[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.922 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ohja, vandaag was mijn eerste potje (ooit) met de Stug ook erg leuk!
4 kills.
1st class, kay's medal 2nd class, spartan en invader. (En dan nog al die andere medals die je bij een pakje boter krijgt)

Daarna nog een monsterpot met T29:
Tier 8 potje met 2595 dmg. :)

We sluiten de avond af met:
9/15 win (60%)
WN8 1156
13 kills. 10 deaths

Prima avond voor mijn doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Zojuist moest ik de game updaten, na dit gebeurt is kan ik niet meer inloggen.. krijg bij het aanmelden de volgende melding: Update uw applicatie wat ik dus uiteraard allang gedaan heb..

iemand die mij hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
misschien de snelste manier om een reinstall te doen... Kost wat tijd, maar misschien wel het meest effectief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
geen wot voor mij dus vanavond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:23
Woohoo, net mijn 1e mark of excellence gehaald! Is op de T1 Heavy, tijdens mijn 1000e battle :) Het was de 99e game voor mij in de T1 heavy, ben er echt blij mee. Nou weet ik dat velen van jullie niet veel zullen geven om een 1e mark, maar het is voor mij dus de 1e first mark of excellence. Sluit ik de avond toch met een lekker gevoel af (andere potjes gingen wat matig vandaag).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
ElPaco schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:18:
Woohoo, net mijn 1e mark of excellence gehaald! Is op de T1 Heavy, tijdens mijn 1000e battle :) Het was de 99e game voor mij in de T1 heavy, ben er echt blij mee. Nou weet ik dat velen van jullie niet veel zullen geven om een 1e mark, maar het is voor mij dus de 1e first mark of excellence. Sluit ik de avond toch met een lekker gevoel af (andere potjes gingen wat matig vandaag).
Mark of excellence is altijd top. >:) Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Regulerkil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:05:
Zojuist moest ik de game updaten, na dit gebeurt is kan ik niet meer inloggen.. krijg bij het aanmelden de volgende melding: Update uw applicatie wat ik dus uiteraard allang gedaan heb..

%appdata% gegevens gewist?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Regulerkil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:05:

Je start de game toch via de WOTLauncher en niet met een rechtstreekse link? Anders kan je wel eens problemen tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
IS3 armor en 47% winrate hebben is wel de goude combinatie, werd gisteren zo hard door RNG outplayed dat ik na 1 game al ALT + F4 gedaan heb. Ik was in de 113 en ik schoot een IS3 recht in de zijkant onder spaced armor op 100m critical no damage. Kan gebeuren dacht ik ( nadat dit al bij een IS8 was gebeurd op 400m ) Ik trek terug want conqueror schoot me. Daarna zie ik dat die is3 me "komt halen" Dus op het moment dat hij uit dekking rijdt schiet ik schuin in zn track ( dit is altijd pen met bijv een T54-lT ) en nope cirtical no damage. Daarna komt die recht op me afrijden schiet ik lfp, critical no damage. Daarna raak ik hem keer angled ufp. is hij oneshot schiet ik weer angled ufp bounce ik hem.

Uiteindelijk ben ik 400hp kwijt en me gun( ja die kerel raakte uiteraard niets, behalve die ene hit op mij.

Jammer dat het weer een perfect voorbeeld moest zijn van skill hebben wordt niet beloond, Wot shooting is all about luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
jantje 2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:00:
IS3 armor en 47% winrate hebben is wel de goude combinatie, werd gisteren zo hard door RNG outplayed dat ik na 1 game al ALT + F4 gedaan heb. Ik was in de 113 en ik schoot een IS3 recht in de zijkant onder spaced armor op 100m critical no damage. Kan gebeuren dacht ik ( nadat dit al bij een IS8 was gebeurd op 400m ) Ik trek terug want conqueror schoot me. Daarna zie ik dat die is3 me "komt halen" Dus op het moment dat hij uit dekking rijdt schiet ik schuin in zn track ( dit is altijd pen met bijv een T54-lT ) en nope cirtical no damage. Daarna komt die recht op me afrijden schiet ik lfp, critical no damage. Daarna raak ik hem keer angled ufp. is hij oneshot schiet ik weer angled ufp bounce ik hem.

Uiteindelijk ben ik 400hp kwijt en me gun( ja die kerel raakte uiteraard niets, behalve die ene hit op mij.

Jammer dat het weer een perfect voorbeeld moest zijn van skill hebben wordt niet beloond, Wot shooting is all about luck.
Gister ongeveer hetzelfde meegemaakt met m'n Jagdtiger, je zou zeggen dat je op minder dan 50 meter best door de LFP van een IS3 kan schieten, maar nee, een bounce, UFP, bounce, zijkant, bounce en toen was ik wel dood, met een whopping 520 DMG done (joepie een low roll :P).

Echter de game daarop alles goed gemaakt, dit was er één in de catogorie: You can win them all, toch leuk om bijna 3 keer de dmg van de nummer twee te hebben gedaan. Een grote kanttekening is wel dat de mediums/lights in m'n team goed gedecapt hebben en daarmee hun win voorkwamen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/du4e9ddd6pf8h79/JagdTiger_Ace_4.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/8lese29i1wivq1d/JagdTiger_Ace_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/66bny9lcnd54hbi/JagdTiger_Ace_2.jpg

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Frunz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:13:
[...]

Gister ongeveer hetzelfde meegemaakt met m'n Jagdtiger, je zou zeggen dat je op minder dan 50 meter best door de LFP van een IS3 kan schieten, maar nee, een bounce, UFP, bounce, zijkant, bounce en toen was ik wel dood, met een whopping 520 DMG done (joepie een low roll :P).

Echter de game daarop alles goed gemaakt, dit was er één in de catogorie: You can win them all, toch leuk om bijna 3 keer de dmg van de nummer twee te hebben gedaan. Een grote kanttekening is wel dat de mediums/lights in m'n team goed gedecapt hebben en daarmee hun win voorkwamen.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nette game, vond jagdtiger altijd leuk om te spelen. Zeker nu die frontal niet meer brand is dat wel een vooruitgang:P Maar in die game daarna kan je wel gewoon alles raken, 21 uit de 19 geraakt, dat klinkt ook veel meer jagdtiger like.

Heb er altijd zo'n hekel aan om "outplayed' te worden door van die idioten die al moeite hebben om hun muis beet te houden( als ze die überhaupt gebruiken ) en dan zoveel RNG meekrijgen dat ze niet te raken zijn. Ook mijn grootste frustratie in WoT moet ik zeggen, nog erger dan arty ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jantje 2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:37:
[...]
Heb er altijd zo'n hekel aan om "outplayed' te worden door van die idioten die al moeite hebben om hun muis beet te houden( als ze die überhaupt gebruiken ) en dan zoveel RNG meekrijgen dat ze niet te raken zijn. Ook mijn grootste frustratie in WoT moet ik zeggen, nog erger dan arty ^^
Jup, soms heb je van die potten waarbij het spel gewoon lijkt te zeggen "nu even niet". Alle snapshots missen, de volledig geaimde schoten vliegen de aimingcirkel uit, de rest bounced of tracked alleen. En dan ook tanks waarbij het eigenlijk onmogelijk is om geen schade te doen. Zo heb ik 's een Covenanter van de zijkant 2x op rij getracked met de KV-85. :')

En de volgende pot is het dan ineens weer normaal of zelfs compleet omgedraaid. 8)7 Zolang het een beetje normaal wordt verdeelt en je die zaadpotten niet ineens 2-3 op rij krijgt kan ik er nog wel mee omgaan. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Gaius op 29-10-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
jantje 2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:37:
[...]

Nette game, vond jagdtiger altijd leuk om te spelen. Zeker nu die frontal niet meer brand is dat wel een vooruitgang:P Maar in die game daarna kan je wel gewoon alles raken, 21 uit de 19 geraakt, dat klinkt ook veel meer jagdtiger like.

Het is niet dat ik ze niet kan raken, want ook in slechte games heb ik een hit-ratio van boven de 70% (overal zit ik op bijna 74%, and growing), de gun is gewoon heerlijk. Maar op de een of andere manier mag je soms niks pennen, of je raakt alleen de tracks, echte waardeloos. In deze game wel 17 van de 19 hits gepennd, dat is op zich niet verkeerd, beetje rare bounce op de VK.A, maar dat kan gebeuren. Lekker premium gespamd op de KV-5 omdat ik wel heel dicht bij de 6000 dmg voor de missie zat, maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Is er bekend of de Comet qua armor is geupgrade? Ik kreeg gisteren opvallend veel 'damaged blocked by armor'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

Wow, Wargaming does give a shit!

"First of all we want to thank all of you that took the time to not only test the 10.0 update, but also shared your feedback with us. It is important for us that you guys understand that we do care and listen to this feedback and pass it on to the developers."

http://forum.worldoftanks...lts%2Fpage__fromsearch__1

"In particular this concerned:
- Crew bonuses in the new tank customization feature
- Gas cloud mechanics in Rampage mode

These features will not be included in patch 10.0 as a result. They will be reviewed and reworked and hopefully come back in the future with the issues addressed."

[ Voor 26% gewijzigd door Rianata op 29-10-2015 14:51 ]

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Wow, wel erg goed nieuws! Waarschijnlijk wisten ze zelf ook al dat ze te ver gingen met die acties, maar toch goed dat ze nu niet dat P2W (of eigenlijk, pay to make it a lot easier) erin stoppen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:14
(jarig!)
Yup, het leuke van het spel is juist dat ze dat er juist zo weinig in hebben zitten.

Mooi trouwens ook dat ze dit zomaar ook zelf melden, meestal zie je dit soort keuzes pas terugkomen in de patch-notes.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Ik veronderstel dat AW dan toch al invloed heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:17
Gaat lekker vandaag, het lijkt wel vrijdag.
Ik denk ff snel de daily bonus binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Het gaat inderdaad best aardig. Ik heb nu net mijn eerste win binnen na 8 potjes.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:52

Roozzz

Plus ultra

Drama teams vandaag, even dubbelen viel bepaald niet mee. Gelukkig kan ik met mijn IS de potjes een stuk beter naar mijn hand zetten, resulterend in de 2e Mark of Excellence :)
https://www.dropbox.com/s...10-29%2020.20.11.png?dl=0

Uiteindelijk 11 van de 21 gewonnen en afgesloten met een mooie paarse gemiddelde WN8 van 2500 :)

-edit- Grrr Dropbox heeft er weer eens geen zin in, dus even klikken voor screenshot.

[ Voor 12% gewijzigd door Roozzz op 29-10-2015 20:30 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb mijn oude i7 2600K vervangen voor een i7 6700K. Heb net maar 1 potje gespeeld, maar volle bak 120 fps gedurende de hele pot. Ik heb er niet heel specifiek op gelet, maar volgens mij haalde ik hiervoor rond de 90 - 100. Wow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Roozzz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:27:
Drama teams vandaag, even dubbelen viel bepaald niet mee.

Uiteindelijk 11 van de 21 gewonnen en afgesloten met een mooie paarse gemiddelde WN8 van 2500 :)
Zeg dat wel.. 4 potjes in mijn RU, 4 potjes totale schijtmaps en dito teams. Mooiste was nog de laatste pot, 3 unicums in ons team en laat dat nou net het potje zijn dat het hardst verloren wordt van allemaal. In geen enkele match ook maar kans gehad om iets te doen, allemaal corridor/city maps.

Light tanks, de meest zinloze klasse in WoT. 8)7

T10 mocht ook niet, 2 drama potjes met de T62A, maar wel nog een beetje dmg gedaan. 3e potje wordt vervolgens gewonnen en uiteraard toen maar 900 dmg gedaan want er zat een 183 in hun team die van >500m zomaar ff 2 van ons mag one shotten. Nee, vanavond ging helemaal nergens over :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhitik
ElPaco schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 23:18:
Congrats!
Haha ik vandaag met de Churchill I, nadat ik een IS op ~50 punten na kapot had geschoten. Daarna maakte iemand anders het af... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Vandaag was bij mij ook drama met dubbelen 4/18 (22%) winrate. Teams die 1 kant verdedigen en je dan voor noob uitmaken als je er iets van zegt ("nice support on this side")

Heavies die op TD plekken gaan staan. Van het weekend maar weer proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:19:
Ik heb mijn oude i7 2600K vervangen voor een i7 6700K. Heb net maar 1 potje gespeeld, maar volle bak 120 fps gedurende de hele pot. Ik heb er niet heel specifiek op gelet, maar volgens mij haalde ik hiervoor rond de 90 - 100. Wow.
Ik heb er niet zoveel verstand van en heb geen echte game-pc, vandaar even deze vraag:
Ik heb deze pc pricewatch: HP Pavilion 500-406nd

Ik haal maar 30-40fps..... Kan ik deze bak ook een beetje opporren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rhitik schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:56:
[...]

Congrats!
Haha ik vandaag met de Churchill I, nadat ik een IS op ~50 punten na kapot had geschoten. Daarna maakte iemand anders het af... :)
Dank je, jij ook! Potjes waarin je dat soort damage voor elkaar krijgt is altijd lekker.
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:18:
[...]

Ik heb er niet zoveel verstand van en heb geen echte game-pc, vandaar even deze vraag:

Dan zal je er een losse videokaart in moeten hangen, en ik weet niet hoe goed dat werkt met de voeding die er in zit. Los daarvan ga je dan al snel merken dat je CPU de bottleneck gaat worden. Als ik jou was zou ik de settings wat omlaag schroeven en sparen voor nieuwe/2e hands PC.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
[...]

Met een beetje kritisch kijken naar de grafische settings kun je wel naar de 60fps komen. Ik speelde voordat ik mijn huidige desktop had op een laptop met een A4-3300M processor en moest daar wel alles op het laagste niveau zetten en allerlei echtergrond programmas uitzetten en kon toen met 50-60 fps spelen (1600x900, laatste WoT versie die ik daarop speelde was 9.6)
Kijk daar even naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
[...]

Ik heb ook niet de beste game-pc (laptop in mijn geval), maar als je begint op low settings en je draait een mooie fps, dan kun je via handmatige/geavanceerde instellingen een beetje testen en een voor een de setting omhoog zetten. Als ik direct medium setting pakt, heb ik ook maar 30-40fps, terwijl ik op low-settings met wat balkjes her en der omhoog op 80-100fps zit. Ik zal eens kijken of ik vanavond een screenshot van mijn settings kan maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Rhitik op 30-10-2015 08:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:59
1 dag prem+1 cola:
https://eu.alienwarearena...s-bonus-code-key-giveaway
If you have received a bonus code in the past, you will not be able to claim another one.

[ Voor 30% gewijzigd door Titus op 30-10-2015 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Nu online
Thanks _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Ik sta ook in de queue. :) Bedankt!

Update:
queue was je zo door. had na een paar minuutjes een mailtje. Erg bedankt! _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Kliko op 30-10-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
iTitus schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:54:
1 dag prem+1 cola:
https://eu.alienwarearena...s-bonus-code-key-giveaway
If you have received a bonus code in the past, you will not be able to claim another one.
Bedankt! _/-\o_

Heb me aangemeld en inmiddels de code ook al binnen :) Even kijken wanneer ik hem ga gebruiken (een dag premium is natuurlijk wel handig om te nemen op een dag ik daadwerkelijk veel kan spelen).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
mkliko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:53:
Ik sta ook in de queue. :) Bedankt!

Update:
queue was je zo door. had na een paar minuutjes een mailtje. Erg bedankt! _/-\o_
Had me aangemeld en kreeg direct mail :D. Dus die word binnenkort ook een keer gebruikt.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Hmmm... Fuck mijn enthousiasme.
Direct code ingezet... xD

Had beter even kunnen wachten inderdaad...
Hoe lang is zo'n code eigenlijk geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
24 uur premium, dus je kan de hele avond, en morgenochtend spelen (met premium).

[ Voor 9% gewijzigd door Frunz op 30-10-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik realiseer me ineens dat ik woensdag helemaal geen filmpje heb geüpload... Moest werken woensdag, dus had de video al eerder gemaakt, maar helemaal vergeten op YT te zetten 8)7. Bij deze dan het verlate midweekse filmpje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
[...]

Rhitik schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:35:
[...]

Ik heb ook niet de beste game-pc (laptop in mijn geval), maar als je begint op low settings en je draait een mooie fps, dan kun je via handmatige/geavanceerde instellingen een beetje testen en een voor een de setting omhoog zetten. Als ik direct medium setting pakt, heb ik ook maar 30-40fps, terwijl ik op low-settings met wat balkjes her en der omhoog op 80-100fps zit. Ik zal eens kijken of ik vanavond een screenshot van mijn settings kan maken.
Zoals beloofd:
graphics1
en
graphics2
en
graphics3

[ Voor 19% gewijzigd door Rhitik op 30-10-2015 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Mr_Size schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:38:
Ik realiseer me ineens dat ik woensdag helemaal geen filmpje heb geüpload... Moest werken woensdag, dus had de video al eerder gemaakt, maar helemaal vergeten op YT te zetten 8)7. Bij deze dan het verlate midweekse filmpje ;)

[video]
mooi filmpje en goede pot, Mr_Size! Welke mod gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor het posten, maar ik heb de settings inmiddels nog wat lager als dat jij ze hebt en kom niet veel hoger dan 40fps :'(

Ik heb even contact gehad met een service desk van een webshop en het eea uitgelegd en zij raadden mij aan om er een GTX950 videokaart in te duwen...... Geen woord over processor die er moeite mee zou hebben.
Ik vind het nogal wat.....200euris erin douwen om wat hogere FPS te krijgen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een goed begin van de ochtend: eerste potje gelijk een Mastery!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 09:57

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Even ter loops de 14k missie gehaald met mijn maus. Alleen moet ik die missie helemaal niet halen en verloren we het potje. Echt wat een bende faalhazen waren dat ik het team. Hoe slaag je erin te sterven wanneer je teammaat 8k dmg blokkeert en nog 3k neemt. Echt alle shells gingen gewoon mijn kant uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:38:
Ik realiseer me ineens dat ik woensdag helemaal geen filmpje heb geüpload...
Kom je nu mee... heb verdomme de hele dag zitten F5'en :(
Moest werken woensdag, dus had de video al eerder gemaakt, maar helemaal vergeten op YT te zetten 8)7. Bij deze dan het verlate midweekse filmpje ;)

[video]
'Mijn gunner ligt eruit en ik gebruik een large repair kit.' Je bedoelde daar vast medkit ;)

Ben niet heel blij met mijn SU-85. De viewrange en het totale gebrek aan armor maken je enorm afhankelijk van je teamgenoten. Nou was ik in een el-cheapo mode en heb ik een 50% crew erin gezet, dus het kan nog beter worden, maar het is wmb geen blijvertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Rhitik schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:07:
mooi filmpje en goede pot, Mr_Size! Welke mod gebruik je?
p0st modpack ;)
Edmin schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:25:
Kom je nu mee... heb verdomme de hele dag zitten F5'en :(

'Mijn gunner ligt eruit en ik gebruik een large repair kit.' Je bedoelde daar vast medkit ;)

Ben niet heel blij met mijn SU-85. De viewrange en het totale gebrek aan armor maken je enorm afhankelijk van je teamgenoten. Nou was ik in een el-cheapo mode en heb ik een 50% crew erin gezet, dus het kan nog beter worden, maar het is wmb geen blijvertje.
Haha sorry, komende woensdag komt er gewoon wel weer eentje uit, beloofd :*)

En nee, de SU 85 is uiteraard geen blijvertje. Ben nu aanbeland bij de SU 100, speel hem nog met de topgun van de SU 85. Niet een heel groot feest, al heb ik al 2 behoorlijk goede potten gehad. Maar deze lijn speel ik natuurlijk voor de ISU 152 en de Obj 704 ;)

Het scheelt altijd als je een goede crew hebt. Ik heb al heel lang een SU 122 44, dus ik had een mooie 3 skill crew klaarliggen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Lekkere aanbiedingen, 2k goud lichter aan cammo, 4 mil aan consumables. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 09:01:
[...]

Dank je voor het posten, maar ik heb de settings inmiddels nog wat lager als dat jij ze hebt en kom niet veel hoger dan 40fps :'(

Ik heb even contact gehad met een service desk van een webshop en het eea uitgelegd en zij raadden mij aan om er een GTX950 videokaart in te duwen...... Geen woord over processor die er moeite mee zou hebben.
Ik vind het nogal wat.....200euris erin douwen om wat hogere FPS te krijgen
Volgens mij draait het bij WOT meer om de processor dan om de videokaart. Ik haal nu met een i5 4460 en een GTX 660 tussen de 50-60 fps met de beste graphics instellingen. Hiervoor zat er een phenom II x4 965 processor in met dezelfde videokaart en toen haalde ik ongveer 25 fps met ondergemiddelde graphics instellingen.

edit: Gezien jouw specificaties zou een videokaart toch wel helpen aangezien je er nu helemaal niets in heb zitten maar een GTX 750 lijkt mij ook goed genoeg voor WOT en dat scheelt tocht weer zo'n 80 euro.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, vandaag maar 5 potjes gedaan waarvan 2 Mastery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

I love this tank. 87% voor de Master of Excellence.
Victory!
Malinovka
Crusader
Experience received:4.644 ( x3) 38.109
Battle achievements Patrol Duty, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Repairs: -1.002
Ammunition: -11.355
Consumables: -10.000
Total: 15.752 WN8: 6.309 (100)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben nu echt HEEL erg dichtbij uninstall en voorgoed wegblijven. 3,5 uur ergernis achter de rug. WoT straft goede spelers zo fucking hard, er zijn gewoon geen woorden voor. Jammer dat ik geen enkele voortgang meer mag bereiken... :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mr_Size schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:32:
Ik ben nu echt HEEL erg dichtbij uninstall en voorgoed wegblijven. 3,5 uur ergernis achter de rug. WoT straft goede spelers zo fucking hard, er zijn gewoon geen woorden voor. Jammer dat ik geen enkele voortgang meer mag bereiken... :r :r :r
Lol, zie het Size. ;)
29 potjes en 1011 wn8. Oei.

Het is weer weekend, wellicht beter om dat andere dingen te gaan doen. ;w

Ga zo ook ff een paar potjes doen, hoop op meer geluk. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:18

p0st

Dutch Reefer

Misschien is het tijd voor een kleine break? Avonden lang frustratie is niet goed voor je, dat doet mentaal ook iets met je waar je gedrag in RL vaak ook niet echt beter van wordt... Zou het zonde vinden als je stopt omdat je je zo op laat naaien door bullshit RNG..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MerijnB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:25
En de winnaar van de kneus-van-de-week award is:

Afbeeldingslocatie: http://s23.postimg.org/6uivbpsi3/kneus_van_de_week.png

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:15
p0st schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:11:
[...]

Misschien is het tijd voor een kleine break? Avonden lang frustratie is niet goed voor je, dat doet mentaal ook iets met je waar je gedrag in RL vaak ook niet echt beter van wordt... Zou het zonde vinden als je stopt omdat je je zo op laat naaien door bullshit RNG..
Ging vandaag even ruk maar daarna toch geëindigd op 3k wn8 na 15 games. Ik heb alle tanks die ik wil op de Chieftain en Centurion X na. Ik speel alleen nog de tanks die ik leuk vind en af en toe een tank die ik lichtelijk grind. Missies doe ik niet meer aan. Iets met ergernissen.

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 31-10-2015 19:24 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
[...]

Ken het gevoel! :) even een weekje rust en het is voorbij.

@p0st; ik heb net jouw modpack gedownload, maar kan ik 'em ook in het Nederlands zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Rhitik schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:35:
[...]

Ken het gevoel! :) even een weekje rust en het is voorbij.

@p0st; ik heb net jouw modpack gedownload, maar kan ik 'em ook in het Nederlands zetten?
De directory text even hernoemen naar iets anders of wegknikkeren. Daarna pakt ie weer de instelling die je ingame hebt gemaakt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Harmen schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:06:
Lol, zie het Size. ;)
29 potjes en 1011 wn8. Oei.
Die WN8 klopt niet, zat op 2,8K ofzo. Ik vermoed dat noobmeter een correctie heeft doorgevoerd, want die stats liepen niet helemaal gelijk met wotlabs en nu weer wel ;)

Maar het gaat me niet eens om de WN8. Het gaat me om de onbalans en de bs RNG elk fucking potje opnieuw. Of je wint 15-2 of je verliest 15-5. Ik heb in die 29 potjes gisteren geen spannend potje gehad omdat het MM systeem gigantisch broken is.
Ja wie weet. Als het komende week niet verbetert is dat wellicht het beste. Ik denk dat ik sowieso meer mini pauzes ga inlassen: 3 potjes BS RNG op rij? Dan ff 15 min afkoelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Nou, kom maar op met je filmpje voor de zondag 8) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Hé, rustig aan jij he? :+

Maar goed, nu je het er toch over hebt:

Eindelijk Users lang verwachte replay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Mr_Size schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:34:
[...]
Die WN8 klopt niet, zat op 2,8K ofzo. Ik vermoed dat noobmeter een correctie heeft doorgevoerd, want die stats liepen niet helemaal gelijk met wotlabs en nu weer wel ;)

Maar het gaat me niet eens om de WN8. Het gaat me om de onbalans en de bs RNG elk fucking potje opnieuw. Of je wint 15-2 of je verliest 15-5. Ik heb in die 29 potjes gisteren geen spannend potje gehad omdat het MM systeem gigantisch broken is.
Gisteren met een maat ook ff huis gehouden, viel ons ook al op dat de teams echt waardeloos waren, binnen 3min was je over. Probeer het weekend te mijden, altijd erg drama kwa instelling spelers. ;w

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
De gifbeker moet ook gewoon helemaal leeg.

Block ik EINDELIJK eens 3x mijn HP (8K blocked in de E5), heb ik die fucking missie niet aanstaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Potje daarvoor van missie geswitched voor de 50 120...

|:( |:( |:( |:( |:( |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 01-11-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

http://lightquick.co.uk/w...he-matchmaker-rigged.html
Misschien interessant om dit artikel te lezen, af en toe heb ik het idee dat het e.e.a. best nog wel eens waar kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9HQkOpwZvCQtqplGcaF3DUcN/thumb.jpg

Iets met gif en een beker 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06:46
Leuke replay voor ''You can't win them all''? :P

Maar wauw, wat heeft jouw team gedaan? Ik snap je frustratie wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Niets, zoals gebruikelijk ;) En dit is de moeder van alle UCWTA video's ja :P

Maar iig een stuk leukere middag gehad. Minder bs RNG (alleen de Centurion mocht echt niet vandaag) en eindelijk eens wat leuke, spannende potjes. Al die 15-2 potjes kennen we nu wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 01-11-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Kan ik ergens een overzicht krijgen welke TDs (tank destoyers) een draaibare loop hebben? Dus dat niet heel de tank hoeft te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Episch. Zeer benieuwd naar de video!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rhitik schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:00:
Kan ik ergens een overzicht krijgen welke TDs (tank destoyers) een draaibare loop hebben? Dus dat niet heel de tank hoeft te draaien?
In het algemeen:
- Duitsland heeft één lijn met en één lijn zonder turret. (Niet de gehele lijn, vanaf Rhm. Borsig)
- Rusland heeft enkel kazemat (geen turret) TD's.
- Amerika heeft ook beide lijnen (de ene lijn wordt later wel kazemat, T95 lijn)
- Frankrijk enkel kazemat TD's
- GB ook enkel kazemat TD's

Het is maar net wat je liever hebt. De TD's met turrets zijn vaak sneller en zeer mobiel op het terrein. Een nadeel is dat je nagenoeg geen armor hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:55:
[...]

In het algemeen:
- Duitsland heeft één lijn met en één lijn zonder turret. (Niet de gehele lijn, vanaf Rhm. Borsig)
- Rusland heeft enkel kazemat (geen turret) TD's.
- Amerika heeft ook beide lijnen (de ene lijn wordt later wel kazemat, T95 lijn)
- Frankrijk enkel kazemat TD's
- GB ook enkel kazemat TD's

Het is maar net wat je liever hebt. De TD's met turrets zijn vaak sneller en zeer mobiel op het terrein. Een nadeel is dat je nagenoeg geen armor hebt.
Sinds 9.5 is er natuurlijk een extra TD-lijn bijgekomen, die naar de FV4005 gaat.
Deze lijn heeft vanaf de tier 6 een turret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:27:
[...]

Sinds 9.5 is er natuurlijk een extra TD-lijn bijgekomen, die naar de FV4005 gaat.
Deze lijn heeft vanaf de tier 6 een turret.
Nou ja dit ook dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Goh, wat leuk spelen weer vandaag...
Of je eindigt in van die oostblok teams, of je komt alleen maar van die paarse gastjes tegen, die slechts 1 skill hebben: "Load gold ammo". (Of een combinatie van beide, om het nog leuker te maken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Mr_Size schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:06:

[video]

Heuj!

Video is choppy door packetloss aan mijn kant. :-(

De credit loss komt vooral door de food. Zonder food had ik maar een 2k credits loss. Maar een grotere kans op winnen is beter dus ik neem food mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dweebus schreef op maandag 02 november 2015 @ 02:32:
Goh, wat leuk spelen weer vandaag...
Of je eindigt in van die oostblok teams, of je komt alleen maar van die paarse gastjes tegen, die slechts 1 skill hebben: "Load gold ammo". (Of een combinatie van beide, om het nog leuker te maken.)
Kom je wel veel tegen inderdaad. Lach me altijd dood als iemand met z'n dure gold ammo op mijn nagenoeg ongepantserde tanks schiet.

Zo zo gaat lekker, WN8 van de afgelopen 7 dagen ergens in de 2400. Zo jammer dat ik het in die eerste 2k games zo verkloot heb voor mijn average WN8. Nou ja jammer, aan de andere kant ook een voordeel: een enemy zal je soms onderschatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
When you gonna club, club them hard :+ In die MM is dat zowat eigen handig het hele enemy team afgeschoten haha. Ik heb het gevoel dat het einigde met een arty fair and balanced shot?

Ik heb sinds lange tijd gisteren ook weer eens een lekkere dag gehaald, 113 3rde mark gehaald zonder dat ik het eig verwachten, had de hoop al een beetje opgegeven met die tank( wat is dat ding slecht in verhouding met de overige heavies ) maar ineens was die binnen. Daarna nog ff wat E100 geknallt als nieuw 3rde mark grind projectje.

Was gisteren ook best wel rustig met arty en huge ass tds waardoor je eindelijk gewoon lekker door die games heen kon raggen.

En noobmeter is idd aangepast met stats om gelijk te lopen met de andere sites. 1k wn8 ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Valt me wel steeds meer op, dat het spel vaak bepaald wordt door het wel/niet hebben van 1 scout. Zie je je eigen mediums/lights achter blijven hangen bij de TD's/heavy's, en de tegenstander heeft 1 light die wel de W knop kan vinden op het toetsenbord? Ga maar terug naar garage, het wordt niks meer.
Andersom, heb je er 1 die WEL vooruit kan maar de tegenstander niet? Dat wordt vechten voor damage, want je team rolt dan de tegenstander op.

Met als gevolg, van het weekend hier juist voor het eerst heerlijk gespeeld. Echt heerlijk. Dingen beginnen ineens op hun plek te vallen. WN8 overall (3400 battles): 936, recent zit rond de 1,1k gemiddeld.

Al met al niet erg speciaal. Maar dan ineens dit weekend 17 battles - 1,7k WN8 gemiddeld. De ene na de andere monsterpot. Voornamelijk doordat ik de focus steeds meer leg op light/medium/arty, dus supporten.

Begon vrijdag met dingen als een steel wall halen op een medium (T-43, was niet eens top tier), en vervolgens bleef het geluk doorgaan. Bijvoorbeeld AMX scout tankje mooi ergens neerzitten, en niemand die me lastig valt terwijl ik >1k spotting haal en me helemaal suf aan het snipen ben. 2x een TOG die de brede kant (en dat is best een groot vlak!) aan mijn arty laat zien, en praktisch 1-shot (beiden voor >900 damage, en dus de rest van het spel nutteloos).

Bijna weer de smaak te pakken, misschien ook eens GOT/teamspeak weer lastigvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jantje 2 schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:48:
When you gonna club, club them hard :+ In die MM is dat zowat eigen handig het hele enemy team afgeschoten haha. Ik heb het gevoel dat het einigde met een arty fair and balanced shot?
Mjah, tegenwoordig is de Hellcat niet meer super hard clubben, maar nog steeds wel een beetje ja :+ Maar ben een TD missie aan het doen (2 heavies killen en 3K dmg doen) en daar blijkt de Hellcat ook wel voor geschikt. Had hem al bijna gehaald, ook in een loss, maar toen werd mijn 2e heavy kill net 0,25 sec voor mijn reload gestolen. En dit potje van gisteren had ik 7 kills, helaas wel maar 1 heavy, dus weer niet gehaald 8)7

Het potje eindigde idd met een shotgun kill van 1 van de arties, maar ja ik was out of shells en ramde er dus eentje en trackte daarme mezelf. Was een soort van onvermijdelijk..
En noobmeter is idd aangepast met stats om gelijk te lopen met de andere sites. 1k wn8 ftw!
Dat moest haast wel ja, loopt nu weer synchroon met Wotlabs.

edit: lol het kan verkeren, vandaag ineens 94% WR.. 8)7

Enige minpuntje van de avond is het mislopen van de 3e MoE op de T-54. Stond op 94,98% en toen faalde ik 2 potjes hard en stond ik weer op 94,2%..

[ Voor 9% gewijzigd door Mr_Size op 02-11-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Gisteren met GOT onze eerste Ranked Team Battles gespeeld. We hebben een leuke avond gehad en lekker gestegen in de ranks vanaf het laagste punt. Leuke battles, tactieken zijn anders omdat je of 2 cappoints moet mag veroveren of moet verdedigen en het levert ook hele leuke bonussen op. Aanraden voor spelers die eens wat anders willen en 6 andere (geloof alleen clangenoten) spelers kunnen optrommelen.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Wat mij opvalt is dat de meeste spelers bij GOT erg goed zijn. Hoge WN8's en hoge winrates. (veel unicums)
Is het dan niet ondenkbaar dat ze een keertje al clan kunnen verschijnen op een groot toernooi? Of is het niveau of zo'n toernooi nog veel hoger?
Ik heb me er nooit echt in verdiept om eerlijk te zijn. Maar jullie (GOT'ers) kunnen er vast eenvoudig antwoord op geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Zie zo nu en dan uitnodigingen voor GOT teamspeak (ts3.gatheringoftanks.nl) hier verschijnen. Nu lijkt het me wel een keer wat om deel te nemen, maar hoe geven jullie je naam op de teamspeak server aan?

Je ingame naam met roepnaam? (xxxxx / yyy)

Wie weet tot gauw op TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mr_Size schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:06:

[video]

Mooie replay! Wat een game. _/-\o_
Maar geef toe, dit was ook wel erg veel mazzel hebben. Als ze (de tegenstanders) beter hadden samengewerkt dan hadden ze jullie beide kunnen flanken. Tegenstander had genoeg tanks daarvoor. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
mkliko schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:47:
[...]

Mooie replay! Wat een game. _/-\o_
Maar geef toe, dit was ook wel erg veel mazzel hebben. Als ze (de tegenstanders) beter hadden samengewerkt dan hadden ze jullie beide kunnen flanken. Tegenstander had genoeg tanks daarvoor. 8)7
Dat is toch bij zo'n beetje elke echt goede pot, die krijg je alleen voor elkaar als de tegenstander een beetje meewerkt :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Umm.. ok.. splash screen met nieuwe missies voor deze week, leuk...

Wordt verwezen naar een nieuws item.. en dat is er nog niet, typisch weer.

Wat erger is: platoon missie Brothers in Arms kan 5x per dag... echter de "I deserve it" missie loopt t\m vrijdag en vereist 35x de BiA missie? umm.. 4 dagen x5 = 20x toch??

Edit: dank je Rianata :)

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 03-11-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
mkliko schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:31:
Wat mij opvalt is dat de meeste spelers bij GOT erg goed zijn. Hoge WN8's en hoge winrates. (veel unicums)
Is het dan niet ondenkbaar dat ze een keertje al clan kunnen verschijnen op een groot toernooi? Of is het niveau of zo'n toernooi nog veel hoger?
Ik heb me er nooit echt in verdiept om eerlijk te zijn. Maar jullie (GOT'ers) kunnen er vast eenvoudig antwoord op geven. :)
Valt mee qua unicums hoor, echt unicums zitten hoger qua WN8. We hebben inderdaad wel aantal 'blauwe' spelers. Maar toernooi kost over algemeen veel tijd en inzet, lang niet al onze members hebben hier zin in. Daarnaast is WG over algemeen erg laat met communicatie waardoor zaken lastig te plannen zijn. Wij richten ons meer op de fun dan echt hardcore toernooien spelen. Wel spelen we vaak stronghold in team verband, gaan we weer clanwars spelen (tier 8) en doen we aan ranked battles met een team. Genoeg activiteit dus!
O_A_B schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:40:
Zie zo nu en dan uitnodigingen voor GOT teamspeak (ts3.gatheringoftanks.nl) hier verschijnen. Nu lijkt het me wel een keer wat om deel te nemen, maar hoe geven jullie je naam op de teamspeak server aan?

Je ingame naam met roepnaam? (xxxxx / yyy)

Wie weet tot gauw op TS
Gewoon inloggen met je ingame naam, is het makkelijkst. Krijg je vanzelf rechten om te praten (we werken met push to talk), moet er uiteraard wel iemand online zijn dus in de avonden heb je meeste kans. Wanneer je eenmaal rechten hebt kan je gewoon altijd inloggen wanneer je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
_Anvil_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:21:
Wat erger is: platoon missie Brothers in Arms kan 5x per dag... echter de "I deserve it" missie loopt t\m vrijdag en vereist 35x de BiA missie? umm.. 4 dagen x5 = 20x toch??

Edit: dank je Rianata :)
Maar begint volgende week maandag ook weer, dan een week rust en daarna weer een week. Dus op zich zal je hem makkelijke moeten kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
x-cessive schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:09:

Gewoon inloggen met je ingame naam, is het makkelijkst. Krijg je vanzelf rechten om te praten (we werken met push to talk), moet er uiteraard wel iemand online zijn dus in de avonden heb je meeste kans. Wanneer je eenmaal rechten hebt kan je gewoon altijd inloggen wanneer je wilt.
THNX. Tot later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Frunz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:06:
[...]

Maar begint volgende week maandag ook weer, dan een week rust en daarna weer een week. Dus op zich zal je hem makkelijke moeten kunnen halen.
waar lees je dat? Het beloofde news item ontbreekt nog steeds bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
_Anvil_ schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:15:
[...]

waar lees je dat? Het beloofde news item ontbreekt nog steeds bij mij...
Volgens mij heb ik dat gelezen in dat scherm waar de weekly missions en de premium shop staat. Op de site lijkt het onderdeel van de bootcamp challenge.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/6bo9tom9x4d2mlo/Bootcamp.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/8yty6gy314off2l/Bootcamp_1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/3l80scfoorseiov/Bootcamp_2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/s/23eufwlp42d66qq/Bootcamp_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
mkliko schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:31:
keertje als clan kunnen verschijnen op een groot toernooi? Of is het niveau of zo'n toernooi nog veel hoger?
Als je zoiets als WG League bedoelt, dat is echt een stapje hoger, en behalve goede spelers vereist het ook veel team play en oefening, en zoveel mogelijk nuttige skills op je crew etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Oke, duidelijk. Bedankt voor alle antwoorden. :)
*O* Toch hoop ik ooit te kunnen cheerleaden voor GOT op een groot toernooi hoor. *O* :+

:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De AMX 12t....

-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
...valt best goed mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ach, hij doet het voor mij beter dan de ELC :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Edmin schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:48:
Ach, hij doet het voor mij beter dan de ELC :X
Owww...en dat vind ik net een héérlijke tank 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik moet mijn draai nog vinden in de wereld van Lights, maar als je kijkt naar hoe ik bijvoorbeeld scoor met een Chaffee, dan doe ik het enorm slecht in de ELC. De camo lijkt het voor mij niet te doen en met die onhandige gun zit ik altijd precies mis. De potten waarin ik meer dan 2 hits wist te scoren zijn op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
ELC is een echte 'drive-by-shooter' als je het mij vraagt. Kan soms fout aflopen, maar meestal erg leuk om met die gun nog flink wat schade aan te richten bij een tegenstander.

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik kreeg er meestal teveel YOLO-gevoelens bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ben zelf ook wel beetje fan van de ELC (hoeveel ik hem vaak vervloek om de niet draaibare turret), maar een truc die het voor mij een stuk makkelijker maakte om er mee te spelen is het volgende:

Wanneer je een vijand spot er op locken met rechter muisknop, drive-by doen met vooral veel links en rechtsaf gaan en als je super dichtbij bent pas schieten. Aimen wordt voor je gedaan en je moet gewoon dichtbij genoeg zijn om te derpen en niet te kunnen missen.

Merk vaak ook dat ik met de snelheid en wendbaarheid voor zorg voor afleiding, waardoor tanks zichzelf bloot geven om mij toch te willen raken en vervolgens door teammates flink afgestraft worden. Enige nadeel hierbij is dat je teammates moet hebben die opletten of platoonen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

ElPaco schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:18:
Merk vaak ook dat ik met de snelheid en wendbaarheid voor zorg voor afleiding, waardoor tanks zichzelf bloot geven om mij toch te willen raken en vervolgens door teammates flink afgestraft worden. Enige nadeel hierbij is dat je teammates moet hebben die opletten of platoonen.
Ja, in random battles is dat laatste een hele gevaarlijke aanname die je moet maken :+

Quickybaby heeft 2x een replay van een en dezelfde speler op Youtube geplemd en die laat goed zien hoe je een ELC moet spelen:

World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll
YouTube: World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll

World of Tanks || Return of the MEGA TROLL
YouTube: World of Tanks || Return of the MEGA TROLL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rianata schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:33:
[...]
Quickybaby heeft 2x een replay van een en dezelfde speler op Youtube geplemd en die laat goed zien hoe je een ELC moet spelen:
Die replays zijn mooi ja. Vooral die nieuwe Japanse giganten kan je mooi trollen door onder/naast ze te blijven.

Verder nog als tip geduld hebben als je rustig aan het passive scouten bent, als je daar klaar mee bent neem de tijd voor je eerste schot, want zo goed als die eerste zal je ze daarna waarschijnlijk niet meer kunnen aimen :+

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Rianata schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:33:
[...]

Ja, in random battles is dat laatste een hele gevaarlijke aanname die je moet maken :+

World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll
YouTube: World of Tanks || ELC AMX - Mega Troll

World of Tanks || Return of the MEGA TROLL
YouTube: World of Tanks || Return of the MEGA TROLL
Is dat niet die gozer met >10k battles.... in ALLEEN de ELC AMX? 6, mogelijk zelfs 7 skills getrained?
Volgens mij moet je dan ook wel meesterlijk goed zijn in een enkele tank, als je het zo lang en zo veel speelt.
Pagina: 1 ... 18 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift