[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.956 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:29
Vedrano schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:41:
Heb de 99e pack gekocht, de Ausf J is gewoon dikke bullshit, op YT zie je filmpjes van 1 vs 15 in T3 en dat die alles met gemak kilt, geen schade oploopt niks. Nou ik kan je uit ervaring van 10 potjes nu vertellen dat je op T3 door haast alles gewoon word geraakt :/

Enkele tankjes niet maar merendeel dus gewoon dik wel, heb maar meteen jaar premium van het goed gekocht om de miskoop toch nog te camoufleren, maar de tank is gewoon grootste grap ooit.
Umm, het jaar premium is met kerst toch pas in de aanbieding.. dus gooi je dan niet nog meer geld weg?

regel 1 van wot garage management: koop en doe *alles* in de aanbieding.

Overigens, circon heeft vrij goede review filmpjes van de dagelijjkse Advent deals:

YouTube: ^^| Advent Calendar Day 10 - Eu/NA/SEA

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 11-12-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
wsLy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:50:
Damage en assisting damage tellen voor MoE.
Maar 75% na 2 battles spelen is niet echt mogelijk, volgens mij heb je niet de juiste tank geselecteerd. In de garage even naar service record gaan en dan de juiste tank pakken. Als je op een tank rechts klikt en dan statistics pakt dan pakt hij de tank met de meeste battles. Dat is weer een bug sinds kort...
Ja ik keek niet ingame maar op een website naar mijn gemiddelde damage en legde die naast deze lijst http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence
Aan de hand daarvan zit ik halverwege de 1e en 2e mark, maar als ik ingame kijk dan staat hij op 17%. Ik snap de berekening nog niet helemaal, maar dat ga ik nog wel uitzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Mr_Size schreef op donderdag 10 december 2015 @ 22:39:
lmfao, ik probeer nog 1 potje de Centurion VII te dubbelen, na een vrij matige avond. Doe het vrij aardig, speel nog met de 20 pounder. 2,6K dmg en 3 kills in een dikke T10 pot waarin ons team 2 T10s meer heeft.

Maar, zoals geheel in lijn van de avond, faalden mijn toptiers weer eens heel hard, dus het stond op een gegeven moment 1vs4. Laatste tank van ons team was een E5 met 1300 HP op de gletsjer (Mountain Pass), terwijl onze basis (zuid) werd gecapped. Die E5 komt aanrijden bij onze cap met nog 15 sec op de klok. Wat doet die idioot, gaat hij bij een rots staan om te sidescrapen, ipv door te rijden en de cap te spotten 8)7. 5..4..3..geen spot..2..1... En weer een loss, het zal eens niet... Wait, whut? Cap counter is weg... Enemy rijdt uit cap, rofl. En vervolgens owned onze E5 de laatste 4 tanks, waarbij hij maar 1 shell kopt van een T30.

HAHAHAHAHAHAHAHAHA _O- _O- _O- _O- _O-
Misschien leuke serie, how to throw games. Had gisteren ook zo'n pareltje op mountain pass. Ik had 50b + T57 platoon met een E4 die door valley gingen en binnen notime op enemy base stonden. Ik kwam niet verder dan mid doordat een lttb me spotten en een WTF in het open aan de andere kant stond die perse mij wilde schieten ( met 2 arties in de game geen idee hoe hij daar 2 min heeft kunnen staan ) Uiteindelijk verloren wij de andere kant en ben ik terug naar base gereden samen met een cent AX. Onze E4 was gaan cappen maar dat platoontje wilde liever kills halen. Heb nog ff met die cent AX de base kunnen houden totdat er 3 man in de cap kwamen ( was al oneshot ) dus uiteindelijk verloren op cap omdat die gasten gewoon niet terug wilde rijden en niet wilde luisteren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Blade_Reaver schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:07:
[...]

Ja ik keek niet ingame maar op een website naar mijn gemiddelde damage en legde die naast deze lijst http://www.vbaddict.net/moe-marks-of-excellence
Aan de hand daarvan zit ik halverwege de 1e en 2e mark, maar als ik ingame kijk dan staat hij op 17%. Ik snap de berekening nog niet helemaal, maar dat ga ik nog wel uitzoeken
MoE wordt berekend over je laatste 100 battles in die tank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:01
Blade_Reaver schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:07:
[...]

Het aantal battles dat je gedaan hebt telt ook wel mee, iig onder de 100, anders zou je met 1 goed rondje gelijk een mark kunnen halen wat dus niet zo is. Ik heb zelf wel marks gehaald rond de 50 battles dus 100 zijn er ook niet nodig.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Team-RiNo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:20:
[...]

Het aantal battles dat je gedaan hebt telt ook wel mee, iig onder de 100, anders zou je met 1 goed rondje gelijk een mark kunnen halen wat dus niet zo is. Ik heb zelf wel marks gehaald rond de 50 battles dus 100 zijn er ook niet nodig.
Als jij onder die 100 battles gewoon een gemiddelde hebt wat boven die 65 of 85% ligt dan krijg jij gewoon 1 of 2 MoE's op je loop. Denk dat 3 MoE onder de 100 battles wel een fikse uitdaging is.

Zelf heb ik mij er nog niet echt op gefocust om 3 MoE te halen onder de 100 battles, jantje 2 misschien wel al eens?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07:54
volgens mij had een clangenoot van me 3 marks op een 59-16 in minder dan 80 games toen hij die grinde voor tier6 campaign. als ik zn stats bekijk nu, 150 games, 62% winrate, gemiddelde wn8 van 6000 (lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
wsLy schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:28:
[...]

Als jij onder die 100 battles gewoon een gemiddelde hebt wat boven die 65 of 85% ligt dan krijg jij gewoon 1 of 2 MoE's op je loop. Denk dat 3 MoE onder de 100 battles wel een fikse uitdaging is.

Zelf heb ik mij er nog niet echt op gefocust om 3 MoE te halen onder de 100 battles, jantje 2 misschien wel al eens?
Heb volgens mij nog niet een MoE gehaald onder de 100 battles, meestal speel ik ook met tanks die ik al wat meerdere battles heb gespeeld of al 1 of 2 MoE een keer op heb gehaald. Als ik ff snel door me stats blader heb ik ongeveer 130-150 games nodig voor 3 MoE's Ik faal altijd in de laatste 1% altijd weer van die setbacks haha. Ik denk dat het in lagere tiers wel mogelijk moet zijn. Ik weet toevallig dat X3N4 volgens mij op zn FV215b dat ding in 100 games gehaald heeft. Alleen heeft hij een iets andere speelstijl dan dat ik heb. A.k.a. much prem en alleen solo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
ik vraag me wel altijd af wat het verschil is tussen 3k-3.5k en 4k - 4k+ spelers (en dan even gelet op tier X), imho is het verschil tussen deze spelers zo ongelooflijk groot...

Iedereen kan leuke potjes spelen, maar de 4k+ wn8 spelers (op tier X) zijn zo vervelend jaloersmakend consistent _/-\o_ , hoe doen ze dat?

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 11-12-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
gotfurrr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:29:
ik vraag me wel altijd af wat het verschil is tussen 3k-3.5k en 4k - 4k+ spelers (en dan even gelet op tier X), imho is het verschil tussen deze spelers zo ongelooflijk groot...

Iedereen kan leuke potjes spelen, maar de 4k+ wn8 spelers (op tier X) zijn zo vervelend jaloersmakend consistent _/-\o_ , hoe doen ze dat?
Bijna altijd schieten die met premium ammo. Vreselijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
dat heeft er echt heel weinig mee te maken...

ik bedoel hiermee, het zal vast wat wn8 punten schelen, maar ga zelf maar eens full gold/food alles erop en eraan spelen. Ik wens je veel succes om een average wn8 te halen van 4.5k op tier X, dat is echt niet DE reden dat spelers op zo'n hoge average wn8 zitten op tier X.

[ Voor 75% gewijzigd door gotfurrr op 11-12-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Het zijn gewoon gold n00bs die te lui zijn om op weakspots te mikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 09:01
gotfurrr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:38:

ik bedoel hiermee, het zal vast wat wn8 punten schelen, maar ga zelf maar eens full gold/food alles erop en eraan spelen. Ik wens je veel succes om een average wn8 te halen van 4.5k op tier X, dat is echt niet DE reden dat spelers op zo'n hoge average wn8 zitten op tier X.
Om nou te zeggen dat het er heel weinig mee te maken heeft ben ik het niet eens. Ik zal niet zeggen dat ze zonder gold niet goed zouden zijn maar ben er wel van overtuigd dat het je performance zeker met 20% kan verhogen.

/edit

Zie dat je dat zelf inmiddels ook al zegt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Team-RiNo op 11-12-2015 14:49 ]

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
gotfurrr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:38:

Wn8 krijg je vooral door dmg uit te delen, assist krijg je bijna niets voor. In tegenstelling tot experience.

Premium ammo werkt daar echt wel bij omdat je dus minder bounced, zeker op tier 10.
Let er maar eens op, de spelers met hoge wn8 rating schieten echt veel premium ammo.

Andere tactiek van ze is dat ze veel meer achteraan hangen vooral aan het begin van de match en dan later ruimen ze de gedeeltelijk gesloopte tanks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burner13 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:50:
[...]

Wn8 krijg je vooral door dmg uit te delen, assist krijg je bijna niets voor. In tegenstelling tot experience.

Premium ammo werkt daar echt wel bij omdat je dus minder bounced, zeker op tier 10.
Let er maar eens op, de spelers met hoge wn8 rating schieten echt veel premium ammo.

Andere tactiek van ze is dat ze veel meer achteraan hangen vooral aan het begin van de match en dan later ruimen ze de gedeeltelijk gesloopte tanks op.
We hebben het hier wel over extreem hoge WN8. Wat jij aanhaalt zorgt zeker voor een hogere WN8 maar wat gotfurr bedoelt is het verschil tussen 3k wn8 en 4k wn8, en dat heeft gedeeltelijk te maken met gold ammo. Maar die laatste categorie moet iets anders doen dan anderen om die 'extra' 1k wn8 score te halen, en te houden. Of anders verwoord als je een gemiddelde van 3k wn8 hebt ga je niet nog een extra 1k wn8 halen door alles met goud te gaan schieten. wat user onder mij zegt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2015 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:19
gotfurrr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:29:

Over het algemeen is het consistentie, een 4k speler kan uit meer situaties een win halen. Maar het verschil tussen 3k en 4k is bijvoorbeeld niet zo groot als het verschil tussen 2k en 3k. Of, om een extreme te nemen, 500 en 1500.

Maar als je er vanuit gaat dat de 3k WN8 speler ook consistent is, is het verschil meestal te vinden in dat de 4k speler het potje beter 'leest'. Als je bijvoorbeeld naar Poltto (5k recent dacht ik) kijkt, die gast is altijd, precies op tijd op de juist plaats. Als ik hem zie spelen dan denk ik "Hmm, ik gebruik die plekken ook altijd, maar waarom hij wel 5k en ik niet?". En dan ga je goed opletten en dan zie je dat hij posities alleen gebruikt als hij er daadwerkelijk wat aan heeft. Soms staat hij op een positie te schieten of te scouten en rijd ie plotseling, zonder enige reden weg. Ik krab mezelf dan eens achter de oren waarom ie dat doet. Totdat Herr Poltto op exact de juiste tijd op exact de juiste plek arriveert om een push van de vijand tegen te houden. Hij ziet dan bijvoorbeeld aan de positie van de vijand en hoe ze bewegen dat er een push op handen is. Hij verlaat dan zijn positie (hoewel het geen nutteloze positie is) om die komende push op te vangen. Poltto 'leest' dan dat hij op een andere plek nuttiger is, en zo het gevecht beter/makkelijker kan winnen.
<insert random quote about how gold makes you a unicum>
Sure sure, daarom hebben jullie allemaal 3k WN8 en een 65% WR, right?

Oh wacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Exact dat lempard. Laten we de obj140 nemen als voorbeeld, full heat schieten op dat ding geeft lang niet altijd een voordeel. De standaard apcr round is in de meeste gevallen beter.

Deze tank heeft ook een redelijke hoge expected damage, spelers die gemiddeld op 4-4.5k zitten doen iets waar ik erg nieuwschierig naar ben. Gold ammo spam is hier echt niet relevant, natuurlijk schiet je heat frontaal door een e100, maar dat doen 3k wn8 spelers ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@gotfurr, heb je tips opgevolgd van het agressiever spelen. Gisteren 8 potjes gedaan met een winrate van 80%. Heb meer plekken gezocht waar je snel achter kan duiken, peek a boo. De 45% winrate komt in zicht. :z

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
@user, het valt me inderdaad ook op dat de echt hoge wn8 spelers altijd op tijd zijn om te dpmen, wellicht dat dat het moeilijkste is van het hele spel en misschiej is dit ook niet echt te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Harmen schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:09:
@gotfurr, heb je tips opgevolgd van het agressiever spelen. Gisteren 8 potjes gedaan met een winrate van 80%. Heb meer plekken gezocht waar je snel achter kan duiken, peek a boo. De 45% winrate komt in zicht. :z
Mooi dat je wat aan mn replays/tips hebt gehad, alhoewel het niet goed is voor je survival rate :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Premium ammo is echt niet altijd de betere keuze, juist op het goede moment de goede shell gebruiken is volgens mij iets wat je dmg output verhoogd.

Om maar een voorbeeld te nemen: ik reed van de week in mijn JPE100 op Himmelsdorf.
Dan kan ik heat laden, want MOAR pen, maar je hoeft maar een paar tracks te raken en crit 0 dmg en 25 sec reload.
Vervolgens kom ik op Heavy street de JP E100 van de tegenstander tegen. Wij beiden hull down. Dan laad ik inderdaad een gold shell en schiet hem twee keer dwars door zijn superstructure en hij bounced twee keer.
En vervolgens laad ik daarna gewoon weer een normale shell om op de zijkant van een IS7 te gaan schieten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• User
gotfurrr schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:10:
@user, het valt me inderdaad ook op dat de echt hoge wn8 spelers altijd op tijd zijn om te dpmen, wellicht dat dat het moeilijkste is van het hele spel en misschiej is dit ook niet echt te leren?
Het valt te leren, het is mij ook gelukt. :P Maar het is wel een van de moeilijkste dingen van het spel en eerlijk gezegd ben ik die skill een beetje aan het kwijtraken. Ik speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar in platoons en dan ben je die skill wat minder hard nodig. Simpelweg omdat er iemand naast je staat die ook competent is. Dingen die jij over het hoofd ziet, ziet hij misschien wel, en vice versa.

Er zijn verschillende manieren om het te leren, de meest beruchte is de Kewei-methode. Die bestaat stomweg uit:
- Pak tier 10 tank
- Klik battle
- Speel battle
- Reflecteer op battle
- Klik battle

Ik heb het zelf min of meer als volgt geleerd:
- Zorg dat je eigen flank ook zonder jou kan winnen
- Zoek een rustig plekje op
- Bestudeer de minimap; zoek naar plekken waar hulp nodig is. Als die er niet zijn zoek je de snelste weg om de vijand te laten verliezen. Als ergens hulp nodig is, zorg dat je die hulp kan aanbieden zonder dat je zelf in groot gevaar komt. Dat kan door snipen, maar ook door bijvoorbeeld ergens druk te zetten dat specifiek die vijanden er op moeten reageren.

Ga niet als een hersenloze tanker de flank doorpushen om de laatste arty van de vijand te executeren terwijl je een dictaat opleest en het filmt. Terwijl jij nog druk aan het voorlezen bent kan het best zijn dat je andere flank platgebombardeerdopgerold wordt en je verliest op cap.

Als je dat consequent kan toepassen moet je het uitbreiden totdat je constant let op wat er in het gevecht gebeurt, ook al heeft het niet direct met jou te maken. Je 'leest' dan (min of meer) een gevecht. De vijand vertelt met zijn gedrag meer over wat hij van plan is dan wat hij zelf door heeft.

Het meest bekende voorbeeld is denk ik wel die van de terugtrekkende scout.
Stel, je scheurt vanaf Himmelsdorf noord de heuvel op. Je spot een vijandelijke scout die net achter die hoop rommel vandaan komt en de heuvel op wil rijden. Meneer ziet jou, en trekt terug. De manier waarop hij terugtrekt vertelt je meerdere dingen.
1. Hij trekt terug tot direct achter de heuvel puin.
— Hij heeft vriendjes of vriendjes die onderweg zijn.
2. Hij trekt terug tot achter achter de huizen en staat op de rode lijn.
— Hij is alleen, maar er is een kans dat er vriendjes onderweg zijn.
3. Hij trekt zich een stukje terug, maar je ziet nog net dat hij zijn tank aan het draaien is.
— Hij is alleen en er zijn geen vriendjes onderweg.

Ik denk dat de meesten hier dit wel snappen en toepassen, maar er zijn legio meer details te vinden die je wat vertellen over de vijand. Staat ie stil of is hij een zenuwpees? Doet ie peek-a-boo of zit hij te sidescrapen?
Een van de belangrijkste directe dingen waar je op kan letten zijn de kanonnen van vijandelijke tanks. Is hij alleen, maar draait zijn kanon elke keer even naar een kant en weer terug? Er staat waarschijnlijk iemand naast hem, of er is iemand naar hem onderweg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
Premium ammo maakt het in sommige situaties wel makkelijker om damage te farmen, zeker als je een bepaalde tank moet opruimen of wanneer RNG me trollt laad ik premium. Maar meestal speel ik gewoon met de standaard shells ( in T10 meds 90% van de tijd ) en in bijvoorbeeld een IS3 heb je prem ook zowat niet nodig.

Zelf speel ik gemiddeld rond de 4,5k WN8 en daar ligt een beetje mijn grens met de normale tanks denk ik. Als ik de tryhard tanks speel haal ik ook wel 5k gemiddeld. ( E50, m46 patton ed. ) Moet zeggen dat ik de laatste tijd( afgelopen jaar ) wel wat minder speel als ik vroeger deed waardoor je toch wat minder goed kan presteren dan wanneer je elke avond 15-20 games doet. Maar de spelers op EU die echt rond de 5,5k+ wn8 zitten schieten over het algemeen wel veel prem shells om hun damage zo hoog te houden, maar dan nog moet je er wel voor zorgen dat de schoten raken. Ik heb altijd wel respect voor deze gasten. Het verschil tussen een 4k en een 5k wn8 speler merk je wel en tussen een 3k en 5k is helemaal gat. Die gasten halen gewoon minimaal 4k op elke T10 tank. Terwijl ik ongeveer rond de 3,5-4k blijf steken.

Als je het goed bekijkt scheelt bijvoorbeeld 1k wn8 extra per game gemiddeld 1-2 schoten meer doen per potje. Het lijkt heel weinig maar is heel moeilijk te halen over een langere periode.

Een goede unicum is juist early game aggresive om het tempo te bepalen en in de midgame wat behoudend om endgame weer te knallen. En zoals User aangaf is het vooral in zien wanneer je ergens weg moet of wanneer je een andere flank moet gaan houden. Het is allemaal een kwestie van timing en inzicht. Het schieten blijft grotendeels RNG en vaak merk je ook dat er minder geaimed wordt. Mijn grootse probleem is vaak dat ik te lang aim en mijn muis ook niet helemaal vloeiend staat afgesteld. Ik merk toch van mezelf dat ik ook vaak nog wel wat dingetjes kan leren. Vaak in arty games ben ik net wat te passive om geen hit te pakken terwijl je soms gewoon die aggresion moet behouden.

[ Voor 16% gewijzigd door jantje 2 op 11-12-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Is het gat van dag eerder kijken naar de specials al gedicht? Of kunnen we nog wat verwachten voor morgen en aankomende dagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vedrano schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:10:
Is het gat van dag eerder kijken naar de specials al gedicht? Of kunnen we nog wat verwachten voor morgen en aankomende dagen :D
Check eerdere posts.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:01
Check deze p0st, puzzel een beetje en probeer het zelf ;)

Ik vind het steeds maar vragen erom een beetje irritant worden -O- . Mensen plaatsen dingen, have fun with it, als ze het niet plaatsen hebben ze er een rede voor, wat bijvoorbeeld misschien zou kunnen zijn dat ze het zelf ook niet meer kunnen vinden, of natuurlijk een andere rede, zoals User en Green-/Redwing hebben.
p0st schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 20:23:

Challenge accepted 8) `

Tot zover ben ik er achter dat dit het pad is van de aanbieding van vandaag

code:
1
<div class="uc-final-content" style="width: 852px; height: 344px; display: block; background: url(http://content.wargaming.net/eu/AdventCalendar/AdventCalendar_Day056899/images/WoT_CalendarPopUp_852x344_Day05_phil_V2.jpg);">
Poor Phil, in plaats van 'name and fame' werd het 'name and shame' :w

[ Voor 15% gewijzigd door Titus op 11-12-2015 17:48 . Reden: test ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
Wat als ik je nu eens zeg dat morgen de Sexton I in de advent kalender komt met 1450 goud?

Kappa OpieOP DansGame BibleThump RIG RIG RIG HeyGuys 4Head 4Head DansGame

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Dat het verboden is, lek gedicht is, niet geplaatst zal worden meer? wat precies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vedrano schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:52:
Dat het verboden is, lek gedicht is, niet geplaatst zal worden meer? wat precies..
Uhmm... Zie mijn post en kijk dan morgen maar naar de advent kalender.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dus, gratis garageslot te verdienen. Hoef je alleen maar redelijk te spelen en 20x te winnen. Als ik het tempo van vandaag doorzet heb ik dus genoeg aan 130 potjes. Weet je, ik koop dat garageslot wel als ie in de aanbieding is, sla ik de weekendspecial even over. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
iTitus schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:45:
[...]
Mensen plaatsen dingen, have fun with it, als ze het niet plaatsen hebben ze er een rede voor, wat bijvoorbeeld misschien zou kunnen zijn dat ze het zelf ook niet meer kunnen vinden, of natuurlijk een andere rede, zoals User en Green-/Redwing hebben.
Ik vraag me alleen af of als ik het via de 'normale' kanalen (dus die jij o.a. post) kan vinden of het dan nog steeds onder het NDA valt, maar dat zullen we maar niet gaan uitproberen :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:29:
[...]

Ik vraag me alleen af of als ik het via de 'normale' kanalen (dus die jij o.a. post) kan vinden of het dan nog steeds onder het NDA valt, maar dat zullen we maar niet gaan uitproberen :+
Voor zover ik weet wel. Als WG het niet vrijgegeven heeft is het technisch gezien nog onder NDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Ja, maar als ze het online zetten, is het dan niet al vrijgegeven :P?
Maar ik zou het inderdaad niet uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo. Eindelijk ook weer zo'n GOT logo op mijn tanks. Hoi clanmaatjes :W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hoi \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Sexton I met 1450 Gold en 30 dagen Premium Account: https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2841/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Hopeloze tank echt, nutteloos.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/96c42bb2ca6bf1d1368cfc8318bed66c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Please don't shoot me ;(

Ik heb hem, voor ingame gekocht omdat het goud in mijn zak brandde :) Volgens mij heb ik alle ingame premiums tot tier VI van alle naties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral puntje drie en vier zijn voor mij belangrijk voor als ik een premium koop. Want naast het creditvoordeel is voor mij crewtraining ook belangrijk als ik een premium koop.
Dat laatste puntje zou je ook andersom kunnen zien, er is al een Sexton I premium waarom de Sexton II in de normale techtree stoppen. (geen idee welke eerder was)

YouTube: World of Tanks || IS-3A -Tank Review
Gebaseerd op het verhaal van QB komt de IS-3A deze maand nog in de premiumshop. Het is trouwens geen autoloader zoals eerder werd suggereert.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2015 20:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
IS3A schijnt op 21-12 te koop te gaan in de december special, wat ik op het andere forum lees van zogenaamde 'insiders'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:02
.

[ Voor 98% gewijzigd door Kepro op 13-12-2015 00:39 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:00:
Zelf speel ik gemiddeld rond de 4,5k WN8 en daar ligt een beetje mijn grens met de normale tanks denk ik. Als ik de tryhard tanks speel haal ik ook wel 5k gemiddeld. ( E50, m46 patton ed. )
Grappig dat je deze 2 noemt, ik dacht dat de T-54 en alle ruski t10 meds de beste stetpadders waren? E50 heb ik en de Patton speel ik nu vrij met de T20.

Voor mn gevoel schiet het echter niet op met mn missies, moet nog MT15.2 en LT 15.2 voor de t28 HTC. (ik heb de kracht niet meer om nog SPG missies te doen, ik haat Arty spelen, zo saai en teleurstellend als na 40 seconden wachten de RNG op die lompe s-51 weer niet meewerkt.)

MT15.2 is 2k damage op Td's en zou dus met die e50 moeten, maar voor mn gevoel gaat het heeeeeeeeeeeel lang duren voor ik genoeg dikke TD's kan opeten om het te halen. 4k damage lukt na wat oefenen wel met de e50, maar zoveel Td's kom ik niet tegen op tier 9 en 10..

LT15.2 probeer ik nu met de bulldog.. Heerlijk hok en dankzij de belachelijk hoge direct damage ook minder slecht voor je wn8 dan andere lights (ben nog geel in wn8, maar gestaag op weg naar de kleur groen), maar ik krijg veel tier 8 potten.

Heerlijk OP is de bulldog dan, maar er zijn vaak te kleine hitpoint pools voor de LT15. Met een tier 8 light moet de kans op een tier 10 pot op de juiste kaart groter zijn, maar dat wordt dan de net vrij gespeelde t49... die is eerst nog stock, met volgens mij vrij slechte camo/viewrange?

Voor LT15 zou je ook eigenlijk binos en camo net moeten runnen, maar op bijv. de bulldog heb ik veel liever optics met rammer/vents en VertStab...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:56
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:38:
Vooral puntje drie en vier zijn voor mij belangrijk voor als ik een premium koop. Want naast het creditvoordeel is voor mij crewtraining ook belangrijk als ik een premium koop.
Dat laatste puntje zou je ook andersom kunnen zien, er is al een Sexton I premium waarom de Sexton II in de normale techtree stoppen. (geen idee welke eerder was)

YouTube: World of Tanks || IS-3A -Tank Review
Gebaseerd op het verhaal van QB komt de IS-3A deze maand nog in de premiumshop. Het is trouwens geen autoloader zoals eerder werd suggereert.
Het is wel een autoloader, alleen niet zoals je denkt dat een autoloader is met bijvoorbeeld 4 shots in het magezijn. De IS-3A heeft geen loader. Het is een vernieuwd systeem wat tegenwoordig ook word gebruikt. Het werk van de loader is in de IS-3A geautomatiseerd. Daarom IS-3 Auto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Even een vraagje onder de kenners. Kv-3 107 of 122 mm? Ik speel nu met de 107 vanwege de snelle fire rate en het feit dat de shells niet al te duur zijn. (Geen premium) de 122 is natuurlijk een bruut ding. En alpha dmg is erg fijn, maar dan wordt het geld toeleggen vrees ik?

Hoe denkt iedereen hier over?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
De lompe 122mm is standaard voor bijna alle ruski's op hogere tiers, voor de verfijndere alternatieven is zeker wat te zeggen, maar je leert feitelijk een verkeerde speelstijl aan..

Ruski guns kunnen ook flink frustrerend zijn als je net uit je duitser of Brit stapt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Advent Calendar - Day 13:
VII M56 Scorpion, 1 Garage Slot, Gold: 5,800
EUR 39,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2842/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
_Anvil_ schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:28:
De lompe 122mm is standaard voor bijna alle ruski's op hogere tiers, voor de verfijndere alternatieven is zeker wat te zeggen, maar je leert feitelijk een verkeerde speelstijl aan..

Ruski guns kunnen ook flink frustrerend zijn als je net uit je duitser of Brit stapt ;)
Mijn favo tank zo far is de kV-2 ik ben wat gewend :). Ik ga straks denk ik even kijken hoe het gaat met de 122..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:31:
Advent Calendar - Day 13:
VII M56 Scorpion, 1 Garage Slot, Gold: 5,800
EUR 39,99
https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/2842/
Als dat goud er nou niet bij zat had ik hem gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Wauw, dit is echt belachelijk als het waar is.
WG heeft de t22 missies makkelijker gemaakt, 15 naar 12 modules, bijvoorbeeld is een goede improvement, nog steeds lastig maar haalbaar zonder deathstar of waffel voor de gemiddelde speler.

Andere missies hebben de echter ook veranderd, sommige die al te doen waren naar retarded easy :
D-1 - changed from 250 VP to 50, from 3000 damage to 2000

"Hallo ik heb 4 wn8 en een is7 rental tank omdat ik een paar potjes in mijn low tier tank gewonnen heb. En nu kan ik eindelijk ook rampage missies halen"
Oh wel misschien worden d wachttijden korter omdat meer mensen het gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

4 WN8 is best knap! Dat is nog slechter dan deze idioot:

[ Voor 71% gewijzigd door PcDealer op 13-12-2015 15:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
Zo haal je nooit de Ace tanker op de E-50M en nu haal je 2 x de medaille in twee dagen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kepro schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:35:
Zo haal je nooit de Ace tanker op de E-50M en nu haal je 2 x de medaille in twee dagen. 8)7
Hoezo, al 4 potjes gespeeld dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
PcDealer schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:42:
[...]

Hoezo, al 4 potjes gespeeld dan? :+
Had de Ace al eens gehaald 8)

Edit: Het was ook een dag waarin alles mocht. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Kepro op 13-12-2015 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mooie pot! :)
Had ooit eens een pot met de T67, had toen ook geen shells meer, had 14 kills en de laatste vijand was een AT2. :/ Dus rammen was de enige optie.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 13:40:
[...]

Als dat goud er nou niet bij zat had ik hem gekocht.
Hij is het waard, ik heb me kostelijk mee vermaakt vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vedrano schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:46:
[...]

Hij is het waard, ik heb me kostelijk mee vermaakt vandaag :)
40 euro is veel te veel voor een niet zeer bijzondere tank. En met dat goud kun je ook net niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:02

p0st

Dutch Reefer

PcDealer schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:33:
[video]
Heel bizar... Er zijn dus gewoon figuren die voor de lol spelers pesten omdat zij toevallig wel goed zijn in een spelletje :N

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Gaat lekker vandaag. 67% winrate.
Heeft er trouwens iemand nog meer last van dat de mark of excellence niet op de tanks weergegeven wordt?
In mijn garage zijn ze gewoon zichtbaar, maar ingame niet. Had het laatst ook al een keertje.

Ik heb de settings goed staan en ze zouden moeten worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
PcDealer schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:33:
[video]
Zonder dit filmpje had ik dit echt niet gelooft.... -O-

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
p0st schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:01:
[...]

Heel bizar... Er zijn dus gewoon figuren die voor de lol spelers pesten omdat zij toevallig wel goed zijn in een spelletje :N
Damn... Echt diep en diep triest zeg...
Ik geef toe dat ik soms met mijn platoonmaten loop te ouwehoeren. Maar daar hebben anderen nooit direct last van.

En ook nog 50e uitgeven aan een Loewe! :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dat account is dan ook gewoon gemaakt om goede spelers lastig te vallen, net zoals dat andere account in zijn platoon 'LiveIT'. 'LiveIT' was eerst de naam van een goede speler maar die heeft toen zijn account gerenamed, dus waarschijnlijk heeft een retard deze naam gepakt om anderen lastig te vallen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
Fantastisch ook zijn eerste appearance in Jingles' the good back and ulgy:

[ Voor 66% gewijzigd door Titus op 13-12-2015 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Anfield is nu aan het streamen terwijl hij non stop E50 op de EU server speelt, zeer leerzaam.

http://www.twitch.tv/anfield_us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Even ondertiteling aan zetten en misschien zijn deze wel bekend maar sommige filmpjes hiervan vond ik echt wel humor.
[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo, maar weer ff vroegtijdig gestopt. World of arties was weer ff bezig. Elk potje 3 arties per game. Standaard open map en standaard zijn onze arties kwijlende randdebielen die niet tot 2 kunnen tellen. Leuk man :r

edit, Anfield aan het kijken. Geen arty in de game, geen arty in de game, geen arty in de game. FML :F

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 13-12-2015 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-09 23:32

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Mr_Size schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:57:

edit, Anfield aan het kijken. Geen arty in de game, geen arty in de game, geen arty in de game. FML :F
Platoontje maken met Anfield dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo, maar weer ff vroegtijdig gestopt. World of arties was weer ff bezig. Elk potje 3 arties per game. Standaard open map en standaard zijn onze arties kwijlende randdebielen die niet tot 2 kunnen tellen. Leuk man :r

Map: Windstorm
Ik sta in het midden, bijna compleet verscholen achter een rotsblok, 50m voor mij is een object 704 van mijn team die al eennhalve minuut stilstaat en op hun team staat te schieten en volledig open staat voor arty... Ik krijg de shell in m'n bek. Ok dan... Want een FCM is ook zoveel gevaarlijker dan een 704 die je team aan het bestoken is...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op maandag 14 december 2015 @ 04:09:
[...]

Map: Windstorm
Ik sta in het midden, bijna compleet verscholen achter een rotsblok, 50m voor mij is een object 704 van mijn team die al eennhalve minuut stilstaat en op hun team staat te schieten en volledig open staat voor arty... Ik krijg de shell in m'n bek. Ok dan... Want een FCM is ook zoveel gevaarlijker dan een 704 die je team aan het bestoken is...
Purple player in papertonk? XVM focus is real, deal with it :Y)

Zelf zou ik gaan voor de speler die op dat moment het beste te raken is voor het meeste damage of waar mijn aim in de buurt is. Maar er zijn ook zeker arty spelers die puur focussen op de betere spelers.

Te vaak dat blauwe/paarse spelers gaan zeuren in de chat omdat het natuurlijk niet anders kan dan dat ALLE arties ALTIJD op hen schieten. Arrogante kl**tzakjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okars
  • Registratie: Oktober 2008
  • Niet online
Gaius schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:13:
Dus, gratis garageslot te verdienen. Hoef je alleen maar redelijk te spelen en 20x te winnen. Als ik het tempo van vandaag doorzet heb ik dus genoeg aan 130 potjes. Weet je, ik koop dat garageslot wel als ie in de aanbieding is, sla ik de weekendspecial even over. :+
Hah, die garagespot heb ik vanochtend gehaald met een goeie pot in de Church III. Lekker een verdwaasde KV-1 doodplinken met de zesponder terwijl hij me niet kon zien :P

Zespondertje op de tracks, zespondertje op de weakspot, zespondertje op de tracks... mijn god wat moet dat irritant zijn geweest voor die gast :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
360 dagen premium voor €68 vandaag. Straks maar eventjes kopen :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
wsLy schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:20:
Damn, dit wordt een dilemma...Nu kopen voor 68€ of hopen op korting later en kopen met goud... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat is wel een aantrekkelijke aanbieding inderdaad.
Huidgie premium loopt binnenkort toch af, en dan ben ik voorlopig wel klaar ^^

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2015 10:30 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mooie video. Balen dat je dan net even te weinig shells hebt. Maar wat een zieke damage man... En MoE 100%. Damn... :9~
Met je laatste HE shell zeg je "Mijn indicator geeft groen aan." Welke indicator bedoel je hiermee? :X

Heb je die crew ook nog in andere tanks gehad?
Met 650 potjes in je Hellcat een dikke 4 skill crew hebben is best snel!
Ik zit op 720 potjes met T29 en ben bij derde skill. Had alleen de crew doorgezet toen is naar T32 ging. Dus daarna begonnen met T29 75% crew. (Geen idee hoeveel potjes ik nodig had om T32 vrij te krijgen)

[ Voor 28% gewijzigd door Kliko op 14-12-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
kreezjie schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:29:
[...]

Damn, dit wordt een dilemma...Nu kopen voor 68€ of hopen op korting later en kopen met goud... :?
Moet je even kijken of ingame toevallig ook discount is. Ben nog in Friesland met de vrachtwagen, dus kan het pas over een uurtje of 6 checken :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb echt permanente ruzie met de WT pzIV. Ik moet nog 50K xp tot de WT-E100 en dat wordt een hele zware klus. De gun heeft alles om verwoestend te zijn, maar om een nader te bepalen reden vindt RNG dat alles mis of een critical moet zijn. Oh, en uitsteknde camo? Grapje zeker? Bij elk bosje waar ik aan kom gaat mijn 6th sense af. Niet zo gek, want als je dan met een whopping 25 km/u aan komt rijden, moet je eerst een galf uur achteruit inparkeren door die fantastische gun depression aan de voorzijde. En als er een medium of light binnen 100 meter komt ben je de sjaak, want doordat je gun een draaisnelheid heeft van een olietanker word je door de meest trage medium nog gecirkeld.

Het is soms net werken, dat WoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Edmin schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:10:
Ik heb echt permanente ruzie met de WT pzIV. Ik moet nog 50K xp tot de WT-E100 en dat wordt een hele zware klus. De gun heeft alles om verwoestend te zijn, maar om een nader te bepalen reden vindt RNG dat alles mis of een critical moet zijn. Oh, en uitsteknde camo? Grapje zeker? Bij elk bosje waar ik aan kom gaat mijn 6th sense af. Niet zo gek, want als je dan met een whopping 25 km/u aan komt rijden, moet je eerst een galf uur achteruit inparkeren door die fantastische gun depression aan de voorzijde. En als er een medium of light binnen 100 meter komt ben je de sjaak, want doordat je gun een draaisnelheid heeft van een olietanker word je door de meest trage medium nog gecirkeld.

Het is soms net werken, dat WoT.
Ik wilde heel graag de Borsig.. maar sinds ik hem heb heb ik nog geen enkel lekker potje ermee gehad..
vooral die depression >_<

Indien Panzer daarintegen gaat ineens heel goed voor mijn doen, elk potje wel 2k+ damage done, af en toebizarre bounces.. Leo PTA komt in zicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Bokkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:14:
[...]

Ik wilde heel graag de Borsig.. maar sinds ik hem heb heb ik nog geen enkel lekker potje ermee gehad..

Indien Panzer daarintegen gaat ineens heel goed voor mijn doen, elk potje wel 2k+ damage done, af en toebizarre bounces.. Leo PTA komt in zicht
Ik heb de Borsig als enige tank van die lijn gehouden. Gewoon lekker met de 15cm gun blaffen, heerlijk om nietsvermoedende mensen te blappen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Even vraagje, als je die aanbieding pakt is dat toch voor je algehele wargaming account premium toch? ook voor Warships?

Want als je in de warships deel van de store kijkt is die aanbieding er niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Vorig jaar na kerst was er 15% korting op een jaar premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bokkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:14:
[...]

De Borsig is in bijna alls beter dan de WT4. Betere camo, Gun is Tier voor Tier beter, en ja... betere depression. Frontaal is de depression van de WT4 ongeveer +1 oid. Sta je gelijkvloers met een heavy op 100 meter, dan kun je zijn lowerplate wel vergeten.

De Borsig is een heerlijk ding. Ik speel hem nog steeds met de lange gun en niet met de derp, maar de 15cm wil ik binnenkort wel proberen.
Weet je welke tank ook geen depression heeft? De PTA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Bokkie schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:24:
[...]

Even vraagje, als je die aanbieding pakt is dat toch voor je algehele wargaming account premium toch? ook voor Warships?
Ja, unified account en geldt ook voor WoWp.
Want als je in de warships deel van de store kijkt is die aanbieding er niet :?
Duh, dit is een Advent Calender aanbieding en alleen WoT heeft dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wut, is 5/6 graden depression tegenwoordig al weinig/geen depression? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
User schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:55:
Wut, is 5/6 graden depression tegenwoordig al weinig/geen depression? :X
-3/-4 is een uitstervend ras, dus moeten we maar een graadje hoger om over te zeuren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:04:
[...]

-3/-4 is een uitstervend ras, dus moeten we maar een graadje hoger om over te zeuren ^^
De laatste keer dat ik zei dat mensen die niet met -3/-4 om kunnen gaan slechte spelers zijn, werd men boos. 8)7

Dus ik zal mijn mond wel houden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De frontale gun depression van de WT4 is -2 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:07:
[...]
De laatste keer dat ik zei dat mensen die niet met -3/-4 om kunnen gaan slechte spelers zijn, werd men boos. 8)7

Dus ik zal mijn mond wel houden. :-(
Ghehe die bewering durf ik wel te supporten. Lastig, maar niet onoverkomelijk. 121 is een van mijn favo Tier X tanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:09:
De frontale gun depression van de WT4 is -2 graden.
Bokkie klaagt over de Borsig en jij komt daarna met de PTA. Borsig heeft -5 en de PTA heeft -6.

Dat de WT Pz IV drama gun depression heeft is iedereen het wel over eens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:12:
[...]
Bokkie klaagt over de Borsig en jij komt daarna met de PTA. Borsig heeft -5 en de PTA heeft -6.
Ik klaag niet over de PTA, maar als Bokkie de Borsig niet fijn vindt en straks naar de PTA wil (wat hij zelf aangeeft), gaat hij de PTA ook niet leuk vinden.
Het probleem van de PTA is niet de gun depression, maar de combinatie van beperkte depression met slechte armor en matige gun handling.
Dat zou ik denken :P

[ Voor 4% gewijzigd door Edmin op 14-12-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

User schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:12:
[...]

Mja ik was bezig mijn lijnen te dubbelen, dus ik kwam uit achtereenvolgens een Tiger II, T-43, Comet en de Indien Panzer

Zal voortaan beginnen bij de 1375 en de Borsig en daarna de rest wel doen :P

edit:

Niet fijn is een groot woord :P gewoon erg wennen, heb pas iets van 9 potjes in de borsig erop zitten, dus het is nog zoeken naar de juiste plekjes/posities

[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 14-12-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:14:
[...]

Ik klaag niet over de PTA, maar als Bokkie de Borsig niet fijn vindt en straks naar de PTA wil (wat hij zelf aangeeft), gaat hij de PTA ook niet leuk vinden.
Het probleem van de PTA is niet de gun depression, maar de combinatie van beperkte depression met slechte armor en matige gun handling.
Ik zeg ook niet dat je klaagt over de PTA, maar je noemt hem wel als een tank met beperkte depression.

Je kan zeggen wat je wil, maar -6 is absoluut geen "beperkte depression". De T-34-3 en co vallen onder de noemer "beperkte depression". Met die tanks moet je echt de plekjes weten waar je wel/niet kan staan, je moet graspollen, bloemperken en trottoirbanden kunnen gebruiken om meer dan -3 depression te krijgen. Met -6 maakt dat allemaal geen ruk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mijn beste e50 game ooit (gelet op xp/kills) :) Op het laatst mn 9e kill nog op een hele stomme manier verprutst, maarja niet alles kan goed gaan ;w

7162 dmg // 1647 base xp // 8 kills

http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325

[ Voor 3% gewijzigd door gotfurrr op 14-12-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:28:
[...]
Ik zeg ook niet dat je klaagt over de PTA, maar je noemt hem wel als een tank met beperkte depression.

Je kan zeggen wat je wil, maar -6 is absoluut geen "beperkte depression". De T-34-3 en co vallen onder de noemer "beperkte depression". Met die tanks moet je echt de plekjes weten waar je wel/niet kan staan, je moet graspollen, bloemperken en trottoirbanden kunnen gebruiken om meer dan -3 depression te krijgen. Met -6 maakt dat allemaal geen ruk uit.
Het is semantiek, maar vziw is 7/8 graden gemiddeld. Dat maakt 5/6 beperkt en 3/4 slecht. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:18:
[...]

Het is semantiek, maar vziw is 7/8 graden gemiddeld. Dat maakt 5/6 beperkt en 3/4 slecht. ;)
Lang leve +10 graden gun depression tanks. _/-\o_
gotfurrr schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:02:
Mijn beste e50 game ooit (gelet op xp/kills) :) Op het laatst mn 9e kill nog op een hele stomme manier verprutst, maarja niet alles kan goed gaan ;w

7162 dmg // 1647 base xp // 8 kills

http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325
Wauw nice potje man, gelukkig had het team jou anders hadden ze kansloos verloren (als ik zo naar hun damages kijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:18:
[...]

Nee, als 7/8 gemiddeld zou zijn (bron please) maakt dat 3/4/5/6 ondergemiddeld, niet beperkt. ;)

Met 3/4 ben je verplicht om op veel mappen complete gebieden te vermijden omdat je een vijand stomweg niet kan raken. Met 5/6 heb je daar geen last van. Sure, je kan op wat minder plekken hull down staan dan met 8-10. Maar je hebt absoluut niet de beperkingen die 3/4 meebrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:34:
[...]
Nee, als 7/8 gemiddeld zou zijn (bron please) maakt dat 3/4/5/6 ondergemiddeld, niet beperkt. ;)
Zoals ik al zei: semantiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hmmm, en ik maar denken dat "gemiddeld" tussen "bovengemiddeld" en "ondergemiddeld" inzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Nu online
User schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:34:
[...]

Met 3/4 ben je verplicht om op veel mappen complete gebieden te vermijden omdat je een vijand stomweg niet kan raken. Met 5/6 heb je daar geen last van. Sure, je kan op wat minder plekken hull down staan dan met 8-10. Maar je hebt absoluut niet de beperkingen die 3/4 meebrengt.
Daarnaast ligt het ook een beetje aan de bouw van de tank een 121 kan gemakkelijker hulldown staan dan een 113. De vorm van de tank en de plaatsing van de gun maakt het net wat makkelijk om een slope goed te kunnen gebruiken en wss de mobiliteit om het goed te plaatsen. Uiteindelijk blijft het allebei ruk. Het is ook gewoon apart om -10 gun depression te abusen als je eigenlijk heel tijd met tanks rond de -5 heb gespeeld.

Ik vind -5 toch al wel op het randje van vervelend balanceren af en toe. Het is nog zeker goed speelbaar, maar af en toe kan je net niet die makkelijke slopes pakken die een -6 + tank wel kan.

-5 is dan wel een beetje onder gemiddeld als je het mij vraagt. en 6-7 is gemiddeld en de rest bovengemiddeld :+

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 14-12-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:46:
[...]

Daarnaast ligt het ook een beetje aan de bouw van de tank een 121 kan gemakkelijker hulldown staan dan een 113. De vorm en de plaatsing van de gun maakt het net wat makkelijk om een slope goed te kunnen gebruiken. Uiteindelijk blijft het allebei ruk. Het is ook gewoon apart om -10 gun depression te abusen als je eigenlijk heel tijd rond de -5 heb gespeeld.

Ik vind -5 toch al wel op het randje van vervelend balanceren af en toe. Het is nog zeker goed speelbaar, maar af en toe kan je net niet die makkelijke slopes pakken die een -6 + tank wel kan.
Ik heb zo'n 750 potjes in een (relatief) hoge tank met -3 elevation, plus een paar honderd in hovermeds met -3, het zal me een zorg zijn hoeveel depression een tank heeft. :P
Hoewel ik moet zeggen dat ik de 113 niet gespeeld heb. :)

Klopt inderdaad, speel een avond in de 121 en pak dan een M60 oid, blijft apart. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

Size jij was gewoon arty raped door WG ;)
Na ons platoon ben ik nog even gaan platoonen met xblackpanther en deadshot(FAME) 50 potjes 2400WN8 en 65% WR. In 30 games 2 arty schoten gevangen met ons drieeen. Ze moesten je wel hebben dus. Kanttekening is dat we 80% mediums speelden.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift