[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:43
Volgens mij zo'n 30 seconden voor de tijd en dan ook nog het verschil tussen een running TD vs gegooide TD. Ik denk dat het voor mij beter was als dit niet was gebeurd, want dan had ik zelfs met een nederlaag tegen jou nog een goede kans op plaatsing play-off. Nu moet ik zelf winnen, of ben afhankelijk van winst van Dutch en/of Alwin.

Alwin gefeliciteerd met het bereiken van de play-offs, een 6 wedstrijden winning streak en hierdoor een 8-5 is zeer netjes hersteld van een matige start ;)

Voor de laatste drie plekken in de play-offs strijden, RFT 85'ers, Sin City Scorpions, Zoom Zoom Zetten, Sinners & Animals Unleashed. Het kiezen van veel D's in de teamnaam is niet erg succesvol geweest want naast Dutch Dynamite zijn nu ook Dead Donkey Drop & Drafting Dobby uitgeschakeld voor het bereiken van de play-off. Ook Harderwijk kan ondanks Trevis Kelce de titel vergeten voor dit seizoen.

Ondanks een slechte score weet Brabant toch te winnen en gaat er volgende week worden bepaald wie de reguliere competitie wint in een onderling duel tussen Brabant & Amelandbor. Nice!

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-07 19:21
Ik had het al een beetje opgegeven maar bijzonder genoeg toch de cut gehaald. Ik denk dat de volgende ronde voor Zoom Zoom wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
alwind schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 14:35:
Ik had het al een beetje opgegeven maar bijzonder genoeg toch de cut gehaald. Ik denk dat de volgende ronde voor Zoom Zoom wordt.
Hé niet zo makkelijk hé, gewoon winnen >:) ;)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
RudyL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 15:55:
[...]

Hé niet zo makkelijk hé, gewoon winnen >:) ;)
Er staat echt een B elftal door de bye weken, Maar we gaan het gewoon proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 20:33

TheZoo

Animals Behind Bars

Bazziek schreef op maandag 5 december 2022 @ 22:00:
Ik heb familie op de tribune zitten bij de Bucs. Zal ze vragen flink te juichen voor de defense en boe te roepen bij running plays :+
Het heeft voldoende geholpen voor jou :(
RudyL schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:16:
[...]
Voor de laatste drie plekken in de play-offs strijden, RFT 85'ers, Sin City Scorpions, Zoom Zoom Zetten, Sinners & Animals Unleashed.
Ik doe niet meer mee hoor. Ik moet zelf winnen, Sinners & Zoom Zoom Zetten moeten verliezen, en dan moet ik ook nog 50 punten goed maken t.o.v. van ZZZ. Zeker met de byes en een geblesseerde TE :| gaat dat niet lukken.

Ik mag in mijn handjes knijpen als ik een bye heb in de troost playoffs :/

[ Voor 20% gewijzigd door TheZoo op 07-12-2022 14:29 ]

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
we zijn van 3xQ 3xBye naar 5xQ 3Xbye gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ik denk dat in mijn ESPN league een persoon met meerdere accounts speelt. Wilson heeft hij gedropt om een extra TE erbij te hebben. Dit was ook gewoon mogelijk door zijn huidige TE naar de IR plek te verplaatsen.

Het droppen van Wilson, inmiddels een top 15 WR is niet uit te leggen. Ik heb waiver claim positie 8, het zal vast te weinig zijn

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-07 16:06
Wow, zal verder niks meer zeggen.
*O* *O*

[ Voor 8% gewijzigd door Bad Brains op 09-12-2022 05:17 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
RudyL schreef op donderdag 8 december 2022 @ 23:07:
Ik denk dat in mijn ESPN league een persoon met meerdere accounts speelt. Wilson heeft hij gedropt om een extra TE erbij te hebben. Dit was ook gewoon mogelijk door zijn huidige TE naar de IR plek te verplaatsen.

Het droppen van Wilson, inmiddels een top 15 WR is niet uit te leggen. Ik heb waiver claim positie 8, het zal vast te weinig zijn
Stond die in zn basis dan? Of hebben er al trades plaatsgevonden tussen die teams vóór de deadline?
Deze laatste ronde in de GoT league valt ook nog strategisch te spelen maar de wedstrijd van gister heeft nog geen beslissende pros - cons opgelevert wat betreft het al dan niet nemen van een strategische L :P (al is het theoretisch nog mogelijk om de playoffs te missen zie ik wanneer zowel Zetten als Sinners op 8-6 komen; dan wordt het een strijd om plek 6 tussen jou en mij, ... mocht ik een L pakken)

[ Voor 10% gewijzigd door apis29 op 09-12-2022 13:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
alwind schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:58:
we zijn van 3xQ 3xBye naar 5xQ 3Xbye gegaan.
3x bye en ja ja You have 6 players with updated injury status.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
alwind schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:59:
[...]

3x bye en ja ja You have 6 players with updated injury status.
Ik zou ze er allemaal uitgooien als ik jou was O-) ( }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
apis29 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 12:55:
[...]

Stond die in zn basis dan? Of hebben er al trades plaatsgevonden tussen die teams vóór de deadline?
Deze laatste ronde in de GoT league valt ook nog strategisch te spelen maar de wedstrijd van gister heeft nog geen beslissende pros - cons opgelevert wat betreft het al dan niet nemen van een strategische L :P (al is het theoretisch nog mogelijk om de playoffs te missen zie ik wanneer zowel Zetten als Sinners op 8-6 komen; dan wordt het een strijd om plek 6 tussen jou en mij, ... mocht ik een L pakken)
Hij heeft geen basis want hij heeft Chase, Diggs & Hopkins. Maar als ik nu moest kiezen om een WR te droppen en je hebt de keuze tussen Wilson & Slayton ging Slayton er altijd uit.

Geen idee welk team evt zijn tweede team is, heeft niet echt een vreemde historie. Kan alleen niet snappen dat je nu Wilson dropt

Als jij gewoon alle posities opstelt is het haast onmogelijk om een loss te pakken. Dutch zit het ook echt niet mee, pakt die een streaming QB heeft die 2, nog iets punten.

Zelf met Moreau een nul score, veel gewisseld tussen hem en Bellinger in de basis en uiteindelijk gehoopt op een TD van Moreau, het was helemaal niets..

[ Voor 14% gewijzigd door RudyL op 09-12-2022 13:19 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Heb Wilson toch kunnen claimen en met uitzondering van deze week ben ik nu wel voorbereid op de laatste weken denk ik

QB
Hurts
Tugavailoa

RB
Taylor
Stevenson
Walker III
Wilson Jr

WR
Hill
Higgins
Lockett
Wilson
Burks
Peoples-Jones

TE
Kelce
Dulcich

K
Bass

DEF
Ravens

Spelen jullie alleen in deze competitie of ook nog in andere?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Alleen hier en met 0 strategie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Alleen hier, probeer wel met strategie, maar lijkt nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Hahaha ach strategie is ook maar lastig. Dat maakt het wel mooi, als ik dan redzone kijk let ik op de looplijn van mijn WR en denk dan gooi naar links/rechts ipv die andere kant waar mijn speler niet staat

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:28
RudyL schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 11:33:
Heb Wilson toch kunnen claimen en met uitzondering van deze week ben ik nu wel voorbereid op de laatste weken denk ik

QB
Hurts
Tugavailoa

RB
Taylor
Stevenson
Walker III
Wilson Jr

WR
Hill
Higgins
Lockett
Wilson
Burks
Peoples-Jones

TE
Kelce
Dulcich

K
Bass

DEF
Ravens

Spelen jullie alleen in deze competitie of ook nog in andere?
Speel ook nog een familie league met mijn schoonfamilie. Wordt om geld en trashtalk gespeeld. Moet dit jaar waarschijnlijk tegen mijn vrouw in de finale als alles mee zit dus wordt weer gezellig thuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Nou de 19:00 wedstrijden zijn begonnen, veel toffe wedstrijden (op papier) in dit frame. Benieuwd naar de Jets..

Ps. Sinners scherp met die Jones...

Edit: spelers op IR met touchdowns lol

[ Voor 12% gewijzigd door RudyL op 11-12-2022 19:33 ]

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-07 14:19
RudyL schreef op zondag 11 december 2022 @ 19:04:
Nou de 19:00 wedstrijden zijn begonnen, veel toffe wedstrijden (op papier) in dit frame. Benieuwd naar de Jets..

Ps. Sinners scherp met die Jones...

Edit: spelers op IR met touchdowns lol
Heb inmiddels aangeleerd om 10 minuten voor de wedstrijd nog even een dubbelcheck te doen, begon toch te zweten nu ik zag dat ik 2 open spots had en alleen maar bye's en IR op m'n reservebank :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
De Lions gaf ik gezien hun vorm best wel een kans, de Texans echt niet. Die zie ik overigens ook nog wel verliezen in deze twee minuten

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ben toch niet zo kansloos als dat de voorspelling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Poeh die backup mister irrelevant QB is twintig klassen beter dan de HOF Wilson van Denver lol.

Edit: kunnen die blessures bij de 49ers nou eens ophouden. Man dit zal ook wel einde seizoen van Deebo zijn.

[ Voor 37% gewijzigd door RudyL op 11-12-2022 23:46 ]

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Toch nog een beste wisseling in de stand als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
alwind schreef op maandag 12 december 2022 @ 10:01:
Toch nog een beste wisseling in de stand als ik het zo zie.
Dat 1&2 van positie wisselen? Zoveel maakt dat nou toch ook weer niet uit, aangezien ze beide een bye krijgen?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
ja voor de play offs niet maar qua ranking veranderd er nog wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 16:10
Er is nog een wedstrijd te gaan :P

Maar ja ik denk dat ik 2e in de stand ga worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Zal je zien. Moet ik volgende week weer tegen Zoom en verlies ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Amelandbor schreef op maandag 12 december 2022 @ 11:35:
Er is nog een wedstrijd te gaan :P

Maar ja ik denk dat ik 2e in de stand ga worden.
Ik moet het nog maar zien gebeuren. Ben sowieso wel blij met een bye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Verrassende uitslag 😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Hopelijk herstelt Stevenson snel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Er lijkt hierdoor in de top 6 niets te zijn veranderd, Sinners heeft het op gemaakte punten verloren van Zoom Zoom in de strijd om de laatste play-off plek. In het rechterrijtje lijkt Dead Donkey Drop nog van plek 10 naar plek 8 te stijgen en gaat Harderwijk Presidentos van plek 9 naar 11. Die val is toch best pijnlijk, 5 nederlagen op rij brengt hem van plek 4 met goed uitzicht op de play-offs naar plek 11 op de ranglijst.

Volgende week zijn er een aantal teams met een bye (Amelandbor, Brabant, Sinners & Dead Donkey Drop), de rest gaat strijden in de play-offs richting Super Bowl of betere positie in de eindstand.

Amelandbor gefeliciteerd met de eindoverwinning in de reguliere competitie, alle overige SB play-offs teams ook met het daadwerkelijk behalen van deze play-offs.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
The Week 14 High Scoring Bench Trophy goes to Harderwijk Presidentos for leaving the highest scoring player in the league, Evan Engram on the bench.

Die is wel pijnlijk om te winnen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Naast de standaard donderdagnacht wedstrijd zijn er deze week ook wedstrijden op zaterdagavond 19:00, 22:30 en zaterdag op zondagnacht. Even belangrijk als je spelers hebt van 49ers @ Seahawks (aankomende nacht) Colts @ Vikings (19:00), Ravens @ Browns (22:30) en Dolphins @ Bills (zaterdag op zondagnacht)

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3sY2r3atD397lKoA88ftegANyVg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/i7LHpRkSZwGyi6eZsWcpFQKa.png?f=fotoalbum_large

Het is maar goed dat ik onze playoffs niet gehaald hebt. Wat een ellende :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb nog steeds geen idee waarom ik er niet in zit _O-
Op die andere tabelletjes ziet het plaatje er heel anders uit.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

RudyL schreef op donderdag 1 december 2022 @ 08:55:
Behalve de dit jaar zo belangrijke TE positie, die Alwin overigens prima heeft wat zijn de lessen. Of zijn die te belangrijk om ze daarom niet te willen delen?
QB te vroeg gekozen en slechts 2 WR bij de eerste 10 draft picks. Komt misschien ook wel door een slechte voorbereiding.
Leuk zo'n goede QB, maar ik loop wel het hele seizoen te emmeren met met WR's, zeker toon Cupp ook nog eens uitviel. Blessures kun je natuurlijk weinig aan doen, die gebeuren nou eenmaal, maar ik had daar gewoon geen enkele backup voor.
Eerste 5 weken aan kop gestaan en nu eindigen als 9e :/
Mag hopen dat ik komend weekend win, zodat ik niet voor de 11e plek hoef te spelen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
In beide competities heb ik Taylor. Met ve vertrouwen opgesteld, maar schijnt een enkelblessure te hebben opgelopen binnen de eerste vijf minuten. Ik ga huilen in een hoekje

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Sowieso verpesten de Colts net weer een 1 yard line poging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Die Colts verspelen gewoon hun hele voorsprong en gaan nog verliezen. Een 33-0 voorsprong, naar een 36-36. En dan hebben ze ook nog geluk met twee beroerde scheidsrechter beslissingen, want daar waren twee pick six normaal gesproken.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Hoe krijgen ze het voor elkaar die wedstrijd te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik was er al bang voor. Ik had beter vorige week kunnen verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Jones gaf ineens gas en zodoende ben ik nog in de race.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
Schiet mij maar lek. -O-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7mJsRL3TJeWFF4pLP07tOktv7V0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Bk7ZcnwRQ3VRysAoxB2LTQvi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/objYksZ_5UQibGcJ_tfFVbJADKs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xCBDpEITciIV0yOtcvYowLkw.gif?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 19-12-2022 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Gisternacht de wedstrijden eens niet kunnen kijken en zag dat Burrow en Chase er nogal beroerd voorstonden met de Bengals. Die hebben zich gelukkig aardig weten te herstellen.

Sin City lijkt een drietal touchdowns van Watson nodig te zijn.

LOETKE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwind
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LmlB7FuEVwIJBT58Yey_-jg48gA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/qqRmX9edJsaSWh7DrhXn2fHs.gif?f=user_large

Van ieder ander had ik gewonnen deze week!

[ Voor 10% gewijzigd door alwind op 19-12-2022 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
En hij had ook nog 69 (nice) punten op de bank *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op maandag 19 december 2022 @ 08:02:
Gisternacht de wedstrijden eens niet kunnen kijken en zag dat Burrow en Chase er nogal beroerd voorstonden met de Bengals. Die hebben zich gelukkig aardig weten te herstellen.

Sin City lijkt een drietal touchdowns van Watson nodig te zijn.
Bengals stonden er idd beroerd voor. Wel het begin nog meegekregen en de eerste twee passes gingen naar Higgins ... meteen de laatste twee ook voor de rest van de helft :+ (maar ook die heeft nog wat bijgesprokkeld).
Uiteindelijk was ik dus toch beter af geweest 'op eigen kracht' (dus zonder trade). Cook met 27 punten tegenover Diggs met nog geen 11 en dan had of een Higgins of McLaurin ook in de opstelling gestaan ...
En geen sneeuw in Buffalo zoals wel voorspeld (met sneeuw had ik nog wel het vertrouwen in de defense :D ). Tegenvallende score op de zaterdag dus meteen twee wissels doorgevoerd met meer upside potentieel. Dulcich in het begin al z'n ene reception dus zag er 'goed' uit als beginnetje maar dat was ook meteen het einde :N . McLaurin in de redzone dient alleen ter afleiding dus verwachtte daar ook niet meer dan een solide score van dus Watson erin (achteraf makkelijk zeggen maar dacht het vooraf al dat Animals beter Dotson had kunnen oppikken dan wat ie er nu in heeft staan of Dynamite ipv Samuel)

[ Voor 23% gewijzigd door apis29 op 19-12-2022 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ja toen ik Cook zaterdag zag, was ik wel blij met je trade. Kerel ging goed tekeer en met mijn Taylor out was dat wel genoeg voor je geweest.

Goed Watson is de laatste tijd een punten machine, dus ik juich nog niet.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Blijkbaar ook nog beroofd van 6 punten voor Robinson O-)

Edit: maar uiteindelijk alsnog geëindigd met een grote anticlimax :+ , als je wakker wordt en je hoort geen notificaties trillen dan weet je meteen dat het afgelopen is :D . Congrats en succes aan alle overgebleven strijders (y) .

[ Voor 39% gewijzigd door apis29 op 20-12-2022 12:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

@Awaken1 mooie score hoor, je zou van iedereen behalve Zoom Zoom gewonnen hebben! Gefeliciteerd en succes verder in de playoffs. d:)b
De rest natuurlijk ook succes gewenst!

Ik wil wel even genoteerd hebben dat onderstaande voorspelling uit is gekomen. _O-
Naja, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-04 11:18

Awaken1

All hail the mighty hypnotoad!

TheZoo schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 19:15:
@Awaken1 mooie score hoor, je zou van iedereen behalve Zoom Zoom gewonnen hebben! Gefeliciteerd en succes verder in de playoffs. d:)b
De rest natuurlijk ook succes gewenst!

Ik wil wel even genoteerd hebben dat onderstaande voorspelling uit is gekomen. _O-
Naja, volgende keer beter.

[...]
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Als je in de predictions als zover achter staat, moeten je spelers boven verwachting presteren. Touchdowns en catches, wat zie je bij Wilson de volgende dag. 17-3 verlies, slechts een paar catches en een fumble. 5 punten, nou dat dus niet nodig.

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Dat gaat richting een finale Amelandbor - Zoom Zoom. Mijn beide teams gesneuveld in de halve finale, door tegenvallende prestaties van diverse spelers. Het is helaas niet anders...

LOETKE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bad Brains
Stond 40+ punten voor, met nog 2 spelers te gaan. (wr/D tegen TE/WR)
Denver implodeert met -4 en Higbee scoort 30+ punten in een helft.
Dat was mijn hele seizoen wel in een notedop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
RudyL schreef op maandag 26 december 2022 @ 10:20:
Dat gaat richting een finale Amelandbor - Zoom Zoom. Mijn beide teams gesneuveld in de halve finale, door tegenvallende prestaties van diverse spelers. Het is helaas niet anders...
Dit is een samenvatting van mijn hele seizoen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Het is uiteindelijk niet eens meer een beetje spannend geworden. Gefeliciteerd Maarten!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RudyL
De superbowl gaat dus tussen Amelandbor & Zoom Zoom Zetten. Beide gefeliciteerd met het bereiken van de finale.👍

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 19:44
Ja, gefeliciteerd! Natuurlijk win ik nu het er niet meer om doet... 😞

Waardeloos seizoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Bazziek schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 07:27:
Het is uiteindelijk niet eens meer een beetje spannend geworden. Gefeliciteerd Maarten!
Thanks! Toch wel bijzonder dat ik uiteindelijk de finale nog haal. Ik ben wel bang dat het niet zo'n spannende gaat worden maar ik doe mijn best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:18
Ik heb vanmorgen de uitzending van vannacht terug zitten kijken, was snel klaar. Leek geen hele rare/harde hit, maar hij stond op en zakte gelijk weer in elkaar. Kreeg een flashback naar het laatste EK voetbal met Christian Eriksen. CPR op het veld, spelers compleet verslagen, huilend en elkaar knuffelend. Ook in de studio hadden ze geen idee meer wat ze moesten zeggen en kwamen ze niet verder meer dan 'thoughts and prayers' en zaten ze er echt verslagen bij. Onwerkelijke, dramatische situatie.

Gelukkig is de wedstrijd gestaakt, geen idee hoe ze anders fatsoenlijk verder hadden moeten spelen. Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, of deze wedstrijd nog wordt ingehaald en wanneer dan. Maar voor nu vooral hopen dat die jongen er bovenop komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Had het gezien ja. Enorm kut voor die jongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Jorizzz schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:26:
[...]

Ik heb vanmorgen de uitzending van vannacht terug zitten kijken, was snel klaar. Leek geen hele rare/harde hit, maar hij stond op en zakte gelijk weer in elkaar. Kreeg een flashback naar het laatste EK voetbal met Christian Eriksen. CPR op het veld, spelers compleet verslagen, huilend en elkaar knuffelend. Ook in de studio hadden ze geen idee meer wat ze moesten zeggen en kwamen ze niet verder meer dan 'thoughts and prayers' en zaten ze er echt verslagen bij. Onwerkelijke, dramatische situatie.

Gelukkig is de wedstrijd gestaakt, geen idee hoe ze anders fatsoenlijk verder hadden moeten spelen. Ben wel benieuwd hoe dat verder gaat, of deze wedstrijd nog wordt ingehaald en wanneer dan. Maar voor nu vooral hopen dat die jongen er bovenop komt.
Net op het verkeerde moment van de cyclus van het hart een flinke tackle op je borst kan genoeg zijn. Gelukkig is de reanimatie snel gestart en had hij op het veld al weer een hartslag. Hopelijk is er weinig "restschade"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
chevsticks schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:03:
[...]

Net op het verkeerde moment van de cyclus van het hart een flinke tackle op je borst kan genoeg zijn. Gelukkig is de reanimatie snel gestart en had hij op het veld al weer een hartslag. Hopelijk is er weinig "restschade"
Als er 'minutenlang' (aldus ESPN crew) gereanimeerd is, en het duurt zo lang voordat hij van het veld is, dan is dat niet best volgens mij. Niet dat ik medisch geschoold ben overigens, dus misschien zie ik spoken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Iedere seconde telt gewoon, hopelijk komt het goed met hem.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
RudyL schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:19:
Iedere seconde telt gewoon, hopelijk komt het goed met hem.
Dat sowieso, hopelijk overleeft hij het, komt hij er genoeg bovenop om een normaal leven te leiden, en als hij nog terug op het veld komt zou dat echt waanzinnig mooi zijn.

Die gasten weten dat ze een flink risico lopen. Botbreuken, spierblessures, gescheurde banden/pezen. Zelfs CTE risico's zijn natuurlijk bekend. Maar zoiets als dit gebeurt vziw bijna nooit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
Jorizzz schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:16:
[...]

Als er 'minutenlang' (aldus ESPN crew) gereanimeerd is, en het duurt zo lang voordat hij van het veld is, dan is dat niet best volgens mij. Niet dat ik medisch geschoold ben overigens, dus misschien zie ik spoken...
Zodra er gelijk begonnen is met goed reanimeren is er in ieder geval output naar zijn brein en hart geweest, wat qua reanimatie eigenlijk het doel is. (hier wel medisch geschoold, ook in reanimeren).
Bij Nouri (om maar even een vergelijk te maken) zag je dat er minuten lang niks gedaan is en dat heeft voor zoveel brein schade gezorgd.

Wil niet zeggen dat er geen schade is bij bij Hamlin, maar wel dat de kansen op een goede uitkomst aanwezig zijn.

Christian Eriksen is inderdaad ook een goed voorbeeld van hoe het ook kan gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door chevsticks op 03-01-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
chevsticks schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:39:
[...]

Zodra er gelijk begonnen is met goed reanimeren is er in ieder geval output naar zijn brein en hart geweest, wat qua reanimatie eigenlijk het doel is. (hier wel medisch geschoold, ook in reanimeren).
Bij Nouri (om maar even een vergelijk te maken) zag je dat er minuten lang niks gedaan is en dat heeft voor zoveel brein schade gezorgd.

Wil niet zeggen dat er geen schade is bij bij Hamlin, maar wel dat de kansen op een goede uitkomst aanwezig zijn.

Christian Eriksen is inderdaad ook een goed voorbeeld van hoe het ook kan gaan.
Dat is dan wel relatief goed nieuws. Thanks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RudyL
Ik denk dat er echter niet heel veel spanning nog in onze competitie zit en we dus Amelandbor 49ers kunnen feliciteren mijn zijn (dik verdiende) eind overwinning. Gewoon een erg sterk team, waarin Barkley fit bleef en Jacobs boven verwachting presteerde.

Eindstand:

1. Amelandbor 49ers
2. Zoom Zoom Zetten
3. RFT 85'ers
4. Brabant Football Team
5. Sin City Scorpions
6. Alwin
7. Harderwijk Presidentos
8. Dutch Dynamite
9. Dead Donkey Drop
10. Sinners
11. Drafting Dobby
12. Animals Unleashed

Wat mij betreft was dit jaar een absolute bevestiging dat het mogelijk is een actieve NFL fantasy competitie te houden. Iets wat voor herhaling vatbaar is, met mogelijk wat tweaks hier en daar ;)

Zoom Zoom jij gefeliciteerd met je tweede plek, toch netjes gedaan in de play-off wedstrijden.

[ Voor 6% gewijzigd door RudyL op 03-01-2023 12:53 ]

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Het was weer leuk, tot dat alles tegen zat. Haha.
Ik doe volgend jaar weer graag mee.

Gefeliciteerd aan Amelandbor en Zoom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:51
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:56:
[...]

Puur rushing yards, prima, maar daar behaal je niet alleen de punten mee. Ik zou Ekeler, Mixon, Kamara, Swift, Harris, McCaffrey, Cook vooraf liever selecteren dan Chubb. We gaan het einde van het seizoen wel zien ;)
Nou we zijn aan het einde van het seizoen.

Beetje afhankelijk hoe jullie puntentelling is ingesteld maar bij ons was het:
1) Josh Jacobs
2) Derrick Henry (Ondanks dat ie me in de playoffs flink heeft laten stikken)
3) Austin Eekeler
4) Christian McCaffery
5) Nick Chubb

PSN: Flix20-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Flix20 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:34:
[...]

Nou we zijn aan het einde van het seizoen.

Beetje afhankelijk hoe jullie puntentelling is ingesteld maar bij ons was het:
1) Josh Jacobs
2) Derrick Henry (Ondanks dat ie me in de playoffs flink heeft laten stikken)
3) Austin Eekeler
4) Christian McCaffery
5) Nick Chubb
Onze top lijst met RB:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FVMDheSajWzKVM6ZeL_eXAuibAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ka4urPpmhbtHLPGNHmpRkrjX.png?f=fotoalbum_large

Of gecombineerd met WR:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eH9X3KmXpJCIHZeNlWWuUYMp-_k=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZohWjTpTd3YHreSm3rx3QaBh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
chevsticks schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 12:47:
[...]

Onze top lijst met RB:
[Afbeelding]

Of gecombineerd met WR:
[Afbeelding]
TD's tellen zeker zwaar mee.
Zo heeft Josh Jacobs bij ons bijvoorbeeld 'maar' 273.30 punten als hoogste score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
Zie dat ik trouwens de verkeerde league heb gepakt, maar zo te zien wel met dezelfde puntentelling. Dus jullie moeten de juiste team namen er zelf maar even bij verzinnen :P

Score overzicht:

Scoring Settings
Offense

Passing Yards:
1 point per 25 yards
Passing Touchdowns:
4 points
Interceptions Thrown:
-2 points
Rushing Yards:
1 point per 10 yards
Rushing Touchdowns:
6 points
Receptions:
1 point
Receiving Yards:
1 point per 10 yards
Receiving Touchdowns:
6 points
Kickoff and Punt Return Touchdowns:
6 points
Fumble Recovered for TD:
6 points
Fumbles Lost:
-2 points
2-Point Conversions:
2 points

Kicking

PAT Made:
1 point
FG Made 0-19:
3 points
FG Made 20-29:
3 points
FG Made 30-39:
3 points
FG Made 40-49:
3 points
FG Made 50+:
5 points

Defense / Special Teams

Sacks:
1 point
Interceptions:
2 points
Fumbles Recovered:
2 points
Safeties:
2 points
Touchdowns:
6 points
Kickoff and Punt Return Touchdowns:
6 points
Points Allowed 0:
10 points
Points Allowed 1-6:
7 points
Points Allowed 7-13:
4 points
Points Allowed 14-20:
1 point
Points Allowed 21-27:
0 points
Points Allowed 28-34:
-1 point
Points Allowed 35+:
-4 points
Team Def 2-point Return:
2 points

Other

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
Hmm vreemd. Staat bij ons hetzelfde ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Het moet haast 270.3 zijn, ipv 273.3 voor Jacobs. Verschil is dan dat je standaard speelt vs ppr.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flix20
RudyL schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:28:
Het moet haast 270.3 zijn, ipv 273.3 voor Jacobs. Verschil is dan dat je standaard speelt vs ppr.
Ah jullie spelen ppr?
Had het inderdaad fout,, Jacobs had 272.30 punten ipv 273 :+

Zelf helaas in de finale verloren.
Mijn team besloot er een week eerder mee te stoppen.
Tua, Henry en Hopkins allen niet spelen. Miles Sanders en een Philly team dat ook even dacht het erbij te laten...
Roemloos ten onder gegaan helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

Nou was leuk om de eerste keer mee te doen.
Na een heel slecht seizoen (1-13) toch nog 8ste geworden.
Dit had 7de kunnen zijn als ik Daniel Jones niet was vergeten in het team te zetten zoals ik van plan was.

Maar goed georganiseerd en tot volgend jaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Ik had alleen in deze opzet niet gedacht dat teams 7&8 ook een bye zouden hebben voor hun vervolg play-offs. In mijn ESPN league gingen de play-offs over twee weken, ook wel een leuke opzet (alleen zat week 18 er ook bij, dat moet echt niet, gezien veel teams die dan basisspelers kunnen sparen).

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spunkjah
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09-2024
Vond het erg leuk, hopelijk kunnen we dit volgend seizoen weer oppakken zo! Helaas was de finale niet zo spannend :( volgende keer beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
Winterslaap over? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
Met smart aan het wachten op de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor 4 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Wil je nu al draften? Volgens mij kunnen we nog wel verder slapen tot september

LOETKE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Miggel schreef op dinsdag 16 mei 2023 @ 07:07:
Met smart aan het wachten op de mogelijkheid om kaarten te bestellen voor 4 november.
5 november Frankfurt denk ik? Die wil ik ook wel..

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miggel
Je hebt gelijk, de 5e!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RudyL
1. @RudyL - RFT 85'ers
2. @Bad Brains - Dead Donkey Drop
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
5. @Bazziek - Brabant Football Team
6. @Amelandbor - Amelandbor 49ers
7. @Miggel - Harderwijk Presidentos
8. @apis29 - Sin City
9. @TheZoo - Animals Unleashed
10.@BSTNjitRam - Drafting Dobby
11.@Spunkjah - Zoom Zoom Zetten
12. @Awaken1 - Dutch Dynamite

Reserve

1.

Doen we aankomend seizoen allemaal weer mee? Reserves mogen zich natuurlijk ook vast aanmelden mochten er mensen afhaken. Voorstellen voor andere regels kan natuurlijk ook.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
RudyL schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:12:
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City

Reserve

1.

Doen we aankomend seizoen allemaal weer mee? Reserves mogen zich natuurlijk ook vast aanmelden mochten er mensen afhaken. Voorstellen voor andere regels kan natuurlijk ook.
Ik ben er weer bij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miggel
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City

Reserve

1.

Count me in!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City

Reserve

1.

Ik doe zeker weer mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:49
1. @RudyL - RFT 85'ers
3. @alwind - Alwin
4. @chevsticks - Sinners
8. @apis29 - Sin City

Reserve

1.

Wil ook wel weer een poging wagen.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sf1nX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:26

Sf1nX

Tuinder

Zou graag op de reserve spot willen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
jawohl!

Ich bin dabei. -O- *O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-07 16:10
Ik doe ook weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-07 15:39
Ik zou ook graag op de reserve lijst willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
@RudyL tijd voor een 23 topic?
kunnen er meer mensen bij of moet je dan een sub league maken.

Antwoord in het nieuwe topic lijkt me. d:)b
Kan evt wel helpen met het topic als het nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RudyL
Bad Brains schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 23:39:
@RudyL tijd voor een 23 topic?
kunnen er meer mensen bij of moet je dan een sub league maken.

Antwoord in het nieuwe topic lijkt me. d:)b
Kan evt wel helpen met het topic als het nodig is.
Ja ik zal deze ergens deze week wel even aanmaken. Is wel een verstandig idee inderdaad.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Ik ben al in de voorbereiding ja O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flix20
Als ik een tip mag geven; hou het bij een maximum van 12 per league.
Anders ga je, zeker bij blessures op posities als HB echt een uitdaging krijgen.
Dan moet je toch wel heel diep in de nfl roosters zitten wil je er nog wat van kunnen bakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awaken1

Awaken1

ik doe niet mee dit jaar. veel succes!
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste