Gisteren ff voor de grap rampage mode gespeeld ( missies zijn makkelijker gemaakt ) Ik zat vast op SH-15 omdat die in de oude setup niet te doen was. Gisteren de missie in 3 games gehaald. Had hem al eerder kunnen halen echter was ik niet echt aan het opletten waardoor ik voor mezelf had verprutst ^^
Hij is nu zelfs in elke variant te halen wat voorheen niet zo was alleen de secondary kan je niet halen maar dat is toch niet vereist voor de T22-SR
Nu nog 4 domination missies ( persoonlijk de saaiste en vervelendste ) te gaan. Waarvan alleen D-14 en D-15 een beetje tricky kunnen worden. Wel blij dat ze zo snel met een fix zijn gekomen voor de mode omdat die vorige reqs echt nergens op sloegen.
Gisteren ook begonnen met de T6 T-25 van de Tsjechen, leuk dingetje met die autoloader maar slechte track en turret traverse. Je shells gaan ook zo snel op met dat ding, was bijna elke game wel leeg. Was ook weer ff wennen zonder crewskills te spelen en zonder SS.
Zeker als je 380m van een OI rijdt en hij wel jou richting in kijkt en naar je toe rijdt maar niet vuurt, ben je nu wel of niet gespot. Uiteindelijk maar gekozen om te cappen, de veilige optie ^^
Wat zijn dat trouwens een ondingen in T6 die OI tanks zijn echt de ziekte momenteel van T6, niet te pennen en ze oneshotten iedereen. Ding is ongeveer 150mm armor maar met 185mm bounce ik nog.
[
Voor 7% gewijzigd door
jantje 2 op 17-12-2015 10:46
]