Niet dat het een goed idee is om over die lijn te gaan, je bent er zo gespot en bent een makkelijk doelwit voor TD's en arty.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Een optie is ook om gelijk een jagdtiger 8.8 te kopen, dit kan al voor net onder de 5,5 euro voor een nieuwe account. Ik weet niet of het handig is om gelijk op tier 8 te gaan spelen maar 1250 goud, 7 dagen premium en een jagdtiger 8.8 voor 5,40 is echt goedkoop:janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:10:
[...]
Ik zal zo eens Google er op los laten, eens kijken of er codes te vinden zijn. Thanks
http://www.g2play.net/cat...days-premium-invite-code/
Ik heb deze codes wel gekocht toen ze nog bij een bestaande account geldig waren (voor 20 euro) maar dat heeft Wargaming nu geblokkeerd.
Is een langzame td, maar wel een goede credit farmer

Hier staan nog andere combinaties ook, wel even opletten voor de goede regio:
http://www.g2play.net/cat...t/index/?q=world+of+tanks
[Voor 9% gewijzigd door JPvdB op 07-01-2016 08:41]
Ik ken het alleen uit cw's/sh's, maar dan uiteraard met mediums. Met heavies nog nooit gezien, misschien een metagame mindfuckwsLy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 04:14:
Wat is trouwens met de 1 line 'push' op mines? Deze week 3x mines gehad en 3x dat heavies over de 1 line gaan pushen.... Is er een streamer geweest die met een heavy naar die lijn ging ofzo?
Niet dat het een goed idee is om over die lijn te gaan, je bent er zo gespot en bent een makkelijk doelwit voor TD's en arty.

Wat grappig, ik heb hetzelfde. Solo zit ik op tier x nu rond de 3200 wn8. Als ik ga platoonen dan zakt dit zo richting de 2k. Bij mij komt dit omdat ik in platoons veel te ongeduldig ben, heb altijd het idee dat er een move gemaakt moet worden waardoor ik echt heel vaak niet de midgame levend haalEd_L schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:27:
Het ligt volgens mij gewoon aan...
Mezelf.
Op een of andere manier presteer ik in platoons matig. Hele dag 70% WR en 2500 WN8, maar zodra ik ga platoonen eindig ik op 56% en 1800. Ik ga mezelf maar eens analyseren.
Edit: winrate gaat wel drastisch omhoog bij mij in platoon, van 58-65 naar 60-90(lol)
[Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 07-01-2016 09:15]
he he.. eindelijk wordt er hier aan gedacht met een invite code en als iemands recruit te beginnen, good stuffjanvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:10:
[...]
Ik zal zo eens Google er op los laten, eens kijken of er codes te vinden zijn. Thanks

Hier ook nog wat codes: http://forum.worldoftanks...vite-codes/page__st__2060
Er zijn ook veel churchill3 invite codes in omloop (werden hele stapels uitgedeeld bij o.a. Tankfest), al zijn ze in onze clan zo'n beetje op.
Jup, bij mij ging het ook slecht. Vervolgens dus lekker 3uur lang ranked team battles gespeeld, erg leuk. al einidigden we de avond met (te) veel losses, zaten elke keer vlakbij die Ladder 3 promotie waarbij je 500k credits krijgt.. Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.Kepro schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:03:
Wat een mega zaad avond.
Ik ook, daarom alleen Ranked Battles in WoWs in tegen middernacht aan._Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:19:
[...]
Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.
In aanvulling op mn vorige post, de noord spawn vind ik relatief op. De hill heeft een op spot (zie filmpje van size oa), en vanaf de huizen die vlakbij de spawn staan kan je tanks die de hill opgereden zijn redelijk raken als je genoeg richting het noorden staat (kan vanaf de zuidkant ook, maar veel minder goed) en als je in een platoon met 3 meds idd de 1 lijn rushed dan schiet je alles wat hull down denkt te staan bij de hill kapot in de zijkant.wsLy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 04:14:
Wat is trouwens met de 1 line 'push' op mines? Deze week 3x mines gehad en 3x dat heavies over de 1 line gaan pushen.... Is er een streamer geweest die met een heavy naar die lijn ging ofzo?
De 1 lijn rush is imho alleen goed als je met meer tanks bent en met snelle meds, je pakt altijd wel wat damage om er te komen, maar zodra je helemaal doorrijdt sta je redelijk arty safe tov de meeste random arty spots en sta je hulldown in de zijkant damage te farmen.
Ik zou er alleen nooit alleen naar toe gaan, omdat ze je uiteindelijk komen halen en je dus echt geen exit hebt
Mines is zowiezo een zaadmap geworden sinds hij aangepast is. In mid kan je niet meer lekker vechten, de hill kan je niet meer goed oprijden. Hij is alleen leuk met een hulldown tank zonder arty. Dan kan je minimaal 7k damage in mid farmen. De andere kant is ook niets aan met arty want blijkbaar ben je daar niet meer arty safe. Ik werd laatst nog geoneshot door arty terwijl ik bij dat huis vlak bij de muur stond. Die arty gooide hem gewoon ff over de heuvel heen. GG 2k hp. De meta over de 1 line heb ik afgelopen dagen ook wel eens gezien en dan vooral oranje spelers in e5 tanks ed.wsLy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 04:14:
Maar de aller-aller-allerslechtse map momenteel moet toch wel overlord zijn, wanneer ik die map krijg standaard deppresief en totaal clueless. Je kan werkelijk helemaal niets op die map. Ridges zijn te stijl, brawl hoekjes kan je niet pushen door alleen maar open grond covered door arty/tds. Enige wat je kan doen is hopen dat het enemy team harder suicide dan jouw team.
Scared valley is ook zo'n gevalletje. Die map is nooit goed geweest en kan beter uit de game gehaald worden. Game wordt altijd gewonnen in de brawl hoek en het team met de meeste heavies wint. Als er arties zijn kan je een uur wachten en hopen dat je team niet suicide. De rest van de map is useless.
Ik vind Overlord juist een prima map. Ik ga alleen altijd over de hoogste corridor. Nooit via de strandzijde. Dat is damagefarmen ftw.jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:56:
[...]
Mines is zowiezo een zaadmap geworden sinds hij aangepast is. In mid kan je niet meer lekker vechten, de hill kan je niet meer goed oprijden. Hij is alleen leuk met een hulldown tank zonder arty. Dan kan je minimaal 7k damage in mid farmen. De andere kant is ook niets aan met arty want blijkbaar ben je daar niet meer arty safe. Ik werd laatst nog geoneshot door arty terwijl ik bij dat huis vlak bij de muur stond. Die arty gooide hem gewoon ff over de heuvel heen. GG 2k hp. De meta over de 1 line heb ik afgelopen dagen ook wel eens gezien en dan vooral oranje spelers in e5 tanks ed.
Maar de aller-aller-allerslechtse map momenteel moet toch wel overlord zijn, wanneer ik die map krijg standaard deppresief en totaal clueless. Je kan werkelijk helemaal niets op die map. Ridges zijn te stijl, brawl hoekjes kan je niet pushen door alleen maar open grond covered door arty/tds. Enige wat je kan doen is hopen dat het enemy team harder suicide dan jouw team.
Scared valley is ook zo'n gevalletje. Die map is nooit goed geweest en kan beter uit de game gehaald worden. Game wordt altijd gewonnen in de brawl hoek en het team met de meeste heavies wint. Als er arties zijn kan je een uur wachten en hopen dat je team niet suicide. De rest van de map is useless.
Even soort advocaat van de duivel uithangen:_Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:19:
Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.
Is dat juist niet wat je wilt?
Overdag en in het weekend lopen klagen dat er allemaal domme tomaten teams zijn die te dom zijn om te poepen. 's avonds laat zijn er alleen maar goede spelers en is het ook weer niet goed.

Oftewel, het is nooit goed?

En dan push over die weg heen, of over het achterste veld waar meestal wat tds staan en arties? Ik heb die map nog nooit kunnen pushen. Ik begin meestal in mid om te zien of ik wat kan spotten en 1 schot kan doen en daarna sta ik altijd te nietsen omdat ik niet weet waar ik naar toe moet.Razorbite schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:59:
[...]
Ik vind Overlord juist een prima map. Ik ga alleen altijd over de hoogste corridor. Nooit via de strandzijde. Dat is damagefarmen ftw.

Ik denk dat ie goede spelers tegen wil komen die net niet goed genoeg zijn. Dan win je maar heb je toch een leuke match.mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:00:
[...]
Even soort advocaat van de duivel uithangen:
Overdag en in het weekend lopen klagen dat er allemaal domme tomaten teams zijn die te dom zijn om te poepen. 's avonds laat zijn er alleen maar goede spelers en is het ook weer niet goed.![]()
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
Laat op de avond merk je vaak wel dat er iig meer spelers zijn die in T10 tanks spelen, de MM is dan ook vaak gebaseerd op T10 games. Qua betere spelers ligt er een beetje aan. In de kerstvakantie had ik iig wel het gevoel dat er veel meer bots waren ( 43-46% winrate spelers ) soms was het halve team gewoon rood en dat zijn toch vaak uitzonderingen.mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:00:
[...]
Overdag en in het weekend lopen klagen dat er allemaal domme tomaten teams zijn die te dom zijn om te poepen. 's avonds laat zijn er alleen maar goede spelers en is het ook weer niet goed.![]()
Ja klopt. Er is daar een weg (helemaal aan de zijkant van de map) met een ridge waar je redelijk safe staat. En de enemy peakt er altijd overheen dus lekker klapperen in de onderplaat!jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]
En dan push over die weg heen, of over het achterste veld waar meestal wat tds staan en arties? Ik heb die map nog nooit kunnen pushen. Ik begin meestal in mid om te zien of ik wat kan spotten en 1 schot kan doen en daarna sta ik altijd te nietsen omdat ik niet weet waar ik naar toe moet.
Als je er even vanuit gaat dat die net iets minder goede spelers ook in jouw team zitten kun je je daar alsnog aan ergeren. Als je op een tijdstip speelt dat er heel veel goede spelers zijn (of alleen maar, voor het gemak). Dan heb je die ook in jouw team, dus zou je de meest leuke en uitdagende potjes moeten hebben in mijn ogen.jdh009 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat ie goede spelers tegen wil komen die net niet goed genoeg zijn. Dan win je maar heb je toch een leuke match.
Ik ben zelf nog een aardige prutser in wot, dus mij maakt t allemaal geen drol uit.

Op overlord ga ik altijd rond de molen zitten als ik med/heavy ben. Altijd beetje peaken, maar wel opletten op TD-ers die ver weg zijn.jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:56:
[...]
Lights is wat minder, of het strand op, maar dat is eigenlijk te open. De hogere groene velden is vaak ook lastig ivm de gigantische richels...

[Voor 37% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 11:08]
Even goed lezen mannenmkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:00:
[...]

Ik heb het over ranked team battles he, niet over random pubbies.
Wij zijn een clan die ook de wat minder goede/ervaren spelers gewoon mee laat doen en daarnaast merk je gewoon dat veel teams al honderden potjes ervaring hebben in team battles. Er zijn allerlei truukjes die wij met vallen en opstaan aan het leren zijn.
Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formnatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill.
Zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen in een city map met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.
We stegen vrij makkelijk van ladder 6 naar 5, maar bleven gisteravond een beetje steken op de overgang naar 4. Als je dan bedenkt dat we onervaren mensen in totaal ongeschikte tanks ook mee laten doen, dan snap je dat het lastig wordt tegen alleen maar super ervaren teams met groene spelers. Verder zijn we te causual om echt fanatiek te gaan doen (trainen, strakke discipline op teamspeak, FC is altijd de baas, de rest houdt zn kop etc.), je merkt dat andere teams veel strakker samenwerken.
[Voor 15% gewijzigd door _Anvil_ op 07-01-2016 11:20]
So True! Je moet veel geduld hebben om tomaten uit hun O-I te schieten met Crom/Brom/T37. Ze kunnen je met één tomatenRNGschot het potje uitknallen._Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formnatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill. zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.
[Voor 17% gewijzigd door Razorbite op 07-01-2016 11:17]

[Voor 7% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 11:39]
Als het de eerste keer is dat je kijkt wordt je toegevoegd aan het systeem, je moet daarna wat potjes spelen en regelmatig kijken voordat je stats updaten. ( als dat nog steeds zo werkt ^^ )brid schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:40:
Ik zat net op wotlabs te kijken en ik zie bij mijn wot user alleen maar de totaal waardes.
Moet je nog ergens aan voldoen/activeren om dingen als 24h/7d/1000 battles ingevuld te krijgen?
die updatet direct zodra je WoT sluit en op die pagina op "Take Snapshot" klikt
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Speelt een platoon niet ook gewoon mee in de MM? Ik heb het idee dat ik met een platoon veeeel vaker in een pot van 2 tiers hoger word ingedeeld dan als ik alleen speel. Met mijn tier IV light heb ik echt nul komma niets in te brengen in een tier VI battle. Met een beetje mazzel kan ik wat exp krijgen door te spotten, maar verder is het huilenEd_L schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:27:
Mezelf.
Op een of andere manier presteer ik in platoons matig. Hele dag 70% WR en 2500 WN8, maar zodra ik ga platoonen eindig ik op 56% en 1800. Ik ga mezelf maar eens analyseren.

If you want to be the best, you need to work with the best :)
Solo spelers krijgen een betere MM dan platoonspelers dat is een keer gezegd in zo'n Q&A sessie met storm volgens mij. Zeker als je lagere tiers speelt is de MM in platoons soms wel verpest ja.Maardiweb schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:06:
[...]
Speelt een platoon niet ook gewoon mee in de MM? Ik heb het idee dat ik met een platoon veeeel vaker in een pot van 2 tiers hoger word ingedeeld dan als ik alleen speel. Met mijn tier IV light heb ik echt nul komma niets in te brengen in een tier VI battle. Met een beetje mazzel kan ik wat exp krijgen door te spotten, maar verder is het huilen
Nice! Ty voor de tip.p0st schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:51:
pr0tip: http://www.wotstats.org/stats/eu/
die updatet direct zodra je WoT sluit en op die pagina op "Take Snapshot" klikt
Ik heb hetzelfde probleem alleen bij mij ligt het aan de personen waar ik mee platoonEd_L schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:27:
Mezelf.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B

Het omgekeerde werkt ook, met 2 goede spelers heb je een max carry potentieel. Zeker in tier 10, of met preferntial MM. Het meest OP voorbeeld hiervan is een B2 pz740 platoon

Dus de FC heeft schuld van de loss._Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill.
Geduld is een schoone saeck. Soms moet je gewoon 1 voor 1 wegsnipen.Zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen in een city map met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.
Als mensen in een tank zitten waar ze zich lekker in voelen en dmg doen, zie ik dat niet als automatisch nadeel.We stegen vrij makkelijk van ladder 6 naar 5, maar bleven gisteravond een beetje steken op de overgang naar 4. Als je dan bedenkt dat we onervaren mensen in totaal ongeschikte tanks ook mee laten doen, dan snap je dat het lastig wordt tegen alleen maar super ervaren teams met groene spelers. Verder zijn we te casual om echt fanatiek te gaan doen (trainen, strakke discipline op teamspeak, FC is altijd de baas, de rest houdt zn kop etc.), je merkt dat andere teams veel strakker samenwerken.
Ik zie iemand in een half stock Tiger2 die 0 dmg doet en doodgaat op een plek waar de tegenstander zn wrak als cover gebruikt wel als nadeelPcDealer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:07:
[...]
Dus de FC heeft schuld van de loss.
[...]
Geduld is een schoone saeck. Soms moet je gewoon 1 voor 1 wegsnipen.
[...]
Als mensen in een tank zitten waar ze zich lekker in voelen en dmg doen, zie ik dat niet als automatisch nadeel.

Umm, en we hebben niet echt een FC, meer een democratisch zooitje. Aangezien onze clan vooral uit dertigers met baan, kids etc. bestaat moet je ook niet gek opkijken als je iemand zn vrouw of kind op de achtergond hoort tijdens team battles

[Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 07-01-2016 14:54]
een echte yolo push (nouja, push...) die redelijk kan werken is alleen mogelijk, imho, vanuit de zuid spawn.jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]
En dan push over die weg heen, of over het achterste veld waar meestal wat tds staan en arties? Ik heb die map nog nooit kunnen pushen. Ik begin meestal in mid om te zien of ik wat kan spotten en 1 schot kan doen en daarna sta ik altijd te nietsen omdat ik niet weet waar ik naar toe moet.
Gewoon strak de 0 lijn vanaf zeg maar f0 full yolo naar d0 (wow wel 2 hele grids

Verder is het fijn dat zodra je die 2 grids pushed, je wordt gespot en de arty die vaak nog verder achterin de 0 lijn staat dat ziet en begint weg te rijden = free kills.
deze push werkt gegarandeerd, zeker 0.10% van de games waarin ik em heb geprobeerd leefde ik langer dan 2 minuten

ergo, deze map is zo TD vriendelijk, dat pushen in de lanes echt suicide is, vooral op hogere tiers. meestal blijft het toch bij het ridge poke spelletje waarbij je de ene ridge op rijdt om schuin achter je genoeg gun depr te hebben

ik zie het wel als nadeel als iemand lekker in zn bromwell aan het spelen is en gaat peaken tegen een t37.PcDealer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:07:
[...]
Dus de FC heeft schuld van de loss.
Geduld is een schoone saeck. Soms moet je gewoon 1 voor 1 wegsnipen.
[...]
Als mensen in een tank zitten waar ze zich lekker in voelen en dmg doen, zie ik dat niet als automatisch nadeel.
Stel dat de ridges exact hetzelfde zijn en de skill van de spelers ook, dan wint die t37 het altijd.
Met ranked battles weet je de map van tevoren, dan handicap je jezelf als je een tank kiest die je zelf fijn vindt om te spelen, maar die minder goed past bij de map/tactiek/initiele posities.
het is niet inderdaad automatisch een nadeel, het zou toevallig zo kunnen zijn dat het op een bepaalde map in een bepaalde situatie niets uitmaakt.
Meestal in platoontje push ik vaak north wel ja haha, gewoon yolo richting hun arty. Enige wat soms lijkt te werken op die map. Solo blijf ik maar wat hangen en heb dan ook eigenlijk nooit een goede game op die map.gotfurrr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:20:
[...]
een echte yolo push (nouja, push...) die redelijk kan werken is alleen mogelijk, imho, vanuit de zuid spawn.
Gewoon strak de 0 lijn vanaf zeg maar f0 full yolo naar d0 (wow wel 2 hele grids), de tanks die op E9 staan kunnen je niet raken terwijl je oversteekt en als er tds staan op c0 dan kunnen ze je niet raken als je maar ver genoeg tegen de ridge aan staat, waarna je ze 1op1 kan uitschakelen terwijl de tanks op E9 hun TD niet kunnen helpen want ze hebben geen schoten op je.
Verder is het fijn dat zodra je die 2 grids pushed, je wordt gespot en de arty die vaak nog verder achterin de 0 lijn staat dat ziet en begint weg te rijden = free kills.
deze push werkt gegarandeerd, zeker 0.10% van de games waarin ik em heb geprobeerd leefde ik langer dan 2 minuten![]()
ergo, deze map is zo TD vriendelijk, dat pushen in de lanes echt suicide is, vooral op hogere tiers. meestal blijft het toch bij het ridge poke spelletje waarbij je de ene ridge op rijdt om schuin achter je genoeg gun depr te hebben

[Voor 17% gewijzigd door FSXnoob op 07-01-2016 16:36]

Mooi schot, heb je die game nog gewonnen?HirzoSchuurman schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
Ik had net een aardig potje in de IS7 met een wel erg fijne blindshot kill erbij![]()
[video]
Ik zou je trouwens wel aanraden volgende keer met je IS-7 de andere kant op te gaan en niet door vallei te rijden. Je handicapt een beetje je team door als top tier niet in de brawl te zijn waar 90% van de games gewonnen worden

[Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 07-01-2016 16:50]
Yup, nog gewonnen.jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:50:
[...]
Mooi schot, heb je die game nog gewonnen?
Ik zou je trouwens wel aanraden volgende keer met je IS-7 de andere kant op te gaan en niet door vallei te rijden. Je handicapt een beetje je team door als top tier niet in de brawl te zijn waar 90% van de games gewonnen worden( en je eigen damage als je counter klopt
)
Ging er inderdaad niet standaard aan toe.
Daarna (na 't eind van 't filmpje) zelfs nog 2x helemaal heen en weer gereden door de vallei)

Is7 scout, bijna even veel spotting damage als regular.
'k heb ook nog niet gek veel ervaring op tier X, maar dacht laat ik eens wat anders proberen,
en deze keer werkte het op zich goed.
Al is het eindresultaat niet super bijzonder.
[Voor 3% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-01-2016 17:29]

Als je bang bent om ook te verliezen dan snap ik dat je NIET wilt platoonen.

ingame nickname "Klikotank".
btw... Mag je als niet GoT-lid nou wel of niet de TS joinen?

[Voor 24% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 21:06]
Daar mag je gewoon op hoormkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:57:
btw... Mag je als niet GoT-lid nou wel of niet de TS joinen?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
Thanks, gelukt!

Ik kan niet request doen voor "talk power" iemand enig idee..?
[Voor 15% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 21:53]
Krijg die isu namelijk maar niet werkende...
Tank is beter.Thabi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:37:
Is de obj. 704 nog steeds een troltank met de BL-10 gelijk de isu? Of wordt dit een effectieve verbetering?
Krijg die isu namelijk maar niet werkende...
Alle zwakke punten van de ISU worden minder erg. Reload korter, draaisnelheid hoger, armor beter, camo beter, richtsnelheid beter, hp gaan ook een stuk omhoog, viewrange is beter.
Object 704 is echt gewoon leuk. In mijn garage is het een blijvertje, de 268 doet me niks dus blijf ik mooi bij de 704.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Heb je gisteravond niet in de lobby zien zitten, maar vanavond gewoon blijven zitten en iemand van de council zal je dan rechten geven.mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:23:
[...]
Thanks, gelukt!
Ik kan niet request doen voor "talk power" iemand enig idee..?
[Voor 5% gewijzigd door Quantor op 08-01-2016 10:18. Reden: zinsopbouw beetje verbeterd :)]
Speelt padel!
Dat is battle assistantbrid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:27:
Zo das een mooie, dat lukt je denk 1 keer en dan nooit meer
Ps welke mod is dat?
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B

Zelfs de chatrage viel gisteren echt reuze mee:)
Verder niet echt speciale games gehad, maar gewoon normale average games. Uiteindelijk vanmorgen me stats nog ff gechecked en die vielen me ook reuze mee. Waarschijnlijk ook omdat T9 standaard stetpedding to the max is ^^
[Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 08-01-2016 10:45]
Ja echt he... Die accuracy is echt zo broken op hogere tiers... Meestal schiet je 2-3 meter naast als je volledig ge-aimd bent. Daarom gebruik ik alleen Premium HE op Tier VIII+ SPG's. Dit was echt zo'n moment dat de sterren goed staan en de RNG besluit je 0,01 accuracy te gevenbrid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:27:
Zo das een mooie, dat lukt je denk 1 keer en dan nooit meer
Ps welke mod is dat?

In my defense, die Torty stond daar de hele game al op die manier, dus hij verdiende het wel

Die mod heet idd Battle Assistant, en het hele modpack heb ik zelf gemaakt

Ghehe het was idd even gezellig! Je hebt nu rechten op TS, dus je bent welkomjantje 2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:43:
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en maar eens platoontje gespeeld met enkele mensen hier ( Size, Kepro, P0st ) Volgens mij was het op zich wel een geslaagd avondje, op enkele oneshots na
Verder niet echt speciale games gehad, maar gewoon normale average games. Uiteindelijk vanmorgen me stats nog ff gechecked en die vielen me ook reuze mee. Waarschijnlijk ook omdat T9 standaard stetpedding to the max is ^^
[afbeelding]

Trouwens; die Sköda heeft nog de WN8 Expected van de Lorry 40t, dus waarschijnlijk zit je eerder rond de 5k'ish. Nog steeds niets te klagen natuurlijk

[Voor 46% gewijzigd door p0st op 08-01-2016 10:47]
'Arty prevents kemp' - SerBp0st schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:45:
[...]
In my defense, die Torty stond daar de hele game al op die manier, dus hij verdiende het wel
Die zat eerder toch niet in je pack? Maar es even een update installeren dan...Die mod heet idd Battle Assistant, en het hele modpack heb ik zelf gemaakt
Arty prevents camping, dat je dat schot inderdaad raakte is wel bizar. Zonder die mod had je dat schot denk ik nooit genomen ookp0st schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Ja echt he... Die accuracy is echt zo broken op hogere tiers... Meestal schiet je 2-3 meter naast als je volledig ge-aimd bent. Daarom gebruik ik alleen Premium HE op Tier VIII+ SPG's. Dit was echt zo'n moment dat de sterren goed staan en de RNG besluit je 0,01 accuracy te geven
[...]
Ghehe het was idd even gezellig! Je hebt nu rechten op TS, dus je bent welkom
Trouwens; die Sköda heeft nog de WN8 Expected van de Lorry 40t, dus waarschijnlijk zit je eerder rond de 5k'ish. Nog steeds niets te klagen natuurlijk

Ja, ik zal inderdaad wel weer ff komen buurten binnenkort

Waarschijnlijk zal dat dan nog wel wat aangepast worden idd, hij is toch wel net wat beter dan Lorriane 40T

edit:
Ja... na de 2e arty oneshot op rij weet ik het zeker.
[Voor 16% gewijzigd door Ed_L op 08-01-2016 12:11]
p0st, thanks voor de mod....Ik gebruik hem altijd. Wist niet dat Battle Assistent erin zat. Echt briljante toevoeging dit.p0st schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Zieke stats hoor, damn.jantje 2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:43:
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en maar eens platoontje gespeeld met enkele mensen hier ( Size, Kepro, P0st ) Volgens mij was het op zich wel een geslaagd avondje, op enkele oneshots na
[afbeelding]

Ik zat in de lobby voor t wachten op een platoon. Misschien dat ik naar de andere lobby moet gaan eerst.Quantor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:01:
[...]
Heb je gisteravond niet in de lobby zien zitten, maar vanavond gewoon blijven zitten en iemand van de council zal je dan rechten geven.
Ik ben vanvond denk ik wel online.

Hopelijk wat beter potjes dan gisteren. was echt om te huilen.

1v1 tegen een VK heavy... what a rush.
hoofd koel gehouden en op afstand blijven snipen.
laatste schot was nog wel even spannend. hij kreeg nog een schot op mij, 27hp over.
Ik heb daar ook wel eens mijn twijfels bij gehad...Ed_L schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:39:
hmmm.. dat spotting damage mechanisme lijkt stuk. Ik spot een arty, iemand anders killed hem (ik los geen schot) en ik krijg 0 spotting dmg... Oh light missies...

Nee, dat spotten is af en toe gewoon bugged. Ik had dat gisteren ook op El Haluff in mijn LTB. Ik rijd naar J6, spot daar een paar E50-Ms en een T-54. Zodra ik een paar seconde achter een rots ga staan verdwijnen ze en zodra ik weer spot komen ze weer te voorschijn. Uiteindelijk worden ze door mijn team gekilled die achter mij op die heuveltjes staat maar ik krijg maar een paar honderd spotting damage.kreezjie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:01:
Waarschijnlijk was er dan toch nog iemand anders van je team in de buurt die hem ook spotte?
Ik neem toch aan dat als tanks verdwijnen en verschijnen afhankelijk van of ik achter een rots sta of niet, ik degene ben die ze spot

[removed]
Dit inderdaad. Van zodra de enemy begint te schieten zakt hun camo-waarde waardoor je team ze misschien wel kan spotten...brid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:08:
Kan natuurlijk zijn, dat zodra de tegenstander schiet ze ook spottable zijn voor andere leden van je team.
Dag dag spotting bonus
Wat niet wegneemt dat dit behoorlijk balen is uiteraard...
Die badges die je kan aanzetten in je settings zijn trouwens ook een aanfluiting...Krijg je gedurende de battle continue van die badges te zien wat wil zeggen dat je spotting damage krijgt toegewezen maar als je dan naar het resultaat kijkt blijkt dat je maar 80 spotting damage hebt...

T36 @100% health .. vroem vroem.... oeps een JT8.8! En boem, ammoracked. Shit happens.
EN DAN LETTERLIJK DE VOLGENDE POT:
Die kans zou statistisch ongeveer zo groot als het winnen van de staatsloterij moeten zijn.
Ha, dat valt me nog mee. Soms regent het 'assistance to allies' badges bij mij en dan heb ik dus oprecht 0 spotting damage gehaald. En nee ik heb ook geen tracks kapot geschoten ofzo. Helemaal nietskreezjie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:22:
[...]
Dit inderdaad. Van zodra de enemy begint te schieten zakt hun camo-waarde waardoor je team ze misschien wel kan spotten...
Wat niet wegneemt dat dit behoorlijk balen is uiteraard...
Die badges die je kan aanzetten in je settings zijn trouwens ook een aanfluiting...Krijg je gedurende de battle continue van die badges te zien wat wil zeggen dat je spotting damage krijgt toegewezen maar als je dan naar het resultaat kijkt blijkt dat je maar 80 spotting damage hebt...

Duidelijkste voorbeeld
Team meer dan 450m weg, spot, tracks down door iemand anders en jij zoekt dekking, tegenstander verdwijnt en je krijgt nog assists op de blindshots van je teamgenoten

De WTF's:
- 3 top tier heavies gaan naar A0 om daar boven op de hill te 'snipen'
- Ik roep wtf doen jullie waarop een JP auf E100 (met 9K gespeelde potjes) zegt dat ze de base defenden

- Ik geef aan dat het assault is en dat we aanvallend team zijn waarop die gast roept dat die game mode er niet is
-M53/M55 zegt dat er niemand is waar ze het van kunnen leren (waarop ik aangeef dat er clans zijn en vids op YT)
De niet zo WTF:
- Ons team was binnen 4 minuten dood

Voor de mensen die de afgang willen zien: Replay
Ik speelde overigens ook niet goed, maar vergeleken met wat teamgenoten

[Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 08-01-2016 18:27. Reden: Replay toevoegen]
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Voor wat?PcDealer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:10:
Jij was nog netjes, maar die twee anderen had ik gereported.

idee voor de uitbreiding van de reports

[Voor 23% gewijzigd door wsLy op 08-01-2016 19:56]
Ik mis in jouw lijstje alleen nog: NOOB, UNINSTALL!!!1!! Play with barbies...
Oh, en natuurlijk:
Tomato
(Al ben ik dat stadium nu voorbij...)
[Voor 30% gewijzigd door PRR op 08-01-2016 21:14]
Helaas kan je iemand niet reporten voor het zijn van een volslagen idioot. Misschien unsportsmanlike conduct omdat ze die pot voor de rest helemaal verpest hebben..PcDealer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:10:
Jij was nog netjes, maar die twee anderen had ik gereported.
WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets
Anoniem: 463724
Die arty suggestie zou ik fanatiek gebruiken.wsLy schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:56:
Even van reddit geplukt
idee voor de uitbreiding van de reports
[afbeelding]

+1Anoniem: 463724 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:59:
[...]
Die arty suggestie zou ik fanatiek gebruiken.

/Ragequit
Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen. Eerst een friendly T20 die me eerst van achteren beschoot en vervolgens vol op me in kwam rammen (ik in E25). Paar potjes later in de LeFH, een failplatoon die random op teamgenoten begint te schieten. Dan krijg je dus een shotgun in je faceMaardiweb schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 02:56:
Godverdomme mijn avondje gamen is ook bijzonder onprettig geëindigd zeg. Gewoon 3/4 van mn hitpoints eraf geknald door een friendly omdat ik een TD afschoot die op me af kwam rijden en hij wilde die doden..
[afbeelding]
/Ragequit

... en dan tot overmaat van ramp een paar potjes later per ongeluk een friendly IS3 one-shotten van achteren (-1500HP) met de derp, terwijl je toch echt op de T29 naast hem mikte.
Nog geluk dat ik geen ban heb gekregen, zit ik me nu te bedenken

World of Retards, welkom

Ik had gister precies hetzelfde, reed rond in mijn T20 toen een of andere idioot met een E25 mij begon te rammen. Hiervoor blockte ie me al door de hele tijd voor me te rijden. Heb uiteindelijk maar wel een paar keer proberen te schieten en dacht dat ik hem misschien wel 1x geraakt had. Het moet echt niet gekker worden in wot: Ik heb natuurlijk meteen een report gedaan en mijn replay opgestuurd naar WG.p0st schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:14:
[...]
Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen. Eerst een friendly T20 die me eerst van achteren beschoot en vervolgens vol op me in kwam rammen (ik in E25). Paar potjes later in de LeFH, een failplatoon die random op teamgenoten begint te schieten. Dan krijg je dus een shotgun in je face
... en dan tot overmaat van ramp een paar potjes later per ongeluk een friendly IS3 one-shotten van achteren (-1500HP) met de derp, terwijl je toch echt op de T29 naast hem mikte.
Nog geluk dat ik geen ban heb gekregen, zit ik me nu te bedenken![]()
World of Retards, welkom
[Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 09-01-2016 10:23]
Gister een game gehad op highway samen met Tiegul waarbij we beide met onze fcm's naar de hoek van a1 reden. Werden eerst dus al helemaal gebalanced door dynamic gameplay mechanic aka arty van de tegenstander. Vervolgens besluiten we terug te rijden en het anders aan te pakken. Schiet onze eigen arty nog op me en gaat in de chat erom lachenp0st schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:14:
[...]
Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen.
World of Retards, welkom

Als je een invite wil, dstuur me maar even een DM. Scheelt weer wat XP414524 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:25:
Wat een gaaf spel! Nooit meegekregen op de PC, maar zag een beta voorbij komen op de PS4 en gedownload om te proberen. Dat was geen slechte keuze! Mss dat ik het alsnog op de PC ga spelen omdat het me met muis en toetsenbord veel fijner lijkt. Maar qua inhoud en diepgang wel gaaf zeg, tof om te zien!

Het is weer equipmenttijd! Net even voor 2,5 miljoen credits aan optics en GLD's gekocht

Ik ben destijds voor de E2 gegaan. Het is wel geinig om te zien hoeveel mensen zich vergissen in je frontal armor. Dan rij je langzaam richting ze en raken ze langzaam maar zeker in paniek wanneer ze niet door je pantser geraken. Maar de E2 is meer een hybride van heavy & medium. Maar als ik achteraf nog eens mocht kiezen was ik nu voor de E8 gegaan, ik prefereer toch mobiliteit boven armor.Kepro schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:32:
hmm, moet ik de Easy 2 of Easy 8 kiezen? Suggesties?
Iemand nog tips wat nu met m'n goud (1000) te doen? Gebruiken om free xp om te zetten of garage slots?
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 463724 op 09-01-2016 12:52]
Ik heb de E2 gekozen omdat je daarna de keuze hebt: T 29 of T 20.Kepro schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:32:
hmm, moet ik de Easy 2 of Easy 8 kiezen? Suggesties?
Was toen ook mijn motivatie om de voor de E2 gaan. Ik moet daarbij wel opmerken dat de stap van de E2 naar de T29 echt een pain in the ass grind is tenzij je free xp wilt gebruiken voor de 90mm op de T29.Ed_L schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:54:
[...]
Ik heb de E2 gekozen omdat je daarna de keuze hebt: T 29 of T 20.

Succes met de 76mm om 2k xp te krijgen.Ed_L schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:59:
Ik zou Kepro graag een Ace badge zien halen met een stoch T29

Ik heb eerst de M6 gedaan, de T20 en de T29 waren met de 90mm daarna redelijk pijnloos.Anoniem: 463724 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:56:
[...]
Was toen ook mijn motivatie om de voor de E2 gaan. Ik moet daarbij wel opmerken dat de stap van de E2 naar de T29 echt een pain in the ass grind is tenzij je free xp wilt gebruiken voor de 90mm op de T29.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dat is imho ook gewoon de beste oplossing. Geen van die tanks zijn een drama. Speel het gewoon safe, die gehele lijn is tof, tot en met de E5 na zijn laatste buff.Mojo schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:13:
[...]
Ik heb eerst de M6 gedaan, de T20 en de T29 waren met de 90mm daarna redelijk pijnloos.
Duurde even, maar dit was ook wel een mooie pot.
Tegenpartij was ook af en toe wel te dom om te poepen.
Sta je met je hull open, schieten ze alsnog tegen je koepel.
Je kan het dus al raden: ook een steel wall verzameld.
Replay: http://wotreplays.com/sit...untain_pass-klikotank-t29
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift