[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.903 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-08 14:40
Frunz schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:17:
Iemand de 59-Patton al is tegen gekomen, tier 8 Chinese medium. Gigantische pukkel op z'n turret en werd verder slecht gespeeld door een review account. Quit before end of battle, good job WG review team...

Maar het lijkt dus wel een slechte versie van de type59.
Yup, kwam hem gister tegen in ons team. WG_reviewer met verder alleen Scorpion (US) en KanonenJagdPanzer in zn tanklist. Speelde best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
M411007 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:28:
[...]

Yup, kwam hem gister tegen in ons team. WG_reviewer met verder alleen Scorpion (US) en KanonenJagdPanzer in zn tanklist. Speelde best goed.
Vandaag weer één tegen gekomen (WG_reviewer_12, de vorige die ik tegenkwam was 11), maar weer een bijzonder potje. 1 schot raak en verder alleen maar shells gekopt, het lijkt er echt op dat dit ding een uiterst zwakke premium gaat worden.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
9.10 komt ook snel uit voor m'n gevoel.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33
Nieuwe missie deze maand waarmee je de wz111 ( chinese heavy premium t8 ) kunt vrijspelen.
Je moet met iedere natie 135.000 damage doen en met die natie 135 voertuigen vernietigen. Alle tiers gelden. Vanaf tier 6. Er schijnt een regeling te komen waarmee je naties kunt overslaan mocht je er bijvoorbeeld geen tanks van hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door JulesvH op 01-09-2015 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:06

jdh009

FP ProMod
JulesvH schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:45:
Nieuwe missie deze maand waarmee je de wz111 ( chinese heavy premium t8 ) kunt vrijspelen.
Je moet met iedere natie 135.000 damage doen en met die natie 135 voertuigen vernietigen. Alle tiers gelden. Er schijnt een regeling te komen waarmee je naties kunt overslaan mocht je er bijvoorbeeld geen tanks van hebben.
Kost je natuurlijk wel 10+ euro per land.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 12:39
Goh, konden ze geen nieuwe missie verzinnen? Dan halen we er gewoon één uit de 'oude' doos van een half jaar geleden. Copy paste, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Joh, beetje zinloos.

De echte no lifers hebben de WZ111 al tijdens de feestdagen gegrind en degenen die het geld er voor over hadden hebben hem toen al (deels) gekocht. De rest had er toen niet genoeg tijd/geld voor over, dus waarom zou dat nu anders zijn??

In other news: wat is een t8 grind lang zeg zonder premium account (hiermee heb ik eerder diit jaar wel in 3 maanden grinden de e75 en e100 unlocked)... heb nu de JP2 en de Caernavron met alle modules, maar het duurt nog 5 maanden voor ik mn 2e tier 9 heb op deze manier :(

Verder kan vooral bij de Caravan de liefde maar niet echt komen, feitelijk een centurion met kapotte motor... leuk dat ie redelijk mobiel is (zeker na de churchills) en goed hulldown kan, maar gezien de lage alpha en RoF kan hij gewoon niet mee komen met de "echte" t8 heavies... Ow en wat heb ik aan die B barrel gun, belachelijk veel xp voor nagenoeg dezelfde gun??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
http://bustandreporthackers.my-free.website/

Uitkijken met de hacks jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
iTitus schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:40:
Hmmmm, Obj 268 top of the tree volgenede twee weken. Nu de grote vraag, zal ik hem eindelijk kopen, of is hij nog steeds saai genoeg om hem te negeren :P
Dacht 3rd mark op 268 te halen daar ik al op 90% zat, na wat games ( 30-50 games ) gespeeld te hebben ben ik er achter gekomen dat zulke td's niet meer in de huidige meta op EU server vallen. Games duren te kort om damage te farmen ( lees 4k avg ) gemiddelde gametime lijkt tegenwoordig wel 4 minuten ( half jaar geleden werd ik al gefrusteerd als het 5 minuten was )

Daarnaast is elke map peekaboo heavy galore met haast geen ruimte om 268 goed te kunnen gebruiken. Ook ben ik nog steeds boos over de nerf die 268 heeft gehad, heeft heel deze tank voor mij vernield ( was mijn favoriete tank voor de nerf ) Daarnaast heeft dit geen armor en een shell speed van een slak.

Maar als je geen eisen stelt en lekker achterin wil snipen en blij bent met 1,5k- 2,5k damage is het een goede td die je elke game dit wel zal geven. Maar dan kan je net zo goed een WTF E100 pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
263 daar in tegen _/-\o_

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ja ik zie je steel wall hier en steel wall daar vaak genoeg voorbij komen, maar ik zou niet weten waar dat armor zit. Ja ufp is zeer goed gearmored. maar daar heb je alles genoemd, Mantle wordt door 250 pen guns gepenned, cheeks van superstructure met prem shells ( rond de 300 effective )

Gun depression en arc in combinatie met een ontiegelijke bloom op de gun zorgt ervoor dat de gun niet fijn werkt. Dat met de lage alpha van 550 ( altijd leuk als een IS7 meer damage doet dan jou ) met een DPM die je haast niet kan toepassen is het niet echt een goede td.

Eigenlijk is dit wat mij zwaar frusteert aan de 263 die gun bloom is zo onwijs slecht dat je een kwartier nodig hebt om te aimen. Je krijgt dus altijd een schot terug in je mantle voordat jij goed geaimed hebt.

Ik wordt ook bijna nooit in me LFP geraakt niemand aimed daar eigenlijk op, alles wordt op de mantle geschoten. Op die ene FV 183 na die me lfp met hesh pende 8)7

Ik heb dan liever de 268 Alpha/ DPM dan kan ik tenminste effectief traden
8.90 sec reload voor 550 alpha voor 263. tegenover 13,05 sec reload voor 750 alpha voor 268.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Zitten alleen maar NA accounts tussen. :-) Er zijn blijkbaar geen EU cheaters... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gastje heeft zeker nog nooit van S3ALpack gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Goh.. wanneer waren de vorige WZ-111 missies ook alweer? Begin dit jaar toch? Nja... Nu zijn er alweer missies voor de WZ-111.. 135.000 damage en 135 kills per natie heb je nodig.

Volgens mij heeft het nu trouwens geen zin meer om deze missie te voltooien om het goud te krijgen, als ik het goed heb krijg je nu alleen credits als compensatie, zoiets heb ik gelezen op Reddit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SxGqaGL.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
Yup, eigenlijk alleen geschikt voor noobs die hem nog niet hebben, zoals ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
wsLy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:
Goh.. wanneer waren de vorige WZ-111 missies ook alweer? Begin dit jaar toch? Nja... Nu zijn er alweer missies voor de WZ-111.. 135.000 damage en 135 kills per natie heb je nodig.

Volgens mij heeft het nu trouwens geen zin meer om deze missie te voltooien om het goud te krijgen, als ik het goed heb krijg je nu alleen credits als compensatie, zoiets heb ik gelezen op Reddit.

[afbeelding]
Iig is ie nu makkelijker dan vorige keer ;)
Je krijgt volgens de WoT site 4.9 mil : Important: If you already have the tank in your garage and complete the mission, you will be credited with compensation of 4,900,000.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

iTitus schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:05:
Yup, eigenlijk alleen geschikt voor noobs die hem nog niet hebben, zoals ik :D
x2 :>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Mjah ik laat hem wel aan me voorbij gaan, zelfs al zou ik een aantal tokens kopen moet ik nog iets van 20 matches per dag doen, dat haal ik nu echt niet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
De damage is het probleem niet alleen de kills zorgen ervoor dat dit erg lang gaat duren. 135 kills is met een avg van 2 kills per game nog 70 games spelen x 7 naties 490 games om deze missie te halen ongeveer. Zeker niet waard voor een tank die pas geleden al is uitgebracht met een missie.

Ook weer typisch EU om weer iets uit te kast te halen wat je een halfjaar geleden al gedaan hebt. Want waarom zou je iets nieuws verzinnen als je nog een cashcow hebt liggen.

Ik heb de vorige keer de missie gehaald en moet zeggen dat het toen erg leuk spelen was. Laten we hopen dat average game time hierdoor weer wat omhoog gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het mooie is wel dat door die vereiste 135 kils een eis ligt die niet direct makkelijker is als je premium speelt.

Het nadeel is dat er lekker ge-killstealt gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
redwing schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:07:
[...]

Iig is ie nu makkelijker dan vorige keer ;)
Je krijgt volgens de WoT site 4.9 mil : Important: If you already have the tank in your garage and complete the mission, you will be credited with compensation of 4,900,000.
Die 7 dagen premium en 4.9 miljoen credits zijn het niet waard om er zoveel tijd in te gaan steken. Dan ga ik wel gewoon Strongholds spelen met credit bonus :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:08:
[...]

Die 7 dagen premium en 4.9 miljoen credits zijn het niet waard om er zoveel tijd in te gaan steken. Dan ga ik wel gewoon Strongholds spelen met credit bonus :P
Precies dan heb je dat in waarschijnlijk 2-3 sessies als je met een prem tank speelt:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:37
wsLy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:08:
[...]
Klopt, als je de tank al hebt zijn er snellere manieren om aan credits te komen. Zo indrukwekkend zijn die 4.9 mil credits nu ook weer niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
9.10 patch is te downloaden, nu ff wachten tot de servers weer online zijn.
SD client patch was niet zo groot, iets van 500-600 Mb daarna haalt hij de HD client binnen (als je die hebt draaien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 12:39
Ik hoop niet dat gisteravond een voorbode is van wat er de komende maand staat te wachten. Het lijkt wel of iedere tomaat onder z'n plant vandaan gekropen is om te spelen (weer een poging doen voor een gratis tonk?).

24 potjes, 33% winrate, 1800wn8. Zelfs met platoon was er geen houden aan. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

J0rn schreef op woensdag 02 september 2015 @ 06:37:
9.10 patch is te downloaden, nu ff wachten tot de servers weer online zijn.
SD client patch was niet zo groot, iets van 500-600 Mb daarna haalt hij de HD client binnen (als je die hebt draaien)
Hmmm... Ik heb alleen die 500+MB binnen gehaald, niets er achteraan. Dacht toch echt dat ik de HD client draaide. Even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Gister avond heb ik een heerlijke pot in mijn Jagdpanther tot mijn ammorack beschadigd is. Kom ik er achter dat het keyboard niet meer reageerd. :? Althans de cijfer toetsen. Dus kon geen module repareren, geen crew herstellen of ammo wisselen.

Sta ik met een lange reload nog een tijdje van alles te bounchen (wist niet dat dat zo goed kon in mn JP) en wordt uiteindelijk uitgeschakeld. ;(

Hebben jullie hier ook wel eens last van of heb ik toevallig een verkeerde toets combi aangeraakt. Ik speel eigenlijk alleen met muis en gebruik keyboard alleen voor genoemde acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik had in mijn Cromwell precies hetzelfde. Kon mijn repairkit niet gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja zeer irritante bug! Bij mij los ik dat op door even alt + enter te doen. Dan gaat hij fullscreen, en ernaar weer alt + enter voor windowed, dan reageren de toetsen weer. Geen idee hoe dit komt...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-09 16:20
Hier ook last van dat de nummer toetsen niet werken zo nu en dan.
Was wel na het overgaan op win 10, ervoor nooit last van gehad.
Kan zijn door mijn alt tab gedrag. Ik heb totaal geen geduld om te wachten tot de game begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
wesley1980 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:21:
Hier ook last van dat de nummer toetsen niet werken zo nu en dan.
Was wel na het overgaan op win 10, ervoor nooit last van gehad.
Kan zijn door mijn alt tab gedrag. Ik heb totaal geen geduld om te wachten tot de game begint.
Ik had het ook al eerder oa met w8. Zou wel willen weten waar dit door komt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
wsLy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:12:
Ja zeer irritante bug! Bij mij los ik dat op door even alt + enter te doen. Dan gaat hij fullscreen, en ernaar weer alt + enter voor windowed, dan reageren de toetsen weer. Geen idee hoe dit komt...
Dank voor de tip. Zal dit de volgende keer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Nieuw topic bij nieuwe release? :)

Net keihard EU2 onderuit midden in een battle... de servers lijken het zwaar te hebben. EU1 lijkt ook down, kan helemaal niet meer inloggen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JDbXKuJl.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Rianata op 02-09-2015 11:06 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

9.10 is voor mij sowieso nog een drama. Gisteren 100% WR in 10 potten. Vanochtend waren 5K damage en 6 kills in mijn WTpzIV niet genoeg voor de winst :/

En tot overmaat van hilariteit werd ik aan het einde van die pot door een teamlid voor noob uitgemaakt, omdat ik een E-75, T32 en $TD niet in mijn eentje aan kon :')

[ Voor 35% gewijzigd door Edmin op 02-09-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verdraaid, 1 dag voordat 9.10 uit is begeeft mijn (splinternieuwe) PC het...

En ik wou nog wel zo graag de eerste dag in een Type 5 rondrijden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Voor degene die hem al vast willen downloaden, hier de link naar de patch files:

SD Client:
http://dl.wargaming.net/w...6627_99.6523_client.patch

HD Client (toevoeging op bovenstaande)
http://dl.wargaming.net/w...7_99.6523_hdcontent.patch

Gewoon even in je WoT/updates map gooien :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kukuku wat een timing, ik ga morgen op vakantie dus dat wordt buffelen vanavond om een eerste versie van het modpack uit te brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als ik je tas voor je moet inpakken om je meer ruimte te geven hiervoor, dan doe ik dat uiteraard graag.

O-)

Eventueel ben ik ook bereid om je hele vakentie voor je uit te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

p0st schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:55:
Kukuku wat een timing, ik ga morgen op vakantie dus dat wordt buffelen vanavond om een eerste versie van het modpack uit te brengen!
Beetje doorwerken, je hebt heel de vakantie om bij te komen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

p0st schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:55:
Je laptop meenemen op vakantie om de komende week de laatste fixes van alle mods bij elkaar te zetten is zeker te veel gevraagd? :{

:P

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, terug van vakantie. Gisteren al een shitload aan YT filmpjes gemaakt, vanwege patchdag vandaag. Had er nog 2 bewaard om vandaag te doen voordat ik mijn client ging updaten naar 9.10, maar de replays wilden niet opstarten. Nou ja, dan maar de client eerst updaten en daarna alsnog die 2 replays maken. Dubbelklik op het bestand, ah WoT start op. Krijg ik die melding dat de replay niet compatibel is met de huidige client. Ja, weet ik, ignore and play anyway.

Aaaaand crash to desktop.... |:(

HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM JE REPLAYS BACKWARDS COMPATIBLE TE MAKEN WG??? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Also, wtf is deze: http://worldoftanks.eu/en...-special-earning-stripes/
More special missions confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
WoT EU1 down/busy.....

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:27:
Zo, terug van vakantie. Gisteren al een shitload aan YT filmpjes gemaakt, vanwege patchdag vandaag. Had er nog 2 bewaard om vandaag te doen voordat ik mijn client ging updaten naar 9.10, maar de replays wilden niet opstarten. Nou ja, dan maar de client eerst updaten en daarna alsnog die 2 replays maken. Dubbelklik op het bestand, ah WoT start op. Krijg ik die melding dat de replay niet compatibel is met de huidige client. Ja, weet ik, ignore and play anyway.

HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM JE REPLAYS BACKWARDS COMPATIBLE TE MAKEN WG??? :')
Bekende bug idd, je had een shortcut naar de WoT client op je desktop kunnen plaatsen en daar de replay op kunnen slepen of je replays starten vanuit de directory van de WoT client. Iets met een verkeerde path verwijzing, die kennelijk niet te patchen was met een kleine update :\

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mijn Cromwell B werd vanochtend om 8 uur trouwens al gerekt door een O-I... hoe kom je in godsnaam zo makkelijk die tree in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Also, je krijgt na 2, 5 en 10 een dag lang een IS7, T62A 50B te leen...
@Ed_L Free XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hmm ik ben benieuwd...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hallo zeg, tis sealclub time op t4.... net ff een B2 740 platoon (super-preferential matchmaking, alleen t4) gedraaid, zag elk potje hele massa's Jap t3 en t4 heavies, sodeju zeg!

Geen idee wat de specs zijn, maar het zijn voor de B2 een soort DW2-tjes, oftewel..weerloze xp pinadas :)

(valentine t4 premium werkt ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:33
Ze hebben wel een nieuw verdienmodel zo. Ook bij die earning stripes weekenden kun je weer tokens kopen voor als je een weekend mist lees ik.
Token = lot's of roebels for $erb ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:27:

/care

Gib videos. :P Compenseer je 2 weken afwezigheid maar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:47:
[...]
/care

Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:47:
/care

Heb slecht nieuws voor je User, die 2vs10 carry met die Seal maat van je is dus 1 van de video's die ik nog niet had gemaakt.. :X Ik heb hem nog wel bewaard die replay, dus ik zal het later nog eens proberen.

Enne, een nieuw filmpje is uploading atm, het komt eraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:07:
[...]

[...]

Heb slecht nieuws voor je User, die 2vs10 carry met die Seal maat van je is dus 1 van de video's die ik nog niet had gemaakt.. :X Ik heb hem nog wel bewaard die replay, dus ik zal het later nog eens proberen.
Puh-lease.

Als het goed is kan je oude versies wel ergens vandaan halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:10:
[...]
Puh-lease.

Als het goed is kan je oude versies wel ergens vandaan halen.
Klopt: http://wot.djgappa.com/

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
I know, maar vanochtend, met 9.9, deed die replay het ineens al niet meer...

Wellicht die djgappa site eens proberen ;)

Daar is hij dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:32:
Klopt, door een minipatch is paths.xml wat verkloot zodat je replays niet meer via de normale weg kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

MrJ schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:05:
[...]

Je laptop meenemen op vakantie om de komende week de laatste fixes van alle mods bij elkaar te zetten is zeker te veel gevraagd? :{

Welke laptop :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Wil ik kijken of er al mod installers terug zijn die geupdate zijn.... Aslains heeft geen download links staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Size, gib moar filmpjes.

Also, kunnen jullie weer eens niet zonder mods spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:33
User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 18:22:
Size, gib moar filmpjes.

Huh?? Werkt het ZONDER ook dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
WZ marathon staat sinds update niet meer bij missies? Meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zonder.... Mods??? Ew.

Edit:
Bazenpot net in B2, om ff een replay te maken zodat ik mods kan testen, sorry Keifront :P
Bijna 2K damage in een Tier IV game, lol
http://wotreplays.com/sit...g-p0stnl-pz_kpfw_b2_740_f

[ Voor 35% gewijzigd door p0st op 02-09-2015 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Size, gib moar filmpjes.

Ik doe eigenlijk maar 2 filmpjes per week, maar aangezien ik nog een paar dagen vakantie heb zal ik deze week 3 filmpjes doen, speciaal voor jou :)

Ik zal er vrijdag nog een maken en dan zondag nog 1.

En zonder mods, meh. XVM is wel het minste wat ik wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:56:
[...]

Ik doe eigenlijk maar 2 filmpjes per week, maar aangezien ik nog een paar dagen vakantie heb zal ik deze week 3 filmpjes doen, speciaal voor jou :)

Ik zal er vrijdag nog een maken en dan zondag nog 1.
<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:32:

Wellicht die djgappa site eens proberen ;)

Daar is hij dan:
[video]
Ja die pot was monsterlijk.....vervelend voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
Iemand hier bekend met een countdown aim timer mod ?

Ik weet dat ie er is maar kan hem nergens meer vinden

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
leekers schreef op woensdag 02 september 2015 @ 21:49:
Iemand hier bekend met een countdown aim timer mod ?

Ik weet dat ie er is maar kan hem nergens meer vinden
Countdown aim timer mod? Dafuq is dat...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

WTF is er met de servers vandaag? Lag overal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leekers
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-01-2021
wsLy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:01:
[...]

Countdown aim timer mod? Dafuq is dat...
Een teller die de aim tijd in battle scherm terug telt naar 0 (arty)

"Beautiful Clean Coal"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
leekers schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:14:
[...]

Een teller die de aim tijd in battle scherm terug telt naar 0 (arty)
Ok daar heb ik dus nog nooit van gehoord...

Overigens.. ik kwam daarstraks voor een verrassing te staan toen ik SH aan het spelen was.. Ik moest met mijn Cromwell B in een battle APCR schieten, omdat AP niet genoeg pen had, en na de battle zag ik ineens dat ik 70 goud moest betalen... Ik had zoiets van hoe kan dit in godsnaam.. Gisteren heb ik dat ding nog gespeeld en het heeft ALTIJD op credits ingesteld gestaan... Vandaag heb ik ook niks aangepast.. geen idee hoe in een keer die shells van credits naar goud zijn gegaan..
Dus mijn advies is om even je tanks te checken of alles nog goed staat ingesteld van shells...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De tering, wat een avond. Ik heb 1 unicum geteld, en 95% rode spelers. Heel af en toe wat groens er tussen, maar niet veel. Grappig vind ik dan altijd dat de enemy ook dieprode n00bs heeft, die dan ineens wel wat nuttigs doen, terwijl onze n00bs ook echt hun WN8 rating waarmaken.

Heb nog geen statistics mod, maar het zou me niet verbazen als ik nog niet eens 40% WR heb weten te halen. Echt maanden lang het niet zo bizar meegemaakt als vandaag.

Doet Titus eens een keer veel dmg in zijn arty, verliezen we nog 9 van de 10 potjes, omdat de rest van ons team (vaak onze toptiers) voor het eerst een T10 battle lijkt mee te maken.

Enige lichtpuntje van de avond is dat het me is gelukt om die bizarre light tank missie 'spot 3 enemy SPG's en cause damage or critical hits to them' te voltooien. Uiteraard in stijl dat potje gigantisch hard verloren met 15-5 ofzo, dat dan weer wel :*)

• Titus
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:40:
Doet Titus eens een keer veel dmg in zijn arty, verliezen we nog 9 van de 10 potjes, omdat de rest van ons team (vaak onze toptiers) voor het eerst een T10 battle lijkt mee te maken.
Je filmpje jinxte het, ik doe veel damage in arty in een platoon met jou :D

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 02 september 2015 @ 23:40:
De tering, wat een avond. Ik heb 1 unicum geteld, en 95% rode spelers. Heel af en toe wat groens er tussen, maar niet veel. Grappig vind ik dan altijd dat de enemy ook dieprode n00bs heeft, die dan ineens wel wat nuttigs doen, terwijl onze n00bs ook echt hun WN8 rating waarmaken.
Irritant is dat he. Vriend van me gebruikt ook die xvm-winrate-voorspeller en voor m'n gevoel komt ie vaker uit als ik 'm als volgt interpreteer: een winchance onder de 50% klopt, en een winchance boven de 50% is eigenlijk losechance. :+

Gister nog wel rotgelachen. Spannende pot op Westfield, uiteindelijk is het m'n platoonmaat (wn8 van ca. 1600) in een Tiger I met nog 350hp tegen een dieprode Hellcat (dieprood, maar wel al 4 kills), hp onbekend. Anyway, platoonmaat gaat cappen, een Hellcat die ergens in ambush ligt ga je toch niet spotten tenslotte. Dus, netjes langs het huisje gezet zodat die flank veilig is. De tegenpartij begint te zeiken "no cap, coward, come and fight etc etc etc" en precies op dat moment maakt de Hellcat z'n wn8 weer volledig waar. Hij komt full speed van de heuvel om te decappen, blijkt een oneshot te zijn en m'n platoonmaat plant vrijwel direct een 88mm shell in z'n mik. Pot voorbij, gewonnen, ace + top gun voor m'n platoonmaat en (weer) niks voor de tomaat. :+
Heb nog geen statistics mod, maar het zou me niet verbazen als ik nog niet eens 40% WR heb weten te halen. Echt maanden lang het niet zo bizar meegemaakt als vandaag.
Mr_Size afgelopen 24 uur; 37 potten, 19 gewonnen met verdere stats waar ik stikjaloers op ben. :P

• _Anvil_
p0st schreef op woensdag 02 september 2015 @ 19:53:
[...]

Zonder.... Mods??? Ew.

Edit:
Bazenpot net in B2, om ff een replay te maken zodat ik mods kan testen, sorry Keifront :P
Bijna 2K damage in een Tier IV game, lol
http://wotreplays.com/sit...g-p0stnl-pz_kpfw_b2_740_f
Vies he, de B2 740.. soms heb ik de neiging even te douchen nadat ik hem gespeeld heb :)

Over OP premiums gesproken, hebben jullie die film "300"wel eens gezien??

http://wotreplays.com/sit...mmelsdorf-ronny555-at_15a

:9

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 03-09-2015 10:55 ]

• Gwatholthar
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

@_anvil_

maar geen spartan medal

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• _Anvil_
|Inderdaad niks bijzonders qua medailles of score, maar de situatie (1 vs 9, een low tier vk30.01 daargelaten) was ronduit bizar :)

Doorgaans harvest ik steel walls en anders blinkend spul met dit ding, denk dat ie zo onbekend is omdat het voor de buff (meer hp en pref. matchmacking) een slecht speelbare tank was met die 17 ponder...

• Gwatholthar
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

inderdaad. maar miste hem icm de 300 film opmerking. :)

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Verwijderd

Gaius schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:11:
[...]

Gister nog wel rotgelachen. Spannende pot op Westfield, uiteindelijk is het m'n platoonmaat (wn8 van ca. 1600) in een Tiger I met nog 350hp tegen een dieprode Hellcat (dieprood, maar wel al 4 kills), hp onbekend. Anyway, platoonmaat gaat cappen, een Hellcat die ergens in ambush ligt ga je toch niet spotten tenslotte. Dus, netjes langs het huisje gezet zodat die flank veilig is. De tegenpartij begint te zeiken "no cap, coward, come and fight etc etc etc" en precies op dat moment maakt de Hellcat z'n wn8 weer volledig waar. Hij komt full speed van de heuvel om te decappen, blijkt een oneshot te zijn en m'n platoonmaat plant vrijwel direct een 88mm shell in z'n mik. Pot voorbij, gewonnen, ace + top gun voor m'n platoonmaat en (weer) niks voor de tomaat. :+
Klinkt als een superleuke pot! :9~ Heb je daar toevallig nog een replay van? :+

Oh wacht is dit hem soms? 8)7 http://wotreplays.eu/site...tfield-richardrdb-tiger_i

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nDF6ALuESq6IB9ZWD9uos2kh/thumb.jpg

Gisteren al 4 potjes niet weten te winnen in de 13 90 en vandaag wordt de reeks vrolijk doorgezet. Ik begin het onderhand spuugzat te worden dat je in dit spel 110% afhankelijk bent zodra je geen top tier bent. Ik krijg gewoon standaard de mongolen als top tier. De T-54 in mijn team was groen. Hoe dan? Alleen maar gecamped en geen ruk gedaan. Als top tier. Well fucking played :r

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mr_Size schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:31:
[afbeelding]

Gisteren al 4 potjes niet weten te winnen in de 13 90 en vandaag wordt de reeks vrolijk doorgezet. Ik begin het onderhand spuugzat te worden dat je in dit spel 110% afhankelijk bent zodra je geen top tier bent. Ik krijg gewoon standaard de mongolen als top tier. De T-54 in mijn team was groen. Hoe dan? Alleen maar gecamped en geen ruk gedaan. Als top tier. Well fucking played :r
Groen betekent toch dat je voor iedere goede pot 3 á 4 crappotten hebt? Statistisch gezien is de kans dat je een groene speler tegenkomt in één van z'n crappotten groter dan in die ene pot die 'm weer gemiddeld groen maakt.

</groene ervaringsdeskundige>

• _Anvil_
Gwatholthar schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:46:
inderdaad. maar miste hem icm de 300 film opmerking. :)
LOL, inderdaad... ik moet meer koffie drinken :)

Wat vinden we van de Jap heavies? Vanaf tier 5/6 hebben ze serieuze armor en grote derp guns, maar toch hebben ze nog veel weg van xp pinadas.

Neem de tier 5, dat ding is giga, en dat stuk frontplate die op exact 90 graden staat en dus zero angle heeft dus ook :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
bekentenis....

ik speel al zeker een potje of 8k geen arty meer, en daarvoor amper en dacht laat ik eens wat arty missies doen. kijk even wat ik in de garage heb, 1x tier V amerikaan M41, crew op 85%

10 potjes verder .... winrate van 60% :) en een WN8 van 1000 :( .

al met al is het eigenlijk best geinig....alleen is RNG wel nog meer een factor, sommige potjes is alles raak als een laser guided bom en de pot daarna echt alles tientallen meters ernaast.

shame on me....

Verwijderd

Gaius schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:42:
[...]

Groen betekent toch dat je voor iedere goede pot 3 á 4 crappotten hebt? Statistisch gezien is de kans dat je een groene speler tegenkomt in één van z'n crappotten groter dan in die ene pot die 'm weer gemiddeld groen maakt.

</groene ervaringsdeskundige>
Dit is volgens mij gewoon een gevalletje 'account overgenomen van een ander'

http://www.noobmeter.com/player/eu/sline170/507945028/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XftHckt.jpg
Must carry harder Kappa

[ Voor 14% gewijzigd door 2crashandburn op 03-09-2015 19:39 ]

• Mr_Size
Nou, vanmiddag ging het marginaal beter dan gisteren. Het was weer ploeteren geblazen. Wel weer twee missies gedaan, dus dat is lekker. Maar buiten 2 bazenpotten met de T54E1 en een hilarische pot met de KV-2 (wel een loss, maar wat is die gun geniaal: 1000+ dmg op een Jg Tig 8,8 en dan ook nog fik erbij, enter 1300 dmg met 1 schot :+ ), weinig echt lekkere potjes gehad.

Owja, had nog een 3,4K dmg pot met de T-71 in een dikke T10 pot. Was uiteraard ook een loss, want World of Tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
sinds gisteren avond bezig met de O-Ni. Mijn eerste reactie was O-NO wat een huge tank. Maar dan echt groot als heel erg groot dan. Dit is gewoon een rijdend flatgebouw. Met alle lijnen vrijgespeeld ben ik nog nooit een tank tegengekomen dat zo groot was (behalve maus, maar die is t10). Heb ik al gezegd dat dit ding groot is? Ik ben benieuwd hoe groot de t10 dan is. Die moet zo groot zijn als een heel vakje op de map denk ik :P

Maar eigenlijk is het wel een leuke tank. De howitzer is niet zo mijn ding met zijn lange reload tijd. Maar de topgun vind ik erg goed en ook de tank is best bouncy (1700hp gebounced in eerste pot). Maar dat bouncen komt wss omdat veel spelers de tank nog niet kennen.
Denk dat het wel een gezellige grind gaat worden naar de t8.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-04 10:19
Gisteren was het dansen door de kamer toen ik LT-15 (T-55A) haalde door een rush over west te supporten op highway in mijn ru-251 :D

Voor de liefhebber: http://wotreplays.com/site/2127069

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Al die japanese heavies zijn zo onwijze nutteloze toevoeging voor WoT... ze dachten kom laten we de sloomste tanks ooit maken omdat dit in huidige meta past en laten we daarbij ook nog eens onwijs veel armor geven, maar dan wel weer zo veel dat het niet te anglen valt.

Enige wat je kan doen is klein beetje wigglingen en recht naar voren kijken. Laad iemand prem tegen je kan je al niets beginnnen, een TD met meer pen gg armor.

Ik weet het niet, het is echt een lijn voor de average player lijkt het wel. Ze zeiden nog de japanese heavies zijn voor de experienced players...ye right. Wat kan je hier nu in bepalen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Was het mensen al opgevallen dat onder de Nation-filter al de Tsjechische vlag staat?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:48:
Al die japanese heavies zijn zo onwijze nutteloze toevoeging voor WoT... ze dachten kom laten we de sloomste tanks ooit maken omdat dit in huidige meta past en laten we daarbij ook nog eens onwijs veel armor geven, maar dan wel weer zo veel dat het niet te anglen valt.

Enige wat je kan doen is klein beetje wigglingen en recht naar voren kijken. Laad iemand prem tegen je kan je al niets beginnnen, een TD met meer pen gg armor.

Ik weet het niet, het is echt een lijn voor de average player lijkt het wel. Ze zeiden nog de japanese heavies zijn voor de experienced players...ye right. Wat kan je hier nu in bepalen... :/
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Zat al hoofdschuddend het filmpje van Quickybaby te kijken toen hij deze tanklijn liet zien. Ik had gelijk zoiets van: heeft WoT dit nou echt nodig? Nog meer bs tanks met bs armor tier voor tier. En dan krijgen ze ook nog eens redelijke guns met hoge alpha en veel HP. Dat is vooral op de lagere tiers, met name T5 en T6 enorm vervelend. Die dingen hebben echt nog meer n00b protectie dan gebruikelijk.

Hebben arties deze patch btw een buff gekregen? Na 2 speeldagen in de nieuwe patch met aardig wat potjes gespeeld (>60) valt het me op dat ik veel meer last heb van arty dan voorheen. Ze weten me weer aardig goed te vinden. Toppunt gisteren was een dieprode M12 op Siegfried Line die mijn T54E1 even balanceerde voor de helft van mijn hitpoints. De plek waar ik stond? In de stad, rond de 'pocket' (zuid spawn). Had daar 2 schoten uit mijn clip gedaan en was echt net gespot: BAM, weg helft HP. Ik stond dus in de stad achter een gigantisch gebouw. Ik had echt zoiets van 'hoe de fuck is die shell guided dan?' Was echt een one in a million schot en uiteraard afgevuurd voor een tomaat, typisch WoT. Gewoon dikke BS.
Anyway, dat potje uiteindelijk wel gewonnen met 5,1K dmg done, maar dat is niet het punt :+

Maar in plaats van dat WG nou eindelijk eens wat gaat doen aan de verschrikking wat arty heet, introduceren ze zo'n onzin heavy lijn. Ik blijf er iig ver weg van voorlopig.

Ben begonnen aan de Obj 268 lijn, nu deze top of the tree is. Begonnen bij de SU85, die ik unlocked heb via de T-34 al heel lang geleden. Heb nu de 1e 85 mm gun er op, wat een absoluut drama. Slechts 2 potjes op gespeeld nog. In totaal 500 dmg ofzo gedaan, wel iets van 20 schoten afgevuurd. Gun wilde gewoon NIET doen wat ik wilde. Wel een goede crew erin (van de SU-122-44 gehaald), dus daar ligt het niet aan. Hopelijk wordt het met de 2e 85 mm gun beter. En ik kijk wel erg uit naar de SU 100 met die dodelijke 122 mm erop :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:39:
[...]

Toppunt gisteren was een dieprode M12 op Siegfried Line die mijn T54E1 even balanceerde voor de helft van mijn hitpoints.
Hehe had gisteren precies het zelfde gezien 43% winrate speler in M40/43 arty..klikte een ST1 oneshot. Raakte mij voor helft van mijn HP en nog een andere hit. Stond bovenaan van hun team. Mijn arty was blauw had geen schot geraakt...^^ keihard verloren ook.
[...]

Ben begonnen aan de Obj 268 lijn, nu deze top of the tree is. Begonnen bij de SU85, die ik unlocked heb via de T-34 al heel lang geleden. . Wel een goede crew erin (van de SU-122-44 gehaald), dus daar ligt het niet aan. Hopelijk wordt het met de 2e 85 mm gun beter. En ik kijk wel erg uit naar de SU 100 met die dodelijke 122 mm erop :9~
268 lijn is inderdaad leuk om te spelen, zeker obj 704 is de beste uit de lijn. Troll armor goede gun. De 268 is het persoonlijk niet meer waard na de nerf is dit ding echt kapot. Had voor de grap nog even de nerf opgezocht en het is de enige TD die zowel op mobility als gunstats is generfed. Laatst geprobeerd voor 3de mark te spelen, maar de huidige meta werken TD's gewoon niet meer goed. ( wss van het weekend weer eens proberen>.< ) Van favoriete tank naar afgedankte tank ^^

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 04-09-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
wsLy schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:25:
Was het mensen al opgevallen dat onder de Nation-filter al de Tsjechische vlag staat?
ja, in vanilla. Geen tech tree vlaggetje though.

@Size, Russian 268 TD line, drink Vodka and hope for the best. Wel echt een fantastische lijn tbh, ISU en 704 een hoekje om bij een heavy, oh jij had nog 750 HP, ja geangled, ja, please tell me more about that from the garage, click. Fantastisch om close combat mee te gaan end game.

Overigens, zoals Ria ook al een keer zij, HT-12, Japanse T6 heavy, it's on :P Die dingen zijn T5/6 echt OI OP, snel die missies halen voordat ze generfd worden.

[ Voor 56% gewijzigd door Titus op 04-09-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Niet alleen kom ik User zijn wens tegemoet voor meer filmpjes, maar het is ook nog eens User die in dit filmpje de hoofdrol speelt.

En ik krijg er niet eens voor betaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:30:
Niet alleen kom ik User zijn wens tegemoet voor meer filmpjes, maar het is ook nog eens User die in dit filmpje de hoofdrol speelt.

[video]
Held! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:30:

[video]
Interessante tank een beetje de SU100Y van T8 eigenlijk. Zeker met die prem shells die meer damage doen( is altijd lachen moet ik zeggen ) Je wordt gewoon verplicht om prem te spammen zeker in T8 mm ^^

Als is de gun van SU100y tier for tier gezien de MM wel beter door de hogere pen waardes.

Die captimer in de 2de game is replaybug? van zat telkens 4 sec tussen wat een draw zou betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:46:
[...]

Interessante tank een beetje de SU100Y van T8 eigenlijk. Zeker met die prem shells die meer damage doen( is altijd lachen moet ik zeggen ) Je wordt gewoon verplicht om prem te spammen zeker in T8 mm ^^

Als is de gun van SU100y tier for tier gezien de MM wel beter door de hogere pen waardes.
Het is dan irl ook een langere versie van het SU-100Y kanon. ;)

Ik heb de premium AP dan ook als standaard ammo geselecteerd. :P
Die captimer in de 2de game is replaybug? van zat telkens 4 sec tussen wat een draw zou betekenen.
Er zit net, maar dan ook net 5 seconden tussen. Het potje was over toen die M40 ook 100 cappunten had. In het after battle result heeft de M40 dan ook 100 cappunten, maar ik heb de win. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Ben begonnen aan de Obj 268 lijn, nu deze top of the tree is. Begonnen bij de SU85, die ik unlocked heb via de T-34 al heel lang geleden. Heb nu de 1e 85 mm gun er op, wat een absoluut drama. Slechts 2 potjes op gespeeld nog. In totaal 500 dmg ofzo gedaan, wel iets van 20 schoten afgevuurd. Gun wilde gewoon NIET doen wat ik wilde. Wel een goede crew erin (van de SU-122-44 gehaald), dus daar ligt het niet aan. Hopelijk wordt het met de 2e 85 mm gun beter. En ik kijk wel erg uit naar de SU 100 met die dodelijke 122 mm erop :9~
De tweede gun is echt een stuk beter. De 100mm ga ik denk ik niet unlocken, want als je nog even op je tanden bijt stoot je zo door naar de volgende in de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 13:57:
[...]

Er zit net, maar dan ook net 5 seconden tussen. Het potje was over toen die M40 ook 100 cappunten had. In het after battle result heeft de M40 dan ook 100 cappunten, maar ik heb de win. :D
aha, dat was inderdaad een zeer close win dan haha! hoe krijg je het voor elkaar :9
Pagina: 1 ... 6 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift