[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.900 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Rianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:14:
[...]

Ik doe altijd Ctrl+Alt+Del, kies de task manager en kill het WoT proces. Herstarten en klaar. Met een SSD zit je zo weer in de game. Maar bij sommigen loopt echt de hele pc vast! 8)7
Ik kreeg hier bij Ctrl+Alt+Del stomweg een zwart scherm met alleen een muisaanwijzer. Ik kon ijskoud mijn PC resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Wanneer je dus een zwart scherm hebt (en de task manager niet ziet ;)), kun je in een command window (die je dus ook niet ziet) met een taskkill het process om zeep helpen.

Enige voorwaarde is dat idd niet je hele pc vast is gelopen, maar meest zal het toch alleen wot zijn.

In het verleden heeft het zo gewerkt voor mij en het is sowieso sneller dan booten, ook al heb je een ssd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:03:
Leuk potje, vooral die FV304 die ineens stopte toen je schoot en die T34 die even snapshotte en dead center ging. Op het einde wel risky play tegen SU122-44 en St. Emil als beide hadden geraakt........gelukkig dat het team je goed hielp daar ^^ ook grappig dat je lfp aimde van die SU122-44 en UFP uitkwam, server lag?

En op het einde nog de alom vertrouwde IS3 die niet te pennen is:)
Tja altijd fijn als je aan het leaden bent en de enemy stopt abrupt en random :+

Was idd risky met die twee TD's, had ook niet verwacht dat ze daar allebei naast elkaar zouden staan. Maar gelukkig misten ze allebei. De bounce op de UFP kwam volgens mij doordat ik autoaim nog aan had staan per ongeluk. En wat die IS-3 betreft: daar had ik gewoon meer uit moeten halen. Ik had niet moeten gaan herladen, maar mijn kans afwachten. Dan had ik die wellicht ook nog gekilled. Maar goed, zoals ik in het filmpje al zeg: de game was nagenoeg perfect. Een 100% perfecte game bestaat niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:56
10 potjes later en ik heb de Ace tanker in de Obj 263

6k damage blocked _/-\o_

[ Voor 20% gewijzigd door Kepro op 12-08-2015 19:31 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:22
En ik heb weer een Kepro'tje.

Dit maal met dat bt-7 arty ding. 1ste potje erin, gelijk de ace. Trouwens met wel heel veel bt-7 dingen. Misschien ff naar Jingles sturen. Die vind dat volgensmij wel altijd leuk als er zoveel dezelfde tanks aan allebei de kanten staan.
http://wotreplays.eu/site/2079383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32
Wat een lag vandaag op de servers. Ping netjes <20ms maar de game bleef maar stotteren. Chat gelijk vol met verwijten naar WG :P Straks nog maar een keer proberen of de lag weg is.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vandaag aangeschaft: ELC AMX, SU-85.
Vandaax unlocked: Leopard PTA.

need moar credits. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
SurfBoy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 19:39:
En ik heb weer een Kepro'tje.

Dit maal met dat bt-7 arty ding. 1ste potje erin, gelijk de ace. Trouwens met wel heel veel bt-7 dingen. Misschien ff naar Jingles sturen. Die vind dat volgensmij wel altijd leuk als er zoveel dezelfde tanks aan allebei de kanten staan.
http://wotreplays.eu/site/2079383
Raar is dat he, dat er zo veel BT-7 Art.'s zijn vandaag.

:F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
User schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:20:
[...]
Raar is dat he, dat er zo veel BT-7 Art.'s zijn vandaag.

:F
Ik heb wel vaker met dit soort evenementen veel dezelfde tanks bij elkaar gehad. Maar nooit zoveel als dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
SurfBoy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 20:21:
[...]

Ik heb wel vaker met dit soort evenementen veel dezelfde tanks bij elkaar gehad. Maar nooit zoveel als dit.
Pz2j heeft me veel plezier opgeleverd.
Hoefde niet eens gold te schieten. Hij leverde voor de verandering eens credits op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Inderdaad, gewoon in de richting spammen waar je boompjes ziet vallen en je wint wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Riiiight... werd zojuist Rekt door een IS, KV-2 en KV-85 die om beurten op grote afstand mijn Tiger kapot snipen.... Stalin accuracy :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
User schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:32:
Inderdaad, gewoon in de richten spammen waar je boompjes ziet vallen en je wint wel.
:+ :+

Daarstraks maar eens de A-43 aangeschaft om die lijn ook te gaan grinden van de Russische meds. Als ik de Object 430 heb hoef ik alleen nog de 263 en 261 om alle Russische tier 10's te hebben.

Stichting Hobbyserver

• wsLy
Ugh eindelijk de incinerator missie behaald voor de T-55A.. en dat met mijn Type 59 :P Ik spotte een IS-3 op lakeville en schoot op hem; track + fire. Daarnaar nog een keer geschoten en toen begon hij te ragen, ik vragen.. 1 or 2 fires? Hij reageerde: '2'. En toen reageerde ik vrolijk dat ik eindelijk mijn missie had haha :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0WuvAw4.jpg

Stichting Hobbyserver

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Gisteravond nog even een potje in de 25/2 gespeeld omdat ik toch wel benieuwd ben naar de T28 prot (moet nog 10k).

Hoewel het meestal een beetje mwoah is met deze tank voor mij ging het nu ineens best lekker. 4 kills, veel damage gedaan en mooi de twee arty's van de vijand geoneshot. 2300 base exp, met verdubbelaar toch mooi 4600. Kijk of ik vandaag nog zo'n potje kan doen dan kan ik de T28 prot unlocken.

Dan alleen nog wel even zo'n 2 miljoen credits verzamelen om hem te kunnen kopen :p

• wsLy
T28 Prot is awesome maar wel traag, maar wel leuk om te spelen. De t30 die ernaar komt is trouwens nog leuker :)

Stichting Hobbyserver

Verwijderd

Rianata schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:38:
[...]

Aah, eindelijk weer equipment voor 50% :9 Dat wordt tot en met de special even veel premiums spelen 8)
Gisteren missie T28htc voltooid, ding verkocht na 2 potjes en alweer wat missies voor t55 kunnen doen..... In een dag tijd toch mooi 6mio binnengeharkt, kwam mij heeeeel goed uit (bijna blut) :P

• p0st
  • Laatst online: 11:48

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:51:
[...]

Gisteren missie T28htc voltooid, ding verkocht na 2 potjes en alweer wat missies voor t55 kunnen doen..... In een dag tijd toch mooi 6mio binnengeharkt, kwam mij heeeeel goed uit (bijna blut) :P
Verkocht? Echt? Zonde man... Ik moet nog een paar missies tot ik 'm heb :)
En wel lekker man, 6 mio in 1 dag!!!!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

p0st schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:26:
[...]

Verkocht? Echt? Zonde man... Ik moet nog een paar missies tot ik 'm heb :)
En wel lekker man, 6 mio in 1 dag!!!!
En alweer 600k erbij >:)
Ik heb m verkocht omdat ik maar een klein aantal tanks wil hebben en al 2 turretloze td's heb staan..... Ik moet een tank wel heeeel erg leuk vinden om m te houden en de t28 was dat (voor mij) niet.

Heb ook dik 300k free XP, nog geen idee waar ik t voor kan gebruiken 8)7

• Mr_Size
Zo, met dit team neem ik ff afscheid van WoT voor 2,5 week

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/bAFUD9LWIPSvosedMuAsOjEM/thumb.jpg

Ben wel toe aan vakantie en ook een WoT break is niet verkeerd denk ik :+

Dacht nog een missie gehaald te hebben met de E-25: TD missie 2: do 2K dmg and 2x crew/module dmg.
Potje met 3,8K dmg en 4 module dmg en de missie niet gehaald... Wait, wut?
Blijkt dat je de modules echt moet destroyen en niet alleen dmg-en. 8)7 Had 1 module uitgeschakeld, rest "slechts" dmg op gedaan (2x ammorack, 1x gun).

Kom op WG, als dit al zelfs niet genoeg is om TD missie 2 te halen... Had ook nog de secondaries gehaald, dus 300K credits door de neus geboord.

On the bright side: LT-12: The Ghost gehaald :D *O*
Weer met de Bulldog, dit keer op Sacred Valley Encounter. Wat een bazentank is die Bulldog toch _/-\o_

• User
Externe modules tellen niet mee voor die missie.

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
En extern is? Tracks obviously, maar de viewport? Gun? Turret?

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Derby schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:29:
En extern is? Tracks obviously, maar de viewport? Gun? Turret?
Precies die je opnoemt ja, dus Size heeft hem daarom niet gehaald.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• User
Toren weet ik zo niet, kanon en periscopen tellen sowieso als een externe modules.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

wsLy schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:43:
[...]

:+ :+

Daarstraks maar eens de A-43 aangeschaft om die lijn ook te gaan grinden van de Russische meds. Als ik de Object 430 heb hoef ik alleen nog de 263 en 261 om alle Russische tier 10's te hebben.
Als je wat replays hebt, zou ik deze graag willen zien om er wat van te leren! :)

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• Mr_Size
Het moeten idd interne modules zijn. Ammo rack is intern, maar die had ik alleen beschadigd en niet echt vernietigd. Guns tellen dus sowieso niet. Jammer dat ik niet nog 1 crew member heb weten om te brengen.

Laat maar weer zien hoe bizar hard je afhankelijk bent van RNG met de meeste van de missies.

Ah well, ben al lang blij dat ik The Ghost heb gehaald. Voor de T28 concept heb ik echt gruwelijk lang over die missie gedaan, nu praktisch in 1x.. :)

Verwijderd

Mr_Size schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:49:
Het moeten idd interne modules zijn. Ammo rack is intern, maar die had ik alleen beschadigd en niet echt vernietigd. Guns tellen dus sowieso niet. Jammer dat ik niet nog 1 crew member heb weten om te brengen.

Laat maar weer zien hoe bizar hard je afhankelijk bent van RNG met de meeste van de missies.

Ah well, ben al lang blij dat ik The Ghost heb gehaald. Voor de T28 concept heb ik echt gruwelijk lang over die missie gedaan, nu praktisch in 1x.. :)
Maar hoe is die misse te volbrengen? Met een flink portie mazzel of is er een bepaalde tank die het beste te gebruiken is?
Ik zit sinds vandaag ook met die missie..... Probeer t nu vooral met een wt100, gunner skil deadeye erop, die geeft immers een (iets) grotere kans op module schade. Keus voor WT100 vanwege de eis van 2K damage en mijns inziens goede kans om een gespotte tank te tracken en dan aan flarden te clippen.
Deathstar heb ik niet, lijkt me wel beter te doen met hesh ammo.....
Als alternatief heb ik nog een Jagdtiger 8.8 of de su122-44 waarmee de eis van 2K ook wel gehaald wordt maar kans is kleiner

Edit: eeeuuuhh.... 2e battle na deze post de missie al gehaald! Had een lekker potje met de WT, waarbij ik flink wat kon raken en 6k damage haalde. Hierbij 1 is7 ammorack en de andere is7 fuel tank

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2015 20:58 ]

• Frunz
Hoe groter het caliber van de gun, hoe groter de kans op critical hits. Dus op zich is de WTF wel een goede, en dan het best met de 15cm er op.

• User
Frunz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:23:
Hoe groter het caliber van de gun, hoe groter de kans op critical hits. Dus op zich is de WTF wel een goede, en dan het best met de 15cm er op.
Dat valt best mee. Voor zover ik weet is de kans op moduleschade even groot, alleen doen grote kanonnen ietsje meer schade. Het kan dus zijn dat je met een 128 mm een onderdeel niet beschadigd maar met de 15 cm wel. Een 128 mm kanon doet 180 moduleschade, een 150 mm doet 203 moduleschade. Een 105 mm doet 150 en een 122 mm doet 165. Tier 10 heavies hebben modules met ongeveer 250-300 HP. Alleen de E100 en Maus enzo hebben meer module HP. Het maakt dus alleen bij de wat zwaarder uitgevoerde zware tanks wat uit waarmee je schiet, en zelfs dan maakt het niet uit of je een 150 mil of een 128 mil hebt.

• Frunz
User schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:41:
[...]
Dat valt best mee. Voor zover ik weet is de kans op moduleschade even groot, alleen doen grote kanonnen ietsje meer schade. Het kan dus zijn dat je met een 128 mm een onderdeel niet beschadigd maar met de 15 cm wel. Een 128 mm kanon doet 180 moduleschade, een 150 mm doet 203 moduleschade. Een 105 mm doet 150 en een 122 mm doet 165. Tier 10 heavies hebben modules met ongeveer 250-300 HP. Alleen de E100 en Maus enzo hebben meer module HP. Het maakt dus alleen bij de wat zwaarder uitgevoerde zware tanks wat uit waarmee je schiet, en zelfs dan maakt het niet uit of je een 150 mil of een 128 mil hebt.
Het lijkt dus het makkelijkst om een groot caliber te pakken op een lage tier, als ik het goed zie. Dus een borsig/ISU zou op een tier 6 tank een vrij hoge kans moeten hebben. Zeker omdat deze tanks makkelijk te pennen zijn.

• User
Frunz schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 21:52:
[...]

Het lijkt dus het makkelijkst om een groot caliber te pakken op een lage tier, als ik het goed zie. Dus een borsig/ISU zou op een tier 6 tank een vrij hoge kans moeten hebben. Zeker omdat deze tanks makkelijk te pennen zijn.
Ja, als elk schot überhaupt moduleschade zou doen. Het is niet zo dat elke shell die door een module gaat ook daadwerkelijk schade aanricht. Elke granaat heeft maar een bepaalde kans om moduleschade te doen. Bij mijn weten is dat 12%. Elke granaat heeft dus 12% kans om moduleschade te doen, en die moduleschade is ook nog weer onderhevig aan 25% RNG.

Gezien het geringe aantal schoten die je met een BL-10 doet moet je wel redelijk geluk hebben om interne crits te doen. Het is bij deze missie, net als bij de brand-missie, beter om een kanon te gebruiken met een hoge vuursnelheid. Puur om zo vaak mogelijk die 12% kans te krijgen.

Of je pakt een FV 183 en je yolo'd een HESH shell in iemand zijn gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:27
whoot! mijn eerste pools medal, met dank aan de stug tomaat die me op point blank 2x miste terwijl ik een oneshot was :). http://www.vbaddict.net/rss/eefc172d5d60e2f62b3ed770743d60bf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

User schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 22:01:
[...]
Ja, als elk schot überhaupt moduleschade zou doen. Het is niet zo dat elke shell die door een module gaat ook daadwerkelijk schade aanricht. Elke granaat heeft maar een bepaalde kans om moduleschade te doen. Bij mijn weten is dat 12%. Elke granaat heeft dus 12% kans om moduleschade te doen, en die moduleschade is ook nog weer onderhevig aan 25% RNG.

Gezien het geringe aantal schoten die je met een BL-10 doet moet je wel redelijk geluk hebben om interne crits te doen. Het is bij deze missie, net als bij de brand-missie, beter om een kanon te gebruiken met een hoge vuursnelheid. Puur om zo vaak mogelijk die 12% kans te krijgen.

Of je pakt een FV 183 en je yolo'd een HESH shell in iemand zijn gezicht.
Volgens mij kan je juist beter ofwel HE pakken (je raakt relatief veel modules vanwege blast radius) ofwel een snel schietende TD. Want je hebt per shot zoveel kans om een module kapot te schieten, ongeacht het kaliber.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, nog 110k free XP grinden voordat 9.10 er is en ik kan de tier 10 Jap heavy free-XPen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Mojo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:34:
[...]

Volgens mij kan je juist beter ofwel HE pakken (je raakt relatief veel modules vanwege blast radius) ofwel een snel schietende TD. Want je hebt per shot zoveel kans om een module kapot te schieten, ongeacht het kaliber.
De grap was juist dat je interne modules moet slopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
User schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:40:
Zo, nog 110k free XP grinden voordat 9.10 er is en ik kan de tier 10 Jap heavy free-XPen. :9
Gewoon voor de heb, of omdat je hem ook echt leuk lijkt? Ik ga ze eerst maar eens op de testserver uitproberen voordat ik me er aan waag( niet dat ik veel andere lijnen nog te spelen heb maar toch )

Als ik ze in dat ASAP filmpje zag weet ik nog niet of je er echt blij van moet worden en een goede aanwinst voor WoT is. Die Skoda T-40 daarentegen zag er wel vet uit ( dacht dat het een soortgelijke T-25 was, maar het leek mij meer een T8 med, helaas is het een T6 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
110K Free exp doe je niet zo maar, free xp is toch 5% van je normale xp? Moet je dus even 2.200.000 xp bij elkaar spelen, zonder personal reserves mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:23:
110K Free exp doe je niet zo maar, free xp is toch 5% van je normale xp? Moet je dus even 2.200.000 xp bij elkaar spelen, zonder personal reserves mee te nemen.
pls quantor

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jB6IO/e082cb8286.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
hmm zal het wel fout hebben dan :)

aaaah... nu komt pas het plaatje naar voren. Maar dat is niet grinden!

[ Voor 52% gewijzigd door Quantor op 14-08-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ik convert nooit free xp en heb altijd wel tussen de 50k-150k aan free xp staan. Had zelfs gegeven moment ongeveer 250k free xp. Dus het is gewoon goed mogelijk hoor. Zeker met X5 weekenden ed. ontvang je ook 5x meer free xp. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
User schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:40:
Zo, nog 110k free XP grinden en omzetten naar free XP voordat 9.10 er is en ik kan de tier 10 Jap heavy free-XPen. :9
Even muggenziften :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:33:
hmm zal het wel fout hebben dan :)

aaaah... nu komt pas het plaatje naar voren. Maar dat is niet grinden!
Ik zal met tankjes moeten spelen om de benodigde ervaring te verzamelen. Die ervaring zal dan worden omgezet naar vrije ervaring. Hoewel de vrije ervaring dus omgezet wordt, zal de gewone ervaring 'gegrind' moeten worden. Dus ja, ik ben aan het grinden voor vrije ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ilikebananas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

De grap was juist dat je interne modules moet slopen. ;)
Yup.
Gejat van FTR:
Inflicting Module Damage – Internal Modules

Internal modules are contained within the main body of the tank. Unlike external modules an AP shell needs to penetrate the surface armor before dealing module damage. HE shells can damage them without penetrating the armor, however they usually inflict less damage due to the majority being absorbed. I am considering crew members to be internal modules – except for a few open-topped TDs the crew are represented by hitboxes entirely within the tank. Internal modules are generally difficult to reliably target – their location varies for each vehicle and generally can’t be determined in battle. However, enough general rules exist to justify studying this area – being able to target engines, ammo racks or gunners especially has a debilitating effect on the enemy tank. I will therefore explain each internal module, where it usually is and what happens when you damage or destroy it. First up: Crew.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik doe niet aan xp omzetten naar free xp voor goud, dus als je zegt free exp grinden dan denk ik ook aan echt free exp grinden. Jij doet aan xp grinden en daarna omzetten met goud naar free xp. Dat is toch anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gaan we nu serieus butthurt doen over dat ik XP omzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja want ik ga even 2200 battles spelen met een gemiddelde van 1000xp per battle om 110k free XP bij elkaar te krijgen... Ik heb vandaag 7-8k goud uitgegeven aan XP converten. Ga echt niet een paar duizend battles spelen om dat bij elkaar te spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:36:
Gaan we nu serieus butthurt doen over dat ik XP omzet?
wsLy schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:40:
[...]

Ja want ik ga even 2200 battles spelen met een gemiddelde van 1000xp per battle om 110k free XP bij elkaar te krijgen... Ik heb vandaag 7-8k goud uitgegeven aan XP converten. Ga echt niet een paar duizend battles spelen om dat bij elkaar te spelen.
Oh oh wat een vriendelijkheid weer :F
Gaan we nou serieus butthurt naar elkaar doen omdat de één wel XP omzet en de ander niet? 8)7
Het is gewoon een snelle manier om Free XP te krijgen, niet meer of minder..
Gefeliciteerd allemaal met jullie free XP O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Haha is ook niet iets wat je zo gaat doen, maar ik heb nu 150K free exp klaar staan, zonder te converten. Niet dat ik daar specifiek voor gespeeld heb natuurlijk.

En nee ben niet butthurt, maar het is een kwestie van interpretatie.

[ Voor 18% gewijzigd door Quantor op 14-08-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik moet mijn goud toch ergens voor gebruiken. Anders gaat het naar credits, en dan gaan jullie helemaal over de zeik. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:44:
Ik moet mijn goud toch ergens voor gebruiken. Anders gaat het naar credits, en dan gaan jullie helemaal over de zeik. :>
Lekker doen wat je zelf wilt, al koop je er premium consumables voor die je vervolgens weer voor credits verkoopt, waarom zou iemand daar iets van moeten vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eerder ook bijna nooit free XP omgezet voor gold om tanks te unlocken. Wel eens voor modules, maar doe t nu eens in de 6-8 weken.
Ik zet dan versnelde crewtraining uit als er bijv. een special is met x3 of x5 zoals bijv met de Dicker Max special. Die 200k had ik zo bij elkaar.

Ik zie het nu zo dat ik die free XP gebruik om bepaalde tanks te skippen. Elke tanklijn heeft wel tanks die je liever niet speelt. Ik heb gewoon geen zin om 150-200 battles te spelen in een tank die me niet ligt of omdat t gewoon een pruttank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Ik gebruik vrije XP eigenlijk altijd om direct bij aankoop van een nieuwe tank de topgun te kunnen kopen. Er is niks vervelender dan een tank welke nog stock is te moeten spelen om die betere gun te grinden. Want dat grinden gaat gewoon kut als je dat ding nog niet hebt. Beetje vicieuze circel.

Laatst wel de T57 Heavy geunlocked voor 80k vrije XP. Was klaar met grinden van de T54E1 en ik wilde nog profiteren van de 15% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Waarom jezelf pijnigen met tanks rijden die zuig zijn om naar de tanks te komen die je wel leuk vind :?
Gewoon spelen wat je leuk vind die exp omknallen naar free.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Mojo schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Yup.
Gejat van FTR:

[...]
Even de wiki pagina er op na geslagen, maar je hebt een penetration of een grote splash range nodig om een beetje modules te kunnen beschadigen, waarschijnlijk alleen met arty een beetje betrouwbaar te doen. De kans om crew te beschadigen is met HE 10% en met AP/APCR en HEAT 33%, dus daar hoef je het ook niet voor te doen. HESH (in de game mechanics gewoon high-pen HE) zal beter werken tegen modules, maar net zo beroerd tegen crew. Waarschijnlijk is die snel schietende TD nog het best ;)
User schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:44:
/care wat jij met je gold doet. Ik zou in jouw geval waarschijnlijk hetzelfde doen en ik gun het je van harte! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ilikebananas schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:29:
/care wat jij met je gold doet. Ik zou in jouw geval waarschijnlijk hetzelfde doen en ik gun het je van harte! :)
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grand admiral Mause schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 10:19:
whoot! mijn eerste pools medal, met dank aan de stug tomaat die me op point blank 2x miste terwijl ik een oneshot was :). http://www.vbaddict.net/rss/eefc172d5d60e2f62b3ed770743d60bf
Geen replay erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Na een paar keer gelezen te hebben hoe men de jagdtiger 8.8 code misbruikt om cheap goud te halen. Dacht ik dit ook maar es te gaan doen. Ik heb de code nog nooit gebruikt dus ik kon em 4x gebruiken had ik op verschillende fora gelezen. Dus ik Koop gelijk 3 codes op kinguin.
(http://www.kinguin.net/ca...-days-premium-bonus-code/

1st code werk prima. Alleen bij de 2de en 3de zegt ie dat de code invalid is. Nu vraag ik mij af dat deze code inderdaad maar 1x te gebruiken is zoals op de site staat. Of ik gwn 2 valse codes heb gekregen.

Hebben jullie hier misschien meer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Die jagtiger code is een tijdje geleden gefixed volgens mij, dus inderdaad, maar 1 keer tegenwoordig

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
ooh spijtig. Iemand misschien een code kopen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:27
nee staat niet aan.... heel soms heb ik wel eens potjes die de moeite waard zijn om op te nemen maar dat is achteraf pas beseffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Eens kijken welke grind ik nu ga starten. Heb nu alleen een actieve grind naar de E-100 en de volgende tier 10 tanks heb ik al.

IS-7, T-57 Heavy, Obj 263, E-50M, Obj 140, Batchat 25t, Leopard 1, AMX 30 B, T62-A

Suggesties? :) Op arty na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Als je met de Bat-chat over weg kan dan mogelijk ook met de AMX 50B

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Kepro schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:33:
Eens kijken welke grind ik nu ga starten. Heb nu alleen een actieve grind naar de E-100 en de volgende tier 10 tanks heb ik al.

IS-7, T-57 Heavy, Obj 263, E-50M, Obj 140, Batchat 25t, Leopard 1, AMX 30 B, T62-A

AMX 50b / FV 215b / T110E5 / STB-1 / FV4202 / OBJ 268.

Kan nog wel ff doorgaan maar dit zijn allemaal wel redelijk goede lijnen om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:49
Net de FV215b voorzien van crew, bia en equipment, wat een fantastische tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Britse heavies is inderdaad een aanrader. Lagere tiers vooral veel anglen en alles bouncen, tier 8 vond ik heel niet verkeerd en tier 9+10 zijn top tanks.
Franse heavies ook fun, vanaf tier 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grand admiral Mause schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:24:
[...]

nee staat niet aan.... heel soms heb ik wel eens potjes die de moeite waard zijn om op te nemen maar dat is achteraf pas beseffen.
Gewoon standaard aanzetten. Baat het niet dan schaadt het niet hè. Altijd leuk/leerzaam om bepaalde potjes terug te kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas

Ik zou zeggen de E5 lijn. Alle tanks in die lijn zijn leuk :Y . Andere lijnen hebben toch mindere tanks ertussen zitten. De britse heavies zijn pas leuk vanaf tier 8 en de amerikaanse meds t/m tier 9. Persoonlijk vind ik overigens de chinese heavies t/m tier 9 ook erg leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Die nieuwe japanse tier 10 heavy heeft flink wat armor. Ik stond amper geangled en een waffentrager auf e100 en deathstar bounchte hun hele clips op me en de deathstar met AP shells.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
Wat klopt hier niet?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Avumn8h.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Obj 263 _/-\o_ <3 7.7K damage - 6K blocked http://wotreplays.com/sit...melsdorf-kepro-object_263

[ Voor 13% gewijzigd door Kepro op 14-08-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wat moet je meer doen dan dat voor een Ace?

Ik had er gisteren ook eentje: 8 kills in een Tier6 pot met mijn M8A1. Was op het einde door mijn ammo heen, maar slechts een First Class.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
Edmin schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:38:
[...]

Wat moet je meer doen dan dat voor een Ace?

Ik had er gisteren ook eentje: 8 kills in een Tier6 pot met mijn M8A1. Was op het einde door mijn ammo heen, maar slechts een First Class.

8)7
Haha nee. Steel wall op de cdc. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In een T9 pot nog wel :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Hij heeft gewoon 2 derp-AP shells van de Leopard gebounced. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat we hier bespraken over het doen van interne module damage, heb ik nu de volgende missie te pakken: HT voor T55a, 5 interne modules beschadigen.
Ik ben begonnen met de FV215b met hesh, erg fijne gun en relatief snelle doorlaadtijd.
Ben al tot 4 gekomen, dat ik als tier 10 dan regelmatig hits heb met 100 damage is dan maar jammer, kan even neit anders.
Iemand nog een tip met welke tank dit ook goed te doen is? Zat zelf nog te denken aan KV2. Die zou ik dan moeten terugkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Ik heb hem met m'n Tiger(P) gehaald, dus gewoon zoals al eerder werd aangegeven een tank die vaak schiet. Tiger(H) zou dus misschien nog beter zijn in dat opzicht. En gewoon een hoop schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 09:46:
Nadat we hier bespraken over het doen van interne module damage, heb ik nu de volgende missie te pakken: HT voor T55a, 5 interne modules beschadigen.
Ik ben begonnen met de FV215b met hesh, erg fijne gun en relatief snelle doorlaadtijd.
Ben al tot 4 gekomen, dat ik als tier 10 dan regelmatig hits heb met 100 damage is dan maar jammer, kan even neit anders.
Iemand nog een tip met welke tank dit ook goed te doen is? Zat zelf nog te denken aan KV2. Die zou ik dan moeten terugkopen
Veel op russische/chinese tanks schieten.
Mediums branden nogal snel -> kans op meer modules kapot door brand.
Heavies vrij makkelijk om de driver/ammorack te raken.

FV215b is een goede keus, maar alles wat vrij snel schiet is goed.
(btw FV215b HESH is meer HE dan HESH, hoge pen voor HE laag voor HESH )

Gisteren credits lopen grinden in de IS-5 en WZ-111.
En ongelooflijk hoeveel ammoracks ik wel niet kreeg. Zelfs zo erg dat ik in 1 potje (IS-5) 4 hits had gekregen waarvan 3 mijn ammorack te pakken hadden 8)7

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Deadeye perk en Leopards blijven ammoracken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Iemand anders nog het toenemende aantal bots opgevallen? Laatste paar dagen echt veel bots tegengekomen, soms 2-3 in een team... Nogal fijn om op die manier een battle te spelen aangezien je gewoon met minder man bent....

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat idee had ik ook al wel. Een paar maanden geleden viel t me nauwelijks op terwijl ik er wel op let. Sowieso is het aantal accounts dat botachtige stats bedroevend hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:17:
Dat idee had ik ook al wel. Een paar maanden geleden viel t me nauwelijks op terwijl ik er wel op let. Sowieso is het aantal accounts dat botachtige stats bedroevend hoog.
Ja... echt veel accounts tegen gekomen met >10k battles en dan <400 WN8 en 42-43% winratio... ook een paar pareltjes met 6-8k battles en <100 WN8...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Ja beide getallen zeggen weinig in spel waar je afhankelijk bnet van je team.
Er zal wel weer een nieuwe bot uitgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Derby schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:32:
u wot m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Letter combinaties waar ik niks van kan maken kom ik ook veel tegen in WoT ja. Of bedoel je dat niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou bijna gaan vragen wat zijn wn8 is >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Derby schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:32:
Er zal wel weer een nieuwe bot uitgekomen zijn.
Ja want WN8 zegt natuurlijks niks over de speler.. en winrate = luck. Yep. Toch?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

Ja want WN8 zegt natuurlijks niks over de speler.. en winrate = luck. Yep. Toch?
Volgens ene Photo is winrate luck... :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
wsLy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:38:
[...]

oeh teer puntje, *do not disrespect the WN8* :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Derby schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:44:
[...]

oeh teer puntje, *do not disrespect the WN8* :z
Niet echt, maar jij beweert dat WN8 en winrate niks over een speler zeggen...
Ik zal hier even wat stats van mijn account plaatsen en dan mag je zelf bepalen of WN8 en winrate niks over een speler zeggen.

ColdZero [S3AL]
Personal Rating: 10183
Your position in rating «Personal Rating»: 1,059. You scored higher than 99.95% of players.
Winrating: 62.08%
Your position in rating «Victories/Battles»: 2,940. You scored higher than 99.85% of players.
XP per battle: 909
Your position in rating «Average Experience per Battle»: 907. You scored higher than 99.95% of players.
Hit ratio: 73.99%
Your position in rating «Hit Ratio»: 27,269. You scored higher than 98.63% of players.

WN8: 2828
WN rank EU server*: 1197

*WN rank is te zien in iemand zijn profiel op wotlabs.

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 15-08-2015 13:55 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 10:27:
Deadeye perk en Leopards blijven ammoracken? :)
Goeie tip, heb deadeye erop gezet en eerstvolgende battle de medium flank opgezocht en 10 critical hits gedaan, waarvan 7 internal.
Op naar de volgende missie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:56:
[...]

Goeie tip, heb deadeye erop gezet en eerstvolgende battle de medium flank opgezocht en 10 critical hits gedaan, waarvan 7 internal.
Op naar de volgende missie!
Ik ben met een lekkere medium missie bezig... 3 arties killen, had hem gisteren bijna... Op Overlord was ik doorgereden naar de vijandelijke basis, nadat ik mijn flank had opgeruimd. Daar had ik 2 arties afgemaakt en toen ging ik richting de 3e, ik spot hem en ineens wordt hij afgeschoten door een scout van ons team die de hele battle achter mij aan heeft gereden..
Eergisteren ook een scout die yolo naar de vijandelijke basis ging.. schiet 1 arty af en gaat dood... :/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
EINDELIJK SPG15.3 gehaald. Wel op een loss, dus geen secondary, maar gloeiende gloeiende dit duurde veel te lang.

Nu nog 2 achterlijke light missies. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Ik ben met een lekkere medium missie bezig... 3 arties killen, had hem gisteren bijna... Op Overlord was ik doorgereden naar de vijandelijke basis, nadat ik mijn flank had opgeruimd. Daar had ik 2 arties afgemaakt en toen ging ik richting de 3e, ik spot hem en ineens wordt hij afgeschoten door een scout van ons team die de hele battle achter mij aan heeft gereden..
Eergisteren ook een scout die yolo naar de vijandelijke basis ging.. schiet 1 arty af en gaat dood... :/
Dan ben jij dus ook met de missies voor T55 bezig. Moet met een medium ook die missie doen nu......en natuurlijk ineens veel battles met 1-2 arties :?

Moet zeggen dat het spelen van die missies het voor mij veel leuker maakt om te spelen. Lekker wat afwisseling, tanks uitzoeken die het beste passen, ammo aanpassen, crew skills etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:05:
[...]

Dan ben jij dus ook met de missies voor T55 bezig. Moet met een medium ook die missie doen nu......en natuurlijk ineens veel battles met 1-2 arties :?

Moet zeggen dat het spelen van die missies het voor mij veel leuker maakt om te spelen. Lekker wat afwisseling, tanks uitzoeken die het beste passen, ammo aanpassen, crew skills etc
Ja ben voor de T-55A bezig :) Nu even wat arty missies aan het doen. Daarnet de 1 kill en 1 splash met 1 shell doen behaald.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, de cap missie van de lights gehaald (danke rama :P), nu LT15 nog en dan heb ik een mooie T55A. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Haha, ik heb de Stug IV nog niet eens, omdat ik weiger SPG's te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Pffff als je daarmee nog steeds geen M haalt... :9 denk dat het nog wel ff duurt (of veel luck haha) voordat ik die ga Ace'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:01:
Heel goed! Arty is voor losers.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:01:
Tja.. je kunt ook gewoon zorgen dat je MT-15, LT-15, HT-15 en TD-15 afrond met de secondary missies. Dan krijg je de StuG IV ook.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
p0st schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:16:
[...]

Pffff als je daarmee nog steeds geen M haalt... :9 denk dat het nog wel ff duurt (of veel luck haha) voordat ik die ga Ace'en :)
Ik heb de 263 al geace'ed. Was mijn 10e game erin.

http://wotreplays.com/sit...ne_coast-kepro-object_263 :Y)

Pagina: 1 ... 3 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift