Ben wat missies aan t doen voor t55.....
Lights gaat me altijd nog t makkelijkst, volgende die ik moet doen is "spot en vernietig 3 arties"....goh zelfde missie waar ik met de mediums ook al paar dagen mee bezig ben, denk ik nog
1 battle: 3 arty!! Ik krijg er 2 te pakken, laatste wordt voor mijn neus weggekaapt.
2e battle: weer 3 arty!! Mountainpass met aan beide zijdes 4 lights, dus ik reken erop dat de lights via het midden naar voren stormen, waarna de middendoor route wel eens open zou kunnen liggen. Ik pak inderdaad 2 lights vanaf dat open stukje in t zuiden, kijken waar de anderen zijn en ik zie dat de gespotte heavies vanuit het midden zijn doorgereden naar zuid. Ik als een haas naar beneden in de rivierbedding, op naar t midden, ontwijk een schot van een RHM, 2 arties op cap kan ik killen, krijg 2 hits van een jt 8.8, ontwijk er nog 1 van die rooie RHM, maar geen 3e arty te bekennen...... Ik vermoed dat die achter de jt is gaan staan, op die gletscher. Ik weer via het midden omrijden.... De tegenstanders die op de gletscher waren, zijn al verder gereden richting onze cap dus ik kan ongestoord naar boven.... En inderdaad: daar staat ie! Hij mist mij waarna ik m kill. Battle is ook snel daarna afgelopen en helemaal happy wacht ik op het pop up venster dat ik die ellendige missie gehaald heb.........
Geen pop up!!
Missie nalezen.....ik moet 3 arty spotten en damage doen, maar kennelijk niet killen..... Bummerrrrrr.