[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 20:10
Rianata schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:13:
[...]

Completely agreed en SerB heeft mijn geld al weer in zijn achterzak... _/-\o_
Dear Usertmp!

You received a gift "Tea Time!" from user [snip] on 2015-08-06 08:43:05 UTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
54 battles en heel veel frustratie was er nodig.. maar de missie voor de Dicker Max is afgerond. Nu is het tijd voor een weekendje Duitsland..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:48
Voortaan vang ik arty shells ipv Size.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Heerlijk Kepro :P

Heb vandaag de AMX AC 48 gekocht, toch weer 15% korting. Kom ik erachter dat die tank 2 gunners heeft en geen radio operator, waardoor dus niet mijn volledige AC 46 crew overkan. Wat een faal weer :|( Is ook nog eens een crew met BIA skills, dus BIA is meteen waardeloos geworden op die crew. Maar een 50B gunner erin gezet die nog in mijn barracks zat van het 1e domination event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Uhm mr_size.. Voor 500 gold kun je een crew member omtrainen van bijv. radio operator naar loader.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-05 08:16

p0st

Dutch Reefer

Best geinig tankje, eerste game gelijk een 1'tje :D

Victory!
Himmelsdorf
FV201 (A45)
Experience received: 8.850 ( x5) 65.713
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "I Class"

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:21
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:55:
54 battles en heel veel frustratie was er nodig.. maar de missie voor de Dicker Max is afgerond. Nu is het tijd voor een weekendje Duitsland..
Serieus?

Ik had na 14 games (6 wins) nog maar 18k XP... Waarvan 2 potjes met 5k elk.. Kun je nagaan hoe gefrustreerd ik moet zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Dweebus schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 02:48:
[...]
Serieus?

Ik had na 14 games (6 wins) nog maar 18k XP... Waarvan 2 potjes met 5k elk.. Kun je nagaan hoe gefrustreerd ik moet zijn :p
In de middag had ik van de 16 games er 5 gewonnen en 30k xp. De MM moet overuren gedraaid hebben om alle slechte spelers bij elkaar te stoppen in één team. :)
Gelukkig ging het in de avond een stuk beter en daardoor de dag afgesloten met een win rate boven de 50% en 90k xp voor de Dicker Max. Dat moet in het weekend makkelijk te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wsLy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 23:09:
Uhm mr_size.. Voor 500 gold kun je een crew member omtrainen van bijv. radio operator naar loader.
Om het iets duidelijker te maken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/StbBOlP.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit na een avond spelen op 145K xp met net geen 70% winrate, dus binnenkort een Dicker Max erbij :)
Ook nog toevallig een HT missie erbij gehaald, dus dat is ook een extraatje.

Begonnen met zelfstandig m'n tier 6-en te spelen, maar dan is het toch veel lastiger het spel te dragen als je elke keer bottom/mid tier bent. Later in platoon in tier 8 en hoger veel gemakkelijker kunnen winnen.

Heb mezelf ook van de slechte kant laten zien, in de STB1 in een heel aanvallende positie heb ik een T34 teamgenoot de genadeschot gegeven omdat hij achter mij ging staan, mij daardoor blokkeerde en noodzaakte om in de vuurlijn van de tegenstander te moeten gaan om weg te kunnen komen. Ik moest maar blijven staan vond ie, zeker om voor hem als schild te dienen. Daarna nog een leuke type battle gehad met hem, kon mooi mijn nieuwe mechanische toetsenbord uitproberen :) Ik zou daar toch niet kunnen staan omdat de STB1 geen armour had, ondertussen had ik daar al 3 of 4 schoten gebounced met m'n turret.

Sorry zal proberen geen teamgenoten meer af te schieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:38

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Was gisteren weer een dramatisch avondje kwa winrate... kwam een Got Platoontje tegen met Quantor, ilikebanas en Peperr... jullie gingen als een gek tekeer zeg. ;)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Quantor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:29:
Zit na een avond spelen op 145K xp met net geen 70% winrate, dus binnenkort een Dicker Max erbij :)
Ook nog toevallig een HT missie erbij gehaald, dus dat is ook een extraatje.

Begonnen met zelfstandig m'n tier 6-en te spelen, maar dan is het toch veel lastiger het spel te dragen als je elke keer bottom/mid tier bent. Later in platoon in tier 8 en hoger veel gemakkelijker kunnen winnen.

Heb mezelf ook van de slechte kant laten zien, in de STB1 in een heel aanvallende positie heb ik een T34 teamgenoot de genadeschot gegeven omdat hij achter mij ging staan, mij daardoor blokkeerde en noodzaakte om in de vuurlijn van de tegenstander te moeten gaan om weg te kunnen komen. Ik moest maar blijven staan vond ie, zeker om voor hem als schild te dienen. Daarna nog een leuke type battle gehad met hem, kon mooi mijn nieuwe mechanische toetsenbord uitproberen :) Ik zou daar toch niet kunnen staan omdat de STB1 geen armour had, ondertussen had ik daar al 3 of 4 schoten gebounced met m'n turret.

Soms gebeurt dat, van die spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen en dan ook nog daarna jou de schuld geven voor je slechte spelinzicht. In deze situatie had ik wss precies hetzelfde gedaan hoor :>

I am simple man. I see annoying teammate, I press fire >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-05 21:01
http://wotreplays.eu/site/2066651

Arty, such hard to play. Was bezig met een paar blindshots. Schiet ik op de wel bekende camp plaats op het spoor. Kill ik een unspotted t67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:54
User schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 17:11:
[...]
Je hebt liever dat je full-time moet spelen wil je hem gratis hebben? En als je geen tijd hebt, dan lap je maar lekker 60 euro.

Voor een tier 7 tank.

Yep.

Wij betalen een whopping 18 euro voor de tank (de 3k gold is 12 euro). Wat hetzelfde is als andere tier 7 premiums. Die 25 euro kosten als ze niet in de aanbieding zijn.
Ik zie het probleem niet, ik vind dit een prima deal.
Het is maar hoe je het wilt bekijken dan is de PZ II J ook een goede deal. Ze verkopen nooit eens wat los. Daarnaast kon je met die missie ook redelijk easy in het loan system komen en hem daarna voor 15 euro kopen. Wat voor de meeste mensen makkelijk haalbaar was en mocht je hem zelfs nog testen ook.

die 60 euro offers zijn gewoon voor de cashcows die nergens tijd in willen steken, ik vind dat dan ook meer dan terecht dat hun meer betalen ( ze moeten natuurlijk wel enigszins incentive houden om te grinden ) net zoals bij de WZ-111 missie.

En als jij het de 30 euro waard vindt, no problem ik ga je niet tegenhouden om dat ding niet te kopen :9
EDIT: zelfs als ik het had gewild ben ik zo te zien al te laat ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:16:
[...]

Het is maar hoe je het wilt bekijken dan is de PZ II J ook een goede deal. Ze verkopen nooit eens wat los. Daarnaast kon je met die missie ook redelijk easy in het loan system komen en hem daarna voor 15 euro kopen. Wat voor de meeste mensen makkelijk haalbaar was en mocht je hem zelfs nog testen ook.
De II J is een interessante deal als je voor 100 euro aan goud nodig hebt. Als het goud je niet interesseert maar de II J wel? Tsja, jammer dan. :P

En hier kost ie effectief 18 euro en dan hoef je niet te grinden. Je kan hoog of laag springen, maar je gaat mij niet overtuigen dat er mensen zijn die absoluut van mening zijn dat 3000 goud 100% nutteloos is.

Tuurlijk verkopen ze het niet los. Wat denk je dat een nieuwe 'zeldzame' tank gaat doen als je hem hier voor 15 euro in de shop zet?

Wat denk je dat er gaat gebeuren als WG de II J voor 5 euro in de shop zet?
die 60 euro offers zijn gewoon voor de cashcows die nergens tijd in willen steken, ik vind dat dan ook meer dan terecht dat hun meer betalen ( ze moeten natuurlijk wel enigszins incentive houden om te grinden ) net zoals bij de WZ-111 missie.
Alleen...

De WZ-111 is een tier 8. En dat was in een tijd dat de meeste tier 8s nog iets van 40 euro waren. Je betaalt dus 20 euro meer. Een gemiddelde tier 7 premium is 25 euro, wat je dus 35 euro extra gaat kosten. Je kan daar ruim twee tier 7 premiums voor kopen.
En als jij het de 30 euro waard vindt, no problem ik ga je niet tegenhouden om dat ding niet te kopen :9
Ik heb de FV201 niet gekocht? :>

[ Voor 3% gewijzigd door User op 07-08-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:11

Rianata

Have you played Atari today?

jantje 2 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:16:
Altijd lastig zo'n dubbele ontkenning in één zin... 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Rianata schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:56:
[...]

Altijd lastig zo'n dubbele ontkenning in één zin... 8)7
Het is nog in de ochtend he, dan mogen zulke dingen nog. Vond het wel grappig klinken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05 20:14
Quantor schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:29:

Ik kan me indenken hoe je je voelt...had laatst ook iemand die, terwijl ik aan het peekaboo-en ben, pal achter me ging staan en me dus blokkeerde om weer naar achteren te gaan...Voor ik uberhaupt wat tegen hem/haar kon roepen was het al weer game-over voor me :'(
Niet dat ik goed ben in het spel...in tegendeel, maar blokkeren van je teamgenoot om als schild te dienen snapt toch iedereen dat je dat niet moet doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
idef1x schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:07:
[...]

Ik kan me indenken hoe je je voelt...had laatst ook iemand die, terwijl ik aan het peekaboo-en ben, pal achter me ging staan en me dus blokkeerde om weer naar achteren te gaan...Voor ik uberhaupt wat tegen hem/haar kon roepen was het al weer game-over voor me :'(
Niet dat ik goed ben in het spel...in tegendeel, maar blokkeren van je teamgenoot om als schild te dienen snapt toch iedereen dat je dat niet moet doen :?
Dan heb je wel een erg hoog verwachtingsniveau bij de player base van WoT

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

idef1x schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:07:
[...]

Om maar even aan te geven hoe die gasten denken: ik had exact hetzelfde zojuist.....begint die dieprode tomaat in chat te klagen dat ik zijn schot blokkeerde en hij niet kon schieten. Ik reageer dat ie niet zo stom moet zijn om achter mij te gaan staan en zo mij blokkeert. "But you block my shot, reported you noob". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667027

p0st schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:50:
[...]

Soms gebeurt dat, van die spelers die het bloed onder je nagels vandaan halen en dan ook nog daarna jou de schuld geven voor je slechte spelinzicht. In deze situatie had ik wss precies hetzelfde gedaan hoor :>

I am simple man. I see annoying teammate, I press fire >:)
Vergeet niet dat het soms ook gewoon slecht inzicht van zo'n speler kan zijn hè. Niet iedereen heeft al 20 - 35 k potjes ervaring. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Anoniem: 667027 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Vergeet niet dat het soms ook gewoon slecht inzicht van zo'n speler kan zijn hè. Niet iedereen heeft al 20 - 35 k potjes ervaring. ;)
Ik doe dat alleen als iemand mij consequent ergens wegduwt (dus met opzet) of met opzet friendly fire doet hoor, dus alleen als het "winnen" in gevaar brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-05 07:43
Anoniem: 667027 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:13:
[...]

Ik heb zelf nu een potje of 700 gespeeld (erg weinig dus). Maar ik weet wel dat ik dat niet doe.
Als het 1 keer bij jou gebeurd is, doe je nooit bij een ander ...

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-05 15:12
Altijd leuk zulk soort onderzoeken:
http://www.hln.be/hln/nl/...rijgen-geen-respect.dhtml
*leuk omdat er vaak weinig van klopt* ;)

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05 20:14
Derby schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:48:
[...]

Dan heb je wel een erg hoog verwachtingsniveau bij de player base van WoT
tsja hoop doet leven he? ik blijf maar hopen ;)
Maar het lijkt in de vakantie periode nu wel erger te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WTF.....zit 2x naar de stream van QB te kijken vanaf gamecom en zie meerdere keren dat hij donaties krijgt van €100 , 129 en zelfs 200!!

Ik snap de logica echt niet dat mensen hem doneren, laat staan zoveel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-05 21:01
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:10:
WTF.....zit 2x naar de stream van QB te kijken vanaf gamecom en zie meerdere keren dat hij donaties krijgt van €100 , 129 en zelfs 200!!

Ik moet zeggen dat dat tegenwoordig niet meer heel veel. Je hebt vaak vaste kijkers die elke stream wel wat doneren. Soms doneren ze ook om nog op de stream bovenaan te staan en in de stream te blijven. Er zijn zelfs mensen die 1000 tot een paar 1000 euro doneren. Is een tojdje terug ook nog bij een van de betere nederlandse streamers gebeurt. Hier heeft hij weer een stream pc van gekocht.

Maar inderdaad, waar sommige mensen het geld vandaan halen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 15:52
Gaat niet leuk vandaag, 10 potjes gedaan allemaal walk-overs. Stop er maar mee voor vandaag ... en morgen ... en overmorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Anoniem: 110209 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:10:

Denk dat je nog versteld staat wat ze (QB/Jingles/etc.) "verdienen" met het streamen/youtube/etc.

200 is "niks". Als je sommige dames ziet die streamen en wat die soms krijgen 8)7
$1000 , $3000 en $5000

Maar goed, Dicker Max is binnen. 5x en platoons helpt wel, 55 potjes ervoor nodig. 1 slechte 5x door een gehaaste cap, rest netjes boven de 5k xp.
Vond de Nashorn al een leuke tank, maar sinds die zijn viewrange kwijt is, weer verkocht. Dicker Max is een waardige vervanger _/-\o_

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:29
ChojinZ schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:05:
Altijd leuk zulk soort onderzoeken:
http://www.hln.be/hln/nl/...rijgen-geen-respect.dhtml
*leuk omdat er vaak weinig van klopt* ;)
Dat komt omdat het bij veel spellen vaak een Pay-to-Win is. Bij World of Tanks is het echter dat je dan beginnende spelers met een hoge tier tank krijgt, welke vervolgens de battle verneuken omdat ze geen idee hebben wat ze nu eigenlijk aan het doen zijn. En dan is het niet zo vreemd dat spelers je vervolgens, uit frustratie, uitmaken voor rotte vis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:26:
[...]

Om het iets duidelijker te maken:
[afbeelding]
I know Cold, maar 500 goud.. Fuck dat :P

En bovendien heb je voor de Foch en de Foch 155 maar 4 crew members nodig, dus ik zou sowieso een crew lid overhouden.

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 08-08-2015 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 13:00:
[...]

I know Cold, maar 500 goud.. Fuck dat :P

En bovendien heb je voor de Foch en de Foch 155 maar 4 crew members nodig, dus ik zou sowieso een crew lid overhouden.

[video]
Ach ik heb ook een crewmember omgetraind :p had nog eentje over van de T30. De t28 en t95 hebben evenveel crewmembers en de e3 heeft weer eentje meer... Is ook de eerste keer dat ik het doe.

Maar die klote t28... Ding staat al n jaar in mijn garage haha

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Haaa, in 9.10 wordt de M6A2E1 verder gebuffed.

Om iemand te citeren die de gebuffde armour layout heeft gezien:
Basically, the M6A2E1 is back and looking for revenge, and he won't be stopped till he's kicked your shit in.
Dis gon be gud.

Also, de Panzer II J wordt gebuffed:
UFP buffed by 10mm, 50mm vision slits removed from the front, side weakspots removed, cupola shrunk, rear armor got +10mm in some spots. There will be many tears.

[ Voor 29% gewijzigd door User op 08-08-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:54:
Haaa, in 9.10 wordt de M6A2E1 verder gebuffed.

Om iemand te citeren die de gebuffde armour layout heeft gezien:

[...]

Dis gon be gud.

Also, de Panzer II J wordt gebuffed:

[...]
Op zich is die IIJ buff well justified. Door de TD power creep is de armor in Tier IV matches niet eens meer zo reliable, dus ik vind 't wel terecht :)

En kom maar WG, doe maar die M6A2E1 in de aanbieding met een 99,95 package, I dare you. No wait, I double dare you :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:57:
[...]

En kom maar WG, doe maar die M6A2E1 in de aanbieding met een 99,95 package, I dare you. No wait, I double dare you :7
Doe maar WG, ik regel wel een rechtszaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:28:
[...]
Doe maar WG, ik regel wel een rechtszaak.
Haha, heb je nog ergens vastliggen onder welke voorwaarden die tank destijds in pre-order is gegaan en hoe lang de exclusiviteit zou gaan gelden? :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een buff in 9.10 is alleen maar bedoeld om de credit cards warm te maken voor een vrije verkoop in 9.11, toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:10:
[...]

Haha, heb je nog ergens vastliggen onder welke voorwaarden die tank destijds in pre-order is gegaan en hoe lang de exclusiviteit zou gaan gelden? :+
Jup, is een video waarin Kislyi zegt dat de pre-order tanks niet meer verkocht worden na de release.
Bij WoWP en WoWS hebben ze bij de pre-order vliegtuigen/schepen specifiek vermeld dat ze 1 jaar na de release weer verkocht kunnen worden.

Toen WG de pre-order tanks weer in de shop zette ~1 jaar na de release hadden ze binnen een uur ofzo een bericht van een Engelsman met een zak geld: Haal die tanks uit de shop anders sleep ik je voor de rechter.

WG heeft ze toen maar uit de shop gehaald. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Overigens is vanaf nu weer een GOT platoon Twitch stream te volgen! http://www.twitch.tv/4t4r14n/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rianata schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:54:
Overigens is vanaf nu weer een GOT platoon Twitch stream te volgen! http://www.twitch.tv/4t4r14n/
Speciaal voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:52:
[...]
Jup, is een video waarin Kislyi zegt dat de pre-order tanks niet meer verkocht worden na de release.
Bij WoWP en WoWS hebben ze bij de pre-order vliegtuigen/schepen specifiek vermeld dat ze 1 jaar na de release weer verkocht kunnen worden.

Toen WG de pre-order tanks weer in de shop zette ~1 jaar na de release hadden ze binnen een uur ofzo een bericht van een Engelsman met een zak geld: Haal die tanks uit de shop anders sleep ik je voor de rechter.

WG heeft ze toen maar uit de shop gehaald. :P
Geinig, dat verhaal kende ik helemaal niet :9

Aan de ene kant goed zodat de tank ook echt exclusief blijft :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:01

jdh009

FP ProMod
Wat maakt het uit dat die tank niet meer exclusief zou zijn? Het zijn maar bits en bytes, snap de fuzz ook niet echt waarom mensen het andere niet gunnen om die tank in handen te krijgen.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
In het laatste potje in de SU 122-54 om de Obj 263 vrij te spelen haal ik ik de ace tanker erin. (eindelijk)

[ Voor 20% gewijzigd door Kepro op 09-08-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Valt me tegen van je, Kepro./.

Ik unlock zojuist mijn eerste Tier X: de E-100. Nu nog 4 miljoen credits grinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Edmin schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:03:

Ik unlock zojuist mijn eerste Tier X: de E-100. Nu nog 4 miljoen credits grinden :D
Het is helaas niet altijd feest. Ook de T62-A gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 11:55
Eerste winnaar van mijn give-away is bekend. Zie mijn laatste video. Ik heb het idee dat hij wel eens hier vandaan kon komen gezien de Nederlandse naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Edmin schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:03:

Tada mijn 2e game in de t62a _/-\o_ :Y)
.

http://wotreplays.com/site/2072453#prokhorovka-kepro-t-62a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dafuq... Well done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Omfg, hij doet het gewoon weer. Wat the fuck betaal jij WG echt? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, de Dicker Max is binnen... Heeft me heel wat moeite gekost, want mede dankzij onze TS had ik een flinke kater en dat is niet bevoorderlijk voor je skills. Aan het einde zat ik in tijdsnood en dan zal je zien dat je met flinke faalteams zit opgescheept. Afgerond in de T-34-85 met een x5 pot waarin ik ook nog eens mijn eerste Oskin's Medal heb gevangen.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Yup, ik heb ook de Dicker Max binnen. Heb er 51 potjes (voornamelijk x5's) voor nodig gehad, niet verkeerd ;)

2 potjes met dat ding gespeeld, niets gewonnen :(
1e potje hadden we gelijk moeten winnen, maar 2 dieprode Chi nu Kai's van de enemy vonden het nodig om te gaan cappen... in encounter.. zonder zelf dmg te doen. Wij verloren die pot en ik had in een loss nog meer XP dan die twee gasten samen. :')

2e pot zei RNG fuck you en mocht er niets, werd getracked + motor eruit. 0 dmg pot en bedankt.

Nee, de kennismaking met de Dicker Max was niet echt een succes. :+

Ook weer geen missies weten te halen. Incinerator missie heb je 0 invloed op, die moet je per ongeluk halen zonder te mikken op engines etc.

En ook een klassieker: heb al een tijdje de light missie 'spot en damage 3 SPG's' aan. Denk al zeker 25 potjes nu. Welgeteld één pot was het technisch gezien mogelijk die missie te halen en waren er 3 arties in de game. Heul vaak 2 arties. En vandaag alleen maar potjes zonder arties :D

WG plzzzzz

[ Voor 5% gewijzigd door Mr_Size op 09-08-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Lekker dagje vandaag, ging prima! Vandaag SPG-15 en HT-9 gehaald, weer een stapje dichter bij de T28 Concept :).. Die incinerator missie bij MT's blijft me dwars zitten, ik blijf gewoon net zolang de Bromwell spelen tot het een keer lukt (fire +1 tier) :D

Nog even getwijfeld net of ik de laatste 80K XP nog zou gaan grinden om de DMax binnen te halen vanavond, maar toen ik direct het eerstvolgende potje binnen 2 sec door een T92 en een 183 gerekt werd in mijn 121 was de beslissing snel genomen om dat even lekker niet te doen :9

[ Voor 26% gewijzigd door p0st op 09-08-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 19:41
wsLy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:08:
Huilie Huilie, ik heb tankgod Quickybaby niet gezien :'(

Wel heb ik een pzkpfw 38h735 (f) code weten te bemachtigen hehe.
Voor WoT: Generals he ;) En die M3 light voor xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05 08:36
Gisteren stond Ramasha op punt om gehaald te worden door een E100 en 113.
Gelukkig had hij wat vuursteun van zijn platoon... :+

Je zou bijna medelijden krijgen met die E100... ;(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
iTitus schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 01:18:
[...]

Voor WoT: Generals he ;) En die M3 light voor xbox.
Nee, die code wat ik had was ook voor Xbox. Dus heb hem in een raffle op Reddit weggegeven.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Gister ook maar eens wat vrije XP geburned en de T57 gekocht. De eerste tier 10. Wijfjes met 3-4 skills erin gepleurd en 3 faalpotjes gehad.

Moet nog echt wennen aan tier t10. Maar wel geile autoloader :9.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ben nog bezig met de T54E1, maar gaat niet echt geweldig. Moet echt leren hoe ik mediums moet spelen :/
Ook op T6 met de 34-85 en T8, Indien Panzer rij ik de helft van de tijd als een kip zonder kop rond om maar te proberen een flanking positie te krijgen.

Maar nu een nieuwe PC meer fps, minder framedrops, hopelijk helpt dat (zal wel niet :+ )

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weekendje sealclubben en de 2e én 3e MOE gehaald op de Cromwell met vanochtend nog 2 mooie ace tankers.
Nu weer terug naar de hogere tiers en kijken of t me daar ook lukt, wel grappig om te merken dat ik veel beter speel als ik op zoiets gefocused ben. Ik speel te vaak op de automatische piloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kwam weer eens een bijzonder account tegen: Patrick_971
Account aangemaakt april 2015, 446 battles gespeeld en 19 (negentien!!) premium tanks in de garage......
Hij gebruikt ze ook niet als BOT, kwam hem tegen toen ie zijn 1e rondje maakte in een Jagdtiger 8.8.
Als ie zou botten, zou ie toch al veel meer battles hebben, lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Solo autoladers spelen is bijna net zo erg als scout spelen. Zodra ik een autolader pak wordt de intelligentie van mijn team met factor 10 verminderd en het was al niet veel om mee te beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/jCdm7IWQqkwomZyR8Cv7yxuS/thumb.jpg

Wat..een..FAAL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Stream up: GOT Strongholds op tier 8!

http://www.twitch.tv/4t4r14n/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Na 2 kut teams met de Bulldog kreeg ik Malinovka, T8 game.

Het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PKD3Or83mNHDU5Pjxvoh1k7g/thumb.jpg

Mijn beste potje ooit qua XP (2.181 basic XP) en dik ook :D Hello Youtube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Netjes hoor.... :P

Heb jij je T-28 concept nog niet gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nope, en de Stug IV ook niet :P Nog niet veel zin gehad om er equipment en shit op te zetten. Maar de T-28 ga ik zeker nog wel spelen, de Stug niet denk ik. Voor mij wordt het pas interessant als ik de T-55A heb, maar dat gaat nog heeeeeel lang duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Op mijn tempo wordt dat 2021 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Voor degenen die niet kunnen wachten tot 0.9.10 voor de nieuwe HD modellen, hier een linkje :)
https://mega.co.nz/#!aYBV...MV5C5akFYRVPKNFiGgZXgpDL0

Chinese: Type 59
British: Black Prince
French: ARL44, M4-45
Russian: T-28, SU-76, SU122A
American: M2 Light, M41 arta, M46 Patton, T110E5, T71
German: Pz35t, JagdPz4, Marder II, PzJg I, StPz II, VK1602, PzIIJ, JagdTiger, Leopard PT.A

[ Voor 46% gewijzigd door p0st op 10-08-2015 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Anoniem: 110209 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:11:
Ik kwam weer eens een bijzonder account tegen: Patrick_971
Account aangemaakt april 2015, 446 battles gespeeld en 19 (negentien!!) premium tanks in de garage......
Hij gebruikt ze ook niet als BOT, kwam hem tegen toen ie zijn 1e rondje maakte in een Jagdtiger 8.8.
Als ie zou botten, zou ie toch al veel meer battles hebben, lijkt me
Als z'n vader terug komt van vakantie en z'n credit card uitgaven gaat bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:21
Ook fijn dat na die 2 special events al die crews blijkbaar in de barracks zijn gedumpt. En ik me maar af vragen waarom ik opeens zo weinig ruimte daar heb :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Heeft iemand reeds zijn pc naar windows 10 ge-upgrade (geen clean install)? Werkt WOT na upgrade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
O_A_B schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:41:
Heeft iemand reeds zijn pc naar windows 10 ge-upgrade (geen clean install)? Werkt WOT na upgrade?
Ja.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 12:20
Mr_Size schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 21:52:
Na 2 kut teams met de Bulldog kreeg ik Malinovka, T8 game.

Het resultaat:

[afbeelding]

Mijn beste potje ooit qua XP (2.181 basic XP) en dik ook :D Hello Youtube ;)
Ben al benieuwd naar de video. Geen idee op welk plekje je stond waar je zoveel damage & spotting kon doen zonder zelf schade te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Inrage schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 15:51:
[...]

Ben al benieuwd naar de video. Geen idee op welk plekje je stond waar je zoveel damage & spotting kon doen zonder zelf schade te pakken.
Waarschijnlijk early game voor het team gescout, en daarna aggresive tanks gaan zoeken met de autoloader. Doordat T7 scouts zo onwijs goed zijn in T8 MM kan je ook zulke potten krijgen. Bijna niemand heeft de viewrange van de scouts en jij hebt de camo om heel veel uit stealth weg te pikken.

Dit zijn vaak ook de leukste potten en deze MM is veel sterker dan bijv. T8 scout in T9 MM. Ik denk zelfs dat dit de beste MM tier voor tier voor een scout is. Daarentegen staat natuurlijk wel dat je soms in T10 kan komen om dit te compenseren, daar kan je weer vaak weinig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-05 04:51

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

EFE-X is ook niet meer wat het geweest is. Kerel blijft maar whinen dat ik naar 'fame' moet en dat ik een noob ben en een 'monkey'. Maar even paar vriendelijke woordjes terug gestuurd.. scrubs will be scrubs.
(InvisibleGhosthunter (8/11/2015 9:25:36 PM) so plsss go to fame
InvisibleGhosthunter (8/11/2015 9:25:42 PM) THAT is your stronk clanu
Trieste figuren in EFE-X, zelf niks presteren en maar zeiken in-game.

Weet iemand al trouwens wat voor evenementen er dit weekend nog aan komen?

[ Voor 7% gewijzigd door Nemean op 11-08-2015 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
RIP WoT

Spel had ineens een hard-lock bij mij en bij Besix. WoT.eu ligt ook plat.

G-G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05 08:36
User schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:24:
RIP WoT

Spel had ineens een hard-lock bij mij en bij Besix. WoT.eu ligt ook plat.

G-G
Same hier.... Boel ging pas weer werken na een harde reset.... :+
Zelfs control alt delete deed het niet.. :( 8)7

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
bij mij was er niks aan de hand? ik ben net uitgelogd omdat het wel einde avond was.. maar geen crashes.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

GJP80 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:34:
[...]

Same hier.... Boel ging pas weer werken na een harde reset.... :+
Zelfs control alt delete deed het niet.. :( 8)7
Dat hadden wij (ETitus, Quantor en ik) afgelopen zondag tijdens een E25 platoon op Winterberg. Alleen hadden we het achter elkaar, i.e. niet tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Rianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 00:30:
[...]

Dat hadden wij (ETitus, Quantor en ik) afgelopen zondag tijdens een E25 platoon op Winterberg. Alleen hadden we het achter elkaar, i.e. niet tegelijkertijd.
Een aantal tegenstanders hadden hun PC niet op tijd herstart 8)7 Die konden we gewoon afknallen nadat ik zelf weer gereboot was. Maar een raar potje was dat. Iets van 6 man crashde op andere momenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 15:56
Zo BT-7 gekregen, leuk klein derpdingetje :)
Het verjaardagscadeautje van WG ;)

[ Voor 29% gewijzigd door J0rn op 12-08-2015 07:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De garage is wel awesome :) Als je op een bepaalde tank of award gaat staan dan krijg je info erover te zien :)

PS. check de MAUS aan de linkerkant met 150mm..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uCki1ax.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 12-08-2015 08:56 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J0rn schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 07:45:
Zo BT-7 gekregen, leuk klein derpdingetje :)
Het verjaardagscadeautje van WG ;)
Hmmmm, ik heb niets ontvangen...
Beetje extra credits is altijd meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Anoniem: 110209 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 10:10:
[...]

Hmmmm, ik heb niets ontvangen...
Beetje extra credits is altijd meegenomen
Speel eens een potje...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

http://worldoftanks.eu/en...l-five-years-development/

Slim: Vorig weekend x5, dit weekend 2x voor alle wins (if top 10), en dan freeXP-gold ratio van 35:1

Very clever WG, much gold will be spent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:11:
[...]

Waarschijnlijk early game voor het team gescout, en daarna aggresive tanks gaan zoeken met de autoloader. Doordat T7 scouts zo onwijs goed zijn in T8 MM kan je ook zulke potten krijgen. Bijna niemand heeft de viewrange van de scouts en jij hebt de camo om heel veel uit stealth weg te pikken.

Dit zijn vaak ook de leukste potten en deze MM is veel sterker dan bijv. T8 scout in T9 MM. Ik denk zelfs dat dit de beste MM tier voor tier voor een scout is. Daarentegen staat natuurlijk wel dat je soms in T10 kan komen om dit te compenseren, daar kan je weer vaak weinig doen.
Klopt wel ongeveer ja ;) Alleen heb ik het end game behoorlijk voorzichtig gedaan, dus dat aggressieve valt mee.

@Inraged, check de video maar:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Specials voor deze week en het weekend zijn bekend:

Als je XP wilt omzetten moet je even wachten tot vrijdag; 1 goud = 35 free XP

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

wsLy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:23:

Aah, eindelijk weer equipment voor 50% :9 Dat wordt tot en met de special even veel premiums spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:23:

Beter lezen Cold :z
r-r-r-r-repost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
p0st schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:43:
[...]

Beter lezen Cold :z
r-r-r-r-repost :+
Ah, anyway, boeie.

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 12-08-2015 11:44 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja Cold, vuile reposter. Ga je schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-05 15:56
Hij moest gewoon 10 min nadenken over zijn post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haphaphap Afbeeldingslocatie: https://cdn4.iconfinder.com/data/icons/simply-8-bits-8/96/pacman.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:20:
[...]

Klopt wel ongeveer ja ;) Alleen heb ik het end game behoorlijk voorzichtig gedaan, dus dat aggressieve valt mee.

@Inraged, check de video maar:

[video]
Leuk potje, vooral die FV304 die ineens stopte toen je schoot en die T34 die even snapshotte en dead center ging. Op het einde wel risky play tegen SU122-44 en St. Emil als beide hadden geraakt........gelukkig dat het team je goed hielp daar ^^ ook grappig dat je lfp aimde van die SU122-44 en UFP uitkwam, server lag?

En op het einde nog de alom vertrouwde IS3 die niet te pennen is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
iTitus schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 04:39:
[...]

Een aantal tegenstanders hadden hun PC niet op tijd herstart 8)7 Die konden we gewoon afknallen nadat ik zelf weer gereboot was. Maar een raar potje was dat. Iets van 6 man crashde op andere momenten.
Afgelopen weekend heb ik een aantal keer meegemaakt dat de tegenstander opeens niks meer doet. Maar dat zou dus dit fenomeen kunnen zijn.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Rianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:38:
[...]

Aah, eindelijk weer equipment voor 50% :9 Dat wordt tot en met de special even veel premiums spelen 8)
Premium platoon farmen deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Derby schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

Afgelopen weekend heb ik een aantal keer meegemaakt dat de tegenstander opeens niks meer doet. Maar dat zou dus dit fenomeen kunnen zijn.
Ik ben twee x doodgegaan doordat ik een volledige freeze had die niet af te sluiten was. Erg frustrerend. Nadeel is ook dat het zowel met vanilla als met mods voorkomt. Dus is weer een fout in WoT.

Af en toe ook een freeze waarbij ik met ctrl+alt+del er wel uitkomt maar als ik dan weer inlaad loopt die gelijk weer vast. Dat potje is dan niet meer speelbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Het is alweer een tijdje terug dat ik een freeze heb meegemaakt, maar het kan zijn dat je alleen je beeld kwijt bent en dan kun je het volgende proberen B) :

<windows>+r
cmd <enter>
taskkill /f /im worldoftanks.exe <enter>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ilikebananas schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:37:
Het is alweer een tijdje terug dat ik een freeze heb meegemaakt, maar het kan zijn dat je alleen je beeld kwijt bent en dan kun je het volgende proberen B) :

<windows>+r
cmd <enter>
taskkill /f /im worldoftanks.exe <enter>
Ik doe altijd Ctrl+Alt+Del, kies de task manager en kill het WoT proces. Herstarten en klaar. Met een SSD zit je zo weer in de game. Maar bij sommigen loopt echt de hele pc vast! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Rianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

Ik doe altijd Ctrl+Alt+Del, kies de task manager en kill het WoT proces. Herstarten en klaar. Met een SSD zit je zo weer in de game. Maar bij sommigen loopt echt de hele pc vast! 8)7
Ik hard reset mijn pc ook nog wel eens :) Booten is ook snel met een goede PC
Pagina: 1 2 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift