Net als laatste potje een Mastery of de Panther (2800 damage en 1271 base xp). Ging ook er mooi, helaas wel 2 battles gewonnen van de 12.

[ Voor 10% gewijzigd door Harmen op 13-09-2015 16:13 ]
Whatever.
Dat is weer zo'n typische guerrillamarketing op Facebook. Voordat je mee kunt doen moet je iets liken, of in dit geval sluikreclame maken.SurfBoy schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:25:
Wargaming.net League EU is op facebook een contest aan het houden met logitech. Er zijn 3 type 59's, 3 WGL amx's te winnen + wat gold.
De link
Normale link
Tja... Dit is wel vaker het geval als je in een giveaway wilt deelnemen. Had toch al bijna alles geliked ervan, dus kijk maakt het niet zozeer uit, maar ik snap dat sommige mensen het niet fijn vinden.ThomasG schreef op zondag 13 september 2015 @ 18:54:
[...]
Dat is weer zo'n typische guerrillamarketing op Facebook. Voordat je mee kunt doen moet je iets liken, of in dit geval sluikreclame maken.

Encounter op Himmelsdorf in vk3001H. Meteen voor de hill. Na goed samenspel schakel ik laatste tegenstander (Hetzer) uit. Sta op dat moment stil en doe 2 schoten op Hetzer en pak 3e kill. Wordt ik vanachter door eigen STUG IV uitgeschakeld. Hij mag gewoon door. Geen sorry of wat. Maar bakt er geen hout van.
We staan op dat moment ruim voor, maar verliezen, ondanks een 11-14 voorsprong, alsnog. Dan is zo'n team kill extra zuur

Dankjewel P0st! Helemaal super weer.p0st schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:30:
Zo, terug van vakantie dus tijd voor een modpack update!
download p0st m0ds
- Updated XVM to latest stable version
- Updated Messenger Mod & Config
- Updated Minimaps HD
- Fixed Hit & Damage Logs
- Fixed WN8 Calculator in-game
- Fixed Loading Screen formatting
- Fixed Zoom to include 16x and 24x
- Fixed Tank Icons
User, speciaal voor jou je reactie, maar wel echt de laatste he
Ik kan kon je een replay aanleveren( oude patch 9.9 ) waarbij ik malinovka een FV215b spotten op max render range in het open veld met mijn 268 die volgens mij net de 445 aantikt. Ik had iig snel 1,5k spotting erbij ^^
IK heb voor de sake of argument wat extra mappen meegenomen waarbij als de situatie zich voordoet je viewrange nuttig kan zijn. Om in iedergeval aan te tonen dat ik ook aan de "optics kant" ( booee!!!
Ik probeerde vooral duidelijk te maken dat wanneer een straat of lane maar 250m lang is je echt geen 500m viewrange nodig hebt om een tank aan de andere kant te spotten. En als je het wel nodig hebt zal die tank achterin jou eerder spotten dan hij jou. Aangezien meerdere maps zich hier schuldig aan maken merk je dat optics in dat opzicht minder belangrijk is geworden als vroegah.
En zoals je zelf aangeeft vents masterrace, Asl je op de T34-3 met vents speelt is dat toch klaarblijkend een lichte BS voor het vents camp!
Ja de discussie went a bit out of hand, moest gegeven moment zo goed nadenken wat ik neer moet typen dat er volgens mij geen lijn meer in te volgen is. We houden het er gewoon op dat optics gemeengoed blijft en bij bepaalde niche tanks kan vents ook een goede uitkomst leveren.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 14-09-2015 15:40 ]
Nu nog ergens damage blocked counter erin en hij is helemaal afp0st schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 17:30:
Zo, terug van vakantie dus tijd voor een modpack update!
download p0st m0ds
- Updated XVM to latest stable version
- Updated Messenger Mod & Config
- Updated Minimaps HD
- Fixed Hit & Damage Logs
- Fixed WN8 Calculator in-game
- Fixed Loading Screen formatting
- Fixed Zoom to include 16x and 24x
- Fixed Tank Icons
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1555.l2649
Dit zit erin, staat alleen niet aanFrentik schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:17:
[...]
Nu nog ergens damage blocked counter erin en hij is helemaal af
ff in het mapje /configs/damagelog het bestand blocked.cfg aanpassen naar "true"
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Slechts 460 Pond?JPvdB schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:43:
Voor mensen die nog graag een Type-59 willen hebben. Jingles verkoopt een code op e-bay voor een fv3805 restoration project.
http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1555.l2649
koopje!
Verwijderd
Held! Die counter wilde ik ook heel graag erbij hebben.....p0st schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
[...]
Dit zit erin, staat alleen niet aan![]()
ff in het mapje /configs/damagelog het bestand blocked.cfg aanpassen naar "true"
Alleen doet XVM niets....ik zie geen stats van wie dan ook.
Daar ook een oplossing voor?
Op www.xvmmod.com inloggen en de stats weer activeren. Net als het instellen van WN8 ipv WN-rating die weergegeven moet worden.Verwijderd schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:03:
[...]
Held! Die counter wilde ik ook heel graag erbij hebben.....
Alleen doet XVM niets....ik zie geen stats van wie dan ook.
Daar ook een oplossing voor?
Iedere 14 dagen moet je de stats activeren/updaten op die site.
[ Voor 7% gewijzigd door wsLy op 14-09-2015 18:22 ]
Handig, die was ik ook nog aan het zoekenp0st schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
[...]
[removed]

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 14-09-2015 21:54 ]
Iets als dit dusMr_Size schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:54:
LOL, Incinerator missie gehaald door 720 blinde dmg te doen op een AT 15. Blijkbaar had ik hem 2x in de brand gezet![]()
![]()

Verwijderd
Lekker hoor.....Mr_Size schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:54:
LOL, Incinerator missie gehaald door 720 blinde dmg te doen op een AT 15. Blijkbaar had ik hem 2x in de brand gezet![]()
![]()
Ik worstel met HT12: triple HP blocken
Ik ben geen goede HT speler, laat mij maar raggen in een cromwell of bulldog.
Dat gedoe met anglen is niet aan mij besteed, ik ga telkens in de fout (met E100) of ze gaan HE schieten. T29 hull down schiet ook niet op.
Morgen maar eens proberen met dat Japanse slagschip op tier 6
Verwijderd
Vandaag de 30% discount AT15A Tank Destroyer opgepikt. Mijn eerste Premium. Leuke armor heeft het ding. Maar ik heb hem ook genomen om mijn crew te trainen.
Want... met XVM mod kun je dus Automatically return crew gebruiken om je crew te switchen tussen je Premium en je normale tank, mits hetzelfde land en dezelfde class (Tank Destroyer). Alleen: hoe werkt dit precies? Ik heb voor mijn normale en premium TD dit vinkje aangezet. Maar het lijkt maar één richting op te werken: als ik de crew in mijn Premium heb, en dan klik op de normale TD. Maar andersom werkt niet. Dus ik moet dat alsnog handmatig doen elke keer? Dat was niet helemaal wat ik in gedachte had. En lijkt me ook een enorm gedoe met klik-klik-klik-klik-klik....
Verder: mijn normale TD heeft slechts 3 tot 4 crew, de Premium heeft 6 crew. Ik moet dus crew bijkopen en dat wil ik doen met gold zodat ik bij 100 skill begin. Echter, ik lees overal dat je geen crew voor je Premium moet kopen, je moet ze kopen voor je overige tanks omdat ze zonder penalty gebruikt kunnen worden in je Premium. Echter, ik heb geen tanks van dezelfde klasse voor de overige 2 tot 3 crewleden. Iemand nog tips daaromtrent?
Thxp0st schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
[...]
Je moet eerst een potje gespeeld hebben met de tank en de desbetreffende crew erin voordat het vinkje goed werkt.
En @ extra crew, tsja, soms heeft een premium tank meer dan de tanks in de lijn, dan moet je een dedicated crewlid trainen. Overigens, heeft die TD lijn niet ook grote crews? Of vanaf de turt en hoger niet meer?
Verwijderd
Zit nu vooral in de Duitse tree. Pz Sfl. IVc (dat baksteen ding) vind ik wel supergaaf met ultra-goede gun (194 pen, 240 dmg) op tier5 is tot nu toe mijn favoriet. Maar ook lage tiers vind ik soms wel gaaf. Bijvoorbeeld de Britse Valentine AT (tier3) met zijn howitzer met 370 damage. Toch wel geinig dingetje, en de 60 armor is ook niet mis voor de tier.
En dat is het hele punt.. ik ben een beetje aan het shoppen naar leuke tanks op hun eigen tier, want dat maakt echt het verschil. Mijn Russische KV2 op tier6 vind ik helemaal niet zo sexy meer. Dan is de Britse AT2 TD (tier5) met 203 front armor toch wat stoerder naar mijn idee...
Zorg dat je een tier 9 VK hebt, dan is dat damage blocken easyVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:25:
[...]
Lekker hoor.....
Dat gedoe met anglen is niet aan mij besteed, ik ga telkens in de fout (met E100) of ze gaan HE schieten. T29 hull down schiet ook niet op.
Verwijderd
Ik weet het, maar moet daarvoor vanaf tier 5 of 6 grinden en dat is wel errug lang of erg veel free XP.wsLy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 05:49:
[...]
Zorg dat je een tier 9 VK hebt, dan is dat damage blocken easy
Nog bedankt voor de xvm tip trouwens, het werkt weer
[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 15-09-2015 08:07 ]

Wat me wel opvalt met de Centurion is dat je (ik iig) regelmatig potten heb waarbij de gun gewoon totaal niet wil meewerken. Die Ace-pot ging alles erin, en de volgende pot zie je alles de grond inslaan of zo rechtsaf je aiming cirkel uitvliegen. Erg irritant voor een tank die het toch van z'n gun handling moet hebben.
Overall vind ik het fijne tank om te spelen, zeker als de gun zich gedraagt. Ik speel helaas iets onder m'n gemiddelde in de tank, maar hey, 1300 WN8 in m'n eerste reguliere tier 8 tank is volgens mij ook weer niet iets om je voor te schamen. Ik merk wel dat het niveau sneller omhoog gaat vanaf tier 8, ik krijg minder tijd om fouten af te straffen en tegelijkertijd worden mijn fouten ook sneller afgestraft. De schoten die je krijgt moeten raak zijn en wellicht is dat ook waarom de gun handling van de Centurion af en toe tegenvalt. In de lagere tiers kun je gewoon lekker doorknallen, de tegenpartij blijft toch wel gewoon schoten aanbieden en mis je er één dan schiet je de volgende wel raak, hierdoor heb ik mezelf blijkbaar toch wat aangeleerd om niet volledig te aimen. En bij de Centurion werkt dat niet.
Van mn 15 premiums is de At-At mn lieveling... gewoon altijd die 226mm anglen en blijven doorrollen, tier 8 heavies geen probleem.. zolang je nooit echt stilstaat en de shuffle blijft doen. Echt een bounce koning, t29 vreet ik op alsof het DW2's zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:51:
Dag Heren
Vandaag de 30% discount AT15A Tank Destroyer opgepikt. Mijn eerste Premium. Leuke armor heeft het ding. Maar ik heb hem ook genomen om mijn crew te trainen.
Vaak raken ze ook in paniek als je met je TD-tje tegen ze aan rolt en ze lek pprikt met je 17 ponder, heerrrrlijk. Het carry ppotentieel blijft echter matig, geen speed of turret..
Ik verdien er meer xp mee dan met mn IS-6 nota bene.. Ook een goede credit earner, want gek genoeg hoef je relatief weinig gold te schieten. Vaak parkeer ik hem ook direct tegen een heavy aan enn dan zijn de weakspots vrij easy
De At-15a heeft geen hoge cuppola zooals de At7 en At8 en de andere weakspots zijn schijnbaar niet bekend bij de gemiddelde speler, dit is de enige Brit Td die ook het AT--2 gevoel geeft.
*bouce*bounce*bounce* en maar dooorollen richting de panikerende tegenstander, priceless..
Bijkomend vooordeel:: je kunt platoonen met e25's.
Wat die hierboven genoemde Centurion betreft, dat is de enige reden dat ik de B barrel top gun nog unlocked heb op mn Caravan/Caernarvon alvorens ik hem verkocht... weet dat de t9 Brit hvy super is..maar had de kracht niet meer om door te gaan.
De crew zit nu vrolijk in mn Tog2, te wachten... tot de Caravan ooit een buff krijgt, de dpm en alpha is nu gewoon te zielig voor een heavy.. ik koop nog liever mn black Prince terug, ware het niet dat deze dan vooral tegen de OP Jap sumo tanks uitkomt nu.
Which reminds me, de church7 is nu *nog* erger om te spelen tegen diie OI krengen, alsof je ooit sideshots gaat krijgen met die slome brit heavies tot t7, bah. In t6 stronghold echter geen last van ze, de APCR rounds van een M6 gaan er dwars doorheen op 400 meter en het return fire gaat er standaard naast met die derps van ze
[ Voor 24% gewijzigd door _Anvil_ op 15-09-2015 09:07 ]
Pff da's wel vrij prijzig voor een tragere E25 zonder limited MM, ik houd het wel bij de E25Edmin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:01:
De Kanonenjagdpanzer is te koop in de store. Wel weer i.c.m. een berg goud en prem, dus duur: 50 euro.
Je kan ook crewleden aanwerven/trainen voor tanks die je nog niet hebt maar al wel unlocked hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:51:
Echter, ik heb geen tanks van dezelfde klasse voor de overige 2 tot 3 crewleden. Iemand nog tips daaromtrent?
Moest dit geen oplossing zijn dan kan je ze toch nog voor je premium trainen en dan op het moment dat je hem nodig hebt je crewlid hertrainen naar de juiste tank.
Ik heb dit ook al moeten doen en heb er geen gold tegenaan gesmeten omdat die training op de premium toch wel snel genoeg gaat. Op het moment dat je hem nodig hebt zal hij al redelijk getraind zijn dan.
Zodra je top tier bent in de 0-1 en weinig tot geen arty/Derp Tanks tegenover je hebt, gaat dit je redelijk makkelijk lukken. Zou wel de stockgun en niet de derp gun gebruiken. 175 pen op tier 6 is heerlijk zeker met de redelijke aimtime en accuracy.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 00:25:
Lekker hoor.....
VKB zal inderdaad ook wel lukken, maar voor mensen die niet de VKB unlocked hebben is de 0-1 een betere optie.wsLy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 05:49:
Zorg dat je een tier 9 VK hebt, dan is dat damage blocken easy
Met de 0-1 is HT-12 echt een eitje. Zo makkelijk dat ik hem voorlopig in de garage hou en er ook de Object 260 missie mee ga proberen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
* hogere DPM. Ik had op test met BIA en food 4,98 en heb op RU volgens mij 5,10 reload. Inderdaad iets lager, speelde Kannonen met vents en RU zonder, daar zat het verschil in. Vond het persoonlijk een leuke tank om te spelen. Het is inderdaad een RU met een vaste turrewsLy schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:31:
Het is de ru251 gun met lagere dpm volgens mij.
Helaas geen prem MM in T10 is deze tank gewoon niet leuk om te spelen door weinig pen en rare shell arc en lage alpha voor een TD, maar 240 alpha is zo weinig in verhouding met elke andere TD. 320 had misschien beter tot zn recht geweest.
[ Voor 17% gewijzigd door jantje 2 op 15-09-2015 14:33 ]
Alpha is het probleem niet echt, met de E 25 kan je ook makkelijk uit de voeten, alleen de tier 10 in combinatie met de lage penn maakt het lastig. Ook campen in een bosje wordt steeds lastiger, en voor zover het er uit ziet is dit wel echt een ambush tank.jantje 2 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:32:
[...]
Helaas geen prem MM in T10 is deze tank gewoon niet leuk om te spelen door weinig pen en rare shell arc en lage alpha voor een TD, maar 240 alpha is zo weinig in verhouding met elke andere TD. 320 had misschien beter tot zn recht geweest.
Ja in vergelijking met E25 die prem MM heeft en maximaal de helft t8s kan zien ( denk ik? ) is lage alpha niet zo'n probleem. Als Kannonenjagd ook prem MM had gehad zou ik het probleem er ook niet in zien. Maar zeker in dikke T9 en T10 games merk je gewoon dat damage doen ( 2k + ) gewoon lastiger is dan met andere TD's.Frunz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:44:
[...]
Alpha is het probleem niet echt, met de E 25 kan je ook makkelijk uit de voeten, alleen de tier 10 in combinatie met de lage penn maakt het lastig. Ook campen in een bosje wordt steeds lastiger, en voor zover het er uit ziet is dit wel echt een ambush tank.
Ik heb deze namelijk echt veel op de test gespeeld omdat ik hem erg leuk vond, maar ga hem niet kopen omdat het in praktijk gewoon niet werkt als 66% van je games T9 of T10 zijn.
Sowieso heb ik nog nooit ( op T34 in me beginjaren na ) een premium tank gekocht. Don't need them tanks for credits, en tanks voor de " fun " spelen is ook niet echt mijn ding. Moet toch wel een doel hebben
Ye helaas lukt het me niet om zomaar een tank te pakken en die te spelen omdat hij leuk is, ik ben liever altijd bezig. Eerst met grinden van tanks ( Momenteel alleen 183/FV4005/E3 en nieuwe japanners over) maar die tanks zijn iets te traag naar me zin en MM voor grinden is ook minder geworden. Dus ben momenteel meer bezig 3de marks te grinden op T10 tanks.Edmin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:50:
Een doel? Ik zou toch erg ongelukkig worden als ik alleen maar grinds zou spelen. Levert me ook te weinig creds op. Tiger 1 en 2, E 25, E 75, T-34-85, Bromwell.... allemaal voor de fun en de creds en dan zit ik nog niet op een vijfde van mijn garage.
Credits heb ik eigenlijk heel weinig problemen mee, gelukkig, tenzij ik weer een lijn zou grinden dan gaat het meestal wel hard.
Mijn garage bestaat eigenlijk alleen maar uit T10 tanks, wat reward tanks en ESL tanks. ( T8s vooral )
premium tanks koop ik weleens als ze echt uniek zijn of rare. dus de e25, spershing en de pz2j staan ook in de garage, allemaal stuk voor stuk tanks met en specifieke eigenschap die ze interessant maken om in te spelen.
omdat ik geen dure tanks grind zijn credits helemaal geen probleem die komen vanzelf binnen en ik spender die meestal aan food als die in de aanbieding is. vorige special voor 12 mlj. credits besteed aan cola voor mijn US TD verslaving
ik zou ze gewoon in je 1390 klappe, der van uitgaand dat deze niet meer dan 2 skills heeft._Z3 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:31:
Nog even een vraagje, ik heb nu 4 dames van de stug missie die ik eigenlijk wil gebruiken voor de BC25T, alleen ben ik nu bij de AMX1390 met 50K xp. Dus dat duurt nog wel even... wat is wijsheid? Gewoon ergens anders in zetten of wat is handig?
In een andere tank kan wel, een andere natie is echter niet mogelijk.Edmin schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:26:
Kun je die dames trouwens nog inruilen? Ik heb er twee voor de Cromwell gehaald, maar bij de Cromwell B zat al een goede crew en nu zit ik met die twee mutsen in mijn maag. Wil ze eigenlijk in de Batchat hebben....
[ Voor 5% gewijzigd door Kepro op 15-09-2015 21:25 ]
Verwijderd
Ik heb dat aangepast zoals je hierboven beschreef, zie echter nergens de vermelding van damage blockenp0st schreef op maandag 14 september 2015 @ 16:45:
[...]
Dat staat vlak boven je naam en de module-indicatoren.Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:47:
[...]
Ik heb dat aangepast zoals je hierboven beschreef, zie echter nergens de vermelding van damage blocken
Klopt, moest ook even zoekenFrunz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 21:53:
[...]
Dat staat vlak boven je naam en de module-indicatoren.
edit: Tank added to garage: T55A

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 16-09-2015 00:33 ]
Verwijderd
Je bedoelt links onderin?Frentik schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:06:
[...]
Klopt, moest ook even zoeken
edit: Tank added to garage: T55Aeindelijk
Boven mijn naam en de module indicatoren zit de chat en ik zie verder nergens een tellertje met blocked damage.....
edit: gefeli met je T55a... WP
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2015 08:34 ]
Ik ben ook al naar die tank aan het grinden.
The amount of one-shots van die tank... Niet normaal!
Als ik em tegenkom is het omdraaien en wegwezen

Jep, als je gun een beetje meewerkt is het zalig! Nadeel is wel dat je Maus-sized bent (op deze tier is dat ruim 2-3x zo groot dan allies), dus zodra je zichtbaar bent zijn alle guns op jou gericht. Nou, dan is 700HP zo wegmkliko schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:06:
[...]
The amount of one-shots van die tank... Niet normaal!![]()
![]()
Als ik em tegenkom is het omdraaien en wegwezen(als ik lagere tier ben).
ZIe plaatje:Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:41:
Je bedoelt links onderin?
Boven mijn naam en de module indicatoren zit de chat en ik zie verder nergens een tellertje met blocked damage.....

Spent : 6.100.000
Purchased: 'FV215b' successfully purchased.
Spent : 4.270.000
Zo, ff ingeslagen
T54E1 afgesloten met een 70% WR, 2,6K avg dmg en 1100 XP gemiddeld. Not bad
FV moet nog ff stof happen vrees ik, heb geen Vert stab en geen vents meer over en heb geen zin om 1,2 miljoen credits daar aan uit te geven

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 16-09-2015 15:01 ]
Verwijderd
Dan kwam ik je dus tegen in 1 van je eerste potjes in de t57Mr_Size schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:00:
Purchased: 'T57 Heavy Tank' successfully purchased.
Spent : 6.100.000
Purchased: 'FV215b' successfully purchased.
Spent : 4.270.000
Zo, ff ingeslagen
T54E1 afgesloten met een 70% WR, 2,6K avg dmg en 1100 XP gemiddeld. Not bad
FV moet nog ff stof happen vrees ik, heb geen Vert stab en geen vents meer over en heb geen zin om 1,2 miljoen credits daar aan uit te geven
Wel jammer dat we zo'n slecht team hadden.....
Verwijderd
En geen scout in het midden (ik werd weg gesniped daar)Mr_Size schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:44:
Was mijn allereerste potje jaJammer dat onze E-100 hersendood was, anders hadden we vrij easy gewonnen...
en
en
en

Zoals we allemaal weten moet je achteruitrijdend in positive komen omdat je met het kanon op 12 uur uitsluitend nuttig kan zijn als luchtdoelgeschut. Achteruit rijden gaat dan weer zo traag dat je wel vooruit in positive moet komen en daarna achteruit in te steken. En het hok is traag. Heel. Erg. Traag. Terwijl je omdraait moet je gun ook een halve draai maken. en de rotatiesnelheid van je kun is nihil.
Als je dan eenmaal in een bosje staat, en je spot een doel en schiet, ben je al je camo kwijt door de TD nerf. En dan de gun stats... ze zijn gelogen. De helft van je schoten landt ergens voor je doel. Ik las iets over 'Impulse' en ben geneigd het te geloven.
Vanochtend 7 potten in het apparaat gespeeld. Vijf daarvan op city maps (meta zuigt). Zes keer valt niet een, maar allebei de flanken nog voordat ik aan mijn derde schot toe ben. En de zevende keer valt bij de eerste treffer op mijn tank zowel mijn gun als mijn ammorack uit.
Nog 50K XP tot de Waffle E100, maar ik betwijfel of ik het zo ver ga halen.
Maar de teams zijn gewoon om te huilen vandaag:

Ik kon niet harder carry-en, want ik was door mijn shells heen.
6 van de 18 potjes waren wins so far

Ik vond de Waffle4 vroegah ook leuker. Ik weet niet wat het is, maar het is de laatste dagen een drama.Mr_Size schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
Ik vond de WF IV veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de Waffle E 100
En ja: dat team. Ongelooflijk wat ik vandaag tegen ben gekomen.
Tja, iedereen duikt op de Jap hvy line en terecht, de t5 en t6 zijn gewoon OP.. daarna wordt het allemaal vrij matig zo te lezen. De t5 heeft geen goede armor, maar het gewicht icm de snelheid maakt de ram damage belachelijk voor die tier.mkliko schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:06:
[...]
The amount of one-shots van die tank... Niet normaal!![]()
![]()
Als ik em tegenkom is het omdraaien en wegwezen(als ik lagere tier ben).
Gisteravond in T6 stronghold wel flinkgelachen: ons geel-rode team vs een groen-blauw team met maar liefst 3 van die OI krengen.. na wat positiespel hadden we hun lights dood en konden we de OI's op afstand opruimen. We hebben tegenwoordig M6-jes bij ons en 243mm APCR pen werkt vrij leuk, vooral als ze zelf geen vision op je hebben. Zelfs op 440m kun je die dingen niet missen
Daarna ben ik echt met 1 km/h tegen hem aangereden en langzaam geduwd en zo was hij ineens 400hp kwijt haha. Die dingen zijn zo licht dat je er niets voor hoef te doen om hun hp kwijt te raken. Met die Scorpion is het denk ik nog erger ^^
Daarvoor heb ik veel geschikte tanks, alleen is het een eis dat je lid bent van een team.
Is een WOT team net zoiets als een clan?
Hoe kan ik lid worden van zo'n team?
Ik heb nog twee kennissen die ook wel lid willen worden.
Ik heb missie tab nog niet gezien, maar bedoelen ze niet toevallig team battles? 7 vs 7?Edmin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:02:
Met team wordt over het algemeen je 15 koppige verzamelen random noobs bedoeld.
Edit: wat vinden je van die free xp 50% boost packages in de shop. Eigenlijk ideaal voor spelers die maar af en toe tijd hebben, je koopt feitelijk een kort avondje premium xp (geen credits helaas). Voor bijvoorbeeld 50 cent per avond, helemaal niet zo gek.
Weet iemand of die bug/fail er uit is die geen crew xp geeft, alleen grind xp? dit was geloof ik het geval met die mission reward xp packages..
Ook zou je icm een premium account kunnen power grinden met 2 x50% bonus volgens mij?
[ Voor 83% gewijzigd door _Anvil_ op 17-09-2015 13:24 ]
Daar zat ik ook aan te denken om bijvoorbeeld wat sneller door de panther heen te grinden. Al vraag ik me af of het niet makkelijker is om er dan gewoon wat free xp tegenaan te gooien._Anvil_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:21:
Ook zou je icm een premium account kunnen power grinden met 2 x50% bonus volgens mij?
Newsflash:
WoWs is live! en uiteraard zijn er leuke bonussen om dit te vieren(op de NA server uiteraard, de EU schapen financieren alles wel))
[ Voor 26% gewijzigd door _Anvil_ op 17-09-2015 16:25 ]
This just happened:

Verwijderd
Dpm van de Panther is wel zo'n beetje de slechtste van alle tier 7 mediums._Anvil_ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:01:
Man, Panther is heerlijk. eerst snipen m.b.v. je fijne 198mm pen en hoge acc. en later in de game je rechte lijn snelheid gebruiken om te flexen, vervolgens ram je die 1500hp hull tegen een tegenstander aan en dpm je hem dood
De minimap beslaat bij mij bijna een 20% van het scherm.
edit: ik ben echt mijn mojo kwijt. 9 gespeeld, 2 gewonnen en 350 WN8... WTF!
[ Voor 25% gewijzigd door Edmin op 17-09-2015 17:07 ]
Damage per minute schreef ik toch, niet shots (potential dmg) per minuteVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:57:
[...]
Dpm van de Panther is wel zo'n beetje de slechtste van alle tier 7 mediums.

Zo'n kleine minimap kan alleen als je van die stumpermods hebt die met gekleurde pijltjes on screen alles (inkomende schoten met type en richting, zichtbare enemies die Los hebben etc.)
Ik ben meer verbaasd over je positie met je Panther...Edmin schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:03:
Ik vind het wel fijn zo minimaal. Groter hoeft de minimap niet voor mij. En het had dit debacle ook niet voorkomen...:)
edit: ik ben echt mijn mojo kwijt. 9 gespeeld, 2 gewonnen en 350 WN8... WTF!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Anfield heeft een leuk filmpje gemaaktMr_Size schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:09:
Ik vond de WF IV veeeeeeeeeeeeeeeeel leuker dan de Waffle E 100
Maar de teams zijn gewoon om te huilen vandaag:
[afbeelding]
Ik kon niet harder carry-en, want ik was door mijn shells heen.Als je 6 kills en 3K dmg doet in een Type64 en dan NOG NIET wint, dan weet je hoe laat het is...
6 van de 18 potjes waren wins so far
En XVM snipe is wel echt aanwezig, maar ik vind zelf met XVM spelen wel zo fijn, dus daar is niet zo veel aan te doen denk ik. Het scheelt gewoon al een hoop als je niet constant het gevaar boven je hoofd hebt hangen dat je ge one shot wordt door iemand waarmee je totaal niet aan het vechten bent.
Verwijderd
- Penetratie. JPanther kan mijn AT15A twee keer penetreren van voren. Mijn AT15A heeft 228 front armor met eigenlijk maar één weak spot - klein gaatje rond de turret. Echter twee keer achter elkaar penetreert hij mij. Zonder gold ammo want dat ik met XVM mod zien, gewoon 'AP' ammo. De JPanther zijn beste gun heeft 203 penetratie. De angle was wel minimaal; 0 tot 5 graden hooguit. Maar toch, hoe kan dit precies? Toch 2x rondom de turret geraakt, of heeft de AT15A toch weak spots van voren die ik niet ken?
- Radio range.. Regelmatig zie ik tanks op de minimap, maar ik kan ze niet zien. Ik dacht dat dit met Radio te maken heeft, maar dit wordt tegengesproken - zou liggen aan een technische beperking van de client met view distance of zoiets. Klopt dit? Geen manier om hier iets aan te doen? Heb genoeg CPU power want heb alles op de hoogste settings en vrijwel constant 60fps met Vertical Sync.
- Crew training. Ik ben nu zover dat mijn beste crew op 90%+ van de eerste skills/perks zitten. Ik heb in het verleden gelezen dat je vlak voordat je 100% raakt je de skills/perks moet resetten naar iets anders. Na het behalen zet je die dan terug en zou je nog wat van de skills behouden. Overall zou dit dus snellere training moeten opleveren voor je 2e en 3e skills/perks. Klopt dit of heb ik het verkeerd begrepen?
- Gerelateerd aan het voorgaande. Ik heb 'Mentor' skill op de commander enzovoorts. Maar misschien is het handig als ik vlak voor de 100% alles reset naar Perks ipv Skills, omdat Perks pas nuttig worden bij 100% (alles of niets) en skills vanaf 0 tot 99% al nut hebben. Dus van 0 tot 99% doe je eerst een skill, en dan bij 99% reset je naar een perk en die haal je dan ook. Vervolgens bij de volgende ronde skill/perks begin je weer met een skill, en dan reset je hem weer voor een Perk vlak voor 99%. Is dit misschien wat ze bedoelden bij het vorige punt en dat ik dit dus verkeerd heb begrepen?
Commander: Mentor (extra EXP voor overige crewleden)
Gunner: Designated Target (perk!)
Driver: Clutch Braking (skill)
Radio: Sit. Awareness (skill)
Loader1: Repair (skill)
Loader2: Repair (skill)
Valt me op dat de Loaders eigenlijk geen nuttige eigen skills/perks hebben, dus zit je vooral met Camo/Repair/BIA.
Ik dacht er zelf aan om misschien eerst vlak voor de 100% alles naar BIA te resetten, dat te halen, en dan hetzelfde te nemen voor de 2e ronde. Suggesties?
Punt1: Waarschijnlijk je cupola inderdaad, is een obvious weak spotVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:42:
Nog wat tips gevraagd.. ik ben het spel langzaam aan het leren denk ik, maar sommige dingen snap ik nog niet helemaal.Ik heb nu op mijn AT15A:
- Penetratie. JPanther kan mijn AT15A twee keer penetreren van voren. Mijn AT15A heeft 228 front armor met eigenlijk maar één weak spot - klein gaatje rond de turret. Echter twee keer achter elkaar penetreert hij mij. Zonder gold ammo want dat ik met XVM mod zien, gewoon 'AP' ammo. De JPanther zijn beste gun heeft 203 penetratie. De angle was wel minimaal; 0 tot 5 graden hooguit. Maar toch, hoe kan dit precies? Toch 2x rondom de turret geraakt, of heeft de AT15A toch weak spots van voren die ik niet ken?
- Radio range.. Regelmatig zie ik tanks op de minimap, maar ik kan ze niet zien. Ik dacht dat dit met Radio te maken heeft, maar dit wordt tegengesproken - zou liggen aan een technische beperking van de client met view distance of zoiets. Klopt dit? Geen manier om hier iets aan te doen? Heb genoeg CPU power want heb alles op de hoogste settings en vrijwel constant 60fps met Vertical Sync.
- Crew training. Ik ben nu zover dat mijn beste crew op 90%+ van de eerste skills/perks zitten. Ik heb in het verleden gelezen dat je vlak voordat je 100% raakt je de skills/perks moet resetten naar iets anders. Na het behalen zet je die dan terug en zou je nog wat van de skills behouden. Overall zou dit dus snellere training moeten opleveren voor je 2e en 3e skills/perks. Klopt dit of heb ik het verkeerd begrepen?
- Gerelateerd aan het voorgaande. Ik heb 'Mentor' skill op de commander enzovoorts. Maar misschien is het handig als ik vlak voor de 100% alles reset naar Perks ipv Skills, omdat Perks pas nuttig worden bij 100% (alles of niets) en skills vanaf 0 tot 99% al nut hebben. Dus van 0 tot 99% doe je eerst een skill, en dan bij 99% reset je naar een perk en die haal je dan ook. Vervolgens bij de volgende ronde skill/perks begin je weer met een skill, en dan reset je hem weer voor een Perk vlak voor 99%. Is dit misschien wat ze bedoelden bij het vorige punt en dat ik dit dus verkeerd heb begrepen?
Commander: Mentor (extra EXP voor overige crewleden)
Gunner: Designated Target (perk!)
Driver: Clutch Braking (skill)
Radio: Sit. Awareness (skill)
Loader1: Repair (skill)
Loader2: Repair (skill)
Valt me op dat de Loaders eigenlijk geen nuttige eigen skills/perks hebben, dus zit je vooral met Camo/Repair/BIA.
Ik dacht er zelf aan om misschien eerst vlak voor de 100% alles naar BIA te resetten, dat te halen, en dan hetzelfde te nemen voor de 2e ronde. Suggesties?
Punt2: Er is een draw distance. Als je XVM hebt kun je zien tot waar die loopt. Buiten die lijn kan je tanks niet zien. En er is een radio range, deze is, zeker op lagere tiers, ook beperkt. Tanks die ver genoeg weg staan, zul je dus niet op je map zien, omdat je radio range niet ver genoeg komt.
Punt3: Crew retrainen kan, als je genoeg credits en gold hebt om dit te bekostigen. Het is echter niet zo dat het dan sneller gaat. Om geen XP van je crew te verliezen bij retrainen van een skill/perk moet je gold betalen. Als je retrained met credits verliest dat crew member XP, dus duurt het juist langer totdat je bij de 2e skill bent.
Punt4: Mentor is niet super nuttig. Als je echt wilt gaan retrainen is het vaak nuttig om eerst repairs te kiezen en dan retrainen naar een perk. Voor de Commander dan altijd retrainen naar 6th sense en de loader naar safe stowage. En dan voor de 2e set skills weer repair kiezen en eventueel hetzelfde doen als je bij de 3e skills bent aanbeland.
Kijk ook eens dit filmpje van Anfield, vrij duidelijke uitleg over hoe je met je crew omgaat
Verwijderd
Punt2: Oke dus kan ik niets aan doen. Ik heb nu J1mB0's XVM Config en die laat inderdaad zo'n rode vierkant zien. Dat is wat je bedoelt neem ik aan. Met plain XVM kreeg ik die niet te zien.
Punt3 en 4: Goed duurt misschien in absolute zin langer, maar voordeel zou zijn dat ik toch Perks kan nemen voor de 1e ronde terwijl ik al die tijd wel wat heb gehad aan de Skills die ik dan eerst neem. En hetzelfde kan ik doen voor de 2e ronde. Nog even kijken hoeveel het precies scheelt. Met credits zou het slechts 10% schelen dat lijkt me prima te doen? Misschien wel waard om 10% langer te moeten levelen als je al die tijd wel wat extra skills krijgt. Want van 0 tot 100% sparen voor een perk waar je al die tijd niets aan hebt, is misschien wel zonde. Duurt mogelijk ook weer langer omdat ik dan minder goed presteer en daardoor minder exp/credits behaal.
Mentor is niet goed om te hebben (100%), maar in het begin met 6 crewleden leek het mij wel nuttig, om dan voor 100% te resetten naar BIA of Sixth Sense. Voor de overige crewleden leek Repair mij ook superbelangrijk. Ik heb nu Repair Kit (+25% repair speed) en dat heb ik ook wel nodig met zo'n slome brute tank die vaak klappen krijgt op de tracks. Bovendien kan ik die wisselen met andere tanks. Wel 500k credits, maar dat verdien ik nu een stuk makkelijker.
Nu je video aan het bekijken. Thanks voor je input!
Begin hier langzamerhand een beetje moe van te worden.. deze missie is gewoon zo'n bullshit...
Nee, ik was na wat bedenkingen op weg naar de westflank, nadat bleek dat onze heavies liever met zijn drieën op E6-E7 bleven hangen en er op A2 - B2 slechts 1 arty en 1 medium stonden.Rianata schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:06:
[...]
Ik ben meer verbaasd over je positie met je Panther...Ik neem aan dat je daar niet stond te snipen (lees: campen)?
Hoi,Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:16:
Punt1: oke. Misschien idee om regelmatig te traversen zodat de enemy moeilijker kan mikken op mijn 'Cupola' (dat is rondom de turret neem ik aan) ?
Punt2: Oke dus kan ik niets aan doen. Ik heb nu J1mB0's XVM Config en die laat inderdaad zo'n rode vierkant zien. Dat is wat je bedoelt neem ik aan. Met plain XVM kreeg ik die niet te zien.
Punt3 en 4: Goed duurt misschien in absolute zin langer, maar voordeel zou zijn dat ik toch Perks kan nemen voor de 1e ronde terwijl ik al die tijd wel wat heb gehad aan de Skills die ik dan eerst neem. En hetzelfde kan ik doen voor de 2e ronde. Nog even kijken hoeveel het precies scheelt. Met credits zou het slechts 10% schelen dat lijkt me prima te doen? Misschien wel waard om 10% langer te moeten levelen als je al die tijd wel wat extra skills krijgt. Want van 0 tot 100% sparen voor een perk waar je al die tijd niets aan hebt, is misschien wel zonde. Duurt mogelijk ook weer langer omdat ik dan minder goed presteer en daardoor minder exp/credits behaal.
Mentor is niet goed om te hebben (100%), maar in het begin met 6 crewleden leek het mij wel nuttig, om dan voor 100% te resetten naar BIA of Sixth Sense. Voor de overige crewleden leek Repair mij ook superbelangrijk. Ik heb nu Repair Kit (+25% repair speed) en dat heb ik ook wel nodig met zo'n slome brute tank die vaak klappen krijgt op de tracks. Bovendien kan ik die wisselen met andere tanks. Wel 500k credits, maar dat verdien ik nu een stuk makkelijker.
Nu je video aan het bekijken. Thanks voor je input!
Ik heb ook een AT15a, heerlijk ding.
Punt 1: Je hebt (net als alles na de AT-2) wel veel meer weakspots dan alleen de (zeer kleine) koepeltjes, denk dat een Jpanter de gele delen op je hull ook kan pennen:
http://wotguru.com/weak-spot-guide-15a/
Inderdaad altijd wiebelen met die hull, meeste tegenstanders weten toch niet waar ze je moeten raken. Verder kan je laat je geweldige gun traverse het toe dat je altijd je hull flink angled, doe dit dus.
Punt 2: onmisbaar, dat vierkant. In gewone XVM kun je het ook aanzetten in de config.
Punt 3: Mensen die retrainen op credits ipv gold, wachten tot de 2e skill op 40% zit en resetten dan, dan is je eerste perk ruim 100% na de reset. Op deze Td wil je voor de 1e skill gewoon alles repairs, net als bij camo gaat het namelijk om het gemiddelde % van alle crewleden. Loaders hebben safe stowage als perk, altijd goed. 6th sense is niet zo heel belangrijk op deze tank, de zwarte bounce markertjes laten vrij goed zien of je gezien bent
Ik had een vergelijkbare ervaring, maar dan met de 50 100: kill 2 enemy heavies 1 tier higher. Had al een IS-8 gekilled, was nog een FV B over. Had het team al laten weten, onze FV B zegt: ga ervoor! Vervolgens schiet mijn FV 2x op mij en detracked mij ipv de enemy en gaat die enemy FV op mij focussen en schiet mijn turret eruit. Zat helemaal vast, kon niets meer doen. En weer die schijtmissie niet gehaald...wsLy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:50:
Vandaag wéér de MT-7 missie (3 arties killen) door mijn neus geboord zien worden... Ik ben in mijn object 140 op Airfield aan het doorpushen naar de vijandelijke basis, kill 2 arties en ben op weg naar de laatste, ik zeg tegen mijn team 'laat mij aub de laatste arty killen voor mijn missie'. Op een punt spot ik de laatste arty, ik schiet en wil een 2e shell in hem pompen en net op het moment dat ik klik zie ik dat hij gekilled is door een Leopard 1... Na afloop van de battle ga ik kijken naar wat hij gedaan heeft... DAT WAS HET ENIGE DAT HIJ DE HELE BATTLE HAD GEDAAN.
Begin hier langzamerhand een beetje moe van te worden.. deze missie is gewoon zo'n bullshit...
Verder trouwens een bizarre avond qua mm, en nu eens in mijn voordeel. Constant toptier en voor de verandering geen hersendode teammaten. Resulteerde in 90% WR.
Toppunt was Prokhorovka met een platoon van twee 13 90's en een 50 120. Onze 50 120 was de enige T9, rest was T8 en lager..

@Anvil: 6th sense is een MUST op IEDERE tank!! Echt, geloof me
Oh btw, wat is die T57 heavy een zalige tank zeg.
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 17-09-2015 22:45 ]
Verwijderd
Overigens wel grappig dat ik vet beter ben met MWO dan met WoT. Ik denk dat het komt dat je voor dit spel ook wat meer geduld moet hebben. En dat het minder snelle actie is - iets waar ik juist beter in ben.
@_Anvil_: ahh, dat crew skill resetten gaat over alle perks/skills, dus niet de laatste. Dus die 10% of 20% loss gaat ook over de vorige skills/perks. Dat wist ik niet. Dat verandert de zaak....
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 22:57 ]
Tijdje niet meer gespeeld die T57 heavy. Vroegah was het wel lastig om op lange afstanden te snipen. Vond hem daar helemaal niet betrouwbaar in (in tegenstelling tot de 50B die ik liever meenam). Is dit naar jouw gevoel nog steeds zo of hebben ze in de laatste patches dit verbetert?Mr_Size schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:39:
[...]
Oh btw, wat is die T57 heavy een zalige tank zeg.Zwaar OP eigenlijk met die belachelijk lage reloadtijd.
Gisteren mijn eerste potje in de T8 Japanse heavy gespeeld. Niet verassend, weer een bakbeest. Er reed een borsig langs mij heen en het leek wel een loltractor zo klein. Ook weer een flink bouncy tank overigens.
Alleen de topgun nog niet, maar die howitzer en dat vind ik echt drama guns, maar goed even doorbijten nog.
Dat hij zo groot is heeft overigens wel een voordeel. Mijn gun kan vaak net over wat lagere huisjes/schuurtjes heen schieten die ik dus handig als cover kan gebruiken. Ook blokkeren van je schot heb je minder last van. Meestal schiet je toch over je friendly tank heen
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
De T57 is geen sniper, midrange of achter een brawler (is7 of iets dergelijks) is ideaal. In de reloadtijd van de tegenstander er een clip inpompen en weer terugtrekken.Bean77 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:32:
[...]
Tijdje niet meer gespeeld die T57 heavy. Vroegah was het wel lastig om op lange afstanden te snipen. Vond hem daar helemaal niet betrouwbaar in (in tegenstelling tot de 50B die ik liever meenam). Is dit naar jouw gevoel nog steeds zo of hebben ze in de laatste patches dit verbetert?
Tegenover een E100 staan, een clip HEAT door de voorkant van zijn turret schieten en weer terug het hoekje om. Zo fijn.
Ok, laat ik het anders zeggen: op een scout of medium is het onmisbaar, op een trage close combat TD zonder enige camo wel leuk, maar niet superbelangrijk om direct te hebben. Zo beter?Mr_Size schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:39:
[...]
@Anvil: 6th sense is een MUST op IEDERE tank!! Echt, geloof me
Zelf nu 2 tier 8's aan t grinden (heb daarboven alleen de e75 en e100):
>op de JP2 begin ik na honderden battles met aanmodderen in het begin alsnog gewoon verliefd te worden. Moest ontzettend lang wennen aan dat ding (door de mobiliteit had ik de neiging constant te snel in gevaarlijke situaties te komen), maar wat is die gun icm de mobiliteit fijn zeg, een t8 die op t10 nog effectief is zo waar. En top tier gun je hull down gaan alsof je een Jagdtiger bent
>De Panther 2 schijnt Meh te zijn, maar ik vind het prima te doen vooralsnog. Had niet echt een grind, omdat ik alle modules al had. De gun is en blijft heerlijk betrouwbaar (lookin at you, IS-6)
Ik weet dat de T57 geen sniper iswvdveer schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:56:
[...]
De T57 is geen sniper, midrange of achter een brawler (is7 of iets dergelijks) is ideaal. In de reloadtijd van de tegenstander er een clip inpompen en weer terugtrekken.
Tegenover een E100 staan, een clip HEAT door de voorkant van zijn turret schieten en weer terug het hoekje om. Zo fijn.
Aangezien ik alle t10's heb behalve de M60 en de japanse heavy (tier 8 nu aan het grinden) zijn er veel tanks die ik veel minder gebruik, waaronder de T57. Dus vandaar mijn vraag.
Sorry, maar dit vind ik onzin. Sixth sense is in ALLE situaties en ELKE tank/arty een must om te hebben! Het is een eerste levensbehoefte (letterlijk soms haha)._Anvil_ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:52:
[...]
Ok, laat ik het anders zeggen: op een scout of medium is het onmisbaar, op een trage close combat TD zonder enige camo wel leuk, maar niet superbelangrijk om direct te hebben. Zo beter?
[ Voor 20% gewijzigd door Bean77 op 18-09-2015 10:24 ]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Nee, de T57 heeft volgens mij geen buffs ontvangen na de initiële nerf.Bean77 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:21:
[...]
Ik weet dat de T57 geen sniper isMaar op sommige maps kom je soms in de situatie waardoor je op lange afstanden kunt snipen. En dan valt het mij op hoe vaak een schot bounced. Dan deed de 50B dit veel beter. En was benieuwd of dit nog steeds het geval is of dat de T57 hier betrouwbaarder in geworden was.
Aangezien ik alle t10's heb behalve de M60 en de japanse heavy (tier 8 nu aan het grinden) zijn er veel tanks die ik veel minder gebruik, waaronder de T57. Dus vandaar mijn vraag.
Ik weet niet in hoeverre je geleden de T57 nog gespeeld hebt, maar is afgelopend tijd 1x generfed. Aimtime is naar boven bijgesteld ( 2, 9 sec ) om hem meer de rol van close combat brawler te maken en hem unieker te maken ten opzichte van 50b. Op range blijft een 50b altijd " accurater " dan een T57. Dit is natuurlijk wel op papier. Alles is afhankelijk van RNG, en het voordeel van T57 blijft zijn DPM en clip potential. Dus een keer bouncen is niet zo erg.Bean77 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:21:
[...]
Ik weet dat de T57 geen sniper isMaar op sommige maps kom je soms in de situatie waardoor je op lange afstanden kunt snipen. En dan valt het mij op hoe vaak een schot bounced. Dan deed de 50B dit veel beter. En was benieuwd of dit nog steeds het geval is of dat de T57 hier betrouwbaarder in geworden was.
Persoonlijk heb ik hem denk ik ook al een jaar niet gespeeld. Tank is easy mode maar is te langzaam en slechte reverse speed om hem echt leuk te maken. Daarnaast is het armor ook zo onwijs troll. Speel je hemzelf bounced die niets sta je tegenover een T57 bounced die alles. Murhpy please.
Had je ook ff moeten kijken wie kan die laatste arty allemaal raken, is het de laatste tank staan alle arties erop geaimed. Kan ik mijn schot inhouden zodat iemand hem eerst kan raken zodat hij oneshot is. Had je hem met HE wel gekilled ( als het low tier arty was you never know ) Er zijn veel factoren waarmee je rekening kan houden. En daarna is er nog RNG^^wsLy schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:50:
Vandaag wéér de MT-7 missie (3 arties killen) door mijn neus geboord zien worden... Ik ben in mijn object 140 op Airfield aan het doorpushen naar de vijandelijke basis, kill 2 arties en ben op weg naar de laatste, ik zeg tegen mijn team 'laat mij aub de laatste arty killen voor mijn missie'. Op een punt spot ik de laatste arty, ik schiet en wil een 2e shell in hem pompen en net op het moment dat ik klik zie ik dat hij gekilled is door een Leopard 1... Na afloop van de battle ga ik kijken naar wat hij gedaan heeft... DAT WAS HET ENIGE DAT HIJ DE HELE BATTLE HAD GEDAAN.
But i know the feeling:P missie kan frustererend zijn, eerst om 3 arties tegen te komen en daarna moet het nog zo uitkomen dat je ze ook alle 3 kan killen. Ik heb hem gehaald met leopard. Heb je genoeg speed endgame en genoeg alpha om arties te oneshotten ( helemaal met HE )
Panther 2 heb ik ook zin in. Heb al de Panther 88 en dat vind ik eigenlijk gewoon een leuke tank. Also,_Anvil_ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:52:
[...]
>De Panther 2 schijnt Meh te zijn, maar ik vind het prima te doen vooralsnog. Had niet echt een grind, omdat ik alle modules al had. De gun is en blijft heerlijk betrouwbaar (lookin at you, IS-6)
IK KILL EEN ELC AMX (bleek daar in cover te staan)
De Panther is een heerlijke tank, moet er wel bij zeggen dat het erg wennen was, maar als je eenmaal de gun leert waarderen met de heerlijk korte reload is het een beest van een tank. Ook de gigantische HP pool (on par met tier 7 heavies) kan je af en toe goed inzetten.Gaius schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 11:15:
[...]
Panther 2 heb ik ook zin in. Heb al de Panther 88 en dat vind ik eigenlijk gewoon een leuke tank. Also,88mm KwK 43 L/71. Maar ja, moet eerst even de Panther door.
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift