[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.945 views

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kepro schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:04:
[...]

Ik heb wel gold nodig maar 30.000 gold... Of de t25 ? If heeft die geen pref mm?
T25 heeft geen pref mm.
Als je heel snel bent kun je ook nog deze kopen voor €59,99 en heb je ipv gold een nieuwe muis. :P

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

ElPaco schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:04:
[...]

Lijkt me geen probleem als je anders van plan was geweest een T34 te halen, die is ook niet al te mobiel ;)
Dat is waar, toch vervult die wel een iets andere rol, een oogopslag naar de gun stats zegt een hoop. De SP heeft meer een medium gun (met matige pen) op een heavy chassis.

Ik heb zelf een T34 overigens, speelt heerlijk. Als ik thuis ben zal ik even een replay van eergisteren uploaden, waar ik van de vijand een compliment krijg voor mijn hulldown 8)

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:04:
Waar moet je die code invullen voor 24 chocolade? En kan dat alleen vandaag?
https://eu.wargaming.net/shop/redeem/

Verwijderd

T is gelukt! Ben redelijk nieuw in WoT. Zit nu bijna bij de O-I exp. :D

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:06:
Ik vermoed inloggen op wargaming.net, dan rechtsboven op je naam klikken en dan onderaan op Active code.
Is niet meer zo. Ga naar de Premium shop, rechts boven staat Redeem Wargaming Code, done.
-edit- nog niet helemaal wakker blijkbaar, niet gezien dat er nog een pagina achteraan kwam met het antwoord

Maar begonnen met de Tsjechische lijn.
Tier 1 en 2 maar overgeslagen. Tier 3 leek me wel fun met de autoloader en is gelukkig ook een leuk tankje.
De tier 4 en 5 zijn echter maar matige tanks, de T-24 komt echt gewoon dpm tekort ten opzichte van andere tier 5 mediums. Verder is elke HE shell een pen, ongelooflijk hoe vaak je wel niet een 1 shot bent door arty/Derp guns.
Sinds gisteren de T-25 in de garage. Leuke tank, merk alleen wel dat je zonder 6th sense nog wel eens tegen weer een HE shell aan loopt.
Zit er dus aan te denken om straks de Skoda T-40 te halen. Iemand ervaring ermee ?

[ Voor 54% gewijzigd door Zertaxka op 24-12-2015 14:03 ]

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:22
superduper schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:56:
Ik speel al sinds het begin de amerikaanse lijn en ben nu tier V met arti, light en medium tanks, maar nu wordt het tegelijk aanhouden en vooruit komen toch lastig qua credits...

Ik zie nu deze :

Happy Holidays - Ultimate Bundle
M46 Patton KR;
Bonus Trained Crew: 100% Major Qualification;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer (=200k credits)
1 Vertical Stabilizer Mk 1; (=500k credits)
1 Improved Ventilation Class 2; (=150 k credits)
Gold: 3,375
maar kost 50,-

De tank los kost 32,50 (adventsaanbeiding)

Vind ik best prijzig, dus ik zoek advies of dit een leuke aanbieding is, goeie tank of walk away..

Ik heb een potje goud, en hoop dat na kerst de T34 voordeliger wordt om die aan te schaffen, maar de M46 lonkt wel..

any thoughts?
je zou je eerst even moeten afvragen waarom je een premium wil, crew trainen of credits grinden of beide.

De t34 maakt wel goed credits, maar je zit wel regelmatig in een tier X game. Je moet dus weten wat hulldown is en daar ook gebruik van maken, doe je dat niet dan eindigen je games binnen een paar minuten en leveren alleen maar frustratie op. De t34 is traag, heeft alleen armour als je hulldown staat en is al met al gewoon geen fijne tank voor de wat minder ervaren spelers.

Vooral het feit dat fouten in tier X games veel harder worden afgestraft is wat mij betreft een negatief advies waard voor beginnende spelers. Dat de tank traag is hoeft overigens geen nadeel te zijn, zie onderstaand stukje over de superpershing waarom:

De superpershing is wel een goede tank voor beginnende spelers imho, ja het ding is traag maar dat is zowel een voor als nadeel. Het nadeel is dat je niet flexibel bent en niet zo snel kan switchen van flank, of eigenlijk helemaal niet ;) maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat je jezelf niet snel in de problemen brengt door te vroeg ergens shells te vangen.

De superpershing heeft echt supergoede armour, het enige dat je hoeft te doen is je tank recht naar de tegenstander te richten en dan zijn er maar 3 weakspots -> de commander hatches (lastig te raken vanaf een afstand) -> de machinegun opening aan de voorkant van je hull (lastig te raken) -> de plekken op de turret die niet worden gecovered door de spaced armour (lastig te raken). Al met al misschien wel de beste frontale armour van tier 8.

De AP shells hebben 170mm pen, dat is vaak genoeg voor lagere tiers en voor sommige gelijke tiers. De goldshells zijn apcr en hebben een pen van 258mm! dat is echt belachelijk veel, genoeg om zo'n beetje alles wat je tegenkomt met autoaim te pennen. Zelfs als je een hoop gold shells schiet maak je nog wel wat winst.

lijstje van wat tier 8 premiums die ik heb met wat voor en nadelen:

* superpershing (zie bovenstaand verhaal), gemiddeld genomen geen supercreditfarm machine, maar je maakt genoeg winst, ook met goldshells, en de tank is erg vergevingsgezind en je ziet max tier 9, wat een enorm voordeel is

* is3a - de beste tier 8 non pref mm premium, maakt genoeg credits vanwege de standaard apcr shells. Is3 hull -> dus goede armour. Voor het trainen van crew niet zo geschikt omdat er geen loader in zit

*is6 - ook een goede optie, pref mm, standaard ap pen van 175mm is vaak genoeg, maar gold is nodig tegen bepaalde tanks (is3,110 etc). maakt ongeveer net zoveel netto credits als een superpershing, dus niet heel veel. armour is goed, maar je moet wel weten hoe je moet anglen. In tegenstelling tot de superpershing heeft deze tank wel goede sidearmour en is dus wat beter bestand tegen lagere tiers die in je zijkant schieten.

* lowe - redelijk, na de buffs is de tank wel wat beter geworden, maar ik speel em nog steeds erg weinig. Traag, lage dpm, hulldown/sidescrapen is een must. credits zijn wel goed

* FCM50t - erg goede premium, alhoewel ik er de laatste tijd erg slecht in speel. pref mm, standaard AP shell is genoeg, maakt veel credits. Je brengt jezelf alleen wel snel in de problemen omdat de tank snel is en geen armour heeft. wordt wel gezien als de beste premium tank.

* CDC - ik kan er helemaal niks mee, maar in het algemeen wordt dit als een van de betere premium mediums gezien. tank is erg snel, goede ap/apcr pen. absoluut geen armour.

*jgdtiger 88 - het ding print credits, maar is zo fucking lame om te spelen. traag, traverse speed traaaag. alles traag. zodra een tank dichtbij is ben je fucked, want je kan echt helemaal niks beginnen.

*panther 88 - gebruik deze weinig, maar het is op zich een redelijke medium, niks speciaals aan imho en dus ook niet perse heel slecht

* t54prot - imho de best premium, redelijk mobiel, super armour (als je weet hoe je moet anglen) redelijke pen op de standaard shells.

welke zou ik sowieso niet aanraden: cdc, t34, lowe, jgd 88, panther 88

aan te raden voor nieuwe spelers: superpershing, is6

als je wat meer ervaring hebt de FCM50t en de t54 prot

de fcm omdat je jezelf snel in de problemen brengt, en de t54prot omdat deze tier X games ziet.

overall zou ik de t54prot aanraden en als je perse een amerikaanse tank wil hebben de superpershing.

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

Rianata

Have you played Atari today?

Grappig om te zien hoe de SP weer langzaam in de gratie aan het komen is. Vind het zelf ook weer een leuke tank om te spelen, terwijl hij een tijdje heeft staan verstoffen in de garage. Ik weet dat veel spelers hem ooit uit frustratie verkocht hebben en dat zelfs Wargaming na een nerf de tank geheel vergoed heeft wanneer een speler de tank wou verkopen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• gotfurrr
het lijkt me vooral de combinatie van goede frontale armour, redelijke gun depr + HAGAHHAROFLSTOMPAUTOAIMSTOETSPOETSDSSS 258mm apcr. waarom ze dat ding 258mm pen gven is me nog steeds een raadsel...

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:10:
Grappig om te zien hoe de SP weer langzaam in de gratie aan het komen is. Vind het zelf ook weer een leuke tank om te spelen, terwijl hij een tijdje heeft staan verstoffen in de garage. Ik weet dat veel spelers hem ooit uit frustratie verkocht hebben en dat zelfs Wargaming na een nerf de tank geheel vergoed heeft wanneer een speler de tank wou verkopen.
Jep, mezelf incluis, 7,200 gold kreeg je ervoor terug toen ze de LFP nerften. Sinds het HD model is hij echter weer bijzonder stevig geworden, en dat gecombineerd met het feit dat ze vrijwel alle pref.mm tanks uit het spel slopen wordt het opeens een hele interessante tank!
gotfurrr schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:15:
het lijkt me vooral de combinatie van goede frontale armour, redelijke gun depr + HAGAHHAROFLSTOMPAUTOAIMSTOETSPOETSDSSS 258mm apcr. waarom ze dat ding 258mm pen gven is me nog steeds een raadsel...
Om te compenseren voor de 170mm AP pen :9 als is 258 wel heel erg overdreven idd _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 24-12-2015 14:16 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

dank voor je uitgebreide antwoord. De reden dat ik voor de T34 wilde gaan is dat ik helemaal geen heavy in mijn set heb, en dat leek me leuk voor de afwisseling. Ik heb nu een M4 met 60k ervaring en kan dus een van de opvolgers kopen en dan ligt de pershing in de lijn.

Reden voor premium is simpel: ongeduld :) Maar ook het inzicht dat ik itt het begin van het spel, niet ze allemaal op ervaring ga kunnen binnenhalen. Ik heb ook ergens gezin en baan enzo..

Maar that said: ik was ook gevallen voor de M46 Patton aanbieding, en die ligt dan achter de pershing, dus beide lijkt me niet zinnig.

Dus kijken of ik de aangeklede M46 of de el-cheapo pak.. choices...
gotfurrr schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:00:
[...]

je zou je eerst even moeten afvragen waarom je een premium wil, crew trainen of credits grinden of beide.

De t34 maakt wel goed credits, maar je zit wel regelmatig in een tier X game. Je moet dus weten wat hulldown is en daar ook gebruik van maken, doe je dat niet dan eindigen je games binnen een paar minuten en leveren alleen maar frustratie op. De t34 is traag, heeft alleen armour als je hulldown staat en is al met al gewoon geen fijne tank voor de wat minder ervaren spelers.

Vooral het feit dat fouten in tier X games veel harder worden afgestraft is wat mij betreft een negatief advies waard voor beginnende spelers. Dat de tank traag is hoeft overigens geen nadeel te zijn, zie onderstaand stukje over de superpershing waarom:

De superpershing is wel een goede tank voor beginnende spelers imho, ja het ding is traag maar dat is zowel een voor als nadeel. Het nadeel is dat je niet flexibel bent en niet zo snel kan switchen van flank, of eigenlijk helemaal niet ;) maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat je jezelf niet snel in de problemen brengt door te vroeg ergens shells te vangen.

De superpershing heeft echt supergoede armour, het enige dat je hoeft te doen is je tank recht naar de tegenstander te richten en dan zijn er maar 3 weakspots -> de commander hatches (lastig te raken vanaf een afstand) -> de machinegun opening aan de voorkant van je hull (lastig te raken) -> de plekken op de turret die niet worden gecovered door de spaced armour (lastig te raken). Al met al misschien wel de beste frontale armour van tier 8.

De AP shells hebben 170mm pen, dat is vaak genoeg voor lagere tiers en voor sommige gelijke tiers. De goldshells zijn apcr en hebben een pen van 258mm! dat is echt belachelijk veel, genoeg om zo'n beetje alles wat je tegenkomt met autoaim te pennen. Zelfs als je een hoop gold shells schiet maak je nog wel wat winst.

lijstje van wat tier 8 premiums die ik heb met wat voor en nadelen:

* superpershing (zie bovenstaand verhaal), gemiddeld genomen geen supercreditfarm machine, maar je maakt genoeg winst, ook met goldshells, en de tank is erg vergevingsgezind en je ziet max tier 9, wat een enorm voordeel is

* is3a - de beste tier 8 non pref mm premium, maakt genoeg credits vanwege de standaard apcr shells. Is3 hull -> dus goede armour. Voor het trainen van crew niet zo geschikt omdat er geen loader in zit

*is6 - ook een goede optie, pref mm, standaard ap pen van 175mm is vaak genoeg, maar gold is nodig tegen bepaalde tanks (is3,110 etc). maakt ongeveer net zoveel netto credits als een superpershing, dus niet heel veel. armour is goed, maar je moet wel weten hoe je moet anglen. In tegenstelling tot de superpershing heeft deze tank wel goede sidearmour en is dus wat beter bestand tegen lagere tiers die in je zijkant schieten.

* lowe - redelijk, na de buffs is de tank wel wat beter geworden, maar ik speel em nog steeds erg weinig. Traag, lage dpm, hulldown/sidescrapen is een must. credits zijn wel goed

* FCM50t - erg goede premium, alhoewel ik er de laatste tijd erg slecht in speel. pref mm, standaard AP shell is genoeg, maakt veel credits. Je brengt jezelf alleen wel snel in de problemen omdat de tank snel is en geen armour heeft. wordt wel gezien als de beste premium tank.

* CDC - ik kan er helemaal niks mee, maar in het algemeen wordt dit als een van de betere premium mediums gezien. tank is erg snel, goede ap/apcr pen. absoluut geen armour.

*jgdtiger 88 - het ding print credits, maar is zo fucking lame om te spelen. traag, traverse speed traaaag. alles traag. zodra een tank dichtbij is ben je fucked, want je kan echt helemaal niks beginnen.

*panther 88 - gebruik deze weinig, maar het is op zich een redelijke medium, niks speciaals aan imho en dus ook niet perse heel slecht

* t54prot - imho de best premium, redelijk mobiel, super armour (als je weet hoe je moet anglen) redelijke pen op de standaard shells.

welke zou ik sowieso niet aanraden: cdc, t34, lowe, jgd 88, panther 88

aan te raden voor nieuwe spelers: superpershing, is6

als je wat meer ervaring hebt de FCM50t en de t54 prot

de fcm omdat je jezelf snel in de problemen brengt, en de t54prot omdat deze tier X games ziet.

overall zou ik de t54prot aanraden en als je perse een amerikaanse tank wil hebben de superpershing.

Verwijderd

jantje 2 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:13:
TVP TVU T8 tsjeschische med worst carry tank ever. Afgelopen twee dagen 18 potjes in gespeeld 38,89% winrate met avg damage van 2,3k ( niet bijster goed maar voldoende voor 60% zou het moeten ). Ik heb wel eens een korte streak, maar dit is zelfs voor mij best wel erg ( normaal 65-75% winrate )

Die tank kan echt daadwerkelijk helemaal niets doen om teams te dragen, tank is te groot, te weinig armor, te slechte gun om lekker mee te kunnen komen. Daarnaast helpen de teams vaak ook niet mee als je na 3 minuten al 6-0 achter staat. Of Ensk krijgt met 2x een 3mans IS-3 platoon met alleen groene spelers tegen.

Ik had best wel zin om beetje tanks te doen, maar met zulke games waar je gewoon niets kan uitbrengen is het gewoon vervelend dit spelletje te spelen.
Mijn winrate in de Tsjechische tanks is ook niet best. Ik doe het ook wel een stuk minder in Tsjechische tanks dan in andere tanks. In de T-34/100 heb ik véél meer 1-2 schot damage potjes dan normaal, ik denk omdat ik er te agressief mee speel. Ook lijkt de favoriete map van de MM Kharkov te zijn; daar heb ik gisteren 7x in 25 potjes tegen tier 8 en 9 mogen spelen.

Denk je trouwens dat de 10,5 cm gun het waard is op de TVU? De 8,8 cm heeft veel betere DPM en accuracy, maar als de 8,8 cm zo tegenvalt ben ik wel benieuwd naar de 10,5cm. Die 320 alpha lijkt me wel erg fijn!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:44:
[...]

Mijn winrate in de Tsjechische tanks is ook niet best. Ik doe het ook wel een stuk minder in Tsjechische tanks dan in andere tanks. In de T-34/100 heb ik véél meer 1-2 schot damage potjes dan normaal, ik denk omdat ik er te agressief mee speel. Ook lijkt de favoriete map van de MM Kharkov te zijn; daar heb ik gisteren 7x in 25 potjes tegen tier 8 en 9 mogen spelen.

Denk je trouwens dat de 10,5 cm gun het waard is op de TVU? De 8,8 cm heeft veel betere DPM en accuracy, maar als de 8,8 cm zo tegenvalt ben ik wel benieuwd naar de 10,5cm. Die 320 alpha lijkt me wel erg fijn!
Mijn winrate was wel goed ik begon met 74% winrate, nu afgezakt naar 61% ( nog niet veel games ) heb denk ik ook wel een beetje pech gehad met de teams ed. maar toch is het niet echt een carry tank.

Ik speel zelf momenteel met de stock turret in combinatie met de tweede 88mm gun. Dat is denk ik de beste combinatie die je kan hebben. -8 gun depression met de beste gunstats. de DPM is opzich best netjes. Die 10.5cm met 320 alpha krijgt veel slechtere gunstats en reload waardoor je eigenlijk helemaal niets kan raken.

[ Voor 8% gewijzigd door jantje 2 op 24-12-2015 14:55 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:04:
Waar moet je die code invullen voor 24 chocolade? En kan dat alleen vandaag?
Of naar de Premium Shop en rechtsboven klikken op "Redeem Wargaming code".
Rianata schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:10:
Inderdaad. Het was mijn eerste Premium tank die ik kocht :)
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 14:15:
[...]

Jep, mezelf incluis, 7,200 gold kreeg je ervoor terug toen ze de LFP nerften. Sinds het HD model is hij echter weer bijzonder stevig geworden, en dat gecombineerd met het feit dat ze vrijwel alle pref.mm tanks uit het spel slopen wordt het opeens een hele interessante tank!
Weer eens spelen dan :)

[ Voor 88% gewijzigd door PcDealer op 24-12-2015 15:14 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

nst6ldr schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:09:
[...]

Ik heb zelf een T34 overigens, speelt heerlijk. Als ik thuis ben zal ik even een replay van eergisteren uploaden, waar ik van de vijand een compliment krijg voor mijn hulldown 8)
http://wotreplays.com/sit...451e162c193c0675aabfd6f4b

Het resultaat is an sich niet uitzonderlijk, maar de game had anders kunnen verlopen als de flank was gevallen.

[ Voor 13% gewijzigd door nst6ldr op 24-12-2015 17:59 ]

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wie WOT ff zat is, hier een leuke good old game met de zelfde tanks er in ;d

[ Voor 20% gewijzigd door FSXnoob op 24-12-2015 18:36 ]

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:23
FV 215B vrijgespeeld, deze tier 10 kopen of 45.000xp doorgrinden naar de E-100 en die kopen?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Kepro schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:20:
FV 215B vrijgespeeld, deze tier 10 kopen of 45.000xp doorgrinden naar de E-100 en die kopen?
Persoonlijk zou ik ze beide willen hebben, en gewoon kopen in de volgorde wat als eerste vrij komt.

...misschien ook niet zo'n goed advies, dit is waarschijnlijk de reden dat ik het verst ben met de duitse TD's en niet eens normaal mee kan doen met CW/Teams :')

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
beste WOT spelers ik zoek mensen om mee te platoonen (en hopelijk wat te leren) ik ben in-game te vinden onder: regulerkil :) fijne dagen!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, dat was een dagje hard grinden. 42 battles in de Waffentrager auf Panzer IV gedaan. 1800WN8 gehaald, wat voor mij zeer behoorlijk is. Gek genoeg kom ik dan op exact 50% WR uit, wat voor mij maar weer zegt hoe moeilijk het is in deze tank te carryen. In een van de laatste potten eindelijk de Ace gehaald, maar daar was 5,2K dmg en 1,2K spotting voor nodig. Een pot later doe ik 4,9K + 900 spotting en scoor ik slechts een 2nd class. Dat zou betekenen dat er in de top erg hoog gescoord wordt met dit ding, maar ik kom die spelers nooit tegen...

Hoe dan ook, nog maar 3K XP en dan neem ik afscheid van het ding. Tough love en hoewel ik er steeds beter in wordt, heb ik niet enorm veel fun in de tank. Heb zelfs nog niet eens in de KR rondgereden zo druk was ik er mee vandaag! :P

Regulerkil schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:59:
beste WOT spelers ik zoek mensen om mee te platoonen (en hopelijk wat te leren) ik ben in-game te vinden onder: regulerkil :) fijne dagen!
Voeg me maar toe: Mazlov
Samen spelen is altijd beter dan alleen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Edmin op 24-12-2015 22:07 ]

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:36:
[...]

t43 is hartstikke leuk. M'n favo tier 7 medium.
Ik zie wat je bedoeld. :P

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/33c3trs.jpg

Pas mijn 4e game. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:59
Ook netjes 4 damage 'teveel' voor je missie. Congrats met de Ace!

[ Voor 4% gewijzigd door ElPaco op 24-12-2015 23:30 . Reden: Typo ]

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren nog eens verder gegrind in de German TD lijn. Die Jagdpanther II is toch maar een vervelend geval. Heb de top gun nog niet, en dat is echt kut.

Met alle TDs tot hiertoe al veel plezier gehad: Hetzer (53% WR), StuG III G (57%), Jagd Panzer IV (54%), Jagdpanther (55%) en dan die vuile Jagdpanther II een WR van 17% voor de eerste 20 games.

Ik was hem echt beu en speelde hem enkel maar om de daily double te hebben, want de grind van 63 000 exp naar die top gun zag ik echt niet zitten. Tot gisteren dan met die één dag premium er bijna gans door gegrind. Eindelijk toch een reeks goeie games gehad en nu geland op 42% WR. Kan niet wachten op die top gun, want nu is het voornamelijk huilen met de pet op tegen IS-3 of T29's bvb, laat staan tier 9 of tier 10 games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18:47

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:20:
Gisteren nog eens verder gegrind in de German TD lijn. Die Jagdpanther II is toch maar een vervelend geval. Heb de top gun nog niet, en dat is echt kut.

Met alle TDs tot hiertoe al veel plezier gehad: Hetzer (53% WR), StuG III G (57%), Jagd Panzer IV (54%), Jagdpanther (55%) en dan die vuile Jagdpanther II een WR van 17% voor de eerste 20 games.

Ik was hem echt beu en speelde hem enkel maar om de daily double te hebben, want de grind van 63 000 exp naar die top gun zag ik echt niet zitten. Tot gisteren dan met die één dag premium er bijna gans door gegrind. Eindelijk toch een reeks goeie games gehad en nu geland op 42% WR. Kan niet wachten op die top gun, want nu is het voornamelijk huilen met de pet op tegen IS-3 of T29's bvb, laat staan tier 9 of tier 10 games.
Ik zal je troosten, dat beste kanon is het echt waard.
Maar de JP II is tier VIII, vanaf dan moet je een TD ook echt anders beginnen spelen. Je hebt daar een TD in je handen die gemaakt is om te spelen als medium, of zo goed als. Als je dat niet doet, heb je niet de armor om ermee weg te komen. Daar verandert een tier X kanon niks aan natuurlijk.
Ik kan zeggen dat de ergste TD in dat rijtje zonder twijfel de JGPz IV is, en weinigen zullen daar over moeilijk doen. Ik vind de JP II zelfs zo goed dat ik em een lange tijd gehouden heb na de grind.
Welke skills heb je al op je crew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joindry schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 10:46:
[...]

Ik zal je troosten, dat beste kanon is het echt waard.
Maar de JP II is tier VIII, vanaf dan moet je een TD ook echt anders beginnen spelen. Je hebt daar een TD in je handen die gemaakt is om te spelen als medium, of zo goed als. Als je dat niet doet, heb je niet de armor om ermee weg te komen. Daar verandert een tier X kanon niks aan natuurlijk.
Ik kan zeggen dat de ergste TD in dat rijtje zonder twijfel de JGPz IV is, en weinigen zullen daar over moeilijk doen. Ik vind de JP II zelfs zo goed dat ik em een lange tijd gehouden heb na de grind.
Welke skills heb je al op je crew?
Ik heb als eerste skill Sixth Sense op de commander en op de rest Repairs.
Als tweede skill Repair op de commander, Clutch Braking op driver, Camouflage op gunner en loader en de radio man heeft nog geen tweede skill.

Ik ga hem denk ik ook wel even houden om skills verder te levelen en voorlopig nog wat tier 8 games te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De JP2 heeft natuurlijk wel een klein nerfje gehad laatst. Maar Je JPzIV was inderdaad de ergste uit de lijn. De gun heeft (of had iig destijds) gewoon te weinig pen. Je ziet ze ook nauwelijks meer op het slagveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 10:03

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:10:
De JP2 heeft natuurlijk wel een klein nerfje gehad laatst. Maar Je JPzIV was inderdaad de ergste uit de lijn. De gun heeft (of had iig destijds) gewoon te weinig pen. Je ziet ze ook nauwelijks meer op het slagveld.
Heb juist goede ervaringen gehad met de JgPz IV, goede camo en lekker mobiel. Gun is verder ook wel redeljk, maar natuurlijk geen SU100 :P .

Iemand nog suggesties voor een leuke tier 6 premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneakeye
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-06-2021
Bromwel :P

[ Voor 89% gewijzigd door sneakeye op 25-12-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:26:
[...]

Bromwell of Rudy.

Daarnaast heb ik ook nog de PzIVS, maar die is wel wat specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sneakeye schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:38:
[/quote]

Bromwel :P
Die heb ik al :P , met een beetje goud erbij waardoor ik nu genoeg gold heb voor een Premium Tier 6. Type 64 lijkt me wel wat maar 128 pen in Tier 9 matches.... Of ik koop nog een beetje gold bij en koop de SU 122 44. Keuzes keuzes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:10:
Heb nu de top gun. Die schiet lekker hard. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
damn, ik heb een nieuwe drama tank gevonden: De SU-152. Je-kan-niet-carryen, gewoon onmogelijk. Als je bottom tier bent kan je net zo goed afk gaan of drownen en een nieuw potje starten, als ik 500 dmg kan doen is het al veel. Top tier is al niet veel beter, omdat je 15,5 sec reload hebt MOET je rng meehebben, anders is het weer 1 groot drama.

Speel hem momenteel nog met de derp gun, heb welgeteld 1 potje gehad waar alle schoten raak gingen en ik 3 tanks one shotte voor full dmg. Was een pot van 3,8K dmg. Voor de rest is het huilen met de pet op, zit op 30% WR momenteel..

Hopelijk wordt het wat beter als ik de 122m guns ga gebruiken. Derp guns zijn gewoon niet aan mij besteedt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Lastig lastig.. The M4A1 Revalorise kopen of niet, heb de AMC en 13 75 GF van de fransen, maar deze kriebelt me ook ahh, alleen T8-10 pff :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zit in het verkeerde topic ;) Maar nee is geen Phishing. Zo krijg je de T59 in Armored Warfare

En dan over WoT.

De Super Pershing of de T-54 Prot als creditmaker en crewtrainer? Ben bezig met de russische lijnen en de Patton...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Mr_Size schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:59:
damn, ik heb een nieuwe drama tank gevonden: De SU-152.
Vind de tank zelf helemaal geweldig.
http://www.vbaddict.net/b...su_152-137253773111567243
zelden zoveel medailles bij elkaar gezien als bij die tank.

Bij mij was er grote twijfel over welke gun maar heb wel de top gun genomen want die splash damage van de lage gun wil soms alleen een cromwell zijn track even beschadigen en dan kun je idd een 15 seconden duimen draaien voor de volgende kans. De hele SU lijn vind ik trouwens wel leuk zelfs in een SU-100Y kan ik wel redelijke potjes spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
damn, ik heb een nieuwe drama tank gevonden: De SU-152. Je-kan-niet-carryen, gewoon onmogelijk. Als je bottom tier bent kan je net zo goed afk gaan of drownen en een nieuw potje starten, als ik 500 dmg kan doen is het al veel. Top tier is al niet veel beter, omdat je 15,5 sec reload hebt MOET je rng meehebben, anders is het weer 1 groot drama.

Speel hem momenteel nog met de derp gun, heb welgeteld 1 potje gehad waar alle schoten raak gingen en ik 3 tanks one shotte voor full dmg. Was een pot van 3,8K dmg. Voor de rest is het huilen met de pet op, zit op 30% WR momenteel..

Hopelijk wordt het wat beter als ik de 122m guns ga gebruiken. Derp guns zijn gewoon niet aan mij besteedt...
De top 122mm is echt geweldig, zeker tegen tier 7 en lager. 400 damage elke 6 seconden ?! Yes plz !
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:11:
De Super Pershing of de T-54 Prot als creditmaker en crewtrainer? Ben bezig met de russische lijnen en de Patton...
Zou dan voor de Spershing gaan. Zijn beiden eigenlijk een beetje hetzelfde, traag/redelijke armor/matige pen met AP. Alleen heeft de Spershing het voordeel dat ie geen tier 10 ziet.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nog een paar potjes kunnen spelen vandaag. Nog 30.000xp tot de E-100 en nog 5000xp tot de Centurion.

Nog 250.000 aan credits en ik kan 2 tier 10 tanks kopen :) (215B en de E100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig voor de O-I. Heb ook de KV-1, welke van de 3 is het beste erna? Ze hebben alemaal wel wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:03:
Ben nu bezig voor de O-I. Heb ook de KV-1, welke van de 3 is het beste erna? Ze hebben alemaal wel wat
KV1S-KV85-IS-IS3 is een goede lijn. IS3 en IS7 worden veel in clanwars gebruikt. Redelijk makkelijke lijn
KV2 gaat naar arty lijn, leuke tank maar verder niet echt iets bijzonders
T150-KV lijn betere armor maar minder mobiel en iets minder vuurkracht volgens mij

Ik zou voor de IS lijn gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:07:
[...]

KV1S-KV85-IS-IS3 is een goede lijn. IS3 en IS7 worden veel in clanwars gebruikt. Redelijk makkelijke lijn
KV2 gaat naar arty lijn, leuke tank maar verder niet echt iets bijzonders
T150-KV lijn betere armor maar minder mobiel en iets minder vuurkracht volgens mij

Ik zou voor de IS lijn gaan
Bedankt, heb namelijk ook al een arty line going dus. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Vedrano schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:09:
Lastig lastig.. The M4A1 Revalorise kopen of niet, heb de AMC en 13 75 GF van de fransen, maar deze kriebelt me ook ahh, alleen T8-10 pff :/
M4A1 Revalorise is gewoon geen goede tank, alleen als je perse de crew training wilt dus..

[ Voor 58% gewijzigd door _Anvil_ op 25-12-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
_Anvil_ schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 16:35:
[...]

M4A1 Revalorise is gewoon geen goede tank, alleen als je perse de crew training wilt dus..
Ja daar ben ik langzaam ook over uit als ik alle reviews lees, maar toch me zwak voor de Shermans enzo blijft groot, wil de Furry heel graag, nu deze.. kan de 6k goud wel missen maar voorspel ook een miskoop, vooral in t9/10 is t hopeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Voorlopig ben ik klaar met geld uitgeven. :P

KV-5
Cromwell B
En daarnet de IS-6 gekocht. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:50
Ja heb ik ook.

M56 Scorpion - IS3A - M46 Patton KR - en met credits de Archer en T-44.
En de Luchs teruggekocht voor de troll potjes.
De Kolohousenka en de Toldi moet ik nog even nadenken wat ik ermee doe.

En vanaf 9 jan weer equipement aanvullen, dat gaat ook hard zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Nope, nope, nope, nope, nope, nope, nope.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6utW7kO.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Wow. Heb jij soms een negatieve blogpost over SerB geschreven dat je zo beloond wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

p0st schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 00:40:

[afbeelding]
Ai, hoeveel meer kan je dan nog doen he. ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Heb de SU-152 en de ISU-152 volledig met derp gespeeld tot aan de BL10 op de ISU.
Het is even wennen maar wel waard.
Ik kon juist niet wennen aan de 122mm gun, daar deed ik weer te weinig damage mee.
Heb lopen snipen of close in support met de derp, kon er echt alles mee, leukste was ooit een 50-100 oneshotten in snipermode met HE via zijn zijkant

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu iemand online die even mij perms kan geven op TS? moest een FC/Council lid aanspreken maar zie er geen op TS.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zertaxka schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 15:30:
De top 122mm is echt geweldig, zeker tegen tier 7 en lager. 400 damage elke 6 seconden ?! Yes plz !
Ok, gelukkig. Dat stemt in ieder geval hoopvol ;) Wel jammer dat er nog een gun tussen zit, waar al flink wat Xp voor benodigd is om te unlocken. Nogal een zure grind dus.. Nou ja, wellicht kan ik wat stappen maken met de x5 dagen die gaan komen... (fingers crossed, want de SU-152 trekt normaal al randdbielen aan, laat staan in een x5 event... :X)
ShockWave schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 10:51:
Heb de SU-152 en de ISU-152 volledig met derp gespeeld tot aan de BL10 op de ISU.
Het is even wennen maar wel waard.
Ik kon juist niet wennen aan de 122mm gun, daar deed ik weer te weinig damage mee.
Heb lopen snipen of close in support met de derp, kon er echt alles mee, leukste was ooit een 50-100 oneshotten in snipermode met HE via zijn zijkant
Tja, het ligt mij gewoon niet. Te veel afhankelijk van luck. Maar het is idd hilarisch als het een keertje meezit. In mijn 1e game ammo rackte ik een Tiger voor 1100 HP. Dan is die derp geniaal. Helaas zijn dat soort situaties bij mij uitzonderlijk, in de meeste games die ik tot nu toe gespeeld heb had ik 0 support van medespelers en dan werkt deze tank met derp gewoon niet. Dan heb ik liever elke 6 sec een schot met meer kans op een pen dan elke 15,5 sec een HE shell moeten schieten en maar afwachten wat RNGsus ervan bakt...

[afbeelding]
Wauw, ik vond het gisteren al lastig om ff 2 uurtjes solo te spelen. Na 16 potjes en 55% WR ben ik maar gestopt om erger te voorkomen. Maar het kan dus altijd erger blijkbaar :P
Dacht trouwens dat gisteren al de x5 zou beginnen, maar dat is dus pas morgen. Ik sla vandaag dan ook maar even over. Alle dagen x5 wil ik wel gaan benutten om dringende grinds te spelen. Worden 3 pittige dagen vermoed ik.. :+

Aangezien dit een vrij kort filmpje is en ik komende week vrij ben, ben ik van plan om de komende week 3 filmpjes te maken: ma, woe en vrij/za ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Mr_Size op 26-12-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voel me best wel een noob als ik zie hoe je/iedereen speelt. Zit pas op tier V maar mn wn7/8 is 'very bad':(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Het gaat om de lol. Mijn eerste grind duurde ook vrij lang. Naar mate je beter word grind je ook sneller.

Edit. Nog 4 wn8 en ik ben paars. (Fap fap fap)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Dat is normaal, het kost duizenden potjes voor je WN8 op niveau is. Tenzij je een reroller bent ;)

Verder zijn de posters hier verre van representatief voor de gemiddelde WoT speler qua skillset.

Wat die M4 revaliosaoridinges betreft, kwam er net eentje 1 on 1 tegen in mn nagelnieuwe Patton KR... It sucks bad, confirmed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
_Anvil_ schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:38:
Dat is normaal, het kost duizenden potjes voor je WN8 op niveau is. Tenzij je een reroller bent ;)

Verder zijn de posters hier verre van representatief voor de gemiddelde WoT speler qua skillset.

Wat die M4 revaliosaoridinges betreft, kwam er net eentje 1 on 1 tegen in mn nagelnieuwe Patton KR... It sucks bad, confirmed :p
Of gewoon al direct door hebt hoe het spelletje in elkaar steekt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:00

Roozzz

Plus ultra

Ik ben deze ook al een tijdje aan het grinden. Het is inderdaad ontzettend situationeel en daarom volstrekt ongeschikt om te carryen. Ik speel in principe met de derp gun omdat dat het beste lijkt aan te sluiten bij de toekomstige speelstijl. Maar ik heb recent de top 122mm unlockt, dus zal die ook eens proberen. Vergeet voor de lulz trouwens niet om de nodige heat mee te nemen, 250 pen en 700 dmg is erg grappig en maakt je zowaar nuttig in T9 potjes :>

In ander nieuws, gisteren eindelijk de topgun unlockt op de IS3. Ik ben benieuwd :)

-edit- Ik denk trouwens dat jouw ervaring precies verklaart waarom ik nog nooit een unicum in een TD ben tegengekomen...

[ Voor 4% gewijzigd door Roozzz op 26-12-2015 12:51 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Su-152 is een heerlijk ding. Heb hem elite gemaakt en speel er leuke potten in. Af en toe misschien iets te agressief waardoor ik me onnodig in de problemen breng. Maar het overhalen van de trekker geeft zo'n heerlijk gevoel. Ik gebruik voornamelijk de topgun omdat die een goede pen, dmg en reload heeft. Als ik zin heb om te trollen dan mount ik de derpgun en fingerscrossed voor een citymap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
wsLy schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:42:
[...]

Of gewoon al direct door hebt hoe het spelletje in elkaar steekt.
Vrij onlogisch gezien je de maps en de situaties moet leren herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er zeker wel lol in, gelukkig maar! Zit nu op 1k potjes en vgm 500-1000 op een oud acc dat ik ben kwijtgeraakt. Het zal inderdaad wel beter worden. Krijg het nu ook steeds beter door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:11:
[...]

KR? Ik zag dat de turret bouncy is en 10 graden gun depression om over heuvels te pieken. Als niet top tier wet bijna iedereen je te pennen met de SP.
Beetlejuise schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:28:
[...]
De hele SU lijn vind ik trouwens wel leuk zelfs in een SU-100Y kan ik wel redelijke potjes spelen.
SU100Y kan leuk zijn om alles te oneshotten. Tot je twee keer geraakt bent en dan is de pot over. Je moet goed uitvinden waar je moet staan om schade te doen en niet te vangen. Lakeville is wel mijn favo voor deze tank: gewoon in de bosjes naar de heuvel kijken tot iemand er overheen piekt en flinke schade toeberokkenen.

Type 64 is gewoon fun: goede mobiliteit, goede vrange, opvallend lekkere gun die pent.
Vedrano schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 14:09:
1375 is niet permanent in de shop. De M4A1 wel zo lijkt het.

[afbeelding]
Je kunt niet alleen spelen tegen 29 tegenstanders :P
Verwijderd schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:31:
Is er nu iemand online die even mij perms kan geven op TS? moest een FC/Council lid aanspreken maar zie er geen op TS.. :(
Reeds geregeld. Deze week rustig in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:37:
Nog 4 wn8 en ik ben paars. (Fap fap fap)
Las ik niet laatst (weet niet meer of het hier was) dat wotlabs de schaal gaat aanpassen? En wordt je dan niet pas paars bij 2700 WN8? In dat geval moet je nog ff doorspelen vriend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:07:
[...]

Las ik niet laatst (weet niet meer of het hier was) dat wotlabs de schaal gaat aanpassen? En wordt je dan niet pas paars bij 2700 WN8? In dat geval moet je nog ff doorspelen vriend :+
Dat zou betekenen dat ik weer achter de feiten aanloop :+
Ik gebruik de kinder versie wel, goed voor mijn ego. :+ :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
Mr_Size schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:07:
[...]

Nee, er komt een compleet nieuwe WN (en schaal).

De Russische schaal is sowieso anders omdat zij een andere definitie van unicum hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
User; weet jij of er binnenkort weer een €100 pakket komt? (Met een andere special tank?).

Ander koop ik het pakket met de Hydro tank...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
User schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:50:
[...]
Nee, er komt een compleet nieuwe WN (en schaal).

De Russische schaal is sowieso anders omdat zij een andere definitie van unicum hebben.
Ik hoop met meer aandacht voor spotting (damage)? En arty gewoon standaard 0 WN O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet eerste game met de top gun op de Jagdpanther II. Het is heerlijk om consequent een 500 damage te kunnen doen. Vroeger was het zo'n 270 damage (als ik al geluk had en ik pende). De reload is wel gevoelig langer zodat je geen zo rappe bursts kan doen. Maar het is wel zalig om zo van die Sovjet TDs voor meer dan de helft van hun health te hitten met één shot. (dat kunnen zij bij mij ook doen allicht, maar nu kan ik ten minste iets terug doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Razorbite schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:24:
[...]

Ik hoop met meer aandacht voor spotting (damage)?
Afaik geeft de WoT api geen info over spotting door, dus dat zal niet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:53
Kepro schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:57:
User; weet jij of er binnenkort weer een €100 pakket komt? (Met een andere special tank?).

Ander koop ik het pakket met de Hydro tank...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/o1i8lZB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:35
Leuke premiums in de aanbieding.
Ik wil de CDC (€24) en de SU-100Y (€10), zijn dat 2 leuke aankopen?

Mocht ik daar nog een goedkope tank bij willen, is dan de Typ 64, Heavy Tank No. IV of toch 8 euro extra voor de SU-122-44? Of misschien helemaal geen extra tanks maar enkel de CDC en de SuperPershing?

Heb over de Patton KR gedacht, maar voor de extra prijs heeft deze mij niet weten te overtuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ik zit ook met lastige shop keues pff.. M4A1 Revalorisé, T-34-3, STA-2, lastig met gold uitgeven pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Is er een overzicht van de Gold kosten voor de premiums nu met korting?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Zomaar een poor mans Kepro gedaan in mijn Hellcat. Ace mastery in het 8e potje! Toch nog een fijne kerst zo :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 22:26:
Ik zal het in de loop van de dag maken: https://docs.google.com/s...UzNpQUE&usp=sharing#gid=0

[ Voor 25% gewijzigd door PcDealer op 27-12-2015 02:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel is zo stuk inmiddels. log in, ah 75% winkans. Of 23%.
Die andere game modes zijn OOK compleet kapot qua balans.

Schijnbaar verdienen ze er bakken met geld aan. Dit is auto win/autoloss inmiddels, heeft niet zoveel met een spel meer te maken.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2015 03:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit voor een spel echt NIET goed is. Waarom ze er jaren niks aan doen. Ze zullen er toch veel geld op pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal kapot dit spel. Heeft niks meer met een spel te maken. Eerste seconde weet je al of je wint.
Modbreak:We weten het. Voortaan gewoon je eerste post editen.

[ Voor 24% gewijzigd door Edmin op 28-12-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Echt te grappig. Een x5-event, ik heb nog nooit zo vaak verloren op cap. Begrijpt niemand dat je veel meer xp krijgt voor damage? _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 03:19:

Schijnbaar verdienen ze er bakken met geld aan. Dit is auto win/autoloss inmiddels, heeft niet zoveel met een spel meer te maken.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 03:25:
Ik denk dat dit voor een spel echt NIET goed is. Waarom ze er jaren niks aan doen. Ze zullen er toch veel geld op pakken.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 03:28:
Helemaal kapot dit spel. Heeft niks meer met een spel te maken. Eerste seconde weet je al of je wint.
Er bestaat ook zoiets als een 'wijzig'-knop... die staat bij je bericht, zodat je een bericht kunt bewerken nadat je het gepost hebt.

En een tip gratuit: Uninstall XVM -> Enjoy the game. Gewoon denken dat je eigen team bestaat uit 14 andere idioten (zelfs al zit je in platoon) en de vijand alleen maar superdupercooleawesome unicums heeft

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 27-12-2015 10:27 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zie nu al dat de Gold/EUR nu met 50-60% is gestegen bij betalingen via sms/telefoon en de instap- en eindbedragen lager zijn.

3 en 7 dagen Premium gestegen met bijna de helft, de rest is hetzelfde (afgezien van de actiekorting).

[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 27-12-2015 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:25:
[...]

[...]

[...]

Er bestaat ook zoiets als een 'wijzig'-knop... die staat bij je bericht, zodat je een bericht kunt bewerken nadat je het gepost hebt.

En een tip gratuit: Uninstall XVM -> Enjoy the game. Gewoon denken dat je eigen team bestaat uit 14 andere idioten (zelfs al zit je in platoon) en de vijand alleen maar superdupercooleawesome unicums heeft
Of gewoon iets minder glühwein drinken! :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Gaius schreef op zondag 27 december 2015 @ 09:08:
Echt te grappig. Een x5-event, ik heb nog nooit zo vaak verloren op cap. Begrijpt niemand dat je veel meer xp krijgt voor damage? _O-
Voordeel is wel dat je nooit op zoek hoeft naar de enemy om ze af te slachten >:)

WoT stats

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 03:25:
Was jij niet die Yoloscoutmastergettingroflstomped die elk potje met zijn scout rechtdoor het midden ging om maar zo snel mogelijk dood te gaan?
Dat is ook niet goed voor het spel...hebben ze ook al jaren niks aan gedaan.
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 03:28:
Als dat zo is dan helpen jouw stats en ingame activiteiten niet echt mee in de 75% maar wel voor de 23%.

[ Voor 16% gewijzigd door ShockWave op 27-12-2015 11:06 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Done: https://docs.google.com/s...3FJdqkLTDAAhH0/edit#gid=0
Meeste bang (in Gold) for buck-bundle is de Happy Holidays: 2nd Bundle. 333,03 Gold/EUR
Wil je zoveel mogelijk creditwaarde na verkoop van de aanschaf, dan moet je Happy Holidays: 3rd Bundle hebben. Deze levert ruim 54k credits per euro op. Echter dat is niet slim, omdat 5500 Gold kopen het dubbele per euro oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Thx. Zag je net al bezig in de sheet, idd. :) De CDC staat nog op mijn wensenlijst en ik zit te twijfelen wat ik dan met mijn 6500 + 750 gold zal doen.

edit: Ik kijk dan met name naar de CDC bundle, aangezien ik toch ook mijn premium account wil verlengen.

[ Voor 26% gewijzigd door Edmin op 27-12-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je je inderdaad minder frustreerd als je XVM niet gebruikt. (dat is bij mij toch) Maar ik zelf vind het wel goed om te weten wie de goede spelers zijn (om ze te targetten :p).

Maar op zich kan je het vergelijken met League of Legends, want daar gebeurt net het omgekeerde. De matchmaking wordt gekozen door de spelers zelf (dus gans het team kan gaan als support bvb) maar de spelers worden gematched op basis van skill (ELO). Voor beide systemen valt wel iets te zeggen, maar ik denk zeker wel dat het mogelijk is om het matchmaking algorithme aan te passen zodat er niet alleen rekening gehouden wordt met de tank, maar ook met je rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op zondag 27 december 2015 @ 12:41:
Thx. Zag je net al bezig in de sheet, idd. :) De CDC staat nog op mijn wensenlijst en ik zit te twijfelen wat ik dan met mijn 6500 + 750 gold zal doen.

edit: Ik kijk dan met name naar de CDC bundle, aangezien ik toch ook mijn premium account wil verlengen.
Als je de extra 750 Gold niet wilt, ben je los EUR 1,32 goedkoper uit. Echter voor die extra centen heb je veel heul veul goud. Dat goud kun je gebruike voor Free XP conversies, of levelen van crew XP, of kopen van permanente cammo voor op met name Premium tanks en andere keepers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Snap er dit weekend helemaal niks van, laatste maand eindelijk wat leukere stats en lekker bezig.
Maar vandaag de hele tijd of het team heeft de game beslist en ik hobbel erachteraan met 1 schot raak of ik sta alleen tegen een overmacht en team gaat roemloos ten onder en weer maar 1 schot raak...
Moet wel zeggen echt ongelofelijk veel bounces, criticals en misses vandaag echt geen idee waar dat weg komt. Bizarre plekken ook waar ik geraak wordt percies tussen 2 kapotte tanks door in een weak spot op 400 m afstand. Achter een heuvel staande precies in cupola op 300 m afstand...
Een aantal potjes gehad waarbij het andere team absoluut moest winnen ofzo.

[ Voor 24% gewijzigd door Beetlejuise op 27-12-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
ligt het aan mij of is de wz-111 1-4 tier voor tier een, in ieder geval betreft armor layout, achteruitgang ten opzicht van de 110? Ik heb de top motor en gun nog niet misschien dat dat het verschil nog gaat maken, maar momenteel bak ik er weinig mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
IS-3 OP? Nah, klein beetje maar... :-)
Replay: IS-3 Ace Tanker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Lekkere game racer, dat hoekje is echt gemaakt voor is3's (zonder arty :))

@stfn ik denk dat het gewoon komt omdat je vaker te maken hebt met tier 9 en 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Bijna bij de AMX 30. Nog een 16k xp ofzo en dan even wachten tot de special van 1 goud = 35 free xp er weer is. Er zit momenteel een vrouwelijke crew in mijn CDC te wachten om in de AMX 30 aan de slag te gaan :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
gotfurrr schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:12:
Lekkere game racer, dat hoekje is echt gemaakt voor is3's (zonder arty :))

@stfn ik denk dat het gewoon komt omdat je vaker te maken hebt met tier 9 en 10
Ja klopt ook wel. Met de 110 tegen gelijke tier en lager is het gewoon de piked nose op de tegenstander houden en afstand vergroten om de hoek de verscherpen. Werkte vrijwel altijd. Maar tegen hogere tier is dat ook niet altijd succesvol geweest.

Met de wz111 1-4 lijkt dit niet te werken. Vandaag nog wel een redelijk potje gehad waarbij ik ondanks nog niet de beste motor goed gebruik kom maken van de mobiliteit en daarnaast kunnen facehuggen. Dat leek te werken.

Ik zal is een paar replays kijken hoe je deze het beste kan spelen. Het is ook pas mn derde tier 9 heavy. Waarbij de andere 2 (e75, st1) steviger zijn. Vooral met de e75 is het met door op het juiste moment te angelen een bruikbare armor zonder dat je perce een weakspot zichtbaar maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gestaag krik ik de WR van mijn Jagdpanther II op. Binnenkort eerste mark of excellence. Niet alle games zijn super natuurlijk, maar heb wel het gevoel dat ik impact heb op de games en dat mensen mijn damage wel vrezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15:13
Ik ben zo slecht in dit spel.

mijn winrate is iets van 48,5% of zo maar dat komt door mijn IS-3. Bijna 700 games mee gespeeld en maar 44% winrate. En toch is het de leukste tank die ik heb.

Ik probeer mjn winrate een beetje op te krikken door eens niet roekeloos in gevechten te duiken en dat gaat naar mijn idee al een stuk beter. Ik ben nu ook bezig met de T1 Heavy en ik begin dit een steeds fijnere tank te vinden. Het is een massief bakbeest, maar hij geeft toch het gevoel dat je veel vuurkracht hebt. Ik ben benieuwd of de M6 heel anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:51
Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:27:
Ik ben zo slecht in dit spel.

mijn winrate is iets van 48,5% of zo maar dat komt door mijn IS-3. Bijna 700 games mee gespeeld en maar 44% winrate. En toch is het de leukste tank die ik heb.

Ik probeer mjn winrate een beetje op te krikken door eens niet roekeloos in gevechten te duiken en dat gaat naar mijn idee al een stuk beter. Ik ben nu ook bezig met de T1 Heavy en ik begin dit een steeds fijnere tank te vinden. Het is een massief bakbeest, maar hij geeft toch het gevoel dat je veel vuurkracht hebt. Ik ben benieuwd of de M6 heel anders is.
Hoeveel battles heb je gespeeld in totaal?

Laat maar, al even in wotstats gekeken.
Je WN8 is helemaal niet verkeerd, je WR in te T1 heavy ook niet trouwens :)
Voor de rest wat je doet lijkt me goed, kijk kritisch naar jezelf en hoe je speelt, elke tank heeft toch z'n zwakkere kanten die je moet vermijden en z'n sterke kanten die je moet weten. Niet te aggresief spelen tot je situational awareness en kennis van de tank goed genoeg zijn om redelijk te weten wat wel en geen kans van slagen heeft :)

[ Voor 24% gewijzigd door MerijnB op 28-12-2015 08:35 ]

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
MerijnB schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:28:
[...]

Hoeveel battles heb je gespeeld in totaal?
Zo'n 3800 heb ik nu gespeeld, dus die 700 IS-3 games hakken er aardig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:51
Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:32:
[...]

Zo'n 3800 heb ik nu gespeeld, dus die 700 IS-3 games hakken er aardig in.
Volgens wotstats < 400 in de IS-3

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
MerijnB schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:36:
[...]

Volgens wotstats < 400 in de IS-3
Ik zie dat, ja.
Ik dacht toch in echt in de client in de 700 games zag staan. 8)7

Op dit moment niet thuis dus ik kan het niet zien.
Maar goed, ik blijf slecht in dit spel en toch is het best verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:00
Pff ik heb gisteren ook alleen maar verloren ongeveer. Echt bizar. Beetje met een maatje lopen platonen, maar denk dat ik 90% verloren heb. In Tier IV continu tegen tier 6 heavies spelen is ook echt geen pretje :(
Ook de stats er maar eens bijgepakt, nog geen 400 WN8 punten.

* Maardiweb gaat zich schamen in een hoekje

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Xanthian schreef op maandag 28 december 2015 @ 08:27:
Ik ben ook die lijn aan het grinden, en de T1 heavy is inderdaad een fijne tank. Als je een beetje angled en top tier bent kan je je tegenstanders flink bezig houden.

Mijn ervaring met de M6 is dat het een beetje hetzelfde speelt als de T1 heavy, als je de top gun hebt. Die guns eronder zijn redelijk waardeloos, zeker in een tier 8 pot.

WoT stats

Pagina: 1 ... 35 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift