superduper schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:56:
Ik speel al sinds het begin de amerikaanse lijn en ben nu tier V met arti, light en medium tanks, maar nu wordt het tegelijk aanhouden en vooruit komen toch lastig qua credits...
Ik zie nu deze :
Happy Holidays - Ultimate Bundle
M46 Patton KR;
Bonus Trained Crew: 100% Major Qualification;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer (=200k credits)
1 Vertical Stabilizer Mk 1; (=500k credits)
1 Improved Ventilation Class 2; (=150 k credits)
Gold: 3,375
maar kost 50,-
De tank los kost 32,50 (adventsaanbeiding)
Vind ik best prijzig, dus ik zoek advies of dit een leuke aanbieding is, goeie tank of walk away..
Ik heb een potje goud, en hoop dat na kerst de T34 voordeliger wordt om die aan te schaffen, maar de M46 lonkt wel..
any thoughts?
je zou je eerst even moeten afvragen waarom je een premium wil, crew trainen of credits grinden of beide.
De t34 maakt wel goed credits, maar je zit wel regelmatig in een tier X game. Je moet dus weten wat hulldown is en daar ook gebruik van maken, doe je dat niet dan eindigen je games binnen een paar minuten en leveren alleen maar frustratie op. De t34 is traag, heeft alleen armour als je hulldown staat en is al met al gewoon geen fijne tank voor de wat minder ervaren spelers.
Vooral het feit dat fouten in tier X games veel harder worden afgestraft is wat mij betreft een negatief advies waard voor beginnende spelers. Dat de tank traag is hoeft overigens geen nadeel te zijn, zie onderstaand stukje over de superpershing waarom:
De superpershing is wel een goede tank voor beginnende spelers imho, ja het ding is traag maar dat is zowel een voor als nadeel. Het nadeel is dat je niet flexibel bent en niet zo snel kan switchen van flank, of eigenlijk helemaal niet

maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat je jezelf niet snel in de problemen brengt door te vroeg ergens shells te vangen.
De superpershing heeft echt supergoede armour, het enige dat je hoeft te doen is je tank recht naar de tegenstander te richten en dan zijn er maar 3 weakspots -> de commander hatches (lastig te raken vanaf een afstand) -> de machinegun opening aan de voorkant van je hull (lastig te raken) -> de plekken op de turret die niet worden gecovered door de spaced armour (lastig te raken). Al met al misschien wel de beste frontale armour van tier 8.
De AP shells hebben 170mm pen, dat is vaak genoeg voor lagere tiers en voor sommige gelijke tiers. De goldshells zijn apcr en hebben een pen van 258mm! dat is echt belachelijk veel, genoeg om zo'n beetje alles wat je tegenkomt met autoaim te pennen. Zelfs als je een hoop gold shells schiet maak je nog wel wat winst.
lijstje van wat tier 8 premiums die ik heb met wat voor en nadelen:
* superpershing (zie bovenstaand verhaal), gemiddeld genomen geen supercreditfarm machine, maar je maakt genoeg winst, ook met goldshells, en de tank is erg vergevingsgezind en je ziet max tier 9, wat een enorm voordeel is
* is3a - de beste tier 8 non pref mm premium, maakt genoeg credits vanwege de standaard apcr shells. Is3 hull -> dus goede armour. Voor het trainen van crew niet zo geschikt omdat er geen loader in zit
*is6 - ook een goede optie, pref mm, standaard ap pen van 175mm is vaak genoeg, maar gold is nodig tegen bepaalde tanks (is3,110 etc). maakt ongeveer net zoveel netto credits als een superpershing, dus niet heel veel. armour is goed, maar je moet wel weten hoe je moet anglen. In tegenstelling tot de superpershing heeft deze tank wel goede sidearmour en is dus wat beter bestand tegen lagere tiers die in je zijkant schieten.
* lowe - redelijk, na de buffs is de tank wel wat beter geworden, maar ik speel em nog steeds erg weinig. Traag, lage dpm, hulldown/sidescrapen is een must. credits zijn wel goed
* FCM50t - erg goede premium, alhoewel ik er de laatste tijd erg slecht in speel. pref mm, standaard AP shell is genoeg, maakt veel credits. Je brengt jezelf alleen wel snel in de problemen omdat de tank snel is en geen armour heeft. wordt wel gezien als de beste premium tank.
* CDC - ik kan er helemaal niks mee, maar in het algemeen wordt dit als een van de betere premium mediums gezien. tank is erg snel, goede ap/apcr pen. absoluut geen armour.
*jgdtiger 88 - het ding print credits, maar is zo fucking lame om te spelen. traag, traverse speed traaaag. alles traag. zodra een tank dichtbij is ben je fucked, want je kan echt helemaal niks beginnen.
*panther 88 - gebruik deze weinig, maar het is op zich een redelijke medium, niks speciaals aan imho en dus ook niet perse heel slecht
* t54prot - imho de best premium, redelijk mobiel, super armour (als je weet hoe je moet anglen) redelijke pen op de standaard shells.
welke zou ik sowieso niet aanraden: cdc, t34, lowe, jgd 88, panther 88
aan te raden voor nieuwe spelers: superpershing, is6
als je wat meer ervaring hebt de FCM50t en de t54 prot
de fcm omdat je jezelf snel in de problemen brengt, en de t54prot omdat deze tier X games ziet.
overall zou ik de t54prot aanraden en als je perse een amerikaanse tank wil hebben de superpershing.