Even eruit is dan wellicht de beste optie inderdaad. Maar het voelt als falen, dus dan wil ik toch door. Net zo lang tot ik met een kutgevoel van frustratie uiteindelijk afdruip (meestal) of met een goeie/lekkere pot kan afsluiten. Gisteren een crapsessie gehad, maar uiteindelijk toch nog een LT-missie kunnen afronden. Scheelde weer.

XVM/wn8 al volledig uitgezet, dat helpt inderdaad. Nu nog het focussen op m'n eigen performance. Het proberen te rederen waarom ik weer zo snel terug naar de garage kon. En, in plaats van het cappen te vervloeken, eens goed na te denken waarom ik niet eerder doorhad dat er gecapt ging worden, of waarom ik niet teruggereden ben.
nst6ldr schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:28:
[...]
Ik heb daar zelf ook aardig last van, vaak ben ik dan al moe. Het heeft soms écht met matchmaking te maken, je hebt dan vaak een tank die deels afhankelijk is van teamgenoten en soms vallen die als fruitvliegjes in hele bosjes tegelijk. Je kan daar niet veel aan doen, maar zorg dat je lang genoeg overleeft om voldoende damage te doen zodat je in ieder geval een mooie WN8 krijgt voor die match. Met een beetje mazzel krijg je tevens de 'courageous resistance' aanmerking (als je een battle hero award hebt in die match) zodat je, ondanks dat je hebt verloren, alsnog de EXP en credits multiplier krijgt van een winnend team.
Ja, dat zat ik ook te denken. In hoeverre speel ik nu tanks waarmee ik gewoon (te) afhankelijk ben van m'n team. Hellcat, T37, FCM 50t allen zonder 6th sense, Tiger II die ik nog niet helemaal doorheb (blijkbaar

), en nog een zwikkie mediums met fatsoenlijke crew. Is misschien ook niet handig. Misschien toch eens wat meer focussen op enkele lijnen tot ik het spelletje wat beter door heb ipv alles tegelijk willen spelen. Maar ja, kiezen is zo lastig.