|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[Voor 14% gewijzigd door StarWing op 29-08-2015 12:33]
Page intentionally left blank.
+1User schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:12:
Er is geen enkele reden om de Bromwell niet te kopen.
Aquarium op de Gram || x570 \\ 5950x \\ 32GB \\ RTX3080
Ik weet niet waar je precies bent in die lijn, maar w.m.b. gaat het ongeveer zo:thijsco19 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:35:
Nu al weer een aantal dagen aan het spelen en ben begonnen met de duitse TD lijn richting de waffel e100.
Aangezien ik eigenlijk een heavy speler ben moet het spelen met een TD eigenlijk nog helemaal leren.
Is de WT auf E100 lijn dan een goede lijn? Sowieso iemand goede algemene tips met betrekking tot TD's?
[Voor 88% gewijzigd door Ed_L op 29-08-2015 22:27]
-1_Anvil_ schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:23:
Lol, Wargaming zou jullie echt quantum korting moeten geven onderhand. Heb al sinds maart geen euro meer aan het spel uitgegeven en het lukt vrij aardig dit vol te houden
Waarom zou ik 'm moeten kopen dan?User schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:12:
Er is geen enkele reden om de Bromwell niet te kopen.
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
De armor moet je het ook niet voor doen, maar op het moment dat je nog alleen over bent zul je zeker op de open maps beter met de Dicker Max uit de voeten kunnen. Je zult voor jezelf moeten spotten, daarbij is premium income en crew training natuurlijk mooi meegenomen.Ed_L schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:12:
Nashorn > Dicker Max, wmb:
http://tank-compare.com/e...56&T2=479I158I109I584I141
Betere ROF, meer pen, hogere DPM en betere PtW ratio. Die 40 meter viewrange en 30mm front armor kan me dan gestolen worden.
My eyes. MY EYES!User schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:48:
http://bustandreporthackers.my-free.website/
Uitkijken met de hacks jongens!
/careMr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:27:
Zo, terug van vakantie. Gisteren al een shitload aan YT filmpjes gemaakt, vanwege patchdag vandaag. Had er nog 2 bewaard om vandaag te doen voordat ik mijn client ging updaten naar 9.10, maar de replays wilden niet opstarten. Nou ja, dan maar de client eerst updaten en daarna alsnog die 2 replays maken. Dubbelklik op het bestand, ah WoT start op. Krijg ik die melding dat de replay niet compatibel is met de huidige client. Ja, weet ik, ignore and play anyway.
Aaaaand crash to desktop....![]()
HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM JE REPLAYS BACKWARDS COMPATIBLE TE MAKEN WG???
Klopt: http://wot.djgappa.com/User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:10:
[...]
Puh-lease.
Als het goed is kan je oude versies wel ergens vandaan halen.
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
[Voor 14% gewijzigd door 2crashandburn op 03-09-2015 19:39]
[Voor 12% gewijzigd door User op 07-09-2015 11:04]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge
Waarschijnlijk hoopt hij bij iedere volgende premium tank die hij aanschaft de kip met de gouden eieren gekocht te hebbened31 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:37:
[...]
en de 1e de beste die ik tegen kwam gekilled![]()
was van een dieprode tomaat met maar liefst 49 premium tanks in zijn collectie.
Weer 1-tje in het rijtje van lieden die ik niet snap, ben je zo beroerd in een spel en er dan zo'n kapitaal aan uitgeven
User schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:30:
En als je ook nog eens weet waar de vijand rijd zonder dat ie gespot is, is het helemaal handig.
Toch?
Ye helaas lukt het me niet om zomaar een tank te pakken en die te spelen omdat hij leuk is, ik ben liever altijd bezig. Eerst met grinden van tanks ( Momenteel alleen 183/FV4005/E3 en nieuwe japanners over) maar die tanks zijn iets te traag naar me zin en MM voor grinden is ook minder geworden. Dus ben momenteel meer bezig 3de marks te grinden op T10 tanks.Ed_L schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:50:
Een doel? Ik zou toch erg ongelukkig worden als ik alleen maar grinds zou spelen. Levert me ook te weinig creds op. Tiger 1 en 2, E 25, E 75, T-34-85, Bromwell.... allemaal voor de fun en de creds en dan zit ik nog niet op een vijfde van mijn garage.
Reroll stadpadder.garathane schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 10:58:
_Dimeon_ : http://www.noobmeter.com/player/eu/_dimeon_/530783598/
Reroll of supertalent ??
[Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 19-09-2015 11:37]
Mr_Size schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:07:
Goed bezig Ed
De T57 Hvy is toch redelijk OP in de meeste situaties. Totdat er arty in de game zit die XVM sniped. Er was er maar 1, maar toch genoeg voor een one shot voor de volle 2250 HP dmg. Ik wordt voor de 1e keer gespot, ik sta ff 0,5 sec stil en weg..
Balanced![]()
Je wilt plezier hebben, dus zoek een plek op waar je gezellig kunt samenspelenperpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
Een tijd terug heb ik wel eens wat potjes gespeeld. Beviel toen best wel.![]()
Wat zijn tips als je weer zou willen beginnen?
PIXELperpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
Als ik jou was, zou ik maar eens bij de T1 Cunningham beginnen skill op te bouwen, n00b.perpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
Begin maar eens met de topicstart door te lezen.perpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
*Geschreven door een hardware engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08
Lekker platoonen/SH joinen en dan heb je het zo weer te pakkenperpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
[removed]
WTF, hij leeft!perpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:
[Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 24-09-2015 20:33]
niet onder een steen, onder een Ukelele!themaxter schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:09:
@pixel: onder welke steen ben jij vandaan gekomen, welcome back
5058 + 2909 + 3930 = 11897 < 12000 ?Rianata schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu HT-15.3 niet gehaald heb met honors?
[afbeelding]
Pas maar op, straks heeft al je crew diabetes.grand admiral Mause schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:34:
zoo weer 800 flesjes cola ingeslagen. nee hoor helemaal geen US line addict
Overdrijven is ook een kunst.photomorti schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:39:
[...]
Yep ik ken het.
Heb mezelf maar weer 3 maandjes laten bannen , dat is nummer 3.
Dit spel is gewoon niet leuk momenteel nu elke tier 10 game 3 arty of meer heeft.
Spel gaat helemaal de verkeerde richting op.
[Voor 3% gewijzigd door ed31 op 28-09-2015 14:32]
Godver.. nu moet ik weer drie maanden wachten voor ik je een keer kan slopen met mijn:photomorti schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:39:
[...]
Yep ik ken het.
Dit spel is gewoon niet leuk momenteel nu elke tier 10 game 3 arty of meer heeft.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ik heb die pot gewonnen, toch weer EUR 17,50 aan over gehouden!GJP80 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:28:
Maar goed, ik zat wel aardig in de buurt met de: "Hoe lang kan Photo spelen tot zijn volgende ban poule"
Hadden wij niet dezelfde dag? Geef hier die helft!Rianata schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:04:
[...]
Ik heb die pot gewonnen, toch weer EUR 17,50 aan over gehouden!
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD
Ik zie hier anders toch een enorme verbetering. Jammer dat het maar voor 3 maanden isphotomorti schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:39:
[...]
Yep ik ken het.
[removed]
Als je er eentje voor je snufferd krijgt is het geen schande om ze te vermijden hoor.....terugtrekken en andere positie innemen om ze te kunnen flanken.Gwatholthar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:51:
[...]
Nou de nummers spreken misschien voor zich, behalve die O-I exp. kun je ze bijna niet aan. misschien is het ook een probleem dat de goede spelers die normaal tier IX en X spelen nu even massaal in die apparaten kruipen. ik word er niet zo gelukkig van.
En met die opmerking ben ik toch maar even de shop ingedoken..Gwatholthar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:27:
[...]
thx. added IS-6kon het weer niet weerstaan
Waar haal je die manden met premium?Ed_L schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:35:
[...]
En met die opmerking ben ik toch maar even de shop ingedoken..
Wooptiedoo, een hele mand premium erbij.
[Voor 8% gewijzigd door Rianata op 05-10-2015 12:23]
Ik niet. Ik speel voor mijn plezier. En als dat betekend dat ik een pot binnen een minuut kan winnen door te cappen, en ik daar plezier aan beleef, dan doe ik dat gewoon. Al is dat alleen maar om de tegen partij te trollen.wsLy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:30:
[...]
Cappen is een van de laatste opties die ik zal gebruiken om te winnen. Ik speel om damage te doen en kills te maken, gewoon van de vijand winnen op het gebied van skill en slim spelen.
.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Tja, aan de andere kant is er ook niets irritanter dan in je heavy achter al die meds aan te rijden die alles killen voordat je in de buurt kunt komenJoindry schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
Niks irritanter dan heavies die cappen wanneer je in je medium nog lekker extra dmg aant het jagen bent op het einde van een battle.
[removed]
Psssh, ik loop altijd met mijn kop in de wolken.Joindry schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
Ik geef User niet graag gelijk, omdattie derna weer een week met zijn kop in de wolken looptmaar deze keer slaat ie wel de nagel op de kop.
De basispremisse in de stelling was hier was dat het niet nodig was om te cappen om het spel te winnen. Wanneer het nog spannend is, kan het nuttig zijn, daar beweert niemand iets anders. Maar daar ging het nu niet over. Nu ging het over end game met opraap XP, een 11-3 situatie ofzo.Frunz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:38:
[...]
Als je niks meer kan doen behalve cappen kan dat juist een handige zet zijn, aangezien de tegenstander zal moeten kiezen of ze gaan decappen of bij het gevecht blijven. Dit kan makkelijk tot verwarring leiden en juist meer schoten opleveren voor je eigen teamgenoten. Het is dus niet zo zwart wit als dat je hier stelt.
Wie heeft jou verteld dat het om het winnen gaat, dat zie ik namelijk nergens in de spelregels en het wordt in de tutorial al helemaal niet behandeldredwing schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:01:
[...]
En waarom dan in randoms niet ? Daar draait het toch ook om winnen no matter what ? Wat mij betreft iig wel. Het doel van het spel is nog altijd om te winnen en niet om een zo hoog mogelijke WN8 te halen. Als dat voor jou andersom is zie je gelijk waarom we het niet eens zijn
Dat was mijn plan ook, al geloof ik niet dat er in de praktijk nu echt zoveel verschil zit in speelstijlMr_Size schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 22:51:
[...]
@Redwing, we zijn het duidelijk oneens, laten we het daar maar bij laten
[removed]
... met een foto van mij in uniform erbij...Army Veteran | Tech-addict | Business | Leadership | Royal Netherlands Military Academy | University of Amsterdam |
Nja de reden waarom ik QB niet moet is heel erg simpel...bbc schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:03:
Wat QB betreft snap ik ook niet zo goed waarom mensen een hekel aan hem hebben. Het lijkt me normaal de je mensen bedankt wanneer ze je een fooi geven. Als je er zoveel krijgt, lijkt het me moeilijk om niet klef of vervelend over te komen.
Is het jaloezie omdat hij goed geld kan verdienen met streamen? Ik vind zijn streams aangenamer om naar te kijken dan bijvoorbeeld orzanel, wat daarom niet wil zeggen dat ik QB een betere speler vind. Jingles zijn humor vind ik ook leuk en hij is duidelijk een slechtere speler.
Het zal misschien aan de taal liggen, waarom ik er graag naar kijk. Het accent van Ritagamer stoort me bijvoorbeeld wel een beetje.
Voor dat soort missies is het ideaal om een damage blocked teller te hebben.Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:34:
Wauw, vandaag na wekenlang een stijgende lijn in WR ineens een giga balansdag. Niets mocht en werkelijk elk team was een fucking drama. In 21 potjes slechts 9 wins, bizar slecht.
Slechts 1 echt monsterpot gehad in de E5, waarbij ik had gehoopt de block missie te halen, maar na afloop bleek ik slechts 3K te hebben geblockt en 11 hits te hebben recieved. Waren er ietsje meer, maar ok. Blijkbaar is het me niet gegund en worden bepaalde hits en blocks niet geregistreerd. Heb aan het einde zelfs nog expres een 50B op me laten legen om er nog 1,2K bij te krijgen. En ik had al een JPZ E 100 schot gebounced, enkele Waffle shots en nog wat lower tier spul. En dan op 3K uitkomen. Yup, World of Tanks
[Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 11-10-2015 15:55]
Ik zou toch echt proberen te streven om voor 5k battles rond de 1k- 1,2k wn8 te zitten. Dit betekent dat je het spelletje aardig onder controle hebt en de basis snapt. Daarnaast heb je ook minder gezeur als er iets mis gaat als je hogere tiers gaat spelen.Rusky schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:11:
[...]
Hmmm dan is het nog ff wachten ... sowieso nu deze maand ff alle gold binnenhalen.
http://www.noobmeter.com/player/eu/Rusky_80
WN8 500 over 2.000 battles ... (goed of niet???)
[Voor 74% gewijzigd door Mr_Size op 14-10-2015 14:21]
Als je een T8 paarse speler hebt in een T10 MM waarbij 2 e3s keihard aan het stompen zijn en jij lekker die paarse speler aan het schieten bent, want oh die is zo belangrijk! dan vraag je erom om games te verliezen.Bean77 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:08:
[...]
heeft niks te maken met de spelers die hier zitten die paars zijn. Snap niet waarom het triest zou zijn als ik op paarse spelers focus. Ik vind het dom als je dat niet zou doen eerlijk gezegd. Het is een spel dat je wilt winnen en het gaat een stuk makkelijker als je de beste spelers uitschakelt.
ik geloof ook niet dat een paarse speler als hij op 2 targets kan schieten voor de tomaat kiest ipv een andere paarse speler.
[Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 19-10-2015 18:23]
En dat is dus iets waar ik me enorm aan stoor. Mag ik als goeie speler het spelletje niet rustig spelen maar moet ik mbv een mod als eerste aan puin worden geschoten?redwing schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:48:
[...]
Het zal een beetje een combinatie zijn. Simpelweg zijn er veel die standaard op de paarse speler gaan schieten, maar er zijn er ook genoeg die dat niet doen. Ik geloof daarmee best dat een paarse speler heel wat meer arty-shells op zijn dak zal krijgen. Maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, zoals gezegd is het bij ongeveer gelijkwaardige tanks toch de voorkeur om de betere speler weg te schieten
Wat mij betreft worden stats in een gevecht zo snel mogelijk onmogelijk gemaakt. Zijn we direct van het hele gezeik af en kan iedereen weer rustig zijn eigen gang gaan.iTitus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:59:
[...]
Dat ze dan niet gefocused worden kan ook confirmation bias zijnUiteraard heb je er gelijk in dat mijn mening ook confirmation bias kan zijn. Maar meestal als ik een arty shell kop dan is ie ook wel terecht, of snap ik het in ieder geval wel. En ik kop ze best vaak, naar mijn (confirmation bias) niet vaker dan andere spelers.
Was WG niet aan het overwegen om player names weg te halen in game, en zo xvm nutteloos te maken etc? Vinden jullie dat nou een oplossing of juist niet? Misschien een interessante(re) discussie.
Ik zou het wel jammer vinden aan de ene kant, dan zie ik niet meer of ik toevallig tegen een bekende speel. Aan de andere kant krijg je iig geen onzin meer in de chat over report die noob, maar juist wel weer iedere idioot die gaat roepen dat hij unicum is eigenlijk, ookal is zijn wn8 500. Feit blijft wel dat het waarschijnlijk de enige methode is om een (terechte?) focus van paarse spelers te voorkomen.
Chat zou dan ook moeten gereworked worden en misschien zelfs het report system, dus ik denk niet dat het echt zo snel gaat gebeuren.
Wauw, je hebt een monsterpot in je M44 en omdat je geen "M" haalt is je humeur naar z'n grootje? Je zult toch echt op de 1e plek in XP moeten eindigen en aardig wat ongespotte/verdwenen targets moeten raken/splashen om genoeg XP te verzamelen voor een "M"Xanaroth schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:06:
Zojuist Top Gun gehaald in arty (m44, tier 6), #2 in damage en xp dus ook duidelijk serieus gespeeld ipv killstealen.. Was blij!
NOG STEEDS MASTERY 1, geen ace tanker.. laat maar zitten dan *******tank. Weg humeur.
Serieus, hoe kan een Top Gun, in een arty, niet genoeg zijn voor ace tanker...
[Voor 11% gewijzigd door Rianata op 22-10-2015 17:34]
Mark of excellence is altijd top.ElPaco schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:18:
Woohoo, net mijn 1e mark of excellence gehaald! Is op de T1 Heavy, tijdens mijn 1000e battleHet was de 99e game voor mij in de T1 heavy, ben er echt blij mee. Nou weet ik dat velen van jullie niet veel zullen geven om een 1e mark, maar het is voor mij dus de 1e first mark of excellence. Sluit ik de avond toch met een lekker gevoel af (andere potjes gingen wat matig vandaag).
Congrats!ElPaco schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:18:
Woohoo, net mijn 1e mark of excellence gehaald! Is op de T1 Heavy, tijdens mijn 1000e battleHet was de 99e game voor mij in de T1 heavy, ben er echt blij mee. Nou weet ik dat velen van jullie niet veel zullen geven om een 1e mark, maar het is voor mij dus de 1e first mark of excellence. Sluit ik de avond toch met een lekker gevoel af (andere potjes gingen wat matig vandaag).
[Voor 30% gewijzigd door Titus op 30-10-2015 08:56]
Had me aangemeld en kreeg direct mailmkliko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:53:
Ik sta ook in de queue.Bedankt!
Update:
queue was je zo door. had na een paar minuutjes een mailtje. Erg bedankt!
Gamertag: timmie271
Kom je nu mee... heb verdomme de hele dag zitten F5'enMr_Size schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:38:
Ik realiseer me ineens dat ik woensdag helemaal geen filmpje heb geüpload...
'Mijn gunner ligt eruit en ik gebruik een large repair kit.' Je bedoelde daar vast medkitMoest werken woensdag, dus had de video al eerder gemaakt, maar helemaal vergeten op YT te zetten. Bij deze dan het verlate midweekse filmpje
[video]
A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.
Anoniem: 463724
In het algemeen:Rhitik schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:00:
Kan ik ergens een overzicht krijgen welke TDs (tank destoyers) een draaibare loop hebben? Dus dat niet heel de tank hoeft te draaien?
Sinds 9.5 is er natuurlijk een extra TD-lijn bijgekomen, die naar de FV4005 gaat.Anoniem: 463724 schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:55:
[...]
In het algemeen:
- Duitsland heeft één lijn met en één lijn zonder turret. (Niet de gehele lijn, vanaf Rhm. Borsig)
- Rusland heeft enkel kazemat (geen turret) TD's.
- Amerika heeft ook beide lijnen (de ene lijn wordt later wel kazemat, T95 lijn)
- Frankrijk enkel kazemat TD's
- GB ook enkel kazemat TD's
Het is maar net wat je liever hebt. De TD's met turrets zijn vaak sneller en zeer mobiel op het terrein. Een nadeel is dat je nagenoeg geen armor hebt.
Ik heb inmiddels ruim 100 potjes in de Skoda en ik vind het zeker geen slechte tank. Het is wel echt wennen aan de dramatische gun handling en shell velocity. Na 12 potjes had ik iets van 300 schade, en van ellende maar wat free XP ertegenaan gegooid om mijn 75% crew naar 100% te krijgen. Ik had toen ook een replay naar Mr_Size gestuurd waarin ik zeer negatief was over deze tank (als je dit leest Size, het valt eigenlijk wel mee_Anvil_ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:40:
wat vinden we van de Skoda T40?
Ik moet flink wennen, de gun handling icm de lage pen valt me de eerste potjes toch tegen. wisselen naar de peperdure HEAT shells werkte vrij slecht. 0 damage schoten op de (weliswaar ver verwijderde) zijkant van een kv1 en kv1s.. hopelijk gewoon pech.
De gun depression is werkbaar, was in de review al genoemd. En ondanks de trage aim tijd toch geen GLD erop gezet, vrij waardeloos imho tenzij op arty of een kv2 oid. Ook met een 75% crew begonnen, dat helpt ook bepaald niet.
Je hoeft met die laatste 2 folders volgens mij niets te doen. Voor spelers stats moet je wel XVM activeren, zie hier: http://www.modxvm.com/en/Rhitik schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:48:
Even een vraagje; het p0st modpack werkt niet goed bij mij. O.a. de stats van de spelers zie ik niet. Wat doe ik fout? ik heb het mapje '0.9.10' in de map World_of_Tanks\res_mods\0.9.10 gezet. Verder zijn er dan in de zip file nog 2 mappen 'configs' en 'mods'. Waar zet ik die neer?
Eeeeh...Rianata schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:59:
[...]
Je hoeft met die laatste 2 folders volgens mij niets te doen. Voor spelers stats moet je wel XVM activeren, zie hier: http://www.modxvm.com/en/
Even inloggen met je Wargaming account en dan Activate Services aanklikken bovenin.
Dit topic is gesloten.
Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite
Tweakers vormt samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details