Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 40 Laatste
Acties:
  • 110.097 views

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Thabi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:55:
Al enige weken heb ik met grote regelmaat op dit forum zitten lurken tijdens het spelen van WOT. Echter sinds enkele dagen is het spel helemaal onspeelbaar geworden, 'not responding' in verschillende stadia van het spel.
Ik heb goede ervaringen met support tickets: https://eu.wargaming.net/support/
Heb je ook in safe mode gestart, en/of low settings?

LinkedIn WoT Cash Converter

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-11 13:00

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:28:
Lol... Gisteren 1 CW battle gespeeld en daarmee 370 FP binnengehaald, ik ben volgens mij een paar honderd plekken gestegen...

Was een battle die we op Lakeville wonnen tegen een hardcamp van WHYOU, die volgens bepaalde mensen ook de destructable objects mod gebruiken. Op bepaalde momenten hadden we wel zo een vermoeden. Maarja, we kunnen het niet bewijzen. Als ze er gebruik van maken dan is dat natuurlijk zeer triest.
Lol... Ik heb de hele avond moeten spelen (5 wins, 2 losses) voor diezelfde ~370 FP :+

Ai dat is irritant, wij hadden eergisteren een Hongaars team die in de chat toegaf dat ze Warpack gebruikten. Reden? Dat ze maar 14 man hadden....

Overigens gisteren ook 1 battle (Round 1 van landing) waarin het volledige enemy team zich drownde. Die hadden een dubbele battle die 2min later startte en niet genoeg spelers :9 . Ok thx bye :w

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wel gereport toch? Maar het kan ook nep zijn.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 16:06
http://ritastatusreport.b...ectx11.html#gpluscomments

DirectX11 support wordt ook hoog tijd zeg. Dan kunnen ze de graphics misschien eens fatsoenlijk door ontwikkelen.

Over hoog tijd: ik heb een tijdje niet gespeeld, maar ook niets meer gehoord over Havock?! xD

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-11 15:29

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:54:
[...]

Overigens gisteren ook 1 battle (Round 1 van landing) waarin het volledige enemy team zich drownde. Die hadden een dubbele battle die 2min later startte en niet genoeg spelers :9 . Ok thx bye :w
Pas maar op dat je geen 'rigging' aan je broek krijgt.

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-11 16:05
Vandaag de JT88 is de advent.. tja, recentelijk kocht je bonus codes (met gold en premium time) voor 16 euro, lastig om er dan weer 40 voor te gaan betalen.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:21:
Wel gereport toch? Maar het kan ook nep zijn.
Tsja om die reden dus ook niet gereport, maar het "leek" wel alsof ze dingen wisten zonder dat we gespot waren.. Bijvoorbeeld dat ik in mijn CGC precies geraakt werd door hun arty terwijl ik al aan het relocaten was.
Edmin schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:36:
Pas maar op dat je geen 'rigging' aan je broek krijgt.
Haha dat zou wat zijn :9 gelukkig had die clan geen enkele relatie met de onze :)

Oh trouwens een leuke GIF gevonden, speciaal voor Mr_Size <3
What purple players think happens when they get spotted :9 http://imgur.com/ny61Q4X

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 18-12-2015 11:30 ]

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-11 16:53
p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:29:
[...]

Haha dat zou wat zijn :9 gelukkig had die clan geen enkele relatie met de onze :)

What purple players think happens when they get spotted :9 http://imgur.com/ny61Q4X
Onder het mom van tanks win battles, artillery wins wars.( ff een vieze copy paste ofc :+ )

• _Anvil_
Voor wie het nog niet gezien had, excel sheet met alle holiday discounts in 1 overzicht:

https://docs.google.com/s...CKooAR9tgQS-xE/edit#gid=0

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
_Anvil_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:57:
Voor wie het nog niet gezien had, excel sheet met alle holiday discounts in 1 overzicht:

Ik vind de 'mijne' toch nog altijd overzichtelijker hoor ;)

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-11 09:25

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

kreeg vandaag een bericht:

Congratulations! You entered 1000 of the best players in [FRG] rating!

View results

wahed is dit? Kan de vlag uit en krijg ik gratis dan andere gun op de e-100?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• jantje 2
Gwatholthar schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:10:
kreeg vandaag een bericht:

Congratulations! You entered 1000 of the best players in [FRG] rating!

View results

wahed is dit? Kan de vlag uit en krijg ik gratis dan andere gun op de e-100?
FRG is waarschijnlijk frag rating en betekent dus kills. hier een linkje naar hall of fame :
http://worldoftanks.eu/le...b_cd=2015-12-17&lb_sg=all

Beetje afhankelijk of dit overal is top 1000 of bijvoorbeeld recent van 4 weken, krijg ook vaak genoeg zo'n melding binnen maar is niet zo heel spannend ^^

• p0st

p0st

Dutch Reefer

jantje 2 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:22:
[...]

FRG is waarschijnlijk frag rating en betekent dus kills. hier een linkje naar hall of fame :
http://worldoftanks.eu/le...b_cd=2015-12-17&lb_sg=all

Beetje afhankelijk of dit overal is top 1000 of bijvoorbeeld recent van 4 weken, krijg ook vaak genoeg zo'n melding binnen maar is niet zo heel spannend ^^
Wat voor jou niet zo spannend is kan voor iemand anders best een prestatie zijn :)
In praktijk heb je er idd geen ruk aan, maar het kan wel ff je ego strelen als je geen unicum bent :+

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-10 12:23
Kunnen jullie me wat tips geven over modpacks.
Ik gebruik er zelf twee van Jimbo nl. Crosshair en XVM.

Die met kleurtjes op zwakke/ sterke plekken zoek ik
en de 'niet schieten mode' als er een vriend door het beeld rijdt of als de tank waar je op richt net door een ander is gekilld.

Thx

Verwijderd

dick53 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:41:

en de 'niet schieten mode' als er een vriend door het beeld rijdt of als de tank waar je op richt net door een ander is gekilld.

Thx
http://aslain.com/index.p...review-v91304-17-12-2015/

Hier zit alles in wat je zoekt. Gewoon selecteren wat je wilt gebruiken.

Verwijderd

_Anvil_ schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 11:57:

Die had ik ook al gepost hier. ;-)

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:20
OMC modpack *;

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 18-12-2015 13:03 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Ik normaliter ook, maar met mijn mods start WOT niet meer op :(

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• jantje 2
p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 12:28:
[...]

Wat voor jou niet zo spannend is kan voor iemand anders best een prestatie zijn :)
In praktijk heb je er idd geen ruk aan, maar het kan wel ff je ego strelen als je geen unicum bent :+
Het blijft natuurlijk een rating van WG, die vaak gebaseerd is op onzin. De overall is inderdaad wel leuk om te zien, maar als het om bijvoorbeeld 1 dag, 7 dagen gaat is niet zo bijster spannend.

Daarnaast is maar 1 statistiek die genoemd is van de 10 ofso die ze gebruiken, opzich zegt het dus allemaal weinig. De WG rating is dan de beste meter om naar te kijken de andere dingen zijn een beetje randzaak en heeft meer te maken met battlecount dan daadwerkelijk goed spelen. Hoe meer battles hoe meer frags ed.

Als je met de WG rating in de bijvoorbeeld de top 1000 komt is het inderdaad wel leuk om te zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 18-12-2015 13:40 ]

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:54:
[...]
Hadden wij de vorige campagne ook, tegenstander die met zijn allen direct het meer van lakeville in reden. Gewoon ingame een groot aantal "onsportief gedrag" reports de deur uitgedaan en via support een ticket aangemaakt met exacte tijd, provincie, clan, screenshots etc + een paar replay (lnks) erbi met als resultaat dat de enemy spelers de volgende dag een suspended account hadden :)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Frentik schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:44:
[...]
Hadden wij de vorige campagne ook, tegenstander die met zijn allen direct het meer van lakeville in reden. Gewoon ingame een groot aantal "onsportief gedrag" reports de deur uitgedaan en via support een ticket aangemaakt met exacte tijd, provincie, clan, screenshots etc + een paar replay (lnks) erbi met als resultaat dat de enemy spelers de volgende dag een suspended account hadden :)
Ja maar... Waarom dan? In zo'n geval krijg je de volledige aantal Famepoints (73 in dit geval)... Ik heb liever dat ze dit doen dan dat ze niet op komen dagen, voor een technical victory krijg je namelijk helemaal niks :9

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:47:
Ja maar... Waarom dan? In zo'n geval krijg je de volledige aantal Famepoints (73 in dit geval)... Ik heb liever dat ze dit doen dan dat ze niet op komen dagen, voor een technical victory krijg je namelijk helemaal niks :9
Je krijgt niet de volledige famepoints omdat je Team-XP en battle-XP bijna 0 zijn en vermenigvuldigen/delen met 0 levert niet zoveel op...maar het zal inderdaad altijd meer zijn dan 0 bij een Technical.Afbeeldingslocatie: http://static-ptl-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/equation3.jpgMaar je zult maar net 50 famepoints tekort komen door zo'n grapje :)

[ Voor 4% gewijzigd door Frentik op 18-12-2015 14:12 ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Frentik schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 14:11:
[...]
Je krijgt niet de volledige famepoints omdat je Team-XP en battle-XP bijna 0 zijn en vermenigvuldigen/delen met 0 levert niet zoveel op...maar het zal inderdaad altijd meer zijn dan 0 bij een Technical.[afbeelding]Maar je zult maar net 50 famepoints tekort komen door zo'n grapje :)
Don't worry, ik ken de formule :9

Voor een normale landing battle Win op Tier X krijg je zo'n 50-70 Famepoints, afhankelijk van hoe je het doet. In dit geval kregen we er 73, dus dat is bovengemiddeld. Zie screenshot

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NC8lFNz.png

Waarom? Weet ik niet, want qua XP is het minimaal... Wellicht een divided by zero error die resulteert in het maximaal aantal FP?

Replay: http://wotreplays.com/sit...fb24b80f844bf32cb60a33130

[ Voor 4% gewijzigd door p0st op 18-12-2015 14:21 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ja: http://forum.worldoftanks...s-v1-clean-minimal-17-12/
Dat is standaard WoT.

Thx
Friendly weet ik niet, maar 2 secs dead zit er wel in.
[...]

Tsja om die reden dus ook niet gereport, maar het "leek" wel alsof ze dingen wisten zonder dat we gespot waren.. Bijvoorbeeld dat ik in mijn CGC precies geraakt werd door hun arty terwijl ik al aan het relocaten was.
Alsnog doen! Maarre, daarom waarschuw ik altijd in clanactiviteiten om geen bomen om te rijden of muurtjes te slopen...

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 18-12-2015 15:04 ]

• Kooistra9
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-11 15:55
Aslain mod heeft deze functies, vele tweaks en configuraties lekker mod om te gebruiken.

have you tried turning it off and on again.

• jantje 2
PcDealer schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:02:

Alsnog doen! Maarre, daarom waarschuw ik altijd in clanactiviteiten om geen bomen om te rijden of muurtjes te slopen...
Ik heb nog maar zelden het gevoel dat mensen echt met zulke mods spelen, volgens mij valt het allemaal wel mee, of als het erg is kunnen de meest het gewoon weg niet optimaal gebruiken. Ik kan het me 1x herinneren dat ik 1 vs 1 over was en die kerel wel heel precies wist hoe en wat. In clan wars kan ik me ook niet herinneren dat er ooit mee te maken hebben gehad.

Ik merk erg weinig van mensen die met verboden mods spelen, ik denk dat ingame in één game het toch heel lastig is om het door te hebben of het zo is. Sample van voorbeelden is zo klein, en door de RNG en nature of the game kan het ook allemaal net toeval zijn. Je hebt dan echt een replay nodig van die persoon of tegenstander om eventueel daaruit wat af te leiden.

Ik irriteer me meer aan mensen die lopen te snapshotten en dan ook nog raken dan mensen die weten waar een boompje is omgevallen ^^

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 18-12-2015 15:48 ]

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jantje 2 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:48:
Ik heb nog maar zelden het gevoel dat mensen echt met zulke mods spelen, volgens mij valt het allemaal wel mee, of als het erg is kunnen de meest het gewoon weg niet optimaal gebruiken. Ik kan het me 1x herinneren dat ik 1 vs 1 over was en die kerel wel heel precies wist hoe en wat. In clan wars kan ik me ook niet herinneren dat er ooit mee te maken hebben gehad.
Toevallig pas in de Tier 8 fase meegemaakt. Tegenstander 3STU was flink aan het base campen (euh sry defenden). Op een gegeven moment viel het ons op dat er wel erg veel blind shots onze kant op kwamen. Toen de proef op de som genomen en op vreemde plekken, afwisselend links en rechts van de base, dingen kapot gereden en elke keer werd dat binnen 2 seconden gevolgd doot een blindshot in die richting. Later hun forum/website opgezocht en daarop stonden gewoon de linkjes naar illegale mods. Ik kan dan wel geen pools maar voor warpack hadden ze geen poolse vertaling blijkbaar ;)

• PRR
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 13:35

PRR

Blind snapshotten is juist leuk.
Laatst nog op Malinovka met mijn SU-152 gewoon op de standaard plekken staan schieten. Toch maar mooi twee ongespotte kills te pakken.

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24

Grouchy

meep meep

lolzur. Free tank for some, free garage slot for others!

YouTube: World of Tanks - Free Garage Slot

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Geweldig die zelfspot haha! En meathead geweldige kerel, zo droog :9

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Na meer dan 100 keer proberen eindelijk de laatste arty missie gehaald, en dan word die gewoon niet meegerekend, hoe de fu*k kan dit nou weer :/ :( :(

https://gyazo.com/cde76e50768ee428572227143652e48d

• Xelasti
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-01 14:03
*snap*

[ Voor 97% gewijzigd door Xelasti op 18-12-2015 20:04 ]

Verwijderd

Vedrano schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:39:
Na meer dan 100 keer proberen eindelijk de laatste arty missie gehaald, en dan word die gewoon niet meegerekend, hoe de fu*k kan dit nou weer :/ :( :(

https://gyazo.com/cde76e50768ee428572227143652e48d
Jij bent 4e geëindigd met dmg

• FSXnoob
Omg ja, ik dacht dat ding zet alles al in de goede volgorde, nu ga ik echt ff huilen in een hoekje pff. Dit word weer 100 pogingen om maar in de buurt te komen van dit.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Vedrano schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 19:46:
Omg ja, ik dacht dat ding zet alles al in de goede volgorde, nu ga ik echt ff huilen in een hoekje pff. Dit word weer 100 pogingen om maar in de buurt te komen van dit.
`
Probeer tanks te raken als ze net unspotted zijn, op die manier krijg je meer XP (als iemand anders 'm spot krijgt hij ook 50% van de XP). Daarnaast af en toe schieten als je vermoed dat ergens een tank staat, en schoten proberen te leaden als je op bewegende tanks schiet. De mod Battle Assistant helpt daar goed bij, om beter in te kunnen schatten waar je shell ongeveer landt. Verder gewoon doorgaan, het lukt vanzelf een keertje op die tier :)

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08-11 16:06
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hBsKrLcWNKAyfWZpdoXj108m/thumb.jpg

Dat was een lekker potje in m'n T37.

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-11 19:11

Thx
ik gebruik zelf aslain's modpack, het voordeel van dit soort modpacks is dat je alles zo'n beetje naar wens kan instellen en dat de settings worden bewaard. dus als er een nieuwe versie van wot is of van het modpack zelf dan hoef je niet opnieuw alles bij elkaar te klikken

http://aslain.com/index.php?/topic/13-

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:15

Rianata

Have you played Atari today?

p0st schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 18:55:
[...]

Geweldig die zelfspot haha! En meathead geweldige kerel, zo droog :9
Ik ben nog aan het bijkomen, hij is nog leuker dan die uitleg over de werking van RNG _/-\o_

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Holy crap iemand heeft de skin van de Type 59G omgekat naar de "normale" en de T-34-3, sweet!

Download: https://milkym4n91.wordpress.com/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/geD7BXUh.png

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-11 19:55
1 MOE? Pffff noob type 59 driver :+
Alleen het clanlogo komt niet goed uit de verf erop...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Utcupeh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EEkIcNy.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/honDUJ3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0WAVv6v.jpg

Stichting Hobbyserver

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-10 21:08

themaxter

Bugged..

Zo fout dat het toch wel weer leuk is :D

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:29:
1 MOE? Pffff noob type 59 driver :+
Ik ben geen MOE fetisjist, sorry :9
Clanlogo valt idd een beetje weg, maar overall vind ik 'm erg tof!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rv9tm5E.png

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

VIII WZ-111;
1 Garage Slot
EUR 44,99 (duurder dan alle andere heavies in de shop)
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2856/

• Distael
  • Laatst online: 25-06 16:59
PcDealer schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:51:
VIII WZ-111;
1 Garage Slot
EUR 44,99 (duurder dan alle andere heavies in de shop)
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2856/
Inderdaad duurder...maar is hij het waard?

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Distael schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:59:
Inderdaad duurder...maar is hij het waard?
Als je echt een Chinese Heavy Premium nodig hebt voor credits/crew training, wacht dan tot de 25e en koop de 112 met 15% korting.
WZ-111 en de 112 zijn bijna identiek -> Vergelijkend Warenonderzoek

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• wsLy
p0st schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:41:
[...]

Ik ben geen MOE fetisjist, sorry :9
Clanlogo valt idd een beetje weg, maar overall vind ik 'm erg tof!

[afbeelding]
Heb een reactie gekregen van de mod creator:
milkym4n
That's due to how the extreme shininess is achieved. If you modify the gloss map and remove the shininess the clan logo displays correctly.
I'm afraid there is no workaround for this as far as I know.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UXHTXdY.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 19-12-2015 13:15 ]

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:14:
[...]

Heb een reactie gekregen van de mod creator:

[...]

[afbeelding]
Thanks, ik kan ermee leven :9
Blijf deze skin zeker nog ff gebruiken, echt heel mooi gedetailleerd :)

• wsLy
p0st schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:36:
[...]

Thanks, ik kan ermee leven :9
Blijf deze skin zeker nog ff gebruiken, echt heel mooi gedetailleerd :)
Yep idem dito :)

Stichting Hobbyserver

• Distael
Zertaxka schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:12:
[...]

Als je echt een Chinese Heavy Premium nodig hebt voor credits/crew training, wacht dan tot de 25e en koop de 112 met 15% korting.
WZ-111 en de 112 zijn bijna identiek -> Vergelijkend Warenonderzoek
Het verschil zit hem dan dus meer in de matchmaking...de WZ-111 komt niet in Tier X battles.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Distael schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:50:
[...]

Het verschil zit hem dan dus meer in de matchmaking...de WZ-111 komt niet in Tier X battles.
112 ook niet :)

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-11 22:23
:+

Wel true overigens, zodra er >1 arty in de game zit wordt ik extreem paranoia, want ik WEET gewoon dat ze op mij staan te wachten... Kost me vaak een hoop potentiële dmg helaas, omdat ik te passief ben...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik lach me dood hier. Af en toe heb je van die dagen dat niks lukt, het eigenlijk op werken lijkt, en waarbij je je afvraagt waarom je dit spel eigenlijk speelt. Ik moet, heb ik zojuist gemerkt, dan gewoon de KV-220 pakken voor een paar potjes. Zeker in tier 5, heerlijk agressief hoekje pakken, sidescrapend naar achter rijden en terwijl bijna alles op je afketst kauw je lekker door de rode tanks heen. Blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die niet weten dat de KV-220 gewoon in z'n turret moet schieten. :)

24 schoten gevangen, 20 afgeketst, 1810 damage blocked in een tier 5 match. Daarbij zelf ook nog bijna 2k dmg kunnen doen en zo heb ik eindelijk m'n Ace op dit ding. :)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Distael schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 13:50:
[...]

Ik zie toch meer hoor: iets zwakkere turret, iets stevigere hullzijkanten, betere gunhandling overall, zwakkere motor, grotere kans op brand, betere roadhandling.

• wsLy
Zo... morgen eindelijk aan de 6e skill beginnen op de Type 59 :)
Vandaag de laatste 80-90k gegrind.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JS9osR1.jpg

Edit// van de iets meer dan 30 battles die ik heb gespeeld heb ik in ongeveer de helft ervan direct een beschadigd ammorack gekregen met de eerste hit.... gg

[ Voor 34% gewijzigd door wsLy op 19-12-2015 20:59 ]

Stichting Hobbyserver

• Kepro
Mr_Size schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 14:46:
[...]

:+

Wel true overigens, zodra er >1 arty in de game zit wordt ik extreem paranoia, want ik WEET gewoon dat ze op mij staan te wachten... Kost me vaak een hoop potentiële dmg helaas, omdat ik te passief ben...
Wees gerust. Nog 20 WN8 en dan ben ik ook een unicum oOo

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Netjes hoor, Kepro.

Maar eigenlijk had ik verwacht dat jij al sinds je derde potje in de MS-1 unicum was.

• wsLy
Ik ben bijna 'superunicum' (2900+), zit nu op 2874 ofzo.

Nog meer arty focus oOo _O-

Stichting Hobbyserver

• Kepro
Edmin schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:37:
Netjes hoor, Kepro.

Maar eigenlijk had ik verwacht dat jij al sinds je derde potje in de MS-1 unicum was.
Het is niet altijd feest helaas tov de ace badges :P
wsLy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:40:

Nog meer arty focus oOo _O-
Altijd een baas boven baas

• wsLy
Kepro schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:20:
[...]

Het is niet altijd feest helaas tov de ace badges :P

[...]

Altijd een baas boven baas
Denk maar zo.. Als je met mij in platoon zit, dan ben je redelijk arty safe :p

Dat merk ik zelfs als ik met mensen platoon die boven de 3000 wn8 hebben...

[ Voor 11% gewijzigd door wsLy op 19-12-2015 22:43 ]

Stichting Hobbyserver

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 22:42
wsLy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:42:
[...]

Denk maar zo.. Als je met mij in platoon zit, dan ben je redelijk arty safe :p

Dat merk ik zelfs als ik met mensen platoon die boven de 3000 wn8 hebben...
Dat kan ik bevestigen... :+
Daarom is hij ook ideaal om in je platoon te hebben >:)

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• wsLy
GJP80 schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 22:44:
[...]

Dat kan ik bevestigen... :+
Daarom is hij ook ideaal om in je platoon te hebben >:)
Fock jou.

Stichting Hobbyserver

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:14

StarWing

Huh ?!?

wsLy schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:40:
Lol, ik ben eindelijk een lichtgroene (1200) :+

Page intentionally left blank.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 21:46
Gisteren WOT maar weer eens gedownload en met plezier weer gespeeld. Ik heb ooit in 2010 met de beta meegedaan, maar ben daarna wel afgehaakt omdat alles reset werd. Nu mede door dit topic weer een beetje begonnen :)
Hebben jullie nog protips voor semi-beginners? :D

If you want to be the best, you need to work with the best :)

• wsLy
Maardiweb schreef op zondag 20 december 2015 @ 11:12:
Gisteren WOT maar weer eens gedownload en met plezier weer gespeeld. Ik heb ooit in 2010 met de beta meegedaan, maar ben daarna wel afgehaakt omdat alles reset werd. Nu mede door dit topic weer een beetje begonnen :)
Om te beginnen eventjes de OP van dit topic lezen, daar staat het een en ander in uitgelegd. Tevens staan er een aantal filmpjes van WG zelf over World of Tanks waarin het spel wordt uitgelegd, ingame hebben ze ook nog een kleine tutorial trouwens.
Blijf in het begin nog even focussen op een paar tanks, voordat je van alles en nog wat gaat spelen, eerst even alles onder de knie krijgen en begrijpen zoals het spotting systeem en het camo systeem. Als je deze laatste twee dingen begrijpt dan heb je echt een gigantisch voordeel op de meeste van je tegenstanders.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5ML4oXjG6ag]

http://wiki.wargaming.net/en/Battle_Mechanics

Stichting Hobbyserver

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:13

jdh009

FP ProMod
Deel 1 Resist the urge to rush through open spaces; the enemy can be lurking behind every obstacle!: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 1
Deel 2 Just because you can't see the enemy, doesn't mean they can't see you!: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2
Deel 3 Firing your gun can often reveal your position! Improve your chance to survive by shooting behind foliage.: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2
Deel 4 Just because the enemy made a small gain after a reckless assault doesn’t mean you should: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2
Deel 5 Timmy adds to his survival knowledge with the help of consumables!: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2
Deel 6 Look for moments where you can sneak around a firefight and hit the enemy from the side or rear: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2
Deel 7 - Be a team player; treat your allies the way you’d like to be treated: YouTube: World of Tanks: Do's and Don'ts Ep. 2

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Maardiweb
Thanks, kan ik wel wat verder mee :)
Heb ingame er vrij vaak last van dat ik wil vuren en dat mn tank dan gewoon weigert. Ik ben geladen etc. maar for some reason wil hij gewoon niet. Dacht eerst dat het kwam omdat ik aan het rijden was, maar zelfs als ik naast een vijandige tank de finaletreffer probeer uit te delen dan weiger hij gewoon best vaak. Ziek frustrerend!
Bekend probleem? Of doe ik iets raars?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat weigert de tank precies?

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Maardiweb schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:21:
Thanks, kan ik wel wat verder mee :)
Heb ingame er vrij vaak last van dat ik wil vuren en dat mn tank dan gewoon weigert. Ik ben geladen etc. maar for some reason wil hij gewoon niet. Dacht eerst dat het kwam omdat ik aan het rijden was, maar zelfs als ik naast een vijandige tank de finaletreffer probeer uit te delen dan weiger hij gewoon best vaak. Ziek frustrerend!
Bekend probleem? Of doe ik iets raars?
Dit kan door een mod komen die niet goed werkt. Je kunt de map C:\Games\World_of_Tanks\res_mods leegmaken als je mods hebt die problemen geven

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Maardiweb
Hij weigert gewoon om te schieten. Ik druk me suf op mijn muis en hij knalt gewoon niet. Dit probleem komt vaker voor bij een tank die maar 1 schot per keer afvuurt. Net had ik met mijn flak cannon helemaal geen last. Lijkt ook niet door mijn muis te komen want die functioneert verder prima.

Ik heb geen mods geinstalleerd btw.

• Mr_Size
Een dagje later dan gebruikelijk, maar ik had gisteren weinig tijd. Wel weer een extra lang filmpje, want dit is een review ;)

• FSXnoob
Las ik nou op dit forum dat iemand had verklapt dat op de 21ste de IS3-A te koop kwam??
Dan kan ik me geld sparen ipv de AMX halen vandaag pff :D

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vWA3ZjyW9f5bekqYfkXTxEJx/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DSofnByDygbjDoeAVx3AeciL/thumb.jpg

Stronk carry is stronk :+ Was 1vs4 aan het einde. Kreeg nog een full HP AT2 in mijn mik, terwijl ik 2 shot voor hem was. Gelukkig pende hij me maar 1x, waardoor ik de 10,1 sec reload kon volmaken en hem killen. Super spannend en beetje lucky aan het einde :)

[ Voor 27% gewijzigd door Mr_Size op 20-12-2015 16:11 ]

• _Anvil_
Daar gaan we weer: toch hopelijk wel iemands recuit geworden, alvorens weer te gaan spelen? :)

Snap echt niet dat zoveel mensen deze dikke xp bonussen laten liggen elke keer, wellicht moet dit in de topic opening? Net als de tip ff ergens een invite code te vragen., alvorens een verse account te starten.

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:13

jdh009

FP ProMod
_Anvil_ schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:34:
[...]

Daar gaan we weer: toch hopelijk wel iemands recuit geworden, alvorens weer te gaan spelen? :)

Snap echt niet dat zoveel mensen deze dikke xp bonussen laten liggen elke keer, wellicht moet dit in de topic opening? Net als de tip ff ergens een invite code te vragen., alvorens een verse account te starten.
Ik denk dat veel beginners dit niet eens weten.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:15

Rianata

Have you played Atari today?

Maardiweb schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:03:
Hij weigert gewoon om te schieten. Ik druk me suf op mijn muis en hij knalt gewoon niet. Dit probleem komt vaker voor bij een tank die maar 1 schot per keer afvuurt. Net had ik met mijn flak cannon helemaal geen last. Lijkt ook niet door mijn muis te komen want die functioneert verder prima.

Misschien te simpel gedacht... maar euhm, heb je de tank wel voorzien van munitie? 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Maardiweb
_Anvil_ schreef op zondag 20 december 2015 @ 16:34:
[...]

Euhm nee, nooit van gehoord? Dat is wel jammer. Heb wel mijn oude account gewoon weer uit de kast getrokken, maar had dus beter opnieuw kunnen beginnen nadat iemand me had uitgenodigd?

En ja er zit ammo in mn tank :P

• _Anvil_
of heb je een kapotte gun/ammorack etc. ?

• Harm30
  • Laatst online: 24-10 16:36
laatste tijd eindelijk boven de 1000 wn8 gekomen. gaat de goeie kant op haha.. komt waarschijnlijk vooral omdat ik nu veel de t54 speel O-)

alleen nu twijfel ik wel een beetje welke t10 russian med ik zal gaan halen.. de t62a of de obj 140.. hoor vaak mensen zeggen dat de obj 140 beter is. wat zouden jullie aanraden?

gametag: estruqiarixs

• _Anvil_
Ik ben er ook nog niet, maar ga voor de T62a, gun depression boven alles.

• Harm30
_Anvil_ schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:19:
Ik ben er ook nog niet, maar ga voor de T62a, gun depression boven alles.
de obj 140 heeft 6% en de t62a 5% :P dus denk dat je ze in de war hebt

• _Anvil_
Sorry, je hebt gelijk.. Jij bent ook in de war trouwens, met % :)

"In comparison to its two 'sister tanks' the T-62a has the strongest turret and best gun handling, including excellent dispersion while shooting on the move."

Dit.

• Harm30
ha je inderdaad.. :)
ik ga denk ook eerst voor de t62a. ook betere gun handling dan de obj140.

• _Anvil_
Anfields choice ;)

• gotfurrr
Maardiweb8 schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:03:

Ik had dit toevallig net ook, ik sta met autoaim in de kont van een jp100 en hou mouse1 ingedrukt, na schot 1 gebeurd er niks meer lol. Autoaim unlocken en ik kon weer schieten.

• gotfurrr
Mr_Size schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:31:
Een dagje later dan gebruikelijk, maar ik had gisteren weinig tijd. Wel weer een extra lang filmpje, want dit is een review ;)

[video]
masteries zijn ook lastig, aangezien de game dan volledig tier X moet zijn bijna (vermoed ik) en dat is lang niet altijd zo.

verder zou ik wel altijd camo trainen op de russian meds, ik heb niet gegoogled of wat ik ervaar ook echt klopt maar vooral in dit soort situaties helpt het heb ik het idee:

stel ik sta op 200 meter (of zoiets) van een tank en we staan allebei op een hoek, we spotten elkaar en hij blijft staan en ik raak unspotted achter mijn hoek en de andere tank blijft gewoon naast de hoek staan en raakt ook unspotted. op het moment dat ik de hoek weer poke, spot ik hem met betere camo eerst waardoor ik een schot kan doen. als hij betere camo heeft spot hij mij eerst en kan hij het eerste schot doen, vaak kan je gewoon een schot doen en op tijd weer terug in cover staan of je armor genoeg angelen.

maar wellicht dat bovenstaand verhaal wel helemaal niet klopt, dan hoor ik dat graag :P

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Campaign is afgelopen! Uiteindelijk 76 battles gespeeld en daarmee 5,712 Famepoints verzameld, goed voor een plekje rond de ~7.600

Tier VI ging als een malle, veel land gepakt, veel attacks en defends gespeeld. Tier VIII ging iets moeizamer, en Tier X bleek uiteindelijk 1 grote clusterf*ck te zijn, niet één keer een landje gepakt en slechts een paar keer tot in de finales gekomen.

Nu even duimendraaien dat dit genoeg is voor een tank, aangezien het hele "wildcard" systeem en daarbij de ongebruikte licenses uit de top 50 clans etc. mij nogal vaag klinkt. Anyhow, ik ben blij dat het voorbij is, eindelijk weer op mijn eigen tijd WoT spelen :9

• Maardiweb
gotfurrr schreef op zondag 20 december 2015 @ 20:43:
[...]

Ik had dit toevallig net ook, ik sta met autoaim in de kont van een jp100 en hou mouse1 ingedrukt, na schot 1 gebeurd er niks meer lol. Autoaim unlocken en ik kon weer schieten.
Ook zonder autoaim heb ik er last van. Inmiddels heb ik het wel weten te reduceren tot close combat. Alleen als we echt dicht bij elkaar zijn dan wil hij niet schieten. Meteen dus ook het meest frustrerende moment haha.
Lees op er op de forums ook wel wat over, maar niet echt oplossingen :(

• wsLy
User en ik hebben zijn op plek 5221 en 4858 geëindigd. 2crashandburn krijgt de tank ook.

Iedereen in pts-d heeft 15+ battles en we staan 14e :)

[ Voor 24% gewijzigd door wsLy op 21-12-2015 08:42 ]

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op maandag 21 december 2015 @ 08:40:
User en ik hebben zijn op plek 5221 en 4858 geëindigd. 2crashandburn krijgt de tank ook.

Iedereen in pts-d heeft 15+ battles en we staan 14e :)
Nice! Lees net het volgende op het WoT EU Forum, lijkt dus goed nieuws :*)

http://forum.worldoftanks...tion/page__st__20#topmost

Eergisteren
I just threw everything into an Excel table and came to the conclusion that there will roughly 2300 leftover tanks plus some extra because I didn't account for clan members being in place 6001 to 8300. So tanks might be given out all the way down to place 8500, but I wouldn't count on it.

SANTI will be the biggest donator in the upper half of the top 50 while ANV and ANGER will probably duke it out for overall largest amount of tanks donated to the less fortunate.
Vanmorgen
Final count is in, place 8739 with 5272 famepoints is the lowest to get a tank and there are six people who have exactly one famepoint less.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-11 09:52
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/m3lpC/0a7153247a.jpg
Spammerdespam :9

[ Voor 14% gewijzigd door User op 21-12-2015 09:17 ]

• wsLy
Dat gaat weer een leuk nieuwsbericht worden :D

Stichting Hobbyserver

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

IS-3A is te koop. Inclusief 2K gold kost hij 50 Euro. Dat maakt hem effektief even duur als een IS-6.

• _Anvil_
Effectief? In de praktijk is de IS-6 deze week (-15%) goedkoper toch, zeker als je toch al een gold stockpile hebt waar je niet de volle mep voor betaald hebt?

Kunnen de heren hier hun mening geven over de IS3a t.o.v. de IS6? Diverse mensen moeten in de discount periode namelijk die afweging maken.

Ik las dat veel goede spelers de IS3a vanwege de slechte gun stats alleen bruikbaar vonden voor pubbies en dat de gewone IS3 (of zelfs de IS6, wat ik niet geheel snap) de betere keuze voor team battles en clan wars waren?

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:40:
IS-3A is te koop. Inclusief 2K gold kost hij 50 Euro. Dat maakt hem effektief even duur als een IS-6.
Damnit, ik heb een pretbudget wat een gat in m'n broekzak brandt, maar iedere keer zijn het tanks die ik net niet interessant genoeg vind. IS-3A lijkt me an sich best okay, alleen door z'n accuracy, geen preferential matchmaking en doordat de crew niet overeenkomt met de IS-lijn ga ik 'm niet aanschaffen. :P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Maardiweb schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:40:
[...]

Euhm nee, nooit van gehoord? Dat is wel jammer. Heb wel mijn oude account gewoon weer uit de kast getrokken, maar had dus beter opnieuw kunnen beginnen nadat iemand me had uitgenodigd?

En ja er zit ammo in mn tank :P
Krijg je geen mails van Wargaming? Come back! The battlefield needs you! Of zo.

• _Anvil_
Gratis T5 premium, gold en wat ander spul inderdaad met die "we want you back" missies, check je spam folder.

Wat de Is3a afweging betreft:
https://www.reddit.com/r/...5/is3a_vs_is6_comparison/

Is3a vs IS6 komt volgens mij neer op betere armor en pen, maar wel t10 zien, geen loaders trainen en alleen te krijgen door 50 euro cash af te tikken nu.. Maar hoor graag wat de pro's hier vinden..

• Distael
Eerste potje in de IS3 Auto gespeeld....iets te agressief de heuvel afgereden waardoor ik er te snel uit lag...volgens mij een prima tank in een T8 game.....we zullen zien in hogere tiers.

Afbeeldingslocatie: http://www.hobbykwekers.nl/images/stories/Temp/IS3A.jpg

• FSXnoob
QB zegt dat de is3a ook straks gewoon in de premium shop komt, dat zal dan gewoon voor 39,99 worden denk ik. Betere deal dan dit lijkt me.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als crewtrainer is hij niet interessant. Ik zie het nog wel gebeuren dat hij de IS-6 gaat vervangen in de shop, omdat ze daar alle pref MM tanks uit willen gooien. Als je dan nu iets wil kopen lijkt de IS-6 met korting me straks de betere keuze.

• wsLy
Nja ik ga hem in ieder geval niet kopen. Voornaamste reden is ook dat hij maar 3 crewmembers kan trainen... Voor credits grinden heb ik al een bups andere prem tanks staan en mijn Russische heavy crews zijn allemaal wel dik in orde momenteel :p

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 32 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift