[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.924 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:38:
11 november, remembrance day. Gezien de speciaals vorige jaren verwacht ik weer kortingen op tanks, dus save those credits up!
Aan wat voor actie moet ik hierbij denken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:06:
[...]
Aan wat voor actie moet ik hierbij denken dan?
"kortingen op tanks", als ik WG EU's gedachte kon lezen had ik wel meer geschreven.
Google WOT remembrance 2013 & 2014 voor achtergrond info. Als ik de trend doortrek is er geen korting though, maar wel een keer 7x xp. Dus daarom verwacht ik dat er wel "kortingen op tanks" is maar wat, geen idee.

Edit: User weet het als het goed is al wel, maar die mag niets zeggen 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Titus op 08-11-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:58
(jarig!)
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de FV4202 en wat er gaat gebeuren met die tier 8 premium tank die dat ging worden ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwing schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:00:
Is er eigenlijk al wat meer bekend over de FV4202 en wat er gaat gebeuren met die tier 8 premium tank die dat ging worden ?
Volgens mij heet die straks de Centurion Action X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:03:
[...]
Volgens mij heet die straks de Centurion Action X.
Yup, maar het blijft iedere keer de vraag of je hem unlocked moet hebben of echt in je garage en wat voor soort missie het gaat worden. Ik ben voor de zekerheid nu aan het sparen om hem te kopen maar ben toch benieuwd of er al nieuwe geruchten zijn :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XBladee
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-07-2020
redwing schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:08:
[...]

Yup, maar het blijft iedere keer de vraag of je hem unlocked moet hebben of echt in je garage en wat voor soort missie het gaat worden. Ik ben voor de zekerheid nu aan het sparen om hem te kopen maar ben toch benieuwd of er al nieuwe geruchten zijn :)
http://ritastatusreport.b...argaming-eu-08112015.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Thanks, zo'n uitspraak zocht ik. Tot nu toe kwam ik alleen vage verhalen tegen :) Maar conclusie is dus dat ik hem maar beter kan gaan kopen zodra ik de credits heb.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
redwing schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:19:
[...]

Thanks, zo'n uitspraak zocht ik. Tot nu toe kwam ik alleen vage verhalen tegen :) Maar conclusie is dus dat ik hem maar beter kan gaan kopen zodra ik de credits heb.
Niet zeuren, gewoon kopen. Die FV4202 is niet echt een goede tank, maar die Action X wordt wel echt een mooi tankje!

Als je het goed leest lijkt het er op dat je de FV niet hoeft te hebben, zolang je in januari maar de Action X in je garage hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
iTitus schreef op zondag 08 november 2015 @ 20:27:
[...]
Niet zeuren, gewoon kopen. Die FV4202 is niet echt een goede tank, maar die Action X wordt wel echt een mooi tankje!
Die wil ik ook uiteindelijk hebben, alleen ik heb nog wat andere tankjes op de planning staan die ik liever nog voor januari al zou willen kopen. Maar gezien bovenstaand verhaal ga ik gewoon eerst voor de FV en dan zie ik wel wanneer de rest volgt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier met een AMX CDC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:48

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Crap, heb zaterdag de garage aanbieding gemist. Iemand een idee of het nog een keer voor zal komen binnen redelijke termijn?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
Gwatholthar schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:07:
Crap, heb zaterdag de garage aanbieding gemist. Iemand een idee of het nog een keer voor zal komen binnen redelijke termijn?
Hoe bedoel je garage aanbieding??? heb ik ook wat gemist? Stond nergens vermeld?
Ik ben inderdaad ook al een half jaar aan het wachten hierop.

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Rusky schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:19:
[...]

Hoe bedoel je garage aanbieding??? heb ik ook wat gemist? Stond nergens vermeld?
Ik ben inderdaad ook al een half jaar aan het wachten hierop.
Mijn maatje had ze zaterdag voor 150g gekocht :/

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gwatholthar schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:30:
[...]

Mijn maatje had ze zaterdag voor 150g gekocht :/
Lijkt me sterk, ik heb niets voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:35:
[...]

Lijkt me sterk, ik heb niets voorbij zien komen.
ik heb het zelf gezien dat ze voor 150 gold waren. alleen had niet de gelegenheid in te loggen. S avond na james bond nog even ingelogd. maar was na 00 uur. dus zal wel dag actie geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Gisteren paar uurtjes gespeeld.
Maar het wilde echt niet.
Leek wel of mijn T29-crew zat te slapen. Schoten gingen allemaal mis, veel bounces op plekken die normaal nooit bouncen. Begon bijna te twijfelen of WG stiekem de T29 generfed had..! :(

Andere potjes gingen voor mij persoonlijk wel ok. Maar faalde het team echt verschrikkelijk.
Gelukkig nog wel kunnen afsluiten met 55% winst ofzo. WN8 ook wel ok.
Maar had het gevoel dat er vaak meer in zat... :-(

Komende week maar weer eens proberen, misschien heeft de T29 crew een vakantie nodig. ;)
(Ik in ieder geval wel, is het al kerst?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Gister ook even gespeeld. Ging best okay, afgezien van de survival-rate. 2 potjes van de 11 overleefd, grom. Weer een paar potjes in de Panther moeten spelen voordat ik daar de triple in had, die winrate blijft zakken. :') Nog 10k, dan is dat drama ook weer voorbij. Ondanks dat ik er best goeie potten in kan hebben, mag ik er gewoon niet in winnen. Heel apart. Begin hetzelfde probleem nu te krijgen met de Hellcat, maar daar heb ik pas krap 30 potten in gespeeld, dus dat trekt wellicht nog wel recht. :)

De IS speel ik inmiddels al een tijdje met de 100mm, wat een verbetering t.ov. de 122mm zeg. Ik kan nu dingen raken. En ik doe wellicht wat minder damage per schot, maar ik merk wel dat men er niet op rekent dat ze na ca. 7 seconden weer een shell in hun donder krijgen ipv na 12 seconden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
:( De invloed van de weekend missie was gister goed te merken. Een paar potjes dat het lekker ging en je nog 1 kill moet wordt de 3e kill gestolen terwijl je ze op 1 schot na dus wegschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O_A_B schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:12:
:( De invloed van de weekend missie was gister goed te merken. Een paar potjes dat het lekker ging en je nog 1 kill moet wordt de 3e kill gestolen terwijl je ze op 1 schot na dus wegschiet.
Ja daar ben ik ook wel achter gekomen inderdaad. Ben zelf wel zo netjes geweest (nadat ik die missie zelf al had gehaald) om kills te laten voor anderen zodat zij die missie ook konden halen. 8)

Iemand nog suggesties waar ik die vrouwelijke crew members in moet gooien? Zat zelf te denken aan de Cromwell en dan voor Sixth Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
lol, ik dacht net mijn ram missie te hebben gehaald door in mijn FCM 50t een Bert arty te rammen. Blijkt achteraf dat ik hem niet gehaald heb. Wait, whut? Had hij nog 10 dmg over en blijkbaar ben ik meer HP verloren dan hij met die ram en laat dat nou net een primary condition zijn 8)7 Had hij 100 dmg nog gehad dan had ik ws wel de missie gehaald, kan me niet voorstellen dat je met een FCM meer HP verliest tegen een T6 arty..

edit: De Bert weegt 20t en mijn FCM 54t. Bizar dat hij überhaupt nog dmg op mij doet met een ram tbfh :F

[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 09-11-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40
tjonge jonge... tijd om te stoppen vandaag. 10 games 10 loss. met wn8 van 1600 avg. gaat hem niet worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Mr_Size schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:22:
lol, ik dacht net mijn ram missie te hebben gehaald door in mijn FCM 50t een Bert arty te rammen. Blijkt achteraf dat ik hem niet gehaald heb. Wait, whut? Had hij nog 10 dmg over en blijkbaar ben ik meer HP verloren dan hij met die ram en laat dat nou net een primary condition zijn 8)7 Had hij 100 dmg nog gehad dan had ik ws wel de missie gehaald, kan me niet voorstellen dat je met een FCM meer HP verliest tegen een T6 arty..

edit: De Bert weegt 20t en mijn FCM 54t. Bizar dat hij überhaupt nog dmg op mij doet met een ram tbfh :F
Het is natuurlijk een samenspel van gewicht en pantser, en de FCM staat nou niet heel erg bekend om z'n fantastische armor. Maar je hebt gelijk dat je de missie waarschijnlijk wel gehaald had als de FV meer health had gehad (voor die missie met m'n E75 een Borsig geramt, downhill, zeg maar dag tegen je 1100 HP >:) )

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:47

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

grand admiral Mause schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:40:
tjonge jonge... tijd om te stoppen vandaag. 10 games 10 loss. met wn8 van 1600 avg. gaat hem niet worden....
Mijn eerste 10 potjes in de Object 140 had ik 8 gewonnen, soms kan het idd raar gaan.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:16
nul acties of missies vandaag? Naja, dan rekenen we maar op morgen he... 11nov..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Mr_Size schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:22:

Volgens mij maakt het HP niet uit, als je een low health target ramt raak je vaak meer kwijt doordat het lijkt alsof hij rekent dat beide full health zijn, vandaar dat jij ook meer ram damage pakt. Daarnaast heb je natuurlijk ook je snelheid en dergelijke erbij wat zorgt voor meer ramdamage.

Ik had eergisteren ook zoiets vaags stond een Leo pta met 26 hp stil, ik ram hem met 15 km/h voor 2 damage in een E4. Daarna rijd ik naar achteren en weer voren doe ik 24 ram damage. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iTitus schreef op zondag 08 november 2015 @ 15:35:
[...]

"kortingen op tanks", als ik WG EU's gedachte kon lezen had ik wel meer geschreven.
Google WOT remembrance 2013 & 2014 voor achtergrond info. Als ik de trend doortrek is er geen korting though, maar wel een keer 7x xp. Dus daarom verwacht ik dat er wel "kortingen op tanks" is maar wat, geen idee.

Edit: User weet het als het goed is al wel, maar die mag niets zeggen 8)
De Specials zijn bekend.

http://worldoftanks.eu/en...ecial-armistice-day-2015/

Edit: Regulerkil was me net voor :o

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Nice! Even vol aan de bak deze week..! Hopelijk kan ik genoeg tijd vrijmaken om het voor elkaar te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Mwuhahah }) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer die ene missie gaat hem echt niet worden. Heb slechts één Tier 8 tank en die is ook nog niet eens fully upgraded (JPII).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:05:
Jammer die ene missie gaat hem echt niet worden. Heb slechts één Tier 8 tank en die is ook nog niet eens fully upgraded (JPII).
Hier hetzelfde.. en kan zatedag en zondag niet spelen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Wat een bagger special...

- x5 zorgt weer voor een shitload aan bots en mensen die alleen maar die ene x5 willen...
- Discount op premium tanks hoef ik momenteel niet...
- 50% discount op consumables is wel nice, maar ik heb nog een shitload aan consumables staan van de laatste discount die niet zo lang geleden was...

En dan die 2 missies... 100k en 125k XP (of 125k totaal?) voor die beloning... lmfao. Daar ga ik niet eens aan beginnen.

En dan... 100k XP grinden voor deze beloning?
10 x Automatic Fire Extinguisher
10 x Large First Aid Kit
1 x Camouflage Net

Waarde 500.000 credits, als er geen discount is... waarde tijdens de special is slechts 300.000 credits. Dan doe ik wel een paar potjes met mijn Type 59 ofzo en dan heb ik zelfs nog meer credits binnengeharkt...
En dan die garage slot (300 goud) + 250 goud, poeh poeh! 25.000 xp (mag ik toch hopen...) grinden voor iets wat net 2,50 euro kost ofzo...

Veel plezier ermee, ik ga er geen moeite voor doen, als ik überhaupt al ga spelen...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
wsLy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:05:
Wat een bagger special...

- x5 zorgt weer voor een shitload aan bots en mensen die alleen maar die ene x5 willen...
- Discount op premium tanks hoef ik momenteel niet...
- 50% discount op consumables is wel nice, maar ik heb nog een shitload aan consumables staan van de laatste discount die niet zo lang geleden was...

En dan die 2 missies... 100k en 125k XP (of 125k totaal?) voor die beloning... lmfao. Daar ga ik niet eens aan beginnen.

En dan... 100k XP grinden voor deze beloning?
10 x Automatic Fire Extinguisher
10 x Large First Aid Kit
1 x Camouflage Net

Waarde 500.000 credits, als er geen discount is... waarde tijdens de special is slechts 300.000 credits. Dan doe ik wel een paar potjes met mijn Type 59 ofzo en dan heb ik zelfs nog meer credits binnengeharkt...
En dan die garage slot (300 goud) + 250 goud, poeh poeh! 25.000 xp (mag ik toch hopen...) grinden voor iets wat net 2,50 euro kost ofzo...

Veel plezier ermee, ik ga er geen moeite voor doen, als ik überhaupt al ga spelen...
Yup, super zuur, ik hoopte op korting op normale tanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Allejezus RNG...

Ik rijd in mijn Leo PTA met de 105mm gun. Ik flank een IS3 en weet 2 keer achter elkaar op de zijkant te bouncen op ongeveer 50m afstand.
Op 250 zie ik een Waffentrager Pz4 staan. Ik aim, schiet en... bounce op de zijkant!
Dan maar doorrijden tot de base. Twee arties op 100 meter! Ik aim, schiet en... critical hit op het frontpantser van een G.W. Panther.
2 seconden later wordt ik door die andere arty voor 1500HP ge oneshot.

De tranen staan werkelijk waar in mijn ogen. WTF is dit?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 20:07:

De tranen staan werkelijk waar in mijn ogen. WTF is dit?!
RNG.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag 11 battles gespeeld en weer een stijgende lijn gezien in WN8 en winratio, hopelijk kan dit weer doorgetrokken worden... de afgelopen weken was het gewoon bagger en wilde niks lukken... winratio ging omlaag en met WN8 kwam ik vaak niet eens boven mijn overall uit...

Vandaag een WN8 van ~4500 en 81% winratio.

Tot nu toe bevalt de Comet best wel goed, maar je moet wel veel APCR ermee schieten... 148mm pen is toch te weinig voor de meeste tier 8's en 9's die je tegenkomt...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/daM1lUf.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Damn, gisteravond echt een paar monsterpotjes gehad!
Stond mooi hulldown met mijn T29 -> Steel wall :)
Kon veel pennen, helaas geen kills. (Die waren net voor de andere teamgenoten)

Toen we 1 flank gewonnen hadden konden we doorstormen. Waarbij de andere flank ook goed standhield.
Na nog wat dmg gedaan te hebben op een andere tank had ik nog zo'n 25/30% health over.

Laatste tank die over was, was een T29 met 900hp over (1 arty hit gehad). Ik dacht YOLO! en ik ging er vol opaf. "What could go wrong? :)"

Hij lost zijn eerste schot, bounced op mijn koepel XD
Ik 1 schot op zijn hull. BAM ammorack. Tot ziens! 1 schot 900hp weg. Trolololol!
Uiteindelijk daardoor ~3100 dmg gedaan. Met dus een steel wall en een medaille waar je minimaal door 6 tanks geraakt moet zijn/geraakt zijn. (confederate?)
Daarnaast nog de medailles die je bij een pakje boter krijgt.

Helaas was dit niet genoeg voor een Ace, wederom een first class. (waarschijnlijk had ik wat kills nodig)
Die Ace ligt echt ziek hoog voor de T29! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik denk dat ze voor de Armistice day de Duitse RNG hebben aangepast....

..zojuist WEER een bounce op een arty met de Leo PTA :(

FML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:54

_Z3

mkliko schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:33:
Helaas was dit niet genoeg voor een Ace, wederom een first class. (waarschijnlijk had ik wat kills nodig)
Die Ace ligt echt ziek hoog voor de T29! :(
3rd mark voor de t67 is net zoiets, ik zat altijd rond 92 / 93%, zondagavond een paar potjes die echt lekker gingen, wilde eigenlijk stoppen maar RNG zat mee dus maar even doorgegaan, na 4-5 potjes met damage rond de 2k de 3rd mark gehaald. Mn eerste... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik had van de eerste battle ook een screenshot gemaakt, maar door OneDrive sloeg WoT die niet direct op in de WOT folder.

Dit. Twee potten achter elkaar. Gewoon rijdend ge oneshot worden door arty. En nee, ik camp niet met de PTA:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kn5ZZpS7qjFA04ZRyS7EBSg6/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Edmin op 11-11-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hmm, nieuwe tier 5 Amerikaanse medium premium tank in de shop, de M4 Improved.
92mm pen met normale AP en 127mm pen met premium. Zou dat ding preferential matchmaking hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Maar wel tier II en III! Pz.Kpfw. II Ausf. J / FCM 36 Pak 40 ftw :)
Gaius schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:08:

92mm pen met normale AP en 127mm pen met premium. Zou dat ding preferential matchmaking hebben?
Lijkt met niet als ze al tijden aangeven daar vanaf te willen.

Twee bundels. Waarvan https://eu.wargaming.net/shop/wot/?item=1587 niet eens zo slecht is voor de puristen (lees: geen shitload aan gold) en https://eu.wargaming.net/shop/wot/?item=1588

[ Voor 55% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2015 10:14 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:01:
En nee, ik camp niet met de PTA:
Pls stahp camping!

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:08:
Hmm, nieuwe tier 5 Amerikaanse medium premium tank in de shop, de M4 Improved.
Denk het niet. Hij ziet er wel echt vet uit, maar die pen is zo laag vergeleken met de normale M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Er zijn veel premium tanks in de aanbieding! zit momenteel te twijfelen tussen de superpershing en de SU-122-44

iemand nog wat advies voor mij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regulerkil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:37:
Er zijn veel premium tanks in de aanbieding! zit momenteel te twijfelen tussen de superpershing en de SU-122-44

iemand nog wat advies voor mij ?
Wat voor tanks speel je normaal? En met welke tanks beleef je het meeste plezier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:47:
[...]

Wat voor tanks speel je normaal? En met welke tanks beleef je het meeste plezier?
Momenteel speel ik veel met de IS-3 (heb bijna IS-8 *O* )

daarnaast speel ik met de IS en de Hummel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Regulerkil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:49:
[...]

Momenteel speel ik veel met de IS-3 (heb bijna IS-8 *O* )

daarnaast speel ik met de IS en de Hummel
Maar wel ervaring met non-turret TD's? Heb veel goeds gehoord over die 122-44, die gun schijnt fantastisch te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:51:
[...]

Maar wel ervaring met non-turret TD's? Heb veel goeds gehoord over die 122-44, die gun schijnt fantastisch te zijn.
Ja ben oooit bezig geweest met de Duitse TD lijn, maar was gestopt na de hetzer! wat overig wel echt een lekkere TD is!

ik heb ook goeie verhalen gehoord over de 122-44 qua gun en mobility, maar de superpershing lijkt me ook wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Edmin schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:01:
Ik had van de eerste battle ook een screenshot gemaakt, maar door OneDrive sloeg WoT die niet direct op in de WOT folder.

Dit. Twee potten achter elkaar. Gewoon rijdend ge oneshot worden door arty. En nee, ik camp niet met de PTA:
[afbeelding]
Afgaande op de foto kan ik drie dingen bedenken, je tank staat al een tijdje dood te wezen en je bent gekilled tijdens de brawl op de hill. Je bent aan het snipen van af de hill werd ineens gespot en reed iets achteruit en arty raakt je in de zij/achterkant en je bent dood. Of je wilde een tank schieten die de hill op reed via het midden en werd daardoor gezien.

Als situatie 1 of 3 geweest is kan ik me voorstellen dat je geraakt wordt door arty, je staat midden op de hill zonder enige dekking met heel veel ruimte te overbruggen voordat je arty safe bent.

Als situatie 2 zich heeft voorgedaan en je was al eerder een keer gespot geweest was de kans aanwezig dat arty op je aimed, en weet je dat ze waarschijnlijk een scout in mid hebben. Om dan weer te peeken in het midden van de hill is niet slim. Mocht het de eerste keer zijn is het harde pech dat je bent geraakt.

Aangezien ik vaak arty focus numero uno ben, speel ik me games met arty altijd met rule 1 altijd arty safe. Dit betekent altijd een heuvel of rots in de buurt hebben om achter dekking te zoeken als je in het open staat en het liefst altijd hard cover huggen.

Gisteren 2 games aggresive gespeeld met T55-a omdat het nodig was om de game te winnen. Eerste op Artic region. Base werd aangevallen en ons team met T10 heavies stond letterlijk in hun base. Uiteindelijk in die slope uitgekomen onder de berg bij onze base, en daar 3 arty hits gekregen ( van de 3 arties ) cause purple most important. Game gewonnen doordat onze top tier heavies zo konden door stomen, en ik had de base al gecleard dus useless arty hits, 2 in ignore erbij :) andere game op live Oaks was ik kleine stad gegaan, uiteindelijk 50b en t62A geflanked die onze push tegen hielden ( daarvoor nog niet gespot geweest ) onze meds waren via de andere kant al zowat in hun base. Ik kom op kill beide tanks. BC58 en GWtiger schieten op mij.( arty ook altijd detrack ) Ik dood door aggresive play mijn team kan door en mijn meds killen arty die net op mij hadden geschoten. Cause purple more important dan meds die naast je neus staan.

Je bent zo gewend dat ook al is er maar 1 arty in de game je weet gewoon waar zon gastje op gaat schieten en je probeert hem dit zo lang mogelijk te denyen totdat het niet meer kan. En dan ben je overgeleverd aan de RNG goden of ze je raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er sterk over te denken om die AMX CDC aan te schaffen, iemand die dat ding heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:13:
Ik zit er sterk over te denken om die AMX CDC aan te schaffen, iemand die dat ding heeft?
Review door een clanmaat van mij:
https://www.reddit.com/r/.../comments/2wpm4g/amx_cdc/

[ Voor 6% gewijzigd door wsLy op 11-11-2015 11:34 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
jantje 2 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:58:
[...]
Je bent zo gewend dat ook al is er maar 1 arty in de game je weet gewoon waar zon gastje op gaat schieten en je probeert hem dit zo lang mogelijk te denyen totdat het niet meer kan. En dan ben je overgeleverd aan de RNG goden of ze je raken.
Ligt eraan of je een goede arty tegenstander hebt of niet.
Hoe meer een arty zich focussed, hoe minder goed ze al die mooie 1-shot opening voorbij laten gaan wanneer de mindere spelers in je eigen team af en toe een gaatje laten vallen.

Dus als ze niet blind op jou focussen, slopen ze je hele team om je heen - want dat zijn mindere spelers, waar arty juist hele makkelijk veel damage kan scoren. Daardoor betekend een dooie purple vaak een win, want die heeft minuten lang meerdere tanks bezig gehouden terwijl de rest van je team ze ongestoord kan slopen.

Je moet pas bang zijn, wanneer arty NIET op je schiet. Dan sta je ineens alleen en geflanked van meerdere kanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:13:
Aangezien ik nog wat goud heb staan zat ik er ook aan te denken om 1 of 2 premium tankjes te kopen. Ik heb nu de IS-6, ISU-130 en de T-34 als tier 8 premiums dus ik zat nu te denken aan een wat snellere tank. Naar mijn idee is de CDC 1 van de irritantere premiums die je tegenover je kunt hebben dus ik denk haast dat ik die ga kopen. Mocht er nog iemand andere ideeen hebben voor een leuke tier 8 premium tank hoor ik dat graag :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
_Z3 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:58:
[...]

3rd mark voor de t67 is net zoiets, ik zat altijd rond 92 / 93%, zondagavond een paar potjes die echt lekker gingen, wilde eigenlijk stoppen maar RNG zat mee dus maar even doorgegaan, na 4-5 potjes met damage rond de 2k de 3rd mark gehaald. Mn eerste... :P
Ik zit ook nog te beunen voor mn tweede mark op de T29.
Maar blijf hangen op de (zo even uit mijn hoofd) 78%... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
redwing schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:49:
[...]

Aangezien ik nog wat goud heb staan zat ik er ook aan te denken om 1 of 2 premium tankjes te kopen. Ik heb nu de IS-6, ISU-130 en de T-34 als tier 8 premiums dus ik zat nu te denken aan een wat snellere tank. Naar mijn idee is de CDC 1 van de irritantere premiums die je tegenover je kunt hebben dus ik denk haast dat ik die ga kopen. Mocht er nog iemand andere ideeen hebben voor een leuke tier 8 premium tank hoor ik dat graag :)
Een maat van mij heeft hem en die is er erg over te spreken!
Hij is wel van papier. Maar hij is erg mobiel, trekt erg snel op. Is aardig snel achteruit en heeft een goede gun erop zitten. Dus je kan er flink wat mee uithalen.
Betere armor en wat compacter en je hebt echt de ideale tank. Maar goed, iedere tank heeft natuurlijk zijn voor en nadelen. ;)

Hij heeft er in ieder geval erg veel schik mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Xanaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:32:
[...]

Ligt eraan of je een goede arty tegenstander hebt of niet.
Hoe meer een arty zich focussed, hoe minder goed ze al die mooie 1-shot opening voorbij laten gaan wanneer de mindere spelers in je eigen team af en toe een gaatje laten vallen.

Dus als ze niet blind op jou focussen, slopen ze je hele team om je heen - want dat zijn mindere spelers, waar arty juist hele makkelijk veel damage kan scoren. Daardoor betekend een dooie purple vaak een win, want die heeft minuten lang meerdere tanks bezig gehouden terwijl de rest van je team ze ongestoord kan slopen.

Je moet pas bang zijn, wanneer arty NIET op je schiet. Dan sta je ineens alleen en geflanked van meerdere kanten.
Als er geen arty is kan ik tenminste lekker aggresive spelen en overal naar toe zonder te hoeven nadenken hoe groot de kans is dat iemand me raakt en 30-50% van me hp sloopt. Het is ook wel toevallig dat alle high damage en kills games altijd games zijn zonder arty ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:49:
[...]

Zou ik eerder voor 50T gaan door de premium MM is een stuk leuker, daarnaast heb je nog iets van armor waardoor je niet alijd geraped wordt door HE en T7/8 scouts. CDC met die loan pas geleden gespeeld maar ik vind 50t prettiger en relaxer spelen. ( nooit frustatie over T10. je kan altijd influence hebben door T8 en T9 MM is eigenlijk al een instant selling point )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Tof filmpje weer! Is er een reden dat je voor die CDC niet schakelde naar HE?

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
ElPaco schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:43:
[...]

Tof filmpje weer! Is er een reden dat je voor die CDC niet schakelde naar HE?
Thanks!

Ja, HE is erg onbetrouwbaar. Meestal doe je een critical hit en ~50 dmg ofzo. Ik gebruik HE eigenlijk alleen voor noodzakelijke decaps en voor de WT tanks en dan meestal ook nog op de hogere tier tanks. De lagere tiers hebben gewoon te weinig HE pen. De Centurion heeft bijv. maar 42 HE pen. In de meeste gevallen zul je dan op een CDC een crit doen, tenzij je een erg goede hoek hebt op zijn zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
De leukste potjes komen bij mij altijd onverwachts (beginnen meestal prut maar spannend aan het einde), dit keer met mijn Dicker Max (Tier VI premium) die ik heb gewonnen bij een event:

1e potje van de dag 5x XP (8077 XP), 8 kills (Radley-Walter), 3486 damage (paar keer gemist), TD-13 Tank Hunters missie binnen, High Caliber/Top Gun en wederom een Fadin's medal ! (mijn 2e) :9

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/1e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v688/fotosoep/2e.jpg

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb de SU122-44: sneller rof en een goede pen en dmg output. Snel verplaatsbaar. No brainer!

Ik heb ook de Super Pershing, mijn eerste Premium. Er is veel haat over. Mogelijk omdat het voor een medium erg traag is (25-35) en mensen die weten hoe het te raken makkelijk pennen. Hull down top tier tegen noobs: success guaranteed!

Ik zou de voorkeur geven aan de SU.

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:48
Mr_Size schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:49:
[...]

Thanks!

Ja, HE is erg onbetrouwbaar. Meestal doe je een critical hit en ~50 dmg ofzo. Ik gebruik HE eigenlijk alleen voor noodzakelijke decaps en voor de WT tanks en dan meestal ook nog op de hogere tier tanks. De lagere tiers hebben gewoon te weinig HE pen. De Centurion heeft bijv. maar 42 HE pen. In de meeste gevallen zul je dan op een CDC een crit doen, tenzij je een erg goede hoek hebt op zijn zijkant.
Duidelijk. Op de zijkant van de turret zit volgens mij maar 20mm armor, dus daar zou je het nog kunnen wagen, maar zeker als bottom tier snap ik dat je in dit geval gewoon AP bleef schieten.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
jantje 2 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:33:
[...]

Als er geen arty is kan ik tenminste lekker aggresive spelen en overal naar toe zonder te hoeven nadenken hoe groot de kans is dat iemand me raakt en 30-50% van me hp sloopt. Het is ook wel toevallig dat alle high damage en kills games altijd games zijn zonder arty ^^
Ik zie het verschil niet, tussen een speler in een tank die een flank beinvloed en damage/kills pakt... of een speler in een tank die een flank beinvloed en damage/kills pakt.

Dus ligt het aan mij, of is waarom jij tegen die arty's bent niet exact hetzelfde spel wat jij speelt zonder arty? 1 persoon die heel het spel beinvloed? >:)
Ik denk zelfs dat de meeste tegenstanders liever een arty op zich heeft schieten dan jou. Arty missen tenminste en kun je relatief betrouwbaar voor verstoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Xanaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:31:
[...]

Ik zie het verschil niet, tussen een speler in een tank die een flank beinvloed en damage/kills pakt... of een speler in een tank die een flank beinvloed en damage/kills pakt.

Dus ligt het aan mij, of is waarom jij tegen die arty's bent niet exact hetzelfde spel wat jij speelt zonder arty? 1 persoon die heel het spel beinvloed? >:)
Ik denk zelfs dat de meeste tegenstanders liever een arty op zich heeft schieten dan jou. Arty missen tenminste en kun je relatief betrouwbaar voor verstoppen.
Maar in een tank heb je niet de krachten om in 1 seconde van de ene naar de andere kant van de map te vliegen en daar te kiezen wil je wilt schieten. Daarnaast kunnen de meeste tanks niet in 1x 50% hp van een target afschieten en helemaal niet zonder mikken. Daarnaast hoeft een arty niet na te denken over zijn angle en hoeft vaak geen eens te bewegen. Een tank dient na te denken of zijn positie en de vijandelijke positie inkomend en uitgaand vuur en het aantal tanks tegenover hem.

Het schieten in WoT is grotendeels afhankelijk van RNG( je hebt alleen maar -25% RNG. + 25% RNG bestaat niet ervan uitgaande dat 100% accuacry 0% RNG is. juist alles daarom heen is veelal te beïnvloeden door de playerskill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:18:
Ik heb de SU122-44: sneller rof en een goede pen en dmg output. Snel verplaatsbaar. No brainer!

Ik heb ook de Super Pershing, mijn eerste Premium. Er is veel haat over. Mogelijk omdat het voor een medium erg traag is (25-35) en mensen die weten hoe het te raken makkelijk pennen. Hull down top tier tegen noobs: success guaranteed!

Ik zou de voorkeur geven aan de SU.
Dank! ik denk dat ik voor de SU-122-44 ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

jantje 2 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:39:
[...]

Maar in een tank heb je niet de krachten om in 1 seconde van de ene naar de andere kant van de map te vliegen en daar te kiezen wil je wilt schieten. Daarnaast kunnen de meeste tanks niet in 1x 50% hp van een target afschieten en helemaal niet zonder mikken. Daarnaast hoeft een arty niet na te denken over zijn angle en hoeft vaak geen eens te bewegen. Een tank dient na te denken of zijn positie en de vijandelijke positie inkomend en uitgaand vuur en het aantal tanks tegenover hem.
Turret draaien met een arty? Aimcircle van een planeet. Aimen? 6 of meer seconden wachten tot hij fully aimed is anders gegarandeerd mis. Zelfs al is de aimcircle op zijn kleinst, dan nog is de kans op een mis vrij groot. Dan moet er nog rekening gehouden worden met de shell traveltime en opstakels in het vliegpad waardoor schoten soms niet kunnen. Zeker in een citymap. Ten slotte een reload van 30s of meer in de meeste gevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
jantje 2 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:39:
[...]

Het schieten in WoT is grotendeels afhankelijk van RNG( je hebt alleen maar -25% RNG. + 25% RNG bestaat niet ervan uitgaande dat 100% accuacry 0% RNG is. juist alles daarom heen is veelal te beïnvloeden door de playerskill.
Probeer jij maar eens arty te spelen, lijkt erop dat je dat al heel lang niet meer hebt gedaan.

Je kunt op hogere tiers 1x schieten per minuut. Ja, arty kan veel damage doen, of 0. Jij kunt waarschijnlijk 5-6x schieten in dezelfde tijd. Alpha damage is misschien minder voor jou, maar de betrouwbaarheid is vele malen hoger.

Als je je tank ook moet bewegen duurt het richten en wachten op de aimcircle duurt het zo 10-11 seconde, betekend dat iemand je target herhaaldelijk moet blijven spotten en zo lief moet zijn je target niet al vernietigd te hebben.
Dan is er nog een 2-4 seconde tot je shell hit, dus je moet heel goed voorspellen waar je target zich gaat bevinden in plaats van lukraak schieten. Er is niet voor niets een arty missie die simpelweg is 'hit a moving vehicle', of een arty medal voor als je iets dood ramt. Dat zijn namelijk al enorme uitdagingen.

Verder moet arty non-stop bewegen en nadenken. Welke flank wilmoet ik helpen, De kant waar het 2v3 is om er 3v3 van te maken of de kant die 6v4 is, zodat ze snel de andere flank van 2v3 kunnen supporten danwel base kunnen aanvallen? En waar zijn daar de safespots, waar moet ik dan staan om toch nuttig te kunnen zijn, en kan ik dan nog wel snel alsnog de andere flank supporten als die instort?

[ Voor 8% gewijzigd door Xanaroth op 11-11-2015 14:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
jantje 2 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:35:
[...]
Zou ik eerder voor 50T gaan door de premium MM is een stuk leuker, daarnaast heb je nog iets van armor waardoor je niet alijd geraped wordt door HE en T7/8 scouts. CDC met die loan pas geleden gespeeld maar ik vind 50t prettiger en relaxer spelen. ( nooit frustatie over T10. je kan altijd influence hebben door T8 en T9 MM is eigenlijk al een instant selling point )
Ik zal vanavond eens kijken. Ik vond van beide de specs nl. erg leuk waarbij de 50t iets meer kan hebben maar de CDC weer wat sneller is.
PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:46:
[...]

Turret draaien met een arty? Aimcircle van een planeet. Aimen? 6 of meer seconden wachten tot hij fully aimed is anders gegarandeerd mis. Zelfs al is de aimcircle op zijn kleinst, dan nog is de kans op een mis vrij groot. Dan moet er nog rekening gehouden worden met de shell traveltime en opstakels in het vliegpad waardoor schoten soms niet kunnen. Zeker in een citymap. Ten slotte een reload van 30s of meer in de meeste gevallen.
Punt is ook niet dat arty zo unbalanced is. Punt is vooral dat een arty over de hele map kan schieten zonder dat je iets terug kan doen. De enige optie om arty te ontwijken is door arty-safe te blijven staan en daarmaa de helft van de map niet te gebruiken. Wat je dan dus krijgt is dat arty ervoor zorgt dat je minder flexibel kunt spelen en het spel daarmee minder dynamisch wordt. Even iemand flanken kun je b.v. vaak al vergeten omdat je dan in arty-gebied terecht komt.

Kort gezegd, arty bepaalt niet het spel doordat ze zoveel tanks raken, maar alleen al door aanwezig te zijn en de potentie die ze hebben als ze een keer raak schieten.

[ Voor 4% gewijzigd door redwing op 11-11-2015 14:55 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

redwing schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:53:
[...]

Punt is ook niet dat arty zo unbalanced is. Punt is vooral dat een arty over de hele map kan schieten zonder dat je iets terug kan doen. De enige optie om arty te ontwijken is door arty-safe te blijven staan en daarna de helft van de map niet te gebruiken. Wat je dan dus krijgt is dat arty ervoor zorgt dat je minder flexibel kunt spelen en het spel daarmee minder dynamisch wordt. Even iemand flanken kun je b.v. vaak al vergeten omdat je dan in arty-gebied terecht komt.
Als alleen de "postieve" punten van arty wordt belicht, moet er ook een counterantwoord komen. Aan eenzijdige verslaglegging om een eigen punt kracht bij te zetten, hebben we niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
Punt is ook niet dat arty zo unbalanced is. Punt is vooral dat een arty over de hele map kan schieten zonder dat je iets terug kan doen. De enige optie om arty te ontwijken is door arty-safe te blijven staan en daarmaa de helft van de map niet te gebruiken. Wat je dan dus krijgt is dat arty ervoor zorgt dat je minder flexibel kunt spelen en het spel daarmee minder dynamisch wordt. Even iemand flanken kun je b.v. vaak al vergeten omdat je dan in arty-gebied terecht komt.
Punt is ook niet dat unicums zo unbalanced is. Punt is vooral dat een unicum makkelijk meerdere tanks aankan zonder dat je iets terug kan doen. De enige optie om unicums te ontwijken is door safe de andere kant op te rijden, en daarna de helft van de map niet te betreden. Wat je dan dus krijgt is dat de unicum ervoor zorgt dat je minder flexibel kunt spelen en het spel daarmee minder dynamisch wordt.
Even iemand flanken kun je b.v. vaak al vergeten, omdat dan die unicum je te grazen neemt.

Moest even ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Xanaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:56:
[...]
Punt is ook niet dat unicums zo unbalanced is. Punt is vooral dat een unicum makkelijk meerdere tanks aankan zonder dat je iets terug kan doen. De enige optie om unicums te ontwijken is door safe de andere kant op te rijden, en daarna de helft van de map niet te betreden. Wat je dan dus krijgt is dat de unicum ervoor zorgt dat je minder flexibel kunt spelen en het spel daarmee minder dynamisch wordt.
Even iemand flanken kun je b.v. vaak al vergeten, omdat dan die unicum je te grazen neemt.

Moest even ;) ;)
Een unicum is ook niet unbalanced, hij speelt gewoon beter. Daarbij kun je gewoon terugschieten naar een unicum met een kans om hem te raken, iets wat me bij een arty aan de andere kant van de map nog nooit is gelukt. Een unicum kun je ook ontwijken door hem b.v. te gaan flanken (lukt ook niet met arty). Verder zorgt een unicum er ook niet voor dat ik de halve map niet kan gebruiken. Een unicum met een arty vergelijken slaat dan ook helemaal nergens op (maar dat wist je zelf oiok al ;) )
PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:56:
[...]
Als alleen de "postieve" punten van arty wordt belicht, moet er ook een counterantwoord komen. Aan eenzijdige verslaglegging om een eigen punt kracht bij te zetten, hebben we niets.
Klopt, alleen worden daar veelal argumenten bij gebruikt die de plank mis slaan. Als iemand arty als probleem ziet omdat ie het spel teveel beinvloed kun je wel zeggen dat arty vaak mis schiet, maar dat verandert er niets aan dat arty teveel invloed heeft. Het grote probleem is simpelweg dat arty je met 1 schot dood/kreupel kan maken en dat op de hele map. Daardoor moet je daar rekening mee houden en helaas is daarbij de enige mogelijkheid om arty-safe te gaan spelen en dus een groot gedeelte van de map niet te gebruiken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Xanaroth schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:56:
[...]

Moest even ;) ;)
Dit is natuurlijk onzin, mijn tank is niet beter dan jouw tank. Als een unicum tegen 4 spelers staat kan die nog zo goed zijn, hij legt het af. Een unicum heeft betere inzichten in zijn omgeving dan andere spelers en kan misschien iets beter beoordelen waar hij moet mikken om maximale dpm eruit te halen. Zoals ik aangaf is het schieten random, ik kan bijvoorbeeld goed hulldown staan, maar als een speler gewoon klikt en mijn mantle pent kan ik daar niets tegen doen. Wat jij aangeeft is meer een gebrek aan situational aweneress dan dat een unicum een "cheat" is. Als je allebei een T10 heavy speelt heb je gewoon een level playing field, waarbij degene achter de computer iets beter de situatie kan lezen dan de andere persoon.

Iets wat bij arty totaal niet het geval is, je kan arty niet zien je weet alleen globaal waar die staat, als je geraakt wordt kan je niet terugvechten en vaak ben je hierdoor meer dan je hp kwijt. De mechanics met arty zijn heel beperkt, ook al probeer je het heel mooi te maken meer is arty niet. Het is ook niet mogelijk om goed te presteren in arty. Een oranje speler zal op hetzelfde niveau arty spelen als een blauwe speler doordat de randomness op arty te onvoorspelbaar is.

edit: zoals redwing aangeeft is het schrikeffect van arty zo groot dat je veel dingen al niet meer durft, omdat als je geraakt wordt je game eigenlijk verziekt is. Als je door een unicum geraakt wordt is dit net zoals je door een andere tank wordt geraakt, je bent wat hp kwijt maar niet wereldschokkend. Naast de damage die je door arty kwijt ben kost het je ook bijna altijd je repair kit en ben je ook altijd tracked.

Ik speel zelf regelmatig een potje arty voor een triple en heb GW E100 in mijn garage ( worst T10 arty ever) en ben nu bezig met de SU14-2. Ik had van het weekend nog een game waarbij ik mijn 1ste drie schoten fully aimed perfect leaded heb en die raak ik netjes. Daarna nog 3 schoten erna hetzelfde verhaal die allemaal op de rand van de aim komen en geen damage daardoor. Daarnaast ben je ook afhankelijk van je team om op iemand te kunnen schieten en of je verdedigd wordt.

Dit is ook vaak de rede dat de betere spelers harder worden gestarft door arty dan de slechtere. De betere spelers zijn aggresive en proberen games te winnen waardoor ze vaker gespot worden, terwijl de bobs achterin hun bosje hangen en nooit opkomen. Tel daarbij XVM focus op en je weet waarom je altijd wordt gefocussed door arty.

Persoonlijk vind ik arty onwijs makkelijk om te spelen, omdat je bijna nergens rekening mee hoeft te houden alleen geluk. Het leaden is doodsimpel en de shell traveltime valt ook redelijk mee ( tenzij je echt op de randen schiet wordt het iets meer calculeren ) Maar leuk is het niet, doordat je zo afhankelijk ben van RNG. Ik vind arty vooral frusterend om te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door jantje 2 op 11-11-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:54

_Z3

Yeaaahhhh, de arty discussie is baaaackkk. Waar is dat gifje met die gozer die popcorn zit te eten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
_Z3 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:30:
Yeaaahhhh, de arty discussie is baaaackkk. Waar is dat gifje met die gozer die popcorn zit te eten??
http://replygif.net/t/popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Dit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die Hellcat is echt een verschrikkelijk ding zeg. Alleen maar snel in een rechte lijn, het ding draait voor geen meter. Die T67 is vele malen beter. Uit ongeduld maar free xp gebruikt om die 90mm te unlocken voor de Hellcat, maar dat levert nog geen wereldwonderen. Ondertussen crew al wel bijna op 100% maar de tank blijft me zwaar tegenvallen. Iemand die een TD weet die qua mobiliteit dichter bij de T67 in de buurt komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
nee nee nee, dit is de unicum is unbalanced discussie, dit is andere koek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Sorry hoor, als jij de Hellcat verschrikkelijk vindt, dan speel je hem verkeerd.
Ik als avg player haal nog altijd 53.68% winrate over 285 potjes.

[ Voor 29% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2015 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:37:
Sorry hoor, als jij de Hellcat verschrikkelijk vindt, dan speel je hem verkeerd.
Ik als avg player haal nog altijd 53.68% winrate over 285 potjes.
Dat zegt natuurlijk niets, met de T67 speel ik behoorlijk bovengemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:44:
[...]

Dat zegt natuurlijk niets, met de T67 speel ik behoorlijk bovengemiddeld.
Zijn het twee dezelfde tanks dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:45:
[...]

Zijn het twee dezelfde tanks dan?
Nee maar daar gaat het niet om. Meneer bracht het alsof elke speler het goed zou moeten doen in de Hellcat, en dat is dus absoluut niet waar. Het is maar net welke tank je ligt, mij ligt ie in ieder geval voor geen meter.

Iemand maakte me wijs dat die Hellcat een soort T67 was met dan die 90mm gun, in dat sprookje geloof ik dus niet meer. Daar ontbreekt het aan draaisnelheid en acceleratie voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:29
Ik ben ook geen paarse speler ofzo, maar beide tanks zijn aardig sterk voor mij.
T67; 203; 57.64%
M18 Hellcat; 384; 62.24%

Zijn wat andere tanks, maar als je ze door hebt zijn ze beide best monsters voor hun tier.
En als je al klaagt over de Hellcat, dan zou ik stoppen met die TD lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheBrut3 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:52:
Ik ben ook geen paarse speler ofzo, maar beide tanks zijn aardig sterk voor mij.
T67; 203; 57.64%
M18 Hellcat; 384; 62.24%

Zijn wat andere tanks, maar als je ze door hebt zijn ze beide best monsters voor hun tier.
En als je al klaagt over de Hellcat, dan zou ik stoppen met die TD lijn.
Dat was ik dus ook van plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:35:
Die Hellcat is echt een verschrikkelijk ding zeg. Alleen maar snel in een rechte lijn, het ding draait voor geen meter. Die T67 is vele malen beter. Uit ongeduld maar free xp gebruikt om die 90mm te unlocken voor de Hellcat, maar dat levert nog geen wereldwonderen. Ondertussen crew al wel bijna op 100% maar de tank blijft me zwaar tegenvallen. Iemand die een TD weet die qua mobiliteit dichter bij de T67 in de buurt komt?
Mja de hellcat, Heb ik enkele maanden geleden nog eens gespeeld voor een missie van de 260 ( 4x je eigen hp schieten ) Ik vond hem persoonlijk ook tegenvallen ( pre-nerf was die veel leuker )

Hellcat toen ook verkocht en de SU-100 teruggekocht, dat ding werkte een stuk beter op T6.

Het voordeel van de hellcat is natuurlijk wel dat je een draaiende turret hebt en je hierdoor nooit je camovalue verliest en de gun is natuurlijk ook erg goed, en op higher tiers heb je zulke goede prem shells dat je alles en iedereen kan pennen.

Na de hellcat gaat die lijn ook aardig bergafwaarts alleen de T30 en E4 zijn nog enigszins leuk om te spelen. Maar dat zijn meer heavy tanks dan daadwerkelijk TD's

[ Voor 7% gewijzigd door jantje 2 op 11-11-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Wees niet bang, Je bent niet de enige met een T67 - M18 trauma... :-)

Tank - Btls - Avg. dmg - Win perc.
T67 - 199 - 864,34 - 68,34%
M18 - 56 - 863,13 - 39,29%

Ben maar zo snel mogelijk door naar de T25/2 gegaan... :-) Even kijken hoe die bevalt.

[ Voor 18% gewijzigd door JRacer op 11-11-2015 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:29
De T25/2 en de Proto zijn bij mij juist echt drama.
T25/2; 163; 49.08%
T28 Prototype; 77; 49.35%

De Prot moest natuurlijk nog upgrades krijgen, maar de tank is voor mij gewoon te traag. En de T25/2 vind ik geen TD-waardige gun hebben, de upgrade vanaf de Hellcat is maar minimaal.
Ik moet wel zeggen dat de Hellcat zeker leuker was toen de turn rate iets hoger was, volgens mij is daar eens een flinke nerf in geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb 99,91% MoE op mijn Hellcat O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 11-11-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:48:
Ik heb 99,91% MoE op mijn Hellcat O-)
Stetpedderer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:35:
Ja, de M8a1

:P

[ Voor 94% gewijzigd door Edmin op 11-11-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heb ik al. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:52:
[...]

Nee maar daar gaat het niet om. Meneer bracht het alsof elke speler het goed zou moeten doen in de Hellcat, en dat is dus absoluut niet waar. Het is maar net welke tank je ligt, mij ligt ie in ieder geval voor geen meter.
Jij bracht het alsof de Hellcat verschrikkelijk is en zeker in vergelijking met de T67. Maar het zijn twee verschillende tanks. Dat je in de ene goed bent, wil niet automatisch zeggen dat je in de ander dat ook bent. En als ik al goede stats haal, dan moet jij dat zeker kunnen, dus je speelstijl past momenteel niet bij de Hc :7

[ Voor 9% gewijzigd door PcDealer op 11-11-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:17:
[...]

Jij bracht het alsof de Hellcat verschrikkelijk is en zeker in vergelijking met de T67. Maar het zijn twee verschillende tanks. Dat je in de ene goed bent, wil niet automatisch zeggen dat je in de ander dat ook bent. En als ik al goede stats haal, dan moet jij dat zeker kunnen, dus je speelstijl past momenteel niet bij de Hc :7
Meestal lijken tanks binnen een bepaalde tree toch wel aardig op elkaar. Dat was met de Hellcat wel een grote tegenvaller. Maar laten we er over op houden, de Hellcat wordt er geen betere tank door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

Ennnn de volgende CW Campaign is aangekondigd! over 2 weken start 'ie al :7

http://worldoftanks.eu/en...rs-4-campaign-black-gold/

Stage 1 T6 7vs7.
Stage 2 T8 10vs10.
Stage 3 T10 15vs15.

8 / 10 / 8 days with breaks between stages.

[ Voor 26% gewijzigd door p0st op 11-11-2015 17:56 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Tweede pot in de M4 Improved:
Victory!
Karelia
M4 Improved
Experience received:7.614 ( x5) 40.827
Battle achievements Cool-Headed, Mastery Badge: "I Class"

Repairs: -1.310
Ammunition: -1.064
Total: 38.453 WN8: 5.627 (100)
Dat ding is lekker mobiel (45 km) en pent alles behalve Mathilda (turret) en de O-I in deze top tier pot.
Tweede pot M4 Improved
Tweede pot M4 ImprovedTweede pot M4 ImprovedTweede pot M4 Improved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
[...]

Ik zal vanavond eens kijken. Ik vond van beide de specs nl. erg leuk waarbij de 50t iets meer kan hebben maar de CDC weer wat sneller is.
Het is nu de 50t geworden. Eens een tijdje uitproberen en dan eens kijken wat ik er verder nog bij wil :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
AZFanatic, heb je nu al eens naar mijn post gekeken op de vorige pagina? Dat was een reactie op je vraag over de AMX CDC, misschien moet je dat eens doorlezen en dan beslissen of je de CDC wilt of niet.

Stichting Hobbyserver

Pagina: 1 ... 20 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift