[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.932 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmmz de IS3 unicorn armor werkt altijd alleen als ik er niet in rij kennelijk, misschien maar de T29 pakken en gewoon de hele match hulldown blijven staan ergens >_< met mijn T34 zit ik altijd in Tier X potjes

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:21:
hmmz de IS3 unicorn armor werkt altijd alleen als ik er niet in rij kennelijk, misschien maar de T29 pakken en gewoon de hele match hulldown blijven staan ergens >_< met mijn T34 zit ik altijd in Tier X potjes
Bepaalde missies moet je gewoon geluk hebben, T29 kan idd prima wanneer je goed hull down kan staan en je tegenstanders te ver weg staan om de commanders hatch goed te raken.
De OI (tier 6 japanner) is ook goede kandidaat hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:03:
Is het mogelijk om met een T8 of T7 heavy tank die heavy missie 13 te halen? of moet je dan of heel veel geluk hebben of heel erg skilled zijn? Enige T9 heavy die ik heb is de M103 maar tot nu toe niet erg succesvol eigenlijk.

edit: correctie, gaat dus om heavy missie 12, niet om 13
HT12 voor de Stug? Die heb ik in de T1 Heavy gehaald. :D

2x je HP blocken maakt niet uit op welke tier je dat doet natuurlijk. Alleen die 1000 dmg is op hogere tiers een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Team-RiNo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 16:48
Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:21:
Gewoon als top tier gaan brawlen werkt prima, zo heb ik dagelijks wel een potje met 3-4K dmg. De bounces komen dan vanzelf wel van de lagere tiers.

5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ook de Indien Panzer maar weer opgepakt op weg naar de Leo (proto)
Buyer beware...

Ik heb hem sinds gisteren full ops. Crew @ 100% en midden in de eerste skill. vents, vert stab, rammer... en ik begin er nu pas af en toe de betere potten mee te halen. Mijn WR zit op het moment nog op 39%! Dat is met afstand de slechtste score voor een tank die ik veel speel. Ik had een moeilijke relatie met de Indien, maar de PTA is echt voor de liefhebber van 'tough love'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:09:
[...]

Buyer beware...

Ik heb hem sinds gisteren full ops. Crew @ 100% en midden in de eerste skill. vents, vert stab, rammer... en ik begin er nu pas af en toe de betere potten mee te halen. Mijn WR zit op het moment nog op 39%! Dat is met afstand de slechtste score voor een tank die ik veel speel. Ik had een moeilijke relatie met de Indien, maar de PTA is echt voor de liefhebber van 'tough love'.
Eerlijk gezegd ben ik door een filmpje van jou in je Leo proto hard gaan grinden voor die tank :P was een potje waarin je heel wat mooie sniper shots maakte door raampjes enzo :P

Indien is inderdaad high maintenance zeg maar, soms bounce ik veel shots en gaat het redelijk, en dan ineens de volgende pot heb ik binnen 2 schoten geen crew meer over en geen medkits meer

Lopende grinds zijn nu

Indien: -> PTA / Leo
AMX 1375 -> Batchat
T54E1 -> T57 heavy

Lange weg te gaan >_<

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 25-11-2015 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:25:
[...]

Eerlijk gezegd ben ik door een filmpje van jou in je Leo proto hard gaan grinden voor die tank :P was een potje waarin je heel wat mooie sniper shots maakte door raampjes enzo :P
I wish... ik heb het filmpje ook gezien, maar dat was ik in ieder geval niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Is het mogelijk om met een T8 of T7 heavy tank die heavy missie 13 te halen? of moet je dan of heel veel geluk hebben of heel erg skilled zijn? Enige T9 heavy die ik heb is de M103 maar tot nu toe niet erg succesvol eigenlijk.
Ik heb ook als enige tier IX een M103. Dat ding is tot nu toe traaaag. Heb alleen de tier IX gun en de X radio.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
PcDealer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:54:
[...]

Ik heb ook als enige tier IX een M103. Dat ding is tot nu toe traaaag. Heb alleen de tier IX gun en de X radio.
Mijn begin met de M103 was ook horror. (Ook mijn eerste en tot nu toe enige tier IX) Nog steeds niet top, maar wel beter.
Beste gun erop. Crew op 100% en heb er vents en GLD erop gezet. Gaat nu een stuk fijner!
Voordat ik dat had gedaan had ik 43% winrate. ;( :F
Ik stond letterlijk op punt om dat kreng te verkopen ;w

Nu toch maar even doorzetten. Gisteravond een ace gehaald (zie vorige post voor replay) en winrate kruipt ietsje omhoog... Also, de verkoop is sowieso uitgesteld. Maar eens kijken wat de toekomst brengt met deze tank. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:11
mkliko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:00:
[...]
Mijn begin met de M103 was ook horror. (Ook mijn eerste en tot nu toe enige tier IX) Nog steeds niet top, maar wel beter.
Is dat niet zo voor alle tanks die je nieuw hebt (behalve als je Kepro heet :P) In het begin is het wat aansukkelen als je nog stock rijdt, geen 100% crew hebt en de tank nog niet goed kent.

Had het met mijn ELC ook, ik dacht na de AMX40 eindelijk met mach 3 over het veld rijden en iedereen afslachten, blijkt die ELC ook niet bijster snel met stock motor, en die stock gun is ook niet super :P Inmiddels ben ik er al wat beter in ;)

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ElPaco schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:04:
[...]

Is dat niet zo voor alle tanks die je nieuw hebt (behalve als je Kepro heet :P) In het begin is het wat aansukkelen als je nog stock rijdt, geen 100% crew hebt en de tank nog niet goed kent.

Had het met mijn ELC ook, ik dacht na de AMX40 eindelijk met mach 3 over het veld rijden en iedereen afslachten, blijkt die ELC ook niet bijster snel met stock motor, en die stock gun is ook niet super :P Inmiddels ben ik er al wat beter in ;)
Wacht maar tot je de AMX 12t te pakken hebt. Heel hard rechtdoor rijden! :P (heuvel af, dan wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

mkliko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:00:
[...]

Beste gun erop. Crew op 100% en heb er vents en GLD erop gezet. Gaat nu een stuk fijner!
Voordat ik dat had gedaan had ik 43% winrate. ;( :F
90% crew zonder skills en 41% winrate, rammer, toolbox en cammonet. Bij gebrek een beter/credits :)

[ Voor 8% gewijzigd door PcDealer op 25-11-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:06:
[...]

Wacht maar tot je de AMX 12t te pakken hebt. Heel hard rechtdoor rijden! :P (heuvel af, dan wel)
Hij is al unlocked, maar ik speel (op 1 dag na) nooit premium, dat merk je wel in je credits. Zal hem binnenkort eens aanschaffen en kijken wat er gebeurd :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

ElPaco schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:09:
[...]

Hij is al unlocked, maar ik speel (op 1 dag na) nooit premium, dat merk je wel in je credits. Zal hem binnenkort eens aanschaffen en kijken wat er gebeurd :p
Mensen klagen wel eens over te weinig gun depression. Bij de 12t leer je dat er ook tanks bestaan met te weinig elevation. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
ElPaco schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:04:
[...]

Ja, maar voor mij is de M103 niet meer nieuw. Ik heb de topgun al even en de crew was ook al even 100%. Nog steeds was het niet echt veel soeps met dat ding... (Zoals ik al zei: nu vents, GLD erop gezet om te kijken of dat wil helpen.)
PcDealer schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:07:
[...]

90% crew zonder skills en 41% winrate, rammer, toolbox en cammonet. Bij gebrek een beter/credits :)
Camonet? Dat vind ik een hele interessant keuze. M103 is niet echt bepaald een snipertank als je het mij vraagt... Toolbox is large repair kit? Of wat anders? :X
Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:11:
[...]

Mensen klagen wel eens over te weinig gun depression. Bij de 12t leer je dat er ook tanks bestaan met te weinig elevation. :)
lol :9

[ Voor 29% gewijzigd door Kliko op 25-11-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:49:
[...]

I wish... ik heb het filmpje ook gezien, maar dat was ik in ieder geval niet ;)
hmz dan was jij de persoon die het filmpje poste waarschijnlijk :P

Toolbox is sneller repairen dacht ik, ik gebruik dat ding sinds ik comet rij en heb er ook een op de 1375 zitten nu

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 25-11-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Onze nieuwste aanwinst bij GoT1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
Mooie vid met enorm veel mazzel. Maar dat zijn juist de mooiste potjes. :9 Maar die T150 is wel echt een lutser zeg. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk om die video terug te zien en hoe Noobmodecule consequent ‘noob’ genoemd wordt (dat neem ik misschien wel over als ik nog eens met hem platoon :+)

En ja, die T-150... Dat was statistisch gezien ook nog hun beste speler. Ik lag helemaal krom op TS, maar gelukkig bleef Noob rustig en maakte het af. Ik ben erg jaloers op zijn Kolobanov's medal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ik heb maar 1 kolobanov medal op mijn T28 proto, waarschijnlijk zal ik ook nooit een andere halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
mkliko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:13:
Ja, maar voor mij is de M103 niet meer nieuw. Ik heb de topgun al even en de crew was ook al even 100%. Nog steeds was het niet echt veel soeps met dat ding... (Zoals ik al zei: nu vents, GLD erop gezet om te kijken of dat wil helpen.)
Gewoon blijven proberen, wat ook wel wil helpen (bij mij) is replays downloaden, kijken wat mensen doen om goede scores te halen.
mkliko schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:13:
Camonet? Dat vind ik een hele interessant keuze. M103 is niet echt bepaald een snipertank als je het mij vraagt... Toolbox is large repair kit? Of wat anders? :X
Als je nog een equipment slot vrij hebt, en je hebt niks anders dan een camonet, waarom niet? Mogelijk helpt het je ooit om een schot te doen waarbij je niet gespot wordt. Kan nooit kwaad in ieder geval.
Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:11:
[...]

Ik ben benieuwd :p

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Bokkie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:28:
Ik heb maar 1 kolobanov medal op mijn T28 proto, waarschijnlijk zal ik ook nooit een andere halen :P
Ik zie dat ik ook een kolobanov heb gescoord ooit. Hoe kan ik zien op welk voertuig dat was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Edmin schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:58:
[...]

Ik zie dat ik ook een kolobanov heb gescoord ooit. Hoe kan ik zien op welk voertuig dat was?
Dan moet je in service record een voor een je tanks aanklikken denk ik, ik weet dat het op deProto is omdat het een superspannende pot was ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ah, ik zat net even op mijn online WG-profiel te kijken Daar staat het natuurlijk sowieso niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Volgens mij als je ingame over de medaille gaat, laat ie zien welke tank je hem in hebt gehaald.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
ElPaco schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:57:
[...]

Gewoon blijven proberen, wat ook wel wil helpen (bij mij) is replays downloaden, kijken wat mensen doen om goede scores te halen.

[...]

Als je nog een equipment slot vrij hebt, en je hebt niks anders dan een camonet, waarom niet? Mogelijk helpt het je ooit om een schot te doen waarbij je niet gespot wordt. Kan nooit kwaad in ieder geval.
Goed idee, zal ik eens gaan doen! Vind t sowieso altijd wel leuk om replays van anderen te zien, helemaal met commentaar erbij.

wat betreft je camonet, fair enough :P Dacht dat je het misschien gebruikte voor een bepaalde taktiek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zertaxka schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:40:
Volgens mij als je ingame over de medaille gaat, laat ie zien welke tank je hem in hebt gehaald.
Nee je moet echt de tank selecteren en dan awards.

Zie net dat ik 2x kolobanov heb, heb er ook een op de ISU152 :o :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/9smurCTwPAITtu2LLcLwikB5/thumb.jpg

Daaaamn, die Ace heeft lang op zich laten wachten.. 187 battles om precies te zijn. Had ook wel de ideale matchup: was samen met een E50 de enige T9 en er was maar 1 arty per team en hun arty schoot niet op mij :D

edit: best eeen leuke tank hoor die Maus, maar moet er echt ieder potje 3 arty per team zijn? Heb nu 5 potjes in dat ding gespeeld en een schitterende 0% WR. Je kan gewoon helemaal niets zodra er arty is. Jammer, want op zich is hij best geinig om te spelen. Maar arty verziekt werkelijk alle fun.

[ Voor 28% gewijzigd door Mr_Size op 25-11-2015 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:35
Compenseer dag voor gisteren. :'(

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Alienware geeft weer codes weg.
https://eu.alienwarearena...s-bonus-code-key-giveaway
1 dag premium en kratje cola

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

• Kliko
Vaag, ik kan niet inloggen op de alienware website... :(
ww 2x gereset. Maar kom er nog steeds niet in. |:( :F

edit:
If you have received a bonus code in the past, you will not be able to claim another one.
Damnit, dat verklaart ook waarom het sowieso niet werkt. :/

[ Voor 19% gewijzigd door Kliko op 26-11-2015 10:08 ]

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:26:
[afbeelding]

Daaaamn, die Ace heeft lang op zich laten wachten.. 187 battles om precies te zijn. Had ook wel de ideale matchup: was samen met een E50 de enige T9 en er was maar 1 arty per team en hun arty schoot niet op mij :D

edit: best eeen leuke tank hoor die Maus, maar moet er echt ieder potje 3 arty per team zijn? Heb nu 5 potjes in dat ding gespeeld en een schitterende 0% WR. Je kan gewoon helemaal niets zodra er arty is. Jammer, want op zich is hij best geinig om te spelen. Maar arty verziekt werkelijk alle fun.
Maus bestest tenk

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:29
Helaas werkt dit alleen als je nooit eerder een code hebt geclaimed daar, dit is de 5e(?) keer diezelfde actie denk ik.

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
_Anvil_ schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:40:
[...]
Helaas werkt dit alleen als je nooit eerder een code hebt geclaimed daar, dit is de 5e(?) keer diezelfde actie denk ik.
Zou kunnen, maar bij werkte het en ik had kennelijk al wel een alienware-account, dus gok dat ik al eerder aan zoe iets heb meegedaan....

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet, ik wil graag mijn kennis delen over..... muizen en sensitivity :)

Ik speelde en speel veel csgo (global elite en esea for whats it worth) en heb daarvoor door de jaren heen een klein vermogen gestopt in mijn zoektocht naar de perfecte muis. Dat laatste is voor WoT niet zo heel relevant, aangezien elke muis tegenwoordig wel ok is en een redelijke sensor heeft (kies wel een optische muis en laat de laser muisjes lekker liggen)

Wat wel relevant kan zijn, sensitivity. Ik heb gemerkt dat sensitivity voor een groot deel persoonlijke voorkeur is, maar dat er toch ook wel globaal iets over te zeggen valt wat "goed" is. Wellicht dat nog niet iedereen die WoT speelt hierover heeft nagedacht. Voor diegenen die dat wel hebben gedaan, stop met lezen en ignore deze post :)

De tips:
* zet je windows sensitivity multiplier op 1, dat betekent in de windows setting van je muis 6/11 (dit is de standaard waarde)

* zet enhanced pointer precsion uit, ergo, zet acceleration uit voor je muis, in windows en evt in je muis drivers.

* je kan vaak in de muisdrivers kiezen voor een bepaalde polling frequentie van je muis, 1000hz is het beste, maarrrrr 500hz kan de betere keuze zijn. niet elke muis kan de geadverteerde 1000hz stabiel aan, als dit het geval is dan kan er vreemd gedrag van de pointer optreden (jitter), Dit ligt geheel aan je merk en model muis, google it :)

* DPI van je muis maakt niet zoveel uit, wel is het zo dat afhankelijk van merk en model muis een optimale range of zelfs specifieke dpi waarde het beste is (google it :)). Sommige hoge DPI settings zorgen bij bepaalde merken/modellen voor jitter. En dat wil je niet, zeker niet in een game waarbij je soms heel precies wil aimen.

* gebruik een optische muis, muizen met een laser zijn echt niet geschikt voor shooters (lekker zwart wit, natuurlijk kan je er mee gamen, maar optisch is gewoon beter voor shooters. ook trage shooters zoals wot. dit is gewoon een feit, vraag is natuurlijk hoeveel beter het daadwerkelijk is. Ik vind het verschil erg merkbaar iig).

Dan de sensitivity, dit is een combinatie van windows setting, DPI, ingame settings etc. Er is echter wel een optimale range aan te geven, en dat is hoeveel cm je je muis moet bewegen om een 360 graden te draaien.

Die ligt ongeveer tussen de 26 en 70 cm. Als je dus een 360 kan doen met 5cm beweging, dan is dat gewoon veel te snel (quake spelers zijn even de uitzondering die de regel bevestigen).

Bovenstaand stuk allemaal IMHO, maar probeer het eens en schiet vaker en het belangrijkste: meer consistent raak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Slowchat vind ik niet zo'n probleem maar dit is geen HK, way too offtopic dus.

[ Voor 94% gewijzigd door psychoclown op 26-11-2015 20:08 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• gotfurrr
bedankt dat je mijn try-hard post subtiel verkracht. hulde. ;)

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
gotfurrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:54:
sorry, kon het niet laten :P (Ik kon helaas geen bruggetje verzinnen naar de Maus tank)

...en de info die je geeft is inderdaad wel handig voor de mensen die het nog niet weten _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Breezers op 26-11-2015 15:59 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• p0st

p0st

Dutch Reefer

gotfurrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:54:
Ik heb wat aan jouw post, en moest lachen om de post eronder :9 dus beide bedankt haha!
Ga eens kijken hoe e.e.a. is ingesteld op mijn PC thuis, en kijken of ik met deze instellingen/settings beter speel! Merk dat ik soms vrij krampachtig met de muis in mijn klauwtjes zit, dus verbetering is sowieso mogelijk :9

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:46
Heb je ook nog tips hoe ik het beste mijn touchpad kan afstellen ? Zowel optisch als lasermuis doen het nl. niet zo goed op de bank :+

[removed]

• gotfurrr
je moet met een touchpad altijd kiezen voor de claw grip ipv de palm grip. vier vingers aan de voorkant en je duim onder de laptop O-) :z :z :z :z :z :z O+ :O

[ Voor 12% gewijzigd door gotfurrr op 26-11-2015 16:34 ]

• gotfurrr
wel vier vingers tegelijk op je touchpad. en je ogen dicht. ;)

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

redwing schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:24:
Heb je ook nog tips hoe ik het beste mijn touchpad kan afstellen ? Zowel optisch als lasermuis doen het nl. niet zo goed op de bank :+
Omg. Touchpad... really? Nee, als ik op de bank speel is het met de optische muis op de bank (leder) :)

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Hebben anderen hier problemen om de Common Test 9.13 te installeren?

• redwing
PcDealer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:44:
[...]
Omg. Touchpad... really? Nee, als ik op de bank speel is het met de optische muis op de bank (leder) :)
Yup, really en werkt eigenlijk nog aardig goed ook. Het werkte voor mij iig beter en nauwkeuriger dan met de optische muis op de bank. Het enige probleem is als je heel snel om moet draaien maar dat kun je meestal wel voorkomen :)

[removed]

Verwijderd

redwing schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:49:
[...]

Yup, really en werkt eigenlijk nog aardig goed ook. Het werkte voor mij iig beter en nauwkeuriger dan met de optische muis op de bank. Het enige probleem is als je heel snel om moet draaien maar dat kun je meestal wel voorkomen :)
Kemp bush? :+

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

JRacer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:46:
Hebben anderen hier problemen om de Common Test 9.13 te installeren?
Download, of installeren na de download? Het eerste gaat tot nu toe goed. Misschien een link met PcDealer in "[MMO] World of Warships"

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Ligt het aan mij, of zitten er met 9.12 een paar bugs in de mods van p0st?

- In arty kun je soms letterlijk volledig vast komen te staan. Niet meer richten, bewegen, wisselen tussen 'gewoon' beeld voor rondrijden en top-down schieten..
- Zoom out werkt nog, zoom-in lijkt niet meer verder te gaan dan x8
- Preventie tegen schieten (zowel teammaten als tegenstanders die net zijn opgeblazen) lijkt totaal random wel/niet in te schakelen.

• redwing
Xanaroth schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:13:
Ligt het aan mij, of zitten er met 9.12 een paar bugs in de mods van p0st?

- In arty kun je soms letterlijk volledig vast komen te staan. Niet meer richten, bewegen, wisselen tussen 'gewoon' beeld voor rondrijden en top-down schieten..
Dit heb je ook zonder mods.
- Zoom out werkt nog, zoom-in lijkt niet meer verder te gaan dan x8
Kun je instellen, uitleg staat op de download pagina.
- Preventie tegen schieten (zowel teammaten als tegenstanders die net zijn opgeblazen) lijkt totaal random wel/niet in te schakelen.
Die zou kunnen, geen ervaring mee gehad de afgelopen dagen.

[removed]

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15-09 19:34
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iqO0nTa.jpg
M44 STRNK

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:58

Rianata

Have you played Atari today?

Haha, O-I's farmen zeker met HEAT? :9 Op welke map speelde deze slachting zich af?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Mr_Size
Battles: 0/7 0.00%

Nog nooit meegemaakt dit. Het woord wat in me opkomt is: rigging. Onbeschrijflijk bizar, ik denk dat als ik door had gespeeld ik nog tot ver na middernacht had kunnen wachten op mijn 1e win. 7 compleet rampzalige teams op rij, zó erg heb ik het gewoon serieus nog nooit gezien. En ik heb toch al een hoop bizarre shit meegemaakt.

Dit voelt nog kutter dan ge one shot worden door arty, echt wtf.. |:( :? :? :? ;w

• User
Rianata schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:19:
[...]

Haha, O-I's farmen zeker met HEAT? :9 Op welke map speelde deze slachting zich af?
Ruinberg.

1 van onze spotting T37s in hun basis werd gerushed door een O-I. Voordat ie een schot af kon krijgen was ie dood. >:)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Zo sta je op plek 19.000 en na een succesvolle 3-battle attack op Mines ineens ergens rond de 4.000 :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FKlK7lU.png

Kan niet wachten tot we Tier VIII (en X) mogen spelen, op Tier VI is het gewoon auto-aim en out-dpm zodra er een confrontatie komt :9

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
p0st schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:36:
Zo sta je op plek 19.000 en na een succesvolle 3-battle attack op Mines ineens ergens rond de 4.000 :)

[afbeelding]

Kan niet wachten tot we Tier VIII (en X) mogen spelen, op Tier VI is het gewoon auto-aim en out-dpm zodra er een confrontatie komt :9
Klote derps doen ool wonderen. Daarstraks een vk2801 die gewoon alles pende met HEAT shells en 400 damage per schot deed... En als je in een 1v1 gevecht een schot mist dan heb je al een probleem..

Doe mij maar t8 en 10 straks.

Stichting Hobbyserver

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:53:
[...]

Klote derps doen ool wonderen. Daarstraks een vk2801 die gewoon alles pende met HEAT shells en 400 damage per schot deed... En als je in een 1v1 gevecht een schot mist dan heb je al een probleem..

Doe mij maar t8 en 10 straks.
Can't agree more!
Net tijdens onze defense een enemy OI die 6 schoten doet, 6x pent van +300m
Ja dan ben je dus gewoon je landje kwijt ;(
Gelukkig hadden we er dus ook 1 gewonnen, dus netto nog steeds 1 landje en morgen weer landings

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
PcDealer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 20:53:
[...]
Download, of installeren na de download? Het eerste gaat tot nu toe goed. Misschien een link met PcDealer in "[MMO] World of Warships"
Ik denk dat ik gewoon wat te ongeduldig was. Hij is nu aan het updaten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
p0st schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:59:
[...]

Can't agree more!
Net tijdens onze defense een enemy OI die 6 schoten doet, 6x pent van +300m
Ja dan ben je dus gewoon je landje kwijt ;(
Gelukkig hadden we er dus ook 1 gewonnen, dus netto nog steeds 1 landje en morgen weer landings
In een aantal battles hadden wij eeen m44 bij ons. Nja als de rng tegenwerkt dan gaan de shell overal heen behalve naar de tank waar je op aan het aimen bent...maar soms heb je de rng wel mee en dan one-shot je alles met 1 hit...

Maar ik blijf erbij, t6 oké.. Maar dan wel 15v15 zoals voorheen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 14:40
Mr_Size schreef op donderdag 26 november 2015 @ 22:27:

Nog nooit meegemaakt dit. Het woord wat in me opkomt is: rigging. Onbeschrijflijk bizar, ik denk dat als ik door had gespeeld ik nog tot ver na middernacht had kunnen wachten op mijn 1e win. 7 compleet rampzalige teams op rij, zó erg heb ik het gewoon serieus nog nooit gezien. En ik heb toch al een hoop bizarre shit meegemaakt.

Dit voelt nog kutter dan ge one shot worden door arty, echt wtf.. |:( :? :? :? ;w
ik ken het:
3 dagen geleden even snel een paar potjes 9/10 wins
2 dagen geleden 10 potjes in de zeflde tanks 1/10 wins
vandaag staat de teller op 4/5 dus morgen maar niet spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mja 7 van de 9 potjes winnen, maar elke keer maar 2 a 3 hits in krijgen voor je uit elkaar getrokken wordt is ook niet alles >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:14

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren hetzelfe verhaal, 5 potjes in de Object 140.... gemiddelde wn8 was iets van 2000. Sommige potten richting de 4k damage maar toch alles verloren. Winrate is nu 44%.... :F
Toch doorgespeeld met andere tanks, goed voor 14 potjes, winrate 57%.

Vond de balans ook ver te zoeken, teams van paar en blauwe spelers vs geel/orange....

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
gotfurrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:47:
onder het mom van baat het niet dan schaadt het niet, ik wil graag mijn kennis delen over..... muizen en sensitivity :)

Ik speelde en speel veel csgo (global elite en esea for whats it worth) en heb daarvoor door de jaren heen een klein vermogen gestopt in mijn zoektocht naar de perfecte muis. Dat laatste is voor WoT niet zo heel relevant, aangezien elke muis tegenwoordig wel ok is en een redelijke sensor heeft (kies wel een optische muis en laat de laser muisjes lekker liggen)

Wat wel relevant kan zijn, sensitivity. Ik heb gemerkt dat sensitivity voor een groot deel persoonlijke voorkeur is, maar dat er toch ook wel globaal iets over te zeggen valt wat "goed" is. Wellicht dat nog niet iedereen die WoT speelt hierover heeft nagedacht. Voor diegenen die dat wel hebben gedaan, stop met lezen en ignore deze post :)

De tips:
* zet je windows sensitivity multiplier op 1, dat betekent in de windows setting van je muis 6/11 (dit is de standaard waarde)

* zet enhanced pointer precsion uit, ergo, zet acceleration uit voor je muis, in windows en evt in je muis drivers.

* je kan vaak in de muisdrivers kiezen voor een bepaalde polling frequentie van je muis, 1000hz is het beste, maarrrrr 500hz kan de betere keuze zijn. niet elke muis kan de geadverteerde 1000hz stabiel aan, als dit het geval is dan kan er vreemd gedrag van de pointer optreden (jitter), Dit ligt geheel aan je merk en model muis, google it :)

* DPI van je muis maakt niet zoveel uit, wel is het zo dat afhankelijk van merk en model muis een optimale range of zelfs specifieke dpi waarde het beste is (google it :)). Sommige hoge DPI settings zorgen bij bepaalde merken/modellen voor jitter. En dat wil je niet, zeker niet in een game waarbij je soms heel precies wil aimen.

* gebruik een optische muis, muizen met een laser zijn echt niet geschikt voor shooters (lekker zwart wit, natuurlijk kan je er mee gamen, maar optisch is gewoon beter voor shooters. ook trage shooters zoals wot. dit is gewoon een feit, vraag is natuurlijk hoeveel beter het daadwerkelijk is. Ik vind het verschil erg merkbaar iig).

Dan de sensitivity, dit is een combinatie van windows setting, DPI, ingame settings etc. Er is echter wel een optimale range aan te geven, en dat is hoeveel cm je je muis moet bewegen om een 360 graden te draaien.

Die ligt ongeveer tussen de 26 en 70 cm. Als je dus een 360 kan doen met 5cm beweging, dan is dat gewoon veel te snel (quake spelers zijn even de uitzondering die de regel bevestigen).

Bovenstaand stuk allemaal IMHO, maar probeer het eens en schiet vaker en het belangrijkste: meer consistent raak.
Aangezien ik WOT met nagenoeg alleen de muis speel ga ik dit toch eens nader bekijken. Dus wat mij betreft. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07

Had exact hetzelfde gisteren, ook maar uit pure frustratie gestopt.

Ook meest gestoorde dingen gezien, wist paar van letterlijk niet wat te doen - je ziet mensen zich verspreiden over de map en niet aanpassen aan de nieuwe drawing distance (dus in een hoekje van de map afk gaan denkend dat ze nog steeds op het midden kunnen schieten) en alles doen wat NIET moet. Duurt dan 5-8 seconde en je weet dat het spel al verloren is, en het enkel de vraag is of je nog iets van damage kunt doen.

Denk dat het komt door Thanksgiving in de US, teveel kinderen online terwijl de volwassen spelers hun aandacht in de keuken hadden zitten. Vandaag sla ik dan ook maar over met black friday, zal wel meer van hetzelfde zijn.. van het weekend weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

PC gamen met een touchpad :N Als je lekker op de bank wil hangen koop dan een console, zeker nu WoT ook op de Xdoos en PS4 beschikbaar is..

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Afbeeldingslocatie: http://www.nerdytec.com/images/_Pro/CM_Pizza.png

Kappa.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44

Roozzz

Plus ultra

Gisteren de avond afgesloten met een fijn potje in de Bulldog. Met een record qua base experience voor mij: 1605 :)
Voor de liefhebber: http://wotreplays.com/sit...numbed-m41_walker_bulldog

Terugkijkend zie ik de nodige dingen die ik liever anders zou doen, maar goed dat is leerzaam zullen we maar zeggen :)

Ook mijn Pools in de SU85 bewaard voor het nageslacht ;) http://wotreplays.com/site/2299757#stats
Laten we het er maar op houden dat beide teams hersendood waren en dat dat mij de mogelijkheid gaf om een hoop af te schieten...

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:06
Roozzz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:06:
Gisteren de avond afgesloten met een fijn potje in de Bulldog. Met een record qua base experience voor mij: 1605 :)
Voor de liefhebber: http://wotreplays.com/sit...numbed-m41_walker_bulldog

Terugkijkend zie ik de nodige dingen die ik liever anders zou doen, maar goed dat is leerzaam zullen we maar zeggen :)

Ook mijn Pools in de SU85 bewaard voor het nageslacht ;) http://wotreplays.com/site/2299757#stats
Laten we het er maar op houden dat beide teams hersendood waren en dat dat mij de mogelijkheid gaf om een hoop af te schieten...
maar 2 tier 8 per zijde incl 1 arty? Bulldog wordt gezien als T8 tank dat is natuurlijk ook wel de dreammatch up ever lol. Je kan iedereen schieten zonder ook maar zelf gezien te worden. In matches als dat is het geen eens eerlijk om een bulldog te spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 22:44

Roozzz

Plus ultra

jantje 2 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:22:
[...]

maar 2 tier 8 per zijde incl 1 arty? Bulldog wordt gezien als T8 tank dat is natuurlijk ook wel de dreammatch up ever lol. Je kan iedereen schieten zonder ook maar zelf gezien te worden. In matches als dat is het geen eens eerlijk om een bulldog te spelen :+
Jup, Bulldog is ietsje OP in dit soort potjes :+
Stom genoeg zijn mijn betere potjes vaak met T9s erbij, dan kan je daadwerkelijk wat meer supporten zonder dat je team in enkele minuten half dood is.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:06
Roozzz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:38:
[...]

Jup, Bulldog is ietsje OP in dit soort potjes :+
Stom genoeg zijn mijn betere potjes vaak met T9s erbij, dan kan je daadwerkelijk wat meer supporten zonder dat je team in enkele minuten half dood is.
Ja klopt staat inderdaad veel minder HP in het veld waardoor je vaak geen eens tijd hebt om zoveel damage te schieten. Het moet ook allemaal maar net uitkomen. Is meestal zo bij alle goede games. Gedeeltelijk skill en gedeeltelijk moet het meezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Frentik schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:34:
[...]
PC gamen met een touchpad :N Als je lekker op de bank wil hangen koop dan een console, zeker nu WoT ook op de Xdoos en PS4 beschikbaar is..
Nee, ik vertik het om dit op een Xbox/PS4 te spelen. Touchpad werkt alsnog tig keer beter voor een shooter als WoT dan een controller. Daarnaast gebeurt het maar zelden dat ik een schot mis of geraakt wordt omdat ik met een touchpad speel. Het is een beetje gewenning maar werkt toch stiekem een stuk beter dan dat je zou verwachten.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
gotfurrr schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:47:

De tips:

Ik heb gewoon een simpel huis tuin en keuken muis (weet iemand de latijnse naam daarvoor?) die ik ooit bij mijn Dell PC kreeg nog steeds. Deze is nu zo'n 9 jaar oud, maar doet t nog prima. :)

Niks instellen, geen gezeik met DPI. Gewoon spelen.
Ik heb een aantal maten die spelen met hoge gevoeligheid. 1mm muis verschuiven en je bent 3 keer rond (ok, ik overdrijf, misschien 4 keer ;)). Ook met de PS4 controller is dat zo. Als we switchen van controller ben ik binnen 1 sec compleet de weg kwijt en kijk ik tegen mn eigen ballen (ingame natuurlijk) en hij krijg zíjn aim niet goed omdat hij de joystick niet ver genoeg naar buiten duwt.

Ach, ieder zijn smaak. Altijd leuk voer om elkaar belachelijk te maken. "Jij bent overgevoelig!" "Jij bent gevoelloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
mkliko schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:21:
[...]

Ach, ieder zijn smaak. Altijd leuk voer om elkaar belachelijk te maken. "Jij bent overgevoelig!" "Jij bent gevoelloos."
Gaat dit nu over de ballen waar je tegen aan kijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
O_A_B schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:08:
[...]

Gaat dit nu over de ballen waar je tegen aan kijk? ;)
*No comment* :X

:9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Yay XP :)

Afbeeldingslocatie: http://static-ptl-eu.gcdn.co/dcont/fb/image/wot_banner_28nov-01dec_684x280_phil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo dan, net mazzel potje, T34 1600 dmg blocked, HT12 in the pocket \o/ Was maar krap aan, had nog maar 163hp over :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
soms zit het mee, soms tegen, deze was erg zuur.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/efcX8CN.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size

edit: en de rigging gaat door:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/FmlteIaNrwqc0yin0IWoqL1W/thumb.jpg

3 van de spelers uit mijn team waren geel/oranje. De rest allemaal groen en een paar blauw. De tegenstander had wat lichtgroene spelers, verder allemaal 'slechter'.

HOE DE FUCK DAN DIT RESULTAAT?

edit2: hahahaha, de volgende pot winnen we en UITERAARD doe ik dan maar 451 dmg omdat een T49 mij on the move vanaf >400m mag snipen. Plz WG, minder obvious rigging plz 8)7

Dahaaag x3 ;w

[ Voor 93% gewijzigd door Mr_Size op 28-11-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/112bew5.png

Volgens mij al tiende potje vandaag met deze tank die ik heb verloren. In het merendeel van die potjes 1200+ damage gedaan maar ze zijn allemaal verloren gegaan. Bij deze had ik de pech dat m'n turret net niet snel genoeg draaide om die AMX te kunnen killen. Tweede tank-aas vandaag voor de T67, maar nog steeds geen 3x exp....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Al die persoonlijke aanvallen hier moeten stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een geweldige video van Anfield weer. :+

Zijn er nog steeds clickers die durven te beweren dat je echt skill nodig hebt voor het spelen van SPG? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gropah schreef op zondag 29 november 2015 @ 00:21:
[modbreak]Al die persoonlijke aanvallen hier moeten stoppen[/]
Waren er persoonlijke aanvallen dan?

Voordat er weer een modbreak komt :w :w
http://wotreplays.com/sit...dzero-bat_-ch_tillon_25_t

edit//
Maar nu is mijn vraag nog steeds niet beantwoord of vorst8 nog steeds mods (bepaalce mods) gebruikt of niet?

[ Voor 37% gewijzigd door wsLy op 29-11-2015 11:45 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:00:

edit2: hahahaha, de volgende pot winnen we en UITERAARD doe ik dan maar 451 dmg omdat een T49 mij on the move vanaf >400m mag snipen. Plz WG, minder obvious rigging plz 8)7
Gewoon goede lead. Jij kan beter geen WoWs spelen, dan moet er continu geleaded worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gotfurrr
Hahaha dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat het met WoWs te maken heeft snap ik niet helemaal, maar leaden in een T49..

Je weet welke tank dat is? Met die derp gun met 0.8 acc? Je kan leaden tot je een ons weegt, maar RNG bepaalt of de shell ergens in de buurt gaat van waar je schiet, niet je skill... _O-

Vandaag mocht ik overigens lekker mijn gang gaan:

78% WR
4,7K WN8
3150 average dmg.

Ook eindelijk mijn 1e Maus overwinning binnen, na 7 potjes 8)7 En de ram missie gehaald met een 50 120, waardoor ik eindelijk toe ben aan HT 15 :*)

[ Voor 32% gewijzigd door Mr_Size op 29-11-2015 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:35
Eindelijk weer eens wat goed nieuws!:)

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:00
@ Richardrdb Dus als ik een filmpje maak waar ik 2 keer een tank niet raak omdat ik totaal misjudge hoe hard hij rijdt, 'bewijs' ik dan het tegenovergestelde?

Wel absurd though, dat eerste schot. Die RNG is magisch.

Hoe gaat het hier met mensen en de campaign. Wie gaat voor de tank en hoe gaat het tot nu toe :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gommpie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-01 09:13

Gommpie

Jos_de_Zwerver

iTitus schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:22:
@ Richardrdb Dus als ik een filmpje maak waar ik 2 keer een tank niet raak omdat ik totaal misjudge hoe hard hij rijdt, 'bewijs' ik dan het tegenovergestelde?

Wel absurd though, dat eerste schot. Die RNG is magisch.

Hoe gaat het hier met mensen en de campaign. Wie gaat voor de tank en hoe gaat het tot nu toe :)?
Ik ga voor de tank en dat gaat wel lekker tot nu toe! :D
Momenteel sta ik 822e op Personal Famepoints en als clan staan we op plek 124.

http://worldoftanks.eu/cl...ie&aof_page=0&aof_size=25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Campaign gaat wel ok, ik denk dat als het op hetzelfde niveau doorgaat het allemaal wel goed gaat komen.

Ik vind 7v7 serieus leuk op tier 6, mij hoor je er iig niet over klagen:) ik begrijp alleen nog steeds niet helemaal precies waarom sommige fc's een aantal cromwells meenemen ipv full t37's.

In randoms en sh is een cromwell (b) prima, maar de gunhandling is echt totaal shit vergeleken met een t37.

Oh en ik sta 1397:) met dezelfde clan als henkie. O-)

[ Voor 6% gewijzigd door gotfurrr op 29-11-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

gotfurrr schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:11:
Campaign gaat wel ok, ik denk dat als het op hetzelfde niveau doorgaat het allemaal wel goed gaat komen.

Ik vind 7v7 serieus leuk op tier 6, mij hoor je er iig niet over klagen:) ik begrijp alleen nog steeds niet helemaal precies waarom sommige fc's een aantal cromwells meenemen ipv full t37's.

In randoms en sh is een cromwell (b) prima, maar de gunhandling is echt totaal shit vergeleken met een t37.
Eens maar met 2 Cromwells erbij heb je een wat grotere HP pool. Dit werkt voor ons in ieder geval prima, al zijn full-t37 teams ook wel borderline-OP. Onze clan staat momenteel op plek 172 en ikzelf op plek 4095 dus als het zo doorgaat komt het wel goed. Ik verwacht zelf dat we op Tier VIII en X beter presteren, omdat de RNG nu soms wel erg magisch is (damn OI's haha)

Edit: Weer genoeg randoms gespeeld voor vandaag, laat ik de RNG maar niet tarten :9 vanavond weer Campaign battles!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ITfRAY8.png

[ Voor 8% gewijzigd door p0st op 29-11-2015 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Ik vind de rng wel meevallen tot nu toe, alle games die ik verloren heb kwam gewoon omdat de tegenstander beter speelde of een betere strategie had. Ik heb wel het idee dat fouten heel hard worden afgestraft, maar dat vind ik wel mooi:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:29
Wie speelt er hier ranked team battles? Wil het toch maar eens gaan proberen met mn clan, met T6 Stronghold doen we het vrij leuk voor een stel casual players.

De mission rewards zien namelij er erg aantrekkelijk uit moet ik zeggen, ik hoop dus dat er genoeg teams meedoen, en dan niet alleen groen-paarse squads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:00
Ranked battles zijn cool. Zeker met de setup dat je ook tier 6/7 keuzes moet maken, en de 2 caps enzo. Eerst een tijdje met GOT gespeeld, nu met een ander team aan het ESLen.

Overigens, het is weer zo ver en aangekondigd, er komt een http://worldoftanks.eu/en...lendar-announcement-2015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Heb na lange tijd de tanks maar weer eens gestart.
Maar waar zijn alle goede spelers gebleven, naar armored warfare of zo?
Zefs in hoge tier battles zie ik geen paarse of blauwe spelers meer enkel klein beetje groen en geel verder veel oranje en rood.
Hoe onderhouden die gasten hun tanks na een nederlaag??
Binnen 3 minuten is een flank al helemaal weg waar je hele team zit :?

[ Voor 10% gewijzigd door ShockWave op 29-11-2015 19:29 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
wot heeft onlangs een nieuw mmr systeem in gebruik genomen. personen die lang niet gespeeld hebben hebben automatisch een lagere wadering eveneens als nieuwe spelers.

kwestie van weer wat meer spelen en goede resultaten neerzetten en je komt van zelf weer hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik vermoed dat het hier om een poging tot sarcasme gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
p0st schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:23:
[...]

Ik vermoed dat het hier om een poging tot sarcasme gaat :+
And he failed miserably. :9 :+
Maar stel dat het wel serieus bedoelt is: Ook al speel je een jaar niet, je stats blijven gewoon hetzelfde toch..? :F

Afgelopen weekend ging t bij mij ook wel goed. Scoor nog altijd hoger dan mijn gemiddelde, blijf stijgende lijnen houden in de statistieken. En dat terwijl ik loopt te kloten op tier IV arty om uiteindelijk maar eens wat missies op dat gebied te halen. :F Wat een rukzooi is dat zeg, arty op die tier... |:(

Al met al hoop ik snel donkergroen te zijn. :) :D
Van wotlabs: Afbeeldingslocatie: http://wotlabs.net/sig_dark/eu/klikotank/signature.png

[ Voor 13% gewijzigd door Kliko op 30-11-2015 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Mr_Size schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:43:
Wat het met WoWs te maken heeft snap ik niet helemaal, maar leaden in een T49..

Je weet welke tank dat is? Met die derp gun met 0.8 acc? Je kan leaden tot je een ons weegt, maar RNG bepaalt of de shell ergens in de buurt gaat van waar je schiet, niet je skill... _O-
Tuurlijk: als je precies op een rijdende tank richt op 400 m dan gaat hij altijd raak zelfs bij een positieve rng :?

Net zoals dat gezeik met een spg op een rijdende tank. Ik ben geraakt in mijn rijdende tank en werd full HP gekilled OMG #$#@$! Ja, dat kan prima bij voldoende lead.

Pagina: 1 ... 24 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift