[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.931 views

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
O_A_B schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:31:
Wanneer gebruiken jullie free xp voor unlocken voertuig?

Nu T8 in de aanbieding is (en retraining crew) zit ik te twijfelen om 28k free xp uit te geven voor de T28 proto type en dan mijn T25/2 crew erin.

Hou dan te weinig over voor unlocken modules dus alleen carry over kan. Is deze TD dat waard?
Sommige tanks liggen je gewoon niet (of zijn echt ruk) en het grinden voor de volgende unlock duurt dan extra lang. Bij de Wespe heb ik dat gehad, 60 battles in een tier 3 met 3x% winrate, constant weer moeten uitzitten voor de grind.. vreselijk.

Dus wanneer ik de tank niet uit kan staan, zet ik daar de free XP voor in. Modules zijn lagere prioriteit, want als de tank leuk is overleef ik die 1-2 battles als stock versie ook wel.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:21:
[...]

Ik zie zo gauw niet wat er mis is met die J1mbo's crosshair?
Niks, maar ik had het niet verwacht.

Wat ik voorlopig nu nog zie is dat YasenKrassen nog niet werkt en de WN8 counter ook niet. Verder leek het me redelijk compleet.

:)

Verwijderd

Kepro schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:24:
Heeft iemand de AX al? Bevindingen?
vind t wel een prettige tank
is wat groter dan de gemiddelde medium maar zijn wendbaarheid en acceleratie zijn dik in orde
ammorack en loader zijn het zwakke punt volgens mij, al regelmatig ammoracked of loader RIP
Heb als perk oa. safe stowage op de loader, maar is vaker kapot dan ik gewend ben van andere mediums

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:29:
[...]

Niks, maar ik had het niet verwacht.

Wat ik voorlopig nu nog zie is dat YasenKrassen nog niet werkt en de WN8 counter ook niet. Verder leek het me redelijk compleet.

:)
Zie ik nog een draw-distance vierkant in je minimap trouwens? Het viel me namelijk gister op dat het geen vierkant meer was. Ik dacht dat dat juist één van de features was die uitgesteld was, maar dat zal ik dan verkeerd gelezen hebben. :)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:32:
[...]

Zie ik nog een draw-distance vierkant in je minimap trouwens? Het viel me namelijk gister op dat het geen vierkant meer was. Ik dacht dat dat juist één van de features was die uitgesteld was, maar dat zal ik dan verkeerd gelezen hebben. :)
Yup, nog steeds een vierkant.

Die draw distance wijziging zou toch pas in 10.0 komen? 9.10 en 9.12 kwamen voor mij onverwacht, ik had 10.0 al eerder verwacht.

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Edmin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:34:
[...]

Die draw distance wijziging zou toch pas in 10.0 komen? 9.10 en 9.12 kwamen voor mij onverwacht, ik had 10.0 al eerder verwacht.
Drawing distance is vanaf patch 9.12 een cirkel geworden. Kijk maar in de patchnotes en in de youtube-video(english subtitle beschikbaar):

[ Voor 41% gewijzigd door Kliko op 19-11-2015 13:39 ]

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:34:
[...]

Even in de patch notes van 9.12 gekeken maar :P
Changed principle of how spotted enemy vehicles are displayed. Before, vehicles were displayed within a 1000x1000m area around the player's vehicle. Now, this is replaced by a circle with a 564m radius. The total spotting area was left unchanged and equals ~1 sq. km
Dat klopt met wat ik gister zag (duh :+). Gespotte tanks die direct ten noorden, zuiden, oosten of westen waren kon ik zien buiten het vierkant op m'n minimap, en gespotte tanks die in de uiterste hoeken van het vierkant waren kon ik niet zien. Zal binnenkort wel gefixt worden dan, door de modmaker. :)

• Kliko
Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:39:
[...]

Even in de patch notes van 9.12 gekeken maar :P

[...]

Dat klopt met wat ik gister zag (duh :+). Gespotte tanks die direct ten noorden, zuiden, oosten of westen waren kon ik zien buiten het vierkant op m'n minimap, en gespotte tanks die in de uiterste hoeken van het vierkant waren kon ik niet zien. Zal binnenkort wel gefixt worden dan, door de modmaker. :)
Ah, jij hebt t ook gevonden.
Moet zeggen dat het gisteren wel even wennen was. Zijn een aantal maps waar de situatie wel voorkomt dat je net nog wat zien in het hoekje van de oude vierkante drawing distance. Nu valt dat weg en moet je een stukkie dichterbij komen om ze zichtbaar te hebben.
Allemaal heel logisch natuurlijk, maar het is wel wennen!

[ Voor 3% gewijzigd door Kliko op 19-11-2015 13:42 ]

• Gaius
  • Niet online
mkliko schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:41:
[...]

Ah, jij hebt t ook gevonden.
Moet zeggen dat het gisteren wel even wennen was. Zijn een aantal maps waar de situatie wel voorkomt dat je net nog wat zien in het hoekje van de oude vierkante drawing distance. Nu valt dat weg en moet je een stukkie dichterbij komen om ze zichtbaar te hebben.
Allemaal heel logisch natuurlijk, maar het is wel wennen!
Het kwam mij gister wel goed uit in een potje waarin ik bottom tier was en een beetje terughoudend speelde met de IS. Kon vanuit de zuidspawn op Sacred Valley de squishy tanks die de heuvel bestormden mooi zien en dus bestoken vanuit een stuk veiligere positie. :P

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:39:
[...]
Zal binnenkort wel gefixt worden dan, door de modmaker. :)
In v1 van mijn modpack is het nu in ieder geval gefixt! Voor mijn gevoel leek de cirkel nog wat (te?) groot, maar het is in ieder geval geen vierkant meer :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Bij de Aslain XVM modpack installer, mis ik nu de optie dat je in de garage kan zieveel hoeveel battles, overwinningen etc je hebt rechts onderin, of ik ben blind of ik kan het nergens vinden in de setup?

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan, want nog niet alle mods zijn klaar voor de nieuwe patch. Aslain heeft alleen mods actief , die werken met deze patch. Ondanks het goede werk van Post wil ik ook de keuze vrijheid hebben die Aslain biedt. Het is even wachten totdat alles weer werkt.

• FSXnoob
Ik heb de mod gevonden, werkt op 9.12 :)
Link: http://clicknupload.me/l9vwy3q5sgz6

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS1GWLPSgZWQWjgDTHmd4cmgyZA_He6ubO1E3sXnPYHx1knX8QB

[ Voor 6% gewijzigd door FSXnoob op 19-11-2015 17:09 ]

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
Tnx P0st,

De mods werken weer zoals gebruikelijk. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Geen dank! Zojuist trouwens een monsterlijke game in de 121 op Winterberg!
Replay: http://wotreplays.com/site/2285262

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IV6n08Z.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 21:42
Lekker Post!

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• p0st

p0st

Dutch Reefer

http://www.funandseriousg...un-serious-game-festival/

2x je e-mail adres invoeren, dan aanvinken "ik ben geen robot" en binnen een paar minuten krijg een mail met een code. Code invoeren op WoT EU premium shop en hoppa gratis 7 dagen premium :D

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:33
Thanks! Geen idee wat er stond, maar heb er 7 dagen bij :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ooops... esta campaña no tiene más claves disponibles
Mantente atento por si se añaden nuevas claves
Campagne afgelopen.

[ Voor 5% gewijzigd door PcDealer op 19-11-2015 23:22 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:31
Dank je voor de mod update Post. :)

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Meh gisteren was de FCM weer behoorlijk aan het trollen, en dan met name de gun... Bouncen op tier 5 en 6 scoutjes.. Als ik een pen erop had dan was het een critical hit... Bouncen op Franse tanks met weinig armor, bouncen op de zijkant van een Object 704.. Bouncen op de zijkant en lfp ,die de lucht in steekt, van een WZ-111...
Liep niet lekker met dat ding.

Ernaar maar mijn Object 140 gepakt, 6 kills, ~7600 damage, 2400 spotting; loss.
Toen ben ik maar gestopt.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
jantje 2 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:43:
Ik dacht dat T-54 wel meeviel voor derde mark had horen zeggen dat die zo rond de 3,3k-3,5k lag?
Heb zelf vorige week de T-55A gemarked en daar was ongeveer 4-4,2k voor nodig.
Tja, ik vind 3,5K avg dmg behoorlijk lastig om te halen. Ik ben niet een speler die heel consistent op 1 tank een X aantal dmg doet. Mijn beste tank wat dat betreft is momenteel de E50M met iets van 3050 avg dmg. Niet heel bijzonder zeg maar. Dus ja, ik vond die 3e mark wel pittig ;)
Op bijv. de Cromwell had ik al 3 marks na circa 100 potjes, zonder er überhaupt op gelet te hebben...
Gisteren ook begonnen om wat missies voor die T-22 SR te doen.....wat zijn die nieuwe modes drama. Je moet perse flags cappen voor punten. Moet je platoons spelen om überhaupt bepaalde missies te halen. Platoons zijn kei annoying om tegen te staan omdat die altijd bij elkaar spawnen etc.

Ook de tijd is veel te kort om de meeste missies fatsoenlijk in te doen...maarja vanavond weer een poging om te kijken of ik weer wat verder kan komen. Ook zo'n missie dat je x aantal damage moet doen en niet 3 tanks mag kwijtraken, ben gewoon met de laatste tank 5 minuten achterin de map gaan staan om die te halen wat een onzin. Weer goed nagedacht daar bij WG ^^
Ik moet mezelf er nog toe zetten om die nieuwe modes te spelen. Die T22 Sr zou ik wel erg graag willen hebben, maar als het betekent dat ik nog meer frustrerende missies moet grinden zie ik het somber in. Sta momenteel ook alweer een tijdje stil in de progressie op de missies voor de T55A en dan moet ik de Obj 260 missies dus nog :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Idem dito mr_size. Ik moet nog MT-15.3 en SPG15.3 beide met honors en dan TD15.3 nog een keer met honors doen. De LT missies ben ik niet zo mee begonnen, vaker is dat meer frustratie dan wat anders...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Gek genoeg heb ik de light missies juist het eerste voltooid voor de T55A. Voor de Stug en de HTC waren de light missies juist een pain, nu zijn het vooral de TD en de medium missies die niet echt willen..

En SPG's, die boycot ik uit principe, maar dat mag geen verrassing heten :+

noobmeter is ook weer bij zie ik, heb er ineens 24 WN8 punten bij zonder te spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Mr_Size schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 08:25:
En SPG's, die boycot ik uit principe, maar dat mag geen verrassing heten :+
Daar ga je bij de 260 wel anders over denken...

Of je moet het leuk vinden om 8k spotting+damage te doen zonder ook maar 1 puntje schade te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik heb simpelweg nog niet eens de voertuigen om de Stug-missies te halen. :)
Hoewel, 6k dmg blocked/received/done met een Tiger II of IS-6 is wellicht nog wel haalbaar, maar ik ben ook maar een groentje dus dat zou voor mij echt een monsterpot zijn. Nog even doorsparen voor de E 75 dus.

TD15 is 3k dmg doen... op zich zou dat een eitje moeten zijn natuurlijk, maar m'n hoogste TD is een SU-122-44. Wederom, niet onmogelijk, maar wel een monsterpot voor mij.

LT-missies, ben ik eigenlijk nog maar net mee bezig, ik heb nog niet eens 6th sense in m'n Chaffee, dus daar ben ik ook nog lang niet klaar mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:34:

Of je moet het leuk vinden om 8k spotting+damage te doen zonder ook maar 1 puntje schade te ontvangen.
Nee dat vind ik niet leuk. Maar van arty spelen word ik instant hersendood, dus pass ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

User schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:34:
[...]
Daar ga je bij de 260 wel anders over denken...

Je mag wel schade ontvangen voor LT15.4 hoor, alleen niet doodgaan. Je kan hem zelfs met eer afronden als je na 1 minuut nog maar 18hp over hebt :) : http://wotreplays.com/sit..._salient-oreh75-amx_13_90

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Mr_Size schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 07:30:
[...]

Niet heel bijzonder zeg maar. Dus ja, ik vond die 3e mark wel pittig ;)

Derde mark blijft altijd een prestatie op zich he ;) de meeste mensen kunnen het geen eens halen ^^

[...]

Ik moet mezelf er nog toe zetten om die nieuwe modes te spelen. Die T22 Sr zou ik wel erg graag willen hebben, maar als het betekent dat ik nog meer frustrerende missies moet grinden zie ik het somber in. Sta momenteel ook alweer een tijdje stil in de progressie op de missies voor de T55A en dan moet ik de Obj 260 missies dus nog :/
Als je denkt dat de T55-a/ 260 missies slecht zijn, heb je die T22-SR missies nog niet gezien die zijn echt hersendood. Net zoals de playerbase die het speelt. Vooral die rental types zijn echt om te huilen.

Gisteren ff bezig geweest om 6k damage te doen en geen tank te verliezen. 1ste keer had ik 5,5k gedaan en werd ik geartystriked ( ook zo'n onzin in die mode, kan je dat überhaupt zien aankomen? ) 2de game had ik 6k gedaan en de game duurde nog 46 seconden. Ik dacht ff achterin de map te gaan staan komt er een batchat langsgetoured clipt me en missie loss. Dat was wel een ALt + f4tje waard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Frentik schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 10:34:
[...]
Je mag wel schade ontvangen voor LT15.4 hoor, alleen niet doodgaan. Je kan hem zelfs met eer afronden als je na 1 minuut nog maar 18hp over hebt :) : http://wotreplays.com/sit..._salient-oreh75-amx_13_90
Ah, je hebt helemaal gelijk!
Even de missies nagezocht, LT-10 moet je verplicht zonder schade te pakken doen.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/ls7FE/d7507d2659.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
De O-I Experimental begint me te irriteren..
Begrijp me niet verkeerd, de tank zelf is echt absurd geweldig, kan niet stoppen met lachen. Mik, klik, +1 kill, kijk naar chat 'cheater reported'. Tranen, extra zoet, mijn favoriete smaak. Het zijn de complete tomaten om me heen echter rond tier 3-6, waardoor ik me blijf verbazen.

Pak er op sommige dagen gewoon meer top gun's dan overwinningen mee, want zelfs met 6+ kills is de carry soms niet genoeg om het tij te keren van wat die andere 14 aan het uitspoken zijn |:(

Iemand nog suggesties wat je kunt doen om met een O-I te winnen, als het halve team afslachten nog niet werkt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:34
Xanaroth schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:02:
Iemand nog suggesties wat je kunt doen om met een O-I te winnen, als het halve team afslachten nog niet werkt?
Het hele team afslachten ?

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

En platoonen, dat helpt ook als je in ieder geval 2 mensen hebt die ook iets van het spelletje snappen :)

Gisteren trouwens in zo ongeveer de laatste game op de amx 50-120 hem eindelijk geaced.
Zelfde verhaal had ik van de week al in de At7. Ik doe zeg maar het omgekeerde van Kepro, ipv in de eerste games meteen, meestal in het laatste of 1 na laatste potje voor ik klaar ben met de grind :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0ibmpmp.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door themaxter op 20-11-2015 11:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:44

Roozzz

Plus ultra

Gaius schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 09:37:
Ik heb simpelweg nog niet eens de voertuigen om de Stug-missies te halen. :)
Hoewel, 6k dmg blocked/received/done met een Tiger II of IS-6 is wellicht nog wel haalbaar, maar ik ben ook maar een groentje dus dat zou voor mij echt een monsterpot zijn. Nog even doorsparen voor de E 75 dus.

TD15 is 3k dmg doen... op zich zou dat een eitje moeten zijn natuurlijk, maar m'n hoogste TD is een SU-122-44. Wederom, niet onmogelijk, maar wel een monsterpot voor mij.

LT-missies, ben ik eigenlijk nog maar net mee bezig, ik heb nog niet eens 6th sense in m'n Chaffee, dus daar ben ik ook nog lang niet klaar mee. :D
Ik ben gelukkig niet de enige die nog bezig is met de Stug...
Voor HT15 had ik het idee om naar de IS-3 te grinden omdat ik er vanuit ging dat dat wel een geschikte tank zou zijn, grappig genoeg heb ik hem inmiddels al meerdere malen gehaald met de gewone IS. Met een IS-6 zou het dan toch zeker haalbaar moeten zijn? Dus er is in ieder geval nog hoop :)
De LT missies waren prima te doen met de (grind naar en de) Bulldog, en als je net zoveel lol hebt als ik in de Bulldog gaat dit gewoon vanzelf.

Ik ben nu bezig met TD15, helaas is mijn beste TD een SU-85... dus dat is wel een serieuze uitdaging :+ Ik hoop met zijn opvolger deze missie te halen en dan zou eindelijk de Stug in mijn garage moeten staan.

En P0st bedankt voor het updaten van je modpack! Ik durf Wot weer aan te zetten...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
redwing schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:05:
[...]

Het hele team afslachten ?
Ik denk dat ie meer kans maakt als ie het hele vijandelijke team afslacht, om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Het zou natuurlijk wel epic zijn als ie beide teams afslacht, kies daarvoor wel een tank met genoeg ammo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:29:
[...]
Ik denk dat ie meer kans maakt als ie het hele vijandelijke team afslacht, om eerlijk te zijn.
Mijn ervaring is dat je in veel beattles 29 tegenstanders hebt. Je moet er alleen wel mee opletten want er zit een of andere bug in het spel dat als je er teveel van neerschiet je plotseling uit het spel geknikkerd wordt en daarna voor een bepaalde tijd niet meer in kunt loggen. Erg irritant :+

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Bizar potje zojuist, 11 kills in de Su85! :*)
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/nlc27l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/28chicp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08:55
@jantje je kan het niet visueel zien aankomen. Alhoewel misschien zie je een vliegtuig aankomen, je ziet het iig wel wegvliegen.

Daarnaast ga ik ervanuit dat hij komt als ik clustert sta, of als ik camp.

Gisteren ongelooflijk try harden. Al is die FFA/platoon type wel echt leuk, omdat 1/4 van alle spelers uit je platoonmaatjes bestaat kan je echt iets uithalen, ipv geluk hebben.

Die andere modus is vol rental bobs in noob friendly is7s en 50bs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:11:
@jantje je kan het niet visueel zien aankomen. Alhoewel misschien zie je een vliegtuig aankomen, je ziet het iig wel wegvliegen.

Gisteren ongelooflijk try harden. Al is die FFA/platoon type wel echt leuk, omdat 1/4 van alle spelers uit je platoonmaatjes bestaat kan je echt iets uithalen, ipv geluk hebben.

Ja precies soms lijkt die arty strike ook echt random recht op een tracked target doe je niets en soms doet die 1,7k damage. Ik heb het nog niet echt tryhard in platoon gespeeld, alleen met een paar random bobs waar je niet veel aan hebt. Meeste mensen met wie ik vaak speel geven niet zoveel om die modes en tanks dus is het wat lastiger echt voor missies te spelen in platoon.

Vind het ook eigenlijk helemaal niet leuk om te spelen, iedereen doet maar wat zit totaal geen tactiek in doordat spawns echt verpest zijn. En het schieten geeft ook totaal geen voldoening. Vanavond eens zien of ik er neutraal in kan gaan zodat ik ff wat missies kan fixen. Hoe eerder klaar met deze troep hoe beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Roozzz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:10:
Bizar potje zojuist, 11 kills in de Su85! :*)
[afbeelding]
[afbeelding]
NIce _/-\o_

Die SU 85 kan inderdaad als je deze slim speelt en natuurlijk ook een gunstige matchmaking hebt een bijzonder leuke TD zijn

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Roozzz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:09:
[...]

Nee hoor, ik moet nog LT-13/14.1, HT-9, HT-11/14.1 en SPG-13/14.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

PcDealer schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:11:
[...]

Nee hoor, ik moet nog LT-13/14.1, HT-9, HT-11/14.1 en SPG-13/14.1.
Hier nog iemand.

Volgens mij heb ik de StugIV zodra ik die 6K damage blocked Heavy missie haal, maar ik speel alleen maar lights en meds atm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:39

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Roozzz schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 12:09:
[...]

hier nog één.
Ik moet de light en arty missies nog afmaken, zit halverwege, maar ik vind het niet zo leuk om die te spelen,(en daardoor ben ik er niet zo goed in), dus dat wordt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:11:

De Steel Hunt modes was inderdaad een leuke afwisseling na al het Domination try-harden.

Inmiddels zit ik voor de t-22 al op 10/30 missies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Laatst online: 15-09 12:57

K4F

Steel hunt/rampage is weinig aan imo. Missies met een platoon vereiste, juist nu de normale missies als optie een platoon vereiste hebben, en een vrij korte pot duur. Al doe je bakken met damage dan nog ga je kapot aan repair kosten.

Bij een avondje random t10 is het voor een redelijke speler mogelijk een lichte winst over te houden. Een avond rampage en je bent leeg zonder premium account.

De t28 HTC zonder platoon is niet zo'n probleem, daarna is het echter een stuk lastiger.

[ Voor 19% gewijzigd door K4F op 20-11-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
garathane schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:35:
[...]
hier nog één.
Ik moet de light en arty missies nog afmaken, zit halverwege, maar ik vind het niet zo leuk om die te spelen,(en daardoor ben ik er niet zo goed in), dus dat wordt lastig.
Ik zit aan het eind van beide. Voor de TD/heavy/med lijnen heb ik alles al met eer gehaald, maar light en arty speel ik niet zo vaak.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K4F schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:53:
Steel hunt/rampage is weinig aan imo. Missies met een platoon vereiste, juist nu de normale missies als optie een platoon vereiste hebben, en een vrij korte pot duur. Al doe je bakken met damage dan nog ga je kapot aan repair kosten.

Bij een avondje random t10 is het voor een redelijke speler mogelijk een lichte winst over te houden. Een avond rampage en je bent leeg zonder premium account.

De t28 HTC zonder platoon is niet zo'n probleem, daarna is het echter een stuk lastiger.
Ik ben er met de credits alleen maar op vooruit gegaan.
Als je missies haalt krijg je al snel 200.000 per keer. Ook gebruik ik helemaal geen premium consumables en alleen normale consumables als het echt niet anders kan.
Ben sinds deze gamemode er 2 miljoen op vooruit gegaan, dus zelfs zonder missies speel ik ongeveer quitte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K4F
  • Laatst online: 15-09 12:57

K4F

Verwijderd schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:16:
[...]

Ik ben er met de credits alleen maar op vooruit gegaan.
Als je missies haalt krijg je al snel 200.000 per keer. Ook gebruik ik helemaal geen premium consumables en alleen normale consumables als het echt niet anders kan.
Ben sinds deze gamemode er 2 miljoen op vooruit gegaan, dus zelfs zonder missies speel ik ongeveer quitte.
Dan speel je dus rampage totdat de missies om zijn, of totdat ze te lastig worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Laatst online: 08:55
jantje 2 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:30:
[...]

Ja precies soms lijkt die arty strike ook echt random recht op een tracked target doe je niets en soms doet die 1,7k damage. Ik heb het nog niet echt tryhard in platoon gespeeld, alleen met een paar random bobs waar je niet veel aan hebt. Meeste mensen met wie ik vaak speel geven niet zoveel om die modes en tanks dus is het wat lastiger echt voor missies te spelen in platoon.

Vind het ook eigenlijk helemaal niet leuk om te spelen, iedereen doet maar wat zit totaal geen tactiek in doordat spawns echt verpest zijn. En het schieten geeft ook totaal geen voldoening. Vanavond eens zien of ik er neutraal in kan gaan zodat ik ff wat missies kan fixen. Hoe eerder klaar met deze troep hoe beter :+
Kom een keer op GOT TS langs en met mij en Gekke Henkie tryharden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Edmin schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 15:13:
[...]

Hier nog iemand.

Volgens mij heb ik de StugIV zodra ik die 6K damage blocked Heavy missie haal, maar ik speel alleen maar lights en meds atm :P
Ik zit echt nog steeds te stoeien met de T28 HTC.
TD15 moet ik nog doen, maar dat is met de T28 concept, St. Emil of Jagdtiger 8.8 met een goed potje wel een keer mogelijk.

Ik ben niet goed genoeg met Light Tanks en SPG's om deze te halen. Ik weet de goede spot-plekken niet en sta ik een keer mooi wordt ik zelf gespot en afgeschoten :-( SPG ga ik wel proberen met de M44 HMC, die heb ik verkocht maar die HEAT shells... :9

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-07 10:47
Mochten er nog mensen zijn die een nieuw account willen beginnen dan heb ik nog wat leuks misschien.
Een invite code voor nieuwe accounts (dus ook invullen bij invite code bij het aanmaken van het account)! Toch een leuke start. Vanochtend een mail gehad:

Kruip in de stoel van je eigen zware Excelsior-tank en dender over de slagvelden van World of Tanks. En om de ervaring nog beter te maken: met de onderstaande code krijg je 500 goud en 7 dagen premium-XP, zodat je je nieuwe tank kunt oppimpen en in stijl kunt levelen. Doe mee met vele spelers online en geniet gratis van één van de allervetste games. Met deze code krijg je ook de toptorpedobootjager Tachibana uit World of Warships, een net uitgekomen game. Zie je op het slagveld.
Promotiecode*: PAYPALWGCODE

Deze code is geldig van 17 november 2015 tot en met 30 juni 2016. Met een bestaande Wargaming.net-account kan de code niet worden verzilverd. Per nieuwe account kan er slechts één code worden verzilverd. De code geldt alleen voor de Europese en Russische gameservers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LOL kreeg deze reactie vandaag van een clicker. Heerlijk dat die scumbag nu eens gefrustreerd was en niet ik door constant arty focus :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3x8Ktyw.png

Dit was mijn 2e artykill dit potje en daarmee haalde ik mt-7. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave_Omega schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:05:
Mochten er nog mensen zijn die een nieuw account willen beginnen dan heb ik nog wat leuks misschien.
Een invite code voor nieuwe accounts (dus ook invullen bij invite code bij het aanmaken van het account)! Toch een leuke start. Vanochtend een mail gehad:

Kruip in de stoel van je eigen zware Excelsior-tank en dender over de slagvelden van World of Tanks. En om de ervaring nog beter te maken: met de onderstaande code krijg je 500 goud en 7 dagen premium-XP, zodat je je nieuwe tank kunt oppimpen en in stijl kunt levelen. Doe mee met vele spelers online en geniet gratis van één van de allervetste games. Met deze code krijg je ook de toptorpedobootjager Tachibana uit World of Warships, een net uitgekomen game. Zie je op het slagveld.
Promotiecode*: PAYPALWGCODE

Deze code is geldig van 17 november 2015 tot en met 30 juni 2016. Met een bestaande Wargaming.net-account kan de code niet worden verzilverd. Per nieuwe account kan er slechts één code worden verzilverd. De code geldt alleen voor de Europese en Russische gameservers.
Klein vraagje, kwam die code van WG of van Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo'n vermoeden had ik al. Wat een woordkeuze...

[ Voor 6% gewijzigd door User op 20-11-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave_Omega
User schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 18:48:
[...]
Zo'n vermoeden had ik al. Wat een woordkeuze...
Mja maar goed .. tis voor een beginnende tanker toch leuk. Paar dagen Premium wat goud en een premium tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Op Rita's blogspot staan een hoop aanpassingen voor patch 9.13....
Vooral de extra gun depression voor de T-34-3 van 3 naar 5 graden vind ik interessant. Nu wordt die tank heel aantrekkelijk! :)

Zowiezo krijgen ladingen tanks een buff!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
I call bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 15-09 16:48
Mojo schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 16:34:
[...]

Ik zit echt nog steeds te stoeien met de T28 HTC.
TD15 moet ik nog doen, maar dat is met de T28 concept, St. Emil of Jagdtiger 8.8 met een goed potje wel een keer mogelijk.

Ik ben niet goed genoeg met Light Tanks en SPG's om deze te halen. Ik weet de goede spot-plekken niet en sta ik een keer mooi wordt ik zelf gespot en afgeschoten :-( SPG ga ik wel proberen met de M44 HMC, die heb ik verkocht maar die HEAT shells... :9
SPG is goed te doen hoor, ik ben er niet bijzonder goed mee maar had op m'n T5 french arty al alle missies gehaald zonder het te proberen. Gewoon normaal gespeeld.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Voor wie nog missies moet doen: kom op Gathering of Tanks TS en we gaan light/spg platoonen. Ik heb nu de M40/M43 en die is weer lekker t.o.v. de M12, terwijl daarvoor de M44 best spg was. In de M40 doe ik echter een pak meer dmg per raak schot) en heb ik weer mijn hoop op een goede uitslag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds de 9.12 update heb ik last van lags. Meer mensen hier last van?
Ping naar EU2 is gemiddels zo'n 20-30ms.

Overgens, kan weer merken dat het weekend is.... team smelten gewoon weg in 4min. :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Harmen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:12:
Sinds de 9.12 update heb ik last van lags. Meer mensen hier last van?
Ping naar EU2 is gemiddels zo'n 20-30ms.

Overgens, kan weer merken dat het weekend is.... team smelten gewoon weg in 4min. :/
Met of zonder mods? Indien met mods, start via de launcher safe mode op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mooie pot van Kreezjie. Well done! Er zaten een paar momenten in dat er keuzes gemaakt werden die ik niet zou maken, maar goed... ik heb dan ook de ELC na de grind direct verkocht (40% WR... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 20:48
Mooie pot in de ELC! Is het niet zo dat bij de ELC de camo zo goed is dat een camonet niet nodig is? Sowieso hangt het natuurlijk van je speelstijl af, genoeg mensen die een hele pot niet stil staan, dan gaat je net ook nooit active.

Heb sinds vanmiddag zowel de bino's als coated optics er op zitten, werkt eigenlijk wel lekker. On the move net dat beetje extra viewrange en als je dan toch de mogelijkheid hebt om even stil te staan dan spot je sowieso alles.

Vandaag begonnen met een crew die op 99% stond, en nu al halverwege mijn eerste skill, dus gaat lekker. Ook eerste mark vandaag gehaald in de ELC, zonder dat ik het door had :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6JBhA0jWbtmyNo547w0TsanG/thumb.jpg

Zoals gebruikelijk weer in een loss :+

Was sowieso een erg zure loss, degene die mij killde had ik vlak daarvoor tot 1 HP gereduceerd. Vervolgens high rolled hij the_maxter voor 420. Ik had ook nog zo'n 420 HP over, hij peakt en schiet me snap shottend met HEAT door mijn cupola. En ofc vliegt mijn shell in de muur. Daarna hadden we allebei HE loaded, maar ja hij zat in een med (M46 Pattton) en ik in een heavy dus hij is gewoon sneller.

Mooie was ook nog: potje daarna doen Maxter en ik geen kloot en die pot winnen we ofc, typisch WoT.

Maar goed, weer een erg lekkere tank om de 3e MoE op te hebben *O*

edit: en goeie God wat is dat Domination en Steel Hunt DRAMATISCH uitgewerkt. Laten we arty strikes implementeren, top idee. Laten we nieuwkomers een T10 laten lenen en die ook in de game stoppen om vervolgens GEEN IDEE te hebben wat te doen..
Laten we een missie verzinnen waarbij je binnen een minuut 1 tank moet killen. En laten we dan de Cliff map gaan spelen, waar het al 40 sec duurt voor je überhaupt een tank technisch KAN beschieten.

Echt, :F :F :F

[ Voor 23% gewijzigd door Mr_Size op 21-11-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Iemand nog tips om mn Object 140 boven de 50% winrate te krijgen? Damn, alles potjes verloren tot nu toe. Zit weer op 45% winrate. :/

RNG... :/

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Eliten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Bij sommige tanks heb je dat gewoon. Ik heb dat met mijn T54. Zodra het een normaal potje is gaat ie goed en is het echt een supertank maar ik heb nu al tig potjes gehad waarbij ik aan een kant een overmacht aan het tegenhouden ben waarna de andere flank volledig faalt en ik de sandwich die volgt niet overleef.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Harmen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:57:
Iemand nog tips om mn Object 140 boven de 50% winrate te krijgen? Damn, alles potjes verloren tot nu toe. Zit weer op 45% winrate. :/

Had 3 potjes achter elkaar verloren met de Object 140.. gezamelijke damage was iets van 17 of 18000... Als je teams gewoon gigantisch slecht zijn dan doe je er toch niet veel aan...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Als er één tank is die ik graag speel na een aantal klotepotjes dan is het wel de E50.

Helemaal als je top tier bent met een relatief laag aantal tier IX's, is het echt een verschrikkelijke OP tank. Dus de leukste tank van het spel O-)

1632 base xp, 5.5k dmg en 7 kills. Heb betere potjes gehad in deze tank, maar dit laat wel mooi de kracht van de tank zien op top tier tegen veel tier 8's en lager. |:( O-) :z ;w

http://wotreplays.com/sit...fadd430116bd06ed2447ee325

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Harmen schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:57:

Ja, damage doen vroeg(!!!) in de game en agressief spelen/choke points onder druk zetten. Als je de damage mid/late game "farmed" dan is de game heel vaak al min of meer beslist en is je inbreng wat betreft winnen lager -> IMHO(!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
OMG zo heb je dat altijd he! Ik zit al 1,5 maand vast op LT15.1, telkens krijg je de verkeerde map, zit je op een goede map maar dan heb je nog 2 a 3 anders scouts bij je of doet je team helemaal NIETS met de spots die je doet.
Ach uiteindelijk haal je toch de Stug IV door dat je alle andere missie types met honor hebt gehaalt. Dan denk je goh die LT15 missie haal ik niet, dus dan maar de LT missies van de T28 Concept aan zetten.

2 potjes later zit je op Prokhorovka, haal je 4175 spotting damage 2268 eigen damage! ;w
http://www.vbaddict.net/b...-wz_131-46682597987946581

[ Voor 11% gewijzigd door Blade_Reaver op 23-11-2015 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

gotfurrr schreef op zondag 22 november 2015 @ 11:36:
[...]
Ja, damage doen vroeg(!!!) in de game en agressief spelen/choke points onder druk zetten. Als je de damage mid/late game "farmed" dan is de game heel vaak al min of meer beslist en is je inbreng wat betreft winnen lager -> IMHO(!)
De 140 vergt toch een andere speelstijl als de T-54 yolo.
Merk dat hull armor tegenvalt, dus een 2de lijn is aan te raden.
Speel hem daarom was voorzichtiger.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 18:20:
[afbeelding]

Zoals gebruikelijk weer in een loss :+

Was sowieso een erg zure loss, degene die mij killde had ik vlak daarvoor tot 1 HP gereduceerd. Vervolgens high rolled hij the_maxter voor 420. Ik had ook nog zo'n 420 HP over, hij peakt en schiet me snap shottend met HEAT door mijn cupola. En ofc vliegt mijn shell in de muur. Daarna hadden we allebei HE loaded, maar ja hij zat in een med (M46 Pattton) en ik in een heavy dus hij is gewoon sneller.

Mooie was ook nog: potje daarna doen Maxter en ik geen kloot en die pot winnen we ofc, typisch WoT.

Maar goed, weer een erg lekkere tank om de 3e MoE op te hebben *O*

edit: en goeie God wat is dat Domination en Steel Hunt DRAMATISCH uitgewerkt. Laten we arty strikes implementeren, top idee. Laten we nieuwkomers een T10 laten lenen en die ook in de game stoppen om vervolgens GEEN IDEE te hebben wat te doen..
Laten we een missie verzinnen waarbij je binnen een minuut 1 tank moet killen. En laten we dan de Cliff map gaan spelen, waar het al 40 sec duurt voor je überhaupt een tank technisch KAN beschieten.

Echt, :F :F :F
Nice 3rde mark op je E5, jammer dat het tijdens een loss was, voelt toch altijd net wat minder dan als er nog wat mooie medals bij staan en een win( vind ik dan ^^ ) heb er ook zo een paar gehaald.

Ik heb van het weekend 10 potjes normale WoT gespeeld met 1 arty triple en daarna dacht ik ff IS-3 te triplen. Uiteindelijk 10k wn8 gespeeld met ong 4k avg per game alles verloren en de laatste game met 1k damage gewonnen>.<

Meeste tijd is dit weekend in de rampage mode gegaan, wat een drama is dat zeg. Ik raad iedereen aan dit zo hard mogelijk te riggen. Momenteel 22/30 missies gedaan. Maar sommige ( latere) missies zijn onmogelijk om te halen. Moet momenteel 15k damage doen binnen 100m. Dan moet je perse weer in die platoonmode uitkomen aangezien in solo mode je niet meer dan 12k-13k kan schieten in 6 minuten.

Heb altijd hekel aan missies die je alleen in speciale omstandigheden of modes kan halen. Puntenmissie moet je in domination weer persé die enkel flag modes hebben etc. Weer veel RNG based en weinig skill.

Heerlijk hoe veel spelers ook gewoon je willen helpen, ik vroeg moet paar arty strike kills hebben en in één game waren er uiteindelijk 6-7 mensen die elkaar aan het helpen waren om missies te halen :+

Eerste T22-SRs zijn al gespot, clanmaatje heeft hem al gefixed samen met 2 andere. Uiteraard veel rigging erbij maarja dat is ook gewoon wat ze vragen met die belachelijke requirements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Harmen schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:38:
[...]

140 heeft naast 430 en E50-M denk de beste hull armor voor een T10 med, niet zo goed tier voor tier als een T54 misschien maar nog steeds erg geschikt om shots te bouncen. Gewoon schuin anglen en niemand kan dat ding pennen. en russian troll armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Harmen schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:38:
[...]

imho:

Er zijn veel verschillen tussen de t54 en de obj140, maar het belangrijkste verschil is toch wel dat een t54 tier IX is en een obj140 tier X :P

Dat is een open deur, maar als je top tier bent op tier IX of gewoon tier X speelt in een tier X game is een wereld van verschil (meestal, afhankelijk van de hoeveelheid tier X's in de game uiteraard).

Maar het principe voor beide tanks blijft hetzelfde, in het algemeen geldt dat als je winrate belangrijk vindt -> moet je vroege damage doen en aggressief spelen. ergo, zo vroeg mogelijk voor minder guns zorgen bij je tegenstander.

Agressief spelen betekent niet dat je gewoon W ingedrukt moet houden en richting enemy spawn moet rijden, maar het betekent wel dat je eigenlijk constant van je dpm gebruik wil maken op een zo vroeg mogelijk tijdstip :O O-)

Dat lijkt me de belangrijkste regel, als je ergens in second line (heel) vroeg constant je dpm kan halen, prima! Maar als het betekent dat je af en toe een schotje kan doen terwijl je tier IX's achter een heuveltje worden weggevaagd, dan kan je dat toch beter op een andere manier aanpakken lijkt me.

In een obj140 ben je altijd top tier en moet jij echt het verschil maken, dat dit niet altijd kan is logisch uiteraard, maar het moet wel je instelling zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

gotfurrr schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:43:
[...]
imho:

Er zijn veel verschillen tussen de t54 en de obj140, maar het belangrijkste verschil is toch wel dat een t54 tier IX is en een obj140 tier X :P

Dat is een open deur, maar als je top tier bent op tier IX of gewoon tier X speelt in een tier X game is een wereld van verschil (meestal, afhankelijk van de hoeveelheid tier X's in de game uiteraard).

Maar het principe voor beide tanks blijft hetzelfde, in het algemeen geldt dat als je winrate belangrijk vindt -> moet je vroege damage doen en aggressief spelen. ergo, zo vroeg mogelijk voor minder guns zorgen bij je tegenstander.

Agressief spelen betekent niet dat je gewoon W ingedrukt moet houden en richting enemy spawn moet rijden, maar het betekent wel dat je eigenlijk constant van je dpm gebruik wil maken op een zo vroeg mogelijk tijdstip :O O-)

Dat lijkt me de belangrijkste regel, als je ergens in second line (heel) vroeg constant je dpm kan halen, prima! Maar als het betekent dat je af en toe een schotje kan doen terwijl je tier IX's achter een heuveltje worden weggevaagd, dan kan je dat toch beter op een andere manier aanpakken lijkt me.

In een obj140 ben je altijd top tier en moet jij echt het verschil maken, dat dit niet altijd kan is logisch uiteraard, maar het moet wel je instelling zijn toch?
Probeer nu hull down meestal damage te doen. Peekaboo.
Meestal zijn de teams ook ruk, vooral in het weekend. Zal vanavond eens kijken hoe het gaat.
Thanks voor de tips.

Whatever.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 17:28
Even een epic momentje met jullie delen:
http://wotreplays.com/sit...eheijn-centurion_action_x

MAP: Fishing Bay
Tank: Centurion Action X
6 kills
8150 dmg
1358 single xp

34 shots fired, 31 hits, 26 pens

E75 op een hele vuile maar wel efficiënte manier gesolo'd van 100% naar 0%
Was niet eens heel erg handig van mij om op HE over te gaan, was even vergeten dat het geen HEAT is op deze tank maar HESH. Desalniettemin wel een heerlijke game.

De FV was al goed maar de AX gaat helemaal als een malle oOo

[ Voor 17% gewijzigd door Appie Heijn op 23-11-2015 14:56 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Lekker Appie ;)
jantje 2 schreef op maandag 23 november 2015 @ 11:12:

Nice 3rde mark op je E5, jammer dat het tijdens een loss was, voelt toch altijd net wat minder dan als er nog wat mooie medals bij staan en een win( vind ik dan ^^ ).
I don't give a f*ck :+ Die 3e Mark is er niet minder shiny door en staat voor eeuwig op de loop ;)
Meeste tijd is dit weekend in de rampage mode gegaan, wat een drama is dat zeg. Ik raad iedereen aan dit zo hard mogelijk te riggen. Momenteel 22/30 missies gedaan. Maar sommige ( latere) missies zijn onmogelijk om te halen. Moet momenteel 15k damage doen binnen 100m. Dan moet je perse weer in die platoonmode uitkomen aangezien in solo mode je niet meer dan 12k-13k kan schieten in 6 minuten.

Heb altijd hekel aan missies die je alleen in speciale omstandigheden of modes kan halen. Puntenmissie moet je in domination weer persé die enkel flag modes hebben etc. Weer veel RNG based en weinig skill.

Heerlijk hoe veel spelers ook gewoon je willen helpen, ik vroeg moet paar arty strike kills hebben en in één game waren er uiteindelijk 6-7 mensen die elkaar aan het helpen waren om missies te halen :+

Eerste T22-SRs zijn al gespot, clanmaatje heeft hem al gefixed samen met 2 andere. Uiteraard veel rigging erbij maarja dat is ook gewoon wat ze vragen met die belachelijke requirements.
Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om NU AL 22 missies af te hebben??? Aan de ene kant zeg je dat ze dramatisch zijn (waar ik het 120% mee eens ben), maar aan de andere kant heb je er wel al vet veel gehaald? Haat jij jezelf zo erg? :+ Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man, echt een zieke prestatie tbfh..

edit:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/j1VveEXAlQNqMmtqUHsN0LaK/thumb.jpg
dit screenshot laat zo'n beetje alles zien wat er mis is met WoT. Vooral het gedeelte waar de MM dacht dat het een goed idee was om de enemy een Centurion X te geven en ons team een Conq GC |:( 8)7

edit2:

Researched:Maus researched. Undistributed experience spent: 189767. Free Experience spent: 6.703.
Purchased: 'Maus' successfully purchased. Spent credits: 5.185.000.

*O*

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 23-11-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Even een paar teams vol voor 10 CW battles tegelijkertijd :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YTQouv7.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Eindelijk een niet-bagger versie van PTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:24:
Eindelijk een niet-bagger versie van PTS.
MOAR ICONS :9
Wij [Z-R] spelen 'slechts' met 3 teams tegelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 17:28
Mr_Size schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:41:
Lekker Appie ;)

edit:
[afbeelding]
dit screenshot laat zo'n beetje alles zien wat er mis is met WoT. Vooral het gedeelte waar de MM dacht dat het een goed idee was om de enemy een Centurion X te geven en ons team een Conq GC |:( 8)7
Een Conq GC die 850dmg doet is nou ook niet echt representatief. Geef mij een 2-3 detracks en ik zit op 2K dmg, goede potjes gaan ri 4K.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

p0st schreef op maandag 23 november 2015 @ 22:24:
[...]

MOAR ICONS :9
Wij [Z-R] spelen 'slechts' met 3 teams tegelijk 8)
GoT1 met 2 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik lees net dat de turret upgrade vor de Leo PTA zorgt voor betere gun handling stats... Waarom staat dat niet gewoon ook in de research tree? Dit soort info is gewoon onzichtbaar voor mensen die niet de fora afstruinen naar tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Edmin schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:34:
Ik lees net dat de turret upgrade vor de Leo PTA zorgt voor betere gun handling stats... Waarom staat dat niet gewoon ook in de research tree? Dit soort info is gewoon onzichtbaar voor mensen die niet de fora afstruinen naar tips.
Dat is al jaren een probleem, er zijn veel meer tanks die ditzelfde hebben en zelfs een paar waarbij het er op lijkt dat de upgrade-turret slechter is terwijl het juist een heel grote verbetering is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

Hoe de fuck krijg je het voor elkaar om NU AL 22 missies af te hebben??? Aan de ene kant zeg je dat ze dramatisch zijn (waar ik het 120% mee eens ben), maar aan de andere kant heb je er wel al vet veel gehaald? Haat jij jezelf zo erg? :+ Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar man, echt een zieke prestatie tbfh..
Gisteren maar 1 missie kunnen halen doordat ze nu wel erg RNG based worden. Eerst geprobeerd 8 kills + 2 CB kills te maken in domination mode maar die strikes werken nooit als ik ze gebruik. Mijn TX med wordt altijd geoneshot. Gooi ik het op een T8 of T9 tank doet het 400 damage.....Daarna steel hunt missie geprobeerd voor 15k damage in 100m en die uiteindelijk gehaald met 20k damage in één ronde. Ook dit was RNG aangezien je een enemy team moet hebben die niet tryhard voor flags gaan. hadden gelukkig 2 platoons tegen van dezelfde clan die wss aan het riggen waren dus dat kwam mooi uit.

Nou mezelf haten valt wel mee haha, maar ik wil graag die tank wel hebben. Dus speel ik die mode maar ook al vind ik het geen reet aan. Vooral als je weet dat je je missie niet kan halen ben je gewoon effectief tijd aan het wasten. Meestal leave dan gelijk in het begin de game maar :+ die 25k loss neem ik wel voor lief en start ik die andere modus op, als het uitkomt met tanks. Elke game ben ik alleen maar bezig om te kijken op welke manier ik de missie het beste kan halen, de rest interesseert me niet ^^

Het is maar hoe je het bekijkt heb nu er 23 gedaan maar er zijn mensen die eergisteren de T22-SR al hadden:P
edit:
[afbeelding]
Ja met zulke MM's weet je eigenlijk gelijk al dat je een achterstand hebt. Een arty kan nooit goed maken ( tenzij hij heel luck is met z'n shots ) wat jij verliest aan terrein doordat zij een TX med hebben die nog eens flexibel is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik heb gisteren de start van de campaign helaas moeten missen, is het een mooie tier6 chaos?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

Wat een teams vandaag... Om de een of andere reden ben ik structureel bottom tier en zuigt de rest van het team zwaar.
Maar pure frustratie en het "carry harder" principe heeft me zojuist wel een medaille opgeleverd die ik nog niet gezien/gehaald heb: Gores, 10x je eigen hp aan schade doen. Met een fijne ace erbij in uiteraard een loss :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Als je structureel bottom tier bent, is het tijd om tier x te spelen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
De is6 & isu152 ook in HD op 9.12, mijn dag kon niet meer stuk toen ik het zag en downloade :D

[ Voor 22% gewijzigd door FSXnoob op 24-11-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz

Roozzz

Plus ultra

gotfurrr schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:00:
Als je structureel bottom tier bent, is het tijd om tier x te spelen:p
Tja, helaas heb ik nog niets hoger dan tier 8... en de grinds waar ik bezig mee ben liggen op tier 6 & 7. Ik kom ooit wel een keer in de buurt van tier x, maar dat is opzich niet direct een doel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nog maar 216K XP tot de Leo1! :P

Ik heb de WTF E-100 op ene haar na en de E-100 al een eeuwigheid unlockt, maar die boeien me niet heel veel. De grinds waar ik wel heel graag op TierX aankom zijn de T-62A (nog 60K XP), Leo1, Batchat (ben al bij de 12t -O- ). Verder niet heel boeiend. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik heb ondertussen ook de FV4005 binnen, wat een gedrocht qua uiterlijk maar ook qua spel. Ondanks de grote turret heb je maar weinig gun depressie, Dus je bent heel beperkt in plekken waar je kunt staan. Je bent wel iets sneller dan de 183, maar net zo kwetsbaar als een WTF. Premium HESH schieten levert wel de nodig haat op van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

Weliswaar geen Ace Tanker, maar toch verrast dat ik met de WZ-120 nou net deze missie voor de Object 260 haal 8)7 Die tank met ontbrekende gundepression en -elevation en een kanon dat je van tijd tot tijd echt tot ergenis trollt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/83IMy0U.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Rianata op 24-11-2015 20:33 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mr_size: Misschien een tip voor een mooie video:
Master of derp: http://wotreplays.com/site/2295425#ruinberg-klikotank-o-i

Voor de anderen sowieso leuk om te bekijken. :)

Ook nog een ace behaald met mijn M103. Na een lange haat-verhouding begin ik hem toch langzaam te waarderen...
http://wotreplays.com/site/2295434#winterberg-klikotank-m103

Had ook nog een brute met de T29. Nog steeds geen ace though :(
http://wotreplays.com/site/2295439#steppes-klikotank-t29

Watch and enjoy :)

[ Voor 15% gewijzigd door Kliko op 24-11-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Maar weer eens premium genomen om wat meer te gaan spelen.

Experience halen op de T54E1 gaat best goed, paar clips damage doen en je harkt xp binnen. Al een tijdje bezig met de road to T57, ook de Indien Panzer maar weer opgepakt op weg naar de Leo (proto)

Zag dat ik ongemerkt toch al 2 female crew leden bij elkaar heb weten te harken (medium en TD, beide volledig met honors) Zit alleen met de Heavy nu tegen 13 aan te hikken (meer dan je eigen HP blokken) en Arty missie 13.

Om toch ook maar aan de light tanks missies te beginnen tot aan de AMX1375 met free xp gedaan.

Is het mogelijk om met een T8 of T7 heavy tank die heavy missie 13 te halen? of moet je dan of heel veel geluk hebben of heel erg skilled zijn? Enige T9 heavy die ik heb is de M103 maar tot nu toe niet erg succesvol eigenlijk.

edit: correctie, gaat dus om heavy missie 12, niet om 13

[ Voor 3% gewijzigd door Bokkie op 25-11-2015 08:39 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Laatst online: 15-09 16:48
Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:03:
Is het mogelijk om met een T8 of T7 heavy tank die heavy missie 13 te halen? of moet je dan of heel veel geluk hebben of heel erg skilled zijn? Enige T9 heavy die ik heb is de M103 maar tot nu toe niet erg succesvol eigenlijk.
Ik heb deze vrij makkelijk kunnen doen met de IS-6, ik denk dat het net zo goed moet kunnen met de andere IS tanks dus T8 moet goed te doen zijn.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Pagina: 1 ... 23 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift