Rianata schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Completely agreed en SerB heeft mijn geld al weer in zijn achterzak...
Dear Usertmp!
You received a gift "Tea Time!" from user [snip] on 2015-08-06 08:43:05 UTC.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Rianata schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:13:
[...]
Completely agreed en SerB heeft mijn geld al weer in zijn achterzak...
Dear Usertmp!
You received a gift "Tea Time!" from user [snip] on 2015-08-06 08:43:05 UTC.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Serieus?wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:55:
54 battles en heel veel frustratie was er nodig.. maar de missie voor de Dicker Max is afgerond. Nu is het tijd voor een weekendje Duitsland..
In de middag had ik van de 16 games er 5 gewonnen en 30k xp. De MM moet overuren gedraaid hebben om alle slechte spelers bij elkaar te stoppen in één team.Dweebus schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 02:48:
[...]
Serieus?
Ik had na 14 games (6 wins) nog maar 18k XP... Waarvan 2 potjes met 5k elk.. Kun je nagaan hoe gefrustreerd ik moet zijn
Om het iets duidelijker te maken:wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:09:
Uhm mr_size.. Voor 500 gold kun je een crew member omtrainen van bijv. radio operator naar loader.
Whatever.
Soms gebeurt dat, van die spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen en dan ook nog daarna jou de schuld geven voor je slechte spelinzicht. In deze situatie had ik wss precies hetzelfde gedaan hoorQuantor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:29:
Zit na een avond spelen op 145K xp met net geen 70% winrate, dus binnenkort een Dicker Max erbij
Ook nog toevallig een HT missie erbij gehaald, dus dat is ook een extraatje.
Begonnen met zelfstandig m'n tier 6-en te spelen, maar dan is het toch veel lastiger het spel te dragen als je elke keer bottom/mid tier bent. Later in platoon in tier 8 en hoger veel gemakkelijker kunnen winnen.
Heb mezelf ook van de slechte kant laten zien, in de STB1 in een heel aanvallende positie heb ik een T34 teamgenoot de genadeschot gegeven omdat hij achter mij ging staan, mij daardoor blokkeerde en noodzaakte om in de vuurlijn van de tegenstander te moeten gaan om weg te kunnen komen. Ik moest maar blijven staan vond ie, zeker om voor hem als schild te dienen. Daarna nog een leuke type battle gehad met hem, kon mooi mijn nieuwe mechanische toetsenbord uitproberenIk zou daar toch niet kunnen staan omdat de STB1 geen armour had, ondertussen had ik daar al 3 of 4 schoten gebounced met m'n turret.
Sorry zal proberen geen teamgenoten meer af te schieten...
Het is maar hoe je het wilt bekijken dan is de PZ II J ook een goede deal. Ze verkopen nooit eens wat los. Daarnaast kon je met die missie ook redelijk easy in het loan system komen en hem daarna voor 15 euro kopen. Wat voor de meeste mensen makkelijk haalbaar was en mocht je hem zelfs nog testen ook.User schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:11:
[...]
Je hebt liever dat je full-time moet spelen wil je hem gratis hebben? En als je geen tijd hebt, dan lap je maar lekker 60 euro.
Voor een tier 7 tank.
Yep.
Wij betalen een whopping 18 euro voor de tank (de 3k gold is 12 euro). Wat hetzelfde is als andere tier 7 premiums. Die 25 euro kosten als ze niet in de aanbieding zijn.
Ik zie het probleem niet, ik vind dit een prima deal.
De II J is een interessante deal als je voor 100 euro aan goud nodig hebt. Als het goud je niet interesseert maar de II J wel? Tsja, jammer dan.jantje 2 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:16:
[...]
Het is maar hoe je het wilt bekijken dan is de PZ II J ook een goede deal. Ze verkopen nooit eens wat los. Daarnaast kon je met die missie ook redelijk easy in het loan system komen en hem daarna voor 15 euro kopen. Wat voor de meeste mensen makkelijk haalbaar was en mocht je hem zelfs nog testen ook.
Alleen...die 60 euro offers zijn gewoon voor de cashcows die nergens tijd in willen steken, ik vind dat dan ook meer dan terecht dat hun meer betalen ( ze moeten natuurlijk wel enigszins incentive houden om te grinden ) net zoals bij de WZ-111 missie.
Ik heb de FV201 niet gekocht?En als jij het de 30 euro waard vindt, no problem ik ga je niet tegenhouden om dat ding niet te kopen
EDIT: zelfs als ik het had gewild ben ik zo te zien al te laat ^^
[ Voor 3% gewijzigd door User op 07-08-2015 10:31 ]
Altijd lastig zo'n dubbele ontkenning in één zin...jantje 2 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:16:
En als jij het de 30 euro waard vindt, no problem ik ga je niet tegenhouden om dat ding niet te kopen
EDIT: zelfs als ik het had gewild ben ik zo te zien al te laat ^^
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Het is nog in de ochtend he, dan mogen zulke dingen nog. Vond het wel grappig klinkenRianata schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:56:
[...]
Altijd lastig zo'n dubbele ontkenning in één zin...
Ik kan me indenken hoe je je voelt...had laatst ook iemand die, terwijl ik aan het peekaboo-en ben, pal achter me ging staan en me dus blokkeerde om weer naar achteren te gaan...Voor ik uberhaupt wat tegen hem/haar kon roepen was het al weer game-over voor meQuantor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:29:
Sorry zal proberen geen teamgenoten meer af te schieten...
Dan heb je wel een erg hoog verwachtingsniveau bij de player base van WoTidef1x schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Ik kan me indenken hoe je je voelt...had laatst ook iemand die, terwijl ik aan het peekaboo-en ben, pal achter me ging staan en me dus blokkeerde om weer naar achteren te gaan...Voor ik uberhaupt wat tegen hem/haar kon roepen was het al weer game-over voor me![]()
Niet dat ik goed ben in het spel...in tegendeel, maar blokkeren van je teamgenoot om als schild te dienen snapt toch iedereen dat je dat niet moet doen
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Anoniem: 110209
Om maar even aan te geven hoe die gasten denken: ik had exact hetzelfde zojuist.....begint die dieprode tomaat in chat te klagen dat ik zijn schot blokkeerde en hij niet kon schieten. Ik reageer dat ie niet zo stom moet zijn om achter mij te gaan staan en zo mij blokkeert. "But you block my shot, reported you noob".idef1x schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:07:
[...]
Ik kan me indenken hoe je je voelt...had laatst ook iemand die, terwijl ik aan het peekaboo-en ben, pal achter me ging staan en me dus blokkeerde om weer naar achteren te gaan...Voor ik uberhaupt wat tegen hem/haar kon roepen was het al weer game-over voor me![]()
Niet dat ik goed ben in het spel...in tegendeel, maar blokkeren van je teamgenoot om als schild te dienen snapt toch iedereen dat je dat niet moet doen
Anoniem: 667027
Vergeet niet dat het soms ook gewoon slecht inzicht van zo'n speler kan zijn hè. Niet iedereen heeft al 20 - 35 k potjes ervaring.p0st schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:50:
[...]
Soms gebeurt dat, van die spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen en dan ook nog daarna jou de schuld geven voor je slechte spelinzicht. In deze situatie had ik wss precies hetzelfde gedaan hoor![]()
I am simple man. I see annoying teammate, I press fire
Ik doe dat alleen als iemand mij consequent ergens wegduwt (dus met opzet) of met opzet friendly fire doet hoor, dus alleen als het "winnen" in gevaar brengt.Anoniem: 667027 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:13:
[...]
Vergeet niet dat het soms ook gewoon slecht inzicht van zo'n speler kan zijn hè. Niet iedereen heeft al 20 - 35 k potjes ervaring.
Ik heb zelf nu een potje of 700 gespeeld (erg weinig dus). Maar ik weet wel dat ik dat niet doe.Anoniem: 667027 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:13:
[...]
Vergeet niet dat het soms ook gewoon slecht inzicht van zo'n speler kan zijn hè. Niet iedereen heeft al 20 - 35 k potjes ervaring.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
tsja hoop doet leven he? ik blijf maar hopenDerby schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:48:
[...]
Dan heb je wel een erg hoog verwachtingsniveau bij de player base van WoT
Ik moet zeggen dat dat tegenwoordig niet meer heel veel. Je hebt vaak vaste kijkers die elke stream wel wat doneren. Soms doneren ze ook om nog op de stream bovenaan te staan en in de stream te blijven. Er zijn zelfs mensen die 1000 tot een paar 1000 euro doneren. Is een tojdje terug ook nog bij een van de betere nederlandse streamers gebeurt. Hier heeft hij weer een stream pc van gekocht.Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:10:
WTF.....zit 2x naar de stream van QB te kijken vanaf gamecom en zie meerdere keren dat hij donaties krijgt van €100 , 129 en zelfs 200!!
Ik snap de logica echt niet dat mensen hem doneren, laat staan zoveel.....
Denk dat je nog versteld staat wat ze (QB/Jingles/etc.) "verdienen" met het streamen/youtube/etc.Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:10:
WTF.....zit 2x naar de stream van QB te kijken vanaf gamecom en zie meerdere keren dat hij donaties krijgt van €100 , 129 en zelfs 200!!
Ik snap de logica echt niet dat mensen hem doneren, laat staan zoveel.....
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Dat komt omdat het bij veel spellen vaak een Pay-to-Win is. Bij World of Tanks is het echter dat je dan beginnende spelers met een hoge tier tank krijgt, welke vervolgens de battle verneuken omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn. En dan is het niet zo vreemd dat spelers je vervolgens, uit frustratie, uitmaken voor rotte vis.ChojinZ schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:05:
Altijd leuk zulk soort onderzoeken:
http://www.hln.be/hln/nl/...rijgen-geen-respect.dhtml
*leuk omdat er vaak weinig van klopt*
I know Cold, maar 500 goud.. Fuck datwsLy schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
Om het iets duidelijker te maken:
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 08-08-2015 13:01 ]
Ach ik heb ook een crewmember omgetraindMr_Size schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:00:
[...]
I know Cold, maar 500 goud.. Fuck dat
En bovendien heb je voor de Foch en de Foch 155 maar 4 crew members nodig, dus ik zou sowieso een crew lid overhouden.
[video]
Dis gon be gud.Basically, the M6A2E1 is back and looking for revenge, and he won't be stopped till he's kicked your shit in.
UFP buffed by 10mm, 50mm vision slits removed from the front, side weakspots removed, cupola shrunk, rear armor got +10mm in some spots. There will be many tears.
[ Voor 29% gewijzigd door User op 08-08-2015 14:57 ]
Op zich is die IIJ buff well justified. Door de TD power creep is de armor in Tier IV matches niet eens meer zo reliable, dus ik vind 't wel terechtUser schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:54:
Haaa, in 9.10 wordt de M6A2E1 verder gebuffed.
Om iemand te citeren die de gebuffde armour layout heeft gezien:
[...]
Dis gon be gud.
Also, de Panzer II J wordt gebuffed:
[...]
Doe maar WG, ik regel wel een rechtszaak.p0st schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:57:
[...]
En kom maar WG, doe maar die M6A2E1 in de aanbieding met een 99,95 package, I dare you. No wait, I double dare you
Haha, heb je nog ergens vastliggen onder welke voorwaarden die tank destijds in pre-order is gegaan en hoe lang de exclusiviteit zou gaan gelden?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Jup, is een video waarin Kislyi zegt dat de pre-order tanks niet meer verkocht worden na de release.Rianata schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:10:
[...]
Haha, heb je nog ergens vastliggen onder welke voorwaarden die tank destijds in pre-order is gegaan en hoe lang de exclusiviteit zou gaan gelden?
Speciaal voor jou.Rianata schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:54:
Overigens is vanaf nu weer een GOT platoon Twitch stream te volgen! http://www.twitch.tv/4t4r14n/
Geinig, dat verhaal kende ik helemaal nietUser schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:52:
[...]
Jup, is een video waarin Kislyi zegt dat de pre-order tanks niet meer verkocht worden na de release.
Bij WoWP en WoWS hebben ze bij de pre-order vliegtuigen/schepen specifiek vermeld dat ze 1 jaar na de release weer verkocht kunnen worden.
Toen WG de pre-order tanks weer in de shop zette ~1 jaar na de release hadden ze binnen een uur ofzo een bericht van een Engelsman met een zak geld: Haal die tanks uit de shop anders sleep ik je voor de rechter.
WG heeft ze toen maar uit de shop gehaald.
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
[ Voor 20% gewijzigd door Kepro op 09-08-2015 16:44 ]
Het is helaas niet altijd feest. Ook de T62-A gekocht.Edmin schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:03:
Valt me tegen van je, Kepro./.
Ik unlock zojuist mijn eerste Tier X: de E-100. Nu nog 4 miljoen credits grinden
Tada mijn 2e game in de t62aEdmin schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:03:
Valt me tegen van je, Kepro./.
Ik unlock zojuist mijn eerste Tier X: de E-100. Nu nog 4 miljoen credits grinden
Omfg, hij doet het gewoon weer. Wat the fuck betaal jij WG echt?
[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 09-08-2015 22:55 ]
[ Voor 26% gewijzigd door p0st op 09-08-2015 23:17 ]
Voor WoT: Generals hewsLy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:08:
Huilie Huilie, ik heb tankgod Quickybaby niet gezien![]()
Wel heb ik een pzkpfw 38h735 (f) code weten te bemachtigen hehe.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Nee, die code wat ik had was ook voor Xbox. Dus heb hem in een raffle op Reddit weggegeven.iTitus schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 01:18:
[...]
Voor WoT: Generals heEn die M3 light voor xbox.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
[ Voor 46% gewijzigd door p0st op 10-08-2015 23:20 ]
Als z'n vader terug komt van vakantie en z'n credit card uitgaven gaat bekijken...Anoniem: 110209 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:11:
Ik kwam weer eens een bijzonder account tegen: Patrick_971
Account aangemaakt april 2015, 446 battles gespeeld en 19 (negentien!!) premium tanks in de garage......
Hij gebruikt ze ook niet als BOT, kwam hem tegen toen ie zijn 1e rondje maakte in een Jagdtiger 8.8.
Als ie zou botten, zou ie toch al veel meer battles hebben, lijkt me
Ja.O_A_B schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:41:
Heeft iemand reeds zijn pc naar windows 10 ge-upgrade (geen clean install)? Werkt WOT na upgrade?
Ben al benieuwd naar de video. Geen idee op welk plekje je stond waar je zoveel damage & spotting kon doen zonder zelf schade te pakken.Mr_Size schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:52:
Na 2 kut teams met de Bulldog kreeg ik Malinovka, T8 game.
Het resultaat:
[afbeelding]
Mijn beste potje ooit qua XP (2.181 basic XP) en dik ookHello Youtube
Waarschijnlijk early game voor het team gescout, en daarna aggresive tanks gaan zoeken met de autoloader. Doordat T7 scouts zo onwijs goed zijn in T8 MM kan je ook zulke potten krijgen. Bijna niemand heeft de viewrange van de scouts en jij hebt de camo om heel veel uit stealth weg te pikken.Inrage schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:51:
[...]
Ben al benieuwd naar de video. Geen idee op welk plekje je stond waar je zoveel damage & spotting kon doen zonder zelf schade te pakken.
Trieste figuren in EFE-X, zelf niks presteren en maar zeiken in-game.(InvisibleGhosthunter (8/11/2015 9:25:36 PM) so plsss go to fame
InvisibleGhosthunter (8/11/2015 9:25:42 PM) THAT is your stronk clanu
[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 11-08-2015 21:30 ]
Same hier.... Boel ging pas weer werken na een harde reset....User schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:24:
RIP WoT
Spel had ineens een hard-lock bij mij en bij Besix. WoT.eu ligt ook plat.
G-G
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
gametag: estruqiarixs
Dat hadden wij (ETitus, Quantor en ik) afgelopen zondag tijdens een E25 platoon op Winterberg. Alleen hadden we het achter elkaar, i.e. niet tegelijkertijd.GJP80 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:34:
[...]
Same hier.... Boel ging pas weer werken na een harde reset....![]()
Zelfs control alt delete deed het niet..![]()
Een aantal tegenstanders hadden hun PC niet op tijd herstartRianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:30:
[...]
Dat hadden wij (ETitus, Quantor en ik) afgelopen zondag tijdens een E25 platoon op Winterberg. Alleen hadden we het achter elkaar, i.e. niet tegelijkertijd.
[ Voor 29% gewijzigd door J0rn op 12-08-2015 07:50 ]
[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 12-08-2015 08:56 ]
Hmmmm, ik heb niets ontvangen...J0rn schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:45:
Zo BT-7 gekregen, leuk klein derpdingetje
Het verjaardagscadeautje van WG
Speel eens een potje...Anoniem: 110209 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Hmmmm, ik heb niets ontvangen...
Beetje extra credits is altijd meegenomen
Klopt wel ongeveer jajantje 2 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:11:
[...]
Waarschijnlijk early game voor het team gescout, en daarna aggresive tanks gaan zoeken met de autoloader. Doordat T7 scouts zo onwijs goed zijn in T8 MM kan je ook zulke potten krijgen. Bijna niemand heeft de viewrange van de scouts en jij hebt de camo om heel veel uit stealth weg te pikken.
Dit zijn vaak ook de leukste potten en deze MM is veel sterker dan bijv. T8 scout in T9 MM. Ik denk zelfs dat dit de beste MM tier voor tier voor een scout is. Daarentegen staat natuurlijk wel dat je soms in T10 kan komen om dit te compenseren, daar kan je weer vaak weinig doen.
Aah, eindelijk weer equipment voor 50%wsLy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:23:
Specials voor deze week en het weekend zijn bekend:
http://worldoftanks.eu/en...l-five-years-development/
Als je XP wilt omzetten moet je even wachten tot vrijdag; 1 goud = 35 free XP
Beter lezen ColdwsLy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:23:
Specials voor deze week en het weekend zijn bekend:
http://worldoftanks.eu/en...l-five-years-development/
Als je XP wilt omzetten moet je even wachten tot vrijdag; 1 goud = 35 free XP
Ah, anyway, boeie.
[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 12-08-2015 11:44 ]
Leuk potje, vooral die FV304 die ineens stopte toen je schoot en die T34 die even snapshotte en dead center ging. Op het einde wel risky play tegen SU122-44 en St. Emil als beide hadden geraakt........gelukkig dat het team je goed hielp daar ^^ ook grappig dat je lfp aimde van die SU122-44 en UFP uitkwam, server lag?Mr_Size schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:20:
[...]
Klopt wel ongeveer jaAlleen heb ik het end game behoorlijk voorzichtig gedaan, dus dat aggressieve valt mee.
@Inraged, check de video maar:
[video]
Afgelopen weekend heb ik een aantal keer meegemaakt dat de tegenstander opeens niks meer doet. Maar dat zou dus dit fenomeen kunnen zijn.iTitus schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:39:
[...]
Een aantal tegenstanders hadden hun PC niet op tijd herstartDie konden we gewoon afknallen nadat ik zelf weer gereboot was. Maar een raar potje was dat. Iets van 6 man crashde op andere momenten.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Premium platoon farmen deze weekRianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:38:
[...]
Aah, eindelijk weer equipment voor 50%Dat wordt tot en met de special even veel premiums spelen
Ik ben twee x doodgegaan doordat ik een volledige freeze had die niet af te sluiten was. Erg frustrerend. Nadeel is ook dat het zowel met vanilla als met mods voorkomt. Dus is weer een fout in WoT.Derby schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:10:
[...]
Afgelopen weekend heb ik een aantal keer meegemaakt dat de tegenstander opeens niks meer doet. Maar dat zou dus dit fenomeen kunnen zijn.
Ik doe altijd Ctrl+Alt+Del, kies de task manager en kill het WoT proces. Herstarten en klaar. Met een SSD zit je zo weer in de game. Maar bij sommigen loopt echt de hele pc vast!Ilikebananas schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:37:
Het is alweer een tijdje terug dat ik een freeze heb meegemaakt, maar het kan zijn dat je alleen je beeld kwijt bent en dan kun je het volgende proberen:
<windows>+r
cmd <enter>
taskkill /f /im worldoftanks.exe <enter>
Ik hard reset mijn pc ook nog wel eensRianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:14:
[...]
Ik doe altijd Ctrl+Alt+Del, kies de task manager en kill het WoT proces. Herstarten en klaar. Met een SSD zit je zo weer in de game. Maar bij sommigen loopt echt de hele pc vast!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq