Damn, zit nu al 2 dagen vast op laatste missie van arty & light, onmogelijk om die te volbrengen, terwijl alle andere met gemak gingen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Voor welke tank?Vedrano schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:59:
Damn, zit nu al 2 dagen vast op laatste missie van arty & light, onmogelijk om die te volbrengen, terwijl alle andere met gemak gingen
Ja ik heb ook bij elkaar denk ik 1k+ battles( of meer ) in alle tanks tussen de -3-4User schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:50:
[...]
Ik heb zo'n 750 potjes in een (relatief) hoge tank met -3 elevation, plus een paar honderd in hovermeds met -3, het zal me een zorg zijn hoeveel depression een tank heeft.![]()
Hoewel ik moet zeggen dat ik de 113 niet gespeeld heb.![]()
Klopt inderdaad, speel een avond in de 121 en pak dan een M60 oid, blijft apart.
Verwijderd
Zit met hetzelfde probleem (moet nog wel meer missies). Ik speel bijna alleen maar TD's en Mediums dus de rest blijft steken. M'n beste heavy is de KV-1s maar heb (gelukkig) bijna de T29. Artillery laten we maar helemaal niet over beginnen (AMX 105). M'n beste Light is de Leopard, maar heb ook grinds lopen op de Amerikaanse en Chinese light lijnen.Vedrano schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:59:
Missies zijn bedoeld voor spelers die vooral in endgame zitten en daardoor al over de meeste tanks beschikken. Dit betekent dat je als beginnende speler met sommige missies misschien meer moeite hebt doordat je nog niet de juiste tank hebt. De Stug IV en T28 HTC zouden ook met de lower tier tanks wel gehaald kunnen worden denk ik zo, voor de andere voertuigen heb je toch wel meer high tier tanks nodig.Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:05:
[...]
Zit met hetzelfde probleem (moet nog wel meer missies). Ik speel bijna alleen maar TD's en Mediums dus de rest blijft steken. M'n beste heavy is de KV-1s maar heb (gelukkig) bijna de T29. Artillery laten we maar helemaal niet over beginnen (AMX 105). M'n beste Light is de Leopard, maar heb ook grinds lopen op de Amerikaanse en Chinese light lijnen.
Lol say what? 263 is episch.jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:00:
[...]
Ja ik heb ook bij elkaar denk ik 1k+ battles( of meer ) in alle tanks tussen de -3-4
( 121/113/263/SU101/SU12254 ) dus ik ben wel wat gewend met slechte depression![]()
Meeste tanks waren ook erg leuk om te spelen. Ik vond de 113 de slechtste, telkens heb je het gevoel dat een IS7 in elke situatie 10x beter was. En de gun van de 263 is momenteel gewoon te slecht om die nog competitive te kunnen spelen. Bloomstats moeten aangepakt worden, niet fully aimed is instant miss.
Ik hoorde dat morgen de nieuwe patch komt en daarbij de Tsjechische nieuwe med lijn. Volgens mij is die T10 wel wat? Zijn de andere tanks in de lijn ook nog een beetje interessant en autoloaders of alleen die T10?
Is dat al confirmed? Ik hoor wel dat de RU patch morgen zou zijn, EU is toch vaak een dag later? Dit keer best interessant aangezien volgens mij de campaign 1 dag pauzeert op patchday.jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:00:
[...]
Ik hoorde dat morgen de nieuwe patch komt en daarbij de Tsjechische nieuwe med lijn.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik las het op RITA blog, meestal kan je daar nog wel eens wat met een korreltje zout nemen, dus zeker weet ik het niet.p0st schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:20:
[...]
Is dat al confirmed? Ik hoor wel dat de RU patch morgen zou zijn, EU is toch vaak een dag later? Dit keer best interessant aangezien volgens mij de campaign 1 dag pauzeert op patchday.
Episch is 4k average schieten per game. 263 is verre van episch.
We delen duidelijk niet dezelfde mening.jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:26:
[...]
Episch is 4k average schieten per game. 263 is verre van episch.
Gun bloom stats zijn veel te retarded, alpha ligt laag, je redelijke dpm kan je vrij weinig gebruiken.
Armor stelt niets voor, mantle van 250mm en plekken waar je HE op kan schieten voor full damage
( Ja dit is mij gebeurd, jagdtiger schoot HE in me mantle en pende me voor 700+ damage. )
De mobiliteit van de tank is lekker, de pen ook maar je bent niet flexible genoeg om de schoten te maken die je moet maken en de gun is zo'n grote let down. De rede voor mij om er ook mee te stoppen na 2 marks.
Die "neemt" zichzelf wel serieus. Ik ben klaar met die blog, vaak foutieve informatie. Daarnaast foto's vanzichzelf plaatsen en het dan vreemd vinden dat geile klickerdeklick nerds je in RL gaan herkennen....jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:22:
[...]
Ik las het op RITA blog, meestal kan je daar nog wel eens wat met een korreltje zout nemen, dus zeker weet ik het niet.
wow, indrukwekkend en leerzaam om te zien.gotfurrr schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:02:
Mijn beste e50 game ooit (gelet op xp/kills)Op het laatst mn 9e kill nog op een hele stomme manier verprutst, maarja niet alles kan goed gaan
![]()
7162 dmg // 1647 base xp // 8 kills
http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325
Platoonen dus. Ik ben ook nog bezig met arty 13.1, light 13.1 en heavy 12.1.Vedrano schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:59:
thx, ja ik schoot op zn onderplaat, maar had beter gewoon safe kunnen gaan staan (ik schoot overigens gewoon mis). Ook met APCR had ik daar weinig damage gedaan_Anvil_ schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:38:
[...]
wow, indrukwekkend en leerzaam om te zien.
Jammer van die Jagdtiger op het laatst inderdaad, mikte je op zn onderplaat? Geloof ook dat je APCR ook op was inmiddels, wellicht had je beter af en toe bij soft targets kunnen wisselen naar AP, dan had je nog wat over gehad?
Ja door HE wordt je bijna nooit gepenned natuurlijk, maar het is wel mogelijk. Ik wordt in me 263 nooit in me lfp geschoten. Altijd me mantle, engine deck of prem shells door de "cheeks". Doordat je niet op je armor kan bouwen kan je ook moeilijk erop spelen, doordat je nooit weet wie of wat je gaat pennen.Kepro schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:35:
[...]
We delen duidelijk niet dezelfde mening.DPM is de hoogste samen met de waffel. En die ene inie mini weakspot is amper te raken.
Ingame is er, zoals verwacht, nu geen korting. Dus duimen maar dat er zoals andere jaren toch ook nog ingame een korting komt.wsLy schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:06:
[...]
Moet je even kijken of ingame toevallig ook discount is. Ben nog in Friesland met de vrachtwagen, dus kan het pas over een uurtje of 6 checken
Verwijderd
Ah, zie het nu pas maar wederom bedankt voor het posten en becommentariëren van de video! Heb inmiddels ruim 300 potjes in de Skoda gespeeld om alvast een beetje een crew voor de CZ tanks te hebben. Nu maar hopen dat het het waard is...Mr_Size schreef op woensdag 09 december 2015 @ 16:25:
[...]
Also, het is woensdag, dus hier ben ik weer met mijn 'spam':
PLZ CLICK MY VIDEO, MUST HAVE CLICKS AND LIKES!!!!ONE!!!!
[video]
Thanksmkliko schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:02:
Mooie video. Balen dat je dan net even te weinig shells hebt. Maar wat een zieke damage man... En MoE 100%. Damn...![]()
Met je laatste HE shell zeg je "Mijn indicator geeft groen aan." Welke indicator bedoel je hiermee?
Echt he, dit zie ik ook zo vaak gebeuren. Waarbij ik me dan, hardbrullend op TSwsLy schreef op maandag 14 december 2015 @ 04:09:
Map: Windstorm
Ik sta in het midden, bijna compleet verscholen achter een rotsblok, 50m voor mij is een object 704 van mijn team die al eennhalve minuut stilstaat en op hun team staat te schieten en volledig open staat voor arty... Ik krijg de shell in m'n bek. Ok dan... Want een FCM is ook zoveel gevaarlijker dan een 704 die je team aan het bestoken is...
WG ARE YOU READING THIS? RIGGING CONFIRMED!!!!!!!!Appie Heijn schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:58:
Size jij was gewoon arty raped door WG
Na ons platoon ben ik nog even gaan platoonen met xblackpanther en deadshot(FAME) 50 potjes 2400WN8 en 65% WR. In 30 games 2 arty schoten gevangen met ons drieeen. Ze moesten je wel hebben dus. Kanttekening is dat we 80% mediums speelden.
Dit. Heel erg dit. TD's is momenteel geen ruk meer aan, helemaal non-turreted. Zelfs lights zijn 10x leuker om te spelen. En om nou te zeggen dat ik de grootste fan ben van LT's... Nou, neuh...jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:49:
En de Meta is ook gewoon niet meer gemaakt voor TD's
If you can see, look. If you can look, observe
Met oudjaars-/nieuwjaarsweek zijn er altijd aanbiedingen.kreezjie schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:16:
[...]
Ingame is er, zoals verwacht, nu geen korting. Dus duimen maar dat er zoals andere jaren toch ook nog ingame een korting komt.
Een game die ik niet snel vergeet.Mr_Size schreef op maandag 14 december 2015 @ 21:35:
[afbeelding]
FUUUUCK YEAH!!!
Op een bizarre manier gehaald ook, door te cappen
Misschien zet ik hem nog wel op YT, alhoewel het verder niet echt goede gameplay was. Maar meer de manier waarop was idd vrij bizar
[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 14-12-2015 22:08 ]
Zit dat in het modpack van P0st? Moet ik toch eens beter gaan opletten op de crosshair. Lol.Mr_Size schreef op maandag 14 december 2015 @ 19:03:
[...]
ThanksMet indicator bedoel ik de crosshair. Die kleurt groen, oranje of rood afhankelijk op welke plek je mikt (UFP van een Maus bijv. zal je crosshair altijd rood van kleuren, en de turret van een Waffle altijd groen).
[...]
Ik meen dat het standaard functionaliteit is eerlijk gezegd, maar correct me if I'm wrongmkliko schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:06:
Zit dat in het modpack van P0st? Moet ik toch eens beter gaan opletten op de crosshair. Lol.![]()
![]()
Dat zit standaard ingame... Bij settings -> reticle kun je in de dropdownmenu's kiezen wat je precies wilt. Ik heb bijv. in sniperview een 'A-shaped crosshair (with penetration indicator)'.mkliko schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:06:
[...]
Zit dat in het modpack van P0st? Moet ik toch eens beter gaan opletten op de crosshair. Lol.![]()
![]()
Hey, "er komt in stage 3 een patch" is toch goed genoeg?p0st schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 07:58:
Natuurlijk is er vandaag geen patch. Dat kondigen ze hopelijk wel ff aan tijdens een campaign. Toch WG, toch?
Mr_Size schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:10:
[...]
Ik meen dat het standaard functionaliteit is eerlijk gezegd, maar correct me if I'm wrong
Nooit de tutorial gespeeld. Maar die is natuurlijk wel gemaakt voor sukkels zoals ik.wsLy schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:11:
[...]
Dat zit standaard ingame... Bij settings -> reticle kun je in de dropdownmenu's kiezen wat je precies wilt. Ik heb bijv. in sniperview een 'A-shaped crosshair (with penetration indicator)'.
[ Voor 32% gewijzigd door Kliko op 15-12-2015 09:36 ]
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Mijn humor.Kijk dit is mijn moeder, die is met de schiettent begonnen. Mooie vrouw hoor, Fikkie Vizier. Lekker wijf. En dit is een neef van me, Bennie Buks. En hier Simon schampschot, achterneef. En dit is een nicht van me, Debbie Dubbelloops. Altijd zwanger.
[ Voor 3% gewijzigd door Kliko op 15-12-2015 09:49 ]
Neuh beter van nietUser schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:41:
Wat zou je er anders op willen mikken dan? Een toolbox?
Goede renameUser schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:09:
[afbeelding]Rest in pieces, Please contact support to rename your clan.
Als je hem hebt inderdaad de WTF E100 pakken, in ongeveer 3-4 games heb je hetMr_Size schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:37:
Patchdag is bijna altijd op woensdag voor EU meen ik.. Komt mij altijd klote uit, maar goed.
Ik moet voor de T55A nu alleen nog TD missie 15. Ik heb een E4 en een JPZ E100. Beiden zonder turret en beiden, met afstand gewonnen door de E4, dra-ma-tisch. De laatste keer dat ik een goede game had in de E4 is echt een jaar geleden ofzo. Wtf is er met die tank gebeurd? Die gun is zooooooooooo bizar onbetrouwbaar geworden, niet normaal. En de JPZ E100 is ontzettend situationeel. Als ik een goed potje heb dan kom ik wel op 4-4,5K dmg uit, maar meestal is het lager. En voor TD 15 heb ik 6K dmg nodig...
Ik zit er dus aan te denken om mijn WTF E100 af te stoffen. Ik heb 25 potjes in dat ding gespeeld en daarna niet meer aangeraakt. Dat is 1,5jaar geleden ofzo... Maar ik denk dat het de enige T10 TD in de game is waar het relatief makkelijk is om 6K dmg te halen (nog steeds heb je natuurlijk een flinke sloot luck nodig, maar goed).
Ik zit echter enorm te twijfelen over de equipment. Ik had altijd Binocs, camonet en GLD erop. Op zich is dat, volgens vbaddict nog steeds de meest gebruikte equipment. Maar ik twijfel of camonet en GLD wel zoveel nut hebben. Ik bedoel, de 12,8cm heeft 1,5 sec aim tijd. Waarom een GLD?
Ben benieuwd naar de gedachten hierover
Grappig, je bent een veel betere speler dan ik, maar ik vind de Td missies een makkie (heb TD15.3 nog niet unlocked trouwens) met mn t9 Jagdtiger.. wellicht maakt de RoF/Dpm het makkelijker?Mr_Size schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:37:
Patchdag is bijna altijd op woensdag voor EU meen ik.. Komt mij altijd klote uit, maar goed.
Ik moet voor de T55A nu alleen nog TD missie 15. Ik heb een E4 en een JPZ E100. Beiden zonder turret en beiden, met afstand gewonnen door de E4, dra-ma-tisch. De laatste keer dat ik een goede game had in de E4 is echt een jaar geleden ofzo. Wtf is er met die tank gebeurd? Die gun is zooooooooooo bizar onbetrouwbaar geworden, niet normaal. En de JPZ E100 is ontzettend situationeel. Als ik een goed potje heb dan kom ik wel op 4-4,5K dmg uit, maar meestal is het lager. En voor TD 15 heb ik 6K dmg nodig...
Would be nice, ben er morgenavond niet dus dan mis ik geen campaign avondUser schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 09:25:
[...]
Hey, "er komt in stage 3 een patch" is toch goed genoeg?![]()
Patch komt morgen als het goed is.
Ik moet de HT15 nog voor de Stug. Denk dat ik ook de E75 nodig hebt, maar die heb ik nog niet. Ben nu bezig met de Tiger II. Ik moet duidelijk nog even doorkrijgen hoe ik dat beest moet spelen, want dat loopt nog niet echt lekker. Daarnaast heb ik bijna de IS-3 unlocked, wellicht is dat ook nog een kanshebber om HT15 mee te doen, gezien de verhalen die ik over deze tank hoor._Anvil_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:47:
[...]
Grappig, je bent een veel betere speler dan ik, maar ik vind de Td missies een makkie (heb TD15.3 nog niet unlocked trouwens) met mn t9 Jagdtiger.. wellicht maakt de RoF/Dpm het makkelijker?
Meestal is het andersom, de heren in dit topic doen de HT missies met een tier6, terwijl ik een e75 nodig had. In de E100 is het overigens helemaal easymode, die Ht missies.
Tja, ik ben van mening dat skill lang niet altijd de doorslag geeft bij het halen van de missies. Het is vaak vooral pure luck wat je een missie doet behalen. 3 voorbeelden:_Anvil_ schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:47:
Grappig, je bent een veel betere speler dan ik, maar ik vind de Td missies een makkie (heb TD15.3 nog niet unlocked trouwens) met mn t9 Jagdtiger.. wellicht maakt de RoF/Dpm het makkelijker?
Meestal is het andersom, de heren in dit topic doen de HT missies met een tier6, terwijl ik een e75 nodig had. In de E100 is het overigens helemaal easymode, die Ht missies.
HT-12 iig wel. Had tijdens mark grind HT-12 voor 260 aanstaan voor honors ( ik heb alle eerdere HT-12s verloren >.< ) En tot mijn verbazing had ik met IS3 die missie gehaald. Iets van 4,5k blocked en 5k damage ^^Gaius schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:00:
[...]
Ik moet de HT15 nog voor de Stug. Denk dat ik ook de E75 nodig hebt, maar die heb ik nog niet. Ben nu bezig met de Tiger II. Ik moet duidelijk nog even doorkrijgen hoe ik dat beest moet spelen, want dat loopt nog niet echt lekker. Daarnaast heb ik bijna de IS-3 unlocked, wellicht is dat ook nog een kanshebber om HT15 mee te doen, gezien de verhalen die ik over deze tank hoor.
HT12 voor de Stug heb ik in de T1 Heavy gedaan. Die kwam als een welkome verrassing.jantje 2 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:11:
[...]
HT-12 iig wel. Had tijdens mark grind HT-12 voor 260 aanstaan voor honors ( ik heb alle eerdere HT-12s verloren >.< ) En tot mijn verbazing had ik met IS3 die missie gehaald. Iets van 4,5k blocked en 5k damage ^^
Verwijderd
Degene die hem opgelicht (of getracked) heeft krijgt vanaf dat moment een deel van de xp en credits van de dmg die de rest doet, tot hij weer van de kaart verdwijnt. Daarna moet je ze dus weer ff opnieuw oplichten.Vedrano schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:35:
Vraagje over spotten enzo, aangezien ik een noob ben die er nu pas mee begint met light tanks.
Is spotten een x iemand spotten en klaar? Als die daarna direct of 4 min later gekilt word, krijg ik dan me spotters bonus?
Of moet ik hem spotten en terwijl die in het zicht en afgemaakt word dan ik dan pas me bonus krijg? Of een x spotten en hij kan doen wat die wilt, als die ooit gekilt word heb ik hem als eerste gespot?
[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 15-12-2015 19:42 ]
Dat doet me er aan herinneren dat ik mijn E-50 crew vaker in de Pz4S moet duwen. Maar als je een Tie Fighter, WarCrime Panther, T-25 en P88 hebt gaat het hard! Welke mis ik dan nog? De Grosstraktor of de Hydro?Fiesta1958 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 22:31:
Koop nog geen Tier 8 tank als je met gewone tanks nog niet op die tier zit.
Neem dan een tier 4,5 of 6 tank. Daar kun je ook leuke dingen mee doen.
Verder is het handig om een tank te nemen van het land waar je bemanningen kunt overzetten.
Heb je een medium duitse tank neem dan een T-25 of panther 8.8. zonder bemanning.
Ik train mijn E50 bemanning met 5 premium tanks. Dan gaat het hard :-)
T55A?Edmin schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:40:
[...]
Dat doet me er aan herinneren dat ik mijn E-50 crew vaker in de Pz4S moet duwen. Maar als je een Tie Fighter, WarCrime Panther, T-25 en P88 hebt gaat het hard! Welke mis ik dan nog? De Grosstraktor of de Hydro?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Tja het verschil moet er zijn hep0st schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 23:11:
Pfff ik ben wel blij dat de Campaign er bijna op zit zeg! Als je niet goed genoeg tenkt om in een top 50 clan te zitten (yeah that's you User en Cold) moet je aardig veel spelen om een beetje in de top te blijven. Momenteel heb ik in totaal 48 campaign potjes gespeeld en sta ik met 4,777 Famepoints ergens rond plek 7.500
Ja, ik realiseer me inderdaad dat er nog meer Duitse premium meds zijn. Pz V/IV ook nog bijvoorbeeld. Da's best een hoop.
De tank met tietjes_Anvil_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:39:
Tier I heeft nu perfecte matchmaking, 30 tjechische muisjes
Welkom!PRR schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:48:
Leuke nieuwjaars specials. Zit ik alleen net met mijn Ruski tanks al op Tier VII (SU-152 en KV-13). Dus geen ISU-152 en IS met korting voor mijDat wordt doorgrinden want te weinig credits.
Oh, en hallo
Ik lees al een hele tijd mee op dit forum, nu maar eens een berichtje plaatsen.
In WoT ben ik te vinden als Stealthforce. Stats zijn nog niet je van het, maar ze zijn in ieder geval stijgende.
All that matters has no mass
Yeah, scrubs gonna scrubwsLy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 05:13:
[...]
Tja het verschil moet er zijn he
Vanavond Morgen weer wat proberen te spelen, afgelopen dagen niet echt cw kunnen doen, vroeg naar bed iedere keer ivm mijn werk.
Had het op Tier III ook: 8 x LT Vs. 38 en 7 x LT Vs. 35 per team.. :-) In ieder geval geen zeurders over mm._Anvil_ schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:39:
Tier I heeft nu perfecte matchmaking, 30 tjechische muisjes
Oh maar die waren er al lang hoor...JRacer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:42:Mooiste vind ik dat er nu eindelijk ook een normale tank is in Tier III die een Pz II J aan kan.
Die waren er toch al?JRacer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:42:
[...]
Mooiste vind ik dat er nu eindelijk ook een normale tank is in Tier III die een Pz II J aan kan.
Interessante is dat WG EU zowaar luistert naar de klachten (eindelijk). De lijst die ik heb heeft op dit moment andere deals. Wel met dezelfde tanks, maar de hoeveelheid goud/premium is totaal anders. Zo was de M56 Scorpion deal 10 euro duurder omdat daar nog een maand premium bij zat.PcDealer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:51:
IS-2 met 2700 Gold, BIA op de crew voor EUR 29,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2852/
Na een moeilijk begin heb ik nu wel lol in de reguliere IS. Dus in dat opzicht kwam ik bijna in de verleiding de IS-2 te kopen. Toen bedacht ik mij dat ik nu lol in de IS heb omdat ik de 122mm niet meer gebruik. Dus ik laat de IS-2 toch maar schieten.PcDealer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:51:
IS-2 met 2700 Gold, BIA op de crew voor EUR 29,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2852/
Idd ruim een maand lang erg lekkere kortingen! Mijn verlang / to do lijstje ziet er als volgt uit:iTitus schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 18:25:
Korting feest! Zoals verwacht. Ik zit pas op 9 mil/20 mil die ik wilde sparen, uitgaand van wat te grinden xp, staat mijn huidige verlanglijstje op 31,5 mil en met korting 26 mil. Dat wordt tier 8 prem grinden
Gelukkig kan ik de tier X tanks nog tot 24 januari kopen met 15% korting
[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 16-12-2015 10:10 ]
Gelukkig kunnen tanks rondrijden en heeft de II J ook zijpantser. Als je de II J in de zijkant kan raken wordt de lijst ineens een heel stuk langer.JRacer schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:59:
Niet zo heel veel. Ik had me misschien ook beter uit moeten drukken. Een light tank..
Inderdaad kunnen alle TD's op Tier II met uitzondering van de Valentine een II J pennen.
Bij de lights/meds zijn dit er maar 5. Ik heb het ook over standard ammo, geen prem.
LT Vs. 38 - 82mm
Pz II G - 95mm
Type 2597 Chi-Ha - 81mm
Type 97 Chi-Ha
Type 91 Heavy - 81mm
Er zat er net nog eentje in mijn team tegen waarbij er 8 x LT Vs. 38's in het andere team zaten. De II J was zo weg..
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Wacht welke gebruik je dan op de IS?Gaius schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:55:
[...]
Na een moeilijk begin heb ik nu wel lol in de reguliere IS. Dus in dat opzicht kwam ik bijna in de verleiding de IS-2 te kopen. Toen bedacht ik mij dat ik nu lol in de IS heb omdat ik de 122mm niet meer gebruik. Dus ik laat de IS-2 toch maar schieten.
Maar hey, WG kennende komt er vast nog wel een premium versie van de IS met de 100mm.
Lees zijn laatste zin, geeft een goede hint
IDIOT gun blijkbaar. Marginaal hogere DPM, betere aimtijd en accuracy, 1 graden gun depression meer en een hogere shell velocity.
Dit, plus het feit dat het je een goede voorbereiding geeft voor de volgende tanks in de lijn. Als je die 122 niet zo leuk vind, zit je misschien de verkeerde lijn te spelen?User schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:24:
[...]
IDIOT gun blijkbaar. Marginaal hogere DPM, betere aimtijd en accuracy, 1 graden gun depression meer en een hogere shell velocity.
Alleen mis je de afschrikfactor van de 122 mm met z'n 390 schade per schot en je doet minder schade tegen modules.
Het is maar net wat je wil, ik ben zelf fan van de afschrikfactor van grote kanonnen.
Wel begonnen met een invite bonus code (overal en nergens te krijgen) en als iemands recruit (dikke xp grind bonussen) hoop ik? anders is na een paar honderd potjes opnieuw een account starten de moeite waard.janvanduschoten schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:15:
Sinds kort ook WoT aan het spelen, wat een verslavend spelletje zeg. Ik merk wel dat je handiger wordt na een tijdje, tank rijden en schieten was wel een uitdaging de eerste tijd. Blij mee
Denk er aan dat je na lange afwezigheid ook iemands recuit kunt worden, Zogauw je echter weer een battle speelt is het te laat. Verder heb je ws. de "we want you back" bonus missies in je mailbox. Gratis t5 premium en gold o.a.Blue Boon schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:24:
Tsjechische tanks... Misschien dat ik binnenkort even een comeback moet inplannen. Ik heb al een tijdje niet serieus meer gereden in een tank.
Ehm als je de 122mm niet leuk vindt, dan zou ik nog maar eens goed nadenken of je deze lijn uberhaupt wilt grinden... de rest is van het zelfde laken en pak.Gaius schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:55:
[...]
Na een moeilijk begin heb ik nu wel lol in de reguliere IS. Dus in dat opzicht kwam ik bijna in de verleiding de IS-2 te kopen. Toen bedacht ik mij dat ik nu lol in de IS heb omdat ik de 122mm niet meer gebruik. Dus ik laat de IS-2 toch maar schieten.
Maar hey, WG kennende komt er vast nog wel een premium versie van de IS met de 100mm.
[ Voor 5% gewijzigd door Roozzz op 16-12-2015 10:44 ]
If you can see, look. If you can look, observe
D'r zijn ook nog een paar low tier meds waar je de crew in kan proppen. Helaasch zijn dat vooral tanks met een andere crew layout dan de hoge tier meds. Volgens mij heb ik in totaal iets van 10 tanks waar ik mijn Duitse med crew in kan trainen.Edmin schreef op woensdag 16 december 2015 @ 07:49:
[...]
Ja, ik realiseer me inderdaad dat er nog meer Duitse premium meds zijn. Pz V/IV ook nog bijvoorbeeld. Da's best een hoop.
Ik heb inderdaad het idee dat ze daar een keertje goed op hun kop gekregen hebben of zo. Ook bij de nieuwjaarsactie laten ze nu al helemaal zien wat de akties gaan zijn terwijl dat voorheen nog niet op de planning stond.User schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:54:
[...]
Interessante is dat WG EU zowaar luistert naar de klachten (eindelijk). De lijst die ik heb heeft op dit moment andere deals. Wel met dezelfde tanks, maar de hoeveelheid goud/premium is totaal anders. Zo was de M56 Scorpion deal 10 euro duurder omdat daar nog een maand premium bij zat.
Bij deze IS-2 aanbieding is de hoeveelheid goud ook meer dan gehalveerd.
[removed]
Maar aan de andere kant, ze hebben schijnbaar de Nieuwjaarsmarathon geannuleerd...redwing schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:11:
[...]
Ik heb inderdaad het idee dat ze daar een keertje goed op hun kop gekregen hebben of zo. Ook bij de nieuwjaarsactie laten ze nu al helemaal zien wat de akties gaan zijn terwijl dat voorheen nog niet op de planning stond.
Mijn probleem is de combinatie armor en accuracy van de D-25T 122mm. Als ik het goed begrijp is het een pure brawler, maar ik krijg het armor niet werkend. Probeer ik ietsjes meer afstand te houden om wat minder schoten te vangen dan mis ik vervolgens (bijna) alle schoten vanwege die 0,46 accuracy.Roozzz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:42:
[...]
Ehm als je de 122mm niet leuk vindt, dan zou ik nog maar eens goed nadenken of je deze lijn uberhaupt wilt grinden... de rest is van het zelfde laken en pak.
Ik heb bij lange na niet zoveel potjes in de IS als jij, of uberhaupt in heavies op hogere tiers. Maar voor nu past de 100mm beter bij mijn skillset (or lack thereofNa een paar honderd potjes in de IS de afgelopen tijd, is de 122mm in mijn ogen de betere optie omdat het simpelweg een stuk afschrikwekkender is. Door de hoge damage denkt de tegenstander wel 2x na voordat ze nog een schot willen vangen. Meestal speelt men beduidend passiever en heb ik het initiatief stevig in handen. Je went vanzelf aan de iets tragere reload en de noodzaak om dus goed te richten.
Ik vertik het om met 175 pen en 0,46 accuracy op tier 8 rond te rijden. Ik freexp 'm wel.-edit- de gun komt wel fors tekort op de IS-3 (vooral tegen hogere tiers), dus het is nu even pijnlijk grinden naar de BL-9
Het ligt eraan hoe jij staat tov je vijand. De IS heeft namelijk haar armor al in een hoek staan. Als jij dan je tank schuin zet dan wordt die hoek teniet gedaan en is het makkelijker voor de vijand om je te raken.Gaius schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:14:
Mijn probleem is de combinatie armor en accuracy van de D-25T 122mm. Als ik het goed begrijp is het een pure brawler, maar ik krijg het armor niet werkend. Probeer ik ietsjes meer afstand te houden om wat minder schoten te vangen dan mis ik vervolgens (bijna) alle schoten vanwege die 0,46 accuracy.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de IS-3. De BL-9 heeft een betere accuracy, en de tank zelf heeft betere armor.
Verstandig! ik heb dat niet gedaan en het was een hell!Gaius schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:14:
[...]
Mijn probleem is de combinatie armor en accuracy van de D-25T 122mm. Als ik het goed begrijp is het een pure brawler, maar ik krijg het armor niet werkend. Probeer ik ietsjes meer afstand te houden om wat minder schoten te vangen dan mis ik vervolgens (bijna) alle schoten vanwege die 0,46 accuracy.
Ik ben dan ook heel benieuwd naar de IS-3. De BL-9 heeft een betere accuracy, en de tank zelf heeft betere armor.
[...]
Ik heb bij lange na niet zoveel potjes in de IS als jij, of uberhaupt in heavies op hogere tiers. Maar voor nu past de 100mm beter bij mijn skillset (or lack thereof). Om daarom te stoppen met de hele lijn, neuh.
[...]
Ik vertik het om met 175 pen en 0,46 accuracy op tier 8 rond te rijden. Ik freexp 'm wel.
[ Voor 72% gewijzigd door Regulerkil op 16-12-2015 11:30 ]
Heeft dat niet te maken met het feit dat we in januari de missie krijgen om de FV4202 als prem tank te krijgen? Of was dat de nieuwjaarsmarathon?User schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:13:
[...]
Maar aan de andere kant, ze hebben schijnbaar de Nieuwjaarsmarathon geannuleerd...
Ik heb geen idee, het was in ieder geval een speciale kerstmarathon.jantje 2 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:29:
[...]
Heeft dat niet te maken met het feit dat we in januari de missie krijgen om de FV4202 als prem tank te krijgen? Of was dat de nieuwjaarsmarathon?
Hmmm een oneindige grind voor een trage medium? Sounds fun!jantje 2 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:29:
[...]
Heeft dat niet te maken met het feit dat we in januari de missie krijgen om de FV4202 als prem tank te krijgen? Of was dat de nieuwjaarsmarathon?
-Vergeet je personal reserves niet aan te zetten af en toe!Mr_Size schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:59:
- Centurion VII uitgrinden zodat ik op 24 januari de X nog met 15% korting kan meepakken. Dit wordt voor mij een grote uitdaging, aangezien ik niet in heel hoog tempo grind...
- Crew managen en waar nodig resetten. 50% scheelt zo lekker veel gold
- Shitload aan consumables (Cola en Chocolade ftw) inslaan.
- Op mijn premium tanks accelerate crew training uitzetten om wat combat XP te grinden en dat vervolgens op 9, 10 of 11 januari te converten.
Gratis is altijd goed heRazorbite schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:34:
[...]
Hmmm een oneindige grind voor een trage medium? Sounds fun!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq