[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 12:01
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:35:
[...]

Ik geloof je direct, maar mijn ervaring is dat Tier 9 grinds lang en zwaar zijn. Dat lijkt me hier geen uitzondering. Bij de E-50 en Leo PTA heb ik er voor gekozen om er een smerige hoeveelheid Free XP tegenaan te gooien om de boe lfull ops te krijgen. Dat wil ik nu graag voorkomen. :)
Dat zal bij de T10 en E-75 zeker niet anders zijn.

T10, volledig upgraden vanaf IS-3: ~140k XP (tenzij je de ST-I en/of IS-4 al hebt, dan heb je de gun van ~60k al)
E-75, volledig upgraden vanaf Tiger II: ~140k XP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:44

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:51:
[...]

Dat zal bij de T10 en E-75 zeker niet anders zijn.
Van de E-75 weet ik het, die grind heb ik een jaar geleden al afgerond. De T-10 heb ik vanochtend voor het eerst gespeeld. Ik had nog de stock gun gemount. Zat niet op te letten, maar gek genoeg is dat niet de top gun van de IS-3 maar 1 niveautje lager. Dan zit je dus met 175 pen op Tier 9. Dat werd dus een 0 damage potje... gelukkig is de IS-8 stock al vrij mobiel, dus ik zie mogelijkheden.

Vanochtend in de E-50 mijn allereerste BiA medal gehaald! *O*

Omdat ik op de laatste seconde van de match een invite accepteerde van een E-75 met 4 kills :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01
kreezjie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:24:
[...]

WG doet zowiezo niets met die replays hoor. Als antwoord krijg je hun standaard formule dat je het in-game reporting system moet gebruiken.
Als mensen echt lopen te blokken en te klieren krijgen ze toch regelmatig een ban als je ze report. Als ze het eventjes doen gebeurt er weinig, doen ze het het hele potje krijgen ze meestal wel een ban. Enige nadeel van het reporten is dat het zo willekeurig is wat ze er mee doen. Sommige mods bannen gelijk terwijl andere inderdaad alleen het standaard verhaaltje terug sturen. Ik heb nu al een paar keer iemand gewoon een 2e keer gereport omdat ik het niet met het 1e antwoord eens was en vaak volgt de 2e keer wel echt die ban :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-05 16:21
Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:19:
[...]

Van de E-75 weet ik het, die grind heb ik een jaar geleden al afgerond. De T-10 heb ik vanochtend voor het eerst gespeeld. Ik had nog de stock gun gemount. Zat niet op te letten, maar gek genoeg is dat niet de top gun van de IS-3 maar 1 niveautje lager. Dan zit je dus met 175 pen op Tier 9. Dat werd dus een 0 damage potje... gelukkig is de IS-8 stock al vrij mobiel, dus ik zie mogelijkheden.

Vanochtend in de E-50 mijn allereerste BiA medal gehaald! *O*

Omdat ik op de laatste seconde van de match een invite accepteerde van een E-75 met 4 kills :X
Ok, mooi.. maar dan speel je schijnbaar erg weinig in platoons? Ongezellig man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:19:
[...]
Zat niet op te letten, maar gek genoeg is dat niet de top gun van de IS-3 maar 1 niveautje lager. Dan zit je dus met 175 pen op Tier 9. Dat werd dus een 0 damage potje... gelukkig is de IS-8 stock al vrij mobiel, dus ik zie mogelijkheden.
?? Als je de 122mm BL-9 gun op de IS-3 hebt dan mag/kan je die toch gewoon kopen en monteren op de T10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:32:
[...]

?? Als je de 122mm BL-9 gun op de IS-3 hebt dan mag/kan je die toch gewoon kopen en monteren op de T10?
Jazeker. Maar ik zat niet op te letten en had de tech tree niet goed bekeken. :( Sowieso lomp dat de BL9 niet al gemount is. Je kunt de T-10 niet eens researchen zonder de BL-9 te unlocken op de IS-3. Dit is gewoon een manier om de T-10 weer 130K credits duurder te maken. :'(

_Anvil_ schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:29:
[...]

Ok, mooi dan speel je schijnbaar erg weinig in platoons? Ongezellig man :)
Het lompe is dat ik tegenwoordig best wat platoon. Dit zegt misschien meer over mijn skills :P

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 30-12-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Nu online
Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:39:
Het lompe is dat ik tegenwoordig best wat platoon. Dit zegt misschien meer over mijn skills :P
Of over het niveau van je plattoonmates })

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-04 20:19

ShockWave

Lost it somewhere

Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:39:
[...]

Jazeker. Maar ik zat niet op te letten en had de tech tree niet goed bekeken. :( Sowieso lomp dat de BL9 niet al gemount is. Je kunt de T-10 niet eens researchen zonder de BL-9 te unlocken op de IS-3. Dit is gewoon een manier om de T-10 weer 130K credits duurder te maken. :'(

Was dit op de IS-8 ook al niet zo dat je standaard begon met de 122 mm met 175 penn?
Kwam ooit een IS-8 tegen met de stock gun....had dus waarschijnlijk de hele IS-3 naar de IS-8 zonder BL9 voltooid....

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
Ik zie net dat je van de IS-3 naar de T10/IS-8 kunt zonder de BL-9 te unlocken. Logisch dat ze de IS-8/T10 dan beginnen met een 122mm D25nogwat gun. :-)

[ Voor 4% gewijzigd door JRacer op 30-12-2015 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:54:
Ik zie net dat je van de IS-3 naar de T10/IS-8 kunt zonder de BL-9 te unlocken. Logisch dat ze de IS-8/T10 dan beginnen met een 122mm D25nogwat gun. :-)
crap, je hebt gelijk... :/

ShockWave schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:44:
[...]

Was dit op de IS-8 ook al niet zo dat je standaard begon met de 122 mm met 175 penn?
.
De T-10 is de IS-8. Alleen de naam is gewijzigd :P

[ Voor 32% gewijzigd door Edmin op 30-12-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 08:35

Rianata

Have you played Atari today?

Even snel vraagje: heeft hier iemand de Patton KR gekocht in het pakket met crew erin? En zo ja, wat bedoelen ze met een getrainde crew (of zoiets)? Is dat zoals we bij Berlin Trio hadden dat de crew 100% is en reeds een of meerdere skills getraind heeft?

Ik twijfel namelijk heel erg wel pakket ik zal kopen...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:24
Nee is gewoon een 100% crew. Geen bia.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb hem. Maar die crewskills... eh. ze zitten in ieder geval op 100%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Laatste filmpje van 2015:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Filmpje net gezien, wat me opvalt is dat jullie totaal geen spectaculaire dingen hebben gedaan dit potje. Ja jullie hebben dik gecarried, maar als ik het zo zag kreeg ik het idee dat ik het ook zou had kunnen spelen.

Het enige wat echt opvalt is hoe je netjes over de hill en achterlangs gaat bij die TD en heavy, om zo de impasse daar te doorbreken.

Overigens goede pot hoor, maar het viel me op ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja, het is niet elke replay mogelijk om een Pools medaille binnen te harken en 8K dmg te doen.. 8)7

Het gaat er niet altijd om dat iemand super veel dmg doet. Juist de GOT platoon video's gaan over het algemeen over de teamprestatie die wij leveren. En 10 kills in een T10 pot met T9 tanks is best nice vind ik zelf ;) Bovendien was dit voor Etitus denk ik zijn Ace tanker pot en voor mij dus MT 15.3. Die missie is super moeilijk te halen, dus genoeg speciaals imho in deze game..

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 30-12-2015 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Zeker, is het ook! Misschien is het ook wel zo dat jullie het er zo gewoon uit laten zien terwijl het niet zo is. Het kunnen net de kleine dingen zijn die het verschil maken.

Zoals hoe je snel even switcht naar APCR voor die E75. Als je dat niet doet en je hebt 3 schoten extra nodig kan dat net genoeg tijd geven aan anderen om je dwars te zitten.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-05 16:42
Mr_Size schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:08:
Tja, het is niet elke replay mogelijk om een Pools medaille binnen te harken en 8K dmg te doen.. 8)7

Het gaat er niet altijd om dat iemand super veel dmg doet. Juist de GOT platoon video's gaan over het algemeen over de teamprestatie die wij leveren. En 10 kills in een T10 pot met T9 tanks is best nice vind ik zelf ;) Bovendien was dit voor Etitus denk ik zijn Ace tanker pot en voor mij dus MT 15.3. Die missie is super moeilijk te halen, dus genoeg speciaals imho in deze game..
Je had jezelf ook de moeite kunnen besparen en frontal heat op de jagd e100 kunnen spammen he :+
Je moest zeker 2 tanks een tier higher killen als missie? Volgende keer kan je die E100 beter op de achterkant van de turret schieten, werkt een stuk beter dan in zn angled sides/rear schieten. Die had je namelijk allemaal gebounced :)

Het valt me eigenlijk wel op hoe unbalanced the hill is geworden sinds de aanpassing. In het begin staan die T-54s gewoon in het open en worden ze door je weggeschoten, ik had dit gisteren ook in één game. Het lijkt wel of die rots is verplaatst waardoor je niet meer safe kan staan als ze pushen. Misschien was dit in de oude versie ook al zo maar ik kan me dat echt niet herinneren. Sowieso is heel die aanpassing onzin geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:20:
Je had jezelf ook de moeite kunnen besparen en frontal heat op de jagd e100 kunnen spammen he :+
Je moest zeker 2 tanks een tier higher killen als missie? Volgende keer kan je die E100 beter op de achterkant van de turret schieten, werkt een stuk beter dan in zn angled sides/rear schieten. Die had je namelijk allemaal gebounced :)
Had gekund, maar dan had hij me wellicht geraakt en dan had de ST-I me misschien wel kunnen finishen.. Voor de missie moest ik 2 TD's 1 tier hoger killen. Vrijwel een onmogelijke missie aangezien er tegenwoordig niet zoveel games meer zijn waarin er überhaupt meer dan 1 TD in de game zit. En als er dan eindelijk TD's in de game zitten dan moeten ze dus ook nog van hogere tier zijn én jij moet nog de 'mazzel' hebben om ze tegen te komen én allebei te killen. De sterren moeten wel erg goed staan, gelukkig was dat zo dit potje. En samen met platoonmaten krijg je ook wat voor elkaar ;)

En van die E-100 weet ik. Was niet meer zo met de game bezig, was euforisch over het feit dat ik de missie binnen had gehaald. Ik scoor trouwens nog een hit in zijn zijkant met reguliere AP, wat vrij bizar is, aangezien het van super ver weg was en AP maar 203 pen heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Rianata schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:22:
Even snel vraagje: heeft hier iemand de Patton KR gekocht in het pakket met crew erin? En zo ja, wat bedoelen ze met een getrainde crew (of zoiets)? Is dat zoals we bij Berlin Trio hadden dat de crew 100% is en reeds een of meerdere skills getraind heeft?

Ik twijfel namelijk heel erg wel pakket ik zal kopen...
Gewoon de kale tank kopen, pakket is geldverspilling IMHO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Voor 17,99 koop je:
1 MEDIUM-CALIBER TANK GUN RAMMER
1 VERTICAL STABILIZER MK 1
1 IMPROVED VENTILATION CLASS 2
GOLD: 3,375

en 100% crew t.w.v. 400 (?) gold.

Goud kost 4,25 per 1000 pieces, dus reken maar uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:39:
[...]

Had gekund, maar dan had hij me wellicht geraakt en dan had de ST-I me misschien wel kunnen finishen.. Voor de missie moest ik 2 TD's 1 tier hoger killen. Vrijwel een onmogelijke missie aangezien er tegenwoordig niet zoveel games meer zijn waarin er überhaupt meer dan 1 TD in de game zit. En als er dan eindelijk TD's in de game zitten dan moeten ze dus ook nog van hogere tier zijn én jij moet nog de 'mazzel' hebben om ze tegen te komen én allebei te killen. De sterren moeten wel erg goed staan, gelukkig was dat zo dit potje. En samen met platoonmaten krijg je ook wat voor elkaar ;)

En van die E-100 weet ik. Was niet meer zo met de game bezig, was euforisch over het feit dat ik de missie binnen had gehaald. Ik scoor trouwens nog een hit in zijn zijkant met reguliere AP, wat vrij bizar is, aangezien het van super ver weg was en AP maar 203 pen heeft...
Ah ja, dat is inderdaad een irritante missie inderdaad, TD's zijn er meestal wel maar ze killen is vaak wat lastiger :P Die missies geven altijd zo'n frustratie haha. Ja inderdaad toen je schoot stond die wel perfect recht op je, dus wss een high roll met pen en de perfecte angle waardoor je hem raakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/SYrpw4d

Woew, zojuist Master op A20 :D

http://imgur.com/SYrpw4d

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 691473 op 30-12-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:01
ElPaco schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:04:
Filmpje net gezien, wat me opvalt is dat jullie totaal geen spectaculaire dingen hebben gedaan dit potje. Ja jullie hebben dik gecarried, maar als ik het zo zag kreeg ik het idee dat ik het ook zou had kunnen spelen.

Het enige wat echt opvalt is hoe je netjes over de hill en achterlangs gaat bij die TD en heavy, om zo de impasse daar te doorbreken.

Overigens goede pot hoor, maar het viel me op ;)
Je kan het ook Epic GoT Farming noemen, maar dat klinkt zo meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
iTitus schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:18:
[...]

Je kan het ook Epic GoT Farming noemen, maar dat klinkt zo meh.
True, true

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Maar als ik unicums (Circon, QB, Zeven, Anfield) zie streamen doen zij ook meestal geen spectaculaire dingen, maar ze staan gewoon continu op de juiste plek en zijn consistent in wat ze doen.

Het is een kwestie van constant de juiste logische beslissingen nemen, en daarin zie ik wel gelijkenissen met een uitspraak van Johan Cruijff: "Voetballen is heel simpel, maar het moeilijkste wat er is, is simpel voetballen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-05 17:34

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:56:

5x crew is 500 Gold.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

http://wotreplays.com/sit...amhetkanon-jagdpanther_ii

Zo m'n eerste Ace in de JP II, kon er maar slecht mee. Met de JP ging het altijd wel beter. Geen heel bijzondere match maar was toch best trots op m'n Ace. Vooral dat killshot op de M41 Bulldog vond ik zelf wel netjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 463724 op 30-12-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 703470

Anoniem: 463724 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 16:25:
http://wotreplays.com/sit...amhetkanon-jagdpanther_ii

Zo m'n eerste Ace in de JP II, kon er maar slecht mee. Met de JP ging het altijd wel beter. Geen heel bijzondere match maar was toch best trots op m'n Ace. Vooral dat killshot op de M41 Bulldog vond ik zelf wel netjes.
Is het een bug in de replay of speel jij nou op tier 8 zonder consumables? :P
Verder nette pot natuurlijk, veel schade op de top tiers ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-05 06:03
De specials list voor aankomende dagen, heeft iemand die nog?

[ Voor 81% gewijzigd door FSXnoob op 30-12-2015 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Bijzonder dat je die niet zelf kunt vinden, maar alstublieft:

http://worldoftanks.eu/en/content/newyearcalendar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zat op me mobiel, was lastiger zoeken vandaar, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

[b][message=45512214,noline]Ed_L schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:03[/messageDe T-10 is de IS-8. Alleen de naam is gewijzigd :P
Kan je nagaan hoelang ik al niet echt gespeeld heb.. :+
Leuke is beide tanks heb ik niet gespeeld maar heb er wel stats op staan...rara :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

ShockWave schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:25:
[...]

Kan je nagaan hoelang ik al niet echt gespeeld heb.. :+
Leuke is beide tanks heb ik niet gespeeld maar heb er wel stats op staan...rara :+
Tanks verkocht? :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hij heeft waarschijnlijk nog in de IS-4 rondgereden, die later door de IS-8 is vervangen. WG heeft een zooitje van de RU heavy line gemaakt. De T-10 is de laatste Soviet heavy tank ooit gemaakt en was een traag hok. Kijk wat daar van over is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
En na 42 potjes alweer de 2e Ace in de Hellcat, damn wat een prettig apparaat! Duidelijk eentje die ik nog wel even ga houden. Ben absoluut geen super speler, maar in de Hellcat voel ik me duidelijk een stuk beter dan in de meeste andere tanks. De T1 Heavy geeft zo'n zelfde gevoel, heerlijk gewoon!

WoT stats

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-05 14:27
Ik blijf me verbazen hoe sterk die turret is van de panther. Gisteren stond ik 1 op 1 tegen een M103 en ik heb toch redelijk wat bounces gehad op mijn turret. Ik kon uiteindelijk een beetje damage doen op weaksports maar de M103 kreeg al ondersteuning van andere T9 tanks woordoor voor mij gedaan was.

Ik heb ook de Panther 2 maar dat is tank waar ik niet echt in kan komen. Ik snap dat ik ermee moet snipen, maar ik weet nooit zo goed waar ik moet staan. Ik moet nog 140XP hebben voor de M50, die echt een stuk beter lijkt.

• _Anvil_
Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:56:
Voor 17,99 koop je:
1 MEDIUM-CALIBER TANK GUN RAMMER
1 VERTICAL STABILIZER MK 1
1 IMPROVED VENTILATION CLASS 2
GOLD: 3,375

Ok, er vanuitgaande dat je 3300 gold nodig hebt.. dan betaal je dus 3 euro te veel voor equipment en een 100% crew. Van beide heb ik al genoeg.

En gold gebruik ik sowieso heel weinig, simpelweg niet nodig. Toch een beetje een aanname dat iedereen zoveel ingame gold nodig heeft. Ik heb nu een Patton met een prima crew en equipment en ik heb toch echt maar 32,50 uitgegeven.

Wat 100% crews betreft, ik heb een zooitje van die rental crews opgetraind met mn premiums (heb er dik 20, dus dat lukt vrij goed :) ) en daarna omgetraind naar de tanks waar ik ze voor wilde inzetten. De commander geef ik dan eventueel met wat free xp sixth sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

3 euro voor een 100% crew en 1,5 miljoen credit... niet slecht :)

Ik had de equipment niet en had geen Amerikaanse medium crews. Met het goud koop ik waarschijnlijk nog een ander prem tank. Voor mij was de keuze snel gemaakt :)

• _Anvil_
750k credits bedoel je, equipment koop je (net als alle andere dingen) in bulk tijdens discounts :)

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
redwing schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:27:
[...]

Als mensen echt lopen te blokken en te klieren krijgen ze toch regelmatig een ban als je ze report. Als ze het eventjes doen gebeurt er weinig, doen ze het het hele potje krijgen ze meestal wel een ban. Enige nadeel van het reporten is dat het zo willekeurig is wat ze er mee doen. Sommige mods bannen gelijk terwijl andere inderdaad alleen het standaard verhaaltje terug sturen. Ik heb nu al een paar keer iemand gewoon een 2e keer gereport omdat ik het niet met het 1e antwoord eens was en vaak volgt de 2e keer wel echt die ban :+
LOL, dat is wel goed om weten :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

_Anvil_ schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:00:
750k credits bedoel je, equipment koop je (net als alle andere dingen) in bulk tijdens discounts :)
Daar ben ik niet slim genoeg voor :P

• jantje 2
Ja in de meest ideale wereld wel ja, helaas komt het maar wat te vaak voor dat ik of geen credits hebt om die dingen in te slaan, of het vergeet. Daarnaast als je en nieuwe tank koopt ga je hem natuurlijk niet zonder equipment spelen, dus betaal je maar ff de hoofdprijs :)

Ik neem mezelf altijd voor om consumables en equipment te kopen in de sale, maar 9/10 komt er helemaal niets van terecht. Maar echt credit problemem heb ik bijna nooit :+

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-05 10:45

CORVETTE

---- American V8 ---

Ik kan vandaag of morgen waarschijnlijk de Foch kopen, de AC48 ligt me slecht.
Maar ik kan verrekte weinig informatie / filmpjes vinden over de Foch. Over de Foch 155 vind je complete bijbels en uren aan video, maar van de tier 9 Foch eigenlijk niet veel.

Wie kent hem ? En hoe beviel hij ? En heeft iemand toevallig goede filmpjes ?

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• Rianata

Rianata

Edmin schreef op donderdag 31 december 2015 @ 09:27:
3 euro voor een 100% crew en 1,5 miljoen credit... niet slecht :)

Ik had de equipment niet en had geen Amerikaanse medium crews. Met het goud koop ik waarschijnlijk nog een ander prem tank. Voor mij was de keuze snel gemaakt :)
Ik ben ook gezwicht voor het duurdere pakket, zodat ik het goud weer kon gebruiken om mijn premium account met 180 dagen te verlengen met korting. De crew kan ik dan gebruiken voor T32 of Pershing, die al lang in de garage stof staan te happen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• jantje 2
CORVETTE schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:12:
Ik kan vandaag of morgen waarschijnlijk de Foch kopen, de AC48 ligt me slecht.
Maar ik kan verrekte weinig informatie / filmpjes vinden over de Foch. Over de Foch 155 vind je complete bijbels en uren aan video, maar van de tier 9 Foch eigenlijk niet veel.

Wie kent hem ? En hoe beviel hij ? En heeft iemand toevallig goede filmpjes ?
Foch is een beetje de sweetspot in de lijn, armor werkt in T9 gewoon goed en de gun speelt heel lekker. Ik vond het de beste tank uit de lijn. Het is een tijdje geleden dat ik hem gespeeld hebt maar het is een hele upgrade vanaf de AC48.

YouTube: ► World of Tanks - Epic Games: AMX 50 Foch \[10 kills, 5799 dmg]

hier een replay van een epic game, heb hem zelf niet gezien maar ff snel googled.

[ Voor 13% gewijzigd door jantje 2 op 31-12-2015 11:21 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ook ik heb de Ultimate Patton KR package gisteren gekocht :) Leuke tank hoor op een hill: bounce AP, bounce HEAT, bounce, bounce APCR, bounce.
850k is het (150+200+500) .

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 31-12-2015 15:14 ]

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

ah mooi. Hoe heb je je crew getraind ? Repair veel of camo ?

Dat bouncen zou erg mooi zijn, de AC48 wordt makkelijk doorzeeft. Ook al wobbel ik veel van links naar rechts.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rianata schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:18:
[...]

Ik ben ook gezwicht voor het duurdere pakket, zodat ik het goud weer kon gebruiken om mijn premium account met 180 dagen te verlengen met korting. De crew kan ik dan gebruiken voor T32 of Pershing, die al lang in de garage stof staan te happen.
Premium account verlengen is natuurlijk ook een slimme actie. Dat was ik even helemaal vergeten... :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

CORVETTE schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:45:
ah mooi. Hoe heb je je crew getraind ? Repair veel of camo ?

Dat bouncen zou erg mooi zijn, de AC48 wordt makkelijk doorzeeft. Ook al wobbel ik veel van links naar rechts.
Alleen 100% Patton KR, verder nog niets. Heb trouwens nog voor 2 tanks 100% crew liggen in de Barracks.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zijn jullie nu door elkaar over de Patton KR en de Foch aan het praten of mis ik het? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Edmin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 21:11:
Hij heeft waarschijnlijk nog in de IS-4 rondgereden, die later door de IS-8 is vervangen. WG heeft een zooitje van de RU heavy line gemaakt. De T-10 is de laatste Soviet heavy tank ooit gemaakt en was een traag hok. Kijk wat daar van over is.
We have a winner..inderdaad met de IS-4 toen de IS-7 unlocked, halfjaar voordat de IS-4 ook een tier X werd met zijn eigen lijn.
Alle stats zijn toen overgegaan naar de IS-8/T-10 dus.
Was een mooie actie toen, voor de prijs van een tier IX een tier X tank krijgen en voor de IS-4 gratis een IS-8 krijgen, deze weer verkopen...Wot was nog mooi toen ze zieltjes wilden winnen..acties, gratis gold, gratis tanks..etc..

[ Voor 17% gewijzigd door ShockWave op 31-12-2015 11:59 ]

• Mr_Size

• CORVETTE

CORVETTE

---- American V8 ---

PcDealer schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:52:
[...]

Allee 100%, verder nog niets. Heb trouwens nog voor 2 tanks 100% crew liggen in de Barracks.
Wat ga je doen denk je ? De AC48 speel ik wat meer als sniper. Maar als ik de reviews bekijk van de Foch kan die ook aardig huishouden en dan is op alle crew repair wel erg relaxt.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:53:
Zijn jullie nu door elkaar over de Patton KR en de Foch aan het praten of mis ik het? :)
Ik denkt het. E.e.a. verduidelijkt in mijn vorige posts.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:20:
Ook ik heb de Ultimate Patton KR package gisteren gekocht :) Leuke tank hoor op een hill: bounce AP, bounce HEAT, bounce, bounce APCR, bounce.

[...]

850k is het (150+200+500) .
Hoe dan? Als ik ze tegenkom pen ik ze frontaal met alle Guns met 175mm of meer pen. Gunmantlet is enorm zwak en ook de hull is redelijk zwak.. Heb m zelf juist niet gekocht omdat ik ze met vrij veel gemak uitschakel, maar misschien zat de rng gewoon mee dan?

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Patton KR is van papier. Ik had gehoopt dat de turret wat meer bouncy zou zijn, zodat je hull down met je gun depression kon trollen. Dat blijkt toch iets minder het geval. Wel lijken de modules lekker sterk re zijn. Ik heb tot nu toe slechts 1x een dode driver en eenkapotte gun gehad. Nog geen fires gezien. Ik vind het een fijne machine.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-05 20:30
Zo zet je 10 tanks achter elkaar in de fik, moet je de MT missie doen.....

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

Lol... Arty rant op SPG15.2, terwijl ik 'm amper raak voor 180hp:

https://dl.dropboxusercontent.com/u/41497024/shot_006.jpg

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

p0st schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:50:
[...]

Hoe dan? Als ik ze tegenkom pen ik ze frontaal met alle Guns met 175mm of meer pen. Gunmantlet is enorm zwak en ook de hull is redelijk zwak.. Heb m zelf juist niet gekocht omdat ik ze met vrij veel gemak uitschakel, maar misschien zat de rng gewoon mee dan?
Door op mij te (laten) schieten :+

Ik wilde nog kijken naar Secret Santa, maar geen Ideal. Dan niet...

Nieuwe update vanwege de Happy Newyears bundels:
http://worldoftanks.eu/en...mium/happy-new-year-2016/
https://docs.google.com/s...3FJdqkLTDAAhH0/edit#gid=0

[ Voor 26% gewijzigd door PcDealer op 01-01-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Zal ik dan maar het ijs breken als eerste in 2016 :D
Hopelijk hebben jullie ook een fijne jaarwisseling gehad..

Nu terug naar de dilemma's, zal ik me eerste cente uitgeven aan de IS-3 A of de Kanonenjagdpanzer hmm... beide zijn zo schattig en verleidelijk, en onnodig.. maar wil toch een hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Vedrano schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 11:24:

Nu terug naar de dilemma's, zal ik me eerste cente uitgeven aan de IS-3 A of de Kanonenjagdpanzer hmm... beide zijn zo schattig en verleidelijk, en onnodig.. maar wil toch een hebben :D
De IS-3 A biedt iets meer waarde per euro, is wel EUR 10,00 duurder en heeft 2000 t.o.v. 1000 Gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
5 potjes, 5 verlies.. ik kap er mee voor vandaag,het is weer zo'n dag :)

Dan maar een filmpje maken uit het verleden toen alles wel mee zat..

[ Voor 13% gewijzigd door FSXnoob op 01-01-2016 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
No contest... de IS3a is een vele malen betere tank dan die KJpz.

AT15A is gewoon een cool hok, nooit stoppen, armor anglen en non stop schietend richting de vijand kruipen... top tier kun je het met cruise control en auto aim af, lol... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Beide tanks kom je nauwelijks tegen. De IS-3A is niet de hit die men verwacht had, denk ik zo. De KJP is gewoon een tier te hoog ingezet, met die arme 90mm.

Mijn god wat een avond/middag... RNG moest me echt hebben. T-54 bouncen op de flank van een Ferdi op shotgun afstand? check. Arty oneshot? doublecheck. Meerdere modules per ontvangen treffer uitgeschakeld? Check, bijna elke ronde. Op mijn tandvlees 50% WR gehaald, maar met een waardeloze WN8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:00
Werkt die "Happy New Year!" missie ook met je daily double? Dus krijg je dan totaal 6x crew XP bij je eerste winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Vedrano schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 11:24:
Zal ik dan maar het ijs breken als eerste in 2016 :D
Hopelijk hebben jullie ook een fijne jaarwisseling gehad..

Neem dan de T-54 proto. Dat is een prima premium imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
Razorbite schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:14:
[...]

Neem dan de T-54 proto. Dat is een prima premium imho!
Helemaal waar, beste premium tank die ik tot nu gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Thabi schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:15:
[...]

Helemaal waar, beste premium tank die ik tot nu gekocht heb
Ik heb verder een Löwe en een E25, maar de T-54 grind credits als een malle. 40k met een matig potje is heel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Toch zou de Loewe meer creds moeten maken: http://www.vbaddict.net/statistics.php?fieldname=creditsn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Net een potje gehad waarbij ik zowaar werd geholpen door een teamgenoot! Ik was in mijn AMX12t vastgezet door een E25 (door zijn wrak). Na een tijdje kwam een teamgenoot me redden door het wrak aan de kant te schuiven. In die pot zowaar nog LT14.1 gehaald ook!

Replay

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Geloof ik gerust, maar de Lowe is met de jaren echt doodgenerfd kwa snelheid. Vroeger kon de Lowe rondjes draaien rond een kv5. Nu kan ie nauwelijks nog rondjes draaien tout court. Zelfs al die nieuwe japanse superheavies sneller dan je Lowe.
Mijn lowe is mijn enige tank met 5 crewskills intussen. Hoe mee skills ik erop verzamelde met de jaren, hoe trager hij geworden door de (ninja) nerfs
Het ergste aan de zaak vind ik dan nog dat zn armor eigenlijk niks waard is. Zeker in vergelijking met die japanse superheavies. Ok niks is niet waar, maar goed kan je het niet noemen.

Dus kwa speelplezier denk ik dat je beter af bent met een medium. Je kan dan 5k meer verdienen met de Lowe, maar als je er geen plezier een beleefd zal je veel sneller stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 13:29

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

ElPaco schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:30:
Net een potje gehad waarbij ik zowaar werd geholpen door een teamgenoot! Ik was in mijn AMX12t vastgezet door een E25 (door zijn wrak). Na een tijdje kwam een teamgenoot me redden door het wrak aan de kant te schuiven. In die pot zowaar nog LT14.1 gehaald ook!

Replay
Had ik pas geleden ook, was vastgelopen op een rots en werd keurig losgeduwd door een onbekende terwijl we onder vuur werden genomen. Had daar zeker niet op gerekend, maar zeer welkom!

Heb nu al 2 x gehad dat ik wil rijden en om me heen kijk/schiet en daarbij wat wat diep water over het hoofd zie :')

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb me laatst ook verdronken op Winterstorm, dat dat ik ik wel achterlangs kon sneaken, echter kam ik 2 sec te kort. :(

http://wotportal.cz/data/images/68/319_big.jpg
Van E8 naar D8, het lijk net of het moet lukken, echter is het te diep. :z

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Joindry schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 08:33:
[...]

Geloof ik gerust, maar de Lowe is met de jaren echt doodgenerfd kwa snelheid. Vroeger kon de Lowe rondjes draaien rond een kv5. Nu kan ie nauwelijks nog rondjes draaien tout court. Zelfs al die nieuwe japanse superheavies sneller dan je Lowe.
Mijn lowe is mijn enige tank met 5 crewskills intussen. Hoe mee skills ik erop verzamelde met de jaren, hoe trager hij geworden door de (ninja) nerfs
Het ergste aan de zaak vind ik dan nog dat zn armor eigenlijk niks waard is. Zeker in vergelijking met die japanse superheavies. Ok niks is niet waar, maar goed kan je het niet noemen.

Dus kwa speelplezier denk ik dat je beter af bent met een medium. Je kan dan 5k meer verdienen met de Lowe, maar als je er geen plezier een beleefd zal je veel sneller stoppen.
Goed anglen helpt een hoop hoor. En ik gebruik m vooral als sniper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Joindry schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 08:33:
[...]

Het is natuurlijk zo dat je performance direct invloed heeft op de verdiende credits en meer perfomance is meer fun, meestal. ;)
Ik speel momenteel ook liever in de Patton KR dan de JT8.8, en verdien er dus ook beter in. Het voordeel van de Duitse premiums is dat door het relatief kleine kaliber de shells vziw erg goedkoop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Die Patton KR vind ik ook erg lekker :) Rijdend schieten gaat erg goed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik wens iedereen een gelukkig (game)nieuwjaar toe!

Dat RNGsus iedereen maar flink mag verwennen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Mr_Size schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:08:

[video]
Leuk filmpje van een voor mij nog onbekende spot :)

Soms heb je van die teams waarbij je je afvraagt wat ze in vredesnaam gedaan hebben. Toptiers die amper 1 schot hebben kunnen raken in een 50-50 match up.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/xnulat.jpg
Het blijkt trouwens dat je met een Caernarvon prima naast een Type 4 Heavy kan parkeren en zijn zijkant beschieten zonder dat hij je kan raken :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[video]
Wat een fijne pot! Ik heb inmiddels de Comet verkocht en deze vid geeft me erg eel zin de Cent te kopen in de discount :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381846

Wat zeggen jullie van GW Panther vs GW Tiger P?

Ik heb de GW Tiger P al even unlocked maar vind de GW Panther best wel prima zo. De Gun traverse arc van de panther is -26° + 26° terwijl die van de Tiger P maar -5° +5° is... Daar vrees ik een beetje voor. Denk dat Snap Shot dan echt vereist wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-05 20:46
Daar is maar een goed antwoord op, rechtermuisknop "sell". Beide. :w oOo

En als je dan toch bezig bent, doe dit bij elke arty in je garage :9

[ Voor 33% gewijzigd door gotfurrr op 02-01-2016 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-05 20:46
Edmin schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Wat een fijne pot! Ik heb inmiddels de Comet verkocht en deze vid geeft me erg eel zin de Cent te kopen in de discount :)
Een fijne pot idd en die positie is gewoon erg OP in het begin idd.

Ik baal er altijd van als ik aan de andere kant spawn, want daar kan je absoluut niet hetzelfde doen (artysafe staan, eiland schieten, zijkant tanks farmen die de heuvel op rijden, tanks raken die semi hull down gericht staan op anderen en dus vaak te raken zijn in de zijkant van de turret, rushen ze je dan rij je gewoon achteruit naar beneden, als ze het eiland rushen kan je safe staan door omhoog te rijden tegen de rots voor je)

Ik vermoed dat dit wel eens de meest imba positie is op een map, omdat er zoveel dmg farm mogelijkheden zijn icm exit mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

StarWing

Huh ?!?

Anoniem: 381846 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:39:
Wat zeggen jullie van GW Panther vs GW Tiger P?
...
Ik persoonlijk vind de P plezanter, meer dmg :)
Een week of 2 geleden de overstap gemaakt en indien je niet gespot of ge-yolo'd wordt kan je heul veul dmg doen.
Maar het is een traag en lomp hok

Page intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11:08

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Edmin schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:36:
[...]

Het is natuurlijk zo dat je performance direct invloed heeft op de verdiende credits en meer perfomance is meer fun, meestal. ;)
Op tier X is je armor niet veel waar en als je top tier bent, loop je vaak achter de feiten aan omdat alles anders sneller is op het veld.
Edmin schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 11:36:
[...]
Het voordeel van de Duitse premiums is dat door het relatief kleine kaliber de shells vziw erg goedkoop zijn.
true to that, de mooie winsten zijn de enige reden waarom mijne lowe nog van stal komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kepro
In mijn aller eerste potje in de E-100 meteen de ace gehaald. 8)7 _/-\o_

http://wotreplays.com/site/2383121#sand_river-kepro-e_100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

[video]
Leuk filmpje weer Size, nu weet ik precies welke "pocket" je bedoelt :9

Vandaag overigens weer een prima dag, we mochten vanmiddag in platoon met Size en Quantor bijna alles winnen en ook vanavond solo tijdens het darten wat arty potjes (gaat prima samen hehe) en als afsluiter nog wat premium tier viii potjes gingen bijzonder lekker. Al met al zorgt dat dan voor een dikke 85% winrate en dat mijn overall wn8 weer met 2 punten gestegen is, berry nice 8)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PHxI7go.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:22

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

[video]
Thanks voor de tip, gisteren ook gebruik gemaakt (E50) van de spot. Best wel een mooie plek. :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Harmen schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:53:
[...]

Thanks voor de tip, gisteren ook gebruik gemaakt (E50) van de spot. Best wel een mooie plek. :)
Deze plek neem ik ook geregeld in, maar let op met de samenstelling van de tegenstander! Arty kan je daar raken en ook vanaf het eiland helemaal rechts op de map ben je te raken. Oftewel, zonder arty en zonder veel medium/light tanks is de kans groot dat je daar ongestoord kunt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 11:14

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Nice. _/-\o_

Top gun & premium ammo moeten gebruiken?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond de OBJ.704 vrijgespeeld...... :X wat een monster :o

Tracks moeten nog vrijgespeeld worden zodat ik alles erop kan knallen qua extra's zoals rammer etc. maar man o man. wat een beestachtig ding. de reload tov van het hebben van een turret in vergelijking met bijv de T30.. doe mij de 704 maar :Y

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
MrJ schreef op zondag 03 januari 2016 @ 12:50:
[...]

Nice. _/-\o_

Top gun & premium ammo moeten gebruiken?
Nee niets. Gebruik het E-75 kanon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
On-ge-loof-lijk. Flikt hij het gewoon weer. En nog met de stock gun ook.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo wat een spijt: vanaf de Sherman Jumbo naar de T29 gegaan ipv de T20. Stock is die echt om te janken. Heb er even 10k free xp tegenaan gegooid om de 90mm te unlocken maar dat brengt al weinig meer. Heb nog genoeg free xp voor tracks + 105mm gun maar dan heb ik weinig meer over. Mag blij zijn wanneer ik 1k damage doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Als je de M6 overslaat mis je een hoop, inclusief die 90mm :)

T29 stock is enorm sluggish, echt frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Anoniem: 463724 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:10:
Zo wat een spijt: vanaf de Sherman Jumbo naar de T29 gegaan ipv de T20. Stock is die echt om te janken. Heb er even 10k free xp tegenaan gegooid om de 90mm te unlocken maar dat brengt al weinig meer. Heb nog genoeg free xp voor tracks + 105mm gun maar dan heb ik weinig meer over. Mag blij zijn wanneer ik 1k damage doe.
Zit binnenkort in hetzelfde schuitje. Heb de heavylijn niet gespeeld, maar wil toch de T29 hebben. Wellicht ga ik toch eerst voor de T20, omdat de meds me wat meer trekken tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zorg dan voor een flinke lading free XP want die grind iszals _Anvil_ zegt echt frustrerend.
Zelf heb ik hem wel via de M6 gedaan, ook op aanraden van anderen,

Heb wel potjes gedaan met de stockgun, maar dat is echt af te raden. Kan je beter nog de grind van de heavies doen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bokkie schreef op zondag 03 januari 2016 @ 19:45:
Zorg dan voor een flinke lading free XP want die grind iszals _Anvil_ zegt echt frustrerend.
Zelf heb ik hem wel via de M6 gedaan, ook op aanraden van anderen,

Heb wel potjes gedaan met de stockgun, maar dat is echt af te raden. Kan je beter nog de grind van de heavies doen :P
Ja klopt M6 grind is beter. Maar de Sherman grind heeft als groot voordeel dat je twee kanten op kunt. Had nog geen fatsoenlijke heavy dus maar voor de T29 gegaan vanwege de missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Nu online
Pff, het mocht gewoon niet vandaag in de Hellcat. Zat damage gedaan maar iedere keer (of toch in ieder geval 8/12 keer) verloren. Alles zat er ook in van ghost shells tot rng die besloot dat die ene millimeter van mijn aiming circle die niet over de enemy stond de plek was waar de kogel heen zou gaan.

Ook vaak zat low roll dat een vijand keurig met amper hp in leven bleef en mij dus alsnog kon afmaken.Zal wel iets van compensatie zijn dat ik boven mijn stand leefde in de Hellcat kwa statistieken...

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ligt niet aan jou hoor. 11 potten geplatooned (met Ria en Titus) en maar 2 gewonnen. Het was een dra-ma.

Wel gelachen though. Bonus
Pagina: 1 ... 37 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift