Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste
Acties:
  • 106.243 views

• Ed_L
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:30

Ed_L

Crew Council
Vandaag is mijn balansdag :)

T36 @100% health .. vroem vroem.... oeps een JT8.8! En boem, ammoracked. Shit happens.

EN DAN LETTERLIJK DE VOLGENDE POT:

Die kans zou statistisch ongeveer zo groot als het winnen van de staatsloterij moeten zijn.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
kreezjie schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:22:
[...]

Dit inderdaad. Van zodra de enemy begint te schieten zakt hun camo-waarde waardoor je team ze misschien wel kan spotten...
Wat niet wegneemt dat dit behoorlijk balen is uiteraard...
Die badges die je kan aanzetten in je settings zijn trouwens ook een aanfluiting...Krijg je gedurende de battle continue van die badges te zien wat wil zeggen dat je spotting damage krijgt toegewezen maar als je dan naar het resultaat kijkt blijkt dat je maar 80 spotting damage hebt...
Ha, dat valt me nog mee. Soms regent het 'assistance to allies' badges bij mij en dan heb ik dus oprecht 0 spotting damage gehaald. En nee ik heb ook geen tracks kapot geschoten ofzo. Helemaal niets |:(

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Anoniem: 476277

Wat een bazentank die buffed M48 patton :D

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-05 19:08

brid

Onze excuses voor het ongemak

Die damage assist badge ingame klopt inderdaad weinig van, daarom is er ook geen assist log ;)

Duidelijkste voorbeeld
Team meer dan 450m weg, spot, tracks down door iemand anders en jij zoekt dekking, tegenstander verdwijnt en je krijgt nog assists op de blindshots van je teamgenoten :)

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 23:54
Holy shit wat een lelijke pot net. Zat in mijn T34 op Sand river, aanvallend team bij een assault. Was een Tier X pot maar ik verder vooral mindere spelers in mijn team (ben zelf ongeveer 1000 WN8).
De WTF's:

- 3 top tier heavies gaan naar A0 om daar boven op de hill te 'snipen'
- Ik roep wtf doen jullie waarop een JP auf E100 (met 9K gespeelde potjes) zegt dat ze de base defenden 8)7
- Ik geef aan dat het assault is en dat we aanvallend team zijn waarop die gast roept dat die game mode er niet is
-M53/M55 zegt dat er niemand is waar ze het van kunnen leren (waarop ik aangeef dat er clans zijn en vids op YT)

De niet zo WTF:
- Ons team was binnen 4 minuten dood :+

Voor de mensen die de afgang willen zien: Replay

Ik speelde overigens ook niet goed, maar vergeleken met wat teamgenoten :p

[Voor 13% gewijzigd door ElPaco op 08-01-2016 18:27. Reden: Replay toevoegen]

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Jij was nog netjes, maar die twee anderen had ik gereported.

LinkedIn WoT Cash Converter

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 20:33

jdh009

FP ProMod
PcDealer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:10:
Voor wat?

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Even van reddit geplukt :+

idee voor de uitbreiding van de reports :P

[Voor 23% gewijzigd door wsLy op 08-01-2016 19:56]

Stichting Hobbyserver

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-01 17:30
LOL.
Ik mis in jouw lijstje alleen nog: NOOB, UNINSTALL!!!1!! Play with barbies...

Oh, en natuurlijk:

Tomato

(Al ben ik dat stadium nu voorbij...)

[Voor 30% gewijzigd door PRR op 08-01-2016 21:14]

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 21:28
hahaha, briljant. xD

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-06 21:55
Waar is het "rot polen" gebleven? Die mag er nog bij staan

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-06 23:54
PcDealer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:10:
Helaas kan je iemand niet reporten voor het zijn van een volslagen idioot. Misschien unsportsmanlike conduct omdat ze die pot voor de rest helemaal verpest hebben..

WoT stats

Velen doen niets liever, ik doe liever niets

Anoniem: 463724

wsLy schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:56:
Even van reddit geplukt :+

idee voor de uitbreiding van de reports :P
[afbeelding]
Die arty suggestie zou ik fanatiek gebruiken. :D

Anoniem: 463724 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:59:
[...]

Die arty suggestie zou ik fanatiek gebruiken. :D
+1 ;)

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-01 17:30
Vandaag weer zo vol geschoten met goud dat WG me het moet laten houden en moet laten omsmelten. Wordt ik nog eens rijk van ;)

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
Godverdomme mijn avondje gamen is ook bijzonder onprettig geëindigd zeg. Gewoon 3/4 van mn hitpoints eraf geknald door een friendly omdat ik een TD afschoot die op me af kwam rijden en hij wilde die doden..

/Ragequit

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

Maardiweb schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 02:56:
Godverdomme mijn avondje gamen is ook bijzonder onprettig geëindigd zeg. Gewoon 3/4 van mn hitpoints eraf geknald door een friendly omdat ik een TD afschoot die op me af kwam rijden en hij wilde die doden..

[afbeelding]
/Ragequit
Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen. Eerst een friendly T20 die me eerst van achteren beschoot en vervolgens vol op me in kwam rammen (ik in E25). Paar potjes later in de LeFH, een failplatoon die random op teamgenoten begint te schieten. Dan krijg je dus een shotgun in je face :9

... en dan tot overmaat van ramp een paar potjes later per ongeluk een friendly IS3 one-shotten van achteren (-1500HP) met de derp, terwijl je toch echt op de T29 naast hem mikte.

Nog geluk dat ik geen ban heb gekregen, zit ik me nu te bedenken :o

World of Retards, welkom :')

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-06 20:33

jdh009

FP ProMod
p0st schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen. Eerst een friendly T20 die me eerst van achteren beschoot en vervolgens vol op me in kwam rammen (ik in E25). Paar potjes later in de LeFH, een failplatoon die random op teamgenoten begint te schieten. Dan krijg je dus een shotgun in je face :9

... en dan tot overmaat van ramp een paar potjes later per ongeluk een friendly IS3 one-shotten van achteren (-1500HP) met de derp, terwijl je toch echt op de T29 naast hem mikte.

Nog geluk dat ik geen ban heb gekregen, zit ik me nu te bedenken :o

Ik had gister precies hetzelfde, reed rond in mijn T20 toen een of andere idioot met een E25 mij begon te rammen. Hiervoor blockte ie me al door de hele tijd voor me te rijden. Heb uiteindelijk maar wel een paar keer proberen te schieten en dacht dat ik hem misschien wel 1x geraakt had. Het moet echt niet gekker worden in wot: Ik heb natuurlijk meteen een report gedaan en mijn replay opgestuurd naar WG.

[Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 09-01-2016 10:23]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:07
Stronk russian tactics :)

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 2060 Super

• 414524
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Wat een gaaf spel! Nooit meegekregen op de PC, maar zag een beta voorbij komen op de PS4 en gedownload om te proberen. Dat was geen slechte keuze! Mss dat ik het alsnog op de PC ga spelen omdat het me met muis en toetsenbord veel fijner lijkt. Maar qua inhoud en diepgang wel gaaf zeg, tof om te zien!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:45
p0st schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Ik heb gisteren ook 2 teamkills "moeten" doen.

Gister een game gehad op highway samen met Tiegul waarbij we beide met onze fcm's naar de hoek van a1 reden. Werden eerst dus al helemaal gebalanced door dynamic gameplay mechanic aka arty van de tegenstander. Vervolgens besluiten we terug te rijden en het anders aan te pakken. Schiet onze eigen arty nog op me en gaat in de chat erom lachen 8)7 Hem toen ook maar kapot geschoten, want dit was echt bizar. Lang geleden dat ik bewust een teamkill heb gemaakt, maar deze gozer verdiende het.

Wot-stats

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
414524 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:25:
Wat een gaaf spel! Nooit meegekregen op de PC, maar zag een beta voorbij komen op de PS4 en gedownload om te proberen. Dat was geen slechte keuze! Mss dat ik het alsnog op de PC ga spelen omdat het me met muis en toetsenbord veel fijner lijkt. Maar qua inhoud en diepgang wel gaaf zeg, tof om te zien!
Als je een invite wil, dstuur me maar even een DM. Scheelt weer wat XP :)

Het is weer equipmenttijd! Net even voor 2,5 miljoen credits aan optics en GLD's gekocht :)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:25
hmm, moet ik de Easy 2 of Easy 8 kiezen? Suggesties?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Kepro schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:32:
Ik ben destijds voor de E2 gegaan. Het is wel geinig om te zien hoeveel mensen zich vergissen in je frontal armor. Dan rij je langzaam richting ze en raken ze langzaam maar zeker in paniek wanneer ze niet door je pantser geraken. Maar de E2 is meer een hybride van heavy & medium. Maar als ik achteraf nog eens mocht kiezen was ik nu voor de E8 gegaan, ik prefereer toch mobiliteit boven armor.

Iemand nog tips wat nu met m'n goud (1000) te doen? Gebruiken om free xp om te zetten of garage slots?

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 463724 op 09-01-2016 12:52]

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Kepro schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:32:
Ik heb de E2 gekozen omdat je daarna de keuze hebt: T 29 of T 20.

Ed_L schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Ik heb de E2 gekozen omdat je daarna de keuze hebt: T 29 of T 20.
Was toen ook mijn motivatie om de voor de E2 gaan. Ik moet daarbij wel opmerken dat de stap van de E2 naar de T29 echt een pain in the ass grind is tenzij je free xp wilt gebruiken voor de 90mm op de T29.

• Ed_L

Ed_L

Crew Council
Ik zou Kepro graag een Ace badge zien halen met een stoch T29 :Y

Ed_L schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:59:
Ik zou Kepro graag een Ace badge zien halen met een stoch T29 :Y
Succes met de 76mm om 2k xp te krijgen. :+

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-06 22:51

Mojo

The Power Within

Anoniem: 463724 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Was toen ook mijn motivatie om de voor de E2 gaan. Ik moet daarbij wel opmerken dat de stap van de E2 naar de T29 echt een pain in the ass grind is tenzij je free xp wilt gebruiken voor de 90mm op de T29.
Ik heb eerst de M6 gedaan, de T20 en de T29 waren met de 90mm daarna redelijk pijnloos. :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:21

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Mojo schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 13:13:
[...]

Ik heb eerst de M6 gedaan, de T20 en de T29 waren met de 90mm daarna redelijk pijnloos. :)
Dat is imho ook gewoon de beste oplossing. Geen van die tanks zijn een drama. Speel het gewoon safe, die gehele lijn is tof, tot en met de E5 na zijn laatste buff.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-06 21:28
hehe... eindelijk de ace op mn T29!
Duurde even, maar dit was ook wel een mooie pot.
Tegenpartij was ook af en toe wel te dom om te poepen.

Sta je met je hull open, schieten ze alsnog tegen je koepel.
Je kan het dus al raden: ook een steel wall verzameld.

Replay: http://wotreplays.com/sit...untain_pass-klikotank-t29

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34

Goeie review! Alleen vanwaar op 1 crewmember geen repairs?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43
Het is alweer een hele tijd geleden dat er een nieuw deel is geopend ondanks dat we al wat patches verder zijn maar we zijn ook in 2016 aanbeland dus een mooie timing om een nieuw deel te starten:
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 52

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 38 39 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee