[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste
Acties:
  • 109.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Edmin schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:05:
[...]

Als je de 50 100 niet lekker speelt, ben je waarschijnlijk te eager. Draag je rol als support gunner en rol rustig achter een Tiger 2 of IS-3 aan :)
Klopt, ik weet het maar toch doe ik er niks aan :9 .
Nee serieus, ik moet dat inderdaad beter in de gaten houden. Maarja, ben eenmaal een heavy speler dus sta graag voorin... Al speelde ik 'vroegah' niet veel anders en had ik wel goede potten met de 50 100..

Zonet trouwens wel een leuk potje gespeeld ermee, inderdaad de ondersteunende rol gespeeld waarbij ik met me clip tanks kon afmaken.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

TweakJerommeke schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:57:
Net even weer gespeeld na maanden dit spel niet aangeraakt te hebben maar het is er niet beter op geworden behalve de Clan Wars en E-sport functies zijn eindelijk eens aangepakt. Helaas zit ik niet meer in een clan maarja dat was toch meer wachten dan wat anders dus dat is geen gemis, alleen de 50% credits bonus was wel nice.
Misschien is Gathering of Tanks iets voor je? We zijn weer flink aan de bak gegaan om weer competatief (met name Strongholds) te spelen. Kom op onze TS ts3.gatheringoftanks.nl, ook voor WoWs :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
TweakJerommeke schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:57:
Net even weer gespeeld na maanden dit spel niet aangeraakt te hebben maar het is er niet beter op geworden behalve de Clan Wars en E-sport functies zijn eindelijk eens aangepakt. Helaas zit ik niet meer in een clan maarja dat was toch meer wachten dan wat anders dus dat is geen gemis, alleen de 50% credits bonus was wel nice.

Even snel wat is zo gezien heb:
De hele nieuwe jap lijn ziet er lelijk uit, zelfs de KV-5 is een beautyqueen vergeleken met die box-tanks :'). De T-X is wel OK maar de E-100 is gewoon beter in alles. En de maps zijn steeds meer focused op snelle en turrerted tanks maar toch nog even een nutteloze prem TD uitbrengen voor wat cashgrabs.

Maar het ergste zijn toch de mensen die niet weten waar ze mee bezig zijn... bah bah bah.
Kom bij S3AL :P? Ik bedoel, je hebt al in onze subklanu gezeten O-)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:51
wsLy schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:29:
[...]

Kom bij S3AL :P? Ik bedoel, je hebt al in onze subklanu gezeten O-)
Subklanu best klanu! O+

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Edmin schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 20:05:
[...]
Als je de 50 100 niet lekker speelt, ben je waarschijnlijk te eager. Draag je rol als support gunner en rol rustig achter een Tiger 2 of IS-3 aan :)
De laatste paar dagen heb ik hetzelfde probleem. En ik volg normaal gesproken een andere heavy. Wat er gebeurd is dat de heavy naar voren rijdt, schiet en meteen naar achteren rijdt. De tegenstander schiet niet omdat hij mij heeft gezien. Soms zitten er zelfs meerdere tegenstanders waarvan er een of meer hun schoten in houden. Er is gewoon geen window voor mij om damage te doen.
De heavy heeft wel een leuke match die doet damage en bounced (als een tegenstander toch schiet). Mijn keuze is geen damage doen of toch proberen damage te doen en dan volledig naar de klote worden geschoten. Ik doe meer damage als ik mijn eigen spel speel, achter in hangen in het begin en snipen en pas naar voren als er gaten zijn. De meeste heavy tanks (ook als ze in platoon zitten) willen geen schoten baiten zodat ik damage kan doen.

• wsLy

Stichting Hobbyserver

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Weet niet of hier iemand zit van 2STAR of 3STAR, maar zat gister met mijn solo arty FV304 in een battle samen met een platoon hiervan. Heerlijk deze lui gesupport, damage en kills vlogen om mn oren.

Uiteindelijk had ik 4 kills, en was over met nog 2 andere van deze clans, tegen de laatste 2 tank van de andere partij. Hoopte dat ik de 6e kill kon pakken (had ik al 2 kills terug moeten hebben, maar RNGsus was het niet meer met me eens na een heerlijk begin). Tegenstander begon te cappen, en begon maar blind shots op de standaard plekken te gooien. Kreeg ineens mn 5e kill, kennelijk zat ie braaf stil te wachten op zn beurt in plaats van rond te gaan rijden in de cap zone. 3v1 nu, en de laatste had nog iets van 1hp over.

De tegenstander kreeg het ook door, en begon de andere 2 toe te juichen en te roepen dat de arty de kill niet mocht krijgen.

Wat doen die jongens 3STAR na het spotten - helemaal niets _/-\o_ . Loop weg met de 6e kill voor Top Gun, en kreeg tot mn verbazing ook nog High Caliber erbij als bonus.

Mooie medals om in een arty te halen, maar nog mooier dat ze me die laatste kill gunden. Menigeen zou toch zelf de kill hebben gepakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Xanaroth op 23-09-2015 09:38 ]

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Hoe kan je in je replay met je camera over het speel veld verplaatsen (free cam?).

Gister een potje gehad waarbij ik een situatie van een andere kant/ dichterbij wil bekijken.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:36
Ben je een mod voor nodig.

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

_Anvil_ schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:52:
Hmm, toch best aantrekkelijk voor "powergrinden" dus, zeker icm met de october missies die je unlocked met "earning your stripes"..

Andere vraag: welke hoge tiers uit te grinden? Ik heb nu een e75 en e100, geen spijt van. Verder ben ik ver op weg naar de Jagdtiger, dit is ook erg prettig grinden met fijn T8 platform als de JP2.

De Jpz-E100 /Jageru schijnt echter matig te zijjn, dus beter stoppen bij de Jagdtiger?

Verder heb ik een Panther2, hier is doorgrinden naar de e50 een no-brainer lijkt me. Met de e50M heb ik dan minder haast, maar das meer omdat ie zo op de e50 lijkt.

Verder wil ik heel graag een T57 hvy, 1 van de beste t10 tanks volgens mij. Ben met veel plezier aan de bulldog lijn begonnen, dus kom er vanzelf.

Als laatste overweeg ik de Pershing/Patton lijn, oud en dus last van powercreep, maar nog steeds goed? Of is ook hier de t9 beter dan de t10?
Ik ben zelf begonnen met de amerikaanse tanks. Ik heb de T57 Heavy gekocht. Wat een heerlijk ding :9. De T110E5 is net unlocked, maar moet nog 5 miljoen hebben. :p

De pershing vind ik ook niet onaardig. Niet zo hoge pen, maar ben ik gewend van de T69 (fucking fantastisch ding) en de T54E1. Goede allrounder.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
p0st schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:42:
Allemaal logica, maar wellicht een leuk stukje om eens te lezen: http://wotlabs.net/articl...processing-the-ooda-loop/

Zette me aan het denken nadat ik gisteren een pot met Mr_Size en Reijnemans speelde waarin we vantevoren bedacht hadden om te pushen op de cap, en vervolgens zelf uitgecapt werden ondanks het feit dat we dit al ruimschoots zagen aankomen. Tunnelvisie, toch doorduwen, graag damage willen doen etc. in plaats van slim spelen, terugtrekken en de cap defenden. Ik blijf het lastig vinden maar hoop het ooit goed onder de knie te krijgen :9
Ehrm, ík was de enige die wel terug was gereden hè? ;) Maar goed, de enemy wilde blijkbaar erg graag cappen, want het stond 5-5 ofzo toen zij de cap ingingen. Ik had 3,6K dmg, 2K meer dan de nummer 2 uit mijn team en 1K meer dan de nummer 1 uit het enemy team.

Maar hey, de enemy had gewonnen, want cap!! :')

Anyway, het is woensdag:

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2015 11:45 ]

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

:W How can I help?

:+

vanochtend balansdag gehad. Redelijk gescoord, maar ik was constant de grote arty-magnet. Als revanche maar 2 potten arty gaan spelen en RNG pak je dan gewoon keihard in je kont.. miss, miss, critical, miss....

:r

• O_A_B
Maar ff op zoek naar free cam mod-je ;)

• JRacer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-08 22:01
Zo, even lekker grinden met de WZ-131 voor de 132, krijg ik op steppes met een beetje geluk LT-15 voor de Stug. d:)b
Eerst (semi-)passief scouten (lostte toch een paar schoten) en daarna snipen met die heerlijke 100mm gun. Had toch wel veel moeite met de E-75....

Replay: LT15 op steppes

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Even een poll gemaakt:
Poll: Speel jij de persoonlijk missies voor de tanks?
Nee
Ja, bezig met de Stug.
Ja, bezig met de T28.
Ja, bezig met de T55A.
Ja, bezig met de Obj. 260.
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=395415&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
Gestemd op bezig voor T28 omdat ik daar nog 3 missies moet met de light. Maar moet wel toegeven dat ik blij ben als ik een missie haal maar verder doe ik er niet zoveel mee. Ben al heel lang bezig met de T28 :9.

Gamertag: timmie271

Verwijderd

Ik hang al een tijdje op HT12, MT15 en LT15 voor de T55
MT en LT is echt een kwestie van ongunstige matchmaking en verkeerde mappen ervoor.
HT12 (triple HP blocken en 2K damage) wil echt niet lukken, wordt er frusty van!
ik ben geen echte heavy player en heb t geprobeerd met die Japanse boot en E100, maar t ligt me gewoon niet. Dat Japanse ding ook snel weer verkocht want ik had er totaal geen lol mee.
Had in de tussentijd al aardig kunnen opschieten met een grind naar de VKB want dat lijkt me de enige kanshebber (voor mij). Heb eiglk maar beperkt aantal tanks in garage maar dit schiet niet op.....

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Frentik schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:35:
Even een poll gemaakt:
Poll: Speel jij de persoonlijk missies voor de tanks?
Nee
Ja, bezig met de Stug.
Ja, bezig met de T28.
Ja, bezig met de T55A.
Ja, bezig met de Obj. 260.
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis ik heb alle missies al afgerond, :+ 260 staat al bijna een halfjaar in me garage denk ik.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 23-09-2015 14:57 ]

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:46:
Ik hang al een tijdje op HT12, MT15 en LT15 voor de T55
MT en LT is echt een kwestie van ongunstige matchmaking en verkeerde mappen ervoor.
HT12 (triple HP blocken en 2K damage) wil echt niet lukken, wordt er frusty van!
ik ben geen echte heavy player en heb t geprobeerd met die Japanse boot en E100, maar t ligt me gewoon niet. Dat Japanse ding ook snel weer verkocht want ik had er totaal geen lol mee.
Had in de tussentijd al aardig kunnen opschieten met een grind naar de VKB want dat lijkt me de enige kanshebber (voor mij). Heb eiglk maar beperkt aantal tanks in garage maar dit schiet niet op.....
Mijn ervaring is dat de meeste spelers tegenwoordig op de commander copula van de VKB schieten. Je moet in een match met idioten of onervaren spelers komen dan heb je kans dat je wat gaat bouncen.

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

jantje 2 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:56:
Ik mis ik heb alle missies al afgerond, :+ 260 staat al bijna een halfjaar in me garage denk ik.
Komt omdat ik zelf nog met de 260 bezig ben :) Maar je hebt gelijk, voor het volledige beeld had die optie erin moeten zitten.

[ Voor 13% gewijzigd door Frentik op 23-09-2015 15:10 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• JRacer
Ik moet alleen nog TD15 en dan heb ik de Stug. Voor de aanpassing (9.8??) had ik hem bijna met 3958 schade terwijl je er toen 4000 moest doen... Nu hoeven we 'maar' 3000 en wil het maar niet lukken.... Helpt ook niet als je alleen/maar tier VII TDs hebt. :-) We blijven doorgaan, moet toch een keer lukken. :-)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

JRacer schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:36:
Ik moet alleen nog TD15 en dan heb ik de Stug. Voor de aanpassing (9.8??) had ik hem bijna met 3958 schade terwijl je er toen 4000 moest doen... Nu hoeven we 'maar' 3000 en wil het maar niet lukken.... Helpt ook niet als je alleen/maar tier VII TDs hebt. :-) We blijven doorgaan, moet toch een keer lukken. :-)
Even doorgrinden naar de Borsig... easypeasy

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:08
Alleen nog LT-15 voor de stug 4, maar ik speel echt niet voor de missies.

• O_A_B
Edmin schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:52:
[...]

Zelfde probleem als JRacer dat het met T7 wat lastiger lijkt te zijn.

Speel zelf de Borsig lijn niet => why go for the easy way ;)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Er zijn meer lijnen met een boomstick... *kuch*SU-152*kuch* :P

• O_A_B
Edmin schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:05:
Er zijn meer lijnen met een boomstick... *kuch*SU-152*kuch* :P
Blijf hangen op die vreselijke "kuch" SU-85 "kuch" :X

Momenteel zijn de T25/2 en Jagdpanther mijn TD toppers 8)

• JRacer
Doe ik ook. :) Heb net de topgun voor de St Emil unlocked, nu nog de 71k XP....

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

O_A_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:10:
[...]

Blijf hangen op die vreselijke "kuch" SU-85 "kuch" :X
Same here. Wat een dramabak is dat. geen armor, geen camo en een gun die alleen pointblank wat raakt. Bwegh...
Momenteel zijn de T25/2 en Jagdpanther mijn TD toppers 8)
Met de eerste heb ik geen ervaring (na de Hellcat was ik wel klaar met die lijn), maar de JP is best een aardige TD als je niet in een Tier IX match zit. 3K damage is alleen wel wat veel.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ik zal Fosc0 z'n wens in vervulling laten gaan. 8)7

Clan applications staat uit voor S3al 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door TweakJerommeke op 23-09-2015 16:54 ]

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
Edmin schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:52:
[...]

JagdpzE100 en T30 hier, gaat het ook wel makkelijk mee :9.

Gamertag: timmie271

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Opschepper. :P

• wsLy
TweakJerommeke schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:24:
[...]

Ik zal Fosc0 z'n wens in vervulling laten gaan. 8)7

Clan applications staat uit voor S3al 8)7
Woohoo d:)b

Stichting Hobbyserver

• User
S3AL >>>> IDEAD

• wsLy
Soms heb je nutteloze platoons in je team...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pkMss5f.jpg

Stichting Hobbyserver

• Mr_Size
WT E100, too OP, plz nerf :+

Zit trouwens Circon zijn stream te kijken, al 27 potjes (edit: lol 42 and counting :X) op rij geen scout map voor zijn missie. Alsof ik mijn eigen games zie. Bizar hoe WG het voor elkaar krijgt om elk potje opnieuw de condities voor je missie totaal te verneuken.

*Kill 3 SPG's? Well comrade, every game 0 arty for you. And if your team somehow on rare occasion get's 3 arty, we give enemy 2 arty, cause FU!

*Kill 2 heavies one tier higer? Comrade, we give u toptier matches!!! And for shits and giggles, some T9 matches if u are in a T8 heavy, but then we give enemy 0 heavies, cause FU!

*Do 7k spotting dmg? Comrade, today it's all about city maps, much fun yes? Oh and btw: FU!

Ik som hierboven op hoe mijn kansen vanmiddag waren om missies te halen. Ging verder fantastisch hoor, daar niet van, maar zou wel weer eens wat missies willen halen als het mag...

[ Voor 94% gewijzigd door Mr_Size op 23-09-2015 23:04 ]

• wsLy
6 battles gespeeld, van de 6 keer ben ik 4 keer de nummer 1 geweest die damage deed.. en de andere 2 keer in de top 3. Alle 6 de battles verloren... Wat een freaking drama teams..

Stichting Hobbyserver

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:09

Rianata

Have you played Atari today?

Mr_Size schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:04:

*Kill 3 SPG's? Well comrade, every game 0 arty for you. And if your team somehow on rare occasion get's 3 arty, we give enemy 2 arty, cause FU!
Euhm, moet ik je even herinneren aan Himmelsdorf? 2 mans platoon waarin ik de 3 arties killde? OK, ok, jij werd even in een onmogelijke hoek geartied... maar toch ;) :+

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Verwijderd

Shooters spelen als je geirriteerd en/of gestresst bent maakt het in 9 van de 10 gevalle erger :-)

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Meh, het is vooral de wazige RNG af en toe. Gisteravond zag ik af en toe schoten in het niets verdwijnen die fully aimed waren en vervolgens bounced je gold shell op schotgunafstand op de zijkant van een T-54....

Dan moet je van goede huize komen om de rage te ontwijken :P

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:41:
[...]

Ehrm, ík was de enige die wel terug was gereden hè? ;) Maar goed, de enemy wilde blijkbaar erg graag cappen, want het stond 5-5 ofzo toen zij de cap ingingen. Ik had 3,6K dmg, 2K meer dan de nummer 2 uit mijn team en 1K meer dan de nummer 1 uit het enemy team.

Anyway, het is woensdag:

[video]
Haha ja dat had ik er nog ff bij moeten zeggen, jij was de enige die nadacht, het waren vooral reijn en ik die doorpushten (maar ik had het voornamelijk over mezelf hoor haha). Filmpje ga ik vanavond ff kijken, zie al dat het "featuring p0st" is, dus ben benieuwd naar de match vanuit jouw perspectief :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Wat is er nu eigenlijk mis met cappen ? Het spelletje kun je simpelweg op 2 manieren winnen, iedereen killen of cappen. Welke van de 2 op dat moment het beste is moet je zelf bepalen maar als je met cap kunt winnen moet je dat natuurlijk altijd doen :)

[removed]

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
redwing schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:57:
Wat is er nu eigenlijk mis met cappen ? Het spelletje kun je simpelweg op 2 manieren winnen, iedereen killen of cappen. Welke van de 2 op dat moment het beste is moet je zelf bepalen maar als je met cap kunt winnen moet je dat natuurlijk altijd doen :)
Met cappen an sich is natuurlijk niks mis. Maar winnen op cap als je nagenoeg geen dmg hebt gedaan levert nauwelijks xp op. Daarbij spelen de meesten dit spel om op tanks te schieten denk ik, niet om zo snel mogelijk de tank in een arbitraire cirkel te parkeren aan het begin van de pot. :)

• redwing
  • Nu online
Gaius schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:06:
[...]
Met cappen an sich is natuurlijk niks mis. Maar winnen op cap als je nagenoeg geen dmg hebt gedaan levert nauwelijks xp op. Daarbij spelen de meesten dit spel om op tanks te schieten denk ik, niet om zo snel mogelijk de tank in een arbitraire cirkel te parkeren aan het begin van de pot. :)
Ik speel het spel om te winnen en als dat met een rush cap lukt was je daarmee dus slimmer/beter dan de tegenstander ongeacht de hoeveelheid damage. En daarbij, 400 xp in 2 minuten is net zoveel als 3k in 15minuten ;) Gewoon per situatie bekijken wat het beste is.

[removed]

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Enige tijd geleden begonnen met de grind richting de IS-3. Mijn voornaamste ervaring met heavies is met de Britse lijn, die niet bepaald uitblinkt ;). Met de gedachte dat ik toch ooit HT15 wil gaan halen voor de IS lijn gekozen.
Ik begrijp helemaal waarom je de KV-1 en KV-1S veel gespeeld ziet worden, maar dan kom je aan bij de KV-85... Wat een gedrocht is dat als je hem stock speelt. Gun er armor lijken slechter te performen dan zijn voorganger, het pennen van de zijkant van de meeste tanks is zelfs een uitdaging.
Uit pure frustratie besloot ik er dan maar een bult free xp tegenaan te gooien en de turret en 100mm gun te kopen. Spontaan is het een tank waar prima mee te spelen valt, damage ligt nu constant tussen de 1k en 2k en ik vermaak me er weer uitstekend mee. Bizar gamedesign imho... GG WOT.

If you can see, look. If you can look, observe

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Het is toch niet raar dat een tank anders/beter speelt met een betere gun...

Overigens vind ik persoonlijk de 100mm fijner op de KV-85. Snellere reload, redelijke alpha damage, accurater en hogere pen.

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Orandajin schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:40:
Het is toch niet raar dat een tank anders/beter speelt met een betere gun...

Overigens vind ik persoonlijk de 100mm fijner op de KV-85. Snellere reload, redelijke alpha damage, accurater en hogere pen.
Die bedoelde ik ook, even aangepast.

Mijn frustratie zat er vooral in dat de stock Kv85 gewoon beduidend slechter is dan de KV1S die een tier lager zit.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 11:18
Een tijd terug heb ik wel eens wat potjes gespeeld. Beviel toen best wel. :+

Wat zijn tips als je weer zou willen beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

perpixel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:49:

Je wilt plezier hebben, dus zoek een plek op waar je gezellig kunt samenspelen 8) Heb je de GOT TS inloggegevens nog? :9

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

PIXEL _/-\o_ gewoon inloggen en GOT joinen 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als ik jou was, zou ik maar eens bij de T1 Cunningham beginnen skill op te bouwen, n00b.

:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Begin maar eens met de topicstart door te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• perpixel
Een week of 2 alles geupdate. Om erachter te komen dat mijn wifi duidelijk niet stabiel genoeg was. Ik zal dit weekend eens een kabeltje proberen te trekken om te kijken of het dan beter opschiet :)

• HurpDerp
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-11-2024

Beetje flauw misschien, maar herinnert je weer aan de basics ;) World of Tanks: Do's and Don'ts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• User
Holy shit, pixel leeft!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:51
Wie krijgt de re-invite :o?

Welcome back Pixel!

[ Voor 32% gewijzigd door Titus op 24-09-2015 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:15

Fordox

00101010

Pixel?
Die heb ik niet meer gezien sinds een wokrestaurant :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online

Lekker platoonen/SH joinen en dan heb je het zo weer te pakken :)

[removed]

• wsLy
Hmm de Parijs map die eraan gaat komen ziet er wel nice uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FlCnqVm2X_o]

Stichting Hobbyserver

• Rianata

Rianata

wsLy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:03:
Hmm de Parijs map die eraan gaat komen ziet er wel nice uit.
Ziet er idd zeer mooi uit en eindelijk een map die volkomen symmetrisch is en dus geen voordeel geeft aan een van de spans 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Size

WTF, hij leeft! _/-\o_

Ok, zojuist statistisch gezien de beste MM ooit gehad: 84% winkans (zo vertelde een enemy). Wij hadden een unicum medium platoon en nog een super unicum in een STA-1. Verder alleen maar blauwe spelers en 1 bot in een E-100. Je zou zeggen: potje binnen 3 minuten voorbij en iets van 15-1 win.

Dat klopte ook, alleen was het mijn team dat verloor 8)7 8)7 8)7 :*)

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 24-09-2015 20:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:37

themaxter

Bugged..

Komt door de bot E100 zeker :+

Daarom zou je eigenlijk dus geen XVM moeten gebruiken, want als je ziet dat je een veel beter team hebt willen mensen nog wel eens iets te makkelijk denken, resultaat: loss ;)

@pixel: onder welke steen ben jij vandaan gekomen, welcome back :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
themaxter schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:09:

@pixel: onder welke steen ben jij vandaan gekomen, welcome back :D
niet onder een steen, onder een Ukelele! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:41:
[...]

Anyway, het is woensdag:

[video]
Ah ja die pot! Heerlijk die Crucial inderdaad, daar speel je 3-man platoons voor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! De HT12 missie (sturdy armour 3x HP blocken) maar even in de ijskast gezet......
Ik raakte er welhaast gefrustreerd door en het ligt me gewoon niet om met een slome, dikke heavy een hoekje uit te zoeken en om de tig seconden een keer te schieten.
E100 eruit geschopt en de 110E5 terug gekocht (2 jaar niet meer mee gespeeld of zo)

damn die is lekker gebuffed zeg! Heerlijke potjes draai ik er mee en om aan te geven hoe slecht ik ben in een E100: ik heb t idee dat ik in de vernieuwde E5 nu meer bounce dan in de E100 :P

Vroegah had ik t idee dat alles en iedereen me pende, nu wel degelijk anders.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
Verwijderd schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:57:
Zo! De HT12 missie (sturdy armour 3x HP blocken) maar even in de ijskast gezet......
Ik raakte er welhaast gefrustreerd door en het ligt me gewoon niet om met een slome, dikke heavy een hoekje uit te zoeken en om de tig seconden een keer te schieten.
E100 eruit geschopt en de 110E5 terug gekocht (2 jaar niet meer mee gespeeld of zo)

damn die is lekker gebuffed zeg! Heerlijke potjes draai ik er mee en om aan te geven hoe slecht ik ben in een E100: ik heb t idee dat ik in de vernieuwde E5 nu meer bounce dan in de E100 :P

Vroegah had ik t idee dat alles en iedereen me pende, nu wel degelijk anders.
Dan is je perceptie ook juist, de nieuwe E5 is de beste tank voor HT-12 nu :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin het plezier in het spel weer een beetje te verliezen door arty :( 2 x achter elkaar in leo 1 vol geraakt 90% health weg tijdens het rijden bah

Zo ongelofelijk broken.

En dan kijk je wat voor spelers dat waren jahoor diep rode bots die in een normale tank totaal falen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat laatste kan ik ook beamen, ben vorige week tot 3 keer toe geoneshot door een dieprode arty.
En als je dan de after game stats kijkt is dat ook de enige dmg die ze hebben gedaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
(hier quoten ik iedereen, maar blijkbaar ben ik incapabel)

Nondeju, dat zijn toch best nog een hoop bekende. Ik ben niet van plan weer actief te gaan spelen, maar mis jullie wel allemaal hoor :'(

Dit weekend is druk met van alles, maar ik ga mijn best doen om de logistiek op orde te krijgen. En dan kom ik zondagavond op ts sowieso even goeie dag zeggen. (mogelijk vergezeld door mijn ukulele)

[ Voor 60% gewijzigd door perpixel op 25-09-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu HT-15.3 niet gehaald heb met honors?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qMQjL5A.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Rianata schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:44:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik nu HT-15.3 niet gehaald heb met honors?

[afbeelding]
5058 + 2909 + 3930 = 11897 < 12000 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

TukkerT schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:53:
[...]

5058 + 2909 + 3930 = 11897 < 12000 ?
Seriously.... 103 te weinig. Ik had de potential damage opgetelt ipv received en blocked bij elkaar op te tellen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
Lijkt erop dat equipment weer korting heeft dit weekend. Sinds kort een IS-3 met momenteel alleen Rammer. Begrijp dat Vert.Stab een zekere keus is. Alleen dan GLD of Vents ernaast? Nijg naar Rammer/Vert.stab/vents

Wat hebben jullie erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ik heb vents erop, aangezien ik dat ding gebruik om te brawlen. En rammer/vents/vstab was de setup voor ESL.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

GLD is leuk als je statisch bent... dus niet op een IS-3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
O_A_B schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:07:
Lijkt erop dat equipment weer korting heeft dit weekend. Sinds kort een IS-3 met momenteel alleen Rammer. Begrijp dat Vert.Stab een zekere keus is. Alleen dan GLD of Vents ernaast? Nijg naar Rammer/Vert.stab/vents

Wat hebben jullie erop zitten?
Hier een screenshot van de setup van crewskills, equipment en consumables die ik gebruik.

Commander: BIA, 6th sense, Jack of all Trades, Repair
Gunner: BIA, Snap Shot, Camo, Repair
Driver: BIA, Preventative maintenance, smooth ride, camo
Loader: BIA, safe stowage, camo, repair

Equipment heb ik al geplaatst in de post van daarnet. Consumables heb ik large repair kit, food en auto fire extinguisher. Ik kan met food rijden omdat ik Jack of all Trades heb op de commander, dit ben ik op meerdere tanks aan het toepassen overigens.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/itpMZXY.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Nice, special voor het weekend is bekend!

- x3 xp voor first victory
- 15% off Tier VIII premiums
- 15% off Tier VIII IX en X regulars
- 50% korting op crew retrain/skill reset
- 50% korting op equipment
- 50% korting op consumables

Hele mooi special dus, morgen de T-54 First Prototype halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Laatst online: 05-05 16:03
p0st schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:37:

Super!
Helaas...daar gaan mijn credits weeral vliegen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

perpixel schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:59:
(hier quoten ik iedereen, maar blijkbaar ben ik incapabel)

Nondeju, dat zijn toch best nog een hoop bekende. Ik ben niet van plan weer actief te gaan spelen, maar mis jullie wel allemaal hoor :'(

Dit weekend is druk met van alles, maar ik ga mijn best doen om de logistiek op orde te krijgen. En dan kom ik zondagavond op ts sowieso even goeie dag zeggen. (mogelijk vergezeld door mijn ukulele)
Ja van ons kom je niet zomaar af he ;)

Zondag hebben we een meeting van GoT in Best incl. wat eten (dat is niet zo ver bij jou uit de buurt toch?)
dus zal s'avonds niet zo heel druk zijn op TS denk ik.

Leuke special! Eens kijken of ik niet nog wat spullen nodig heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
p0st schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:37:

Oh yeah! die 50% discounts :D <-- bijna 11.8 miljoen staat klaar.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
He, jammer dat ze ook geen 35xp per gold hebben... :)

Aan de goeie kant, ik heb EINDELIJK de Stug IV. :) Toch nog maar een keer de St. Emil uit de kast gehaald voor de grind naar de Rhoomba en jawel hoor... 3096 damage. Meteen een Ace Tanker. :-)
Wel een enorme camping match, maar dat kan ook bijna niet anders in dat ding. (alleen die ST-I... Vijf bounces!! Hij heeft zijn bounced damage wel gehaald.... lol)

Replay: Ace St. Emil

[ Voor 9% gewijzigd door JRacer op 25-09-2015 18:21 ]

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Hmm moet me berg met gold eens gaan opmaken, maar welke 2 moet ik nog halen pff.. :D
IS-6, T-54 first prototype, T-34-3, WZ-111 Of Lowe

En de test server, kan je die nog spelen? Ik heb net die van 9.10 gedownload, maar bij de login krijg ik steeds failed to connect to the server?

Zou handig zijn als ik de boel eerst ff kon testen voor ik ga shoppen

[ Voor 44% gewijzigd door FSXnoob op 26-09-2015 11:49 ]

• Rianata

Rianata

Vedrano schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 11:45:
Hmm moet me berg met gold eens gaan opmaken, maar welke 2 moet ik nog halen pff.. :D
IS-6, T-54 first prototype, T-34-3, WZ-111 Of Lowe

En de test server, kan je die nog spelen? Ik heb net die van 9.10 gedownload, maar bij de login krijg ik steeds failed to connect to the server?

Zou handig zijn als ik de boel eerst ff kon testen voor ik ga shoppen
Naar mijn mening had je ze al bijna op de goede volgorde van aanschaf staan >:)

IS-6
T-54 first prototype
T-34-3
Lowe
WZ-111

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Is-6 is en blijft stronk, geen discussie mogelijk.

De t-54 spreekt me toch aan, ondanks het gemis aan pref. matchmaking:

Heerlijke special trouwens dit weekend, alle crews af gegaan voor retraining. Paar BIA-crews erbij. Voor dinsdag nog even de Jagdtiger unlocken voor de t9 korting. Lekker veel equipment gekocht en het restant (- de jagdtiger prijs) aan consumables opmaken. Hoog tijd. volgende week camo aub :)

Inmiddels staat de Type 64 Light al bijna 4 weken stil in mn garage.. Ik had geen chinese crew en ik vertik het een scout op t6 te spelen zonder sixth sense. Ik moet dus via Lt15 of TD15.2 een vrouwke halen zsm :)

[ Voor 78% gewijzigd door _Anvil_ op 26-09-2015 13:40 ]

• Mr_Size

• wsLy
Eventjes gebruik gemaakt van de 50% discount :P

Purchased:
Consumables 'Strong Coffee' successfully purchased (50 item(s)). Spent: credits: 500.000.
Purchased:
Consumables 'Improved Combat Rations' successfully purchased (100 item(s)). Spent: credits: 1.000.000.
Purchased:
Consumables 'Case of Cola' successfully purchased (150 item(s)). Spent: credits: 1.500.000.
Purchased:
Consumables 'Large First Aid Kit' successfully purchased (200 item(s)). Spent: credits: 2.000.000.
Purchased:
Consumables 'Chocolate' successfully purchased (150 item(s)). Spent: credits: 1.500.000.
Purchased:
Consumables 'Large Repair Kit' successfully purchased (500 item(s)). Spent: credits: 5.000.000.

Stichting Hobbyserver

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Zijn er meer spelers hier welke nooit gebruik maken van premium consumables/ammo/speeltijd? Ik koop bovenstaande bv nooit, ik snap de werking ervan etc maar, waarschijnlijk omdat ik teveel lijnen tegelijk speel (en nooit premium speel) kom ik altijd silver tekort, dus hou ik het bij standaard consumables/ammo (op elke tank).

• themaxter

themaxter

Bugged..

Als je geen premiumaccount of premiumtanks hebt wordt het inderdaad lastig met de credits.
Ik heb eigenlijk weinig problemen met credits, maar ik speel dan ook eigenlijk altijd met premium en heb ook diverse premium tanks waar ik geregeld in speel.
Hogere tiers spelen levert ook minder silver op, omdat de repairkosten van deze tanks een stuk hoger zijn. Maar het ligt ook aan je prestatie dmg + spotting dmg = credits, dus hoe beter je speelt hoe meer credits dat je binnenharkt :)

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 20:09
Ik heb wel altijd een large repair kit en een large first aid kit op mijn tanks omdat het 10% sneller zorgt voor repairs en 15% meer protectie geeft op de crew. Maar gebruik ze bijna nooit.
Premium tanks heb ik wel, maar die blijf je gewoon houden, premium accounts verlopen, die heb ik alleen bij gehaalde evenementen en op gratis code's. De kits heb ik ook bijna allemaal gekregen via missies.
En equipment koop ik alvast alleen als er korting is, dan heb ik een voorraad als ik een nieuwe tank koop. Overal zo'n beetje 5 tot 6 van.

Dus op die manier vindt ik het wel leuk. :9

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

http://wot-life.com/eu/player/jos86w/

Ik speel gemiddeld inderdaad lagere tiers, tier X gebruik ik vrijwel nooit omdat die rondjes me teveel kosten. Basic equipment koop ik zelf ook tijdens de discounts (zoals nu dus), mn eerste paar 1000 games heb ik deze zelfs nooit gekocht omdat ik dacht dat deze verbruikt werden (en dus opnieuw gekocht moesten worden) wanneer mn tank kapot ging, ook al gebruikte ik ze niet :D
Van de top 25 van mn meestgespeelde tanks gebruik ik nog maar een stuk of 5, de rest heb ik niet meer (door nerf bv) of staat stof te happen.

[ Voor 14% gewijzigd door j86 op 26-09-2015 18:07 ]

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik zit er een beetje tussen. Heb pas weer voor 30 euro wat spul gekocht waaronder 30dagen prem. (overigens eerste keer)
Verder heb ik ook 1 premium voertuig, de t34.
Speel trouwens op mijn meest gespeelde tanks of tanks welke ik aan het grinden ben met premium consumables en heb ook altijd een aantal premium ammo bij me. Ook heb ik veel tanks equipment gemonteerd.
En eigenlijk bijna nooit credits problemen. Zoals themaxter al zei, ligt het ook aan jouw prestaties. Meer damage = meer credits.
Maar ik had de T34 gekocht omdat ik vooral sneller credits wilde verdienen.

Op het moment trouwens maar 100.000 credits omdat ik pas de 50 120 gekocht heb. (helaas zonder de korting....) Dus moet weer effe met de T34 spelen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• redwing
  • Nu online
Ik heb zo her en der wat premium tanks verdient (o.a. T34/IS6) wat er wel voor zorgt dat je zelden een credit probleem hebt. Voor de rest zorgen dat al je schoten damage doen en zelfs zoner premium kun je tot tier7/8 nog winst maken.

[removed]

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Ik gebruik op bijna al mn tanks gewone med en repairkits, fire ext. is wel premium. Nooit food oid. Icm met wat premium tanks heb je dan genoeg aan een gewone account, mits je niet veel t9 of 10 speelt.

Momenteel wel weer premium account, puur voor het lekkere snelle grinden.

• RamonK
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06
Weer eens een heerlijk potje in de vk28.01. Het is en blijft één van m'n favoriete tanks.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vjaJV9Q.jpg

Jammer dat niet alle potjes zo gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Pff na ongeveer 200 battles met medium tanks heb ik eindelijk MT-7 voor de T-55a kunnen voltooien... er zaten 5 SPG's in het vijandelijke team en ik moest er 3 afmaken, uiteindelijk 4 afgemaakt. Nu alleen MT-15 nog voor de mediums.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRacer
No Comment.... :? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gecWPG0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
themaxter schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:48:
Als je geen premiumaccount of premiumtanks hebt wordt het inderdaad lastig met de credits.
Ik heb eigenlijk weinig problemen met credits, maar ik speel dan ook eigenlijk altijd met premium en heb ook diverse premium tanks waar ik geregeld in speel.
Hogere tiers spelen levert ook minder silver op, omdat de repairkosten van deze tanks een stuk hoger zijn. Maar het ligt ook aan je prestatie dmg + spotting dmg = credits, dus hoe beter je speelt hoe meer credits dat je binnenharkt :)
Ik speel nooit met premium, tenzij ik een keer iets krijg met een special. En goud gaat dan altijd naar extra garage slots.
Enige tank waar ik tot dusverre echt moeite mee heb om credits te verdienen is de Tiger 2. Die kost vaak alleen maar geld, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het scheelt wel behoorlijk. Speel net een uurtje alleen premium tanks met een premium account en ik sprokkel zo 500K credits bijelkaar. Scheelt echt een hoop.

OK, WTF.... Zie plaatje. Nee, ik wil het nu eens niet hebben over het feit dat ik in mijn JT8,8 binnen 30 seconden door 3 arties werd geraped, maar over de matchmaking.

In welk universum is het OK om 3 top tier mediums tegenover 3 top tier heavies te zetten? Alle mediums pakken lekker de bergpas, waardoor er niemand het dorp in duikt... en alweer een dikke los.

FU WG
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ExRwrdCjhxuKaWJ5g6qn5Ham/full.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Edmin op 27-09-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Eerste premium tank aangeschaft. De T-54 First Prototype.
Erg wennen moet ik zeggen, het is eigenlijk een T-44 echter niet zo mobiel.
Het vergt een andere speelstijl merk ik, met zijn broer T-54 kan je lekker agressief spelen.

Jullie nog tips?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zoals door Anvil gepost, zie het filmpje van Anfield: _Anvil_ in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51"

Pagina: 1 ... 11 ... 40 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gebruik dit spreadsheet voor het delen van de content van je gift