De reclames mogen niet uitgezonden worden vanwege een rechten dingetje. Is al eeuwen zo. Maar game pass is 99 cent. Meer dan waard!Beakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:49:
Dacht dat we met ESPN 4 de Amerikaanse reclames kregen, maar zit nu de helft van de tegen een lelijk 4:3 stadium overzicht te kijken?
Ah ja ik keek altijd op de BBC en toen dat weg ging ESPN 1 dus vandaar dat dit voor mij nieuw is. Gamepass voor 99 cent zeg je?Erazzzer schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:52:
[...]
De reclames mogen niet uitgezonden worden vanwege een rechten dingetje. Is al eeuwen zo. Maar game pass is 99 cent. Meer dan waard!
Ja, op DAZNBeakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 00:53:
[...]
Ah ja ik keek altijd op de BBC en toen dat weg ging ESPN 1 dus vandaar dat dit voor mij nieuw is. Gamepass voor 99 cent zeg je?
Award voor de meest bizarre ad gaat naar Jezus denk ik...
Was vorig jaar ook.Beakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:03:
[...]
Gelukt 👍 lekker cheap ook voor de complete ervaring. Heb ik dit al jaren gemist of is dit nieuw?
Heb je al jaren gemistBeakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:03:
[...]
Gelukt 👍 lekker cheap ook voor de complete ervaring. Heb ik dit al jaren gemist of is dit nieuw?
Klopt, was vroeger via NFL Network.marijn15 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:08:
Toch wel eerste jaar dat nu via Dazn gaat?
Nice. 9'rs balls.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
49’ers doen het beter dan ik had verwacht.
[ Voor 4% gewijzigd door CyBeRSPiN op 12-02-2024 01:31 ]
Voor de eerste keer in jaaaren vind ik het vóór halftime al spannend.
Que? Van welk jaar kijk je de herhaling?zetje01 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:31:
Voor de eerste keer in jaaaren vind ik het vóór halftime al spannend.
Wat een zure manier om een blessure op te lopen
Altijd fijn als Romo commentaar geeft.
Als hij een play called dan is het meestal ook correct. Best insane.
Als hij een play called dan is het meestal ook correct. Best insane.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Na BLM, "stand up for jewish (all) hate"
Only in murika.
Only in murika.
Wie anders dan Mccaffrey, wat een geweldenaar is dat toch zeg...
Nee, het begin leek mij ook geen opzet, maar het eindigde wel goed...Beakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:52:
Netjes. Was niet de opzet van de play leek mij anders wel een hele mooie play
??zetje01 schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:53:
[...]
Nee, het begin leek mij ook geen opzet, maar het eindigde wel goed...
Purdy gooit toch achter de LOS, op geen enkele andere manier kun je erna nog een forward pass gooien.
Duidelijk een trickplay die goed uitgevoerd werd.
Normaal een staple van Reed.
Ik verwacht overigens geen nipple-gate deze halftime.
Op mij kwam de breedtepass over als toevallige improvisatie.Bad Brains schreef op maandag 12 februari 2024 @ 01:56:
[...]
??
Purdy gooit toch achter de LOS, op geen enkele andere manier kun je erna nog een forward pass gooien.
Duidelijk een trickplay die goed uitgevoerd werd.
Normaal een staple van Reed.
Leuke wedstrijd tot nu toe. De niners vallen me niet tegen. Hopelijk kunnen ze dat volhouden.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Het is mooi dat er live gezongen wordt, maar het klinkt voor geen meter.
Ik zou het thuis niet opzetten, nee.MadDogMcCree schreef op maandag 12 februari 2024 @ 02:28:
Het is mooi dat er live gezongen wordt, maar het klinkt voor geen meter.
Niet eens in m'n schuur, trouwens.
Ik heb ook geen idee wie al die artiesten zijn.
Usher en Alicia Keys ok, maar de rest?
Ok, nu even Lil Jon.
Usher en Alicia Keys ok, maar de rest?
Ok, nu even Lil Jon.
niet te doen deze halftime show.... maar de media zal het morgen wel weer de hemel inprijzen...
[ Voor 46% gewijzigd door fredgroes op 12-02-2024 02:36 ]
Dat neppubliek rond dat podium is ook weer typisch iets Amerikaans. Ik snap dat het beter op beeld komt, maar het is toch treurig dat er geacteerde fans staan.
Ik heb wel weer zin om NFS Underground te spelen nu.
Ik heb wel weer zin om NFS Underground te spelen nu.
Ik vond het een heerlijke show, erg vermakelijk, zoals entertainment hoort te zijn.
Laatste 3 minuten waren ok. De rest was een circus dat mij niet veel zei, maar ik ken zijn muziek verder ook niet
Een valse start, maar bouwde toch wel lekker op naar het einde toe
Idd. Alles wat Usher ‘zong’ met dat microfoontje op z’n hoofd was onverstaanbaar… eigenlijk gewoon gênant.fredgroes schreef op maandag 12 februari 2024 @ 02:35:
niet te doen deze halftime show.... maar de media zal het morgen wel weer de hemel inprijzen...
Maarja, helaas is Mahomes er duidelijk ook van geschrokken
Ja apart dat je met zo'n productie met een trillend microfoontje op een sprietje loopt die niet eens recht voor je mond zit.Smobbo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 02:50:
[...]
Idd. Alles wat Usher ‘zong’ met dat microfoontje op z’n hoofd was onverstaanbaar… eigenlijk gewoon gênant.
Mahomes begint op stoom te komen, en de Niners lijken het een beetje kwijt. Ik ben bang dat dit fout gaat voor SF.
Dat was snel.
Oei.
Hahaha, blocked!
Hahaha, blocked!
[ Voor 69% gewijzigd door zetje01 op 12-02-2024 03:42 ]
Dat willen we zien! Risico op 4th down en dan de TD.
Raar dat de kick gemist wordt.
Raar dat de kick gemist wordt.
Oh yes!
Komt weer een snelle touchdown ... maar nu even niet!
Komt weer een snelle touchdown ... maar nu even niet!
[ Voor 22% gewijzigd door zetje01 op 12-02-2024 03:53 ]
Als het maar geen overtime wordt. Is al laat zat
Ik hoop op een succesvolle drive voor SF en dan lekker slapen.
Dat kon wel 19-19 worden.. en overtimeMalfunctions schreef op maandag 12 februari 2024 @ 04:05:
Ik hoop op een succesvolle drive voor SF en dan lekker slapen.
Maar dit is wel veel tijd voor Mahomes.
Ik heb het wel eens in minder tijd zien gebeuren..
Ik heb het wel eens in minder tijd zien gebeuren..
Die misser van de kicker van de 49ers is dus een dure…
Ja dat voorspelden we al toen hij hem miste maar had sterke hoop dat ze het zouden voorkomen 😅Smobbo schreef op maandag 12 februari 2024 @ 04:16:
Die misser van de kicker van de 49ers is dus een dure…
De helft van mijn bezoek heeft het al opgegeven 🤣
Ik heb ook het idee dat deze wedstrijd langer duurt dan voorgaande jaren.
Nog los van de overtime die er nu is.
[ Voor 21% gewijzigd door Malfunctions op 12-02-2024 04:28 ]
is pas 4 uur bezig... en ze hebben net een nieuwe gestart, hoorde ik net ;-)Malfunctions schreef op maandag 12 februari 2024 @ 04:27:
Ik heb ook het idee dat deze wedstrijd langer duurt dan voorgaande jaren.
[ Voor 9% gewijzigd door zetje01 op 12-02-2024 04:29 ]
Blij dat ik morgen vandaag vrij heb genomen
Coding in the cold; <brrrrr />
Ziet er niet goed uit dit..
Onverwacht, maar verdiend. Nu nog even de huldiging en misschien een aanzoek, en dan lekker slapen
Coding in the cold; <brrrrr />
Gedurende het seizoen niet verwacht. In de play-offs tegen mijn verwachting in gewonnen van de Ravens, en zelfs vannacht een aantal keer gedacht dat het over en uit was. En dan toch winnen, eigenlijk het mooist om het op deze manier te doen! Go Chiefs!!!
Ja. Ik ben bij 4rd gaan pitten, ben blij dat ik dat gedaan had omdat er nog een verlenging kwam.Beakzz schreef op maandag 12 februari 2024 @ 04:49:
Wat een slap spel van de 49’ers de laatste minuten. Echt weg gegeven
Wel weer op zn Amerikaans de beslissing in de laatste seconden, was vermakelijk, maar zeker erg zuur voor de 49'ers.. Die gemiste field goal nekte ze.
Gemiste PAT bedoel je denk ik. Maar goed, dat is natuurlijk altijd lastig, want als die er wel in was gegaan, dan hadden de Chiefs in het verdere verloop wellicht andere keuzes gemaakt. Snap dat het nu voelt of dat ene punt je de wedstrijd gekost heeft, maar daar ligt het denk ik niet aan.CyBeRSPiN schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:56:
[...]
Ja. Ik ben bij 4rd gaan pitten, ben blij dat ik dat gedaan had omdat er nog een verlenging kwam.
Wel weer op zn Amerikaans de beslissing in de laatste seconden, was vermakelijk, maar zeker erg zuur voor de 49'ers.. Die gemiste field goal nekte ze.
Voor het eerst in jaren niet live gekeken, maar vanochtend de wedstrijd aangezet en gekeken. Ik zoeken naar het superbowl topic, maar kennelijk was de animo er niet dit jaar (why not?)
Twee helften met verschillende gezichten, de eerste ging redelijk gelijk op met een lichte overhand van SF. Maar beide teams snoeistrakke defense.
Tweede helft was wat vermakelijker omdat er meer gebeurde in plaats van "punt city 2024".
Tijdens de overtime werd het echt nagelbijten, aparte laatste play van KC (gezien de klok enzo) maar uiteindelijk terechte overwinning.
Halftime show was wel vermakelijk, beter dan vorig jaar.
Volkslied werd echt verkracht aan het begin, echt bizar slecht. Geen wonder dat die artiesten geen salaris krijgen voor hun optreden. Ik zou zelf geld toe moeten krijgen om dat aan te horen...
Twee helften met verschillende gezichten, de eerste ging redelijk gelijk op met een lichte overhand van SF. Maar beide teams snoeistrakke defense.
Tweede helft was wat vermakelijker omdat er meer gebeurde in plaats van "punt city 2024".
Tijdens de overtime werd het echt nagelbijten, aparte laatste play van KC (gezien de klok enzo) maar uiteindelijk terechte overwinning.
Halftime show was wel vermakelijk, beter dan vorig jaar.
Volkslied werd echt verkracht aan het begin, echt bizar slecht. Geen wonder dat die artiesten geen salaris krijgen voor hun optreden. Ik zou zelf geld toe moeten krijgen om dat aan te horen...
[ Voor 18% gewijzigd door rockhopper op 12-02-2024 13:35 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik had verwacht dat 49ers dit zonder veel problemen zouden winnen, vooral na de eerste helft, maar Chiefs speelden een hele goede tweede helft om de wedstrijd mee te nemen naar de verlenging en uiteindelijk wonnen ze die. Een van de beste Super Bowl-spellen aller tijden.
Superbowls met twee goeie defenses zijn zo saai als het maar kan, en dat bleek maar weer.GavinTom schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 19:16:
Een van de beste Super Bowl-spellen aller tijden.
Als je team heeft gewonnen dan heb je een gekleurde bril op.
Mwah, dat vind ik wel heel stellig. De eerste twee kwarten, daar wil ik nog wel met je meegaan. Maar daarna was het toch gewoon tot aan het einde van de reguliere speeltijd en die van de OT hartstikke spannend? Genoeg mensen gesproken die neutraal in de game zaten, maar het toch spannend vinden in elk geval.Bad Brains schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:18:
[...]
Superbowls met twee goeie defenses zijn zo saai als het maar kan, en dat bleek maar weer.
Als je team heeft gewonnen dan heb je een gekleurde bril op.
Leuke season opener IMO.
spoiler:
Worthy was paar keer mooi op de brommer! 
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb alleen de samenvatting gezien maar dat zag er inderdaad uit als een leuke wedstrijd.
Altijd leuk de Tom Grossi reacties op de wedstrijden:
Had vannacht de NBC broadcast opgenomen en vanochtend in z'n geheel teruggekeken.Amelandbor schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:52:
Heb alleen de samenvatting gezien maar dat zag er inderdaad uit als een leuke wedstrijd.
Wel de commercials doorgespoeld natuurlijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb ook vanmorgen de hele game teruggekeken. Toch nog een voordeel aan ziek thuis zitten. Maar holy fuck wat een heerlijke opener! Zo blij dat het seizoen weer begonnen is ook. Vannacht de Brazil game, dus morgenochtend weer een (hopelijk) mooie game kijken.Rivanov schreef op vrijdag 6 september 2024 @ 11:59:
[...]
Had vannacht de NBC broadcast opgenomen en vanochtend in z'n geheel teruggekeken.
Wel de commercials doorgespoeld natuurlijk.
NVM. NFL laat geen embedded video toe.
[ Voor 85% gewijzigd door Rivanov op 06-09-2024 12:16 ]
spoiler:
Texas gaat aardig over Michigan heen op dit moment.
Matthew McConaughey solliciteert ook naar FOX analyst positie.
Tom heeft morgen z’n debuut op FOX bij Cowboys at Browns. 
:strip_exif()/f/image/rbyi2nFmZ4dFTbtqs98Cx899.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Rivanov op 07-09-2024 19:56 ]
Allemaal Patriots fans hier, de bandwagon has crashed, pick the Kansas City Chefs.
Iemand enig idee rond welke periode het schema van een nieuw seizoen bekend wordt gemaakt?
Wij gaan volgend jaar weer terug naar de USA en gaan bewust in september, aangezien het College Football en NFL seizoen dan zéker weer zijn begonnen. Maar we zijn nog aan het twijfelen naar welk gebied we gaan.
In 2016 zijn we naar de West Coast geweest en in 2017 naar Florida (en 2013 en 2022 naar New York). In 2017 de pre-season game van de Tampa Bay Buccaneers tegen Jacksonville Jaguars bezocht (in Tampa) en dat smaakte naar meer.
Dus willen volgend jaar weer een NFL wedstrijd bezoeken, maar dan zou het handig zijn als we ook in de buurt zitten waar een NFL wedstrijd gespeeld wordt.
Eventueel een College Football game, die kans is wat groter dat die in de buurt gespeeld wordt lijkt me.
Wij gaan volgend jaar weer terug naar de USA en gaan bewust in september, aangezien het College Football en NFL seizoen dan zéker weer zijn begonnen. Maar we zijn nog aan het twijfelen naar welk gebied we gaan.
In 2016 zijn we naar de West Coast geweest en in 2017 naar Florida (en 2013 en 2022 naar New York). In 2017 de pre-season game van de Tampa Bay Buccaneers tegen Jacksonville Jaguars bezocht (in Tampa) en dat smaakte naar meer.
Dus willen volgend jaar weer een NFL wedstrijd bezoeken, maar dan zou het handig zijn als we ook in de buurt zitten waar een NFL wedstrijd gespeeld wordt.
Eventueel een College Football game, die kans is wat groter dat die in de buurt gespeeld wordt lijkt me.
Schema wordt gemaakt vlak na de draft dus ergens in mei.
Thanks!Bad Brains schreef op zondag 8 september 2024 @ 10:51:
Schema wordt gemaakt vlak na de draft dus ergens in mei.
America being America. Tyreek Hill wordt onderweg naar het stadion aangehouden vanwege te hard rijden. Wordt als een crimineel in de boeien geslagen, met z’n buik op het asfalt.
Speelt vanavond gewoon.
Tyreek is de grootste schoft in de NFL.
En nee, dan overdrijf ik niet.
Deshaun Watson over het hoofd gezien?Bad Brains schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:24:
Tyreek is de grootste schoft in de NFL.
je bent patriots fan in goede en slechte tijden. Volgens mij waren ze gisteren wel goed bezig tegen de browns?Bad Brains schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 22:46:
Allemaal Patriots fans hier, de bandwagon has crashed, pick the Kansas City Chefs.
Niet helemaal in detail gezien want op andere scherm zat ik honkbal te kijken...
en de chiefs supporteren... nou nee. Helemaal klaar met die Taylor Swift die om de havenklap in beeld komt...
[ Voor 12% gewijzigd door fredgroes op 09-09-2024 15:36 ]
Dan heb je inderdaad niet heel goed gekeken, want ze speelden tegen de Bengals, het was Cowboys@Brownsfredgroes schreef op maandag 9 september 2024 @ 13:24:
[...]
je bent patriots fan in goede en slechte tijden. Volgens mij waren ze gisteren wel goed bezig tegen de browns?
Niet helemaal in detail gezien want op andere scherm zat ik honkbal te kijken...
Verder was het volgens mij ook echt wel zo dat de Bengals echt slecht speelden (gebaseerd op highlights in Redzone), dus we gaan in verdere games wel zien wat de Pats gaan doen. Zelf geen fan van ze, maar verder ook geen hekel ofzo.
Het MLB seizoen heeft nog een beetje prio bij mij tov het nieuwe NFL seizoen. Over 3 weken is het reguliere seizoen voorbij en kan ik alle aandacht geven aan het NFL seizoen.
Ondertussen is er bodycam footage gereleased...Rivanov schreef op zondag 8 september 2024 @ 18:11:
America being America. Tyreek Hill wordt onderweg naar het stadion aangehouden vanwege te hard rijden. Wordt als een crimineel in de boeien geslagen, met z’n buik op het asfalt.
Speelt vanavond gewoon.
Hadden die agenten het anders kunnen aanpakken... ja...
Had Hill het anders kunnen aanpakken... zeker en die treft hier zonder meer schuld, hij was in overtreding qua snelheid en gordel. En zijn houding was ook niet bepaald 'beleefd' zoals hij zelf eerst liet uitschijnen.
Officer Tatum spitting facts.
Nee hoor, niet alleen Patriots fans. Seahawks zijn 't voor mij! Maar wel in zowel goede tijden en in slechte tijdenBad Brains schreef op zaterdag 7 september 2024 @ 22:46:
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Die is dood toch?Flix20 schreef op donderdag 12 september 2024 @ 09:56:
Lijkt hier wel een juice kanaal....
Payton is not over the hill, my Donkey's are rollin' for once.
7 sacks.
7 sacks.
Ik kijk de NFL met GamePass, maar iemand bij DAZN heeft zitten slapen denk ik, want de reclame vrije hele wedstrijden die er nu staan zijn opeens van 2023 ipv 2024
Vanochtend stonden er wel de juiste wedstrijden. Nog iemand die hier last van heeft? Ik heb ze een e-mail gestuurd.
https://ibb.co/DMnsQX7

https://ibb.co/DMnsQX7
[ Voor 4% gewijzigd door desalniettemin op 03-10-2024 13:30 ]