[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.911 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
j86 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:36:
Zijn er meer spelers hier welke nooit gebruik maken van premium consumables/ammo/speeltijd? Ik koop bovenstaande bv nooit, ik snap de werking ervan etc maar, waarschijnlijk omdat ik teveel lijnen tegelijk speel (en nooit premium speel) kom ik altijd silver tekort, dus hou ik het bij standaard consumables/ammo (op elke tank).
Geef zelf geen geld uit aan het spel, dus heb ook vrij constant gebrek aan credits. De premium consumables verkoop ik dan ook altijd, toch weer 10k per stuk in de piggybank. En eens in de zoveel tijd de overbodige onderdelen verkopen die je toch niet meer op de tanks gebruikt wil ook nog wel eens wonderen doen.

Bij dat laatste kan je altijd de turrets en tracks verkopen. Bij de engine, gun en radio moet je even uitkijken of dat stock spul nog weer terug moet zodat je het top-end spul mee kan nemen als mid-end voor de volgende tier. Toch zonde als je een gun voor 20k verkoopt om hem de volgende tier voor 40k weer te moeten kopen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door TukkerT op 28-09-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grand admiral Mause
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 11:27
zoo weer 800 flesjes cola ingeslagen. nee hoor helemaal geen US line addict :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Goed dat je het zegt. Ik moet straks niet vergeten ook alles weer aan te vullen. Van het weekend nog geen tijd voor gehad.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Edmin schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:39:
OK, WTF.... Zie plaatje. Nee, ik wil het nu eens niet hebben over het feit dat ik in mijn JT8,8 binnen 30 seconden door 3 arties werd geraped, maar over de matchmaking.

In welk universum is het OK om 3 top tier mediums tegenover 3 top tier heavies te zetten? Alle mediums pakken lekker de bergpas, waardoor er niemand het dorp in duikt... en alweer een dikke los.

FU WG
Niks mis met de MM toch? Het ene team heeft 1 heavy meer, het andere 1 medium..en daarbij doet de T29 echt niet onder voor de meeste tier 8 heavies, mits goed gespeeld (Mr_Size heeft daar nog een filmpje van ;) ).

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De eerlijkheid gebied me te zeggen dat er inderdaad een T32 in ons team zat die ik over het hoofd zag. Niet dat die ons veel bracht.... :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:43
grand admiral Mause schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:34:
zoo weer 800 flesjes cola ingeslagen. nee hoor helemaal geen US line addict :)
Pas maar op, straks heeft al je crew diabetes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Ik speel meestal met small repair, small med en premium exstingh. Tegenwoordig steeds meer voertuigen met food aan het spelen, vooral als ze weinig firechance hebben.

Vind die grote repairs vaak zonde, meestal gebruik ik ze in de 1ste minuut toch al dat het eigenlijk geen nut heeft dat je die extra 10% repairspeed hebt. Alleen met tanks die vaak amomracked/tracked worden gebruik ik big repair zoals T110E5 en T110E4. Heb er door alle specials missies ed. toch altijd wel tussen de 300-500 liggen.

Op premium tanks speel ik meestal zonder food, aangezien je toch geld wilt verdienen, en zeker in T8 heb je het vaak toch niet nodig omdat je al snel beter bent dan de meeste spelers ( Wat rijden er veel droeftoeters rond in t8 zeg )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:39:
Het scheelt wel behoorlijk. Speel net een uurtje alleen premium tanks met een premium account en ik sprokkel zo 500K credits bijelkaar. Scheelt echt een hoop.

OK, WTF.... Zie plaatje. Nee, ik wil het nu eens niet hebben over het feit dat ik in mijn JT8,8 binnen 30 seconden door 3 arties werd geraped, maar over de matchmaking.

In welk universum is het OK om 3 top tier mediums tegenover 3 top tier heavies te zetten? Alle mediums pakken lekker de bergpas, waardoor er niemand het dorp in duikt... en alweer een dikke los.

FU WG
[afbeelding]
Yep ik ken het.

Heb mezelf maar weer 3 maandjes laten bannen , dat is nummer 3.

Dit spel is gewoon niet leuk momenteel nu elke tier 10 game 3 arty of meer heeft.
Spel gaat helemaal de verkeerde richting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:39:
[...]

Yep ik ken het.

Je bedoeld: "Ik gedroeg me weer eens als een retard en ben nu aan mijn derde 3 maand ban bezig". Toch?
Dit spel is gewoon niet leuk momenteel nu elke tier 10 game 3 arty of meer heeft.
Inderdaad! Laten we vooral teruggaan naar de goeie ouwe tijd met superaccurate artillerie met minstens 10 stuks per kant! Wat een geweldig idee!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Yep ik ken het.

Overdrijven is ook een kunst.
Ik zat vandaag in een battle tegen je en bij de eerste beste arty hit begon je rage al.
Alles wat jij aan ziektes een ander toewensde krijg je zelf hopelijk nog eens.
Ik heb ook een gruwelijke hekel aan arty, maar idioten zoals jij vind ik nog veel triester.
Jammer dat het geen permanente ban is!
Doet me wel deugd dat mijn report geholpen heeft ;w

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 14:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Goed dat dit soort trieste figuren die het spel verpesten worden aangepakt.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
[...]

Yep ik ken het.

Godver.. nu moet ik weer drie maanden wachten voor ik je een keer kan slopen met mijn:

Afbeeldingslocatie: http://worldoftanks.com/dcont/fb/image/ontrack_rev_684.png

Maar goed, ik zat wel aardig in de buurt met de: "Hoe lang kan Photo spelen tot zijn volgende ban poule"

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:09

Rianata

Have you played Atari today?

GJP80 schreef op maandag 28 september 2015 @ 16:28:
Maar goed, ik zat wel aardig in de buurt met de: "Hoe lang kan Photo spelen tot zijn volgende ban poule"
Ik heb die pot gewonnen, toch weer EUR 17,50 aan over gehouden! :9

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:07

jdh009

FP ProMod
Rianata schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:04:
[...]

Ik heb die pot gewonnen, toch weer EUR 17,50 aan over gehouden! :9
Hadden wij niet dezelfde dag? Geef hier die helft!

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
[...]
Yep ik ken het.

Ik zie hier anders toch een enorme verbetering. Jammer dat het maar voor 3 maanden is :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hoe krijg jhe dat voorelkaar dan? Ben je gaan TK'en? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Edmin schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:01:
Hoe krijg jhe dat voorelkaar dan? Ben je gaan TK'en? 7(8)7
Zo te zien hierom: http://gathering.tweakers...quote_message/44992568/22

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

En de volgende "Collector's Gem of the Week":

SpecialOffer
€ 49.99

This package contains:

59-Patton, Chinese Tier VIII medium tank;
1 garage slot;
Gold: 4,500;
Premium: 30 days.

As the name implies, this package is meant to please the tank collectors, as it contains a rare Premium vehicle. This time, it's an absolute hit: new and first time on the server - the 59-Patton! Besides the vehicle, the package also contains a garage slot to store the tank, 4,500 gold and 30 days of Premium account.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ohja, helemaal vergeten dat ie ook naar EU kwam. Krijg je als je PC al wekenlang kapot is en Alternate loopt te kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Nou.. de october mission met x2 xp op de German lines is er... Erg leuk om snel te grinden, maar is dit nu echt alles dat we krijgen (naast 600gold) na het behalen van een keten van 4 weekend missies? Zeker de optie om een token van 10 euro te kopen impliceerde toch dat er wellicht wat meer beloning achter zat.

Ik ben toch maar halsoverkop aan de Borsig Waffel line begonnen, om zo te profiteren van de t6 (en wellicht t7) missies deze maand. Toen ik vanmorgen inlogde zag ik ook nog x3 ipv x2 staan, dus icm het hallf jaartje premium dat ik net heb aangeschaft wordt het dus powergrinding.nl ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De Duitse tanks waar ik nu zit wíl ik niet eens zo vaak per dag spelen, dus ik laat die oktobermissie lekker aan me voorbij gaan. Heb 3x die weekend missie gehaald en vind het prima.

Al geef ik toe, de Panther begin ik te waarderen. Maar dat kan ook komen omdat ik daarnaast ook bezig ben met de VK3002D en vergeleken daarmee is alles top. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
7x dubbel xp op de panther en daarna 8x dubbel xp op de Panther 2, met een beetje doorgrinden pak je dan ook nog 9x dubbel xp op de e50 voor november.. buitenkansje toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:07:
En de volgende "Collector's Gem of the Week":

SpecialOffer
€ 49.99

This package contains:

59-Patton, Chinese Tier VIII medium tank;
1 garage slot;
Gold: 4,500;
Premium: 30 days.

As the name implies, this package is meant to please the tank collectors, as it contains a rare Premium vehicle. This time, it's an absolute hit: new and first time on the server - the 59-Patton! Besides the vehicle, the package also contains a garage slot to store the tank, 4,500 gold and 30 days of Premium account.
Deze keer sla ik over, die gigantische weakspot op de turret haha!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
_Anvil_ schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:48:
7x dubbel xp op de panther en daarna 8x dubbel xp op de Panther 2, met een beetje doorgrinden pak je dan ook nog 9x dubbel xp op de e50 voor november.. buitenkansje toch??
Ja, op zich wel, maar ik heb in oktober sowieso al minder tijd om te spelen, en ik zou dan nog zo'n token moeten kopen. Daarbij heb ik genoeg tanks om te dubbelen iedere dag. :)

Al klinkt de E 50 wel aanlokkelijk hoor, lijkt me een zalige tank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Ik vind wat je er voor krijgt ook wel aardig mager. Je zou toch verwachten dat er wel een leuke bonus zou zitten als je die missie 4 weken achter elkaar had gehaald.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

User schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:14:
Ohja, helemaal vergeten dat ie ook naar EU kwam. Krijg je als je PC al wekenlang kapot is en Alternate loopt te kloten.
Ik kan je alleen maar aanraden om volgende keer bij Azerty te gaan shoppen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ja, valt me ook tegen. Ach ja, het gold was dan wel weer meegenomen en afgelopen weekend mooie kortingen. Can't have it all.

Is de nieuwe top of the tree al bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gaius schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:33:
De Duitse tanks waar ik nu zit wíl ik niet eens zo vaak per dag spelen, dus ik laat die oktobermissie lekker aan me voorbij gaan. Heb 3x die weekend missie gehaald en vind het prima.

Al geef ik toe, de Panther begin ik te waarderen. Maar dat kan ook komen omdat ik daarnaast ook bezig ben met de VK3002D en vergeleken daarmee is alles top. :P
De VK30.02D vond ik een prima bakje. Niet zo goed als zijn Tier6 voorganger, maar best bouncy.

De Panther is een beest, maar wel pas op het moment dat je de top gun hebt. Nog niet eerder grinde ik zo snel door Tier 7 heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Wat een trieste special is die earning your stripes. Je krijgt dus voor 4 weekenden lang 35k xp grinden. 600 gold en dan mag je met de duitsers voor 40 potjes double xp krijgen en dat nog verdeeld over 5 tiers. nou nou wat een vetpot weer hier op de EU server.

Hoop niet dat iemand hier speciaal voor is gaan grinden want dat was het zeker niet waard lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
jantje 2 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:05:
Wat een trieste special is die earning your stripes. Je krijgt dus voor 4 weekenden lang 35k xp grinden. 600 gold en dan mag je met de duitsers voor 40 potjes double xp krijgen en dat nog verdeeld over 5 tiers. nou nou wat een vetpot weer hier op de EU server.

Hoop niet dat iemand hier speciaal voor is gaan grinden want dat was het zeker niet waard lol.
Kom op 35k in een weekend is toch makkelijk te doen. Het is gewoon 600 gold voor bijna niks. Dat is toch mooi meegenomen.

De dubbele xp volgende maand is niks speciaals. Maar het is wel makkelijk als je een duitse lijn aan het grinden bent. Ik heb begrepen dat het dubbele xp is 5x voor t5, 6x voor t6, 7x voor t7 enz tot t10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Door die 600 gold heb ik nu iets meer dan 2500 gold, dus weer een maand premium erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ryack schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:32:
[...]

Kom op 35k in een weekend is toch makkelijk te doen. Het is gewoon 600 gold voor bijna niks. Dat is toch mooi meegenomen.

De dubbele xp volgende maand is niks speciaals. Maar het is wel makkelijk als je een duitse lijn aan het grinden bent. Ik heb begrepen dat het dubbele xp is 5x voor t5, 6x voor t6, 7x voor t7 enz tot t10.
Ik zeg ook als je dit speciaal voor de missie doet is het gewoon een trieste special, als je het al spelend haalt maakt het niet uit. Maar voor de mensen die hier moeite voor moeten doen ( ja die zijn er vast ) Ik bedoel het kost voor de average speler toch ongeveer 35-50 potjes.( 2X niet meegerekend ) is de reward die je krijgt best wel karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Jaaaaa! Eindelijk missie HT-15.3, uiteraard met de Maus. Heel vaak heel dichtbij geweest, of genoeg damage maar dan verliezen en dus niet de secondary, maar nu met dichtgeknepen billen zitten kijken hoe ons team tenauwernood de pot nog binnen heeft gesleept en de secondary ook gehaald is. Nu alleen nog LT-15.3 en dan is de T-55A binnen....

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iUrbng6.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rianata op 29-09-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Rianata schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:35:
Jaaaaa! Eindelijk missie HT-15.3, uiteraard met de Maus. Heel vaak heel dichtbij geweest, of genoeg damage maar dan verliezen en dus niet de secondary, maar nu met dichtgeknepen billen zitten kijken hoe ons team tenauwernood de pot nog binnen heeft gesleept en de secondary ook gehaald is. Nu alleen nog LT-15.3 en dan is de T-55A binnen....

[afbeelding]
Netjes, ook zeker veel gebounced aangezien je niet "echt" veel damage hebt gedaan. Overigens, camo op je loader :?

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Frunz schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:01:
[...]

Netjes, ook zeker veel gebounced aangezien je niet "echt" veel damage hebt gedaan. Overigens, camo op je loader :?
5.160 blocked, 3.000 eigen HP (killed) en 3.850 damage gedaan = 12.010 _/-\o_
Overigens, camo op je loader :?
WTF, inderdaad... 8)7 |:( :z OK, goud er tegenaan en retrainen O+

[ Voor 6% gewijzigd door Rianata op 29-09-2015 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Retrainen voor goud die ik eigenlijk nooit, met een premium tank train je ze in no time weer naar 100%.

Nu heb ik nooit veel goud op voorraad, aangezien ik die onzin bundles niet koop natuurlijk >:)

Goud gebruik ik alleen voor pparkeerplaatsen en camo, soms voor goedkope premiums, zoals de Locust laatst.

[ Voor 22% gewijzigd door _Anvil_ op 29-09-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@user: please enlighten us....
Wat is de M4a1 Revalorise, Tier 8 medium
Kwam m zojuist tegen in een battle met een WG_account.

Op mijn vraag of ie soms binnenkort in de premiumshop komt voor €99,- met 30k gold en 6 maanden premium was het antwoord: "hahaha, probably".
Ik meen 390 alpha damage, pen 200, heat 250mm

Heb 'm ingame niet gezien, bij de after battle stats stond een afbeelding v/e tank die doet denken aan een sherman

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik heb er blijkbaar voor gezorgd dat quickfingers z'n block missie niet haalde in z'n maus. Zat in een stb-1 als laatste tegenover hem (en een E4) op mines en ik had al een paar keer gebounced doordat hij erg slim bleef angelen. Dus ik schoot maar niet meer. Blijkbaar zat ILikebananas naar z'n stream te kijken en hij appte mij dat ie boos op me was omdat ik niet op hem schoot. :) Trouwens hij schakelde naar 1 schot bouncen op mij al gelijk over naar gold ammo... Kon trouwens net niet meer wegkomen om nog te flanken, daar is Mines toch te klein voor.

[ Voor 1% gewijzigd door Quantor op 29-09-2015 16:44 . Reden: ik gebruik te vaak trouwens :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Verwijderd schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:28:
@user: please enlighten us....
Wat is de M4a1 Revalorise, Tier 8 medium
Kwam m zojuist tegen in een battle met een WG_account.

Op mijn vraag of ie soms binnenkort in de premiumshop komt voor €99,- met 30k gold en 6 maanden premium was het antwoord: "hahaha, probably".
Ik meen 390 alpha damage, pen 200, heat 250mm

Heb 'm ingame niet gezien, bij de after battle stats stond een afbeelding v/e tank die doet denken aan een sherman
Kijk anders even terug naar de stream van QB van gisteren, hij speelde toen met het WG account met o.a. deze tank en meer.... http://www.twitch.tv/quickybaby/v/18176688

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Die franse tier 8 medium is inderdaad een Sherman maar met een upgrade turret en gun. Stond op Rita's blog tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is kennelijk inderdaad al een tijdje bekend, hier een video erover: [YouTube: https://youtu.be/96UKPLB7OmQ]

Zou me trouwens niet verbazen als het 1 van de nieuwe premiums gaat zijn die komen met de nieuwe personal missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4dd4VUW.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MmnxP7AkhrPpPs74Xn3OsfJv/full.jpg

De afgelopen paar dagen probeer ik wat credits te grinden voor mijn volgende aankopen (Panther 2, Leo 1, Obj 416), dus ik trek mijn enige Tier8 premium uit de kast: de JagdTiger 8,8cm. Paar dingen zijn nogal opvallend:
  • Als er arty in je pot zit, dan gebeurt bovenstaande
  • Een KV-2 knalt gewoon HE op je superstructure voor 300dmg
  • Een T34 pent je gewoon frontaal overal
Het maakt deze TD erg onbetrouwbaar. Goede ROF, pref MM, maar traag en het pantser doet niet wat je verwacht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Wacht op 10.0 voor de buff. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fingers crossed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik heb vandaag ook besloten om de T34 niet meer te spelen tot de buff, jeetje wat een traag hok, hull is zo onbetrouwbaar als een nachtapotheker en de gun doet waar hij zelf zin in heeft -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Nu online
Ik ben super tevreden over de t54 first prototype. (Russische premium t8 medium) Heb hem van het weekend met korting gekort en hij speelt lekker. Bounced verbazend vaak en dus redelijk noob-proof. De tank komt goed van pas om crew te trainen terwijl ik naar de object 140 grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Goes hill on Himmelsdorf

'Noob team lost city'

Of niet :p?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/y855fTOrtMiVY5aS0N1Utr5r/thumb.jpg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 15% gewijzigd door Mr_Size op 29-09-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:23

thijsco19

KTM 990 SMT

p0st schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:55:
[...]

Ik heb vandaag ook besloten om de T34 niet meer te spelen tot de buff, jeetje wat een traag hok, hull is zo onbetrouwbaar als een nachtapotheker en de gun doet waar hij zelf zin in heeft -O-
Huh t34 krijgt een buff??
Effe snel gezocht maar kon niks vinden, heb je hier Meer info over?

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

thijsco19 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:21:
[...]

Huh t34 krijgt een buff??
Effe snel gezocht maar kon niks vinden, heb je hier Meer info over?
http://ritastatusreport.b...0-armor-changes.html#more
JT88 got megabuffed: Beyond the top speed increase, my previous worries about the lower plate have been dispelled. Not only is the lower plate unchanged, but the tank actually got tougher. That lower plate is stronger (probably to the point where it's not much weaker then the UFP), the superstructure got stronger, and you can't overmatch the superstructure roof anymore. Badass. Still, this feels a little ridiculous. Is it really fair to buff the JT88 that hard?

T34 also got megabuffed. Tracks on the frontal armor now make its UFP considerably better, as well as also getting a small UFP angle increase. Beyond that, the tank is both better at hulldown and better at sidescrape - the cupola is going to be incredibly hard to hit, and that 50mm rear side armor that plagues all T29 series tanks is going to be gone.

JP2 was nerfed. The mantlet and the area around it will be much less reliable.

[ Voor 61% gewijzigd door Edmin op 29-09-2015 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Klinkt goed :) Ik vond het altijd al een leuke tank, maar zo wordt ie weer een stukkie beter.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:14:
Ik kom in het platoon en hopla. O-)
Grapjas, je hebt me beroofd van nog een missie! -O-

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Ach joh, ik had SPG 10 (12?) en 11 tegelijk gehaald, maar missie 10(12?) stond aan.
Vervolgens haal ik SPG 11 en 15 in 1 battle maar kon SPG 15 nog niet aanzetten ;(.
Anders had ik nu de T28 HTC gehad en kon ik weer nieuwe missies halen aangezien ik ze al bijna allemaal met secondary heb :9.

Gamertag: timmie271

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
wsLy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 20:03:
[...]

Goes hill on Himmelsdorf

'Noob team lost city'

Of niet :p?
Zoiets? :*)

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Ddf8Ror.jpg

• _Anvil_
wow, en dat op een heavy tank map! Ik heb besloten mn Jagdpanther2 nog even aan te houden voor TD15.2, betere kansen dan met de nog geheel op te tuigen Jagdtiger voor mijn gevoel. Zit er elke keer 1 schot vanaf.

Raar dat die daily x3 nog steeds doorloopt trouwens, zou het nu permanent zijn? :p #FailWG_EU as always

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

JulesvH schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 18:58:
Ik ben super tevreden over de t54 first prototype. (Russische premium t8 medium) Heb hem van het weekend met korting gekort en hij speelt lekker. Bounced verbazend vaak en dus redelijk noob-proof. De tank komt goed van pas om crew te trainen terwijl ik naar de object 140 grind.
Het is wel wennen in het begin als je de T-44 en T-54 gewend bent. Kwa snelheid een stuk minder, maar de armor is idd erg goed. Gun depression ook is ook stukken fijner.

Whatever.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanochtend toch nog even de Panther II aangekocht. Gelukkig hoef je die niet stochk te spelen als je, zoals ik, E-100 en Leo 1 lijnen al hebt doorlopen. EVen 14K free XP aan tracks uitgeven (of torsion bars kopen) en je kunt de betere engine monteren. Panther gun erop en gaan. Nu nog even 15K XP voor de nieuwe turret en dan kan ook de 9cm Indien gun erop.
Tot nu toe valt hij niet tegen, maar ik ben dan ook nog niet in TierX games terecht gekomen :P

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Mr_Size schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 22:53:
[...]

Grapjas, je hebt me beroofd van nog een missie! -O-
Doet eerst 2 maanden geen enkele missie, platoont een avondje met Kepro en mij, 2 missies en loopt ie nog te zaniken ook! Zal je nog es carry-en 8)

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
_Anvil_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 09:53:
wow, en dat op een heavy tank map! Ik heb besloten mn Jagdpanther2 nog even aan te houden voor TD15.2, betere kansen dan met de nog geheel op te tuigen Jagdtiger voor mijn gevoel. Zit er elke keer 1 schot vanaf.
Met die hoge alpha damage van de BL10 dacht ik dat het wel een goed idee was om mee de berg op te gaan met de heavies ter ondersteuning. Was één van mijn betere ideeën ;)
Na tweemaal een artyshell van de FV304 op men kop gekregen te hebben ben ik maar full assault vertrokken.

Hier is de replay.

BTW, je hebt het misschien gemerkt maar de Jpanther II gaat een nerf krijgen in volgende patch dus beter nu nog snel die TD15 proberen te pakken ermee.
Ik zit helaas op de Jpanther I dus dat valt een beetje tegen. Ik vraag me af of de Ferdinand nu een betere optie zal blijken?

• p0st

p0st

Dutch Reefer

x-cessive schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:53:
[...]

Doet eerst 2 maanden geen enkele missie, platoont een avondje met Kepro en mij, 2 missies en loopt ie nog te zaniken ook! Zal je nog es carry-en 8)
Hey het blijft Mr_Size he :7

• _Anvil_
kreezjie schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:59:
[...]

BTW, je hebt het misschien gemerkt maar de Jpanther II gaat een nerf krijgen in volgende patch dus beter nu nog snel die TD15 proberen te pakken ermee.
Ik zit helaas op de Jpanther I dus dat valt een beetje tegen. Ik vraag me af of de Ferdinand nu een betere optie zal blijken?
Patch 10.1 duurt nog wel ff, maar had het gezien van de nerf ja. Volgens mij is de JP2 door zn mobiliteit en prima upper hull armor (when hulldown) echt de betere tank tov de Ferdi.

Deze laatste is natuurlijk veel cooler (want "echte" WO2 tank), maar zn non sloped armor is niet meer relevant door premium credit ammo en powercreep, het enige pluspunt dat resteert is betere gun handling.

Dankzij de fijne gun icm de mobiliteit is de JP2 zelf op tier 10 nog prima in staat schade uit te delen. Heerlijk ding, kan niet anders zeggen.

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 12:59:
[...]

Volgens mij is de JP2 door zn mobiliteit en prima upper hull armor (when hulldown) echt de betere tank tov de Ferdi.
Upper hull armor is niet aanwezig hoor, ook niet when hulldown Deze tank heeft alleen een superstructure met goede armor. Helaas was de mantle al de weakspot doordat er een gat in zat en je vaak door "retards" die gewoon wat klikken door je mantle pennen ( of 95% van de playerbase moet weten dat je daar moet mikken ) en die weakpoint wordt alleen maar erger.

Maar het is wel één van mijn favoriete TD's waarmee ik heel veel missies heb gehaald. De mobiliteit, hulldown capaciteit en goede gun maken deze tank leuk om te spelen. Hij is alleen wel ontzettend hoog waardoor hulldown op veel posities wel lastig is.

[ Voor 21% gewijzigd door jantje 2 op 30-09-2015 13:56 ]

• O_A_B
  • Laatst online: 11-02-2023
Is er een zoom bug? De afgelopen dagen meermaals tijdelijk niet kunnen inzoomen of uitzoomen. Kan alleen met shift tussen standard mode en sniper mode schakelen. Scrollened zoomen werkt niet. Na ca 5s-10s is het weer over.

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Niets van gemerkt. Wel is er vee lag op de servers de laatste dagen.

• Mr_Size
x-cessive schreef op woensdag 30 september 2015 @ 10:53:
FU
Aaaand FU 2

:+

• _Anvil_
jantje 2 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:55:
[...]

Upper hull armor is niet aanwezig hoor, ook niet when hulldown Deze tank heeft alleen een superstructure met goede armor.
Scuzi, ik bedoelde ook de casemate armor, toptier hulldown gaan werkt vrij leuk inderdaad.

Ik ben nu even snel 8x keer de double xp missie halen op mn Panther 2 en daarna weer met de JP2 TD15.2 te lijf. Das het nadeel van die oktober missies, sommige Duitse tanks kun je niet spelen omdat ze dan ongewenst die xp bonus krijgen.

[ Voor 27% gewijzigd door _Anvil_ op 30-09-2015 14:45 ]

• jantje 2
_Anvil_ schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:43:
[...]

Scuzi, ik bedoelde ook de casemate armor, toptier hulldown gaan werkt vrij leuk inderdaad.

Ik ben nu even snel 8x keer de double xp missie halen op mn Panther 2 en daarna weer met de JP2 TD15.2 te lijf. Das het nadeel van die oktober missies, sommige Duitse tanks kun je niet spelen omdat ze dan ongewenst die xp bonus krijgen.
Gelukkig geen last van, heel de Duitse tree al unlocked :+ Ja die jagdpanther II is een goede voor de missies alleen de TD15s deed ik voor het gemak toch met de 268. En TD15.4 met de WTF E100. Higher tier veel makkelijker je damage te schieten. Heb ik ook speciaal de WTF E100 aangeschaft voor TD15.4. verder speel ik hem uit principe niet.

[ Voor 6% gewijzigd door jantje 2 op 30-09-2015 15:07 ]

• Mr_Size

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:03

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Edmin schreef op woensdag 30 september 2015 @ 14:18:
.... er vee lag op de servers de laatste dagen.
Huh ? Wat dan ? Koeien,schapen ? :?

sorry, kon het niet laten

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:D

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Daarstraks 16 potjes gedaan met LT's in platoon verband, eindelijk LT15.2 afgerond en aan de LT missies voor de T-55a begonnen. Maar wat een bagger maprotatie.. grootste gedeelte alleen maar city maps..

Positieve is wel dat we 16 battles gewonnen hebben :P en toch nog een WN8 van boven de 3100.

Stichting Hobbyserver

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Lekker hoor...

Dit was mijn avond:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/2D42wa1mmq9vPxXOMkE4AN2q/full.jpg
Jawel, vijf keer geraakt door arty in 1 pot. Alle vijf terwijl ik heuvel af de JagdTiger op zijn staart trapte. Want arty is er om te voorkomen dat je gaat campen. Toch SerB?

Gelukkig word je af en toe ook beloond:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/NeiSVW0F9oiMMNPN9orwtcEQ/full.jpg
Waarna je uiteraard in een PM voor hacker uitgemaakt wordt. Die JagdTiger is gewoon een enorme cupola sloper :P

• Mr_Size
Solo was het niet te doen vandaag. 5 battles platoon gespeeld, alle 5 wins. Toeval?

En zelfs met 1 arty per pot wordt ik nog kapot gefocust en zelfs 1x ge one shot. Super legit allemaal, want ik campte ofc keihard 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

When it rains... :P Moarrr Ace Tankers!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aFbeH1NukQRVQKCZOoyTO43v/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Ja winnen schijnt laatste dagen wat lastiger te zijn. Win ik normaal ongeveer makkelijk 65% solo was het laatste dagen echt drama teams. 5k+ wn8 sessies 3k gemiddeld en zelfs games met 6k+ en nog niet winnen met me FCM 50T. wel ff 3rde mark op dat ding gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Ach, zo werkt dat nu eenmaal :) Soms verlies je met 10 kills en de andere keer win je met 0 damage. Het blijft altijd een beetje geluk hebben of het team meezit of niet.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-09 14:14

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Gaan ze in de volgende update nog die japanse meuk nerfen of niet? ik word dood ongelukkig van die apparaten. Als zo'n oh oh een HE op de voorkant van je E75 gooit daan er minimaal 300 hp weg. Valt ook niet te sidescapen :/

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Trouwens alweer aardig wat nieuwe WoT wallpapers zonder logo's e.d. toegevoegd aan het album, klik op wallpaper voor complete album!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ISC969rl.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Oeh, daar zitten echt een paar mooie platen tussen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gwatholthar schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:33:
Gaan ze in de volgende update nog die japanse meuk nerfen of niet? ik word dood ongelukkig van die apparaten. Als zo'n oh oh een HE op de voorkant van je E75 gooit daan er minimaal 300 hp weg. Valt ook niet te sidescapen :/
300hp per 16-20 sec is erg OP tegen tier 9 toch ? 8)7
Zou zeggen ga ze zelf een spelen, dan piep je wel anders. Vanaf tier 6 is het leuk als je er top tier mee bent, tegen een tier hoger is nog te doen. Echter zodra je tegen +2 tier speelt ben je gewoon een xp/hp pinata ;w

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DrN4BGLl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SoBFFH4l.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/elvrPfDl.jpg
http://wotreplays.com/sit...immie271-jagdpanzer_e_100

Leuk potje dit :).
Vooral hoe die obj.140 mij aan het einde zit af te zeiken :+.
Spijtig genoeg was gisteren mijn premium afgelopen :(.

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 01-10-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Net een van die light missies gehaald van 2k spotten en 1.5k damage doen in mijn MT-25. Blijft toch een leuk tankje :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Zertaxka schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:31:
[...]

300hp per 16-20 sec is erg OP tegen tier 9 toch ? 8)7
Zou zeggen ga ze zelf een spelen, dan piep je wel anders. Vanaf tier 6 is het leuk als je er top tier mee bent, tegen een tier hoger is nog te doen. Echter zodra je tegen +2 tier speelt ben je gewoon een xp/hp pinata ;w
Nou de nummers spreken misschien voor zich, behalve die O-I exp. kun je ze bijna niet aan. misschien is het ook een probleem dat de goede spelers die normaal tier IX en X spelen nu even massaal in die apparaten kruipen. ik word er niet zo gelukkig van. ;(

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gwatholthar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Nou de nummers spreken misschien voor zich, behalve die O-I exp. kun je ze bijna niet aan. misschien is het ook een probleem dat de goede spelers die normaal tier IX en X spelen nu even massaal in die apparaten kruipen. ik word er niet zo gelukkig van. ;(
Als je er eentje voor je snufferd krijgt is het geen schande om ze te vermijden hoor.....terugtrekken en andere positie innemen om ze te kunnen flanken.

Heb de tier 6 gespeeld, vond t maar niks en werd teleurstellend vaak gepenned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

timmie271 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Mooie pot zie ik al wel. Je duitse vrouwen crew gaat er zwoel van kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
timmie271 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 21:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Wat een rare game als je kijkt naar de damage verhouding. Hun hebben 3 damage dealers en jouw team hetzelfde. Het leek wel of het 3 vs 3 was en de rest er bij was voor kannonenvoer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Gwatholthar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Mooie pot zie ik al wel. Je duitse vrouwen crew gaat er zwoel van kijken :P
Had de vrouwen crew ook speciaal opgespaard voor deze tank :) :9.
jantje 2 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Wat een rare game als je kijkt naar de damage verhouding. Hun hebben 3 damage dealers en jouw team hetzelfde. Het leek wel of het 3 vs 3 was en de rest er bij was voor kannonenvoer ^^
Zo leek het inderdaad wel ja, maar die FV bouncde nog een schot op mijn bovenkant met een AP shell :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:48:
Zojuist gekeken naar de Premiums in het spel. Valt mij op dat ze lang niet allemaal goed zijn.

Als ik de IS-6 (tier8) vergelijk.....
Mocht je de IS-6 nog willen kopen dan is nu je kans. Je krijgt er een maand premium bij. Gewoon als tip, voel je niet verplicht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

timmie271 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:17:
[...]

Had de vrouwen crew ook speciaal opgespaard voor deze tank :) :9.
Zonde zeg, om zoveel vrouwen in 1 tank te stoppen... kun je wel 2 tanks mee vol krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Nu online
Ik heb pas twee vrouwtjes en die zitten lekker knus in de elc. Gaat wel lekker met accelerated crewtraining in dat tankje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Rianata schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:13:
[...]

Zonde zeg, om zoveel vrouwen in 1 tank te stoppen... kun je wel 2 tanks mee vol krijgen!
Maar voor de meeste tanks heb ik alle behoorlijke crew en zou niet weten in welke 2 tanks ik ze dan had moeten stoppen.... Heb nu ook al de helft van de STB-1 crew compleet aan vrouwtjes en ik doe het meer voor de rewards (credits :D) dan voor de rest :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

timmie271 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 14:08:
[...]

Maar voor de meeste tanks heb ik alle behoorlijke crew en zou niet weten in welke 2 tanks ik ze dan had moeten stoppen....
Wat heb je met de crew uit die lijn gedaan? Zit nog in de Jagdtiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Nope, die gaat naar de WTE100 waarschijnlijk en anders naar de Maus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

JulesvH schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Mocht je de IS-6 nog willen kopen dan is nu je kans. Je krijgt er een maand premium bij. Gewoon als tip, voel je niet verplicht ;)
thx. added IS-6 :) kon het weer niet weerstaan :)

[ Voor 0% gewijzigd door Gwatholthar op 02-10-2015 15:27 . Reden: typo... ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gwatholthar schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:27:
[...]

thx. added IS-6 :) kon het weer niet weerstaan :)
En met die opmerking ben ik toch maar even de shop ingedoken..

Wooptiedoo, een hele mand premium erbij. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

En met die opmerking ben ik toch maar even de shop ingedoken..

Wooptiedoo, een hele mand premium erbij. :/
Waar haal je die manden met premium?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9ilj310.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat is nu al mijn tweede autocorrect in dit draadje. Ik moet die spellingcontrole toch eens uitzetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Edmin schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:58:

Dat is nu al mijn tweede autocorrect in dit draadje. Ik moet die spellingcontrole toch eens uitzetten :P
Ghehe ik kan er wel om lachten hoor, dus don't bother :9

Oh en ook de Panther M10 is in de shop te krijgen (ongeveer €20 voor de tank en €10 gold). Deze tank is zeker aan te bevelen, limited matchmaking, 1300HP en omdat mensen denken dat het een crappy tank is word je vaak onderschat :D

Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift