[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.925 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

wsLy schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:59:
AZFanatic, heb je nu al eens naar mijn post gekeken op de vorige pagina? Dat was een reactie op je vraag over de AMX CDC, misschien moet je dat eens doorlezen en dan beslissen of je de CDC wilt of niet.
Ik heb ook de CDC en gebruik het als een dikke light/sniper :)
Tenminste, dat is mijn doel.
redwing schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:23:
[...]

Het is nu de 50t geworden. Eens een tijdje uitproberen en dan eens kijken wat ik er verder nog bij wil :)
Check deze:

[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2015 19:02 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:59:
AZFanatic, heb je nu al eens naar mijn post gekeken op de vorige pagina? Dat was een reactie op je vraag over de AMX CDC, misschien moet je dat eens doorlezen en dan beslissen of je de CDC wilt of niet.
Ja bedankt nog daarvoor. Zeer goede review. Twijfel nog steeds, die armor (die er nagenoeg niet is) houdt me een beetje tegen. Maar zie ook geen leuke tanks als alternatieven. Als die CDC nou pref. mm had dan was de keuze al een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:42
In het 37e potje in de E-75 eindelijk de ace behaald.

http://wotreplays.com/site/2269481#live_oaks-kepro-e_75

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Eerste battle met de M4 Improved

Victory!
Battle: Karelia
Vehicles: M4 Improved
Experience received: 11.610 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 96.308
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0r32Ng0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WdUaMww.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xsmHKIj.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 11-11-2015 19:21 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Ik heb de CDC en de 50t en ben maar een gemiddelde speler, maar ik scoor beter met de CDC en speel er ook liever in momenteel.

1 of andere manier sterf ik vele malen sneller in een FCM 50T want je bent meestal top tier: Al gauw het centrum van interesse van het vijandelijk team. Zelfs als ik wat achterblijf... 8)7

Maar goed op Youtube staan legio filmpjes die iets anders zeggen... :o

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarnet 2300 damage met m'n T67 en alsnog geen Zwaar Kaliber. Ach mag ook niet klagen, heb hem wel eens gehad met de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:18
PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:01:
[...]

Ik heb ook de CDC en gebruik het als een dikke light/sniper :)
Tenminste, dat is mijn doel.

[...]

Check deze: [video]
Leuke review :) Enige probleem vind ik altijd als ik precies hetzelfde doe, ik iedere keer net wel geraakt wordt en waar hij iedere keer net iemand raakt ik dan weer net mis schiet.... :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde dat de T18 er ook uit ging, is het nu zo dat wanneer je deze tank in je garage hebt je hem wel mag behouden? Is toch wel de ultieme sealclubber tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

T18 is toch generfed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het anders nog prima.

Net weer zo'n gretige mongool met z'n KV1 die mij zo nodig uit m'n goede spot moest duwen. Wat een idiote teamgenoten heb je soms toch ook. Heb hem maar even ge-detracked toen hij eenmaal in zicht was van de enemy, konden zei er even mee afwerken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:28:
Ik hoorde dat de T18 er ook uit ging, is het nu zo dat wanneer je deze tank in je garage hebt je hem wel mag behouden? Is toch wel de ultieme sealclubber tank.
Nee daarom gaat hij er toch uit 8)7 ? Of althans in deze vorm, het wordt een arty.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

iTitus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:29:
[...]

Nee daarom gaat hij er toch uit 8)7 ? Of althans in deze vorm, het wordt een arty.
Oh ja, dat!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

hoe speel je dat apparaat. Side scapen moet hij goed in zijn maar ik doe iets verkeerd. Of ze penne toch je zijkant of je commander gaat er aan als je aan het aimen bent. Ik vind bij de top gun dat de aimtijd ook vrij lang is. even een snel schot en de shell vliegt naar een plek waar nasa nog niet geweest is.

Ik doe het niet overdreven slecht met deze tank voor mijn doen. wn8 1200 en w/l 60%. Maar ik heb het idee dat je in een tier X pot toch een xp pinata bent.

Heb gisteren ook de grille verkocht en zijn opvolger hummel geloof ik met free xp gekocht. die grille kon ik echt niets mee raken....

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op woensdag 11 november 2015 @ 19:20:
Eerste battle met de M4 Improved

Victory!
Battle: Karelia
Vehicles: M4 Improved
Experience received: 11.610 (x5 for the first victory each day)
Credits received: 96.308
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
niet echt een goede creditgrinder zo te zien... >:) :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
GJP80 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:05:
[...]

niet echt een goede creditgrinder zo te zien... >:) :+
Veel APCR geschoten, we stonden behoorlijk achter en ik had niet veel HP meer over :p

Shell velocity was wel even wennen, daarom ook wat schoten gemist.

Stichting Hobbyserver

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
Gwatholthar schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:33:
[...]

hoe speel je dat apparaat. Side scapen moet hij goed in zijn maar ik doe iets verkeerd. Of ze penne toch je zijkant of je commander gaat er aan als je aan het aimen bent. Ik vind bij de top gun dat de aimtijd ook vrij lang is. even een snel schot en de shell vliegt naar een plek waar nasa nog niet geweest is.

Ik doe het niet overdreven slecht met deze tank voor mijn doen. wn8 1200 en w/l 60%. Maar ik heb het idee dat je in een tier X pot toch een xp pinata bent.

Heb gisteren ook de grille verkocht en zijn opvolger hummel geloof ik met free xp gekocht. die grille kon ik echt niets mee raken....
das raar want de e75 is toch echt een van of niet de beste tier 9 heavy. wanneer je een target rechtvoor je ziet draai dan een stukje naar links of rechts op die manier komen ze niet meer door je onderplaat, die verrassend dik is. En sidescrapen kan met extreme angels dus ik zou niet weten hoe je daar zo in faalt.

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
E75 is 1 van de beste t9 tanks, kan vrij goed tegen tier 10's op en heel n00b friendly imho.

Sidescrapen werkt inderdaad goed, maar tegen t9 en lager is de armor sowieso vrij effectief..

Wat vinden we van de M4 improved? Leuk die mobiliteit en iets betere armor, maar de m3 Lee 75mm gun tegen tier 6 en 7?? nee dank je, vind hem op mn T14 heavy (die wel alleen t6 ziet) al matig...

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_Anvil_ schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:32:

Wat vinden we van de M4 improved? Leuk die mobiliteit en iets betere armor, maar de m3 Lee 75mm gun tegen tier 6 en 7?? nee dank je, vind hem op mn T14 heavy (die wel alleen t6 ziet) al matig...
Ik vond 'm op de M3 Lee al matig. :D Ik heb voor mezelf besloten (na het IS-6 debacle) besloten om premiums vooral op de gun te beoordelen. Op basis daarvan de M4 Improved dan ook niet gekocht.

Over matige guns gesproken, gister na weer een aantal zaadpotten de VK3002D verkocht. Fuck die grind voor nu. Gezien het aantal potten wat ik speel kan ik me nog heel lang bezig houden met leuke tanks, dus waarom zou ik me irriteren aan dat zielige excuus voor een tank. :P

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
Schiet iedereen in de hogere tiers nu eigenlijk gold? Ben vrij nieuw in dit spel maar merk nu dat als ik een beetje mee wil doen in T 6-7 ik toch regelmatig gold ammo nodig heb. De hoeveelheid valt wel mee; gebruik er meestal een stuk of 5 maar zonder deze is het moeilijk om een redelijke score neer te zetten tegen T 7-8 welke er in bijna elke match wel zijn. Deze manier van spelen kost echter wel behoorlijk wat silver, ik verlies niet maar maak ook niet veel winst wat het apart farmen van silver wel weer nodig maakt.

Ik ben momenteel bezig met de T-34-85, erg fijne tank! Zijn voorganger, de T-34 overigens ook.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

• Gaius
  • Niet online
Ik merk eigenlijk dat ik, na een periode van erg makkelijk overschakelen op gold, weer steeds minder met gold schiet.

Of je bottom of top tier bent scheelt natuurlijk. En als we toch kansloos achter staan weiger ik ook om credits in de pot te stoppen (geen gold shells, geen brandblusser, geen repairkit, etc)

• _Anvil_
Team-RiNo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:47:
Schiet iedereen in de hogere tiers nu eigenlijk gold? Ben vrij nieuw in dit spel maar merk nu dat als ik een beetje mee wil doen in T 6-7 ik toch regelmatig gold ammo nodig heb. De hoeveelheid valt wel mee; gebruik er meestal een stuk of 5 maar zonder deze is het moeilijk om een redelijke score neer te zetten tegen T 7-8 welke er in bijna elke match wel zijn. Deze manier van spelen kost echter wel behoorlijk wat silver, ik verlies niet maar maak ook niet veel winst wat het apart farmen van silver wel weer nodig maakt.

Ik ben momenteel bezig met de T-34-85, erg fijne tank! Zijn voorganger, de T-34 overigens ook.
Geniet, maar APCR met mate.. valt wel mee. Maar wat je zelf al zegt, paar gold shells meenemen is zo gek nog niet.

Op de hogere tiers kan HEAT ook weer een nadeel zijn tov good old AP(CR). 0 dmg op spaced armor en moeite met angles.

Met mn E100 heb ik het opgegeven om alleen AP (235mm is ook matig voor een brawling hvy) te schieten, beetje 5 seconden lang klooien met inzoomen op weakpoints terwijl de E100 vd tegenstander gewoon in direct Heat in je turret propt, ben gekke Henkie niet.

Wat winst maken betreft, pas op voor de skoda t40.. 135 pen (maar t voelt als 90 soms) en HEAT shells die evenveel kosten als bij een high caliber tier10 lol. Wel 200pen, dat wel, maar had liever 170mm APCR gehad zoals op den Duitsche short 88mm

[ Voor 8% gewijzigd door _Anvil_ op 12-11-2015 12:39 ]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

HE ftw :+

Verwijderd

Maar ik wel :+

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nice!

Verwijderd

iTitus schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:29:
[...]

Er zijn toch wel meer tanks verdwenen die je nu nog steeds kunt spelen als je ze destijds maar in je garage had staan? En dat het dus enkel zo is dat spelers die de tank niet hadden hem enkel als arty kunnen krijgen.

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Team-RiNo schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:47:

In de meeste situaties heb je niet echt premium shells nodig, alleen als je inderdaad tegen een hogere tier tank staat ( Of de japanese tanks ) en geen ruimte heb om te flanken. Vaak wil je de headon engagements zeker in een T6 ontwijken met een T8 doordat je te weinig HP en firepower hebt. Beetje afhankelijk van welke T6 je speelt zijn een paar prem shells vaak wel voldoende om het verschil te maken.

Ik gebruik premium vooral om meer kans te hebben om weakpoints te pennen, aangezien de RNG in deze game nog wel eens ervoor kan zorgen dat ook een weakpoint geen weakpoint is :+

Verwijderd

Het gaat al aardig beter met die Hellcat, die 90mm maakt deze tank stukken beter. Voelt alleen nog wel 'log' aan, maar met clutch braking zal dat straks ook wel beter gaan. Zal het ding nog eens wat kansen geven.

• Titus
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:52:
[...]

Er zijn toch wel meer tanks verdwenen die je nu nog steeds kunt spelen als je ze destijds maar in je garage had staan? En dat het dus enkel zo is dat spelers die de tank niet hadden hem enkel als arty kunnen krijgen.
Dat zijn allemaal premium tanks geweest waar je voor betaald hebt. Die gaan dan uur de store.

Als WG ze ook uit jouw garage Zouden halen Was iedereen snel klaar met het spel.

Maar reguliere tanks worden gewoon verandert in andere tanks. Gelukkig maar. Op tanks als t18 eruit, en ik krijg een action X ipv mijn slechte FV :D

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:24:
Het gaat al aardig beter met die Hellcat, die 90mm maakt deze tank stukken beter. Voelt alleen nog wel 'log' aan, maar met clutch braking zal dat straks ook wel beter gaan. Zal het ding nog eens wat kansen geven.
Ik ben ook net begonnen met de Hellcat, en die 90mm is wel een must heb ik gemerkt. Met de 76mm kun je fouten niet afstraffen, niet genoeg pen en niet genoeg alpha. Met die 90mm is dat een heel ander verhaal. Jammer alleen dat het voor m'n winrate in dat ding niet lijkt uit te maken nog (krap 38% nu, met 29 battles). :+

Speaking of TD's, gister met een Top Gun gehaald in m'n SU-122-44 met 2400 damage totaal. Hoe bedoel je killstealer? :D

Verwijderd

Gaius schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:39:
[...]

Ik ben ook net begonnen met de Hellcat, en die 90mm is wel een must heb ik gemerkt. Met de 76mm kun je fouten niet afstraffen, niet genoeg pen en niet genoeg alpha. Met die 90mm is dat een heel ander verhaal. Jammer alleen dat het voor m'n winrate in dat ding niet lijkt uit te maken nog (krap 38% nu, met 29 battles). :+

Speaking of TD's, gister met een Top Gun gehaald in m'n SU-122-44 met 2400 damage totaal. Hoe bedoel je killstealer? :D
Het was zelfs maar 1800 damage ;)

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Gaius schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:40:
[...]

Ik vond 'm op de M3 Lee al matig. :D Ik heb voor mezelf besloten (na het IS-6 debacle) besloten om premiums vooral op de gun te beoordelen. Op basis daarvan de M4 Improved dan ook niet gekocht.
IS-6 Debacle? Goed de gun is matig maar een redelijke pot met gebruik van Premium ammo heb ik nog steeds een mooie winst over hoor...Lekker bouncen met dat ding en knallen maar! :9

Ter info: Heb er meer dan 400 potjes in gespeeld nu, WR van 51,49% en een WN8 van 1370...Matige waardes maar in mijn geval bewijst dit dus dat de tank redelijk noob-proof is... :F

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Gaius
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:02:
[...]

Het was zelfs maar 1800 damage ;)
Lol, je hebt gelijk. 1815 damage met 6 kills met shells die normaal 390 dmg doen. :+

Verwijderd

Zo maar even flink wat verbruiksmiddelen ingekocht nu ze in de aanbieding zijn.

Ik wordt echt gek van die AMX ELC'tjes in mijn Hellcat. De Hellcat aimt veel te langzaam om die dingen effectief te raken. Meestal nog wel een detrack ofzoiets maar dan rijden ze zo door met een repair kitje.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2015 20:16 ]

• redwing
Net een steel wall in een ISU152. Weer eens wat anders :D

[removed]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Wauw super tof filmpje over de T22, nieuwe Russische Medium. Beter dan alle andere soviet meds, maar alleen te winnen door alle personal missions in de aankomende Rampage mode te halen. Mooi nieuw grind projectje!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Verwijderd

p0st schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:20:
Wauw super tof filmpje over de T22, nieuwe Russische Medium. Beter dan alle andere soviet meds, maar alleen te winnen door alle personal missions in de aankomende Rampage mode te halen. Mooi nieuw grind projectje!

[video]
Zeer vet filmpje, ziet er uit als een geweldige tank. Maar WG brengt ook altijd zijn Premiums alsof het zeer goede tanks zijn.... Zal wel onmogelijk zijn om die tank te halen.

Verwijderd

_Z3 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:30:
Yeaaahhhh, de arty discussie is baaaackkk. Waar is dat gifje met die gozer die popcorn zit te eten??
Over het algemeen is arty toch wel redelijk gebalanceerd maar er zitten er een paar tussen die dicht tegen OP aan zitten. Zoals de Bishop en de FV304 die sneller kunnen reloaden dan dat je tracks repairen. Dat slaat natuurlijk nergens op.

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:54

_Z3

Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:59:
[...]

Over het algemeen is arty toch wel redelijk gebalanceerd maar er zitten er een paar tussen die dicht tegen OP aan zitten. Zoals de Bishop en de FV304 die sneller kunnen reloaden dan dat je tracks repairen. Dat slaat natuurlijk nergens op.
Of de Franse premium T5, komt ook wel in de buurt, denk je safe te staan en dan krijg je alsnog een hit om de oren, en snel achter elkaar ook......

• redwing
[...]
Ik vind het dus precies andersom. Bijna alle arties zorgen er voor dat je gelijk crippled of dood bent. De Bishop/FV moeten iig nog redelijk dichtbij staan en meestal kom je na het eerste schot wel weg. Iets wat bij de andere arties niet meer nodig is omdat je toch al uit het spel ligt :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
[...]
De FV is de enige arty die ik speel. Ja de snelheid van schieten is redelijk. Daar staat tegenover dat de splash klein en de damage laag is. En je moet zo wat in de front linie staan wil je iets kunnen raken. Ding heeft een kleinere range dan de meeste t1/2 arties.

Dat is wel anders bij de franse arty die zijn sneller, schieten sneller, doen meer damage en kunnen aan de andere kant van de map staan. Ja ze hebben een iets langere reload als de clip leeg is, maar wat maakt het uit als je dood bent binnen de clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Orandajin schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:45:
[...]

IS-6 Debacle? Goed de gun is matig maar een redelijke pot met gebruik van Premium ammo heb ik nog steeds een mooie winst over hoor...Lekker bouncen met dat ding en knallen maar! :9

Ter info: Heb er meer dan 400 potjes in gespeeld nu, WR van 51,49% en een WN8 van 1370...Matige waardes maar in mijn geval bewijst dit dus dat de tank redelijk noob-proof is... :F
Jarp, IS-6 debacle. Hoewel ik in kan zien dat mensen het een fijne tank vinden, hoor ik daar niet bij. Ik geef toe, ik heb er niet eens veel battles in gespeeld en het is dus waarschijnlijk ook een kwestie van "L2P nub!", maar de klik ontbreekt gewoon. De gun heeft matige pen en is onbetrouwbaar, daarnaast is de mobiliteit niet super (maar hey, tis een heavy tank, dus vooruit), en de armor krijg ik niet aan de praat. En, wat wellicht ook meetelt, ik speel al een behoorlijke tijd eigenlijk vooral support-tanks, terwijl de IS-6 (heb ik mij laten vertellen) toch vooral een brawler is, en dat sluit gewoon niet zo aan bij m'n huidige speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Hebben mensen hier al de O-I? Zo ja, wat raden jullie aan voor de 15cm derp gun?
Ik kijk meestal naar t potje. Toptier? Full on HE.
1 of 2 tieren hoger aanwezig in potje? AP.

Wat denken jullie?

Ohja, die 15cm HE willen nog weleens bouncen. 8)7
Not-penetrated OK, maar een bounce? |:( :/

Maar, daarentegen krijg je ook vaak genoeg one-shots. >:)

Wat ik ook niet snap is dat je in die tank 50+ aan kogels mee kan nemen. Waarom?!? Een potje duurt maximaal maar 15min. 8)7 (Reload tijd van 25 sec)

[ Voor 17% gewijzigd door Kliko op 13-11-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:34
Sodekneiter, die T95E6 heeft me daar slechte stats...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Serieus lekker Ace tanker potje in de Skoda T40, op tier 8 nog wel :)

http://wotreplays.com/sit...lient-ronny555-skoda_t_40

Op papier een vrij matige tank vanwege de gun handling, maar doe het er toch vrij goed mee om de een of andere reden.. Wel nog onwennig met de munitiekeuzes, je ziet me ook vrij veel switchen in de replay :)

[ Voor 14% gewijzigd door _Anvil_ op 13-11-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
User schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:03:
Sodekneiter, die T95E6 heeft me daar slechte stats...
Inderdaad ziet er nu niet echt uit als een tank die ik zou kiezen, heb naast de T95e6 de 907 ook nog niet, dus waarschijnlijk wordt het die dan maar als ze hem niet buffen. Al werd de 907 voor de campgain ook nog ff gebuffed dus wellicht gebeurt dat nu weer.

Wel jammer dat de campgain naast de missies voor de T22-SR gaan lopen, je moet een beetje kiezen wat je wil gaan halen. Of tussen het wachten door die andere mode spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Die T22sr missies duren oneindig lang dacht ik. Zelfde als de gewone missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko

[video]
"It's the emperor pinguin."

lol _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 10:14
mkliko schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:53:
Hebben mensen hier al de O-I? Zo ja, wat raden jullie aan voor de 15cm derp gun?
Ik kijk meestal naar t potje. Toptier? Full on HE.
1 of 2 tieren hoger aanwezig in potje? AP.

Wat denken jullie?

Ohja, die 15cm HE willen nog weleens bouncen. 8)7
Not-penetrated OK, maar een bounce? |:( :/

Maar, daarentegen krijg je ook vaak genoeg one-shots. >:)

Wat ik ook niet snap is dat je in die tank 50+ aan kogels mee kan nemen. Waarom?!? Een potje duurt maximaal maar 15min. 8)7 (Reload tijd van 25 sec)
Ja, Ik heb de O-I. Ik doe het juist andersom: Ben ik toptier, dan AP laden. Ben ik bottomtier, dan HE.
Ik heb gemerkt dat je eerst even wat bemanning moet trainen voordat je wat meer onderscheidend kan zijn. Ten opzichte van de bazenpotjes die ik in de O-I exp. had, is het wel even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

[video]
Niemand die bewerkte versie van Erlenberg opgemerkt (tijdens de snelheidstest)? Minder water om te verzuipen is altijd goed dus laat maar komen!

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Frentik schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:34:
[...]

Niemand die bewerkte versie van Erlenberg opgemerkt (tijdens de snelheidstest)? Minder water om te verzuipen is altijd goed dus laat maar komen!
Dat is de Rampage versie van de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

User schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:13:
[...]
Dat is de Rampage versie van de map.
Aha, die mode heb ik nog heel weinig gespeeld tot nu toe vandaar.. maar als daar een t22 mee te verdienen valt straks zal ik het wel vaker gaan spelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 13-11-2015 13:34 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Precies heb die mode nog nooit aangeraakt, maar nu er een best wel degelijke tank wordt weggeven ga ik dat hardcore spelen om die tank te unlocken. Heb in WoT toch niets speciaals meer te doen. Paar dooie grinds left en vooral bezig met 3de marks te grinden op tanks. Dus is het wel weer leuk deze zo snel mogelijk te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:34:
Precies heb die mode nog nooit aangeraakt, maar nu er een best wel degelijke tank wordt weggeven ga ik dat hardcore spelen om die tank te unlocken. Heb in WoT toch niets speciaals meer te doen. Paar dooie grinds left en vooral bezig met 3de marks te grinden op tanks. Dus is het wel weer leuk deze zo snel mogelijk te halen.
Dit zal ook wel precies de reden zijn dat WG deze tank zo daar in stopt. Even die nieuwe modus goed promoten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:02:
[...]

Dit zal ook wel precies de reden zijn dat WG deze tank zo daar in stopt. Even die nieuwe modus goed promoten.
Yep zij hebben ook wel gezien dat niet veel mensen die modes aanraken, door er een reward aan te hangen die wss niet heel makkelijk te halen is zijn er mensen die hier wel een aantal maandjes tijd aan zullen besteden.

het voordeel is dat het toch niet meetelt voor iets dus je gewoon keihard op de missies kan focussen, winnen of verliezen is daar toch niet belangrijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
jantje 2 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:41:
[...]
Yep zij hebben ook wel gezien dat niet veel mensen die modes aanraken, door er een reward aan te hangen die wss niet heel makkelijk te halen is zijn er mensen die hier wel een aantal maandjes tijd aan zullen besteden.

het voordeel is dat het toch niet meetelt voor iets dus je gewoon keihard op de missies kan focussen, winnen of verliezen is daar toch niet belangrijk ^^
Yup, al is dat laatste juist vooral waarom ik die modes zelden aanraak. Ik speel liever met het gevoel dat er echt iets te winnen/verliezen valt en niet dat ik yolo'end over de map kan/mag rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:27:
Serieus lekker Ace tanker potje in de Skoda T40, op tier 8 nog wel :)

http://wotreplays.com/sit...lient-ronny555-skoda_t_40

Op papier een vrij matige tank vanwege de gun handling, maar doe het er toch vrij goed mee om de een of andere reden.. Wel nog onwennig met de munitiekeuzes, je ziet me ook vrij veel switchen in de replay :)
Lekker potje! En het viel me niet op dat je overdreven veel van ammunitie switchte; ik vond juist dat je de ammunitie goed gebruikte. Je zag bijv. dat de JgTig 8,8 zijn kont naar jou draaide en besloot naar hem te switchen, om vervolgens op de zijkant van de JPanther te beschieten toen je zag dat de JgTig weer jouw kant op draaide. Zo maak je mooi gebruik van je DPM.

Zelf had ik trouwens ook mijn Ace in een T8 potje. Als je een redelijk team hebt en je de vijandelijke T8s in hun zijkant kunt beschieten kun je ook in die potjes veel damage en XP ophalen, zoals jij mooi demonstreert :)

Net weer een Ace trouwens, erg lekker voor de crew. Nu maar hopen dat ik overweg kan met de CZ-tanks, anders zit ik mijn crew voor niks naar de derde skill te brengen :+
Afbeeldingslocatie: http://www.makeathumbnail.com/thumbnails/image424409.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Hey, dank voor de leuke feedback.

Ben zelf met een 75% crew begonnen, dus pas net over de 100. De tank moet nog beter worden qua crew skills dus, maar hidden sniper/flanker lijkt de beste aanpak. Beetje duitse medium style.

De direct damage in jouw Ace potje (3300.. wow) heb ik bij lange na nog niet gehaald, mijn Ace was deels door 2k spotting en het geluk dat ik een hoop tier 8's kon beschieten van afstand.

De gun handling moest ik echt aan wennen, zeer lange aim tijd en missers als je geen geduld hebt, weinig gun depression en pen.. gaat nu beter. De alpha is uiteraard fijn op t6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 15:51:
[...]

Yup, al is dat laatste juist vooral waarom ik die modes zelden aanraak. Ik speel liever met het gevoel dat er echt iets te winnen/verliezen valt en niet dat ik yolo'end over de map kan/mag rijden.
Yep vandaar ook dat ik het normaal gesproken niet aanraak, je speelt eigenlijk voor de lol wat voor mij niet echt nuttig is, ik moet altijd wel een doel hebben. Had wel gehoord dat je heel goed stock tanks kan grinden daar ( T8/T9 ) dus als dat zo is is dat wel een goede optie om het voortaan op die manier te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Het is vrijdag de 13e. En dat is te merken in de MM. 38% WR en 870 wn8. top avondje.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fantastische avond. 2200WN8. 80% winrate!

... en dan haal je de PTA van stal. Doorbijten, doorbijten....

Vanavond ook de M4 imp gekocht. Lief ding :)

edit:

Aansluitend als 'Legionnaire' voor het eerst meegedaan aan Team Battles met GoT. Very nice. Niet het resulattat dat we hoopten, maar ik hoop maar dat ik daarvan niet de hoofreden was ;) Thx Ria, Henkie, Titus, Kreezjie en 'die andere twee :P'

[ Voor 45% gewijzigd door Edmin op 14-11-2015 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Arty XP is fair and balanced
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AESpvFu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Yup, alles wat je geraakt hebt is waarschijnlijk gespot en gedetracked geweest. Als je datzelfde doet met een normale tank krijg je echt niet meer.

Daarnaast hoor je ook niet veel XP te krijgen voor een beetje achterin het veld te campen en wat te klikken :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
lol, gister super crap gespeeld, alles gewonnen. En dan weet je het, als je de ene sessie alles wint, mag je de volgende sessie niets winnen. En zo geschiede dan ook. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Op een of andere manier heb ik tijdens zulke X5 specials altijd een belachelijk hoge winrate (nu al paar dagen achter elkaar 90%). Al speel ik zelf niet eens al te best.
Gaat wel hard met alle grinds zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo uiteindelijk maar voor de T54 First Prototype gegaan, we zullen zien. Aangezien ik nog niet zo'n ervaren speler ben (3,5k games, WN8 820) moest ik een tank hebben waarin ik me wat fouten kan permitteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:31:
Zo uiteindelijk maar voor de T54 First Prototype gegaan, we zullen zien. Aangezien ik nog niet zo'n ervaren speler ben (3,5k games, WN8 820) moest ik een tank hebben waarin ik me wat fouten kan permitteren.
Lekker dan eerste potje gebruikt gewoon iedereen gold tegen je, tweede potje geammoracked door een ISU 152.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:48:
[...]

Lekker dan eerste potje gebruikt gewoon iedereen gold tegen je, tweede potje geammoracked door een ISU 152.....
Kan het alleen maar beter worden ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElPaco schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:12:
[...]

Kan het alleen maar beter worden ;)
Ja klopt, crew die je erbij kreeg was ook maar 50%. Derde potje wel verloren maar toch nog ruim 1800 damage kunnen dealen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:48:
[...]

No spot: no shell (in je reet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:39:
[...]

No spot: no shell (in je reet).
Hoe bedoel je? Snipen met dat ding, accuracy is niet heel geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
themaxter schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 10:43:
Op een of andere manier heb ik tijdens zulke X5 specials altijd een belachelijk hoge winrate (nu al paar dagen achter elkaar 90%). Al speel ik zelf niet eens al te best.
Gaat wel hard met alle grinds zo :)
Hier hetzelfde. Vandaag 60% winrate, en 2500 WN8 gemiddeld. Constant totale noobs tegenover me.
Van die uiterst donker rode tanks, die stilstaan in een open veld, en na 1 schot rustig blijven staan zodat je 2e ook raakt.

Wel erg fijn dagje voor de verandering _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 14-11-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

WTF, hoe vaak wordt er auto aimed en weer disabled, lijkt wel een mod die automatisch locked als je met je crosshair over een vijandelijke tank gaat 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 19:58:
[...]

Hoe bedoel je? Snipen met dat ding, accuracy is niet heel geweldig.
Als je niet gespot wordt, is de kans dat je gespot en dus geraakt wordt vrij laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
PcDealer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:00:
[...]

Als je niet gespot wordt, is de kans dat je gespot en dus geraakt wordt vrij laag.
ja in tegenstelling als je wel gespot wordt want dan wordt je wel gespot en kun je wel geraakt worden....

tsjonge jonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Precies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:00:
[...]

Dat is zeker waar, tenzij het blind-shots zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2015 @ 09:48:
[...]

Dat is zeker waar, tenzij het blind-shots zijn.
Of er komt een O-I achter je staan die wel gespot is, en aangezien je zijn Sixth Sense niet ziet en je soms in sniper view ook niet door hebt dat er iemand achter je is komen te staan, en dan word je alsnog kapot geschoten.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is inderdaad balen, jij wordt kapot geschoten omdat een andere heel dicht bij je gaat staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:10:
[...]

Of er komt een O-I achter je staan die wel gespot is, en aangezien je zijn Sixth Sense niet ziet en je soms in sniper view ook niet door hebt dat er iemand achter je is komen te staan, en dan word je alsnog kapot geschoten.
Inderdaad, vaak doen ze het er geeoon om. Meat-shields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Rianata schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 21:29:
[...]

WTF, hoe vaak wordt er auto aimed en weer disabled, lijkt wel een mod die automatisch locked als je met je crosshair over een vijandelijke tank gaat 8)7
Ik auto aim alleen als ik een tank ga cirkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Achter een light aan jagend wil ik wel eens auto aimen, maar verder nooit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik gebruik auto aim juist steeds vaker ten opzichte van zeg maar 1,5 jaar geleden. Vooral in Russische tanks wil auto aim nog wel eens voor magische shots zorgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:41:
Ik gebruik auto aim juist steeds vaker ten opzichte van zeg maar 1,5 jaar geleden. Vooral in Russische tanks wil auto aim nog wel eens voor magische shots zorgen :+
SU 122-44 confirmed. No aim needed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Das goed om te weten, want die heb ik net cadeau gehad. Vrij OP tankje volgens mij :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Net ruim 6K damage gedaan in de WT Pz4.. misschien wel mijn beste pot in dat ding ooit.

.. uiteraard verliezen we die pot met 15 - 9 en krijg ik een 1st Class voor de moeite :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

mijn weekend samenvatting: wn8 2006 en werkelijk alles verloren.. w/l 38%

nou schiet mij dan maar lek.... wat overigens ook steeds gebeurde!

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Same here.
WN8 van ~1100 (Opzich goed voor mijn doen). Winrate: 43%. Dat viel dan weer vies tegen.
Zat zelfs even op 37%! Gelukkig nog wat omhoog kunnen trekken met mijn favo tanks.

Ook nog een ace op de caern gekregen. Begin die tank steeds leuker te vinden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Rest in pieces, S3AL.
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lnx0H/7c6f4bfd90.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Afgelopen weekend HT-12 eindelijk kunnen doen voor de T55A en ik ging er niet eens voor. Het was op Malinovka zonder arty. Tegen de tijd dat ik op de heuvel was, zaten ze al zo goed als op onze cap. Ik moest dus eerst de heuvel opkuisen alvorens terug te kunnen gaan.

We bleven nog met 3 tanks over en het vijandelijk team heeft met zijn allen op mij zitten schieten toen ik terug ging naar de cap. Beste verlies potje ooit (naast die twee verliespotjes om vijanden in de fik te steken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
WTF?
Ondertussen al maar 57 leden meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Frunz schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:10:
[...]

Ik en mijn O-I tank vindt dat altijd wel leuk. Nog leuker is om een ander tankje vooruit te duwen en zo te gebruiken om te 'spotten' >:) .

Ja, het hoort niet, alleen die O-I nodigt met zijn 100t gewicht en 1000pk motor zo enorm uit tot misbruik te maken van een kleine tier 3 die ergens afk staat te wezen. Is die tomaat met 28WN8 gemiddeld (letterlijk afk zijn geeft me 147 WN8, hoe krijgen die mensen hun score zo laag??) en 37% winrate overall ook nog eens ergens goed voor.
Echt, dat beest maakt gewoon een eikel van je soms. Heerlijk.

Iets serieuzer, met de zwakke zijkant van die heavies vraagt het gewoon om altijd achter/naast iemand te staan. Je camo factor, equivalent aan een zwarte kat in een witte ruimte is dan helaas iets waar anderen dan nadeel aan hebben. Voordeel is dat je O-I wel een extra skill slot op de commander beschikbaar krijgt, want aan sixth sense heb je toch praktisch niets.

[ Voor 24% gewijzigd door Xanaroth op 16-11-2015 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Xanaroth schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:00:
[...]
Iets serieuzer, met de zwakke zijkant van die heavies vraagt het gewoon om altijd achter/naast iemand te staan. Je camo factor, equivalent aan een zwarte kat in een witte ruimte is dan helaas iets waar anderen dan nadeel aan hebben. Voordeel is dat je O-I wel een extra skill slot op de commander beschikbaar krijgt, want aan sixth sense heb je toch praktisch niets.
Die sixth sense is nog steeds handig. Je weet nl. wel dat iedereen je ziet, maar die sixth sense geeft dan wel aan dat er ook daadwerkelijk iemand in de buurt zit :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
redwing schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:10:
[...]

Die sixth sense is nog steeds handig. Je weet nl. wel dat iedereen je ziet, maar die sixth sense geeft dan wel aan dat er ook daadwerkelijk iemand in de buurt zit :)
Dat is een beetje mijn punt dus. Zolang iemand je ziet, krijgt de sixth sense nooit zn 'reset' om opnieuw af te gaan. Als iedereen je met gemak ziet, moet je ergens achter gaan verschuilen van rotsen/gebouwen om uit het zicht te raken. Met het formaat van een O-I, is het een serieus zware opgave iets te vinden wat groot genoeg is daarvoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

What happened?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Afbeeldingslocatie: http://kelpfire.com/wp-content/uploads/2015/10/great_white_shark_image_wallpaper_hd_6.jpg

This happend... R.I.P. Seals... :'(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Scheisse GJ, je weet dat we daar niet tegen kunnen. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Xanaroth schreef op maandag 16 november 2015 @ 15:30:
[...]
Dat is een beetje mijn punt dus. Zolang iemand je ziet, krijgt de sixth sense nooit zn 'reset' om opnieuw af te gaan. Als iedereen je met gemak ziet, moet je ergens achter gaan verschuilen van rotsen/gebouwen om uit het zicht te raken. Met het formaat van een O-I, is het een serieus zware opgave iets te vinden wat groot genoeg is daarvoor ;)
Ik moet toch zeggen dat me dat vaak genoeg lukt. Aan de tikjes op je pantser hoor je wel waarvandaan iemand schiet en na een paar schoten ben je de meeste vijanden om je heen wel kwijt.

Ik vraag me wel af wanneer ze deze bak gaan nerfen, kan me niet voorstellen dat ze hem zo laten want het is wel een heel makkelijke tank zo :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op maandag 16 november 2015 @ 16:23:
[...]

Ik moet toch zeggen dat me dat vaak genoeg lukt. Aan de tikjes op je pantser hoor je wel waarvandaan iemand schiet en na een paar schoten ben je de meeste vijanden om je heen wel kwijt.

Ik vraag me wel af wanneer ze deze bak gaan nerfen, kan me niet voorstellen dat ze hem zo laten want het is wel een heel makkelijke tank zo :)
Ja het slaat inderdaad helemaal nergens op. Vandaag nog weer, zie je zo'n enemy JgPz IV met z'n volle 600 aan HP. En ineens -600, jawel ge-oneshot door een O-I. Vooral meerdere O-I's in een team zorgen ervoor dat de tegenstander eigenlijk niet meer het hoekje om durft te rijden. Er is er namelijk altijd wel een klaar om te schieten.
Pagina: 1 ... 21 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift