[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.901 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:19:
[...]

Heel goed! Arty is voor losers.... :+
Ik zie dat jij die idd nog nooit gespeeld hebt. Well done :P

wsLy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:21:
[...]

Tja.. je kunt ook gewoon zorgen dat je MT-15, LT-15, HT-15 en TD-15 afrond met de secondary missies. Dan krijg je de StuG IV ook.
RLY?

Goed dat je het zegt... dat wist ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Edmin schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:28:
[...]

Ik zie dat jij die idd nog nooit gespeeld hebt. Well done :P

[...]

RLY?

Je hebt 20 tokens nodig voor de tank te krijgen. Je krijgt er 4 voor iedere missie 15, maar als je bijv. een class niet hebt dan kun je een extra token krijgen door de secondary te voltooien en zo 20 tokens krijgen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

No need to repeat yourself, I know about the Kepropower :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=44749369,noline]Ed_L schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:28

[...]

RLY?

Zo doe ik het ook, vertik het om arty hiervoor te gaan spelen.....het moet wel leuk blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Is het mogelijk om met een object 140 met apcr 1273 damage te doen zonder dat het ammorack ontploft?

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:51
wsLy schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:11:
[...]

Ja ben voor de T-55A bezig :) Nu even wat arty missies aan het doen. Daarnet de 1 kill en 1 splash met 1 shell doen behaald.
Ik schoot op een tank, bleek een stealth tank naast te staan, double kill, uiteraard had ik hem niet aanstaan. De pot daarna toen ik hem wel aan had staan ging het gelukkig ook eenvoudig. STB en Leo met 400 hp beiden waren ook een double kill.
Andere missies daarentegen, die veel makkelijker lijken(3 kills 1 tier hoger) nop, mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Derby schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:44:
Is het mogelijk om met een object 140 met apcr 1273 damage te doen zonder dat het ammorack ontploft?
Hangt wat af van je parameters. één schot, zonder brand neen. Is het mogelijk dat je hem nog blind een tweede keer raakte en daarbij brand gesticht hebt? Zou niet mijn eerst blind hit, vuur en kill zijn. Of is het mogelijk dat je hem in brand stak en het niet gemerkt had.
Enige optie is dus eigenlijk brand, ben je der zeker van dat het één schot was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Joindry schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 00:19:
[...]

Hangt wat af van je parameters. één schot, zonder brand neen. Is het mogelijk dat je hem nog blind een tweede keer raakte en daarbij brand gesticht hebt? Zou niet mijn eerst blind hit, vuur en kill zijn. Of is het mogelijk dat je hem in brand stak en het niet gemerkt had.
Enige optie is dus eigenlijk brand, ben je der zeker van dat het één schot was?
Ik ga de replay kijken en als ik me niet vergist heb zal ik het posten. Ik werd beschoten door een obj 140 en die shell deed 1273 damage. Ik was nog niet kapot want dat duurde nog twee schoten van anderen.

Solved:
Ik had ervoor een disconnect. Voor de DC had ik al mijn HP nog, ernaar niet meer. Toen ik terug in de game kwam zag ik nog al mijn HP en de obj 140 corrigeerde die fout met 1 schot wat telde als 1273 HP.

[ Voor 13% gewijzigd door Derby op 16-08-2015 01:41 . Reden: aanvulling ]

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Blij dat dat opgelost is, anders moest ik nog beginnen grinden voor de obj 140 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag nog even 2 tier 6 grinds afgerond un SH, de a-43 en de Achilles. Eens kijken wanneer ik de tier 7's ga kopen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dit weekend van de cromwell naar de comet gegaan..... teleurstelling :( waar ik de cromwell heerlijk vind rijden, voelt de comet vooralsnog lomp aan :/ ook geen lekkere potjes dus

Zelfde met de T-34-85 -> T-43 welke ook dit weekend geswitched zijn

Hopelijk komt dat omdat ze nog niet fully equipped zijn met alles. Ook de eerste Female crew binngehaald, TD's with honours, dus nu een female russian commander klaargezet voor mijn T-54 straks ;P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
Bokkie schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 08:28:
Dit weekend van de cromwell naar de comet gegaan..... teleurstelling :( waar ik de cromwell heerlijk vind rijden, voelt de comet vooralsnog lomp aan :/ ook geen lekkere potjes dus

Zelfde met de T-34-85 -> T-43 welke ook dit weekend geswitched zijn

Hopelijk komt dat omdat ze nog niet fully equipped zijn met alles. Ook de eerste Female crew binngehaald, TD's with honours, dus nu een female russian commander klaargezet voor mijn T-54 straks ;P
Comet. _/-\o_ Deze tank (en de rest van de tree) zijn niet meer te vergelijken met de Cromwell. Je moet echt gebruik maken van de troll gunmantle op deze tank, de meeste tanks op tier 7 komen er bijna niet doorheen.

"The Comet has the highest DPM, greatest HP/t, godly depression, great accuracy, and good health pool. However, it severely lacks penetration and alpha."

Kwestie van goede hulldown posities opzoeken en goed flanken. Quickybaby heeft er een aardige review van waar ik destijds redelijk wat van op heb gestoken.

Ik eindigde met een 61% winrate op dit heerlijke tankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
T55A = mine.

Tig keer een schijt map in de RU, heb je Malinovka haal je um direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 10:27:
T55A = mine.

Tig keer een schijt map in de RU, heb je Malinovka haal je um direct.
That is WoT light missions in a nutshell.... ^^

BTW ik las iets over die WN8 rank op Wotlabs. Is er ergens een overzicht waarin de spelers vermeld staan? Ik ben namelijk ff benieuwd wat de verschillen zijn ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb maar even kwistig met goud gesmeten om bijna 200k free xp beschikbaar te maken. Ben het nu wel zat om op riers 8 en 9 zo lang met stock tanks te rijden. :P

Heb inmiddels ook een nieuwe keeper gevonden: de Panther. Die L100 gun is <3

De ELC AMX is dan weer een moeilijk ding. Voor scouten lijk je maar weinig XP te krijgen. Wel gisteren een T-44 ge-oneshot met een derp in de zijkant van zijn toren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Maar 200k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:03:
Heb maar even kwistig met goud gesmeten om bijna 200k free xp beschikbaar te maken. Ben het nu wel zat om op riers 8 en 9 zo lang met stock tanks te rijden. :P
Maar dat is geen free XP grinden :N Foei Ed_l

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

:O :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb hier 780k free XP staan voor de Jap heavies. Ik heb alleen maar 2 mil credits, niet genoeg voor een tier 10.

Ik vraag me af hoe ik dat ga oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Och ja ... dit weekend ook genoeg free xp omgezet om gelijk de IS-8 met topgun / turret / engine / tracks te kunnen spelen. Dacht wel dat dit een goede zet was voor de "slechtste" heavy van tier 9. Desondanks 2 games gehad in tier 9 en tier 10. Erg defensief gespeeld met goede resultaten. Nu de Ace scoren en dan m'n eerste tier 10 in huis halen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Catscratch op 17-08-2015 11:32 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:31:
Ik heb hier 780k free XP staan voor de Jap heavies. Ik heb alleen maar 2 mil credits, niet genoeg voor een tier 10.

Doe dat gewoon User style! Credits kopen voor goud! _/-\o_

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
GJP80 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

Doe dat gewoon User style! Credits kopen voor goud! _/-\o_
Ik denk niet dat ik de butthurt van Tweakers mentaal kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:34:
[...]
Ik denk niet dat ik de butthurt van Tweakers mentaal kan hebben.
Afbeeldingslocatie: http://generator-meme.com/inc/media/memes/what-if-i-told-you.jpg

What if I told you... You don't have to share everything you do >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/85WnkUF.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:31:

T55-A verkopen! na 1 potje heb je het toch wel gezien, is gewoon een soort T-54. Daarnaast heb je vast nog wel wat T10s staan die niet meer nodig hebt.

En uiteraard Ford Knox inslaan voor het geval dat je toch nog die net verkochte T10s weer wilt terugkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 11:06:
[...]

Na een nauwkeurige studie op de gevolgen van de E75 en T-54 grind op mijn stats, kan ik van harte vertellen dat het me geen fuck kan schelen wat de rest van de wereld er van vindt :P

Hier, SerB, neem mijn credit card!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

[...]

Na een nauwkeurige studie op de gevolgen van de E75 en T-54 grind op mijn stats, kan ik van harte vertellen dat het me geen fuck kan schelen wat de rest van de wereld er van vindt :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9tdFGla.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Edmin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:10:
[...]

[...]

Die E75 grind. :'( Een hele tijd op 45% winrate gehangen met 1k wn8. Het begint nu net een beetje bij te trekken met bijna 100% premiumskill.

Nog 30k xp te gaan voor de topgun. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Not my tears <3

Gold is er voor equips, XP, credits en retrainen, als ik één van die dingen nodig heb... Dan *klik* aaaand it's gone :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Credits gaan trouwens belachelijk hard met Object 260 missies. 4.5 ton per missie voor de eerste vier, 2 ton voor de secondaries van 5-10 en een half miljoen voor #15. Gaat best hard als je er even voor gaat zitten.

En dan speel je de HEAT55A en verlies je ongeveer een ton per pot. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:48:
Credits gaan trouwens belachelijk hard met Object 260 missies. 4.5 ton per missie voor de eerste vier, 2 ton voor de secondaries van 5-10 en een half miljoen voor #15. Gaat best hard als je er even voor gaat zitten.

En dan speel je de HEAT55A en verlies je ongeveer een ton per pot. :D
Can confirm, het is de eerste keer dat ik User heb horen zeggen dat hij toch maar een paar AP shells gaat meenemen op een tank. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:48:
Klinkt goed! Ben zelf nog aan het klungelen met MT-9 voor de T28HTC, toch maar even wat intensiever de Bromwell spelen, moet toch lukken om een tank van +1 Tier in de fik te zetten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
p0st schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Klinkt goed! Ben zelf nog aan het klungelen met MT-9 voor de T28HTC, toch maar even wat intensiever de Bromwell spelen, moet toch lukken om een tank van +1 Tier in de fik te zetten :X
Cent 7/1, op een onderplaatje T-62A, rond 2 uur s nachts in platoon, uitgeschreeuwd van vreugde. Huisgenootjes vroegen de volgende dag wtf er gebeurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Cent 7/1, op een onderplaatje T-62A, rond 2 uur s nachts in platoon, uitgeschreeuwd van vreugde. Huisgenootjes vroegen de volgende dag wtf er gebeurd was.
Get ready voor 2 fires 1 tier hoger dan jouw vehicle. >:)

Als je die gehaald hebt zullen ze gelijk de ambulance voor je moeten bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
p0st schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:10:
[...]

Het makkelijkst is om met iemand met limited MM een tier hoger te laten pakken, ben je in ieder geval nooit top tier. Zorg dat hij je kan beschermen tegen de hogere tier tanks die je tegenkomt, zodat jij rustig je gang kan gaan. (zelf overigens met een E50 een E100 in de fik geschoten door gewoon achter hem te gaan staan >:) )

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wat missies aan t doen voor t55.....
Lights gaat me altijd nog t makkelijkst, volgende die ik moet doen is "spot en vernietig 3 arties"....goh zelfde missie waar ik met de mediums ook al paar dagen mee bezig ben, denk ik nog
1 battle: 3 arty!! Ik krijg er 2 te pakken, laatste wordt voor mijn neus weggekaapt.
2e battle: weer 3 arty!! Mountainpass met aan beide zijdes 4 lights, dus ik reken erop dat de lights via het midden naar voren stormen, waarna de middendoor route wel eens open zou kunnen liggen. Ik pak inderdaad 2 lights vanaf dat open stukje in t zuiden, kijken waar de anderen zijn en ik zie dat de gespotte heavies vanuit het midden zijn doorgereden naar zuid. Ik als een haas naar beneden in de rivierbedding, op naar t midden, ontwijk een schot van een RHM, 2 arties op cap kan ik killen, krijg 2 hits van een jt 8.8, ontwijk er nog 1 van die rooie RHM, maar geen 3e arty te bekennen...... Ik vermoed dat die achter de jt is gaan staan, op die gletscher. Ik weer via het midden omrijden.... De tegenstanders die op de gletscher waren, zijn al verder gereden richting onze cap dus ik kan ongestoord naar boven.... En inderdaad: daar staat ie! Hij mist mij waarna ik m kill. Battle is ook snel daarna afgelopen en helemaal happy wacht ik op het pop up venster dat ik die ellendige missie gehaald heb.........
Geen pop up!!
Missie nalezen.....ik moet 3 arty spotten en damage doen, maar kennelijk niet killen..... Bummerrrrrr. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Probeer de missie eens te annuleren en weer te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:04:
Probeer de missie eens te annuleren en weer te starten?
Nee, is niet bij deze....al meerdere keren geprobeerd.
Kan me nu ook vaag herinneren dat ik eens een streamer gezien heb die hiermee zat te klooien en zich zat verbijten dat ie niet mocht killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wvdveer schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 12:22:
[...]

Die E75 grind. :'( Een hele tijd op 45% winrate gehangen met 1k wn8. Het begint nu net een beetje bij te trekken met bijna 100% premiumskill.

Nog 30k xp te gaan voor de topgun. ;(
Maar zodra die topgun en engine binnen zijn... heeeerlijke tank. :P

Probleem is dat elke tier 9 imho begint als een drama op stock settings. Vervolgens moet je zo ontzettend veel XP neerleggne om te upgraden dat het een probleem wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Edmin schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:05:
[...]

Maar zodra die topgun en engine binnen zijn... heeeerlijke tank. :P

Probleem is dat elke tier 9 imho begint als een drama op stock settings. Vervolgens moet je zo ontzettend veel XP neerleggne om te upgraden dat het een probleem wordt.
Heavies zijn imho nog minder erg dan mediums. Een heavy heeft stock tenminste al zijn bepantsering (muv sommige zwakkere koepels). Een stock tier IX medium is gewoon poep. Geen gun, mobiliteit, niks. en je hebt inderdaad een hoop XP nodig om er een beest van te maken. ik heb momenteel de M103 vrijgespeeld maar heb geen zin in stock tier IX drama. blijf nog even braaf rondrijden in mn T32. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Wat is jullie mening over de M103. Zeker na de T29 en T32. Zelfde speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Er is een reden waarom ik de T-54 even heb geparkeerd om de Obj 430 te researchen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
jantje 2 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 14:48:
[...]

Get ready voor 2 fires 1 tier hoger dan jouw vehicle. >:)

Als je die gehaald hebt zullen ze gelijk de ambulance voor je moeten bellen.
2 fikjes bleef ik best koel onder voor T-55A daarnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Derby schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:29:
Speelt wel echt anders. Turret is niet meer zo imba. Upper glacis is goed gearmored, lower glacis is niet goed. Tank heeft behoorlijk wat weakspots en geen goede brawler. Ook anglen werkt niet zo, want je sidearmor is prut. Daarom kan je ook niet echt sidescrapen.

De guns daarentegen zijn echt monsterlijk. Goede RoF, goede pen, lagere alpha, maar DPM is in orde. Ook de soft-stats zijn niet onaardig.

Ik heb op de mijne de 2e gun (120mm met 240mm pen) met vrije XP geunlocked en vervolgens de topgun vrij gegrind. Je kan hem ook zonder turret en gun grinden naar de T110E5 toe, maar dat is kut. :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:40:
Missie nalezen.....ik moet 3 arty spotten en damage doen, maar kennelijk niet killen..... Bummerrrrrr. |:(
Volgens mij mag je ze ook gewoon killen hoor. Je moet zelf als eerste 3 arties spotten en daarna moet je ze minimaal 1x damage gedaan hebben. Of je ze helemaal afmaakt is geen probleem.

Waarschijnlijk was een arty al door iemand anders gespot geweest in het begin of iets? Want zoals je het beschrijft moet je hem gewoon gehaald hebben. Misschien een bug in de missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zucht... ben met mijn LT's aan het proberen 3k spotting te krijgen... de mappen die ik tot dusver in 10 battles heb gehad op zowel EU1 als EU2:

2x Stalingrad
2x Tundra
2x Fjords
1x Redshire
1x Murovanka
1x Ensk
1x Steppes

Op Redshire dacht ik dat ik de missie had, want er waren een paar tanks door mij gespot die volledig gerekt werden maar blijkbaar heb ik de spotting damage NIET gekregen daarvoor... Geen idee waarom niet want die gasten werden direct beschoten toen ze door mij gespot werden.

Op Fjords de eerste keer is mijn team overlopen en is de vijand gaan cappen.. De 2e keer stond ik achter een bosje waar mijn complete tank achter is verscholen en wordt ik alsnog erdoorheen gespot op 150m afstand zonder dat ik beweeg of schiet... Legit.

Op Murovanka.. tja.. ben het bos aan het spotten maar niemand die daar op mijn targets schiet... meerdere keren t8 / t9 heavies gespot en in totaal 880 spotting damage gekregen.

Op Steppes probeer ik een spotting run te doen maar blijkbaar hadden 4 meds en LT's van de vijand ook dat idee... en dan om ook met z'n alle naar hetzelfde punt te rijden ;_; RIP

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
gewoon die missies afschaffen, alle uitgegeven gold tanks terughalen en weer normaal WOT gaan spelen. Al die spelers die geforceerd de missies gaan halen komen het spelniveau totaal niet ten goede.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

Volgens mij mag je ze ook gewoon killen hoor. Je moet zelf als eerste 3 arties spotten en daarna moet je ze minimaal 1x damage gedaan hebben. Of je ze helemaal afmaakt is geen probleem.

Waarschijnlijk was een arty al door iemand anders gespot geweest in het begin of iets? Want zoals je het beschrijft moet je hem gewoon gehaald hebben. Misschien een bug in de missie?
Jup, voor die missie heb ik ze gewoon afgeschoten. Het was wel een gepiel om de missie uberhaupt te halen omdat jij ze als eerste gespot moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:58:
[...]
Jup, voor die missie heb ik ze gewoon afgeschoten. Het was wel een gepiel om de missie uberhaupt te halen omdat jij ze als eerste gespot moet hebben.
En daar ging het bij mij dus mis, heb de replay bekeken en gezien dat ik de 1e arty net niet gespot heb.....
Scheelt echt een fractie van een seconde dat ik samen met een SP een heuveltje oprij en hij net een meter eerder boven is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:55:
gewoon die missies afschaffen, alle uitgegeven gold tanks terughalen en weer normaal WOT gaan spelen. Al die spelers die geforceerd de missies gaan halen komen het spelniveau totaal niet ten goede.
Ik heb liever spelers die geforceerd missies proberen te halen en daardoor wat actiever zijn, dan al die dieprode tomaten waarmee WOT overspoeld wordt de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Ik heb liever spelers die geforceerd missies proberen te halen en daardoor wat actiever zijn, dan al die dieprode tomaten waarmee WOT overspoeld wordt de laatste tijd.
Daar ben ik het niet mee eens. Je hebt niets aan arties die alleen op super snelle lights gaat jagen en de easy targets laten liggen. Same geldt voor cap missies, spelers gaan soms in minuut 1 al met 3 tanks in de cap staan en die guns ben je dan gewoon kwijt. Heavies die als botsauto rondrijden omdat ze iemand moeten rammen. Er zijn zat voorbeelden waarbij het zeer nadelig is als iemand perse zijn missie wilt halen. Ik heb op dit moment de eerste twee tanks binnen zonder ook maar één keer te focussen op een missie. Misschien doe je er wel wat langer over maar er komt geen YOLO gedrag bij kijken.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jdh009 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Je hebt niets aan arties die alleen op super snelle lights gaat jagen en de easy targets laten liggen.
Je hebt liever dat ze niet op lights letten en daarna gaan janken op het team omdat er lights doorgebroken zijn?

Nee, laat de arty maar lekker met de lights lopen pielen, heb ik er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
jdh009 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:25:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens. Je hebt niets aan arties die alleen op super snelle lights gaat jagen en de easy targets laten liggen. Same geldt voor cap missies, spelers gaan soms in minuut 1 al met 3 tanks in de cap staan en die guns ben je dan gewoon kwijt. Heavies die als botsauto rondrijden omdat ze iemand moeten rammen. Er zijn zat voorbeelden waarbij het zeer nadelig is als iemand perse zijn missie wilt halen. Ik heb op dit moment de eerste twee tanks binnen zonder ook maar één keer te focussen op een missie. Misschien doe je er wel wat langer over maar er komt geen YOLO gedrag bij kijken.
en dit soort spelers komt er nog eens extra bij naast al die reguliere spelers die al lemmingtrain yolo hun spel spelen. Daarom ook nokken met deze onzin missies, gold tanks terug en normaal het spel spelen. WG kan de goldtanks maar beter verkopen in de store, dat is nog commercieel aantrekkelijker ook voor ze.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Waarom speel ik überhaupt nog een light tank?
Niemand schiet op mijn spots :') Daarnet ook, op lakeville, 7 tanks gespot, alleen een LT schiet erop... rest schiet gewoon niet ondanks dat ze in positie zijn... legit.. Die battle dan ook met 1-15 (!!!!!!!!!!!) verloren op tier 10...

[ Voor 106% gewijzigd door wsLy op 18-08-2015 18:50 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
User schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:59:
[...]
Je hebt liever dat ze niet op lights letten en daarna gaan janken op het team omdat er lights doorgebroken zijn?

Nee, laat de arty maar lekker met de lights lopen pielen, heb ik er geen last van.
Ik heb liever dat ze op jou schieten, jij speelt toch bijna geen lights :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
wsLy schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 18:34:
Waarom speel ik überhaupt nog een light tank?
Niemand schiet op mijn spots :') Daarnet ook, op lakeville, 7 tanks gespot, alleen een LT schiet erop... rest schiet gewoon niet ondanks dat ze in positie zijn... legit.. Die battle dan ook met 1-15 (!!!!!!!!!!!) verloren op tier 10...
Gewoon ff platoonen met een paar tier 10 TD's of arty. Missies worden dan een stuk makkelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wvdveer schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 07:50:
[...]

Gewoon ff platoonen met een paar tier 10 TD's of arty. Missies worden dan een stuk makkelijker. :)
Ware het niet dat ik dat gisteren al heb gedaan...

Maarja gisteren ook weer die zooi van het vage spotting systeem in dit spel... Ik sta op Redshire in een bosje te spotten en ik spot een KV-13 die vanuit het noorden komt, die wordt direct helemaal aan gort geschoten... na afloop van de battle zie ik dat ik hem als eerste heb gespot maar ik heb hier 0 spotting damage voor gekregen 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door wsLy op 19-08-2015 08:32 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Derby schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:29:
Nope. Zoals al gezegd hull down zitten en alles bouncen zit er niet meer in.

Ik probeer zelf de mobiliteit goed te gebruiken en niet op een bounce te spelen. Dus ook niet direct eerste lijn willen zijn.

Gun is prima trouwens. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Eerste missie 15 met honors voor de T55A gisteren behaald. Nooit verwacht het met de type 61 te doen :) Was nog spannend, de tegenstander in de Foch 155 was de laatste tegenstander en ik kon nog 1 schot van hem hebben, maar ik wist niet hoeveel schoten hij nog in zijn clip had :| Op dat moment besefte ik dat ik kort daarvoor ook een FV4005 had gemold en dat de missie halen dus realiteit kon worden. Secondary is echter overleven, dus voor de zekerheid een premium shell geladen en de Foch 155 afgemaakt!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lwfk9oUl.jpg
http://imgur.com/Lwfk9oU

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
wsLy schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 08:29:
[...]

Ware het niet dat ik dat gisteren al heb gedaan...

Maarja gisteren ook weer die zooi van het vage spotting systeem in dit spel... Ik sta op Redshire in een bosje te spotten en ik spot een KV-13 die vanuit het noorden komt, die wordt direct helemaal aan gort geschoten... na afloop van de battle zie ik dat ik hem als eerste heb gespot maar ik heb hier 0 spotting damage voor gekregen 8)7
Die light missies zijn ook gewoon kut.

Afhankelijk van zoveel variabelen; map, team skill / opbouw, vijand skill/opbouw, andere lights in jouw team. ;w Heb je eindelijk de goede map zit je weer met een team mediums of 2 andere scouts. |:(

Ik lees dat de T49 gebuffed wordt binnenkort. Wellicht weer terugkopen om een beetje te trollen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Ha coldzero en Usertmp, leuk jullie eens in het wild te treffen.

Mn prestatie op Redshire in mn e100 was mediocre.. maar afdoende voor een bijdrage aan de winst :P

Wel jammer dat ik meteen shells van jullie in mn kont kreeg terwijl ik nogwel vriendelijk gedag zei, maar ach, had ik mn tracks maar direct moeten maken he :)

In other news: YouTube: World of Tanks || 15 KILLS - SU-122-44

Bizar.. 15 kills..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Rianata schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:26:
Eerste missie 15 met honors voor de T55A gisteren behaald. Nooit verwacht het met de type 61 te doen :) Was nog spannend, de tegenstander in de Foch 155 was de laatste tegenstander en ik kon nog 1 schot van hem hebben, maar ik wist niet hoeveel schoten hij nog in zijn clip had :| Op dat moment besefte ik dat ik kort daarvoor ook een FV4005 had gemold en dat de missie halen dus realiteit kon worden. Secondary is echter overleven, dus voor de zekerheid een premium shell geladen en de Foch 155 afgemaakt!
Nice, deze staar bij mij ook nog open..De primary al eens met de Cromwell gehaald alleen oen de 2k damage niet geschoten voor de secondary...
Maaaaar gisteren wel (eindelijk) de LT-15 met honors gehaald voor de T55A: 8k spotting damage op live oaks met een Bulldog zonder 6th sense 8)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Aww, ben net weer eens fail reroller genoemd. Altijd een compliment. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Als er maar genoeg faalhazen in het andere team zitten is het maar een kwestie van tijd voor het zich een keer voordoet veronderstel ik...

Maar goed, het zal je maar overkomen, 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 15:59:
Ha coldzero en Usertmp, leuk jullie eens in het wild te treffen.

Mn prestatie op Redshire in mn e100 was mediocre.. maar afdoende voor een bijdrage aan de winst :P

Wel jammer dat ik meteen shells van jullie in mn kont kreeg terwijl ik nogwel vriendelijk gedag zei, maar ach, had ik mn tracks maar direct moeten maken he :)

In other news: YouTube: World of Tanks || 15 KILLS - SU-122-44

Bizar.. 15 kills..
Ja, wat een pareltje van een team hadden wij... Onze WTe100 heeft rondgereden zonder ook maar één keer te schieten, waarom ga je dan überhaupt op tier 10 spelen? In het begin van de battle gingen zowel een amx 13 90 als een BatChat 25t naar het zelfde spotting bosje, uiteindelijk kwam de BC erachter dat hij toch te GROOT is om daar te staan |:( |:( |:( Vervolgens heeft hij iedereen van het team lopen uit te schelden van noob (<800 wn8, 47% winrate, ja want hij is zelf geen noob), zelfs User die overrompeld werd door een Obj. 430.. en de BC zat toe te kijken en niks te doen..

Gelukkig heb ik mijn 3k spotting missie gehaald op Redshire en de battle ernaar de LT cap missie van T28 HTC, nu alleen nog 5k damage/spotting doen en dan heb ik weer een extra crew member erbij. Dan weer even focussen op de T-55A missies die ook goed opschieten.

btw. Laatste keer dat ik Malinovka heb gehad was op 14 augustus.. pls wargaming

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Voor het eerst dat ik een bekende tegenkom. Uiteraard bij het vijandelijke team, maar toch.
*zwaai* p0st :P

edit:
Ace op de Crusader in een loss. 2400 dmg in een tier 5 pot, heb 23 premium shells moeten verschieten omdat m'n AP op was. Dat was best duur. :X

[ Voor 41% gewijzigd door Gaius op 19-08-2015 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 19:41:
Voor het eerst dat ik een bekende tegenkom. Uiteraard bij het vijandelijke team, maar toch.
*zwaai* p0st :P

edit:
Ace op de Crusader in een loss. 2400 dmg in een tier 5 pot, heb 23 premium shells moeten verschieten omdat m'n AP op was. Dat was best duur. :X
:)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Na een bijzonder matige avond op de M103 (4 vd 15 potjes gewonnen :{ ) wel eindelijk een Ace. 8-)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/312havk.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fp3s5t.jpg

• User
Rest in pieces, EU1 en EU2.

Edit: En ze zijn weer op.

[ Voor 34% gewijzigd door User op 20-08-2015 09:24 ]

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Nonde, gister ook een klotepot in de T57 heavy. Er is maar 1 arty M53/55

Rij ergens rond en wordt gespot door een light. Ik verander iets van koers. 5 seconden later, een HE-shell derpt m'n engine deck in voor 1925dmg zet me in de fik en binnen een minuut ben ik dood.

Ohja. En het was een T10 pot waarvan ik 1/2 T10 was...
MrJ schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:46:
Na een bijzonder matige avond op de M103 (4 vd 15 potjes gewonnen :{ ) wel eindelijk een Ace. 8-)

[afbeelding]

[afbeelding]
Lekkere pot. Ik weet nooit zoveel damage te bouncen in mijn M103... Stond je te snipen?

[ Voor 39% gewijzigd door Mojo op 20-08-2015 11:22 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• MrJ

MrJ

Mojo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 11:21:

Lekkere pot. Ik weet nooit zoveel damage te bouncen in mijn M103... Stond je te snipen?
Nope, stond redelijk vooraan.

Misschien wel iets te ver vooraan, want als al die bounces hits waren (wat makkelijk het geval is met een M103 ) was het naw een heel andere pot geweest. ;)

• Derby
  • Niet online
MrJ schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:46:
Erg nette score. Zeker de damage.

• _Anvil_
Vraagje: in t6 stronghold battles neem ik meestal mn Fury, omdat ik verder geen snelle t6-jes heb (alleen td's en heavies).

De laatste tijd spelen we echter alleen nog maar op snelheid en dpm, dus de rest rijdt in cromwells( B ), t37 ligths of type64. Mn fury is te langzaam om de kudde bij te houden, dus wellicht moet ik premium gasoline gebruiken tot ik een T37 heb gekocht.

Wat ik echter vreemd vind, is dat de crommy's in elk opzicht beter of gelijk aan de fury lijken te zijn.. Zelfde hp, meer dpm en alpha, sneller etc. Ik dacht altijd dat de fury een prima premium was (gelijk aan de reguliere easy 8, zoals de bromwell feitelijk gelijk aan een crommy is)... so what gives? De voordelen van de fury zijn in pub matches vrij evident, maar in stronghold valt ie me tegen..

Overigens overweeg ik ook de M6 te proberen, de Kv85 is IMHO kansloos op veel maps sinds de gun depression nerf.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:59:

Wat ik echter vreemd vind, is dat de crommy's in elk opzicht beter of gelijk aan de fury lijken te zijn.. Zelfde hp, meer dpm en alpha, sneller etc. Ik dacht altijd dat de fury een prima premium was (gelijk aan de reguliere easy 8, zoals de bromwell feitelijk gelijk aan een crommy is)... so what gives? De voordelen van de fury zijn in pub matches vrij evident, maar in stronghold valt ie me tegen..
noob hier, wat zijn de evidente voordelen van de Fury in pubmatches? :)
Heb 'm zelf ook, vindt het een comfortabele tank om te spelen, maar heb nog geen punten gevonden om te exploiteren (gun depression wellicht?), ik word altijd vrij snel weggeschoten.

• wsLy
Soms kom je een aantal pareltjes tegen...

Zo hadden we deze speler in ons team in een IS-6... Niet echt een toegevoegde waarde voor je team, vermoed ook dat het gewoon een bot is. Kan gewoon niet anders...
Evojoe: https://clantools.us/servers/eu/players?id=525059897

En mijn clancommander zei dat ik deze eens moest opzoeken, een arty speler. En dan moest ik vooral de average damage van zijn t7, 8 en 9 bekijken.
intimtoupet: https://clantools.us/servers/eu/players?id=503869424

Stichting Hobbyserver

• Frunz
wsLy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:47:
En mijn clancommander zei dat ik deze eens moest opzoeken, een arty speler. En dan moest ik vooral de average damage van zijn t7, 8 en 9 bekijken.
intimtoupet: https://clantools.us/servers/eu/players?id=503869424
Wow, ik weet dat je met arty soms frustrerend vaak mis kunt schieten (volledig geaimd op een stilstaande tanks), maar dit slaat echt alles. Maar z'n hitrate verraad een hoop
spoiler:
0.96% (ja 0.96%, dat is dus 1 in 104 schoten raak)

• User
De gemiddelde schade per pot op zijn tier 7 arty is niet indrukwekkend dan?

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Zullen we hem over de shiftknop vertellen?

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
Het is weer eventjes geleden, maar omdat het vandaag KAZNA-WUSA is 1tje van Yzne ;)

Moet zeggen dat ik tijdens het editen toch wel redelijk onder de indruk was.

• _Anvil_
Gaius schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

noob hier, wat zijn de evidente voordelen van de Fury in pubmatches? :)
Heb 'm zelf ook, vindt het een comfortabele tank om te spelen, maar heb nog geen punten gevonden om te exploiteren (gun depression wellicht?), ik word altijd vrij snel weggeschoten.
"comfortabel" is het juiste woord, hij speelt om de een of andere reden altijd heerlijk, gun depression uitnutten en heerlijk flanken en harassen, ik stijg vaak boven mezelf uit in dat ding :)

• _Anvil_
wsLy schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 16:47:
Soms kom je een aantal pareltjes tegen...

Zo hadden we deze speler in ons team in een IS-6... Niet echt een toegevoegde waarde voor je team, vermoed ook dat het gewoon een bot is. Kan gewoon niet anders...
Evojoe: https://clantools.us/servers/eu/players?id=525059897
umm nee, een bot scoort 47% oid. Voor lagere winrate moet je bewust je eigen team tegenwerken in hun pogingen te winnen, anders duik je niet onder de 47% :(

• Rianata
  • Laatst online: 09:10

Rianata

Have you played Atari today?

Vandaag geteamkilled en de schuldige in de arty ging nog even door en schoot ook nog onze E50 half af. Massaal gereport maar gast werd niet gebanned, sterker nog hij werd niet eens blauw. Zaak voor WG support zou je denken, dus ik kruip in de pen:

"See attached replay. In this game player SerbianDestructor deliberately did multiple team damage and is admitting it in chat! He obviously want to damage our E50 because he thinks the guy in the E50 is camping to much. However, instead of hitting the E50 he oneshots me in my Ru 251 :( Because the E50 isn't reacting to the action nor to the warnings in chat, SerbianDestructor damages the E50. In total he did 2,134 teamdamage without even turning blue!!! Could you please look at the replay and take appropriate actions, because these kind of players are really ruining the game.

Kind regards,"

Even later krijg ik een reactie waar mijn broek spontaan van afzakte 8)7 :

"Dear Rianata,

Thank you for contacting our Customer Support regarding this team kill!

I do realize that it shouldn't happen and that you just feel sad because your own teammate is responsible for your loss. Trust me - it happens to all of us, everyone gets tk'd from time to time and it's not a fun feeling. However most of us already use the report system in the game.
I'm not saying that you shouldn't write to us because obviously we all need some comfort in different situations in our lives. We all like to know that there is someone who cares and will take care of us if something happens.

Let me put this straight - we do care for you and the fact that we send our players to our report system doesn't mean that we want to get rid of you. It is there and it was created by players like you and me. I'm using it, I'm sure that you are using it too. It really works - trust me.

I know that those situations in the game do not make you feel better or comfortable with the game. And we would love to punish our oppressors right here and right now because it's easy to hurt someone but not that easy to forget.
However we are dealing with people and people are our greatest value.

If you need us, write to us and we will try to make you feel better. However when it comes to reporting and suspensions there is a report system responsible for that and it's waiting for you to use it :)

We have so many people from so many different backgrounds, nations and with so many problems - big and small that punishing them based on their sins in the game is not an easy task but we do our best to make your game better. Please trust us in this matter and trust our report system even if it feels difficult.

I wish you all the best on the battlefield!

If you have any further questions or issues don't hesitate to contact us again.

Kind regards,

Lukasz Lepapier"

Now I've lost fate totally :F

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• GJP80
_Anvil_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

umm nee, een bot scoort 47% oid. Voor lagere winrate moet je bewust je eigen team tegenwerken in hun pogingen te winnen, anders duik je niet onder de 47% :(
Ik zat in Cold zijn platoon, die gast stond ergens helemaal achteraan achter een bosje te "snipen".
Of nouja, snipen... auto target op een tank doen en dan meteen schieten. Kerel was onze top tier heavy. Hij heeft 5 keer geschoten 1 keer iets geraakt en geen damage gedaan.... :'( :X

• User
_Anvil_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

Njet. Een gemiddelde speler haalt rond de 48% WR, geen 50% omdat je ook draws hebt. Een 47%er is gewoon een iets-onder-de-maat speler, geen bot.

• Frunz
Ik denk dat er inderdaad een nieuwe policy is binnen het support team, want de reacties wijzen inmiddels allemaal naar het report system, wat de klacht ook is.

• _Anvil_
User schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:30:
[...]
Njet. Een gemiddelde speler haalt rond de 48% WR, geen 50% omdat je ook draws hebt. Een 47%er is gewoon een iets-onder-de-maat speler, geen bot.
Serieus? dus elke 49%-er is al boven par qua winrate? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat 49,5% o.i.d. gemiddeld inclusief draws is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Frunz schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 22:41:
[...]

Ik denk dat er inderdaad een nieuwe policy is binnen het support team, want de reacties wijzen inmiddels allemaal naar het report system, wat de klacht ook is.
Dat is geen nieuwe policy, dat is altijd al geweest. De eerste reactie is standaard een BS afscheep verhaal. Gewoon volhouden en zeggen dat je een bug in het systeem hebt gevonden :). Zeggen dat je slachtoffer bent van griefing kan soms ook helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
_Anvil_ schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

Serieus? dus elke 49%-er is al boven par qua winrate? Gevoelsmatig zou ik zeggen dat 49,5% o.i.d. gemiddeld inclusief draws is...
Ja.

Onofficiële serverstats van EU:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/jJ379/98dac12e21.png
Bron: wot-news.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Joh, nooit geweten. Very interesting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Gisteravond een potje met in mijn team een Grille met 100K games op zijn naam, dat had ik nog niet eerder gezien....

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 17:53

garathane

l'enfer, c'est les Autres

100k algemeen of 100k in zijn grille ? Stel je voor, 100k in één tank.....en dan nog arty...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Er zijn een aantal mensen boven de 100k battles:

1. EvilJoe: 147.047 battles (51.42% WR, 1483 WN8)
2. GROMIGOR: 104.301 battles (47.51% WR, 855 WN8)
3. umbrella42: 100.793 battles (48.58% WR, 642 WN8)
4. Pavel4711: 100.026 battles (47.60% WR, 405 WN8)

En geen van die 4 spelers is een toegevoegde waarde voor je team... EvilJoe heb ik meerdere keren in battle gezien en hij was altijd als eerste dood.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Maar toch een winrate 4,42% boven die zojjuist genoemde mediaan van 47%?? In meer dan 100k battles? Topperr die EvilJoe :)

EDIT: http://worldoftanks.eu/community/accounts/500308306-EvilJoe/

Toch bovengemiddeld goede stats vind ik: http://worldoftanks.eu/community/accounts/500308306-EvilJoe/

147k battles nu overigens, je vraagt je af wat voor treurig verhaal hier achter schuilt..

[ Voor 52% gewijzigd door _Anvil_ op 21-08-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:46:
Er zijn een aantal mensen boven de 100k battles:

1. EvilJoe: 147.047 battles (51.42% WR, 1483 WN8)
2. GROMIGOR: 104.301 battles (47.51% WR, 855 WN8)
3. umbrella42: 100.793 battles (48.58% WR, 642 WN8)
4. Pavel4711: 100.026 battles (47.60% WR, 405 WN8)

En geen van die 4 spelers is een toegevoegde waarde voor je team... EvilJoe heb ik meerdere keren in battle gezien en hij was altijd als eerste dood.
Hij speelt anders een stuk beter dan die andere droeftoeters, manmanman dat je na 100k battles en een gemiddelde van iets van 1/2 hits per battle nog plezier in dit spelletje hebt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hij is Grieks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Rianata schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:31:

I'm not saying that you shouldn't write to us because obviously we all need some comfort in different situations in our lives. We all like to know that there is someone who cares and will take care of us if something happens.
Schitterend! :D

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 21:31:
[i]"Dear Rianata,

....

Let me put this straight - we do care for you and the fact that we send our players to our report system doesn't mean that we want to get rid of you. It is there and it was created by players like you and me. I'm using it, I'm sure that you are using it too. It really works - trust me.
It really works - trust me.

Jaja, meanwhile at WG HQ

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ARLMpb1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

armored tanks zijn geen lol meer op de test server, iedereen gebruikt premium shells (ik eigenlijk ook)
maar tanks als de maus en de e-100 hebben hun specialiteiten niet dus zijn niet in het voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Testserver is toch sowieso niet voor de lol maar eigenlijk om te testen?

Het grappigst vind ik altijd nog als iemand ingame chat gaat lopen ragen over gold noobs.
Is altijd een EU speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Verwijderd schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 07:56:
Testserver is toch sowieso niet voor de lol maar eigenlijk om te testen?

Het grappigst vind ik altijd nog als iemand ingame chat gaat lopen ragen over gold noobs.
Is altijd een EU speler.
En het zijn de russen die iedereen tk'en.....

Maar ik heb een vraag. Ik heb nu 8 miljoen credits en mijn vraag is: Welke tier 10 kan ik het beste kopen.... De foch 155 of de batchat. Ik heb namelijk nog niet genoeg free xp om de batchat top gun te kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door SurfBoy op 22-08-2015 10:06 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift