Toon posts:

[NFL Fantasy] GoT's 2022 Fantasy football league

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste
Acties:

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:58
RudyL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:38:
[...]

Nouja doordat je 15 competitie wedstrijden speelt, speel je tegen enkele tegenstanders 1x en tegen andere tegenstanders 2x. Of je speelschema dus even sterk is, dat is ook niet bekend.

Je zou het ook kunnen indelen als 3 poules van 4 waarbij er 8 teams de play-offs halen denk ik. Ik vind het juist wel leuk het wat meer naar de NFL opzet te brengen dan deze standaard ranglijst.
Het is nog altijd een veel gelijker speelveld dan de NFL. Divisions voegen hier gewoon niets toe behalve "meer op de echte NFL lijken". Als dat het enige was dan zou het geen probleem zijn, maar omdat je hiermee ook de kans toevoegd op het ontnemen van playoffs van een team dat daar volgens de stand gewoon recht op heeft, maakt het voor mij een onwelkome toevoeging.

Bordspellenopruiming! https://www.marktplaats.nl/u/martijn/14875712/

• RudyL
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:27
chevsticks schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:50:
[...]

Wist niet eens dat het kon. Vind het op zich wel een leuk idee, maar als de rest het liever niet doet ook prima.
Je kunt echt allerlei opties kiezen wat betreft play-off setting en wel/geen divisies.

Ik heb hem nu bijv toch even ingesteld op 3 divisies en 6 teams die de play-offs halen. Dat gaat inhouden dat de top 2 een bye heeft voor de kwart finale en pas instroomt tijdens de halve finale.

Ongeacht of je het in divisies gaat indelen, is 6 teams naar de play-offs weer net wat leuker (naar mijn mening) om het zowel bovenin spannend te houden, als meer kans voor de middenmotors op het bereiken van play-offs.
BSTNjitRam schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Het is nog altijd een veel gelijker speelveld dan de NFL. Divisions voegen hier gewoon niets toe behalve "meer op de echte NFL lijken". Als dat het enige was dan zou het geen probleem zijn, maar omdat je hiermee ook de kans toevoegd op het ontnemen van playoffs van een team dat daar volgens de stand gewoon recht op heeft, maakt het voor mij een onwelkome toevoeging.
Ik denk dat als je met 6 teams naar de play-offs gaat je een volledige poule van vier richting play-offs kan hebben aangevuld met andere poule winnaars. Het moet dan wel gek lopen wil je volgens een normale ranglijst wel de play-offs hebben gehaald maar in een divisie ranglijst niet, toch?

LOETKE

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-03 07:54

TheZoo

Animals Behind Bars

Ik zou zeggen, maak een poll m.b.t. tot wel of geen divisie indeling, hoeveel teams naar de playoff en hoeveel playoff weken (dat is natuurlijk ook afhankelijk van de hoeveelheid playoff teams).
Ik heb overigens geen echte voorkeur. De enige manier voor mij om in de playoffs te komen, is waarschijnlijk als er 12 teams naar de playoffs gaan :P

Overigens, iedereen kan voor zichzelf natuurlijk even een test league maken, en dan kun je zelf even kijken welke opties allemaal beschikbaar zijn.
Jorizzz schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 09:38:
Zit er hoe dan ook een play-off in? Dus iedereen speelt gegarandeerd 17 speelrondes mee, maar alleen de top doet nog mee in de playoffs? Of is het als je zonder divisions speelt dat iedereen gewoon tot en met de super bowl meedoet?
Fantasy leageus lopen alleen tijdens de 18 reguliere speelweken. Aangezien in het echt hierna de playoffs beginnen en dus 18 teams afvallen, zou iedereen zijn team volledig overhoop moeten halen.
Zoals het nu staat, speelt iedereen gegarandeerd de eerste 14 weken plus een eind ronde in week 17. Voor de eerste 6 plekken beginnen in week 15 de playoffs. De laatst 6 plekken worden alleen in week 17 verdeeld. In de League Home, kun je het reguliere schedule zien en het plaoff schedule.

En zoals gezegd, in week 18 spelen wij niet in onze league, omdat er teams zullen zijn, die hun starters mogelijkerwijs niet opstellen, omdat het geen nut meer heeft.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

• BSTNjitRam
RudyL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 12:16:
[...]

Ik denk dat als je met 6 teams naar de play-offs gaat je een volledige poule van vier richting play-offs kan hebben aangevuld met andere poule winnaars. Het moet dan wel gek lopen wil je volgens een normale ranglijst wel de play-offs hebben gehaald maar in een divisie ranglijst niet, toch?
Als een volledige poule van 4 naar de playoff kan dan gaan blijkbaar de 3 poulewinnaars + daarna de 3 hoogst scorende teams door? Dan is de kans wel heel klein dat er iemand uit de top 6 eindstand de playoffs niet zou halen maar wederom de vraag: Wat is het voordeel van poules? Het levert in mijn ogen echt niets op.

6 teams naar playoffs vind ik wel een pluspunt, dat houdt iedereen langer in de running en de kans groter dat we actievere spelers blijven houden. Maar tov poules zal ik echt een beter argument moeten horen dan "het lijkt meer op de echte NFL" voordat ik daar voostander van zal worden.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:33:
[...]

6 teams naar playoffs vind ik wel een pluspunt, dat houdt iedereen langer in de running en de kans groter dat we actievere spelers blijven houden. Maar tov poules zal ik echt een beter argument moeten horen dan "het lijkt meer op de echte NFL" voordat ik daar voostander van zal worden.
Waarom zou je het niet doen?

LOETKE

• BSTNjitRam
RudyL schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 13:58:
[...]

Waarom zou je het niet doen?
Precies vanwege de reden die ik al aangehaald heb: Je voegt een kans toe dat een team dat qua punten recht heeft op de playoffs het niet redt. Daarnaast zijn we al maar met 12 teams. Waarom moeten we een groep die al zo klein is in nog kleinere groepjes gaan opsplitsen? Ik zie 0 voordeel en wel een nadeel, lijkt me logisch dat ik er dan tegen ben.

Maar om de bal dan bij jou te leggen: Waarom zou je het wel doen?

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Ben er ook niet echt een voorstander van, 2 divisies zou nog kunnen maar ook liever niet.
2 divisies zou wel eerder werken met 18 of 20 teams.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RudyL
BSTNjitRam schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:12:
[...]

Precies vanwege de reden die ik al aangehaald heb: Je voegt een kans toe dat een team dat qua punten recht heeft op de playoffs het niet redt. Daarnaast zijn we al maar met 12 teams. Waarom moeten we een groep die al zo klein is in nog kleinere groepjes gaan opsplitsen? Ik zie 0 voordeel en wel een nadeel, lijkt me logisch dat ik er dan tegen ben.

Maar om de bal dan bij jou te leggen: Waarom zou je het wel doen?
Omdat als je het indeelt in divisies je vaker speelt tegen degene in jou divisie je naast de 11 wedstrijden die je op zeker speelt tegen alle tegenstanders, je wedstrijd 12, 13 & 14 speelt tegen degene in jou divisie. Iets meer rivalry creeren, ook als we het vaker dan één jaar spelen.

edit: ik laat hem voor dit jaar wel op één divisie staan. Zie dat de twee beste divisie winnaars een bye krijgen. Dat kan dus zijn dat één nummer twee een betere score heeft dan een divisie winnaar en daardoor wel moet spelen in eerste ronde play-off.

[Voor 13% gewijzigd door RudyL op 31-08-2022 14:25]

LOETKE

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-03 11:30
hoe groter de poule hoe kleiner de kans dat ik laatste wordt :p

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

alwind schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 15:15:
hoe groter de poule hoe kleiner de kans dat ik laatste wordt :p
Hey, die plek is voor mij hé :+

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:50
Bad Brains schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 14:21:
Ben er ook niet echt een voorstander van, 2 divisies zou nog kunnen maar ook liever niet.
2 divisies zou wel eerder werken met 18 of 20 teams.
Wij spelen met 22 teams en hebben daar zelf 2 divs leagues van gemaakt.
Div 1 met 10 teams en div 2 met 12 teams en daar zie je al echt een verschil in punten.
Vorige jaar eindigde de nr1 met punten van div 1 met 1650 punten. Nr1 uit div 2 had 1330 punten.

Je zit met zoveel teams echt onderaan het vat te schrapen als het komt op TEs en HBs. Hebt dan veel boom/bust gevallen. Regelmatig weken gehad dat een HB 3/4 punten pakt en dan ineens weer 22 omdat ie wat TDs pakte.

PSN: Flix20-NL

• RudyL
Flix20 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:55:
[...]

Wij spelen met 22 teams en hebben daar zelf 2 divs leagues van gemaakt.
Div 1 met 10 teams en div 2 met 12 teams en daar zie je al echt een verschil in punten.
Vorige jaar eindigde de nr1 met punten van div 1 met 1650 punten. Nr1 uit div 2 had 1330 punten.

Je zit met zoveel teams echt onderaan het vat te schrapen als het komt op TEs en HBs. Hebt dan veel boom/bust gevallen. Regelmatig weken gehad dat een HB 3/4 punten pakt en dan ineens weer 22 omdat ie wat TDs pakte.
Wat zijn HB's (RB's?)

Overigens voor onze competitie, wat doen we met de FLEX plek. Zoals nu ingesteld is dit een plek voor WR of RB. Maar kan het ook wijzigen naar WR/RB/TE, kan bijv. bepalend zijn voor je draft gedrag (hoeft uiteraard niet).

LOETKE

• Bad Brains
Half Back = Runningback
Fullback = Blocking back

simpel gezegd.

[Voor 24% gewijzigd door Bad Brains op 01-09-2022 16:46]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• RudyL
Bad Brains schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:46:
Half Back = Runningback
Fullback = Blocking back

simpel gezegd.
Oke dat is voor mij altijd RB & FB geweest, weer wat geleerd

LOETKE

• Bad Brains
RudyL schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:50:
[...]

Oke dat is voor mij altijd RB & FB geweest, weer wat geleerd
Het is Halfback of Tailback en Fullback. Maar deze posities zijn allemaal een beetje verwaterd in gewoon Runningback en Fullback.

Halfback is meer een bellcow en tailback moet je zien als Deebo, een tailback is volgens mij ook altijd 11 of 12 personel. Oftewel nooit een Fullback erbij.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:10
En als je dan afvraagt wat 12 personnel betekent hier wel een aardige uitleg:

https://www.viqtorysports...rsonnel-mean-in-football/

• Flix20
Bad Brains schreef op donderdag 1 september 2022 @ 18:02:
[...]

Het is Halfback of Tailback en Fullback. Maar deze posities zijn allemaal een beetje verwaterd in gewoon Runningback en Fullback.

Halfback is meer een bellcow en tailback moet je zien als Deebo, een tailback is volgens mij ook altijd 11 of 12 personel. Oftewel nooit een Fullback erbij.
Niet helemaal.
Runningback is gewoon de verzamelnaam van positief die plaat nemen achter de QB; Halfback, Fullback, Tailback of H-back.

Halfback en Tailback zijn hetzelfde en uitwisselbare termen. Is nooit helemaal duidelijk waarom die 2 benamingen er zijn geweest. Er zijn theorien dat dat uit de wishbone offense komt. Een offense die 3 spelers in 'the backfield' gebruiken. Dan heb je de full, haf en tailback

Heel lang heeft bijvoorbeeld ook madden de term HB (haflback) gebruikt om de main ballcarrier aan te duiden.
In playcalling/schemes is dit vaak de 30 back.

Fullbacks zijn de primaire blockers in zowel run als pas pro. Helaas een uitstervend ras in de huidige era van football. In de schemes is dit de 20 back.

Dan heb je de H-back, vaak een TE die ook de backfield staat of als een wing naast de oline maar dan een stap naar achter. Dit is meer een hybride achtige rol en zie je vaak als kickout blocks ingezet worden.
De block die onlangs op die rookie DE van de Giants gemaakt werd is hier een goed voorbeeld van.

Maar volgens mij gaat dit een beetje te inhoudelijk nu voor het fantasy topic.

• Bad Brains
Tailback is een minder chunky veel snellere en vooral betere catcher. Vandaar dat ik Deebo noemde.
Staat vaak dichter op de QB en meestal zonder Halfback.

Zo zijn er 10 manieren om het uit te leggen in 10 verschillende systemen.

[Voor 40% gewijzigd door Bad Brains op 01-09-2022 19:47]

• RudyL
RudyL schreef op donderdag 1 september 2022 @ 16:34:
[...]

Overigens voor onze competitie, wat doen we met de FLEX plek. Zoals nu ingesteld is dit een plek voor WR of RB. Maar kan het ook wijzigen naar WR/RB/TE, kan bijv. bepalend zijn voor je draft gedrag (hoeft uiteraard niet).
Even terug op bovenstaande, wat vinden we voor de Flex positie?

LOETKE

• Bad Brains
RudyL schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:35:
[...]

Even terug op bovenstaande, wat vinden we voor de Flex positie?
Des te meer opties voor een "joker' des te beter?

• RudyL
Bad Brains schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:59:
[...]

Des te meer opties voor een "joker' des te beter?
Kwam dit ook nog tegen, ook wel eeen interessant stuk over TE. https://www.thefantasyfoo...asy-footballs-te-problem/

En tevens een stuk waarin men aanhaalt met of zonder kicker.

Overigens is dit niet een voorstel om nu toe te passen, wijzigt de draft teveel qua insteek, maar vond het wel interessant.

[Voor 13% gewijzigd door RudyL op 01-09-2022 23:25]

LOETKE

• Bad Brains
Een flex voor een RB/WR
Dan een extra flex voor wr/te?
Of TE er helemaal uitgooien, het artikel zit vol met, je moet het lekker zelf maar weten lol.

Mss niet te moeilijk maken eerste keer, als het gesmeerd gaat dan mss elk jaar met meer mensen, meer opties, leagues.
Start small think big.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:31
Flex WR/RB is wel leuk, is ook wat handigeren te regelen voor wissels

• BSTNjitRam
Bad Brains schreef op donderdag 1 september 2022 @ 23:32:
[..]
Mss niet te moeilijk maken eerste keer, [..]
^^ Dit

Voor zover ik weet zijn de rankings van de spelers ook zoveel mogelijk op standaard instellingen gebaseerd. En laat dat nou net de grootste leidraad zijn voor een fantasy noob die nog nooit van een halfback heeft gehoord :p

• RudyL
BSTNjitRam schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 09:09:
[...]

^^ Dit

Voor zover ik weet zijn de rankings van de spelers ook zoveel mogelijk op standaard instellingen gebaseerd. En laat dat nou net de grootste leidraad zijn voor een fantasy noob die nog nooit van een halfback heeft gehoord :p
Dan laten we deze instellingen allemaal op de standaard staan

LOETKE

• RudyL
Nou morgen 20:00 is de draft, ook pas rond 19:30 gaat volgens mij pas bekend zijn op welke positie je staat in de draft.

Hoe gaat het bij de nieuwelingen? Voorbereid op dat wat komen gaat, lijstje gemaakt met voorkeur spelers of bepaal je op de avond zelf wat er mogelijk is.

Plek 2 is voor mij denk ik de meest vervelende positie, dus heb liever een van de overige. Maar voor de meeste plekken wel een scenario klaar liggen

LOETKE

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

Ben er wel wat mee bezig geweest, maar verre van goed voorbereid. Weet ook niet of dat gaat lukken, m'n zus komt een nachtje slapen, dus als ik tijd ga krijgen, is dat pas eind van morgen middag. }:|

Ben blij als maandag weer de scholen beginnen, weer wat rust en structuur terug hier thuis. :Y

• Flix20
RudyL schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 09:11:
Nou morgen 20:00 is de draft, ook pas rond 19:30 gaat volgens mij pas bekend zijn op welke positie je staat in de draft.

Hoe gaat het bij de nieuwelingen? Voorbereid op dat wat komen gaat, lijstje gemaakt met voorkeur spelers of bepaal je op de avond zelf wat er mogelijk is.

Plek 2 is voor mij denk ik de meest vervelende positie, dus heb liever een van de overige. Maar voor de meeste plekken wel een scenario klaar liggen
Eerste overall pick is ook echt ruk.
Ja je hebt de eerste keuze, maar als die in wk 7 geblesseerd raakt (JA IK BEDOEL JOU HENRY!!) ben je een beetje fucked.
En daarnaast heb je heel lang voordat je weer kan selecteren.
In een 12 man draft is plek 4-7 beetje de sweet spot. Dan heb je én nog top talent, en al vrij snel kans om nog een top speler op te pikken.

• RudyL
Flix20 schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:27:
[...]

Eerste overall pick is ook echt ruk.
Ja je hebt de eerste keuze, maar als die in wk 7 geblesseerd raakt (JA IK BEDOEL JOU HENRY!!) ben je een beetje fucked.
En daarnaast heb je heel lang voordat je weer kan selecteren.
In een 12 man draft is plek 4-7 beetje de sweet spot. Dan heb je én nog top talent, en al vrij snel kans om nog een top speler op te pikken.
Haha ja die blessures ook altijd, verschrikkelijk. Plek 5 of 6 zou ik direct voor tekenen.

LOETKE

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:59
Ik ga het dit weekend ivm een privé situatie niet voor elkaar krijgen om me voor te bereiden en waarschijnlijk ook niet om met de draft mee te doen. Ik ga dus helaas afhaken. Leek me erg leuk, maar wellicht volgend jaar.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen zonder de rest negatief te beïnvloeden?

• RudyL
Wil er nog iemand mee doen? Dan kunnen we je gewoon kicken en kan iemand anders worden toegevoegd.

LOETKE

• chevsticks
Jorizzz schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:37:
Ik ga het dit weekend ivm een privé situatie niet voor elkaar krijgen om me voor te bereiden en waarschijnlijk ook niet om met de draft mee te doen. Ik ga dus helaas afhaken. Leek me erg leuk, maar wellicht volgend jaar.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen zonder de rest negatief te beïnvloeden?
In het geval niemand wil kan je altijd nog laten auto draften. Niet ideaal, maar je kan daarna nog kijken welke spelers je kan traden via een waiver kan oppikken.

• RudyL
chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:46:
[...]

In het geval niemand wil kan je altijd nog laten auto draften. Niet ideaal, maar je kan daarna nog kijken welke spelers je kan traden via een waiver kan oppikken.
Oeh sorry, ik heb hem nu al verwijderd, ik hoop op namelijk wel een actieve persoon tijdens de draft. Als er vandaag niemand komt, zou je bovenstaande nog wel kunnen doen denk ik.

Rest hoop ik wel aanwezig?

LOETKE

• Bad Brains
Ik ben er.

edit;

Auto draft kan toch nooit zo bar slecht zijn?
Hij neemt gewoon BPA lijkt me.

[Voor 81% gewijzigd door Bad Brains op 03-09-2022 11:52]

• Jorizzz
chevsticks schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:46:
[...]

RudyL schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:48:
[...]

Oeh sorry, ik heb hem nu al verwijderd, ik hoop op namelijk wel een actieve persoon tijdens de draft. Als er vandaag niemand komt, zou je bovenstaande nog wel kunnen doen denk ik.

Rest hoop ik wel aanwezig?
Dat is niet erg. Ik ga ervan uit dat ik niet mee doe. Auto draft wil ik eigenlijk voorkomen, maar als het onhandig is om met een team minder te spelen en er wil niemand anders bij, dan doe ik wel alsnog mee, auto draft als ik er inderdaad niet bij kan zijn en probeer ik er wel wat van te maken.

• Flix20
Autodraft is kut.
Die pak altijd de hoogst gerankte speler en zit dan ook een algoritme achter dat ie wel zorgt dat je van alle posities genoeg starters hebt.
Maar het kan dus zijn dat je eind v/d rit met 3 TE's en 2 defenses zit maar geen backup RB of WR.
Ook als je nu al weet dat een bepaalde speler een blessure heeft en dit jaar niet zal spelen maar nog wel beschikbaar is, kan die gedraft worden als die z'n ranking nog heeft.

Je kan dan wel een wishlist maken dat ie die eerst afwerkt, maar die is vaak maar goed voor de eerste 2 rondes.

• RudyL
Mocht iemand binnen de deelnemers nog iemand weten, dan kan dat ook uiteraard

LOETKE

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Jorizzz schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:55:
[...]

[...]

Dat is niet erg. Ik ga ervan uit dat ik niet mee doe. Auto draft wil ik eigenlijk voorkomen, maar als het onhandig is om met een team minder te spelen en er wil niemand anders bij, dan doe ik wel alsnog mee, auto draft als ik er inderdaad niet bij kan zijn en probeer ik er wel wat van te maken.
Gewoon meedoen, heb ook nog (zo goed als) niks aan voorbereiding gedaan tot nu toe. Via de waiver valt ook altijd nog het een en ander op te pikken (iets makkelijker met minder deelnemers natuurlijk) en sowieso een betere voorbereiding op volgend seizoen dan niet meespelen ;)

Is de draft volgorde al bekend?

• chevsticks
Ik denk ook dat men (ik in ieder geval wel) best wat banksitters met je willen traden als je er niet bij kan zijn.

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:06
RudyL schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 11:39:
Wil er nog iemand mee doen? Dan kunnen we je gewoon kicken en kan iemand anders worden toegevoegd.
Als er nog een plek is zou ik graag meedoen.

• RudyL
Bazziek schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:57:
[...]

Als er nog een plek is zou ik graag meedoen.
Je hebt pm's om te joinen.
apis29 schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:58:
[...]

Is de draft volgorde al bekend?
Volgens mij pas om half 8

LOETKE

• RudyL
Het is spijtig voor Jorizzz dat hij niet kan meedoen, maar gelukkig voor ons is Bazziek toegevoegd en zijn we voor nu dus weer compleet.

LOETKE

• Bad Brains
Newb vraag, je draft 1 QB neem ik aan, die andere haal je van de waiver wire wanneer je hem nodig hebt (bye)?

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:43:
Newb vraag, je draft 1 QB neem ik aan, die andere haal je van de waiver wire wanneer je hem nodig hebt (bye)?
Moet je niet iemand anders dumpen dan?

• Bad Brains
apis29 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:52:
[...]

Moet je niet iemand anders dumpen dan?
Je hebt 6 reserves he.
Zo las ik het.

----------------Gameday--------------
QB: 1
RB: 2
WR: 2
TE: 1

W/R: 1 (Flex)
K: 1
DEF: 1

--------------Reserves----------------
Bench: 6
Res: 1

[Voor 48% gewijzigd door Bad Brains op 04-09-2022 15:58]

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:53:
[...]

Je hebt 6 reserves he.

Lijkt me plek genoeg om QB2 te draften :P . Zal ook afhangen van je draft positie straks denk ik dan en wie je als QB1 kan oppikken ...

• RudyL
In je bye week is het inderdaad verstandig een QB van de waiver wire te halen, dat zal waarschijnlijk ook noodzakelijk zijn bij de TE, of je moet de keuze direct maken voor meerdere QB's en TE's. Is het overwegen waard wellicht in de latere ronden, maar of het een RB / WR laten liggen waard is, tja eigen keuze

LOETKE

• RudyL
apis29 schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:59:
[...]

Lijkt me plek genoeg om QB2 te draften :P . Zal ook afhangen van je draft positie straks denk ik dan en wie je als QB1 kan oppikken ...
Vooral dat laatste, als je Allen draft als QB zal ik niet snel een extra QB draften. Heb je bijv niet een van de top 8 QB's, zou je een tweede QB kunnen draften. Alles geheel afhankelijk van best available op het moment dat jij mag picken

LOETKE

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

RudyL schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:01:
In je bye week is het inderdaad verstandig een QB van de waiver wire te halen, dat zal waarschijnlijk ook noodzakelijk zijn bij de TE, of je moet de keuze direct maken voor meerdere QB's en TE's. Is het overwegen waard wellicht in de latere ronden, maar of het een RB / WR laten liggen waard is, tja eigen keuze
Imho gaat het niet alleen om de bye weeks. Welke spelers je opstelt, is ook afhankelijk welke tegenstanders ze krijgen. Zo kan een gemiddelde speler tegen een slecht team, beter scoren dan een goede speler tegen een net zo goede tegenstander.
Dat is voor mij een reden om sowieso 2 qb's te draften.
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:53:
[...]

Je hebt 6 reserves he.
Zo las ik het.

----------------Gameday--------------

--------------Reserves----------------
Voor zover ik het begrijp is de RES alleen beschikbaar voor geblesseerde spelers.
Misschien overbodig, maar de Benched spelers leveren uiteraard geen punten op.

• RudyL
Ja de RES (2 plekken) is alleen voor spelers die die week niet spelen door bijv Covid, of een blessure. Je kan dus niet iedereen naar de RES plekken verplaatsen en zal ook weer plek op de bench moeten hebben wil je ze weer kunnen gebruiken

LOETKE

• RudyL
TheZoo schreef op zondag 4 september 2022 @ 16:14:
[...]

Imho gaat het niet alleen om de bye weeks. Welke spelers je opstelt, is ook afhankelijk welke tegenstanders ze krijgen. Zo kan een gemiddelde speler tegen een slecht team, beter scoren dan een goede speler tegen een net zo goede tegenstander.
Dat is voor mij een reden om sowieso 2 qb's te draften.
[...]
Dat is ook wat ik wil zeggen, maar als ik Allen, Mahomes, Herbert draft is de kans klein dat ik bijv zeg, ik denk dat Carr deze week beter scoort. Of ik dan een bench plek daarvoor inlever, dat waag ik te betwijfelen

LOETKE

• Flix20
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 15:43:
Je kan ook strategisch draften.
Als je ziet er dat er nog een top speler, zoals bv een QB, beschikbaar is, die draften en later als trade bait gebruiken.

• Jorizzz
Mooi dat er weer een even aantal is. Ik had het niet gered met de draft ook. Have fun allemaal in elk geval!

• Bad Brains
Overigens dit is ons "subdomain" op NFL.
Voor direct access.

https://got2022.league.fantasy.nfl.com/

• apis29
  • Niet online
https://tweakers.net/i/8ScVvySJK7Xn7n9wWdpC1ZWKJt8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sAoJViLIIaNK9gYCj9kfjFce.png?f=user_large

Wat houdt dat in? Pick geruild?

• Bad Brains
Snake draft?

NM, ik weet het niet.

[Voor 57% gewijzigd door Bad Brains op 04-09-2022 19:44]

• apis29
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:44:
Snake draft?

NM, ik weet het niet.
Je kan al inloggen in de draft room, zie bij 4 teams dit symbool erbij :? . En jij mag als eerste ... feel the pressure >:)

• Bazziek
Dat ze nog niet online zijn en op autopick staan

• Bad Brains
ja ja, 1st nooit goed :)

• apis29
  • Niet online
Bazziek schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:47:
[...]

Dat ze nog niet online zijn en op autopick staan
Aan autopick zat ik idd al te denken inmiddels ja ...

• Bazziek
@chevsticks @Awaken1 @Miggel nog 5 minuten tot de draft

• RudyL
@chevsticks
@Miggel
@Awaken1

Let op! We gaan zo draften

LOETKE

• Miggel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-01 13:17
Ik ben er hoor :)

• Miggel

Dat kan niet mis gaan dit seizoen natuurlijk ;)

• Bad Brains
Lekker hoor, zal zo even mijn team posten.

• Bazziek

Het mailtje dat ik van de NFL kreeg geeft me niet veel hoop :+

• Bad Brains
yoo, waar haal ik die stats.

lol, wat weet de NFL website er nou van. oOo _O-

[Voor 119% gewijzigd door Bad Brains op 04-09-2022 21:21]

• apis29
  • Niet online
Miggel schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:16:
[Afbeelding]

Dat kan niet mis gaan dit seizoen natuurlijk ;)
Die Dobbins wilde ik dus ook net gaan picken in die ronde :+
Draft Recap

[Voor 14% gewijzigd door apis29 op 04-09-2022 21:18]

• Miggel
Bij mij staat het hier:
https://fantasy.nfl.com/league/10847059/draftresults

Anders > League > Draft Recap

• Bazziek

• chevsticks

Yikes , dat wordt nog een leuk seizoen.

• alwind
Selecting 10th overall isn't always ideal, but the GM of Alwin handled it well, building a roster capable of making the playoffs. With their first five picks, they focused on balance, acquiring a quarterback, two running backs, and two wide receivers. By draft's end, Alwin secured one of the highest-scoring trios of running backs in the league.

en ik heb geen idee welke :P

• RudyL
DRAFT SUMMARY
After picking ninth overall, RFT 85'ers is projected to land in eighth place in GoT Football League. Let's hope that prediction serves as bulletin board material. With six wide receivers on the roster, they have both quality and quantity at that spot. Their receivers are projected to average 197.38 points this season, a bit more than the league average of 195.48. Not surprisingly, RFT 85'ers landed one of the most prolific tandems of wide receivers in the league.

The other league managers may have passed over a diamond in the rough, as Joe Burrow dropped to the 81st overall pick versus an ADP of 55.7.
According to ADP, it was a bit of a reach selecting Dameon Pierce in the 8th round (88th overall pick versus an ADP of 129.5 across all NFL.com leagues).

Ben wel benieuwd naar Apis zijn stats, want die schat ik hoog in, maar goed ik ben dan ook meer tevreden met mijn team dan NFL is. Tja wel wat vraagtekens bij een Waller bijv. gezien zijn injuries en zijn de Lions nu aanvallend wat verbeterd zodat Swift kan blijven scoren? Wel heel happy met mijn WR groep, Chase, Brown, Sutton en een goede bench daarvoor.

LOETKE

• Bad Brains
RudyL schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:58:
Wel heel happy met mijn WR groep, Chase, Brown, Sutton en een goede bench daarvoor.
Sutton's a baller.

• RudyL
Tja met een Wilson als QB dit jaar wat meer vertrouwen in de WR's van de Broncos. Dus blij dat hij laag was ingeschaald want ik verwacht een goede connectie tussen die twee.

Pierce overigens gedraft na zijn preseason vs 49ers. Het cutten van Mack en 'de' start rol bij Texans (ook al is dat een matig team, voldoende rb punten potentieel. Dan maar een reach.

[Voor 22% gewijzigd door RudyL op 04-09-2022 22:08]

LOETKE

• Bad Brains
Ik kon omdat ik Jevonte al had gekozen niets meer van de Broncos nemen want mijn eerste 7 picks kwamen in 3 bye's (9-11-13)
Dat was ook dat ik in de chat zei van; guy's hou je Bye's in de gaten.
Daarna toch lekker doorgedraft. Jammer dat ik de originele draft niet meer kan vinden met de Bye's.
Die zijn in je team opeens niet meer relevant <(o.0)> 7(8)7

• Flix20
Kan ook een keuze zijn. Bewust 1 bye week nemen zodat je er elders minder last van hebt.

• BSTNjitRam
Ik heb een B- gekregen van NFL en wordt ingeschat op een 10e plek.
Ik weet alleen niet of het (toen nog) niet hebben van een Defense die rating veel pijn heeft gedaan.
Ondertussen wel al getrade voor de KC Defense maar de rating verandert uiteraard niet meer.

• alwind
ik hoef nu nog niks aan de opstelling te doen toch. Alleen in de bye weken?

• RudyL
alwind schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:38:
Standaard zullen je beste spelers nu geselecteerd zijn, maar als jij denkt dat die ene speler op de bank beter scoort dan je basis speler ben je vrij deze te wisselen

LOETKE

• Bad Brains
alwind schreef op zondag 4 september 2022 @ 22:38:
Kijken of ze tegen crap teams spelen of hele goeie teams is wel een must.
Zo kan je mindere RB/WR/TE meer punten scoren tegen een crap team.

Er is geen goeie keuze/strategy, het is allemaal luck of the day.

• Bad Brains
Oh, voor wie Jevonte niet kent.
Jevonte Williams (rookie) highlights.

Wat een beest.
The new Terrel Davis.

[Voor 7% gewijzigd door Bad Brains op 04-09-2022 23:02]

• RudyL
Bad Brains schreef op zondag 4 september 2022 @ 23:02:
Oh, voor wie Jevonte niet kent.
Jevonte Williams (rookie) highlights.

Wat een beest.
The new Terrel Davis.
Zonder Melvin was Jevonte een absolute first rounder. Had hem graag gehad, maar onmogelijk gezien de draft positie en het geen toen beschikbaar was.

Meest opmerkelijke vond ik overigens dat ik McPherson nog kon draften als kicker, terwijl ik de laatste was die een kicker kon kiezen. Heb ik wat gemist over hen.

LOETKE

• apis29
  • Niet online
RudyL schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:58:
Ben wel benieuwd naar Apis zijn stats, want die schat ik hoog in, maar goed ik ben dan ook meer tevreden met mijn team dan NFL is. Tja wel wat vraagtekens bij een Waller bijv. gezien zijn injuries en zijn de Lions nu aanvallend wat verbeterd zodat Swift kan blijven scoren? Wel heel happy met mijn WR groep, Chase, Brown, Sutton en een goede bench daarvoor.
Het grappige is, want ik vond het eigenlijk ook wel een aardig team na afloop (beter dan ik in eerste instantie dacht), maar volgens de site heb ik het slechtste team van de live pickers :+ (een C rating zelfs). Het enige positieve (of sterke) punt is eigenlijk de defense ... (nou heb ik wel drie RB's met dezelfde bye week dus weet niet of het mee doorgerekend is) ... en de upside potential van m'n WR's.

En die kicker is precies die ik eigenlijk wilde kiezen maar totaal niet meer op zn naam of team kon komen. Tijdens de draft in die minuut nog snel proberen te achterhalen maar kwam bij die van Baltimore uit en die was toen al weg ... (niet dat het allemaal zóveel uitmaakt).
Draft Summary
After drafting eighth in the opening round, Sin City Scorpions will look to extend beyond their post-draft prognostication. They decided that the time for wide receivers was early, using three of their first four picks on that position. In spite of that positional emphasis, Sin City Scorpions landed a threesome of wide receivers with the best opportunity to improve.
  • According to ADP, it was a bit of a reach selecting Rashod Bateman in the 7th round (80th overall pick versus an ADP of 120.1 across all NFL.com leagues).
  • With 780 projected rushing yards (ranking fourth among QBs), Jalen Hurts has multiple ways to bring in points.

[Voor 47% gewijzigd door apis29 op 05-09-2022 01:03]

• Bad Brains
Lijstje, want het kan. ;)
Heb echt geprobeerd rekening te houden met Bye's maar dat is makkelijker gedacht dan gedaan.

-----------------STARTERS---------------------

QB Matthew Stafford - LA Bye - WK 07

RB Christian McCaffrey - CAR Bye - WK 13
RB Javonte Williams - DEN Bye - WK 07

WR Mike Evans - TB Bye - WK 11
WR Marquise Brown - ARI Bye - WK 13

TE George Kittle - SF Bye - WK 09
W/R WR Jaylen Waddle - MIA Bye - WK 11

K Younghoe Koo - ATL Bye - WK 14
DEF Indianapolis Colts Bye - WK 14

-------------------Bench----------------------------

RB Darrell Henderson - LA Bye - WK 07
RB Nyheim Hines - IND Bye - WK 14

WR Chris Godwin - TB Bye - WK 11
WR Marvin Jones - JAX Bye - WK 11
WR Allen Lazard - GB Bye - WK 14

TE Robert Tonyan - GB Bye - WK 14

[Voor 7% gewijzigd door Bad Brains op 05-09-2022 08:47]

• RudyL
Bad Brains schreef op maandag 5 september 2022 @ 08:45:
Lijstje, want het kan. ;)
Heb echt geprobeerd rekening te houden met Bye's maar dat is makkelijker gedacht dan gedaan.
Ik heb er een aantal keer wel naar gekeken, of de speler die ik op de queue zette wel een niet te veel voorkomende Bye week had. Ben er aardig in geslaagd er wel in te variëren.

LOETKE

• TheZoo

TheZoo

Animals Behind Bars

I am fully capable of f*cking this up: _O-

• RudyL
Poeh wat een cijfers, met de beste WR, QB, Kicker en Defense zal dat wel te maken hebben.

LOETKE

• Bad Brains
Koibois is geen top 10 defense, of Micah moet weer zo'n ongekend jaar hebben (of beter)

• apis29
  • Niet online
Spiegeltje, spiegeltje ... :P (week 1 verwacht ik iig wel een loss gezien de tegenstanders die m'n bepalende spelers hebben)

[Voor 4% gewijzigd door apis29 op 05-09-2022 16:41]

• RudyL
In de nacht van donderdag op vrijdag starten we met de wedstrijd Bills - Rams (direct wel een heel gaaf affiche), heb je / of kijk je naar spelers van deze teams om toe te voegen, dan moet je ze in de basis zetten voordat de wedstrijd aanvangt. Daarna zijn ze uiteraard niet meer te wisselen van bank naar basis of vice versa.

Een general tip voor mogelijk iedereen, bij mijn basis team zet ik altijd de speler met de laatste game op de FLEX positie, ook al is dat in theorie mijn beste speler. Het maakt qua score en punten niet uit of deze speler op RB1, RB2 of Flex wordt opgesteld mocht het een RB betreffen, maar geeft je net wat meer flexibiliteit als deze speler alsnog uitvalt hij kan dan namelijk nog vervangen worden door zowel een RB als WR.

LOETKE

• Flix20
En wees ook niet bang om een speler niet op te stellen als je op maandag al voorstaat en jij nog 1 speler hebt te gaan en de ander geen.

Zo heb ik wel eens een matchup verloren omdat m'n defense ineens -8 punten had en ik de monday night game inging met een voorsprong van 5 punten.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:51:
En wees ook niet bang om een speler niet op te stellen als je op maandag al voorstaat en jij nog 1 speler hebt te gaan en de ander geen.

Zo heb ik wel eens een matchup verloren omdat m'n defense ineens -8 punten had en ik de monday night game inging met een voorsprong van 5 punten.
Hoe doe je dat dan, moet je de defense dan waiven?

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:58:
[...]

Hoe doe je dat dan, moet je de defense dan waiven?
Gewoon niet op stellen, op de bench zetten.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:00:
[...]

Gewoon niet op stellen, op de bench zetten.
Maar dan moet je wel een bank plek beschikbaar hebben, dus je moet iets of iemand dan waiven als je uit gaat van een vol team.

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:01:
[...]

Maar dan moet je wel een bank plek beschikbaar hebben, dus je moet iets of iemand dan waiven als je uit gaat van een vol team.
Wij gebruiken de Yahoo fantasy, daar zit er geen max aan de aantal bench spots.
Je hebt 15 slots die je kan vullen met de standaard 1/2/3/1/1/ line-up. Ik zou dus ook m'n volledige team op de bank kunnen zetten.

• RudyL
Flix20 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:07:
[...]

Wij gebruiken de Yahoo fantasy, daar zit er geen max aan de aantal bench spots.
Je hebt 15 slots die je kan vullen met de standaard 1/2/3/1/1/ line-up. Ik zou dus ook m'n volledige team op de bank kunnen zetten.
Oké heel benieuw hoe dat er dan uitziet, want naast je 7 wissels kan je dus ook je volledige basis op de bank zetten, zodat je 15 spelers op de bank hebt?

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:13:
[...]

Oké heel benieuw hoe dat er dan uitziet, want naast je 7 wissels kan je dus ook je volledige basis op de bank zetten, zodat je 15 spelers op de bank hebt?
DAt ziet er zo uit.

• RudyL
Ah ik zie dat dit toch ook wel mogelijk is op NFL.com fantasy. Thanks dat is inderdaad wel een goede tip, minpunten van een defense je wedstrijd op verliezen dat is |:(

LOETKE

• Flix20
RudyL schreef op woensdag 7 september 2022 @ 10:20:
[...]

Ah ik zie dat dit toch ook wel mogelijk is op NFL.com fantasy. Thanks dat is inderdaad wel een goede tip, minpunten van een defense je wedstrijd op verliezen dat is |:(
Ja geloof me, dat overkomt je maar 1 keer...

Ben wel benieuwd naar m'n team dit jaar. Ik heb het gevoel dat ik een heel erg boom or bust team heb.
De ene week punten scoren dat je niet weet waar het vandaan komt, de andere week dat je uberhaupt blij gaat zijn dat je de 60 voorbij komt.

Dat is wel een bewuste keuze geweest omdat de laatste 3 kampioenen bij ons ook zo'n team hadden.
Die hebben dan de mazzel gehad dat ze precies in de 2 playoff wedstrijden mega scores neer zetten.
Waar ik met een solide allround team daar de dupe van was.

Pagina: 1 2 3 ... 6 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee