Akkoord, maar het punt is wel dat de kans groter is dat je verliest als je gaat cappen. Als je in de cap staat, weet de tegenstander waar je bent en er zijn weinig caps waar je veilig kan gaan staan voor vijanden. En het ironische is dat de goede spelers die 'no cap' roepen er meestal als eerste bij zijn om te decappen, omdat dit ook nog eens goed is voor hun statistieken.redwing schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:06:
Ondanks dat we weer extremen aan het gebruiken zijn is zelfs in jouw voorbeeld het enige wat slecht voor je XP is dat het om een dubbel gaat. Want als je samen met je team die 7 tegenstanders af zou maken en zou winnen zou je na 10 minuten max zo'n 1k base exp krijgen. En dat is zelfs minder XP per minuut dan die 500 in 4 minuten. Als je echt naar het grinden kijkt gaat het om die XP per minuut en dan is een snel potje met weinig XP net zo snel als een lang potje met veel XP.
Ik kreeg gisteren op mn kop van de FC omdat ik niet naar de cap was gereden met een 1390 tijdens een team battle, ik vond zelf damage doen belangrijker bij een stand van 8-4...
Heb je mijn stats al eens met die van redwing vergeleken? Volgens jou redenatie ben ik dan een caphoer eerste klas, ik heb gemiddeld bijna drie keer zo veel cappunten als defencepunten en recent heb ik bijna twee keer zo veel cap als defence. Moet ik mijn speelstijl veranderen?Frentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 00:49:
[...]
Eerst zeg je dat ik je speelstijl beoordeel op basis een forum post maar als ik dan aangeef dat ik dit baseer op je stats dan speel ik ineens op de man? Het is pas op de man spelen als ik er een negatief labeltje aan zou hangen... Ik geef je juist tips om je winrate omhoog te halen omdat dat voor jou het doel van het spel is.
PS: basecampen =/= defense punten halen maar dat is weer een andere discussie
En terecht. Luister verdorie naar je FC._Z3 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:06:
Ik kreeg gisteren op mn kop van de FC omdat ik niet naar de cap was gereden met een 1390 tijdens een team battle, ik vond zelf damage doen belangrijker bij een stand van 8-4...
RNG houd niet van mijn T-54 First Prototype.... heb er hele mooie potjes mee, gemiddelde damage +/- 1500. Echter zit de winrate nog op 45%. Erg balen elke keer...
Whatever.
hebben jullie tips voor een nieuweling in WOT?
ik heb nu tier 2 tanks maar ik word zovaak totaal vernield door alles wat rondrijd.
ik heb nu tier 2 tanks maar ik word zovaak totaal vernield door alles wat rondrijd.
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Maar hier komen we weer bij het punt dat je natuurlijk niet moet cappen als het zinloos is. Als je weet dat er een paar vijanden in de buurt zijn moet je nooit gaan cappen want dan ben je inderdaad meestal een sitting duck. Maar een zekere cap (dus vijanden niet in de buurt) zal ik echter zelden afslaan. En zoals gezegd gebruik ik het meestal vooral om die zekere win te krijgen. Ik ben echt niet te beroerd om uit de cap te gaan als ik zie dat die laatste vijand toch binnen een halve minuut neergeknald gaat wordenbbc schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:02:
[...]
Akkoord, maar het punt is wel dat de kans groter is dat je verliest als je gaat cappen. Als je in de cap staat, weet de tegenstander waar je bent en er zijn weinig caps waar je veilig kan gaan staan voor vijanden. En het ironische is dat de goede spelers die 'no cap' roepen er meestal als eerste bij zijn om te decappen, omdat dit ook nog eens goed is voor hun statistieken.
Inderdaad, 1e regel als je speelt met een FC is dat hij altijd gelijk heeft en dat je gewoon doet wat ie zegt
[removed]
Ik gok dat jij in de old efficieny zo hard heb lopen caphoeren om je efficieny te boosten dat je dat nu nog steeds terug ziet in je stats.User schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Heb je mijn stats al eens met die van redwing vergeleken? Volgens jou redenatie ben ik dan een caphoer eerste klas, ik heb gemiddeld bijna drie keer zo veel cappunten als defencepunten en recent heb ik bijna twee keer zo veel cap als defence. Moet ik mijn speelstijl veranderen?
[...]
En terecht. Luister verdorie naar je FC.
Tip1: speel veeeel potjes.Paranoidnl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:28:
Maar serieus: het belangrijkste om WoT goed te leren spelen is dat je de game mechanics begrijpt. Twee dingen zijn daarin w.mb. het belangrijkste: het spotting systeem en ballistiek vs. pantser. Als je die onderwerpen probeert te lezen en begrijpen en toe te passen op je games, kom je een heel eind.
Ook slim is het om je te richten op een beperkt aantal grinds (lees: 1). De Russische heavy lijn wordt over het algemeen als n00b friendly gezien.
Maaaaayyybbbeeee?jantje 2 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:13:
[...]
Ik gok dat jij in de old efficieny zo hard heb lopen caphoeren om je efficieny te boosten dat je dat nu nog steeds terug ziet in je stats.
Toen speelde ik letterlijk volgens "If capping is sure to result in victory, etc etc".
Recent heb ik trouwens nog steeds twee keer zo veel cappunten als defence.
Waar ik aan het veel problemen mee had: leer de maps kennen, check bv deze website: http://wotguru.com/map-strategy/ en anders een keertje met iemand rond crossen in een trainings room. Anders sta je op verkeerde plekken of rij je totaal de verkeerde kant op.Paranoidnl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:28:
@ Wsly
Waar haal je dit plaatje met stats vandaan ? Dat zoek ik al jaaaaren.
[ Voor 3% gewijzigd door garathane op 07-10-2015 14:05 ]
Grappig dat je dat zegt, je triggerde me dus ben zelf even gaan kijken naar hoe ik (onbewust) speel(de). Overall heb ik ook 2x zoveel cap als decap punten, maar als je naar de recentere statistieken kijkt zie je juist veel meer decap punten. Oftewel ik was eerder ook van het stempel cap=winUser schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:26:
[...]
Maaaaayyybbbeeee?
![]()
Toen speelde ik letterlijk volgens "If capping is sure to result in victory, etc etc".
Recent heb ik trouwens nog steeds twee keer zo veel cappunten als defence.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja ik heb ze vergeleken en als jezelf tevreden bent hoef je je speelstijl niet te veranderen. En ik heb niemand een caphoer genoemd.User schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:16:
[...]
Heb je mijn stats al eens met die van redwing vergeleken? Volgens jou redenatie ben ik dan een caphoer eerste klas, ik heb gemiddeld bijna drie keer zo veel cappunten als defencepunten en recent heb ik bijna twee keer zo veel cap als defence. Moet ik mijn speelstijl veranderen?
p0st: Kan het zijn dat de ingame WN8 calculator in je modpack geupdate moet worden? De waardes ingame verschillen namelijk nogal met die in de session stats (en die kloppen weer met wotlabs e.d.)
