Toon posts:

[American Football] NFL topic

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste
Acties:

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:28
Het is niet aan een sport competitie om straffen uit te delen die representatief zijn wat een persoon heeft misdaan.
Kluivert reed 2? mensen dood en kreeg 240 uur werkstraf van de Nederlandse rechtsstaat, de KNVB deed null.
De sport competities zijn machtig in de US en dat blijkt maar weer omdat ze een speler sancties opleggen wat heel zeldzaam is in de wereld volgens mij.

De rechtstaat had zijn werk moeten doen, maar dat is zo'n domme construct dat ik me daar niet over verbaas dat hij niet veroordeeld is.
Vindt ik het weinig, de straf? Van mij had hij voor het leven mogen geschorst worden maar je hebt te maken met precedenten.
Zijn die fair? Nee ook niet, een speler op de PUP list die gegokt zou hebben op NFL uitslagen krijgt een heel seizoen schorsing.
Een pervert die klaar komt op vrouwen die te bang en geïntimideerd zijn om tegengas te geven is in vele vele malen een erger vergrijp krijgt 6 wedstrijden (van een VROUWELIJKE oud rechter).

Lang verhaal kort, het rechtssysteem in de US in hier de echte schuldige.
Die vertikt het om recht te spreken, dat de NFL (omdat het ze anders heel veel geld gaat kosten) wel veroordeeld is hier eigenlijk bijzaak.

Kijk DuVernay's documentaire 13th maar eens (Netflix) dan wordt het mss wat duidelijker wat ik probeer te zeggen.

Heb net even Watsons persco gezien, die heb na 4 minuten maar uitgezet. Wat een walgelijk ventje is dat toch.
Rich Eisen heeft een mooi segment hier over de persco en wat een farce dit hele verhaal is.

[Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 19-08-2022 00:52]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12
Ik snap dat een serieaanrander/-verkrachter met name binnen het strafrecht moet worden aangepakt, maar de NFL heeft blijkbaar de vrijheid om daar bovenop nog zelfstandig dit soort schorsingen uit te delen. Als je dan ziet wat er voor deze toestand allemaal voor schorsingen zijn uitgedeeld voor objectief minder ernstige zaken, dan had ik hier op zijn minst een jaar schorsing verwacht.
Dan is 11 wel echt weinig, zelfs lager(!) dan het eerste voorstel dat Watson heeft afgewezen. En als kers op de taart mag hij terugkomen in de wedstrijd tegen, jawel, de Texans. Hoe verzin je het?

Maar goed, uiteindelijk draait het toch allemaal om geld, zo blijkt maar weer. Elke simpele ziel had met wat hij heeft geflikt in de US járenlang de cel in gemogen, maar als je genoeg geldt hebt kun je gewoon schikken. Walgelijk is het.

</rant>

• Bad Brains
Probleem is hij is niet strafrechtelijk schuldig bevonden, de hoge raad wilde er 2 maal zijn vingers niet aan verbranden.
Dus alle zaken zijn civiel waarvoor je niet kan berecht worden a.k.a. het moet dan afgekocht worden en die heeft hij afgekocht omdat het veel te lang duurde (ook de Texans, die hebben nog meer vrouwen afgekocht vanwege "enabling').

Dan mag je in je handen knijpen dat de NFL wel echt straft.
Het is walgelijk en voor niet Amerikanen ook niet te begrijpen, maar beter dan dit wordt het helaas niet.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:16
Pavement schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:32:
[...]

Zelfde vraag hier, zoekend naar een nederlandse league
Ook hier... Kan er niet een GoT fantasy worden aangemaakt of komen we dan weer spelers te kort?

LOETKE

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22-03 18:22
RudyL schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:51:
[...]

Ook hier... Kan er niet een GoT fantasy worden aangemaakt of komen we dan weer spelers te kort?
Als er een komt doe ik graag mee :)

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:08
RudyL schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 16:51:
[...]

Hebben we paar jaar terug keer gedaan.
Alleen toen merkte je dat halverwege het jaar de helft niet meer speelde.

Ook hadden we toen een man of 6 ofzo en dat is toch minder leuk dan met 10/12.
Dan heb je ineens teams met Derrick Henry, Aaron Rodgers, Kelcy en een Adams.
haalt toch de spanning en sensatie van het verschil met sleepers kunnen maken er een beetje af imo.

PSN: Flix20-NL

• RudyL
Flix20 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:33:
[...]

Hebben we paar jaar terug keer gedaan.
Alleen toen merkte je dat halverwege het jaar de helft niet meer speelde.

Ook hadden we toen een man of 6 ofzo en dat is toch minder leuk dan met 10/12.
Dan heb je ineens teams met Derrick Henry, Aaron Rodgers, Kelcy en een Adams.
haalt toch de spanning en sensatie van het verschil met sleepers kunnen maken er een beetje af imo.
Maar is het dan niet een poging waard om te kijken of we dit jaar wel tot 12 deelnemers komen. Aparte thread, beetje actief posten en hopelijk een vaste actieve groep?

Ik weet niet of iedereen maar zo'n competitie kan starten?

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 09:28:
[...]

Maar is het dan niet een poging waard om te kijken of we dit jaar wel tot 12 deelnemers komen. Aparte thread, beetje actief posten en hopelijk een vaste actieve groep?

Ik weet niet of iedereen maar zo'n competitie kan starten?
Iedereen kan een league aanmaken.
Ik zou die van nfl.com gebruiken. Die vind ik er zelf wel gelikt en overzichtelijk uit zien.

Wij gebruiken zelf Yahoo maar die is echt walgelijk. Het is dat we die al 11 jaar gebruiken dus al onze records/stats etc daarin staan.

• RudyL
[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Om toch maar eens wat animo te polsen bovenstaande topic aangemaakt,

LOETKE

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Bad Brains schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 00:25:
Het is niet aan een sport competitie om straffen uit te delen die representatief zijn wat een persoon heeft misdaan.
Kluivert reed 2? mensen dood en kreeg 240 uur werkstraf van de Nederlandse rechtsstaat, de KNVB deed null.
Kluivert was dan ook niet alleen schuldig. Ja hij reed veel te hard, maar diegene die ie aanreed reed zonder goed te kijken (en als ik het me goed herinner achteruit rijdend) een weg op vanaf een parkeerplaats.

• Flix20
RudyL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 10:35:
[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Om toch maar eens wat animo te polsen bovenstaande topic aangemaakt,
Miss een mod ff een melding onderaan te zetten.
Zo’n topic scherm unit dinges

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Op Netflix kwam in American underdog tegen film over Kurt Warner jullie hem gezien?

Trailer
YouTube: American Underdog (2021 Movie) Official Trailer - Zachary Levi, Anna...

[Voor 59% gewijzigd door Wii4all op 07-09-2022 21:37]

Burp

• Bad Brains
Heb hem gezien, vond hem maar meh.
Miste het hele Europese verhaal wat achterlijk is.

Edit;

Leuke en betere films,

We are Marshal
Concussion
The blind side.

In no specific order.

[Voor 38% gewijzigd door Bad Brains op 08-09-2022 10:15]

• Flix20
Wii4all schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:36:
Op Netflix kwam in American underdog tegen film over Kurt Warner jullie hem gezien?

Trailer
YouTube: American Underdog (2021 Movie) Official Trailer - Zachary Levi, Anna...
Zelf nog niet gezien, maar heb al wel begrepen dat het nogal een cringe fest is.

Voor liefhebbers is Remember the Titans en Any Given Sunday must watch fimls.
Ook The replacements, The Longest yards (beide versies) en Waterboy zijn prima films maar wat minder serieus.

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Flix20 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 09:58:
[...]

Zelf nog niet gezien, maar heb al wel begrepen dat het nogal een cringe fest is.

Voor liefhebbers is Remember the Titans en Any Given Sunday must watch fimls.
Ook The replacements, The Longest yards (beide versies) en Waterboy zijn prima films maar wat minder serieus.
Inderdaad die eerste twee films zijn veel beter.

Het verhaal kon ik nog niet dat is wel mooi maar idd de film mwoah weinig echte aktie zoals je dat bijv bji any given sunday had.

Blind side had ik ook gezien was inderdaad ook goed.

[Voor 4% gewijzigd door Wii4all op 08-09-2022 10:03]

Burp

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Friday Night Lights, de film en de serie.
En deze IMDB: The Program (1993) (verwacht niet dat er veel zijn hier die hem gezien hebben)
Nog een relatief onbekende(?) IMDB: All the Right Moves (1983) in m'n herinnering ook nog wel aardig...
Deze was laatst nog op tv :D IMDB: Wildcats (1986)

[Voor 34% gewijzigd door apis29 op 13-09-2022 20:21]

• Bad Brains
Klein applausje voor deze mannen.

• Flix20
Als Miami fan gister toch wel lange tijd met samengeknepen billen op de bank!
Was me wel een wedstrijd en echt zwaar onder de indruk van Josh Allen.

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-03 11:39
Bad Brains schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:42:
Heb hem gezien, vond hem maar meh.
Miste het hele Europese verhaal wat achterlijk is.
Kurt Warner wil vanwege zijn kerkelijke aanhang niks van Amsterdam meer weten. Red Light en drugs...

• chevsticks
Ik heb niet eens de helft van die punten deze week ;(

• chevsticks
fredgroes schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:46:
[...]

Kurt Warner wil vanwege zijn kerkelijke aanhang niks van Amsterdam meer weten. Red Light en drugs...
Echt? Wat een lutser dan. :D

• Bad Brains

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Bear Down!

Laatst nog een LA Dogers pet in Raiders kleuren opgepikt en vandaag deze Cubs pet in Bears kleuren ovtvangen 8) . Eerder deze San Franciso Giants pet in 49'ers kleuren :*)

"An interesting side note; the Chicago Bears received their nickname by owner George S. Halas after sharing Wrigley Field with the Chicago Cubs when they were the Chicago Staleys. Since football players are larger than baseball players, George Halas thought the nickname “Bears” was an excellent fit. The team's colors were chosen to match the colors of the University of Illinois." https://www.fromthisseat....-bears-fans-say-bear-down

[Voor 11% gewijzigd door apis29 op 09-11-2022 19:53]

Pagina: 1 ... 12 13 14 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee