Dat is de poor man's Kolobanovs Quantor
@GJP: Niet zo moeilijk met een gruwelijke OP O-I in je team
ff wat anders, terug naar de oude optics vs vents discussie. Heb recent Anfield zijn YT kanaal ontdekt. Erg goede speler, laadt wel erg snel prem ammo maar hij schiet zoveel raak en zo snel. Anyway, zat ff zijn
crew skill en equipment guides te kijken en in de crew skill guide gaat het ook even over vents vs optics. Volgens hem is de meta van de game verplaatst naar meer city maps en dus close range brawl gevechten ipv view range maps/gevechten. Quote: 'the view range game is sort of shifted out of the meta'.
Dat is de reden dat hij op volgens mij al zijn T10 meds nu vents heeft ipv optics, terwijl hij 3 maanden geleden nog op bijna alles optics had. Uitzondering is uiteraard de bat chat, die beide heeft vanwege het ontbreken van een rammer. Moet er wel bijzeggen dat hij dat alleen doet als hij goede view range crew skills heeft, dus: situational awareness en recon.
Ben benieuw wat jullie vinden. Momenteel heb ik op al mijn mediums (uitgezonderd dus de bat) de 'standaard' setup: rammer, optics, vert stab. Maar als ik er zo over nadenk heeft Anfield wel een punt. Hoe vaak zit je nou echt nog met je med te snipen en op view range te spelen? Niet vaak meer. De meeste tijd zit je toch te brawlen met heavies en andere meds. Het is dan beter om zoveel mogelijk DPM te hebben en dan is vents (zeker als je én sit. awareness én recon hebt getraind) de betere keuze denk ik.