[ Voor 17% gewijzigd door Frentik op 07-10-2015 12:52 ]
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
thanks! ik ga mezelf eens een beetje inlezenEdmin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:24:
[...]
Tip1: speel veeeel potjes.
Maar serieus: het belangrijkste om WoT goed te leren spelen is dat je de game mechanics begrijpt. Twee dingen zijn daarin w.mb. het belangrijkste: het spotting systeem en ballistiek vs. pantser. Als je die onderwerpen probeert te lezen en begrijpen en toe te passen op je games, kom je een heel eind.
Ook slim is het om je te richten op een beperkt aantal grinds (lees: 1). De Russische heavy lijn wordt over het algemeen als n00b friendly gezien.
Who are we to question why the chicken crosses the road?
Verwijderd
Wellicht speel je te agressief?Paranoidnl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:28:
Probeer t eens met 2e lijn gaan spelen, iets meer naar achteren. Heb je meer de kans om t op je "gemak" te bekijken en t te gaan snappen. Laat anderen maar even kanonnenvoer zijn.
Daarnaast is het aan te raden om wat gids op you tube te kijken en evt lid worden van een NL clan die zich richten op het opleiden van newbies. Ik dacht dat BOOT zoiets heeft en volgens mij mij RANG ook zoiets opgezet.
Hier is een overzicht van alle Nederlandse clans, misschien zit er iets geschikts tussen.
http://forum.worldoftanks...andstalige-clanoverzicht/
Ingame was toch een schatting omdat niet alle waardes waar WN8 op gebaseerd zijn gelijk worden opgestuurd ? Ik heb eigenlijk in alle ingame berekeningen wel afwijkingen gezien met de echte waarde die na het gevecht te zien zijn.Frentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 12:18:
[...]
p0st: Kan het zijn dat de ingame WN8 calculator in je modpack geupdate moet worden? De waardes ingame verschillen namelijk nogal met die in de session stats (en die kloppen weer met wotlabs e.d.)
[removed]
Deze bundel (15k gold, 10M credits, 100 euro): https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=586 schijnt ook een bonus van 30k gold extra op te leveren. Dus mocht je om gold en credits verlegen te zitten...
Nu je het zegt, spotting wordt volgens mij ingame niet meegenomen, alleen de schade.redwing schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:41:
Ingame was toch een schatting omdat niet alle waardes waar WN8 op gebaseerd zijn gelijk worden opgestuurd ? Ik heb eigenlijk in alle ingame berekeningen wel afwijkingen gezien met de echte waarde die na het gevecht te zien zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door Frentik op 07-10-2015 13:54 ]
Waar heb je dat gezien? Want dat staat niet vermeld bij de bundel hoor. Zou me toch verbazen dat ze zoiets zouden geven zonder dat het er uitdrukkelijk bijstaat?Frentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
Deze bundel (15k gold, 10M credits, 100 euro): https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=586 schijnt ook een bonus van 30k gold extra op te leveren. Dus mocht je om gold en credits verlegen te zitten..
Tenminste 3 man in onze clan hebben deze bundel de afgelopen 12 uur gekocht en alle 3 hebben ze 30k extra aan gold gehad...
Hoezo krijg je daar 30k gold extra bij ? Niet dat ik ga betalen maar dat zou het wel een erg leuke aanbieding maken.-> ok, al beantwoordFrentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
Deze bundel (15k gold, 10M credits, 100 euro): https://eu.wargaming.net/shop/wot/specials/?item=586 schijnt ook een bonus van 30k gold extra op te leveren. Dus mocht je om gold en credits verlegen te zitten...
Hier staat een uitleg van hoe WN8 werkt : http://wiki.wnefficiency.net/pages/WN8[...]
Nu je het zegt, spotting wordt volgens mij ingame niet meegenomen, alleen de schade.
Zo te zien zal het dan inderdaad om die spotting damage gaan. De rest van de getallen zijn wel bekend.
[removed]
En zodra Wargaming door heeft dat dit abusievelijk heeft plaatsgevonden boeken ze de 30K goud weer terug, maar zit je wel opgescheept met een EUR100 pakket dat niet bijzonder isFrentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:00:
Tenminste 3 man in onze clan hebben deze bundel de afgelopen 12 uur gekocht en alle 3 hebben ze 30k extra aan gold gehad...

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Inderdaad, daar zie ik ze best voor aanRianata schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:05:
En zodra Wargaming door heeft dat dit abusievelijk heeft plaatsgevonden boeken ze de 30K goud weer terug, maar zit je wel opgescheept met een EUR100 pakket dat niet bijzonder is
edit: Dit schijnt in de bevestigingsmail te staan na aankoop:
Dus die 30k lijkt bewust.Bundle you purchased: "Jackpot!"
Bundle cost: 99.99 EUR
Payment method: iDeal
Date and time of purchase: 2015-10-07 11:29:42 UTC
In addition, you'll receive a bonus: 30393 gold
[ Voor 27% gewijzigd door Frentik op 07-10-2015 14:11 ]
Credits koop ik niet meer. Dat is zonde, alhoewel ik nog voor 40 miljoen aan tanks moet kopen of zo. Goud koop ik eigenlijk ook niet meer omdat ze tanks nu in belachelijke bundels verkopen met goud en premium dagen. Ik heb nog 131 dagen en 4k goud staan en we vangen tegenwoordig ook wat goud op de global map.Frentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 13:52:
Ik wacht op de Skoda T40 waardoor ik waarschijnlijk toch wel weer verplicht ga worden om goud te kopen.
Ik zou inderdaad ook in de 2de lijn blijven. Dat zorgt ervoor dat je makkelijker het overzicht kan houden en minder snel vanuit onverwachte hoek aangevallen wordt omdat je map niet kent.Paranoidnl schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:28:
Verder heb ik zelf veel filmpjes gekeken van The Mighty Jingles en QuickyBabyTV. Daar heb ik het nodige geleerd over hoe je kunt spelen en vooral ook hoe je een tegenstander uitschakeld. (Een tegenstander raken, is niet hetzelfde als een tegenstander uitschakelen. Niet alle armor op een tank is even dik en de raakhoek zijn erg bepalend voor de hoeveelheid schade die je veroorzaakt.)
Zelf ben ik twee weken geleden begonnen en heb intussen een Cruiser III en een Matilda. De Cruiser III wordt waarschijnlijk 'ooit' een FV4202, maar de Matilda vind ik zo'n fijne tank, dat ik hiervan een permanente tank wil maken.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vind, al gaat er erg veel tijd in zitten als je echt wat wilt bereiken.
Het enige dat ik soms jammer vind, is dat de maps altijd exact hetzelfde zijn en er geen enkele randomness in zit. Na een paar keer spelen, weet je de waar de goede plekken zijn en is terreininzicht niet meer nodig. Het zou leuk zijn als rotsblokken, bomen, duinen en bosjes willekeurig per spel op de map werden gezet, dat maakt de kaart wat dynamischer.
Maar verder echt een top-spel.
Er zijn op elke map inderdaad objectief betere plekken voor het type tank waarin je aan het rijden bent, maar dat wil daarom niet zeggen dat dit de beste plek is om heen te rijden.Steamwitz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
Ik moet zeggen dat ik het een leuk spel vind, al gaat er erg veel tijd in zitten als je echt wat wilt bereiken.
Het enige dat ik soms jammer vind, is dat de maps altijd exact hetzelfde zijn en er geen enkele randomness in zit. Na een paar keer spelen, weet je de waar de goede plekken zijn en is terreininzicht niet meer nodig. Het zou leuk zijn als rotsblokken, bomen, duinen en bosjes willekeurig per spel op de map werden gezet, dat maakt de kaart wat dynamischer.
Waar je heen gaat hangt eigenlijk af van de samenstelling van beide teams. Proberen in te schatten wat de vijand gaat doen en op basis daarvan de beste strategie en locatie kiezen is iets wat je leert door ervaring.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het wel erg leuk zou zijn als de mappen dynamisch waren en daarmee iedere keer net wat anders
[removed]
Verwijderd
In plaats van die ouwe zeurkont Jingles kun je beter wat andere you tubers proberen.Steamwitz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:48:
[...]
Ik zou inderdaad ook in de 2de lijn blijven. Dat zorgt ervoor dat je makkelijker het overzicht kan houden en minder snel vanuit onverwachte hoek aangevallen wordt omdat je map niet kent.
Verder heb ik zelf veel filmpjes gekeken van The Mighty Jingles en QuickyBabyTV. Daar heb ik het nodige geleerd over hoe je kunt spelen en vooral ook hoe je een tegenstander uitschakeld. (Een tegenstander raken, is niet hetzelfde als een tegenstander uitschakelen. Niet alle armor op een tank is even dik en de raakhoek zijn erg bepalend voor de hoeveelheid schade die je veroorzaakt.)
Sir Havoc is volgens mij altijd wel aardig bezig met newbies, is hij niet de commander van de WOT-UNI clan?
http://wot-uni.enjin.com/
Purchase information:
Bundle you purchased: "Jackpot!"
Payment method: PayPal
Date and time of purchase: 2015-10-07 14:07:03 UTC
De bonus word nog steeds uit gegeven.
Bundle you purchased: "Jackpot!"
Payment method: PayPal
Date and time of purchase: 2015-10-07 14:07:03 UTC
De bonus word nog steeds uit gegeven.
Ik vind het maar eng, maar als je deze echt krijgt wil ik het wel doen, dat is een jaar premium gratis
http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon
Lol, ik kan af en toe via SMS goud kopen wanneer mijn bundel niet geheel opgebruikt is
NU dacht ik n.a.v. bovenstaande, even proberen. 2.735 gold voor EUR 15,00, vervolgens krijg je twee berichtjes:
1) Gold added to your account: 2.735
2) Gold added to your account: 3.896
OK, legit...
1) Gold added to your account: 2.735
2) Gold added to your account: 3.896
OK, legit...
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Hmmm ff proberen dan maar, kunt toch terugboeken aangezien het een online aankoop is toch?
Daar is 'ie weer jongens, de BT-SV!!!
https://na.wargaming.net/shop/wot/?item=1356

edit: ik ben een sukkel
https://na.wargaming.net/shop/wot/?item=1356
edit: ik ben een sukkel
[ Voor 15% gewijzigd door Edmin op 07-10-2015 17:05 ]
BTW, het lijkt er op dat die bonus maar 1 keer werkt. Bij een 2e transactie krijg je gewoon het nominale aantal goud.
Okay ff eten en dan dat superpakket aanschaffen, dan ben ik voor 1 heel jaar helemaal klaar!
Het lijkt erop dat je bij ieder pakket iets krijgt. Zojuist het pakket van 29,99 (7000g en 30d premium) aangeschaft en kreeg daar 8250g extra bij. Prima deal zo!
WoT/AW: panzerjur
Zou er vanaf nu voorzichtig mee zijn, de 1e berichten komen binnen dat er geen bonus meer bij zit.
http://forum.worldoftanks...ng-gold-what/page__st__40
http://forum.worldoftanks...ng-gold-what/page__st__40
Hier werkt 't ook niet, dus waarschijnlijk een fout die inmiddels hersteld is. Dus ff ticket indienen, gelukkig heb je 14 dagen withdrawal period 
Gefeliciteerd iedereen waarbij het wel gelukt is! (als het niet weer teruggevorderd wordt, WG staat bekend om hun niet-klantvriendelijke praktijken)
Edit: Daar heb je het al
Gefeliciteerd iedereen waarbij het wel gelukt is! (als het niet weer teruggevorderd wordt, WG staat bekend om hun niet-klantvriendelijke praktijken)
Edit: Daar heb je het al

[ Voor 31% gewijzigd door p0st op 07-10-2015 18:05 ]
En ik moest zo nodig eerst gaan eten...
Ouwe zeurkont? Sjonge jonge wat makkelijk en tendentieus weer zegVerwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:24:
In plaats van die ouwe zeurkont Jingles kun je beter wat andere you tubers proberen.
Sir Havoc is volgens mij altijd wel aardig bezig met newbies, is hij niet de commander van de WOT-UNI clan?

Jingles is echt goed geïnformeerd en weet ook veel van geschiedenis af enzo. Is juist extra interessant om zijn standpunt te horen. En dat hij niet de beste speler is dat is bekend en dat zegt hij zelf ook gewoon herhaaldelijk. Maar voor nieuwe spelers is zijn kanaal prima aan te raden!
Verwijderd
Hoezo tendentieus? Dat is mijn eigen persoonlijke mening na het zien van vele videos van hem.Mr_Size schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:58:
[...]
Ouwe zeurkont? Sjonge jonge wat makkelijk en tendentieus weer zegDie gast is 46 ofzo, nou nou super oud zeg! Dus als je >40 bent dan ben je gelijk een ouwe zeurkont, legit
Jingles is echt goed geïnformeerd en weet ook veel van geschiedenis af enzo. Is juist extra interessant om zijn standpunt te horen. En dat hij niet de beste speler is dat is bekend en dat zegt hij zelf ook gewoon herhaaldelijk. Maar voor nieuwe spelers is zijn kanaal prima aan te raden!
Hoezo "gelijk een ouwe zeurkont"? Mijn opmerking was niet gericht op zijn daadwerkelijke leeftijd, maar op de manier hoe hij vaak op mij overkomt.
Verder ga ik er niet inhoudelijk op in om te voorkomen dat we een "wel/niet cappen achtige" discussie krijgen.
Laten we het er op houden dat iedereen zijn voorkeuren heeft qua streamer/uploader.
Uiteraard heeft iedereen voorkeuren en dat mag ook
Maar dan weer zo'n kwalificatie erop gooien is toch niet zo nodig? Met tendentieus bedoelde ik voornamelijk dat het nogal hip is om bekende YT-ers af te vallen. Zo is Quickybaby 'arrogant' heb ik al verschillende malen hier langs zien komen. Tja, ik vind het wel meevallen. Maar ik kan me goed voorstellen dat je zijn stijl niet zo trekt.
Anyway, het is woensdag vandaag dus heb ik weer een filmpje gemaakt. Wat later dan gebruikelijk, maar ik moest werken vandaag..
Anyway, het is woensdag vandaag dus heb ik weer een filmpje gemaakt. Wat later dan gebruikelijk, maar ik moest werken vandaag..
Bij de weg, is het toen nog gelukt met die oude Type platoon replay?
Zeker, heb je nog een PM van als het goed is
Maar zoals ik al aangegeven heb, heb ik momenteel erg veel filmpjes klaar liggen, de games die nu langs komen zijn 1,5-2 mnd geleden gespeeld. Jouw replay komt absoluut langs, maar duurt nog wel een week of drie..
Quickybaby? Jingles?
Wij hebben Mr. Size!
En waar blijven de filmpjes van Rianata?
Ik word echt helemaal leip van die missies... Ik wil mijn resultaten verbeteren in een missie waar ik alleen de primary had gehaald, maar schijnbaar is het niet voldoende om alleen die missie dan te selecteren. Nee, je moet ook om de pot checken of die selectie wel is blijven staan. Haal je de missie... jammer joh, hij stond niet geselecteerd!

Ik word echt helemaal leip van die missies... Ik wil mijn resultaten verbeteren in een missie waar ik alleen de primary had gehaald, maar schijnbaar is het niet voldoende om alleen die missie dan te selecteren. Nee, je moet ook om de pot checken of die selectie wel is blijven staan. Haal je de missie... jammer joh, hij stond niet geselecteerd!

[ Voor 63% gewijzigd door Edmin op 07-10-2015 21:33 ]
http://forum.wotlabs.net/...ra-gold-upon-purchase-eu/Frentik schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:07:
[...]
Inderdaad, daar zie ik ze best voor aanVandaar dat ik de bundel niet ga kopen.
edit: Dit schijnt in de bevestigingsmail te staan na aankoop:
[...]
Dus die 30k lijkt bewust.
een hele grote vergissing was het en is al niet meer mogelijk om te kopen. Mensen die het wel hebben gekregen daar wordt nog over nagedacht wat ze ermee gaan doen.
WG kennende vorderen ze alles terug al hoop ik dat ze het nu eens goed aanpakken en hun verlies nemen.
[removed]
Ik had er een hoop klaar staan, maar helaas is de harddisk (Seagate = kennelijk troep -> garantie 24 maanden, stuk na 26 maandenEdmin schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:37:
Quickybaby? Jingles?![]()
Wij hebben Mr. Size!
![]()
Maar inmiddels al wel weer een aantal nieuwe op komt. Even met Mr_Size afstemmen wanneer we een episch potje waarin we samen met p0st in platoon zaten allebei tot video verwerken. Een hilarisch goede battle
Opschieten dan, Ria! 
Zijdelings WoT-gerelateerd: Sinds FTR is gestopt lees ik af en toe ritastatusreport. Volg haar sinds een paar dagen ook op Twitter. Gisteravond beantwoordde ik een grapje dat ze retweette. Vanochtend zie ik dat ze mij nu ook volgt en lees ik op haar timeline:

mijn profiel:
meisje toch...
Zijdelings WoT-gerelateerd: Sinds FTR is gestopt lees ik af en toe ritastatusreport. Volg haar sinds een paar dagen ook op Twitter. Gisteravond beantwoordde ik een grapje dat ze retweette. Vanochtend zie ik dat ze mij nu ook volgt en lees ik op haar timeline:

mijn profiel:
... met een foto van mij in uniform erbij...Army Veteran | Tech-addict | Business | Leadership | Royal Netherlands Military Academy | University of Amsterdam |
Misschien aan Tweaker Sebastius vragen of hij er nog wat van kan maken? Toch zonde om veel werk opnieuw te moeten doen.Rianata schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 02:08:
[...]
Ik had er een hoop klaar staan, maar helaas is de harddisk (Seagate = kennelijk troep -> garantie 24 maanden, stuk na 26 maanden) gecrashed. Nog proberen om het er nog af te krijgen, maar bij het opstarten van een pc begint hij direct te tikken
Pas maar op, dadelijk wil ze nog bij je komen wonen. Kappa.Edmin schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:38:
Opschieten dan, Ria!
[afbeelding]
mijn profiel:
[...]
... met een foto van mij in uniform erbij...
meisje toch...
Nou.. poe hey. Avontuur of wat?
Eindelijk ronde draw ranges?
http://worldoftanks.eu/en...ate10-view-range-changes/
Eindelijk ronde draw ranges?
http://worldoftanks.eu/en...ate10-view-range-changes/
[ Voor 66% gewijzigd door Edmin op 08-10-2015 11:11 ]
Wat denken we van de skoda T40 nu de reviews er zijn?? Ik overwoog hem direct te kopen, maar de matige gun depression valt me tegen. Zeker icm de lange aim time, voorzie ik teveel ergernis met richten.
Hoopte op een leuk alternatief voor de Cromwell( B ) met t6 Strongholds, maar helaas. Heb ook een Type64 gekocht, maar ivm met alle T37's en Crommies is het een vrij zwakke Stronghold tank (mindere gun/ minder hp).. al zal de betere snelheid en camo vaak helpen.
Wellicht koop ik de t40 later in de aanbieding voor goud, beter dan die dure scam pakketten op de
EU server.
Hoopte op een leuk alternatief voor de Cromwell( B ) met t6 Strongholds, maar helaas. Heb ook een Type64 gekocht, maar ivm met alle T37's en Crommies is het een vrij zwakke Stronghold tank (mindere gun/ minder hp).. al zal de betere snelheid en camo vaak helpen.
Wellicht koop ik de t40 later in de aanbieding voor goud, beter dan die dure scam pakketten op de
EU server.
Van de week zei zelfs ook op de stream dat ze een zwak had voor oudere mannen (in uniform)...dus grijp je kansEdmin schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:38:
... met een foto van mij in uniform erbij...
meisje toch...
Ik heb horen zeggen dat ze lebisch is, dus als ed een vrouw is heeft die nog kanswsLy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:32:
[...]
Pas maar op, dadelijk wil ze nog bij je komen wonen. Kappa.
Over tanks is die daarentegen wat minder goed geïnformeerd, hij loopt in z'n filmpjes vaak wat onwaarheden te verkondigen over de tanks of over dingen te spreken die eigenlijk al lang in het scherm staan ^^ maar dat heb ik met QB ook, sowieso zijn geilheid om unicums te killen werd laatste tijd wel heel erg, en dan weer even aan de stream te laten zien hoe goed hij is. En dat hij ( eindelijk ) na 8 maanden de 260 heeft, en nu denkt dat hij de 1ste is ^^ . En die kerel speelt minimaal 3x per week 6 uur en weet soms niet welke tier een tank is of welke gun die heeft. Na zolang spelen en vaak moet je dat wel weten als meest erkende streamer van WoT. staat een beetje knulligMr_Size schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:58:
[...]
Ik ga het ding direct kopen om een crew klaar te stomen voor die tree. Ik heb al een female commander gerecruit om direct 6th sense te hebben. Ik hoop dat hij mee mag in skirmishes van mijn clan maatjes_Anvil_ schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:45:
Wat denken we van de skoda T40 nu de reviews er zijn?? Ik overwoog hem direct te kopen, maar de matige gun depression valt me tegen. Zeker icm de lange aim time, voorzie ik teveel ergernis met richten.
EU server.
Waarschijnlijk instabuy, afhankelijk van de "bundel" waar ze 'm weer in stoppen..._Anvil_ schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:45:
EU server.
Type 64 vind ik trouwens heerlijk voor SH, inderdaad een DPM battle tegen een Cromwell ga je er niet mee winnen, maar hij is wel heerlijk snel en de camo is leuk, dus speel 'm graag en vaak naast de Bromwell in SH!
Wat QB betreft snap ik ook niet zo goed waarom mensen een hekel aan hem hebben. Het lijkt me normaal de je mensen bedankt wanneer ze je een fooi geven. Als je er zoveel krijgt, lijkt het me moeilijk om niet klef of vervelend over te komen.
Is het jaloezie omdat hij goed geld kan verdienen met streamen? Ik vind zijn streams aangenamer om naar te kijken dan bijvoorbeeld orzanel, wat daarom niet wil zeggen dat ik QB een betere speler vind. Jingles zijn humor vind ik ook leuk en hij is duidelijk een slechtere speler.
Het zal misschien aan de taal liggen, waarom ik er graag naar kijk. Het accent van Ritagamer stoort me bijvoorbeeld wel een beetje.
Is het jaloezie omdat hij goed geld kan verdienen met streamen? Ik vind zijn streams aangenamer om naar te kijken dan bijvoorbeeld orzanel, wat daarom niet wil zeggen dat ik QB een betere speler vind. Jingles zijn humor vind ik ook leuk en hij is duidelijk een slechtere speler.
Het zal misschien aan de taal liggen, waarom ik er graag naar kijk. Het accent van Ritagamer stoort me bijvoorbeeld wel een beetje.
Verwijderd
LOL, dit maakt de dag toch nog een beetje goed......
Stond op Schiphol zonder paspoort, vlucht omboeken, naar huis paspoort halen en nog ff tijd om te spelen, haal ik zowaar eindelijk HT12 (triple damage blocken).
Gehaald op South Coast, in VK4502B, vanaf zuid gestart, heuveltje op en dan achter die rots gaan staan waardoor ze vanaf midden geen schot op je hebben maar ze vanaf de rechterzijde alleen schuin op je front plaat kunnen aimen. Ze staan ver genoeg weg zodat de kans mimiem is dat ze je commanders hatch telkens kunnen raken. En idd geen enkele hit daarop.
Heb er toch dik 3 wkn over gedaan. Ben geen echte slome heavie speler, eerst geprobeerd met E100 en dat japanse slagschip (tier 6). Had er totaal geen lol in en goed anglen lukte me ook niet goed. VKb gegrind en free xp en vanaf begin ging dat een stuk beter, ook met 110E5 nog dichtbij geweest.
Zo, nu maar weer richting UK
Stond op Schiphol zonder paspoort, vlucht omboeken, naar huis paspoort halen en nog ff tijd om te spelen, haal ik zowaar eindelijk HT12 (triple damage blocken).
Gehaald op South Coast, in VK4502B, vanaf zuid gestart, heuveltje op en dan achter die rots gaan staan waardoor ze vanaf midden geen schot op je hebben maar ze vanaf de rechterzijde alleen schuin op je front plaat kunnen aimen. Ze staan ver genoeg weg zodat de kans mimiem is dat ze je commanders hatch telkens kunnen raken. En idd geen enkele hit daarop.
Heb er toch dik 3 wkn over gedaan. Ben geen echte slome heavie speler, eerst geprobeerd met E100 en dat japanse slagschip (tier 6). Had er totaal geen lol in en goed anglen lukte me ook niet goed. VKb gegrind en free xp en vanaf begin ging dat een stuk beter, ook met 110E5 nog dichtbij geweest.
Zo, nu maar weer richting UK

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 12:13 ]
Nja de reden waarom ik QB niet moet is heel erg simpel...bbc schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:03:
Wat QB betreft snap ik ook niet zo goed waarom mensen een hekel aan hem hebben. Het lijkt me normaal de je mensen bedankt wanneer ze je een fooi geven. Als je er zoveel krijgt, lijkt het me moeilijk om niet klef of vervelend over te komen.
Ergens in 2013 zat ik in een battle op Sand River, in mijn t-54 die ik aan het grinden was, en met een medium speel je natuurlijk in de heuvels. Na een tijdje zie ik dat ik Jingles had afgemaakt, was me nog niet eens opgevallen dat ik QB (quickfingers) ook al had afgeschoten. Dus ik zeg; hey qb and jingles didn't notice you guys in the battle!
Geen reactie van qb, maar jingles zei wel wat terug. Na de battle doe ik: send message naar qb en zie ik het bericht; this user has added you to his ignore list.
Hoe diep kun je dan zinken als goede speler die iemand direct aan zijn ignore list toevoegt omdat hij hem heeft afgemaakt? Door een stommiteit van hem zelf notabene... Panther vs t-54 gaat niet echt lukken in close combat...
En een keer erop kwamen we elkaar weer tegen in battle en had 2crashandburn zijn stream aan staan.. QB noemde mij toen 'one of the biggest douchebags' in het spel. Nou.. Toen heb ik zijn stream maar even geopend nadat de battle voorbij was en heb ik hem eens even uitgelegd hoe het precies in elkaar zat...
Jammer dat ik hem op gamescom niet heb kunnen spreken.. Misschien zouden we wel vriendjes zijn geworden dan
Nee Cold, dat zeg je verkeerd.
Misschien dat jou vuist en QB dan vriendjes waren geworden, maar jij en QB? Naaaah.
Misschien dat jou vuist en QB dan vriendjes waren geworden, maar jij en QB? Naaaah.
Wow... Wat denk je wel niet van mijUser schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:13:
Nee Cold, dat zeg je verkeerd.
Ik zat meer te denken aan: HEY! QB op een zebrapad... VROEMMMMMMMMM toet toet! REKT
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
Zou hij je daarom aan zijn ignore lijst toevoegen? Als ik reviews bekijken van Jingles of QB dan vind ik het behoorlijk vervelend dat er daar beneden berichtjes staan te blinken. Het zou me niet verbazen dat hij er daar een hoop van op zijn ignore lijst zwiert.wsLy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:51:
[...]
Geen reactie van qb, maar jingles zei wel wat terug. Na de battle doe ik: send message naar qb en zie ik het bericht; this user has added you to his ignore list.
Hoe diep kun je dan zinken als goede speler die iemand direct aan zijn ignore list toevoegt omdat hij hem heeft afgemaakt? Door een stommiteit van hem zelf notabene... Panther vs t-54 gaat niet echt lukken in close combat...
En wat die douchebag betreft. Dat is inderdaad niet netjes, maar als ik zijn streams bekijk verrast het me wel een beetje.
Als je het bericht ziet als je op send message, pm schermpje komt dan niet tevoorschijn, klikt dan heeft hij ingame of in de battle result je al op de ignore list gezet.bbc schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 13:55:
[...]
Zou hij je daarom aan zijn ignore lijst toevoegen? Als ik reviews bekijken van Jingles of QB dan vind ik het behoorlijk vervelend dat er daar beneden berichtjes staan te blinken. Het zou me niet verbazen dat hij er daar een hoop van op zijn ignore lijst zwiert.
En wat die douchebag betreft. Dat is inderdaad niet netjes, maar als ik zijn streams bekijk verrast het me wel een beetje.
[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 08-10-2015 14:00 ]
Misschien heeft hij helemaal geen zin in random prive berichten en zet hij je daarom op de ignore list. Ik vind het ik-heb-hem-gekilled-en-nu-zet-hij-mij-op-de-ignore-lijst aanname wel erg groot.wsLy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:51:
[...]
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAOn Wednesday we were suffering from technical issues in our World of Tanks premium shop. Due to these issues, some players who bought items or gold from the shop erroneously received additional free gold on top of their purchase. This was not working as intended and the issue has been identified and fixed.
Since it was a glitch on our side – we have decided to call it an error in your favour and all paid out gold will remain in the affected acc
Bron: http://forum.worldoftanks...d__11515150#entry11515150
[ Voor 12% gewijzigd door User op 08-10-2015 14:54 ]
Verwijderd
Lijkt mij eerder dat ie de optie "ontvang alleen privéberichten van vrienden" heeft aangezet.ChojinZ schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:00:
[...]
Misschien heeft hij helemaal geen zin in random prive berichten en zet hij je daarom op de ignore list. Ik vind het ik-heb-hem-gekilled-en-nu-zet-hij-mij-op-de-ignore-lijst aanname wel erg groot.
Met een 4-5000 kijkers per stream lijkt me dat de stoom berichten anders niet bij te houden is.
Lees mijn eerste bericht nog eens door over de tweede keer dat ik hem tegenkwam...Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:53:
[...]
Lijkt mij eerder dat ie de optie "ontvang alleen privéberichten van vrienden" heeft aangezet.
Met een 4-5000 kijkers per stream lijkt me dat de stoom berichten anders niet bij te houden is.
Had het wel verwacht hoorUser schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
Concurrentie is goed... nu hopen dat ze ook luisteren naar de klachten over de premium tank packagesp0st schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:08:
[...]
Had het wel verwacht hooralsof je je zo'n PR blunder kunt veroorloven de dag dat AW in Open Beta gaat haha
.. Maar zeker goed opgelost door WG, nogmaals gratz aan iedereen die het gelukt is voordat de bug opgelost was, ik heb gisteravond gelijk 2 refunds in gang gezet omdat ik te laat was
Ik heb ook ziets meegemaakt redshire met IS7 ( hele oude variant ) kon je in dat riviertje staan naast de camp heuvel. Ik zorgde ervoor dat hij niet kon doordrukken en me platoonmaatjes hadden jingles en ikorz( zoiets ) gekilled aan andere kant. Hij was daarna zo instarage mode dat hij de game erna was gestopt met streamen en zijn post battle analist waren ook best wel onaardig tegenover ons en zn artillery.
Als je hem dan een berichtje na de battle stuurt wordt je gelijk uitgemaakt voor streamsniper ed.
Vandaar dat je misschien in zn ignore ben uitgekomen, want als je hem maar een keer raakt wegens goed spel, is het gelijk streamsnipen
Had hetzelfde laatst met Rita. Ik was in FV215b bij de kerk op de lakeville en zij stond in tortoise aan andere kant. Uiteindelijk had ik haar full health weggeschoten omdat het zo uit kwam. Dag later had ik de VOD teruggekeken omdat ik het wel grappig vindt om mezelf te zien spelen. Bleek dus het verhaal "bepaalde " clans streamsnipen me wel vaker en ze was ook gelijk salty als wat. Ik denk echt waarom moet je een "green bob" ( no offense ) streamsnipen het is niet dat je EJ tegen je hebt ^^
http://nl.wot-life.com/eu/serverstats/Rianata schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:37:
Concurrentie is goed... nu hopen dat ze ook luisteren naar de klachten over de premium tank packagesZijn er trouwens openbare gegevens over hoeveel van deze pakketten verkocht worden? Kun je ergens zien hoeveel Scorpions er rond rijden?
Onderaan kun je selecteren op tanks, er schijnen dus al ruim 600 Obj. 260's rond te rijden in de EU. Kan alleen de scorpion niet vinden
OH yeah baby!User schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:51:
[...]
AHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
thnx WG voor de 30393 gratis goud
Vreemd, hij geeft aan: Last update: 2015-08-20 02:21 Dat verklaart een hoopFrentik schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
http://nl.wot-life.com/eu/serverstats/
Onderaan kun je selecteren op tanks, er schijnen dus al ruim 600 Obj. 260's rond te rijden in de EU. Kan alleen de scorpion niet vinden

Je laat het daar toch niet bij?Rianata schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 02:08:
[...]
Ik had er een hoop klaar staan, maar helaas is de harddisk (Seagate = kennelijk troep -> garantie 24 maanden, stuk na 26 maanden) gecrashed.
Nog even over cappen of niet.... ik ben druk bezig met LT15.3. Inmiddels zit ik op 1.700 damage en 4.300 spotting, oftewel 6.000 gecombineerd en dus nog 1.000 te gaan. Mijn AMX13 90 is herladen en ik rij op een 704 full health met zijn zijkant naar mij toe af. Dit wordt de missie!!! FUCK, nee, gecapped door onze vrienden in de Type 64 en de 112
dag missie... En nee, er was geen noodzaak om te cappen, we hadden de 3 laatste vijandelijke tanks in het bos in het nauw gedreven

Ach, die missies... bron van frustratie en oorzaak van onlogisch gedrag.Rianata schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:37:
Nog even over cappen of niet.... ik ben druk bezig met LT15.3. Inmiddels zit ik op 1.700 damage en 4.300 spotting, oftewel 6.000 gecombineerd en dus nog 1.000 te gaan. Mijn AMX13 90 is herladen en ik rij op een 704 full health met zijn zijkant naar mij toe af. Dit wordt de missie!!! FUCK, nee, gecapped door onze vrienden in de Type 64 en de 112![]()
![]()
dag missie... En nee, er was geen noodzaak om te cappen, we hadden de 3 laatste vijandelijke tanks in het bos in het nauw gedreven
Ik moest voor een MT missie een ram uitvoeren en damage doen, dus ik ramde mijn Cromwell met 65km/u in de flank van een O-I. O-I dood (had nog 33HP), maar ik ook dood (met nog bijna 200HP). Had hem net zo goed in zijn flank kunnen schieten voor de kill, maar ja... die missie.
Tegelijkertijd zorgt het ook voor lekker spannende momenten, zoals die keer dat ik voor een HT missie binnen 3 minuten een kill moest maken en een Cromwell snapshotte terwijl de klok van 12:01 naar 12:00 sprong. Heerlijk
Zelf had ik grote moeite met LT15, de eerste nog dus (HT15.2 heb ik bijvoorbeeld ook al), had ook nooit echt lights gereden voor de personal missions er waren, dus 4k spotting vond ik best lastig.
Gelukkig is 900 spotting ook zat met een Bulldog
http://wotreplays.com/sit...nny555-m41_walker_bulldog
Gelukkig is 900 spotting ook zat met een Bulldog
http://wotreplays.com/sit...nny555-m41_walker_bulldog
Hoe weet jij precies hoeveel spotting je in game hebt gedaan terwijl je nog aan het spelen bent? Ik zie het altijd pas na de match.Rianata schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:37:
Nog even over cappen of niet.... ik ben druk bezig met LT15.3. Inmiddels zit ik op 1.700 damage en 4.300 spotting, oftewel 6.000 gecombineerd en dus nog 1.000 te gaan. Mijn AMX13 90 is herladen en ik rij op een 704 full health met zijn zijkant naar mij toe af. Dit wordt de missie!!! FUCK, nee, gecapped door onze vrienden in de Type 64 en de 112![]()
![]()
Maar, maar... als je kan moet je cappen toch? WIN SECURED!! Oh wacht, er zitten ook mensen in de game die wél de game aan het spelen zijn.Rianata schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:37:
![]()
Die debielen hebben ook beide 0 dmg. Dat soort figuren worden door mij instant gereport voor 'unsportsmanlike conduct'. Ga gvd het spel spelen ipv de randdebiel uit te hangen

Anyway, ik heb morgen geen tijd voor YT, dus vandaag maar een filmpje gemaakt. En als ik in een goede bui ben komt er zondag wellicht nog 1
[ Voor 10% gewijzigd door Mr_Size op 09-10-2015 12:46 ]
Sorry, maar met een medium een very heavy beuken?Edmin schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:59:
[...]
Ach, die missies... bron van frustratie en oorzaak van onlogisch gedrag.
Ik moest voor een MT missie een ram uitvoeren en damage doen, dus ik ramde mijn Cromwell met 65km/u in de flank van een O-I. O-I dood (had nog 33HP), maar ik ook dood (met nog bijna 200HP). Had hem net zo goed in zijn flank kunnen schieten voor de kill, maar ja... die missie.
Dat is inderdaad natte vingerwerk, maar met behulp van die badges (damage assistence) en het zien van de damage die gedaan wordt heb je wel een beetje een idee. Er is/zijn ook wel mod(s) voor, maar de laatste tijd vind ik de kwaliteit van mods steeds minder worden, waarmee de stabiliteit en snelheid van de WOT client wel achteruit gaat. Paar dagen weer met Gnomefathers soundmod gespeeld maar ook weer keihard verwijderd omdat ik weer CTD's kreeg.Ryack schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:36:
[...]
Hoe weet jij precies hoeveel spotting je in game hebt gedaan terwijl je nog aan het spelen bent? Ik zie het altijd pas na de match.
Yup, vandaar dat ik ook even de 2e screenshot moest toevoegen, 0 damage ook beiden. Sterker nog, die type 64 had niet eens 1 keer geschoten, noch had hij assistence damageMr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:43:
[...]
Maar, maar... als je kan moet je cappen toch? WIN SECURED!! Oh wacht, er zitten ook mensen in de game die wél de game aan het spelen zijn.
Die debielen hebben ook beide 0 dmg. Dat soort figuren worden door mij instant gereport voor 'unsportsmanlike conduct'. Ga gvd het spel spelen ipv de randdebiel uit te hangen
Ik gebruik de laatste tijd "Jove modpack" tot nu toe geen enkele crash gehad en het spel hapert nergens.
Er zit helaas geen spotting damage meter in maar wel een zeer accurate "damage done"meter die ook doortelt als je iemand raak schiet die niet meer gespot is. ook de engine modpack werkt naar behoren.
Er zit helaas geen spotting damage meter in maar wel een zeer accurate "damage done"meter die ook doortelt als je iemand raak schiet die niet meer gespot is. ook de engine modpack werkt naar behoren.
Hij mocht blij zijn dat hij die 33hp er nog van afbeukte hePcDealer schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:46:
[...]
Sorry, maar met een medium een very heavy beuken?
Ik zou inderdaad niet zo snel een japanese heavy als ram target kiezen^^
Een japanese heavy is inderdaad niet de beste keuze. Maar ik vrees dat als je de missies in je achterhoofd hebt je niet echt over 'keuze' kunt spreken.jantje 2 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:44:
Hij mocht blij zijn dat hij die 33hp er nog van afbeukte he![]()
Ik zou inderdaad niet zo snel een japanese heavy als ram target kiezen^^
Zeker die ram missies zijn zo moeilijk te behalen dat als je dan eens de mogelijkheid hebt je niet twijfelt...zelfs al is het op een 150 ton zware heavy

Verwijderd
Nadat ik gisteren HT12.3 al volbracht, heb ik zowaar HT15 vandaag gehaald
En nog wel in de 110E5!!! Vooral door veel te bouncen (7450 geblocked)
Een tank die ik ooit verkocht omdat alles en iedereen me pende en ik er frusty van raakte. Na de recente bufs toch maar weer gekocht -meer voor de fun- en verdomd.......haal ik er HT15 mee!!
Geweldig!! Zo'n fijne tank en dan ook nog HT15 er mee kunnen halen
En nog wel in de 110E5!!! Vooral door veel te bouncen (7450 geblocked)
Een tank die ik ooit verkocht omdat alles en iedereen me pende en ik er frusty van raakte. Na de recente bufs toch maar weer gekocht -meer voor de fun- en verdomd.......haal ik er HT15 mee!!
Geweldig!! Zo'n fijne tank en dan ook nog HT15 er mee kunnen halen
Ligt er ook aan wat voor tanks je hebt, Als je b.v. de E-50 of E-50M hebt kun je makkelijk een heavy rammen. Als je die niet hebt zul je het toch een keertje moeten halen met een wat lichter tankjekreezjie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
Een japanese heavy is inderdaad niet de beste keuze. Maar ik vrees dat als je de missies in je achterhoofd hebt je niet echt over 'keuze' kunt spreken.
Zeker die ram missies zijn zo moeilijk te behalen dat als je dan eens de mogelijkheid hebt je niet twijfelt...zelfs al is het op een 150 ton zware heavy
[removed]
Niet wederom de extremen gebruiken om je punt te maken. Als je 0 damage hebt gedaan en de battle al duidelijk gewonnen is ben je een oetlul als je dan zo gaat cappen.Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:43:
[...]
Maar, maar... als je kan moet je cappen toch? WIN SECURED!! Oh wacht, er zitten ook mensen in de game die wél de game aan het spelen zijn.
Dat kun je wel doen maar het enige dat zal gebeuren is dat WG niet meer naar jouw reports kijkt. Schijnbaar krijg je een vlag als je niet betrouwbaar report en WG zal dit niet als onsportief zien en dus je report afkeuren.Die debielen hebben ook beide 0 dmg. Dat soort figuren worden door mij instant gereport voor 'unsportsmanlike conduct'. Ga gvd het spel spelen ipv de randdebiel uit te hangen
Altijd leuk, zowel dat tankje als de filmpjesAnyway, ik heb morgen geen tijd voor YT, dus vandaag maar een filmpje gemaakt. En als ik in een goede bui ben komt er zondag wellicht nog 1
[video]
[removed]
yup, de missie was: damage doen. 1 punt was al voldoende en dat risico wilde ik wel nemen.kreezjie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:05:
[...]
Een japanese heavy is inderdaad niet de beste keuze. Maar ik vrees dat als je de missies in je achterhoofd hebt je niet echt over 'keuze' kunt spreken.
Wauw, vandaag na wekenlang een stijgende lijn in WR ineens een giga balansdag. Niets mocht en werkelijk elk team was een fucking drama. In 21 potjes slechts 9 wins, bizar slecht.
Slechts 1 echt monsterpot gehad in de E5, waarbij ik had gehoopt de block missie te halen, maar na afloop bleek ik slechts 3K te hebben geblockt en 11 hits te hebben recieved. Waren er ietsje meer, maar ok. Blijkbaar is het me niet gegund en worden bepaalde hits en blocks niet geregistreerd. Heb aan het einde zelfs nog expres een 50B op me laten legen om er nog 1,2K bij te krijgen. En ik had al een JPZ E 100 schot gebounced, enkele Waffle shots en nog wat lower tier spul. En dan op 3K uitkomen. Yup, World of Tanks
Slechts 1 echt monsterpot gehad in de E5, waarbij ik had gehoopt de block missie te halen, maar na afloop bleek ik slechts 3K te hebben geblockt en 11 hits te hebben recieved. Waren er ietsje meer, maar ok. Blijkbaar is het me niet gegund en worden bepaalde hits en blocks niet geregistreerd. Heb aan het einde zelfs nog expres een 50B op me laten legen om er nog 1,2K bij te krijgen. En ik had al een JPZ E 100 schot gebounced, enkele Waffle shots en nog wat lower tier spul. En dan op 3K uitkomen. Yup, World of Tanks

Tracks hits tellen niet mee voor damage blocked missie, dit maakt altijd een groot verschil. Aangezien het makkelijker is damage in de tracks te absorben dan daadwerkelijk damage bouncen.Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:34:
Wauw, vandaag na wekenlang een stijgende lijn in WR ineens een giga balansdag. Niets mocht en werkelijk elk team was een fucking drama. In 21 potjes slechts 9 wins, bizar slecht.
Helaas heb ik sinds ik de 113 gespeeld heb nog geen goede game gehad ( wat is die tank ten opzichte van alle overige heavies onwijs slecht zeg ) en deze week met T54 LT alleen maar apen gehad in T10. Het is gewoon triest om te zien hoe dom mensen zijn in het spel.
Serene coast north spawn. 3 artillery en enemy 5 meds. Wij 1 med en bijna alleen maar TDS's heel de waterkant was leeg ( begon ik met spotten ) hun meds rushen hillside en zijn al in onze base waar al onze tds staan. Uiteindelijk al onze tds en heavies 0 damage ( 2x WTF E4 en E3 )alsof dat niet te verwachten was. ik heb 4x geschoten. 1x zijkant e50 bounce en 2x op een bchat gebounced. batchat schiet on de move 478 + detrack terwijl ik op slope sta en daarna splasht cong CQ arty mij omdat ik 5 seconden up was.
Game daarna IS7 bounced op E4 shot kaatst af tegen mij -500, daarna spot ik een rijdende E100 op 300m hij draait zn turret en clickt terwijl ik in dekking rijdt. raak mijn uiterste puntje van me achterkant. GG
Games waren allemaal faal teams + faal RNG, het is gewoon triest hoe weinig mensen common sense hebben, Ik sta soms wel eens versteld hoe zulke mensen in het dagelijks leven kunnen functioneren.
Ik snap best dat als je wat ouder bent of gewoon voor de lol speelt je wat moeilijker kan mikken of niet zo snel bent met alles, of wat minder dingen door heb met penetratie, maar geen common sense hebben is beyond me, no offense
WoT so much skill and so much fun.
[ Voor 5% gewijzigd door jantje 2 op 09-10-2015 17:14 ]
Ricochets?Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:34:
Slechts 1 echt monsterpot gehad in de E5, waarbij ik had gehoopt de block missie te halen, maar na afloop bleek ik slechts 3K te hebben geblockt en 11 hits te hebben recieved. Waren er ietsje meer, maar ok. Blijkbaar is het me niet gegund en worden bepaalde hits en blocks niet geregistreerd.
Verwijderd
Voor dat soort missies is het ideaal om een damage blocked teller te hebben.Mr_Size schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:34:
Ook voor HT15 ideaal; je weet veel nauwkeuriger hoeveel je nog nodig hebt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift