[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.928 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
En als je ze al een keer goed kunt raken hebben ze toch genoeg HP om het even vol te houden en te reloaden. Wat dat betreft vind ik het maar een aparte lijn, eerst een stel totaal UP tanks die daarna gecompenseerd worden met de OI exp en OI :+

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ja :'(

Ideal is ook IDEAD geworden. Rest in pepperoni.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Yep. Actiefste mensen uit S3AL en IDEAL bij elkaar in een clan die voor de campaign is opgezet. Zo weet je tenminste dat iedereen kan spelen en je dus de teams online hebt...

Spotting en camo systeem blijft trouwens echt achterlijk gewoon. Daarnet met mijn Type 59, met maximale viewrange, op Himmelsdorf.. ik spot een Borsig op ~200m pas op het moment dat hij schiet... Die gast stond in een straat met geen camo. Legit.

[ Voor 22% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 15:57 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk man, 3 potjes nu, 22% win, erna 31% en nu 34%. Ik zie een stijgende lijn.

World of Battleships een paar weekjes geleden 20 potjes gespeeld. 15x in top 3, en 3 keer gewonnen.

Ik zag dat er pakweg 20.000 online waren, soms minder. Ik heb het meteen weer van mijn computer afgegooid. Dan haken mensen meteen af.

Dat ze dat nooit aan hebben gepakt..................

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik ken wel [MMO] World of Warships.

[ Voor 34% gewijzigd door PcDealer op 16-11-2015 21:37 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Toch altijd mooi zo'n eerste potje van de dag een Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:50:
Toch altijd mooi zo'n eerste potje van de dag een Mastery.
Interessant verhaal, ook lekker kort...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Ik start ook altijd het liefst met een Mastery: 3rd class. Als ik met een Ace Tanker start voel ik me zo'n statspadder.
http://wiki.wargaming.net/en/Achievements

Is dit topic het "Lief WOT dagboek" geworden ofzo?

[ Voor 14% gewijzigd door Titus op 17-11-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Maarre dan zal ik het weer eens ontopic sturen, wat is een leuke premium medium (+/- tier 8) ? Ik heb nu al een paar goede TD's en heavies maar nog geen enkele fatsoenlijke medium.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:34
redwing schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:36:
Maarre dan zal ik het weer eens ontopic sturen, wat is een leuke premium medium (+/- tier 8) ? Ik heb nu al een paar goede TD's en heavies maar nog geen enkele fatsoenlijke medium.
Type 59. :>

[ Voor 67% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Zou kunnen, maar dan moet ik eerst antwoord van WG hebben of ze met ons voorstel instemmen of niet >:) Ik heb alleen geen zin om zolang te wachten ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 13:41:
[...]

Zou kunnen, maar dan moet ik eerst antwoord van WG hebben of ze met ons voorstel instemmen of niet >:) Ik heb alleen geen zin om zolang te wachten ;)
Zo lang zal het hopelijk niet duren. En des te langer het duurt, des te groter de kans. :9

Hoop ik. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je speelstijl? AMX CDC is wel een leuk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
En de T26E4 dan? Die heb ik momenteel op het oog. Lekker armour (ja ik ben Engels Engels opgevoed) aan de voorkant van de turret. Speelt wel wat als een heavy, maar zeker omdat je aangeeft vaker heavies te spelen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wacht gewoon tot WG ja zegt. Geen reden om geen Type te hebben.
CDC is nogal een one-trick-pony. Zo zou ik zelf voor een Panther 88 kiezen. CDC komt niet overeen met de Batchat qua crew, maar de Panther 88 heeft dezelfde bemanning als de hele E50M lijn.

Plus de 88 wordt niet gesloopt door HE.

Of je wacht even totdat het ding uit de discussie op Whatsapp uitkomt. :+

[ Voor 5% gewijzigd door User op 17-11-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Much tease, such :9~, komt er wat leuks aan binnenkort O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
...wie zegt dat het ook voor jullie is? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:53:
...wie zegt dat het ook voor jullie is? >:)
Mijn ISU-130 heeft gezelschap nodig >:)
ElPaco schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:44:
[...]
En de T26E4 dan? Die heb ik momenteel op het oog. Lekker armour (ja ik ben Engels Engels opgevoed) aan de voorkant van de turret. Speelt wel wat als een heavy, maar zeker omdat je aangeeft vaker heavies te spelen.
Eigenlijk zoek ik juist iets dat niet als een heavy speelt. Ik heb al een IS6 als echte heavy, een FCM50T als heavy die als medium speelt dus nu zoek ik een tankje die echt als medium speelt. Wat dat betreft denk ik dat ik de CDC vroeg of laat wel een keertje koop, maar dat lijkt me echt een leuk tankje voor af en toe eens een snel potje. Ik zoek er dus eentje die wat constanter speelt (of noob-friendly als je het zo wilt noemen :P )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Ik vind de t54 prot zelf erg leuk om te spelen, op tier x heb je weinig in te brengen, maar dat hebben weinig edit:alle tier 8 mediums. Tier ix is lastig, maar wel ok als je in staat bent om een beetje te flanken. Tier 8 is godmode on :)

Top 3 van fun tier 8 premiums imho:

1. Fcm50t
2. T54 prot
3. Is6

[ Voor 7% gewijzigd door gotfurrr op 17-11-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
gotfurrr schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:08:
[...]
Ik vind de t54 prot zelf erg leuk om te spelen, op tier x heb je weinig in te brengen, maar dat hebben weinig tier 8 mediums. Tier ix is lastig, maar wel ok als je in staat bent om een beetje te flanken. Tier 8 is godmode on :)

Top 3 van fun tier 8 premiums imho:

1. Fcm50t
2. T54 prot
3. Is6
Ik zal eens naar die gaan kijken, de andere 2 uit het lijstje heb ik nl al :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

redwing schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:03:
[...]

Eigenlijk zoek ik juist iets dat niet als een heavy speelt. Ik heb al een IS6 als echte heavy, een FCM50T als heavy die als medium speelt dus nu zoek ik een tankje die echt als medium speelt. Wat dat betreft denk ik dat ik de CDC vroeg of laat wel een keertje koop, maar dat lijkt me echt een leuk tankje voor af en toe eens een snel potje. Ik zoek er dus eentje die wat constanter speelt (of noob-friendly als je het zo wilt noemen :P )
Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar de T-34-3 is wellicht ook een optie?! Zelf ben ik wel dol op de T-34-3, de fake type 59 zullen we maar zeggen >:)

http://wiki.wargaming.net/en/Tank:Ch14_T34_3

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Je bent niet de enige hoor. Prima tank de T-34-3, maar niet de gemakkelijkste om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
redwing schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:35:
[...]

Ik zal eens naar die gaan kijken, de andere 2 uit het lijstje heb ik nl al :)
Als armor wil en een beetje meh gun zou ik voor de T54 mod 1 gaan. In T8 is dat keihard trollen met je armor door 200mm effective en goede sidearmor. Als je iets meer mobiliteit wilt en een betere gun is de P8.8 beter om te spelen.

Het blijft een drama in T10 met beide natuurlijk maar de P8.8 is iets beter ingesteld naar higher tiers toe en de T54 mod meer tegen lower tiers. Uiteindelijk is de T54 mod 1 ook meer noobfriendly dan de P8.8 is dus een beetje afhankelijk van je persoonlijke voorkeuren.

Over het algemeen vind ik de meeste prem tanks maar meh en kan je beter gewoon een goede T8 tank terugkopen en die lekker spelen. Alleen plebs hebben credit problemen, en User natuurlijk :+ ( didn't see that one coming did you ^^ )

[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 17-11-2015 16:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Als je opmerkingen hebt over iemands gedrag, kun je het beste een TR plaatsen of een mod DM'en
redwing schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:40:
Toch had hij wel een goed antwoord aangezien de CDC wel 1 van mijn opties is ;) Nadeel van die is alleen wel dat hij helemaal geen armor heeft dus ik zat eigenlijk ook nog naar andere opties te zoeken.
Even on topic:
De CDC is best wel een trolltankje. Een maat van mij heeft hem en is er erg tevreden over. Vooral omdat hij zeer rap optrekt (zowel voor als achteruit). Daarnaast heeft hij voor een medium een aardige health pool. Daarnaast heeft hij ook wel een prima gun. Heb zelf geen vergelijkingsmateriaal met de andere tanks helaas, dus daar kan ik niet niet mee helpen.

[ Voor 56% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wil je credits en crew grinden? STA-2.
Wil je gewoon door de lijn grinden? STA-1.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
wsLy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:43:
[...]

Wil je credits en crew grinden? STA-2.
Wil je gewoon door de lijn grinden? STA-1.
Ik wilde alleen maar een woordgrapje maken om User zijn "Ik sta" -O-
Dat terzijde vraag ik me wel af waar de STA-2 staat tov de andere tier 8 premium tanks die een paar post hiervoor zijn beschreven. Heb er eigenlijk nooit naar gekeken of overwogen xD
Ter info: http://tank-compare.com/e...73&T3=596I488I408I711I169
Wist niet dat dat ding zo'n belachelijk hoge traverse had.

[ Voor 19% gewijzigd door Titus op 17-11-2015 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Staat mij ook niets van bij :P

Dat report systeem, doet WG daar ueberhaupt iets mee of is het gewoon een tool om onze frustratie mee te kunnen botvieren?
De hoeveelheid oproepen to 'report X for n000000bzzz' is flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Rianata schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 15:52:
[...]

Veel mensen zullen het niet met mij eens zijn, maar de T-34-3 is wellicht ook een optie?! Zelf ben ik wel dol op de T-34-3, de fake type 59 zullen we maar zeggen >:)

http://wiki.wargaming.net/en/Tank:Ch14_T34_3
Voordeel van deze is wel dat ik er een female crew in kan zetten :+ (tja, per ongeluk iets te snel geklikt en deze is er uit gekomen)
User schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:38:
Ik sta en blijf erbij dat het ja is.
Zucht... Het is natuurlijk 4, dat zie je toch zo !

Voordeel van deze discussies is wel dat het topic continue op de actieve topic lijst staat. Maar iets meer diepgang zou ik toch niet erg vinden (videos van Size zijn b.v. altijd leuk)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Hehe en het logo van de campaign clan waar ik nu in zit, Pancake Turd Squad.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MuZeE8V.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

http://worldoftanks.eu/en...version-912-announcement/
9.12 komt morgen, jongens en meisjes. Zet je FV4202 maar vast klaar als je hem kunt kopen.

* Edmin dus niet

edit: volgens de relaease notes krijgt de JT8.8 nu wel de beloofde increase in topsnelheid, maar geen armor buff :( :( :(

[ Voor 24% gewijzigd door Edmin op 17-11-2015 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Edmin schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:25:
9.12 komt morgen, jongens en meisjes. Zet je FV4202 maar vast klaar als je hem kunt kopen.

* Edmin dus niet

edit: volgens de relaease notes krijgt de JT8.8 nu wel de beloofde increase in topsnelheid, maar geen armor buff :( :( :(
Ik zag de T34 buff ook niet staan, tenzij het allemaal in de HD rework van die tank zit.
Laat de T22r grinds maar beginnen. Ben ook erg benieuwd naar de Action X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

* Edmin dus niet

Prioriteiten..

- Werken
- Modpack bijwerken
- Action X spelen

In die volgorde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
iTitus schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 17:50:
[...]

Ik wilde alleen maar een woordgrapje maken om User zijn "Ik sta" -O-
Dat terzijde vraag ik me wel af waar de STA-2 staat tov de andere tier 8 premium tanks die een paar post hiervoor zijn beschreven. Heb er eigenlijk nooit naar gekeken of overwogen xD
Ter info: http://tank-compare.com/e...73&T3=596I488I408I711I169
Wist niet dat dat ding zo'n belachelijk hoge traverse had.
Nou, ik zat laatst een stream van QB te kijken, en hij had het erover dat de tank een paar patches geleden een buff heeft gehad:
- ground resistance buffed from 1/1,1/2 to 0,8/0,9/1,8
- gun accuracy loss by turning the turret buffed from 0,14 to 0,1
- aimtime for 90mm Rifled buffed from 2,2 to 2,1

Hij heeft er veel in gespeeld bij de laatste grindmissie (dat je tig kills per nation moest halen) en de tank beviel 'm best. Maar goed, das QB, die heeft wat minder moeite om een tank goed te laten presteren dan de gemiddelde speler natuurlijk. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:00:
[...]

Prioriteiten..

- spelen
- Werken
- p0st's Modpack bijwerken

Hey, da's ook die van mij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

- spelen
- wachten op p0st's modpack
- weer spelen

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Gisteren Lakeville speeld in mn nieuwe AMX 13 90.

Direct rush naar dat bochtje in het midden, E4, en net achter de rotsop E4/E5 gaan spotten. Standaard werk voor die map, en meestal vecht je het uit tegen de andere spotters (beiden met support vanaf spawn). Winnaar daar wint altijd de map, want die kunnen het andere team rustig wegsnipen de rest van het spel

Ditmaal echter, de spotter aan hun kant (Bulldog) zat op het heuveltje van D/E4, maar besloot me raar genoeg met rust te laten en ook zijn eigen team niet te helpen met spotten. Geloof dat enkel een T29 wel doorhad hoe belangrijk die plek is in Lakeville, en de rest van mijn team zorgde ervoor dat hij daar snel bevestiging voor kreeg.

Merendeel van het andere team reed gelukkig rustig naar city, en ik mocht daar blijven staan spotten. En spotten. Vervolgens ook lekker snipen op de zijstraatjes op dezelfde argeloze tanks die bleven doorrijden. Resultaat was Scout & Patrol duty medals met bijna 6k spotting damage.

Vervolgens nog een 2x TD (die blijkbaar het hele spel op me zaten te wachten) weggewerkt. 1tje snipen, bij de ander erachter kunnen parkeren en zo te grazen nemen. Heerlijk :*)

... waarna hun arty me greep na de laatste TD, omdat ik te gretig was geworden bij die laatste kill, en lang genoeg stil stond.

Moraal van het verhaal - ga als light tank niet 8-10 seconde stil staan voor de neus van een arty. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
iTitus schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:39:
[...]

Ik zag de T34 buff ook niet staan, tenzij het allemaal in de HD rework van die tank zit.
Laat de T22r grinds maar beginnen. Ben ook erg benieuwd naar de Action X.
Dat zit meestal in de HD rework verwerkt.

Ik ben ook benieuwd naar de AX. Ik vond de FV niet echt leuk door de lage topsnelheid, maar de AX heeft dat probleem niet. Alleen heel erg jammer dat ie geen premium HESH heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Xanaroth schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:06:

Moraal van het verhaal - ga als light tank niet 8-10 seconde stil staan voor de neus van een arty. :F
Ik zit nu nog 's te kijken naar de LT-missies, en vaak zie ik als secondaire voorwaarden dat je het moet overleven. Daar heb ik serieus moeite mee. Vaak door iets doms, zoals weten dat die laatste tank op me gericht staat, en dan toch poken hopende sneller dan hij te kunnen schieten. Wat dus eigenlijk nooit lukt. :+
Of je probeert inderdaad de laatste arty te pakken die dan vrijwel nooit mist. :P

Nieuwe special trouwens:
50% korting op retraining crew en skillresets
15% korting op normale tier 8, 9 & 10 tanks
x3 xp eerste victory
50% korting op equipment en consumables

Nice!

[ Voor 13% gewijzigd door Gaius op 18-11-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
Dit soort reactie's kunnen beter achterwege gelaten worden

On topic: leuk die nieuwe special, maar wederom volkomen onaangekondigd. Nu moet je discount tanks met verlies verkopen en als als je zoals ik je geld in consumables bewaard... die zijn ook in de discount... zucht. Net als vd week, wie zag dat aankomen..

Verder, waar vind ik een heldere gids over de rampage modes? Leuk die missies, maar voor bijv. de eerste domination missie moet je 250 VP's halen, oftwel een vlag scoren... En ik heb alleen een E100 en 3 tier 9's, daar zit niks bij dat snel genoeg is daarvoor (de e50 heeft stock engine). Of mis ik iets?

Wel lekker efficient tanks dubbelen zo met sets van 3 trouwens :)

En hoe zit het met de keuze tier 8-10, benadeel je je team niet door lagere tiers te spelen? Ik zie dit keer ook geen rental optie voor t10 tanks?

EDIT: de rental missies staan er weer bij zie ik... wat fijn dat Wargaming zo geweldig goed is in communicatie :P

[ Voor 12% gewijzigd door Gropah op 19-11-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb ff hulp nodig met skill-reset issues omdat ik dat totaal niet ken, na al die jaren en 23k battles totaal nieuw..

Nu heb ik dus dit bij me T34, maar ben er niet tevreden mee omdat ik in t verleden nooit de 6-sence heb getraind, als ik nu de boel reset dus, dan kan ik alle skills opnieuw kiezen en indelen?

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/ed522cca5c4732af83f955b93517d984.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2

* Edmin dus niet
yeeeeeey, 9.12 eindelijk uit. Weer een ff een ander doel dan marks grinden op me tanks ^^ had zowat al me T10s al gehad haha. Nu ff bezig houden om die T22-SR te farmen en misschien gelijk T28(t8) kopen om die naar de E3 te grinden met deze missies. Schijnt dat het heel goed grinden is in deze mode. Heb namelijk niet zo behoefte deze trage dingen in randoms te spelen.

Meeste missies gaan toch om damage en volgens mij is dat best wel makkelijk schieten daar, iedereen speelt toch maar een beetje voor de lol. Daarnaast kan ik T95 misschien nog wel gebruiken voor een damage block missie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vedrano schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:06:
Ik heb ff hulp nodig met skill-reset issues omdat ik dat totaal niet ken, na al die jaren en 23k battles totaal nieuw..

Nu heb ik dus dit bij me T34, maar ben er niet tevreden mee omdat ik in t verleden nooit de 6-sence heb getraind, als ik nu de boel reset dus, dan kan ik alle skills opnieuw kiezen en indelen?

[afbeelding]
Ja, maar je verliest wel wat crew XP als je het reset voor niets/credits. Als je goud gebruikt verlies je geen crew XP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2

[afbeelding]
Yep als je reset ( 200 gold per crewmember of 100 wanneer in aanbieding ) kan je alle perks opnieuw kiezen. Ik zou wat betreft de eerste skills voor de volgende setup gaan :

Commander SS + BIA + Repair + Recon + eigen keuze ( jack of all trades of FF )
Gunner BIA + Repair + Snapshot+Armorer
Driver BIA + Repair + Smoothride + Offroad + Clutch
Loader BIA + Repair + Safe stowage + deadeye
Loader BIA + Repair + eigen keuze
Radio BIA + Repair + Situational awe + eigen keuze

De latere perks zijn wat minder van belang namelijk, je kan voor FF gaan als met food speelt of anders kan je iets randoms kiezen wat je leukt lijkt. Mocht iemand een aanvulling doen graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Je kan ook voor credits resetten, maar dat betekent dat je de laatste skill niet op hetzelfde als voorheen. Houd daar rekening mee. Er wordt wel een berekening gemaakt zodat je dat van tevoren ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
jantje 2 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:11:
De latere perks zijn wat minder van belang namelijk, je kan voor FF gaan als met food speelt of anders kan je iets randoms kiezen wat je leukt lijkt. Mocht iemand een aanvulling doen graag.
Ik pak dan juist JoaT en geen FF. Drop je med-kit voor food zodat je AFE en food hebt. Voor zover ik weet verlaagt FF de kans op brand niet, maar verkort de tijd dat je brand. Je kan dus nog steeds best wat moduleschade oplopen. En sommige tanks zijn sowieso erg brand-happy. Mijn Type 59 heeft JoaT met food en AFE en dat bevalt prima.

Totdat er 2 of meer bemanningsleden weggeschoten worden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:15:
[...]
Ik pak dan juist JoaT en geen FF. Drop je med-kit voor food zodat je AFE en food hebt. Voor zover ik weet verlaagt FF de kans op brand niet, maar verkort de tijd dat je brand. Je kan dus nog steeds best wat moduleschade oplopen. En sommige tanks zijn sowieso erg brand-happy. Mijn Type 59 heeft JoaT met food en AFE en dat bevalt prima.

Totdat er 2 of meer bemanningsleden weggeschoten worden. :-(
Ja beetje afhankelijk van de tank inderdaad, zoals de FV215b moet je wel met fire exsting. spelen dus drop ik me medkit en heb ik JOAT. Ook voor obj 260 gebruik ik dezelfde setup maar dat is zo irritant aangezien de driver in de front zit raak je die (net zoals in is3/is7) frontal heel snel kwijt en JOAT kan dat verschil toch niet helemaal lekker opvangen. Maarja wil hem eigenlijk ook niet zonder food spelen >.<

Op een E5 bijvoorbeeld vind ik JOAT wat minder belangrijk daar deze toch niet vaak brandt maar het voordeel van FF is dat als je dan toch onverhoopt in de fik vliegt dat je iig minder hard brandt en scheelt toch zo 300-400hp vaak wat aanzienlijk is. Moet zeggen dat module damage ook minder lijkt omdat je korter brandt.

Meestal kies ik nu als ik de meeste interessante perks heb gehad FF om ervoor te zorgen dat wanneer ik een fire krijg in ieder geval niet gelijk 800hp kwijt ben en 8 module damage heb^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Even een zijstapje, gebruik je een eigen crew voor een premium tank? Ben je niet veel beter af deze crew in je T32 te zetten (en hertrainen) en dan kun je 1 crew in twee tanks gebruiken?
Ik heb bijvoorbeeld geen enkele dedicated crew in een premium zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Lol, 5 skills op die T34 commander (die inderdaad getraind lijkt voor de premium zelf?) en geen sixth sense of BiA...

Niet lullig bedoeld, maar ik zou even wat n00b guides lezen. Goed kans dat je wat meer basic voordelen kunt leren die je tot nu toe hebt laten liggen.

Met 23k games ben je vast in game een topper, maar RTFM is iets dat je duidelijk nooit gedaan hebt ;)

Zonde om al die voordeeltjes niet te benutten. Zo kun je ongebruikte credits met deze discount special ook gebruiken om in bulk repair kits etc. te kopen, plus equipment voor toekomstige tanks (blijven gewoon in je depot liggen tot je ze ergens op zet)

Resetten voor credits is IMHO een prima optie als je Gold wilt besparen, mits je de % terugval maar meerekent.

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 18-11-2015 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Oeee de IS-8 is omgedoopt tot T-10 en heeft als ik goed las beter armor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
User schreef op woensdag 18 november 2015 @ 10:11:
[...]
Dat zit meestal in de HD rework verwerkt.

Ik ben ook benieuwd naar de AX. Ik vond de FV niet echt leuk door de lage topsnelheid, maar de AX heeft dat probleem niet. Alleen heel erg jammer dat ie geen premium HESH heeft.
Ik dacht te lezen dat de HE Shell wel de hoge pen heeft.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Kepro schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:45:
[...]

Ik dacht te lezen dat de HE Shell wel de hoge pen heeft.
Dat is een gewone HESH shell, maar ~100 mm vs 210 mm pen is nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Regulerkil schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:28:
Oeee de IS-8 is omgedoopt tot T-10 en heeft als ik goed las beter armor :D
Ja wat ik had begrepen betere turret armor en nog betere sidearmor, van 90mm naar 120mm ( even uit me hoofd ) oftewel dat ding heeft net zulke sides als E75 met meer spaced armor. A.k.a. meer russian bias :F

Klopt het dat de stats van de FV402 overgedragen zijn naar de Centurion action X toe? Betekent dat ik gelijk 3 marks op dat ding heb zeker? Dat is wel jammer minder geneigd om hem dan te willen spelen.

Iemand dat ding al gespeeld op de liveserver en bevalt die ?

[ Voor 25% gewijzigd door jantje 2 op 18-11-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
_Anvil_ schreef op woensdag 18 november 2015 @ 12:22:
Met 23k games ben je vast in game een topper, maar RTFM is iets dat je duidelijk nooit gedaan hebt ;)
Medium noob met 23k & 51% win :+ Ik snap veel maar dat crewmanagement was niet altijd me specialiteit, heb vaak heen en weer lopen schuiven er mee,later de beste crews gewoon op de tanks gezet die ik het meest gebruik. Maar nu wat gold gebruikt en alles beetje op orde gefixt, voor de meeste tanks. Met een 23k vertraging toch nog goedgekomen allemaal haha

Nu zie ik dat de Aslain's XVM Mod v 4.6.49 [9.10 / 9.12] ook op deze versie werkt, alleen de 96mb downloaden duurt 7 uur zie ik, als iemand het al heeft, kan die het ergens uploaden zodat we het sneller kunnen downloaden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
Nieuwe video van Size staat online! :7

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Vedrano schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:10:
[...]

Medium noob met 23k & 51% win :+
51% WR is 3% boven het gemiddelde he. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
ElPaco schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:18:
Nieuwe video van Size staat online! :7
Klopt, het is duidelijk dat het topic weer een verse video nodig had ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FSXnoob
User schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:19:
[...]
51% WR is 3% boven het gemiddelde he. :)
Ik vergeet te vermelden dat ik van 44% kom, eerste +- 15k battles was bij mij allemaal YOLO, verstand op 0 en klikken maar. Daarna werd ik wat serieuzer en slimmer en begon de inhaalrace, dus 51% is voor mijn doen zeker niet slecht :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Lekkere pot hoor, beetje geluk hoort er bij!

Moest toch wel lachen toen p0st los ging in chat :9

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Vedrano schreef op woensdag 18 november 2015 @ 14:27:
[...]

Ik vergeet te vermelden dat ik van 44% kom, eerste +- 15k battles was bij mij allemaal YOLO, verstand op 0 en klikken maar. Daarna werd ik wat serieuzer en slimmer en begon de inhaalrace, dus 51% is voor mijn doen zeker niet slecht :o
Kijk, dat is de instelling! d:)b
Op naar de 55% zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
[...]

Als je van 44% naar de 51 bent gegaan, is je huidige WR dus serieus hoger dan die 51% gemiddeld. In elk geval hoger dan de 51,5% waar ik al tijden op bungel met 10k games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
p0st schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:00:
[...]

Prioriteiten..

- Werken
- Modpack bijwerken
- Action X spelen

En..? En..? Hoeveel heb je al van je priolijstje afgestreept? :9~ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

halve wereld speelt die action x....

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lel, Top Gun en Pascucci's in de Chaffee. Maar ja, x3-event, dus geen win. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

weer de hele avond aan het verliezen. ik gooi het zooitje maar eens een week aan de kant....

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

JRacer schreef op woensdag 18 november 2015 @ 11:43:
[...]

Even een zijstapje, gebruik je een eigen crew voor een premium tank? Ben je niet veel beter af deze crew in je T32 te zetten (en hertrainen) en dan kun je 1 crew in twee tanks gebruiken?
Ik heb bijvoorbeeld geen enkele dedicated crew in een premium zitten.
Misschien traint hij nieuwe crew in die Premium om het later op een andere te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/KkZUP9lanWHjpkeXBultbI5W/thumb.jpg

In stijl in een loss :+ Maar wat was dat een lastige tank zeg om de 3e MoE op te halen. Stond op een gegeven moment op 94,98% en toen dropte ik binnen een paar potjes weer 1,5% :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag toch wel iets bijzonders meegemaakt met behulp van tiegul (gotfurr), een winstreak van 16. 8)

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/29cw512.jpg

Overigens vandaag zonder mods gespeeld en dat is ook wel lekker rustgevend zonder kleurtjes en extra data. Wat ik wel echt mis zijn de damage counter en tank filter in de garage.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ok... noobmeter geeft 20 battles played aan, maar als ik dan most recent aanklik staan er nog 23 battles van twee -1 tier tanks zonder naam, nation of type..

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/X6CoVLjHSrmEy9i1UdSlBgDn/thumb.jpg

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:48:
Ok... noobmeter geeft 20 battles played aan, maar als ik dan most recent aanklik staan er nog 23 battles van twee -1 tier tanks zonder naam, nation of type..

[afbeelding]

Iemand enig idee?
Ik heb het even opgezocht, dat zijn bij jou: T56 GMC en T3 HMC, de lagere tiers van de amerikaanse TD en Arty lijn zijn aangepast. Noobmeter heeft het daar nogal moeilijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Weet ff niet welke tanks dat zijn, zijn die nieuw? Speel nooit lagere tiers.. Heb ooit de T18 en de T82 gespeeld, maar dat is waaaaaaaaaaaay back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:58:
Weet ff niet welke tanks dat zijn, zijn die nieuw? Speel nooit lagere tiers.. Heb ooit de T18 en de T82 gespeeld, maar dat is waaaaaaaaaaaay back.
Ja, die zijn nieuw/aangepast in 9.12.

Uit de patchnotes:
Made the following replacements in the U.S. tank destroyer and SPG Tech Trees:

Rebalanced the T82 Tier III tank destroyer. Now this vehicle is a Tier IV SPG.

Replaced the T82 Tier III tank destroyer with the T56 GMC Tier III tank destroyer.

Rebalanced the T18 Tier II tank destroyer. Now this vehicle is a Tier III SPG.

Replaced the T18 Tier II tank destroyer with the T3 HMC Tier II tank destroyer.

Replaced the T57 Tier II SPG with the new T1 HMC.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

mkliko schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:40:
[...]

En..? En..? Hoeveel heb je al van je priolijstje afgestreept? :9~ O+
Inmiddels allemaal :9

http://forum.worldoftanks...s-v0-clean-minimal-18-11/

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou eerder de Action X verwachten die als - tevoorschijn komt.

[ Voor 27% gewijzigd door PcDealer op 19-11-2015 00:26 ]

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:40:
Vandaag toch wel iets bijzonders meegemaakt met behulp van tiegul (gotfurr), een winstreak van 16. 8)

[afbeelding]

Overigens vandaag zonder mods gespeeld en dat is ook wel lekker rustgevend zonder kleurtjes en extra data. Wat ik wel echt mis zijn de damage counter en tank filter in de garage.
Dat is wel mn beste winstreak so far in wot denk ik, was nice :)

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Iemand hier toevallig al die nieuwe Franse T8 medium in z'n garage staan (de super Sherman) en hoe bevalt die?
Zag een video van Quickybaby en die vond hem wel goed, maar die wordt ook betaald door WG hè ;) .

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
[...]Ik vergeet te vermelden dat ik van 44% kom, eerste +- 15k battles was bij mij allemaal YOLO, verstand op 0 en klikken maar. Daarna werd ik wat serieuzer en slimmer en begon de inhaalrace, dus 51% is voor mijn doen zeker niet slecht :o
Ik ken nog zo iemand...(Ik zei de gek :F ) Ook ongeveer bij de 15K battles het ligt gezien, met een WN8 van onder de 700 en een WR van 47% ofzo. (Nu gemiddeld 1300wn8 per game, overall 1000wn8 en 51% WR)

Om dat gemiddelde omhoog te brengen zijn zo verschrikkelijk veel goede gevechten nodig, maar omhoog gaat het en dat is dan wel weer bemoedigend :P

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Heb jij J1mbo's crosshair in je modpack zitten? Sinds vanochtend ziet het er bij mij zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eqT9X7JI6YpHg5meVX6Viix2/full.jpg

edit: er kloppen wel meer dingen niet, zie ik zo. Eerst maar even al mijn oude modfolders wegmikken en opnieuw jouw versie erin zetten...

[ Voor 14% gewijzigd door Edmin op 19-11-2015 07:54 ]

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:46:
[...]

Heb jij J1mbo's crosshair in je modpack zitten? Sinds vanochtend ziet het er bij mij zo uit:

[afbeelding]

edit: er kloppen wel meer dingen niet, zie ik zo. Eerst maar even al mijn oude modfolders wegmikken en opnieuw jouw versie erin zetten...
Klopt, en klopt :)
Vanwege een nieuwe mod structuur zijn veel mods nog niet bijgewerkt. Daarom ook v0 voor nu, zodra alles weer naar behoren werkt wordt het v1 :)
Doel is om weer gewoon het normale pakket aan te bieden, maar dat gaat nog een paar dagen duren denk ik :9

• Kliko
Held! _/-\o_

Zie net dat er al een keer op precies dezelfde manier is gereageerd (Ed_L). lol. :X

[ Voor 15% gewijzigd door Kliko op 19-11-2015 08:22 ]

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:46:
[...]

[afbeelding]

Ik zie zo gauw niet wat er mis is met die J1mbo's crosshair?

Zelf gebruik ik Aslains modpack, maar die werkt ook nog niet helemaal. Ik heb geen hitlog meer. Ach, could be worse, bij een vriend van me startte WoT helemaal niet meer op. Bleek iets in de Over Target Markers te zijn in Aslains, nadat die waren uitgezet werkte het weer.

Gisteren m'n eerste tier 9 unlocked; de Centurion 7/1. Heb er nu nog een volledige camo-crew in, ik denk alleen dat het handiger is om ze om te trainen naar repairs ivm toch al brakke camo van de Centurion. Iemand daar nog een mening over? :P

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Cammo zal dus pas nut hebben met snipen. Het ligt er dus aan hoe je met de tank gaat spelen.

• User
J0rn schreef op donderdag 19 november 2015 @ 06:28:
Iemand hier toevallig al die nieuwe Franse T8 medium in z'n garage staan (de super Sherman) en hoe bevalt die?
Zag een video van Quickybaby en die vond hem wel goed, maar die wordt ook betaald door WG hè ;) .
Ik heb um, maar ik heb er nog maar 1 (faal)potje mee gespeeld. Vergeten equipment en consumables te laden, geen sixth sense, etc etc.

Ik zat hier een hele lap tekst te typen, maar ik kan het net zo goed als volgt samenvatten: Het is een oké TD-medium hybride, but YMMV.

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:14
Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:21:
[...]

Ik zie zo gauw niet wat er mis is met die J1mbo's crosshair?

Zelf gebruik ik Aslains modpack, maar die werkt ook nog niet helemaal. Ik heb geen hitlog meer. Ach, could be worse, bij een vriend van me startte WoT helemaal niet meer op. Bleek iets in de Over Target Markers te zijn in Aslains, nadat die waren uitgezet werkte het weer.

Gisteren m'n eerste tier 9 unlocked; de Centurion 7/1. Heb er nu nog een volledige camo-crew in, ik denk alleen dat het handiger is om ze om te trainen naar repairs ivm toch al brakke camo van de Centurion. Iemand daar nog een mening over? :P
Aslain stuurt bij iedere update een melding naar de makers van de diverse mods of ze het willen bijwerken. In de tussentijd deactiveert hij die mods, vandaar dat je geen hitlog hebt. Zodra bijgewerkt, maakt hij ze weer actief...

bedankt voor de Over target marker info, bij mij startte WoT ook niet op...

• _Anvil_
Orandajin schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:38:
[...]

Ik ken nog zo iemand...(Ik zei de gek :F ) Ook ongeveer bij de 15K battles het ligt gezien, met een WN8 van onder de 700 en een WR van 47% ofzo. (Nu gemiddeld 1300wn8 per game, overall 1000wn8 en 51% WR)

Om dat gemiddelde omhoog te brengen zijn zo verschrikkelijk veel goede gevechten nodig, maar omhoog gaat het en dat is dan wel weer bemoedigend :P
Respect hoor, beter jezelf beteren dan rerollen als de zoveelste OI(exp) rijdende stetpaddert ;)

• User
Als je doel een goede clan is maakt je overal niet zo veel uit. Die kijken meestal meer naar je recente performance dan wat je 2 jaar geleden hebt uitgespookt. Zo kijkt S3AL onder andere totaal niet naar je overal. Als je doel beter worden is, dan doet je overal er ook niet toe. :+

tl;dr: Overal stats fungeren alleen als een "kijk mij goed zijn" in XVM stats. :P

• Gaius
  • Niet online
User schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:45:

tl;dr: Overal stats fungeren alleen als een "kijk mij goed zijn" in XVM stats. :P
Ik hoor ook vaak dat de beste spelers geprioriteerd worden door arty-spelers met xvm, dus je zou een yolo-tomato-verleden ook als arty-cover kunnen zien natuurlijk. :P

Wat dat betreft moet ik eigenlijk gewoon blij zijn met de 0 damage potten die ik heb. :+

• User
Gaius schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:55:
[...]

Ik hoor ook vaak dat de beste spelers geprioriteerd worden door arty-spelers met xvm, dus je zou een yolo-tomato-verleden ook als arty-cover kunnen zien natuurlijk. :P

Wat dat betreft moet ik eigenlijk gewoon blij zijn met de 0 damage potten die ik heb. :+
Ik hoor vaak genoeg S3ALs die wat potjes op een account doen met groene stats en het spelletje weer gewoon leuk vinden. Ik hoorde laatst nog iemand:
Ik kan gewoon in het open veld staan en niemand schiet op me, dit is geweldig!
...dan wordt het wat mij betreft echt tijd om XVM stats hardhandig te verbieden of onmogelijk te maken.

• redwing
User schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:58:
[...]
...dan wordt het wat mij betreft echt tijd om XVM stats hardhandig te verbieden of onmogelijk te maken.
Zolang ik nog gewoon een groen kleurtje heb moeten ze het lekker zo laten, dan zie ik ten minste op wie ik mijn prio moet leggen. Mocht ik ooit nog een blauw kleurtje krijgen gooi ik mijn mening wel om :+

Maar naar mijn idee zou het ook verboden moeten worden maar aan de andere kant blijf ik het toch ook wel erg leuk vinden om te zien in wat voor team je nu weer uitkomt :)

[removed]

• User
redwing schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:23:
[...]

Zolang ik nog gewoon een groen kleurtje heb moeten ze het lekker zo laten, dan zie ik ten minste op wie ik mijn prio moet leggen. Mocht ik ooit nog een blauw kleurtje krijgen gooi ik mijn mening wel om :+

Maar naar mijn idee zou het ook verboden moeten worden maar aan de andere kant blijf ik het toch ook wel erg leuk vinden om te zien in wat voor team je nu weer uitkomt :)
WG kan het vast wel zo maken dat je alleen de namen kan zien van mensen die in jouw team zitten terwijl de namen van de tegenstander niet te zien zijn. :)

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Nu we hier over bezig zijn even een zijsprongetje O-)
Ik had al een hele tijd last van lage fps (40-50fps met momenten lager dat je echt het verschil ziet en bijna onspeelbaar wordt) en toch kan het niet aan mijn pc liggen (I5-4460 & GTX970 & SSD).
Gisteren heb ik dus eerst enkele potten gespeeld zonder één enkele mod en kijk! Mijn fps was opeens 130!
Enkele potten later zet ik er gewoon een blanco XVM (van modxvm.com gedownload) en het was meteen weer gedaan met de pret 8)7
Kan het nu echt zijn dat ENKEL XVM zulke ENORME verschillen teweeg brengt?

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:13:
[afbeelding]

In stijl in een loss :+ Maar wat was dat een lastige tank zeg om de 3e MoE op te halen. Stond op een gegeven moment op 94,98% en toen dropte ik binnen een paar potjes weer 1,5% :X
Ik dacht dat T-54 wel meeviel voor derde mark had horen zeggen dat die zo rond de 3,3k-3,5k lag?
Heb zelf vorige week de T-55A gemarked en daar was ongeveer 4-4,2k voor nodig.

Had ook echt precies hetzelfde als jou. Had 94,96% en toen had ik de enige klote game van de avond met 2,5k en was maar gelijk geragequit:P dag daarna wel gehaald ^^

Gisteren ook begonnen om wat missies voor die T-22 SR te doen.....wat zijn die nieuwe modes drama. Je moet perse flags cappen voor punten. Moet je platoons spelen om überhaupt bepaalde missies te halen. Platoons zijn kei annoying om tegen te staan omdat die altijd bij elkaar spawnen etc.

Ook de tijd is veel te kort om de meeste missies fatsoenlijk in te doen...maarja vanavond weer een poging om te kijken of ik weer wat verder kan komen. Ook zo'n missie dat je x aantal damage moet doen en niet 3 tanks mag kwijtraken, ben gewoon met de laatste tank 5 minuten achterin de map gaan staan om die te halen wat een onzin. Weer goed nagedacht daar bij WG ^^

[ Voor 31% gewijzigd door jantje 2 op 19-11-2015 10:47 ]

• User
kreezjie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:39:
Nu we hier over bezig zijn even een zijsprongetje O-)
Ik had al een hele tijd last van lage fps (40-50fps met momenten lager dat je echt het verschil ziet en bijna onspeelbaar wordt) en toch kan het niet aan mijn pc liggen (I5-4460 & GTX970 & SSD).
Gisteren heb ik dus eerst enkele potten gespeeld zonder één enkele mod en kijk! Mijn fps was opeens 130!
Enkele potten later zet ik er gewoon een blanco XVM (van modxvm.com gedownload) en het was meteen weer gedaan met de pret 8)7
Kan het nu echt zijn dat ENKEL XVM zulke ENORME verschillen teweeg brengt?
Ja, XVM is echt bagger. Ik kwam er een poosje terug achter dat XVM op mijn systeem (6600K@4.2 en GTX 980 Ti) mij zo'n 20 fps kost.
Ik heb daar een oplossing voor, en dat is de verbinding tussen jouw client en de XVM server weghalen. Dat kost om een of andere reden bakken met fps. Helaas heeft XVM met hun 9.12 client de bestanden die voor de verbinding zorgen beveiligd. Ik kan ze namelijk niet meer decompilen...
Gelukkig werken die bestanden van 9.10 nog, dus mijn XVM kan mooi geen informatie meer naar hun server sturen. Met als bijkomend voordeel dat mensen niet zien dat ik XVM heb.

Goed, XVM stats krijg je dan niet meer werkend, maar je wordt in ieder geval niet meer in de gaten gehouden door XVM.

Poke me na 5 uur even, upload ik de bestanden even voor je.

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Wanneer gebruiken jullie free xp voor unlocken voertuig?

Nu T8 in de aanbieding is (en retraining crew) zit ik te twijfelen om 28k free xp uit te geven voor de T28 proto type en dan mijn T25/2 crew erin.

Hou dan te weinig over voor unlocken modules dus alleen carry over kan. Is deze TD dat waard?

• User
Nee.

Free XP sowieso alleen gebruiken om modules te skippen. Tenzij je het leuk vind om in stock tankjes te rijden.

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
O_A_B schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:31:
Wanneer gebruiken jullie free xp voor unlocken voertuig?
Alleen als de gemiddelde xp per battle meer is dan wat ik nodig heb om de tank elite te maken of als de tank zo super irritant is en je hem zo snel mogelijk wil skippen. In het tweede geval moet je je natuurlijk wel afvragen of die lijn wel leuk genoeg is om door te gaan.

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
Heeft iemand de AX al? Bevindingen?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Pagina: 1 ... 22 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift