• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-03 20:45
Aanstaande zondag is het ondanks de corona toch weer tijd voor de super bowl. Deze keer gaan de Kansas City Chiefs het opnemen tegen de Tampa Bay Buccaneers in het Raymond James Stadium in Tampa, Florida.

The Weeknd komt optreden tijdens de halftime show. Verder heb ik zo geen uitzendtijden kunnen vinden behalve BBC1. Zijn er nog meer liefhebbers die er voor gaan zitten?

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-03 21:20
Hippocampus schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:58:
Verder heb ik zo geen uitzendtijden kunnen vinden behalve BBC1. Zijn er nog meer liefhebbers die er voor gaan zitten?
Wordt ook op ESPN 1 (Nederlands commentaar) en ESPN 6 (Engels commentaar) uitgezonden.

Zelf kijk ik al een paar jaar via de BBC en heb mijn afspraken verplaatst van Maandag om dit te kunnen kijken! Zin in! :)

Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB

• Bockelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
technisch gezien maandag hier in NL btw :)

Remember: A CRAY is the only computer that runs an endless loop in just 4 hours...

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-03 20:45
Weinig animo hier.
Ik ga het dit keer ook maar eens in bed aanschouwen, kijk wel hoe ver ik kom.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36

Rivanov

Apple freak

Ben het nu via CBS aan het kijken. :)
ESPN hier in Nederland heeft dit jaar geen voorbeschouwing vanuit de eigen studio?

Twee jaar geleden tijdens vakantie in Florida een wedstrijd van de Bucs bijgewoond in Tampa (pre-season game tegen Jacksonville Jaguars) dus ‘root’ voor hun. ;)

[Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 07-02-2021 21:01]

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:19
Morgen verlof genomen en SB snacks in huis gehaald. Ik ben er helemaal klaar voor!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
@Rivanov :D In dat andere topic leek het op een klein scherm (telefoon) net of het het hoofd van Brady was ...
NFL Gamepass is ook de CBS uitzending nu, eerder vandaag heb ik vier uur naar een 'twee-uurs' voorbeschouwing van ESPN Amerika gekeken. Eigen studio in NL begint nooit zo vroeg en vraag me idd af hoe zet het vandaag gaan invullen ...

Je steekt meer op van een half uurtje op de BBC gisteravond dan vier uur geouwehoer op de amerikaanse tv :+

[Voor 13% gewijzigd door apis29 op 07-02-2021 21:59]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:36

Rivanov

Apple freak

Should I take that as a compliment @apis29 ? :+

ESPN NL zend enkel de ESPN US content zo te zien. Vermaak me genoeg met CBS, NFL Network en ESPN US. :)

Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX :: Xbox Series X :: PlayStation 5 :: PSVR 2 :: Fanatec GT DD Pro 8nm | Ryzen 7 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:58

MeNTaL_TO

The future is not set

Maandag vrijgeplanned, echter heeft vrouw een medische afspraak gemaakt en moet ik haar brengen om 8:15, dus dat wordt dit jaar een herhaling kijken worden, gelukkig heeft ESPN er eentje om het uur.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• apis29
  • Niet online
Nog wat makkelijk snel door te nemen artikeltjes:Ook nog wel interessant, een paar dagen geleden tegengekomen: Amerika(ans Football) vanuit Deens perspectief https://www.si.com/nfl/20...yreek-hill-troubling-past
MeNTaL_TO schreef op zondag 7 februari 2021 @ 22:33:
Maandag vrijgeplanned, echter heeft vrouw een medische afspraak gemaakt en moet ik haar brengen om 8:15, dus dat wordt dit jaar een herhaling kijken worden, gelukkig heeft ESPN er eentje om het uur.

[Voor 32% gewijzigd door apis29 op 07-02-2021 23:20]

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:49

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

* Belindo is present. Jaarlijks terugkerend nachtje doorhalen.

Morgen de dag vrij genomen (al doe ik in de ochtend altijd even een uurtje werk, dit keer gewoon direct na de wedstrijd).

Baalde eerst een beetje, want school ging weer open dus zou dochter om half 7 wakker moeten, half 9 naar school brengen, en dan om half 1 weer ophalen (want schooltijd is verkort door Corona). Vandaag gebeld door juf dat ze morgen thuis blijven door de sneeuw. Dus iets later wakker worden, en dan lekker lui bankhangen :)

Coding in the cold; <brrrrr />

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Dat Tyreek verhaal, krijg er nog de rillingen van over mijn lijf. :r :r :r :r :r :r :r :r :r

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21-03 21:15
Had het helemaal uitgepland, maar morgen gaat m'n ene dochter voor het eerst naar school, en de andere kon door de sneeuwstorm niet uit logeren. Dus ik mag morgen vroeg op om er 1 naar school te brengen, en moet de rest van de dag oppassen. ;(

Ik kijk dus enkel het eerste kwart, en probeer morgen maar internet te vermijden.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:49
Rivanov schreef op zondag 7 februari 2021 @ 20:58:
Ben het nu via CBS aan het kijken. :)
ESPN hier in Nederland heeft dit jaar geen voorbeschouwing vanuit de eigen studio?

Twee jaar geleden tijdens vakantie in Florida een wedstrijd van de Bucs bijgewoond in Tampa (pre-season game tegen Jacksonville Jaguars) dus ‘root’ voor hun. ;)

[Afbeelding]
Hebben ze wel. Drie mensen die ik niet ken, maar ik weet voor de rest ook weinig over de sport. Wel externe coverage.

Edit: oh, volgens mij gaat al zo al beginnen. Dus toch geen voorbeschouwing. _O-

[Voor 15% gewijzigd door NotSoSteady op 08-02-2021 00:12]

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-03 11:45
Zijn de welbekende reclames zo nog te zien op ESPN 6? Of moet ik daarvoor een andere zender hebben?

Uiteraard kijken we voor de sport EN het Amerikaanse spektakel

• NotSoSteady
Ik heb het niet echt gevolgd, maar dat stadion zit gewoon vol?

• sandpatt
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 10:19
NotSoSteady schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:27:
Ik heb het niet echt gevolgd, maar dat stadion zit gewoon vol?
1/3e gevuld dacht ik (+-25k mensen) De rest zijn kartonnen mensen.

• NotSoSteady
sandpatt schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:36:
[...]

1/3e gevuld dacht ik (+-25k mensen) De rest zijn kartonnen mensen.
Klopt, ik hoor het net.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zo ik meld me ook weer even voor het jaarlijkse feestje. Dit jaar met laptop. Morgen semi-vrij genomen. En zoals bijna ieder jaar kijk ik via de BBC

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Zag ik de gronk ook weer bij de buccs? Is hij meegegaan met TB? Eerste indruk dat het redelijk gelijk opgaat. Maar die QB van KC heeft denk ik wel wat meer in huis dan TB op dit punt in zijn carriere

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• apis29
  • Niet online
Kaasdipje schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:22:
Zijn de welbekende reclames zo nog te zien op ESPN 6? Of moet ik daarvoor een andere zender hebben?

Uiteraard kijken we voor de sport EN het Amerikaanse spektakel
Zie Erazzzer in "[American Football] NFL topic"
Waarschijnlijk VPN nodig vanuit Amerika, de aanbieding voor NL die ik eerder had gepost is allang voorbij.
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:47:
Zag ik de gronk ook weer bij de buccs? Is hij meegegaan met TB? Eerste indruk dat het redelijk gelijk opgaat. Maar die QB van KC heeft denk ik wel wat meer in huis dan TB op dit punt in zijn carriere
Uit 'pensioen' gekomen ja (met pensioen gegaan een jaar eerder om niet geruild te worden.Nu als free agent naar Tampa gekomen O-) ).
NotSoSteady schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:09:
[...]

Hebben ze wel. Drie mensen die ik niet ken, maar ik weet voor de rest ook weinig over de sport. Wel externe coverage.

Edit: oh, volgens mij gaat al zo al beginnen. Dus toch geen voorbeschouwing. _O-
Was wel voorbeschouwing op FOX/ESPN 1

[Voor 22% gewijzigd door apis29 op 08-02-2021 01:12]

• NotSoSteady
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 00:42:
Zo ik meld me ook weer even voor het jaarlijkse feestje. Dit jaar met laptop. Morgen semi-vrij genomen. En zoals bijna ieder jaar kijk ik via de BBC
Ze mochten net schieten op de goal? Komt dat omdat ze de laatste linie hadden bereikt?

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@NotSoSteady 4th is altijd een open keuze waarbij er nagenoeg altijd gekicked wordt, al mag je ook gooien en/of lopen. Als je dicht bij de goal bent probeer je bij die kick in de 4th te scoren, en anders is het een kwestie van zo ver mogelijk die bal op de helft van de ander te krijgen.

• apis29
  • Niet online
NotSoSteady schreef op maandag 8 februari 2021 @ 01:04:
[...]

Ze mochten net schieten op de goal? Komt dat omdat ze de laatste linie hadden bereikt?
Je mag altijd schieten van waar je maar wilt, ze gaan alleen liever voor de 6+1 punten dan 3 ...

• NotSoSteady
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 01:06:
@NotSoSteady 4th is altijd een open keuze waarbij er nagenoeg altijd gekicked wordt, al mag je ook gooien en/of lopen. Als je dicht bij de goal bent probeer je bij die kick in de 4th te scoren, en anders is het een kwestie van zo ver mogelijk die bal op de helft van de ander te krijgen.
Duidelijk, had de spelregels nog even doorgenomen maar dat vermoedelijk gemist. Moet zeggen dat ik het iets beter begrijp.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Naar mate het spel vordert en mocht het een close game worden kan je nog wel wat bijzondere regels gaan zien. Zoals de 6+2 waarbij je bijvoorbeeld niet kickt na een TD voor één punt, maar wederom loopt voor nog een TD die dan 2 punten is. Maar dat is meer gevorderen spelregels.

TD!!!!

• Malfunctions
Wat een duo.

Deze drive ging toch wel erg lekker. Ook leuk dat Brady voor het eerst een td in het eerste kwart van een sb gooit.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik was verbaasd dat de gronk mee was gegaan, ik had gedacht die is retired. Ik heb niks gevolgd van de preseason/playoffs. Maar het loopt lekker. En inderdaad, die twee zijn super op elkaar ingespeeld. Leuk voor ze, allebei

• Bad Brains
  • Nu online
LMAO, Drake from State Farm.
Noice..

PFM, First time ballot. Noice..

[Voor 32% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 01:22]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Oei, short. Gave wedstrijd tot nu toe.

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ah, hier is de actie :D

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

@Erazzzer horeca dicht, dan maar het tweakers forum 8)

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Gronk gronk gronk *O* *O* *O*

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

The Gronk again!

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:29
Hoop domme fouten van de Chiefs tot nu toe. :(

• Malfunctions
Chiefs geven het wel weg met al die penalty's.

• Jorizzz
Malfunctions schreef op maandag 8 februari 2021 @ 01:48:
Chiefs geven het wel weg met al die penalty's.
Dat dus...

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ja 2e kwart is duidelijk voor TB, 1e kwart ging gelijk op (al laat de score dat dan niet zien)
Maar goed, de wedstrijd wordt pas aan het eind beslist, dus ik ben benieuwd hoe ze hier van terug gaan komen.

• Jorizzz
Mooie drive van de Chiefs nu toch!

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Niks mis met de offense van KC inderdaad. Vooralsnog zijn de opeenstapeling van fouten van de defense die het verschil hebben gemaakt.

[Voor 4% gewijzigd door rockhopper op 08-02-2021 01:59]

• Jorizzz
Gaat toch een lastig verhaal worden ook voor de Chiefs, met die gemankeerde o-line

• Bad Brains
  • Nu online
Barret, JPP en White houden toch mooi de boel in orde.
Double team op Trollen is niet nodig Hill en dan hoef je "alleen" nog Kelce in de gaten te houden.

[Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 12-02-2021 21:25]

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het lijkt me off topic om hier verder op in te gaan. Ik lees en discussieer liever de superbowl. Nog altijd zeer vermakelijk tot nu toe

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:35
Man man dit is echt te treurig voor woorden. Hoe je een Super Bowl weg geeft door penalties. En dan back-to-back onzin calls ook.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

KC krijgt echt een pak slaag in het tweede kwart. Mooie snelle drive binnen 2 min van TB

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wat een domme fouten. Zo verdien je het ook niet

• Jorizzz
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:13:
Man man dit is echt te treurig voor woorden. Hoe je een Super Bowl weg geeft door penalties. En dan back-to-back onzin calls ook.
Echt bizar inderdaad. Wordt geen spannende pot zo :'(

• Belindo

Belindo

Ai, pijnlijke penalty op de 1yd lijn. Met nog 6 seconden op de klok.

Mooie wedstrijd tot nu toe.

Edit. Mooi voor de acties van de Buccaneers. Minder mooi hoe de Chiefs het weggeven

[Voor 30% gewijzigd door Belindo op 08-02-2021 02:16]

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Als je ze zo ziet spelen zou je zeggen dat TB de verdedigende kampioen is. KC lijkt vol nerveuze energie en amateur fouten te zitten.

Maar goed, de tweede helft bepaald de wedstrijd. Het is niet voor eerst als een team ver voor staat en alsnog alles uit handen geeft.

• The Realone
Belindo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:14:
Ai, pijnlijke penalty op de 1yd lijn. Met nog 6 seconden op de klok.

Mooie wedstrijd tot nu toe.
.
Vind er persoonlijk weinig moois aan. Chiefs doen dit zichzelf aan vanaf minuut 1.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:16:
[...]
.
Vind er persoonlijk weinig moois aan. Chiefs doen dit zichzelf aan vanaf minuut 1.
KC offense is best goed bezig. Beetje pech dat ze nog niet echt in TD positie zijn gekomen. Maar de defense is een draak van een wedstrijd aan het spelen.

• Jorizzz
Vorig jaar stonden de Chiefs na het derde kwart nog op een 2-play achterstand (10 punten) en toen keerde de wedstrijd ook nog volledig om. Er kan ook vanavond nog van alles gebeuren, maar ze doen het vooral zichzelf aan. Er moet vooral mentaal en knop op, lijkt het.

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-03 18:16

muhda

Time Traveler and philosopher.

Waarom was Brady boos? Leek alsof ze andere strat wilde?

“Being a good example teaches others to be good.”

• Bad Brains
  • Nu online
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:16:
[...]
.
De KC offence is Mahomes, Kelce en Hill met in mindere mate Watkins.
Waar andere Defensive pressures op Mahomes leiden tot een betere performance van Mahomes doet TB (niet Tom Brady) het beter.
Zoals eerder gezegd, Barret, JPP en White containen de handel zonder super aggresief te zijn.
En als je Hill onzichtbaar maakt met 2 double coverage dan hoef je "alleen" maar Kelce te coveren.

Defences winnen games, mits je offence genoeg scoort.
Zie SB50 waar Payton Manning een gummi arm had en de defence de Panthers opat.

• The Realone
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:17:
[...]

KC offense is best goed bezig. Beetje pech dat ze nog niet echt in TD positie zijn gekomen. Maar de defense is een draak van een wedstrijd aan het spelen.
Ze hebben in mijn ogen maar 1 drive gehad in q2 die Mahones en de zijne eer aan deed en die eindige in slechts een FG.
Natuurlijk moeten we nog een helft, maar mentaal doet dit pijn en zijn de Bucs geen fijn team om op deze manier tegen te moeten spelen.

Hoop dat Reid er wat inspiratie in kan blaffen.

• Bad Brains
  • Nu online
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:23:
[...]

Hoop dat Mahomes er wat inspiratie in kan blaffen.
Mahomes kan zomaar 400 yards in een helft gooien met 4 touchdowns.
Het is nog niet over, maar dan moet de TB defense well echt inkakken (wat natuurlijk kan) want ze spelen tegen een aantal super atleten.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Het is inderdaad wel duidelijk dat KC nog niet op het niveau bezig zijn dat ze eerder lieten zien. Maar ik heb ook nog niet heel veel aanvallends gezien van KC, korte drives met alleen FG als resultaat.
Defense is ook niet alleen foutenregen (al is deze wel buitensporig in Q2), die stop op de 1 yard line bij de 4th down was een mooi stukje verdedigen.

• apis29
  • Niet online
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:13:
Die op Evans was wel een terechte, die tegen Mathieu en die bij zn intereception waren wel onzin (helemaal als je het vergelijkt met de rest van de playoffs. 23 van de Bucs doet de hele playoffs niet anders dan vasthouden en werd nooit voor gefloten, zeker niet in die tegen de Saints).

[Voor 13% gewijzigd door apis29 op 08-02-2021 02:38]

• _--[]--__
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 09:19
Tjonge, de halftime show is wel van een ander caliber dan die van vorig jaar 😕

• Malfunctions
Ja, valt behoorlijk tegen.

• Jorizzz
Ik dacht al dat het aan mij lag... Niks aan dit.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik heb nog niet naar de show gekeken, luister meer naar de (saaie) muziek in de achtergrond. Het is in ieder geval niet mijn muziek heb ik wel door. Van mij mag de wedstrijd weer verder, veel leuker.

Even een ander vraagje: enig idee welke vliegtuigen de fly over deden? Ik zag in ieder geval de stealth bommenwerper, maar die andere twee kon ik zo snel niet plaatsen. (off topic, ik weet het)

• apis29
  • Niet online
Corona proof versie he, vorig jaar was Maroon 5?

• Bad Brains
  • Nu online
Wat een magere show, hij zingt een medley van zijn eigen nummers (a 1 minuut per)
Als ie dan maar eindigt met een super versie van blinding lights. (met een co optreden van Sher)

Zal wel niet gebeuren. LOL

• Malfunctions
apis29 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:36:
Corona proof versie he, vorig jaar was Maroon 5?
Jennifer Lopez en Shakira toch?

Jaar ervoor Bruno Mars?

• Bad Brains
  • Nu online
Lopez als 53 jarige in een glitter broek.
Wie vergeet dat nou..

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tja, dit jaar was er ook nauwelijks budget. Hij heeft er zelf 7 mio bijgelegd.

Plus dat het corona proof moet. Dus met de middelen die dit jaar beschikbaar waren kon het ook niet veel meer zijn. Het is in ieder geval goed gezongen. Dat is ook weleens anders geweest.

[Voor 55% gewijzigd door Erazzzer op 08-02-2021 02:40]

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

was maroon 5 niet all stars nba? Ik haal ze allemaal door de war, niet mijn ding die halftime shows

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-03 22:39
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:35:

Even een ander vraagje: enig idee welke vliegtuigen de fly over deden? Ik zag in ieder geval de stealth bommenwerper, maar die andere twee kon ik zo snel niet plaatsen. (off topic, ik weet het)
Offtopic: Ik meende een B-1, B-2 en B-52 te herkennen.

Verder niet echt enthousiast van de halftime show. Kom maar door met de game, kan ik hopelijk op een nog soort van schappelijk tijdstip m'n mandje in straks.

• Malfunctions
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:38:
Tja, dit jaar was er ook nauwelijks budget. Hij heeft er zelf 7 mio bijgelegd.
Dat is er niet aan af te zien iig.

• Jorizzz
Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:38:
Lopez als 53 jarige in een glitter broek.
Wie vergeet dat nou..
En ze kan hem nog steeds hebben! Doe daar Shakira bij en je hebt een show die wat mij betreft voorlopig niet overtroffen kan worden. Zeker niet door deze knakker...

• Bad Brains
  • Nu online

• The Realone
Ik vond em eigenlijk wel vermakelijk. Zal erg goed in elkaar :)
De commercials daarentegen... Is niet veel

[Voor 25% gewijzigd door The Realone op 08-02-2021 02:44]

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hompu schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:39:
[...]

Offtopic: Ik meende een B-1, B-2 en B-52 te herkennen.

Verder niet echt enthousiast van de halftime show. Kom maar door met de game, kan ik hopelijk op een nog soort van schappelijk tijdstip m'n mandje in straks.
Inderdaad, die drie, met een vrouwelijke piloot in de lead (B-2 in het midden). Welkom in de 21e eeuw met eindelijk wat vrouwen in rollen die eigenlijk allang door vrouwen gevuld hadden kunnen worden. (VP, official bij de superbowl)
*end rant*
Goed saaie show voorbij, ik heb m'n mail weer bijgewerkt, gaan met die banaan!

• Jorizzz
Come on Chiefs! Maak er nog even een wedstrijd van.

• Bad Brains
  • Nu online
Als ze blijven rennen moet Tb uit die Tampa 2 coverage
komen (2 safeties on top)
Ze moeten wel rushen want anders is er geen passing game.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Weer een FG, zonde, echt zonde... Iemand trouwens die clown gezien die het veld tijdens de halftime besproeid heeft?

• The Realone
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:52:
Weer een FG, zonde, echt zonde... Iemand trouwens die clown gezien die het veld tijdens de halftime besproeid heeft?
Was Brady die even de tuinman uithing...

• Bad Brains
  • Nu online
Nee, was Adriaan er ook? Kappa

Who the fuck is Cardie Bie. Waynes World.. Cardie Bie!

[Voor 49% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 02:54]

• Bad Brains
  • Nu online
Mag lijen dat Mathieu eruit gaat, wat een zuiger zeg.

• Jorizzz
Pfffff, wordt een walkover zo...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-03 14:52
Ja lekker bezig hoor 👍 Dit gaat geen game meer worden

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:10

CyBeRSPiN

sinds 2001

Nu is het wel definitief klaar.. ik ga maffen :P

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Boom, mooie catch van de gronk. Nog mooiere TD run meteen erna

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

CyBeRSPiN schreef op maandag 8 februari 2021 @ 02:59:
Nu is het wel definitief klaar.. ik ga maffen :P
Nee joh, de verlichting valt weer uit en de wedstrijd slaat weer om :D
(Welk jaar was dat ook alweer?)

Edit: '13 Ravens Niners SB

[Voor 5% gewijzigd door Erazzzer op 08-02-2021 03:01]

• Bad Brains
  • Nu online
Nice, gun het Fournette wel. Wat een underated beest is dat.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:00:
[...]

pfff ik heb 'm wel gezien, maar eh.... eh... ..... .. . .

• Bad Brains
  • Nu online
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:00:
[...]

Zal wel een Patriots game zijn geweest. Cheaters Lol. :p

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Deflategate ftw. Nou ik hoop dat KC nu echt wakker wordt, maar ik vrees ervoor.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

Dat zie ik de Chiefs niet meer goedmaken, tenzij Brady geblesseerd uitvalt.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Marc H schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:02:
Dat zie ik de Chiefs niet meer goedmaken, tenzij Brady geblesseerd uitvalt.
Ik denk niet dat het uitvallen van de offensive iets gaat veranderen. Aan defense hebben ze wel genoeg tot het einde.

• Bad Brains
  • Nu online
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:02:
Deflategate ftw. Nou ik hoop dat KC nu echt wakker wordt, maar ik vrees ervoor.
Was 2013, SF met Kapernick tegen Ravens en Flacco.
YouTube: Super Bowl Outage Traced to Faulty Device

• Belindo

Belindo

Was Brady niet diegene die wanneer hij voor staat een stuk minder ging spelen? Kan me nog herinneren (2 of 3 jaar geleden) dat hij om de haverklap werd gesacked.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- Mr. Burstmode -

True

• Jorizzz
Man man man, wat een teleurstelling dit.

• rockhopper
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Interception, and the nightmare continues. Hele mooie catch van winfield puur op reflex

• Bad Brains
  • Nu online
Als Barret nu geen mega contract krijgt?
Hij is 3 jaar geleden niet aangehouden bij Denver omdat ze Von Miller en Chubb hadden.
De man moet na 20+ (30+?) sacks later nog steeds geld krijgen.

• The Realone
Belindo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:05:
Was Brady niet diegene die wanneer hij voor staat een stuk minder ging spelen? Kan me nog herinneren (2 of 3 jaar geleden) dat hij om de haverklap werd gesacked.
De Bucs hoeven niet echt meer te scoren...

• Bad Brains
  • Nu online
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:07:
[...]

De Bucs hoeven niet echt meer te scoren... Zolang KC niet scoort.
There, fixed.

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee