Volgens mij zo'n 30 seconden voor de tijd en dan ook nog het verschil tussen een running TD vs gegooide TD. Ik denk dat het voor mij beter was als dit niet was gebeurd, want dan had ik zelfs met een nederlaag tegen jou nog een goede kans op plaatsing play-off. Nu moet ik zelf winnen, of ben afhankelijk van winst van Dutch en/of Alwin.
Alwin gefeliciteerd met het bereiken van de play-offs, een 6 wedstrijden winning streak en hierdoor een 8-5 is zeer netjes hersteld van een matige start
Voor de laatste drie plekken in de play-offs strijden, RFT 85'ers, Sin City Scorpions, Zoom Zoom Zetten, Sinners & Animals Unleashed. Het kiezen van veel D's in de teamnaam is niet erg succesvol geweest want naast Dutch Dynamite zijn nu ook Dead Donkey Drop & Drafting Dobby uitgeschakeld voor het bereiken van de play-off. Ook Harderwijk kan ondanks Trevis Kelce de titel vergeten voor dit seizoen.
Ondanks een slechte score weet Brabant toch te winnen en gaat er volgende week worden bepaald wie de reguliere competitie wint in een onderling duel tussen Brabant & Amelandbor. Nice!
LOETKE