Geef zelf geen geld uit aan het spel, dus heb ook vrij constant gebrek aan credits. De premium consumables verkoop ik dan ook altijd, toch weer 10k per stuk in de piggybank. En eens in de zoveel tijd de overbodige onderdelen verkopen die je toch niet meer op de tanks gebruikt wil ook nog wel eens wonderen doen.j86 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:36:
Zijn er meer spelers hier welke nooit gebruik maken van premium consumables/ammo/speeltijd? Ik koop bovenstaande bv nooit, ik snap de werking ervan etc maar, waarschijnlijk omdat ik teveel lijnen tegelijk speel (en nooit premium speel) kom ik altijd silver tekort, dus hou ik het bij standaard consumables/ammo (op elke tank).
Bij dat laatste kan je altijd de turrets en tracks verkopen. Bij de engine, gun en radio moet je even uitkijken of dat stock spul nog weer terug moet zodat je het top-end spul mee kan nemen als mid-end voor de volgende tier. Toch zonde als je een gun voor 20k verkoopt om hem de volgende tier voor 40k weer te moeten kopen
[ Voor 17% gewijzigd door TukkerT op 28-09-2015 09:56 ]