Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:24
Het is niet aan een sport competitie om straffen uit te delen die representatief zijn wat een persoon heeft misdaan.
Kluivert reed 2? mensen dood en kreeg 240 uur werkstraf van de Nederlandse rechtsstaat, de KNVB deed null.
De sport competities zijn machtig in de US en dat blijkt maar weer omdat ze een speler sancties opleggen wat heel zeldzaam is in de wereld volgens mij.

De rechtstaat had zijn werk moeten doen, maar dat is zo'n domme construct dat ik me daar niet over verbaas dat hij niet veroordeeld is.
Vindt ik het weinig, de straf? Van mij had hij voor het leven mogen geschorst worden maar je hebt te maken met precedenten.
Zijn die fair? Nee ook niet, een speler op de PUP list die gegokt zou hebben op NFL uitslagen krijgt een heel seizoen schorsing.
Een pervert die klaar komt op vrouwen die te bang en geïntimideerd zijn om tegengas te geven is in vele vele malen een erger vergrijp krijgt 6 wedstrijden (van een VROUWELIJKE oud rechter).

Lang verhaal kort, het rechtssysteem in de US in hier de echte schuldige.
Die vertikt het om recht te spreken, dat de NFL (omdat het ze anders heel veel geld gaat kosten) wel veroordeeld is hier eigenlijk bijzaak.

Kijk DuVernay's documentaire 13th maar eens (Netflix) dan wordt het mss wat duidelijker wat ik probeer te zeggen.

Heb net even Watsons persco gezien, die heb na 4 minuten maar uitgezet. Wat een walgelijk ventje is dat toch.
Rich Eisen heeft een mooi segment hier over de persco en wat een farce dit hele verhaal is.

[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 19-08-2022 00:52 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:54
Ik snap dat een serieaanrander/-verkrachter met name binnen het strafrecht moet worden aangepakt, maar de NFL heeft blijkbaar de vrijheid om daar bovenop nog zelfstandig dit soort schorsingen uit te delen. Als je dan ziet wat er voor deze toestand allemaal voor schorsingen zijn uitgedeeld voor objectief minder ernstige zaken, dan had ik hier op zijn minst een jaar schorsing verwacht.
Dan is 11 wel echt weinig, zelfs lager(!) dan het eerste voorstel dat Watson heeft afgewezen. En als kers op de taart mag hij terugkomen in de wedstrijd tegen, jawel, de Texans. Hoe verzin je het?

Maar goed, uiteindelijk draait het toch allemaal om geld, zo blijkt maar weer. Elke simpele ziel had met wat hij heeft geflikt in de US járenlang de cel in gemogen, maar als je genoeg geldt hebt kun je gewoon schikken. Walgelijk is het.

</rant>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Probleem is hij is niet strafrechtelijk schuldig bevonden, de hoge raad wilde er 2 maal zijn vingers niet aan verbranden.
Dus alle zaken zijn civiel waarvoor je niet kan berecht worden a.k.a. het moet dan afgekocht worden en die heeft hij afgekocht omdat het veel te lang duurde (ook de Texans, die hebben nog meer vrouwen afgekocht vanwege "enabling').

Dan mag je in je handen knijpen dat de NFL wel echt straft.
Het is walgelijk en voor niet Amerikanen ook niet te begrijpen, maar beter dan dit wordt het helaas niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Pavement schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:32:
[...]

Zelfde vraag hier, zoekend naar een nederlandse league
Ook hier... Kan er niet een GoT fantasy worden aangemaakt of komen we dan weer spelers te kort?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
RudyL schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:51:
[...]

Ook hier... Kan er niet een GoT fantasy worden aangemaakt of komen we dan weer spelers te kort?
Als er een komt doe ik graag mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:46
RudyL schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:51:
[...]

Hebben we paar jaar terug keer gedaan.
Alleen toen merkte je dat halverwege het jaar de helft niet meer speelde.

Ook hadden we toen een man of 6 ofzo en dat is toch minder leuk dan met 10/12.
Dan heb je ineens teams met Derrick Henry, Aaron Rodgers, Kelcy en een Adams.
haalt toch de spanning en sensatie van het verschil met sleepers kunnen maken er een beetje af imo.

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
  • Nu online
Flix20 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:33:
[...]

Hebben we paar jaar terug keer gedaan.
Alleen toen merkte je dat halverwege het jaar de helft niet meer speelde.

Ook hadden we toen een man of 6 ofzo en dat is toch minder leuk dan met 10/12.
Dan heb je ineens teams met Derrick Henry, Aaron Rodgers, Kelcy en een Adams.
haalt toch de spanning en sensatie van het verschil met sleepers kunnen maken er een beetje af imo.
Maar is het dan niet een poging waard om te kijken of we dit jaar wel tot 12 deelnemers komen. Aparte thread, beetje actief posten en hopelijk een vaste actieve groep?

Ik weet niet of iedereen maar zo'n competitie kan starten?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Maar is het dan niet een poging waard om te kijken of we dit jaar wel tot 12 deelnemers komen. Aparte thread, beetje actief posten en hopelijk een vaste actieve groep?

Ik weet niet of iedereen maar zo'n competitie kan starten?
Iedereen kan een league aanmaken.
Ik zou die van nfl.com gebruiken. Die vind ik er zelf wel gelikt en overzichtelijk uit zien.

Wij gebruiken zelf Yahoo maar die is echt walgelijk. Het is dat we die al 11 jaar gebruiken dus al onze records/stats etc daarin staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
  • Nu online
[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Om toch maar eens wat animo te polsen bovenstaande topic aangemaakt,

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bad Brains schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:25:
Het is niet aan een sport competitie om straffen uit te delen die representatief zijn wat een persoon heeft misdaan.
Kluivert reed 2? mensen dood en kreeg 240 uur werkstraf van de Nederlandse rechtsstaat, de KNVB deed null.
Kluivert was dan ook niet alleen schuldig. Ja hij reed veel te hard, maar diegene die ie aanreed reed zonder goed te kijken (en als ik het me goed herinner achteruit rijdend) een weg op vanaf een parkeerplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:35:
[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Om toch maar eens wat animo te polsen bovenstaande topic aangemaakt,
Miss een mod ff een melding onderaan te zetten.
Zo’n topic scherm unit dinges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Op Netflix kwam in American underdog tegen film over Kurt Warner jullie hem gezien?

Trailer
YouTube: American Underdog (2021 Movie) Official Trailer - Zachary Levi, Anna...

[ Voor 59% gewijzigd door Wii4all op 07-09-2022 21:37 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Heb hem gezien, vond hem maar meh.
Miste het hele Europese verhaal wat achterlijk is.

Edit;

Leuke en betere films,

We are Marshal
Concussion
The blind side.

In no specific order.

[ Voor 38% gewijzigd door Bad Brains op 08-09-2022 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Wii4all schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:36:
Op Netflix kwam in American underdog tegen film over Kurt Warner jullie hem gezien?

Trailer
YouTube: American Underdog (2021 Movie) Official Trailer - Zachary Levi, Anna...
Zelf nog niet gezien, maar heb al wel begrepen dat het nogal een cringe fest is.

Voor liefhebbers is Remember the Titans en Any Given Sunday must watch fimls.
Ook The replacements, The Longest yards (beide versies) en Waterboy zijn prima films maar wat minder serieus.

• Wii4all
  • Niet online
Flix20 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 09:58:
[...]

Zelf nog niet gezien, maar heb al wel begrepen dat het nogal een cringe fest is.

Voor liefhebbers is Remember the Titans en Any Given Sunday must watch fimls.
Ook The replacements, The Longest yards (beide versies) en Waterboy zijn prima films maar wat minder serieus.
Inderdaad die eerste twee films zijn veel beter.

Het verhaal kon ik nog niet dat is wel mooi maar idd de film mwoah weinig echte aktie zoals je dat bijv bji any given sunday had.

Blind side had ik ook gezien was inderdaad ook goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 08-09-2022 10:03 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Friday Night Lights, de film en de serie.
En deze IMDB: The Program (1993) (verwacht niet dat er veel zijn hier die hem gezien hebben)
Nog een relatief onbekende(?) IMDB: All the Right Moves (1983) in m'n herinnering ook nog wel aardig...
Deze was laatst nog op tv :D IMDB: Wildcats (1986)

[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 13-09-2022 20:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Klein applausje voor deze mannen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NA1GG9i8CRhMzZrub26laUPo3jg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/np7NhGlqvhVF4kB02POUvXOT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Als Miami fan gister toch wel lange tijd met samengeknepen billen op de bank!
Was me wel een wedstrijd en echt zwaar onder de indruk van Josh Allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03
Bad Brains schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:42:
Heb hem gezien, vond hem maar meh.
Miste het hele Europese verhaal wat achterlijk is.
Kurt Warner wil vanwege zijn kerkelijke aanhang niks van Amsterdam meer weten. Red Light en drugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Ik heb niet eens de helft van die punten deze week ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
fredgroes schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:46:
[...]

Kurt Warner wil vanwege zijn kerkelijke aanhang niks van Amsterdam meer weten. Red Light en drugs...
Echt? Wat een lutser dan. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Bear Down!

Laatst nog een LA Dogers pet in Raiders kleuren opgepikt en vandaag deze Cubs pet in Bears kleuren ovtvangen 8) . Eerder deze San Franciso Giants pet in 49'ers kleuren :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JRjSWd4NWxg7AQ96eZnAQNftANQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZdczSq5Mb3dzQVUShpaOfiB3.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-z1_9ktEpwSwcVXWeiyhdrB0-g=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0B92sRkVV9w1nCbvCQUDGb56.jpg?f=user_large

"An interesting side note; the Chicago Bears received their nickname by owner George S. Halas after sharing Wrigley Field with the Chicago Cubs when they were the Chicago Staleys. Since football players are larger than baseball players, George Halas thought the nickname “Bears” was an excellent fit. The team's colors were chosen to match the colors of the University of Illinois." https://www.fromthisseat....-bears-fans-say-bear-down

[ Voor 11% gewijzigd door apis29 op 09-11-2022 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Zoooo, hoe gaat het hier.
Spannende dagen (als je picks hebt :'( )

Speculaties, Rodgers, first off the board? Lance? hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Bad Brains schreef op maandag 24 april 2023 @ 18:44:
Zoooo, hoe gaat het hier.
Spannende dagen (als je picks hebt :'( )

Speculaties, Rodgers, first off the board? Lance? hmm.
Zit niet heel diep in de draft, maar ben wel benieuwd of Stetson Bennett nog gedraft wordt of niet. En hoe lang het duurt, nadat de stofwolken van de draft zijn opgetrokken, voordat duidelijk wordt of Rodgers idd naar de Jets gaat en wat er met Lamar gaat gebeuren. Wat betreft de laatste denk ik dat hij toch 'gewoon' voor de Ravens blijft spelen, maar of het op de franchise tag is of dat hij in gaat zien dat hij best wel een mooi aanbod heeft gekregen en alsnog voor meerdere jaren tekent, daar ben ik wel benieuwd naar. Wel lekker voor hem dat Hurts net een mooie upgrade heeft gekregen, want onder de franchise tag gaat ie dan wel weer beter verdienen. Volgens mij zou Burrow ook één dezer dagen een mooi nieuw contract gaan krijgen, wordt die tag nog aantrekkelijker...

Edit: Rodgers naar de Jets duurde niet lang...
Bron: https://twitter.com/AdamS...T2wIKkonEpZx95Qe7U2w&s=08

[ Voor 6% gewijzigd door Jorizzz op 24-04-2023 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Jorizzz schreef op maandag 24 april 2023 @ 20:24:
[...]

Zit niet heel diep in de draft, maar ben wel benieuwd of Stetson Bennett nog gedraft wordt of niet. En hoe lang het duurt, nadat de stofwolken van de draft zijn opgetrokken, voordat duidelijk wordt of Rodgers idd naar de Jets gaat en wat er met Lamar gaat gebeuren. Wat betreft de laatste denk ik dat hij toch 'gewoon' voor de Ravens blijft spelen, maar of het op de franchise tag is of dat hij in gaat zien dat hij best wel een mooi aanbod heeft gekregen en alsnog voor meerdere jaren tekent, daar ben ik wel benieuwd naar. Wel lekker voor hem dat Hurts net een mooie upgrade heeft gekregen, want onder de franchise tag gaat ie dan wel weer beter verdienen. Volgens mij zou Burrow ook één dezer dagen een mooi nieuw contract gaan krijgen, wordt die tag nog aantrekkelijker...

Edit: Rodgers naar de Jets duurde niet lang...
Bron: https://twitter.com/AdamS...T2wIKkonEpZx95Qe7U2w&s=08
Zo te lezen maken die nieuwe contracten daar niks voor uit: "the cost of the non-exclusive tag is calculated by averaging the top five cap hits at the position for the previous five years. That number is then adjusted proportionally to the salary cap for the upcoming season."
Edit: bij een exclusive tag kan het wel meetellen lees ik wat verderop O-), maar Lamar Jackson heeft een non-exclusive tag.

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 25-04-2023 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
apis29 schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 01:18:
[...]
Zo te lezen maken die nieuwe contracten daar niks voor uit: "the cost of the non-exclusive tag is calculated by averaging the top five cap hits at the position for the previous five years. That number is then adjusted proportionally to the salary cap for the upcoming season."
Edit: bij een exclusive tag kan het wel meetellen lees ik wat verderop O-), maar Lamar Jackson heeft een non-exclusive tag.
Check, ik wist niet dat daar op dit vlak een verschil zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:48
De international games zijn bekend.

In Frankfurt op 5 november Chiefs - Dolphins en op 12 november Patriots - Colts :o

In Londen op 1 oktober Falcons - Jaguars (Wembley), op 8 oktober Jaguars - Bills en op 15 oktober Ravens - Titans (beiden Tottenham).

Opvallend dat de Jaguars twee wedstrijden achter elkaar in Londen spelen.

Bron: https://www.nfl.com/news/...2023-international-series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbeyrules
  • Laatst online: 12:24
Hompu schreef op woensdag 10 mei 2023 @ 13:33:
De international games zijn bekend.

In Frankfurt op 5 november Chiefs - Dolphins en op 12 november Patriots - Colts :o

In Londen op 1 oktober Falcons - Jaguars (Wembley), op 8 oktober Jaguars - Bills en op 15 oktober Ravens - Titans (beiden Tottenham).

Opvallend dat de Jaguars twee wedstrijden achter elkaar in Londen spelen.

Bron: https://www.nfl.com/news/...2023-international-series
Weet iemand hoe / wanneer je hier kaartjes voor zou kunnen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Je moet je aanmelden en dan krijg je vanzelf bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Ik had verwacht Chiefs - Bears, die geruchten waren vrij sterk in elk geval, maar Chiefs - Dolphins is wel helemaal te gek. Ik ga absoluut proberen kaartjes te regelen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Iemand al de docu serie gekeken over Brady op disney plus? Krijgt wel aardige reviews had ik gezien

Is afkomstig van ESPN zag ik:
YouTube: Man in the Arena: Tom Brady | Official Trailer | ESPN

https://www.disneyplus.co...an-in-the-arena-tom-brady

Ben er nog niet aan begonnen maar wil hem zeker kijken

[ Voor 25% gewijzigd door Wii4all op 01-06-2023 11:46 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Zijn er nog mensen die een poging gedaan hebben om kaartjes te krijgen voor de Munchen wedstrijden?
Zelf niet in de gelegenheid geweest maar ik hoorde verhalen van dat de wachtrij op een bepaald moment op 1.3 miljoen(!!) wachtende stond.
Volgens mij begint de NFL wel aan te slaan in europa.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
Flix20 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:53:
Zijn er nog mensen die een poging gedaan hebben om kaartjes te krijgen voor de Munchen wedstrijden?
Zelf niet in de gelegenheid geweest maar ik hoorde verhalen van dat de wachtrij op een bepaald moment op 1.3 miljoen(!!) wachtende stond.
Ik ben één van de gelukkigen! Was zelf kansloos qua wachtrij, maar we hebben met een hele groep geprobeerd kaarten te krijgen en ik kon van iemand anders een kaartje overnemen.

Die wachtrij was trouwens ook deels door bots volgens mij, tickets stonden vrijwel meteen voor een veelvoud van de prijs weer in de doorverkoop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
Flix20 schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 13:53:
Wel geprobeerd maar was 900.000e :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:03
as dinsdag ga ik een poging doen voor de 2de wedstrijd in frankfurt (munchen was vorig jaar touwens, dit jaar alle twee in frankfurt) maar ik heb weinig goede hoop....

edit 11-07 helaas niet gelukt op het hoogte punt 813.000 wachtende voor mij

[ Voor 19% gewijzigd door fredgroes op 11-07-2023 13:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Ben begonnen aan de Netflix serie quarterback ze volgen 3 qbs een jaar lang
Mahomes, Cousins en Maotori

https://www.netflix.com/u...cp&vlang=en&clip=81683686

[ Voor 3% gewijzigd door Wii4all op 12-07-2023 22:55 ]

Burp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Ben hem ook aan het kijken, wat een vreselijke vrouw heeft Mahomes.
Kijk mss een beetje met een gekleurde bril met die tiktok nonsense en die demente broer van hem.
Die zie je gelukkig niet, heel verstandig ook. (of zit die vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bad Brains schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 09:34:
Ben hem ook aan het kijken, wat een vreselijke vrouw heeft Mahomes.
Kijk mss een beetje met een gekleurde bril met die tiktok nonsense en die demente broer van hem.
Die zie je gelukkig niet, heel verstandig ook. (of zit die vast)
Ja idd, die gozer geeft aan dat die vroeg naar bed wil omdat het seizoen net begonnen is, maar zn vrouw wil nog een paar fototjes maken ;)

Burp

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik twijfel om misschien NFL gamepass te nemen, echter wat ik niet kan vinden maar jullie hier misschien mij wel kunnen beantwoorden. Ik ben niet van plan om veel wedstrijden live te kijken vanwege de tijden, maar is het mogelijk om gewoon volledige wedstrijden later te bekijken of moet je echt live kijken?

Ik zie dingen over live games en samenvattingen staan, maar nergens iets over op een later tijdstip kijken.

Iemand die dit voor mij kan beantwoorden?

hoi

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
ReVision. schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:31:
Ik twijfel om misschien NFL gamepass te nemen, echter wat ik niet kan vinden maar jullie hier misschien mij wel kunnen beantwoorden. Ik ben niet van plan om veel wedstrijden live te kijken vanwege de tijden, maar is het mogelijk om gewoon volledige wedstrijden later te bekijken of moet je echt live kijken?

Ik zie dingen over live games en samenvattingen staan, maar nergens iets over op een later tijdstip kijken.

Iemand die dit voor mij kan beantwoorden?
Er is weer een andere provider dus ben niet 100% zeker, maar voorheen kon je gewoon op een later moment alle wedstrijden terug kijken. Zowel volledig als met een uitgebreide samenvatting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Het is tegenwoordig ondergebracht bij DAZN wat niet bepaald een vooruitgang is.
Maar om antwoord op je vraag te geven; ja je kan op later moment volledige, condensed of samenvattingen terugkijken.

Eerste afleveringen Hard Knocks staan er ondertussen ook weer op.

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Flix20 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 12:40:
Het is tegenwoordig ondergebracht bij DAZN wat niet bepaald een vooruitgang is.
Maar om antwoord op je vraag te geven; ja je kan op later moment volledige, condensed of samenvattingen terugkijken.

Eerste afleveringen Hard Knocks staan er ondertussen ook weer op.
Bedankt voor je antwoord, kan je misschien ook vertellen wat de issues bij DAZN dan zijn? Voordat ik inderdaad een duur NFL pakket afneem van ze.

hoi

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien zijn het nog hickups in de opstart fase, maar bij mij resette de stream een aantal keer terug naar het begin tijdens het kijken + spoelen. Verder gaat op mobile devices het spoelen met + of - 30 seconden, wat wel handig is. Echter spoelen via de scrollbar toont geen preview zoals iedereen anders doet, waardoor je niet ziet wat er op die positie is. Dit geldt ook voor de Android TV app maar die heeft enkel een ouderwetse >, >> en >>> spoel modus, ook zonder preview. Dit maakt zoeken erg lastig.

Normaliter is dat geen probleem maar in de pre-season game die ik gezien heb waren alle reclameblokken vervangen door een banner van NFL / DAZN van dezelfde duur. Dit in plaats van weggeknipt zoals vroeger. Dus kunnen zoeken in de stream is dan wel heel handig. Maar goed, misschien is dit een preseason euvel en verdwijnen die in-game banners nog.

DAZN heeft geen chrome-cast mogelijkheid tot op heden, dus je kunt je telefoon ook niet als afstandsbediening gebruiken.

Kwaliteit van de streams is overigens wel weer goed in orde trouwens :) Wel een voordeel t.o.v. de oude NFL Gamepass is dat nu eindelijk onthouden wordt hoever je was met terugkijken; dat dat dat ontbrak was echt van de zotte en dat heeft DAZN wel voor elkaar. Dit geldt over over device type heen, dus ik kan starten op PC, doorgaan op m'n Android phone waar ik was en afkijken op m'n Android TV. In de jaren hiervoor beweerde NFL Gamepass dat dit kon maar het heeft echt nooit gewerkt (ook niet op één enkel device). En dat was niet het enige probleem met die app.

Bottom-line: als je NFL wil volgen dan vind ik het wel het geld waard hoor, er zijn gewoon wat kleine puntjes die beter kunnen. En hoewel DAZN nu ook zijn verbeterpunten heeft, was de app van NFL Gamepass zelf dus ook zeker niet zonder fouten.

[ Voor 13% gewijzigd door Cloud op 17-08-2023 14:57 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Flix20
Cloud schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 14:54:
Misschien zijn het nog hickups in de opstart fase, maar bij mij resette de stream een aantal keer terug naar het begin tijdens het kijken + spoelen. Verder gaat op mobile devices het spoelen met + of - 30 seconden, wat wel handig is. Echter spoelen via de scrollbar toont geen preview zoals iedereen anders doet, waardoor je niet ziet wat er op die positie is. Dit geldt ook voor de Android TV app maar die heeft enkel een ouderwetse >, >> en >>> spoel modus, ook zonder preview. Dit maakt zoeken erg lastig.

Normaliter is dat geen probleem maar in de pre-season game die ik gezien heb waren alle reclameblokken vervangen door een banner van NFL / DAZN van dezelfde duur. Dit in plaats van weggeknipt zoals vroeger. Dus kunnen zoeken in de stream is dan wel heel handig. Maar goed, misschien is dit een preseason euvel en verdwijnen die in-game banners nog.

DAZN heeft geen chrome-cast mogelijkheid tot op heden, dus je kunt je telefoon ook niet als afstandsbediening gebruiken.

Kwaliteit van de streams is overigens wel weer goed in orde trouwens :) Wel een voordeel t.o.v. de oude NFL Gamepass is dat nu eindelijk onthouden wordt hoever je was met terugkijken; dat dat dat ontbrak was echt van de zotte en dat heeft DAZN wel voor elkaar. Dit geldt over over device type heen, dus ik kan starten op PC, doorgaan op m'n Android phone waar ik was en afkijken op m'n Android TV. In de jaren hiervoor beweerde NFL Gamepass dat dit kon maar het heeft echt nooit gewerkt (ook niet op één enkel device). En dat was niet het enige probleem met die app.

Bottom-line: als je NFL wil volgen dan vind ik het wel het geld waard hoor, er zijn gewoon wat kleine puntjes die beter kunnen. En hoewel DAZN nu ook zijn verbeterpunten heeft, was de app van NFL Gamepass zelf dus ook zeker niet zonder fouten.
DAZN zelf bestaat al een flinke tijd dus het zal 'm vooral in de integratie zitten.

Heb zelf nu een paar preseason wedstrijden terug zitten kijken maar de eerste 20+ min zit je tegen dat DAZN scherm aan te kijken.
Heb alleen al meerdere keren gehad dat heel de live stream niet starten.
Of dat als ik een stream halverwege had uitgezet. En op een later moment een andere game aanzetten, dan bleef de vorige stream aanstaan.
Preview bij scrollen doet het dan dus wel weer op de apple TV app.

MAar wat misschien mijn grootste irritatie punt is, wat de gamepass app wel goed voor elkaar had; bij het terugkijken, zelf al een uur na de live stream, hebben ze de reclames eruit geknipt.
Dat is nu niet meer. Dus dan zit je tijdens een reclameblok naar het DAZN scherm te staren als je niet doorspoelt.

Wat voor mij een groot gemis is, is de mogelijkheid om streams te downloaden.
Ik vlieg regelmatig dus vind ik het fijn om op de ipad wat games of shows te downloaden. DAt kan dus niet meer.

Daarnaast lees je online veel klachten dat de kwaliteit niet eens full HD is.
https://www.reddit.com/r/..._of_nfl_gamepass_on_dazn/
https://www.trustpilot.com/review/www.nflgamepass.com

[ Voor 5% gewijzigd door Flix20 op 17-08-2023 15:07 ]

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Flix20 schreef op donderdag 17 augustus 2023 @ 15:04:
[...]

DAZN zelf bestaat al een flinke tijd dus het zal 'm vooral in de integratie zitten.
Dat bedoelde ik inderdaad. Eerder stonden de historische games er ook niet op maar die waren ze blijkbaar nog steeds aan het uploaden, want die zijn er nu wel.
Heb zelf nu een paar preseason wedstrijden terug zitten kijken maar de eerste 20+ min zit je tegen dat DAZN scherm aan te kijken.
[...]
MAar wat misschien mijn grootste irritatie punt is, wat de gamepass app wel goed voor elkaar had; bij het terugkijken, zelf al een uur na de live stream, hebben ze de reclames eruit geknipt.
Dat is nu niet meer. Dus dan zit je tijdens een reclameblok naar het DAZN scherm te staren als je niet doorspoelt.
Dat is ook mijn nummer één irritatie, want die maakt de andere problemen ook irritanter. Dat is ook klacht nummer 1 op trustpilot en reddit. Het is ook echt bijzonder klant onvriendelijk. Mochten ze dat niet aanpassen dan weet ik niet of ik ga renewen.

Ik ga er zelf vanuit dat ze dit echt nog wegwerken want het is
Wat voor mij een groot gemis is, is de mogelijkheid om streams te downloaden.
Ik vlieg regelmatig dus vind ik het fijn om op de ipad wat games of shows te downloaden. DAt kan dus niet meer.
Dat snap ik wel ja, al gebruik ik die feature zelf niet.
Daarnaast lees je online veel klachten dat de kwaliteit niet eens full HD is.
https://www.reddit.com/r/..._of_nfl_gamepass_on_dazn/
https://www.trustpilot.com/review/www.nflgamepass.com
Ik zal er eens op letten maar Vikings-Seahawks leek mij toch echt 1080p, ook op groot scherm. Op Reddit lees je ook wat wisselende berichten over de kwaliteit maar ik mag ook hopen dat ze dat snel naar 100% 1080p brengen. 720p is echt niet meer van deze tijd en als dat echt zo is, is dat nog een reden voor mij om niet te renewen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

• Flix20
Games terugkijken zijn wel 1080 maar live streams niet.
Heb nog niet live gekeken dus daar kan ik nog niets over zeggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:13

UTM

Misschien een idee om de petitie te ondertekenen: https://www.ipetitions.co...e-gamepass-nfl-experience

Ik hoop vooral dat, bij het terugkijken van de volledige wedstrijden, of de reclames eruit worden geknipt of je simpelweg de US reclames ziet.
Daarnaast hoop ik, dat DAZN geen eigen commentaar of iets dergelijks gaat verzorgen, maar ze dit gewoon overnemen van originele zender.

[ Voor 51% gewijzigd door UTM op 24-08-2023 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

UTM schreef op donderdag 24 augustus 2023 @ 20:43:
Misschien een idee om de petitie te ondertekenen: https://www.ipetitions.co...e-gamepass-nfl-experience

Ik hoop vooral dat, bij het terugkijken van de volledige wedstrijden, of de reclames eruit worden geknipt of je simpelweg de US reclames ziet.
Daarnaast hoop ik, dat DAZN geen eigen commentaar of iets dergelijks gaat verzorgen, maar ze dit gewoon overnemen van originele zender.
Was misschien een beetje voorbarig dit alles, het was nog echt een work in progress :)

Inmiddels heb je die gamepass/dazn filler alleen nog pre-game en heb je de oorspronkelijke US ads in de uitzending zitten, niets is weggeknipt. Daar hadden ze schijnbaar eerst geen toestemming voor van NFL, maar nu dus wel.

Hier een wat uitgebreider verhaal van iemand die contact heeft gehad met een persoon binnen DAZN die wat hoger in de boom zat, dan regulier support: https://www.reddit.com/r/...about_some_of_the_common/

Het lijkt er ook op dat er (godzijdank) een manier komt om games terug te kijken waarbij alles is weggeknipt en je dus helemaal geen reclame meer hebt, zoals we ook hadden op NFL Gamepass. Ze denken ergens in de eerste weken na de start van regular season. Dit is in mijn ogen met name belangrijk om dat je in de meeste apps niet kunt vooruitspoelen met preview; dus je jezelf een spoiler kunt geven als je te ver bent gegaan. Nu zou ik zo'n preview zoekbalk ook heerlijk vinden, maar idealiter zijn er gewoon geen commercials.

Het enige waar ik nog niets over zie is een download mogelijkheid; nu mis ik dat zelf niet maar anderen wel weet ik. De problemen met beeldkwaliteit was wel een matige "het ligt niet aan ons maar aan jullie" reactie, maar bij mij lijkt de beeldkwaliteit nu toch ook hoger voor replays. En anderen in de comments geven ook aan dat ze inmiddels tegen 1080P aan zitten te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kitesem
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 25-05 11:13
Ik wil ook mijn NFL account van vorig jaar vernieuwen maar kan in Nederland niet eens op de DAZN site. Gaat dat bij jullie wel goed of kijken jullie via een VPN??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Geen probleem om over te stappen/ het account over te zetten. Per ongeluk ook bijna een jaarabo afgesloten ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wausser90
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 15-09 10:26
Geen probleem gehad met het overstappen naar Dazn.

Ondertussen stap ik volgende week in het vliegtuig naar Boston, heb kaarten voor de Patriots vs Dolphins, kaarten waren een rib uit mijn lijf, maar het er donders veel zin in. Daarnaast ook nog kaartjes voor Boston College vs Florida State op zaterdag en de Red Sox vs Yankees op donderdag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Nou, A-Rod in NYC lijkt van korte duur te zijn.

Je kon heel het weekend duidelijk merken dat een hoop starters niet gespeeld hebben in de Pre season.
Heb de vroege games op Redzone channel zitten kijken en ik heb vooral heel veel slecht football gezien.

[ Voor 69% gewijzigd door Flix20 op 12-09-2023 09:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:17
Dit was echt prachtig.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Andere het opgevallen dat het geluid niet synchroon loopt met DAZN?
Ben nu de Miami game aan het terug kijken (op Apple TV) en je hoort de oline klappen. En dan zie je een tel later pas de snap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Flix20 schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:48:
Andere het opgevallen dat het geluid niet synchroon loopt met DAZN?
Ben nu de Miami game aan het terug kijken (op Apple TV) en je hoort de oline klappen. En dan zie je een tel later pas de snap.
Tot zo ver gewoon synchroon geluid gehad bij het kijken van DAZN (op m'n pc). Wellicht dat het komt door de combinatie met Apple TV?

edit: Nu ik hem terug kijk lijkt die wedstrijd specifiek inderdaad niet helemaal synchroon te zijn. Gisteren via Redzone geen last gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door chevsticks op 18-09-2023 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
chevsticks schreef op maandag 18 september 2023 @ 18:50:
[...]

Tot zo ver gewoon synchroon geluid gehad bij het kijken van DAZN (op m'n pc). Wellicht dat het komt door de combinatie met Apple TV?

edit: Nu ik hem terug kijk lijkt die wedstrijd specifiek inderdaad niet helemaal synchroon te zijn. Gisteren via Redzone geen last gehad.
Ik was te vroeg met klagen. Na de eerste drive was er even een geluid glitch en nu loopt het geluid weer goed.

Was overigens ook op m’n telefoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Togi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Kwam het op de laatste pagina’s hier niet tegen maar voor de liefhebbers zonder gamepass ik kwam er net achter dat RTL Duitsland op zondag 2 wedstrijden heeft.
Net de Patriots vs Jets en nu Cowboys vs Cardinals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Togi schreef op zondag 24 september 2023 @ 22:25:
Kwam het op de laatste pagina’s hier niet tegen maar voor de liefhebbers zonder gamepass ik kwam er net achter dat RTL Duitsland op zondag 2 wedstrijden heeft.
Net de Patriots vs Jets en nu Cowboys vs Cardinals.
Ik ben achtergekomen dat ik het stiekem fijner vind dan via ESPN kijken. In Duitsland heb je tegenwoordig een achterlijk hoeveelheid aan reclame op TV (Nederland stelt er niks bij) maar dat gaat bij de NFL wedstrijden allemaal smooth, mooi gepresenteerd en de studio vind ik wel nice vergeleken met Nederland. Afgelopen seizoen met het Nederlandse commentaar vond ik eigenlijk wel fijn maar ontbreekt dit seizoen.

Ik weet niet wat het is maar Amerikaanse sporten kijken op de Nederlandse TV vind ik enigszins vermoeiend door gebrek aan goeie opvulling in de Amerikaanse reclame breaks. En NFL RedZone kijken vind ik een andere uiterste. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
polopolo150 schreef op zondag 24 september 2023 @ 23:49:
[...]

Ik ben achtergekomen dat ik het stiekem fijner vind dan via ESPN kijken. In Duitsland heb je tegenwoordig een achterlijk hoeveelheid aan reclame op TV (Nederland stelt er niks bij) maar dat gaat bij de NFL wedstrijden allemaal smooth, mooi gepresenteerd en de studio vind ik wel nice vergeleken met Nederland. Afgelopen seizoen met het Nederlandse commentaar vond ik eigenlijk wel fijn maar ontbreekt dit seizoen.

Ik weet niet wat het is maar Amerikaanse sporten kijken op de Nederlandse TV vind ik enigszins vermoeiend door gebrek aan goeie opvulling in de Amerikaanse reclame breaks. En NFL RedZone kijken vind ik een andere uiterste. :P
RedZone is echt briljant! Ik kijk, als Miami niet speelt, niets anders meer.
Werd gister alleen wel flink moe van dat Taylor Swift wel 100x in beeld kwam. Hoop dat die hype snel voorbij is.

Welke hype hopelijk niet snel voorbij is; Miami!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Je zou maar Broncos fan zijn, en 70 punten om je oren krijgen.
En als dat niet genoeg is toevallig tegen je fantasy tegenstander spelen die met Mostert even 46 punten binnenharkt.

oh, wacht... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:15
Bad Brains schreef op maandag 25 september 2023 @ 09:43:
Je zou maar Broncos fan zijn, en 70 punten om je oren krijgen.
En als dat niet genoeg is toevallig tegen je fantasy tegenstander spelen die met Mostert even 46 punten binnenharkt.

oh, wacht... |:(
Ik ben een Dolphins fan maar had dit niet aan zien komen. Zo gemakkelijk als alles leek te gaan.
Volgende week tegen de Bills, dat zal een grotere test zijn voor dit team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Carthrax schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:54:
[...]

Ik ben een Dolphins fan maar had dit niet aan zien komen. Zo gemakkelijk als alles leek te gaan.
Volgende week tegen de Bills, dat zal een grotere test zijn voor dit team.
Het is vooral de defense waar ik momenteel wel bang voor ben.
De beloofde pas rush is er gewoon niet, en ook de run defense is verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Flix20 schreef op maandag 25 september 2023 @ 08:29:
[...]

RedZone is echt briljant! Ik kijk, als Miami niet speelt, niets anders meer.
Werd gister alleen wel flink moe van dat Taylor Swift wel 100x in beeld kwam. Hoop dat die hype snel voorbij is.

Welke hype hopelijk niet snel voorbij is; Miami!
Eens, RedZone is de bom. Alleen als de Chiefs spelen kijk ik liever dat, maar als de Chiefs op donderdag, maandag of in het late window spelen staat hier standaard RedZone aan! En zelfs als de Chiefs om 19:00 spelen soms nog, als er ook nog andere echt mooie matchups zijn. Moet zeggen dat het spelen van Fantasy Football er wel voor zorgt dat veel meer wedstrijden interessant zijn :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
-O- -O- -O- -O- -O- -O- -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yItH3a9f9CY8Iwuq6B6bjBUrvNg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VbJfIMNvm4jCrhn33Ar0mXmH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:34
https://www.nu.nl/sport-o...selbach-56-overleden.html

Harald Hasselbach, de enige Nederlandse americanfootballspeler die de Super Bowl won, is op 56-jarige leeftijd overleden. De geboren Amsterdammer leed sinds een half jaar aan kanker.

• Bad Brains
Damn, de Hasselbachjes hebben niet heel veel geluk.
Was zijn broer niet die Expeditie Robinson deed?

Naamgenoot en zelfde leeftijd, moet er niet aan denken.

Benieuwd wat de Broncos voor hem gaan doen zondag.

[ Voor 14% gewijzigd door Bad Brains op 23-11-2023 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bill Belichick weg bij de patriots.

Ik dacht die wegen gaan nooit scheiden maar het was een dramatisch seizoen..

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De uiteindelijke keuze's met de kortingsactie (geef altijd voorrang aan degenen met de minste voorraad) . Bij de Raiders alles in metallic, bij de Panthers al het zilver in metallic. Glimt echt als een gek zo met een lamp erop :*) . Laatste paar keer weer alles binnen een paar dagen bezorgd, nu maandag verzonden en vandaag binnen (als vanouds). Een half jaar terug ofzo nam het nog wel eens een andere route via Frankrijk, of duurde het gewoon wat langer bij de depots op de normale route. Als je UPS kiest, heb je het normaal zelfs de dag na verzending al in huis. Die vliegen gewoon dat stuk van Wenen naar Frankfurt en dat vond ik nou ook weer wat overdreven voor dit soort goederen dus hou het meestal op GLS O-) .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UxdMvYsmTvAhZhTUbFcsUD7_8IU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/VKM5v57RqG39rGV0qwinhB0w.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QsfqhjEELcMHZu-GDEiZevfdfus=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/wlsOIsUL7VPLtL1K3mQTPV9d.jpg?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 17-01-2024 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 05-05-2024
Ik verwachtte een close game tussen Ravens en Texanen, maar Ravens bleken gisteravond te goed voor Texanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
GavinTom schreef op zondag 21 januari 2024 @ 15:27:
Ik verwachtte een close game tussen Ravens en Texanen, maar Ravens bleken gisteravond te goed voor Texanen.
Dat was niet echt een verrassing, was it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 21:13
Ik heb het reguliere seizoen niet gevolgd, maar had wel de wildcard game van de Texans gezien. Daar leken ze best goed.

Maar de Ravens waren iets beter.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
Malfunctions schreef op zondag 21 januari 2024 @ 22:38:
Ik heb het reguliere seizoen niet gevolgd, maar had wel de wildcard game van de Texans gezien. Daar leken ze best goed.

Maar de Ravens waren iets beter.. ;)
Ja, Ravens waren te goed voor Texanen en ik denk dat ze ook te goed zullen blijken voor Chiefs als ze elkaar later vandaag ontmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Reed, Mahomes en de Kelcey show. wtf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Maar slordig einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:03
Het regulier seizoen viel wat tegen, in ieder geval vergeleken met voorgaande jaren.
Maar wat een heerlijke play-off wedstrijden.
Was spannend de 2de helft maar defense zoals het hele jaar al fantastisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorizzz
Chiefs - 49ers wordt voor mij de rematch van de SB die mijn eerste game ooit was en mij tot American Football liefhebber en Chiefs fan heeft gemaakt. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
De tijd gaat hard :D , die Ravens - 49ers Superbowl is ondertussen al tien edities geleden 8)7 . Twee steriele dink & dunk teams is nou niet bepaald een Superbowl waar ik naar uitkijk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Togi
Ohh jeetje idd als ik terug denk aan mijn eerste SB
Was Cowboys vs Steelers nadat ik de zomer ervoor mijn eerste WB mee maakte in het Olympisch stadion.
Mis nog steeds die tijd van de NFLE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Togi schreef op dinsdag 30 januari 2024 @ 19:54:
mijn eerste WB mee maakte in het Olympisch stadion.
Deze doet nog steeds pijn als ik er aan terug denk, het was een lange rit terug na deze wedstrijd ;)
Gelukkig hebben ze het later in kunnen halen en was ik er in Dusseldorf ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togi
Düsseldorf was een groot feest
Eerst de avond ervoor bij die beach club en na de wedstrijd bij Knöten.
WB in Glasgow was ook gaaf
De week ervoor laatste uitwedstrijd van de admirals in Glasgow. Dus leuke vakantie week in Schotland met 2 games.
Helaas toen ik geen admirals in de WB maar de feestjes daar waren ook wel leuk met leuke shows op George square

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GavinTom
Ik had niet verwacht dat Chiefs Ravens zouden verslaan, maar nu ze in de super bowl zitten, verwacht ik dat ze de kampioenen zullen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand enig idee of ESPN (NL) de superbowl uitzend dit jaar?

Als ik kijk op https://www.espn.nl/nfl/speelkalender zie ik er geen zender bij staan.

[edit] Denk ik al gevonden (via streamwijzer of all places).
Waar kun je de Super Bowl 2024 online kijken?
De laatste jaren zijn de Nederlandse streamingdiensten agressief aan het bieden op verschillende sporten, maar American football is tot dusver steevast bij één aanbieder te zien de afgelopen tijd: ESPN. Daarom zal ook de NFL Super Bowl 2024 via hun eerste tv-zender te zien zijn en wordt hij ook via online televisie bij hun hoofdsportkanaal uitgezonden.

[ Voor 62% gewijzigd door MeNTaL_TO op 09-02-2024 17:05 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Ja de Superbowl wordt vanaf 00:30 op het vrije ESPN kanaal uitgezonden - met NL commentaar 🤐

De normale (US) uitzending begint om 00:00 op ESPN 4, & de voorbeschouwing begint geloof ik al om 14:30..

Verder via Ziggo alleen te zien op de Duitse RTL.

Plus, CBS is de hoofd-broadcaster & Paramount+ de ppv streamer.

🤙🏼
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 9 februari 2024 @ 16:54:
Iemand enig idee of ESPN (NL) de superbowl uitzend dit jaar?

Als ik kijk op https://www.espn.nl/nfl/speelkalender zie ik er geen zender bij staan.

[edit] Denk ik al gevonden (via streamwijzer of all places).

[...]

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Via Canaal digitaal kun je ESPN kijken. Je kunt 7 dagen proberen of het wat is voor 1 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Was vorig jaar ook al zo, 99ct.

edit; aff link

[ Voor 40% gewijzigd door Bad Brains op 10-02-2024 05:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:25

CyBeRSPiN

sinds 2001

Is er geen Superbowl topic voor dit jaar? Leeft het dit keer minder op GoT?
Ik ga weer een poging doen om het live af te kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik ga live in bed kijken. Ben benieuwd of ik de half time show haal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Ik ben er weer klaar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Recipe for disaster :D , in bed kijken hou je idd nooit vol tot het einde of zelfs maar tot halftime. Inmiddels weer ‘ gewoon’ ESPN NL op, zijn gewoon prima uitzendingen. Eerder op de avond DAZN op gezet maar die commercials let ik tegenwoordig al niet een meer op en dat commentaar/gediscussieer kan al helemaal niet boeien

[ Voor 53% gewijzigd door apis29 op 12-02-2024 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Daarom pas na de halftime show naar bed heen, kijken of ik het zo wel vol houd

[ Voor 5% gewijzigd door marijn15 op 12-02-2024 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn15
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Toch wel een nadeel van het spelen in het westen, het is nog niet donker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oké, de jaarlijkse volksliedverkrachting is weer geweest, now let's play ball! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Ik kijk zowel DAZN en ESPN. Maar lijkt erop dat ik het niet synchroon krijg. ESPN loopt 1 minuut voor en die kan ik niet pauzeren.

Commentaar bij ESPN zal wel niet top zijn, maar bij DAZN knal je meteen de commercials in.

[ Voor 27% gewijzigd door CyBeRSPiN op 12-02-2024 00:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:00

Erazzzer

Fear me, I'm German!

CyBeRSPiN schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:40:
Ik kijk zowel DAZN en ESPN. Maar lijkt erop dat ik het niet synchroon krijg. ESPN loopt 1 minuut voor en die kan ik niet pauzeren.

Commentaar bij ESPN zal wel niet top zijn, maar bij DAZN knal je meteen de commercials in.
De commercials zijn onderdeel van de hele show. Ik heb juist een game pass puur voor de commercials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:23
Dacht dat we met ESPN 4 de Amerikaanse reclames kregen, maar zit nu de helft van de tegen een lelijk 4:3 stadium overzicht te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN

CyBeRSPiN

sinds 2001

Erazzzer schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:48:
[...]

De commercials zijn onderdeel van de hele show. Ik heb juist een game pass puur voor de commercials.
I know, heb het nu synchroon en kan nu beide zien/horen. Beetje commentaar erbij is ook wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Beakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:49:
Dacht dat we met ESPN 4 de Amerikaanse reclames kregen, maar zit nu de helft van de tegen een lelijk 4:3 stadium overzicht te kijken?
Tenzij het ergens aangekondigd was dit jaar is dit nooit het geval geweest,ook een reden dat ik de NL uitzending op heb staan
Pagina: 1 ... 14 ... 17 Laatste