[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.948 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ben een beetje aan het overschakelen van heavies naar mediums (Cromwell B, T-34-85) of snellere heavies (T110E05).

Zeker na nu eindelijk een Ace te hebben gepakt op de T-34-85 ben ik van plan een medium lijn te gaan grinden tot T9/T10.

Maar welke? Doorgaan met Russia of mijn 4 skill crew uit mijn stilstaande E75 eens aan het werk zetten via de Panther lijn?

Tips? :)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/ad1zye.jpg

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Doe beide? De Panther lijn is geweldig en ook de Obj 140/T62a lijn speelt lekker weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:05
Zou alleen niet je crew overzetten

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Mr_Size schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:52:
Doe beide? De Panther lijn is geweldig en ook de Obj 140/T62a lijn speelt lekker weg ;)
Mochten er binnenkort 36 uur in een dag zitten ga ik beide doen. Tot die tijd focus ik liever op 1 lijn goed, dan op 2 lijnen een klein beetje. :P

Sinds beide T9/T10s goede tanks zijn, moet ik of the T43/T44 grinden of the 2 Panthers. Waar zullen de verschillen in zitten?
Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:55:
Zou alleen niet je crew overzetten
E75 staat stil, kan beter die crew inzetten en retrainen. Begin je gelijk prettig op tier 7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
En dan een slechte crew in je toekomstige e100 zetten? Tegen de tijd dat je van tier 7 naar tier 10 bent zit je met een nieuwe crew ook op 3 skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:07:
En dan een slechte crew in je toekomstige e100 zetten? Tegen de tijd dat je van tier 7 naar tier 10 bent zit je met een nieuwe crew ook op 3 skills.
Komt geen E100. :)

Merk dat ik het prettiger vind dat ik sneller kan verplaatsen dan traag+alpha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:07:
Dit.

Ik zou die crew bewaren voor de E-100, becuz freaking awesome tonk.

Pak een 100% crew (50% discount nu op crew training) en duw die in de Panther, die crew heb je toch snel in de 2e skill zitten aangezien er 2x en 3x crew XP aankomt.

edit//

Geen E-100? You make me sad :'(

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 23-12-2015 13:12 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:56

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:52:
Dit. De Russische lijnen staan bekend om wat n00b friendly te zijn en dus een aardig instap voor de nieuwe mediumspeler, maar de Panther -> E50M lijn vind ik tot dusver echt super (E50)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Ik heb met de korting op Duitse tanks nu de Panther aangeschaft maar ik hoor daar precies veel negatiefs over?
Iemand daar tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Tja, zowel E50M als de russische tanks hebben redelijke troll armor wat betreft dikte en bounces evenals hoge snelheid. Speelstijl is echter enorm anders in mijn ogen.

Zelf doe ik eerst de Russische lijn, gezien er dan gelijk 2-3 (afhankelijk van pad dat je kiest) tier 10's vrij komen. Ook is de camo behoorlijk hoger op die tanks, ongeveer het dubbele van de E50M. Snel verplaatsen om te spotten en snipen gaat een stuk makkelijker als ze je ondertussen ook niet zien.

Zie je een rol meer als verkapte heavy voor gevechten, dan is de E50M met zn gewicht best gestoord als je close combat gaat doen. Kijk maar eens op youtube naar wat filmpjes over ram kills van dat ding. Het is een snelle medium, maar komt veel beter tot zn recht up close and personal (samen met die belachelijke front plate) dan vanaf een veilig afstandje.

[ Voor 35% gewijzigd door Xanaroth op 23-12-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
MrJ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:58:
Sinds beide T9/T10s goede tanks zijn, moet ik of the T43/T44 grinden of the 2 Panthers. Waar zullen de verschillen in zitten?
Ik ben op dit moment met 3 medium lines bezig, heb nu de T44, M26 Pershing en de VK3002M, alle volledig unlocked. De M26 is voor mij de absolute topper met de beste viewrange en goede penetration/mobility. De T44 heeft de beste mobility en is voor de rest wat gemiddeld. De duitse lijn tot nu toe heeft duidelijk minder mobility en armor maar daartegen wel weer hoge penetration wat de hoofdreden is dat ik deze lijn gekozen heb. Ik schiet toch regelmatig gold met de T44 en M26 in T10 matches wat ze erg duur maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Team-RiNo op 23-12-2015 13:44 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

kreezjie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:33:
Ik heb met de korting op Duitse tanks nu de Panther aangeschaft maar ik hoor daar precies veel negatiefs over?
Iemand daar tips voor?
Wat ik er vooral uit opmaak is dat de Duitse mediums meer als TD spelen dan als traditionele medium. Armor valt tegen en beide snelheid en traverse zijn ook niet geweldig, dus je zal vooral veel als support platform dienen terwijl de meer 'gangbare' mediums liever zo dichtbij mogelijk zijn, peek-a-boo doen en flanking shots proberen te maken.

Hoe Android ten einde kwam - Ben je wel kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
wsLy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:12:
[...]

Dit.
Pak een 100% crew (50% discount nu op crew training) en duw die in de Panther, die crew heb je toch snel in de 2e skill zitten aangezien er 2x en 3x crew XP aankomt.

edit//
E-100 is vergeleken met een Maus best mobiel hoor :p

Wat die verse Panther crew betreft, overmorgen kun je voor 4 euro een t-25 crew trainertje oppikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

kreezjie schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:33:
Iemand daar tips voor?
Speel hem met de L100 gun en het is een heerlijke support/sniper. Goede pen, accuraat, hoge ROF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:00:
Kan het zijn dat er een WN8 miniupdate is geweest? of zijn de Tsjechische tanks ineens meegenomen? Ben namelijk 20 punten gestegen en normaal ga ik niet zo snel meer ^^
Dat weet ik wel zeker. Hiervoor waren de ratings voor de Skoda T 40 bijv. behoorlijk broken. Ik heb er ruim 300 potjes in gespeeld om iig met een goede crew aan de Tsjechische tanks te kunnen beginnen, en in die tijd ging mijn WN8 met 400 punten omhoog. Die ben ik inmiddels, en zeer terecht, bijna allemaal weer kwijt :P

Ik ben zelf inmiddels bij de tier 7 van de Tsjechische lijn (gewoon vanaf tier 1 gespeeld), en het valt me allemaal nog niet mee. Ik hoopte eigenlijk dat de tier 8 de eerste goede tank in de lijn was, want de tier 7 is toch minder dan ik had gedacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

T-34-85 --> T54 Prot --> T54 een optie via free XP?

Of is een tank grinden overslaan vloeken in de kerk? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
En de KR morgen schijnt niet te komen, alleen voor Asian server ofzo bleek het te zijn, lees ik op het ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Harmen schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:11:
[...]

Speel met enige regelmaat in mn M12. Gaat de ene keer goed en de andere keer waardeloos. Heb vooral moeite met glooiingen in een map. Gisteren nog bijna een Lowë gekilled met 1 schot, 1400 damage.
wsLy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:18:
[...]

M12 is een freaking nachtmerrie om te spelen. Gisteren de eerste 3 battles redelijke potjes gehad waarvan 1 boven de 3k damage, ernaar 5 potjes op rij <800 damage... Ik begrijp dat ding gewoon niet, volledig gefocust op een tank die op VLAKKE grond staat, ik zelf ook, en dan zorg ik dat de reticle al een beetje achter de tank valt en dan schiet ik... BAM! 15m voor de tank in de grond! Wat!? Daar aimde ik niet eens! Of je bent voor een tank aan het aimen en dan vliegt je shell 50m over de tank heen... Pls no bulli

Tevens is de arc van dat ding een drama.

Maarja nog iets van 40.000 xp tot de m40/m43.
Als je van de M44 komt is de M12 een flinke stap achteruit in accuracy. M12 zo snel als ik kon verkocht en naar de M40/43.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 22:27
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:14:
[...]

Dat weet ik wel zeker. Hiervoor waren de ratings voor de Skoda T 40 bijv. behoorlijk broken. Ik heb er ruim 300 potjes in gespeeld om iig met een goede crew aan de Tsjechische tanks te kunnen beginnen, en in die tijd ging mijn WN8 met 400 punten omhoog. Die ben ik inmiddels, en zeer terecht, bijna allemaal weer kwijt :P

Ik ben zelf inmiddels bij de tier 7 van de Tsjechische lijn (gewoon vanaf tier 1 gespeeld), en het valt me allemaal nog niet mee. Ik hoopte eigenlijk dat de tier 8 de eerste goede tank in de lijn was, want de tier 7 is toch minder dan ik had gedacht...
Op noobmeter kent hij de tanks nog niet dus ben ik ongeveer 9 punten gedaald en speel ik 1,5k- 2k wn8 volgens mij. op Wotlabs zit ik gemiddeld rond de 4,8- 5k WN8 met die Tsjechen en ben ik niets gestegen. En gisteren in mijn ingame WN8 was ik ineens 22 punten hoger dan op Wotlabs :+

Ik ben begonnen bij T6, al die low tiers vind ik niet leuk meer om te spelen. Had pas op de T8 SS dus was eerst ff wennen zonder te spelen maar opzich ging dat niet heel slecht. Vond die T6 wel lache met de autoloader, de T7 was niet heel slecht, gun kon goed meekomen alleen geen armor en slechte gun depp waren vervelend.

Ik ben nu bezig met de T8 maar ik wordt soms helemaal gek van die scheve gun, shells lijken overal heen te vliegen behalve center. Terwijl de gunstats op papier echt wel goed zijn. Daarnaast als arty je raakt is het ook standaard oneshot. Ben nu al zovaak in dat ding geoneshot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Vedrano schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:27:
En de KR morgen schijnt niet te komen, alleen voor Asian server ofzo bleek het te zijn, lees ik op het ander forum.
Don't worry :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-04 17:00
wsLy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:12:
[...]

Dit.

edit//

Hierop inhakend. Pas de E100 gekocht, m'n eerste tier 10, maar ik weet nog niet welke crew ik deze moet geven. De crew van de E75 overzetten of een nieuwe crew? Daarbij vraag ik me af hoe vaak ik nog de E75 zal spelen, ik heb zoveel tanken bewaard om 'nog is op te gaan spelen'. Om er uiteindelijk hooguit een stuk of 10 potjes mee te doen. Zo heb ik ook nog een Tiger 1 in de garage staan en daarvan is de crew nog niet eens met de eerste skill/perk bezig.

Ook heeft de E100 twee sterke mannen (of vrouwen) nodig om die shells in te laden. Daar gaat BIA.

Verder ben ik nu vooral bezig met lijnen te grinden die ook nog is op de betere tier 10's uitkomen. Van de tier 9 tanken die ik nu heb is wordt alleen de tier 10 LEO 1 als een betere gezien, maar in de huidige meta weet ik niet of dat wel zo is. De (stock) pta presteer ik het slechte op van de recents (24 battles, 37,5% wr, 940 wn8). Waar ik in de Indien juist van de recents als een van de beste presteer (129 battles, 59.7% wr 2482 wn8).

Is de M48 nu echt verbeterd in 9.13? Veel heb ik er nog niet zien rond rijden en als ik die unlocked heb en eventueel ga kopen zit ik weer met het crew probleem.

Oplossing is natuurlijk om Premiums te kopen, maar ik was al van plan om de FCM 50t en de T54 mod1 te kopen met de kerst. Ook weer vanwege de grinds naar de betere tier 10's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MrJ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:25:
T-34-85 --> T54 Prot --> T54 een optie via free XP?

Of is een tank grinden overslaan vloeken in de kerk? :$
Ik heb na 1 pot in de Emil de FreeXP doos open getrokken, zo zat was ik het al. :P

Maar... je moet langs de T-43 en T-44. Ik weet niet wat voor route jij in je hoofd hebt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:05:
[...]

Ik heb na 1 pot in de Emil de FreeXP doos open getrokken, zo zat was ik het al. :P

Maar... je moet langs de T-43 en T-44. Ik weet niet wat voor route jij in je hoofd hebt? :P
Crew hoppen tussen T-34-85 en T54 Prot om zodoende free XP te grinden.

Dan de T43 en T44 overslaan. Al gaat dat wel erg veel free XP kosten... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zit aan de T43 nu, en ik moet wennen, de 34-85 voelde beter aan, maar nu maar wennen
Hoop dat ik mijn laatste missies haal voor ik de T44 heb, want daar wil ik mijn female crew voor gebruiken ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
<3 random clan invites O+

_jerzy4444_ (15:16:30) witam
_jerzy4444_ (15:16:29) Nie chcialbys dolaczyc do naszego klanu? Szukamy takich ogarnietych juz w miare graczy, sporo jest graczy a wiekszosc z nas ma calkiem niezla efektywność bitewną WN8 1940 (sr klanu) , gramy bez napinki, bardziej for fun, Mamy Twierdze, jednostke finansowa i departament wojny (misje specjalne) na X tierach. Klan nastawiony jest glownie na granie TWIERDZY żeby odpalać misje, a CW gramy na X tierach żeby placic golda za nafarmione w tygodniu klockWitam, szukasz może klanu ? Jeżeli tak jestem tu rekruterem
ColdZero (15:16:36) Dude I am not polish

Ik bespaar jullie de slechte vertaling van Google :P

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 23-12-2015 15:24 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

MrJ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:09:
[...]

Crew hoppen tussen T-34-85 en T54 Prot om zodoende free XP te grinden.

Dan de T43 en T44 overslaan. Al gaat dat wel erg veel free XP kosten... :P
Haha, dat lukt je wel in 2017 ofzo... Man dan ben je lang bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:24:
[...]

Haha, dat lukt je wel in 2017 ofzo... Man dan ben je lang bezig
Ik heb de tijd. :P

Ik denk er nog maar even over na. Misschien anders alleen T43 skippen.

Pffff, wat een keuzes voor de 3x per week dat ik speel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

wsLy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:18:
<3 random clan invites O+

_jerzy4444_ (15:16:30) witam
_jerzy4444_ (15:16:29) Nie chcialbys dolaczyc do naszego klanu? Szukamy takich ogarnietych juz w miare graczy, sporo jest graczy a wiekszosc z nas ma calkiem niezla efektywność bitewną WN8 1940 (sr klanu) , gramy bez napinki, bardziej for fun, Mamy Twierdze, jednostke finansowa i departament wojny (misje specjalne) na X tierach. Klan nastawiony jest glownie na granie TWIERDZY żeby odpalać misje, a CW gramy na X tierach żeby placic golda za nafarmione w tygodniu klockWitam, szukasz może klanu ? Jeżeli tak jestem tu rekruterem
ColdZero (15:16:36) Dude I am not polish

Ik bespaar jullie de slechte vertaling van Google :P
Ze spelen in ieder geval zonder napinski. Da's wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:05:
[...]

Wat een drama hé? Moet je voorstellen dat hij ooit gebuffed was, het is erger geweest :')

Ik kwam deze ook tegen trouwens, grappig:

Afbeeldingslocatie: http://image.noelshack.com/fichiers/2015/52/1450878918-tumblr-nhovjuxzfy1t6zevko1-400.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:35:
[...]

Ze spelen in ieder geval zonder napinski. Da's wel fijn.
Ja, ik heb mijn clancommander van S3AL ook laten weten dat ik bij die Poolse clan ga :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

nst6ldr schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:38:
[...]

Wat een drama hé? Moet je voorstellen dat hij ooit gebuffed was, het is erger geweest :')
Het was ook pre-buff. Ik kan me nog herinneren dat Kyozu er een paar monsterpotten meer had en het 'een lekkere tank' vond. Maar die kerel is/was ook zo goed, dat hij met een natte krant nog een top gun zou halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 19:51

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Mij hier ook maar eens melden! ondanks dat ik extreem slecht ben in dit spel, getuige ook mijn scores, haal ik er wel plezier uit. Ik speel het al een paar jaar eigenlijk in steeds hele korte fases, echter sinds ik vorige week eindelijk mijn T29 heb kunnen halen is mijn zin om te spelen weer helemaal terug!. Zou leuk zijn eens met iemand een potje te spelen voor een paar tips & tricks over hoe ik mijzelf kan verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:55:
[...]

Het was ook pre-buff. Ik kan me nog herinneren dat Kyozu er een paar monsterpotten meer had en het 'een lekkere tank' vond. Maar die kerel is/was ook zo goed, dat hij met een natte krant nog een top gun zou halen. :P
En al had je de 130k exp verzameld voor de gun upgrade (de stock 105mm had minder pen dan de 88mm van de voorgaande TD), dan zat je nog met het probleem dat je maar 11 shells had, dus al zou je iedereen ammoracken die je ziet, het hele team pak je nooit alleen 8)7

(niet dat je je daar druk over hoeft te maken, met zo'n stock SPG chassis kwam je sowieso niet uit de voeten)

De haren gaan alweer overeind staan in m'n nek als ik er aan denk. Wat een onding. :(

Ik zit trouwens met een klein dilemma: ik wil met CW meedoen op tier 6 en 8. Tier 6 kan ik redelijk snel aan komen, 8 is al wat lastiger (10 nog meer, daarom valt dat nu even buiten mijn scope). In de russische tree heb ik niks omdat ik die niet zo mag :/

Mijn huidige garage ziet er als volgt uit: Tiger II, T34*, Type T-34, WZ-131, Rheinmetall Borsig, VK4502b.

Nu zit ik er aan te denken om op de Type T-34 te voortborduren zodat ik een tier 6 medium heb, en vanaf daar naar de chinese tier 8 medium kan gaan, maar ik kan natuurlijk ook de WZ-132 kopen. Eventueel zou ik zelfs een premium kunnen kopen met de sales overmorgen, maar het lijkt me dat er nu niks in de store staat wat enigszins competitief is? Advies is welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
MrJ schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:29:
[...]

Ik heb de tijd. :P

Ik denk er nog maar even over na. Misschien anders alleen T43 skippen.

Pffff, wat een keuzes voor de 3x per week dat ik speel. ;)
t43 is hartstikke leuk. M'n favo tier 7 medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
nst6ldr schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:08:
[...]

En al had je de 130k exp verzameld voor de gun upgrade (de stock 105mm had minder pen dan de 88mm van de voorgaande TD), dan zat je nog met het probleem dat je maar 11 shells had, dus al zou je iedereen ammoracken die je ziet, het hele team pak je nooit alleen 8)7

(niet dat je je daar druk over hoeft te maken, met zo'n stock SPG chassis kwam je sowieso niet uit de voeten)

De haren gaan alweer overeind staan in m'n nek als ik er aan denk. Wat een onding. :(

Ik zit trouwens met een klein dilemma: ik wil met CW meedoen op tier 6 en 8. Tier 6 kan ik redelijk snel aan komen, 8 is al wat lastiger (10 nog meer, daarom valt dat nu even buiten mijn scope). In de russische tree heb ik niks omdat ik die niet zo mag :/

Mijn huidige garage ziet er als volgt uit: Tiger II, T34*, Type T-34, WZ-131, Rheinmetall Borsig, VK4502b.

Nu zit ik er aan te denken om op de Type T-34 te voortborduren zodat ik een tier 6 medium heb, en vanaf daar naar de chinese tier 8 medium kan gaan, maar ik kan natuurlijk ook de WZ-132 kopen. Eventueel zou ik zelfs een premium kunnen kopen met de sales overmorgen, maar het lijkt me dat er nu niks in de store staat wat enigszins competitief is? Advies is welkom :)
Voor T8 CW heb je alleen de borsig die minimaal gebruikt wordt denk ik. De meeste tanks die in T8 cw gebruikt worden zijn de IS3/T54 LT en soms een pershing. Voor de rest is er volgens mij weinig variatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 15:55:
[...]

Wat is er gebuffed aan de ST. emil dan eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jantje 2 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:48:
[...]

Wat is er gebuffed aan de ST. emil dan eigenlijk?
Geen idee; maar het stond in de patch notes van 9.8 volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
'In the third Stage, a total of 21551 battles were fought and the most active clan was Post Traumatic Support Disorder that appeared 132 times on the battlefield. In turn, the clan that contributed the most throughout the Campaign was also Post Traumatic Support Disorder,with a total of 577 encounters - the overall number of battles fought during the Campaign equalled 97532.'

:+

http://worldoftanks.eu/en...s-campaign-final-results/

[ Voor 10% gewijzigd door wsLy op 23-12-2015 18:17 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Ik wil een speler uitnodigen die 12-08-2015 voor het laatst gespeeld heeft, maar tijdens inviten wordt hij aangegeven als active.

Er moet toch 60 dagen verstreken zijn. Wat kan het dan nog zijn dat hij active staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die timer wordt schijnbaar handmatig gezet eens in de zoveel tijd. Erg accuraat is die 60 dagen aanwijzing dan ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Dan wordt het later (2 weken) nog maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Nu een tijdje aan het platoonen met 3 Bromwells, damn dit is leuk! :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lol, ik heb nu echt al tig sessies achter elkaar dat het echt geen fuck uitmaakt wat ik doe, waar ik het doe, of hoeveel dmg ik doe, ik kan en mag gewoon niet winnen. :+

Ik denk dat WG doorheeft dat ik niet meer platoon en nu m'n winrate aan het corrigeren is. Dus over pak 'm beet 1000 battles mag ik weer sessies met 50% afsluiten. \o/

Edit: Even terug naar de KV-220. Ace met bijna 1400 base xp, altijd leuk. 1926 dmg, 3270 dmg blocked, en ca 500 dmg taken. Damnit, bijna HT15 gehaald. _O-

[ Voor 18% gewijzigd door Gaius op 23-12-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Gaius schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:39:
lol, ik heb nu echt al tig sessies achter elkaar dat het echt geen fuck uitmaakt wat ik doe, waar ik het doe, of hoeveel dmg ik doe, ik kan en mag gewoon niet winnen. :+

Ik denk dat WG doorheeft dat ik niet meer platoon en nu m'n winrate aan het corrigeren is. Dus over pak 'm beet 1000 battles mag ik weer sessies met 50% afsluiten. \o/

Edit: Even terug naar de KV-220. Ace met bijna 1400 base xp, altijd leuk. 1926 dmg, 3270 dmg blocked, en ca 500 dmg taken. Damnit, bijna HT15 gehaald. _O-
Hier nog een! Gisteravond ook al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... ik zit weer in S3AL. Leuke tijd gehad in PTS-D maar iedereen gaat weer langzamerhand terug naar IDEAL en S3AL, misschien dat we in een volgende campaign weer samen gaan :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
vandaag eindelijk LT 15 voor de stug gehaald.. wat heb ik steeds pech gehad voor die missie zeg.. nu gehaald in mijn 59-16 op Karelia als aanvaller. ruim 5k spotting damage.. een is in het begin gecircled die mijn agressieve spot plaats wilde verdedigen.

EINDELIJK :o ...

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Heerlijk platoon avondje gehad met post en Size 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:14:
Zeker weten, was weer ouderwetsch gezellig! En uiteindelijk hebben Size en ik 'm ook nog ff positief afgesloten met een heerlijke pot op Ensk met de E25 als top tier. Pew-pew-pew! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:14:
Mjah het ging best aardig na een drama begin, helaas moesten er ineens 3 BS potjes aan het einde doorheen worden gegooid. En weer TD missie 15 niet gehaald, 2 kansloze Waffle potjes en een afgrijselijk potje in de JPZ E100. Vergalde voor mij eigenlijk de hele avond.

Wat is het toch jammer dat TD's zo verschrikkelijk hard kapot zijn generfed dat er gewoon geen reet meer aan is om mee te spelen. Het is zo ontzettend situationeel allemaal, zoveel externe factoren waar je zelf geen invloed op hebt. Maakt het echt een kwelling. Mediums en heavies zijn veeeeeeeeeeeeel leuker om te spelen, veel dynamischer.

Also, was na 10 potjes al door al mijn reports heen. Bizar veel bots gezien vanavond zeg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Eens. Als je een avondje met weinig frustratie wil spelen, kun je beter geen lights en TD's spelen. Die zijn alleen leuk als maprotatie en je team mee zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:34:
Eens. Als je een avondje met weinig frustratie wil spelen, kun je beter geen lights en TD's spelen. Die zijn alleen leuk als maprotatie en je team mee zitten.
Ach een paar potjes in de T67 laten altijd wel een glimlach op mijn gezicht verschijnen. Maar dat ding is bijna een soort medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:26:
[...]

Ach een paar potjes in de T67 laten altijd wel een glimlach op mijn gezicht verschijnen. Maar dat ding is bijna een soort medium.
De M8A1, T67 en Hellcat zijn wel de uitzonderingen op de regel, idd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De E-25 en in mindere mate de SU-122-44 ook. Maar dan heb je het wel gehad. En dat zijn allemaal lagere tiers. Op de hogere tiers is het geen doen, omdat je daar gewoon outplayed wordt door de meds en vaak ook door de heavies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:28:
[...]

De M8A1, T67 en Hellcat zijn wel de uitzonderingen op de regel, idd. :P
ISU152 zou ik er ook nog bij doen, 750 alpha damage koekoek!!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Cliff-diving like a boss.

Skip naar 11:10 and enjoy 8)7

http://wotreplays.com/sit...debanus-sp_hpanzer_ru_251

Noobmeter

• Gaius
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 23 december 2015 @ 23:35:
De E-25 en in mindere mate de SU-122-44 ook. Maar dan heb je het wel gehad. En dat zijn allemaal lagere tiers. Op de hogere tiers is het geen doen, omdat je daar gewoon outplayed wordt door de meds en vaak ook door de heavies.
Is de T30 nog een optie, aangezien dat (bijna) een heavy is? Het leek me wel een aardige optie om voor te grinden voor de missions namelijk. :)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op donderdag 24 december 2015 @ 06:59:
[...]

Is de T30 nog een optie, aangezien dat (bijna) een heavy is? Het leek me wel een aardige optie om voor te grinden voor de missions namelijk. :)
Bij de T30 heb je er niet veel "last" van dat je een TD bent omdat het eigenlijk gewoon een heavy is. Redelijke tot sterke armor (muv hull/sides) en een normale turret die 360 kan draaien. Overigens was de T30 eerder ook gewoon een Tier X heavy als ik het me goed herinner :)

• _Anvil_
Spanning en sensatie... wat komt er vandaag in de advent!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

_Anvil_ schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:24:
Spanning en sensatie... wat komt er vandaag in de advent!
Klein gokje :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1lF5hsXl.jpg

• Gaius
  • Niet online
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:22:
[...]

Bij de T30 heb je er niet veel "last" van dat je een TD bent omdat het eigenlijk gewoon een heavy is. Redelijke tot sterke armor (muv hull/sides) en een normale turret die 360 kan draaien. Overigens was de T30 eerder ook gewoon een Tier X heavy als ik het me goed herinner :)
Ja, ik had laatst nog een replay gezien op youtube waarin dat ook gezegd werd. Daarom leek ie me ook best okay. :) Dan moet ik alleen eerst nog 's door de T25/2 en de T28 Prototype. Ik zit nu bij de Hellcat en hoewel ik er niet in kan winnen, gaat het grinden van die tank zo makkelijk. Fijne tank om te spelen, die hou ik er in. :)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op donderdag 24 december 2015 @ 08:44:
[...]

Ja, ik had laatst nog een replay gezien op youtube waarin dat ook gezegd werd. Daarom leek ie me ook best okay. :) Dan moet ik alleen eerst nog 's door de T25/2 en de T28 Prototype. Ik zit nu bij de Hellcat en hoewel ik er niet in kan winnen, gaat het grinden van die tank zo makkelijk. Fijne tank om te spelen, die hou ik er in. :)
Stuk voor stuk heerlijke tanks, als je ff doorhebt hoe je ze moet spelen. T25/2 vond ik zelf erg leuk om te spelen omdat je redelijk mobiel bent en een best accurate gun hebt. Je kunt dus redelijk makkelijk relocaten en ook je gun mantlet en dakje bouncen verrassend veel. De T28 Prototype is vooral heel traag, maar in Tier VIII en IX potten kun je je frontal armor enorm misbruiken. Die tank heeft een geweldige gun en is frontaal best taai. Alleen die snelheid..tsja :+

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
[...]

De prot is echt een leuke tank. Trager dan eem tortoise, maar die gun :).

De hellcat is idd een leuke grind. De t25/2 dan weer wat minder. De gun selection is redelijk ruk.

Zelf had ik gisteren een t10 game in mijn prot, maar toch een goede pot gehad. Maar ja....die speed...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

ZTeeVeR schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:07:
[...]

De prot is echt een leuke tank. Trager dan eem tortoise, maar die gun :).

De hellcat is idd een leuke grind. De t25/2 dan weer wat minder. De gun selection is redelijk ruk.

Zelf had ik gisteren een t10 game in mijn prot, maar toch een goede pot gehad. Maar ja....die speed...
Ik vind de T28 Prot wel erg situationeel. Omdat hij zo langzaam is loop je de helft van de potjes de boot mis.

De T25/2 speelt erg als een T67 en een Hellcat. Ik vond hem in het begin een beetje undergunned en ik denk dat een 105mm wel beter was geweest vooral gezien het gebrek aan pen, maar de performance van de gun is wel dik in orde.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

Ik zit nu bij de Hellcat en hoewel ik er niet in kan winnen, gaat het grinden van die tank zo makkelijk. Fijne tank om te spelen, die hou ik er in. :)
Niet? Ik heb er 54% winrate in en speel het als sniper/spotter (cammonet, rammer en Bino's).

• _Anvil_
Kwamen ook weer geruchten langs dat ie toch echt voor Korea/Asia only was...

Jingles had gisteren echter bijna per ongeluk een tank review online gezet die vandaag pas mocht van WG... er komt dus iets nieuws in de advent...

Patton Kr voor 29 euro... dan ga ik serieus twijfelen vrees ik...

F5...F5..F5..

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat een fail. Ik log net in en zie de WZ, Hydro en de KR.
Patton KR
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2877/
EUR 32,50, alleen met Garage Slot

Duurt 7 dagen? WZ en Hydrostat zie ik niet terug.

[ Voor 14% gewijzigd door PcDealer op 24-12-2015 09:47 ]

• _Anvil_
op de advent zelfs staat nog niks... FALERzz!!

EDIT: shop pagina laadt niet bij mij, 100.000 mensen aan t klikken??

EDIT EDIT: YouTube: World of Tanks - The Tiger of Korea

[ Voor 75% gewijzigd door _Anvil_ op 24-12-2015 09:58 ]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Colour me surprised.

• _Anvil_
"Payment temporarily unavailable due to technical issues. Please try again later."

oh well... denk er nog wel ff over na, 7 dagen de tijd zo waar zie ik...

Denken jullie dat de patton KR bij de volgende patch in de shop komt, ergo sum je koopt hem straks voor -15%?

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ah well, het blijft WG idd :9

Overigens ben ik wel een beetje salty over die Hydro, daar heb ik nog best wat knaken voor neergelegd op eBay een half jaar geleden omdat ie "exclusive" zou zijn }:|

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• jantje 2
TVP TVU T8 tsjeschische med worst carry tank ever. Afgelopen twee dagen 18 potjes in gespeeld 38,89% winrate met avg damage van 2,3k ( niet bijster goed maar voldoende voor 60% zou het moeten ). Ik heb wel eens een korte streak, maar dit is zelfs voor mij best wel erg ( normaal 65-75% winrate )

Die tank kan echt daadwerkelijk helemaal niets doen om teams te dragen, tank is te groot, te weinig armor, te slechte gun om lekker mee te kunnen komen. Daarnaast helpen de teams vaak ook niet mee als je na 3 minuten al 6-0 achter staat. Of Ensk krijgt met 2x een 3mans IS-3 platoon met alleen groene spelers tegen.

Ik had best wel zin om beetje tanks te doen, maar met zulke games waar je gewoon niets kan uitbrengen is het gewoon vervelend dit spelletje te spelen.
wsLy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:16:
'In the third Stage, a total of 21551 battles were fought and the most active clan was Post Traumatic Support Disorder that appeared 132 times on the battlefield. In turn, the clan that contributed the most throughout the Campaign was also Post Traumatic Support Disorder,with a total of 577 encounters - the overall number of battles fought during the Campaign equalled 97532.'
Zoveel battles gespeeld en nog niet een plekje in de top 3 kunnen fixen :+ Ik las ( correct me if iam wrong ) dat de nr1 van de campaign fame de minste battles gespeeld had en toch toppositie lel >:)

[ Voor 31% gewijzigd door jantje 2 op 24-12-2015 10:16 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zag inderdaad wat consumables er bij komen toen ik inlogde, maar de tank gemist :)

Adventskalender nog steeds niet aangepast...

Victory
Westfield
Churchill Gun Carrier
Experience received:1.782 (x2 for the first victory each day) Credits earned 30.503
Battle achievements Mastery Badge: "II Class"

Ammunition: -5.670
Total: 24.833 WN8: 4.335 (100)
Dit is ongehoord (voor mij). 38% winrate met deze tank. Dit ding is zo slecht dat met 3 schoten raak ik al een WN8 van rond de 1000 zag verschijnen... Blijkbaar doe ik mijzelf graag pijn, want ik blijf het proberen :+
Monsterpot met de Churchill Gun Carrier
Monsterpot met de Churchill Gun CarrierMonsterpot met de Churchill Gun CarrierMonsterpot met de Churchill Gun Carrier

• jantje 2
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:07:
[...]

Ik zag inderdaad wat consumables er bij komen toen ik inlogde, maar de tank gemist :)

Adventskalender nog steeds niet aangepast...

[...]

Dit is ongehoord (voor mij). 38% winrate met deze tank. Dit ding is zo slecht dat met 3 schoten raak ik al een WN8 van rond de 1000 zag verschijnen... Blijkbaar doe ik mijzelf graag pijn, want ik blijf het proberen :+
Monsterpot met de Churchill Gun Carrier
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Monsterpot is misschien wat overdreven als je het mij vraagt, maar in die tank is wss een goede game al snel wat meer waard dan in andere tanks :+ Is denk ik ook van de meest nutteloze tanks in de game :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
AXTHGH12BN15MASA

24 stuks Chocolade.

[ Voor 41% gewijzigd door User op 24-12-2015 11:33 ]

• Razorbite
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:45:
Wat een fail. Ik log net in en zie de WZ, Hydro en de KR.
Patton KR
EUR 32,50, alleen met Garage Slot

Duurt 7 dagen? WZ en Hydrostat zie ik niet terug.
Vinden jullie de KR het aankopen waard als je nog geen US meds hebt?

• wsLy
jantje 2 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:13:

Zoveel battles gespeeld en nog niet een plekje in de top 3 kunnen fixen :+ Ik las ( correct me if iam wrong ) dat de nr1 van de campaign fame de minste battles gespeeld had en toch toppositie lel >:)
Fame is dan ook voornamelijk voor die missies/objectives gegaan. Ons doel was om zoveel mogelijk mensen aan een tank te helpen. Dat is dan ook gelukt, meer dan 100 man hebben een tank gekregen. Mensen die hoog genoeg stonden in de ranking gingen uit de clan om plaats te maken voor anderen. En dan is het ook wel lekker als je zoveel battles hebt :+

Stichting Hobbyserver

• jantje 2
User schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:32:
AXTHGH12BN15MASA

24 stuks Chocolade.
Is dat alles, lekker de moeite. Hebben ze heel de maand daar zo geheimzinnig over gedaan?

• Razorbite
jantje 2 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:34:
[...]

Is dat alles, lekker de moeite. Hebben ze heel de maand daar zo geheimzinnig over gedaan?
KANSLOOS. Typisch WG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ja je krijgt onverwachts iets gratis van WG... ECHT F*CKING KANSLOOS... Die reactie dan he :+

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:42:
Ja je krijgt onverwachts iets gratis van WG... ECHT F*CKING KANSLOOS... Die reactie dan he :+
Die tank die je krijgt vind ik ook echt waardeloos, heb hem na 1 battle weer verkocht, toch weer 100K :+
Je krijgt een aimtijd van de gehele kerst.... Oke leuk, je kan tenminste andere tanks pennen, maar ja, moet je eerst de hele kerst wachten totdat je geaimed bent...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nu volledig:
Advent Calendar - Day 24
M46 Patton KR voor EUR 32,50

Happy Holidays - Ultimate Bundle
M46 Patton KR;
Bonus Trained Crew: 100% Major Qualification;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2883/

Happy Holidays: 2nd Bundle
Pz. IV hydro 30.500 Goud voor EUR 99,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1369/

Happy Holidays: 3rd Bundle
WZ-111 voor EUR 44,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2856/

Happy Holidays: 4th Bundle
T-28E F-30, 1.000 voor EUR 9,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2812/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:50:
M46 Patton KR;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2883/
Plus de rest:
1 Vertical Stabilizer Mk 1;
1 Improved Ventilation Class 2;
Gold: 3,375

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SurfBoy schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:44:
[...]

Die tank die je krijgt vind ik ook echt waardeloos, heb hem na 1 battle weer verkocht, toch weer 100K :+
Je krijgt een aimtijd van de gehele kerst.... Oke leuk, je kan tenminste andere tanks pennen, maar ja, moet je eerst de hele kerst wachten totdat je geaimed bent...
De aimtime is 2,1 seconden. Dat is bloedsnel. Je crew zit alleen nog op 50% ;)

User schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:54:
[...]
Plus de rest:
1 Vertical Stabilizer Mk 1;
1 Improved Ventilation Class 2;
Hey, dat stond er vanochtend nogf niet bij. Wordt hij toch een stukje aantrekkelijker van :)

Iemand al een idee of die tijgerpaint ook als camo dienst doet?

[ Voor 29% gewijzigd door Edmin op 24-12-2015 11:56 ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:50:
Happy Holidays: 2nd Bundle
Pz. IV hydro 30.500 Goud voor EUR 99,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/1369/
Trolololol gelukkig blijft de tank dus redelijk exclusief, aangezien een beperkt deel van de playerbase even 100 euro neerlegt voor een package :9

Saltiness cured. Well played WG, well played :+

• jantje 2
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:42:
Nouja voor iets waar ze een hele maand over doen verwacht je toch wel een leuke bonus toch? Hadden ze beter van ieder land 5 stuks kunnen doen net als newyearsgift. Dat had een stuk leuker gestaan.

Dit is echt zo van tjah, we weten het ook niet doe maar wat chocalate. Hadden ze het beter niet kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:04:
[...]

Nouja voor iets waar ze een hele maand over doen verwacht je toch wel een leuke bonus toch? Hadden ze beter van ieder land 5 stuks kunnen doen net als newyearsgift. Dat had een stuk leuker gestaan.

Dit is echt zo van tjah, we weten het ook niet doe maar wat chocalate. Hadden ze het beter niet kunnen doen.
Je hebt de referentie naar een adventkalender met daarin 24 chololaatjes niet begrepen :9?
Is overigens toch 240.000 credits als je ze ergens in januari verkoopt :D

Afbeeldingslocatie: http://www.evmi.nl/wp-content/uploads/2012/11/adventskalender315.jpg
Edmin schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:54:
[...]
Hey, dat stond er vanochtend nogf niet bij. Wordt hij toch een stukje aantrekkelijker van :)

Jep, deze fungeert als summer/winter/desert camo met de gebruikelijke camo bonus :)
Ik ga denk ik ook voor de "ultimate" package 8)

[ Voor 23% gewijzigd door p0st op 24-12-2015 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:10:
[...]

Je hebt de referentie naar een adventkalender met daarin 24 chololaatjes niet begrepen :9?
Is overigens toch 240.000 credits als je ze ergens in januari verkoopt :D

[afbeelding]
Ik ben niet zo van de advent kalenders haha, dus nee heb dat nog nooit voorbij zien komen :+
Als dat inderdaad zo is, is het dan inderdaad wel leuk gedaan ja :P

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Edmin schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:54:
[...]

De aimtime is 2,1 seconden. Dat is bloedsnel. Je crew zit alleen nog op 50% ;)

[...]

Kan ook, maar hij is al mijn garage uit :P

• Kepro
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:56:
[...]

Trolololol gelukkig blijft de tank dus redelijk exclusief, aangezien een beperkt deel van de playerbase even 100 euro neerlegt voor een package :9

Saltiness cured. Well played WG, well played :+
Is die tank wat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:10:
[...]

Jep, deze fungeert als summer/winter/desert camo met de gebruikelijke camo bonus :)
Thx :)
Ik ga denk ik ook voor de "ultimate" package 8)
Done :D

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Jazeker! Alleen je armor is papier dus tegen de derpguns op deze tiers is het soms wat lastig om te carry'en. Verder preferential matchmaking, 10 graden gun depression en vlotte/accurate gun. Of je er 100 euro aan gold voor over moet hebben, dat laat ik aan jezelf :9 maar hij is zeker leuk om zo nu en dan ff uit te laten :>

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik speel al sinds het begin de amerikaanse lijn en ben nu tier V met arti, light en medium tanks, maar nu wordt het tegelijk aanhouden en vooruit komen toch lastig qua credits...

Ik zie nu deze :

M46 Patton KR;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer (=200k credits)
1 Vertical Stabilizer Mk 1; (=500k credits)
1 Improved Ventilation Class 2; (=150 k credits)
maar kost 50,-

De tank los kost 32,50 (adventsaanbeiding)

Vind ik best prijzig, dus ik zoek advies of dit een leuke aanbieding is, goeie tank of walk away..

Ik heb een potje goud, en hoop dat na kerst de T34 voordeliger wordt om die aan te schaffen, maar de M46 lonkt wel..

any thoughts?

• ElPaco
Voordeel van de Patton KR boven de T34 is dat je je medium tank crew kan trainen met de Patton, gaat wat lastig in de T34 heavy tank ;) Then again, de T34 is wel echt een credit maker.

WoT stats

• p0st

p0st

Dutch Reefer

superduper schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:56:
Ik speel al sinds het begin de amerikaanse lijn en ben nu tier V met arti, light en medium tanks, maar nu wordt het tegelijk aanhouden en vooruit komen toch lastig qua credits...

Ik zie nu deze :

M46 Patton KR;
1 Garage Slot;
1 Medium-Caliber Tank Gun Rammer (=200k credits)
1 Vertical Stabilizer Mk 1; (=500k credits)
1 Improved Ventilation Class 2; (=150 k credits)
maar kost 50,-

De tank los kost 32,50 (adventsaanbeiding)

Vind ik best prijzig, dus ik zoek advies of dit een leuke aanbieding is, goeie tank of walk away..

Ik heb een potje goud, en hoop dat na kerst de T34 voordeliger wordt om die aan te schaffen, maar de M46 lonkt wel..

any thoughts?
Ik zou dan eerder wachten tot (morgen?) de Tier VIII premiums in de aanbieding zijn en dan een Super Pershing kopen. Die is veel vergevender dan deze Patton KR en ziet bovendien "slechts" Tier IX. Neem dan wel wat APCR shells mee voor de taaiere targets. Gaat je een hoop geld en teleurstelling schelen denk ik! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nst6ldr
  • Niet online

nst6ldr

Down with Big Tech.

p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:00:
[...]

Ik zou dan eerder wachten tot (morgen?) de Tier VIII premiums in de aanbieding zijn en dan een Super Pershing kopen. Die is veel vergevender dan deze Patton KR en ziet bovendien "slechts" Tier IX. Neem dan wel wat APCR shells mee voor de taaiere targets. Gaat je een hoop geld en teleurstelling schelen denk ik! d:)b
Let daarbij wel op dat je bij lange na niet zo mobiel bent als je zou verwachten van een medium.

• Kepro
p0st schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:45:
[...]

Jazeker! Alleen je armor is papier dus tegen de derpguns op deze tiers is het soms wat lastig om te carry'en. Verder preferential matchmaking, 10 graden gun depression en vlotte/accurate gun. Of je er 100 euro aan gold voor over moet hebben, dat laat ik aan jezelf :9 maar hij is zeker leuk om zo nu en dan ff uit te laten :>
Ik heb wel gold nodig maar 30.000 gold... Of de t25 ? If heeft die geen pref mm?

• ElPaco
nst6ldr schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:03:
[...]

Let daarbij wel op dat je bij lange na niet zo mobiel bent als je zou verwachten van een medium.
Lijkt me geen probleem als je anders van plan was geweest een T34 te halen, die is ook niet al te mobiel ;)

WoT stats

Verwijderd

Waar moet je die code invullen voor 24 chocolade? En kan dat alleen vandaag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 13:04:
Waar moet je die code invullen voor 24 chocolade? En kan dat alleen vandaag?
Ik vermoed inloggen op wargaming.net, dan rechtsboven op je naam klikken en dan onderaan op Active code.

WoT stats

Pagina: 1 ... 34 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift