Mijn tegenstander (Sinners) is compleet lamgeslagen. zeker 40 punten onder de verwachte uitkomst.
M'n kicker bijna de hoogst scorende speleralwind schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:14:
Mijn tegenstander (Sinners) is compleet lamgeslagen. zeker 40 punten onder de verwachte uitkomst.
Slechts 39 in deze NFL, de combinaties in beide leagues hebben prima hun best gedaan. Zo mogen zo doorgaanRudyL schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:12:
In mijn ESPN game, 40 punten met kicker en defense, haha heerlijk
LOETKE
Let op: Volgende week zijn er meerdere wedstrijden op donderdag en volgens mij reeds de eerste rond half 7, dit ivm Thanksgiving. Tevens verloopt de trade deadline op 25-11, waarbij het daarna niet meer mogelijk gaat zijn om een trade te accepteren of voor te stellen.
Heb je nog iets wat je zou willen traden, doe dit dan snel
LOETKE
Naar bed gegaan met ~90 punten voorsprong en nog 240 minuten over bij Harderwijk met 3 KC spelers dus dat was nog niet helemaal veilig. Gelukkig twee kreupele spelers opgesteld die het snel moesten opgeven en daarna kon de winst eigenlijk niet meer ontglippen (ondanks een 60+ puntencombo van Mahomes/Kelce) ...
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3rvkXnT05juVTN40n5mOEBIR.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2rcs1l39md0EOALZ8hsziH9n.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/3rvkXnT05juVTN40n5mOEBIR.gif?f=user_large)
alwind schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:14:
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/2rcs1l39md0EOALZ8hsziH9n.gif?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 21-11-2022 12:43 ]
Was wel gek hoor. Ik had 2 spelers op Q op vrijdag en kon niet meer intern wisselen. Ik had deze ronde eigenlijk al opgegeven door de vele bye spelers. Dan de uitslag dan 113 vs 62 wordt is echt een tegenvaller voor jou.chevsticks schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:17:
[...]
M'n kicker bijna de hoogst scorende speler
Jup, puur slecht gecoacht dit weekend. Heb elke dag de injury reports gelezen, maar helaas toch verkeerde beslissing genomen.apis29 schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:18:
Naar bed gegaan met ~90 punten voorsprong en nog 240 minuten over bij Harderwijk met 3 KC spelers dus dat was nog niet helemaal veilig. Gelukkig twee kreupele spelers opgesteld die het snel moesten opgeven en daarna kon de winst eigenlijk niet meer ontglippen (ondanks een 60+ puntencombo van Mahomes/Kelce)
Ja over Toney had ik eigenlijk niks gelezen dus waarschijnlijk vroeg in de wedstrijd opgelopen ...Miggel schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:26:
[...]
Jup, puur slecht gecoacht dit weekend. Heb elke dag de injury reports gelezen, maar helaas toch verkeerde beslissing genomen.
Ik aan de andere kant net wel de goede spelers opgesteld
Toch voor Pollard gekozen na beide defenses wat beter geanalyseerd te hebben (Dallas meer rushing yards tegen, Minnesota meer TD's)
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 21-11-2022 11:33 ]
Van Toney had je het na twee fitte weken ook wel mogen verwachten
LOETKE
Ik had wel ruimschoots mijn projected score gehaald, maar daar win je niets mee. Nog 3x achter elkaar winnen en dan haal ik de playoffs wel.
Stond wel op mn waiver wire radar sinds de trade maar moest eerst afwachten welke van mn nieuwe RB's door de mand zou vallen en dat was net een weekend te lang voor ze allemaal doorbraken (Watson ook en Parris met Ryan weer terug nadat ik hem eerder had gedropt) dus uiteindelijk alleen met Watson overgebleven als waiver wire pickupRudyL schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:32:
Van Toney had je het na twee fitte weken ook wel mogen verwachten
Met de 49ers vs Cardinals nog te gaan, hebben we eigenlijk nog wel drie spannende partijen, allereerst lijkt Zoom Zoom Zetten de koploper Amelandbor een nederlaag toe te dienen, maar hij heeft wel Murray die Questionable is om te spelen.
Ook Brabant heeft nog niet gewonnen van Dutch Dynamite, want ook het meespelen van Hopkins met een hamstring blessure is twijfelachtig.
Als laatste heeft Dead Donkey Drop maar liefst drie 49ers (Jimmy G, CMC & Kittle) die het opnemen tegen Gould van Drafting Dobby. De achterstand een kleine 41 punten..
Mogelijk staan we straks met 3 teams op 6-5 en 4 teams op 5-6 in de ranking. Lekker gevecht om de play-offs
Ook Brabant heeft nog niet gewonnen van Dutch Dynamite, want ook het meespelen van Hopkins met een hamstring blessure is twijfelachtig.
Als laatste heeft Dead Donkey Drop maar liefst drie 49ers (Jimmy G, CMC & Kittle) die het opnemen tegen Gould van Drafting Dobby. De achterstand een kleine 41 punten..
Mogelijk staan we straks met 3 teams op 6-5 en 4 teams op 5-6 in de ranking. Lekker gevecht om de play-offs
LOETKE
Over die Hopkins ben ik nog wel zenuwachtig ja....
Boyd had 0 punten met 2 minuten te gaan, Claypool had er 3.
Samen goed voor 9 punten.
Feestje..
Samen goed voor 9 punten.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Enige wat ik wel mee heb is mijn 'points for' als dat doorslaggevend is bij gelijke stand.
Gelukkig wel 12 voor GordonBad Brains schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:18:
Boyd had 0 punten met 2 minuten te gaan, Claypool had er 3.
Samen goed voor 9 punten.Feestje..

[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 21-11-2022 21:35 ]
Troost je, het kan erger, kijk maar naar mijn week 7, daar is de kicker de hoogst scorende spelerchevsticks schreef op zondag 20 november 2022 @ 22:17:
[...]
M'n kicker bijna de hoogst scorende speler

jaja, en nog gefeliciteerd héRudyL schreef op maandag 21 november 2022 @ 09:22:
[...]
Slechts 39 in deze NFL, de combinaties in beide leagues hebben prima hun best gedaan. Zo mogen zo doorgaan
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
Dankje, het was broodnodigTheZoo schreef op maandag 21 november 2022 @ 19:46:
[...]
Troost je, het kan erger, kijk maar naar mijn week 7, daar is de kicker de hoogst scorende speler![]()
[...]
jaja, en nog gefeliciteerd hé
12 punten was ook direct zijn laatste bijdrage, door de fumbles gecut van het roster.apis29 schreef op maandag 21 november 2022 @ 12:47:
[...]
Gelukkig wel 12 voor Gordon, met maar liefst 5 gratis punten (receptions). Die Wilson is te klein om over z'n eigen lijn te kijken en Dulcich te vinden
(zag je vooral bij de vorige wedstrijd goed terugkomen)
[ Voor 41% gewijzigd door RudyL op 21-11-2022 20:12 ]
LOETKE
Lordy Lordy, wat een droplul. 25 fumbles sinds 2015.RudyL schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:05:
12 punten was ook direct zijn laatste bijdrage, door de fumbles gecut van het roster.
Naja niet rouwig om, volgende draft maar een jonge baller draften.
ouch
https://twitter.com/Bronc...nting-tenure-in-denver%2F
[ Voor 33% gewijzigd door Bad Brains op 21-11-2022 20:21 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zat wel weer een juweeltje bij gister jaRudyL schreef op maandag 21 november 2022 @ 20:05:
[...]12 punten was ook direct zijn laatste bijdrage, door de fumbles gecut van het roster.

[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 21-11-2022 21:34 ]
Amelandbor & Brabant lijken zich richting een bye week te begeven, want het gat gaat richting 3 & 2 overwinningen, lekker bezig. Dan de strijd om de overige 4 play-off plekken, die is wel ongekend spannend met maar liefst vier teams op 6-5 en vier teams op 5-6.
Drafting Dobby is zelfs nog niet helemaal uitgeschakeld voor het bereiken van de play-offs, want in theorie kan een 7-7 nog genoeg zijn.
Drafting Dobby is zelfs nog niet helemaal uitgeschakeld voor het bereiken van de play-offs, want in theorie kan een 7-7 nog genoeg zijn.
LOETKE
Mazzeltje dat Kyler niet speelde voor mezelf en de Niners. Al speelde Colt wel een redelijke wedstrijd, Niners waren gewoon veel beter.
Aw maaaan
helaas helaas, als had het niks uitgemaakt als ik qua QB Cousins had opgesteld.
En zelfs niet als je wel de QB back-up van Cardinals had kunnen oppakken. Dan was je nederlaag pijnlijk kleinSpunkjah schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 11:21:
Aw maaaanhelaas helaas, als had het niks uitgemaakt als ik qua QB Cousins had opgesteld.
LOETKE
Dit is enkel voor trades toch? Dus je kan erna nog gewoon spelers van de waiver wire of free agency oppikken?RudyL schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:12:
Let op: Volgende week zijn er meerdere wedstrijden op donderdag en volgens mij reeds de eerste rond half 7, dit ivm Thanksgiving. Tevens verloopt de trade deadline op 25-11, waarbij het daarna niet meer mogelijk gaat zijn om een trade te accepteren of voor te stellen.
(dat Murray niet zou spelen hing toch wel een dag of twee al in de lucht overigens ...)
[ Voor 7% gewijzigd door apis29 op 22-11-2022 21:23 ]
Ja, gaat alleen op voor trades wat ik uit de regels kan opmaken. Waiver wire blijft bestaan.apis29 schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 21:22:
[...]
Dit is enkel voor trades toch? Dus je kan erna nog gewoon spelers van de waiver wire of free agency oppikken?
(dat Murray niet zou spelen hing toch wel een dag of twee al in de lucht overigens ...)
LOETKE
:fill(white):strip_exif()/f/image/Kv7sFaCD9ESvRVreWvJwlbyG.png?f=user_large)
https://fantasy.nfl.com/league/10847059
Met nog drie weken te gaan, is de strijd om de play-offs nog in volle gang. Vier teams met een 6-5 score en vier teams met een 5-6 score. Dead Donkey Drop is drie overwinningen nodig om ook nog kans te houden, maar is met een 4-7 nog niet uitgeschakeld.
Mede mogelijk door het Henderson nieuws hebben Sin City & RFT 85'ers besloten een waiver claim te doen op de overgebleven RB's van de Rams. Williams richting Sin City, Akers naar RFT. Harderwijk heeft slim de back-up van Mixon weten vast te leggen en heeft dus een goede start RB voor aankomend weekend Mixon / Perine. Verder relatief rustig met waivers.
Het programma voor deze Thanksgiving week met de grote Sin derby is de replay van speelronde 1:
Animals Unleashed* - Amelandbor 49ers
Sin City Scorpions - Sinners*
Zoom Zoom Zetten - Brabant Football Team*
Alwin* - Drafting Dobby
Dutch Dynamite - Dead Donkey Drop*
RFT 85'ers - Harderwijk Presidentos*
*winnaar week 1
LOETKE
We zijn al onderweg zie ik, en het begint gelijk goed: al drie kwarten voorbij en maar liefst nul komma nul punten voor Dawson Knox
Ik denk niet dat ik deze trade mag accepteren. Diggs heeft al gespeeld en kan dus niet worden getrade, vandaag is de laatste dag dus geen idee of het maandag nog kan. Misschien dat jullie geluk hebben en dat de geaccepteerde wel doorgevoerd worden
Overigens wel Sin, dikke win mijn inziens.
Voor degene die het niet kunnen zien.
Diggs voor D. Cook & C. Samuel
Edit: hmm achteraf is die WR voor je niet eens zo interessant
Edit2: trade kan doorgaan, maar pas na de speelronde zo lijkt het
[ Voor 15% gewijzigd door RudyL op 25-11-2022 23:59 ]
LOETKE
Nou, mijn bench zit er lekker bij. 3 Out, 1x Questionable en 1x In active..
App had me weer eens uitgelogd (zeker na elke update opnieuw inloggen bij de Fantasy app?) maar dit had idd een 3-weg deal moeten zijn. Aan extra WR's alleen had ik idd niks gehad dus moest nog zoeken naar een partij die een RB1 kon missen in ruil voor Lamb en een backup RB bijv. ... (en het liefst nog vóórdat Cook de deur uit was voor de zekerheidRudyL schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 21:34:
Ik denk niet dat ik deze trade mag accepteren. Diggs heeft al gespeeld en kan dus niet worden getrade, vandaag is de laatste dag dus geen idee of het maandag nog kan. Misschien dat jullie geluk hebben en dat de geaccepteerde wel doorgevoerd worden

Zoals ik het las zou er idd na de speelronde pas van team gewisseld worden bij spelers die al actief zijn geweest (of het ook doorgaat zien we dan wel weer) ...
Dynamite had twee backup RB's als starters dan is Cook een grotere upgrade (al zit ie nu midden in een moeilijk schema) dan Diggs tov van mn huidige WR trio die de laatste weken regelmatig in top 10 lijstjes voor de speelronde worden voorspeld.
edit: (net zo'n goede voorspelling als Knox als top 3/5 TE van de week
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/9BfmElY1lyzEKLoMMNHAmWNQ.jpg?f=user_large)
[ Voor 25% gewijzigd door apis29 op 27-11-2022 20:00 ]
Dus nu baal je wel wat van je trade?apis29 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 16:28:
[...]
App had me weer eens uitgelogd (zeker na elke update opnieuw inloggen bij de Fantasy app?) maar dit had idd een 3-weg deal moeten zijn. Aan extra WR's alleen had ik idd niks gehad dus moest nog zoeken naar een partij die een RB1 kon missen in ruil voor Lamb en een backup RB bijv. ... (en het liefst nog vóórdat Cook de deur uit was voor de zekerheid) .
Zoals ik het las zou er idd na de speelronde pas van team gewisseld worden bij spelers die al actief zijn geweest (of het ook doorgaat zien we dan wel weer) ...
Dynamite had twee backup RB's als starters dan is Cook een grotere upgrade (al zit ie nu midden in een moeilijk schema) dan Diggs tov van mn huidige WR trio die de laatste weken regelmatig in top 10 lijstjes voor de speelronde worden voorspeld. Net zo'n goede voorspelling als Knox als top 3/5 TE van de week![]()
Nu de trade deadline overigens echt gepasseerd is, hoop ik dat Moreau na zijn catch vorige week wat vaker gezocht gaat worden, want heb nog geprobeerd Freiermuth of Hockenson los te weken bij Alwin. Helaas niet gelukt.
Dit jaar nog erger dan afgelopen jaar is de belangrijkste draft keuze toch haast wel Kelce. Die gaat volgend jaar top 6 pick zijn
[ Voor 15% gewijzigd door RudyL op 26-11-2022 19:17 ]
LOETKE
Balen niet met Diggs, had alleen mooier geweest kunnen zijn. Zal voor het totaal aantal punten in de week denk ik niet veel uitmaken dus verwacht iig geen achteruitgang...
Pollard is inmiddels wel echt integraal onderdeel van de Cowboys offense dus die 20+ potential zal er iedere week zijn. Van Wilson had ik wel verwacht dat ie de RB1 rol van Mostert zou kunnen overnemen dus die paar weken red ik er ook nog wel mee.
Had nog bij Yahoo ingelogd en was tien jaar geleden dat ik het laatst Fantasy gespeeld had dus dit jaar was sowieso een leerjaar
Pollard is inmiddels wel echt integraal onderdeel van de Cowboys offense dus die 20+ potential zal er iedere week zijn. Van Wilson had ik wel verwacht dat ie de RB1 rol van Mostert zou kunnen overnemen dus die paar weken red ik er ook nog wel mee.
Had nog bij Yahoo ingelogd en was tien jaar geleden dat ik het laatst Fantasy gespeeld had dus dit jaar was sowieso een leerjaar

[ Voor 52% gewijzigd door apis29 op 26-11-2022 19:57 ]
Dat is waar je bent nu alleen kwetsbaarder mocht er een blessure volgen bij 1 van je startende RB's. Iedere trade is afwachten hoe, bij mij ging Bellinger er binnen twee kwartier af. Hall ging iets langer goed, maar is inmiddels ook einde seizoen.apis29 schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 19:52:
Balen niet met Diggs, had alleen mooier geweest kunnen zijn. Zal voor het totaal aantal punten in de week denk ik niet veel uitmaken dus verwacht iig geen achteruitgang...
Hall was een potentiële league winner geweest maarja het is wat het is.
LOETKE
Nog een aantal uur en dan gaan we verder met deze Thanksgiving speelweek. Een aantal partijen in de projections heel dicht bij elkaar, maar goed veel zegt dat niet.
Benieuwd of Dutch zijn opstelling nog kan/gaat aanpassen en of Zoom nog gaat balen van het niet opstellen van zowel Cousins, Elliott als Joseph
Benieuwd of Dutch zijn opstelling nog kan/gaat aanpassen en of Zoom nog gaat balen van het niet opstellen van zowel Cousins, Elliott als Joseph
LOETKE
Snik, Sutton wederom de voorkeur gegeven op Wilson.
LOETKE
Tip voor de volgende keer: Wilson, Russel is de Wilson waar je niks mee te maken wilt hebbenRudyL schreef op zondag 27 november 2022 @ 20:02:
Snik, Sutton wederom de voorkeur gegeven op Wilson.
(gooit ie net wel een TD naar Dulcich ... penalties op de play dus ging niet door

[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 27-11-2022 21:47 ]
67 dat kon ook gelukkig niet, Tucker is menselijk
LOETKE
Interessante tussenstanden ondertussen, Alwin lijkt naar plaats 3 te stijgen zoals het er nu uitziet en ik zou naar plaats 4 moeten gaan ... (van plaats 5 en 8 resp.).
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 27-11-2022 23:02 ]
Had sowieso allemaal niet uitgemaakt. Mijn spelers zijn weer terug bij begin seizoen waar niemand behalve de kicker zijn projected score haalt. Ik had Sanders ipv Etienne kunnen hebben en dan nog was ik niet in de buurt gekomen.alwind schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:30:
tot en met q3 dacht ik de verkeerde QB te hebben opgesteld maar het valt mee.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Taylor op een projection van 16
Ben van hem 12 punten nodig
Verwachte projection: 11.4
Geheel afhankelijk van zijn score komt of Harderwijk op plek 5 of ik. Met een voor mij aankomende wedstrijd tegen Amelandbor, moet ik ook deze eigenlijk wel weer winnen, zodat ik het hopelijk in de laatste ronde zelf play-off deelname kan afdwingen.
Gezien het seizoen, is een finale Amelandbor - Brabant een strijd tussen de beste teams, maar play-offs blijven play-offs
Geheel afhankelijk van zijn score komt of Harderwijk op plek 5 of ik. Met een voor mij aankomende wedstrijd tegen Amelandbor, moet ik ook deze eigenlijk wel weer winnen, zodat ik het hopelijk in de laatste ronde zelf play-off deelname kan afdwingen.
Gezien het seizoen, is een finale Amelandbor - Brabant een strijd tussen de beste teams, maar play-offs blijven play-offs
[ Voor 68% gewijzigd door RudyL op 28-11-2022 09:44 ]
LOETKE
Ben benieuwd of Iemand ooit aan Amelandbor kan komen in de playoffs. Die zet toch iedere week monsterscores neer.
Voordeel is dat als iedereen fit is, dat er een grote kans is dat 1 wel bizar veel scoort. Dit keer was het Jacobs, ook nog wel geholpen door een OT.
En ik heb wel mazzel dat er weinig geblesseerd is geraakt. Als je RB1 of WR1 geblesseerd raakt voor de rest van het seizoen en je moet dan nog wat regelen op de waiver wire of via trades, dat gaat meestal niet echt lukken.
En ik heb wel mazzel dat er weinig geblesseerd is geraakt. Als je RB1 of WR1 geblesseerd raakt voor de rest van het seizoen en je moet dan nog wat regelen op de waiver wire of via trades, dat gaat meestal niet echt lukken.
Denk dat je met een hoge genoege score zelfs op plek 4 komt (leek erop dat je niet ging winnen in eerste instantie maar Mahomes/Kelce had een lager dan verwachte score neergezet).RudyL schreef op maandag 28 november 2022 @ 09:25:
Taylor op een projection van 16
Ervan uitgaande dat gescoorde punten de ranglijst bepalen(?) ...
Als ik voldoende punten heb om te winnen blijven we qua gescoorde punten hoe dan ook dicht bij elkaar. Ik denk dat je me gaat inhalen, maar dat is afwachten. Eerst moet Taylor het 'even' doen.apis29 schreef op maandag 28 november 2022 @ 12:57:
[...]
Denk dat je met een hoge genoege score zelfs op plek 4 komt (leek erop dat je niet ging winnen in eerste instantie maar Mahomes/Kelce had een lager dan verwachte score neergezet).
Ervan uitgaande dat gescoorde punten de ranglijst bepalen(?) ...
Ja gisteren dacht ik ook dat ik deze partij wel kon vergeten. Olave lang op 3 en Moreau lang op 4 punten. Die yards bij Olave en TD van Moreau kwamen me goed uit. Ook dankzij de Rams die diverse TD's van Kelce voorkwamen en uiteindelijk fieldgoals werden.
Hup Taylor
LOETKE
Evans, Kittle en McCaffrey goed voor 6.5 punt p.p.
Da's nog is punten binnen harken.
McCaffrey is ontzettend nuttig voor de 49ers maar de wekelijkse fantasy top speler is het daardoor wat minder. Mogelijk met Mitchell eruit gaat die dat wel weer meer wordenBad Brains schreef op maandag 28 november 2022 @ 17:57:
Evans, Kittle en McCaffrey goed voor 6.5 punt p.p.
LOETKE
Amelandbor & Brabant klaar voor play-offs
In week 12 wisten Amelandbor & Brabant andermaal te bewijzen dat zij dit jaar de te kloppen teams zijn. Amelandbor is inmiddels verzekerd van een bye in de eerste ronde van de play-offs, Brabant kan alleen door Alwin nog achterhaald worden. Dat is overigens wel alleen een theoretische kans, want de achterstand is niet alleen 2 overwinningen, ook nog zo'n 230 punten.:fill(white):strip_exif()/f/image/2kfNaYyEJAagFtq64ybgiBLK.png?f=user_large)
Door bovenstaande uitslagen blijft het nog erg spannend voor het behalen van de play-offs:
3. Alwin 7-5
4. RFT 85'ers 6-6
5. Sin City Scorpions 6-6
6. Animals Unleashed 6-6
7. Zoom Zoom Zetten 6-6
8. Sinners 6-6
9. Harderwijk Presidentos 5-7
10. Dead Donkey Drop 5-7
11. Drafting Dobby 5-7
Zij maken allemaal nog kans op het behalen van de play-offs, met een 5-7 stand zijn twee overwinningen wel noodzakelijk. Het programma voor deze speelweek:
Sinners* - Harderwijk Presidentos
Brabant Football Team - Animals Unleashed*
Drafting Dobby - Sin City Scorpions*
Dead Donkey Drop - Zoom Zoom Zetten*
Dutch Dynamite* - Alwin
RFT 85'ers - Amelandbor 49ers*
Het is in dit geval de replay van week 2, met een * de winnaar van die week. Weet Dutch Dynamite wederom te winnen van Alwin en zo zijn seizoen overwinningen te verdubbelen?
Edit: met bovenstaande wedstrijden is er zelfs een mogelijkheid dat er 8 teams op 6-7 staan na de volgende speelronde.

[ Voor 4% gewijzigd door RudyL op 30-11-2022 11:56 ]
LOETKE
@Amelandbor Nog bedankt voor deze Fanatasy Football les 
De 1 na hoogste score dit seizoen, waarbij je de hoogste score die van je zelf was tot minder dan 3 punten benaderde
Manmanman, waar ik zo goed begon, blijft er weinig van over.
Deze week tegen Brabant Football Team, zal ook wel niets worden, en een laatste kans tegen Dead Donkey Drop lijkt de nek omgedraaid te worden door de vele bye's.
Het mag een wonder heten, als ik nog de playoffs in kan sneaken, hoewel ik daar dan waarschijnlijk niet veel te zoeken heb.
Ik denk dat ik wel weet waar ik de mist in ben gegaan met de draft, leermomentje dus. Daarnaast speelde ook wel mee dat ik gezien mijn hoge stand, ook regelmatig misgreep in de waiver wire, bij een poging te versterken.
De 1 na hoogste score dit seizoen, waarbij je de hoogste score die van je zelf was tot minder dan 3 punten benaderde
Manmanman, waar ik zo goed begon, blijft er weinig van over.
Deze week tegen Brabant Football Team, zal ook wel niets worden, en een laatste kans tegen Dead Donkey Drop lijkt de nek omgedraaid te worden door de vele bye's.
Het mag een wonder heten, als ik nog de playoffs in kan sneaken, hoewel ik daar dan waarschijnlijk niet veel te zoeken heb.
Ik denk dat ik wel weet waar ik de mist in ben gegaan met de draft, leermomentje dus. Daarnaast speelde ook wel mee dat ik gezien mijn hoge stand, ook regelmatig misgreep in de waiver wire, bij een poging te versterken.
Dit is mijn eerste keer en ik heb nu ook een veel beter beeld wat er belangrijk is bij de draft.TheZoo schreef op donderdag 1 december 2022 @ 07:49:
@Amelandbor Nog bedankt voor deze Fanatasy Football les
De 1 na hoogste score dit seizoen, waarbij je de hoogste score die van je zelf was tot minder dan 3 punten benaderde![]()
Manmanman, waar ik zo goed begon, blijft er weinig van over.![]()
Behalve de dit jaar zo belangrijke TE positie, die Alwin overigens prima heeft wat zijn de lessen. Of zijn die te belangrijk om ze daarom niet te willen delen?
Ja soms is het best fijn laag op de ranking te staan zodat je juist wel die waiver priority kan claimen. Maar opzettelijk verliezen doe je ook weer niet. Er zijn overigens ook meer regels in te stellen voor de waiver, werken met faab (fake money om je waiver te kopen, hoogste bieder wint geloof ik) of een waiver wire welke niet reset na een speelronde. G
Wellicht iets voor komend seizoen.
Zelf hoop ik dat ik het volgende speelronde in eigen hand kan hebben, want ga voor het gemak maar uit van een nederlaag tegen Amelandbor. Met de afwezigheid van Conner, zit ik te laag in de RB kwaliteit.
Ja soms is het best fijn laag op de ranking te staan zodat je juist wel die waiver priority kan claimen. Maar opzettelijk verliezen doe je ook weer niet. Er zijn overigens ook meer regels in te stellen voor de waiver, werken met faab (fake money om je waiver te kopen, hoogste bieder wint geloof ik) of een waiver wire welke niet reset na een speelronde. G
Wellicht iets voor komend seizoen.
Zelf hoop ik dat ik het volgende speelronde in eigen hand kan hebben, want ga voor het gemak maar uit van een nederlaag tegen Amelandbor. Met de afwezigheid van Conner, zit ik te laag in de RB kwaliteit.
LOETKE
Ik heb mijn defence veel te vroeg gepakt(ronde 12). Die brengen bijna geen punten op. toen had ik een kicker moeten pakken.
[ Voor 60% gewijzigd door alwind op 01-12-2022 09:16 ]
Ik zou met die eigenlijk altijd wachten tot de laatste twee ronden. Een Tucker of 49ers defense zou een uitzondering kunnen zijn, maar liever pak ik een RB/WR.
LOETKE
Een kicker levert net zo veel/weinig punten op ... de eerste twee weken had ik al 37 punten uit mn defense gekregen (idealiter had ik die ook pas later opgepakt ja net als een QB maar de bal begon al vroeg te rollen bij sommige posities dus dan moet je haast wel meealwind schreef op donderdag 1 december 2022 @ 09:13:
Ik heb mijn defence veel te vroeg gepakt(ronde 12). Die brengen bijna geen punten op. toen had ik een kicker moeten pakken.

Nog even quoten voor het archief
De enige nuttige spelers die ik voorbij zie komen nadat ik mijn defense (in de 11e ronde) had gedraft zijn Kirk, Treylon Burks en Tua ...; Pickens in ronde 12 (zelf gedraft) en Garrett Wilson, James Robinson (voor de eerste drie weken) en Doubs voor een paar weken (ook zelf gedraft). Dotson (ronde 14) ook nog een goede paar eerste weken ...Bad Brains schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:23:
Koibois is geen top 10 defense, of Micah moet weer zo'n ongekend jaar hebben (of beter)
[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 01-12-2022 15:36 ]
Vanavond gaan we verder met de voor velen belangrijke speelronde 13. Er zijn nog een aantal Q's voor deze week, maar ook al een paar bevestigde Outs. Benieuwd of iedereen zijn line up nog blijft checken, hopelijk wel.
Als Chase fit is, twijfel ik nog wie ik eruit moet halen. Denk Olave in de hoop dat ze Chase direct weer veel zoeken ipv een limited snap count. Een heel hoog scorend trio van WR's ben ik wel nodig deze week.
Als Chase fit is, twijfel ik nog wie ik eruit moet halen. Denk Olave in de hoop dat ze Chase direct weer veel zoeken ipv een limited snap count. Een heel hoog scorend trio van WR's ben ik wel nodig deze week.
LOETKE
In de huidige selectie wel ja, maar stream opties genoeg en om het voor ons maar allemaal erger te maken spelen 1&2 al tijden geloof ik met een mannetje minder in hun selectie 😂
LOETKE
Een gezonde speler met een score van 0.0 punten is een groter probleem
(en een luxeprobleem ernaast #keuzestress
[ Voor 44% gewijzigd door apis29 op 04-12-2022 20:07 ]
Met de huidige stand ga ik voor de Bengals. Hup combi Chase & Burrow
LOETKE
Vreselijk die overtime van wedstrijden waar je tegenstander spelers in heeft.
En Tua is ook onwaarschijnlijk slecht vandaag. Gooit alleen op Hill en verder interceptions en defense TD. 16 punten al voor de 49 defense en dat na een TD binnen 10 seconden.
En Tua is ook onwaarschijnlijk slecht vandaag. Gooit alleen op Hill en verder interceptions en defense TD. 16 punten al voor de 49 defense en dat na een TD binnen 10 seconden.
[ Voor 53% gewijzigd door RudyL op 05-12-2022 01:19 ]
LOETKE
M'n kicker en defense hebben het nog spannend gemaakt, maar net niet gelukt.
Je kan ook Waddle hebben met 9 yards.
Wakker worden en 54 - 19 zien staan is maar weinig hoopgevend. Maar gelukkig vooral running touchdowns en een rustige dag voor TE Schultz. Mooi, toch lekkere overwinning om erbij te hebben.Amelandbor schreef op maandag 5 december 2022 @ 08:01:
M'n kicker en defense hebben het nog spannend gemaakt, maar net niet gelukt.
Zie dat er nog veel partijen de dinsdagnacht partij nodig zijn voor een beslissing, leuk en spannend 👏
LOETKE

Pfff, mag hopen dat als ik verlies het gat groter is dan dat.
Misschien dat Fournette er nog iets moois van weet te maken...
Ik heb familie op de tribune zitten bij de Bucs. Zal ze vragen flink te juichen voor de defense en boe te roepen bij running plays
Haha zeer benieuwd naar de uitslag van die wedstrijd en daardoor voor de nog niet besliste wedstrijdenBazziek schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:00:
Ik heb familie op de tribune zitten bij de Bucs. Zal ze vragen flink te juichen voor de defense en boe te roepen bij running plays
LOETKE
Die heeft ondertussen een mooi uitgebalanceerd team idd... gelukkig voor mij is de helft volgende week andere dingen aan het doen zie ik net. Moet zelfs een andere QB halen ...alwind schreef op zondag 4 december 2022 @ 21:42:
Ik heb het zwaar tegen Dutch Dynamite
Deze week de winst alweer binnen gelukkig; of Jarvis Landry moet een stuk of 60 punten scoren

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 05-12-2022 23:46 ]
Ik ben er wel klaar mee ja. Wederom een week die volgens projections super spannend moet zijn (minder dan een punt verschil in projections) en waarbij mijn team het compleet laat afweten terwijl de tegenstanders op zoek gaan naar nieuwe records. Slechts met ruim 60 punten verloren, gg projections !
Wishlist Backpack Survivors op Steam !
Volgens mij zo'n 30 seconden voor de tijd en dan ook nog het verschil tussen een running TD vs gegooide TD. Ik denk dat het voor mij beter was als dit niet was gebeurd, want dan had ik zelfs met een nederlaag tegen jou nog een goede kans op plaatsing play-off. Nu moet ik zelf winnen, of ben afhankelijk van winst van Dutch en/of Alwin.
Alwin gefeliciteerd met het bereiken van de play-offs, een 6 wedstrijden winning streak en hierdoor een 8-5 is zeer netjes hersteld van een matige start
Voor de laatste drie plekken in de play-offs strijden, RFT 85'ers, Sin City Scorpions, Zoom Zoom Zetten, Sinners & Animals Unleashed. Het kiezen van veel D's in de teamnaam is niet erg succesvol geweest want naast Dutch Dynamite zijn nu ook Dead Donkey Drop & Drafting Dobby uitgeschakeld voor het bereiken van de play-off. Ook Harderwijk kan ondanks Trevis Kelce de titel vergeten voor dit seizoen.
Ondanks een slechte score weet Brabant toch te winnen en gaat er volgende week worden bepaald wie de reguliere competitie wint in een onderling duel tussen Brabant & Amelandbor. Nice!
LOETKE
Ik had het al een beetje opgegeven maar bijzonder genoeg toch de cut gehaald. Ik denk dat de volgende ronde voor Zoom Zoom wordt.
Hé niet zo makkelijk hé, gewoon winnenalwind schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:35:
Ik had het al een beetje opgegeven maar bijzonder genoeg toch de cut gehaald. Ik denk dat de volgende ronde voor Zoom Zoom wordt.
LOETKE
Het heeft voldoende geholpen voor jouBazziek schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:00:
Ik doe niet meer mee hoor. Ik moet zelf winnen, Sinners & Zoom Zoom Zetten moeten verliezen, en dan moet ik ook nog 50 punten goed maken t.o.v. van ZZZ. Zeker met de byes en een geblesseerde TERudyL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:16:
[...]
Voor de laatste drie plekken in de play-offs strijden, RFT 85'ers, Sin City Scorpions, Zoom Zoom Zetten, Sinners & Animals Unleashed.
Ik mag in mijn handjes knijpen als ik een bye heb in de troost playoffs

[ Voor 20% gewijzigd door TheZoo op 07-12-2022 14:29 ]
Ik denk dat in mijn ESPN league een persoon met meerdere accounts speelt. Wilson heeft hij gedropt om een extra TE erbij te hebben. Dit was ook gewoon mogelijk door zijn huidige TE naar de IR plek te verplaatsen.
Het droppen van Wilson, inmiddels een top 15 WR is niet uit te leggen. Ik heb waiver claim positie 8, het zal vast te weinig zijn
Het droppen van Wilson, inmiddels een top 15 WR is niet uit te leggen. Ik heb waiver claim positie 8, het zal vast te weinig zijn
LOETKE
Stond die in zn basis dan? Of hebben er al trades plaatsgevonden tussen die teams vóór de deadline?RudyL schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:07:
Ik denk dat in mijn ESPN league een persoon met meerdere accounts speelt. Wilson heeft hij gedropt om een extra TE erbij te hebben. Dit was ook gewoon mogelijk door zijn huidige TE naar de IR plek te verplaatsen.
Deze laatste ronde in de GoT league valt ook nog strategisch te spelen maar de wedstrijd van gister heeft nog geen beslissende pros - cons opgelevert wat betreft het al dan niet nemen van een strategische L
[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 09-12-2022 13:00 ]
3x bye en ja ja You have 6 players with updated injury status.alwind schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:58:
we zijn van 3xQ 3xBye naar 5xQ 3Xbye gegaan.
Ik zou ze er allemaal uitgooien als ik jou wasalwind schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:59:
[...]
3x bye en ja ja You have 6 players with updated injury status.

Hij heeft geen basis want hij heeft Chase, Diggs & Hopkins. Maar als ik nu moest kiezen om een WR te droppen en je hebt de keuze tussen Wilson & Slayton ging Slayton er altijd uit.apis29 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:55:
[...]
Stond die in zn basis dan? Of hebben er al trades plaatsgevonden tussen die teams vóór de deadline?
Deze laatste ronde in de GoT league valt ook nog strategisch te spelen maar de wedstrijd van gister heeft nog geen beslissende pros - cons opgelevert wat betreft het al dan niet nemen van een strategische L(al is het theoretisch nog mogelijk om de playoffs te missen zie ik wanneer zowel Zetten als Sinners op 8-6 komen; dan wordt het een strijd om plek 6 tussen jou en mij, ... mocht ik een L pakken)
Geen idee welk team evt zijn tweede team is, heeft niet echt een vreemde historie. Kan alleen niet snappen dat je nu Wilson dropt
Als jij gewoon alle posities opstelt is het haast onmogelijk om een loss te pakken. Dutch zit het ook echt niet mee, pakt die een streaming QB heeft die 2, nog iets punten.
Zelf met Moreau een nul score, veel gewisseld tussen hem en Bellinger in de basis en uiteindelijk gehoopt op een TD van Moreau, het was helemaal niets..
[ Voor 14% gewijzigd door RudyL op 09-12-2022 13:19 ]
LOETKE
Heb Wilson toch kunnen claimen en met uitzondering van deze week ben ik nu wel voorbereid op de laatste weken denk ik
QB
Hurts
Tugavailoa
RB
Taylor
Stevenson
Walker III
Wilson Jr
WR
Hill
Higgins
Lockett
Wilson
Burks
Peoples-Jones
TE
Kelce
Dulcich
K
Bass
DEF
Ravens
Spelen jullie alleen in deze competitie of ook nog in andere?
QB
Hurts
Tugavailoa
RB
Taylor
Stevenson
Walker III
Wilson Jr
WR
Hill
Higgins
Lockett
Wilson
Burks
Peoples-Jones
TE
Kelce
Dulcich
K
Bass
DEF
Ravens
LOETKE
Alleen hier, probeer wel met strategie, maar lijkt nergens op.
Hahaha ach strategie is ook maar lastig. Dat maakt het wel mooi, als ik dan redzone kijk let ik op de looplijn van mijn WR en denk dan gooi naar links/rechts ipv die andere kant waar mijn speler niet staat
LOETKE
Speel ook nog een familie league met mijn schoonfamilie. Wordt om geld en trashtalk gespeeld. Moet dit jaar waarschijnlijk tegen mijn vrouw in de finale als alles mee zit dus wordt weer gezellig thuisRudyL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 11:33:
Heb Wilson toch kunnen claimen en met uitzondering van deze week ben ik nu wel voorbereid op de laatste weken denk ik
QB
Hurts
Tugavailoa
RB
Taylor
Stevenson
Walker III
Wilson Jr
WR
Hill
Higgins
Lockett
Wilson
Burks
Peoples-Jones
TE
Kelce
Dulcich
K
Bass
DEF
Ravens
Nou de 19:00 wedstrijden zijn begonnen, veel toffe wedstrijden (op papier) in dit frame. Benieuwd naar de Jets..
Ps. Sinners scherp met die Jones...
Edit: spelers op IR met touchdowns lol
[ Voor 12% gewijzigd door RudyL op 11-12-2022 19:33 ]
LOETKE
Heb inmiddels aangeleerd om 10 minuten voor de wedstrijd nog even een dubbelcheck te doen, begon toch te zweten nu ik zag dat ik 2 open spots had en alleen maar bye's en IR op m'n reservebankRudyL schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:04:
Nou de 19:00 wedstrijden zijn begonnen, veel toffe wedstrijden (op papier) in dit frame. Benieuwd naar de Jets..
De Lions gaf ik gezien hun vorm best wel een kans, de Texans echt niet. Die zie ik overigens ook nog wel verliezen in deze twee minuten
LOETKE
Poeh die backup mister irrelevant QB is twintig klassen beter dan de HOF Wilson van Denver lol.
Edit: kunnen die blessures bij de 49ers nou eens ophouden. Man dit zal ook wel einde seizoen van Deebo zijn.
Edit: kunnen die blessures bij de 49ers nou eens ophouden. Man dit zal ook wel einde seizoen van Deebo zijn.
[ Voor 37% gewijzigd door RudyL op 11-12-2022 23:46 ]
LOETKE