 24-01-2022 03:42 ]
Packers vs 9er's was een soort voorbode.
Net even de samenvatting teruggekeken, wát een geweldige game, alwéér!!! Bizar maar geweldig weekend dit!

Niet aan zijn middel, maar rond ze hoeven. Lutsers.
edit; Met soft bedoel ik coverage, niet de passrush. Des te meer mensen je in de passrush/Blitz gooit tegen Mahomes des te beter hij gaat spelen.
[ Voor 37% gewijzigd door Bad Brains op 30-01-2022 22:57 ]
Moet je er wel gebruik van makenmarijn15 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 00:04:
Het geluk van de chiefs

Vind dit wel spannend hoor!
(En wat is er ineens met ESPN die geen Engelse commentaar meer heeft?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/WtWKPOHwpAfCBEsLiLWXrozj.gif?f=user_large)

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 31-01-2022 00:27 ]
Je wil als team dat je QB zo weinig mogelijk gaat rennen op een broken play.apis29 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 00:25:
Eigenlijk verbazend weinig runs van Mahomes, had best een verschil kunnen maken...
Dat mahomes/Allen/Jackson er mee wegkomen is dat ze erg shifty zijn en eruit stappen als het op een hit aankomt.
maar het liefst zie je het niet tenzij het een voorop gezette RPO is.
----------------
OMG wat een lijk die owner. (en ja hij is oud, dat snap ik ook wel)
[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 31-01-2022 00:30 ]
Maakt het altijd leuk.
Vandaag 3 runs voor 19 yards zo te lezen dus in de vorige twee wedstrijden 98 yards in 10 attempts (vorige week 69 tegen de Bills). Statistisch gezien was dit ook nog eens z'n beste seizoen qua rushing yards en yards per run (al was dat gemiddeld ook maar net onder de 4 runs per game).Bad Brains schreef op maandag 31 januari 2022 @ 00:28:
[...]
Je wil als team dat je QB zo weinig mogelijk gaat rennen op een broken play.
Dat mahomes/Allen/Jackson er mee wegkomen is dat ze erg shifty zijn en eruit stappen als het op een hit aankomt.
maar het liefst zie je het niet tenzij het een voorop gezette RPO is.
----------------
OMG wat een lijk die owner. (en ja hij is oud, dat snap ik ook wel)
Vanmiddag nog een artikeltje over Burrow tegengekomen (nu is LSU toevallig een vd college teams die ik al jaren volg dus ik had al een voorproefje gehad
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 31-01-2022 03:47 ]
Het is niet zo dat in het stadium de uitzending te horen is ofzoapis29 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 03:41:
Dat die stadion spreker zo tussen de plays door mag blijven tetteren
Dan ben je heel blij met de stadiumtoetert. Maar meestal weten ze die redelijk op de achtergrond te houden met uitzendingen.
Vind het wel mooi om te zien hoe de Bengals eindelijk weer eens in de SB staan. Gunde ik het meer dan de Chiefs.
NFC was ik wat onpartijdiger in. Maar als ik iemand een ring gun, dan is het Stafford wel.
Daar heb ik vanaf z'n Georgia dagen al geroepen dat ie de beste pure arm heeft sinds Marino.
Alleen jammer dat die kleuter van een Odol bij 'm in het team zit. Die gun ik het dan weer absoluut niet.
Jezelf zo gedragen om weg te gaan bij een team om vervolgens beloond te worden met een ring. Idem vorig jaar met AB.
PSN: Flix20-NL
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9IdtCArelGp8JzyxVsyJlCek.jpg?f=user_large)
Het is meer dat die herrie de playcalling nóg meer onverstaanbaar maakteFlix20 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:54:
[...]
Het is niet zo dat in het stadium de uitzending te horen is ofzo![]()
Dan ben je heel blij met de stadiumtoetert. Maar meestal weten ze die redelijk op de achtergrond te houden met uitzendingen.
Oja: kwam dit laatst toevallig tegen in de UHD Bluray lijsten:
[ Voor 29% gewijzigd door apis29 op 31-01-2022 14:43 ]
Kurt Warner.apis29 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:38:
[...]
Het is meer dat die herrie de playcalling nóg meer onverstaanbaar maakte
Oja: kwam dit laatst toevallig tegen in de UHD Bluray lijsten:
[YouTube: American Underdog Trailer - With Kurt Warner & Zachary Levi Intro]
Amsterdam Admirals QB, wat een held!!
Ook de grote intro van BradyBad Brains schreef op maandag 31 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Kurt Warner.
Amsterdam Admirals QB, wat een held!!

(volledige wedstrijd: YouTube: Super Bowl XXXVI: “Patriots Dynasty Begins” | Rams vs. Patriots | NF...)
[ Voor 57% gewijzigd door apis29 op 31-01-2022 21:45 ]
Bad Brains schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:48:
Kijk tot het einde, enjoy.
[YouTube: Precision Passing: Pro Bowl Skills Showdown]
Ja als ik het niet vergeet kijk ik deze altijddesmond schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 10:45:
Kijkt er hier ook iemand naar de BBC NFL This Week met Osi Umeniyora en Jason Bell? Aanstekelijke Amerikaanse humor. Helaas is de serie zowat ten einde met de Super Bowl in zicht.

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 05-02-2022 12:59 ]
Wellicht handig voor mensen die niet naar Tutsjdown Ronald van Dam Cringe willen kijken op ESPN NL.
Andere opties zijn BBC One (geen reclames; analyses tijdens de onderbrekingen) of ESPN 4 NL (Amerikaans commentaar maar geen Amerikaanse reclames).
Al van 20 januari zo te zien, had nog geen idee wie de halftime show zou doen dit jaar
[ Voor 64% gewijzigd door apis29 op 10-02-2022 17:07 ]
Gaat dit dan eindelijk het jaar zijn dat Zach Thomas verdiend z'n jasje krijgt.

Wel een lijstje namen waar hij tussen zou moeten horen? https://www.profootballho...ers/?pg=1&position=LB,MLBFlix20 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:07:
Vannacht bekendmaking wie in de HoF komen dit jaar.
Gaat dit dan eindelijk het jaar zijn dat Zach Thomas verdiend z'n jasje krijgt.
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 10-02-2022 17:21 ]
In mijn opinie, deels door een Miami bril gezien, had hij zeker voor Urlacher erin gemoeten.apis29 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:11:
[...]
Wel een lijstje namen waar hij tussen zou moeten horen? https://www.profootballho...ers/?pg=1&position=LB,MLB
Nu zeggen stats natuurlijk maar deel van het verhaal maar ook die zijn erg vergelijkbaar.
/f/image/mOy6RwsRxNilabUVNwEKJEzp.png?f=fotoalbum_large)
Daarnaast lijken ook zijn peers deze mening te delen.
https://atbnetwork.com/20...ase-for-the-hall-of-fame/
Bijvooorbeeld toen Tom Brady gevraagd werd, welke defenses de lastigste uit zijn carriere waren, gaf hij de Zach Thomas geleiden Dolphins aan. Kijk ook maar naar Brady z'n record. Heeft tegen miami de meeste games verloren.
Peyton Manning over Thomas:
“The most unnerving thing about playing Miami is Zach Thomas calling out all of your plays. He caused the most problems for me of any player I ever faced.”
Maar die komen ze ook twee keer per seizoen tegen. Aan de andere kant heeft de Urlacher Bears defense de Super Bowl gehaald ... Maar ik weet nog wel dat Thomas de league in kwam en meteen goed was. Na verloop begin je alleen te vergeten dat hij zo goed was omdat Miami als team nooit iets gepresteerd heeft in die tijdFlix20 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:22:
[...]
In mijn opinie, deels door een Miami bril gezien, had hij zeker voor Urlacher erin gemoeten.
Nu zeggen stats natuurlijk maar deel van het verhaal maar ook die zijn erg vergelijkbaar.
[Afbeelding]
Daarnaast lijken ook zijn peers deze mening te delen.
https://atbnetwork.com/20...ase-for-the-hall-of-fame/
Bijvooorbeeld toen Tom Brady gevraagd werd, welke defenses de lastigste uit zijn carriere waren, gaf hij de Zach Thomas geleiden Dolphins aan. Kijk ook maar naar Brady z'n record. Heeft tegen miami de meeste games verloren.
Peyton Manning over Thomas:
[...]

Zou ook wel interessant zijn z'n cijfers naast een Derrick Brooks te zien ...
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 10-02-2022 17:36 ]
SB verliezen is hetzelfde resultaat als de SB niet halen; Geen ring.apis29 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Maar die komen ze ook twee keer per seizoen tegen. Aan de andere kant heeft de Urlacher Bears defense de Super Bowl gehaald ...
Voor sommige spelers die net op het randje zitten kan een ring het verschil maken om voor de een uit verkozen te worden.
Maar in geval van Thomas, 5 all pro selecties, 7 pro bowls, meeste tackles over de periode dat hij speelde.
De impact die hij had in een Miami defense die begin jaren 2000 tot de beste v/d NFL waren.
Denk dat die cijfers wat lastiger te vergelijken zijn.apis29 schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 17:28:
[...]
Maar die komen ze ook twee keer per seizoen tegen. Aan de andere kant heeft de Urlacher Bears defense de Super Bowl gehaald ... Maar ik weet nog wel dat Thomas de league in kwam en meteen goed was. Na verloop begin je alleen te vergeten dat hij zo goed was omdat Miami als team nooit iets gepresteerd heeft in die tijd. Op zich qua constantheid zou ie er prima tussen passen, geen idee echter wat de criteria zijn.
Zou ook wel interessant zijn z'n cijfers naast een Derrick Brooks te zien ...
Waar Brooks een Will linebacker was, was Thomas een Mike.
Nou had ik bij Brooks een grotere delta in INTs verwacht, maar dat valt me mee.
Dat is wel iets waar hij, en de Tampa 2 defense (waar Urlacher trouwens ook z'n naam mee verdient heeft) bekend om stonden.
Lijkt wel alsof de kiezers hebben gekeken van wie wachten er al een tijdje, laten we die er dit jaar indoen.
Kijk naar een Boselli, Butler, Seymour en Mills.
Ze verdienen het zeker allemaal, maar ze wachten ook al een tijdje.
Geen enkele first balloter ook.
Had Hester bijvoorbeeld wel verwacht. Die was wel écht uniek en hoe hij special teams heeft veranderd.
Patrick Willis idem. Niet heel lang gespeeld, maar in de jaren dat hij wel speelde was hij de beste op z'n positie.Wellicht staat hem hetzelfde lot als Boselli te wachten. Die had verglijkbaar verhaal.
Zat nog even de procedure door te nemen en kwam in eerste instantie tegen dat ze er ieder jaar 4 tot 8 binnen lieten maar verderop blijkt het een max van 5 te zijn voor 'modern era' spelers. Dan zal die receiver van de Raiders wel een van de 'senior' players zijn als nummer zes en dan nog een coach en een contributor als 7 en 8.Flix20 schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 15:04:
Hmm, HoF class dit jaar voelt een beetje als een inhaal jaar.
Lijkt wel alsof de kiezers hebben gekeken van wie wachten er al een tijdje, laten we die er dit jaar indoen.
Kijk naar een Boselli, Butler, Seymour en Mills.
Ze verdienen het zeker allemaal, maar ze wachten ook al een tijdje.
Geen enkele first balloter ook.
Had Hester bijvoorbeeld wel verwacht. Die was wel écht uniek en hoe hij special teams heeft veranderd.
Patrick Willis idem. Niet heel lang gespeeld, maar in de jaren dat hij wel speelde was hij de beste op z'n positie.Wellicht staat hem hetzelfde lot als Boselli te wachten. Die had verglijkbaar verhaal.
Ander artikel heeft het idd over een logjam die ze moeten wegwerken; zal me niks verbazen als een Zach Thomas in z'n laatste jaar van eligibility binnengelaten wordt ...
The Final Preliminary List of 25 Modern-Era Player Nominees plus all ties (if any) for the 25th position shall be distributed to the Selection Committee during the month of November for the purpose of the selection of 15 Modern-Era Player Finalists. The 16th, 17th, and 18th Finalists are the recommended candidates of the Coach, Contributor and Senior Committees.
In advance of the Hall of Fame Selection Meeting, the Selectors are provided detailed biographies on each of the 18 Finalists. At the annual meeting, each Finalist is thoroughly discussed by the committee before a series of reduction votes are taken. First, the Coach, Contributor and Senior Finalists are discussed and voted on for election. They must receive the same 80% affirmative vote as the Modern-Era Player Finalists. Next, there is a vote that reduces the Modern-Era Player Finalists list from 15 to 10. Following that, a vote is taken to reduce the list from 10 to 5 names. The five remaining Modern-Era Player Finalists for Hall of Fame election are voted on individually (yes or no) for membership.
In order to be elected, a Finalist must receive a minimum of 80% of the vote. All ballots are collected and counted by an accounting firm. No vote totals are announced – only the winners of the various reduction ballots are revealed to the Selectors and the Hall’s representatives.
https://www.profootballho...rs/selection-process-faq/

Komende nacht wordt de 56ste Super Bowl gespeeld tussen Los Angeles Rams en Cincinnati Bengals.
— NOS Sport (@NOSsport) 13 februari 2022
De eigenaar van de Rams is Stan Kroenke, tevens eigenaar van Arsenal.
De Super League mislukte, daarom hoopt de multimiljardair nu op de Super Bowl.https://t.co/LyKd3fXJsc
Heb al jaren ESPN, maar gebruik ook al jaren de SB Gamepass. Is het niet het bar slechte commentaar, is het wel ieder reclameblok dezelfde ESPN trailer te zien krijgen. En gezien de helft van SB de reclames zijn, dan is het wel fijner die ook te zienTexMex schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:48:
Mensen zonder vast Game Pass-abo kunnen hier zondagnacht de Super Bowl kijken voor € 0,99: https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans. Dit is de officiële Amerikaanse uitzending inclusief het originele Amerikaanse commentaar en de originele Amerikaanse reclames. Makkelijk te streamen naar al je apparaten.
Wellicht handig voor mensen die niet naar Tutsjdown Ronald van Dam Cringe willen kijken op ESPN NL.
Andere opties zijn BBC One (geen reclames; analyses tijdens de onderbrekingen) of ESPN 4 NL (Amerikaans commentaar maar geen Amerikaanse reclames).
Ik verwacht een gevecht tussen de Rams D-line en Burrow, die met wat magie prachtige dingen gaat laten zien, waardoor de score hoog gaat zijn. Ik ben een Rams fan, maar ik zie Stafford een beslissende pick-6 gooien en de Bengals winnen.. ach, het zijn in ieder geval niet de Patriotstoolkist schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:57:
Wat zijn de verwachtingen voor vannacht? "Open" wedstrijd met veel runs/touchdowns of vooral veel defensief werk?
Of je kijkt het op de BBC zonder welke reclame dan ookErazzzer schreef op zondag 13 februari 2022 @ 18:22:
[...]
Heb al jaren ESPN, maar gebruik ook al jaren de SB Gamepass. Is het niet het bar slechte commentaar, is het wel ieder reclameblok dezelfde ESPN trailer te zien krijgen. En gezien de helft van SB de reclames zijn, dan is het wel fijner die ook te zien

Verwacht eigenlijk een relatief makkelijke overwinning voor de Rams, uiteindelijk is Cincinnati natuurlijk gewoon een middelmatig team. Maar des te mooier zou een upset zijn

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 13-02-2022 20:59 ]
Voor 99ct hoef ik geen engels commentaarapis29 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:20:
[...]
Of je kijkt het op de BBC zonder welke reclame dan ook
(zou het anders ook streamend "kijken")
Is gewoon Amerikaans wedstrijdcommentaar (heb overigens ook wel weer die SB pass gekocht als backup/alternatieve optie. Loopt vast 30 seconden achter op de tv uitzendingen)Bad Brains schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:22:
[...]
Voor 99ct hoef ik geen engels commentaar
(zou het anders ook streamend "kijken")
Dat was vroeger niet, had je 2 Engelse knapen er zitten (een was er al wat ouder/grijs haar)apis29 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:24:
[...]
Is gewoon Amerikaans wedstrijdcommentaar (heb overigens ook wel weer die SB pass gekocht als backup/alternatieve optie. Loopt vast 30 seconden achter op de tv uitzendingen)
Ja volgens mij heeft ie één of twee jaar het wedstrijdcommentaar gedaan (die amerikaanse gast commentator). Daarna alleen tussen de plays door in de studio ...Bad Brains schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:25:
[...]
Dat was vroeger niet, had je 2 Engelse knapen er zitten (een was er al wat ouder/grijs haar)
Was net wel een leuk stukje met Sanne van Dongen op ESPN, is blijkbaar ter plekke op ESPN HQ. Kleine preview op de wedstrijd met Dan Orlovsky ...
“That’s a good question” aldus Sean McVay 😉 Avontuur verloopt hier onbeschrijfelijk goed, en dan moet de Super Bowl nog beginnen.
— Sanne van Dongen (@SanneVanDongen) 13 februari 2022
https://t.co/0AdE3UPKvu
BBC preview: Super Bowl 2022: LA Rams face Cincinnati Bengals - your guide to NFL showpiece
Nog een kleine Superbowl quiz: Question of Sport quiz: How will you get on in this week's quiz?Super Bowl stats to impress your friends.
- After 54 years with no team playing a Super Bowl at home, the Rams are the second on the bounce after the Buccaneers won in Tampa last year.
- This is just the second time two QBs who were number one overall picks in the draft have met in the Super Bowl - Payton Manning and Cam Newton were the first, at Super Bowl 50.
- The Bengals have played in two previous Super Bowls, losing both to the 49ers, while the Rams have won one of their four previous appearances.
- With Bengals head coach Zac Taylor aged 38 and opposite number Sean McVay 36, this is the youngest head coaching Super Bowl match-up of all time.
- If the Rams win, Sean McVay will be the youngest ever Super Bowl winning head coach, beating the record held by Pittsburgh's Mike Tomlin who won aged 36 years and 323 days.
- The pre-match betting underdogs have won six of the past 10 Super Bowls.
- This is the first Super Bowl since 1975 not to have a first or second seed taking part. Both teams were seeded four in their conference so there will be a fourth seed as Super Bowl champs for the first time since Baltimore in 2012.
- If the Rams beat the Bengals, they will become the third franchise to win Super Bowls while being located in two cities, after the Colts - Baltimore and Indianapolis - and the Raiders, who have won while in Oakland and Los Angeles
Vrij simpel maar toch twee fout (eerste niet goed gelezen)
[ Voor 69% gewijzigd door apis29 op 13-02-2022 20:59 ]
Bedankt voor de tip. Voor het eerst met US commentaar kijken. Geen idee op hoeveel schermen dit werkt maar voor die euro maar even 2 accounts aangemaaktTexMex schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 09:48:
Mensen zonder vast Game Pass-abo kunnen hier zondagnacht de Super Bowl kijken voor € 0,99: https://www.nflgamepass.com/en/subscribe/plans. Dit is de officiële Amerikaanse uitzending inclusief het originele Amerikaanse commentaar en de originele Amerikaanse reclames. Makkelijk te streamen naar al je apparaten.
Coding in the cold; <brrrrr />
Vroeg ik me ook al af, best irritant zo.Belindo schreef op zondag 13 februari 2022 @ 21:41:
Hmm, tot nu toe schakelt de stream steeds naar zwart bij reclames. Blijft dat zo?
geen reclames dus. ruk
Ik zou het doen!
Weet niet wat ik nu kijk maar ik zie gewoon een reclame rond minuut 19 https://www.nflgamepass.c...l/2-11-22-super-bowl-live KitKat reclame, nu eentje voor Jim Beam ...
[ Voor 50% gewijzigd door apis29 op 13-02-2022 22:08 ]
Als ik met NordVPN naar de VS connect, dan werkt de stream helemaal niet meer.
[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 13-02-2022 22:27 ]
Via nfl network inderdaad wel met reclames.apis29 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 22:26:
Kijk nu dit een ik zie een Chipotle reclame https://www.nflgamepass.com/en/network (Duracell, Ring, ...)
Was even bang dat ik espn moest gaan kijken
Best kans op een flink eenzijdige game.toolkist schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:57:
Wat zijn de verwachtingen voor vannacht? "Open" wedstrijd met veel runs/touchdowns of vooral veel defensief werk?
Kracht van de Rams zit m in de Dline.
En juist de oline is echt de achilleshiel van de Bengals.
En toch, dit is de Super Bowl...Flix20 schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:51:
[...]
Best kans op een flink eenzijdige game.
Kracht van de Rams zit m in de Dline.
En juist de oline is echt de achilleshiel van de Bengals.
Blij dat ik niet meer hoef lopen te kloten met GamePass. Dat was toch jarenlang tobben met regelmatig falende streams of waardeloze kwaliteit. Gewoon gratis via de antenne
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dus de eerste kwart gaat offensief helemaal kut zijn ivm de zenuwen:+The Realone schreef op zondag 13 februari 2022 @ 23:59:
[...]
En toch, dit is de Super Bowl...
Blij dat ik niet meer hoef lopen te kloten met GamePass. Dat was toch jarenlang tobben met regelmatig falende streams of waardeloze kwaliteit. Gewoon gratis via de antenne
Hier al jaren gamepass en op een enkel weekend na, nooit last gehad van waardeloze kwaliteit of wegvallen .
Geluid lijkt ieder jaar wel ruk de laatste paar keer....
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 14-02-2022 00:21 ]
Wat precies maakt dat uit? Ik denk niet dat je het probleem hebt dat de buren eerder juichen dan jou zoals bij een WK.apis29 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:20:
Bijna 40 seconden vertraging met Gamepass tov ESPN1; BBC ook nog 10 seconden achter...
Things you should never say during the Super Bowl #SuperBowl pic.twitter.com/GY5fpckcuJ
— The Exploding Heads (@Exploding_Heads) 13 februari 2022
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Echt? Vooral 2020 was waardeloos. De SB was zelfs een kwartier lang niet te zien. Dat hebben ze toegegeven en heb ik nog een refund voor gekregen. Goed om te horen dat het nu beter is maar ik was er klaar mee. Nooit meer!Flix20 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:04:
[...]
Dus de eerste kwart gaat offensief helemaal kut zijn ivm de zenuwen:+
Hier al jaren gamepass en op een enkel weekend na, nooit last gehad van waardeloze kwaliteit of wegvallen .
LFG!!!!
Dan zal ik je straks wat voorspellingen gevenErazzzer schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:22:
[...]
Wat precies maakt dat uit? Ik denk niet dat je het probleem hebt dat de buren eerder juichen dan jou zoals bij een WK.
Daar is een leuke persco van met Schweinsteiger die bij NY ging voetballen. Toen een reporter vroeg of ze World champion werden. Hij snapte dat niet, omdat ten eerste het EK eraan kwam en omdat hij dacht dat de vragen over zijn transfer naar NY gingen. Toen heeft iemand hem moeten uitleggen dat Amerikanen nationale titels als World champions benoemen.Malfunctions schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:30:
En toch, ik kijk al ongeveer 20 jaar. Maar dat ze zichzelf world champion noemen als ze winnen laat me nog steeds grinniken.
Dafuq? Doen ze dat ook bij voetbal daar?Erazzzer schreef op maandag 14 februari 2022 @ 00:50:
[...]
Daar is een leuke persco van met Schweinsteiger die bij NY ging voetballen. Toen een reporter vroeg of ze World champion werden. Hij snapte dat niet, omdat ten eerste het EK eraan kwam en omdat hij dacht dat de vragen over zijn transfer naar NY gingen. Toen heeft iemand hem moeten uitleggen dat Amerikanen nationale titels als World champions benoemen.