De meeste mensen niet nee, maar je ziet mensen na krap 2000 battles al in een tier 10 rondrijden. Dan heb je echt nog niet genoeg map kennis en weakspot kennis(rerolls daargelaten), je hebt alleen gebruik gemaakt van een premium account om zo snel credits en XP te grindenEdmin schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:22:
[...]
Lol, tegen de tijd dat je bij Tier 10 aankomt ben je echt geen noob meer.
* Edmin heeft as we speak nog steeds geen enkele Tier X tank gekocht (wel unlocked).
Het is anders.
Het is een lijst van modules die onderdeel zijn van de standaard layout van een tank (en dus direct vrijgespeeld worden als je deze tank geresearched hebt), maar die op andere tanks onderdeel zijn van het upgrade path.
Zoals bijvoorbeeld de 120mm M58 gun. Als je de T110E5 unlockt krijg je hem "gratis". Op de M103 moet je eerst 60k XP grinden om hem te unlocken. De T110E5 upgrade gaat ook niet via die gun.
Klopt. Gister verneukte zo'n ding een monsterpotje in mijn Pershing door met een HEAT-shell mijn engine deck te pennen en me in de fik te zetten. 1.000dmg+...Edmin schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 21:01:
De M44 is bizar. Dat apparaat wist mij gisteren vol voor 800hp af te knallen.
[ Voor 23% gewijzigd door Mojo op 22-10-2015 11:30 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Had je maar niet moeten campen!!Mojo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:28:
[...]
Klopt. Gister verneukte zo'n ding een monsterpotje in mijn Pershing door met een HEAT-shell mijn engine deck te pennen en me in de fik te zetten. 1.000dmg+...
/SerB
Ik had eergisteren een E100 in mijn team met 1k battles 141 wn8 en 41% winrate. Hoe krijg je het voor elkaar om zo slecht te spelen en dan nog in zo'n korte tijd een T10 tank te hebben? Ik ben vergeten after battle naar zijn stats te kijken maar dat was voor mij wel ongelofelijk dat zn kerel al een T10 had.Frunz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
De meeste mensen niet nee, maar je ziet mensen na krap 2000 battles al in een tier 10 rondrijden. Dan heb je echt nog niet genoeg map kennis en weakspot kennis(rerolls daargelaten), je hebt alleen gebruik gemaakt van een premium account om zo snel credits en XP te grinden.
Hoeveel is een lijn om te grinden meestal? toch wel dik zon 500k xp denk ik. Kan me niet voorstellen dat hij gemiddeld 500 xp per potje kan halen met die stats.
Ik heb pas een paar maanden mijn eerste tier IX (M103) en 5 tier VIII's. De bulk is tier V en VI. Ik grind te veel lijnenEdmin schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:22:
[...]
Lol, tegen de tijd dat je bij Tier 10 aankomt ben je echt geen noob meer.
* Edmin heeft as we speak nog steeds geen enkele Tier X tank gekocht (wel unlocked).
Dat is nog het ergste.
Ik was gespot door de light tank, ga netjes achter een steentje zitten om daarna weg te rijden, lobt hij de shell blijkbaar precies over het steentje heen.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Research is inderdaad 650k xp, E100 is één van de laagste xp grinds om te halen, als je dus na 1000 battles de E100 hebt zit je gemiddeld op 650xp per battle. Als je premium gebruikt hoef je maar 433 xp per battle te hebben en dit is zonder de x2 (en x3/x5 weekenden) voor de eerste win van de dag. Op zich moet dit wel te doen zijn voor de meeste mensen, ook met een WN8 van 141jantje 2 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Ik had eergisteren een E100 in mijn team met 1k battles 141 wn8 en 41% winrate. Hoe krijg je het voor elkaar om zo slecht te spelen en dan nog in zo'n korte tijd een T10 tank te hebben? Ik ben vergeten after battle naar zijn stats te kijken maar dat was voor mij wel ongelofelijk dat zn kerel al een T10 had.
Hoeveel is een lijn om te grinden meestal? toch wel dik zon 500k xp denk ik. Kan me niet voorstellen dat hij gemiddeld 500 xp per potje kan halen met die stats.
Frunz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:52:
[...]
Research is inderdaad 650k xp, E100 is één van de laagste xp grinds om te halen, als je dus na 1000 battles de E100 hebt zit je gemiddeld op 650xp per battle. Als je premium gebruikt hoef je maar 433 xp per battle te hebben en dit is zonder de x2 (en x3/x5 weekenden) voor de eerste win van de dag. Op zich moet dit wel te doen zijn voor de meeste mensen, ook met een WN8 van 141.

Volgens wotdb.info
Minimaal 650k en max 950k dus gemiddeld iets van 800k xp in 1000 games. waar hij er 400 van gewonnen heeft. en 600 van verloren, waarschijnlijk met max 200 xp. dus dat is 120k xp.
Als hij wint krijgt hij wat meer doordat het team hem draagt. laten we zeggen 600xp. 240k xp.
Als je dan ervan uitgaat dat die stats zonder premium account is heeft hij met premium account 720k xp gehaald. Blijkbaar kan je dus zelfs als je zo slecht bent een tier 10 halen in ongeveer 1k battles.
Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht haha, ik dacht dat je toch eerder in de buurt van 2k battles zou komen. Missschien komt dat ook doordat ik mijn eerste T10 na iets van 5k battles pas had.
Daar had ik inderdaad de info vandaan, de Maus is geloof ik het laagst van alles (vandaar dat User deze door iemand heeft laten grinden voor de bonus tank).
Het hangt er een beetje van af, als je maar 1 lijn grind met misschien een premium tank voor extra credits en XP conversion kan je dus al vrij snel je T10 hebben. Zelf zat ik na 3.5k pas aan T9 en na 6k battles aan een T10, maar goed, ik rij sowieso meestal niet als een kip zonder kop rond.jantje 2 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:22:
[...]
Minimaal 650k en max 950k dus gemiddeld iets van 800k xp in 1000 games. waar hij er 400 van gewonnen heeft. en 600 van verloren, waarschijnlijk met max 200 xp. dus dat is 120k xp.
Als hij wint krijgt hij wat meer doordat het team hem draagt. laten we zeggen 600xp. 240k xp.
Als je dan ervan uitgaat dat die stats zonder premium account is heeft hij met premium account 720k xp gehaald. Blijkbaar kan je dus zelfs als je zo slecht bent een tier 10 halen in ongeveer 1k battles.
Had ik eigenlijk helemaal niet verwacht haha, ik dacht dat je toch eerder in de buurt van 2k battles zou komen. Missschien komt dat ook doordat ik mijn eerste T10 na iets van 5k battles pas had.
Over een eerste tier10 gesproken, dat Recruit a friend program loopt wel heeeeeeeeeel traag als je maar 1 recruit hebt zeg.
Na de eerste 350k xp zakt de multiplier naar x1.. er is dus geen bonus meer en je moet nog steeds winnen (beiden in de top10, maar dat is geen issue uiteraard) om xp aan de pool toe te voegen .. zelfs als je meerdere avonden per week platoooned kost het je een jaar om aan die 1M te komen gok ik.. pfff
Ik snap dat het idee van WG was dat je meerdere recruits hebt, maar in de praktijk zijn de meeste "recruits" reroll of alt accounts van actieve spelers dus waar hebben we het over. Ik verwacht eerder die t8 reward Pershing te krijgen als mn recruit zn eerste t10 koopt, dan dat we ooit die 1M xp in de pool verzamelen..
Verder is de werking van het systeem erg foutgevoelig, veel nieuwe recruits of terugkerende spelers snapten niet dat ze eerst de invite moesten accepten, alvorens ze een battle konden starten
.
Na de eerste 350k xp zakt de multiplier naar x1.. er is dus geen bonus meer en je moet nog steeds winnen (beiden in de top10, maar dat is geen issue uiteraard) om xp aan de pool toe te voegen .. zelfs als je meerdere avonden per week platoooned kost het je een jaar om aan die 1M te komen gok ik.. pfff
Ik snap dat het idee van WG was dat je meerdere recruits hebt, maar in de praktijk zijn de meeste "recruits" reroll of alt accounts van actieve spelers dus waar hebben we het over. Ik verwacht eerder die t8 reward Pershing te krijgen als mn recruit zn eerste t10 koopt, dan dat we ooit die 1M xp in de pool verzamelen..
Verder is de werking van het systeem erg foutgevoelig, veel nieuwe recruits of terugkerende spelers snapten niet dat ze eerst de invite moesten accepten, alvorens ze een battle konden starten
Yep zelfde gehad met een maatje, die had ik een invite gestuurd, en hij wachtte om deze te accepten totdat hij weer kon spelen bleek die invite verlopen te zijn en kan je geen nieuwe meer sturen die moest binnen 10 dagen ofso geactiveerd worden. En ook volgens support geen enkele mogelijkheid meer om hem te recruiten. Beetje jammer systeem._Anvil_ schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 14:49:
Over een eerste tier10 gesproken, dat Recruit a friend program loopt wel heeeeeeeeeel traag als je maar 1 recruit hebt zeg.
Verder is de werking van het systeem erg foutgevoelig, veel nieuwe recruits of terugkerende spelers snapten niet dat ze eerst de invite moesten accepten, alvorens ze een battle konden starten.
het scheelt ook nog of je alleen elke dag een dubbel doet of echt een tank grind.Frunz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:54:
Het hangt er een beetje van af, als je maar 1 lijn grind met misschien een premium tank voor extra credits en XP conversion kan je dus al vrij snel je T10 hebben. Zelf zat ik na 3.5k pas aan T9 en na 6k battles aan een T10, maar goed, ik rij sowieso meestal niet als een kip zonder kop rond.
Ik heb eigenlijk nooit 1 tank gegrind maar alleen dubbels gedaan.
Daardoor heb ik na 13.5k battles al 12 tier X tanks en bijna alle trees (op arty na) op tier 8/9.
wow. bijna 10k battles hier en 1 tier 10, terwijl ik toch bovengemiddeld veel dmg en xp scoor..
Wel doe ik zelden al mn voorgenomen daily doubles en kan ik gerust tig potjes in tanks spelen waar geen grind meer op zit.
Wel doe ik zelden al mn voorgenomen daily doubles en kan ik gerust tig potjes in tanks spelen waar geen grind meer op zit.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk

LT15.3 voor de 4e (?) keer gehaald, nu met honors en missie stond wel aan

LT15.3 voor de 4e (?) keer gehaald, nu met honors en missie stond wel aan

[ Voor 11% gewijzigd door Rianata op 22-10-2015 17:34 ]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Kun je toevallig nog zijn account achterhalen? Ik wil wel eens zien hoe hij eraan is gekomen. Strongholds, Teambattles, world of warplanes kan ook nog... EJ heeft eens alleen maar Team battles gespeeld en toen alles unlocked met free XP tot aan de Leopard 1. Dat is dit account: http://worldoftanks.eu/co...ts/519474620-VirginSlayr/jantje 2 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Ik had eergisteren een E100 in mijn team met 1k battles 141 wn8 en 41% winrate. Hoe krijg je het voor elkaar om zo slecht te spelen en dan nog in zo'n korte tijd een T10 tank te hebben? Ik ben vergeten after battle naar zijn stats te kijken maar dat was voor mij wel ongelofelijk dat zn kerel al een T10 had.
Verwijderd
Gefeliciteerd!!Rianata schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:33:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk![]()
[afbeelding]
LT15.3 voor de 4e (?) keer gehaald, nu met honors en missie stond wel aan![]()
[afbeelding]
Ga er vanavond ook weer eens voor zitten om LT15.3 proberen te halen....
Wargaming verslag van Firstlook. Misschien dat iemand zichzelf nog terug ziet?
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Van harte Ria!!!!Rianata schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:33:
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk![]()
[afbeelding]
LT15.3 voor de 4e (?) keer gehaald, nu met honors en missie stond wel aan![]()
[afbeelding]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Feli, Ria 
Ik hoor trouwens net dat de IS-8 eruit gaat en vervangen wordt door de T-10. Iemand enig idee wat dit betekent voor IS-8 eigenaren?
Ik hoor trouwens net dat de IS-8 eruit gaat en vervangen wordt door de T-10. Iemand enig idee wat dit betekent voor IS-8 eigenaren?
Jup.Edmin schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:55:
Feli, Ria
De tank heet voortaan T-10, dus je moet afscheid nemen van de naam 'IS-8'.
Vandaag een battle gehad die een soort van vastliep aan het einde (15-12 win), waarna we een soort rare error kregen: error loading battle of zoiets. Vervolgens was de tank 2 potjes lang gelocked, om er vervolgens achter te komen dat de hele game zogenaamd niet is gespeeld en de win dus helemaal niet heeft geteld
Nog nooit meegemaakt.
En altijd erg fijn dat zoiets dan op een avond gebeurd waarbij wins sowieso al schaars zijn. Heb een keurige 41,7% WR weten te noteren, 1 van mijn slechtste speelsessies in 1,5 jaar ofzo. Constant bottom tier met hersendode toptiers. Van die potjes waarvan je van tevoren al weet dat je never nooit gaat winnen. Dat is misschien nog wel mijn grootste frustratie in WoT, na de broken arty mechanic natuurlijk. Dat je zodra je bottom tier bent compleet bent overgeleverd aan de vraag of je toptiers wel genoeg hersencellen hebben om de w knop te vinden. En als de map dan ook nog steeds tegenzit en er elke fucking game 3 arties zijn dan heb je ongeveer een beeld van mijn avond.

En altijd erg fijn dat zoiets dan op een avond gebeurd waarbij wins sowieso al schaars zijn. Heb een keurige 41,7% WR weten te noteren, 1 van mijn slechtste speelsessies in 1,5 jaar ofzo. Constant bottom tier met hersendode toptiers. Van die potjes waarvan je van tevoren al weet dat je never nooit gaat winnen. Dat is misschien nog wel mijn grootste frustratie in WoT, na de broken arty mechanic natuurlijk. Dat je zodra je bottom tier bent compleet bent overgeleverd aan de vraag of je toptiers wel genoeg hersencellen hebben om de w knop te vinden. En als de map dan ook nog steeds tegenzit en er elke fucking game 3 arties zijn dan heb je ongeveer een beeld van mijn avond.

<22:28:25> "p0st | repost": Size nu al geragequit?Mr_Size schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:33:
Vandaag een battle gehad die een soort van vastliep aan het einde (15-12 win), waarna we een soort rare error kregen: error loading battle of zoiets. Vervolgens was de tank 2 potjes lang gelocked, om er vervolgens achter te komen dat de hele game zogenaamd niet is gespeeld en de win dus helemaal niet heeft geteldNog nooit meegemaakt.
<22:28:32> "Quantor": haha
<22:28:37> "Quantor": ging zelfs deinstallen

Ik zat gisteravond na 16 potten op 71% WR!
Toen besloot ik mijn LeoPTA nog even te dubbelen...
Een uur later sloot ik WoT af met 46% WR

Dat had ik dus met mijn T-54. Uiteindelijk wel nog boven de 50% uitgekomen maar aardig gekeldert. Wel met een WN8 van rond de 1700 dus zelf was ik toch niet slecht aan het spelen.Edmin schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:42:
Ik zat gisteravond na 16 potten op 71% WR!![]()
[removed]
Wat vind jij van de M103? Heb sinds kort de topgun. Maar kom nog niet echt lekker vooruit met die tank...PcDealer schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:41:
[...]
Ik heb pas een paar maanden mijn eerste tier IX (M103) en 5 tier VIII's. De bulk is tier V en VI. Ik grind te veel lijnen
Ik kan niet echt het verschil maken met die tank ofzo. Welke sterke punten heb jij kunnen ontdekken?
Ik heb 'm ook sindskort, nu net twee weekjes met de topgun. Mijn speelstijl in de M103 hangt heel erg af van de battle. Is het een Tier X battle met >3 Tier X tanks, dan houd ik me wat op de achtergrond in het begin en probeer ik mid-game wat meer te pushen. Als je top tier bent kun je direct doorschuiven naar het front, vanwege je prima turret armor, toch wel troll hull armor tegen lower tier guns en die heerlijke gunmkliko schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:08:
[...]
Wat vind jij van de M103? Heb sinds kort de topgun. Maar kom nog niet echt lekker vooruit met die tank...
Ik kan niet echt het verschil maken met die tank ofzo. Welke sterke punten heb jij kunnen ontdekken?
Het zat ons ook echt niet mee gisteravond, wel toevallig dat de meestje games daarna met Xcessive in plaats van Mr_Size gemakkelijk werden gewonnen.p0st schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:55:
[...]
<22:28:25> "p0st | repost": Size nu al geragequit?
<22:28:32> "Quantor": haha
<22:28:37> "Quantor": ging zelfs deinstallen
Ik vind t dus best frustrerend dat de M103 zo slecht presteert tegen tier x tanks... Een E75 of een russische Tier IX heavey kan bijvoorbeeld veel meer hebben/bouncen. M103 is eigenlijk altijd wel een hit.p0st schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:13:
[...]
Ik heb 'm ook sindskort, nu net twee weekjes met de topgun. Mijn speelstijl in de M103 hangt heel erg af van de battle. Is het een Tier X battle met >3 Tier X tanks, dan houd ik me wat op de achtergrond in het begin en probeer ik mid-game wat meer te pushen. Als je top tier bent kun je direct doorschuiven naar het front, vanwege je prima turret armor, toch wel troll hull armor tegen lower tier guns en die heerlijke gun
Misschien wil ik gewoon teveel pushen tegen tier x... ik zal me eens wat meer inhouden.
Waarschijnlijk ben ik ook gewoon verwend met de T29 en moet ik niet teveel denken dat dit een grote T29 is...

Misschien wel zou ik vanavond ff de replays terug moeten zoeken, wat is iig op karelia. Die map heet in de replayfolder ook zo denk ik? Als ik het niet vergeet zal ik hem ff opzoeken.wsLy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:46:
[...]
Kun je toevallig nog zijn account achterhalen? Ik wil wel eens zien hoe hij eraan is gekomen. Strongholds, Teambattles, world of warplanes kan ook nog... EJ heeft eens alleen maar Team battles gespeeld en toen alles unlocked met free XP tot aan de Leopard 1. Dat is dit account: http://worldoftanks.eu/co...ts/519474620-VirginSlayr/
Heb ik ook meerdere keren gehad, dat de game lijkt te disconnecten en dan ineens de game niet is gespeeld, denk in 28k battles 2-3x gehad en dan vaak wanneer de servers ook unstable waren.Mr_Size schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:33:
Vandaag een battle gehad die een soort van vastliep aan het einde (15-12 win), waarna we een soort rare error kregen: error loading battle of zoiets. Vervolgens was de tank 2 potjes lang gelocked, om er vervolgens achter te komen dat de hele game zogenaamd niet is gespeeld en de win dus helemaal niet heeft geteldNog nooit meegemaakt.
Scared valley, waarbij je tegen een E100/E100/IS7/IS7/MAUS/IS4 speelt + 3 arties en jij (113) met IS7/IS4 bent op die brawl flank, en je enige E100 gaat campen op de berg. Halverwege gezegd nvm door mid gereden, 2x gebounced met heat op unangled cheek E100 en 1x ufp IS7 toen hadden ze gecapped. GG leuke game, wist gelijk al dat die verloren ging worden door weer een trieste MM spread. ALT + F4
Het is ongelooflijk dat die MM na 4 jaar zulke dingen nog niet kan voorkomen, balans op tanks moet toch wel een beetje in lijn zijn. Ik vind het helemaal niet erg dat er een beetje uitdaging in zit, ik ben altijd één van de laatste die vind dat iets niet gewonnen kan worden. Maar als ik het gevoel krijg dat ik zelfs niet kan winnen dan weet je dat het triest gesteld is in deze game.
[ Voor 4% gewijzigd door jantje 2 op 23-10-2015 10:52 ]
De MM laat gewoon nog steeds veel steken vallen. Dat er geen skill-based MM is of komt vind ik geen probleem, maar grappen als
kunnen gewoon echt niet. Gisteren was ik als enige top Tier in mijn Comet en de tegenpartij had een IS.Team 1: iedereen Tier 6 mu.v. 1 IS-3.
Team 2: Iedereen Tier 6 mu.v. 1 M40/M43

Dan hangt het toch helemaal van de rest van de set-up af? Een paar goede TD's en die IS-3 maakt hert verschil niet meer. Als er nou drie t8 aan de andere kant staan maakt het wél verschil (al wordt het er idd niet makkelijker op, dat is zo)
[ Voor 12% gewijzigd door garathane op 23-10-2015 12:20 ]
Nou ja, met je IS3 kun je met een beetje slim spelen zo'n beetje alle lagere tiers makkelijk aan. Ik heb gisteren toevallig ook zo'n potje gehad waarbij ik 2* mijn eigen HP heb getanked en zonder problemen in mijn eentje 1 kant vs 4 tegenstanders op kon rollen. Een helemaal eerlijk potje krijg je zo niet omdat je weet dat alleen arty je echt wat kan doen.garathane schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:18:
Dan hangt het toch helemaal van de rest van de set-up af? Een paar goede TD's en die IS-3 maakt hert verschil niet meer. Als er nou drie t8 aan de andere kant staan maakt het wél verschil (al wordt het er idd niet makkelijker op, dat is zo)
[removed]
Oh ja, dat kan ook best, mits je, zoals je zelf zegt, slim speelt. Dan nog, een paar goede meds/TD's kunnen een IS-3 wel aan. Dat hangt weer van de kwaliteiten van de med/TD- spelers af. Daar kan het best aan schorten.
Dat valt wel mee toch? Een beetje tier 6 schiet net zo makkelijk door een IS heen als door een Comet, tenzij de Comet z'n gun depression kan misbruiken. Of was het Kharkov of Himmelsdorf?Edmin schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:49:
De MM laat gewoon nog steeds veel steken vallen. Dat er geen skill-based MM is of komt vind ik geen probleem, maar grappen als
[...]
kunnen gewoon echt niet. Gisteren was ik als enige top Tier in mijn Comet en de tegenpartij had een IS.
Mooiste MM die ik tot nog toe gezien heb was deze:

Ik was blij dat ik niet in die Stug of Pz4H zat.
Siegfried line.Gaius schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:56:
[...]
Dat valt wel mee toch? Een beetje tier 6 schiet net zo makkelijk door een IS heen als door een Comet, tenzij de Comet z'n gun depression kan misbruiken. Of was het Kharkov of Himmelsdorf?

netjesMooiste MM die ik tot nog toe gezien heb was deze:
[afbeelding]
Ik was blij dat ik niet in die Stug of Pz4H zat.
Het verbaast me niets. De ongelooflijke bs lijkt wel persoonsgebonden ofzo, whatever..Quantor schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:13:
Het zat ons ook echt niet mee gisteravond, wel toevallig dat de meeste games daarna met Xcessive in plaats van Mr_Size gemakkelijk werden gewonnen.
Was voor mij na 15K battles een primeur. Erg jammer, want het was 1 van de leukere potten van de avond en een verdiende win.jantje 2 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:51:
Heb ik ook meerdere keren gehad, dat de game lijkt te disconnecten en dan ineens de game niet is gespeeld, denk in 28k battles 2-3x gehad en dan vaak wanneer de servers ook unstable waren.
Ja dit voorbeeld komt helaas te vaak voor. Erg jammer dat er zo weinig potjes in balans zijn. Ik kan me van gisterenavond 2 spannende potjes herinneren, een daarvan was dus die pot die uiteindelijk niet is meegerekend. De rest van de potjes leek vooraf al vast te liggen en 9/10x in ons nadeel. Gooi er nog een belachelijke bak RNG (meerdere bounces op rij op Leo pta's met een E5 bijv.) en de deinstall komt af en toe wel erg dicht bijScared valley, waarbij je tegen een E100/E100/IS7/IS7/MAUS/IS4 speelt + 3 arties en jij (113) met IS7/IS4 bent op die brawl flank, en je enige E100 gaat campen op de berg. Halverwege gezegd nvm door mid gereden, 2x gebounced met heat op unangled cheek E100 en 1x ufp IS7 toen hadden ze gecapped. GG leuke game, wist gelijk al dat die verloren ging worden door weer een trieste MM spread. ALT + F4
Het is ongelooflijk dat die MM na 4 jaar zulke dingen nog niet kan voorkomen, balans op tanks moet toch wel een beetje in lijn zijn. Ik vind het helemaal niet erg dat er een beetje uitdaging in zit, ik ben altijd één van de laatste die vind dat iets niet gewonnen kan worden. Maar als ik het gevoel krijg dat ik zelfs niet kan winnen dan weet je dat het triest gesteld is in deze game.

Het is mijn eerste tier IX tank, heb er 15 potjes meegedaan (27% winratemkliko schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:08:
[...]
Wat vind jij van de M103? Heb sinds kort de topgun. Maar kom nog niet echt lekker vooruit met die tank...
88% crew zonder skill helpt ook niet echt. Maar eens buffen via de T14.
[ Voor 6% gewijzigd door PcDealer op 23-10-2015 13:22 ]
Holy crap, het onmogelijke is gebeurd! Ik verkoop met mijn stomme hoofd de AT-15A i.p.v. de AT-15 en wetende dat ik al eerder een tank gerestored heb, probeer ik het toch. Blijkbaar ziet Support dat over het hoofd, maar krijg ik zojuist het volgende antwoord:
Kudo's voor deze meneer, blijkbaar kan het dus wel, zelfs bij WG SupportHello again,
thank you for your confirmation.
I have just realized that you have restored another tank in the past and as such you should not be eligible for the next one. As it was my mistake however, I have restored your AT 15A to your account.
I wish you plenty of successful battles with it!
Kind Regards,
Michal Vessar
Wargaming.net Customer Service Representative
https://eu.wargaming.net/support/
Je mag elke Premium tank toch eenmaal restoren, niet eenmaal een Premium tank?
Edit: my bad: https://eu.wargaming.net/support/kb/articles/98
Edit: my bad: https://eu.wargaming.net/support/kb/articles/98
[ Voor 44% gewijzigd door PcDealer op 23-10-2015 15:35 ]
Als je het goed beschouwt moet je van geluk spreken dat de medewerkers zo dom zijn juist, doordat hij niet had gezien dat je er al één had restoreert heeft hij deze alsnog voor je gedaanp0st schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:55:
Holy crap, het onmogelijke is gebeurd! Ik verkoop met mijn stomme hoofd de AT-15A i.p.v. de AT-15 en wetende dat ik al eerder een tank gerestored heb, probeer ik het toch. Blijkbaar ziet Support dat over het hoofd, maar krijg ik zojuist het volgende antwoord:
[...]
Kudo's voor deze meneer, blijkbaar kan het dus wel, zelfs bij WG Support
Lucky bastard.p0st schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 14:55:
[...]
Kudo's voor deze meneer, blijkbaar kan het dus wel, zelfs bij WG Support
Voor degenen die geen XVM stats gebruiken, maar andere functies van XVM wel: Zorg er voor dat XVM op geen enkele manier verbinding met de XVM server kan krijgen. Ik heb geen idee hoe het kan, maar ik werd beloond met zo'n 20 extra FPS toen ik de verbinding hardhanding onder XVM wegtrapte.
Tsja, als je er zo naar kijkt, heb je helemaal gelijkjantje 2 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:45:
[...]
Als je het goed beschouwt moet je van geluk spreken dat de medewerkers zo dom zijn juist, doordat hij niet had gezien dat je er al één had restoreert heeft hij deze alsnog voor je gedaanDit laat weer de incompetentie zien van WG support
Jep, gelukkig werd mijn eigen domheid in dit geval beloond door WG
Oh and speaking of WG, hier nog een leuke parodie die ik nog niet kende (filmpje zelf al wel natuurlijk, die is zo oud als de wereld, maar met deze ondertiteling nog niet haha)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X8QVvpVBSIU]
Edit:
Ik voel me wel een beetje Gore vanavond

[ Voor 5% gewijzigd door p0st op 23-10-2015 22:29 ]
Daarstraks met mr_size en gjp ern t6 platoon gedaan. Kwamen we een t29 tegen, een van de 4 top tiers, blijkt die gast alleen maar APCR te hebben
nja heeft er niet veel aan gehad, had niet eens 900 damage gedaan
heb hem maar vriendelijk uitgelegd dat als je slecht bent het niks uitmaakt of je full gold schiet of niet..
Moet vaker met jou platoonen, bijna geen arty.
Echt bijzonder veel potten toptier en zonder arty, lekker hoor! Volgens mij de enige pot die we verloren hebben was een pot met 3 arties, waarvan er eentje overal precies goed ge pre aimed was en laser accuraat was. Killde zowel mij als Cold met 1 schot, want balance..
[ Voor 11% gewijzigd door Mr_Size op 24-10-2015 19:43 ]
Inderdaad, heb zelf ook de M103. Ik ben al wel lekker op weg naar de T110E5, zit nu op iets van 130k xp.mkliko schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:16:
[...]
Ik vind t dus best frustrerend dat de M103 zo slecht presteert tegen tier x tanks... Een E75 of een russische Tier IX heavey kan bijvoorbeeld veel meer hebben/bouncen. M103 is eigenlijk altijd wel een hit.
Misschien wil ik gewoon teveel pushen tegen tier x... ik zal me eens wat meer inhouden.![]()
Waarschijnlijk ben ik ook gewoon verwend met de T29 en moet ik niet teveel denken dat dit een grote T29 is...![]()
Heb gewoon TE vaak dat ik makkelijk via de turret of hull armor word geraakt. Zo af en toe bounce ik wat maar dat is meer lucky dan armor.
Zeker de bovenkant van de turret mag vlakker, dat opstaande randje is een veel te groot target.
Desondanks heb toch mooie potjes ermee. Kan zeker wel damage doen.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik heb net weer mogen ervaren dat de nauwkeurigheid is weer gegeven in meters per meter. De nauwkeurigheid van een caravan gun staat op gegeven als 0.32 m per 100 m. Ik mocht net schieten op een amx 50 120 op 100 meter afstand. Tot drie keer toe niet binnen de cirkel blijven. Het zal dus wel 0.32 per 1 m zijn.
Met 6 dobbelstenen gooien en dan in totaal lager dan 5 uitkomen heeft een hogere kans van slagen.
Met 6 dobbelstenen gooien en dan in totaal lager dan 5 uitkomen heeft een hogere kans van slagen.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Impulse much?
Ik lees nu al twee jaar claims over impulse en wat het doet. Ik begrijp bij monde van SerB dat het niets betekent en een verouderde stat is uit een vroege versie (http://wiki.wargaming.net/en/Talk:Battle_Mechanics) , maar toch zie ik op gamemodels3d dat er zelfs een waarde aan hangt die bijvooreeld de snapshot accuracy van de KV-2 verklaart: http://gamemodels3d.com/worldoftanks/vehicles/r41
verwarrend.
Ik lees nu al twee jaar claims over impulse en wat het doet. Ik begrijp bij monde van SerB dat het niets betekent en een verouderde stat is uit een vroege versie (http://wiki.wargaming.net/en/Talk:Battle_Mechanics) , maar toch zie ik op gamemodels3d dat er zelfs een waarde aan hangt die bijvooreeld de snapshot accuracy van de KV-2 verklaart: http://gamemodels3d.com/worldoftanks/vehicles/r41
verwarrend.
Check deze video van QB:
Ik lees hier vaak dat QB op schoot zit bij WG en een spreekbuis van hen is. Nou, hier neemt hij toch flinke afstand van het nieuwe emblem en enscription systeem dat in 10.0 komt. Ik ben het 100% met hem eens, belachelijke pay to win feature en zeer zeer inhalig van WG, mocht het op deze manier geïmplementeerd gaan worden. 4% crew skill erbij is best een behoorlijke bonus, maar bijv. alle spelers zonder premium account kunnen al zo'n beetje fluiten naar deze bonus. Brengt de game nog meer in onbalans dan het nu al is...
Benieuwd wat jullie vinden van deze nieuwe feature.
Ik lees hier vaak dat QB op schoot zit bij WG en een spreekbuis van hen is. Nou, hier neemt hij toch flinke afstand van het nieuwe emblem en enscription systeem dat in 10.0 komt. Ik ben het 100% met hem eens, belachelijke pay to win feature en zeer zeer inhalig van WG, mocht het op deze manier geïmplementeerd gaan worden. 4% crew skill erbij is best een behoorlijke bonus, maar bijv. alle spelers zonder premium account kunnen al zo'n beetje fluiten naar deze bonus. Brengt de game nog meer in onbalans dan het nu al is...

Het zal hopelijk het einde inluiden van de 'markt dominantie' van world of tanks. Zeker nu armored warfare een heel ander verdien model toepast, een andere implementatie van arty en andere armor mechanics.
WG heeft mogen genieten van het succes en ik hoop dat het publiek WG laat vallen als het zo doorgevoerd wordt. Er wordt meer dan genoeg feedback gegeven aan WG, en ze lijken er niks mee te doen.
Heerlijk als er keuze is.
WG heeft mogen genieten van het succes en ik hoop dat het publiek WG laat vallen als het zo doorgevoerd wordt. Er wordt meer dan genoeg feedback gegeven aan WG, en ze lijken er niks mee te doen.
Heerlijk als er keuze is.
If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair
Hm, het verbaast me dat als je 1 ding koopt op een tank dat je hem dan gratis op de andere kant kan zetten. Ik dacht dat het eerst dan dubbel betalen was. Rond de 300 gold valt opzich best mee, voor de mensen die goud hebben staan. Zeker als het een keer in de aanbieding zou zijn, net zoals cammo. Maar ja, het moedigt wel enorm aan om goud te kopen, want zoveel kan je niet makkelijk verdienen met missies.
Hoe dan ook blijft het absurd pay2win.
Hoe dan ook blijft het absurd pay2win.
Nee dat was jij en GJP.. Ik stond ineens met een tank voor en achter mij..Mr_Size schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 19:43:
Moet vaker met jou platoonen, bijna geen arty.Echt bijzonder veel potten toptier en zonder arty, lekker hoor! Volgens mij de enige pot die we verloren hebben was een pot met 3 arties, waarvan er eentje overal precies goed ge pre aimed was en laser accuraat was. Killde zowel mij als Cold met 1 schot, want balance..
Maarja die laatste pot waar ik de m44 pakte... Zowat alles was een direct hit en pen met HEAT...
Vanmiddag na heeeeel veel pogingen eindelijk HT.6 gehaald. In de T29. Met dank aan mijn 2 platoon genoten Titus en Henkie voor het preparen van de IS-3 en de IS-5
Verder sowieso een super sessie gehad, lijkt wel of het geen weekend is. 4K WN8 en 81% WR. Nice
Tja dat was een bizarre pot inderdaad. Ik vond zelf die game met 2x KV2 1x Rudy wel leuk. Dat de tegenstander bij aanvang al melde dat wij van platoon 1 gereport moesten worden. Vooral de chat op het einde....wsLy schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 14:28:
[...]
Nee dat was jij en GJP.. Ik stond ineens met een tank voor en achter mij..
Maarja die laatste pot waar ik de m44 pakte... Zowat alles was een direct hit en pen met HEAT...
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Ja die pot haha, wij waren de enige tier 6 tanks in ons team inderdaad. De gast die lag te klagen, en ons uitmaakte voor cheaters, was een tier 4 tank en ragen dat die deed... wow. Pls.. it's just matchmaking...GJP80 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 17:05:
[...]
Tja dat was een bizarre pot inderdaad. Ik vond zelf die game met 2x KV2 1x Rudy wel leuk. Dat de tegenstander bij aanvang al melde dat wij van platoon 1 gereport moesten worden. Vooral de chat op het einde....
[ Voor 4% gewijzigd door wsLy op 25-10-2015 17:19 ]
lol, laatste potje in de T1 Heavy afgesloten met een Ace, Top Gun, High Caliber. Simpelste Ace en Top Gun tot nog toe. Zooitje tier 4 tanks die gewoon voor m'n gun blijven staan terwijl zij bouncen en ik ze mag beschieten. 
Anyway, T1 Heavy afgerond met 33 potjes, waarvan 3x een Ace. Vind ik best netjes.
Op naar de M6. En daarna het doel van deze grind, de T-29.
Anyway, T1 Heavy afgerond met 33 potjes, waarvan 3x een Ace. Vind ik best netjes.
Ook met 18hp na 1 minuut kun je light missie 15 voor de 260 nog steeds met eer afronden 
http://wotreplays.com/sit..._salient-oreh75-amx_13_90
http://wotreplays.com/sit..._salient-oreh75-amx_13_90
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Ik rijd nu rond in een T46, maar ik penetreer amper armor. Blijft het altijd zo kut of ben ik in de toekomst ook nog een keer een van de hogere tiers?
Dat ligt eraan met welke gun je speelt. Als je de 76mm gebruikt en met ap ammo schiet dan snap ik dat je niks penetreert. Die gun is eigenlijk bedoelt om HE te schieten. Wil je met AP schieten dan kan je beter de Vt-42 erop zetten. Deze heeft meer pen en is veel acurater, waardoor weakspots makkelijker te raken zijn. Nadeel is echter weer dat je per schot veel minder schade doet.
Het hangt dus echt van je speelstijl af welke gun je gebruikt en welke munutie je dus het beste kan laden. Ook is het verschil tussen de tier in de lage tiers erg groot. Een tier 5 heavy als de KV1 kan door bijna geen enkele tier 3 worden gepenetreerd. In de hogere tiers wordt dit verschil wat minder groot.
Het hangt dus echt van je speelstijl af welke gun je gebruikt en welke munutie je dus het beste kan laden. Ook is het verschil tussen de tier in de lage tiers erg groot. Een tier 5 heavy als de KV1 kan door bijna geen enkele tier 3 worden gepenetreerd. In de hogere tiers wordt dit verschil wat minder groot.
Maar goed dat ik met de campaign op zn minst 12k gold heb verdiend zodat ik al die emblems op T10 kan bekostigen. Overal hetzelfde op pleuren om het zo goedkoop mogelijk te houden, onzin emblems waar niemand wat om geeft.Mr_Size schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:53:
Check deze video van QB:
[video]
Beetje jammer idd dat het zo p2w wordt, maar als je leest op rita wat storm allemaal zegt dan weet je dat er geen hart meer in de zaak zit. Ik citeer de het volgende :
It is not our mistake that instead of fixing problems we are adding new features;
- Storm is completely fed up with the current level of negativity and the insane amount of player whine, he might take time off from it.
Gek he, dat er gewhined wordt, dat je allemaal voor de moneygrab bent in plaats van probeert te luisteren en het spel beter te maken. WG devs zijn echt een joke net als heel WoT eigenlijk.
Het is gewoon jammer dat de core van de game ijzersterk is, en de rest utter trash. ( RNG en artillery, MM, randjes waar je vast op blijf zitten, speedloss door 1 miniheuvel etc ) Door de goede core blijf je spelen en door de rest rage je elke dag weer met ALT + F4.
Verder nog tips over hoe je goed kunt werken met deze tank?thijsco19 schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:13:
[...]
Inderdaad, heb zelf ook de M103. Ik ben al wel lekker op weg naar de T110E5, zit nu op iets van 130k xp.
Heb gewoon TE vaak dat ik makkelijk via de turret of hull armor word geraakt. Zo af en toe bounce ik wat maar dat is meer lucky dan armor.
Zeker de bovenkant van de turret mag vlakker, dat opstaande randje is een veel te groot target.
Desondanks heb toch mooie potjes ermee. Kan zeker wel damage doen.
Zou toch graag willen dat ik wat beter ga worden met deze tank. Is mijn eerste tier IX tank, maar het valt tot nu toe erg tegen en het motiveerd niet om mijn andere tier VIII's door te pushen naar tier IX.

Ik begrijp dat het geen must is om tier X te hebben. Maar is natuurlijk uiteindelijk wel het doel van de game.
Aangezien ik zelf pas bij tier 8 ben (en nog 140k xp verwijdert ben van m'n eerste tier 9) heb ik geen advies voor de M103. Maar ik vroeg me meer af of de tier 10 het doel van het spel is. Ik vind het leuk om met een doel te spelen. De volgende tank unlocken is dan een logisch doel natuurlijk. Alleen... op tier 10 is er geen volgende tank meer te unlocken. Ik ben dan ook erg benieuwd of ik überhaupt op tier 10 ga spelen.mkliko schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik begrijp dat het geen must is om tier X te hebben. Maar is natuurlijk uiteindelijk wel het doel van de game.
Het lijkt me op zich wel leuk om een keertje geen bottom tier te kunnen zijn, dat is dan wel een voordeel natuurlijk. Maar dat lijkt me ook al een stuk beter te managen op tier 9, waar je max +1 voor je kiezen kunt krijgen. Ik denk dat ik me dan hoe dan ook een stuk minder nutteloos voel dan zoals gister met de Fury op Mines tegen IS-3 e.d. te mogen knokken (die pot ging geheel als verwacht kansloos verloren
Iedereen heeft een eigen doel in het spel. T10 halen is natuurlijk geen doel op zich. Voor mij geldt: er zijn gewoon T10's die ik gespeeld MOET hebben. Dus investeer ik tijd in een bepaalde lijn. Maar er zijn zat tanks op de lagere tiers die ik gehouden heb voor de fun en om af en toe een potje in te spelen. Denk aan een T29, Cromwell, IS-3, Conqueror, Hellcat, SU-122-44, AMX 50 100, etc..
Het belangrijkste doel in beginsel moet zijn dat je fun hebt in het spel en voldoening eruit kan halen. Voor de ene speler betekent dat vooral de lagere tiers spelen, een ander speelt voornamelijk zijn T10 tanks. Ieder zijn ding
Wat betreft de M103: dat is echt een heerlijke tank. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk de eerste 120mm gun unlocked. Daar gaat je performance al gigantisch van omhoog. Ben je geen toptier, zorg er dan voor dat je niet in de frontlinie staat. Alle T10 tanks hebben absoluut geen moeite om door je heen te komen. Ben je toptier, dan kan je wat meer in de frontlinie staan, maar blijf voorzichtig. Kijk goed naar wat voor soort tanks de tegenstander heeft en pas daar eventueel je positionering op aan. Het heeft bijv. weinig zin om als enige T9 heavy een flank te bezetten, terwijl de tegenstander een E-75, ST-I en een Conqueror heeft. Dat soort gevechten ga je verliezen. Maar goed, dat is meer een algemene tip natuurlijk die ook voor andere tanks geldt
Het belangrijkste doel in beginsel moet zijn dat je fun hebt in het spel en voldoening eruit kan halen. Voor de ene speler betekent dat vooral de lagere tiers spelen, een ander speelt voornamelijk zijn T10 tanks. Ieder zijn ding
Wat betreft de M103: dat is echt een heerlijke tank. Zorg ervoor dat je zo snel mogelijk de eerste 120mm gun unlocked. Daar gaat je performance al gigantisch van omhoog. Ben je geen toptier, zorg er dan voor dat je niet in de frontlinie staat. Alle T10 tanks hebben absoluut geen moeite om door je heen te komen. Ben je toptier, dan kan je wat meer in de frontlinie staan, maar blijf voorzichtig. Kijk goed naar wat voor soort tanks de tegenstander heeft en pas daar eventueel je positionering op aan. Het heeft bijv. weinig zin om als enige T9 heavy een flank te bezetten, terwijl de tegenstander een E-75, ST-I en een Conqueror heeft. Dat soort gevechten ga je verliezen. Maar goed, dat is meer een algemene tip natuurlijk die ook voor andere tanks geldt
Thanks voor de reacties! 
Gelukkig heb ik de topgun al unlocked, en ik merk dat dat erg veel scheelt!
Ik zal eens wat meer second line gaan spelen, ben benieuwd.
Opzich is tier x voor mij ook niet echt het doel.
Bij mijn maten gaat het wel erg om tier x zo snel mogelijk te halen. Mij boeit het niet zo, maar ik krijg er wel veel commentaar op van hun (plagend). Heb de M103 al een tijdje en omdat ik er niet zoveel plezier mee had een beetje in de ijskast gezet. Nu speel ik af en toe in platoon met mijn maten mee met deze tank (we spelen dan afwisselend tier VI tot tier x).
Ik vind het ook wel leuk om tier x nog wel een beetje uit te stellen. Ik merk dat het niveau op tier IX/X een stuk hoger ligt en ken ik de weakspots nog niet zo goed bij alle tanks, gelukkig kunnen mijn maten daar goed bij assisteren tijdens het platoonen.
Op dit moment actief de Japanse medium (nu Tier VII Chi-Ri, erg leuke en fijne lijn!) en heavy lijn (tier V O-I exp.) aan het grinden. Daarnaast de caravan ook, maar die vind ik ook niet heel tof (wel een afknapper na de black prince). Gelukkig is de tier IX in die lijn wel weer de moeite waard heb ik mij laten vertellen.
Gelukkig heb ik de topgun al unlocked, en ik merk dat dat erg veel scheelt!
Ik zal eens wat meer second line gaan spelen, ben benieuwd.
Bij mijn maten gaat het wel erg om tier x zo snel mogelijk te halen. Mij boeit het niet zo, maar ik krijg er wel veel commentaar op van hun (plagend). Heb de M103 al een tijdje en omdat ik er niet zoveel plezier mee had een beetje in de ijskast gezet. Nu speel ik af en toe in platoon met mijn maten mee met deze tank (we spelen dan afwisselend tier VI tot tier x).
Ik vind het ook wel leuk om tier x nog wel een beetje uit te stellen. Ik merk dat het niveau op tier IX/X een stuk hoger ligt en ken ik de weakspots nog niet zo goed bij alle tanks, gelukkig kunnen mijn maten daar goed bij assisteren tijdens het platoonen.
Op dit moment actief de Japanse medium (nu Tier VII Chi-Ri, erg leuke en fijne lijn!) en heavy lijn (tier V O-I exp.) aan het grinden. Daarnaast de caravan ook, maar die vind ik ook niet heel tof (wel een afknapper na de black prince). Gelukkig is de tier IX in die lijn wel weer de moeite waard heb ik mij laten vertellen.
Gisteren weer een paar mooie potjes gespeeld in mn nieuwe T10, de Object 140.
Damn wat een DPM, gisteren zo in een paar minuten 4200 damage geschoten, ging echt super.
Speelstijl is hetzelfde als de T-54, echter is de gun depression stukken beter, dus hull down.
Helaas is de armor niet altijd even goed, de top van de turret heeft een weekspot heb ik ervaren.
Damn wat een DPM, gisteren zo in een paar minuten 4200 damage geschoten, ging echt super.
Speelstijl is hetzelfde als de T-54, echter is de gun depression stukken beter, dus hull down.
Helaas is de armor niet altijd even goed, de top van de turret heeft een weekspot heb ik ervaren.
[ Voor 15% gewijzigd door Harmen op 26-10-2015 13:30 ]
Whatever.
Puur om het even te delen; sinds kort de Britse AT2 kunnen kopen. Dat is echt zo'n heerlijke noob-proof tank. De meeste tanks van hetzelfde niveau komen gewoon niet (of niet makkelijk) door je pantser heen. Wat weer resulteert in allerlei medailles voor het tegenhouden van vijandige kogels.
Koop daarbij de Howitzer gun en je maakt forse schade bij je tegenstander. Hoewel die gun wel sloom is.
Is het de beste TD? Geen idee, boeiend ook, hij is wel leuk
Koop daarbij de Howitzer gun en je maakt forse schade bij je tegenstander. Hoewel die gun wel sloom is.
Is het de beste TD? Geen idee, boeiend ook, hij is wel leuk
Vind de speelstijl nogal verschillen. Met de T-54 kun je headfirst bijna overal in duiken (58% winrate over 1k games) toen ik de obj. op dezelfde manier speelde ging dat toch een stuk minder. Echt heel veel ammoracks en turret kwijt. Daarna wat passiever en meer 2nd line gaan spelen nu gaat het wel, maar het voelt nog steeds onwennig.Harmen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:29:
Gisteren weer een paar mooie potjes gespeeld in mn nieuwe T10, de Object 140.
Net ff wat op de testserver gespeeld, voor het eerst in 1,5 jaar. 1e potje maar gelijk de Centurion X gepakt en meteen een Ace erop gehaald. Die tank wordt echt lekker om te spelen zeg! Kijk er nu al naar uit. Moet nog iets van 50K XP naar de Cent VII dus het gaat helaas nog wel ff duren. Ook een paar rondjes in de ST-I rond gereden, die tank voelt ook krachtig zeg. Misschien allround wel beter dan de VK B. Wellicht een goede kandidaat om HT missie 12 mee te halen... Heb die tank echter nog lang niet helaas, moet me er dan eerst toe zetten om eindelijk eens aan de T-150 te beginnen..
Niet alleen tier 10 heeft geen moeite om bij mij door me heen te komen, ook tier 9 en 8 en sommige tier 7....Mr_Size schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:51:
Zowel turret als hull.. Of ze geluk hebben of ik veel ongeluk weet ik niet maar het gebeurt wel veel.
Om toch nog wat goeds te zeggen over de M103, de gun is wel lekker.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Hopelijk komen jullie mij niet tegen op de battlefield vandaag.. 15 potjes 15 winst, terwijl ik zelf vaak faal maar me teamgenoten redden zich altijd met 14 man prima
Met bijna 9k battles op mijn naam heb ik nog steeds 0 Tier X tanks. /caremkliko schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:15:
Het kan erger: Met 19K battles heb ik nog steeds 0 Tier X tanks...Edmin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:13:
[...]
Met bijna 9k battles op mijn naam heb ik nog steeds 0 Tier X tanks. /care

Altijd teveel lijnen tegelijk gespeeld en heel lang blijven hangen op T8 tanks...
Probleem is nu dat ik teveel T8 & T9 tanks heb vrijgespeeld en geen credits meer heb omdat ze zo gruwelijk veel kosten...

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Ik probeer de aantal lijnen nu een beetje te beperken, heb nu 1 tier 10 tank, de is7 en probeer de BC 25 t te halen, beide voor clanwars. Voor de rest heb ik geen t9 of t10 tanks en dat haal ik ook niet denk ik vanwege de kosten...Orandajin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:31:
[...]
Het kan erger: Met 19K battles heb ik nog steeds 0 Tier X tanks...![]()
Altijd teveel lijnen tegelijk gespeeld en heel lang blijven hangen op T8 tanks...
Probleem is nu dat ik teveel T8 & T9 tanks heb vrijgespeeld en geen credits meer heb omdat ze zo gruwelijk veel kosten...
Vanavond de FV4202 maar even teruggekocht in afwachting van de Centurion Action X
.. en de kans om de FV4202 weer terug te winnen in een missie
Verwijderd
Hoewel de specs van de vernieuwde FV me nogal tegenvallen.Edmin schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 23:11:
.. en de kans om de FV4202 weer terug te winnen in een missie
Wat ik er van kan maken is een slome medium met weinig armour
De T-150 is een leuke tank!Mr_Size schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:38:
... Ook een paar rondjes in de ST-I rond gereden, die tank voelt ook krachtig zeg. Misschien allround wel beter dan de VK B. Wellicht een goede kandidaat om HT missie 12 mee te halen... Heb die tank echter nog lang niet helaas, moet me er dan eerst toe zetten om eindelijk eens aan de T-150 te beginnen..
Zit nu bij de KV-4. De horror!

Nee geintje, op zich wel een leuke tank, maar hij is zo traaaaaaaaag.....
- Ruud
De gun is zeker wel goed. Nu alleen nog de weakspots van de high tier tanks leren zodat je gericht kunt schieten.thijsco19 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:18:
[...]
Niet alleen tier 10 heeft geen moeite om bij mij door me heen te komen, ook tier 9 en 8 en sommige tier 7....
Zowel turret als hull.. Of ze geluk hebben of ik veel ongeluk weet ik niet maar het gebeurt wel veel.
Om toch nog wat goeds te zeggen over de M103, de gun is wel lekker.

Hehe, dat heb ik nu ook met de Tiger II. Ik speel eigenlijk vooral mediums, dus dat is dan echt even overschakelen qua snelheid.Zaagmans schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:28:
[...]
De T-150 is een leuke tank!
Zit nu bij de KV-4. De horror!![]()
Nee geintje, op zich wel een leuke tank, maar hij is zo traaaaaaaaag.....
Ging gisteren weer lekker hoor. Ik had al een paar sessies met goeie winrate gehad, dus dat moest even rechtgezet worden.
Gisteren eindelijk de top gun voor de E75. 1e pot meteen 4000 wn8. goede grutten wat kan dat ding straffen. Is-3 niet juist geangled bam. bijna helft van zijn HP minder. alleen vliegen de kogels soms wel eens naar een plekje waar je niet richtte. gelukkig nog geen tier X games gehad gisteren. Om je daar te handhaven vind ik er lastig. vooral tegen is-7 vrienden die achter een heuveltje verstopt zitten.
Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX
Wel ik ben nu wat aan het oefenen met een Foch 155 wat toch wel een beetje wennen is. Aangezien je 45 seconden moet wachten voordat dat ding geladen is. Dan nog geduld met schieten want niet volledige gericht is sowieso mis. Maar goed dan heb je wel een tank die een IS7 in een keer uit het spel help als de zo fanatiek de hoek om komt rijden. Dan weer maken dat je wegkomt.
Nickname KasPlantje.
Die Fochs zijn altijd leuk om te flanken. 
Gisteren nog een full health Tortoise geflanked en afgeschoten in mn Object 140.
5k damage was helaas nog niet genoeg voor een Ace.
Gisteren nog een full health Tortoise geflanked en afgeschoten in mn Object 140.
5k damage was helaas nog niet genoeg voor een Ace.

Whatever.
E-75 met top gun erop, eens kijken wat dit beestje kan.
Deze moet ik gewoon met jullie delen. Ik heb in tijden niet zo hard gelachen. Misschien discutabel of je mensen zo mag opnemen en op Youtube mag gooien. Weliswaar allemaal onder een nickname, maar toch. Maar wat een poep komt er uit die strotjes jongen:
Dit doet hij volgens mij wel vaker, met een paar triestelingen team battles spelen om de grootste lol te hebben. Zal hem vanavond eens met geluid luisteren, hij heeft er wel meer op zn youtube staan dacht ik.Rianata schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:13:
Deze moet ik gewoon met jullie delen. Ik heb in tijden niet zo hard gelachen. Misschien discutabel of je mensen zo mag opnemen en op Youtube mag gooien. Weliswaar allemaal onder een nickname, maar toch. Maar wat een poep komt er uit die strotjes jongen:
[video]
Yes ! Net een lekker potje met mijn Stugje gehad en in de laatste minuut schiet ik met mijn laatste shell net een fractie van een seconde eerder de vijandige St.E-mil kapot voordat hij mij killed en potje is gewonnen.
Guess what ? Krijg ik een Fadin's Medal ! (ik had nooit gedacht dat ik die ooit zou halen )
Zijdelings nog even 7 kills, 77 base defense points, High Caliber, Top Gun en Defender in dit tier VI-VII potje

Guess what ? Krijg ik een Fadin's Medal ! (ik had nooit gedacht dat ik die ooit zou halen )

Zijdelings nog even 7 kills, 77 base defense points, High Caliber, Top Gun en Defender in dit tier VI-VII potje

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
@Breezers: haha goed gedaan! Mooie medaille om te halen
Mocht je graag de Fadin medal willen halen raad ik iedereen aan om de Sturer Emil te spelen, met 12 shells komt het veelvuldig voor dat je endgame niet veel meer over hebt en als je dan de laatste kill meepakt een gratis fadin erbij.
That MM met buffed conqueror en dan nog 4k snipenKepro schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:52:
Yes, eindelijk de Ace op de Conqueror![]()
http://wotreplays.com/site/2241461#malinovka-kepro-conqueror
Verwijderd
Weet iemand hoe dat zit met die gold consumables? Ik lees hierover namelijk tegenstrijdige berichten. Als ik bijvoorbeeld chocolade/cola o.i.d. wil kopen staat in WoT zelf: Permanent 10% op vaardigheden en specialisaties. Dus ik ga er hierbij vanuit dat ik deze eenmalig koop en er dan altijd gebruik van kan maken. Op de forums zie je echter berichten dat je dit elk potje opnieuw zou moeten kopen? Iemand die het echt weet?
Dat soort consumables (chocola, cola, etc) zijn eenmalig gebruik en kosten dus 20k of 50 gold per potje.
Verwijderd
Oh jammer, dan gaat hem dat niet worden. Bedankt voor je antwoord.JRacer schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 20:22:
Dat soort consumables (chocola, cola, etc) zijn eenmalig gebruik en kosten dus 20k of 50 gold per potje.
die 10% is voor de hele battle en voor de hele crew. Maar net zoals de brandblusser werkt het maar voor 1 keer
.
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 28-10-2015 20:41 ]
Gamertag: timmie271
Lol, Zie net een T110E4 voorbijkomen met tweakers-logo. Spanjard-Eindhoven (Waarschijnlijk zijn nickname niet helemaal goed geschreven, sorry!) was dat. Kon hem helaas niet pennen, gelukkig hij mij ook niet.
Oei, tweakers in het wild 
Heb zojuist TD missie 8 gehaald: a huge caliber: 4x mijn hitpoints aan dmg doen. Heb het gehaald in de SU 100 met de 85 mm gun
Had 2320 dmg nodig, scoorde dankzij wat blind shots 2348
Heb zojuist TD missie 8 gehaald: a huge caliber: 4x mijn hitpoints aan dmg doen. Heb het gehaald in de SU 100 met de 85 mm gun

Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift