Knowledge reigns supreme over nearly anything
Altijd.marijn15 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 03:57:
Is een TD nog mogelijk?
Ja, waarom niet? Een hail mary in de dying seconds...marijn15 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 03:57:
Is een TD nog mogelijk?
Ze hebben voor dit soort situaties een script. Play x-y-z dan play a-b-c etc..Jorizzz schreef op maandag 14 februari 2022 @ 03:57:
En ineens gaat het weer lopen bij de Bengals.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Zeker een mooie pot. Spannend tot het einde.The Realone schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:00:
Mooie pot hoor. Beiden verdienden het!
Ff voor de laatste keer, Donald zegt nu zelf als eerste: "to be world champs".
[ Voor 30% gewijzigd door Malfunctions op 14-02-2022 04:03 ]
Draft is simpel. Zuig je tijdens het seizoen, trek je als eerste bij de draftmarijn15 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:05:
Geweldige ervaring, hele wedstrijd boeiend. Ben nu wel echt verkocht aan NFL, echt mooie wedstrijden gezien in de play-offs. Nu de draft voor het eerst ervaren, kijken of ik dat kan gaan begrijpen.
Florio ten top, na het ontslag van Flores er even een drol aan draaien.
Al die jongens in de NFL zijn maar wat blij dat ze mogen spelen, 32 teams met maar 53 spelers en er is genoeg talent.
Tanken is nog niet zo makkelijk want die jongens willen niet verliezen. En iedere speler 100.000$ per wedstrijd geven gaat niet gebeuren.
Of het systeem goed is is een andere vraag. (zou persoonlijk elk blok van 5 plekken verloten voor 1-5 dan 6-10 etc etc.)
Niet voor absolute waarheid aannemen natuurlijk, maar het geeft wel goed aan wat de belangen bij de draft zijn.
Die jongens willen niet verliezen, maar als je bij een team dat toch al zwak is de coach wat "dubieuze calls" kan laten maken maak je winnen wel lastig. Dat gezegd hebbende, ik weet ook niet of dit klopt, maar zoals je aangeeft speelt het systeem dit wel in de kaart. Ik kan mij voorstellen dat er al aardig wat gevalletjes van "we staan 1-14, als we die laatste verliezen hebben we de #1 pick" geweest zijn.Bad Brains schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:16:
[...]
Florio ten top, na het ontslag van Flores er even een drol aan draaien.
Al die jongens in de NFL zijn maar wat blij dat ze mogen spelen, 32 teams met maar 53 spelers en er is genoeg talent.
Tanken is nog niet zo makkelijk want die jongens willen niet verliezen. En iedere speler 100.000$ per wedstrijd geven gaat niet gebeuren.
Of het systeem goed is is een andere vraag. (zou persoonlijk elk blok van 5 plekken verloten voor 1-5 dan 6-10 etc etc.)
Haha, nee zal ik doen, maar wat jij zegt interessant om te lezen over de belangen en de nadelen van het draft systeemThe Realone schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:26:
[...]
Niet voor absolute waarheid aannemen natuurlijk, maar het geeft wel goed aan wat de belangen bij de draft zijn.
Ga het eind april gewoon ervaren
Referees Miss Apparent False-Start Call Against Rams During Game-Winning Drive
This could've changed the outcome of the game https://t.co/IaSSnLPYuZ
— Sports Illustrated (@SInow) 14 februari 2022
Precies die play met die softe holding penalty
https://www.si.com/extra-...ing-drive-penalty-bengals
Wat me nog op viel aan het eind; de Bengals gaven 30 seconden op. Nu wordt er wel vaker de laatste seconden opgegeven, maar in 30sec hadden ze toch makkelijk 1 of 2 acties kunnen proberen? Of was het toch zo uitzichtloos?
Coding in the cold; <brrrrr />
Hier ging de wekker 5:45 weerBelindo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:20:
Mogguh, hier de wekker weer om 6:30toch zeker 2:15 geslapen.
Wat me nog op viel aan het eind; de Bengals gaven 30 seconden op. Nu wordt er wel vaker de laatste seconden opgegeven, maar in 30sec hadden ze toch makkelijk 1 of 2 acties kunnen proberen? Of was het toch zo uitzichtloos?

Maar de Bengals hadden aan het eind de bal niet meer..
Rams hadden meer tijd om de play op te zetten dan er game time was en dat terwijl de klok liepBelindo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 07:20:
Mogguh, hier de wekker weer om 6:30toch zeker 2:15 geslapen.
Hoewel ik dacht neutraal te zijn merk ik toch lichte teleurstelling bij mezelf. Stafford heeft mijn sympathie wel, maar dat weegt niet op tegen mijn antipathie tegen Kroenke.
Ja en die touchdown van de Bengals met die niet geziene facemask overtreding had ook het verloop van de wedstrijd behoorlijk kunnen beïnvloeden...apis29 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 06:25:Referees Miss Apparent False-Start Call Against Rams During Game-Winning Drive
[Twitter]
Precies die play met die softe holding penalty![]()
https://www.si.com/extra-...ing-drive-penalty-bengals
Scheelt maar een 'klein' stukje of er nog een hele tweede helft over is of dat je genaaid wordt in de laatste twee minuten op de alles beslissende drive waar je op weg was een touchdown tegen te voorkomenJorizzz schreef op maandag 14 februari 2022 @ 08:31:
[...]
Ja en die touchdown van de Bengals met die niet geziene facemask overtreding had ook het verloop van de wedstrijd behoorlijk kunnen beïnvloeden...

Malfunctions schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:02:
Tsja, de O-line van de Bengals kon Burrow simpelweg niet goed genoeg beschermen. Dan gaat het fout.
Ff voor de laatste keer, Donald zegt nu zelf als eerste: "to be world champs".
THAT’S WORLD CHAMPION AARON DONALD TO YOU pic.twitter.com/L7oZtgRMOV
— Los Angeles Rams (@RamsNFL) 14 februari 2022
https://profootballtalk.n...fl-peter-king/?cid=fmiatwFootball Morning In America is up!
— Peter King (@peter_king) 14 februari 2022
In my #SuperBowl column, you'll find:
🏆 Scenes from victorious Rams' airport after-party
🏆 McVay draws winning play: 15 Wanda Now X Fade
🏆 Boselli toasts HOF nod with Guinness
🏆 Wentz, Kyler, Payton, Tirico + more!https://t.co/IULcfEsGyc pic.twitter.com/dautDeYWC5
I realize a lot of people think Zach Thomas was wronged in the HoF process. That's okay. He is deserving. I would vote for him. Please ready what I wrote about Sam Mills, who is eminently deserving. https://t.co/U2eaakoM2f
— Peter King (@peter_king) 14 februari 2022
Heb je al een team wat meer je interesse heeft tov andere teams, dan vond ik het vorige jaren vooral leuk om te kijken naar de wensen van je team, de draft class kwaliteits spelers en dan hopen dat ze die speler draften. Ik volg voornamelijk de 49ers en toen ze vorig jaar gingen traden om naar 3 te gaan, weet je ze gaan voor een QB. Dan is het kijken naar de QB class, Lawrence (op zeker 1), maar daarnaast had je Wilson, Lance, Jones & Fields. Dat was je top 5, dan vind ik het leuk om te kijken naar specifieke kwaliteiten en dan vind ik mobiliteit voor een QB een wenselijke toevoeging. Op mijn lijst bleven dus eigenlijk over Lance of Fields. Dan is het leuk om in de eerste draft day te zien dat het Lance wordt (juich momentje, ook al is het nog steeds afwachten wat hij daadwerkelijk kan brengen).marijn15 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 04:05:
Geweldige ervaring, hele wedstrijd boeiend. Ben nu wel echt verkocht aan NFL, echt mooie wedstrijden gezien in de play-offs. Nu de draft voor het eerst ervaren, kijken of ik dat kan gaan begrijpen.
Een jaar daarvoor hoopte ik op Ruggs of Lamb. Voor de WR's in die class zou het best kunnen dat ze weg waren voor de pick van de 49ers, maar Lamb was er nog. Toen was het wel een teleurstelling dat ze gingen voor Kinlaw om Buckner te vervangen (defensieve speler).
De aanloop naar de Draft Day, de mock drafts, de trades, free agency het blijft best nog wel even leuk om NFL te volgen ook al is er geen wedstrijd.
LOETKE
En de samenvatting van de wedstrijd: YouTube: Rams vs. Bengals | Super Bowl LVI Game Highlights
[ Voor 67% gewijzigd door apis29 op 14-02-2022 17:17 ]
Ik heb nu vanaf de wildcards gekeken, ik merk dat ik het verhaal van de Bengals wel erg kan waarderen. Leuk stadion, mooie stad en een komische clublied.RudyL schreef op maandag 14 februari 2022 @ 16:30:
[...]
Heb je al een team wat meer je interesse heeft tov andere teams, dan vond ik het vorige jaren vooral leuk om te kijken naar de wensen van je team, de draft class kwaliteits spelers en dan hopen dat ze die speler draften. Ik volg voornamelijk de 49ers en toen ze vorig jaar gingen traden om naar 3 te gaan, weet je ze gaan voor een QB. Dan is het kijken naar de QB class, Lawrence (op zeker 1), maar daarnaast had je Wilson, Lance, Jones & Fields. Dat was je top 5, dan vind ik het leuk om te kijken naar specifieke kwaliteiten en dan vind ik mobiliteit voor een QB een wenselijke toevoeging. Op mijn lijst bleven dus eigenlijk over Lance of Fields. Dan is het leuk om in de eerste draft day te zien dat het Lance wordt (juich momentje, ook al is het nog steeds afwachten wat hij daadwerkelijk kan brengen).
Een jaar daarvoor hoopte ik op Ruggs of Lamb. Voor de WR's in die class zou het best kunnen dat ze weg waren voor de pick van de 49ers, maar Lamb was er nog. Toen was het wel een teleurstelling dat ze gingen voor Kinlaw om Buckner te vervangen (defensieve speler).
De aanloop naar de Draft Day, de mock drafts, de trades, free agency het blijft best nog wel even leuk om NFL te volgen ook al is er geen wedstrijd.
Wat mij ook helpt zijn de videos van Greenpackers fan Tom Grossi op YouTube, vooral het seizoensoverzicht doet hij op een leuke manier. Verder probeer ik via memes op reddit een beetje beter de fans van NFL en wat er speelt te begrijpen.
Moet zeggen wat je allemaal over de draft zegt echt nog vaag klinkt voor mij, hoe kom jij vooral aan jouw informatie?
Voor de bengals lijkt het bijvoorbeeld logisch dat ze de O-line gaan versterken. Dit om Burrow eens wat minder sacks te laten verwerken. Het komt namelijk veel te vaak voor dat Burrow voordat hij kan gooien al tegen het gras wordt gewerkt. Dan zijn er een aantal opties en ga je je een beetje inlezen in de spelers. Maar hou er rekening mee dat wat je vandaag leest,morgen zo weer anders kan zijn doordat een andere speler wordt aangetrokken of juist weg gaat. Hele leuke tijd, al zeg ik het zelf.
49ers, gaan nu proberen hun quarterback te ruilen. Mogelijk geïnteresseerde teams zijn bijvoorbeeld Tampa Bay of Texans. Ik ben dan benieuwd wat kunnen ze krijgen voor deze QB. Ondanks dat het niet spectaculair is wat hij laat zien, zijn ze cijfers gewoon goed. Als we hem kunnen ruilen voor een hoge 2 ronde, ben je spekkoper. Nouja gewoon veel te volgen
LOETKE
PSN: Flix20-NL
Vooral de laatste met Rodgers.
Stukje rond 1:50 ging ik stukBad Brains schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 20:02:
Hij was niet heeeel grappig, maar sommige zijn wel goed.
Vooral de laatste met Rodgers.
[YouTube: "NFL 2022" — A Bad Lip Reading of the NFL]
You heard it here first, A-Rod naar de Donkeys.
Daarbij een trade tussen de Broncos & Seahawks voor QB Russel Wilson. Voor 4 picks (2 eerste en 2 tweede) en drie spelers is Wilson naar Denver. Kan het van alle partijen wel begrijpen. Seahawks een rebuild en Denver na Manning eindelijk weer een goede QB.
Benieuwd wat er volgt de komende dagen...
LOETKE
LFG!!!
Rodgers heeft nog geen nieuw contract getekend.RudyL schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:01:
Leuk dagje NFL. Rodgers een contract voor 4 jaar a € 200.000.000. Naast dat ook de franchise tag op Adams. Goede dag voor Packers fans.
Daarbij een trade tussen de Broncos & Seahawks voor QB Russel Wilson. Voor 4 picks (2 eerste en 2 tweede) en drie spelers is Wilson naar Denver. Kan het van alle partijen wel begrijpen. Seahawks een rebuild en Denver na Manning eindelijk weer een goede QB.
Benieuwd wat er volgt de komende dagen...
Ja dat tweete hij gister zelf inderdaad. Ben benieuwd hoe dat nou zit.Christoph schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 06:11:
[...]
Rodgers heeft nog geen nieuw contract getekend.
Was me wel dagje gister.
En vanochtend het nieuws dat de rainy city bitch pidgeons ook Bobby Wagner hebben gecut.
Hometown discount hoop ik dan.
Maar met Wilson krijg je ook een makkelijkere free agency en beter spelers met interesse om naar Denver te komen. Een beetje zoals DeMarcus Ware en vrienden graag met Peyton wilde spelen voor "wheinug"
LOETKE
Maar weet toch ook opvallend vaak niet te presteren. Ik vind het niet duur, twee third rounders en daardoor wel oke voor de Washington Commanders, maar denk dat ze daar op een andere QB gehoopt hadden.Bad Brains schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:33:
Wentz is niet zo slecht als men denkt, Wasjingt0n kan zomaar de divisie winnen met hem.
LOETKE
Washington is een slechte franchise, niemand gaat daar graag heen. En met slecht bedoel ik hoe de boel gemanaged wordt.RudyL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:44:
[...]
Maar weet toch ook opvallend vaak niet te presteren. Ik vind het niet duur, twee third rounders en daardoor wel oke voor de Washington Commanders, maar denk dat ze daar op een andere QB gehoopt hadden.
Wentz is een winning QB (50-50) (52-48)? Groot, kan rennen, 3:1 TD picks en een kanon van een arm.
Als Josh Allen het kan, moet Wentz het ook kunnen.
Niet dat ik hem bij de Broncos zou willen, maar er is talent genoeg. Ergens moet het ook aan de coaching liggen. Riviera (dat is nog de HC?) die kan dat wel op het goeie pad krijgen.
Ik zie het talent in hem gewoon veel minder, zeker niet te vergelijken met Josh. Nou het is een verbetering voor ze, niet te duur, dus snap ze wel. Maar hiermee een winnende franchise worden zie ik niet gebeuren. Die blijven ver achter de CowboysBad Brains schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:51:
[...]
Washington is een slechte franchise, niemand gaat daar graag heen. En met slecht bedoel ik hoe de boel gemanaged wordt.
Wentz is een winning QB (50-50) (52-48)? Groot, kan rennen, 3:1 TD picks en een kanon van een arm.
Als Josh Allen het kan, moet Wentz het ook kunnen.
Niet dat ik hem bij de Broncos zou willen, maar er is talent genoeg. Ergens moet het ook aan de coaching liggen. Riviera (dat is nog de HC?) die kan dat wel op het goeie pad krijgen.
LOETKE
Agreed, Jerryworld heeft teveel geld (en is niet "al" te dom)RudyL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:56:
[...]
Ik zie het talent in hem gewoon veel minder, zeker niet te vergelijken met Josh. Nou het is een verbetering voor ze, niet te duur, dus snap ze wel. Maar hiermee een winnende franchise worden zie ik niet gebeuren. Die blijven ver achter de Cowboys
Jeff Bezos buy's the Broncos (hey you can dream)
Hij heeft even, met Pederson de 'It' factor gehad. MAar dat was na z'n blessure weg.
Wat voor mij een teken van een geweldige QB is, is dat die spelers om zich heen beter maakt. Wentz doet dat niet.
Ze hebben in Indy veel weten te verbloemen met die Oline en Taylor.
Wentz heeft ze een aantal games gekost, waaronder de laatste game voor de playoffs waardoor ze deze miste.
Er is een reden dat zowel Pederson in Philly hem opgaf, en nu Reich in Indy, de coaches waar hij z'n beste successen mee gehaald heeft.
Heb toen ook wat verhalen uit Philly gehoord dat hij ook niet zo'n geweldige teammate is. Vooral met z'n eigen ding bezig. Gametape was ie ook niet zo'n ster in.
Maargoed, we gaan het zien. Washington heeft natuurlijk wel een goede trackrecord wat betreft QBs
Wat Bobby Wagner betreft, die zie ik nog wel eens bij de Rams eindigen. Nog even een ring meepakken op een team friendly deal met oBJ, Von en de gang.
Miami heeft momenteel een flinke behoefte op MLB en de meeste cap space in de NFL.
Daarnaast is het ook wel de MO van Miami om spelers die net over hun prime heenzijn, nog even een flink contract te geven om ze vervolgens na 3 jaar te cutten.
Ondertussen gaat de geruchten molen ook los op een potentiele Watson trade naar Seattle.
Vrijdag is een hoorzitting waarmee meer bekend gaat worden van z'n legal situatie. Ben erg benieuwd.
LOETKE
het lijkt waar te zijnJorizzz schreef op maandag 14 maart 2022 @ 07:21:
WTF!?
Brady is back? Of is dit een vroege 1 april grap?
Burp
Een groot verlies voor de Packers en een enorme aanwinst voor de Raiders
LOETKE
Zelfde als DK Metcalf, nu Russel weg is. Wat gaat er met hem gebeuren.
Uiteraard, maar op voorhand pak je hiermee gewoon de beste receiver van de NFL. Alles wat zijn kant ook maar een beetje op komt heeft hij klem, routes die hij rent zijn perfect. Bij DK heb ik altijd meer het idee, alleen een echt gevaar in de diepte. Adams juist op korte routes, dat is 'makkelijker' voor een QB. Ik zie Adams slagen.Bad Brains schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:33:
Valt nog te bezien hoe goed Adams is zonder Rodgers, met Rodgers was hij een absoluut beest.
Zelfde als DK Metcalf, nu Russel weg is. Wat gaat er met hem gebeuren.
LOETKE
Voor 29M per jaar zoek ik wel 2 andere. lol.RudyL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:35:
[...]
Uiteraard, maar op voorhand pak je hiermee gewoon de beste receiver van de NFL.
Beschikbare WR met vergelijkbaar niveau, nee dan zou ik ook Raiders keuze maken.Bad Brains schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:54:
[...]
Voor 29M per jaar zoek ik wel 2 andere. lol.
LOETKE
Voor dezelfde prijs heb ik Stefon Diggs of Courtland Sutton en Allen Robinson.RudyL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:16:
[...]
Beschikbare WR met vergelijkbaar niveau, nee dan zou ik ook Raiders keuze maken.
Ik wist het wel, 29m voor een receivers is ong 10m meer dan de "gemiddelde" top receiver.
De cap is 208M, het is geen voetbal waar je als je miljarden hebt, er miljarden tegenaan gooit.
[ Voor 11% gewijzigd door Bad Brains op 18-03-2022 12:25 ]
Is een reden dat Tom Brady nooit de hoogst betaalde QB is geweest. Zodat zijn team hem kon omringen met meer talent.
Car z'n contract loopt geloof ik ook tot eind van dit seizoen. Dan heb je 2 spelers die bijna 50% van je capspace innemen... Succes om daar een succesvol team mee neer te zetten.
Flix20 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:29:
Toch zie je keer op keer weer een dergelijk contract een team wel handicapt.
Is een reden dat Tom Brady nooit de hoogst betaalde QB is geweest. Zodat zijn team hem kon omringen met meer talent.
Car z'n contract loopt geloof ik ook tot eind van dit seizoen. Dan heb je 2 spelers die bijna 50% van je capspace innemen... Succes om daar een succesvol team mee neer te zetten.
:strip_exif()/f/image/Elu2ZohAbePtluuABwYJkN1h.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik snap het, en snap de cap. Maar Sutton & Robinson zijn gewoon geen Adams. Adams kan je de divisie mee winnen, dat lukt je niet met Sutton of Robinson. Uiteraard, op andere gebieden moet je wat toeleggen, het zijn keuzes die bijv. de 49ers niet willen maken. Die zie ik veel meer op meerdere personen met gemiddelde bedragen sturen dan enkele hele hogen aangevuld met lage salarissen.Bad Brains schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:22:
[...]
Voor dezelfde prijs heb ik Stefon Diggs of Courtland Sutton en Allen Robinson.
Ik wist het wel, 29m voor een receivers is ong 10m meer dan de "gemiddelde" top receiver.
De cap is 208M, het is geen voetbal waar je als je miljarden hebt, er miljarden tegenaan gooit.
Het is gokken en hopen dat ze fit / heel blijven, maakt het hele cap space gewoon ook interessant aan de NFL.
LOETKE
Mwa, ben het er niet mee eens dat je met een Adams de divisie kan winnen.RudyL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Ik snap het, en snap de cap. Maar Sutton & Robinson zijn gewoon geen Adams. Adams kan je de divisie mee winnen, dat lukt je niet met Sutton of Robinson. Uiteraard, op andere gebieden moet je wat toeleggen, het zijn keuzes die bijv. de 49ers niet willen maken. Die zie ik veel meer op meerdere personen met gemiddelde bedragen sturen dan enkele hele hogen aangevuld met lage salarissen.
Het is gokken en hopen dat ze fit / heel blijven, maakt het hele cap space gewoon ook interessant aan de NFL.
Zeker niet momenteel nu de Chargers ook even een flinke boost hebben gekregen, Broncos hebben geloof ik ook iets gedaan om beter te worden en verder heb je dat andere team welke ook niet bepaald een walk in the park is.
Ook zijn er zat voorbeelden van dominante skill positie spelers die ook in hun eentje niet het verschil kunnen maken. Kijk TO, Andre Johnson, CJ2K, AD en ga zo maar door.
Lastig ook om als WR echt impact te hebben als je met een gemiddelde o-line en bovengemiddelde QB straks tegen een Bosa en Mack moet spelen.
Zou maar wat Sutton highlights kijken, en die krijgt de bal van zeer mediocre QB's (Teddy 2 yards en Lock) en een slecht scheme (Fat Shurmur)RudyL schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:19:
[...]
Maar Sutton & Robinson zijn gewoon geen Adams.
En Adams kan wel eens een HELE grote drop-off kunnen hebben dit jaar. Hij krijgt iig niet meer 200x de bal toegegooid.
Ik vergeet, Joe Flacco, Case Keenum, Jeff Driskol en Brandon Allen als QB. (Wie zeg je? Precies.)
[ Voor 10% gewijzigd door Bad Brains op 18-03-2022 16:03 ]
Uiteraard neem je op een speler een groter risico dan twee, maar ook bij Sutton heb je geen garantie dat die past. Komt Robinson nog terug op beetje niveau of was afgelopen seizoen de inzet van neerwaartse prestaties. Historie tussen Carr & Adams, cap space, die gaat 'gewoon' > 100 targets krijgen. Maar nogmaals we gaan het wel zien.
Watson overigens naar de Browns, voor nog een 100 miljoen meer geloof ik..
LOETKE
Laat ik het zo stellen, ze zullen wel serieus genomen worden met twee goede WR's en Waller als TE. Zonder Adams zou ik ze op voorhand als 4e in deze divisie plaatsen, nu staat voor mij geen enkel team vast op een plek als ik het moest inschatten.Flix20 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:27:
[...]
Mwa, ben het er niet mee eens dat je met een Adams de divisie kan winnen.
LOETKE
Rond 16:00u kwamen de berichten dat Hill een trade mag zoeken.
1700 bericht dat het Miami of Jets worden.
1730 Miami en 4 jaar 120mio, 72.2 guaranteed.
Well dat was een roller coaster!
Ben benieuwd wat Tua hiermee kan.
Tua moet presteren, anders is Tua niet meer dol fijnFlix20 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:49:
Holy. Shit.
LOETKE
Ok. Did not see that coming...Flix20 schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 17:49:
Holy. Shit.
Ben benieuwd wat de Chiefs nog gaan doen dan op de markt, want zonder Hill is het wel echt een klap minder ben ik bang.
Hoef ik niet 2x per jaar verplicht naar zijn gezicht te kijken.
Verder zijn we ook nog niet van Jimmy af, lijkt het haast wachten op een zware blessure in pre-season om daar nog wat voor te vangen. Niet erg, maar zijn miljoenen zou ik graag voor dit jaar willen investeren. Nu ben je er (nog) niet op vooruit gegaan en nu veel free agents weg zijn, wordt dat ook nog lastig.
LOETKE
Hij was wel een beest vorig jaar, maar als je team kut is en je verdient veel geld dan zijn je stats ook 0.
Wel weer kleuter gedrag met die (a)social media, Kyler was ook zo'n fiasco met die "dreig"brief van zijn manager.
Als Garoppolo zijn salaris weg is van de boeken heb je 25M, kan je Deebo en Bosa mee betalen.
Als een speler weg wil en daadwerkelijk heeft gemeld dat er een trade request op tafel is gekomen dan ga ik er niet zo makkelijk vanuit dat de organisatie zegt, dikke vinger, we houden je, franchise taggen je en dan komen we er alsnog wel uit. Er zijn voldoende teams op zoek en voldoende draft kapitaal beschikbaar.Bad Brains schreef op donderdag 21 april 2022 @ 06:30:
Deebo gaat nergens heen, als hij niet speelt (wat ik zeer betwijfel, want geld) dan franchise je hem het jaar erop en doe je een deal.
Als Garoppolo zijn salaris weg is van de boeken heb je 25M, kan je Deebo en Bosa mee betalen.
Als de Jets bijv nu wel een top wide receiver willen toevoegen nadat een deal met Hill mislukte, als zij komen met pick 10 & 38 voor Deebo, dan denk ik dat er een deal volgt. Dan kunnen ze zowel een top CB draften als mogelijk Christian Watson als WR.
Ach we gaan het de komende weken wel meemaken.
LOETKE
Team kan heel goed zeggen dikke vinger. Je hebt een contract en daar heb je je aan te houden.RudyL schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:37:
[...]
Als een speler weg wil en daadwerkelijk heeft gemeld dat er een trade request op tafel is gekomen dan ga ik er niet zo makkelijk vanuit dat de organisatie zegt, dikke vinger, we houden je, franchise taggen je en dan komen we er alsnog wel uit. Er zijn voldoende teams op zoek en voldoende draft kapitaal beschikbaar.
Als de Jets bijv nu wel een top wide receiver willen toevoegen nadat een deal met Hill mislukte, als zij komen met pick 10 & 38 voor Deebo, dan denk ik dat er een deal volgt. Dan kunnen ze zowel een top CB draften als mogelijk Christian Watson als WR.
Ach we gaan het de komende weken wel meemaken.
Wil je niet spelen? prima, zien je over een jaar weer.
Uiteindelijk geven de spelers vaker we toe dan niet. Ze weten ook dat ze maar x aantal jaar in hun prime hebben.
Kijk maar naar een Le'vonn Bell. Die heeft toen daadwerkelijk een jaar uitgezeten. En hoe is het daarna met 'm gegaan?
Hill is uiteindelijk getrade omdat de Chiefs wisten dat ze onmogelijk nog zo'n contract onder de cap konden krijgen. Dan is inderdaad de juiste beslissing om er dan nog een jaar eerder afscheid van te nemen en er wat voor terug te krijgen.
Dat is bijvoorbeeld iets wat jaren lang de Patriots zo dominant maakte. Die namen liever een jaar te vroeg afscheid van iemand, dan een jaar te laat.
Tuurlijk kunnen ze dat zeggen, maar is kapitaal vernietiging pur sang. Ik heb dan als fan van 49ers liever de trade en een first round pick ervoor terug, dan komend jaar geen Deebo en geen first rounder. Vandaar dat ik ook aangeef dat ik niet verwacht dat een team dan snel kiest voor de dikke vinger optie, ook al is dat een mogelijkheid.Flix20 schreef op donderdag 21 april 2022 @ 08:49:
[...]
Team kan heel goed zeggen dikke vinger. Je hebt een contract en daar heb je je aan te houden.
Wil je niet spelen? prima, zien je over een jaar weer.
Uiteindelijk geven de spelers vaker we toe dan niet. Ze weten ook dat ze maar x aantal jaar in hun prime hebben.
Kijk maar naar een Le'vonn Bell. Die heeft toen daadwerkelijk een jaar uitgezeten. En hoe is het daarna met 'm gegaan?
Hill is uiteindelijk getrade omdat de Chiefs wisten dat ze onmogelijk nog zo'n contract onder de cap konden krijgen. Dan is inderdaad de juiste beslissing om er dan nog een jaar eerder afscheid van te nemen en er wat voor terug te krijgen.
Dat is bijvoorbeeld iets wat jaren lang de Patriots zo dominant maakte. Die namen liever een jaar te vroeg afscheid van iemand, dan een jaar te laat.
Het is ook niet zo dat de prijs die je terugkrijgt voor Deebo nog verder zal oplopen. Op dit moment in het jaar, na zijn vorige seizoen kun je de maximale waarde voor hem krijgen met een trade.
LOETKE
https://youtu.be/GsKsChoXn4Y
[ Voor 70% gewijzigd door RudyL op 26-04-2022 23:42 ]
LOETKE
Niet live gekeken, met geen eigen pick en niet de verwachte trade van Deebo gaf ik de voorkeur aan mijn bedmarijn15 schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 01:18:
Nog meer die vanavond de eerste draft gaan kijken?
LOETKE
Fuck it, laat ik nu echt blut zijn....
Wat kost zo'n ritje met de trein hotel.. 1400,- pp?
Hangt er vanaf hoe bont je het maakt en welke tickets.Bad Brains schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 21:41:
Broncos will play Jaguars at London’s Wembley Stadium on Oct. 30 The Broncos’ franchise will be playing their second regular season game outside the United States
Fuck it, laat ik nu echt blut zijn....
Wat kost zo'n ritje met de trein hotel.. 1400,- pp?
Ervaring vanuit het verleden is beetje;
Gameticket: €80-200
Vliegticket €100,-
Hotel(za-ma)€400,- (te splitten natuurlijk)
Bier: €veel
Stripclub: €nogmeer
Ervaring: Onbetaalbaar
Ben persoonlijk meer gecharmeerd van het Totenham stadium, maar om in het iconische Wembley te zijn heeft ook wel wat.
Wij gaan kijken of we dit jaar de wedstrijd in Munchen kunnen meepakken. Niet zozeer om de wedstrijd maar omdat we die nog niet gehad hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door Flix20 op 05-05-2022 08:12 ]
Vriendin wil wel mee, maar dan is het vroeg vliegen, wedstrijd, weer vliegen.
Als mijn broer ook mee wil (SF fan) dan wordt het iets anders want hij heeft een auto.
Alhoewel ik denk dat vliegen wedstrijd vliegen wel het goedkoopst is.
Burp
Officers found the 26-year-old third-round draft pick unresponsive Tuesday night when they responded to a house in the 400 block of Ilchester Avenue, located in the city’s Harwood neighborhood. Upon arrival, they found medics providing treatment to Ferguson, who was unresponsive"
https://nypost.com/2022/0...ice-call-it-questionable/
Helaas met een vracht drugs in z'n systeem. Triest verhaal weer.apis29 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 21:03:
"Police in Baltimore are “not ruling out the possibility of an overdose” in the “questionable death” of Baltimore Ravens linebacker Jaylon Ferguson, according to TMZ.
Officers found the 26-year-old third-round draft pick unresponsive Tuesday night when they responded to a house in the 400 block of Ilchester Avenue, located in the city’s Harwood neighborhood. Upon arrival, they found medics providing treatment to Ferguson, who was unresponsive"
https://nypost.com/2022/0...ice-call-it-questionable/
Momenteel zitten we thuis druk in de vakantie plannen. Het oorspronkelijke idee was om in oktober 4 weken door Vietnam te gaan reizen, maar met de richting waarop COVID in die regio toch weer begint te verspreiden en je meer en meer lockdowns zien, staat dat plan een beetje op glad ijs dus we zijn naar alternatieven aan het kijken.
Nu zag ik dat in die periode dat wij vrij hebben, de Dolphins tegen de Steelers thuis spelen en het weekend erop The U (Miami Hurricanes) thuis tegen FSU speelt. Ik denk dat ik thuis Florida maar ga ophemelen

Zelfde vraag hier, zoekend naar een nederlandse leagueAmelandbor schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 10:15:
Iemand nog een leuke fantasy league waar een plekje vrij is voor komend seizoen?
Deze hele situatie, zeker de manier waarop de Browns het contract met deze smeerlap heeft opgezet, stinkt aan alle kanten.
[ Voor 31% gewijzigd door Jorizzz op 18-08-2022 23:31 ]
Ik mag hopen die 5M naar een lokaal blijf van mijn lijf huis gaat.
Laten we hopen dat dit door iedere fanbase wordt overgenomen.
Iets minder leuk voor mensen die kinderen meenemen maar dat moeten ze dan maar leren.
Als ik de reacties overal lees dan kan je dat soort dingen voorlopig verwachten bij elke wedstrijd. Het ongeloof over deze beslissing van de NFL, de haat richting Goodell, Watson en de Browns is momenteel echt enorm. Als franchise gooi je zo toch ook wel echt enorm je eigen glazen in hiermee. Browns wederom de meest gehate franchise in de NFL, en dat gaat wel even duren ook denk ik.Bad Brains schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:43:
Dit mag je toerekenen aan het American Justice System, geen veroordeling dan wordt het erg moeilijk.
Ik mag hopen die 5M naar een lokaal blijf van mijn lijf huis gaat.
Laten we hopen dat dit door iedere fanbase wordt overgenomen.
Iets minder leuk voor mensen die kinderen meenemen maar dat moeten ze dan maar leren.