The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Ik dacht nog even dat het met 85.16 - 87.32 een close game was, maar Harderwijk Presidentos heeft nog WR te gaan vanavond
Gefelicteerd @Miggel
We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zelf moet ik tegen Dutch Dynamite, die met zijn auto pick selectie een core WR's heeft waar je bang van wordt. Ik mag gelukkig tegen hem, in de bye week van Diggs, maar met Samuel, Pittman & Olave heeft hij nog voldoende opties. Zelf mis ik Brown, maar hoop ik op de terugkeer van Taylor Swift
LOETKE
Ik moet de app na gebruik echt afsluiten. Als ik hem op de achtergrond laat draaien, trekt-ie m'n phone vacuüm en reageert hij nauwelijks meer

Herkenbaar?
Doorgaans heb ik performance technisch op m'n Nokia X10 niets te klagen.
Zelden zo'n beroerde app tegengekomen ja (niet eens gelet op het memory gebruik maar wel dat ie regelmatig zo traag als wat is) .... Had het ook op mn ipad mini gezet maar daar draait ie alleen in landscape mode dus dat is ook niks om mee te werkenTheZoo schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:23:
On a diferent note voor de android gebruikers:
Ik moet de app na gebruik echt afsluiten. Als ik hem op de achtergrond laat draaien, trekt-ie m'n phone vacuüm en reageert hij nauwelijks meer![]()
Herkenbaar?
Doorgaans heb ik performance technisch op m'n Nokia X10 niets te klagen.
(zo dus)
:fill(white):strip_exif()/f/image/iWfvkeKkOGyeMDd0LTrFhbdI.png?f=user_large)
[ Voor 18% gewijzigd door apis29 op 17-10-2022 14:02 ]
LOETKE
Ben blij dat ik degene had mogen zijn, maar nu blijft de top tenminste nog een beetje bereikbaar voor de onderste helft van de league.TheZoo schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:36:
Het eerste verlies is ook voor mij nu een feit![]()
Ik dacht nog even dat het met 85.16 - 87.32 een close game was, maar Harderwijk Presidentos heeft nog WR te gaan vanavond![]()
Gefelicteerd @Miggel
Misschien heeft de onderste helft juist voordeel bij één of twee superieure teams in regular season zodat plek 3 tm 12 dichter bij elkaar staatMiggel schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 13:35:
[...]
Ben blij dat ik degene had mogen zijn, maar nu blijft de top tenminste nog een beetje bereikbaar voor de onderste helft van de league.
LOETKE
Deze week was mijn drama week. Al m'n punten scorers hadden een bye week en Brady was weer eens waardeloos als backup QB.RudyL schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 11:20:
Ik denk ook dat Sinners erg blij is dat hij aankomende week tegen je moet spelen. Jou team zonder Allen, Kupp & Higbee, dat is wel de beste week om je te treffen.
Zelf moet ik tegen Dutch Dynamite, die met zijn auto pick selectie een core WR's heeft waar je bang van wordt. Ik mag gelukkig tegen hem, in de bye week van Diggs, maar met Samuel, Pittman & Olave heeft hij nog voldoende opties. Zelf mis ik Brown, maar hoop ik op de terugkeer van Taylor Swift& Conner in de RB mogelijkheden.

Weet niet wat dat direct te maken heeft de mobile app maar ik ga er maar even van uit dat het dezelfde database gebruikt.
Ah dat zal het dan ook wel zijn, maar je mag daar wel iets meer van verwachtenBad Brains schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 15:29:
De site lag er ook uit voor het grootste deel van de avond.
Weet niet wat dat direct te maken heeft de mobile app maar ik ga er maar even van uit dat het dezelfde database gebruikt.
LOETKE
Komt helemaal goed, ook als de site eruit ligt.
Heb er zin an!

Everett hoeft maar 20,5 punten te halen vanavond om m'n week te redden. Moet te doen zijn voor een TE.Bad Brains schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:30:
Gordon hoeft vanavond maar 200 rushing yards, 150 receiving yards en 2 TD's te hebben.
Heb er zin an!
Dan ben je er nog nietBad Brains schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 16:30:
Gordon hoeft vanavond maar 200 rushing yards, 150 receiving yards en 2 TD's te hebben.
Heb er zin an!
LOETKE
Anders wordt Russel in december met pek en veren op "Thunder" Colorado uitgereden.
LOETKE
Mocht Gordon je wens laten uitkomen kan je hem vast traden voor Barkley, Hill & Godwin
LOETKE
LOETKE
Ik ben ook wel af.Bad Brains schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:59:
Heh, ik heb allang geen illusies meer voor de FF comp, ik zal actief nog blijven spelen omdat ik het leuk vindt en het handig is voor een volgende waar ik graag weer aan mee doe.
Fantasy is een raar spel, Herbert komt niet boven de benodigde 9,.. punten uit en dus win je in week 6. Ga je naar 2-4 en heb je nog alle kans op een play-off plek met nog meer dan de helft te spelen wedstrijden.
Van alle wedstrijden die nog niet beslist waren had ik absoluut niet gedacht dat Herbert onder de 10 zou blijven
LOETKE
Herbert heeft me goed laten zitten idd.RudyL schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 08:19:
[...]
Fantasy is een raar spel, Herbert komt niet boven de benodigde 9,.. punten uit en dus win je in week 6. Ga je naar 2-4 en heb je nog alle kans op een play-off plek met nog meer dan de helft te spelen wedstrijden.
Van alle wedstrijden die nog niet beslist waren had ik absoluut niet gedacht dat Herbert onder de 10 zou blijven
3. Harderwijk Presidentos (4-2-0) - 1. Amelandbor 49ers (5-1-0)
2. Animals Unleashed (5-1-0) - 4. Sinners (4-2-0)
Als Harderwijk en Sinners weten te winnen, dan kunnen de anderen mogeljk meer aansluiting vinden en wordt het nog spannender
Rank | Team | W-L-T | Pct | Stk | Points For | Points Against |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Amelandbor 49ers | 5-1-0 | .833 | W5 | 799.10 | 592.58 |
2 | Animals Unleashed | 5-1-0 | .833 | L1 | 782.52 | 653.62 |
3 | Harderwijk Presidentos | 4-2-0 | .667 | W3 | 719.34 | 700.76 |
4 | Sinners | 4-2-0 | .667 | L1 | 597.06 | 550.78 |
5 | RFT 85'ers | 3-3-0 | .500 | W2 | 731.24 | 745.56 |
6 | Sin City Scorpions | 3-3-0 | .500 | L2 | 699.44 | 685.34 |
7 | Brabant Football Team | 3-3-0 | .500 | L1 | 694.22 | 636.64 |
8 | Zoom Zoom Zetten | 3-3-0 | .500 | W1 | 680.42 | 686.82 |
9 | Alwin | 2-4-0 | .333 | W1 | 594.98 | 714.02 |
10 | Drafting Dobby | 2-4-0 | .333 | W1 | 551.98 | 693.10 |
11 | Dead Donkey Drop | 1-5-0 | .167 | L5 | 693.96 | 849.52 |
12 | Dutch Dynamite | 1-5-0 | .167 | L4 | 631.94 | 667.46 |
Met 6 playoff plekken en nog 8 weken te gaan, heeft iedereen nog kans.
Dit geeft ook wel mooi aan dat je wat geluk moet hebben met je schedule. Dead Donkey Drop heeft bijna 100 punten meer gescoord dan Sinners, maar door bijna 300 punten meer tegen, staat hij op 1-5 vs 4-2 voor Sinners. Mocht hij het schema hebben gehad van Sinners en vice versa, was Dead Donkey Drop op 6-0 en Sinners op 0-6TheZoo schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 12:53:
De stand na 6 van de 14 weken regular season:
Rank Team W-L-T Pct Stk Points For Points Against 1 Amelandbor 49ers 5-1-0 .833 W5 799.10 592.58 2 Animals Unleashed 5-1-0 .833 L1 782.52 653.62 3 Harderwijk Presidentos 4-2-0 .667 W3 719.34 700.76 4 Sinners 4-2-0 .667 L1 597.06 550.78 5 RFT 85'ers 3-3-0 .500 W2 731.24 745.56 6 Sin City Scorpions 3-3-0 .500 L2 699.44 685.34 7 Brabant Football Team 3-3-0 .500 L1 694.22 636.64 8 Zoom Zoom Zetten 3-3-0 .500 W1 680.42 686.82 9 Alwin 2-4-0 .333 W1 594.98 714.02 10 Drafting Dobby 2-4-0 .333 W1 551.98 693.10 11 Dead Donkey Drop 1-5-0 .167 L5 693.96 849.52 12 Dutch Dynamite 1-5-0 .167 L4 631.94 667.46
Met 6 playoff plekken en nog 8 weken te gaan, heeft iedereen nog kans.

LOETKE
Ach, het is maar een spelletje hé
Moet ik deze week weer van de leider winnen? Het ziet er niet goed uit voor deze week, maar ik zal mijn best doen. Beter nu dan volgende week, want dan zijn de Chiefs op een bye weekTheZoo schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 07:42:
Leuke matchups deze week, de top 4 speelt tegen elkaar:
3. Harderwijk Presidentos (4-2-0) - 1. Amelandbor 49ers (5-1-0)
2. Animals Unleashed (5-1-0) - 4. Sinners (4-2-0)
Als Harderwijk en Sinners weten te winnen, dan kunnen de anderen mogeljk meer aansluiting vinden en wordt het nog spannender
:strip_exif()/f/image/PwjaPZ1j3E95jU4ICV5fhzCW.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 28% gewijzigd door Miggel op 20-10-2022 11:59 ]
Mij is het al gelukt in week 1, komt nog een rematch in week 12 voor onsMiggel schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 11:55:
[...]
Moet ik deze week weer van de leider winnen? Het ziet er niet goed uit voor deze week, maar ik zal mijn best doen. Beter nu dan volgende week, want dan zijn de Chiefs op een bye week
[Afbeelding]

Maar indeed met het resultaat van Moore, wordt het wel lastig ja.
Weer veel succes vanavond en morgen allen en speciaal natuurlijk @chevsticks. Dat het een mooie spannende pot mag worden, waar hopelijk ik aan het langste eind trek

Wat een bizar slechte week voor je spelersTheZoo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:45:
[...]
Mij is het al gelukt in week 1, komt nog een rematch in week 12 voor ons
Maar indeed met het resultaat van Moore, wordt het wel lastig ja.
Weer veel succes vanavond en morgen allen en speciaal natuurlijk @chevsticks. Dat het een mooie spannende pot mag worden, waar hopelijk ik aan het langste eind trek
En thanks! Had op een spannendere week gerekend, maar je hoort me verder niet klagen.
[ Voor 8% gewijzigd door chevsticks op 24-10-2022 08:31 ]
Hall is uitgegroeid tot mijn RB1 en maakte de Jets ook echt een stuk beter.
Amelandbor heeft met Barkley, Ekeler & Jacobs 3 van de best presterende RB's in zijn team. Dat is ook wel een knappe prestatie
[ Voor 18% gewijzigd door RudyL op 24-10-2022 10:15 ]
LOETKE
De stand na week 7 | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rank | Change | Team | W-L-T | Pct | Stk | Points For | Points Against | |
1 | Amelandbor 49ers | 6-1-0 | .857 | W6 | 948.68 | 712.60 | ||
2 | Animals Unleashed | 5-2-0 | .714 | L2 | 826.60 | 757.24 | ||
3 | +1 | Sinners | 5-2-0 | .714 | W1 | 700.68 | 594.86 | |
4 | +1 | RFT 85'ers | 4-3-0 | .571 | W3 | 875.18 | 834.22 | |
5 | -2 | Harderwijk Presidentos | 4-3-0 | .571 | L1 | 839.36 | 850.34 | |
6 | +1 | Brabant Football Team | 4-3-0 | .571 | W1 | 837.94 | 732.34 | |
7 | -1 | Sin City Scorpions | 3-4-0 | .429 | L3 | 795.14 | 829.06 | |
8 | Zoom Zoom Zetten | 3-4-0 | .429 | L1 | 757.18 | 794.56 | ||
9 | +1 | Drafting Dobby | 3-4-0 | .429 | W2 | 659.72 | 769.86 | |
10 | +1 | Dead Donkey Drop | 2-5-0 | .286 | W1 | 799.18 | 928.02 | |
11 | -2 | Alwin | 2-5-0 | .286 | L1 | 673.48 | 819.24 | |
12 | Dutch Dynamite | 1-6-0 | .143 | L5 | 720.60 | 811.40 |
Amelandbor aan de leiding, bijna 950 punten gescoord
Maar..... gescoorde punten zeggen niet alles zoals RudyL al eerder aanhaalde: met de meeste punten tegen, staat Dead Donkey Drop niet als laatste.
30+ punten met 8 projected punten, het is uncanny. Bij Alwin Rudy gingen er 2 helemaal los, stond opeens 60 punten achter lol.
Ik geloof dat toen ik tegen jou speelde ik met nog 2 spelers te gaan op maandag en 16 punten achter.. ik geen 16 punten kon scoren.
Was volgens mij de week dat Javontae Williams voor het seizoen eruit werd gekopt...
ut is wat ut is.
Maar Bengals lieten weer zien waarom ik ze met vertrouwen toevoeg aan mijn team. Lekker aanvallend gooien en Chase als leider die twee pakten meer dan 70 punten.. het verzacht niet de pijn van het uitvallen van Hall en Bellinger. Hall was echt op weg te eindigen in top 5 van de RB's.
LOETKE
RFT 85'ers & Drafting Dobby besluiten om Brian Robinson & Kareem Hunt te traden. De zesde trade van het seizoen en de vierde trade waar RFT 85'ers bij betrokken is. 'Het is te hopen voor Kareem dat hij meer geluk heeft in het gezond blijven ten opzichte van Bellinger & Hall die hiervoor met trades waren aangetrokken. We wensen Brian alle succes bij Drafting Dobby' aldus RudyL van RFT 85'ers.
De league is nu publiekelijk toegankelijk om scores standen te zien via https://fantasy.nfl.com/league/10847059
LOETKE
LOETKE
Dang, dat doet pijn ja. Benieuwd of Dead Donkey Drop hiervan kan profiteren met Boyd. Dan komt-ie gelijk met zijn tegenstander van deze week Sin City Scorpions.RudyL schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:05:
Chase voor 4 tot 6 weken uitgeschakeld. Wat een misdaad richting mijn fantasy team is dat, argh...
Wisselvalligheid van spelers frusteert me wel soms. Lekker hoor Drake op de bank met 16.70

Gisteravond zat ik nog te overwegen om het te droppen. Meer punten dan Fournette en ik moet nog maar zien of Gibson dat gaat halen.
Owja, en een gokje genomen op OBJ. Mogelijk dat hij me kan helpen de playoffs te halen en in de playoffs dan natuurlijk.
Benieuwd overigens of Sinners de 6 week winning streak van de Amelandbord 49ers kan doorbreken.
[ Voor 6% gewijzigd door TheZoo op 28-10-2022 13:04 ]
LOETKE
LOETKE
Ik zei de gekBad Brains schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:53:
Ik weet niet wie Boyd gedropped had, maar die kon ik zo oppikken.
TrueRudyL schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 16:28:
Het uitvallen van Chase hoeft natuurlijk niet direct positief te zijn voor zowel Higgins / Boyd / Burrow. Ik denk juist dat het positiever kan gaan uitvallen voor een Mixon / Perine. Boyd kwam de laatste rond veel in het spel doordat Higgins & Chase moeten worden afgestopt, als er nu een DB op Boyd komt ben ik wel benieuwd naar zijn targets en catches. Gun het de Bengals enorm dus hoop dat het werkt.

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WEggGK3nIfwCnzM6Zt31w7CM.jpg?f=user_large)
Van plek 2 tot en met 11 is nog alles mogelijk voor de playoffs. Voor Dutch Dynamite wordt het al wat moeilijker, maar nog zeker niet onmogelijk. Miischien kan hij zijn losing streak eindigen tegen Animals Unleashed, die na een vliegende start van 5 wins, teruggevallen zijn naar een 3 game losing streak.
Als dat gebeurt dan zal de game tussen de Sinners en Brabant Football Team gaan bepalen wie plek 2 gaat innemen.
Drafting Dobby heeft deze week de discutabele eer om de winning streak van Amelandbor 49ers te breken.
En onderin gaan Alwin en Sin City Scorpions de strijd aan om weg komen uit de onderste regionen. (@apis29 denk je aan je kicker
Nog wat aandachts puntjes:
- @RudyL als commisioner van de league heb je natuurlijk heel wat aan je hoofd
, maar denk je aan je defense
- @Spunkjah je kicker is vrij deze week, die ligt mogelijk te relaxen op het strand
- @chevsticks moet ook nog een kicker selecteren voor deze week
Leuke intro, de defense is me bekend. Moet alleen eerst mijn team potentieel afwachten en ook de score van de tegenstander, teveel belangrijke (althans zo ingeschaald vooraf) op inactive. Conner met zijn ribs, game time, het is kansloos hahaTheZoo schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:19:
Nog wat aandachts puntjes:
[list]
• @RudyL als commisioner van de league heb je natuurlijk heel wat aan je hoofd, maar denk je aan je defense
Succes iedereen!
LOETKE
Dit dus,.....
Het meest zoekende ben ik daar met wide receivers. Cooks, Lockett en Myers als aanvulling op Hill
LOETKE
Niet normaal man, ruim 55 puntenBad Brains schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:43:
Mixon 45 punten, en het is pas half time.
Dit dus,.....
En oh man, zonde voor Dutch Dynamite met Justin Fields op de bank met bijna 43 punten tegen Aron Rodgers met ruim 13 punten.
Oe, dat wordt nog een spannende met alleen jouw defense nog en 5 punten goed te maken.RudyL schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:37:
[...]
Leuke intro, de defense is me bekend. Moet alleen eerst mijn team potentieel afwachten en ook de score van de tegenstander, teveel belangrijke (althans zo ingeschaald vooraf) op inactive. Conner met zijn ribs, game time, het is kansloos haha
[ Voor 40% gewijzigd door TheZoo op 07-11-2022 09:34 ]
Tja met Lamar weet je het gewoon weg niet. Ik verwacht niet dat de Saints het halen, maar moet het wel proberen.TheZoo schreef op maandag 7 november 2022 @ 09:26:
[...]
[...]
Oe, dat wordt nog een spannende met alleen jouw defense nog en 5 punten goed te maken.
LOETKE
Volgens de projections was je 20 punten los van me, dus dit is gewoon een gevalletje "kwartje valt de goede kant op". Ben wel blij met mijn last minute wissel van Pierce eruit, Hardman er in. Ging tegen de projections in, maar ik verwachtte sowieso een klein mirakeltje nodig te hebben en Hardman leek me de hogere upside te hebben wat achteraf goed uitpakte.Amelandbor schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:01:
Denk niet dat ik het deze week ga winnen of Andy Dalton moet nog veel punten gaan scoren. Toch niet helemaal goed opgelet tijdens de draft met de byes, al heeft Drafting Dobby natuurlijk ook een lekkere score.
Wishlist Backpack Survivors op Steam !

:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFjQLf4LsXkwt4tpekCNpHKi.jpg?f=user_large)
Helaas lijkt Dutch Dynamite veroordeeld te zijn tot de troost playoffs, maar dat kan nog steed leiden tot een 7e plek in de eindstand.
Drafting Dobby is het gelukt om de winning streak van Amelandbor 49ers te breken.
Voor komend weekend lijkt het weer erg spannend te worden met 4 wedstrijden tussen teams die elkaar maar 1 puntje ontlopen.
LOETKE
Goede move was wel dat ik Higbee had vervangen, begon het vertrouwen een beetje te verliezen. Niet geheel onterecht: 1 target --> dropped met als resultaat dus zero points.
Voor mij wordt het ook spannend, de projections voorspellen een close game (zegt vaak niet zo veel imho
Maaruh, ben benieuwd of ik last minute nog QB moet binnen rijden met Allen questionable

Hoop op een running td dag door Jones als wissel voor Burrow.
Last minute nog de switch gemaakt van Otton maar Moreau. Dus Carr, zoek naast Davante hem eens
LOETKE
Je hebt nog opties...chevsticks schreef op zondag 13 november 2022 @ 22:01:
Ik dacht nog even slim m'n defense in te wisselen voor wat beters. Tja, die hadden een bye week. Oops.
LOETKE
Daar zeg je wat
[ Voor 82% gewijzigd door chevsticks op 13-11-2022 22:54 ]
LOETKE
Heb ik eindelijk een keer meer dan 120 punten dan verlies ik nog!
Ik weet dat ik nog voor spek en bonen meedoe maar wil het jullie nog wel lastig maken.
You have 3 players on bye in your starting lineup.
Het moest ook haast wel misgaan. In beide competities dus verloren en play-offs raken uitzicht helaas...RudyL schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:43:
Hmm dat lijkt een mooie voorsprong maar ben er nog allerminst gerust op dat ik deze week winnend ga afsluiten. Beste scenario is een 42-0 winst met alleen TD's van AJ Brown. Dan win ik deze week in zowel de NFL league als mijn ESPN league waar ik een hoge score van Hurts nodig ben.
LOETKE
Met nog een tien dagen open zijnde Trade mogelijkheid is er vandaag weer een trade afgerond. Sinners versterkt zijn team met de laatste twee weken helemaal los gekomen TE Cole Kmet. Hij ruilt deze in voor zijn RB Miles Sanders. Voor beide teams een logische deal, Sinners zag Everett vroeg uitvallen en kan over Pitts ook niet tevreden zijn (uitgezonderd de eerste week dat hij erin stond). Drafting Dobby die zijn team versterkt met Miles Sanders had door bye weeks voor Etienne en Walker een tweede RB nodig en zoveel is er niet te halen van de waiver wire.
LOETKE
LOETKE

Zoals @Awaken1 zelf al aangaf, zit het hem niet mee. Hij moest als nummer laatst tegen de nummer 1 en ja, helaas voor Dutch Dynamite, ondanks zijn mooie score van bijna 124 punten, wist Amelandbor 49ers dat te overtreffen.
Voor de uitslagen, standen en meer info ga je naar GoT Football League. De simpele stand na 10 weken:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rgUG51nbW3jdnmjePe1OSXKN.jpg?f=user_large)
Brabant Football Team begint aan de bovenkant los te komen en dat geldt ook voor Dead Donkey Drop, helaas aan de verkeerde kant
LOETKE
TheZoo schreef op woensdag 16 november 2022 @ 20:58:
Ondanks de intocht van, zijn er geen kadootjes gegeven. Iedereen zit goed op te letten en er stond geen elke speler opgesteld die een Bye week had, of geblesseerd was.
Zoals @Awaken1 zelf al aangaf, zit het hem niet mee. Hij moest als nummer laatst tegen de nummer 1 en ja, helaas voor Dutch Dynamite, ondanks zijn mooie score van bijna 124 punten, wist Amelandbor 49ers dat te overtreffen.
Voor de uitslagen, standen en meer info ga je naar GoT Football League. De simpele stand na 10 weken:
[Afbeelding]
Brabant Football Team begint aan de bovenkant los te komen en dat geldt ook voor Dead Donkey Drop, helaas aan de verkeerde kantMaar de gevechten voor de playoffs zijn nog zeker niet afgelopen tussen de nummers 3 t/m 10. Mij zou het niet verbazen als de laatste playoff plekken verdeeld gaan worden op basis van gescoorde punten. Bijzondere is dan dat de RFT 85'ers, met de meeste punten, als 1 na laatste in dit lijstje van 8 staat
LOETKE
De stand als je elke week tegen iedereen had gespeeldRudyL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 14:18:
Wat zegt dat, hoeveel wedstrijden je die week had gewonnen verloren gelijkgespeeld denk ik?
[ Voor 16% gewijzigd door apis29 op 17-11-2022 15:54 ]
Cool, dat overzicht kende ik nog nietapis29 schreef op donderdag 17 november 2022 @ 15:51:
[...]
De stand als je elke week tegen iedereen had gespeeld(en idd winst, verlies en gelijk van de betreffende week en vooraan van het hele seizoen tot nut toe)
---------------------------------------------------------------------------------------------
Trade alert
Vandaag wederom een trade binnen onze divisie want Dutch Dynamite & RFT 85'ers hebben elkaar weer gevonden in een deal. Dutch Dynamite ruilt zijn James Robinson & Chris Olave in voor Kareem Hunt & Christian Kirk. RFT had juist eerder nog een deal gemaakt om Hunt toe te voegen, maar nadat zijn trade richting Dolphins of Jets uitbleef stond Hunt weer op de nominatie om te vertrekken.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Als het zo gaat als mijn andere trades dan volgen de blessures voor Robinson & Olave snel

LOETKE
Ik ben dan ook al het hele seizoen verbaasd over de resultatenRudyL schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:14:
[...]
Het is eigenlijk heel knap dat je met 31-79 op 6-4 staat, dat zal de ervaring zijn
Laat wel duidelijk zien inderdaad, hoe afhankelijk het is van het moment dat je tegen iemand speelt.
Sssst, niet over beginnen, ik probeer het verdringenRudyL in "[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league"[small]RudyL schreef op woensdag 16 november 2022 @ 22:34[small][/message]:
Je hebt zelf met Kupp ook wel een groot verlies geleden. Waar je weken had waar je vier topscorers had, Kupp, Allen, Higbee en Fournette heb je nu alleen nog Allen over.
Ook zelf de nodige stomme dingen gedaan natuurlijk. Tot 3x

Tyler Boyd en de Dallas defense gedropped.
En nu ik Higbee heb buitengezet, zal ik die vast als boomerang terugkrijgen. Let maar op, ik haal de Championship playoffs niet, en wordt vervolgens door Dutch Dynamite verslagen, die Higbee heeft opgepikt

Of ben ik nou te negatief...
LOETKE
Je moet ook winnen, dus inderdaad goed bezig Watsonapis29 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 11:11:
[
Precies het nieuws wat je hoopte te zien in de ochtend
LOETKE
NeeMiggel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:12:
Hoezo moet hij winnen? Ik moet winnen. Zoals elke week
LOETKE
Je kan trouwens eens kijken of er niet 2 teams extra mee kunnen doen an de playoffs, want nu hebben er 2 toch een bye.
Nee deze instellingen ga ik niet tijdens het seizoen nog wijzigen, je moet ook gewoon echt de top 6 halen, om het te verdienen. Aangezien het slecht een één week play off wedstrijd is, is die bye voor de top 2 de zekerheid dat ze halve finale (top 4 halen)Miggel schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 13:23:
Ik sta nu nog netjes in de playoffs en dat wil ik graag zo houden.
Je kan trouwens eens kijken of er niet 2 teams extra mee kunnen doen an de playoffs, want nu hebben er 2 toch een bye.
LOETKE
AJ Brown, Olave, Wilson, Sutton, Moore.
Nu Jeudy out is, gaat Sutton meer targets krijgen. Wilson eigenlijk hetzelfde, Brown en Olave moet je eigenlijk altijd starten, Moore is laatste weken erg op stoom. Morgen nog maar even verder over nadenken.
LOETKE
LOETKE