|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
|
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
[Voor 92% gewijzigd door p0st op 01-08-2015 15:19]
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
[Voor 53% gewijzigd door Joindry op 01-08-2015 15:27]
[Voor 3% gewijzigd door Mr_Size op 01-08-2015 15:40]
En ik maar denken dat ie zo OP is....Also, potje in de M44: 12 schoten, 1 hit.
En dat was een crit.
[Voor 26% gewijzigd door User op 01-08-2015 19:08]
What the f...?User schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:07:
[afbeelding]
Kom je een keer een andere M6 tegen...
Veel over 300 meter geschoten? Had ik ook met de amx 50b. 7.2k dmg en 4 kills. Maar had 4k over 300 meter gedaan.Mr_Size schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:23:
[afbeelding]
7,5K dmg, 7 kills en NOG geen ace op de AMX 30. Ziek...
Levert over 300 meter damage minder xp op dan?SurfBoy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:46:
[...]
Veel over 300 meter geschoten? Had ik ook met de amx 50b. 7.2k dmg en 4 kills. Maar had 4k over 300 meter gedaan.
Ik kijk binnenkort op YouTube!Mr_Size schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:59:
Ja, 6,6K was van meer dan 300m. Maar toch, 7,5K dmg en 7 kills... Als Kepro al met 4,1K en 5 kills op T10 zijn ace krijgt...
Was wel een erg lekkere avond zeg, RNG was mij gunstig gezind. Dat potje met die AMX 30 was al bizar, alles mocht raak gaan. Potje komt nog wel op YT. Verder ook nog een 7K dmg pot met de T54E1 gehad, na 2 losses op dat ding. Ook niet verkeerd.
Uiteindelijk 60% WR, 4,4K WN8 met een avg dmg van 2,8K. Ik heb wel eens slechter gepresteerd
Mr_Size schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 22:59:
Ja, 6,6K was van meer dan 300m. Maar toch, 7,5K dmg en 7 kills... Als Kepro al met 4,1K en 5 kills op T10 zijn ace krijgt...
Was wel een erg lekkere avond zeg, RNG was mij gunstig gezind. Dat potje met die AMX 30 was al bizar, alles mocht raak gaan. Potje komt nog wel op YT. Verder ook nog een 7K dmg pot met de T54E1 gehad, na 2 losses op dat ding. Ook niet verkeerd.
Uiteindelijk 60% WR, 4,4K WN8 met een avg dmg van 2,8K. Ik heb wel eens slechter gepresteerd
[Voor 5% gewijzigd door Kepro op 02-08-2015 11:34]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
LOL het lijkt er gewoon op dat ie speciaal een "Rage" account heeft aangemaakt. Hij is zeker bang om gebanned te worden.Rianata schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:03:
Nog even iets om te lachen, een ergere rage dan dit heb ik nog niet mogen ontvangenKomt bij dat ik helemaal niet tegen die gozer heb gespeeld!
![]()
[afbeelding]
Hij heeft namelijk maar 1 tank en 7 battles gespeeld... reroll accountje?
http://wotlabs.net/eu/player/change_your_nick_233
Thanks!p0st schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 22:58:
Ah ik zie net dat hij er nog wel in zit, had 'm alleen gedisabled
For the Log, set both \res_mods\0.9.9\scripts\client\mods\DamageLog\Blocked.cfg and Damaged.cfg to "true" with a notepad editor
En in principe is het nog niet nodig om een update te maken, afgezien van een nieuwe update van XVM is er niets gewijzigd de afgelopen weken... Ga van de week nog wel ff kijken maar speel het hele weekend al probleemloos met v2a i.c.m. laatste stable versie van xvm!
Helemaal uitschakelen is lastig, aangezien zowel de minimap als de hele config daarop gebaseerd is. Je moet dan aardig wat bestanden verwijderen die met XVM te maken hebben, is helaas niet even 1 of 2 bestandjes weg gooienmkliko schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 08:55:
[...]
Thanks!Bedankt voor je snelle reactie.
![]()
Is er nog een gemakkelijke manier om XVM uit te schakelen in jouw modpack?
Ik ben gisteren ook voor de eerste keer uitgek*** omdat ik blijkbaar een reroll account heb.Rianata schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:03:
Nog even iets om te lachen, een ergere rage dan dit heb ik nog niet mogen ontvangenKomt bij dat ik helemaal niet tegen die gozer heb gespeeld!
Zat er in je vorige modpack geen mod die aangeeft met een grijs of blauw boogje wanneer iets in de buurt is gespot? Dat was een feature waar ik al aardig aan gewend was.p0st schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:23:
[...]
Helemaal uitschakelen is lastig, aangezien zowel de minimap als de hele config daarop gebaseerd is. Je moet dan aardig wat bestanden verwijderen die met XVM te maken hebben, is helaas niet even 1 of 2 bestandjes weg gooien
1887 base xp... is natuurlijk niet genoeg om voor ace. ace is ongeveer 2k- 2,1k denk ik. En als je inderdaad 6,6k boven de 300m geschoten kon je het misschien al een beetje verwachten ^^ die scout zal wel blij met je geweest zijn. die heeft ff spotting damage lopen farmen.Mr_Size schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:23:
[afbeelding]
Het is meer omdat je je eigen targets niet spot krijgt je maar de helft van de xp. De helft naar de spotter de helft naar jouw damage. Niet zozeer omdat je van ver weg schiet. Daarentegen krijg je wel een kleine xp boost als je tanks van dichtbij raakt.Richardrdb schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:15:
[...]
Levert over 300 meter damage minder xp op dan?nooit geweten....
Volgens VBaddict hebt je ~1522 base XP nodig, dus ongeveer 2250-2300 xpMr_Size schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 21:23:
[afbeelding]
Speelt padel!
Je bedoelt "als je verliest met de courageous resistance bonus" denk ik?ThomasG schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:25:
Een smerige maar wellicht gemakkelijkere manier om Ace Tanker te halen is om zelf een goed potje te hebben, terwijl de rest van je team faalt en vervolgens verliest. Als je wint zit daar namelijk standaard een 1.5 multiplier bij. Als je 1500 base experience moet halen voor Ace Tanker bij een win, staat dat gelijk aan 1000 bij een defeat.
Ik snap dat de uiteindelijke XP die ik kreeg niet genoeg was, maar ik had überhaupt verwacht om met die waarden gewoon meer XP en dus een ace te krijgen. Ik geloof niet dat er echt een scout was in die game, assisting dmg was aardig verdeeld dacht ik.jantje 2 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 11:45:
1887 base xp... is natuurlijk niet genoeg om voor ace. ace is ongeveer 2k- 2,1k denk ik. En als je inderdaad 6,6k boven de 300m geschoten kon je het misschien al een beetje verwachten ^^ die scout zal wel blij met je geweest zijn. die heeft ff spotting damage lopen farmen.
daarom dragen ze toch allemaal z'n leuk helmpieEd_L schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 22:09:
Ik kan je uit eerste had vertellen dat zoiets pijn aan je hoofd doet....
gametag: estruqiarixs
Ik heb deze eruit gehaald omdat ik 'm zelf wat te druk vond, maar je kunt m zelf hier downloaden! http://forum.worldoftanks...-direction-on-aim-circle/Catscratch schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:04:
Zat er in je vorige modpack geen mod die aangeeft met een grijs of blauw boogje wanneer iets in de buurt is gespot? Dat was een feature waar ik al aardig aan gewend was.
[Voor 80% gewijzigd door p0st op 04-08-2015 09:09]
Mijn record is een Ace scoren op de IS-3 met 3500 damage. Achter de scherm had ik wel 1800 assisted damage gescoord.Joindry schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 18:09:
Had ie nu wat meer dmg gedaan op higher tiers, was het in kannen en kruiken geweest. Soms zit het mee, soms tegen... Ik heb zo eens een ace gespeeld op mn T32 met geen 5k damage. Veel higher tiers, geen grote afstand en spotting xp...
Thanks!p0st schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 00:06:
[...]
Ik heb deze eruit gehaald omdat ik 'm zelf wat te druk vond, maar je kunt m zelf hier downloaden! http://forum.worldoftanks...-direction-on-aim-circle/
[Voor 4% gewijzigd door Catscratch op 04-08-2015 09:50]
Het is geen Call of Duty...Catscratch schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:34:
De laatste tijd gaat het me niet zo goed af. Veel stress op het werk en ik merk dat ik veel te opgefokt speel. Om de één of andere reden werkt WOT niet zo goed om je af te reageren. Je haalt geen goede scores, je wordt nog gefrustreerder en hallo vicieuze cirkel!
Je denkt dat die helm pijn tegenhoudt, zoals ook een kogelwerend vest pijn tegenhoudt?Harm30 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 23:31:
[...]
daarom dragen ze toch allemaal z'n leuk helmpie![]()
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
jah tuurlijk!Cloud schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:02:
[...]
Je denkt dat die helm pijn tegenhoudt, zoals ook een kogelwerend vest pijn tegenhoudt?
gametag: estruqiarixs
Whatever.
TNO schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:07:
Gister LT15 (Stug IV) gehaald met de t37 op Windstorm. 544 spotting damage en 3578 eigen damage, beste pot ooit voor mij zelfs. http://wotreplays.com/site/2059853
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Hmm, tuurlijk... Allied damage door tracking valt daar ook onder. Niet aan gedacht.User schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:24:
Hoeveel van die assisted damage is daadwerkelijk spotting damage?
Als dat meer dan 1.5k is, stop de missie en start hem overnieuw.
[Voor 12% gewijzigd door Dweebus op 04-08-2015 21:49]
Er was wel een bug in die missions (LT-stug) waarbij je geen melding kreeg als je de missie gehaald had. Missie opnieuw starten was volgens mij de oplossing waarna wel werd aangegeven dat je m gehaald had. Ik heb t ook gehad, maar dat is al weer een tijdje geleden.Dweebus schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:20:
[...]
Hmm, tuurlijk... Allied damage door tracking valt daar ook onder. Niet aan gedacht.
Maar heb hem ff op WoTreplays gegooid, om het na te gaan.
De assisted damage op enemies die ik niet heb beschoten is al 2200. (Kan dus ook niet komen door tracken o.i.d.)
Zal hem maar opnieuw starten dan.
Edit: !@#^@ Blijkbaar had ik hem al gehaald, maar was ik van plan mijn resultaat te verbeteren. Sjongejonge... Bult heisa om niks dus
https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Zie t nu, maar je bent (zoals wel vaker) redelijk beknopt in je motiveringUser schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:15:
Daarom zei ik dus ook dat ie um overnieuw moest starten.
LOL mooie post. Arty verziekt inderdaad vaak de potjes. Ik snap ook niet waarom ze bij Wargaming geen voorbeeld nemen aan "Armored Warfare", bij deze game is de arty veel meer in balans.
Leuk om die game ook eens van de andere kant te zien...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Je mist alleen mijn geschreeuw.GJP80 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:59:
[...]
Leuk om die game ook eens van de andere kant te zien...![]()
Die platoon combinatie van die Alien met 2 x Type 59 is ideaal om pub teams te stompen......![]()
[Voor 4% gewijzigd door User op 05-08-2015 18:46]
Je ziet dat ik die Ferdie nog weet te raken, daarna duikt hij echter net in cover....User schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:45:
[...]
Je mist alleen mijn geschreeuw.
"GJP, RUIM DIE FERDI OP! SNEL, ANDERS WORDT IK HIER AAN PUIN GESCHOTEN. KOMOP GJ, WAAR ZIT JE!? OPSCHIETEN!"
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
[Voor 35% gewijzigd door MrJ op 06-08-2015 00:15]
Godfather Bodybuilding topic reeks
Ik verwacht een donatie van 14.500 goud op mijn account voor alle platoonbattlespkregting schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:16:
Heren, alles begon hier voor me, tanks dan. Eerst randoms, een efficiency van 500, een winrate van 48%, toen GoT, vele platoons met legendes als nymphonite, djengizz, coldzero, user, dyno en zoveel anderen. Daarna was het voor mij een blauwe maandag WHO, toen een blauwe dinsdag D_TCH en daarna PTS. ESL begon te kriebelen en van Go4Wot op de zondag is het uiteindelijk een overstap naar KAZNA geworden en uiteindelijk drie seizoenen voor TCM, waarvan 1 in de goldleague. Al met al een heel lang verhaal om 1 ding duidelijk te krijgen: ik heb een verdomd leuke tijd gehad in WoT.
De laatste tijd ben ik meer en meer Warships gaan spelen, maar Tanks blijft aan me trekken. Door stom toeval is mijn partnership bij twitch verlengd en op 1 of andere manier ben ik weer aan het streamen gegaan. Dit is weer een warm bad geweest. Omdat toch wat terug wil doen voor de community zal ik vanaf zaterdag/zondag op mijn youtube of via twitch, twee weken lang van alles en nog wat weggeven. In de weekenden zal dit een ship of een tank zijn, doordeweeks gold en doubloons.
Nou ben ik geen rijk man, dus verwacht geen grote bergen goud, maar ja, omdat alles hier begon leek het me meer dan fair om jullie op de hoogte te brengen. Bedankt voor een heerlijke drie jaar.
[Voor 11% gewijzigd door Titus op 06-08-2015 00:03]
Ooooh discounts vandaag, jummie
[Voor 23% gewijzigd door wsLy op 06-08-2015 10:03]
Ik zag het ook en de PzII J ook weer?p0st schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:57:
FV201/A45 te verkrijgen in de premium shop
Tank + 3000 gold voor €29,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/?item=1377
Speelt padel!
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:35:
Als iemand mij de tank als gift toestuurt dan wil ik hem wel even testen [afbeelding]
Hij wil daarmee dus niet zeggen dat hij de tank niet heeft.
Hier een review van Quicky Baby.....Quantor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:19:
User is die FV201 een beetje leuk om te spelen? Wat zijn de kenmerken? Lijkt ie op een Centurion 1 qua speelwijze?
Het is een T8 cearn turret met een paper hull ( 135mm ) en de blackprince gun met slechtere gunstats.( 0,39 acc 2,3 aim ) Oftewel alleen hulldown anders poep geen 30 pleuries waard.Quantor schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:19:
User is die FV201 een beetje leuk om te spelen? Wat zijn de kenmerken? Lijkt ie op een Centurion 1 qua speelwijze?
[Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 06-08-2015 14:11]
Het is een Tier VII tank met een turret die op Tier VIII al echt goed is, met 1500 hitpoints (evenveel als de Tiger I!). Hulldown een beest met een gun met prima softstats. Oftewel hulldown ownen en inclusief 3000 goud een prima deal voor 30 pleuriesjantje 2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:11:
[...]
Het is een T8 cearn turret met een paper hull ( 135mm ) en de blackprince gun met slechtere gunstats.( 0,39 acc 2,3 aim ) Oftewel alleen hulldown anders poep geen 30 pleuries waard.
Ohja met radio operator dus je crew van conq of FV215b hebben een probleem. Moet dus black prince radio operator hebben..... GJ WG
Het is maar hoe je het wil bekijken ofcourse ^^ Turret roof is autopen zonder slope while hulldown, en turret ring kan ik elke angle geraakt worden. Zie dat filmpje en de gun performance ( granted he didn't aim much ) viel me behoorlijk tegen. Zeker higher tiers tegen 171 pen blijft lastig voor de gemiddelde speler.p0st schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:11:
[...]
Het is een Tier VII tank met een turret die op Tier VIII al echt goed is, met 1500 hitpoints (evenveel als de Tiger I!). Hulldown een beest met een gun met prima softstats. Oftewel hulldown ownen en inclusief 3000 goud een prima deal voor 30 pleuries![]()
Radio Operator is inderdaad wel een nadeel, maar daar heb ik er altijd wel 1 van over en met de "auto return crew" functie is dat ook geen echt issue.
Hoeveel mensen hebben zich hier al voor opgegeven??Rianata schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:09:
Voor de vakantiegangers, die mijn World of Tanks evenement aankondiging gemist hebben en/of zich nog niet ingeschreven hebben, hierbij:
Tankers van Nederland en Belgie, rol je favoriete tier 6 tank(s) naar buiten en ga het gevecht aan in 1 tegen 1 duels om gekroond te kunnen worden tot kampioen!
Zie voor meer info www.gatheringoftanks.nl
[Voor 22% gewijzigd door jantje 2 op 06-08-2015 15:27]
Helaas nog maar ongeveer 15 personen. Vind ik eerlijk gezegd een beetje tegenvallen, maar kan aan de tijd van het jaar liggenjantje 2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:22:
Hoeveel mensen hebben zich hier al voor opgegeven??
Ghehe dat was ook het doel van mijn post, het zal echt geen wereld tank zijn maar door de goede eigenschappen (bewust) te benutten kom je volgens mij een heel eind, zoals met de meeste tanks (nee, niet allemaal haha). Als je dan ook niet de luxe hebt om deze als "erbij" te kopen zou ik zeker voor een andere T7 of T8 gaan, maar voor zo nu en dan een potje lijkt hij me best geinigjantje 2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:22:
[...]
Het is maar hoe je het wil bekijken ofcourse ^^ Turret roof is autopen zonder slope while hulldown, en turret ring kan ik elke angle geraakt worden. Zie dat filmpje en de gun performance ( granted he didn't aim much ) viel me behoorlijk tegen.
Daarnaast rijdt dat ding ongeveer 35 km/h en is je hull echt van papier slow traverse en is geen pref MM. Voor dat geld kan je een hele mooie T8 prem kopen( CDC, T54 mod 1 ) of een betere T7 prem.. ( SU12244 )
Ye als je hem door de missies kon krijgen en dan gewoon af en toe voor de lol kan spelen zal hij best wel grappig zijn, het is weer wat anders. Zeker hulldown met rapid firing gun roept om permatrack ^^. Daarnaast in een T7 MM zal het best wel een sterke tank zijn met zn turret.p0st schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:57:
[...]
Ghehe dat was ook het doel van mijn post, het zal echt geen wereld tank zijn maar door de goede eigenschappen (bewust) te benutten kom je volgens mij een heel eind, zoals met de meeste tanks (nee, niet allemaal haha). Als je dan ook niet de luxe hebt om deze als "erbij" te kopen zou ik zeker voor een andere T7 of T8 gaan, maar voor zo nu en dan een potje lijkt hij me best geinig
Je hebt liever dat je full-time moet spelen wil je hem gratis hebben? En als je geen tijd hebt, dan lap je maar lekker 60 euro.jantje 2 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:42:
[...]
Ye als je hem door de missies kon krijgen en dan gewoon af en toe voor de lol kan spelen zal hij best wel grappig zijn, het is weer wat anders. Zeker hulldown met rapid firing gun roept om permatrack ^^. Daarnaast in een T7 MM zal het best wel een sterke tank zijn met zn turret.
Maarja wij moeten hem weer kopen dus is het een no go
Completely agreed en SerB heeft mijn geld al weer in zijn achterzak...User schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:11:
[...]
Ik zie het probleem niet, ik vind dit een prima deal.
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details