Toon posts:

[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26
Na aanleiding van een aantal posts in [American Football] NFL topic heb ik besloten te inventariseren hoeveel GoT leden interesse zouden hebben in een Fantasy League. Ik heb inmiddels al een League aangemaakt via NFL.com, maar laten we met elkaar bepalen wat de settings zouden moeten zijn.

Om een wat actieve competitie te hebben richt ik me op 12 spelers, hopelijk zo actief mogelijk, want mogelijk ben je uitgeschakeld om de play-off te bereiken een overwinning is iedere week mogelijk.

Heb je interesse om mee te doen, laat het hier weten.

Deelnemers 24-08:

1. @RudyL - RFT 85'ers
2. @Bad Brains - Dead Donkey Drop
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
5. @Bazziek - Brabant Football Team
6. @Amelandbor - Amelandbor 49ers
7. @Miggel - Harderwijk Presidentos
8. @apis29 - Sin City
9. @TheZoo - Animals Unleashed
10.@BSTNjitRam - Drafting Dobby
11.@Spunkjah - Zoom Zoom Zetten
12. @Awaken1 - Dutch Dynamite

Reserve

1.

[Voor 29% gewijzigd door RudyL op 04-09-2022 14:38]

LOETKE

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14
Ok, ik offer me wel op.
Eerste keer overigens, graag wel een beetje overzichtelijke site als die bestaan. :)

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:24
ik wil ook wel mee doen maar wordt ook mijn eerste dan.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:38
Ja, zeker interesse om mee te doen :)

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07
Lijkt me leuk maar ook voor mij de eerste keer, niet echt een idee wat ik moet verwachten...

• RudyL
https://www.youtube.com/watch?v=XhrBapdhLEc

Echt een korte uitleg over de NFL fantasy draft. Tevens is het ook altijd wel geinig om bijv https://draftwizard.fanta...draft-simulator/settings/ te spelen. Dan kan je een draft simuleren, krijg je aan het einde een grade voor je draft.

LOETKE

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
Ik doe graag mee, heb al in verschillende leagues meegedaan op NFL.com in de afgelopen jaren.

Point per reception en een paar verdedigers ben ik in elk geval voor

• RudyL
Amelandbor schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 20:33:

Point per reception en een paar verdedigers ben ik in elk geval voor
Verdedigers is nieuw voor mij, krijg je dan point per sack ofzo?

LOETKE

• Amelandbor
RudyL schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:52:
[...]

Verdedigers is nieuw voor mij, krijg je dan point per sack ofzo?
Sacks, tackles, interceptions dat soort zaken.

• Bad Brains
Laten we het so basic mogelijk houden met alle newbies (inc myself).
ppr is prima, en mss 2 FLX. Verder zo standaard mogelijk zodat mensen zich kunnen inlezen / voorbereiden.
Zo te zien is het het overgrote deel een newb.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RudyL
Ik heb voor nu de instellingen:

QB: 1
RB: 2
WR: 2
TE: 1
K: 1
DEF: 1
DL: 0
LB: 0
DB: 0
W/R: 1
W/T: 0
Q/R/W/T: 0
R/W/T: 0
Flex DP: 0
Bench: 6
Res: 1

Dit houdt in dat je basis opstelling bestaat uit:

1 Quarterback
2 RunningBacks
2 WideReceivers
1 TightEnd
1 Kicker
1 Defense team
1 keuze speler WideReceiver of RunningBack

Verder dus 6 spelers op de bank en 1 speler die je op je Reserve slot kan plaatsen mocht hij enkele weken geblesseerd zijn bijv. waardoor je tijdelijk de mogelijkheid hebt om een extra speler te kiezen.

Bovenstaande is allemaal in te stellen op draftwizard fantasy link (startpost), waardoor je je denk ik voldoende kan voorbereiden. Uiteraard moet je jezelf afvragen of je de cheat sheet overeen vindt komen met je eigen 'cheat sheet'. McCaffrey als top RB en Henry slechts op 6, ik zou het eerder switchen.

We hebben nog wel een aantal aanmeldingen nodig...

LOETKE

• Jorizzz
Ben een beetje aan het rondkijken. Als newbie vond ik dit (klik) wel een duidelijke uitleg.

• Bad Brains
Geen flex?
Is dat niet standaard.

• RudyL
Die keuze tussen WR of RB dat is eigenlijk je FLEX speler. Die kan je dus zelf bepalen of dat een WR of RB is. Je FLEX kan breder, maar een TE of een QB daaraan toevoegen vind ik zelf geen mooie optie. Overigens ben ik niet degene die bepaald, laten we samen bepalen hoe we de settings willen hebben voor de league.

Edit 2: de lijst even aangepast, want de FLEX zoals die in de lijst staat is de FLEX voor de Defense.

[Voor 23% gewijzigd door RudyL op 22-08-2022 11:15]

LOETKE

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-01 13:17
Kan ik nog meedoen?

• Bad Brains
Zolang er geen 12 namen in TS staan, denk het wel.

• Miggel
Mijn league van vorige jaar (stopt dit jaar wss) die had de volgende instellingen welke goed bevielen:

Quarterback:1
Running Back:2
Wide Receiver:2
Tight End:1
Wide Receiver / Running Back (flex):1
Kicker:1
Defensive Team:1
Bench:6
Reserve:3

Volgens mij is dat vrij standaard.

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:27:
Mijn league van vorige jaar (stopt dit jaar wss) die had de volgende instellingen welke goed bevielen:

Quarterback:1
Running Back:2
Wide Receiver:2
Tight End:1
Wide Receiver / Running Back (flex):1
Kicker:1
Defensive Team:1
Bench:6
Reserve:3

Volgens mij is dat vrij standaard.
Ja volgens mij was dit inderdaad de standaard. Ik vind 3 reserves wel erg veel overigens, vandaar dat ik de keuze voor nu had gemaakt dat maar op 1 te zetten.
Tuurlijk, er zijn nog voldoende plekken vrij.

[Voor 14% gewijzigd door RudyL op 23-08-2022 14:56]

LOETKE

• Miggel
RudyL schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 14:54:
[...]

Ja volgens mij was dit inderdaad de standaard. Ik vind 3 reserves wel erg veel overigens, vandaar dat ik de keuze voor nu had gemaakt dat maar op 1 te zetten.

[...]
Het kan hard gaat met blessures :) Zeker met een Covid protocol had ik er vorig seizoen zeker meer dan 1 op mijn reserve lijst.
Tuurlijk, er zijn nog voldoende plekken vrij.
Heb je een league id en password of verstuur je de invites?

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:06:

Het kan hard gaat met blessures :) Zeker met een Covid protocol had ik er vorig seizoen zeker meer dan 1 op mijn reserve lijst.
Dat klopt wel, maar je kan ze natuurlijk 'gewoon' op je bank neerzetten, waardoor je niet de mogelijkheid hebt om extra waivers te claimen. Je moet dan wat andere keuzes maken wellicht.
Heb je een league id en password of verstuur je de invites?
Komt nog, eerst kijken of we de twaalf deelnemers halen

LOETKE

• RudyL
Waarom zouden we voor Yahoo moeten gaan tov bijv. ESPN, of NFL?

LOETKE

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:20:
[...]

Waarom zouden we voor Yahoo moeten gaan tov bijv. ESPN, of NFL?
Zo snel rondkijkend maakt het ook niet (meer) zoveel uit nee, Yahoo was een van de, zo niet dé, eerste goede fantasy league. Ook de enige waar ik aan meegedaan heb aan het verleden O-)

Edit: blijkbaar is de reden om voor die van de NFL te gaan
"Die vind ik er zelf wel gelikt en overzichtelijk uit zien."
:D

[Voor 16% gewijzigd door apis29 op 24-08-2022 00:07]

• Miggel
RudyL schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:18:
[...]
Dat klopt wel, maar je kan ze natuurlijk 'gewoon' op je bank neerzetten, waardoor je niet de mogelijkheid hebt om extra waivers te claimen. Je moet dan wat andere keuzes maken wellicht.
[...]
Dat klopt ook en ik weet niet wat het huidige Covid protocol is, maar als die gelijk is aan vorig jaar, dan kan het maar zo dat je 2 spelers vanuit dezelfde positie kwijt bent voor 1 weekend. Die zou je dan moeten droppen om een waiver op te pakken. 3 reserves geven niet bijzonder veel voordeel , maar alleen minder nadeel. Als ze weer 'beter' zijn dan moeten ze in je team komen, anders kan je niet verder. Je kan ze niet stacken.
Komt nog, eerst kijken of we de twaalf deelnemers halen
Vorig jaar met 6 gespeeld. Is minder leuk, maar nog steeds leuker dan niets. :)
Hoeveel heb je er nu?

• Bad Brains
Yahoo was in heel veel dingen de eerste, ik heb ze nog nooit echt iets goed zien doen.
Dat gezegd, mij maakt het niet uit, als het maar een duidelijke site is.

• Miggel
Ik heb de NFL fantasy app al een aantal jaar. Dus die heeft mijn voorkeur :)

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:30:
Yahoo was in heel veel dingen de eerste, ik heb ze nog nooit echt iets goed zien doen.
Dat gezegd, mij maakt het niet uit, als het maar een duidelijke site is.
https://fantasyfootballdr...ck-between-espn-and-yahoo
https://athlonsports.com/...ntasy-football-sites-2022

Maakt mij verder niet uit, NFL.com als neutrale keuze is ook prima (was misschien al van plan bij wat Duitsers in een Yahoo league mee te doen maar een Tweakers league is een leukere optie :) ). Ben er ook al jaaaaaren uit dus gewoon weer niveau beginner (y)

[Voor 30% gewijzigd door apis29 op 23-08-2022 15:42]

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03 23:10
Ik vind het idee interessant, maar is dit iets wat je elke week moet aanpassen? Want dat wil er bij mij nog wel eens inschieten..

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Bad Brains
Malfunctions schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:48:
Ik vind het idee interessant, maar is dit iets wat je elke week moet aanpassen? Want dat wil er bij mij nog wel eens inschieten..
Je kan toch wel vlak voor het weekend er even 10 minuten tegenaan gooien.
Zo niet, winnen wij :p

• RudyL
Malfunctions schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:48:
Eigenlijk wel ja, je hebt een basisteam en reserves, maar als je speler een Bye week heeft, moet die natuurlijk niet in je basis team staan. Bij een season ending blessure, moet je in de waiver wire op jacht naar een vervanger. De waiver wire is ook belangrijk zonder blessures, Mitchell (49ers) & Patterson (Falcons) waren vorig jaar in mijn league zomaar twee belangrijke RB's die van de WaiverWire waren op te pikken.

Ik weet niet of NFL ook push meldingen via app kan geven, over teamaanpassingen. Zo niet, kunnen we elkaar ook updaten via dit topic.

[Voor 9% gewijzigd door RudyL op 23-08-2022 15:51]

LOETKE

• Miggel
De apps helpen je er wel bij, door de mogelijkheid te bieden om met 1 knop het beste team in te zetten volgens de voorspellingen van de analisten.

Als je blessures hebt dan moet je wel actief zoeken naar nieuwe spelers.
Daarnaast kan het zijn dat er een speler is die niemand heeft en opeens heel goed doet en daar moet je dan snel bij zijn, maar dat hoeft niet perse.

Je moet elke donderdagochtend even kijken of al je posities zijn gevuld, dan kom je al een heel eind.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03 23:10
Miggel schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 15:52:
De apps helpen je er wel bij, door de mogelijkheid te bieden om met 1 knop het beste team in te zetten volgens de voorspellingen van de analisten.

Als je blessures hebt dan moet je wel actief zoeken naar nieuwe spelers.
Daarnaast kan het zijn dat er een speler is die niemand heeft en opeens heel goed doet en daar moet je dan snel bij zijn, maar dat hoeft niet perse.

Je moet elke donderdagochtend even kijken of al je posities zijn gevuld, dan kom je al een heel eind.
Ik zal de linkjes eens bestuderen, dan kom ik erop terug. Met bovenstaande hulpopties lijkt het te doen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Bad Brains
NFL met app is het dan denk ik?

• Miggel
Als je nieuwe spelers nodig hebt, omdat ze bijvoorbeeld je starting QB opeens benchen dan heb je elke week hulpjes zoals Start em Sit em, waarin ze voorspellen welke speler het goed of juist niet goed doet.

https://www.nfl.com/news/...t-em-week-11-quarterbacks

En de waiver wire.

https://www.nfl.com/news/...-learning-the-waiver-wire

Waarin ze voorspellen welke speler de moeite waard is om binnen te halen, bijvoorbeeld omdat die een grotere rol krijgt vanwege uitvallen van andere spelers.

• apis29
  • Niet online

The 5 best fantasy football apps: Host your own league
Yahoo Fantasy Football
Best fantasy football app for easy interface
Features or tech specs

Can have up to 16-teams in a league
Prize leagues available
Personalized news post about the fantasy league

Much like the NFL Fantasy app, the Yahoo Fantasy Football app has come a long way. I just started using this app last year, and I use most of the information I obtain in this app on my other leagues. While it isn't incredibly flashy, the interface is easy to navigate and the access to information is easier than any other app.

Although the news doesn't match the news that ESPN offers defense rankings, which are color-coded based on where they rank in the league, to let users know if that player is the best one to use each week. Additionally, on your page with your players, it makes it incredibly easy to swap players out at any time they are not in play.

The Yahoo app is making incredible strides and now I, and many others I know, agree that this platform is a serious contender for the best fantasy football app.

Pros
  • Easy to navigate the app
  • Customized weekly recaps of your team
  • Ability to see how you did in past seasons through your account in the app
Cons
  • Bad chat system within the app
  • PPR, the most-popular scoring system, is not their default scoring system

[Voor 108% gewijzigd door apis29 op 24-08-2022 02:41]

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 22:27
Ik zie dat jullie nog niemand hebben gevonden die laatste gaat worden in de stand.
Dus bij deze wil ik me ook wel aanmelden, maakt het toch wat spannender om random wedstrijden te kijken (waarschijnlijk wel de samenvattingen, want de Gamepass is me de laatste jaren wat te prijzig geworden).

Wordt mijn eerste fantasy pool, dus als ik punten scoor dan is het meer geluk dan wijsheid :P

Bordspellenopruiming! https://www.marktplaats.nl/u/martijn/14875712/

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-03 18:56
Ik wil me ook graag aanmelden voor de fantasy league

• RudyL
BSTNjitRam schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 10:45:
Ik zie dat jullie nog niemand hebben gevonden die laatste gaat worden in de stand.
Dus bij deze wil ik me ook wel aanmelden, maakt het toch wat spannender om random wedstrijden te kijken (waarschijnlijk wel de samenvattingen, want de Gamepass is me de laatste jaren wat te prijzig geworden).

Wordt mijn eerste fantasy pool, dus als ik punten scoor dan is het meer geluk dan wijsheid :P
Ik heb vorig jaar voor het eerst meegedaan en geplaatst voor de play-off, maar helaas uiteindelijke 3e geworden. Je kan veel met de draft, maar trades, waiver wire is ook belangrijk en daarbij maakt het denk ik niet uit of je ervaren bent of een newby.

LOETKE

• Bad Brains
Is mss handig als we namen neerzetten in de TS, dan weten we wie en hoeveel er zijn.

• RudyL
Bad Brains schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 11:56:
Is mss handig als we namen neerzetten in de TS, dan weten we wie en hoeveel er zijn.
Euhm die staan er al sinds gisteren en vandaag nog geupdate

LOETKE

• RudyL
Wat zien we als ideale datum/tijd voor de draft. Weekend of een doordeweekse avond?

LOETKE

• Bad Brains
I'm good for any day/time.

• Amelandbor
Kan vaak wel, maar zondagavond lijkt me een goede optie, kan iedereen in het ritme komen om zondag alles klaar te zetten.

• RudyL
Amelandbor schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:47:
Kan vaak wel, maar zondagavond lijkt me een goede optie, kan iedereen in het ritme komen om zondag alles klaar te zetten.
Mijn eerste voorstel zou ook zijn zondag 4/9 om 20:00 ofzo

LOETKE

• Bad Brains
Zondag nadat de kids in bed liggen zou idd goed zijn. (ik heb geen kids)
Kan me voorstellen dat vaders en moeders op zondag wat tijd voor zichzelf hebben.

• BSTNjitRam
Zondag 4 september in de avond zou prima zijn.
Denk wel dat ik voor die tijd nog wat namen op papier moet zetten, of gaat iedereen er hier blind in en zien ze tijdens de draft ewl welke spelers er zijn?

• chevsticks
RudyL schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:49:
[...]

Prima wat mij betreft. Liever niet aanstaande zondag, dan heb ik al een andere fantasy draft staan. :)

• Jorizzz
RudyL schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 20:49:
[...]

Wat mij betreft prima.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op donderdag 25 augustus 2022 @ 08:41:
Zondag 4 september in de avond zou prima zijn.
Denk wel dat ik voor die tijd nog wat namen op papier moet zetten, of gaat iedereen er hier blind in en zien ze tijdens de draft ewl welke spelers er zijn?
Ik heb ook wel een beetje een cheatsheet, maar vooral voor de eerste drie ronden. Daarna zie ik wel wat er beschikbaar is en maak op basis daarvan wel een keuze

LOETKE

• RudyL
We hebben nog een plekje vrij en tevens is nog niet iedereen bevestigd dat hij/zij daadwerkelijk mee doet.

Dus we kunnen nog wat aanmeldingen erbij krijgen.

Spelen in de NFL fantasy competitie, draft zondag 4 september 20:00

LOETKE

• Bad Brains
Doen we de draft in de tweakers discord oder so etwas?
Of heeft niemand daar behoefte aan, mic zou niet perse hoeven kan ook chatten (wat wss makkelijker is).

• chevsticks
Bad Brains schreef op vrijdag 26 augustus 2022 @ 17:26:
Doen we de draft in de tweakers discord oder so etwas?
Of heeft niemand daar behoefte aan, mic zou niet perse hoeven kan ook chatten (wat wss makkelijker is).
Zit een chatfunctie in de draft van de NFL.

• Bad Brains
Ah duidelijk.

• BSTNjitRam
Is het al bekend hoeveel tijd we hebben per pick? En is er van te voren bekend wie welke plek in de draft inneemt of wordt dat pas op de dag zelf bepaald?

• Miggel
Kunnen we al uitgenodigd worden voor de league? Dan kan ik alvast naar mijn predraft rankings kijken.

• Amelandbor
BSTNjitRam schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 19:34:
Is het al bekend hoeveel tijd we hebben per pick? En is er van te voren bekend wie welke plek in de draft inneemt of wordt dat pas op de dag zelf bepaald?
Tijd is standaard 30 seconden dacht ik. De draft plek wordt random bepaald zodra je de draft lobby in gaat, volgens mij.

• RudyL
Vanaf afgelopen donderdag tot aan vanmorgen had ik de gedachten bij een plaatselijk dorpsfeest, maar nu gaat de knop richting draft. Ik zal er vandaag voor zorgen dat ik de personen uitnodig die zich hebben aangemeld via deze app.

Edit: ik denk dat ik iedereen een pm heb verzonden. Overigens is er nog steeds 1 plekje vrij mocht iedereen deelnemen. Dus meld je snel aan!

[Voor 23% gewijzigd door RudyL op 29-08-2022 10:00]

LOETKE

• RudyL
Wat zien de aangemelde personen onder My Team?

LOETKE

• Amelandbor
RudyL schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 11:28:
Wat zien de aangemelde personen onder My Team?

• RudyL
@Miggel ik denk dus dat je aanmelding nog niet volledig is voor onze league, want bovenstaande zou ik voor jou ook verwachten.

LOETKE

• Miggel
@RudyL Wat gek is, is dat ik die setting wel heb voor mijn oude league (van vorig jaar), maar niet bij deze. Zal straks nog eens kijken.

Het had misschien wat verwerkingstijd nodig. Het is gelukt.

[Voor 20% gewijzigd door Miggel op 29-08-2022 12:59]

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-03 21:22

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

Ik wil wel meedoen, ik heb dit eerder nog niet gedaan maar wel veel over gelezen.

• RudyL
Awaken1 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:22:
Ik wil wel meedoen, ik heb dit eerder nog niet gedaan maar wel veel over gelezen.
Cool, als nu iedereen zijn uitnodiging accepteert dan zitten we vol en dat zou ik echt het leukst vinden. Hopelijk houden we iedereen actief, want ook al is het onmogelijk geworden om bijv. play-offs te halen. Je beste opstelling maken en proberen te winnen is wel het mooist!

Vragen/opmerking gewoon hier stellen, er zijn een aantal mensen die het voor de eerste keer zullen spelen dus laten we elkaar helpen er een mooie competitie van te maken.

LOETKE

• Bad Brains
Zijn er 16 draft rondes, begrijp ik dat goed?

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:20:
Zijn er 16 draft rondes, begrijp ik dat goed?
Ik denk 15 ronden, reserves draft je niet

[Voor 6% gewijzigd door RudyL op 29-08-2022 15:45]

LOETKE

• Bad Brains
Hoe kunnen we dit zeker weten, voordat ik zonder defence zit ;)

• BSTNjitRam
Ik zie geen losse setting voor aantal ronden in onze league. De mock draft die ik net joinde had inderdaad 15 rondes. Ben wel bij met de setting van 90 secondes per pick want de standaard 30 voelt (voor een rookie als mij) enorm gehaast.

Ook een pro tip: Join een mock league en kijk of je draft laadt. Voor mij laadde de draft pas toen ik mijn ad/script blocker uitzette.

• chevsticks
BSTNjitRam schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:51:
Ik zie geen losse setting voor aantal ronden in onze league. De mock draft die ik net joinde had inderdaad 15 rondes. Ben wel bij met de setting van 90 secondes per pick want de standaard 30 voelt (voor een rookie als mij) enorm gehaast.

Ook een pro tip: Join een mock league en kijk of je draft laadt. Voor mij laadde de draft pas toen ik mijn ad/script blocker uitzette.
Betekent wel dat de draft waarschijnlijk enorm lang gaat duren, als iedereen 90 seconden per pick nodig heeft..
Niet dat het erg is, maar wel iets om rekening mee te houden in je zondagavond plannen :)

Ik heb inmiddels al weer een paar jaartjes aan wat leagues mee gedaan, zelfs dan voelt 30 seconde als kort. Zeker als je net je pick voor je neus weggekaapt ziet worden. :D

• Bad Brains
Als iedereen 90 seconde pakt is het 4en half uur.
Ga ervan uit dat het ziezo 2u duurt.

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:47:
Hoe kunnen we dit zeker weten, voordat ik zonder defence zit ;)
Je kan in de draft natuurlijk ook even kijken op het board, met de settings zoals ze nu zijn en een mock draft op nfl zijn het exact 15 ronden.

LOETKE

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 17:10:
Als iedereen 90 seconde pakt is het 4en half uur.
Ga ervan uit dat het ziezo 2u duurt.
Ik ga er niet vanuit dat iedereen 90 seconden nodig heeft per pick. Zeker de eersten zullen sneller gaan..

LOETKE

• Miggel
Ik vind 30 seconden prima.

• RudyL
Voor nu toch maar de tijd aangepast naar 60 seconden. Is meer dan de standaard, maar laat je ook niet te lang wachten tussen je picks.

Tevens een extra reserve slot toegevoegd.

LOETKE

• Bad Brains

• RudyL
We hebben overigens nog drie open slots, deelnemers die hier hebben aangegeven te willen meedoen, check je pm

LOETKE

• alwind
Is dit een draft dat je moet kiezen of met bieden. Ik heb net een mockdraft gedaan dat je moest bieden en dat duurde erg lang :)

• RudyL
alwind schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:09:
Is dit een draft dat je moet kiezen of met bieden. Ik heb net een mockdraft gedaan dat je moest bieden en dat duurde erg lang :)
Dit is gewoon kiezen, wat je wil (zolang het nog niet gekozen is) mag je picken.

LOETKE

• Miggel
Het nadeel van 60 seconden is wel dat als iemand zich wel heeft ingeschreven, maar niet met de draft mee doet je volgens mij steeds een minuut zit te wachten tot dat de volgende kan. Kan een lange zit worden dan met 12...

Wij draften al jaren op 30 seconden en dat is voor mij prima. Maakt het ook beetje spannend als je snel moet kiezen.

[Voor 21% gewijzigd door Miggel op 30-08-2022 09:33]

• Amelandbor
Miggel schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:30:
Het nadeel van 60 seconden is wel dat als iemand zich wel heeft ingeschreven, maar niet met de draft mee doet je volgens mij steeds een minuut zit te wachten tot dat de volgende kan. Kan een lange zit worden dan met 12...

Wij draften al jaren op 30 seconden en dat is voor mij prima. Maakt het ook beetje spannend als je snel moet kiezen.
Dit is juist niet het geval, als iemand niet in de draft lobby zit, dan wordt er automatisch gepicked.

• RudyL
Amelandbor schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 10:36:
[...]

Dit is juist niet het geval, als iemand niet in de draft lobby zit, dan wordt er automatisch gepicked.
Precies, dan kom je op auto pick en pak je best available volgens draft ranglijst. Moet je overigens echt niet willen, zo'n auto pick

LOETKE

• BSTNjitRam
Miggel schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 09:30:
Leuk dat jullie al jaren draften, maar deze groep zit vol met noobs (myself included) die voor de eerste keer gaan meedoen. In de mock draft met 30 secondes per pick ben ik echt vaak in tijdsnood gekomen. Lijkt mij voor deze groep echt geen optie.

Wat beter zou zijn wellicht is dat je een tijdbank hebt van een paar minuten die automatisch ingezet wordt als je langer dan standaard nodig hebt voor een pick, maar dat zal zeker geen mogelijkheid zijn.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

Leuk dat jullie al jaren draften, maar deze groep zit vol met noobs (myself included) die voor de eerste keer gaan meedoen. In de mock draft met 30 secondes per pick ben ik echt vaak in tijdsnood gekomen. Lijkt mij voor deze groep echt geen optie.

Wat beter zou zijn wellicht is dat je een tijdbank hebt van een paar minuten die automatisch ingezet wordt als je langer dan standaard nodig hebt voor een pick, maar dat zal zeker geen mogelijkheid zijn.
Zorg voor een goede lijst van spelers die jij graag zou willen draften en hou dat erbij en inderdaad oefen met de mock draft

Ik denk dat een minuut de mensen die nieuw zijn wel die ruimte geeft maar het voorkomt dat het ontzettend lang duurt. Gulden middenweg voor te snelle draft vs teveel tijd

LOETKE

• Amelandbor
BSTNjitRam schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

Tip, zet van tevoren een lijstje klaar met spelers die je wil draften. En op het moment dat andere spelers aan het kiezen zijn, heb je weer tijd om je lijstje bij te vullen.

• RudyL
Kan het zijn dat @alwind @Malfunctions zich nog niet hebben toegevoegd. Misschien even handig om te gaan toevoegen in de startpost wat zijn teamnaam is, want voor de meesten spreekt het niet voor zich...

LOETKE

• alwind
RudyL schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:44:
Kan het zijn dat @alwind @Malfunctions zich nog niet hebben toegevoegd. Misschien even handig om te gaan toevoegen in de startpost wat zijn teamnaam is, want voor de meesten spreekt het niet voor zich...
Dan doe ik iets verkeerd. Ik heb mij gister aangemeld.

• Bad Brains
alwind schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:59:
[...]

Dan doe ik iets verkeerd. Ik heb mij gister aangemeld.
Je staat er ook bij.
Missen team 11 en 12.

https://prnt.sc/jK6dk42XF33z

[Voor 6% gewijzigd door Bad Brains op 30-08-2022 20:06]

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 07:54

TheZoo

Animals Behind Bars

Als jullie nog iemand nodig hebben, wil ik die plek wel invullen. Ooit eens meegedaan met een random ESPN FF League, maar daar was weinig aan. Verder heb ik in mijn kennissenkring überhaupt geen Football liefhebbers.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• chevsticks
RudyL schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 19:44:
Ja, dat is wel een goed idee. (Sinners is de naam van m'n team :) )

• RudyL
Heb de startpagina weer aangepast met een aantal gegokte team namen bij de users. Graag reacties voor aanvullingen of verbeteringen. Zodat we ook weten wie zich nog niet heeft aangemeld.

@TheZoo heb je als reserve genoteerd. Het is nu nog iets te vroeg de plek van een nog niet gereageerde persoon weg te geven maar mocht dat later in de week nog het geval zijn kom ik er op terug

LOETKE

• Bad Brains
Dead Donkey Drop <---

• Jorizzz
Goed gegokt, @RudyL
Jorizzz = Ally Almighty

• RudyL
We zijn compleet 8)

Ik mis nog wel wat teamnamen, dus als men dat nog even kan doorgeven dan graag.
Verder tevens graag reactie op wel of geen divisions. Huidige instelling is dat het één competitie is, met één totaal stand. Wellicht is de NFL gedachte hierin ook wel leuker en dat we 3 divisies creëren waarin 4 teams strijden om de eindoverwinning. Uiteraard speel je wel tegen iedereen.

Nadeel hiervan kan zijn dat je in de sterkste poule terecht komt en het hierdoor lastiger is je te kwalificeren voor de play-offs, maar ook dat is NFL. Geen, 2 of zelfs 4 divisies behoren ook tot de mogelijkheden.

LOETKE

• Jorizzz
Zit er hoe dan ook een play-off in? Dus iedereen speelt gegarandeerd 17 speelrondes mee, maar alleen de top doet nog mee in de playoffs? Of is het als je zonder divisions speelt dat iedereen gewoon tot en met de super bowl meedoet?

• RudyL
Jorizzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:38:
Zit er hoe dan ook een play-off in? Dus iedereen speelt gegarandeerd 17 speelrondes mee, maar alleen de top doet nog mee in de playoffs? Of is het als je zonder divisions speelt dat iedereen gewoon tot en met de super bowl meedoet?
De echte NFL competitie duurt 18 wedstrijden en gaat dan de play-offs in.
De NFL fantasy competitie duurt voor nu iedereen tot wedstrijd 17 van de normale NFL competitie.

Dat we niet doorspelen tot week 18 en spelen in de play-offs heeft er mee te maken dat week 18 teams spelers kunnen sparen en in de play-offs teams zijn uitgeschakeld waardoor bijv. je gehele team vervangen moet worden. Dat is onmogelijk.

Stel we maken 3 divisies van 4 teams, dan gaan de divisie winnaars naar de play-off en de beste nummer 2 van één van die divisies. Heb je slechts 1 divisie dan gaat de top 4 van de stand naar de play-off. Bij 1 divisie gaan op zeker de teams met de beste cijfers naar de play-offs, bij meerdere divisies kan het zo zijn dat je als nummer 2 van divisie A meer hebt gewonnen dan de winnaar van divisie B, maar toch bent uitgeschakeld en de winnaar van divisie B wel in de play-off zit. Een beetje zoals de NFL ook werkt.

LOETKE

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 07:54

TheZoo

Animals Behind Bars

RudyL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:20:
We zijn compleet 8)

Ik mis nog wel wat teamnamen, dus als men dat nog even kan doorgeven dan graag.
Animals Unleashed

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• BSTNjitRam
Er van uitgaande dat hier iedereen tegen iedereen speelt zie ik geen nut om hier nog iets artificieels als divisions aan toe te gaan voegen. Iedereen heeft een even sterk speelschema dus dan zou het erg lomp zijn om als top 4 niet door te gaan naar de playoffs omdat je toevallig in een division zit met een paar andere topteams.

• apis29
  • Niet online
Team 11, Sin City (kon zo gauw m'n NFL p/w niet vinden dus pas gisteren aangemeld in de poule). Meteen een grappige matchup voor ronde 1: Sin City tegen de Sinners :+

[Voor 27% gewijzigd door apis29 op 31-08-2022 11:29]

• RudyL
BSTNjitRam schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:02:
Er van uitgaande dat hier iedereen tegen iedereen speelt zie ik geen nut om hier nog iets artificieels als divisions aan toe te gaan voegen. Iedereen heeft een even sterk speelschema dus dan zou het erg lomp zijn om als top 4 niet door te gaan naar de playoffs omdat je toevallig in een division zit met een paar andere topteams.
Nouja doordat je 15 competitie wedstrijden speelt, speel je tegen enkele tegenstanders 1x en tegen andere tegenstanders 2x. Of je speelschema dus even sterk is, dat is ook niet bekend.

Je zou het ook kunnen indelen als 3 poules van 4 waarbij er 8 teams de play-offs halen denk ik. Ik vind het juist wel leuk het wat meer naar de NFL opzet te brengen dan deze standaard ranglijst.

LOETKE

• chevsticks
apis29 schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:27:
Team 11, Sin City (kon zo gauw m'n NFL p/w niet vinden dus pas gisteren aangemeld in de poule). Meteen een grappige matchup voor ronde 1: Sin City tegen de Sinners :+
Ha, daar gaat een zondaar winnen :D

• chevsticks
RudyL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:38:
[...]

Nouja doordat je 15 competitie wedstrijden speelt, speel je tegen enkele tegenstanders 1x en tegen andere tegenstanders 2x. Of je speelschema dus even sterk is, dat is ook niet bekend.

Je zou het ook kunnen indelen als 3 poules van 4 waarbij er 8 teams de play-offs halen denk ik. Ik vind het juist wel leuk het wat meer naar de NFL opzet te brengen dan deze standaard ranglijst.
Wist niet eens dat het kon. Vind het op zich wel een leuk idee, maar als de rest het liever niet doet ook prima.
Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee