[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.923 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak het me de laatste tijd wel niet overkomt dat ik veruit de meeste damage deal maar dat ik dan dankzij mijn team alsnog weet te verliezen. Ik scout, probeer waar nodig enemy's te detracken. Maar op de een of andere manier doet men er niets mee. En nee ik doe geen suicide scouting. Maar m'n winrate gaat ondanks alles toch nog gestaag omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
Xanaroth schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:20:
[...]

Is dat niet die gozer met >10k battles.... in ALLEEN de ELC AMX? 6, mogelijk zelfs 7 skills getrained?
Volgens mij moet je dan ook wel meesterlijk goed zijn in een enkele tank, als je het zo lang en zo veel speelt.
8 skills heeft hij in dat ding, dat is ongeveer 24 miljoen aan crew xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Rianata schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:33:
[...]

Ja, in random battles is dat laatste een hele gevaarlijke aanname die je moet maken :+

Quickybaby heeft 2x een replay van een en dezelfde speler op Youtube geplemd en die laat goed zien hoe je een ELC moet spelen:

World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll
YouTube: World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll

World of Tanks || Return of the MEGA TROLL
YouTube: World of Tanks || Return of the MEGA TROLL
Gisteravond de eerste video gekeken. Wat een brute video! _/-\o_
Vorst8 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:51:
[...]

8 skills heeft hij in dat ding, dat is ongeveer 24 miljoen aan crew xp
Is er eigenlijk een max aan crew skill? Of is de max tot alle mogelijke skills gebruikt zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Kliko op 04-11-2015 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:11:
Hoe vaak het me de laatste tijd wel niet overkomt dat ik veruit de meeste damage deal maar dat ik dan dankzij mijn team alsnog weet te verliezen. Ik scout, probeer waar nodig enemy's te detracken. Maar op de een of andere manier doet men er niets mee. En nee ik doe geen suicide scouting. Maar m'n winrate gaat ondanks alles toch nog gestaag omhoog.
Als scout meeste damage doet in een game betekent dit vaak dat je team keihard faalt, vandaar ook de rede dat je veel van die games verliest. Als je light in een bottom tier MM is het haast onmogelijk om goed te carryen.

Enige scouts die heel sterk zijn, zijn de T7 scouts in een T8 MM hier ben je de beste tank in de MM zowat en die games moet je eigenlijk altijd wel winnen met top damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:12:
[...]

Als scout meeste damage doet in een game betekent dit vaak dat je team keihard faalt, vandaar ook de rede dat je veel van die games verliest. Als je light in een bottom tier MM is het haast onmogelijk om goed te carryen.

Enige scouts die heel sterk zijn, zijn de T7 scouts in een T8 MM hier ben je de beste tank in de MM zowat en die games moet je eigenlijk altijd wel winnen met top damage.
Dan speel ik nog niet eens met een scout tank maar met de T67. Het mooie aan deze tank is zijn mobiliteit en dat hij, wanneer de situatie daarom vraagt, ook zeer geschikt is als scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:02:
[...]

Dan speel ik nog niet eens met een scout tank maar met de T67. Het mooie aan deze tank is zijn mobiliteit en dat hij, wanneer de situatie daarom vraagt, ook zeer geschikt is als scout.
T67 is wel de ultimate t5 sealclub tank wat ik heb gehoord, je zou als je een redelijke crew hebt ( 2 skills ) wel een verschil in de matches kunnen maken. Zeker in de T5 MM en T6 MMs.

Heb hem zelf heel lang geleden gespeeld ( toen het nog de T49 was ) tijdens de grind dus ik weet niet of die nog steeds zo goed is, daar hij wel iets generfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
mkliko schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:15:
[...]
Is er eigenlijk een max aan crew skill? Of is de max tot alle mogelijke skills gebruikt zijn?
Yup, de max is alle skills alleen heb je steeds meer exp nodig dus echt realistisch is het niet dat je alle skills haalt ;)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jantje 2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:49:
[...]

T67 is wel de ultimate t5 sealclub tank wat ik heb gehoord, je zou als je een redelijke crew hebt ( 2 skills ) wel een verschil in de matches kunnen maken. Zeker in de T5 MM en T6 MMs.

Heb hem zelf heel lang geleden gespeeld ( toen het nog de T49 was ) tijdens de grind dus ik weet niet of die nog steeds zo goed is, daar hij wel iets generfed is.
Klopt, is echt een heerlijke tank. Maar blijkbaar is het niet voor iedereen een makkelijke tank om te spelen want je haalt al vrij snel de 3,2,1 en Mastery badges. Ondanks de redelijk lage alpha damge toch nog een zeer effectief. Het is heerlijk om mensen ongezien te permatracken en dan beetje bij beetje de HP's weg te knabbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Woensdag filmdag weer in ere hersteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:41:
[video]

Leuk! kijk altijd erg uit naar jou fimpjes! heb ik weer wat te doen op het werk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:41:
[video]

Zoals altijd, leuke video. :*)
Gelijk maar even geabonneerd op je kanaal. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Waarom schoot je in het begin op dat huis :? Derp?

[ Voor 6% gewijzigd door Edmin op 04-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:28:
Waarom schoot je in het begin op dat huis :? Derp?
Wil nog wel eens het verschil maken tussen een tank wel of niet kunnen raken die daar achter omhoog rijdt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:03:
[...]

Wil nog wel eens het verschil maken tussen een tank wel of niet kunnen raken die daar achter omhoog rijdt ;)
Wat wel raar is aangezien het dak niet lager wordt, de dakrand blijft als ik de replay zie even hoog, daarnaast kan je ook niet door het gebouw heen schieten. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je een tank er door heen kan spotten, wat denk ik ook niet zo is aangezien het een solid object is ( gok ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:03:
[...]

Ik dacht zoiets, maar zie eigenlijk geen veschil tussen voor en na je schot.

Wordt iig wel eens tijd dat ik mijn katje weer eens afstof, zo te zien. Heb hem na de nerf weinig liefde gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Gister voor het eerst op GOT TS. Ziet er strak uit

Was het begin van een wazige avond. Na een "ook goede avond" vertrokken er binnen 1 min de overige 3 personen in de lobby. ;w Volgende keer beter denk ik.

- Daarna wazige MM met half rode/gele teams tegen half geel/groen teams.
- RNG die me op <100m met T1 heavy op Marder 38T laat bounchen met top gun.
- Ineens geen chat meer. Bij "enter" verliet ik fullscreen ipv de chat in te gaan :?
- Een battle waarbij ik niet aan mijn consumables kon. Toetsen werkte niet :?
- Een muis die dienst weigerde waardoor ik niet scrollend kon zoomen en daardoor soms moest rijden met alleen puntje van de loop in beeld |:(
- Kon 1 battle zelfs aleen naar rechts sturen. "A werkte niet op de muis en niet op toetsenbord
- 5/17 win ratio waarbij ik de battles won waar het slecht ging dus ook geen 2x large repair kits

Moet de hardware/sofware eens goed nader bekijken om te zien waar sommige problemen vandaan komen. Mogelijk Logitech gaming sofware vs windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 13:04
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:40:

Was het begin van een wazige avond. Na een "ook goede avond" vertrokken er binnen 1 min de overige 3 personen in de lobby. ;w Volgende keer beter denk ik.

- Daarna wazige MM met half rode/gele teams tegen half geel/groen teams.
- RNG die me op <100m met T1 heavy op Marder 38T laat bounchen met top gun.
- Ineens geen chat meer. Bij "enter" verliet ik fullscreen ipv de chat in te gaan :?
- Een battle waarbij ik niet aan mijn consumables kon. Toetsen werkte niet :?
- Een muis die dienst weigerde waardoor ik niet scrollend kon zoomen en daardoor soms moest rijden met alleen puntje van de loop in beeld |:(
- Kon 1 battle zelfs aleen naar rechts sturen. "A werkte niet op de muis en niet op toetsenbord
- 5/17 win ratio waarbij ik de battles won waar het slecht ging dus ook geen 2x large repair kits

Moet de hardware/sofware eens goed nader bekijken om te zien waar sommige problemen vandaan komen. Mogelijk Logitech gaming sofware vs windows 10
Alt+Enter is de switch van en naar full screen. Bij een oud toetsenbord bleef de alt nog wel eens hangen dan wilde je typen werd het scherm zwart en sprong het naar windowed/mode en daarna weer terug.

Voor de andere dingen geen idee. Ik hoop dat je het gefixt krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Artemiev schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:47:
[...]

Alt+Enter is de switch van en naar full screen. Bij een oud toetsenbord bleef de alt nog wel eens hangen dan wilde je typen werd het scherm zwart en sprong het naar windowed/mode en daarna weer terug.

Voor de andere dingen geen idee. Ik hoop dat je het gefixt krijgt.
Zo kom ik ook terug naar full screen. Maar blijf dan problemen houden om in chat te komen Laptop van nog geen jaar oud dus verwacht geen hangende ALT knop. Zal toch maar ff schoonblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:40:

...
Lobby is meestal echt een tijdelijke plek, want er is ook een "General chat" en daar zitten de meesten in. Om daar te komen moet je toestemming vragen aan een admin, volgens mij kan je dat ook via Teamspeak doen. Een admin geeft je vervolgens rechten om in de General chat te kunnen komen.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:48
jantje 2 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:18:
[...]

Wat wel raar is aangezien het dak niet lager wordt, de dakrand blijft als ik de replay zie even hoog, daarnaast kan je ook niet door het gebouw heen schieten. Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat je een tank er door heen kan spotten, wat denk ik ook niet zo is aangezien het een solid object is ( gok ik )
Ik doe dit zelf ook regelmatig, vaak kan je na je eerste schot wel door de achterste muur heen schieten.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Deze battles :( 5.6k damage, 8 kills, 2800 spotting... en dan toch verliezen... Nummer 2 en 3 met damage hadden beide net 2100 de rest zat onder de 1700...
Oh en het helpt ook niet als je een object 704 met de DERP GUN in je team hebt...

Defeat
Battle: Prokhorovka
Vehicles: Object 140
Experience received: 1.682
Credits received: 94.319
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Radley-Walters's Medal, Mastery Badge: "I Class"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9JENVNB.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:58:
[...]

Zo kom ik ook terug naar full screen. Maar blijf dan problemen houden om in chat te komen Laptop van nog geen jaar oud dus verwacht geen hangende ALT knop. Zal toch maar ff schoonblazen.
Mijn ervaring is dat als je de control en alt regelmatig door en met elkaar gebruikt in windows je af en toe dit krijgt. Oplossing is dan ctrl/alt/shift een tig keer snel achter elkaar indrukken waarna plotseling alles weer ok gaat. Gen flauw idee waar het vandaan komt maar ik heb het zowel op mijn laptop als mijn PC + laptop op het werk, dus het ligt niet aan het toetsenbord of hangende toetsen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
redwing schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:28:
[...]

Mijn ervaring is dat als je de control en alt regelmatig door en met elkaar gebruikt in windows je af en toe dit krijgt. Oplossing is dan ctrl/alt/shift een tig keer snel achter elkaar indrukken waarna plotseling alles weer ok gaat. Gen flauw idee waar het vandaan komt maar ik heb het zowel op mijn laptop als mijn PC + laptop op het werk, dus het ligt niet aan het toetsenbord of hangende toetsen.
Ikzelf game alleen met de muis (1 handig=> 9 knops muis). Mogelijk dat de kids bovenstaande doen dus zal het eens proberen met ctrl/alt/shift. Hopelijk maakt het niet uit aan welke zijde van de spatiebalk. Links zitten ze mooi bij elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Zaagmans schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:10:
[...]

Lobby is meestal echt een tijdelijke plek, want er is ook een "General chat" en daar zitten de meesten in. Om daar te komen moet je toestemming vragen aan een admin, volgens mij kan je dat ook via Teamspeak doen. Een admin geeft je vervolgens rechten om in de General chat te kunnen komen.
Zag niemand in general chat. Kon mezelf er wel heen plaatsen. Daarom proberen we het van de week gewoon nog een keer. Ook ff look4platoon proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
[...]

Zag niemand in general chat. Kon mezelf er wel heen plaatsen. Daarom proberen we het van de week gewoon nog een keer. Ook ff look4platoon proberen ;)
Ik weet niet of je zonder rechten mensen in AFK(bereikbaar) kan zien, maar daar zou je ook nog mensen kunnen poken voor rechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:37:
[...]
Ikzelf game alleen met de muis (1 handig=> 9 knops muis). Mogelijk dat de kids bovenstaande doen dus zal het eens proberen met ctrl/alt/shift. Hopelijk maakt het niet uit aan welke zijde van de spatiebalk. Links zitten ze mooi bij elkaar ;)
Geen flauw idee, ik doe altijd beide kanten door elkaar. Ik speel meestal op mijn laptop met touchpad dus dan gebruik je die knoppen al wat vaker. Waarom het dan fout gaat heb ik nog nooit kunnen vinden want irritant is het wel.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
O_A_B schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
[...]

Als je net rechten hebt gekregen dan kan je niet alle online members zien op dat moment, de truc is om dan even opnieuw in te loggen op ts. Doordat je dat met rechten inlogt laadt ie iedereen in die op dat moment online is en zie je bijvoorbeeld wel de mensen in de general chat of de platoon kanalen. De volgende x dat je inlogt heb je dit probleem dus niet en zie je gewoon netjes iedereen die online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
redwing schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:58:
[...]

Yup, de max is alle skills alleen heb je steeds meer exp nodig dus echt realistisch is het niet dat je alle skills haalt ;)
Maar je kunt een heel eind komen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pmz7sGt.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:38:
[...]

Maar je kunt een heel eind komen.

[afbeelding]
Hoe lang doe je daar wel niet over? 1 en 2 skills gaan nog wel, maar bij die derde gaat het al zeer zeer langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Die matchmaker he.... :')
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/CcZ3S0SgnSv5DwarR7DTC0iz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:16:
[...]

Hoe lang doe je daar wel niet over? 1 en 2 skills gaan nog wel, maar bij die derde gaat het al zeer zeer langzaam.
skill zit nu net op 61%, van 61 naar 62% is 105.000 xp
de volledige 7e skill is in totaal 12.5 mil xp.
zoveel is de 1e t/m 6e ook ongeveer aan xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:32:
[...]

skill zit nu net op 61%, van 61 naar 62% is 105.000 xp
de volledige 7e skill is in totaal 12.5 mil xp.
zoveel is de 1e t/m 6e ook ongeveer aan xp.
Daar ben je wel een aardige tijd zoet mee.

Wanneer komt update 10.0 eindelijk eens uit? Er gingen al geruchten dat hij er begin oktober al zou zijn maar onderhand nog steeds niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:47:
[...]

Daar ben je wel een aardige tijd zoet mee.
9.1k battles

Wanneer komt update 10.0 eindelijk eens uit? Er gingen al geruchten dat hij er begin oktober al zou zijn maar onderhand nog steeds niets.
10.0 is gecanceled, nieuwe patch word 9.12, omdat 9.11 wat gevoelig ligt voor de amerikanen.
wanneer die komt, geen idee. zal eerst een testserver komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MBBxFQhtmYM0lCPESVP3DHcE/thumb.jpg

Ty M44 voor het bouncen van 4 HEAT shells, goed voor 2800 geblokte dmg :D *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorst8 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:03:
[...]

10.0 is gecanceled, nieuwe patch word 9.12, omdat 9.11 wat gevoelig ligt voor de amerikanen.
wanneer die komt, geen idee. zal eerst een testserver komen.
Oh dus die nieuwe view mechanics gaan niet door? Wel mooi om te lezen dat ze iets doen met de kritische punten van de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:57
Was vandaag weer eens een heerlijk dag met een paar potjes waarin alles goed ging. 2 van de uitschieters:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/39xdQyT.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/KSg1gF1.jpg

Vooral het potje met de amx was erg lekker. Het is dat ik nog niet toe ben aan de lt15 missie voor de object 260, maar dit potje zou voldoende geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Zo, vanavond is goed duidelijk geworden hoe krachtig platoonen is. Van 55% WR solo vanmiddag naar 64% WR over de hele dag gedaan. Met dank aan Rianata en Kepro (en Quantor nog een paar potjes).

Heb dus EINDELIJK de block missie gehaald en een paar potjes daarna ook gelijk de cap missie. Ik kom nu toch gestaag dichterbij de T55A ;)

De missie waar ik veel moeite mee heb is MT 15. Ik heb vandaag iets van 12 potjes met meds gespeeld en in die 12 potjes kon ik GEEN EEN KEER de missie überhaupt halen. Niemand speelt meer TD's tegenwoordig. Vaak genoeg mid of bottom tier geweest, maar er zijn gewoon nauwelijks TD's... -O-

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 04-11-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:56:
[afbeelding]

Ty M44 voor het bouncen van 4 HEAT shells, goed voor 2800 geblokte dmg :D *O* *O*
Nice! Eindelijk blij dat arty je raakt zeker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:27:
Zo, vanavond is goed duidelijk geworden hoe krachtig platoonen is. Van 55% WR solo vanmiddag naar 64% WR over de hele dag gedaan. Met dank aan Rianata en Kepro (en Quantor nog een paar potjes).

Heb dus EINDELIJK de block missie gehaald en een paar potjes daarna ook gelijk de cap missie. Ik kom nu toch gestaag dichterbij de T55A ;)

De missie waar ik veel moeite mee heb is MT 15. Ik heb vandaag iets van 12 potjes met meds gespeeld en in die 12 potjes kon ik GEEN EEN KEER de missie überhaupt halen. Niemand speelt meer TD's tegenwoordig. Vaak genoeg mid of bottom tier geweest, maar er zijn gewoon nauwelijks TD's... -O-
Net nog een pot met 4 arty en 6 TD per kant. Lachen joh...

Echt een rukavond. En dat ligt grontendeels aan mezelf. Te veel grinds die ik allemaal niet lekker vind spelen en dan ook nog eens doorelkaar heen. 50%WR en...800WN8.. alsof ik de game voor het eerst speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mooiste was nog wel dat Mr_Size's game crashte (een paar minuten nadat mijn game crashte, warpack confirmed!?) en dat hij in z'n 50 100 doorreed naar de rand van de map, terwijl er alleen een AMX 30 in de buurt was. Deze kon hem gemakkelijk killen, maar was bang, want de loop van Mr_Size stond richting hem, daardoor van de 4 schoten 2x in de grond schoot. En toen Mr_Size eindelijke weer gereconnect was, nog even een schot critte, waarna Mr_Size alsnog de AMX 30 kon afmaken... echt ongelovelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Edmin schreef op woensdag 04 november 2015 @ 23:36:
[...]
Echt een rukavond. En dat ligt grontendeels aan mezelf. Te veel grinds die ik allemaal niet lekker vind spelen en dan ook nog eens doorelkaar heen. 50%WR en...800WN8.. alsof ik de game voor het eerst speel :(
Precies de reden dat ik de VK3002D voorlopig aan de kant geschoven heb. Ik heb er zo vreselijk geen lol in met die tank. Het is precies net niks. Niet écht mobiel, geen goeie pen, geen goeie alpha (of wel redelijke alpha, maar nóg slechtere pen), geen goeie armor, geen goeie gun depression. Gewoon een grote hap middelmatigheid. Vervolgens hoor ik van een vriend van me dat de Indien Panzer niet veel prettiger speelt. Weet je, fuck it, ik heb tanks te grinden die wel leuk spelen. Doe ik die wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
Quantor schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:06:
Mooiste was nog wel dat Mr_Size's game crashte (een paar minuten nadat mijn game crashte, warpack confirmed!?) en dat hij in z'n 50 100 doorreed naar de rand van de map, terwijl er alleen een AMX 30 in de buurt was. Deze kon hem gemakkelijk killen, maar was bang, want de loop van Mr_Size stond richting hem, daardoor van de 4 schoten 2x in de grond schoot. En toen Mr_Size eindelijke weer gereconnect was, nog even een schot critte, waarna Mr_Size alsnog de AMX 30 kon afmaken... echt ongelovelijk.
Skills.... 8)7
Gaius schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:13:
[...]
Precies de reden dat ik de VK3002D voorlopig aan de kant geschoven heb. Ik heb er zo vreselijk geen lol in met die tank. Het is precies net niks. Niet écht mobiel, geen goeie pen, geen goeie alpha (of wel redelijke alpha, maar nóg slechtere pen), geen goeie armor, geen goeie gun depression. Gewoon een grote hap middelmatigheid. Vervolgens hoor ik van een vriend van me dat de Indien Panzer niet veel prettiger speelt. Weet je, fuck it, ik heb tanks te grinden die wel leuk spelen. Doe ik die wel. :P
De VK3002D was inderdaad geen hoogvlieger, toch heb ik wel erg leuk gespeeld met de Indien, vooral met de 90mm Bordkanone is het echt wel een leuke tank.

[ Voor 38% gewijzigd door Zaagmans op 05-11-2015 11:47 . Reden: Reactie op Gaius toegevoegd ]

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Mr_Size schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:56:
Justice!? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zaagmans schreef op donderdag 05 november 2015 @ 10:19:

De VK3002D was inderdaad geen hoogvlieger, toch heb ik wel erg leuk gespeeld met de Indien, vooral met de 90mm Bordkanone is het echt wel een leuke tank.
De VK3002D speelde voor een Tier 7 medium best ok. Niet de gun van de Panther, maar wel redelijk bouncy armor. De Indien was voor mij weer een echte meh.

Ik heb het eerder ook al eens gehad. Te veel grinds waardoor je niet echt plezier uit je spel haalt. Ik ga dit toch maar weer beperken tot 2 (chaffee en Panther 2) en verder spelen wat me wel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het kan dat van de een op de andere dag mijn framerate van gemiddeld zo'n 80 naar 30 gaat? Ik heb helemaal niets aan de settings veranderd. Er was in de tussentijd geen enkele update van WoT (was al voor de update van vanochtend). Windows updates zijn al geïnstalleerd. Het spel is echt amper meer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op donderdag 05 november 2015 @ 11:58:
[...]

De VK3002D speelde voor een Tier 7 medium best ok. Niet de gun van de Panther, maar wel redelijk bouncy armor. De Indien was voor mij weer een echte meh.
Misschien moet ik 'm toch maar 's met de 88mm proberen, en dan full gold schieten. Kijken of dat me beter ligt. :P
Ik heb het eerder ook al eens gehad. Te veel grinds waardoor je niet echt plezier uit je spel haalt. Ik ga dit toch maar weer beperken tot 2 (chaffee en Panther 2) en verder spelen wat me wel ligt.
Op zich heb ik dan weer geen problemen met veel grinds. Ik vind het wel leuk om voortgang te zien, dus af en toe weer een nieuwe grind starten geeft weer snelle voortgang. :P Alleen zijn er dan sommige tanks die me echt niet liggen en die heb ik een tijdje geleden dan toch wel vooral gespeeld. En dan gaat de lol er wel af merk ik. Dus nu gewoon lekker tanks spelen die me beter liggen of die ik iig leuker vind. :)

Panther schiet al redelijk op iig, en daar ben ik blij mee. Ik denk dat de Panther II me een stuk beter gaat liggen. Ik wil de Panther geen slechte tank noemen, maar het zal nooit m'n favoriet worden (te lage dpm en alpha). Vind ik toch wel jammer, het was toch een iconische tank uit WO2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Panther 2 is minder goed dan de Panther. De Tier 8 mediums hebben allemaal last van de matchmaking op Tier X. De topgun van de Panther heeft 198 pen, de Panther 2 203 (met AP) en ze zijn beiden te traag voor het betere flankingwerk.
Alpha mag dan laag zijn, de ROF is prima. MEt de L100 is de PAnther echt een beest. Veel HP, hoge ROF, redelijke armor.

edit: de Panther heeft met APCR zelfs hogere pen dan de Panther 2! 244mm vs. 237mm

[ Voor 10% gewijzigd door Edmin op 05-11-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:55:
Weet iemand hoe het kan dat van de een op de andere dag mijn framerate van gemiddeld zo'n 80 naar 30 gaat? Ik heb helemaal niets aan de settings veranderd. Er was in de tussentijd geen enkele update van WoT (was al voor de update van vanochtend). Windows updates zijn al geïnstalleerd. Het spel is echt amper meer te spelen.
Bij mij is het niet zo drastisch maar ik heb toch ook wel gemerkt dat bij mij de fps sinds de ene of andere micropatch gedaald zijn. En aan men systeem zal het niet liggen (I5-4460 & GTX970). Ik haal zelfs geen 60fps meer! De graphic settings omlaag halen helpt blijkbaar ook niets!
Hoogst eigenaardig en ik zou er graag een oplossing voor vinden want dit is gewoon te belachelijk voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreezjie schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:08:
[...]

Bij mij is het niet zo drastisch maar ik heb toch ook wel gemerkt dat bij mij de fps sinds de ene of andere micropatch gedaald zijn. En aan men systeem zal het niet liggen (I5-4460 & GTX970). Ik haal zelfs geen 60fps meer! De graphic settings omlaag halen helpt blijkbaar ook niets!
Hoogst eigenaardig en ik zou er graag een oplossing voor vinden want dit is gewoon te belachelijk voor woorden...
Bij mij is het inmiddels verholpen, heb m'n batterijmodus geswitched van gebalanceerd->energiebesparing->gebalanceerd. Geen idee waarom dit geholpen heeft maar haal m'n 80fps weer. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:13:
[...]

Bij mij is het inmiddels verholpen, heb m'n batterijmodus geswitched van gebalanceerd->energiebesparing->gebalanceerd. Geen idee waarom dit geholpen heeft maar haal m'n 80fps weer. :*)
High performance ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 14:13:
LOL! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Laptopwarriors :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
speel jij dit jaar voor game-pc-sinterklaas? zo ja, pm ik je m'n adres wel even :+ :+
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu niet meer, sinds Windows 10 kan ik enkel nog met m'n HD4000 spelen. Maar zelfs die haalt nog zo'n hoge fps, dus mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Asus laptop i7 met GTX850M doet het prima moet ik zeggen. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet iedereen heeft geld voor een dikke game pc. M'n laptop draait het spel prima, en die graphics zullen me verder worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:14:
[...]
Niet iedereen heeft geld voor een dikke game pc. M'n laptop draait het spel prima, en die graphics zullen me verder worst wezen.
En sowieso, met een dikke game PC zit het toch een stuk minder fijn op de bank :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

redwing schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:16:
[...]

En sowieso, met een dikke game PC zit het toch een stuk minder fijn op de bank :P
X-Boxwarrior :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de een of andere manier kan ik ook ineens niet meer m'n free experience gebruiken voor crew training?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:03:
Op de een of andere manier kan ik ook ineens niet meer m'n free experience gebruiken voor crew training?
Oktober is voorbij, in november is de actie verlopen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:07:
[...]

Oktober is voorbij, in november is de actie verlopen.
Oh dat is handig, nu duurt het een eeuwigheid eer ik Sixth Sense heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
wat vinden we van de Skoda T40?

Ik moet flink wennen, de gun handling icm de lage pen valt me de eerste potjes toch tegen. wisselen naar de peperdure HEAT shells werkte vrij slecht. 0 damage schoten op de (weliswaar ver verwijderde) zijkant van een kv1 en kv1s.. hopelijk gewoon pech.

De gun depression is werkbaar, was in de review al genoemd. En ondanks de trage aim tijd toch geen GLD erop gezet, vrij waardeloos imho tenzij op arty of een kv2 oid. Ook met een 75% crew begonnen, dat helpt ook bepaald niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Nope, gewoon een fatsoenlijke laptop :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer zo'n mongool die dan weer per se achter jou moet staan zodat jij je niet meer terug kan trekken. Uiteindelijk nog ongeschonden weggekomen maar gebeurde daarna weer. Toen deed hij het ook gewoon met opzet. Heb zo'n hekel aan dat soort gasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:40:
wat vinden we van de Skoda T40?

Ik moet flink wennen, de gun handling icm de lage pen valt me de eerste potjes toch tegen. wisselen naar de peperdure HEAT shells werkte vrij slecht. 0 damage schoten op de (weliswaar ver verwijderde) zijkant van een kv1 en kv1s.. hopelijk gewoon pech.

De gun depression is werkbaar, was in de review al genoemd. En ondanks de trage aim tijd toch geen GLD erop gezet, vrij waardeloos imho tenzij op arty of een kv2 oid. Ook met een 75% crew begonnen, dat helpt ook bepaald niet.
Ik heb inmiddels ruim 100 potjes in de Skoda en ik vind het zeker geen slechte tank. Het is wel echt wennen aan de dramatische gun handling en shell velocity. Na 12 potjes had ik iets van 300 schade, en van ellende maar wat free XP ertegenaan gegooid om mijn 75% crew naar 100% te krijgen. Ik had toen ook een replay naar Mr_Size gestuurd waarin ik zeer negatief was over deze tank (als je dit leest Size, het valt eigenlijk wel mee ;)), maar een 100% crew en meer gewenning aan die gun helpen enorm!

Vooral de alpha van die gun is lekker en zeker in tier 6/7 potjes is een viewrange van ruim 400m (440m met Vents, Optics, SA en Recon) erg fijn. De pen is idd niet hoog, maar voor tier 6/7 voldoende. Ik denk dat ik in 100+ battles nog geen 20 HEAT shells heb geschoten. Waar ik wel erg veel last van heb zijn O-Is, KV-2s en arty (met name door O-Is ben ik al regelmatig ge-oneshot).

Overall dacht ik aanvankelijk dat de T-34-85 véél beter was dan de Skoda, maar ik doe in beide tanks ong. evenveel schade (±1200) en ik moet zeggen dat, eenmaal gewend aan de Skoda, het toch wel een fijne tank is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
ahhh, fijn om te horen. Hoop doet leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 20:36:
[...]

Overall dacht ik aanvankelijk dat de T-34-85 véél beter was dan de Skoda,
Blijf bij die gedachte. De T-34-85 is een legende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Woehoe zojuist mijn eerste ster gehaald op de IS *O* *O* :D nog 5% en dan heb ik er ook één op mijn IS-3

[ Voor 6% gewijzigd door Regulerkil op 05-11-2015 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Goed bezig, altijd mooi zo'n loop versiering die aangeeft dat je geen Poolse tomaat bent ;)

Wat de skoda betreft, ik ga het vast leren..we spelen genoeg t6 stronghold gelukkig :) Echter: als je tier 6 mediums gaat vergelijken wordt het weer pijnlijk duidelijk hoe OP de Cromwell(B) eigenlijk is.. alleen de t34-85 varianten komen in de buurt volgens mij..

Fijn dat ze met de t40 een "balanced premium" hebben ontwikkeld (zoals QB ook in zn review aangeeft), maar doe dan ook wat aan bepaalde bestaande OP gedrochten.. Zoals de OI t5 en t6 die er voor zorgen dat mensen met een churchill 3 of 1 het ding maar stof laten happen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
_Anvil_ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:17:
Fijn dat ze met de t40 een "balanced premium" hebben ontwikkeld (zoals QB ook in zn review aangeeft), maar doe dan ook wat aan bepaalde bestaande OP gedrochten.. Zoals de OI t5 en t6 die er voor zorgen dat mensen met een churchill 3 of 1 het ding maar stof laten happen :(
De OI t5 OP? Je bedoelt toch zeker de t6 en hoger? De t5 heeft geen werkend armor. Je kunt er niet mee sidescrapen en alles wat op de voorkant wordt geschoten gaat er zonder probleem doorheen. Zelfs de meeste t4 tanks schieten door de IO exp heen alsof het koek is. Een redelijke churchill speler vreet dat ding helemaal op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
De Skoda T40 doet me denken aan de VK3001P. Hoewel ik daar wel enkele goede herrinneringen aan bewaar (m'n enige Pools Medal :D ), was ik toch blij dat ik ermee klaar was. Voor mij was de 88mm reden genoeg om de Skoda niet te kopen iig. Heerlijk in tier 6 potten, okay in tier 7 en volstrekt nutteloos in tier 8. Daarbij heb ik al teveel premiums voor hoeveel ik speel, en dat is dus inclusief de Bromwell en Rudy, ik zie dus geen reden om de T40 daar nog aan toe te voegen. :)

Net een potje in de Chaffee. Ik klik op battle, hoop op genade van de MM en krijg een tier 8 pot op Himmelsdorf voor m'n kiezen. Lage verwachtingen, toch een Ace gehaald. Beetje geluk erbij natuurlijk, ik bedoel, who knew dat je een Panther kunt cirkelen in de straten op Himmelsdorf, maar dat soort mazzel heb ik nodig om een Ace te halen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ryack schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:25:
[...]

De OI t5 OP? Je bedoelt toch zeker de t6 en hoger? De t5 heeft geen werkend armor. Je kunt er niet mee sidescrapen en alles wat op de voorkant wordt geschoten gaat er zonder probleem doorheen. Zelfs de meeste t4 tanks schieten door de IO exp heen alsof het koek is. Een redelijke churchill speler vreet dat ding helemaal op.
De O-I Experminal van T5 heb ik ook, is echt een beest. Ja de armor is niet zo best, wel een serieuze derpgun en voor zn formaat is ie bizar wendbaar en snel. Menige andere T5/T4 is een 1-2 shot.

Armor verlies van de de KV-1 (75mm turret tegen 110) en churchill (75mm hull tegen de >170mm front armor), maar je hebt wel 700 hp. Dat is aanzienlijk op T5 en helpt tegen de lagere armor.

De derpgun echter. 300 damage met 130pen op de O-I tegen 160 damage en 120pen op de KV-1. Of de 135 damage/145 pen van de churchill. Betekend dat je in principe elke T5 en lager (en meeste t6) tanks in 1 of 2 schoten opblaast.

Gevolg is dat jouw voorbeeld churchill speler 1x schiet, pent, en daarna niet meer tevoorschijn durft te komen omdat zn hitpoints gehalveerd zijn en vanaf dan een 1-shot is. Terwijl jij van 700hp naar 'maar' 550-600hp bent gegaan en nog een 2e, misschien zelfs 3e churchill ook kan wegwerken >:)

Verder is de O-I belachelijk groot en zwaar (Kv-1 EN Churchill samen is lichter dan 1 O-I). Toch is die sneller dan beide andere heavies. Combineer zo'n T5 derpgun met een snelle tank, en je krijgt vanzelf een glimlach.

[ Voor 21% gewijzigd door Xanaroth op 06-11-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Exact, de OI exp is als top tier zwaar OP.

De combi van de snelheid en het gestoorde gewicht is namelijk ook OP, churchills ram je gewoon dood in dat ding.. vaak zie je ervaren spelers niet eens de moeite nemen te schieten op t5 tanks binnen ramming range belachelijk gewoon... Dat doe ik ook met mn e100, maar dat is een tier 10 FFS...

Wat de skoda betreft, gaat steeds beter.. ik wen aan de tank en de crew kruipt richting de 100% nu.. De HEAT shells zijn echter van tier 10 prijsniveau.. en geloof me, je hebt ze nodig :(

Overigens heb ik de mijne cadeau gehad, dus gegeven paard etc... :9

[ Voor 27% gewijzigd door _Anvil_ op 06-11-2015 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
De O-I exp is idd erg trollig als top tier.
Je kunt rustig in je eentje een hele flank opruimen als arty slaapt of niet aanwezig is :P.
En lights/mediums die je denken te kunnen omcirkelen komen vaak bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Op de eigen tier tegen lights en mediums ja dan doe je het leuk. De derp lijkt leuk met 300 damage maar de reload is wel 10-11 seconden. De andere heavies doen niet zoveel damage maar schieten wel 2-3 maal in dezelfde tijd.

Verder ben ik nooit blij als ik met dat ding in het open sta en dan een andere tank tegen kom. Je raakt altijd hp kwijt.

Tot nu toe heb ik na bijna iedere match met dat ding het gevoel dat ik in een andere tank langer zou hebben geleefd / het beter zou hebben gedaan. Voorlopig trollt dat ding mij harder dan de tegenstander.

Ik ben altijd blij om een IO exp bij de tegenstander te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaius schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 11:31:
De Skoda T40 doet me denken aan de VK3001P. Hoewel ik daar wel enkele goede herrinneringen aan bewaar (m'n enige Pools Medal :D ), was ik toch blij dat ik ermee klaar was. Voor mij was de 88mm reden genoeg om de Skoda niet te kopen iig. Heerlijk in tier 6 potten, okay in tier 7 en volstrekt nutteloos in tier 8. Daarbij heb ik al teveel premiums voor hoeveel ik speel, en dat is dus inclusief de Bromwell en Rudy, ik zie dus geen reden om de T40 daar nog aan toe te voegen. :)
Die video had ik gezien ja, wat een pot was dat! :D

Toevallig ben ik nu zelf de VK 30.01 P aan het grinden, maar daar doe ik het toch een stuk minder mee dan in de Skoda. Komt voornamelijk door de traagheid van de VK 30.01 P. Met de Skoda kun je een stuk makkelijker flanken en in de end-game meer damage farmen. Maar qua gun klopt het helemaal: de gun handling van de VK 30.01 P is ongeveer even slecht. Enige manier om daar aan te wennen is om veel potjes achter elkaar te spelen en niet af te wisselen met T10 meds bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:17:
Goed bezig, altijd mooi zo'n loop versiering die aangeeft dat je geen Poolse tomaat bent ;)

Wat de skoda betreft, ik ga het vast leren..we spelen genoeg t6 stronghold gelukkig :) Echter: als je tier 6 mediums gaat vergelijken wordt het weer pijnlijk duidelijk hoe OP de Cromwell(B) eigenlijk is.. alleen de t34-85 varianten komen in de buurt volgens mij..

Mark of Excellence is toch niet zo bijzonder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
De eerste MoE is inderdaad niet super moeilijk te halen als je normaal speelt. Echter, als ik om me heen kijk zie je het merendeel van de tanks zonder MoE. Dit kan komen door het lage aantal battles dat je hebt gespeeld op een tank (je hebt toch ongeveer 25 battles nodig om de eerste MoE te halen) of omdat toch veel mensen niet weten hoe je moet spelen. Dus een MoE geeft wat mij betreft toch wel aan dat je geen tomaat bent en enigszins door hebt wat je moet doen.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mr_Size
Aangezien ik komend weekend niet thuis ben heb ik vandaag alvast het weekend filmpje voor jullie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
[...]

Pfff.. nee dat voetbalclubje in Breda zeker wel? :p

Voor de beginnende speler zeker wel.. dat er hier vooral veel gepraat wordt over de 3e MoE komt door het buitenproportionele aantal Smurf en TinkyWinky level players in dit topic :)

In other news: wanneer zou de weekend special aangekondigd worden? Zondagavond, als verrassing met terugwerkende kracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Gentleman, aangezien hier meer spelers zijn die de Comet niet geweldig vinden, kwam ik onderstaand filmpje tegen waarin QuickyBaby (aka Quickfingers) aangeeft dat hij de Comet een van de beste tanks van heel WOT vindt. Op het moment van het publiceren van de video heeft hij ook deze tank het meest gespeeld (420x met 70% win en 14 mastery badgets! zie 30:45 min). Lang filmpje, maar ik vond het de moeite waard.

[ Voor 9% gewijzigd door Rhitik op 06-11-2015 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Onderzocht:
Voertuig Type 5 Heavy is onderzocht. Ongebruikte ervaring gebruikt 0. Verbruikte Vrije ervaring: 257.560.
Ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Free xp best xp?
Is het wat die tank of heb je hem voor de leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Rhitik schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:09:
Gentleman, aangezien hier meer spelers zijn die de Comet niet geweldig vinden, kwam ik onderstaand filmpje tegen waarin QuickyBaby (aka Quickfingers) aangeeft dat hij de Comet een van de beste tanks van heel WOT vindt. Op het moment van het publiceren van de video heeft hij ook deze tank het meest gespeeld (420x met 70% win en 14 mastery badgets! zie 30:45 min). Lang filmpje, maar ik vond het de moeite waard.

[video]
Tot nu toe vind ik het niet veel, die Comet. Minder dan de Panther en VK3002D. Beter dan de T-43. Punt is dat het niet echt eerlijk vergelijkt, want mijn crew zit pas op 90% en ik heb net deze week die turret unlocked. Nou heb ik natuurlijk veel minder skill dan QB, maar als je met een trage versie van de Cromwell in Tier9 matches op city maps komt, word je aardig wanhopig. Toch had ik me niet gerealiseerd dat de Comet zo sterk zou zijn in situaties waar je de gun depression zo kunt gebruiken. Het is een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Even een vraagje; het p0st modpack werkt niet goed bij mij. O.a. de stats van de spelers zie ik niet. Wat doe ik fout? ik heb het mapje '0.9.10' in de map World_of_Tanks\res_mods\0.9.10 gezet. Verder zijn er dan in de zip file nog 2 mappen 'configs' en 'mods'. Waar zet ik die neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:07:
[...]

Tot nu toe vind ik het niet veel, die Comet. Minder dan de Panther en VK3002D. Beter dan de T-43. Punt is dat het niet echt eerlijk vergelijkt, want mijn crew zit pas op 90% en ik heb net deze week die turret unlocked. Nou heb ik natuurlijk veel minder skill dan QB, maar als je met een trage versie van de Cromwell in Tier9 matches op city maps komt, word je aardig wanhopig. Toch had ik me niet gerealiseerd dat de Comet zo sterk zou zijn in situaties waar je de gun depression zo kunt gebruiken. Het is een poging waard.
Voor mij is de Comet juist stukken beter dan de Panther, hij is een stuk mobieler, heeft een sterk punt dat je kunt gebruiken (z'n gun depression inderdaad) én hij heeft armor dat af en toe iets kan bouncen terwijl je de gun depression gebruikt. Verschil in stats is ook duidelijk, ik haal 2250 WN8 in de Comet, met krap 58% winrate. In de Panther doe ik 1471 WN8 en een fucking 47% winrate.

De Panther is daarmee overigens de enige tank waarin ik wat meer potjes gespeeld heb en die onder de 50% winrate zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Gaius op 06-11-2015 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

Rhitik schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:48:
Even een vraagje; het p0st modpack werkt niet goed bij mij. O.a. de stats van de spelers zie ik niet. Wat doe ik fout? ik heb het mapje '0.9.10' in de map World_of_Tanks\res_mods\0.9.10 gezet. Verder zijn er dan in de zip file nog 2 mappen 'configs' en 'mods'. Waar zet ik die neer?
Je hoeft met die laatste 2 folders volgens mij niets te doen. Voor spelers stats moet je wel XVM activeren, zie hier: http://www.modxvm.com/en/
Even inloggen met je Wargaming account en dan Activate Services aanklikken bovenin.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een heerlijk ding toch ook die M4 Sherman Jumbo. Echt iedereen verkijkt zich op die frontal armor, daarnet een potje met bijna 3000 damage geblocked!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Rianata schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:59:
[...]

Je hoeft met die laatste 2 folders volgens mij niets te doen. Voor spelers stats moet je wel XVM activeren, zie hier: http://www.modxvm.com/en/
Even inloggen met je Wargaming account en dan Activate Services aanklikken bovenin.
Eeeeh...

In die 2 mappen staat XVM.

Zonder die mappen gaat XVM niet echt werken. Kan je zoveel inloggen als je wil, maar je XVM gaat dan echt plots niet werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:20:
[...]
Eeeeh...

Zonder die mappen gaat XVM niet echt werken. Kan je zoveel inloggen als je wil, maar je XVM gaat dan echt plots niet werken.
Oeps, ja, User heeft gelijk... gewoon inhoud van gehele zip in res_mods uitpakken en XVM activeren op website. Dan moet het werken.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
Heerlijk potje weer, als ik die 3 damage van de T-34-85 als 0 tel dan hebben 9 spelers in mijn team niks gedaan :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KSPrtLZ.png

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn die weekend actie is nog niet zo heel gemakkelijk. 3 kills maken en potje overleven, en dat 10 keer. Heb telkens of maar 2 kills of ik heb er wel drie maar overleef het potje dan niet. 2/10 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Paar potjes geplatooned met Gekke Henkie ne Rianata... DRAMATISCH resultaat, maar erg genoten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo missie is binnen, kon die 15000 crew exp goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Edmin schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 23:54:
Paar potjes geplatooned met Gekke Henkie ne Rianata... DRAMATISCH resultaat, maar erg genoten. :)
Yup, was erg gezellig frustraties delen :+ En raad eens, toen je wegging..... ging het niet veel beter ;( Totdat we gingen multiclicken op tier 6 (O-I, KV-2, M44 heat-only), dat blijft altijd lachen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

User schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:20:
[...]
Eeeeh...

:Y thx user

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
11 november, remembrance day. Gezien de speciaals vorige jaren verwacht ik weer kortingen op tanks, dus save those credits up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

* Edmin start JT8.8 credit grind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Rianata schreef op zondag 08 november 2015 @ 02:14:
[...]

Yup, was erg gezellig frustraties delen :+ En raad eens, toen je wegging..... ging het niet veel beter ;( Totdat we gingen multiclicken op tier 6 (O-I, KV-2, M44 heat-only), dat blijft altijd lachen O-)
Ja en dan had ik de rng mee (7hp over) en wordt je uiteindelijk gekilled door een bot td :|
Pagina: 1 ... 19 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift