Toon posts:

[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:26
Die WR's zijn dat inderdaad allemaal wel een beetje. Had vorig jaar zelf een tijdje McLaurin in mijn team, wel opstellen maar eigenlijk slechts 1 week echt leveren waarvoor je hem opstelt.

LOETKE

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:10
Maar gaat na week 6 wel leuk worden als Thomas weer beetje heel is en Hopkins terug van z'n suspension.

PSN: Flix20-NL

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:38
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:27:
Maar gaat na week 6 wel leuk worden als Thomas weer beetje heel is en Hopkins terug van z'n suspension.
Thomas stond ook heel hoog op m'n lijstje van reserve receivers. Als hij weer in dezelfde vorm komt als voor z'n blessure, dan gaat hij flink punten binnen harken.
Enige kleine kanttekening is dat hij nu natuurlijk geen Brees meer heeft die uitzonderlijk strak kon gooien. Jameis Winston viel toch een beetje tegen vorig seizoen.

• RudyL
chevsticks schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:44:
[...]

Thomas stond ook heel hoog op m'n lijstje van reserve receivers. Als hij weer in dezelfde vorm komt als voor z'n blessure, dan gaat hij flink punten binnen harken.
Enige kleine kanttekening is dat hij nu natuurlijk geen Brees meer heeft die uitzonderlijk strak kon gooien. Jameis Winston viel toch een beetje tegen vorig seizoen.
Ben benieuwd naar je Hardman verwachting, want dat vind ik in je draft een behoorlijke reach.

LOETKE

• Flix20
chevsticks schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:44:
[...]

In de 8ste ronde ronde kon ik 'm niet laten staan.

En natuurlijk gaat Winston tegenvallen na Brees. Die 2 zijn complete tegenpolen.
Brees moest het hebben van z'n football IQ, reads en accuraatheid. Iets wat James alle 3 niet heeft.
Maar wel een grote arm en niet bang de bal in kleine spaces te plaatsen.

Dus ik heb gekeken naar de stats van Mike Evans wat hij deed met Winston als QB. Dat waren ook gewoon 1000+ yards en rond de 8-11 TDs per jaar.

Had in onze draft ook bijna zowel Henry als Chubb als HBs. In de 2e ronde bij m'n pick was met nog 2 voor me Chubb nog beschikbaar. Maar die werd net voor m'n neus weg geplukt.
Dat had wel een leuke combo geweest.

[Voor 10% gewijzigd door Flix20 op 07-09-2022 11:54]

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:51:
[...]

En natuurlijk gaat Winston tegenvallen na Brees. Die 2 zijn complete tegenpolen.
Brees moest het hebben van z'n football IQ, reads en accuraatheid. Iets wat James alle 3 niet heeft.

Dus ik heb gekeken naar de stats van Mike Evans wat hij deed met Winston als QB. Dat waren ook gewoon 1000+ yards en rond de 8-11 TDs per jaar.

Had in onze draft ook bijna zowel Henry als Chubb als HBs. In de 2e ronde bij m'n pick was met nog 2 voor me Chubb nog beschikbaar. Maar die werd net voor m'n neus weg geplukt.
Wat was je draft plek? 3 of 4?

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:02:
[...]

Wat was je draft plek? 3 of 4?
3

• RudyL
Ja dan was de verwachting ook niet dat Chubb zo laag zou vallen, die is 'gewoon' op tijd weggekaapt.

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:07:
[...]

Ja dan was de verwachting ook niet dat Chubb zo laag zou vallen, die is 'gewoon' op tijd weggekaapt.
Had hem in de eerste ronde allang weg verwacht. Daarom was ik ook zo verbaasd dat hij er na 18 picks nog was. Dan zie je 'm 2 plekken voor je en dan begin je toch stiekem te hopen.
Maar diegene bij wie ik aan het draften was, was 2 plekken voor me en die pikte 'm op. Dat was wel even vloeken en tieren.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:10:
[...]

Had hem in de eerste ronde allang weg verwacht. Daarom was ik ook zo verbaasd dat hij er na 18 picks nog was. Dan zie je 'm 2 plekken voor je en dan begin je toch stiekem te hopen.
Maar diegene bij wie ik aan het draften was, was 2 plekken voor me en die pikte 'm op. Dat was wel even vloeken en tieren.
Met twaalf teams verwacht ik Nick Chubb nooit weg in de eerste ronde. Hij is zo rond plek 12 als RB op mijn lijst, dan haal je de eerste ronde picks niet.

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:16:
[...]

Met twaalf teams verwacht ik Nick Chubb nooit weg in de eerste ronde. Hij is zo rond plek 12 als RB op mijn lijst, dan haal je de eerste ronde picks niet.
Eerste 11 games zullen run heavy zijn zonder QB (maar wel weer een vollere box) en z'n backup Hunt wilt getrade worden. Dus met die wetenschap is het de 3e back die van het board zou afkomen.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:28:
[...]

Eerste 11 games zullen run heavy zijn zonder QB (maar wel weer een vollere box) en z'n backup Hunt wilt getrade worden. Dus met die wetenschap is het de 3e back die van het board zou afkomen.
Die logica ontgaat mij een beetje, ik vind hem juist wat gezakt in mijn lijst door afwezigheid Watson

LOETKE

• chevsticks
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:50:
[...]

Ben benieuwd naar je Hardman verwachting, want dat vind ik in je draft een behoorlijke reach.
Gaat een beetje aan de gezondheid van de andere KC receivers liggen, ik verwacht dat hij veel punten kan scoren zodra er wat blessures opspelen bij de rest. Was een beetje een gok om hem erbij te halen, hij kwam van m'n boom or bust lijstje. Weet ook nog niet of ik hem een basis plaats ga geven.

• chevsticks
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:51:
[...]

Dat had ik een aantal keer met de spelers die ik op het oog had. Heb denk ik 2 of 3 keer snel moeten schakelen en uiteindelijk iemand van m'n twijfel boom or bust lijst gedraft. Wat uiteindelijk ook te merken was in m'n draft review :+
De paar keer dat ik een Fantasy league gewonnen heb was echter wel met zo'n team. Dus heb nog een beetje hoop.

• RudyL
chevsticks schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:04:
[...]

Dat had ik een aantal keer met de spelers die ik op het oog had. Heb denk ik 2 of 3 keer snel moeten schakelen en uiteindelijk iemand van m'n twijfel boom or bust lijst gedraft. Wat uiteindelijk ook te merken was in m'n draft review :+
De paar keer dat ik een Fantasy league gewonnen heb was echter wel met zo'n team. Dus heb nog een beetje hoop.
2x gehad, de tweede ronde met Kamara die voor mijn neus werd weggekaapt en met Akers een aantal ronden later.

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:53:
[...]

Die logica ontgaat mij een beetje, ik vind hem juist wat gezakt in mijn lijst door afwezigheid Watson
Meer volume is meer goed.
Daarnaast vind ik persoonlijk het verschil tussen Mayfield en Brissett niet zo groot als QB zijnde.
En ondanks 2 games gemist te hebben vorig jaar alsnog 2e in rushing yards. Dat had 3e gewest als Henry niet het halve jaar gemist zou hebben.

Op mijn bord zou ie denk ik RB 3/4 zijn denk ik. Na Taylor en Henry.

Mccaffary heeft ondertussen meer games gemist dan dat ie gespeeld heeft.
En heeft nu Mayfield als QB... ouch.

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:21:
[...]

Mccaffary heeft ondertussen meer games gemist dan dat ie gespeeld heeft.
lol whut?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:21:

Op mijn bord zou ie denk ik RB 3/4 zijn denk ik. Na Taylor en Henry.
Puur rushing yards, prima, maar daar behaal je niet alleen de punten mee. Ik zou Ekeler, Mixon, Kamara, Swift, Harris, McCaffrey, Cook vooraf liever selecteren dan Chubb. We gaan het einde van het seizoen wel zien ;)

LOETKE

• Flix20
Maar 10 games gespeeld de laatste 2 jaar. Nee bedankt.
De beste ability is availability.
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:56:
[...]

Puur rushing yards, prima, maar daar behaal je niet alleen de punten mee. Ik zou Ekeler, Mixon, Kamara, Swift, Harris, McCaffrey, Cook vooraf liever selecteren dan Chubb. We gaan het einde van het seizoen wel zien ;)
Ekeler en Cook akkoord.

Mccaffrey zou ik ver uit de buurt bij blijven. Die moet eerst laten zien dat ie heel kan blijven. En die heeft verder 0 offense om zich heen.
Swift is een goede back maar heeft geen oline noch offense om zich heen. Had ik vorig jaar en stelde teleur.
Kamara heeft het vorig jaar ook niet zo denderend gedaan en nu heb je Ingram terug als potentiele fulture.
Daarnaast hangt hem een suspension boven het hoofd na dat incident rondom de probowl afgelopen jaar.

Chubb heeft de beste oline van bovengenoemde. Hoewel die center er vorige week mee genokt is.
En heeft naarmate het seizoen vordert de potentie om nog meer te gaan scoren wanneer Hunt getrade gaat zijn en ook de komt van Watson( :r :r ) zal gaan helpen.

Maar het is fantasy, je kan er nog zo goed over na denken en/of leuke theorien op los laten, any given sunday is een ding.

• Bad Brains
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:48:

Kijk een beetje context, als je dat nou gelijk had gedaan.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:45
Doen we trouwens nog iets met spoilers? Dan weet ik of ik vrijdagochtend hier weg moet blijven tot ik de wedstrijd gezien heb.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:48:
[...]

[...]

Ekeler en Cook akkoord.

Mccaffrey zou ik ver uit de buurt bij blijven. Die moet eerst laten zien dat ie heel kan blijven. En die heeft verder 0 offense om zich heen.
Swift is een goede back maar heeft geen oline noch offense om zich heen. Had ik vorig jaar en stelde teleur.
Kamara heeft het vorig jaar ook niet zo denderend gedaan en nu heb je Ingram terug als potentiele fulture.
Daarnaast hangt hem een suspension boven het hoofd na dat incident rondom de probowl afgelopen jaar.

Chubb heeft de beste oline van bovengenoemde. Hoewel die center er vorige week mee genokt is.
En heeft naarmate het seizoen vordert de potentie om nog meer te gaan scoren wanneer Hunt getrade gaat zijn en ook de komt van Watson( :r :r ) zal gaan helpen.

Maar het is fantasy, je kan er nog zo goed over na denken en/of leuke theorien op los laten, any given sunday is een ding.
Dat maakt het ook zo leuk inderdaad.

LOETKE

• RudyL
Bazziek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 15:55:
Doen we trouwens nog iets met spoilers? Dan weet ik of ik vrijdagochtend hier weg moet blijven tot ik de wedstrijd gezien heb.
Poeh ik denk dat het verstandig is dat je dan wegblijft tot je zelf de samenvatting of wedstrijd hebt gekeken. Een wereldscore of juist kwalitatief uitermate teleurstellende prestatie zal hier vast direct gepost worden zonder spoiler tags.

LOETKE

• Bazziek
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 16:36:
[...]

Poeh ik denk dat het verstandig is dat je dan wegblijft tot je zelf de samenvatting of wedstrijd hebt gekeken. Een wereldscore of juist kwalitatief uitermate teleurstellende prestatie zal hier vast direct gepost worden zonder spoiler tags.
Geen probleem hoor. d:)b

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Is er nog plek om mee te doen eigenlijk? het lijkt me wel wat namelijk

Burp

• RudyL
Wii4all schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:35:
Is er nog plek om mee te doen eigenlijk? het lijkt me wel wat namelijk
Nee sorry, voorlopig is de draft geweest en zijn alle teams bezet. Er vanuit gaande dat iedereen actief blijft is er geen plek vrij. Mogelijk volgend seizoen of als iemand inactief wordt tijdens het seizoen dat er een plek is.

LOETKE

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
RudyL schreef op donderdag 8 september 2022 @ 09:47:
[...]

Nee sorry, voorlopig is de draft geweest en zijn alle teams bezet. Er vanuit gaande dat iedereen actief blijft is er geen plek vrij. Mogelijk volgend seizoen of als iemand inactief wordt tijdens het seizoen dat er een plek is.
geen probleem, ik hou het topic in de gaten is kijken of het wat is voor me.

Burp

• Flix20

Fantasy maakt altijd wel een hoop emotie los.

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Wel een opvallend verschil tussen NFL en ESPN Fantasy mtb blessures (in het bijzonder opvallend de geschorste speler :+ ):

NFL

ESPN

• Flix20
Wij hebben nooit met een IR spot gewerkt, maar is wel iets waar we het voor volgend jaar over gaan hebben.
Heb het zelf ook vaak zat gehad dat je een speler oppikt, wetende dat je er x weken niets aan hebt, maar als diegene weer beschikbaar komt kan het zeker punten opleveren.

Bijvoorbeeld Hopkins dit jaar.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
Lekker begin vannacht. Al 72 punten tegen met slechts 3 spelers gespeeld.

• RudyL
Amelandbor schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:13:
Ja die Kupp & Allen leverden wel extreem met beide in de 31 punten, maar ik vind je met je team nog steeds niet kansloos voor de overwinning.

Mijn tegenstander heeft Davies, dus was wel even blij dat die op een meter of wat van de endzone werd gestopt. Maar 18 punten met slechts 4 catches is ook een hoop.

In mijn ESPN league tegen de Defense van de Bills, die hebben ook machtig gescoord. Benieuwd wat ik kan ;)

LOETKE

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 07:54

TheZoo

Animals Behind Bars

Amelandbor schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 12:13:
Eerste gewin is kattegespin hè. Er moeten nog 15 spelers spelen, en er komen hierna nog 13 wedstrijden.
Tuurlijk makkelijk praten voor mij, but still....

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 13:39:
[...]In mijn ESPN league tegen de Defense van de Bills, die hebben ook machtig gescoord. Benieuwd wat ik kan ;)
Enige reden dat ik nog niet kansloos ben deze week :D. Zat nog te twjfelen om Akers eruit te halen en waarschijnlijk nog wel gedaan ook als de wedstrijd zondag was geweest en ik nog wat meer tijd had om erover na te denken ...

[Voor 23% gewijzigd door apis29 op 09-09-2022 21:10]

• RudyL
Ik snap nu direct waarom McPherson overbleef. Crisis

LOETKE

• Bazziek
Wat een drama die wedstrijd

• Bad Brains
3 1/2 geblesseerde spelers.
Nog twee spelers in je opstelling voor het weekend.
En je beste speler tot nu toe is je kicker met 18 punten.

• Flix20
Nou mijn Boom or Bust voorspelling van mijn WR core bleek te kloppen.
Deze week vallen ze gelukkig in de Boom catagorie.

Het leek er lang op alsof Michael Thomas en McLauren niets zouden doen, totdat ze beide TDs binnen harkte.
Dat was ineens een omslag.

• RudyL
Hmm in de wedstrijd van de Broncos een Chase / Pittman achtige score eisen van Sutton is wat onrealistisch helaas. Een nederlaag met > 140 punten gescoord, zuur, maar goed zie wel het potentieel van het team ;)

LOETKE

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-01 13:17
Ja, dat is erg zuur. Je had verder waarschijnlijk van iedereen gewonnen.

• chevsticks
Als m'n laatste WR nog een paar puntjes scoort win ik deze week. Maar het is met meer geluk dan wijsheid.
Brady viel enorm tegen (je zal hem maar in meerdere leagues hebben.... ), en de packers defense was ook om te janken :D
M'n spelers op de bank hebben bijna net zoveel punten gescoord als die op het veld. :D

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 16:24
Ik had een OK ronde. ik weet nog niet helemaal wat ik beter kan doen. Maar wel jammer dat ik geen tegenstand heb gehad.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-03 23:10
Flix20 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 14:55:
[Afbeelding]

Fantasy maakt altijd wel een hoop emotie los.
Ik vind m leuk. Het is een quote uit Remember the titans. Dat vind ik ook een hele leuke film die ik eens in de zoveel jaar wel weer eens terug kijk. Een van de weinige 'goede' films over American Football.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik heb in ieder geval 1 overwinning binnen *O* , hopelijk blijft het hier niet bij.

• RudyL
@Bad Brains: Waarom drop je Darrell Henderson voor een extra defense. In mijn opinie een heel opmerkelijke keuze nu Henderson de RB1 leek te zijn van de Rams en je de defense toch niet direct kon gebruiken. Mocht je er toch van af willen was het prima trade materiaal. Ik denk dat er wel wat waiver claims op komen.

@TheZoo dropt er ook twee, die zijn wat logischer, maar ik zou zelf altijd ze pas proberen te wisselen met de waiver claims. Mocht dat beide niet lukken en je ziet nog wat op de free agents lijst, kun je ze dan nog alsnog wisselen. Trade kapitaal heb je hier echter niet weggegooid lijkt me.

Even een check, jullie hebben allemaal een mailtje gehad omtrent de opstelling neem ik aan op zondag avond rond 6 uur?

LOETKE

• Flix20
Je zou maar een wedstrijd verloren hebben op 1.12 punt.
DK was je laatste speler, had 36 yards, dus voldoende punten maar toen kwam de fumble:+

Er is er bij ons ééntje al helemaal klaar met fantasy voor dit jaar!

• Bazziek
RudyL schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:46:
Even een check, jullie hebben allemaal een mailtje gehad omtrent de opstelling neem ik aan op zondag avond rond 6 uur?
Yes d:)b

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-03 22:27
alwind schreef op maandag 12 september 2022 @ 12:39:
Ik had een OK ronde. ik weet nog niet helemaal wat ik beter kan doen. Maar wel jammer dat ik geen tegenstand heb gehad.
Sorry he :P
Ik heb tot de wedstrijd van gisteren moeten wachten tot ook maar 1 speler zijn projected score haalde. Als de defense van mijn favo team (Steelers) dan ook nog eens 23 punten binnenhengelt dan wordt het wel heel makkelijk ja.

Is het trouwens standaard om nu al tegenvallers te gaan switchen of kan je beter een aantal wedstrijden afwachten?

Moet ook zeggen dat ik het principe van team vs team in fantasy tegen vind vallen, het is al een groot luckfest en dan krijg je nu nog meer luck erbij dat je toevallig tegen een team moet dat het goed/slecht doet die week. Mooiste voorbeeld daarvan is wel Rudy die de no 2 was qua score deze week maar gewoon net zo vrolijk op 0-1 staat als mensen die echt een slechte week hadden.

Bordspellenopruiming! https://www.marktplaats.nl/u/martijn/14875712/

• Flix20
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:58:
[...]

Sorry he :P
Ik heb tot de wedstrijd van gisteren moeten wachten tot ook maar 1 speler zijn projected score haalde. Als de defense van mijn favo team (Steelers) dan ook nog eens 23 punten binnenhengelt dan wordt het wel heel makkelijk ja.

Is het trouwens standaard om nu al tegenvallers te gaan switchen of kan je beter een aantal wedstrijden afwachten?

Moet ook zeggen dat ik het principe van team vs team in fantasy tegen vind vallen, het is al een groot luckfest en dan krijg je nu nog meer luck erbij dat je toevallig tegen een team moet dat het goed/slecht doet die week. Mooiste voorbeeld daarvan is wel Rudy die de no 2 was qua score deze week maar gewoon net zo vrolijk op 0-1 staat als mensen die echt een slechte week hadden.
Wat had je dan verwacht?
Je bent altijd aan de (football) goden overgeleverd wat de productie van de spelers.
En al helemaal wat blessures betreft.

Het enigste beetje invloed die je zelf hebt is kijken waar gunstige matchups zitten. Een HB die tegen een zwakke run defense speelt bijvoorbeeld. Maar ook dat is nooit een garantie voor succes.

Ik zit ieder jaar steevast in de top 3 (van 12-16) aan meeste punten gescored, maar winnen lang niet altijd.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:58:
[...]

Dat is heel afhankelijk, ik zou bij jou team niet snel de tegenvallers wisselen. Beide hebben een groot potentieel en zijn ook trade materiaal. Ik heb het hier overigens niet over de kicker en defense. Kicker voor kicker of defense voor defense zou ik mijn waiver positie niet voor opofferen.
Tja zo werkt het wel een beetje, je moet hopen dat je net tegen de tegenstander speelt die dan last heeft van bye weeks bij zijn topspelers of dat het die week niet zo lekker loopt. Is niet heel veel aan te doen

LOETKE

• BSTNjitRam
Ik snap het, maar vind het wel vervelend/saai/oninteressant. Zal er ook voor kunnen zorgen dat dit mijn enige fantasy season wordt eerlijk gezegd. Had het leuker gevonden als er "gewoon" een stand wordt bijgehouden qua punten.

[Voor 21% gewijzigd door BSTNjitRam op 13-09-2022 13:14]

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:14:
Ik snap het, maar vind het wel vervelend/saai/oninteressant. Zal er ook voor kunnen zorgen dat dit mijn enige fantasy season wordt eerlijk gezegd. Had het leuker gevonden als er "gewoon" een stand wordt bijgehouden qua punten.
Ook al heb ik verloren, dit maakt het wekelijks juist wel interessanter voor mij. Als het gaat om alleen maar zoveel mogelijk punten, ga je niet kijken met spanning naar de laatste wedstrijd waar je mogelijk de wedstrijd door kunt winnen/verliezen.

En ja soms win je wedstrijden met 90 punten en soms verlies je ze met 150, all in the game. Je treft in de voetbal wereld ook liever Ajax met een aantal geblesseerde spelers dan tegen een volledig fitte selectie.

LOETKE

• chevsticks
Maar als er gewoon een stand wordt bijgehouden aan punten ben je toch net zo goed overgeleverd aan de luck goden? De factor geluk is hoe dan ook altijd aanwezig bij dit soort sporten.

• Flix20
Denk dat dat wel komt omdat je nu met een groep mensen zit die je verder niet kent/spreekt.
Dat heb ikzelf ook gehad met een online league die we jaren geleden met GoT hebben gehad.

De kracht van fantasy is juist met je maten kijken en elkaar op de kast jagen. De extra competitie die je dan in de groep hebt. Imho.

• BSTNjitRam
chevsticks schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:28:
[...]

Maar als er gewoon een stand wordt bijgehouden aan punten ben je toch net zo goed overgeleverd aan de luck goden? De factor geluk is hoe dan ook altijd aanwezig bij dit soort sporten.
Het wekelijks ook nog teams 1vs1 matchen voegt nog een extra factor geluk toe. Kijk naar het team van Rudy, haalt afgelopen weekend 150+ punten en zou in een stand die puur op punten gaat gewoon 2e staan. In plaats daarvan staat hij gedeeld 5e met een loss omdat hij net toevallig tegen een team moet dat nog meer punten haalt.
Flix20 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:29:
[...]

Denk dat dat wel komt omdat je nu met een groep mensen zit die je verder niet kent/spreekt.
Dat heb ikzelf ook gehad met een online league die we jaren geleden met GoT hebben gehad.

De kracht van fantasy is juist met je maten kijken en elkaar op de kast jagen. De extra competitie die je dan in de groep hebt. Imho.
Dat zou kunnen, maar in mijn omgeving kijkt verder niemand de NFL. Elkaar op de kast jagen zou ik ook niet echt zien gebeuren. "Kijk, het muntje is 4x goed mijn kant op gevallen, ha ha !" :+

[Voor 33% gewijzigd door BSTNjitRam op 13-09-2022 13:32]

• chevsticks
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:31:
[...]

Het wekelijks ook nog teams 1vs1 matchen voegt nog een extra factor geluk toe. Kijk naar het team van Rudy, haalt afgelopen weekend 150+ punten en zou in een stand die puur op punten gaat gewoon 2e staan. In plaats daarvan staat hij gedeeld 5e met een loss omdat hij net toevallig tegen een team moet dat nog meer punten haalt.

[...]

Dat zou kunnen, maar in mijn omgeving kijkt verder niemand de NFL. Elkaar op de kast jagen zou ik ook niet echt zien gebeuren. "Kijk, het muntje is 4x goed mijn kant op gevallen, ha ha !" :+
Zo werkt het in de sport toch ook? Als je je wedstrijd met 48 tegen 50 verliest zou je dat weekend tegen waarschijnlijk 80% van de ploegen gewonnen hebben, echter speelde je net tegen iemand die ook veel kan scoren. Wat dat betreft komt de fantasy dus erg veel overeen met de NFL en dat is wat het voor mij leuk maakt.

• Flix20
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:31:
[...]

En toch is winnen winnen.

Voor mij voegt het overigens ook nog wel een extra dimensie toe.
Als de team waar ik interesse in heb niet spelen, kijk je door fantasy ook nog wel games die je normaal nooit zou kijken, maar omdat jouw fantasy WR daar speelt, zit je toch aandachtig de game te volgen.

• BSTNjitRam
chevsticks schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:35:
[...]

Zo werkt het in de sport toch ook? Als je je wedstrijd met 48 tegen 50 verliest zou je dat weekend tegen waarschijnlijk 80% van de ploegen gewonnen hebben, echter speelde je net tegen iemand die ook veel kan scoren. Wat dat betreft komt de fantasy dus erg veel overeen met de NFL en dat is wat het voor mij leuk maakt.
Niet echt vergelijkbaar met hoe sport in het echt werkt. In echte sport spelen 2 teams direct tegen elkaar en beinvloeden ze elkaar. Hier in fantasy bv gaat het puur om punten die je spelers scoren zonder dat je team elkaar of de tegenstander beinvloed. Om dan met de 1 na hoogste score tegen een loss aan te lopen voelt imo gewoon lomp.
Flix20 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:36:
[...]

En toch is winnen winnen.

Voor mij voegt het overigens ook nog wel een extra dimensie toe.
Als de team waar ik interesse in heb niet spelen, kijk je door fantasy ook nog wel games die je normaal nooit zou kijken, maar omdat jouw fantasy WR daar speelt, zit je toch aandachtig de game te volgen.
Winnen is winnen is nogal een dooddoener en uiteraard niets tegen in te brengen. Ik zal ruiterlijk toegeven dat ik me niet veel in de werking van een league heb ingelezen en niet van te voren wist van dit team vs team gebeuren. Ik heb meer gekeken naar de puntentelling en wat de verwachte scores waren per speler. Voor de rest heb je gelijk uiteraard dat door fantasy wedstrijden spannender worden om te volgen als je bij het resultaat van de wedstrijd geen belang hebt. Maar dat wil niet zeggen dat dat iets verandert aan mijn punt dat het team v team daar nog eens een dosis luck aan toevoegt die wat mij betreft niet had gehoeven :p

• Flix20
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:43:
[...]

Niet echt vergelijkbaar met hoe sport in het echt werkt. In echte sport spelen 2 teams direct tegen elkaar en beinvloeden ze elkaar. Hier in fantasy bv gaat het puur om punten die je spelers scoren zonder dat je team elkaar of de tegenstander beinvloed. Om dan met de 1 na hoogste score tegen een loss aan te lopen voelt imo gewoon lomp.

[...]

Winnen is winnen is nogal een dooddoener en uiteraard niets tegen in te brengen. Ik zal ruiterlijk toegeven dat ik me niet veel in de werking van een league heb ingelezen en niet van te voren wist van dit team vs team gebeuren. Ik heb meer gekeken naar de puntentelling en wat de verwachte scores waren per speler. Voor de rest heb je gelijk uiteraard dat door fantasy wedstrijden spannender worden om te volgen als je bij het resultaat van de wedstrijd geen belang hebt. Maar dat wil niet zeggen dat dat iets verandert aan mijn punt dat het team v team daar nog eens een dosis luck aan toevoegt die wat mij betreft niet had gehoeven :p
Dat er niets tegenin te brengen valt maakt het geen dooddoener.
Als je onderling met een stel competitieve gasten een wedstrijd hebt, geluk of niet, dan vier je je overwinningen en voelt verliezen kut.
Pokeren is ook deels geluk en ook dat doen miljoenen.

• BSTNjitRam
Flix20 schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 13:58:
[...]

Dat er niets tegenin te brengen valt maakt het geen dooddoener.
Als je onderling met een stel competitieve gasten een wedstrijd hebt, geluk of niet, dan vier je je overwinningen en voelt verliezen kut.
Pokeren is ook deels geluk en ook dat doen miljoenen.
Het is een dooddoener omdat het letterlijk gewoon een feit is, vergelijkbaar met het mooie Amerikaanse gezegde "it is what it is", ook altijd waar en niets tegenin te brengen. Rest van je post is ook allemaal waar, maar heeft niet echt betrekking op mijn punt, of ik snap je niet.

Mijn punt was dat het team vs team gebeuren nog eens een extra laag geluk toevoegd bovenop iets dat al genoeg afhankelijk is van geluk, maar dat punt lijkt niet over te komen.

Om met jouw poker analogie verder te gaan, het voelt alsof je, nadat je op de river de winnende hand hebt getoond, er nog een kaart wordt getrokken en als dat de schoppen aas blijkt te zijn dan gaat de pot alsnog naar je tegenstander.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:14:
[...]

Mijn punt was dat het team vs team gebeuren nog eens een extra laag geluk toevoegd bovenop iets dat al genoeg afhankelijk is van geluk, maar dat punt lijkt niet over te komen.
Je bent inderdaad niet alleen afhankelijk van je eigen score maar nu ook van de score van de tegenstander of je de wedstrijd wint of niet. In theorie kan iemand de fantasy competitie winnen waarbij het team zelf altijd bijv. 100 punten haalt. Als je iedere speelronde daarmee een tegenstander verslaat die 96 punten haalt is 100 punten genoeg. Dat je daarmee mogelijk enkele tientallen punten minder hebt dan een persoon met een 7-6 record is gewoon mogelijk.

Ik vind het wel een leuke toevoeging. Nu was het gat ruim 28 punten en had ik niet gedacht dat Sutton dat zou kunnen, stel het gat was 12 punten is er niets leukers dan dinsdagmorgen direct te checken naar de samenvatting (hopen op Touchdowns van Sutton). Dat doe je niet als je eigenlijk al weet dat je tweede wordt gezien het aantal punten en alleen nog wat extra kan scoren door Sutton, die punten zijn dan eigenlijk irrelevant. Dus het maakt het wekelijks wat spannender, om je fantasy te checken en bij te houden want je leeft meer van week tot week. Overwinningen belangrijker dan het aantal te halen punten.

Ik denk dat je er even aan moet wennen, maar dat het dan echt wel de toevoeging is die Fantasy juist nodig heeft.

LOETKE

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

RudyL schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:46:

@TheZoo dropt er ook twee, die zijn wat logischer, maar ik zou zelf altijd ze pas proberen te wisselen met de waiver claims. Mocht dat beide niet lukken en je ziet nog wat op de free agents lijst, kun je ze dan nog alsnog wisselen. Trade kapitaal heb je hier echter niet weggegooid lijkt me.
Ja, ik liep even te zoeken naar hoe dat systeem nu precies werkt. Ik dacht dat spelers die niet gedraft waren per definitie altijd free agents waren en ik zo kon oppikken.
Of probeerde ik nu dan toch spelers op te pikken, die gedropped waren?
Of snap ik nu helemaal niets van het waiver systeem? :?

Overigens: GO HAWKS!
Toch lekker, die winst tegen je voormalige top quarterback. Heb overigens allen de uitslag gezien, geen flauw idee van het verloop.
Iemand nog een tip hier om voor niet al te veel geld wedstrijden/samenvattingen te kijken?

[Voor 14% gewijzigd door TheZoo op 13-09-2022 14:39]

• Miggel
TheZoo schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:37:
[...]

Ja, ik liep even te zoeken naar hoe dat systeem nu precies werkt. Ik dacht dat spelers die niet gedraft waren per definitie altijd free agents waren en ik zo kon oppikken.
Je hebt per week een waiver periode. Alle FA spelers van daarvoor komen dan onder een waiver. Degene die onderaan staat krijgt eerste keuze. Als iedereen gekozen heeft (op woensdagochtend) dan is de rest weer FA en kan je oppikken wat je wilt.

Je kan bijvoorbeeld net op maandagochtend snel een speler oppikken die het zondagavond super deed. Dan wordt het je waiver en dat wordt dus woensdag verwerkt.
Iemand nog een tip hier om voor niet al te veel geld wedstrijden/samenvattingen te kijken?
https://seasons4u.com/ voor live wedstrijden (gaat via bitcoins maar omgerekend zo'n 30-40 euro voor totale seizoen).
NFL channgel op youtube voor highlights (gratis).

[Voor 15% gewijzigd door Miggel op 13-09-2022 14:46]

• BSTNjitRam
RudyL schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:24:
[...]

Je bent inderdaad niet alleen afhankelijk van je eigen score maar nu ook van de score van de tegenstander of je de wedstrijd wint of niet. In theorie kan iemand de fantasy competitie winnen waarbij het team zelf altijd bijv. 100 punten haalt. Als je iedere speelronde daarmee een tegenstander verslaat die 96 punten haalt is 100 punten genoeg. Dat je daarmee mogelijk enkele tientallen punten minder hebt dan een persoon met een 7-6 record is gewoon mogelijk.

Ik vind het wel een leuke toevoeging. Nu was het gat ruim 28 punten en had ik niet gedacht dat Sutton dat zou kunnen, stel het gat was 12 punten is er niets leukers dan dinsdagmorgen direct te checken naar de samenvatting (hopen op Touchdowns van Sutton). Dat doe je niet als je eigenlijk al weet dat je tweede wordt gezien het aantal punten en alleen nog wat extra kan scoren door Sutton, die punten zijn dan eigenlijk irrelevant. Dus het maakt het wekelijks wat spannender, om je fantasy te checken en bij te houden want je leeft meer van week tot week. Overwinningen belangrijker dan het aantal te halen punten.

Ik denk dat je er even aan moet wennen, maar dat het dan echt wel de toevoeging is die Fantasy juist nodig heeft.
Het wennen er aan zou wel eens het beste punt hier kunnen zijn. Ik snap dat ik uiteraard tegen heilige huisjes schop door enigszins tegen de regels in te gaan waar veteranen uiteraard al jaren mee spelen :+

Maar is het niet zo dat in een systeem waarbij er een stand is per ronde, zo'n laatste wedstrijd nog veel vaker spannend is? Je hebt nu immers 11 teams waar je mee vergeleken wordt dus zelfs als je in team vs team een wonder nodig zou hebben (Sutton > 28 punten) zal het vaker zo zijn dat je met enkele punten nog wat plekken kan stijgen. Het enige nadeel daaraan is dat je niet meer het keiharde Winst/Verlies verschil hebt maar gewoon meer of minder punten scoort afhankelijk van je plek in de stand. Staat dan wel tegenover dat een ronde ECHT winnen weer veel specialer wordt.

• RudyL
[...]

Op het moment dat het team speelt waar de speler onder contract staat, komt deze op de waiver list en is dan dus niet meer op te pakken door welke speler dan ook. Ook free agents moven van available naar de waiver list, dat is logisch anders zou degene die het snelst is na een blessure van bijv. een running back direct zijn vervanger kunnen oppikken van de free agents lijst.

Alle free agents moven naar waiver list en op dinsdag wordt die volgorde van de waiver list bepaald. Die kan tot woensdag morgen rond uurtje of 09:00 claimen waarbij je of een vrije plek hebt of een speler moet droppen door de toevoeging.

Als jij een waiver claim wil maken, denk ik niet dat je hoeft aan te geven dat je een speler hiervoor wil droppen. Voordeel van de waiver is dat je niet automatisch je speler kwijt raakt als iemand anders die speler ook wil hebben.
Overigens: GO HAWKS!
Toch lekker, die winst tegen je voormalige top quarterback. Heb overigens allen de uitslag gezien, geen flauw idee van het verloop.
Lange samenvattingen rond de 12 minuten, op youtube van NFL zijn mijn inziens prima.

LOETKE

• BSTNjitRam
[...]
NFL Gamepass is 60 euro voor een heel jaar, dan kan je alle wedstrijden terugkijken in 40 minuten format. Hierin zitten alle plays dus je mist niets van de wedstrijd, ik vind het de ideale manier om wedstrijden te kijken omdat het zoveel tijd scheelt met live kijken / hele wedstrijd terugkijken.

• RudyL
Het verliezen in week 1 heeft ook zo'n zijn voordelen, want de claim op waiver Darrel Henderson was succesvol. Geluk met iemand die hoger stond op de waiver list die de voorkeur gaf aan Jeff Wilson Jr. en de rest met interesse in Henderson kwam na mij. Ben benieuwd of Henderson RB1 blijft bij de Rams...

LOETKE

• Miggel
Gezien de highlights had ik hoop op iets meer punten, maar gelukkig deed Mike lekker mee deze week.

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 14:56:
[...]

Op dit moment van schrijven staat Chubb op plek nr1 :+

(en heb ik Tua op de bank zitten :'( )

• Miggel
Bizarre wedstrijd en ontknoping.

• Flix20
Miggel schreef op maandag 19 september 2022 @ 10:19:
Bizarre wedstrijd en ontknoping.
Was zeker een bizarre wedstrijd, maar Miami was wel het betere team.
3 van de 5 TDs van Baltimore kwamen van 75+yard plays. Veder hebben ze maar 2 fatsoenlijke drives gehad.
En wanneer ze écht moesten, gaf de offense niet thuis.

• RudyL
Poeh er waren heel wat rare wendingen gisteren, vrijwel zekere nederlagen die toch nog werden omgedraaid.

LOETKE

• Amelandbor
Baltimore was toch wel kinderlijk aan het verdedigen gisteren tegen Miami. Maar ik klaag niet :p. Hill lekkere punten.

Beetje jammer alleen dat onze QB klaar is voor de rest van het seizoen. Mag Jimmy G het weer gaan opknappen.

• RudyL
Amelandbor schreef op maandag 19 september 2022 @ 15:45:

Beetje jammer alleen dat onze QB klaar is voor de rest van het seizoen. Mag Jimmy G het weer gaan opknappen.
Ja dat is echt balen, zat gisteren weer een paar keer te kijken dat ik dacht argh daarom was ik wel klaar met Jimmy.

LOETKE

• Flix20
Is natuurlijk ook wel een reden waarom NFL teams niet getrade hebben voor 'm.
Als het echt een franchise QB zou zijn, had een team er wel wat voor over gehad en niet het risico genomen om FA af te wachten in de hoop dat Jimmy voor hen zou kiezen.

• chevsticks
Tja, het kan soms verkeren met die QB's. Zo dacht ik met Brady ook wel veilig te zitten qua punten binnen harken. Tot op heden is het echter niet best.

• Flix20
Ook mooie bijkomstigheid voor Jimmy G:
Iedere game waarin hij >25% v/d snaps speelt, krijgt ie een 250k donus.
Als die game ook een win is, wordt dat 350k.

• apis29
  • Niet online
'Jimmy G' :D

• RudyL
Ik ga er niet vanuit dat Maher vannacht een nieuw Fantasy kicker record gaat neerzetten en heb dus eindelijk (in twee NFL competities) mijn eerste winst te pakken. Record op deze gezamenlijke twee competities 1-5.

In de ESPN competitie wel echt een slechte ronde, Taylor, Montgomery, Hill, Cooks & AJ Dillon allemaal tegenvallend. De NFL ronde was prima, maar had daar ook wel geluk met een slechte ronde voor mijn tegenstander. Tevens blij met een goede bank die bijna 100 punten hebben gescoord.

LOETKE

• Flix20
Jimmy had even moeite met het lijntje gister. Dan Orlovsky is helemaal in z'n nopjes.

Hier is het ook een dramatische fantasy week. De laatste weken gem. 115punten, nu zit ik krap aan op de 60.

• Bad Brains
Ik had 32 punten nodig (22 - want Defence krijgt 10 bij de start) met nog te spelen; Kittle, Javonte W. en de Den defence.
Mijn tegenstander had alle spelers al gebruikt en ik kon nog niet winnen ook al had de defense uiteindelijk 14 punten.
:?

Kittle en Javonte konden geen 18 punten in totaal scoren..... ;w :F

[Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 26-09-2022 10:47]

• RudyL
Ik denk vooral dat Stafford je ontzettend heeft laten zitten, van de match SF - DEN was een lage score al redelijke verwacht door beide goede defense geloof ik. Tevens had je ook wel 'geluk' dat je tegenstander Patterson op de bank had geplaatst.

Het zijn wel echt de vervelende nederlagen, hopen op de benodigde punten en dan de teleurstelling op een 4 punten te kort.

LOETKE

• Bad Brains
Probleem met Stafford als je tegenstander Kupp en Higbee heeft, is... Stafford ;)

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

RudyL schreef op maandag 26 september 2022 @ 10:58:
Tevens had je ook wel 'geluk' dat je tegenstander Patterson op de bank had geplaatst.
Erg wisselvallig die gozer, ik heb er nog niet echt vertrouwen in. Ben blij dat ik heb gewonnen, anders had ik |:( gedaan, dat ik hem niet had ingezet.

• Flix20
Wij hebben ook een uniekum deze week: een tie

• Bad Brains
Ik heb een WR1 in de aanbieding voor een RB1.
J.Williams is out voor het seizoen en ik heb vervanging nodig :X

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 13:44:
Ik heb een WR1 in de aanbieding voor een RB1.
J.Williams is out voor het seizoen en ik heb vervanging nodig :X
https://fantasy.nfl.com/l...ab=notes&playerId=2560742

• Bad Brains
Dat mijn RB1 voor de derde keer op rij niet meedoet. _/-\o_
En mijn backup is van de commies, en die hebben al gespeeld. ;w

• Bad Brains
Als je nu een trade doet, kunnen ze dan gelijk spelen?
Of moet je 24 uur wachten?

• RudyL
Bad Brains schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 16:06:
Als je nu een trade doet, kunnen ze dan gelijk spelen?
Of moet je 24 uur wachten?
Volgens mij kan ik hem voor aanvang van de wedstrijd goedkeuren waardoor ze direct kunnen spelen

LOETKE

• Bad Brains
Het gaat om wel of geen trade approval van de commissioner.
Lijkt idd te kunnen.

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Denk dat er maar een manier is om er met zekerheid achter te komen :)

• Bad Brains
Naja we kunnen natuurlijk ff twee benchers traden, als dat goed gaat dat weer omdraainen.
En de echte trade doen.

• Bad Brains
This trade has been accepted and is pending until the morning of Tuesday, October 18, 2022.

(van 2 bench spelers)

Het kan dus niet, zonder tussenkomst van de commissioner dan denk ik.

Naja, it is what it is.
Jammer, is geen regel die ik er volgend jaar in wil, we zijn allemaal big bois denk ik.

[Voor 27% gewijzigd door Bad Brains op 16-10-2022 16:57]

• RudyL
De commissioner is wel snel hoor....

Maar dacht bij deze wel wtf is dit dan

[Voor 36% gewijzigd door RudyL op 16-10-2022 17:14]

LOETKE

• Amelandbor
Dan komt er zo nog een trade aan om het terug te zetten en de oorspronkelijke trade.

• Bad Brains
Sorry was ff in de tuin, 2 trades staan klaar.

• RudyL
Amelandbor schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:27:
Dan komt er zo nog een trade aan om het terug te zetten en de oorspronkelijke trade.
Heel benieuwd welke WR je kan krijgen voor de Denver RB

LOETKE

• RudyL
Bad Brains schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:49:
Sorry was ff in de tuin, 2 trades staan klaar.
Die had je ook in een trade kunnen verwerken 😉
En er is er nog maar 1tje geaccepteerd

[Voor 8% gewijzigd door RudyL op 16-10-2022 17:51]

LOETKE

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee