Dat 1&2 van positie wisselen? Zoveel maakt dat nou toch ook weer niet uit, aangezien ze beide een bye krijgen?alwind schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:01:
Toch nog een beste wisseling in de stand als ik het zo zie.
LOETKE
Dat 1&2 van positie wisselen? Zoveel maakt dat nou toch ook weer niet uit, aangezien ze beide een bye krijgen?alwind schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:01:
Toch nog een beste wisseling in de stand als ik het zo zie.
LOETKE
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Ben sowieso wel blij met een bye.Amelandbor schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:35:
Er is nog een wedstrijd te gaan
Maar ja ik denk dat ik 2e in de stand ga worden.
LOETKE
LOETKE
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
QB te vroeg gekozen en slechts 2 WR bij de eerste 10 draft picks. Komt misschien ook wel door een slechte voorbereiding.RudyL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:55:
Behalve de dit jaar zo belangrijke TE positie, die Alwin overigens prima heeft wat zijn de lessen. Of zijn die te belangrijk om ze daarom niet te willen delen?
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
LOETKE
LOETKE
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 19-12-2022 01:15 ]
LOETKE
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bengals stonden er idd beroerd voor. Wel het begin nog meegekregen en de eerste twee passes gingen naar Higgins ... meteen de laatste twee ook voor de rest van de helftRudyL schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:02:
Gisternacht de wedstrijden eens niet kunnen kijken en zag dat Burrow en Chase er nogal beroerd voorstonden met de Bengals. Die hebben zich gelukkig aardig weten te herstellen.
Sin City lijkt een drietal touchdowns van Watson nodig te zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 19-12-2022 12:23 ]
LOETKE
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 20-12-2022 12:27 ]
TheZoo schreef op maandag 5 september 2022 @ 14:46:
I am fully capable of f*cking this up:![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Thanks!TheZoo schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:15:
@Awaken1 mooie score hoor, je zou van iedereen behalve Zoom Zoom gewonnen hebben! Gefeliciteerd en succes verder in de playoffs.
De rest natuurlijk ook succes gewenst!
Ik wil wel even genoteerd hebben dat onderstaande voorspelling uit is gekomen.![]()
Naja, volgende keer beter.
[...]
LOETKE
LOETKE
Dit is een samenvatting van mijn hele seizoenRudyL schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:20:
Dat gaat richting een finale Amelandbor - Zoom Zoom. Mijn beide teams gesneuveld in de halve finale, door tegenvallende prestaties van diverse spelers. Het is helaas niet anders...
LOETKE
Thanks! Toch wel bijzonder dat ik uiteindelijk de finale nog haal. Ik ben wel bang dat het niet zo'n spannende gaat worden maar ik doe mijn best!Bazziek schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 07:27:
Het is uiteindelijk niet eens meer een beetje spannend geworden. Gefeliciteerd Maarten!
Ik heb vanmorgen de uitzending van vannacht terug zitten kijken, was snel klaar. Leek geen hele rare/harde hit, maar hij stond op en zakte gelijk weer in elkaar. Kreeg een flashback naar het laatste EK voetbal met Christian Eriksen. CPR op het veld, spelers compleet verslagen, huilend en elkaar knuffelend. Ook in de studio hadden ze geen idee meer wat ze moesten zeggen en kwamen ze niet verder meer dan 'thoughts and prayers' en zaten ze er echt verslagen bij. Onwerkelijke, dramatische situatie.
Net op het verkeerde moment van de cyclus van het hart een flinke tackle op je borst kan genoeg zijn. Gelukkig is de reanimatie snel gestart en had hij op het veld al weer een hartslag. Hopelijk is er weinig "restschade"Jorizzz schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:26:
[...]
Ik heb vanmorgen de uitzending van vannacht terug zitten kijken, was snel klaar. Leek geen hele rare/harde hit, maar hij stond op en zakte gelijk weer in elkaar. Kreeg een flashback naar het laatste EK voetbal met Christian Eriksen. CPR op het veld, spelers compleet verslagen, huilend en elkaar knuffelend. Ook in de studio hadden ze geen idee meer wat ze moesten zeggen en kwamen ze niet verder meer dan 'thoughts and prayers' en zaten ze er echt verslagen bij. Onwerkelijke, dramatische situatie.
Gelukkig is de wedstrijd gestaakt, geen idee hoe ze anders fatsoenlijk verder hadden moeten spelen. Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, of deze wedstrijd nog wordt ingehaald en wanneer dan. Maar voor nu vooral hopen dat die jongen er bovenop komt.
Als er 'minutenlang' (aldus ESPN crew) gereanimeerd is, en het duurt zo lang voordat hij van het veld is, dan is dat niet best volgens mij. Niet dat ik medisch geschoold ben overigens, dus misschien zie ik spoken...chevsticks schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:03:
[...]
Net op het verkeerde moment van de cyclus van het hart een flinke tackle op je borst kan genoeg zijn. Gelukkig is de reanimatie snel gestart en had hij op het veld al weer een hartslag. Hopelijk is er weinig "restschade"
LOETKE
Dat sowieso, hopelijk overleeft hij het, komt hij er genoeg bovenop om een normaal leven te leiden, en als hij nog terug op het veld komt zou dat echt waanzinnig mooi zijn.RudyL schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:19:
Iedere seconde telt gewoon, hopelijk komt het goed met hem.
Zodra er gelijk begonnen is met goed reanimeren is er in ieder geval output naar zijn brein en hart geweest, wat qua reanimatie eigenlijk het doel is. (hier wel medisch geschoold, ook in reanimeren).Jorizzz schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:16:
[...]
Als er 'minutenlang' (aldus ESPN crew) gereanimeerd is, en het duurt zo lang voordat hij van het veld is, dan is dat niet best volgens mij. Niet dat ik medisch geschoold ben overigens, dus misschien zie ik spoken...
[ Voor 4% gewijzigd door chevsticks op 03-01-2023 12:40 ]
Dat is dan wel relatief goed nieuws. Thanks.chevsticks schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:39:
[...]
Zodra er gelijk begonnen is met goed reanimeren is er in ieder geval output naar zijn brein en hart geweest, wat qua reanimatie eigenlijk het doel is. (hier wel medisch geschoold, ook in reanimeren).
Bij Nouri (om maar even een vergelijk te maken) zag je dat er minuten lang niks gedaan is en dat heeft voor zoveel brein schade gezorgd.
Wil niet zeggen dat er geen schade is bij bij Hamlin, maar wel dat de kansen op een goede uitkomst aanwezig zijn.
Christian Eriksen is inderdaad ook een goed voorbeeld van hoe het ook kan gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door RudyL op 03-01-2023 12:53 ]
LOETKE
Nou we zijn aan het einde van het seizoen.RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:56:
[...]
Puur rushing yards, prima, maar daar behaal je niet alleen de punten mee. Ik zou Ekeler, Mixon, Kamara, Swift, Harris, McCaffrey, Cook vooraf liever selecteren dan Chubb. We gaan het einde van het seizoen wel zien
PSN: Flix20-NL
Onze top lijst met RB:Flix20 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:34:
[...]
Nou we zijn aan het einde van het seizoen.
Beetje afhankelijk hoe jullie puntentelling is ingesteld maar bij ons was het:
1) Josh Jacobs
2) Derrick Henry (Ondanks dat ie me in de playoffs flink heeft laten stikken)
3) Austin Eekeler
4) Christian McCaffery
5) Nick Chubb
TD's tellen zeker zwaar mee.chevsticks schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:47:
[...]
Onze top lijst met RB:
[Afbeelding]
Of gecombineerd met WR:
[Afbeelding]
LOETKE
Ah jullie spelen ppr?RudyL schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:28:
Het moet haast 270.3 zijn, ipv 273.3 voor Jacobs. Verschil is dan dat je standaard speelt vs ppr.
LOETKE
Wil je nu al draften? Volgens mij kunnen we nog wel verder slapen tot september
LOETKE
5 november Frankfurt denk ik? Die wil ik ook wel..Miggel schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 07:07:
Met smart aan het wachten op de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor 4 november.
LOETKE
LOETKE
Ik ben er weer bij!RudyL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:12:
1. @RudyL - RFT 85'ers
2. @Bad Brains - Dead Donkey Drop
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
5. @Bazziek - Brabant Football Team
6. @Amelandbor - Amelandbor 49ers
7. @Miggel - Harderwijk Presidentos
8. @apis29 - Sin City
9. @TheZoo - Animals Unleashed
10.@BSTNjitRam - Drafting Dobby
11.@Spunkjah - Zoom Zoom Zetten
12. @Awaken1 - Dutch Dynamite
Reserve
1.
Doen we aankomend seizoen allemaal weer mee? Reserves mogen zich natuurlijk ook vast aanmelden mochten er mensen afhaken. Voorstellen voor andere regels kan natuurlijk ook.
Count me in!RudyL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:12:
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City
Reserve
1.
Doen we aankomend seizoen allemaal weer mee? Reserves mogen zich natuurlijk ook vast aanmelden mochten er mensen afhaken. Voorstellen voor andere regels kan natuurlijk ook.
Ik doe zeker weer meeRudyL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:12:
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City
Reserve
1.
Wil ook wel weer een poging wagen.RudyL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:12:
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City
Reserve
1.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Ja ik zal deze ergens deze week wel even aanmaken. Is wel een verstandig idee inderdaad.Bad Brains schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 23:39:
@RudyL tijd voor een 23 topic?
kunnen er meer mensen bij of moet je dan een sub league maken.
Antwoord in het nieuwe topic lijkt me.![]()
Kan evt wel helpen met het topic als het nodig is.
LOETKE
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq