[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.914 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik organiseer een meeting naar Venlo Zondag. Geen tanks wel een oud vliegveld. Wie zin heeft kan mailtje sturen. Het is een boswandeling en het kan er ruiken naar 1500 pk motoren.

Voorbeeldje:
Afbeeldingslocatie: http://i19.photobucket.com/albums/b198/pluggie1/P1000746.jpg

We gaan het eerste uur voor de "nieuwelingen" de hoogtepunten doen, dus landheim, toren, dit soort dingen, erna GPS lukraak zoeken in het bos. Ik ga pas 12:00 uur zondag weg, en ik ga vanaf Eindhoven. Mijn auto is al vol, en ga morgen de GPS planning doen voor de nieuwe locaties. Helemaal gratis en gewoon een zoektocht. Ik heb 80 locaties nu gedaan. Je moet wel je eigen auto hebben want ik zit vol. Ik win er niks mee, maar misschien wil iemand het dolgraag zoiets, stuur maar PM.

Geen tanks, wel zoiets. World of Venlo Zoektocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

leuk iniatitief :) Helaas heb ik mijn weekend al volgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:34:
Wauw, vandaag na wekenlang een stijgende lijn in WR ineens een giga balansdag. Niets mocht en werkelijk elk team was een fucking drama. In 21 potjes slechts 9 wins, bizar slecht.
Ik heb je winstreak dan overgenomen, vandaag 21 uit 24 gewonnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Uhm.. je kunt blijkbaar x2 victories kopen voor vanaf nu...
This package contains:

275 missions for Chinese vehicles: x2 XP for victory.
Ready for combat, Commanders? A top secret mission file for China just arrived from HQ. Objective: win a battle. If you go for this file, your next 275 victories in Chinese vehicles will be rewarded with double XP! Lock and load, and roll out!

Important: please note that all missions will be valid only until 30 December 2015. Therefore, please make sure that you use up all your purchased missions by then.
https://eu.wargaming.net/...nt=premium-shop&item=1522

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Lol... wargaming blijft maar nieuwe dingen vinden om uit te melken.
Net als die nieuwe emblemen in 10.0 waarbij je extra crew skill krijgt (al vind ik 500 gold voor die paar % wel vrij duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:32

p0st

Dutch Reefer

Toch kan ik me voorstellen dat deze handig kunnen zijn, ik heb bijvoorbeeld nu de Tortoise die ik in principe, gegeven de juiste omstandigheden, fijn vind spelen. Toch wil ik het liefst zo snel mogelijk de FV115b(183) unlocken, dus kan ik zo'n 50x package kopen waardoor de grind een stuk sneller gaat. Nog niet gedaan hoor, maar ik overweeg het wel :P..

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 11:51
Is free xp niet goedkoper?

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Als je het hebt wel natuurlijk.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
In feite is het een soort van premium. Zonder geld bonus, maar voor 1 land, waarschijnlijk duurder, maar wel keer 2 en alleen als je het gebruikt wordt het minder, in plaats van doorlopend.

Snap het wel, pay to advance faster, maar zou het zelf niet gebruiken, dan maar vaker een First win. Premium dan weer wel, gek hoe je voor het een wel wilt betalen...

Wel een goede voor rerolls btw, grind , extra snel door de slechtere tiers heen.

[ Voor 12% gewijzigd door Titus op 10-10-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Hoe zijn hier de ervaringen met de Comet?

http://wiki.wargaming.net/en/Tank:GB22_Comet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hij speelt net iets anders dan de voorganger. Je kunt er w.m.b. minder mee yolo-en. Iets behoudener, maar wel nog steeds een goede topgun van de vorige tier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Comet is maar een middelmatige tank. Lage alpha en lage pen met de AP shells. Tier voor tier is de Cromwell echt 3x beter. Maar goed, de Comet is een medium tank met goede mobiliteit. Onder de goede omstandigheden (juiste map, debiele tegenstanders, geen arty) kan je met de Comet erg goede potjes hebben.

Anyway, 3e filmpje van deze week gemaakt :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 11-10-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steamwitz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-09 21:36
Is het al meer mensen opgevallen dat (sinds gisteravond?) Tsjecho-Slowakije in het lijstje met landen staat? Er zijn alleen nog geen tanks om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
staat er al een tijdje hoor.
Is volgens mij voor de skoda T 40 premium nu.
Of er meer komen weet ik niet.

http://ftr.wot-news.com/2...-vehicle-archive-drawing/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lMmATCAvNk5c2Qw6t6rf5Re0/thumb.jpg

Mijn beste T10 potje ooit denk ik ;) Won een 1vs3, kon aan het einde een Waffle IV outplayen. Wel erg veel mazzel gehad, maar dat heb je ook nodig om dit soort potjes te winnen. Potje staat binnenkort op YT als ik mijn E50M review heb gemaakt :D

[ Voor 33% gewijzigd door Mr_Size op 11-10-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ub0OsYeKEAdc864VFwuKgcRl/medium.jpg
3K damage op Tier 6 :P Op het laatste vergiste ik me even in de reload van een VK30.02D, waardoor hij me net afknalde. Wel lekker solo een 90% HP Tiger getrolld. Heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Mr_Size schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 10:10:
Vandaag een leuk potje in de AMX 50-120 gehad, zou je daar een filmpje van kunnen maken?
http://wotreplays.com/site/2207137
Overigens die Bulletshield was een compleet stranger :P. Daarna nodigde hij me uit voor nog een potje, helaas die verloren.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 18:07:
[afbeelding]
3K damage op Tier 6 :P Op het laatste vergiste ik me even in de reload van een VK30.02D, waardoor hij me net afknalde. Wel lekker solo een 90% HP Tiger getrolld. Heerlijk.
Zo'n Cromwell vergt dan ook amper skill, dat is de meest OP tank van z'n tier. Maar wel nette score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nou, de Comwell gaat over 3K XP gewoon de deur uit aan het einde van de grind...

.. mijn Cromwell B doet het namelijk nog een stuk beter! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Thx! Redenen om niet te blijven focussen op de T34 en zeker niet omlaag te gaan:
- Naar beneden rijden zou mijn onderplaat teveel blootgeven
- de T34 had nog backup van een KV3,
- de T28 prot was allang niet meer gespot en kon nog steeds van boven komen (net als de T25/2),
- alle andere tanks waren ook boven cromwell. m4 etc. en
- als de T34/KV-3 omhoog zouden komen zouden ze gespot worden wat mij hopelijk genoeg tijd gaf om te reageren.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Weet niet wat het vandaag is maar mag weinig pennen.

Hoogtepunt met mijn Jagdpanther met 203mm pen gun 2x non penetration frontaal op kv1 die recht naar achter rijdt. Hull armour <100mm en toch niet pennen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Frentik schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:57:
[...]
Thx! Redenen om niet te blijven focussen op de T34 en zeker niet omlaag te gaan:
- Naar beneden rijden zou mijn onderplaat teveel blootgeven
- de T34 had nog backup van een KV3,
- de T28 prot was allang niet meer gespot en kon nog steeds van boven komen (net als de T25/2),
- alle andere tanks waren ook boven cromwell. m4 etc. en
- als de T34/KV-3 omhoog zouden komen zouden ze gespot worden wat mij hopelijk genoeg tijd gaf om te reageren.
Leuke pot om te zien. Zeker in het begin goed gebruik gemaakt van het heuveltje om hull down te staan. Snapte alleen je sliding van de heuvel af niet zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Edmin schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Leuke pot om te zien. Zeker in het begin goed gebruik gemaakt van het heuveltje om hull down te staan. Snapte alleen je sliding van de heuvel af niet zo :P
Ik ook niet meer, ging wsl per ongeluk toen ik keek of ik die tank kon raken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O_A_B schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 15:42:
Weet niet wat het vandaag is maar mag weinig pennen.

Hoogtepunt met mijn Jagdpanther met 203mm pen gun 2x non penetration frontaal op kv1 die recht naar achter rijdt. Hull armour <100mm en toch niet pennen. |:(
Die Jagdpanther is echt een beest. Ik gebruikte die 8,8 eerst ook maar deal zo veel meer damage met die 10,5. Is nog steeds een zeer goede gun om mee te snipen en met die 350 damage kun je tenminste veel van die vervelende scouts in een keer uitschakelen. Bijna m'n tweede crew skill erop maar o o wat gaat het langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Verwijderd schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 17:13:
[...]

Die Jagdpanther is echt een beest. Ik gebruikte die 8,8 eerst ook maar deal zo veel meer damage met die 10,5. Is nog steeds een zeer goede gun om mee te snipen en met die 350 damage kun je tenminste veel van die vervelende scouts in een keer uitschakelen. Bijna m'n tweede crew skill erop maar o o wat gaat het langzaam...
RETTEKETET? ;)
heb de 10.5 nog niet gespeeld dus wie weet wijzigen we nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niks bijzonders, Venlo was dat wel, maar een 1 tegen 5:
Afbeeldingslocatie: http://i307.photobucket.com/albums/nn281/pluggie2/shot_245.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2015 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Wat mij opviel dit weekend (en ook vanavond weer) is dat ik bijna elke pot aan de onderkant van de spelers hing. Waarbij je dan "we didn't even scratch them" veel te vaak hoort :-(

Comet inmiddels in bezit. Is zeker niet de beste tank, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Rhitik schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 23:17:
Wat mij opviel dit weekend (en ook vanavond weer) is dat ik bijna elke pot aan de onderkant van de spelers hing. Waarbij je dan "we didn't even scratch them" veel te vaak hoort :-(

Comet inmiddels in bezit. Is zeker niet de beste tank, maar goed...
Gebeurt ook als je bovenaan hangt hoor...

Ik bounce met mijn VK45.02B zo op de achterkant van een AMX 12t. Geen probleem. 8)7
Zelfde met de Sturer Emil op de T-150... 2 keer achter elkaar zelfs. :(

Soms zijn er van die games dat ik bijna ga juichen als ik al iemand track :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-08 12:59
Ik speel nu vanaf april dit jaar ook wot. En vindt het al aardig gaan (wn8 van 500)
Maar heb nu toch wel last van dat ik te weinig garage slots heb. Ik hoorde dat regelmatig deze in de aanbieding zouden zijn. maar heb deze tot heden nog niet gezien. Is er iets een voorspelling te doen hierin?
Want wil binnenkort toch wel iets meer ruimte hebben...

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Rusky schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 10:45:
Ik speel nu vanaf april dit jaar ook wot. En vindt het al aardig gaan (wn8 van 500)
Maar heb nu toch wel last van dat ik te weinig garage slots heb. Ik hoorde dat regelmatig deze in de aanbieding zouden zijn. maar heb deze tot heden nog niet gezien. Is er iets een voorspelling te doen hierin?
Want wil binnenkort toch wel iets meer ruimte hebben...
Om je uit de droom te halen, geel is aardig ( 1k wn8 ) 500 Wn8 is eigenlijk erg aan de lage kant. Uiteraard wel afhankelijk van je battle count:P

Elke vrijdag de specials in de gaten houden op de website of ingame of er slots in de aanbieding zijn( 150 gold p.s ) en echt een peil is er niet op te trekken. Vaak bij grote specials zoals een verjaardag van WoT is dit meestal wel in de aanbieding. Daarnaast zijn er ook persoonlijke missies die je garage slots geven, ik durf alleen niet te zeggen of dit ook al geldt bij de STUG IV en T28 HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
jantje 2 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 11:40:
Om je uit de droom te halen, geel is aardig ( 1k wn8 ) 500 Wn8 is eigenlijk erg aan de lage kant. Uiteraard wel afhankelijk van je battle count:P

Elke vrijdag de specials in de gaten houden op de website of ingame of er slots in de aanbieding zijn( 150 gold p.s ) en echt een peil is er niet op te trekken. Vaak bij grote specials zoals een verjaardag van WoT is dit meestal wel in de aanbieding. Daarnaast zijn er ook persoonlijke missies die je garage slots geven, ik durf alleen niet te zeggen of dit ook al geldt bij de STUG IV en T28 HTC.
Hij is pas in April begonnen dus ik denk dat die 500wn8 nog redelijk zal meevallen ;)
En ivm die persoonlijke missies: STUG IV en T28 HTC missies geven geen garage slots.
De grootste kans op korting voor garage slots zal er volgens mij bij de specials met kerst en nieuwjaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
kreezjie schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Hij is pas in April begonnen dus ik denk dat die 500wn8 nog redelijk zal meevallen ;)
En ivm die persoonlijke missies: STUG IV en T28 HTC missies geven geen garage slots.
De grootste kans op korting voor garage slots zal er volgens mij bij de specials met kerst en nieuwjaar zijn.
Hmmm dan is het nog ff wachten ... sowieso nu deze maand ff alle gold binnenhalen.
http://www.noobmeter.com/player/eu/Rusky_80
WN8 500 over 2.000 battles ... (goed of niet???)

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:41
Rusky schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:11:
Hmmm dan is het nog ff wachten ... sowieso nu deze maand ff alle gold binnenhalen.
Noobmeter zegt het al een beetje: Er is nog veel ruimte voor verbetering :) Ik kan vanuit stats je speelstijl niet aflezen, maar ik zie dat je weinig battles overleeft en niet zo veel damage doet. Het loont vaak om zolang mogelijk, zoveel mogelijk damage te doen. Probeer om het potje te overleven, maar wel damage te blijven doen.
Platoon wat met (sub)clangenootjes en vraag hen in game om advies.

[ Voor 5% gewijzigd door Titus op 13-10-2015 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

Ik zou toch echt proberen te streven om voor 5k battles rond de 1k- 1,2k wn8 te zitten. Dit betekent dat je het spelletje aardig onder controle hebt en de basis snapt. Daarnaast heb je ook minder gezeur als er iets mis gaat als je hogere tiers gaat spelen.

Ik zie dat je veel T1 / M6 gespeeld hebt wat best goede tanks zijn in hun eigen tier. Ik zou zoals meestal wordt gezegd proberen je eigen hp aan damage te schieten op zn minst. Dit betekent over het algemeen dat je jouw tank trade voor 1 van de vijand, hoe meer je doet hoe meer invloed je hebt op je games. Zeker de top gun van de M6 kan goed meekomen in hogere battles. Je survival rate ophalen is ook niet verkeerd maar forceer dit niet te erg waardoor je te passief wordt. Zoek een mooie balans en probeer voor bijvoorbeeld 35% te gaan ( denk dat dit redelijk is voor 1k wn8 ?? )

Uiteraard hebt filmpjes kijken van andere spelers natuurlijk ook altijd waar je moet schieten hoe je moet rijden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
[...]

[nuchtere Hollander modus]
Ach zo boeiend is dat ook weer niet. Het is maar een spel. Have fun! :+
[/nuchtere Hollander modus]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusky
Rhitik schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

[nuchtere Hollander modus]
Ach zo boeiend is dat ook weer niet. Het is maar een spel. Have fun! :+
\[/nuchtere Hollander modus]
Dat is zeker zo... :P ik speel ook zeker niet voor me wn8. Ik vroeg me meer af met dit aantal battles speel je dan al aardig / of ben ik een enorme n00b 8)
maar in dit tempo zit ik bij de 5k potjes op een wn8 van rond de 1k ....
En lkkr veel me t29 spelen .. die geeft me een partij dmg ...

mijn pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rusky schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Dat is zeker zo... :P ik speel ook zeker niet voor me wn8. Ik vroeg me meer af met dit aantal battles speel je dan al aardig / of ben ik een enorme n00b 8)
maar in dit tempo zit ik bij de 5k potjes op een wn8 van rond de 1k ....
En lkkr veel me t29 spelen .. die geeft me een partij dmg ...
Ik geef op zich ook niet zoveel om WN8 maar merk wel dat het je soms tegenwerkt. Wanneer je bijvoorbeeld om ondersteuning vraagt o.i.d. wordt je totaal genegeerd en de spelers met een hogere WN8 krijgen die dingen vaak toch geregeld. Het is zo kloten dat je je hele WN8 al verkloot als beginner en het daarna zo langzaam omhoog gaat. Maar we moeten het er maar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

[...]

Beter dan ik destijds :)
Je moet vooral naar je progressie kijken en die is prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Half uur geleden de IS3 gekocht met de 122 D-25T
Dit het resultaat voor het 1ste potje

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/12140990_1043166705717274_7744698110205006734_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/t31.0-8/12079964_1043166702383941_5983212345688940166_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

man man man hebben ze de tiger 1 de laatste 2 maanden ofzo generfed? heb hem gisteren afgestoft, maar elke pot word minstens 1x me ammo kapot geschoten, of zelfs me koepel kreeg vliegles. de zijkant van dat apparaat bounched echt helemaal niets meer. terwijl dit eigenlijk de 1e tank waar ik redelijk kon side scrapen...

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

wauw, zojuist een pot verloren door een Obj 704 die mij geheel uit het niets team killde. Om zich vervolgens te drownen... Verliezen we fucking op cap. Zekere win wordt ineens een loss.
Gaat de ubertrieste faggot nog net doen alsof hij lag had ook. |:( Hoe kansloos ben je dan?

Ga de replay submitten naar WG, maar dat zal wel geen reet helpen :z

[ Voor 74% gewijzigd door Mr_Size op 14-10-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lijkt maar geen einde te komen aan de m'n losestreak. En dat terwijl ik zelf altijd redelijk presteer. Gemiddeld zo'n 1400dmg per potje met m'n Jagdpanther (redelijk toch). Sta ook bijna altijd wel in de top 5 van damage dealed van mijn team. M'n WN8 gaat mooi omhoog maar m'n win/lose ratio valt als een baksteen. En het vervelende is je kunt er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Dat probleem heb ik ook heel vaak. De ene avond win ik alles maar heb ik amper tijd om dfamage te doen en krijg daarmee een lage WN8. De volgende dag knal ik zelf van alles neer maar valt er niets te winnen. Gisteren was ik b.v. met mijn MT25 in een tier9-pot de topdamage dealer van het team....... Tja, wat kun je nog meer doen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:10:
Er lijkt maar geen einde te komen aan de m'n losestreak. En dat terwijl ik zelf altijd redelijk presteer. Gemiddeld zo'n 1400dmg per potje met m'n Jagdpanther (redelijk toch). Sta ook bijna altijd wel in de top 5 van damage dealed van mijn team. M'n WN8 gaat mooi omhoog maar m'n win/lose ratio valt als een baksteen. En het vervelende is je kunt er niets aan doen.
Hear hear...

Gisteravond 1900WN8 (wat voor mij zeer behoorlijk is), maar 14%WR. Echt om te huilen. Hoe vaak ik niet als bottom tier in de top 3 damage dealers heb gezeten... :|

Gwatholthar schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 08:22:
man man man hebben ze de tiger 1 de laatste 2 maanden ofzo generfed? heb hem gisteren afgestoft, maar elke pot word minstens 1x me ammo kapot geschoten, of zelfs me koepel kreeg vliegles. de zijkant van dat apparaat bounched echt helemaal niets meer. terwijl dit eigenlijk de 1e tank waar ik redelijk kon side scrapen...
Sidescrapen met een Tiger? Dat nooit.

Wel vliegen bij de Duitsers standaard de ammoracks je om de oren. Ik speel de laatste dagen veel Panther/Panther2/LeoPTA en ik ben in staat om mijn brandblusser in te ruilen voor een extra repair kit. Bij elke hit vliegen de modules me om de oren, met name de ammoracks.

[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 14-10-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
redwing schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:22:
Dat probleem heb ik ook heel vaak. De ene avond win ik alles maar heb ik amper tijd om dfamage te doen en krijg daarmee een lage WN8. De volgende dag knal ik zelf van alles neer maar valt er niets te winnen. Gisteren was ik b.v. met mijn MT25 in een tier9-pot de topdamage dealer van het team....... Tja, wat kun je nog meer doen :P
Vaak als dat gebeurt weet je dat je team gefaald heeft. Een T6 scout in een T9 MM met meer damage dan T9 tanks is natuurlijk triest, zeker met MT25 cannon 90 schade per keer.

Alle hoop in de mensheid is dan ook weer verloren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Edmin schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:31:
[...]

Hear hear...

Gisteravond 1900WN8 (wat voor mij zeer behoorlijk is), maar 14%WR. Echt om te huilen. Hoe vaak ik niet als bottom tier in de top 3 damage dealers heb gezeten... :|

Net alweer. Ik had een mooi plekje op Lakeville, worden de rest van ons team natuurlijk keihard gepowned in die stad. Daardoor werden we geflanked, omdat ik achteraan stond kon ik ze mooi een voor een uitschakelen. Ware het niet dat een idioot uit m'n eigen team zo nodig kills moest jatten en daarbij mijn tank wist te raken voor een schamele 409hp. Alsnog meeste damage gedealed van mijn hele team, het is echt een drama de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:18:
Net alweer. Ik had een mooi plekje op Lakeville, worden de rest van ons team natuurlijk keihard gepowned in die stad. Daardoor werden we geflanked, omdat ik achteraan stond kon ik ze mooi een voor een uitschakelen. Ware het niet dat een idioot uit m'n eigen team zo nodig kills moest jatten en daarbij mijn tank wist te raken voor een schamele 409hp. Alsnog meeste damage gedealed van mijn hele team, het is echt een drama de laatste tijd.
Zegt natuurlijk niks zo; wat voor tank reed je, was je top/bottom tier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:28:
[...]
Zegt natuurlijk niks zo; wat voor tank reed je, was je top/bottom tier?
Zegt wel degelijk wat, en wel dat je ook al doe je het zelf telkens goed je alsnog kneiterhard verliest door je idiote teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

[b]

Sidescrapen met een Tiger? Dat nooit.

Wel vliegen bij de Duitsers standaard de ammoracks je om de oren. Ik speel de laatste dagen veel Panther/Panther2/LeoPTA en ik ben in staat om mijn brandblusser in te ruilen voor een extra repair kit. Bij elke hit vliegen de modules me om de oren, met name de ammoracks.
Pros and Cons

Pros:

Accurate 88mm gun with excellent penetration, RoF, and DPM (comparable to tier 7 tank destroyers)
Highest HP pool of the tier 7 heavies, the same as a fully upgraded IS-3
Can sidescrape effectively

bron wiki wargaming

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:33:
Zegt wel degelijk wat, en wel dat je ook al doe je het zelf telkens goed je alsnog kneiterhard verliest door je idiote teammates.
Je bent inderdaad afhankelijk van je team maar dan nog, wat voor tank reed je die battle en was je toptier of niet? Want je kan wel lekker je team de schuld geven dat ze gepowned werden in de stad maar als jij als toptier heavy op een mooi snipe plekje langs de waterkant stond ben je zelf net zo schuldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of helemaal alleen de stad inrijden......
Uiteraard is de stad een keypoint, maar als iedereen gaat campen is het gewoon niet handig om alleen te gaan.
Betrap mezelf er ook wel eens op dat ik zodra ik gekilled wordt, kijk of ik een ander de schuld kan geven waarna ik me (te vaak) realiseer dat het gewoon mijn eigen domme move was....

Vraagje over de MAUS......
Ik heb bijna genoeg XP om m te unlocken en te kopen, maar de VKB bevalt me eiglk wel erg goed.
Ervan uitgaande dat ik weinig tanks wil hebben en de VKB zou verkopen als ik de maus koop en ik hoop binnenkort met de obj260 missies te beginnen......
Wat is jullie ervaring....maus of VKB leuker/fijner om te spelen.
VKB bevalt me eiglk prima (ondanks dat ik geen echte heavie speler ben) omdat ik Vind dat je er prima in tier 10 mee kunt.....maar maus heeft toch ook wel wat
Iemand hier met ervaring met beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 09:14:
[...]
Je bent inderdaad afhankelijk van je team maar dan nog, wat voor tank reed je die battle en was je toptier of niet? Want je kan wel lekker je team de schuld geven dat ze gepowned werden in de stad maar als jij als toptier heavy op een mooi snipe plekje langs de waterkant stond ben je zelf net zo schuldig.
Lol even dat je het weet maar lang niet elke tank is geschikt om er even in te brawlen. Elke tank heeft zijn eigen doel, het is net als met voetbal. Ik kan voorin wel 10x scoren maar als men achterin 11 goals doorlaat wint men nog niet. Ik support juist mijn teammates door vaak nog wel eens bewust niet voor damage te schieten maar voor de tracks. Ik speel met de JPanther btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:23:
Vraagje over de MAUS......
Ik heb bijna genoeg XP om m te unlocken en te kopen, maar de VKB bevalt me eiglk wel erg goed.
Ervan uitgaande dat ik weinig tanks wil hebben en de VKB zou verkopen als ik de maus koop en ik hoop binnenkort met de obj260 missies te beginnen......
Wat is jullie ervaring....maus of VKB leuker/fijner om te spelen.
VKB bevalt me eiglk prima (ondanks dat ik geen echte heavie speler ben) omdat ik Vind dat je er prima in tier 10 mee kunt.....maar maus heeft toch ook wel wat
Iemand hier met ervaring met beiden?
Als ik jou was zou ik de VK4502B aanhouden voor HT-12 ( de block missie ) zodat je die met de VK doet is een stuk makkelijker dan de Maus. Daarna opschalen naar de Maus voor HT-15 en verder kan je de maus en de VK4502B in de kast gooien wat mij betreft.

Overige HT missies zijn niet echt geschikt om met deze twee tanks te doen.

Maus blijft volgens mij de beste tank om HT-15 mee te halen, ik bounce on average ongeveer 3,5k met de maus +3k hp zit je al op 6,5k hp. zonder eigenlijk iets te doen. Leer wel ff hoe je de maus moet anglen, want anders ben je zo dood ^^ ( oh hij is laatst ook nog gebuffed ). De maus gewoon voor de lol spelen moet je echt zelf willen, ik vindt er weinig aan net zoals de VK overigens omdat ze zo langzaam zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 15-10-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:29:
Lol even dat je het weet maar lang niet elke tank is geschikt om er even in te brawlen. Elke tank heeft zijn eigen doel, het is net als met voetbal. Ik kan voorin wel 10x scoren maar als men achterin 11 goals doorlaat wint men nog niet. Ik support juist mijn teammates door vaak nog wel eens bewust niet voor damage te schieten maar voor de tracks. Ik speel met de JPanther btw.
Tuurlijk weet ik dat heeft niks met lol te maken en zonder dat je zegt in welke tank je reed kan je niks over de match zeggen....Gebeurt namelijk ook op lakeville dat je als bottomtier medium mee naar de stad gaat om te ondersteunen en er dan toptier heavies blijven staan snipen. Maar met een JP is het een vrij logisch keuze om eerst te snipen. Maar als de stad dan overlopen wordt had je misschien beter close combat support kunnen gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
Tuurlijk weet ik dat heeft niks met lol te maken en zonder dat je zegt in welke tank je reed kan je niks over de match zeggen....Gebeurt namelijk ook op lakeville dat je als bottomtier medium mee naar de stad gaat om te ondersteunen en er dan toptier heavies blijven staan snipen. Maar met een JP is het een vrij logisch keuze om eerst te snipen. Maar als de stad dan overlopen wordt had je misschien beter close combat support kunnen gaan geven.
Close combat met een JPanther? Die is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:44:
Close combat met een JPanther? Die is gek.
Op een afstand staan kijken hoe je team doodgaat, wachten totdat de enemy jouw op komt zoeken, dan snel doodgaan en achteraf klagen is dan inderdaad de beste oplossing....

Door naar de stad te rijden had je misschien een flanking manoeuvre van de enemy kunnen voorkomen/vertragen of een low hp target eruit kunnen schieten waadoor je teamgenoten langer geleefd hadden, meer dmg konden doen etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:54:
[...]
Op een afstand staan kijken hoe je team doodgaat, wachten totdat de enemy jouw op komt zoeken, dan snel doodgaan en achteraf klagen is dan inderdaad de beste oplossing....

Door naar de stad te rijden had je misschien een flanking manoeuvre van de enemy kunnen voorkomen/vertragen of een low hp target eruit kunnen schieten waadoor je teamgenoten langer geleefd hadden, meer dmg konden doen etc.. I
Tuurlijk jij weet precies hoe de situatie was. Ten eerste hield ik met dat snipen al mooi een paar heavy's van de enemy op in die Vallei. Ten tweede leek het er heel lang naar dat we wel zouden winnen in de stad. Vervolgens zie je enkele moment later dat we gewoon overrompeld werden. In de tussentijd had ik niet eens naar de stad kunnen rijden. En had ik die vallei verlaten dan waren ze daar wel doorheen gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Dit is momenteel een beetje in de lucht praten omdat je de match niet weet en waar iedereen was. Persoonlijk sta ik met bijna geen enkele tank op base aangezien je dan zo passief bent dat je het van je team laat afhangen in plaats van jezelf. Daarnaast is die plek ook heel erg situationeel of je er damage kan doen, en meestal als je dat kan is het enemy team erg dom.

In een Jagdpanther kan je zeker wel close assault spelen in je eigen MM gezien het redelijke armor ( tegen t5-6 ) en de hoge alpha en reload. Tegen hogere tiers wordt dit al wat lastiger.

Maar de situatie is alleen goed te beoordelen op basis van een replay, aangezien er voldoende situatie zullen zijn waarbij op base staan wel nuttig is, maar ook genoeg dat het niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:59:
Tuurlijk jij weet precies hoe de situatie was.
Nee klopt, dat was juist het hele punt van mijn eerste reactie op jouw post. Zonder te weten welke tank je speelde en toptier of niet (heb je nog steeds niet aangegeven) was jouw beklag ook zinloos...
Ten eerste hield ik met dat snipen al mooi een paar heavy's van de enemy op in die Vallei. Ten tweede leek het er heel lang naar dat we wel zouden winnen in de stad. Vervolgens zie je enkele moment later dat we gewoon overrompeld werden. In de tussentijd had ik niet eens naar de stad kunnen rijden. En had ik die vallei verlaten dan waren ze daar wel doorheen gebroken.
Dus nu was de stad heel lang aan de winnende hand maar in je eerst post werden ze keihard gepowned?
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:18:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Frentik schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:25:
[...]
Nee klopt, dat was juist het hele punt van mijn eerste reactie op jouw post. Zonder te weten welke tank je speelde en toptier of niet (heb je nog steeds niet aangegeven) was jouw beklag ook zinloos...
[...]

Dus nu was de stad heel lang aan de winnende hand maar in je eerst post werden ze keihard gepowned?
[...]
Nogal een zinloze discussie dit als je niet eens een replay hebt gezien. Nu geef je dat zelf ook al aan maar je blijft wel bezig met de discussie 8)7
Mr_Size schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:09:
[video]

wauw, zojuist een pot verloren door een Obj 704 die mij geheel uit het niets team killde. Om zich vervolgens te drownen... Verliezen we fucking op cap. Zekere win wordt ineens een loss.
Gaat de ubertrieste faggot nog net doen alsof hij lag had ook. |:( Hoe kansloos ben je dan?

Ga de replay submitten naar WG, maar dat zal wel geen reet helpen :z
Als je het niet op teamkillen gooit maar vooral op spel verpesten wordt er vaak wel wat mee gedaan. Ik merk iig bij tickets die ik in heb gestuurd dat zodra ze het vooral om teamkill vinden gaan ze je naar de ingame reports verwijzen maar dat als ze echt het idee hebben dat iemand moedwillig aan het klieren is dat er toch vaak een ban volgt.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frentik schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:25:
[...]

[...]

[...]
Uiteindelijk wel ja. Maar probeer me hier niet de les te lezen over hoe ik met een JPanther moet spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 14:41:
[...]

Uiteindelijk wel ja. Maar probeer me hier niet de les te lezen over hoe ik met een JPanther moet spelen.
Terwijl jij wel mensen van jouw team de les probeert te lezen over hoe zij moeten spelen en dat het team compleet faalt omdat ze incompetent zijn. Dan kan je reacties over je eigen spel verwachten als je geen replay aanlevert.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frunz schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:05:
[...]

Terwijl jij wel mensen van jouw team de les probeert te lezen over hoe zij moeten spelen en dat het team compleet faalt omdat ze incompetent zijn. Dan kan je reacties over je eigen spel verwachten als je geen replay aanlevert.
Ik ben dan ook niet incompetent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Houdt het aub ontopic en nuttig. Deze discussie gaat inhoudelijk niet meer over het spel.

[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 18-10-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houdt het aub ontopic en nuttig. Deze discussie gaat inhoudelijk niet meer over het spel.

[ Voor 91% gewijzigd door psychoclown op 18-10-2015 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Een ll lange discussie nav dmg door een team genoot. Dit komt vaker voor. Per ongeluk of met opzet. Part of the game.

Als dit echt de battle resultaat beinvloed (loss ipv win) dan is dat dubbel zuur.

Snap niet waarom dit zo` n lange discussie moet zijn. (Weet dat ik nu ook deelneem). Laat men gewoon iemand zijn ei kwijt raken ipv over details verder te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Comet is maar een middelmatige tank. Lage alpha en lage pen met de AP shells. Tier voor tier is de Cromwell echt 3x beter. Maar goed, de Comet is een medium tank met goede mobiliteit. Onder de goede omstandigheden (juiste map, debiele tegenstanders, geen arty) kan je met de Comet erg goede potjes hebben.
hee...le...maal mee eens.... :'( pff even m'n frustratie uiten. :'( Je komt doordat je een tier hoger zit tegen veel betere tanks en met die gun moet je wel 10x schieten voor een kill (als je kogels uberhaupt panserdoorborend zijn...) 8)7 |:( :-(

En dan de reparatiekosten.... ach laat maar.

Nee deze gaat snel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Voor dit soort pareltjes neem ik altijd even de tijd om een mooie reactie te sturen, heerlijk :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gOC2kFi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

p0st schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:50:
Voor dit soort pareltjes neem ik altijd even de tijd om een mooie reactie te sturen, heerlijk :D

[afbeelding]
Man jou stats zijn ook niet gezond. Zou me niet gelukkig voelen tegenover je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Gwatholthar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

P0st verkoopt zijn mods aan professionele spelers die af en toe even op zijn account inloggen. :X

Just kidding :+ :D

Had pas trouwens echt een briljante avond. 10-12 wins. Heel wat kills erbij. Was helemaal gelukkig. Alles viel gewoon een keertje perfect op zijn plek!
Ik zal nooit een briljante speler worden in WOT, maar ik vind t leuk en af en toe zo'n avondje motiveert wel om door te blijven gaan met verbeteren van je spel. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Kliko op 16-10-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Ik merk iedere keer vooral dat zodra ik een tijdje minder vaak heb gespeeld mijn stats en alles achteruit kachelen en als je dan weer een paar weekjes regelmatig speelt alles vanzelf weer steeds beter begint te gaan. Wat dat betreft is het wel fijn om af en toe eens wat SH battles voorbij komen. Dan kun je je even helemaal focussen op het rijden met je tank en wat minder bezig houden met waar je naar toe moet rijden :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gwatholthar schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:56:
[...]

Nice troll :> het gaat niet eens om mijn stats, ik ben ook maar een average joe + een beetje. Gaat om het feit dat hij mij zonodig na de battle een berichtje moet sturen met "play arty to compensate lack of skill". Yeah right, ik speel arty zodat ik mijn stats kan padden, want iedereen weet dat SPG's spelen super goed is voor je WNx etc. ratings :P dus daarom speel ik absoluut artillery 8)
mkliko schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:18:
[...]

P0st verkoopt zijn mods aan professionele spelers die af en toe even op zijn account inloggen. :X

Just kidding :+ :D

Had pas trouwens echt een briljante avond. 10-12 wins. Heel wat kills erbij. Was helemaal gelukkig. Alles viel gewoon een keertje perfect op zijn plek!
Ik zal nooit een briljante speler worden in WOT, maar ik vind t leuk en af en toe zo'n avondje motiveert wel om door te blijven gaan met verbeteren van je spel. :)
Sowieso, ik lijd helaas aan Photomortensis, een ernstige aandoening waarbij je genoodzaakt bent om andere, betere spelers, je account te laten padden voor geld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-09 17:19
Instead of whining like a little ****, man up and ****** learn to play
wow.... :|

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Instead of whining like a little p0st, man up and kindly learn to play
_Zo_ erg is dat toch niet?

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
Edmin schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

_Zo_ erg is dat toch niet?

:P
:D

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Echt netjes is het ook niet echt te noemen :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Easily offended? Als je het nodig vindt om mij na de battle uit te maken voor rotte vis, kun je die recht in je gezicht terug verwachten, no offense O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
p0st schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Easily offended? Als je het nodig vindt om mij na de battle uit te maken voor rotte vis, kun je die recht in je gezicht terug verwachten, no offense O-)
Teer zieltje, zullen we maar zeggen.
Maar rotte vis? Je wordt voor noob uitgemaakt, dat weerleg je. klaar. Moet je daarna nog zo grof uit de hoek komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

TheOmen schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Teer zieltje, zullen we maar zeggen.
Maar rotte vis? Je wordt voor noob uitgemaakt, dat weerleg je. klaar. Moet je daarna nog zo grof uit de hoek komen?
Ah, vandaar, nou in dat geval: stoor je vooral niet aan mij :9

En ik word zo gestoord van die after battle messages dat ik er de laatste tijd maar wat 'minder vriendelijke' kunstwerkjes van maak. Niet omdat ik verwacht dat het daardoor minder wordt, maar dan kan ik er zelf in ieder geval nog hartelijk om lachen. Zie het dus als een soort relativering van mijn eigen frustratie.

Anyhow, ik wilde dit huzarenstukje met jullie delen, als dat niet gewaardeerd wordt dan lach ik in 't vervolg wel in mezelf zonder dat hier te etaleren *gniffel*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Tja, een betere wereld begint bij jezelf. :P. Er niet op reageren is lastig, want je doet oprecht zelf niets verkeerd. Sowieso kan ik er ook niet tegen dat jij zelf de noob genoemd wordt terwijl je gewoon goed speelt. Dan snap je het toch niet. 8)7 Ik snap wel dat je iets zegt. Maar eigenlijk kan je het maar beter laten gaan.

Ik geef ze over het algemeen een "je moeder" opmerking terug. Dan krijg je de meest hilarische reacties retour. Zien ze niet aankomen en hebben ze even niks van terug.

In jouw geval iets van "your mother should play more to compensate lack of skill". :+

[ Voor 31% gewijzigd door Mojo op 16-10-2015 16:12 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Anyhow, ik wilde dit huzarenstukje met jullie delen, als dat niet gewaardeerd wordt dan lach ik in 't vervolg wel in mezelf zonder dat hier te etaleren *gniffel*
Oh maar geen probleem hoor, laat je maar gaan! ;)
Als ze ECHT de moeite willen doen om na de battle zulk een opmerkingen te geven dan krijgen ze bij mij ook een mooi antwoord terug.

[ Voor 4% gewijzigd door kreezjie op 16-10-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ik post meestal alleen een ":)" gevolgd door:
"Hope to kick your ass soon again."

Dan gaan sommige compleet mental. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Mojo schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:11:
verkeerd. Sowieso kan ik er ook niet tegen dat jij zelf de noob genoemd wordt terwijl je gewoon goed speelt. Dan snap je het toch niet. 8)7 Ik
Jij vindt dat je goed speelt maar als je dit uit een perceptie ziet van jezelf als bijvoorbeeld groene of gele speler en een superunicum zegt dit tegen jou kan je best denken dat je het helemaal goed doet terwijl dit niet zo is doordat je de bigger picture mist.

Het zelfde als maar ik heb toch meer damage dan meneer X gedaan. ja damage farmen op die afk in base of die dikke T10 die je team aan het roflstompen is, is een heel verschil. Of net met 2 man ergens druk zetten om de game te winnen of weg te rijden nog 4 schoten te farmen en daarna dood gaan.

Ik heb vaak zat dat mensen echt dingen doen waar je hoofd tegen de muur wilt slaan, zelfs nadat je in game typt dat ze het beter niet kunnen doen. Dan is de kans groot dat je een berichtje krijgt waarin je wat verbaal geweld moet verduren.

Ik heb laatst iemand nog vriendelijk verzocht geen computerspelletjes meer te spelen, aangezien hij als top tier platoon ( IS8 en E75 ) middle ruinberg reed gelijk naar enemy base toe. Dan speel je het spel niet omdat je het leuk vindt of omdat je het niet begrijpt( tenzij je hersendood bent ) maar gewoon om te zieken.

Iemand toevallig die review van Jackfrags gezien van WoT? dat was ook erg triest om te kijken hoe iemand het alleen maar speelt om ff wat geld te harken en gewoon doelloos wat aan het doen is.

[ Voor 20% gewijzigd door jantje 2 op 16-10-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Ik heb laatst iemand nog vriendelijk verzocht geen computerspelletjes meer te spelen, aangezien hij als top tier platoon ( IS8 en E75 ) middle ruinberg reed gelijk naar enemy base toe. Dan speel je het spel niet omdat je het leuk vindt of omdat je het niet begrijpt( tenzij je hersendood bent ) maar gewoon om te zieken.
But, but, I'm on a mission :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Had gister me negatief recoord verbroken na 22k battles, 10 potjes achter elkaar verloren, potjes van 30% en 79% alles ging mis.. toen ging ik maar GTA doen :D

En vandaag 8 gedaan, 7 gewonnen, karma

8)7

[ Voor 3% gewijzigd door FSXnoob op 16-10-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Arty.......

Vanavond al weer aantal games gehad dat ik binnen een halve minuut dood geschoten werd door arty..
Ja, ik stond niet arty safe.
Maar.. Op sommige plekken wil ik met mijn heavy lekker het gevecht aangaan met de vijand, en die plekken zijn niet altijd arty safe. Maarja moet ik dan maar op een arty safe plekje gaan staan wachten totdat de arty's dood zijn? :')

Echt ze moeten arty's gewoon eruit tyfen of maximaal 1 per game en de damage naar beneden en autoloaders/snel vurende arty's eruit. (toevallig 2x door een frans koekblik kapotgeschoten)

[/rant]

Maar verder gaat alles goed hoor :+ .

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

jantje 2 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Jij vindt dat je goed speelt maar als je dit uit een perceptie ziet van jezelf als bijvoorbeeld groene of gele speler en een superunicum zegt dit tegen jou kan je best denken dat je het helemaal goed doet terwijl dit niet zo is doordat je de bigger picture mist.
Klopt, maar ik bedoelde in dit specifieke geval.

Overigens zijn die unicums soms nog erger. Helemaal niet constructief. En ik wil best wel beter worden als ze me ff helpen.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
  • Laatst online: 22-08 22:01
thijsco19 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:45:
Arty.......

Vanavond al weer aantal games gehad dat ik binnen een halve minuut dood geschoten werd door arty..
Ja, ik stond niet arty safe.
Zo had ik vanmiddag op Ruinberg. Stond net goed en wel op de goede plek met mijn Rhoomba en BOEM.... weg... Niet gespot. Gewoon een 'perfecte' blind fire van arty.. :'( Heb hem nog wel even bedankt voor het snelle potje, gelukkig wonnen we het potje nog wel, maar ja, wn8 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]
Iemand toevallig die review van Jackfrags gezien van WoT? dat was ook erg triest om te kijken hoe iemand het alleen maar speelt om ff wat geld te harken en gewoon doelloos wat aan het doen is.
Holy crap, now that's bad. Iemand die praat alsof hij het snapt na 5 potjes op Tier X, maar er echt geen kloot van begrijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:56
[...]
Jag-D-Panther-Two.... brrr

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
redwing schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:41:
Als je het niet op teamkillen gooit maar vooral op spel verpesten wordt er vaak wel wat mee gedaan. Ik merk iig bij tickets die ik in heb gestuurd dat zodra ze het vooral om teamkill vinden gaan ze je naar de ingame reports verwijzen maar dat als ze echt het idee hebben dat iemand moedwillig aan het klieren is dat er toch vaak een ban volgt.
Ben idd afgescheept met het standaard verhaaltje van de ingame reports. Wist dat het ging komen, maar toch kan ik het niet laten om hier nog even mijn ongenoegen over te uiten.

Hoe fucking kansloos ben je als bedrijf als je de 'serieuze' spelers op zo'n manier afscheept en de trolls gewoon hun gang laat gaan? De replay is zat bewijs, ban die gast gewoon. Ben ík niet alleen tevreden, maar ook alle volgende spelers die helaas voor zijn gun rijden en ge teamkilled worden...

[ Voor 88% gewijzigd door Mr_Size op 17-10-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Is er misschien iemand die mij iets meer over de crew skills kan vertellen.
Welke skills raden jullie bijvoorbeeld aan bij een T-150 VI tank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxkylexx schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:38:
Ik zou beginnen met Mentor op de commander en Repairs op de rest van de crew leden. Dan door trainen tot dat de 2de skill 40% is en dan omtrainen naar Six sense op de commander, Safe stowage op de loader, Signaal booster op de radio man en clutch braking op de driver. En dan de 2de skill opnieuw op mentor/repair zetten. weer door trainen tot dat de 3de skill op +-50% zit dan omtrainen na wat hier boven staat plus op iedereen Brothers in arms(Wapenbroeders). En weer opnieuw beginnen met mentor/repairs trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxkylexx schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:38:
Op vbaddict kun je veel info terugvinden, bijvoorbeeld welk equipment of skills anderen op een bepaalde tank gebruiken.
http://www.vbaddict.net/statistics.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QN2K1oxr4Hu6N3tLrYrEde3k/thumb.jpg

6990 totaal.....

|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

;( ;( ;(

edit: omfg, potje later haal ik MT 15.3, maar zonder secondary omdat ik gerushed werd door een full HP batchat, raaaaaahhhh 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Mr_Size op 17-10-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxkylexx
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:12:
[...]

Op vbaddict kun je veel info terugvinden, bijvoorbeeld welk equipment of skills anderen op een bepaalde tank gebruiken.
http://www.vbaddict.net/statistics.php
Aah kijk dat is een handige site. Thanks voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:33
Als leidraad kun je hetvolgende aanhouden. Altijd beginnen met een Skill en niet met een perk. Een perk gaat pas werken als ie 100% is, een skill al eerder. Op de meeste tanks wordt zodra de eerste commander skill 100% is, die omgewisseld (reset) voor sixth sense. Als je reset voor Credits verlies je wel een gedeelte, dus dan is het beter om zoals iemand al eerder aangaf de 2e Skill op een hoger percentage te hebben. Met gold eem skill resetten levert je geen xp verlies op.
De meeste heavies begint men met repairs.
De meeste mediums en lights met cammo.
Als je premium tanks hebt van hetzelfde land en klasse kun je crew kosteloos "overzetten" naar je premium en ze daar sneller mee trainen. Een premium tank levert 50% meer xp per battle.

Als je nog leer vragen hebt dan stel ze hier gerust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
(jarig!)
Mr_Size schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:36:
Ben idd afgescheept met het standaard verhaaltje van de ingame reports. Wist dat het ging komen, maar toch kan ik het niet laten om hier nog even mijn ongenoegen over te uiten.
Helemaal mee eens, erg irritant dat ze dit soort lui niet standaard een ban geven. Daarnaast bljft het ook erge willekeur of ze met een report wel of niet iets doen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
redwing schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:02:
[...]

Helemaal mee eens, erg irritant dat ze dit soort lui niet standaard een ban geven. Daarnaast bljft het ook erge willekeur of ze met een report wel of niet iets doen.
Onderteken dan met:
- Greenwing
Wargaming.net Translator
Plots luisteren ze dan wel. :+
Pagina: 1 ... 15 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift