Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:
  • 106.175 views

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-03 20:51
Mr_Size schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:37:
[...]

EJ is een beetje voor mijn tijd, heb alleen die zieke Hellcat game van hem gezien waarmee hij 15 year premium ofzo won 8)7
En al die andere die jij noemt die zeggen me niet zoveel. Unicums die ik voornamelijk volg zijn de meer bekende zoals QB, Circon, Anfield, SirFoch en recentelijk ook Orzanel. Van dat clubje vind ik Foch wel de beste tbh.

[...]

Ah dan weet ik wie jij bent. Dat is wel f*cking grappig trouwens, bizar toevallig hoe jij in mijn friend list bent gekomen. We kwamen elkaar een maand of 2 geleden een keer ingame tegen en toen heb ik je toegevoegd, zonder te weten dat jij het was :+
Van het rijtje wat je noemt vind ik circon, foch en orzanel erg goed. En foch vind ik gewoon vanwege zn humor en stijl het leukst om te volgen. Toch heb ik bij deze spelers altijd zoiets van, ja dat kan ik ook wel wat ze doen.

En dan ga je replays kijken van x3n4 of poltto, en dan tja... zucht...

Soms heeft het met de setup van de tanks te maken, bijv x3n4 schiet full apcr + food op zn e50. Dat zie ik bijvoorbeeld Foch niet snel doen.

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Ja idd, ik weet het weer. We kwamen elkaar 3x op rij tegen ofzo, allebei in lights. Vervolgens ook niet vertellen dat je Nederlands bent en eigenlijk Jantje heet hè? :+

In other news, het is vandaag woensdag, dussss:

[video]
ahh nu herinner ik me die game weer ja, lekkere game van coldzero idd _/-\o_

(en ik sta weer ergens in het open veld rustig te aimen |:( )

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Ik speel dit spel op de Xbox One en wil het ook op de laptop spelen, maar ik zie niet een mogelijk om de m'n Xbox account aan de PC te hangen. Zie ik iets over het hoofd of kan het gewoon niet?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-03 23:57

p0st

Dutch Reefer

[...]

Ja idd, ik weet het weer. We kwamen elkaar 3x op rij tegen ofzo, allebei in lights. Vervolgens ook niet vertellen dat je Nederlands bent en eigenlijk Jantje heet hè? :+

[video]
Leuk potje en een dikke carry, ik snap je frustratie Cold maar om 'm nou Faggot te noemen op het eind... ;w

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Rianata
  • Laatst online: 22-03 19:56

Rianata

Have you played Atari today?

jantje 2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:48:
[...]
Hoe bedoel je? Volgens mij aimt hij express niet omdat het toch niet nodig is in WoT doordat rng broken is.
Je kan net zo goed random klikken en hopen dat je raakt dan te lang exposed staan en teruggeschoten wordt. Volgens mij is dat een beetje hoe hij erover denkt.
OK, dan begreep ik je verkeerd, maar dan nog is het toch juist slim dat SirFoch (met name met USSR heavies) juist in de geest van het spel speelt? Russian accuracy, dah 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Rianata
  • Laatst online: 22-03 19:56

Rianata

Have you played Atari today?

janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:19:
Ik speel dit spel op de Xbox One en wil het ook op de laptop spelen, maar ik zie niet een mogelijk om de m'n Xbox account aan de PC te hangen. Zie ik iets over het hoofd of kan het gewoon niet?
Kan niet, zijn gescheiden 'omgevingen', dus je zult op de PC alles opnieuw moeten grinden aan tanks of aanschaffen. Zelfde geldt voor WoT Blitz op de tablets.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:16

Ed_L

Crew Council
p0st schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:19:
[...]

Leuk potje en een dikke carry, ik snap je frustratie Cold maar om 'm nou Faggot te noemen op het eind... ;w
Dat was onnodig, inderdaad.

Afaik is deze pot (buiten wat domme pech) verloren omdat je een auto loader hebt. Let me explain:

In de close encounter met de Maus, voordat er gerelocate wordt naar de Monastery, bounce je een laatste shell op die Maus. Dat was een risicovol schot op een ge-anglede lower plate. Een schot dat je waarschijnlijk niet zou maken als het niet hoefde, maar... het was ook de laatste shell in je magazijn. Dat gaf je misschien net het laatste (mentale) zetje om hem af te vuren?

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-03 15:28
[...]

[video]
Yay, weer onze dosis spam! :9 :+
Straks gelijk weer even kijken :)

Edit: Leuke video weer. 8)

[Voor 3% gewijzigd door Kliko op 06-01-2016 13:51]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:55
[...]

[video]
Nou jantje heet ik niet in het echt hoor :+ Kan me niet herinneren dat ik alles in het engels gedaan hebt, lijkt me sterk eigenlijk. Maar misschien wel hoor dat weet ik niet meer ^^

Rianata schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:23:

[...]

OK, dan begreep ik je verkeerd, maar dan nog is het toch juist slim dat SirFoch (met name met USSR heavies) juist in de geest van het spel speelt? Russian accuracy, dah 8)
Elke tank klikt die maar gewoon wat raak, net nog ff z'n stream gekeken in de lunchpauze en ook hier weinig gemikt. Het is van WG natuurlijk niet de bedoeling dat mensen maar wat klikken. Die aimcircle wordt niet voor niets met een rede kleiner als je langer wacht ;) Hij speelt wel effectief aangezien RNG nergens op slaat, maar het is niet zoals het bedoeld is vanuit de game.

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:40
jantje 2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:24:
[...]
Veel zieke super unicums als Decha, Poltro, X3N4 ed. spelen vooral bepaalde tanks met bepaalde loadouts waardoor je toch enigszins dingen wat vertekend worden. Uiteraard zijn ze nog steeds onwijs goed. Sessies met gemiddeld 5k damage neerzitten is natuurlijk bizar, maar ze spelen toch niet op een manier zoals de game bedoeld is.
Op wotlabs zijn zeer veel replays van Poltto te vinden (ik vermoed dat Poltro een typefout is ;)). Een echte aanrader een van de beste spelers die ik tot nu toe gezien heb zeer goede terreinkennis en situational awareness. Hij post meestal replays van een hele sessie dus ook de mindere games (die meestal verknoeit worden door arty hits). Decha is ook een aanrader.

Replays: http://forum.wotlabs.net/...me-superunicum-%E3%83%84/
Youtube: YouTube: Wot Racks

[Voor 7% gewijzigd door KeiFront op 06-01-2016 14:38]

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Dyaebl is ook een aanrader, is momenteel ook aan het streamen:
http://www.twitch.tv/dyaebl

Stichting Hobbyserver

• gotfurrr
ik heb even een vraagje over onderstaande replay van me, het gaat met name om de eerste paar minuten de rest is niet zo interessant.

Wat the #$@ doe je in zo'n game de eerste paar minuten? naar het zuiden rijden alleen is een gegarandeerde back to garage als je min of meer alleen gaat, je ziet me nog halfslachtig een poging doen om eventueel de brug over te gaan dan maar met de rest, maar dat is ook een optie die ik alleen maar overwoog omdat ik absoluut geen beter idee had.

Dit soort situaties kom ik best vaak tegen, je team negeert een bepaalde positie en dan? je bent top tier en eigenlijk wil je gewoon ergens vooraan vroeg damage gaan doen. Wat waren de betere opties geweest ipv doelloos rondjes rijden op 40m2? :) toch zelf gelijk alleen door naar het zuiden en niet in het midden blijven hangen?

edit: de reden dat ik het zuiden niet agro in ga is omdat de bc en obj nog niet gespot zijn, op een gegeven moment ga ik het zuiden wel pushen, maar niet vanwege briljante inzichten maar meer omdat ik het wachten gewoon zat was. O-)

http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325

[Voor 11% gewijzigd door gotfurrr op 06-01-2016 15:35]

• Kliko
gotfurrr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:26:
ik heb even een vraagje over onderstaande replay van me, het gaat met name om de eerste paar minuten de rest is niet zo interessant.

Wat the #$@ doe je in zo'n game de eerste paar minuten? naar het zuiden rijden alleen is een gegarandeerde back to garage als je min of meer alleen gaat, je ziet me nog halfslachtig een poging doen om eventueel de brug over te gaan dan maar met de rest, maar dat is ook een optie die ik alleen maar overwoog omdat ik absoluut geen beter idee had.

Dit soort situaties kom ik best vaak tegen, je team negeert een bepaalde positie en dan? je bent top tier en eigenlijk wil je gewoon ergens vooraan vroeg damage gaan doen. Wat waren de betere opties geweest ipv doelloos rondjes rijden op 40m2? :) toch zelf gelijk alleen door naar het zuiden en niet in het midden blijven hangen?

Zonder de replay te hebben gekeken: ik ken het gevoel (ik denk iedereen wel).
Wat ik zelf doe is meestal proberen een aantal teammaten mee te krijgen door klikken op minimap en met z-control "SOS Help" te doen. Soms maak je teammaten wakker en draaien ze om. Soms heeft iedereen oogkleppen op en lukt het niet.

Dan heb je twee keuzes. Mee met de lemmingtrain en proberen daar flink te pushen in de hoop dat je snel doorbreekt. Of wel je eigen gekozen kant op, en erg voorzichtig en afwachtend spelen in de hoop dat je een aantal tanks kan tegen- en bezighouden. Maar of je dan uiteindelijk een goede pot krijg is de vraag. Vaak is het meer dan "Take one for the team."

Ben benieuwd hoe de unicums hier onder ons hier tegenaan kijken. :9

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41

Die arty team kill ook aan het einde van de battle :+

Ik heb de replay net bekeken en je doet niet zo veel verkeerd imho. Je zou kunnen zeggen: what if? Wat als je wel meteen naar het zuiden was gereden, dan waren de heavies je wellicht gevolgd en had je gewoon naar je favoriete plek kunnen gaan. Uiteindelijk wint je team nog vrij dik de game en heb je mazzel dat al hun t10 meds in het midden vast gaan staan en hun HP weggooien, dus ja. Veel valt er verder niet over te zeggen. Een win met 7 kills, 5K dmg. Ik teken ervoor ;)

Maar het is sowieso nooit slim om idd alleen een flank op te rijden. Wat je had kunnen doen is iig richting het zuiden gaan en dan alsnog omkeren als je ziet dat de rest van jouw t10's shit to the brain krijgen. In ieder geval NIET de brug crossen, je zag hoe die E-100 werd getrashed..

• jantje 2

edit: de reden dat ik het zuiden niet agro in ga is omdat de bc en obj nog niet gespot zijn, op een gegeven moment ga ik het zuiden wel pushen, maar niet vanwege briljante inzichten maar meer omdat ik het wachten gewoon zat was. O-)

Nu ook niet in de gelegenheid om de replay te kijken maar mountain pass blijft een lastige map als je team niet goed spread. Vind hem met paper meds ook altijd erg vervelend om te spelen. Zo te horen ging er niemand naar de brawl spot onderaan. Mocht je tanks bij iceroad hebben kan je altijd daar nog pushen maar daar is ook vaak niet veel te beleven. Bij de brug defenden of eventueel uit base vanaf de verhoging is opzich een goede optie als er veel via het zuiden komt. De brug pushen is meestal onbegonnen werk als daar een paar dikke tds staan.

Aan je damage te zien heb je er toch nog een aardige game uitgeslepen, dus je hebt blijkbaar wel iets goed gedaan :+ soms heb je van die games waar je early game gewoon vast zit doordat het team niet meewerkt of de enemy net vervelend staat.

Wat soms ook werkt is gewoon pingen op die map terwijl je die kant op rijdt en help roepen. Soms volgen wat tanks je. Mocht er toch niemand meegaan ben je met een med nog snel genoeg om terug te komen. Dit is met een heavy vaak wat lastiger.

[Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 06-01-2016 15:44]

• gotfurrr
Mr_Size schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:38:
[...]

Die arty team kill ook aan het einde van de battle :+

Ik heb de replay net bekeken en je doet niet zo veel verkeerd imho. Je zou kunnen zeggen: what if? Wat als je wel meteen naar het zuiden was gereden, dan waren de heavies je wellicht gevolgd en had je gewoon naar je favoriete plek kunnen gaan. Uiteindelijk wint je team nog vrij dik de game en heb je mazzel dat al hun t10 meds in het midden vast gaan staan en hun HP weggooien, dus ja. Veel valt er verder niet over te zeggen. Een win met 7 kills, 5K dmg. Ik teken ervoor ;)

Maar het is sowieso nooit slim om idd alleen een flank op te rijden. Wat je had kunnen doen is iig richting het zuiden gaan en dan alsnog omkeren als je ziet dat de rest van jouw t10's shit to the brain krijgen. In ieder geval NIET de brug crossen, je zag hoe die E-100 werd getrashed..
thx voor de review, het was inderdaad gewoon mazzel, vandaar dat de rest van het potje niet zo interessant was voor mijn vraag. Het had ook zo kunnen zijn dat de rest van hun team klaar stond in het zuiden, dan was het gelijk back to garage geweest ;) maar goed, blijkbaar is er dus niet altijd heel veel anders te doen in dit soort situaties

• gotfurrr
jantje 2 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Nu ook niet in de gelegenheid om de replay te kijken maar mountain pass blijft een lastige map als je team niet goed spread. Vind hem met paper meds ook altijd erg vervelend om te spelen. Zo te horen ging er niemand naar de brawl spot onderaan. Mocht je tanks bij iceroad hebben kan je altijd daar nog pushen maar daar is ook vaak niet veel te beleven. Bij de brug defenden of eventueel uit base vanaf de verhoging is opzich een goede optie als er veel via het zuiden komt. De brug pushen is meestal onbegonnen werk als daar een paar dikke tds staan.

Aan je damage te zien heb je er toch nog een aardige game uitgeslepen, dus je hebt blijkbaar wel iets goed gedaan :+ soms heb je van die games waar je early game gewoon vast zit doordat het team niet meewerkt of de enemy net vervelend staat.

Wat soms ook werkt is gewoon pingen op die map terwijl je die kant op rijdt en help roepen. Soms volgen wat tanks je. Mocht er toch niemand meegaan ben je met een med nog snel genoeg om terug te komen. Dit is met een heavy vaak wat lastiger.
ja was 100% mazzel zoals size het al zei, ik push random het zuiden en hun ongespotte mediums blijken in het midden omhoog te komen waardoor ik vrij dmg kan doen. maar het begin was inderdaad exact wat jij beschreef

• gotfurrr
wsLy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:22:
die kende ik nog niet, idd een aanrader!

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
gotfurrr schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:54:
[...]

die kende ik nog niet, idd een aanrader!
Beetje jammer van die 'Kurwa, KTO PL' spam :P

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
wsLy schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:22:
Geen engels, jammer de bammer. Maar een geweldige speler, dat wel.

• Kliko
_Anvil_ schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:17:
[...]

Geen engels, jammer de bammer. Maar een geweldige speler, dat wel.
Dat vind ik dus ook wel jammer. Wil altijd wel een beetje meekrijgen wat ze doen. Helemaal als ze vertellen waarom ze iets doen. Maar ik kijk eigenlijk nooit op twitch. Eerder replays op joepetoe. (Hoofdzakelijk die van Size dus :> )

Als ik meerdere twitch potjes aan het kijken ben wil altijd zelf gaan spelen. Replays is er dan maar eentje. :9

[Voor 3% gewijzigd door Kliko op 06-01-2016 16:31]

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02 12:37
Suicide O-I Exp; Ram kill by M6

Start Jump

EYE FOR AN EYE

_/-\o_

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

Hoe kom ik aan een invite voor de pc versie van WoT? Ik speel het al op de Xbox, wil nu de pc versie ook eens gaan proberen :)

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:28:
Hoe kom ik aan een invite voor de pc versie van WoT? Ik speel het al op de Xbox, wil nu de pc versie ook eens gaan proberen :)
Ik wil je wel even inviten. Ik stuur je een DM

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-03 23:18
Vergeet ook geen invite code te fixen, da start je met wat goud premium en een tank!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Nr. 346

iTitus schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 19:43:
Vergeet ook geen invite code te fixen, da start je met wat goud premium en een tank!
Ik zal zo eens Google er op los laten, eens kijken of er codes te vinden zijn. Thanks :)

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:20

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Pfff, hoeveel dmg heeft een T110E5 nodig voor een Ace? :P

Godfather Bodybuilding topic reeks

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:30
Wat een mega zaad avond.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
dit.

heel erg dit.

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Dit. Het begon best oké, maar werd van kwaad tot erger.

Met als hoogtepunt unspotted ge-oneshot worden door arty in mijn IS-3. Binnen 30sec na de start stond ik weer in de garage.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Het ligt volgens mij gewoon aan...

Mezelf.

Op een of andere manier presteer ik in platoons matig. Hele dag 70% WR en 2500 WN8, maar zodra ik ga platoonen eindig ik op 56% en 1800. Ik ga mezelf maar eens analyseren.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 17:59
Afgesloten met een paar mooie potten, W/L gemiddeld gehouden.
Light en mediums zijn mijn uitdaging momenteel, om moe en gefrustreerd van te worden.
JPanther is nog stock :/

Tank Wins AvgDmg WN8

T-10 1/1 3.382 3.702
M40/M43 1/1 2.605 2.418
M4A3E8 1/5 773 1.615
IS-3 0/1 1.474 1.528
T-54 mod. 1 1/3 969 1.206
Pz. III/IV 1/2 342 1.022
IS-4 1/1 1.385 1.021
AMX 40 1/1 216 1.005
Löwe 8/16 843 786
KV-3 1/1 734 696
Cromwell B 1/1 440 628
Ŝkoda T 24 1/1 310 615
SU-14-2 1/2 605 433
JPanther 1/2 436 392
VK 28.01 1/2 159 267
T21 1/5 120 190
Chaffee 1/1 109 159
T-34 1/1 113 145
Covenanter 1/1 0 145

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:20

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Roozzz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:18:
[...]

Dit. Het begon best oké, maar werd van kwaad tot erger.
Idem, ging verschrikkelijk. ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:22
LT-14.1 met honors behaald in de Type 64 :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• Anoniem: 420503
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

• wsLy
  • Laatst online: 02-03 18:49
Wat is trouwens met de 1 line 'push' op mines? Deze week 3x mines gehad en 3x dat heavies over de 1 line gaan pushen.... Is er een streamer geweest die met een heavy naar die lijn ging ofzo?

Niet dat het een goed idee is om over die lijn te gaan, je bent er zo gespot en bent een makkelijk doelwit voor TD's en arty.

Stichting Hobbyserver

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Wel wat is die su100m1 toch een gaar apparaat zeg. Ik begrijp echt niet hoe dat ding zou moeten werken, nu rond de 100 games erin en een winrate van 38%.... Iemand nog tips voor dit ding?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:23
janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:10:
[...]

Ik zal zo eens Google er op los laten, eens kijken of er codes te vinden zijn. Thanks :)
Een optie is ook om gelijk een jagdtiger 8.8 te kopen, dit kan al voor net onder de 5,5 euro voor een nieuwe account. Ik weet niet of het handig is om gelijk op tier 8 te gaan spelen maar 1250 goud, 7 dagen premium en een jagdtiger 8.8 voor 5,40 is echt goedkoop:

http://www.g2play.net/cat...days-premium-invite-code/

Ik heb deze codes wel gekocht toen ze nog bij een bestaande account geldig waren (voor 20 euro) maar dat heeft Wargaming nu geblokkeerd.

Is een langzame td, maar wel een goede credit farmer ;)

Hier staan nog andere combinaties ook, wel even opletten voor de goede regio:
http://www.g2play.net/cat...t/index/?q=world+of+tanks

[Voor 9% gewijzigd door JPvdB op 07-01-2016 08:41]

• gotfurrr
wsLy schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 04:14:
Wat is trouwens met de 1 line 'push' op mines? Deze week 3x mines gehad en 3x dat heavies over de 1 line gaan pushen.... Is er een streamer geweest die met een heavy naar die lijn ging ofzo?

Niet dat het een goed idee is om over die lijn te gaan, je bent er zo gespot en bent een makkelijk doelwit voor TD's en arty.
Ik ken het alleen uit cw's/sh's, maar dan uiteraard met mediums. Met heavies nog nooit gezien, misschien een metagame mindfuck :+

• gotfurrr
Ed_L schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:27:

Mezelf.

Op een of andere manier presteer ik in platoons matig. Hele dag 70% WR en 2500 WN8, maar zodra ik ga platoonen eindig ik op 56% en 1800. Ik ga mezelf maar eens analyseren.
Wat grappig, ik heb hetzelfde. Solo zit ik op tier x nu rond de 3200 wn8. Als ik ga platoonen dan zakt dit zo richting de 2k. Bij mij komt dit omdat ik in platoons veel te ongeduldig ben, heb altijd het idee dat er een move gemaakt moet worden waardoor ik echt heel vaak niet de midgame levend haal

Edit: winrate gaat wel drastisch omhoog bij mij in platoon, van 58-65 naar 60-90(lol)

[Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 07-01-2016 09:15]

• _Anvil_
  • Nu online
janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 20:10:
[...]

he he.. eindelijk wordt er hier aan gedacht met een invite code en als iemands recruit te beginnen, good stuff :)

Hier ook nog wat codes: http://forum.worldoftanks...vite-codes/page__st__2060

Er zijn ook veel churchill3 invite codes in omloop (werden hele stapels uitgedeeld bij o.a. Tankfest), al zijn ze in onze clan zo'n beetje op.
Jup, bij mij ging het ook slecht. Vervolgens dus lekker 3uur lang ranked team battles gespeeld, erg leuk. al einidigden we de avond met (te) veel losses, zaten elke keer vlakbij die Ladder 3 promotie waarbij je 500k credits krijgt.. Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.

• PcDealer
_Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:19:
[...]

Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.
Ik ook, daarom alleen Ranked Battles in WoWs in tegen middernacht aan.

• gotfurrr

In aanvulling op mn vorige post, de noord spawn vind ik relatief op. De hill heeft een op spot (zie filmpje van size oa), en vanaf de huizen die vlakbij de spawn staan kan je tanks die de hill opgereden zijn redelijk raken als je genoeg richting het noorden staat (kan vanaf de zuidkant ook, maar veel minder goed) en als je in een platoon met 3 meds idd de 1 lijn rushed dan schiet je alles wat hull down denkt te staan bij de hill kapot in de zijkant.

De 1 lijn rush is imho alleen goed als je met meer tanks bent en met snelle meds, je pakt altijd wel wat damage om er te komen, maar zodra je helemaal doorrijdt sta je redelijk arty safe tov de meeste random arty spots en sta je hulldown in de zijkant damage te farmen.

Ik zou er alleen nooit alleen naar toe gaan, omdat ze je uiteindelijk komen halen en je dus echt geen exit hebt

• jantje 2

Mines is zowiezo een zaadmap geworden sinds hij aangepast is. In mid kan je niet meer lekker vechten, de hill kan je niet meer goed oprijden. Hij is alleen leuk met een hulldown tank zonder arty. Dan kan je minimaal 7k damage in mid farmen. De andere kant is ook niets aan met arty want blijkbaar ben je daar niet meer arty safe. Ik werd laatst nog geoneshot door arty terwijl ik bij dat huis vlak bij de muur stond. Die arty gooide hem gewoon ff over de heuvel heen. GG 2k hp. De meta over de 1 line heb ik afgelopen dagen ook wel eens gezien en dan vooral oranje spelers in e5 tanks ed.

Maar de aller-aller-allerslechtse map momenteel moet toch wel overlord zijn, wanneer ik die map krijg standaard deppresief en totaal clueless. Je kan werkelijk helemaal niets op die map. Ridges zijn te stijl, brawl hoekjes kan je niet pushen door alleen maar open grond covered door arty/tds. Enige wat je kan doen is hopen dat het enemy team harder suicide dan jouw team.

Scared valley is ook zo'n gevalletje. Die map is nooit goed geweest en kan beter uit de game gehaald worden. Game wordt altijd gewonnen in de brawl hoek en het team met de meeste heavies wint. Als er arties zijn kan je een uur wachten en hopen dat je team niet suicide. De rest van de map is useless.

• Razorbite
  • Laatst online: 06-03 11:31
jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:56:
[...]

Mines is zowiezo een zaadmap geworden sinds hij aangepast is. In mid kan je niet meer lekker vechten, de hill kan je niet meer goed oprijden. Hij is alleen leuk met een hulldown tank zonder arty. Dan kan je minimaal 7k damage in mid farmen. De andere kant is ook niets aan met arty want blijkbaar ben je daar niet meer arty safe. Ik werd laatst nog geoneshot door arty terwijl ik bij dat huis vlak bij de muur stond. Die arty gooide hem gewoon ff over de heuvel heen. GG 2k hp. De meta over de 1 line heb ik afgelopen dagen ook wel eens gezien en dan vooral oranje spelers in e5 tanks ed.

Maar de aller-aller-allerslechtse map momenteel moet toch wel overlord zijn, wanneer ik die map krijg standaard deppresief en totaal clueless. Je kan werkelijk helemaal niets op die map. Ridges zijn te stijl, brawl hoekjes kan je niet pushen door alleen maar open grond covered door arty/tds. Enige wat je kan doen is hopen dat het enemy team harder suicide dan jouw team.

Scared valley is ook zo'n gevalletje. Die map is nooit goed geweest en kan beter uit de game gehaald worden. Game wordt altijd gewonnen in de brawl hoek en het team met de meeste heavies wint. Als er arties zijn kan je een uur wachten en hopen dat je team niet suicide. De rest van de map is useless.
Ik vind Overlord juist een prima map. Ik ga alleen altijd over de hoogste corridor. Nooit via de strandzijde. Dat is damagefarmen ftw.

• Kliko
_Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 09:19:
Ik heb het idee dat je laat op de avond alleen nog maar teams van zeer ervaren en/of goede spelers treft.
Even soort advocaat van de duivel uithangen:
Is dat juist niet wat je wilt?
Overdag en in het weekend lopen klagen dat er allemaal domme tomaten teams zijn die te dom zijn om te poepen. 's avonds laat zijn er alleen maar goede spelers en is het ook weer niet goed. :9

Oftewel, het is nooit goed? :9

• jantje 2
Razorbite schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:59:
[...]

Ik vind Overlord juist een prima map. Ik ga alleen altijd over de hoogste corridor. Nooit via de strandzijde. Dat is damagefarmen ftw.
En dan push over die weg heen, of over het achterste veld waar meestal wat tds staan en arties? Ik heb die map nog nooit kunnen pushen. Ik begin meestal in mid om te zien of ik wat kan spotten en 1 schot kan doen en daarna sta ik altijd te nietsen omdat ik niet weet waar ik naar toe moet. :+

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-03 20:31

jdh009

FP ProMod
mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:00:
[...]

Overdag en in het weekend lopen klagen dat er allemaal domme tomaten teams zijn die te dom zijn om te poepen. 's avonds laat zijn er alleen maar goede spelers en is het ook weer niet goed. :9

Ik denk dat ie goede spelers tegen wil komen die net niet goed genoeg zijn. Dan win je maar heb je toch een leuke match.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• jantje 2
[...]

Laat op de avond merk je vaak wel dat er iig meer spelers zijn die in T10 tanks spelen, de MM is dan ook vaak gebaseerd op T10 games. Qua betere spelers ligt er een beetje aan. In de kerstvakantie had ik iig wel het gevoel dat er veel meer bots waren ( 43-46% winrate spelers ) soms was het halve team gewoon rood en dat zijn toch vaak uitzonderingen.

• Razorbite
jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]

En dan push over die weg heen, of over het achterste veld waar meestal wat tds staan en arties? Ik heb die map nog nooit kunnen pushen. Ik begin meestal in mid om te zien of ik wat kan spotten en 1 schot kan doen en daarna sta ik altijd te nietsen omdat ik niet weet waar ik naar toe moet. :+
Ja klopt. Er is daar een weg (helemaal aan de zijkant van de map) met een ridge waar je redelijk safe staat. En de enemy peakt er altijd overheen dus lekker klapperen in de onderplaat!

• Kliko
jdh009 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]

Ik denk dat ie goede spelers tegen wil komen die net niet goed genoeg zijn. Dan win je maar heb je toch een leuke match.
Als je er even vanuit gaat dat die net iets minder goede spelers ook in jouw team zitten kun je je daar alsnog aan ergeren. Als je op een tijdstip speelt dat er heel veel goede spelers zijn (of alleen maar, voor het gemak). Dan heb je die ook in jouw team, dus zou je de meest leuke en uitdagende potjes moeten hebben in mijn ogen.

Ik ben zelf nog een aardige prutser in wot, dus mij maakt t allemaal geen drol uit. :+ :9
jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 10:56:
[...]
Op overlord ga ik altijd rond de molen zitten als ik med/heavy ben. Altijd beetje peaken, maar wel opletten op TD-ers die ver weg zijn.

Lights is wat minder, of het strand op, maar dat is eigenlijk te open. De hogere groene velden is vaak ook lastig ivm de gigantische richels... :-(

[Voor 37% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 11:08]

• _Anvil_
  • Nu online
[...]

Even goed lezen mannen :)

Ik heb het over ranked team battles he, niet over random pubbies.

Wij zijn een clan die ook de wat minder goede/ervaren spelers gewoon mee laat doen en daarnaast merk je gewoon dat veel teams al honderden potjes ervaring hebben in team battles. Er zijn allerlei truukjes die wij met vallen en opstaan aan het leren zijn.

Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formnatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill.

Zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen in een city map met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.

We stegen vrij makkelijk van ladder 6 naar 5, maar bleven gisteravond een beetje steken op de overgang naar 4. Als je dan bedenkt dat we onervaren mensen in totaal ongeschikte tanks ook mee laten doen, dan snap je dat het lastig wordt tegen alleen maar super ervaren teams met groene spelers. Verder zijn we te causual om echt fanatiek te gaan doen (trainen, strakke discipline op teamspeak, FC is altijd de baas, de rest houdt zn kop etc.), je merkt dat andere teams veel strakker samenwerken.

[Voor 15% gewijzigd door _Anvil_ op 07-01-2016 11:20]

• Razorbite
_Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formnatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill. zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.
So True! Je moet veel geduld hebben om tomaten uit hun O-I te schieten met Crom/Brom/T37. Ze kunnen je met één tomatenRNGschot het potje uitknallen.

[Voor 17% gewijzigd door Razorbite op 07-01-2016 11:17]

• _Anvil_
  • Nu online
Tis vooral een leuke reality check voor groen/blauwe spelers, die snappen niet hoe ze van tomaten verliezen waar ze in pubbies dagelijks gahakt van maken. Simpelweg doordat die tomaten blind hun ervaren FC volgen en geleerd hebben dat focus fire en positioning koning is... Never start a fair fight :)

• Kliko
Aha, wist niet dat je het over team battles had. My bad. :z O-) :$

[Voor 7% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 11:39]

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-12-2022

brid

Onze excuses voor het ongemak

Ik zat net op wotlabs te kijken en ik zie bij mijn wot user alleen maar de totaal waardes.
Moet je nog ergens aan voldoen/activeren om dingen als 24h/7d/1000 battles ingevuld te krijgen?

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• jantje 2
brid schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:40:
Ik zat net op wotlabs te kijken en ik zie bij mijn wot user alleen maar de totaal waardes.
Moet je nog ergens aan voldoen/activeren om dingen als 24h/7d/1000 battles ingevuld te krijgen?
Als het de eerste keer is dat je kijkt wordt je toegevoegd aan het systeem, je moet daarna wat potjes spelen en regelmatig kijken voordat je stats updaten. ( als dat nog steeds zo werkt ^^ )

• p0st

p0st

Dutch Reefer

pr0tip: http://www.wotstats.org/stats/eu/

die updatet direct zodra je WoT sluit en op die pagina op "Take Snapshot" klikt

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:01

Mezelf.

Speelt een platoon niet ook gewoon mee in de MM? Ik heb het idee dat ik met een platoon veeeel vaker in een pot van 2 tiers hoger word ingedeeld dan als ik alleen speel. Met mijn tier IV light heb ik echt nul komma niets in te brengen in een tier VI battle. Met een beetje mazzel kan ik wat exp krijgen door te spotten, maar verder is het huilen :'(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• jantje 2
Maardiweb schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 12:06:
[...]

Speelt een platoon niet ook gewoon mee in de MM? Ik heb het idee dat ik met een platoon veeeel vaker in een pot van 2 tiers hoger word ingedeeld dan als ik alleen speel. Met mijn tier IV light heb ik echt nul komma niets in te brengen in een tier VI battle. Met een beetje mazzel kan ik wat exp krijgen door te spotten, maar verder is het huilen :'(
Solo spelers krijgen een betere MM dan platoonspelers dat is een keer gezegd in zo'n Q&A sessie met storm volgens mij. Zeker als je lagere tiers speelt is de MM in platoons soms wel verpest ja.

• blueice85
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-03 10:36
p0st schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:51:
pr0tip: http://www.wotstats.org/stats/eu/

die updatet direct zodra je WoT sluit en op die pagina op "Take Snapshot" klikt
Nice! Ty voor de tip.

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-03 16:10

Mezelf.

Ik heb hetzelfde probleem alleen bij mij ligt het aan de personen waar ik mee platoon ;) Ik zit solo op 60% en met platoon 48,5%. Helaas platoon ik veel dus m'n winrate blijft aan de lage kant.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B

• _Anvil_
  • Nu online
Gezelligheid is ook wat waard, maar je kunt inderdaad aan de 44% WR (overall WR 52%) op mn churchill3 zien dat het de noob training tank van onze clan is :p

Het omgekeerde werkt ook, met 2 goede spelers heb je een max carry potentieel. Zeker in tier 10, of met preferntial MM. Het meest OP voorbeeld hiervan is een B2 pz740 platoon :)

• PcDealer
_Anvil_ schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:11:
[...]

Zo hebben we bijvoorbeeld een paar keer verloren van tomaten die hun IS-3s op de juiste plek in een soort phalanx formatie tegen elkaar parkeren. Ons oranje-geel-groene team duikt er dan veel te overhaast bovenop en aan t eind vraagt iedereen zich af hoe we van 500wn8 tomaten verloren hebben? Antwoord: het zijn tomaten met veel meer ervaring dan wij en tactiek prevaleert zo boven persoonlijke skill.
Dus de FC heeft schuld van de loss.
Zie je soms ook met stronghold, tomaten teams die keihard campen in een city map met alleen maar heavies. Daar kunnen groene spelers in lichte tanks zich flink in vergissen. al met al wel een heel grappig leerproces.
Geduld is een schoone saeck. Soms moet je gewoon 1 voor 1 wegsnipen.
We stegen vrij makkelijk van ladder 6 naar 5, maar bleven gisteravond een beetje steken op de overgang naar 4. Als je dan bedenkt dat we onervaren mensen in totaal ongeschikte tanks ook mee laten doen, dan snap je dat het lastig wordt tegen alleen maar super ervaren teams met groene spelers. Verder zijn we te casual om echt fanatiek te gaan doen (trainen, strakke discipline op teamspeak, FC is altijd de baas, de rest houdt zn kop etc.), je merkt dat andere teams veel strakker samenwerken.
Als mensen in een tank zitten waar ze zich lekker in voelen en dmg doen, zie ik dat niet als automatisch nadeel.

• _Anvil_
  • Nu online
PcDealer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:07:
[...]

[...]

[...]

Als mensen in een tank zitten waar ze zich lekker in voelen en dmg doen, zie ik dat niet als automatisch nadeel.
Ik zie iemand in een half stock Tiger2 die 0 dmg doet en doodgaat op een plek waar de tegenstander zn wrak als cover gebruikt wel als nadeel :p

Umm, en we hebben niet echt een FC, meer een democratisch zooitje. Aangezien onze clan vooral uit dertigers met baan, kids etc. bestaat moet je ook niet gek opkijken als je iemand zn vrouw of kind op de achtergond hoort tijdens team battles :) We spelen echter wel om te winnen en beter te worden en dat lukt vrij aardig.

[Voor 18% gewijzigd door _Anvil_ op 07-01-2016 14:54]

• gotfurrr
jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 11:01:
[...]

een echte yolo push (nouja, push...) die redelijk kan werken is alleen mogelijk, imho, vanuit de zuid spawn.

Gewoon strak de 0 lijn vanaf zeg maar f0 full yolo naar d0 (wow wel 2 hele grids ;) ), de tanks die op E9 staan kunnen je niet raken terwijl je oversteekt en als er tds staan op c0 dan kunnen ze je niet raken als je maar ver genoeg tegen de ridge aan staat, waarna je ze 1op1 kan uitschakelen terwijl de tanks op E9 hun TD niet kunnen helpen want ze hebben geen schoten op je.

Verder is het fijn dat zodra je die 2 grids pushed, je wordt gespot en de arty die vaak nog verder achterin de 0 lijn staat dat ziet en begint weg te rijden = free kills.

deze push werkt gegarandeerd, zeker 0.10% van de games waarin ik em heb geprobeerd leefde ik langer dan 2 minuten O-)

ergo, deze map is zo TD vriendelijk, dat pushen in de lanes echt suicide is, vooral op hogere tiers. meestal blijft het toch bij het ridge poke spelletje waarbij je de ene ridge op rijdt om schuin achter je genoeg gun depr te hebben |:(

• gotfurrr
PcDealer schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:07:
[...]

[...]

ik zie het wel als nadeel als iemand lekker in zn bromwell aan het spelen is en gaat peaken tegen een t37.

Stel dat de ridges exact hetzelfde zijn en de skill van de spelers ook, dan wint die t37 het altijd.

Met ranked battles weet je de map van tevoren, dan handicap je jezelf als je een tank kiest die je zelf fijn vindt om te spelen, maar die minder goed past bij de map/tactiek/initiele posities.

het is niet inderdaad automatisch een nadeel, het zou toevallig zo kunnen zijn dat het op een bepaalde map in een bepaalde situatie niets uitmaakt.

• jantje 2
gotfurrr schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:20:
[...]

een echte yolo push (nouja, push...) die redelijk kan werken is alleen mogelijk, imho, vanuit de zuid spawn.

Gewoon strak de 0 lijn vanaf zeg maar f0 full yolo naar d0 (wow wel 2 hele grids ;) ), de tanks die op E9 staan kunnen je niet raken terwijl je oversteekt en als er tds staan op c0 dan kunnen ze je niet raken als je maar ver genoeg tegen de ridge aan staat, waarna je ze 1op1 kan uitschakelen terwijl de tanks op E9 hun TD niet kunnen helpen want ze hebben geen schoten op je.

Verder is het fijn dat zodra je die 2 grids pushed, je wordt gespot en de arty die vaak nog verder achterin de 0 lijn staat dat ziet en begint weg te rijden = free kills.

deze push werkt gegarandeerd, zeker 0.10% van de games waarin ik em heb geprobeerd leefde ik langer dan 2 minuten O-)

ergo, deze map is zo TD vriendelijk, dat pushen in de lanes echt suicide is, vooral op hogere tiers. meestal blijft het toch bij het ridge poke spelletje waarbij je de ene ridge op rijdt om schuin achter je genoeg gun depr te hebben |:(
Meestal in platoontje push ik vaak north wel ja haha, gewoon yolo richting hun arty. Enige wat soms lijkt te werken op die map. Solo blijf ik maar wat hangen en heb dan ook eigenlijk nooit een goede game op die map.

• FSXnoob
  • Laatst online: 21-03 21:24
De minimaus is af en toe geniaal.. je kan gewoon rustig gaan pissen en terug komen en niemand heeft je wat kunnen doen haha :D

[Voor 17% gewijzigd door FSXnoob op 07-01-2016 16:36]

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 10:03
Ik had net een aardig potje in de IS7 met een wel erg fijne blindshot kill erbij _/-\o_ :)

• jantje 2
HirzoSchuurman schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
Ik had net een aardig potje in de IS7 met een wel erg fijne blindshot kill erbij _/-\o_ :)
[video]
Mooi schot, heb je die game nog gewonnen?

Ik zou je trouwens wel aanraden volgende keer met je IS-7 de andere kant op te gaan en niet door vallei te rijden. Je handicapt een beetje je team door als top tier niet in de brawl te zijn waar 90% van de games gewonnen worden ;) ( en je eigen damage als je counter klopt :+ )

[Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 07-01-2016 16:50]

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 10:03
jantje 2 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:50:
[...]
Mooi schot, heb je die game nog gewonnen?

Ik zou je trouwens wel aanraden volgende keer met je IS-7 de andere kant op te gaan en niet door vallei te rijden. Je handicapt een beetje je team door als top tier niet in de brawl te zijn waar 90% van de games gewonnen worden ;) ( en je eigen damage als je counter klopt :+ )
Yup, nog gewonnen.
Ging er inderdaad niet standaard aan toe.
Daarna (na 't eind van 't filmpje) zelfs nog 2x helemaal heen en weer gereden door de vallei) :)
Is7 scout, bijna even veel spotting damage als regular.
'k heb ook nog niet gek veel ervaring op tier X, maar dacht laat ik eens wat anders proberen,
en deze keer werkte het op zich goed.
Al is het eindresultaat niet super bijzonder.

[Voor 3% gewijzigd door BeetjeVreemd op 07-01-2016 17:29]

• Kliko
Iemand die vanavond wil platoonen? Ik weet niet wat het is, maar het wil niet vanavond... (2/8 win :'()

Als je bang bent om ook te verliezen dan snap ik dat je NIET wilt platoonen. ;) :9

ingame nickname "Klikotank".

btw... Mag je als niet GoT-lid nou wel of niet de TS joinen? :?

[Voor 24% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 21:06]

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-03 20:31

jdh009

FP ProMod
mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:57:
btw... Mag je als niet GoT-lid nou wel of niet de TS joinen? :?
Daar mag je gewoon op hoor :)

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• Kliko
jdh009 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:14:
[...]

Daar mag je gewoon op hoor :)
Thanks, gelukt! ;)

Ik kan niet request doen voor "talk power" iemand enig idee..?

[Voor 15% gewijzigd door Kliko op 07-01-2016 21:53]

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
Is de obj. 704 nog steeds een troltank met de BL-10 gelijk de isu? Of wordt dit een effectieve verbetering?
Krijg die isu namelijk maar niet werkende...

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Thabi schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:37:
Is de obj. 704 nog steeds een troltank met de BL-10 gelijk de isu? Of wordt dit een effectieve verbetering?
Krijg die isu namelijk maar niet werkende...
Tank is beter.
Alle zwakke punten van de ISU worden minder erg. Reload korter, draaisnelheid hoger, armor beter, camo beter, richtsnelheid beter, hp gaan ook een stuk omhoog, viewrange is beter.
Object 704 is echt gewoon leuk. In mijn garage is het een blijvertje, de 268 doet me niks dus blijf ik mooi bij de 704.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige extra pluspunt van de ISU is dat het leuk blijft om af en toe tier 6 tanks te 1 shotten :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
mkliko schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 21:23:
[...]

Thanks, gelukt! ;)

Ik kan niet request doen voor "talk power" iemand enig idee..?
Heb je gisteravond niet in de lobby zien zitten, maar vanavond gewoon blijven zitten en iemand van de council zal je dan rechten geven.

[Voor 5% gewijzigd door Quantor op 08-01-2016 10:18. Reden: zinsopbouw beetje verbeterd :)]

Speelt padel!

• PcDealer
Of een recruiter :P

• p0st

p0st

Dutch Reefer

• brid

brid

Zo das een mooie, dat lukt je denk 1 keer en dan nooit meer

Ps welke mod is dat?

DIY NAS, Hoofd PC

• Team-RiNo
  • Laatst online: 15-03 16:10
brid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:27:

Ps welke mod is dat?
Dat is battle assistant

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B

• jantje 2
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en maar eens platoontje gespeeld met enkele mensen hier ( Size, Kepro, P0st ) Volgens mij was het op zich wel een geslaagd avondje, op enkele oneshots na :+

Zelfs de chatrage viel gisteren echt reuze mee:)

Verder niet echt speciale games gehad, maar gewoon normale average games. Uiteindelijk vanmorgen me stats nog ff gechecked en die vielen me ook reuze mee. Waarschijnlijk ook omdat T9 standaard stetpedding to the max is ^^

[Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 08-01-2016 10:45]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

brid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:27:

Ps welke mod is dat?
Ja echt he... Die accuracy is echt zo broken op hogere tiers... Meestal schiet je 2-3 meter naast als je volledig ge-aimd bent. Daarom gebruik ik alleen Premium HE op Tier VIII+ SPG's. Dit was echt zo'n moment dat de sterren goed staan en de RNG besluit je 0,01 accuracy te geven :9

In my defense, die Torty stond daar de hele game al op die manier, dus hij verdiende het wel :+

Die mod heet idd Battle Assistant, en het hele modpack heb ik zelf gemaakt :9
jantje 2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:43:
Gisteren de stoute schoenen aangedaan en maar eens platoontje gespeeld met enkele mensen hier ( Size, Kepro, P0st ) Volgens mij was het op zich wel een geslaagd avondje, op enkele oneshots na :+

Verder niet echt speciale games gehad, maar gewoon normale average games. Uiteindelijk vanmorgen me stats nog ff gechecked en die vielen me ook reuze mee. Waarschijnlijk ook omdat T9 standaard stetpedding to the max is ^^

[afbeelding]
Ghehe het was idd even gezellig! Je hebt nu rechten op TS, dus je bent welkom :9
Trouwens; die Sköda heeft nog de WN8 Expected van de Lorry 40t, dus waarschijnlijk zit je eerder rond de 5k'ish. Nog steeds niets te klagen natuurlijk :D

[Voor 46% gewijzigd door p0st op 08-01-2016 10:47]

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
p0st schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:45:
[...]

In my defense, die Torty stond daar de hele game al op die manier, dus hij verdiende het wel :+
'Arty prevents kemp' - SerB
Die zat eerder toch niet in je pack? Maar es even een update installeren dan...

• jantje 2
[...]

Ja echt he... Die accuracy is echt zo broken op hogere tiers... Meestal schiet je 2-3 meter naast als je volledig ge-aimd bent. Daarom gebruik ik alleen Premium HE op Tier VIII+ SPG's. Dit was echt zo'n moment dat de sterren goed staan en de RNG besluit je 0,01 accuracy te geven :9

[...]

Ghehe het was idd even gezellig! Je hebt nu rechten op TS, dus je bent welkom :9
Trouwens; die Sköda heeft nog de WN8 Expected van de Lorry 40t, dus waarschijnlijk zit je eerder rond de 5k'ish. Nog steeds niets te klagen natuurlijk :D
Arty prevents camping, dat je dat schot inderdaad raakte is wel bizar. Zonder die mod had je dat schot denk ik nooit genomen ook >:)

Ja, ik zal inderdaad wel weer ff komen buurten binnenkort ;) Platoon spelen vind ik toch altijd net wat leuker dan solo.

Waarschijnlijk zal dat dan nog wel wat aangepast worden idd, hij is toch wel net wat beter dan Lorriane 40T :+ Maar zaten ook wat E-50 games en 2 TX games bij, dus 5,5k inderdaad makkelijk. Niet dat WN8 nog nu heeft atm, ik vind MoE halen toch wat belangrijker.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
In de eerste pot van vandaag duwt een CDC met 46% WR me uit mijn spotplek (T37), waardoor ik door een Cromwell en 50 100 geraped wordt. Is het zo een dag? :/

edit:
Ja... na de 2e arty oneshot op rij weet ik het zeker.

[Voor 16% gewijzigd door Ed_L op 08-01-2016 12:11]

• Distael
  • Laatst online: 15-02 07:51
[...]
p0st, thanks voor de mod....Ik gebruik hem altijd. Wist niet dat Battle Assistent erin zat. Echt briljante toevoeging dit.

• gotfurrr
jantje 2 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:43:

[afbeelding]
Zieke stats hoor, damn. d:)b ookal is het tier 9, het is niet zo dat je dat maar ff met je ogen dicht bij elkaar schiet

• Kliko
Quantor schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:01:
[...]

Heb je gisteravond niet in de lobby zien zitten, maar vanavond gewoon blijven zitten en iemand van de council zal je dan rechten geven.
Ik zat in de lobby voor t wachten op een platoon. Misschien dat ik naar de andere lobby moet gaan eerst.
Ik ben vanvond denk ik wel online. :)

Hopelijk wat beter potjes dan gisteren. was echt om te huilen. :'(

• FSXnoob
  • Laatst online: 21-03 21:24
Soms zit het erg mee.. 300K binnen in 5 min :D

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-02 17:59

_/-\o_

1v1 tegen een VK heavy... what a rush.
hoofd koel gehouden en op afstand blijven snipen.
laatste schot was nog wel even spannend. hij kreeg nog een schot op mij, 27hp over.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
hmmm.. dat spotting damage mechanisme lijkt stuk. Ik spot een arty, iemand anders killed hem (ik los geen schot) en ik krijg 0 spotting dmg... Oh light missies...

• Kliko
Ed_L schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:39:
hmmm.. dat spotting damage mechanisme lijkt stuk. Ik spot een arty, iemand anders killed hem (ik los geen schot) en ik krijg 0 spotting dmg... Oh light missies...
Ik heb daar ook wel eens mijn twijfels bij gehad... :-(

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-02 19:30
Waarschijnlijk was er dan toch nog iemand anders van je team in de buurt die hem ook spotte?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:38
kreezjie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:01:
Waarschijnlijk was er dan toch nog iemand anders van je team in de buurt die hem ook spotte?
Nee, dat spotten is af en toe gewoon bugged. Ik had dat gisteren ook op El Haluff in mijn LTB. Ik rijd naar J6, spot daar een paar E50-Ms en een T-54. Zodra ik een paar seconde achter een rots ga staan verdwijnen ze en zodra ik weer spot komen ze weer te voorschijn. Uiteindelijk worden ze door mijn team gekilled die achter mij op die heuveltjes staat maar ik krijg maar een paar honderd spotting damage.
Ik neem toch aan dat als tanks verdwijnen en verschijnen afhankelijk van of ik achter een rots sta of niet, ik degene ben die ze spot :+

[removed]

• brid

brid

Kan natuurlijk zijn, dat zodra de tegenstander schiet ze ook spottable zijn voor andere leden van je team.
Dag dag spotting bonus :)

DIY NAS, Hoofd PC

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-02 19:30
brid schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:08:
Kan natuurlijk zijn, dat zodra de tegenstander schiet ze ook spottable zijn voor andere leden van je team.
Dag dag spotting bonus :)
Dit inderdaad. Van zodra de enemy begint te schieten zakt hun camo-waarde waardoor je team ze misschien wel kan spotten...
Wat niet wegneemt dat dit behoorlijk balen is uiteraard...
Die badges die je kan aanzetten in je settings zijn trouwens ook een aanfluiting...Krijg je gedurende de battle continue van die badges te zien wat wil zeggen dat je spotting damage krijgt toegewezen maar als je dan naar het resultaat kijkt blijkt dat je maar 80 spotting damage hebt...
Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee