• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02
Beetje open deur natuurlijk. Maar KC moet beginnen met scoren. 7 field goals hebben ze geen tijd voor...

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:48

Erazzzer

Fear me, I'm German!

KC heeft nu 3 TD's nodig en TB gaat echt nog wel wat puntjes sprokkelen. Laten we zo zeggen, als dit nog een spannende wedstrijd gaat worden hebben we een legendarische wedstrijd vanavond.

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:58
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:09:
[...]

Beetje open deur natuurlijk. Maar KC moet beginnen met scoren. 7 field goals hebben ze geen tijd voor...
KC is N#1 in highest scoreing offence? Of 2nd of 3d.
Er is nog 40% van een wedstrijd te gaan, 3TD's is echt overkomelijk.
Moet je wel die lelijke dink en dunk offence van Brady afstoppen. Ugh.

Tony Romo was best "slecht/mediocre" in zijn carrière, maar hij is echt de beste announcer van de NFL.
Kan niet wachten tot Payton en Romo samen in een booth zitten, en al die ouwe meuk eruit gooien.

[Voor 20% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 03:14]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• The Realone
Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:12:
[...]

KC is N#1 in highest scoreing offence? Of 2nd of 3d.
Er is nog 40% van een wedstrijd te gaan, 3TD's is echt overkomelijk.
Moet je wel die lelijke dink en dunk offence van Brady afstoppen. Ugh.
Weet ik, maar realistisch is het simpelweg niet.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:07
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:11:
KC heeft nu 3 TD's nodig en TB gaat echt nog wel wat puntjes sprokkelen. Laten we zo zeggen, als dit nog een spannende wedstrijd gaat worden hebben we een legendarische wedstrijd vanavond.
Vorig jaar...

20-10 achter na derde kwart, einduitslag 20-31. Het kan nog.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jorizzz schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:14:
[...]

Vorig jaar...

20-10 achter na derde kwart, einduitslag 20-31. Het kan nog.
Dan komen ze nu 1 puntje te kort

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

• rockhopper
  • Laatst online: 24-05 16:13

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Alles kan nog, maar het wordt steeds onwaarschijnlijker. Het lijkt er nu op dat KC een flinke morele dreun hebben en voorlopig is deze nog niet verwerkt.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Jorizzz
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:16:
[...]

Dan komen ze nu 1 puntje te kort
Vooruit, één two point conversion

• The Realone
Daar hebben ze 2 point conversion voor uitgevonden. Maar het zit er echt niet in voor de Chiefs.

• Jorizzz
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:17:
Daar hebben ze 2 point conversion voor uitgevonden. Maar het zit er echt niet in voor de Chiefs.
Ben er ook bang voor, maar hoop nog even tegen beter weten in op wat spanning

• Bad Brains
Wow, David en White zijn ballers.
No Kelce. no no

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

22 in laatste Q. Nope, gaat em niet worden

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Goede clock control en het kan in 5 minuten gedaan zijn, alles is nog steeds mogelijk. Maar het ziet er slecht uit voor KC.

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

• Bad Brains
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:23:
22 in laatste Q. Nope, gaat em niet worden
1 pick 6 en het ziet er anders uit. Als Mathieu zich focused opwat hij kan doen inplaats van anderen uit te kafferen.
De KC Defence is echt heel goed, maar je moet wel samenspelen.

• Jorizzz
Nou, nu is het wel klaar

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Damn, wat een worp. Maar wéér geen resultaat.

• Jorizzz
Alles zit tegen voor de Chiefs vandaag. Domme fouten, net wel/niet momenten die allemaal net verkeerd uitpakken...

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Aan Mahomes ligt het niet. Als je de bal tegen de helm van je teammaat gooit mag hij hem ook weleens vasthouden.

• Bad Brains
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:33:
Aan Mahomes ligt het niet. Als je de bal tegen de helm van je teammaat terwijl je amper kan lopen en verticaal tegen de grond ligt en een wonderball gooit mag hij hem ook weleens vasthouden.
there fixed.

Mahomes is a generational talent. Wat een baas.

MVP, voor mij, Shak Barret, of Devon White.
Zal wel Brady worden.. Maar het was de defence.

[Voor 13% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 03:36]

• Jorizzz
Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:34:
[...]

there fixed.

Mahomes is a generational talent. Wat een baas.
Die heeft wel echt een paar prachtballen gegooid uit onmogelijke situaties inderdaad. Schrale troost, naar toch.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik denk Fournette voor mvp

• The Realone
Ben er wel klaar mee eigenlijk. De pot was alleen leuk als je een Bucs fan bent.

Ben blij dat ik er niet meer laat voor op hoef te blijven. Volgend jaar hopelijk gewoon weer in de kroeg kijken :+

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Fournette of the Gronk verdienen het, Brady wordt het.

[Voor 57% gewijzigd door Erazzzer op 08-02-2021 03:41]

• Bad Brains
The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:40:
Ben er wel klaar mee eigenlijk. De pot was alleen leuk als je een Bucs fan bent.
Ben geen fan fan beide, ben fan van de game..

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Nog altijd een vermakelijke pot als neutrale kijker. Het spel van TB is minder mooi om naar te kijken, maar een leerschool in efficientie. KC speelt mooier, maar het is helaas zonder resultaten.

• The Realone
Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:41:
[...]

Ben geen fan fan beide, ben fan van de game..
Same, maar niet van deze ;) Het was nooit echt een wedstrijd.

• Bad Brains
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:40:
[...]

Fournette of the Gronk verdienen het, Brady wordt het.
lol, Gronk, wilde niet meer voor Bill B. Spelen. Maakte er een spectakel van met worstelen, heeft 0 comma 0 NFL workouts gedaan en erover gelogen. Brady haalt hem binnen met AB want je hebt je bek maar tehouden als GM/HC van TB als Brady wat zegt.
En uiteindelijk blijkt dat Gronk fuck all aan workout heeft gedaan maar 2 TD's vangt in de SB.

Ok, Gronk MVP. Alleen al voor dat. LUL.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:42:
[...]

Same, maar niet van deze ;) Het was nooit echt een wedstrijd.
Duidelijk een opsomming van de fouten in de KC defense. Maar als de offense geen enkele TD kan produceren is natuurlijk ook niet best.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:43:
[...]

lol, Gronk, wilde niet meer voor Bill B. Spelen. Maakte er een spectakel van met worstelen, heeft 0 comma 0 NFL workouts gedaan en erover gelogen. Brady haalt hem binnen met AB want je hebt je bek maar tehouden als GM/HC van TB als Brady wat zegt.
En uiteindelijk blijkt dat Gronk fuck all aan workout heeft gedaan maar 2 TD's vangt in de SB.

En dat heeft hoeveel met deze wedstrijd te maken?

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Daar is die clown weer!!!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Lekker Amerikaans weer. Oe een streaker, snel reclames :D

• Bad Brains
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:47:
[...]

En dat heeft hoeveel met deze wedstrijd te maken?
Omdat het waar is?
Dat hij goed speelt nu is een plus en daarom een MVP waardig, misschien. Ik was niet sarcastisch.

Snap alleen de MVP nominatie niet, wat de wedstrijd heeft gewonnen is de "spy" van Devon White en de 4 man rush met JPP en Barret.

Snap je haat niet zo.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:50:
[...]

Omdat het waar is?
Dat hij goed speelt nu is een plus en daarom een MVP waardig, misschien. Ik was niet sarcastisch.

Snap alleen de MVP nominatie niet, wat de wedstrijd heeft gewonnen is de "spy" van Devon White en de 4 man rush met JPP en Barret.

Snap je haat niet zo.
Geen haat, maar je haalt een oude koe uit de sloot die geen toevoeging op een MVP nominatie heeft.
Maar buiten dat, ik vind die MVP nominatie ook altijd een who-cares-award.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

OMG, wat een domme actie.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mvp is net zoiets als bij de F1 "driver of the day". Het boeit eigenlijk niet heel veel. Het is ook niet een hele goede weergave van wie het echt verdient maar meer een soort extra beloning voor iemand binnen het team van de winnaar. Er zijn gelukkig uitzonderingen maar ook in deze wedstrijd kan je zo 5 spelers aanwijzen die het terecht verdienen, iets minder spelers bij KC maar toch...

• Jorizzz
Poeh, dit gaat gewoon eindigen zonder touchdown voor de Chiefs. Dat is wel pijnlijk. Leuk voor Brady, dat wel. Maar vooral jammer dat het geen spannende pot is geworden.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mja, eigenlijk was vooral de eerste helft het leukst. Nu hoop ik dat de laatste 4 minuten gewoon geen uur meer duren.

• Bad Brains
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:53:
[...]

Geen haat, maar je haalt een oude koe uit de sloot die geen toevoeging op een MVP nominatie heeft.
Oude koe,

"During virtual offseason workouts, Gronk had to run sprints, record them and send them to the Bucs. So, to get out of it, he'd record himself running sprints in different shirts on the same day. Then, he'd send in the videos on different days."

Neemt niet weg dat SB MVP altijd naar de offence gaat, dit was een Bucs Defence win. Klaar.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:58:
[...]

Oude koe,

"During virtual offseason workouts, Gronk had to run sprints, record them and send them to the Bucs. So, to get out of it, he'd record himself running sprints in different shirts on the same day. Then, he'd send in the videos on different days."

Neemt niet weg dat SB MVP altijd naar de offence gaat, dit was een Bucs Defence win. Klaar.
Ach, het Kyrgios syndroom. Geen zak uitvoeren, maar wel bij de top van je sport horen. Is ook een kunst.

• Bad Brains
Exact wat ik bedoel ;)

Edit;

Als je KC op 9 punten houd, dan is er een def, MVP.
No more no less.

[Voor 70% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 04:02]

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

MVP is ook geen "heeft het meeste werk gedaan" award. Ik vind het bewonderingswaardig als iemand altijd klaar staat, het eerste komt en het laatste weggaat. Maar mvp moet je toch verdienen.
Ik hou het op Fournette, maar het zal wel Brady worden inderdaad

• The Realone
Zijn er nog een paar kunnen lachen bij de Chiefs. Achja, $130k voor een avondje verliezen is toch ook niet verkeerd.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

The Realone schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:03:
Zijn er nog een paar kunnen lachen bij de Chiefs. Achja, $130k voor een avondje verliezen is toch ook niet verkeerd.
Ik denk dat iedere KC speler morgen $130k wil betalen zodat deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten wordt.

• Bad Brains
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:02:
MVP is ook geen "heeft het meeste werk gedaan" award.
NFL MVP is meeste / beste werk.
SB MVP, beste speler die het team heeft laten winnen. (Von Miller SB50 - toen Manning een augurk was)

• The Realone
rockhopper schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:05:
[...]

Ik denk dat iedere KC speler morgen $130k wil betalen zodat deze wedstrijd zo snel mogelijk vergeten wordt.
Kunt er een hoop alcohol van kopen, dat doet het wel... ;)

• Bad Brains
LMAO, Alexa Add.

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Oh .... My .... God..... Ik denk TD wéér interception. ONGELOFELIJK

• Bad Brains
Devon White!!!. Lets gooooo

JPP en Suh nooit en SB.
Devon for MVP.
#nomorehateforbrady

[Voor 54% gewijzigd door Bad Brains op 08-02-2021 04:12]

• Jorizzz
Afgelopen. Jammer zo. Maar geweldige prestatie van TB. Wat de commentator (us) net ook al zei: Brees, Rodgers, Mahomes, allemaal onschadelijk gemaakt. Of hun targets, natuurlijk. Maar dat komt praktisch gezien op hetzelfde neer...

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Terechte winnaar. Een superbowl om snel te vergeten qua wedstrijd. Maar wel een mooi achtergrond verhaal met gronk en brady.

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Meer dan terechte winnaar. Nou ja, nog ff Lombari hoist zien en pitten

• Bad Brains
Funny dat ze Bruce Ariens erbij halen.
Deze wedstrijd/Seizoen is van Brady. Denk je echt dat Brady iets van Ariens aan wil nemen? LUL.

• The Realone
Erazzzer schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:16:
Meer dan terechte winnaar. Nou ja, nog ff Lombari hoist zien en pitten
Het is hier pas half 11 en ik ben eigenlijk al klaar voor m'n bedje...zal vast iets met de game te maken hebben ;)

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 03:43:
[...]
Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:21:
Denk je echt dat Brady iets van Ariens aan wil nemen? LUL.
Heb je een piemelobsessie?

• Bad Brains
LUL

R.I.P. John "TotalBiscuit" Bain.

Nog meer om te zeiken?

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Bad Brains schreef op maandag 8 februari 2021 @ 04:28:
[...]

LUL

R.I.P. John "TotalBiscuit" Bain.

Nog meer om te zeiken?
Wow, mocht je vandaag niet op je vrouw duiken ofzo? Wat een opgefokt gedoe :D

• Bad Brains

• DaMayan
  • Laatst online: 25-05 23:35
Wooo Cmon Bucs!

• Belindo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:33

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Trusten allen :z

Coding in the cold; <brrrrr />

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Het is me vanmorgen gelukt om de samenvatting te kijken op YouTube zonder dat ik de uitslag wist. Dat is tegenwoordig ook MVP-waardig.
In de samenvatting al niet echt een spectaculaire wedstrijd. Wel bijzonder voor Brady, herintreder Gronkowski en de al honderd keer afgeschreven Brown die na 10 jaar weer eens in de Superbowl stond. Het gaat lang duren wil iemand Brady zijn GOAT-titel afnemen.

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 14:54
Vannacht op BBC de gehele westrijd gevolgd. Ik vond het erg prettig, geen commercials en leuke gasten uitgenodigd.

Erg genoten. Viel me wel op dat er een aantal mentaal erg zwak waren, wat in domme penalties resulteerde (vb. Mathieu stap te ver bij het uitdagen van Brady, Jones die reageert op het provocerende duwtje van Jensen, Winfield die Tyreek Hill veel te overdreven staat uit te dagen).

Ik begrijp dat uitdagen en provoceren onderdeel is van het spel, maar je bent toch wel de grootste oelewapper als je jouw team ermee benadeeld door er in door te slaan of op te reageren. Zulke oelewappers pak je als staff toch hard aan gedurende de voorbereiding en tijdens het seizoen. Of denk ik er te makkelijk over?

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:52

Niellie41

Ondertitel van deze gebruiker

Jaer288 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:28:
Ik begrijp dat uitdagen en provoceren onderdeel is van het spel, maar je bent toch wel de grootste oelewapper als je jouw team ermee benadeeld door er in door te slaan of op te reageren. Zulke oelewappers pak je als staff toch hard aan gedurende de voorbereiding en tijdens het seizoen. Of denk ik er te makkelijk over?
Die jongens weten heel goed dat het niet mag, maar laten zich meeslepen door het moment.

Mijn iRacing profiel | "Complaining without offering a solution, is bitching. So stop bitching." - Andy Lally

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-05 09:48
Ik heb het gisteren tot en met de (heel erg slechte) halftime show zitten kijken, en ben daarna gaan slapen. Vanochtend wel de uitslag gezien, en net de rest af gekeken. Was geen spectaculaire wedstrijd, maar dat komt ook omdat de Bucs defense gewoon erg goed was. Die credit moeten ze ook gewoon krijgen. Mahomes ging richting het eind van de wedstrijd ook steeds meer trekkebenen, want die hebben ze een paar keer goed te pakken gehad.

Brady aan de andere kant deed wat hij moest doen. Punten op het bord, en daarna alleen de klok uit laten lopen. 7 ringen, dat is echt bizar. Zag een mooie statistiek voorbij komen waarbij zijn carrière in 2en wordt gesplitst, en dan nog leidt hij in beide carrières in een heleboel categorieën. Wat een koning.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee