Van het rijtje wat je noemt vind ik circon, foch en orzanel erg goed. En foch vind ik gewoon vanwege zn humor en stijl het leukst om te volgen. Toch heb ik bij deze spelers altijd zoiets van, ja dat kan ik ook wel wat ze doen.Mr_Size schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:37:
[...]
EJ is een beetje voor mijn tijd, heb alleen die zieke Hellcat game van hem gezien waarmee hij 15 year premium ofzo won![]()
En al die andere die jij noemt die zeggen me niet zoveel. Unicums die ik voornamelijk volg zijn de meer bekende zoals QB, Circon, Anfield, SirFoch en recentelijk ook Orzanel. Van dat clubje vind ik Foch wel de beste tbh.
[...]
Ah dan weet ik wie jij bent. Dat is wel f*cking grappig trouwens, bizar toevallig hoe jij in mijn friend list bent gekomen. We kwamen elkaar een maand of 2 geleden een keer ingame tegen en toen heb ik je toegevoegd, zonder te weten dat jij het was
En dan ga je replays kijken van x3n4 of poltto, en dan tja... zucht...
Soms heeft het met de setup van de tanks te maken, bijv x3n4 schiet full apcr + food op zn e50. Dat zie ik bijvoorbeeld Foch niet snel doen.