[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.902 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zijn 2 hele verschillende machines. De Fuck155 is niet meer zo OP als vroeger, maar beide zijn erg potent. Ligt aan je speelstijl tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfBoy schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 10:05:
[...]

En het zijn de russen die iedereen tk'en.....

Maar ik heb een vraag. Ik heb nu 8 miljoen credits en mijn vraag is: Welke tier 10 kan ik het beste kopen.... De foch 155 of de batchat. Ik heb namelijk nog niet genoeg free xp om de batchat top gun te kopen.
Batchat is een must have vind ik, maar idd ligt heel erg aan je eigen speelstijl.
Is 1 van mijn favorieten, maar ik speel sowieso graag lights/mediums met een hoge damage output. Heb ooit al eens een hele tijd met de 2e gun van de batchat gespeeld zonder dat ik het doorhad. Dus ook zonder topgun kun je er flink mee huishouden en vel fun hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Valt nog wel mee, ik was met vorst in de t67 (what else 8) ) aan het spelen op Westfield Afbeeldingslocatie: http://wiki.gcdn.co/images/thumb/c/ca/Westfield_screen.jpg/180px-Westfield_screen.jpg. Wij staan daar lekker ongespot te snipen voor zover dat mogelijk is en hebben beide 1000 damage gedaan. We hadden een grote kans om te winnen hoewel de rest van ons team rood was. Gaat onze dode en rode kv-1 zeggen, "campers op [onze positie]", dit lazen wij beide te laat waarna 5 van hun nog 7 tanks op ons af stormde. ;w

Dus ik reed weg, deed hij het nog 2 keer.

[ Voor 3% gewijzigd door Frozen op 22-08-2015 12:12 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Speelstijl is eigenlijk wel een beetje aggresief. Het lijkt me ook wel leuk om zoveel tier 10 heavy's weg te kunnen clippen met de foch155, maar aangezien ie zo erg generft is..... Armor is veel minder en ook de mobility is heel erg achteruit. :( De tier 9 foch is nog mobieler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Van het weekend wat potjes gedaan in de T54E1 om te proberen wat progressie te maken naar de T57 Heavy.

Damn... als je je gang kan gaan in dat ding ben je gewioon een monster :X serieus zieke shit, kan niet wachten tot ik de T57 heb oOo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:39
Bokkie schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 08:44:
Van het weekend wat potjes gedaan in de T54E1 om te proberen wat progressie te maken naar de T57 Heavy.

Damn... als je je gang kan gaan in dat ding ben je gewioon een monster :X serieus zieke shit, kan niet wachten tot ik de T57 heb oOo
De paniek die je bij een hoop spelers ziet als je een hoekje omkomt in de T57 met een volle clip. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
wvdveer schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

De paniek die je bij een hoop spelers ziet als je een hoekje omkomt in de T57 met een volle clip. O+
Dat heb ik ook met de Batchat en de WTe100 eerlijk gezegd :)

Van't weekend echt verschrikkelijke games gehad. De IS-8 is gewoon een tier 9 KV-1S which I hated so much! Brawlen is echt niet z'n ding. Achja nog 150k xp voor de IS-7. Maar da's voor na m'n huwelijksreis. >:)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catscratch schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:33:
[...]

Dat heb ik ook met de Batchat en de WTe100 eerlijk gezegd :)

Van't weekend echt verschrikkelijke games gehad. De IS-8 is gewoon een tier 9 KV-1S which I hated so much! Brawlen is echt niet z'n ding. Achja nog 150k xp voor de IS-7. Maar da's voor na m'n huwelijksreis. >:)
Alsof je nog mag WOT-en als je eenmaal getrouwd bent >:)

IS8 was een lastige tank om m door te hebben. Het is meer een medium dan een heavie, speel m vooral als support tank en dan issie best leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
garathane schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:39:
100k algemeen of 100k in zijn grille ? Stel je voor, 100k in één tank.....en dan nog arty...
Nee was 100K algemeen :)

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Campinovka? Geen probleem met een FCM!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/IBiu6J4hKPd2DUx8B8zZCSJR/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/G2hQ0G0JG85V0VUBFNcLYC5A/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ZbLo827kR8FxXJXIELtQ3q96/medium.jpg

FCM spots you all.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Pff, eindelijk die stomme capmissie in een light tank ook gehaald, na eerder al een keer 38 en 39 defense punten gescoord te hebben in battles *O*

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8dqQ337l.jpg
http://imgur.com/8dqQ337

Sowieso een prettige dag na een zeer moeizaam weekend ;( Net ook nog TD-12 gehaald met de T30 (2 heavies killen en 3.000 damage doen is een makkie met die tank). Echter TD-8 (meer dan 4x je eigen hitpunten aan damage doen) heeft me heel veel moeite gekost en uiteindelijk zaterdagnacht om 03.45u gehaald in de Hellcat met een >2.500 damage potje, maar manmanman wat heb ik daar mee lopen worstelen. Al mijn TD's uit de garage gehaald, maar het wou niet lukken en dan merk je dat je je toch laat beinvloeden door die missies en er slechter door gaat spelen. Een excuus aan mijn platoonmaten afgelopen weekend O+ jullie hebben heel wat moeten doorstaan! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 24-08-2015 13:25 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Vanavond weer verder met LT-15. De afgelopen week heb ik geen enkele keer een redelijke spotting map gehad met m'n lights. :(

5k spotting damage / damage is niet zo heel moeilijk, maar als je iedere keer city maps krijgt wordt het toch lastig. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
jdh009 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:21:
Campinovka? Geen probleem met een FCM!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

FCM spots you all.
Dat was een rare pot, de battle was over in nog geen 5 minuten... En dat terwijl er drie arty was.
Meestal krijg je dan van die camp to the max games... :X

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Ha tankers,

Ik ben geen paarse of blauwe speler (eerder geel-groen, afhankelijk van je xvm settings), maar ik mag graag geloven dat ik na 8k games nog progressie maak... en dit soort games geven me dan weer hoop:

http://wotreplays.com/site/2105896#airfield-ronny555-kv-85

Eerste keer 9 kills voor mij, iets waar ik al diverse keren net naast heb gegrepen. En dat nog wel in de KV85, waar ik zo snel mogelijk door heen wil grinden (gun depression roept het churchill I trauma van 7k battles terug weer op :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Goeie pot, leuk om te zien. :)
Heb zelf de Ace nog niet gehaald in de KV-85, hoewel het wel één van m'n betere tank-grinds was. Heb nu besloten om de opvolger daarvan, na krap 40 potten, voorlopig links te laten liggen. Iedere keer als ik een potje probeer in dat ding raak ik geïrriteerd, of we nu winnen of verliezen. Ik kan het er niet goed in doen. Dus dan ga ik eerst maar de andere lijn doen, te beginnen met de T-150. Alleen nog even wachten op een aanbieding om de crew te retrainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rianata schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:24:

Echter TD-8 (meer dan 4x je eigen hitpunten aan damage doen) heeft me heel veel moeite gekost en uiteindelijk zaterdagnacht om 03.45u gehaald in de Hellcat met een >2.500 damage potje, maar manmanman wat heb ik daar mee lopen worstelen.
M8a1 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Gaat niet voor de T55, moet Tier 6 of hoger zijn :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah. Dan zou de Hellcat ook mijn keuze zijn. Na de dikke nerf van het katje ben je wat meer aangewezen op de juiste map, maar met die gun ben je er met een paar hits. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Laatst online: 08-09 19:07
Ik heb gisteren TD-8 voor T55A completed in de Dicker Max. 1ste game kwam ik +-20 hp tekort :( (1st class game), 2de game in Dicker Max was een Ace Tanker met 3700 damage bijna 7 maal eigen hp :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Edmin schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:32:
Ah. Dan zou de Hellcat ook mijn keuze zijn. Na de dikke nerf van het katje ben je wat meer aangewezen op de juiste map, maar met die gun ben je er met een paar 10 hits pens. :)
kleine correctie gedaan :)

Maar voor mijn T55A staan nog open:
MT-15 (opnieuw, nu met honours)
HT-12
HT-15
TD-15

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 25-08-2015 13:38 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Er zijn hopelijk nog meer mensen die de Stug nog niet hebben toch? :P
Ben pas net begonnen met wat LT-missies. En voor de HT-missies heb ik nog een probleem, m'n hoogste tier is 8 dus het wordt nog een behoorlijke kluif om daarmee genoeg te bouncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gaius schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:55:
Er zijn hopelijk nog meer mensen die de Stug nog niet hebben toch? :P
Ben pas net begonnen met wat LT-missies. En voor de HT-missies heb ik nog een probleem, m'n hoogste tier is 8 dus het wordt nog een behoorlijke kluif om daarmee genoeg te bouncen.
Ik heb alle HT missies gewoon met de IS-3 gedaan. De bounce missie zou ik inderdaad niet met de IS-8 proberen. ;)

Ik worstel nu zelf met de LT missies. Ben nu voor het eerst echt met lights aan't spelen, voornamelijk met de Chaffee. Maar ik ben veel te trigger happy. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:27:
Goeie pot, leuk om te zien. :)
Heb zelf de Ace nog niet gehaald in de KV-85, hoewel het wel één van m'n betere tank-grinds was. Heb nu besloten om de opvolger daarvan, na krap 40 potten, voorlopig links te laten liggen. Iedere keer als ik een potje probeer in dat ding raak ik geïrriteerd, of we nu winnen of verliezen. Ik kan het er niet goed in doen. Dus dan ga ik eerst maar de andere lijn doen, te beginnen met de T-150. Alleen nog even wachten op een aanbieding om de crew te retrainen.
Thanks. Heb inmiddels de replay zelf ook bekeken, niet mn beste werk, maar geluk heb je ook nodig voor veel kills. Ik begin de pot met een camp/snipe positie waarbij er vrij weinig gebeurd. Normaliter niet ok met een top tier hvy, maar ik sta vlakbij de hvy corner en kan alle kanten uit indien nodig. Uiteindelijk wordt mn geduld beloond en komen de enemy lights allemaal voor mn loop. Daarna wordt mn potje mobieler en een stuk leuker om te zien. die 3 arty aan het eind heb ik persoonlijk een bedankje gestuurd, ze vochten allen dapper, terwijl ze naast de standaard sucicide drowning spot stonden. Was blij verrast dus dat ik de kills nog mocht maken :)

Wat de missie betreft, ik heb ook pas net de StugIV, omdat ik voorheen 0 arties of lights speelde. Voor arty missies is de S51 uiteraard een nobrainer via de kv2, al vind ik er nog steeds weinig aan. Zodra ik plek of cash nodig heb gaat ie er weer uit denk ik. Wat lights betreft kan ik iedereen de chaffee>t37>bulldog>t49 lijn aanbevelen als beginner, superleuke tanks IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Wat de missie betreft, ik heb ook pas net de StugIV, omdat ik voorheen 0 arties of lights speelde. Voor arty missies is de S51 uiteraard een nobrainer via de kv2, al vind ik er nog steeds weinig aan. Zodra ik plek of cash nodig heb gaat ie er weer uit denk ik. Wat lights betreft kan ik iedereen de chaffee>t37>bulldog>t49 lijn aanbevelen als beginner, superleuke tanks IMHO.
Ben net begonnen met de Chaffee, best een leuke tank. Wel lastig, scouttank zonder 6th sense. Maar goed, dat komt vanzelf wel goed, na voldoende potten. :P

Ik heb ook de Crusader nog, tier 5 light, maar dan zonder scout matchmaking. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Hmm, is er een manier om makkelijk terug te zien (na een tijdje) of je de 15e missie (bijv. LT-15) met honours hebt gehaald of niet?

Er staat nu "Claim reward" bij mij, maar kan niks zien over honours..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:57:
[...]

Ben net begonnen met de Chaffee, best een leuke tank. Wel lastig, scouttank zonder 6th sense. Maar goed, dat komt vanzelf wel goed, na voldoende potten. :P

Ik heb ook de Crusader nog, tier 5 light, maar dan zonder scout matchmaking. :P
Geen sixth sense is echt een serieus issue op scouts.. Je kan een vrouwelijke commander hiervoor kiezen als je al x-15 rewards hebt te claimen eventueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Dweebus schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:09:
Hmm, is er een manier om makkelijk terug te zien (na een tijdje) of je de 15e missie (bijv. LT-15) met honours hebt gehaald of niet?

Er staat nu "Claim reward" bij mij, maar kan niks zien over honours..
Als antwoord op mijn eigen vraag:

Check of je de corresponderende "Exemplary Performance" medal hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:19:
[...]

Geen sixth sense is echt een serieus issue op scouts.. Je kan een vrouwelijke commander hiervoor kiezen als je al x-15 rewards hebt te claimen eventueel.
Ja, ik weet het. En ik heb tot nog toe alleen de MT missies voor de Stug afgerond, en die dame zit inmiddels in de VK3002D (topkeuze, echt :+ ).

Ik speel niet ontzettend veel, en de laatste tijd ben ik weer wat nieuwe lijnen aan het proberen (na de Panther, VK3002D en IS moe(s)t ik even het plezier terugvinden zeg maar), dus ik zit constant met nieuwe onervaren crews te spelen. Niet handig, maar ja, moet er toch even doorheen. M8A1, T67 en nu de Hellcat bijvoorbeeld heb ik ook nog geen 6th sense. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Geen premium crew trainers? anders duurt het wel heel erg lang vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Premium crew trainers? Daar ben ik pas een stuk of 200 games geleden mee gestart en ik zit inmiddels aan de 8k games :P Mijn M8a1, t67 en hellcat crews zitten dan ook allemaal op de 90%+ op hun eerste skill :+

Maar Gaius, ik vervloekte de Panther met de stock gun, maar met de L100 is het een heerlijke machine! Van daaruit grind je de Tiger2. Volgens sommigen is dat de slechtste Tier8 heavy, maar ik vind het een erg goede heavy die ik liever speel dan de IS-3.

[ Voor 19% gewijzigd door Edmin op 26-08-2015 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Als top tier rij ik liever de Tiger II, als ik in een T9 pot zit liever de IS3

De IS3 is echt een dobbelsteen tank. meest vage bounces (of pens) zit voor mij niet echt een logica in :X

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:00:
Geen premium crew trainers? anders duurt het wel heel erg lang vrees ik..
Niet voor de Amerikaanse LT's en TD's. M'n crew voor de M4 heeft wel bijna 6th sense, dankzij tig potjes in de Fury. :)
Edmin schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:16:
Maar Gaius, ik vervloekte de Panther met de stock gun, maar met de L100 is het een heerlijke machine!
Ik ben nog zoekende naar de juiste speelstijl denk ik. Mobiliteit is okay, pen is uitstekend, alpha is te laag en de RoF is ook net te laag vind ik. Ik speelde 'm tot nog toe meer als TD met turret, maar dan heb je niet de DPM of Alpha om fouten af te straffen merk ik. Afgelopen weekend een potje gedaan waarbij ik wat meer naar voren reed (support voor de heavies) en dat ging eigenlijk best okay. Geen superpot qua damage, maar wel een heerlijk gevoel door een flankende T28 HTC te solo'en (als je weet waar je moet schieten is het echt een xp-pinata :D ). Misschien moet ik dat meer proberen.

Overigens heb ik ook een Panther 88, en die vind ik wel fijn spelen (kreeg laatst wel het verwijt van een IS-7 dat ik de pot vergooide tegen een IS-4. Ja tuurlijk, bottom tier in een glass canon tegen een top tier heavy in een corridor map en het is mijn schuld dat we verliezen :+). De VK3002M vond ik óók fijn spelen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Eensch, ondanks de lage alpha bevalt de Panther mij ook zeer goed. Geweldige pen voor een t7 medium en met die 1300 hp hoef je echt niet de hele pot te snipen op afstand. Vaak heerlijk om op t eind met je gewicht en snelheid een heavy te rammen en te out--dpm-en :p

Ik heb toch vrij veel (bijna de helft) premium tanks die ik graag gebruik voor snelle starts.. Voorbeeld: Ik wil in de toekomst de ruski Td line starten en ik had door de Domination mode een 100% IS7 crew over, deze heb ik vorig weekend (2x crew xp) in mn 2 ruski premium heavies opgetraind, maar dan met crew skills voor een td. Zo kan ik dus in record time richting mn eerste 100% crew skill trainen, waarbij ik het laatste stukje richting sixth sense op de commander eventueel overbrug met free xp conversion (kan tot 1 sept).

Daarna starten ze iin de TD welliswaar op 80% (silver retraining naar ander tank type) maar wel met 6th sense en bijna 100% camo ::)

EDIT: ik heb ook 8k games en diverse crews op hun 4e skill, meeste crew ziitten op 2 skills en bijna elke tank heeft 6th sense. De grap is dat ik maar een paar premiiums heb gekocht, de rest heb ik cadeau gehad of verdiend met missies :)

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 26-08-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
Lekker avondje. _/-\o_

T10 35% winchance potje. Carry much?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kr27jJ5h.jpg

LT15 (T28) + Ace op Mines gehaald met 3600 damage done in WZ-132. _O- 1500 base xp. _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d0EIpqBh.jpg

En op de valreep het potje nadat m'n Centurion elite is geworden nog even een ace gescoord. Linkerflank gepushed en hulldown achter dat heuveltje één voor één hun TD's afgeschoten. Steel wall en scout. :9
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CBV6TZ7h.jpg

• Gaius
  • Niet online
Gisteren m'n Ace in de T1 Heavy behaald. Voelde als een erg makkelijke Ace, ik speelde ook niet goed. Ik had wel veel geluk. Lekker yolo ergens de hoek omscheuren, en heb een SU-85 voor me en een full health KV-1 achter me. De KV-1 raakt me 2x in m'n achterkant, terwijl ik de SU-85 sloop. Inmiddels zit ik nog op half health ofzo. Draai me om, bounce een shot van de KV-1, raak de KV-1 één keer en zet 'm in de brand. Hij gebruikt z'n brandblusser, ik bounce nog een schot van 'm, en schiet 'm wéér in de fik. :D

Daarna nog wat damage gefarmed, op o.a. nog een KV-1 die ook al op me bouncet. 1100xp, blijkbaar voldoende voor een Ace. :)

De hele sessie ging lekker gister. 7 potjes, 7 gewonnen met gemiddeld 2800 wn8. En heb bíjna een Amerikaanse commander met 6th sense in de M4. Oh, en ik kwam erachter dat ik nog maar 2 HT missies hoef te doen voor m'n volgende dame, dus wellicht dat ik dan toch binnenkort een vrouwelijke commander in de Chaffee kan zetten om daar ook tenminste 6th sense in te hebben. :)

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
T1 is inderaad wel een troll tank als je toptier bent en veel mensen vinden het niets dus de lat voor ace ligt lekker laag.

• _Anvil_
Grappig eigenlijk, dat de T1 hvy zo weinig fans heeft. De mobiliteit ivm de kv1 en church1 is super en als je angled is de armor aan de voorkant prima. Als je low tier bent speel je hem als een medium. Verder zorgt de speed icm het gewicht voor prachtige ram kills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Het is rustig op het forum. Net als de wargaming special info.

Heeft iemand al iets vernomen van de special voor dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33
O_A_B schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:56:
Het is rustig op het forum. Net als de wargaming special info.

Heeft iemand al iets vernomen van de special voor dit weekend?
Extra xp / free xp volgens mij en bij 40 wins in de top x een toolbox en bino's

Volgens mij een week lang.

Dit allemaal uit het blote hoofd.
In game kun je bij missions zien wat er aan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
JulesvH schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:16:
[...]

Extra xp / free xp volgens mij en bij 40 wins in de top x een toolbox en bino's

Volgens mij een week lang.

Dit allemaal uit het blote hoofd.
In game kun je bij missions zien wat er aan komt.
Hoop dat het klopt mbt de toolbox en bino bij 40 wins (in top X) over een week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ze zijn weer lekker laat met de weekend-special, word alsmaar later met die Russen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Vedrano schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:59:
Ze zijn weer lekker laat met de weekend-special, word alsmaar later met die Russen,
het staat al 2 dagen in het missions and specials overzicht in je garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vedrano schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:59:
Best lastig om op Missions en dan Missions and Specials te klikken blijkbaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hordlkd.jpg

En zoals vorst8 zegt, het staat er al 2 dagen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33
40 wins per dag trouwens. Met een dagelijkse reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
JulesvH schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:37:
40 wins per dag trouwens. Met een dagelijkse reset
is toch wel te doen.
ff t67 en bromwell van stal halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
lol, 40 wins per dag @50% WR is 80 potjes, reken ff uit hoeveel tijd dat is...8u ongeveer...als je dat haalt ben je verslaafde puber of werkloze, of je hebt gewoon een serieus probleem in je leventje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
bonus code: PXPRM07Q. 3 dagen premium ivm PAX
Verlopen

[ Voor 15% gewijzigd door GlorixJim op 29-08-2015 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
tnx,

Werkt :-)
Nu drie dagen buffelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Iemand de 59-Patton al is tegen gekomen, tier 8 Chinese medium. Gigantische pukkel op z'n turret en werd verder slecht gespeeld door een review account. Quit before end of battle, good job WG review team...

Maar het lijkt dus wel een slechte versie van de type59.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
_Anvil_ schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:01:
lol, 40 wins per dag @50% WR is 80 potjes, reken ff uit hoeveel tijd dat is...8u ongeveer...als je dat haalt ben je verslaafde puber of werkloze, of je hebt gewoon een serieus probleem in je leventje ;)
t67 65% winst op een potje of 9000, bromwell 67%. dus hoogstens 65 potjes, geen 80 en op t5 en t6 duurt een gemiddeld potje hoogstens 5 min, dus max 2.5 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Pfff, worstelen met de T28 MT-3 missie. 750 dmg in de eerste 2 minuten van de game en dan nog overleven.

Hoogste medium is mijn Panther 2. Die 750 dmg lukt dan soms wel (in een soort van yolo rush), maar dan ben je al gauw afhankelijk van je team of zij wel achter je aan komen om je uit de nood te redden. Erg vervelende missie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tja, ik heb ook een 63% tank, alleen haal ik die WR natuurlijk niet als ik een missie wil grinden :)

5min x 65 potjes is overigens 5,5 uur, dus ik hoop dat je ook nog lekker gezond buiten gaat spelen met je vriendjes af en toe ;)

Serieus: wat is het met dit spel, dat volwassen mannen met tegenzin een half weekend achter een pc laat grinden om iets met een waarde van 3 euro oid vrij te spelen. Zie het ook bij clanleden, ze hebben er allang geen lol meer in, maar "moeten" het halen. Ik had dat zelf alleen met TogTober, maar die was vrij makkelijk te doen. Don't get me started on the wz-111 missies, get a frikkin life denk ik dan ;)

EDIT: dank voor die bonus code, maar kan ik hem ook dinsdag oid intikken nog??

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 29-08-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
glorixjim schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:39:
bonus code: PXPRM07Q. 3 dagen premium ivm PAX
Code is op : (was 25.000 x geldig)

https://twitter.com/worldoftanks/status/637389454550941696

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
en de WoWs code PAXBONUS2015 ? Ook verlopen zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Yup, ook net gepost op het andere forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Dweebus schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:18:
Pfff, worstelen met de T28 MT-3 missie. 750 dmg in de eerste 2 minuten van de game en dan nog overleven.

Hoogste medium is mijn Panther 2. Die 750 dmg lukt dan soms wel (in een soort van yolo rush), maar dan ben je al gauw afhankelijk van je team of zij wel achter je aan komen om je uit de nood te redden. Erg vervelende missie :p
Gisteravond gehaald met de Panther 1, komt vanzelf bij de juist map en situatie. Ik ging snel de hill op bij Mines en mn gun was roodgloeiend na 2 minuten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag toch maar even de Cromwell B en Rudy gekocht voor de crew te trainen voor mijn t7-t10 Engelse meds en de rudy voor mijn A44->Object 430 lijn :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Huh, is de crommy b nog te koop dan ergens, of losse code?

Ding is trouwens schandalig OP voor een premium, en het aantal sealclubbin' unicums op t6 stronghold is vervelend hoog door dat ding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

3 tientjes inclusief 2000 goud en 30 dagen premium. :)

Gewoon in de shop

[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 29-08-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
_Anvil_ schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:35:

Ding is trouwens schandalig OP voor een premium, en het aantal sealclubbin' unicums op t6 stronghold is vervelend hoog door dat ding :(
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/

En wij gebruiken de Cromwell B niet zo heel vaak ;) Vaak genoeg Type 64's en Rudy's.
Maarja t6 SH is easy money :+ 2-3 minuten en je hebt 50-60k credits :)

[ Voor 18% gewijzigd door wsLy op 29-08-2015 09:39 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:49

StarWing

Huh ?!?

OMG, net een super pot gehad met de M6:
Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Defender, Reaper, Master Gunner,...
Pools Medal, Pascucci's Medal, De Langlade Medal, Kolobanov's Medal
en nog een Ace erbij ook.
19.6K WN8

http://wotreplays.com/site/2115681#stats

[ Voor 14% gewijzigd door StarWing op 29-08-2015 12:33 ]

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
StarWing schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:12:
OMG, net een super pot gehad met de M6:
Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Defender, Reaper, Master Gunner,...
Pools Medal, Pascucci's Medal, De Langlade Medal, Kolobanov's Medal
en nog een Ace erbij ook.
19.6K WN8

http://wotreplays.com/site/2115681#stats
Mooie pot :) Ik heb de replay even bekeken en ik moet zeggen dat je die battle zeer goed hebt aangepakt.
Stuur de replay even door naar Mr_Size of Quickybaby, misschien dat een van hun twee er een YT filmpje van willen maken.

Keep it up d:)b

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

^^ thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
_Anvil_ schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:35:

bromwell is inderdaad bijna OP, maar dat is de gewone cromwell ook, zeker als je ze beide hebt en de crew wisseld.

3e gunmark op de cromwell net gehaald, 93% op de bromwell met 67% winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb je een vriendschapsverzoek en bericht gestuurd ingame. Moet je maar eens kijken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:07:
[...]

Ik heb je een vriendschapsverzoek en bericht gestuurd ingame. Moet je maar eens kijken.
Don't accept that invite! It's a trap! :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing

StarWing

Huh ?!?

Too Late :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:27:
Vandaag toch maar even de Cromwell B en Rudy gekocht voor de crew te trainen voor mijn t7-t10 Engelse meds en de rudy voor mijn A44->Object 430 lijn :)
Aangezien ik een grind gestart ben voor T6-T10 UK meds overweeg ik ook een Cromwell B. Waarschijnlijk druk ik over 3 biertjes in een opwelling op deckoopknop :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Er is geen enkele reden om de Bromwell niet te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

User schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:12:
+1

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zie je die 'duim omhoog'-knop in de rechterbovenhoek van mijn post?

Jep.

Edit: Je hebt um gevonden zie ik. :P

[ Voor 9% gewijzigd door User op 29-08-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Nu al weer een aantal dagen aan het spelen en ben begonnen met de duitse TD lijn richting de waffel e100.
Aangezien ik eigenlijk een heavy speler ben moet het spelen met een TD eigenlijk nog helemaal leren.
Is de WT auf E100 lijn dan een goede lijn? Sowieso iemand goede algemene tips met betrekking tot TD's?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
De Bromwell print trouwens credits. Gewone average game zonder bonus in SH is iets van 30k.. Met bonus 60-70k.

Daarstraks volgens mij een dikke 1,5 miljoen bij elkaar gespeeld :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ok, ok... jullie hoeven niet zo te pushen hoor, ik heb hem al gekocht :P

thijsco19 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:35:
Nu al weer een aantal dagen aan het spelen en ben begonnen met de duitse TD lijn richting de waffel e100.
Aangezien ik eigenlijk een heavy speler ben moet het spelen met een TD eigenlijk nog helemaal leren.
Is de WT auf E100 lijn dan een goede lijn? Sowieso iemand goede algemene tips met betrekking tot TD's?
Ik weet niet waar je precies bent in die lijn, maar w.m.b. gaat het ongeveer zo:
Marder !!: Heerlijke gun op de lage tier. Campen en snipen.
Marder 38T: Misbruik je snelheid, camp en ROF. Gebruik gold voor je lage pen. Heerlijke TD.
Panzersouffle: Beetje hit and miss. De Deathtoaster heeft een erg goede gun, maar kleine arc en kan geen stootje hebben. Goed schuilen.
Nashorn: Een van de fijnste non-turreted TD's. Geweldige gun, goede mobiliteit, maar zorg dat je gebruik maakt van je camo.
St. Emil: FREE XP!!!
Borsig: Hide and snipe.
WT 4 & WT E100: van hetzelfde.

Camo is je vriend op deze lijn. Doe precies wat je in je heavies NIET deed en het komt goed :P

[ Voor 88% gewijzigd door Edmin op 29-08-2015 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Lol, Wargaming zou jullie echt quantum korting moeten geven onderhand. Heb al sinds maart geen euro meer aan het spel uitgegeven en het lukt vrij aardig dit vol te houden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
_Anvil_ schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:23:
Lol, Wargaming zou jullie echt quantum korting moeten geven onderhand. Heb al sinds maart geen euro meer aan het spel uitgegeven en het lukt vrij aardig dit vol te houden :)
-1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 21:12:
Waarom zou ik 'm moeten kopen dan?
Ik heb de standaard Cromwell onlangs terug gekocht, crew met 4 skills, heel de medium line al unlocked, 3e gunmark, een paar andere premiums als creditmakers, speel geen strongholds en ik lees dat de premium versie niet zo heel veel verschilt van de standaard. Wat zou dan de reden kunnen zijn dat ik 30 euri zou aftikken?

Ik twijfel of ik m zou kopen, maar t gezonde verstand zegt me t niet te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

WTH heeft gezond verstand ermee te maken? SerB eist je creditcard! Betaal en zie je WN8 stijgen tot ongekende hoogtes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
_Anvil_ schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:26:
[...]

Gisteravond gehaald met de Panther 1, komt vanzelf bij de juist map en situatie. Ik ging snel de hill op bij Mines en mn gun was roodgloeiend na 2 minuten 8)
Lol, vandaag 1e potje haal ik hem...
Ook maar geprobeerd met Panther 1. Met een vrij gunstige match making. Wel tier 8, maar een vrij beperkte tegenstander qua IQ :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:35

thijsco19

KTM 990 SMT

Edmin schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:15:
Ok, ok... jullie hoeven niet zo te pushen hoor, ik heb hem al gekocht :P

[...]

Ik weet niet waar je precies bent in die lijn, maar w.m.b. gaat het ongeveer zo:
Marder !!: Heerlijke gun op de lage tier. Campen en snipen.
Marder 38T: Misbruik je snelheid, camp en ROF. Gebruik gold voor je lage pen. Heerlijke TD.
Panzersouffle: Beetje hit and miss. De Deathtoaster heeft een erg goede gun, maar kleine arc en kan geen stootje hebben. Goed schuilen.
Nashorn: Een van de fijnste non-turreted TD's. Geweldige gun, goede mobiliteit, maar zorg dat je gebruik maakt van je camo.
St. Emil: FREE XP!!!
Borsig: Hide and snipe.
WT 4 & WT E100: van hetzelfde.

Camo is je vriend op deze lijn. Doe precies wat je in je heavies NIET deed en het komt goed :P
Thanks, ben nu bij de 38T maar kan er nog niet helemaal mee overweg.
Ik zal waarschijnlijk wel tot de Borsig gaan (als ik daar überhaupt al kom :+ ).

Ik zal dus op zoek moeten gaan naar goede TD spots, meeste maps zijn al weer anders dan ik gewend ben dus dat is ook een uitdaging.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:42:
[...]

Waarom zou ik 'm moeten kopen dan?
Ik heb de standaard Cromwell onlangs terug gekocht, crew met 4 skills, heel de medium line al unlocked, 3e gunmark, een paar andere premiums als creditmakers, speel geen strongholds en ik lees dat de premium versie niet zo heel veel verschilt van de standaard. Wat zou dan de reden kunnen zijn dat ik 30 euri zou aftikken?

Ik twijfel of ik m zou kopen, maar t gezonde verstand zegt me t niet te doen....
Bromwell is beter dan de Cromwell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

thijsco19 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:09:
[...]

Thanks, ben nu bij de 38T maar kan er nog niet helemaal mee overweg.
Ik zal waarschijnlijk wel tot de Borsig gaan (als ik daar überhaupt al kom :+ ).

Ik zal dus op zoek moeten gaan naar goede TD spots, meeste maps zijn al weer anders dan ik gewend ben dus dat is ook een uitdaging.
Ik ben na de heavies (IS-3 en E-75 lijnen) begonnen met de 'andere' Duitse TD lijn en die vond ik een stuk minder leuk. De lijn die je nu speelt is er eentje van Glass canons en dat moet je liggen. Je al bijna geen schot blokken met je armor, maar als je goed gebruik maakt van de spotting mechanics en camo kan je enorm huishouden. Laatst had ik in de Marder 38T nog 8 kills op een Tier 6 pot en de enige reden dat het niet meer was, is omdat de munitie op was. Have fun! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
VK4502P Ausf b stronk tanku. Battle was op Malinovka, gelukkig bleven ze dit keer WEL op me schieten :P
Uiteindelijk ben ik het veld gewoon opgereden, *ding ding ding ding*
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CeA95Bw.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door wsLy op 30-08-2015 09:00 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
wsLy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:00:
VK4502P Ausf b stronk tanku. Battle was op Malinovka, gelukkig bleven ze dit keer WEL op me schieten :P
[afbeelding]
Grats! Ik wil ook wel op je schieten hoor... :+ O-)

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/image/ontrack_rev_684.png

[ Voor 9% gewijzigd door GJP80 op 30-08-2015 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
lol'd :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-07 13:23
Tip: Sommige gewonnen personal reserves kun je maar tot 1 september gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Tog be praised :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
wsLy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:00:
[afbeelding]
7900 blocked damage in T32, maar niet genoeg damage gedaan voor Sturdy Armor. :F :'( Het is wel een mooi geluid wanneer 5-6 TD's continu op je staan te schieten, dingdingdingdingdingdingpendingdingdingpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Blerg, gister was compensatiedag van de matchmaker. Iedere topsessie wordt gecompenseerd met een crapsessie waarin je constant bottom tier moet zijn. :P

Natuurlijk gewoon stug blijven doorspelen in tanks die daar dan eigenlijk niet echt geschikt voor zijn... Volgende keer moet ik misschien maar gaan voor een tank met een gun die ook presteert als je bottom tier bent (Panther wellicht? Of de Tiger?). Maar goed, ik heb nu op een haar na 6th sense in m'n M4, dat zal die grind ook weer iets makkelijker maken. :)

Oh, en tegen de adviezen hier in toch maar de 100mm op de IS gezet. Die 122mm kan ik echt niet mee werken. Ik zou eigenlijk de KV-lijn gaan proberen, maar toen kwam ik erachter dat de KV-3 diezelfde 122mm gun heeft... Dan maar even doorbijten in de IS en hopen dat de IS-3 het waard is. en wellicht ga ik de IS toch nog wel waarderen op termijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

High pen guns zijn altijd fijn wanneer je bottom tier bent. De Tiger en de Panther zijn daar goede voorbeelden van. Echter, het belangrijkste is dat je je rol aanpast aan je Tier-indeling. Ook als bottom Tier heavy kun je nuttig zjn, als je maar niet probeert in je eentje een hele flank te dichten :P

Die Cromwell B is echt een heerlijke tank. Jammer dat ik me er nog niet goed in beweeg. Wat me dankzij dit gebakje echter opvalt is dat hij als platform zo veel stabieler is dan bijvoorbeeld de Panther. Vooral Duitse tanks schommelen enorm wanneer je tot stilstand komt. Daar heeft de Cromwell geen last van. Stoppen vanuit 60+ km/h en je staat bijna direct stokstijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
Edmin schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:07:
High pen guns zijn altijd fijn wanneer je bottom tier bent. De Tiger en de Panther zijn daar goede voorbeelden van. Echter, het belangrijkste is dat je je rol aanpast aan je Tier-indeling. Ook als bottom Tier heavy kun je nuttig zjn, als je maar niet probeert in je eentje een hele flank te dichten :P

Die Cromwell B is echt een heerlijke tank. Jammer dat ik me er nog niet goed in beweeg. Wat me dankzij dit gebakje echter opvalt is dat hij als platform zo veel stabieler is dan bijvoorbeeld de Panther. Vooral Duitse tanks schommelen enorm wanneer je tot stilstand komt. Daar heeft de Cromwell geen last van. Stoppen vanuit 60+ km/h en je staat bijna direct stokstijf.
Dat komt omdat de Duitse tanks veelal een stuk zwaarder waren dan de Britse tanks, bij het optrekken en afremmen schommelen ze daarom een beetje. Rijdend daarentegen was de Panther een van de meest stabiele tanks van WW2, al denkt WarGaming daar natuurlijk anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De implementatie van de Physics rond de ophanging is gewoon ruk. Als ik in de Panther over een kiezelsteentje rij wijst mijn richtmerk direct naar de zon. Dikke BS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Edmin schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:15:
De slechte arc van de Deathtoaster is alleen met de top gun. Gebruik de 2e gun, sla de top gun over. Arc is dan juist een pluspunt omdat die zo breed is. Je mist alleen wat pen, maar als je daar 16.5k xp mee kan grinden voor de topgun, dan kan je de laatste 10k extra richting Nashorn er ook wel mee doen.

Vind de Nashorn ook erg goed. Alleen jammer dat ze de viewrange generfed hebben. Nu heb je met Dicker Max een betere TD (nog wel de 400m viewrange) en nog eens premium ook.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nashorn > Dicker Max, wmb:
http://tank-compare.com/e...56&T2=479I158I109I584I141

Betere ROF, meer pen, hogere DPM en betere PtW ratio. Die 40 meter viewrange en 30mm front armor kan me dan gestolen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Edmin schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:12:

Betere ROF, meer pen, hogere DPM en betere PtW ratio. Die 40 meter viewrange en 30mm front armor kan me dan gestolen worden.
De armor moet je het ook niet voor doen, maar op het moment dat je nog alleen over bent zul je zeker op de open maps beter met de Dicker Max uit de voeten kunnen. Je zult voor jezelf moeten spotten, daarbij is premium income en crew training natuurlijk mooi meegenomen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:12:

DPM is leuk als je in je bosje ongespot kan zitten. Heb je alleen niet zoveel als je afhankelijk bent van je team voor spots. Met viewrange kan je in ieder geval voor jezelf spotten.
En verder wat Frunz zegt:
Frunz schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:37:
De armor moet je het ook niet voor doen, maar op het moment dat je nog alleen over bent zul je zeker op de open maps beter met de Dicker Max uit de voeten kunnen. Je zult voor jezelf moeten spotten, daarbij is premium income en crew training natuurlijk mooi meegenomen.
Vergeet de Gun Depression van de Dicker Max niet, iets wat de Nashorn totaal niet heeft. Daardoor is dat kleine beetje extra front armour ook wel fijn.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Al bijna 3 maanden dit spel niet meer opgestart, wel even de CT kort getest en dat motiveert niet echt met die boxtanks. Ik wacht nog even tot het einde van het jaar misschien is er in die tijd wel een leuke update uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Hmmmm, Obj 268 top of the tree volgenede twee weken. Nu de grote vraag, zal ik hem eindelijk kopen, of is hij nog steeds saai genoeg om hem te negeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:25
iTitus schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:40:
Hmmmm, Obj 268 top of the tree volgenede twee weken. Nu de grote vraag, zal ik hem eindelijk kopen, of is hij nog steeds saai genoeg om hem te negeren :P
Dat ligt er natuurlijk aan of je een passieve (a.k.a campende) TD speler bent, of een agressieve.
Pagina: 1 ... 5 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift