[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.929 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:55:
[...]

Ik zie dat, ja.
Ik dacht toch in echt in de client in de 700 games zag staan. 8)7

Op dit moment niet thuis dus ik kan het niet zien.
Maar goed, ik blijf slecht in dit spel en toch is het best verslavend.
Filmpjes kijken op youtube en platoonen met goede spelers. Verder uiteraard weakspots leren van elke tank.

De M6 is een geweldige tank (mobiel + hulldown-koning + fijne 90mm), in tier 6 strongholds de beste heavy om mee te nemen (naast OI's, maar dat is voor kneuzen ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door _Anvil_ op 28-12-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:27:
Ik ben nu ook bezig met de T1 Heavy en ik begin dit een steeds fijnere tank te vinden. Het is een massief bakbeest, maar hij geeft toch het gevoel dat je veel vuurkracht hebt. Ik ben benieuwd of de M6 heel anders is.
Ik vind de M6 veel mobieler dan de T1 Heavy.
_Anvil_ schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:59:
[...]

De M6 is een geweldige tank (mobiel + hulldown-koning + fijne 90mm), in tier 6 strongholds de beste heavy om mee te nemen (naast OI's, maar dat is voor kneuzen ;) )
Daarom weer teruggekocht :)

Maardiweb schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:56:
Pff ik heb gisteren ook alleen maar verloren ongeveer. Echt bizar. Beetje met een maatje lopen platonen, maar denk dat ik 90% verloren heb. In Tier IV continu tegen tier 6 heavies spelen is ook echt geen pretje :(
Ook de stats er maar eens bijgepakt, nog geen 400 WN8 punten.

* Maardiweb gaat zich schamen in een hoekje
Allebei dezelfde tier? Snel naar voren gepusht of in het begin achter blijven hangen totdat de hogere tiers elkaar hebben afgemat? ;)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:55:
[...]

Maar goed, ik blijf slecht in dit spel en toch is het best verslavend.
Volgens mij duurde het bij mij ongeveer 7000 games tot ik het goed door begon te krijgen. WoT vereist echt een bak ervaring om het goed te kunnen. ;)

Toch maar mezelf gedwongen om de CDC en de T-54 prot. NIET te kopen. Ik heb al genoeg grinds lopen, met bijbehorende premiums.
Ripper Patton voor de US meds (maakt trouwens prima credits!)
IS-2 voor de T-10->IS-7
CromwellB voor de Centurion
De Pz.IV S voor de Leo PTA -> Leo1 en de E-50M
Heb ik alleen nog niets voor de Obj.140. Dat overleven we wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:09:
[...]

Volgens mij duurde het bij mij ongeveer 7000 games tot ik het goed door begon te krijgen. WoT vereist echt een bak ervaring om het goed te kunnen. ;)
Wat mij vooral tegenvalt is dat het (voor mij iig) niet duidelijk is waarom ik nou zo'n zaadpot heb (of zoals nu, een serie zaadpotten :P ). In de meeste games kun je prima achterhalen waarom iets goed of fout ging, maar bij WoT is het heel goed mogelijk dat iets wat normaal gesproken een goede actie is, nu juist spectaculair fout gaat (doordat bij wijze van uitzondering alle mediums van de tegenpartij naar een onlogische plek gaan en daar keihard doorpushen ofzo). Andersom geldt natuurlijk hetzelfde; iets wat één pot heel goed ging kan eigenlijk juist een slechte gewoonte zijn omdat het normaal gesproken verkeerd hoort te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Vraagje, klopt het dat de advent 24x chocolate code niet meer werkt?

Ander vraagje: heeft iemand nog invite codes? willen graag wat nieuwe clan recruits een vliegende start geven en onze stapel bonus codes van Tankfest raakt op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het probleem bij WoT is voor mij ook dat er een zweem van rigging over de matchmaking en RNG blijft hangen. WG heeft patent op een systeem dat er voor zorgt dat je niet te veel van de 50% WR afwijkt. Dan de geruchten rond het oude 'impuls' nog.

Over het algemeen zijn losses goed te verklaren, maar soms....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik weet donders goed waarom ik mijn potjes verlies.
Een deel is omdat ik niet alle maps goed beheers en een ander groot deel is dat ik veel te aggresief speel.
De winrates op mijn TD's zijn beter, want daar forceer ik mijzelf om in een bosje te staan en iedereen af te knallen die in de buurt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
_Anvil_ schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:00:
Vraagje, klopt het dat de advent 24x chocolate code niet meer werkt?

Ander vraagje: heeft iemand nog invite codes? willen graag wat nieuwe clan recruits een vliegende start geven en onze stapel bonus codes van Tankfest raakt op :)
Die heb ik nog wel! :) PM me maar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Zoals beloofd vandaag een replay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 18:42

CORVETTE

---- American V8 ---

Maardiweb schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:56:
Pff ik heb gisteren ook alleen maar verloren ongeveer. Echt bizar. Beetje met een maatje lopen platonen, maar denk dat ik 90% verloren heb. In Tier IV continu tegen tier 6 heavies spelen is ook echt geen pretje :(
Ook de stats er maar eens bijgepakt, nog geen 400 WN8 punten.

* Maardiweb gaat zich schamen in een hoekje
Nou, ik ben ook gruwelijk slecht. Geen idee wat voor stats ik heb, daar kijk ik niet naar.
Heb iets van 6k aan potjes gespeeld, maar ik kan van te voren aan de tanks die in de groepen zitten als zeggen wie er gaat winnen. Helemaal als je ziet welke kan ze oprijden. 90% van tijd heb ik het gewoon goed.
En heb geen stats van de servers/database.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:00:
Het probleem bij WoT is voor mij ook dat er een zweem van rigging over de matchmaking en RNG blijft hangen. WG heeft patent op een systeem dat er voor zorgt dat je niet te veel van de 50% WR afwijkt. Dan de geruchten rond het oude 'impuls' nog.

Over het algemeen zijn losses goed te verklaren, maar soms....
Tja, ik wil het zo niet zeggen en de matchmaking kan niet verklaren waarom je opeens in het pad staat van een zeer agressief pushend team terwijl ze dat op die map eigenlijk nooit zo doen. En uiteindelijk is er maar één constante factor in al je battles en dat ben jezelf. Dus ik weet dondersgoed dat het aan mij ligt.

Het is alleen zo lastig om nu precies te zeggen wát ik dan anders doe ten opzichte van de battles/periodes dat het wel lekker liep. :)

Het zou wel helpen als ik me minder snel laat opfokken, of minder snel het koppie laat hangen. Ik heb nu 4-5 sessies op rij gehad dat het crap ging en de kans is groot dat als ik vanavond ga spelen en de eerste 3 battles verlies/verneuk dat ik dan weer in zo'n "oh crap, weer zó'n sessie"-bui schiet. En dat wordt een self-fulfilling prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 13:42
Mr_Size schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:29:
[video]

Leuk te zien en wat te leren van je gameplay :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Gaius schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:06:
[...]
Het zou wel helpen als ik me minder snel laat opfokken, of minder snel het koppie laat hangen. Ik heb nu 4-5 sessies op rij gehad dat het crap ging en de kans is groot dat als ik vanavond ga spelen en de eerste 3 battles verlies/verneuk dat ik dan weer in zo'n "oh crap, weer zó'n sessie"-bui schiet. En dat wordt een self-fulfilling prophecy.
Lekker gaan strongholden, of platoonen in fun tanks voor de afwisseling. Later weer proberen, werkt het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Tja, ik wil het zo niet zeggen en de matchmaking kan niet verklaren waarom je opeens in het pad staat van een zeer agressief pushend team terwijl ze dat op die map eigenlijk nooit zo doen. En uiteindelijk is er maar één constante factor in al je battles en dat ben jezelf. Dus ik weet dondersgoed dat het aan mij ligt.
Ik wil ook echt niet zeggen dat het alles verklaart, maar in sommige gevallen vraag ik me wel eens af hoe een sterk team verliest van een paar YOLO'ende tomaten. Dat patent op game balance maakt het er allemaal niet inzichtelijker op. Heeft dit bijvoorbeeld invloed op de RNG?
Het is alleen zo lastig om nu precies te zeggen wát ik dan anders doe ten opzichte van de battles/periodes dat het wel lekker liep. :)
Er kan zo veel gebeuren. Gisteren was het bijvoorbeeld voor mij ook een drama. Met moeite op 48% WR uit gekomen en hoewel ik het o.h.a. vrij aardig deed, zaten er ook rare situaties tussen. Zo werd ik in mijn T-54 volledig verrast door een Obj 430 II die samen met een T54E1 Full YOLO in de rush ging. Kan je soms gewoon niets aan doen.
Dat sowieso. Zet je XVM win chance bijvoorbeeld eens uit. Helpt al een hoop. Focus je vooral op je eigen performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:29:
[video]

En welke mod gebruik je? Heb nu xvm maar t ziet er toch anders uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

[...]

Ik heb daar zelf ook aardig last van, vaak ben ik dan al moe. Het heeft soms écht met matchmaking te maken, je hebt dan vaak een tank die deels afhankelijk is van teamgenoten en soms vallen die als fruitvliegjes in hele bosjes tegelijk. Je kan daar niet veel aan doen, maar zorg dat je lang genoeg overleeft om voldoende damage te doen zodat je in ieder geval een mooie WN8 krijgt voor die match. Met een beetje mazzel krijg je tevens de 'courageous resistance' aanmerking (als je een battle hero award hebt in die match) zodat je, ondanks dat je hebt verloren, alsnog de EXP en credits multiplier krijgt van een winnend team.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
_Anvil_ schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:17:
[...]

Lekker gaan strongholden, of platoonen in fun tanks voor de afwisseling. Later weer proberen, werkt het beste.
Even eruit is dan wellicht de beste optie inderdaad. Maar het voelt als falen, dus dan wil ik toch door. Net zo lang tot ik met een kutgevoel van frustratie uiteindelijk afdruip (meestal) of met een goeie/lekkere pot kan afsluiten. Gisteren een crapsessie gehad, maar uiteindelijk toch nog een LT-missie kunnen afronden. Scheelde weer. :P
Edmin schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:18:
[...]

Dat sowieso. Zet je XVM win chance bijvoorbeeld eens uit. Helpt al een hoop. Focus je vooral op je eigen performance.
XVM/wn8 al volledig uitgezet, dat helpt inderdaad. Nu nog het focussen op m'n eigen performance. Het proberen te rederen waarom ik weer zo snel terug naar de garage kon. En, in plaats van het cappen te vervloeken, eens goed na te denken waarom ik niet eerder doorhad dat er gecapt ging worden, of waarom ik niet teruggereden ben.
nst6ldr schreef op maandag 28 december 2015 @ 13:28:
[...]

Ik heb daar zelf ook aardig last van, vaak ben ik dan al moe. Het heeft soms écht met matchmaking te maken, je hebt dan vaak een tank die deels afhankelijk is van teamgenoten en soms vallen die als fruitvliegjes in hele bosjes tegelijk. Je kan daar niet veel aan doen, maar zorg dat je lang genoeg overleeft om voldoende damage te doen zodat je in ieder geval een mooie WN8 krijgt voor die match. Met een beetje mazzel krijg je tevens de 'courageous resistance' aanmerking (als je een battle hero award hebt in die match) zodat je, ondanks dat je hebt verloren, alsnog de EXP en credits multiplier krijgt van een winnend team.
Ja, dat zat ik ook te denken. In hoeverre speel ik nu tanks waarmee ik gewoon (te) afhankelijk ben van m'n team. Hellcat, T37, FCM 50t allen zonder 6th sense, Tiger II die ik nog niet helemaal doorheb (blijkbaar :+ ), en nog een zwikkie mediums met fatsoenlijke crew. Is misschien ook niet handig. Misschien toch eens wat meer focussen op enkele lijnen tot ik het spelletje wat beter door heb ipv alles tegelijk willen spelen. Maar ja, kiezen is zo lastig. :'( :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Tier 8 zonder 6th sense? scouts zonder 6th sense?? Moet er niet aan denken!

Dat zou ik echt onder geen beding doen, er zijn altijd manieren om dat snel te regelen. Ff de crews optrainen in premiums tot 80-90% 1e skill en dan het laatste stukje naar de 100% via free xp conversie bijvoorbeeld. Als basis pak ik dan een 100% crew van de rental tanks.

Heb wel premium account en 22 premium tanks, dat helpt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
@Gaius

Als je wilt kunnen we wel platoonen voeg mij dan maar toe 'sneakeye' scheelt dan al iets speel meestal tussen 19:00-21:30 :+

[ Voor 63% gewijzigd door sneakeye op 28-12-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Gaius schreef op maandag 28 december 2015 @ 11:28:
[...]
Wat mij vooral tegenvalt is dat het (voor mij iig) niet duidelijk is waarom ik nou zo'n zaadpot heb (of zoals nu, een serie zaadpotten :P ). In de meeste games kun je prima achterhalen waarom iets goed of fout ging, maar bij WoT is het heel goed mogelijk dat iets wat normaal gesproken een goede actie is, nu juist spectaculair fout gaat (doordat bij wijze van uitzondering alle mediums van de tegenpartij naar een onlogische plek gaan en daar keihard doorpushen ofzo). Andersom geldt natuurlijk hetzelfde; iets wat één pot heel goed ging kan eigenlijk juist een slechte gewoonte zijn omdat het normaal gesproken verkeerd hoort te gaan.
Achteraf is het voor mij wel vaak duidelijk. Dan wil ik teveel voor het team geven (over-confident) en sta ik alleen tegenover een overmacht. Soms, afhankelijk van voertuig en positie, lukt dat wel, maar meestal heb ik te laat door dat het niet lukt.
Ik probeer nu dan ook vaker een positie te verlaten als het er op lijkt dat ik alleen sta of kom te staan.
Maar dan nog heb je af en toe situaties dat je niet in de gaten hebt dat je teamgenoten gewoon in open veld staan te brawlen en je alsnog binnen 2-3 minuten solo bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Wat alle unicums gemeen hebben, is een geweldig inzicht in wat er op de map gebeurd en de algehele flow van de game. Op streams zie ik ze vaak posities verlaten waar ik zou blijven hangen, om dan exact op tijd de andere flank te gaan redden. Prachtig om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Welke mods gebruiken jullie zoal? XVM zie ik overal langskomen, maar geeft vooral spelerinformatie, toch? Lijkt mij wel fijn om extra info te krijgen over waar een schot vandaan komt en misschien een crosshair die iets fijner speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Heb ooit even een modpack gehad met richting vd inkomende shots, welke tanks, reloads, kleurensignalen als een tank achter je verschijnt etc.

Maar van al die "stumperhulpjes"wordt ik geen betere speler, zodoende run ik nu alleen nog maar de quickbaby mod.

Aslan is een bekende uitgebreidere pack and uiteraard is de mod van onze eigen P0st hier ook een hele goeie :)

In other news:

YouTube: Tank Chats #12 TOG II*

Toooooooooooooooooooooooooooggggggggg

[ Voor 17% gewijzigd door _Anvil_ op 28-12-2015 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

P0st mods best mods.

OMC heeft altijd aardige packs, maar daar moet je zo vreselijk veel zelf voor instellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Maardiweb schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:49:
Welke mods gebruiken jullie zoal? XVM zie ik overal langskomen, maar geeft vooral spelerinformatie, toch? Lijkt mij wel fijn om extra info te krijgen over waar een schot vandaan komt en misschien een crosshair die iets fijner speelt?
XVM + minimap zoom (CTRL maakt minimap groot), Skip startup cutscene, Yellow warning sign (6th sense logo), Black Spy countour icons, Xft damage logs, Hangar manager, Research watchdog, Session stats en het belangrijkst van alles: gnomefather's engine, gun en hitsounds.

Als het goed is heb je geen mods nodig om te zien waar een schot vandaan kwam.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
- Gambiter damage panel
- Servercross2

Voor de rest gebruik ik geen mods.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Ik gebruik meestal de modpack van aslain, dan kan je zelf makkelijk aanvinken wat je zelf wilt hebben en wat niet.

Zelf maak ik gebruik van gnomefathers sounds,hitlogs, battle assistent, J1mB0’s Crosshair en het skippen van intro etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
- Standaard XVM van website xvmmod.com
- Damage panel van locastan vanilla 1 ( zo'n oude die nooit geüpdate meer wordt maar heel basic is.

meer niet nodig eigenlijk, vind xvm hebben wel fijn. Kan je iig de bots eruit pikken.

[ Voor 24% gewijzigd door jantje 2 op 28-12-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
Nou dag 2 van de x5 is tot nu toe drama. Waar ik gister de dag afsloot met

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/agAElgK.png

is het resultaat tot nu toe

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xPoVVWr.png

De RNG knop is omgezet. 80+% van de knopjes bottom tier, niks mag, waar gisteren het team het oppakte waar ik het liet liggen gebeurd dat vandaag niet en daarbij speel zelf inmiddels ook niet lekker meer. Hoopte de stock PTA wat snel xp op te verzamelen, maar die mag helemaal niks meer :'(

tijd voor een pauze.

Hoe verloopt de x5 bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dramatisch. De enige pot die ik heb gewonnen is een T-54 potje waar ik niet kon carryen. Daarna 4 potten in een stock Ferdi waarin ik allleen maar Tier X en tomaten tegen kom. Nog steeds geen x5 op dat ding dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mjcbbW5h0HBBzUMvynGQ7eOu/full.png

Same here...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel redelijk, bijna al m'n potjes gewonnen. Het vreemde was wel weer dat zodra ik met de T54 mod.1 ging spelen het leek alsof ik niet mocht winnen. Opvallend: de chance to win was toen ook ineens rond de 25% elke keer. Had wel telkens de meeste damage van m'n team in die potjes maar het mocht niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mbspa/b08bb5d2e9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Is dit de noobfriendly feelgood TMI adjusted wn8 en 9 color scale waarbij ik al bijna blauw ben in plaats van gewoon nog een tijd lang groen?
Reminds me of: http://southpark.wikia.com/wiki/T.M.I.
That 420 though. Ben benieuwd naar de WN9 in de normale color scale :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dit is de op dit moment officiële kleurschaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Zo, even wat aankopen gedaan.

FV215b, Centurion mark 1, M4 sherman, T1 heavy tank,Panzer 4 hydro (pakket) en over 6000xp kan ik de T28 prot kopen en nog 30.000 xp tot de E100.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Met deze schaal ben je vanaf 2900 unicum? Dat lijkt me wel redelijk, alhoewel ik me afvraag of de waarde hoger zou moeten zijn. Ik speel recent rond de 3k wn8 en heb niet echt het idee dat ik nou heel goed speel ofzo, is een waarde van rond de 3500 niet wat redelijker?

Die 2900 haal je ook als je niet naar je minimap kijkt en gewoon zoveel mogelijk damage farmed op de plek waar je naar toe rijdt.

Ook zouden ze wel wat aan sommige wn8 waardes mogen doen van bepaalde tanks, ook met wn9 lijkt dat niet helemaal gefixed als ik bijvoorbeeld kijk naar de e50 en 1390.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Zo, eindelijk weer 's een heerlijke sessie. Door potjes als deze weet ik weer waarom WoT zo'n topspel is. O+

Hellcat afgerond. Op naar de T25/2 met uiteindelijk de T30 als doel (daar zou ik toch wel een keer TD15.1 in moeten kunnen halen? :+ ). Ik bewaar de Hellcat wel, vind het wel een fijne TD en wil toch m'n Ace erin halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Voor die Ace gewoon een keer geluk hebben met je team en de map. De grens ligt voor de Hellcat niet super hoog. Beetje achter blijven hangen en alles afslachten wat voor je wordt gespot :p

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VernL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-02 20:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
gotfurrr schreef op maandag 28 december 2015 @ 19:08:
Met deze schaal ben je vanaf 2900 unicum? Dat lijkt me wel redelijk, alhoewel ik me afvraag of de waarde hoger zou moeten zijn. Ik speel recent rond de 3k wn8 en heb niet echt het idee dat ik nou heel goed speel ofzo, is een waarde van rond de 3500 niet wat redelijker?

Die 2900 haal je ook als je niet naar je minimap kijkt en gewoon zoveel mogelijk damage farmed op de plek waar je naar toe rijdt.

Ook zouden ze wel wat aan sommige wn8 waardes mogen doen van bepaalde tanks, ook met wn9 lijkt dat niet helemaal gefixed als ik bijvoorbeeld kijk naar de e50 en 1390.
2900 is superunicum.

Recent is sowieso broken voor WN8, alles valt hoger uit. Dit willen ze met WN9 ook wat rechter trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

'Even' de grinds afmaken kostte me aardig wat moeite. Na 9 losses op rij in de Ferdi pakte ik in game 10 eindelijk mijn x5. Mijn god wat een teams vandaag... Uiteindelijk nog mijn WR naar 47% weten te krikken. De avond afgesloten met een Ace op de Rudy in platoon samen met regulerkill en een maatje van hem.

Een paar potten met de ripper Patton gepakt. 70K credis ontvangen voor een 1400dmg pot is niet slecht. Ik ben er nog niet erg goed in, maar voorlopig presteer ik stabiel en stromen de creds binnen. Een veel betere optie dan die stroeve JT8.8. Ik ben alvast fan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Teams waren vandaag redelijk ok voor ons eigenlijk. Nou hebben we zelf ook wel aardig wat gecarried :+

Het absolute hoogtepunt voor mij persoonlijk was dit:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cmfPapa0DDw6xH3hISpqc7GW/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O*

EINDELIJK!!! TD 15 toch in de Waffle gehaald. Moest nog 102 dmg doen en 1 kill maken en er waren nog 2 arties. Ik vroeg het team of ik een arty mocht killen en ze zeiden nog affirmative ook. En gelukkig kwam ik in de positie om er eentje te schieten, super chill :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr_Size op 28-12-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lekker!!!

Maak je een replay van jej victorie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Nee, want de game is verder geen fuck aan. Het is een Waffle game, meest boring en belachelijke tank ooit om te spelen ;) En dus ook om naar te kijken. 6,3K dmg is niets bijzonders in die tank, moet wel echt een 10K dmg potje zijn en op zijn minst een Radley Walters voordat ik een Waffle game op YT ga zetten :P Of er moet iets hilarisch met die game ofzo zijn.

We hadden wel nog een dikke 12 kill carry in een andere game tho, die gaat wel op YT. Duurt alleen nog wel 1,5 maand vrees ik :+

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_Size op 28-12-2015 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah, de Waffle E100. Als ik ooit nog credits over heb, koop ik hem wel eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Blijft toch lastig om boven de 50% uit te komen in dit soort x5 specials. Het is ofwel een retard team waarin je met 3-15 verliest of je rolt er zo overheen met 15-3... Toen ik de laatste 3 potjes ook nog volledig door arty gefocust werd ben ik er maar mee gestopt, wat een drama... Maar met veel pijn en moeite zijn de dagelijkse x5's weer binnen, pff voelt bijna als werken op deze manier :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

Heb je niet veel aan, want dit is nog pre-nerf Hellcat materiaal :/

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Gister is een vriend begonnen met WoT.
Tijdens het samenspelen in zijn gloednieuwe KV-1, een heerlijke pot gespeeld op Sandriver.

http://wotreplays.com/site/2370228#sand_river-debanus-t67

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Spotting systeem blijft gewoon een vaag iets.... Gisteren op Serene Coast had ik een bosje gepakt en was alles aan het spotten dat naar het eilandje reed. Die gasten werden beschoten en continu kreeg ik dat assisting allies ding te zien. Na afloop van de battle had ik een whopping 980 spotting damage... Was ook niemand anders die echt spotting damage had... GG?

Edit// iedereen die schoot stind achter mij, dus zij waren die tanks niet zelf aan het spotten.

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 29-12-2015 07:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Rianata schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 02:17:
[...]
Heb je niet veel aan, want dit is nog pre-nerf Hellcat materiaal :/
Idd, laatst nog een paar potjes gespeeld. Vooruit gaat het prima, echter achteruit.... meh.
Dan pak ik liever de T67. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
ik zit in twijfel waar ik mijn free exp naar zal gooien.. richting de STB-1 of de amx 30B..
iemand ervaringen met beide tanks? ik wil ze uiteindelijk alle twee halen maar wil eerst meer op 1 focussen.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
wsLy schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 05:34:
Spotting systeem blijft gewoon een vaag iets.... Gisteren op Serene Coast had ik een bosje gepakt en was alles aan het spotten dat naar het eilandje reed. Die gasten werden beschoten en continu kreeg ik dat assisting allies ding te zien. Na afloop van de battle had ik een whopping 980 spotting damage... Was ook niemand anders die echt spotting damage had... GG?

Edit// iedereen die schoot stind achter mij, dus zij waren die tanks niet zelf aan het spotten.
Die badges die je krijgt zijn een leuke gadget maar meer eigenlijk niet want je kan er totaal geen staat op maken dat het juist is. Eigenlijk zou dit moeten doorgegeven worden als bug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dus we gaan van 2000 wn7 naar 4000 wn8 en nu weer terug naar 400 wn9 om het allemaal makkelijk te houden^^ Kunnen ze niet gewoon een eenduidige lijn pakken in plaats van zo heen en weer te gooien met nummers. Het lijk erop dat deze dan ook minder accurate is aangezien je een decimaal mist.

Moet zeggen dat 4000 wn8 ook beter staat dan 400 wn9. Maar dit is waarschijnlijk gedaan om de verschillen onderling te verkleinen tussen de beste en de slechtste? Zelfs in XVM proberen ze de bots een beter gevoel te geven hehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:51:
[...]

Dus we gaan van 2000 wn7 naar 4000 wn8 en nu weer terug naar 400 wn9 om het allemaal makkelijk te houden^^ Kunnen ze niet gewoon een eenduidige lijn pakken in plaats van zo heen en weer te gooien met nummers. Het lijk erop dat deze dan ook minder accurate is aangezien je een decimaal mist.

Moet zeggen dat 4000 wn8 ook beter staat dan 400 wn9. Maar dit is waarschijnlijk gedaan om de verschillen onderling te verkleinen tussen de beste en de slechtste? Zelfs in XVM proberen ze de bots een beter gevoel te geven hehe :+
Hoeveel beter is een 4001 WN8 speler ten opzichte van een 4000 WN8 speler? Wat doet een 4001 speler beter dan een 4000 speler? Helemaal niets. Die ene punt is volledig statistische ruis.

Als je WN9 ook 4 cijfers geeft, geeft dat verwarring met de WN8 schaal. Het plan was eerst om 2000 WN9 unicum te maken, maar dan kan je wel inschatten wat voor gehuil er dan zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Leuk man... Sommige spelers vinden het blijkbaar leuk om je een heel potje expres te blocken, en omdat ik geen replays opneem doet WG er toch niets aan. Zoek je even de stats op:
WN8 Rating : 273 (Very bad)
Battles: 3,979
Average damage: 217

Please WG, PLEASE!

Gisteren trouwens de CDC en de SU122-44, geweldige keuzes. Paar potjes gedaan met beiden en ze zijn erg leuk! Ik vraag me alleen af wat ik met die gratis premiums moet, ze zijn niet echt nuttig of sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:01:
[...]
Hoeveel beter is een 4001 WN8 speler ten opzichte van een 4000 WN8 speler? Wat doet een 4001 speler beter dan een 4000 speler? Helemaal niets. Die ene punt is volledig statistische ruis.

Als je WN9 ook 4 cijfers geeft, geeft dat verwarring met de WN8 schaal. Het plan was eerst om 2000 WN9 unicum te maken, maar dan kan je wel inschatten wat voor gehuil er dan zou komen.
Voor mensen die om progessie spelen maakt het wel uit of je van 4000 naar 4050 stijgt of van 400 naar 401. Het gevoel van stijgen is meer aanwezig, waarschijnlijk zal het ook moeilijker zijn om in wn9 te stijgen door de kortere schaal. Door het verkorte van de schaal wordt de zichtbare motivatie om te groeien minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TheBrut3 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:08:
Leuk man... Sommige spelers vinden het blijkbaar leuk om je een heel potje expres te blocken, en omdat ik geen replays opneem doet WG er toch niets aan. Zoek je even de stats op:

Please WG, PLEASE!

Gisteren trouwens de CDC en de SU122-44, geweldige keuzes. Paar potjes gedaan met beiden en ze zijn erg leuk! Ik vraag me alleen af wat ik met die gratis premiums moet, ze zijn niet echt nuttig of sterk.
Heb je een naam van die kerel? Jingles had onlangs toch een video over zo iemand?

Vanochtend mijn quintuples maar even gedaan. I.t.t. gisteravond ging het lekker vlotjes. 70%WR en 2200WN8, wat voor mij zeer behoorlijk is. Ook nog even de Ace op de T37 gehaald. Heerlijk hoe je Hellcats kunt rekken door je snelheid en RoF.

Teams waren echt een klap beter dan gister- en eergisteravond. Het waren allemaal lekkere potten, zonder walk overs. Geen vreemde tomaten met 24K battles en 280WN8. Ochtenden zijn toch vaak fijn om te spelen. Vanavond maar even wat credits grinden voor de T-10 :)

[ Voor 27% gewijzigd door Edmin op 29-12-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03

Please WG, PLEASE!
WG doet zowiezo niets met die replays hoor. Als antwoord krijg je hun standaard formule dat je het in-game reporting system moet gebruiken.
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:17:
[...]
Teams waren echt een klap beter dan gister- en eergisteravond.
Ik ben oprecht blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt/meegemaakt heeft :)

[ Voor 20% gewijzigd door kreezjie op 29-12-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Please WG, PLEASE!

Er zijn zoveel bots die dit spel spelen. Ik had gisteren een 3-mans platoon met 38%, 42% en 43% winrate in me team en in een andere game een platoon van 2x 44% en 1x 46% winrate. Als top tier zijnde. Dan weet je eigenlijk al dat het onbegonnen werk is. Heb ze ook allebij keihard verloren. Helemaal als je zelf een blauw platoon tegen hebt. Ik snap ook echt niet hoe mensen zo slecht kunnen zijn.

Gisteren ook twee keer voor full health geammoracked 1x TVP en 1x in 907. Dat mogen ze van mij ook wel uit de game halen, draagt helemaal niets bij en geeft alleen maar negatieve gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, die ammoracks komen zo weinig voor, dat het me niet stoort. Ja, ik werd laatst voor 1250HP gerekt door een Jagtiger in mijn T-54, maar teglijkertijd rekte ik twee games later een T49 voor de volle 1000HP. Such is WoT-life :)

kreezjie schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:24:
[...]

Ik ben oprecht blij dat ik niet de enige ben die dit meemaakt/meegemaakt heeft :)
Is toch een soort sanity check :P

[ Voor 35% gewijzigd door Edmin op 29-12-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ziet dat er in het begin van het spel een flank amper verdedigd wordt (lees: niet), verdedigen jullie die dan met opzet wél omdat je anders een blinde flank hebt, of net niét omdat je dan mogelijks in één keer afgeslacht wordt door meerdere enemy tanks?

Ik probeer daar dan op zijn minst te spotten maar das ook lastig als je bvb in een city map zit met een TD. Heb zondag bvb een spel gehad waar iedereen op de Hill ging in Himmelsdorf. Heb dan daar ten Westen vanaf de spoorlijnen een aantal goeie shots kunnen hebben op de hill maar werd op een gegeven moment dan plots overpowered door een paar tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bertvdk schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 03:18:
Tijdens het samenspelen in zijn gloednieuwe KV-1, een heerlijke pot gespeeld op Sandriver.
In een dag naar de KV-1 gegrind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
jantje 2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:24:
[...]

Er zijn zoveel bots die dit spel spelen. Ik had gisteren een 3-mans platoon met 38%, 42% en 43% winrate in me team en in een andere game een platoon van 2x 44% en 1x 46% winrate. Als top tier zijnde. Dan weet je eigenlijk al dat het onbegonnen werk is. Heb ze ook allebij keihard verloren. Helemaal als je zelf een blauw platoon tegen hebt. Ik snap ook echt niet hoe mensen zo slecht kunnen zijn.

Gisteren ook twee keer voor full health geammoracked 1x TVP en 1x in 907. Dat mogen ze van mij ook wel uit de game halen, draagt helemaal niets bij en geeft alleen maar negatieve gameplay.
Hey niet iedereen is goed ;) en dat kan je ze zeker niet altijd kwalijk nemen!
Zelf heb ik op mijn IS-3 ook maar een winrate van 46% maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik er geen drol van bak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Regulerkil schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:05:
[...]

Hey niet iedereen is goed ;) en dat kan je ze zeker niet altijd kwalijk nemen!
Zelf heb ik op mijn IS-3 ook maar een winrate van 46% maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik er geen drol van bak...
Naja, als je 38%-45% winrate hebt overall over een stuk of 10-20k battles zegt dat wel heel veel hoor. Dat je iets helemaal niet hebt begrepen, dat je alleen loopt te botten, of lichamelijk met iets kampt waardoor je niet optimaal kan spelen. Een andere verklaring is er niet te geven.

Op een tank kan je wel eens wat pech hebben zeker met weinig battlecount. Maar als je over bijv 500 games nog op 46% winrate zit dan doe je zelf wel iets verkeerd, zeker met de IS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
jantje 2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:09:
[...]

Naja, als je 38%-45% winrate hebt overall over een stuk of 10-20k battles zegt dat wel heel veel hoor. Dat je iets helemaal niet hebt begrepen, dat je alleen loopt te botten, of lichamelijk met iets kampt waardoor je niet optimaal kan spelen. Een andere verklaring is er niet te geven.

Op een tank kan je wel eens wat pech hebben zeker met weinig battlecount. Maar als je over bijv 500 games nog op 46% winrate zit dan doe je zelf wel iets verkeerd, zeker met de IS3.
10-20k battles is zeker veel, maar dat maakt hun niet automatisch goed en misschien zijn ze wel veel verbeterd in die tijd of kijken hun helemaal niet naar stats of winrate.
Ik ken iemand die heeft 7k games en die snapt er ook de balle van, maar hij speelt het gewoon voor de lol.

Zelf maak ik mij ook niet druk om mijn winrate af en toe kijk ik is hoe het er voor staat maar thats it,
En met de IS-3 heb ik nu 300 potjes gespeeld en wel een hogere winrate gehad, maar die speel ik nu weinig (wel 1MOE erop)

overigens ben ik wel blij met mijn 2e MOE op de T10 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Volgens Wotlabs doe ik dit:
IS-3 U.S.S.R. HT 8 290 47.59%

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:51:
Volgens Wotlabs doe ik dit:
IS-3 U.S.S.R. HT 8 290 47.59%

:+
Maar jij bent dan ook onze nieuwe ultran00b :+
Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:54:
Als je ziet dat er in het begin van het spel een flank amper verdedigd wordt (lees: niet), verdedigen jullie die dan met opzet wél omdat je anders een blinde flank hebt, of net niét omdat je dan mogelijks in één keer afgeslacht wordt door meerdere enemy tanks?
Nee, heeft geen zin. Beter om dan met de 'lemmingtrain' mee te gaan en hopen dat je eerder bij de enemy cap bent dan de tegenstander. Of halverwege terug rijden en nog wat decaps proberen en hopen dat 1 of 2 spelers uit jouw team wel weet wat een minimap is en ook komen helpen...
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:53:
Ach, die ammoracks komen zo weinig voor, dat het me niet stoort. Ja, ik werd laatst voor 1250HP gerekt door een Jagtiger in mijn T-54, maar teglijkertijd rekte ik twee games later een T49 voor de volle 1000HP. Such is WoT-life :)
Ik had gisteren 2 lekkere ammoracks toevallig:

-Ik ammorackte een VK 4502 B voor 1800 HP in mijn KV-3 :+ Ik wist hem te flanken en schoot hem vol in zijn zij-achterkant. BOEM, headshot!

-In mijn E4 ammorackte ik een T-10, eveneens voor 1800 HP. Ik schoot hem vol in zijn onderplaat terwijl hij van een heuveltje af wilde rijden om in cover te gaan. Was een heerlijke angle om in zijn LFP te schieten, en RNG deed de rest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
[...]

Geen statistisch wonder hier, maar correct me if I'm wrong: Als je alle spelers bij elkaar optelt en het gemiddelde neemt, dan is de winrate toch gewoon 50%? Als 50% het gemiddelde is, dan is 46% nog prima binnen de standaardafwijking? Het kan nooit zo zijn dat iedereen in het spel > 50% winrate heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Maardiweb schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:08:
[...]

Geen statistisch wonder hier, maar correct me if I'm wrong: Als je alle spelers bij elkaar optelt en het gemiddelde neemt, dan is de winrate toch gewoon 50%? Als 50% het gemiddelde is, dan is 46% nog prima binnen de standaardafwijking? Het kan nooit zo zijn dat iedereen in het spel > 50% winrate heeft.
Nee, 48-49% is het gemiddelde ivm draws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
[...]

Niet helemaal waar. Een draw telt namelijk altijd als een verliespartij. Gemiddeld kom je dus uit op iets van 49,5% wat gemiddeld is.

Als je weet hoe lastig het is om van 49,5 naar 53% winrate te komen, dan weet je ook hoe 'lastig' het is om de omgekeerde weg te bewandelen. Het lijkt maar een paar procent, maar die zijn wel van grote invloed.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Practisch gezien ligt het lager, de winrate. Dit komt door gelijk spelletjes.
Mijn IS-3 Winrate is ook maar 44% (positief afgerond.) maar mijn algemene winrate is 48,5% ofzo.

Ik moet echt leren om op de juiste tijd op de juiste plek te zijn, en dat gaat bij mij nog vaak mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
ElPaco schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:10:
[...]

Niet helemaal waar. Een draw telt namelijk altijd als een verliespartij. Gemiddeld kom je dus uit op iets van 49,5% wat gemiddeld is.
Goed punt, dan is mijn argument om 46% binnen de 'standaardafwijking' te rekenen nog sterker :)
ElPaco schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:10:
Als je weet hoe lastig het is om van 49,5 naar 53% winrate te komen, dan weet je ook hoe 'lastig' het is om de omgekeerde weg te bewandelen. Het lijkt maar een paar procent, maar die zijn wel van grote invloed.
Hangt natuurlijk af van het aantal potjes dat je hebt gespeeld, zegt niets over de waarde van de winrate zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nee, de standaardafwijking met een samplesize van een paar miljoen is absoluut minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Soms is het spel ook wel frustrerend grappig. Ik rij over een pier, niets aan de hand en gas automatisch. Er komt echt een huge lagspike en ik lig in het water :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
Weet dat niet ieder van jullie de grootste arty fans zijn, maar deze vond ik wel mooi genoeg om te delen.

Ace, Arsonist, Gore's medal 8)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2jfzimd.png

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2d0ds9c.png

Gisteren ook de Burda's Medal gehaald op de Type 62, dus 5 arty per game is nog steeds mogelijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Thabi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:34:
Weet dat niet ieder van jullie de grootste arty fans zijn, maar deze vond ik wel mooi genoeg om te delen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Gisteren ook de Burda's Medal gehaald op de Type 62, dus 5 arty per game is nog steeds mogelijk! _/-\o_
Aaah de GW panther mijn favoriete Arty :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:00:
[...]

Maar jij bent dan ook onze nieuwe ultran00b :+
:'(

Zal mijn IS-3 crewskills eens herschikken. Dat is me nu een bende... :D Was mijn eerste Tier 8 en dat blijkt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Thabi schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

Burda nice! Ik heb deze medal na 30k games nog niet binnen gehaald ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thabi
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 31-08-2021
jantje 2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:44:
[...]

Burda nice! Ik heb deze medal na 30k games nog niet binnen gehaald ^^
Mja is een medal waar heeeeeeeeeeel veel geluk bij nodig is, ten eerste al die 5 arties in game 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja idd, Burda's is denk ik zo'n beetje de meest zeldzame medaille? Na Raisenai's of zoiets :P

Vandaag al 4 Obj 260 missies binnen gehaald. Damn wat levert dat veel credits op zeg :D

Ook begonnen aan de Leo Pta, nu dat ik 4 vrouwtjes compleet heb voor de Pta en straks de Leo 1. Maar wat een giga grind is dat weer zeg. Elke module kost minimaal 20K XP en de topgun is zelf 64K :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Toe maar!
Bijna 10k xp met de SU-152 in een T9 potje.

Oké, die 10k XP is met premium en 5X XP maar blijft toch mooi.
Daarnaast weer een Mastery Badge erbij.

Ja, ik heb wel premium ammo geschoten, maar ik moest wat.
Als noob tanker ben ik hier toch trots op.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/xePXzW1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:12:
Tja idd, Burda's is denk ik zo'n beetje de meest zeldzame medaille? Na Raisenai's of zoiets :P

Vandaag al 4 Obj 260 missies binnen gehaald. Damn wat levert dat veel credits op zeg :D

Ook begonnen aan de Leo Pta, nu dat ik 4 vrouwtjes compleet heb voor de Pta en straks de Leo 1. Maar wat een giga grind is dat weer zeg. Elke module kost minimaal 20K XP en de topgun is zelf 64K :X
Het was weer even gezellig vanmiddag, ondanks enkele totale dramapotten toch overall mooi kunnen spelen (later samen met Quantor ging het nog beter), en eindelijk weer wat betere winrate :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s9OWOSP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Xanthian schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:21:
Toe maar!

[afbeelding]
Netjes! speel je helemaal modloos, damage staat niet op het eerste tabblad namelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
_Anvil_ schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:03:
[...]

Netjes! speel je helemaal modloos, damage staat niet op het eerste tabblad namelijk?
Ja, ik speel inderdaad modloos.
Ik wou er vroeger wel een paar hebben maar dat leverde alleen maar gezeik op.

De damage score was 2,6k voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Xanthian schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:21:
Toe maar!

[afbeelding]
Nice! En niks mis met prem ammo. Zoals henk altijd zegt: niet mauwen, gewoon heat in zn mik douwen. Of zoiets;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:00:
[...]

Het was weer even gezellig vanmiddag, ondanks enkele totale dramapotten toch overall mooi kunnen spelen (later samen met Quantor ging het nog beter), en eindelijk weer wat betere winrate :9

[afbeelding]
Die dure Hydro was zijn geld wel waard, zie ik :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:20:
[...]

Die heb ik al een poosje hoor, ooit via eBay gekocht voor twee tientjes :9
En tsja, Hetzers gonna Hetz }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
Xanthian schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:12:
[...]

Ja, ik speel inderdaad modloos.
Ik wou er vroeger wel een paar hebben maar dat leverde alleen maar gezeik op.
De damage score was 2,6k voor mij.
Gezeik? Gewoon iets simpels, stabiels en betrouwbaars nemen joh.

YouTube: World of Tanks || 9.13 Mod Pack with XVM

En als je wat uitgebreiders wilt, P0st zn modpack.

[ Voor 5% gewijzigd door _Anvil_ op 29-12-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
meestnuttigepostvanhetjaar :w :

tijd om te stoppen met wot vandaag! oOo

Battle finances:

Gross income: 282 020
Net income: 252 303

Session statistics:

Wins/Battles: 2 (2) (100.0%)
Exp x1: 5 308 (2 654)

Kills: 13 (6.5)
Deaths: 0 (0%)
Hits/Shots: 50 / 57 (87.7%)
Penetrations: 44 (88.0%)
Damage Dealt: 10 163 (5 081)
Damage Received: 2 044 (1 022)

Efficiency/WN8: 3 681 (100) 10 213 (100)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:10

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

x5 special... het is weer zover.... 8 potjes, 25% winrate. :Z

Uiteindelijk 18 potjes met een winrate van 38%.
Ze weten het altijd goed rond de 50% te krijgen, had vorige sessie nl. 60% winrate.

[ Voor 52% gewijzigd door Harmen op 30-12-2015 12:19 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
PcDealer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:00:
[...]

In een dag naar de KV-1 gegrind?
Nee niet in 1 dag, onmogelijk zonder premium en ervaring :+

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bertvdk schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:19:
[...]

Nee niet in 1 dag, onmogelijk zonder premium en ervaring :+
Ik refereer aan
Reroll dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
PcDealer schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:34:
[...]

Ik refereer aan
[...]

Reroll dus?
Reroll?
Nee, iemand die net WoT speelt sinds een week.
Moet ook niks posten rond 3 uur s'nachts zie ik net :F

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nu ik al mijn Tier 9's uitgegrind (E-75, WTF Pz.4) of in ieder geval op de sterkste modules heb (Leo PTA, T-54, E-50), is het tijd voor een nieuwe frustratie: De T-10. Nog geen pot gespeeld, maar ik bereid me vast voor op veel gevloek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Special teams were special. Paar battles gedaan en er maar mee gekapt. Wel de AMX 30 1er prototype unlocked na 1 potje spelen met de 13 90, had nog 4k XP nodig. Platoonmaat en ik stonden nummer 1 en 2 in ons team met damage en kills...

Victory!
Battle: Swamp
Vehicles: AMX 13 90
Experience received: 9.760 (x5 for the first victory each day)
Credits earned: 54.848
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:06:
Nu ik al mijn Tier 9's uitgegrind (E-75, WTF Pz.4) of in ieder geval op de sterkste modules heb (Leo PTA, T-54, E-50), is het tijd voor een nieuwe frustratie: De T-10. Nog geen pot gespeeld, maar ik bereid me vast voor op veel gevloek. :P
T-10 is een geweldige tank. Supermobiel! En je bounced nog verbazingwekkend veel op je paperarmor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Razorbite schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 22:21:
[...]

T-10 is een geweldige tank. Supermobiel! En je bounced nog verbazingwekkend veel op je paperarmor |:(
Ik geloof je direct, maar mijn ervaring is dat Tier 9 grinds lang en zwaar zijn. Dat lijkt me hier geen uitzondering. Bij de E-50 en Leo PTA heb ik er voor gekozen om er een smerige hoeveelheid Free XP tegenaan te gooien om de boe lfull ops te krijgen. Dat wil ik nu graag voorkomen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
Dag 2 de drama dag nog naar een schamelijke 44% win kunnen trekken.

Dag 3 begon super vanochtend met 8 uit 10 gewonnen. Vanavond ging wel wat minder, maar toch nog kunnen eindigen met 66.67 % gewonnen. Van de 10 potjes verloren waren er zelfs 6 met de T54 mod.1.

Dan heb je met al die lossen een avg. dmg kunnen doen van 1662 (eerste russian med crew en nog zonder 6th) en win je uiteraard met potje nummer 7, die leek statisch de winnende te worden 67% win kans. Een Battle tier 10 pot met een top tier platoon van OMNI. Die waren lekker aan het door stomen en ik maar de W toets ingedrukt houden om het bij proberen te houden. Uiteindelijk nog 2 hits kunnen doen voor 483 damage :') |:(
p0st schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:00:
[...]

[afbeelding]
Edmin schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 18:20:
[...]

Zeker zeker >:)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6gaUDUU.png

[ Voor 30% gewijzigd door stfn89 op 29-12-2015 22:47 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift