[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.917 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
User schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:15:
[...]
Onderteken dan met:

[...]
Plots luisteren ze dan wel. :+
Valt te proberen :D Ik moet wel zeggen dat als je de verwoording goed doet en vooral niet meldt dat het om een teamkill gaat ze over het algemeen veel eerder actie ondernemen. Ik vind het alleen jammer dat dat zo moet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de NA server hebben velen een e 25 vrij gespeeld en dit weekend is een scorpion rental weekend, het is een beetje te merken.

Afbeeldingslocatie: http://i0.simplest-image-hosting.net/picture/shot-1076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:36:
[video]

[...]

Ben idd afgescheept met het standaard verhaaltje van de ingame reports. Wist dat het ging komen, maar toch kan ik het niet laten om hier nog even mijn ongenoegen over te uiten.
Opnieuw indienen/reageren. Ik heb weleens gehad dat ze "appropriate measures" hebben genomen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
redwing schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:38:
[...]

Valt te proberen :D Ik moet wel zeggen dat als je de verwoording goed doet en vooral niet meldt dat het om een teamkill gaat ze over het algemeen veel eerder actie ondernemen. Ik vind het alleen jammer dat dat zo moet.
Ik doe dat altijd, krijg meestal netjes een zelf getypt mailtje terug. Meestal met "We hebben actie ondernomen tegen de speler maar mogen je niet vertellen wat precies". Bekijk je de clanpagina van de clan waar ie in zit "Account suspended until ...". >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

User schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:28:
[...]
Ik doe dat altijd, krijg meestal netjes een zelf getypt mailtje terug. Meestal met "We hebben actie ondernomen tegen de speler maar mogen je niet vertellen wat precies". Bekijk je de clanpagina van de clan waar ie in zit "Account suspended until ...". >:)
Precies! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
User schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:28:
[...]
Goed om te weten :P Dan zal ik dat in het vervolg eens standaard gaan doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
redwing schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 22:58:
[...]

Goed om te weten :P Dan zal ik dat in het vervolg eens standaard gaan doen.
Misschien ga ik eens proberen iemand te reporten met als onderschrift;

Vladimir 'ColdZero' Putin
- Russian President, best president.

:+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
Zo typisch weer, mag heel de tijd niet winnen met mn AMX ELC, wel steeds heerlijke potten. Heb 1 klote pot en daar gaat de 3x van de dag

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
ElPaco schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:04:
Zo typisch weer, mag heel de tijd niet winnen met mn AMX ELC, wel steeds heerlijke potten. Heb 1 klote pot en daar gaat de 3x van de dag
Juist daarom zou ik graag willen weten hoe andere spelers hier het team waarin ze zitten kunnen "lezen" om te bepalen hoe er gespeeld zou moeten worden.
Het overkomt mij ook maar al te vaak. Vreselijk goede potten verliezen, dan mijn speelstijl aanpassen, waardoor ik minder bijdraag en opeens zit ik in een team wat overal over heen rolt.

(en ja kom maar met de reacties dat het dan aan mij ligt. :> )

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Derby schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Juist daarom zou ik graag willen weten hoe andere spelers hier het team waarin ze zitten kunnen "lezen" om te bepalen hoe er gespeeld zou moeten worden.
Het overkomt mij ook maar al te vaak. Vreselijk goede potten verliezen, dan mijn speelstijl aanpassen, waardoor ik minder bijdraag en opeens zit ik in een team wat overal over heen rolt.

(en ja kom maar met de reacties dat het dan aan mij ligt. :> )
Het grote probleem is dat sommige potjes niet te winnen zijn. Soms kun je door de goede keuze te maken wat meer invloed hebben, maar als jij met 1 vs 5 wint terwijl de andere kant met 15 vs 10 overlopen wordt valt er niets meer te redden. Oftewel gewoon je best doen en bedenken dat niet alles te winnen is :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 01:18:
[...]

Misschien ga ik eens proberen iemand te reporten met als onderschrift;

Vladimir 'ColdZero' Putin
- Russian President, best president.
Als die niet werkt, probeer deze:

Kim Jong-Un
- supreme leader of the Democratic People's Republic of Korea
- North Korea; best Korea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ondanks het geklaag van vanmiddag mag ik niet klagen met hoe het afgelopen week ging. Heb mijn WN8 van 757 naar 801 opgekrikt in 34 potjes (nu 895 potjes in totaal). De afgelopen week gewoon een WN8 van ongeveer 1650 gehaald over die 34 potjes *O* oOo

Voor degene die interesse hebben in de exacte cijfers, die zijn hier te vinden, ik ben in ieder geval blij!

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

De Grote WoT Weekend Quiz
Q: Waar kijken we naar? (hint: 2 antwoorden zijn goed)
1) Een sterkte tactiek waarbij de heavy tanks allemaal de basis verdedigen
2) Een samensmelting van hersenloze weekend scrubs
3) Just another braindead team...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NoycNFJh.jpg

Edit: 36% winrate over de hele avond, very nice 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door p0st op 18-10-2015 23:30 ]

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
Hier juist 78% over 40 games met 2600 wn8, lights en arty voornamelijk en wat OI met 2k damage aan oneshots van TD's :P

Lights zijn zo belachelijk goed voor wn8, en arty zo belachelijk slecht. Zelfs al doe je 2-3k damage...

[ Voor 31% gewijzigd door Titus op 19-10-2015 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
iTitus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:29:
Hier juist 78% over 40 games met 2600 wn8, lights en arty voornamelijk en wat OI met 2k damage aan oneshots van TD's :P

Lights zijn zo belachelijk goed voor wn8, en arty zo belachelijk slecht. Zelfs al doe je 2-3k damage...
Terecht :P :>

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:07:
Op de NA server hebben velen een e 25 vrij gespeeld en dit weekend is een scorpion rental weekend, het is een beetje te merken.
Damn! Kom maar op met zulke teams! Dan kan ik eindelijk mijn MT15 halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 21:07:

[afbeelding]
Wat een leuke game als je alleen HE kunt schieten :P

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

referrals zijn niet toegestaan

[ Voor 89% gewijzigd door BM op 19-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Je hebt een referral binnen hoor ;)

[ Voor 37% gewijzigd door BM op 19-10-2015 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren ook een aantal potjes gedaan, 2x oneshot door rode en oranje arties. :X
Was zelfs een paar on the move, blijf het dramatisch vinden.

Werd veel gecamped helaas, jammer is dat.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Harmen schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:05:

Werd veel gecamped helaas, jammer is dat.
Dat komt door die arty-cap. Aangezien arty campen tegengaat, zou er meer arty moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 16:38
jaaa meer arty, weer naar 6 arty per game :)

Vandaag is het paarse rage dag geloof ik. Net een gast uit s3al helemaal gek gemaakt door hem (leopard 1) weg te schieten met heath terwijl ik zijn schoten meestal kon bouncen. Gast werd helemaal gek, best kansloos gedrag.
Daarna in mijn GCG weer een paarse gast gek gemaakt door hem elke keer te splashen lol.

Sommige vinden dat ze paars zijn, arty kennelijk niet meer op hun mag schieten.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gaius schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:01:
[...]
Dat komt door die arty-cap. Aangezien arty campen tegengaat, zou er meer arty moeten zijn. :)
Idd, ik teken ervoor. Mij weten ze vaak te raken. :/

Gisteren onderonsje met een T57 Heavy, Hele leeg clip in mn E50. ;(
Geen schijf van kans. 8)7

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Bean77 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:37:
jaaa meer arty, weer naar 6 arty per game :)

Vandaag is het paarse rage dag geloof ik. Net een gast uit s3al helemaal gek gemaakt door hem (leopard 1) weg te schieten met heath terwijl ik zijn schoten meestal kon bouncen. Gast werd helemaal gek, best kansloos gedrag.
Daarna in mijn GCG weer een paarse gast gek gemaakt door hem elke keer te splashen lol.

Sommige vinden dat ze paars zijn, arty kennelijk niet meer op hun mag schieten.
Als jij express op ze gaat schieten omdat ze paars zijn, snap ik dat ze er gek van worden. Het is net zo triest om alleen op paars te focussen in plaats van om games te winnen. Misschien had je beter die ene heavy kunnen schieten met je GCQ die de andere kant aan het roflstompen was.......

Die paarse jongens proberen altijd arty safe te spelen, terwijl de mindere kerels gewoon 5 minuten in een open veld kunnen staan voordat ze überhaupt geraakt worden. . Weet je hoe frusterend het is als je dit ziet gebeuren? jij peekt 1x krijgt 3 arty shots naar je hoofd terwijl die dikke heavy al 5 minuten naast je in het open staat zonder maar geraakt te worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
jantje 2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:59:
[...]

Als jij express op ze gaat schieten omdat ze paars zijn, snap ik dat ze er gek van worden. Het is net zo triest om alleen op paars te focussen in plaats van om games te winnen. Misschien had je beter die ene heavy kunnen schieten met je GCQ die de andere kant aan het roflstompen was.......

Die paarse jongens proberen altijd arty safe te spelen, terwijl de mindere kerels gewoon 5 minuten in een open veld kunnen staan voordat ze überhaupt geraakt worden. . Weet je hoe frusterend het is als je dit ziet gebeuren? jij peekt 1x krijgt 3 arty shots naar je hoofd terwijl die dikke heavy al 5 minuten naast je in het open staat zonder maar geraakt te worden
waarom is dat triest?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Omdat enkele hier een paars kleurtje hebben, en die willen hun paarse kleurtje graag houden, door veel andere af te kunnen schieten zonder gestoord te worden in hun roflstompen.

Wat veel paarse spelers niet lijken te begrijpen is dat het ook een tactiek kan zijn om de sterkste speler het spelen onmogelijk te maken, om zo een grotere kans op winst te maken.

Ik ben het er mee eens dat iedereen de zelfde kans op plezier en succes mag hebben, maar zolang als het niet elke pot gebeurd dat ze niet kunnen spelen door arty zijn het vooral krokodillen tranen.

Ondanks dat arty al jaren in het spel zit hebben ze toch een paars kleurtje gekregen. Het klagen over dat zij ALTIJD gefocused worden is dus ook zwaar overtrokken en daardoor ook niet relevant.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Derby schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 17:58:
[...]

Omdat enkele hier een paars kleurtje hebben, en die willen hun paarse kleurtje graag houden, door veel andere af te kunnen schieten zonder gestoord te worden in hun roflstompen.

Wat veel paarse spelers niet lijken te begrijpen is dat het ook een tactiek kan zijn om de sterkste speler het spelen onmogelijk te maken, om zo een grotere kans op winst te maken.

Ik ben het er mee eens dat iedereen de zelfde kans op plezier en succes mag hebben, maar zolang als het niet elke pot gebeurd dat ze niet kunnen spelen door arty zijn het vooral krokodillen tranen.

Ondanks dat arty al jaren in het spel zit hebben ze toch een paars kleurtje gekregen. Het klagen over dat zij ALTIJD gefocused worden is dus ook zwaar overtrokken en daardoor ook niet relevant.
heeft niks te maken met de spelers die hier zitten die paars zijn. Snap niet waarom het triest zou zijn als ik op paarse spelers focus. Ik vind het dom als je dat niet zou doen eerlijk gezegd. Het is een spel dat je wilt winnen en het gaat een stuk makkelijker als je de beste spelers uitschakelt.

ik geloof ook niet dat een paarse speler als hij op 2 targets kan schieten voor de tomaat kiest ipv een andere paarse speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
Bean77 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:08:
[...]

heeft niks te maken met de spelers die hier zitten die paars zijn. Snap niet waarom het triest zou zijn als ik op paarse spelers focus. Ik vind het dom als je dat niet zou doen eerlijk gezegd. Het is een spel dat je wilt winnen en het gaat een stuk makkelijker als je de beste spelers uitschakelt.

ik geloof ook niet dat een paarse speler als hij op 2 targets kan schieten voor de tomaat kiest ipv een andere paarse speler.
Als je een T8 paarse speler hebt in een T10 MM waarbij 2 e3s keihard aan het stompen zijn en jij lekker die paarse speler aan het schieten bent, want oh die is zo belangrijk! dan vraag je erom om games te verliezen.

Het grappige is dat jullie niet inzien dat een paarse speler zijn team nodig heeft om games te winnen, zorg je ervoor dat zijn team hard faalt zal hij zelf ook weinig kunnen uitbrengen. Een paarse speler is geen god hij weet gewoon goed de sterktes en zwaktes uit te buiten van beide teams.

Dus als jij lekker een gebouwtje aan het splashen bent omdat daar achter een paarse speler zit maak je zijn game zwaar kut, je eigen game zwaar kut en verlies je ook nog eens omdat de andere 14 lekker door kunnen ploeteren. Maarja iedereen is natuurlijk heel kortzichtig vandaar dat het altijd aan de paarse speler ligt als je verliest of wint.

Als je geen arty had gespeeld was je waarschijnlijk ook keihard door die paarse meneer outplayed.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 19-10-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
jantje 2 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:21:
[...]

Als je een T8 paarse speler hebt in een T10 MM waarbij 2 e3s keihard aan het stompen zijn en jij lekker die paarse speler aan het schieten bent, want oh die is zo belangrijk! dan vraag je erom om games te verliezen.

Het grappige is dat jullie niet inzien dat een paarse speler zijn team nodig heeft om games te winnen, zorg je ervoor dat zijn team hard faalt zal hij zelf ook weinig kunnen uitbrengen. Een paarse speler is geen god hij weet gewoon goed de sterktes en zwaktes uit te buiten van beide teams.

Dus als jij lekker een gebouwtje aan het splashen bent omdat daar achter een paarse speler zit maak je zijn game zwaar kut, je eigen game zwaar kut en verlies je ook nog eens omdat de andere 14 lekker door kunnen ploeteren. Maarja iedereen is natuurlijk heel kortzichtig vandaar dat het altijd aan de paarse speler ligt als je verliest of wint.
gelukkig spelen we allemaal niet zoals jou, want dan zou de game ook wat saaier worden :P
Je stelt het nogal zwart-wit elke keer. Als je het spel speelt weet je dat dit nooit zwart-wit is. Maar ja, waar ik een schot heb op een paarse speler dan komt die inderdaad. En als die niet te raken is, dan of wacht ik even of pak ik een target in de buurt.
Gelukkig speel ik het spel ook maar sinds kort, dus al die kennis heb ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die kan helpen met Teamspeak/hoofdtelefoon?
Als ik alleen WOT heb draaien, heb ik geluid via de headset. Zet ik Teamspeak ook aan, dan gaat het geluid van WOT ineens via de speakers en TS via de headset.
Dit kan toch ook allebei via de headset? Vind het zelf niet zo storend, maar volgens mij is het niet prettig voor anderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:31:
Als ik alleen WOT heb draaien, heb ik geluid via de headset. Zet ik Teamspeak ook aan, dan gaat het geluid van WOT ineens via de speakers en TS via de headset.
Dit kan toch ook allebei via de headset? Vind het zelf niet zo storend, maar volgens mij is het niet prettig voor anderen....
dit kan allebei idd via je headset (jouw situatie nog nooit meegemaakt).
misschien in configuratiescherm van windows kijken of je device goed is geselecteerd? En in teamspeak uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Fantastisch, 6 posts na de OP over een paarse speler die aan het ragen was zijn we er al.
Iemand legt uit waarom het vervelend kan zijn als arties op je focussen.
Iemand anders zegt ook wel eens arties te focussen
en, warempel! Er komt al een voorbeeld uit te kast waarin de paarse speler in een nutteloze T8 zit als versterking van het argument.

NEE, of eigenlijk ja natuurlijk niet. Die situatie die je beschrijft is uiteraard hopeloos, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als er twee gelijkwaardige targets naast elkaar staan, de paarse speler statistisch gezien de voorkeur verdient om op te schieten.

Het feit dat sommige mensen(niet alleen paarse spelers) het gevoel hebben dat arty alleen maar op hen schiet is dikke onzin. Confimation bias. Zie jij alle schoten die arty mist? Zie jij alle schoten die hij op iemand anders doet? Zie jij de schoten die hij niet kan doen omdat hij aan het relocaten is? Zie jij de schoten die hij niet doet omdat hij ze vanuit die positie niet kan doen? En wat dacht je van arties met kleine horizontal gun traverse, die moeten 8 seconden reaimen als ze een andere target willen beschieten. Dan is het dus beter om 7 seconden te wachten op de al gepreaimde target. En ja, dat worden soms 15 seconden omdat je dan een beter schot hebt.

Natuurlijk is er een aantal mensen dat iemand het leven zuur maakt voor de grap met arty. Maar geloof je nou echt dat alle rode-oranje-gele-groene-paarse arty spelers alleen maar aan het XVM klikken zijn om jouw dag zuur te maken? De kans bestaat dat die mensen niet eens XVM hebben(ja is te checken, nee nooit op gelet).

Edit: Waarom moeten we meteen uiterste gebruiken als argumenten in discussies hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:31:
Je moet zorgen dat je standaard audio device op koptelefoon staat VOOR je wot start, dan gaat het over je koptelefoon. TS kan live switchen, maar gebruikt ook je standaard communicatie audio device. Daar zit waarschijnlijk het verschil in nu.

Edit; Oh er is geen delete knop voor posts? Deze post kan met bovenstaand gemerged worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Titus op 19-10-2015 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
iTitus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:33:
Fantastisch, 6 posts na de OP over een paarse speler die aan het ragen was zijn we er al.
Iemand legt uit waarom het vervelend kan zijn als arties op je focussen.
Iemand anders zegt ook wel eens arties te focussen
en, warempel! Er komt al een voorbeeld uit te kast waarin de paarse speler in een nutteloze T8 zit als versterking van het argument.

NEE, of eigenlijk ja natuurlijk niet. Die situatie die je beschrijft is uiteraard hopeloos, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom dat als er twee gelijkwaardige targets naast elkaar staan, de paarse speler statistisch gezien de voorkeur verdient om op te schieten.

Het feit dat sommige mensen(niet alleen paarse spelers) het gevoel hebben dat arty alleen maar op hen schiet is dikke onzin. Confimation bias. Zie jij alle schoten die arty mist? Zie jij alle schoten die hij op iemand anders doet? Zie jij de schoten die hij niet kan doen omdat hij aan het relocaten is? Zie jij de schoten die hij niet doet omdat hij ze vanuit die positie niet kan doen? En wat dacht je van arties met kleine horizontal gun traverse, die moeten 8 seconden reaimen als ze een andere target willen beschieten. Dan is het dus beter om 7 seconden te wachten op de al gepreaimde target. En ja, dat worden soms 15 seconden omdat je dan een beter schot hebt.

Natuurlijk is er een aantal mensen dat iemand het leven zuur maakt voor de grap met arty. Maar geloof je nou echt dat alle rode-oranje-gele-groene-paarse arty spelers alleen maar aan het XVM klikken zijn om jouw dag zuur te maken? De kans bestaat dat die mensen niet eens XVM hebben(ja is te checken, nee nooit op gelet).
amen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
#RemoveArtyFromTheGame
Het feit dat sommige mensen(niet alleen paarse spelers) het gevoel hebben dat arty alleen maar op hen schiet is dikke onzin. Confimation bias.
Dit is pas onzin. Heb je hier een onderzoek naar gedaan? Ik hoef op de S3AL TS maar een keer te schreeuwen en ik heb tig mensen die op accounts met slechte stats hebben gespeeld (terwijl hun eigen account 'paars' is). Raad eens hoe hard die gefocust worden door arty. (Spoiler: niet) Die granaten vallen op een betere speler.

Of is dit ook confirmation bias omdat het niet in je straatje past? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
_/-\o_ Inderdaad standaard gedrag :D (en dat geldt trouwens niet alleen in dit topic ;) )
User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:48:
#RemoveArtyFromTheGame
[...]
Dit is pas onzin. Heb je hier een onderzoek naar gedaan? Ik hoef op de S3AL TS maar een keer te schreeuwen en ik heb tig mensen die op accounts met slechte stats hebben gespeeld (terwijl hun eigen account 'paars' is). Raad eens hoe hard die gefocust worden door arty. (Spoiler: niet) Die granaten vallen op een betere speler.

Het zal een beetje een combinatie zijn. Simpelweg zijn er veel die standaard op de paarse speler gaan schieten, maar er zijn er ook genoeg die dat niet doen. Ik geloof daarmee best dat een paarse speler heel wat meer arty-shells op zijn dak zal krijgen. Maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, zoals gezegd is het bij ongeveer gelijkwaardige tanks toch de voorkeur om de betere speler weg te schieten :)

[ Voor 58% gewijzigd door redwing op 19-10-2015 18:52 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:48:
Dat ze dan niet gefocused worden kan ook confirmation bias zijn ;) Uiteraard heb je er gelijk in dat mijn mening ook confirmation bias kan zijn. Maar meestal als ik een arty shell kop dan is ie ook wel terecht, of snap ik het in ieder geval wel. En ik kop ze best vaak, naar mijn (confirmation bias) niet vaker dan andere spelers.

Was WG niet aan het overwegen om player names weg te halen in game, en zo xvm nutteloos te maken etc? Vinden jullie dat nou een oplossing of juist niet? Misschien een interessante(re) discussie.

Ik zou het wel jammer vinden aan de ene kant, dan zie ik niet meer of ik toevallig tegen een bekende speel. Aan de andere kant krijg je iig geen onzin meer in de chat over report die noob, maar juist wel weer iedere idioot die gaat roepen dat hij unicum is eigenlijk, ookal is zijn wn8 500. Feit blijft wel dat het waarschijnlijk de enige methode is om een (terechte?) focus van paarse spelers te voorkomen.

Chat zou dan ook moeten gereworked worden en misschien zelfs het report system, dus ik denk niet dat het echt zo snel gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:48:
[...]

Het zal een beetje een combinatie zijn. Simpelweg zijn er veel die standaard op de paarse speler gaan schieten, maar er zijn er ook genoeg die dat niet doen. Ik geloof daarmee best dat een paarse speler heel wat meer arty-shells op zijn dak zal krijgen. Maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, zoals gezegd is het bij ongeveer gelijkwaardige tanks toch de voorkeur om de betere speler weg te schieten :)
En dat is dus iets waar ik me enorm aan stoor. Mag ik als goeie speler het spelletje niet rustig spelen maar moet ik mbv een mod als eerste aan puin worden geschoten?
Als ik met behulp van dezelfde mod een 43% er even flink op wijs dat ie keihard faalt mag dat plots niet. Ik hoef hem nog niet eens te focussen, te teamkillen of lastig te vallen, woorden zijn genoeg om een heel leger van moraalridders op de been te brengen om die 43%er te verdedigen. Hij doet zijn best, hij speelt voor de lol, hij kan er ook niks aan doen, slechte teams etc etc. Maar een 58%er die de lol in het spelletje kwijtraakt omdat hij gefocust word? Who gives a shit? Het is toch maar een elitaire tryhard. /s

We spelen hetzelfde spelletje met hetzelfde doel, maar de een is beter dan de ander. Is dat een grond om iemand lastig te vallen? Volgens mij niet.
iTitus schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:59:
[...]

Dat ze dan niet gefocused worden kan ook confirmation bias zijn ;) Uiteraard heb je er gelijk in dat mijn mening ook confirmation bias kan zijn. Maar meestal als ik een arty shell kop dan is ie ook wel terecht, of snap ik het in ieder geval wel. En ik kop ze best vaak, naar mijn (confirmation bias) niet vaker dan andere spelers.

Was WG niet aan het overwegen om player names weg te halen in game, en zo xvm nutteloos te maken etc? Vinden jullie dat nou een oplossing of juist niet? Misschien een interessante(re) discussie.

Ik zou het wel jammer vinden aan de ene kant, dan zie ik niet meer of ik toevallig tegen een bekende speel. Aan de andere kant krijg je iig geen onzin meer in de chat over report die noob, maar juist wel weer iedere idioot die gaat roepen dat hij unicum is eigenlijk, ookal is zijn wn8 500. Feit blijft wel dat het waarschijnlijk de enige methode is om een (terechte?) focus van paarse spelers te voorkomen.

Chat zou dan ook moeten gereworked worden en misschien zelfs het report system, dus ik denk niet dat het echt zo snel gaat gebeuren.
Wat mij betreft worden stats in een gevecht zo snel mogelijk onmogelijk gemaakt. Zijn we direct van het hele gezeik af en kan iedereen weer rustig zijn eigen gang gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:
[...]
En dat is dus iets waar ik me enorm aan stoor. Mag ik als goeie speler het spelletje niet rustig spelen maar moet ik mbv een mod als eerste aan puin worden geschoten?
Vandaar ook dat ik eigenlijk vind dat ingame XVM verboden zou moeten worden. Ik heb er best lol in om het te hebben en het kan ook erg handig zijn maar eigenlijk is het info die verborgen zou moeten blijven.
Als ik met behulp van dezelfde mod een 43% er even flink op wijs dat ie keihard faalt mag dat plots niet.
Van mij mag dat best hoor :)
We spelen hetzelfde spelletje met hetzelfde doel, maar de een is beter dan de ander. Is dat een grond om iemand lastig te vallen? Volgens mij niet.
Het probleem is dat je meestal o.a. speelt om te winnen en daarvoor is die paarse tegenstander toch knap lastig :P
[...]
Wat mij betreft worden stats in een gevecht zo snel mogelijk onmogelijk gemaakt. Zijn we direct van het hele gezeik af en kan iedereen weer rustig zijn eigen gang gaan.
Helemaal mee eens ! _/-\o_ (maar zolang het er in zit en toegestaan is zet ik het wel aan ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
User schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:03:
[...]
Dit is toch niet elke pot zo? Je bent statische gezien beter als andere hier, maar dat komt niet omdat het je altijd onmogelijk wordt gemaakt om te spelen.

Waar ik me aan stoor is als iemand twee potjes achter elkaar ge one-shot wordt dat er meteen een klasse (SPG) verwijderd moet worden. Ik mag met enige regelmaat twee goldshells koppen waardoor mijn pot na 30 sec over is. Goldshells verbieden? Of de max damage per shell verlagen na 100 HP?

Staat het je niet aan speel een ander spel. Volgens ingame chat schijnt Hello Kitty erg leuk te zijn.
[...]
+1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Derby schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:22:
[...]

Dit is toch niet elke pot zo? Je bent statische gezien beter als andere hier, maar dat komt niet omdat het je altijd onmogelijk wordt gemaakt om te spelen.

Waar ik me aan stoor is als iemand twee potjes achter elkaar ge one-shot wordt dat er meteen een klasse (SPG) verwijderd moet worden. Ik mag met enige regelmaat twee goldshells koppen waardoor mijn pot na 30 sec over is. Goldshells verbieden? Of de max damage per shell verlagen na 100 HP?

Staat het je niet aan speel een ander spel. Volgens ingame chat schijnt Hello Kitty erg leuk te zijn.
Hey, die discussies hebben we beide inderdaad al een tijdje niet gehad :+

Mijn standpunt trouwens ( ;) ), arty moet verdwijnen of drastisch veranderen (meer FV304 stijl met minder range en damage per schot) en goldshells hadden ze er nooit op deze manier in moeten stoppen. Als je dan al een extra shell wilt toevoegen doe er dan eentje met meer damage/minder pen of minder damage/meer pen zodat het echt een keuze is die je moet maken en niet zoals nu dat in bijna alle gevallen premium beter is ongeacht de situatie.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Derby schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:22:
[...]

Het maakt geen ene hol uit hoe vaak het gebeurt. Het moet überhaupt niet gebeuren.
Appels en peren. De ene mechanic is inherent broken en de ander niet.

Je wil zeggen dat er een goldshell is die zo veel meer schade doet dat je potje na 2 schoten over is, terwijl met twee normale granaten het potje niet over is?
Rara over welke tank heeft Derby het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ik wil eigenlijk niet reageren over de arty discussie, want hij komt vaak terug en ik heb mijn zegje al vaak gedaan. Maar ja, ik ben ook maar een mens en kan het dus toch niet laten :+

Ik ben het niet met Titus eens en zijn standpunt verbaast me ook enigszins omdat ik vaak met hem platoon en hij dus regelmatig getuige is van de BS arty focus die ik op mijn kop krijg. Het voorbeeld van bottom tier zijn en alsnog ge artied worden is al gegeven. Laat ik dan een voorbeeld geven van een ander soort focus:

Ik had een paar dagen geleden mijn E4 weer eens afgestoft om een TD missie te halen. Na 2 potjes had ik er al weer zeer veel spijt van. (Even offtopic: is die tank snoeihard generfed ofzo? Voelt nog trager aan dan eerst en de gun lijkt wel nog slechter geworden). Eerste potje was op Redshire, welgeteld 1 arty per team. Kans op arty focus is dus niet bijzonder groot zou je zeggen. Hm, toch maar op 'safe' spelen en over de 1 lijn gaan waar ik theoretisch wat arty cover heb. Onderweg daarnaartoe wordt ik gespot, want tja ik ben retetraag. ~10 sec later landt de 1e arty shell, 600 dmg weggesplashed. Really gast? Ik ben 10 sec geleden gespot en toch was jij daar al aan het aimen? Hoe de fuck is het mogelijk. Vanaf dat moment voelde ik hem al aankomen: die gozer gaat niet meer van kant switchen.

Op dat moment heb ik 2 opties: snoeihard gaan staan campen, arty safe staan dus, en helemaal niets meer bijdragen aan het potje. Of zal ik misschien toch maar proberen nog wat van de pot te maken? Uiteraard voor optie 2 gegaan, wel eerst een minuutje gewacht ofzo zodat de enemy arty (GW E 100) al lang reloaded was en een ander target had kunnen uitkiezen. Dus ik vervolg mijn weg, schiet een E-75 door zijn lfp en sta semi-arty safe achter dat kasteel op de 1 lijn. Blaf, weer een arty hit, nu ook raak, ~1300 hp weg. Ben nu dus een one shot geworden en heb welgeteld 1x kunnen schieten. Die arty speler heeft gewoon circa een minuut gereload en gewoon gewacht totdat ik weer gespot was. In die tijd had ie ook een ander target kunnen uitkiezen toch? Maar nee, want iets met XVM en paarse stats.

Ja ik weet het, het is slechts 1 voorbeeld. En natuurlijk blijven er zat potjes over waarin arty niet of nauwelijks op mij schiet. Maar bovenstaande gebeurt echt te vaak, waardoor ik voordat sommige potjes begonnen zijn al weet dat het hem niet gaat worden. Bepaalde (met name trage) tanks zijn gewoon niet meer leuk om te spelen zodra er arty in de game zit. En zelfs in medium wordt je vaak genoeg nog verrast door de laser accurate guns van de arties.

XVM focus is gewoon een ding, vraag maar aan Anfield. Die speelt nauwelijk meer op zijn NA account, want super unicum stats. Hij speelt op EU met geleende account met 'matige' stats en heeft dan de tijd van zijn leven. Ik zie hem vaak genoeg gewoon lang stilstaan op 1 plek zonder ook maar 1 arty hit te krijgen. Du moment dat ik dat flik, wordt ik ge one shot. Period.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
In other news:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/kZdlpGXac3EGaHcWQvsWVbR8/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/A4XXdiYYYeazlKbC8lay9EY8/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 48% gewijzigd door Mr_Size op 19-10-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 18:06
Wanneer komen de replay's? :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
knip

Edit: Waarom moeten we meteen uiterste gebruiken als argumenten in discussies hier?
Grappig ik speel vaak met een blauwe speler in platoon, en elke avond lacht hij zich weer rot over hoe makkelijk hij kan spelen omdat hij toch weet dat 9/10 keer hij niet gefocussed zal worden als ik bij hem in de buurt bent.

Tegenwoordig speel ik ook eigenlijk heel zelden meer, gewoon omdat het vaak niet leuk is, zit je RNG tegen en je wordt daarnaast ook nog eens door het enemy geyoloed en geartied van hier naar tokio =instant rage.

Daarnaast las ik Bean toch echt zeggen "Daarna in mijn GCG weer een paarse gast gek gemaakt door hem elke keer te splashen lol. "

In andere woorden, ik kan hem niet raken maar omdat hij paar is probeer ik het maar gewoon want als ik het niet doe wint hij vast de game, en die andere 14 spelers kunnnen me een worst wezen.

En als ik het gevoel heb dat arty mij focussed check ik altijd even de postgame statistics en tel ik even hoe vaak arty geschoten heeft en hoe vaak deze in mijn buurt zijn. Oh toevallig al zijn schoten waren bij mij in de buurt. Om maar niet te bespreken over het feit dat je een game in laadt en al in de eerste 30 seconden een x aantal man hoort roepen ( oh purple van clan x focus him )

Wel raar ook dat er bijna geen purple spelers zijn die zeggen dat arty zo geweldig is en dat ze noooit last van arty hebben. Een hele groep geeft iets aan, en dan zal het volgens de mindere allemaal wel meevallen. 0rzanel bijvoorbeeld is pas nog "gestopt" mede door dit feit.

Volgens mij willen jullie gewoon niet inzien wat er daadwerkelijk gebeurt, want purple is iets vies, altijd rage, altijd haat, altijd cheats, altijd mods. Maar meer skill ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Arty iets aanpassen, zodat RNG wat minder het gevecht bepaalt. Alhoewel dit op wel meer tanks toegepast kan worden eigenlijk.

En gold shells -50% DMG t.o.v. standaard shells. (Of -25% ofzo)

Klaar. Volgende discussie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Wat ik persoonlijk een probleem met arty vind is de damage rolls die ze kunnen doen. Als ik tegen een tank/td speel dan weet ik dat hij + of - 25% average damage kan doen. Dan kan ik calculeren of iets het risico waard is. Bij arty is het ergens tussen 200 voor een beetje splash tot 2K+ voor een HE pen. En dan ook nog zo'n spreiding met betrekking tot het aantal modules/crew wat het sloopt. Daar kan ik persoonlijk slecht tegen. Ik heb laatst de Chinese heavy line gegrind tot tier 9 nu. Maar echt je kunt niets met je heavy tegen +3 arty. Je armor red je niet en je hebt niet de mobiliteit om iets te dodgen....

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
pns333 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:35:
[...]

Wanneer komen de replay's? :-D
Weet nog niet zeker of ik die op YT zet, spotten is natuurlijk niet heul spannend. Wel bijna afgemaakt door een RU, dankzij een track shot van Titus kon hij mij net niet killen.. Ik kijk nog wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
@de paarse/betere spelers hier, streamen jullie met enige regelmaat of is er iets van een schema? Ben wel benieuwd naar hoe jullie spelen en ben het redelijk zat om naar bijvoorbeeld QB te kijken. Die vent is vaak nogal overdreven. Als hij iets goeds doet moet het heel vaak herhaald worden en als iemand iets goeds tegen hem doet dan hadden ze gewoon geluk.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
ElPaco schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:05:
@de paarse/betere spelers hier, streamen jullie met enige regelmaat of is er iets van een schema? Ben wel benieuwd naar hoe jullie spelen en ben het redelijk zat om naar bijvoorbeeld QB te kijken. Die vent is vaak nogal overdreven. Als hij iets goeds doet moet het heel vaak herhaald worden en als iemand iets goeds tegen hem doet dan hadden ze gewoon geluk.
Ik ga weer streamen denk ik. Alleen zit ik weer in een periode dlwaarin alles wat tegen zit ook daadwerkelijk tegenzit.

Tevens raad ik je aan om op twitch de streamer 'dechapl' te volgen, gast is zowat de beste tier 10 speler die er is. Heeft een recent wn8 van 6.4k ofzo met een average tier van ~9.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Tof! Dank je voor de tip. En ik hoor het graag als je gaat streamen, ook als het ff tegenzit is het goed om te zien welke keuzes je maakt ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
ElPaco schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:42:
Tof! Dank je voor de tip. En ik hoor het graag als je gaat streamen, ook als het ff tegenzit is het goed om te zien welke keuzes je maakt ;)
Ik gok dat je dat gaat merken aan het feit dat zijn gun met enige regelmaat richting zijn team genoten gaat... O-) O+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
GJP80 schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:43:
[...]

Ik gok dat je dat gaat merken aan het feit dat zijn gun met enige regelmaat richting zijn team genoten gaat... O-) O+
Haha, dat doe ik dan weer niet, ook al staat een teamgenoot op me te schieten. Maar los van die momenten zal er ongetwijfeld wat te leren zijn.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ElPaco schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 08:45:
[...]

Haha, dat doe ik dan weer niet, ook al staat een teamgenoot op me te schieten. Maar los van die momenten zal er ongetwijfeld wat te leren zijn.
Wat goed dat je je in kunt houden in zo'n geval :9
Laatst nog een ELC die het nodig vond tegen mijn KV-2 aan te rijden en een schot na te geven.
Hier ELC, 152mm voor jou. Doei ELC :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
p0st schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:03:
[...]

Wat goed dat je je in kunt houden in zo'n geval :9
Laatst nog een ELC die het nodig vond tegen mijn KV-2 aan te rijden en een schot na te geven.
Hier ELC, 152mm voor jou. Doei ELC :w
Schiet er weinig mee op he, mogelijk maakt die gast nog een kill (vijandelijke that is) en heb ik daar nog profijt van.

Met je KV-2 zou je wel nog een keer 'per ongeluk' tegen hem aan kunnen rijden, want je, zo'n ELC zie je nogal snel over het hoofd ;)

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Ik merk dat ik iets te makkelijk ga bitchen in de chat. Complete onzin natuurlijk, want het team heeft er niks aan, ik heb er niks aan en het helpt niemand. Maar ja, soms moet de irritatie er even uit. Friendly fire doe ik niet aan, ik word ook nooit geprovoceerd daartoe dus dat scheelt. Als ze op mij schieten, hey, ga je gang, m'n tank wordt op jouw kosten weer gerepareerd.

Ik merk nu wel dat er een groot verschil zit tussen tier 5 en tier 8+ zeg. Rond tier 5 haal ik regelmatig extra medals zoals High Caliber, Top Gun, etc etc, en ben ik ook regelmatig de beste van m'n team. En ook heb ik dan regelmatig de hoogste WN8 van m'n team (das geen goed teken :+ ). Tier 8? Not so much... Krijg echt veel minder tijd en kansen om fouten af te straffen, terwijl ik zelf nog wel genoeg fouten maak door onervarenheid. Maar van wat ik lees zijn de Panther 88, Centurion Mk1 en Tiger II ook niet de meest noob-friendly tanks om mee te spelen op tier 8.

Wat ik ook goed merk is dat als ik nu weer op tier 5 speel, dat het makkelijker is om het goed te doen. Voor m'n gevoel heb ik er dan ook veel meer baat bij om nu door te gaan op tier 8 en asap naar tier 9 & 10 te grinden dan nog tig duizend battles op tier 5 en 6 te blijven doen, ook al kan ik minder aan het team bijdragen dan op tier 5-6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Gaius schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:22:
Ik merk dat ik iets te makkelijk ga bitchen in de chat. Complete onzin natuurlijk, want het team heeft er niks aan, ik heb er niks aan en het helpt niemand. Maar ja, soms moet de irritatie er even uit. Friendly fire doe ik niet aan, ik word ook nooit geprovoceerd daartoe dus dat scheelt. Als ze op mij schieten, hey, ga je gang, m'n tank wordt op jouw kosten weer gerepareerd.

Ik merk nu wel dat er een groot verschil zit tussen tier 5 en tier 8+ zeg. Rond tier 5 haal ik regelmatig extra medals zoals High Caliber, Top Gun, etc etc, en ben ik ook regelmatig de beste van m'n team. En ook heb ik dan regelmatig de hoogste WN8 van m'n team (das geen goed teken :+ ). Tier 8? Not so much... Krijg echt veel minder tijd en kansen om fouten af te straffen, terwijl ik zelf nog wel genoeg fouten maak door onervarenheid. Maar van wat ik lees zijn de Panther 88, Centurion Mk1 en Tiger II ook niet de meest noob-friendly tanks om mee te spelen op tier 8.

Wat ik ook goed merk is dat als ik nu weer op tier 5 speel, dat het makkelijker is om het goed te doen. Voor m'n gevoel heb ik er dan ook veel meer baat bij om nu door te gaan op tier 8 en asap naar tier 9 & 10 te grinden dan nog tig duizend battles op tier 5 en 6 te blijven doen, ook al kan ik minder aan het team bijdragen dan op tier 5-6. :)
:Y
Ik zit ook heel sterk te overwegen gewoon te stoppen met hoger dan VI. Heb me nu al 3 avonden lopen te frustreren aan potjes die gewoon niet te winnen zijn ("we doesn't even scratch them" 8)7 :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Rhitik schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:43:
[...]

:Y
Ik zit ook heel sterk te overwegen gewoon te stoppen met hoger dan VI. Heb me nu al 3 avonden lopen te frustreren aan potjes die gewoon niet te winnen zijn ("we doesn't even scratch them" 8)7 :? )
Probeer anders met een site als tanks.gg te zien waar de weak spots van tanks in tier 8-10 tanks zitten. Als je die een beetje kent weet je of het nuttig is een gevecht aan te gaan, of dat je een tank beter gespot kan houden voor je teamgenoten, en dus niet onnodig risico lopen.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Laatst online: 12-09 14:53
het T8 rijtje van Gaius klinkt niet als erg n00b friendly, dan denk ik eerder aan een IS3 of KV4 (die laatste mits je goed angled).

Ik heb zelf rond die tijd (eerste t7 of t8) de IS6 aangeschaft en daar veel mee geleerd over hogere tiers, erg vergevingsgezinde armor, maar lastig damage leren doen als je alleen AP schiet.

Tiger2 is overigens het volhouden waard, de E75 was mn eerste t9 en tot mn eigen verbazing had ik daar 56% winrate op (average is 51,5 bij mij). Alles klopt aan die tank en hij is zeer n00b friendly.

Nu Panther 2 aan t grinden en dat valt me alles mee, met de prima pen en accuracy niet al te moeilijk om DMG te doen. De JP2 had voor mij een lange leercurve maar op 't laatst kon ik er veel mee, de gun kan tier10's pennen en hij is lekker mobiel. Geen straf in tier 10 matches. Dit geld natuurlijk ook voor de OP t8 in de andere Duitse Td lijn, maar zie er maar eens via t6 en t7 te komen zonder ragequits ;)

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
IS3 ben ik naar onderweg. De IS is nu full ops, dus die kan ik nu rustig gaan grinden. M'n performance in die tank valt nog wat tegen, maar dat zal wel verbeteren naarmate ik 'm meer speel. Ben wel benieuwd naar de IS3 in ieder geval.

De IS6 is grappig genoeg m'n slechtste tier 8. Ik heb 'm destijds gekocht om credits te grinden en ik had op dat moment heel erg lol in de Soviet heavies. Even simpel gezegd, het ding ligt me _totaal_ niet. Wn8 in de IS6 is krap 1100, terwijl die in de Centurion MkI ruim 1550 is. :P Verkopen is zonde gezien de prijs, maar ik zie mezelf dat ding niet meer snel spelen. Maar wie weet, later, als ik wat beter ben.

Panther schiet lekker op, moet nog iets van 30k xp, Panther II lijkt me ook best okay, gezien m'n ervaringen met de Panther 88. E 50 lijkt me een zalige tank. De Tiger II is ook geen verkeerde tank om te rijden. Het geeft me een soort van berusting, omdat ie zo langzaam is. Zit je op de goede plek, heb je een goede pot, zit je op de verkeerde plek, dan heb je een crappot. So be it. Met mobielere tanks kun je nog switchen van flank, met de Tiger II ben je gewoon committed, klaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Mr_Size schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:16:
[...]

Weet nog niet zeker of ik die op YT zet, spotten is natuurlijk niet heul spannend. Wel bijna afgemaakt door een RU, dankzij een track shot van Titus kon hij mij net niet killen.. Ik kijk nog wel ;)
Pardon? >7k spotting in een match met voornamelijk t8 tanks? Dat is super leerzaam voor iedereen die LT missies wil halen wed ik.. Doen aub!

@Gaius: de IS6 kocht ik ook als n00b en het gaat derhalve heeeeeel lang duren tot ik de WR ervan op minder genante getallen krijg, heb er echter steeds meer lol in en kan er zelfs in carry-en nu (APCR meenemen helpt ook, al wou ik het eerst niet) . Aan de tank ligt het niet, maar ik snap ook niet echt waarom ik er zo vaak in verlies. Meer platoonen met andere t8 pay-to-win premiums wellicht :p

Overigens is de IS-6 wel perfect om de speelstijl van de IS lijn te trainen.

[ Voor 34% gewijzigd door _Anvil_ op 20-10-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
_Anvil_ schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Pardon? >7k spotting in een match met voornamelijk t8 tanks? Dat is super leerzaam voor iedereen die LT missies wil halen wed ik.. Doen aub!
Ik snap size wel, ik bedoel het Is het standaard bosje en er staat een platoon genoot snoeihard in basis achter hem te campen die mee schiet (ik moest 3k unspotted damage doen).

Je moet gewoon malinovka hebben zonder yolo scouts van beide teams, en een arty/td platoon dat met je mee schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Bekijk anders deze replay van QB. Naast een prima replay, blijkt hij ook nog eens heel wat werk in de stats gestoken te hebben, zodat je een goed beeld krijgt van de verschillende maps en je kansen daar.
Niet iedereen is een liefhebber van hem, maar dit is een puike clip over LT15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Bekijk anders deze replay van QB. Naast een prima replay, blijkt hij ook nog eens heel wat werk in de stats gestoken te hebben, zodat je een goed beeld krijgt van de verschillende maps en je kansen daar.
Niet iedereen is een liefhebber van hem, maar dit is een puike clip over LT15

[video]
Grappig dat hij Phrorovoka aangeeft als de map met de meeste kans, ik vind vaak dat deze map overruled is door lights en de goede posities vaak niet meer werken doordat tanks er niet heen gaan of doordat een light het verpest. Uiteraard heb je nog games waar je veel spotting haalt. Maar al mijn LT-15 missies waren op Malinkovka en daar had ik ook meer het gevoel het te kunnen halen.

Uiteindelijk blijft het altijd map en match up afhankelijk, QB speelde ook altijd met 2 arties in platoon die voor hem al voor 7k spotting hebben gezorgd, en die match up was zoals die zelf al aangeeft natuurlijk een dream match up voor de missie. Ik heb ze allemaal solo gedaan waardoor je toch iets meer afhankelijk van je team bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Geen zorgen, ik heb vanmorgen vroeg de 13_90 pot gemaakt ;) Gaat wel nog een tijdje duren voordat hij op YT komt, maar ik heb er ook geprobeerd een soort tips and tricks video van te maken, net als QB. Weliswaar een stuk minder uitgebreid dan hij, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hmmm... Ik begin aardig mijn spelvreugde te verliezen de laatste week. De game mechanics komen me soms echt de strot uit. Drie makkelijke schoten missen omdat je kogel werkelijk in het niets verdwijnt om vervolgens keihard gederpt te worden door een rijdende KV-2 die zijn loop nog ongeveer haaks op je heeft staan is niet leuk. In volle vaart voor 1300DMG gebombardeerd worden door 1 van de 5 vijandelijke arties zuigt ook.

Bwegh. Ik laat de boel maar even een tijdje sudderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Wegens vermoedelijk tijdgebrek morgen heb ik hier een vervroegde 'woensdag' video. Maar wel gelijk een lekker lange, enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pns333
  • Laatst online: 12-09 18:06
Lol, net ff 6100 spotting damage gehaald...

in mijn cromwell
ow ja een ook nog 388 gewone damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:57:
Hmmm... Ik begin aardig mijn spelvreugde te verliezen de laatste week. De game mechanics komen me soms echt de strot uit. Drie makkelijke schoten missen omdat je kogel werkelijk in het niets verdwijnt om vervolgens keihard gederpt te worden door een rijdende KV-2 die zijn loop nog ongeveer haaks op je heeft staan is niet leuk. In volle vaart voor 1300DMG gebombardeerd worden door 1 van de 5 vijandelijke arties zuigt ook.

Gister juist weer lol gehad na meerdere sessies waarbij ik afvroeg waarom ik het nog speel, als ik er toch niet echt lol uit haal. Gisteren een Löwe vernedert in m'n IS (geh, turret van een Löwe draait zo langzaam dat je 'm bijna kunt cirkelen met een IS :+ ), en een tier 6 arty doodgeramd in m'n Chaffee op volle snelheid. :D En de Rudy begin ik ook steeds leuker te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Edmin schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 19:57:

Had gisteren ook een balansdag. Damn, 3 keer geoneshot door een arty.
Winrate helaas maar 20%, dag daarvoor 15 potjes met winrate 80%. :F

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren eindelijk eens een aantal lekkere battles gehad met mijn wz-111 1-4. Maar dat kwam dan ook doordat ik flink wat city maps heb gehad, even snel peeken of flanken. Want hits incasseren lukt vaak genieg niet met dat ding... Zelfs tier 8's en 7's schieten regelmatig door de front... :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, vanavond klim ik maar even TS3 op. Misschien dat wat platoonen me weer terug in de juichstemming brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Gisteren weer een leuke dag gehad met battles en een backerdag voor de WN8. Soms heb je echt van die dagen dat de WN8 totaal niet overeen komt met hoe je speelt :+

1* gewonnen doordat ik ging cappen nadat we met 2 vs 8 nog over waren. Daarbij zorge de 2e tank mooi voor de cover zodat de rest niet dichterbij durfde/kon komen (T32 hulldown werkt erg leuk ;) ) Daarna nog een keer dat ik met 5k spotting damage stond (met de Cromwell) maar daarbij zelf dus niets kon raken. Beide gevallen leverden een WN8 van 3-400 op en een 1e plaats wat XP betreft.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:47:
Wegens vermoedelijk tijdgebrek morgen heb ik hier een vervroegde 'woensdag' video. Maar wel gelijk een lekker lange, enjoy!

[video]
Leuke vid weer om te zien. Wat ik bij een review wel eens zou willen zien is wat de valkuilen zijn van een tank. Wat moet je in dat apparaat nou net niet doen? Of (indien het geen Tier X tank is): hoe performt het ding met de stock equipment? Zeker als de grind lang is, is dat interssant. Nu zie je bij reviews vaak alleen maar lekkere monsterpotten, die niet bepaald representatief zijn voor wat je gewoonlijk zult spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Hm, goede tip. Vaak probeer ik wel de sterke punten te vertellen, waardoor mensen zelf de zwakkere punten kunnen afleiden. Maar ik kan dat wel wat beter benadrukken idd. Thanks voor de input ;)

Maar de replays moeten wel goede potten zijn, anders is de video niet interessant genoeg en raken mensen ook niet enthousiast voor een tank. En zoals ik in de video aangeef: ik heb zelden slechte potten in de E50M, terwijl ik in de Russische meds veel vaker faal. De getoonde replays zijn dan ook min of meer representatief voor hoe ik de tank speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Anders laat een keer een replay zien van de M3 Lee. Die geeft ook wel een mooi representatief beeld over dat teringding :+

Vond de replay van Jingles over dat ding met al die unarmored gezwellen erbovenop ook erg treffend. :p

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Mojo schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:18:
Anders laat een keer een replay zien van de M3 Lee. Die geeft ook wel een mooi representatief beeld over dat teringding :+

Vond de replay van Jingles over dat ding met al die unarmored gezwellen erbovenop ook erg treffend. :p
Zo erg is die Lee toch niet? Vond hem zelf nog best goed spelen maar misschien komt dat ook door alle horrorverhalen die ik er voor die tijd over heb gehoord.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Gisteravond een avondje geplatooned met 2 maten van me.
Ging wel redelijk. 12/18 win. WN8 was ook netjes donkergroen (is goed voor mijn doen :) )
Rond een uurtje of 11 kapten we ermee.
Maar ik had nog geen first win gehaald met de Hetzer. Toch nog maar even 1 potje alleen voordat ik de PC afsluit.

Best keuze evar!

1350dmg, 5 kills (bijna 6, erg jammer...).
Mastery badge, top gun en nog een hele rits andere medals die je ook bij een pakje boter krijgt.

Toch wel erg leuke afsluiter van de avond, helemaal omdat de crew nu aan zijn eerste skill is. Wilde deze vrijgespeeld hebben voordat ik doorging naar de Stug, ik was er al zo dichtbij...

Hoor alleen wel dat de Stug nogal tegenvalt in vergelijking met de Hetzer, wat denken jullie? Ik ga het wel beleven denk ik. :)

edit:
Ohja, ook nog een leuke tip voor degene die met een Black Prince rijden of een kleinere tank.
De O-I (Japanse tier 6 OP-heavy) heeft een beroerde gundepression. Met de BP tegen de zijkant huggen en de O-I kan je niet raken. Gebruik maken van de snelle reload van de BP en je doet monsterlijk veel DMG. :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Kliko op 21-10-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
jdh009 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Zo erg is die Lee toch niet? Vond hem zelf nog best goed spelen maar misschien komt dat ook door alle horrorverhalen die ik er voor die tijd over heb gehoord.
Ow... Een van de eerste lijnen die ik wat begonnen in mijn WOT-carriere was de amerikaanse mediumlijn. Als ik terugkijk naar de M3-Lee krijg ik nog steeds rillingen. Wat een stuk ongeluk is die tank zeg. Echt geen enkele goede pot met dat kreng gehad. Blij dat ik naar de Sherman door kon...
Uiteindelijk daar de overstap gemaakt naar de T29. Nog steeds de beste keus ooit aangezien ik de beste stats heb met deze tank. Staat nu nog steeds in mijn garage, en heb er eigenlijk altijd leuke potten mee.

Die tank is echt op mijn lijf geschreven. Lekker hulldown staan en laat ze allemaal maar lekker bouncen op je turret. 8) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Leuke review Mr size, krijgt meteen weer zin om vanavond mn Panther 2 verder te grinden :)

On another note: net valt me op dat ik nooit vertical stab. op mn fury heb gezet, nogal een misser denk ik? (ooit cadeau gehad toen ik nog n00b was)

De vraag is, wat haal ik er nu af: mn vents of gun rammer? De coated optics laat ik er op, ding werkt prima als pseudo scout in t7 en t8 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Momenteel Druk bezig met mijn IS-3
Ik heb nog niet de laatste gun, waardoor ik de tank op het moment niet zo sterk vind, ook omdat de reparatie en ammo kosten best hoog zijn.

Iemand enige tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Anvil_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:06:
Leuke review Mr size, krijgt meteen weer zin om vanavond mn Panther 2 verder te grinden :)

On another note: net valt me op dat ik nooit vertical stab. op mn fury heb gezet, nogal een misser denk ik? (ooit cadeau gehad toen ik nog n00b was)

De vraag is, wat haal ik er nu af: mn vents of gun rammer? De coated optics laat ik er op, ding werkt prima als pseudo scout in t7 en t8 games.
Ik zou vents eraf halen daar ik gehoord heb dat die niet meer werkt na de 4de skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Regulerkil schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:18:
Momenteel Druk bezig met mijn IS-3
Ik heb nog niet de laatste gun, waardoor ik de tank op het moment niet zo sterk vind, ook omdat de reparatie en ammo kosten best hoog zijn.

Iemand enige tips voor mij?
Welkom in de hogere tiers. Je kosten lopen op en je inkomsten (afhankelijk van je performance) gaan niet evenredig mee omhoog (tenzij je premium speelt). Zo snel mogelijk toch de beste gun erop zetten want, meer damage=meer credits. Voor de rest is dit gewoon game mechanic, goed spelen helpt om winst te maken maar het zal zonder premium account niet erg veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
x-cessive schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:56:
[...]

Welkom in de hogere tiers. Je kosten lopen op en je inkomsten (afhankelijk van je performance) gaan niet evenredig mee omhoog (tenzij je premium speelt). Zo snel mogelijk toch de beste gun erop zetten want, meer damage=meer credits. Voor de rest is dit gewoon game mechanic, goed spelen helpt om winst te maken maar het zal zonder premium account niet erg veel zijn.
Het is jammer dat de laatste gun niet meer schade doet dan die ik nu heb.. gelukkig heeft die wel betere penetratie _/-\o_ _/-\o_ momenteel heeft ie moeite met het penetreren van veel Tier 9 tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Regulerkil schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Het is jammer dat de laatste gun niet meer schade doet dan die ik nu heb.. gelukkig heeft die wel betere penetratie _/-\o_ _/-\o_ momenteel heeft ie moeite met het penetreren van veel Tier 9 tanks
Je doet er qua alpha misschien niet meer damage door maar je hebt wel minder kans op bounces waardoor je netto uiteindelijk meer damage doet per game (in the long run). Het is zeker tegen hogere tiers dus wel handig om te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Voor de geinteresseerden ik ben aan het streamen: http://www.twitch.tv/coldzero043

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Ik ben ingeschakeld ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kortste stream evah, dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zoals ik gisteren al aangaf, er zit de laatste tijd veel tegen.. en hoe meer iets tegenzit hoe meer het mij gaat irriteren... en nadat ik wederom een belangrijk schot had gemist door pure bullshit in dit spel heb ik maar besloten om te stoppen met spelen voor vandaag. Ik ga morgen wel weer verder...

Overigens was het even een korte test om te kijken of alles goed zou werken, stream liep blijkbaar goed met een degelijke kwaliteit. Nu nog even een aantal dingen aanpassen in OBS en eventueel wat muziek eronder en dan is het klaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Zojuist Top Gun gehaald in arty (m44, tier 6), #2 in damage en xp dus ook duidelijk serieus gespeeld ipv killstealen.. Was blij!

NOG STEEDS MASTERY 1, geen ace tanker.. laat maar zitten dan *******tank. Weg humeur.

Serieus, hoe kan een Top Gun, in een arty, niet genoeg zijn voor ace tanker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:01

Roozzz

Plus ultra

Xanaroth schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:06:
Zojuist Top Gun gehaald in arty (m44, tier 6), #2 in damage en xp dus ook duidelijk serieus gespeeld ipv killstealen.. Was blij!

NOG STEEDS MASTERY 1, geen ace tanker.. laat maar zitten dan *******tank. Weg humeur.

Ligt kennelijk vrij hoog ja. Even gechecked en ik heb de ace op de M44 gehaald met 1100 exp (5 kills en dik 2400 dmg). Dat was ook meteen spg-15 (sindsdien eigenlijk geen arty meer aangeraakt..). Het is wel aardig wat, maar toch niet bizar hoog? Misschien dat de M44 erg fanatiek gespeeld wordt door clans oid?
Ik kwam vandaag een unicum tegen met 3 MoE op zijn M44... I can't even imagine 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Roozzz op 21-10-2015 20:43 ]

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
M44 is bizar OP met HEAT shells, ding raakt ook nog best vaak... En met die shells doe je makkelijk 700-800 damage...

Heb ook battles ertussen gehad: 5 hits, 5 kills.. Alle 5 tier 6 one-shots...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De M44 is bizar. Dat apparaat wist mij gisteren vol voor 800hp af te knallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Xanaroth schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:06:

Wauw, je hebt een monsterpot in je M44 en omdat je geen "M" haalt is je humeur naar z'n grootje? Je zult toch echt op de 1e plek in XP moeten eindigen en aardig wat ongespotte/verdwenen targets moeten raken/splashen om genoeg XP te verzamelen voor een "M" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

3 tips vandaag die voor sommigen mischien interessant zijn:

Op het WOT-forum kwam ik een oud topic tegen dat wellicht interessant is om XP te sparen tijdens het grinden. Het is een overzicht van modules die (als je ze unlocked) ook in andere tanks kunt inzetten.
Het is een wat ouder topic maar wordt nog wel bijgewerkt.
Ik weet niet of t een probleem is voor sommigen, maar het is in het Duits!
http://forum.worldoftanks...hickte-forschung/#topmost

Anfield heeft een video gemaakt waar hij in t kort de 5 beste tanklijnen voorstelt om als nieuwkomer naar een tier 10 toe te werken. Meesten hier zullen de info wel kennen maar ik vond het wel een oké video

Tot slot nog een goeie streamer: marty_vole
Gozer uit Tjechie, streamed vaak in zijn moedertaal maar ook regelmatig in het Engels.
Gisteren probeerde hij 100% MOE te halen in T62 & Leo1
Ik weet niet of ie het gehaald heeft, maar zeker interessante stream omdat hij er ook het eea aan uitleg bij geeft. Hij speelt ook vaak andere tanks en niet alleen deze 2.
Wat mij betreft prettiger te volgen dan een Decha die bijna alleen maar tier 10 meds speelt, zonder commentaar en ook zomaar kan afhaken bij een paar "slechte" games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:55:
3 tips vandaag die voor sommigen mischien interessant zijn:

Op het WOT-forum kwam ik een oud topic tegen dat wellicht interessant is om XP te sparen tijdens het grinden. Het is een overzicht van modules die (als je ze unlocked) ook in andere tanks kunt inzetten.
Het is een wat ouder topic maar wordt nog wel bijgewerkt.
Ik weet niet of t een probleem is voor sommigen, maar het is in het Duits!
http://forum.worldoftanks...hickte-forschung/#topmost
Wat is nu in het Nederlands de kern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PcDealer schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:02:
[...]

Wat is nu in het Nederlands de kern?

Het is een overzicht van modules die (als je ze unlocked) ook in andere tanks kunt inzetten.
Leek mij vrij duidelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

My bad :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Anfield heeft een video gemaakt waar hij in t kort de 5 beste tanklijnen voorstelt om als nieuwkomer naar een tier 10 toe te werken. M
Lol, tegen de tijd dat je bij Tier 10 aankomt ben je echt geen noob meer.

* Edmin heeft as we speak nog steeds geen enkele Tier X tank gekocht (wel unlocked).
Pagina: 1 ... 16 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift