Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-05 20:18
Hoe zit het eigenlijk met je windows key? Als ik van W7 upgrade morgen, krijg ik dan een nieuwe W10 key waarmee ik ook een clean install kan doen? Blijft mijn oude W7 key nog geldig?

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon 7950,Asus Xonar Essence STX, Phanteks Enthoo Luxe

• vaagjunior
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-03 20:28
quote:
If you're a Windows Insider member, you'll be able to snag your download tonight. Everyone else who reserved their copy will see it roll out in waves over the next days, and possibly weeks.

Dit maakt het ook nog spannend..

• gise
  • Registratie: juni 2007
  • Niet online
Een Windows (7) key is volgens Microsoft gekoppeld aan je configuratie, je huidige PC dus.

Voor Windows 10 krijg je geen key. Je doet eerst een upgrade op je huidige PC waarna Windows zich kan activeren. daarna is het mogelijk om op die pc/configuratie Windows 10 desgewenst opnieuw ( 'clean' ) te installeren en activeren zonder invoeren van keys.

• Sjah
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 04:14
quote:
In Nieuw Zeeland is het pas over 2 uur 12 A.M. Maar als het klopt dat het al kan vanaf 0.00 (hoe dan, setup.exe klikken mocht toch niet...), dan is de zooi al 10 uur lang mogelijk. Maar hoe dat met NL-versie zit, al sla je me dood. en misschien dat Eng-US nog lang moet wachten.

Specs

• bloodlynx
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:21
quote:
Goron schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:57:
Hoe zit het eigenlijk met je windows key? Als ik van W7 upgrade morgen, krijg ik dan een nieuwe W10 key waarmee ik ook een clean install kan doen? Blijft mijn oude W7 key nog geldig?
Het zal vast vaker gezegd zijn maar er zit ook een clean install functie in windows 10 als je geupgrade hebt. Deze reset alles waardoor je het niet weer helemaal opnieuw hoeft te installeren.

• Vermeulen
  • Registratie: april 2010
  • Niet online

Vermeulen

Stomp niet af, blijf slijpen

Dan zou je deze klok dus moeten aanhouden: https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx
08:10 CET dus

Vermeulen wijzigde deze reactie 29-07-2015 00:03 (3%)

Do whatever you love and you'll be free (Outlandish - Warrior // Worrier)

• Goron
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 13-05 20:18
quote:
gise schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:59:
Een Windows (7) key is volgens Microsoft gekoppeld aan je configuratie, je huidige PC dus.

Voor Windows 10 krijg je geen key. Je doet eerst een upgrade op je huidige PC waarna Windows zich kan activeren. daarna is het mogelijk om op die pc/configuratie Windows 10 desgewenst opnieuw ( 'clean' ) te installeren en activeren zonder invoeren van keys.
Ok, bedankt. Hoe gaat het dan als je later hardware gaat upgraden? (moederbord, harddisk/ssd?). Op w7 nog wel eens problemen mee gehad maar dan kon je via het telefoonnummer met je productkey hem alsnog opnieuw activeren. Dat wordt dus lastig zonder key :P

Asus Sabertooth x79, Intel i7 3820, 16 GB RAM, Radeon 7950,Asus Xonar Essence STX, Phanteks Enthoo Luxe

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20-05 22:11
quote:
Goron schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:57:
Zie dit topic: [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen
Om je vraag te beantwoorden: Dat is nog niet zeker. Volgens mij komt jou Windows 7 key op een whitelist (denk ik) en dan zou je gewoon Windows 7 of 10 kunnen gebruiken.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• gise
  • Niet online
quote:
Goron schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:03:
[...]

Ok, bedankt. Hoe gaat het dan als je later hardware gaat upgraden? (moederbord, harddisk/ssd?). Op w7 nog wel eens problemen mee gehad maar dan kon je via het telefoonnummer met je productkey hem alsnog opnieuw activeren. Dat wordt dus lastig zonder key :P
Zou even na moeten zoeken maar Microsoft heeft een keer een uitspraak gedaan over wat hun zien als een computer/configuratie.
Volgens mij is het inderdaad bij het wisselen van CPU en/of moederbord niet meer mogelijk om met dezelfde key te activeren. Harddisk en/of geheugen vervangen zou wel zonder problemen moeten kunnen.

Je kon inderdaad relatief simple alsnog de key vrij laten geven door Microsoft door te bellen. Ik denk dat je, als je in die situatie komt dat alsnog kan doen, maar dan moet je denk ik eerst alsnog weer Win7 installeren, activeren en daarna upgraden.

dit alles is berust op aannames, ik weet het niet 100% zeker ;)

Edit:
Hier het verhaaltje van MS: http://windows.microsoft.com/en-us/windows/genuine

"How are activation and genuine Windows connected?
Activation pairs your product key with your hardware configuration and helps verify that your copy of Windows hasn't been used on more computers than the Microsoft Software License Terms allow. Usually, you need to activate Windows only once, unless you make a significant hardware change. "

Wat dan die 'significant hardware changes' inhouden staat dan weer niet op die pagina.

Edit 2: gevonden, je mag alles upgraden, behalve je moederbord. Bron: https://social.microsoft....pu?forum=genuinewindowsxp

gise wijzigde deze reactie 29-07-2015 00:13 (25%)

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-05 21:55
Volgens mij heb ik Windows 10 gereserveerd? Maar hoe kan ik deze downloaden? Want volgens de app komt er automatisch bericht, maar ik bedacht me net dat Windows 10 eigenlijk al beschikbaar is?

Gaat er wat mis?

PS4 & Racen? Doe mee met Project Cars 2 & zie PSNRacing.nl voor een league

• ghostman
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 20-05 22:11
quote:
Luxicon schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:09:
Volgens mij heb ik Windows 10 gereserveerd? Maar hoe kan ik deze downloaden? Want volgens de app komt er automatisch bericht, maar ik bedacht me net dat Windows 10 eigenlijk al beschikbaar is?

Gaat er wat mis?
Zie dit topic: [Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen
Kijk even in FAQ op dat topic en op die van Microsoft.

|~ Steam ~ Twitch ~ YouTube ~|

• tiguan
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-05 18:28
Nog even terugkomend op dat bijvoorbeeld China al Windows10 heeft. Is dat wel zo? Volgens mij de releasetijd voor de hele wereld op exact hetzelfde tijdstip. Namelijk morgen ochtend om 8:00u Nederlandse tijd. Het maakt geen bal uit of je in een andere tijdzone zit, dat je 'm eerder krijgt.

• hxk-clan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-05 22:31
quote:
tiguan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:12:
Nog even terugkomend op dat bijvoorbeeld China al Windows10 heeft. Is dat wel zo? Volgens mij de releasetijd voor de hele wereld op exact hetzelfde tijdstip. Namelijk morgen ochtend om 8:00u Nederlandse tijd. Het maakt geen bal uit of je in een andere tijdzone zit, dat je 'm eerder krijgt.
Lijkt dat upgraden start om 12am (middennacht).

bron http://www.windowscentral...ailable-12am-each-country

Ryzen 2600, 16GB/3200Mhz, 850 Evo 250GB + 2TB HDD, RX Vega 56 Strix | OnePlus 6 Mirror Black

• tiguan
quote:
Als je de reacties leest in dat topic, zat ik net ook al te kijken. Krijgt niemand de update na 12.00u 's nachts.
De echte countdown timer staat hier: https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx

tiguan wijzigde deze reactie 29-07-2015 00:21 (11%)

• hxk-clan
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 19-05 22:31
quote:
tiguan schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:20:
[...]

Als je de reacties leest in dat topic, zat ik net ook al te kijken. Krijgt niemand de update na 12.00u 's nachts.
Het wordt ook gefaseerd uitgerold, dus misschien zijn degene die reageren gewoon nog niet aan de beurt.

Ryzen 2600, 16GB/3200Mhz, 850 Evo 250GB + 2TB HDD, RX Vega 56 Strix | OnePlus 6 Mirror Black

• julianlu
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 04-08-2016
hier staat dat het om 8:00 uur beschikbaar is in nl..
https://www.microsoft.com...sforbusiness/default.aspx

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 11:55

Rivanov

Apple freak

quote:
gise schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 23:10:
[...]

Deze vraag past beter in het andere topic maar denk dat je het beste gewoon kan wachten totdat je officieel kan updaten.
Of anders een NL ESD opzoeken, updaten en systeemtaal aanpassen naar US?
Heb de NL ESD gedownload en succesvol geinstalleerd.

Rivanov wijzigde deze reactie 29-07-2015 00:24 (75%)

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• 614
  • Registratie: september 1999
  • Niet online
quote:
Waar zie je NL staan?

Als ik onderaan de pagina de site verander van US naar DE of FR dan is de klok weg.

Volgens mij is het voor NL gestart, maar is uitrol gefaseerd.

• Xfirenl
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 13:22
http://www.techradar.com/...launch-live-blog--1300327

In nederland zou windows 10 al uit zijn.

Op reddit staan verschillende posts met screenshots dat zij al een melding hebben gehad / dat ze kunnen upgraden

• tiguan
Waarschijnlijk omdat ze niet op elke lokalisatie van de pagina een countdown hebben gezet :)

• Xypriz
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-04 15:59
Is iemand al opgevallen dat de zoekfunctie niet altijd goed werkt t.a.v. geinstalleerde apps? Heb hier onder Win 8.x nooit last van gehad. Zojuist een tiental apps geinstalleerd en bij 7 van de 10 krijg ik ze niet gestart via de zoekfunctie omdat deze de apps niet vind...

• Vermeulen
  • Niet online

Vermeulen

quote:
Xypriz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:45:
Is iemand al opgevallen dat de zoekfunctie niet altijd goed werkt t.a.v. geinstalleerde apps? Heb hier onder Win 8.x nooit last van gehad. Zojuist een tiental apps geinstalleerd en bij 7 van de 10 krijg ik ze niet gestart via de zoekfunctie omdat deze de apps niet vind...
Systeemtaal een keer wijzigen heeft het bij mij verholpen

Ik zie hier in Windows Update 2 updates klaar staan:
KB3074678 (update)
KB3074683 (security update)

Zo even rebooten en kijken wat het is.

Edit: nee nog niets

Martinspire wijzigde deze reactie 29-07-2015 01:02 (7%)

Martinspire - PC, PS4, X1

• Xypriz
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-04 15:59
quote:
CH 033 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 00:50:
[...]

Systeemtaal een keer wijzigen heeft het bij mij verholpen
Bedoel je het activeren van bijvoorbeeld een NL language pack? Heb namelijk de Engelse versie geïnstalleerd staan nu.

• ikt
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 13:42
Ik zit zojuist op Windows 10 op mijn laptop en desktop, maar ik krijg het scrollen maar niet werkend in apps. Desktopapplicaties werken prima, Firefox en Explorer doen het prima. Scrollen in apps als Edge en zelfs de Settings-app werkt niet. Iemand hetzelfde? Muis, touchpad, laptop, desktop, het werkt gewoon niet.

• Qurid
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 17-05 22:41
Hmm, het valt me op dat je dmv van alt tab niet meer direct naar je desktop kunt, dit valt niet aan te passen denk ik?

Ook is er nergens de mogelijkheid om automatische updates aan te zetten, of updates te downloaden. Wellicht dat ik het gemist heb, maar de updates kunnen nog steeds uit/aangezet worden lijkt me?
EDIT: Zie dat de updates nu ergens anders staan, nvm.

Qurid wijzigde deze reactie 29-07-2015 02:14 (8%)

• samcool55
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 03-05-2018
Net windows 10 upgrade gedaan, en meteen veel spijt van.
Heb al 4 bsod's gehad, 2 tijdens de voorinstallatie, de boel liep doodleuk gewoon vast, en elke keer als ik de pc opnieuw opstart, duurt het heel lang (heb een ssd, niet normaal) en uiteindelijk BSOD, ja...
Wifi doet het niet, tetheren gelukkig wel, en heb al 10+ keer een windows venster gehad dat niet meer reageerde. En in apparaatbeheer werkt het zoeken naar pnp apparaten niet, blokkeert gewoon. Dusja, eerste indruk, dikke teleurstelling! Heb paar maanden geleden de TP op een laptop geprobeert, was een pak beter dan dit...

edit: 15 minuten later, nog meer dingen die niet meer werken! Heb 0 controle over het geluid, menu gaat gewoon niet open, en het startmenu heeft het ook al opgegeven, duw op de knop, niets gebeurd... Geweldig!
De wifi werkt ondertussen wel, maar het duurde wel 10 minuten, hopelijk gaat het volgende keer wat sneller.

samcool55 wijzigde deze reactie 29-07-2015 03:03 (21%)

• Dennis585
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 09:59
Windows 10 RTM werkte hier goed.

Ik heb 3 laptops die naar Windows 10 worden geupgrade.

Mijn YouTube / Mijn SoundCloud

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:16
quote:
samcool55 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:42:
Heb al 4 bsod's gehad, 2 tijdens de voorinstallatie, de boel liep doodleuk gewoon vast, en elke keer als ik de pc opnieuw opstart, duurt het heel lang (heb een ssd, niet normaal) en uiteindelijk BSOD, ja...
Wifi doet het niet, tetheren gelukkig wel, en heb al 10+ keer een windows venster gehad dat niet meer reageerde. En in apparaatbeheer werkt het zoeken naar pnp apparaten niet, blokkeert gewoon. Dusja, eerste indruk, dikke teleurstelling! Heb paar maanden geleden de TP op een laptop geprobeert, was een pak beter dan dit...

edit: 15 minuten later, nog meer dingen die niet meer werken! Heb 0 controle over het geluid, menu gaat gewoon niet open, en het startmenu heeft het ook al opgegeven, duw op de knop, niets gebeurd... Geweldig!
De wifi werkt ondertussen wel, maar het duurde wel 10 minuten, hopelijk gaat het volgende keer wat sneller.
Ik mag hopen dat je zelf ook wel doorhebt dat dit niks met Windows 10 te maken heeft maar met een probleem met je systeem

• mad-dog
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 09:16
quote:
Qurid schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:44:
Hmm, het valt me op dat je dmv van alt tab niet meer direct naar je desktop kunt, dit valt niet aan te passen denk ik?

Ook is er nergens de mogelijkheid om automatische updates aan te zetten, of updates te downloaden. Wellicht dat ik het gemist heb, maar de updates kunnen nog steeds uit/aangezet worden lijkt me?
EDIT: Zie dat de updates nu ergens anders staan, nvm.
Wel eens gehoord van Windowstoets-D? ;)

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Krusher

Alizée

Ik kreeg net een Windows Feedback vraagje over Firefox :D

:+

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 10:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ah, zie net dat we nieuwe bloatware hebben gekregen in onze Windows 10; Microsoft EDGE.

Gisteravond ingelogd op de partner-site van Microsoft via Edge. Daarna browser geminimaliseerd. Kijk net in Resoure Monitor en hij gebruikt op de kop af 300MB "Working Set". Firefox draait ernaast met 30+ tabjes open, automatische reload van bepaalde tabs etc en die komt op net 350MB Working Set.

Ben wel onder de indruk van de cleanliness van Edge maar als dit een voorbode is van een browser waar nog 0 add-ons voor zijn, dan weet ik niet of ik Edge lang blijf gebruiken.

/edit: VLK uitvoeringen zijn nu ook te downloaden voor Enterprises!

MAX3400 wijzigde deze reactie 29-07-2015 07:18 (6%)

Add and message me on XBL for FM7 or DIV2: OctagonQontrol

Ik weet niet of SP3 gebruikers het volgende probleem herkennen, wat misschien aan mijn SP3 ligt dan aan Windows 10:

Na verloop van tijd valt de wifi verbinding steeds vaker weg. Hij blijft wel verbonden met mijn wifi netwerk, maar de internet verbinding is weg. Opnieuw connecten lost dit op, maar na verloop van tijd val de verbinding dan steeds vaker weg.

Mijn oplossing was steeds het herstarten van de SP3, maar dat was steeds een tijdelijk oplossing en soms hielp het ook om mijn router te resetten, terwijl mijn andere 4 devices totaal geen problemen hadden met het wegvallen van de verbinding.

Nu kwam ik er gisteren achter na een herstart, dat de verbinding eigenlijk meteen weer weg was. Weer een herstart makkte nog niet uit. Ik heb toen mijn SP3 eens uitgeschakeld en daarna weer aan. Probleem helemaal weg 8)7

Ik begin nu te twijfelen aan mijn SP3 ipv aan Windows 10, vandaar mijn vraag of andere SP3 en Windows 10 gebruikers dit herkennen?

Met Windows 8.1 had ik nooit problemen, maar dat is lang geleden omdat ik sinds Oktober Windows 10 draai en wist dat er in de eerdere build vaker wifi problemen waren...

Swerfer wijzigde deze reactie 29-07-2015 07:27 (8%)

Surface Pro LTE | Microsoft Lumia 950XL (ja nog steeds ja) | Surface 1 | Surface 2

• Quad
  • Registratie: mei 2009

Quad

Selectief doof

Binnen Action Pack is Windows 10 Enterprise ook beschikbaar. Wel diverse varianten.

Windows 10 Enterprise
Windows 10 Enterprise KN
Windows 10 Enterprise KN LTSB
Windows 10 Enterprise LTSB
Windows 10 Enterprise N
Windows 10 Enterprise N LTSB Windows

Ik heb geen schoonmoeder, maar een trouwma. ✓✓
Have you tried turning it off and on again? ✓✓
Ik ben niet raar, ik ben alleen heel bijzonder. ✓✓

• Derice
  • Registratie: april 2004
  • Niet online

Derice

Jamaica has a bobsled team!

Werkt deze tool bij iemand wel?
http://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Als ik de ISO wil downloaden crashed de tool simpelweg (Engels, Windows Pro, x64)

Beschikbaar als Freelance Fotograaf
Mijn reizen over de wereld
Foto's waar ik trots op ben

• Richub
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 11:56
quote:
Derice schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:07:
Als ik de ISO wil downloaden crashed de tool simpelweg (Engels, Windows Pro, x64)
Bij mij werkte de tool wel gewoon. Ik draai nu Win 8.1 Pro Eng 64bit.

Ik heb de ISO'tjes klaarstaan op mijn mobiele HD nu. :)

Everybody minds about their make-up, while they should be making their minds up.

• Derice
  • Niet online

Derice

Vreemd... op 4 systemen nu geprobeerd... overal crashed ie.

• Chasin
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 21-05 09:15
quote:
Derice schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:07:
Wat kan je met deze tool?

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:35
quote:
Chasin schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:16:
[...]

Wat kan je met deze tool?
De iSO mee op een disc en/of usb zetten en hem zo installeren.

PSN: Korumera

• Derice
  • Niet online

Derice

Ben er al uit waarom ie het niet deed.
Mijn user is geen local admin (standard user).
Als ik mijn install user (die wel local admin is op het systeem) invul voor authenticatie crashed de tool.
Heb mijn eigen user nu local admin gemaakt en dan werkt het wel.
Lekkere tool die daar niet mee om kan gaan... ik wil helemaal geen local admin zijn met de user waarmee ik surf, game, etc.

• otterm
  • Laatst online: 21-05 05:40
quote:
Korumera schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:18:
[...]

De iSO mee op een disc en/of usb zetten en hem zo installeren.
Met deze tool kun je ook rechtstreeks naar Windows 10 upgraden.

• Korumera
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 11:35
quote:
otterm schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:23:
[...]

Met deze tool kun je ook rechtstreeks naar Windows 10 upgraden.
Klopt :) maar dat is opzich wel logisch dat dat kan het is de zelfde tool als die er voor windows 7 en 8 is als ik me niet vergis:

"If you need to install or reinstall Windows 10, you can use the tools on this page to create your own installation media using either a USB flash drive or a DVD."

Korumera wijzigde deze reactie 29-07-2015 08:25 (14%)

PSN: Korumera

• otterm
  • Laatst online: 21-05 05:40
quote:
Korumera schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:24:
[...]

Ja maar als je gewoon pagina opent en leest staat er toch echt :

"If you need to install or reinstall Windows 10, you can use the tools on this page to create your own installation media using either a USB flash drive or a DVD."
Klopt. Als je de tool draait krijg je de mogelijkheid om je huidige install te upgraden.
quote:
samcool55 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:42:

Het lijkt me dat de eerste BSOD het geheel helemaal verkloot heeft. Enig idee wat daar de melding van was?

Lijkt me overigens een issue van de hardware (of drivers) dan van Windows zelf. Ik heb sowieso in dit topic weinig mensen gehoord over BSODs tijdens of voor de installatie.

Je kunt het beter opnieuw proberen, maar het analyseren van de BSODs zal je meer helpen dan alles op Win10 afschuiven.

Martinspire - PC, PS4, X1

• depl0y
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 13:30
Op MSDN staan de versies ondertussen ook klaar. Het lijkt nogal overbelast op dit moment.

• Yaz
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 06-05 09:44
Humm. Bij mijn licensing portal is Windows 10 nog niet beschikbaar. Bij mijn MSDN account wel. Zou ik nu de Enterprise die daar staat kunnen gebruiken of zouden ze hier wat mee hebben gedaan (license code injection ofzo).

Ook heb ik nu nog geen Volume License Key beschikbaar welke ik in de KMS kan schieten. Ook lastig.

Iemand al wel een compleet setje Windows 10 Enterprise te pakken?

Gamertag: YazNL

• MAX3400

MAX3400

quote:
Yaz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:30:
Lastig, dat niet teruglezen... MAX3400 in "[Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2" & Quad in "[Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

En ja, ik heb alle 7 ISO's met bijbehorende keys al op onze Sharepoint gezet :)

MAX3400 wijzigde deze reactie 29-07-2015 08:34 (9%)

• qntal
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21-05 13:28

qntal

Omlet du fromage!

quote:
Yaz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:30:
Humm. Bij mijn licensing portal is Windows 10 nog niet beschikbaar. Bij mijn MSDN account wel. Zou ik nu de Enterprise die daar staat kunnen gebruiken of zouden ze hier wat mee hebben gedaan (license code injection ofzo).

Ook heb ik nu nog geen Volume License Key beschikbaar welke ik in de KMS kan schieten. Ook lastig.

Bij ons op partnerweb is de Enterprise te krijgen

• Ramon
  • Laatst online: 08:29
Stomme vraag: Is er nog een manier om de kleur van applicaties aan te passen...? Alle win32-applicaties hebben bij mij nu een witte titelbalk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• nickurt
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 18-05 11:03
Ja, door je theme (aero) van naam te veranderen, Microsoft heeft 'hardcoded' een check op naam gedaan om dat wit te maken ...

Of gebruik dit package
http://www.neowin.net/new...ith-a-simple-modification

• Yaz
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Lastig, dat niet teruglezen... MAX3400 in "[Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2" & Quad in "[Windows10] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

En ja, ik heb alle 7 ISO's met bijbehorende keys al op onze Sharepoint gezet :)
Well Excuuuuse me. Dat van het actionpack heb ik gelezen maar is niet relevant voor mij. Die andere regel heb ik dus niet gezien. The horror.

Neemt niet weg dat Enterprise nog niet bij mij op de licensing portal staat maar blijkbaar dus wel bij andere. Dan is het dus gewoon een kwestie van wachten :)

• co2301
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 21-05 20:33
Iemand een idee wanneer de ISO's in VLSC komen te staan?

^^

• Derice
  • Niet online

Derice

Iemand al Windows 10 updates in WSUS gespot? Op mijn server is de product classificatie al wel aanwezig, maar nog geen enkele update voor dat OS te bespeuren, vreemd want ze zijn er wel...

• Quad

Quad

Selectief doof

quote:
Derice schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:43:
Iemand al Windows 10 updates in WSUS gespot? Op mijn server is de product classificatie al wel aanwezig, maar nog geen enkele update voor dat OS te bespeuren, vreemd want ze zijn er wel...
Hier wel, enkel LangPacks tot zover.

• Derice
  • Niet online

Derice

quote:
Quad schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:47:
[...]

Hier wel, enkel LangPacks tot zover.
Check, daar doen we niet aan. Alles Engels. ;-)
Vandaar dat ik die dus nog niet zie. :)

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:25

SkyStreaker

Taz no like water!

Nou, lekker. Wil ik CMD starten (lukt ook niet elevated), kan het niet. 0xc0000018 foutmelding.
De reden is, omdat ik de "tracking" d'r compleet uit wil hebben.

[code]
sc stop DiagTrack
sc delete DiagTrack
[/]

Maar zo zie ik dit nog niet gebeuren.

Blijkbaar heeft een update dit gefixed, ik weet echter niet welke.

SkyStreaker wijzigde deze reactie 29-07-2015 09:15 (13%)

Blizzard: Tekknician#2871 MTGA Direct: SkyStreaker#18517

• Ramon
  • Laatst online: 08:29
quote:
nickurt schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:39:
Ja, door je theme (aero) van naam te veranderen, Microsoft heeft 'hardcoded' een check op naam gedaan om dat wit te maken ...

Of gebruik dit package
http://www.neowin.net/new...ith-a-simple-modification
Thanks! Mooi lichtblauw kleurtje gekozen. Een stuk beter dan al dat wit...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Quad

Quad

Selectief doof

Oei Microsoft..
Had dus een upgrade gereserveerd op een PC @ work, nu had hij dus Windows 10 gedownload blijkbaar en de volgende optie in WU centrum was, Windows 10 Upgrade gereed: Nu opnieuw opstarten.

Geen optie om te cancelen of wat.

Naja, we zien wel wat het doet, is niet zo heel spannend.

• Pablo
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-05 16:42

Pablo

Rito pls

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• --MeAngry--
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-05 13:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ondanks dat de MSDN website niet vooruit te branden was heb ik toch 1 ISO met maximale snelheid (~ 26 MB/sec in mijn geval) kunnen downloaden, maar nu lijkt de rest van de wereld wakker te zijn geworden. :P

Tijd voor een verse Windows installatie op m'n MacBook Pro uit 2012, eens kijken of het allemaal werkt. :)

• spartacusNLD
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 21-05 16:35
quote:
staat in de topic start sinds vanmorgen O-)

het andere topic is wel compleet chaos.. mensen lezen gewoon echt niet :/

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• toikinn
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 06-10-2017
Zojuist de upgrade naar Windows 10 pro uitgevoerd.
Echter mis ik Cortana? Meer mensen die hier last van hebben?
Kan ook nergens terugvinden dat de Nederlandse versie van Windows 10 geen Cortana heeft.

• spartacusNLD
quote:
toikinn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:34:
Zojuist de upgrade naar Windows 10 pro uitgevoerd.
Echter mis ik Cortana? Meer mensen die hier last van hebben?
Kan ook nergens terugvinden dat de Nederlandse versie van Windows 10 geen Cortana heeft.
:z

Hoelang heb je op google gezocht? dit is al zeer lang bekend. Cortana is nog niet in het Nederlands beschikbaar.

spartacusNLD wijzigde deze reactie 29-07-2015 09:36 (3%)

PC: Fractal Design Define S | Asus Z170 PRO GAMING | i7 7700K | H115i Pro | GTX 1080ti | Corsair LPX DDR4 16GB | Samsung SM961 M.2 256GB | EVGA SuperNOVA 750 G2 |

• MAX3400

MAX3400

quote:
toikinn schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:34:
Nergens??

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:56
Nou m'n laptop is bricked. In een poging de store aan de praat te krijgen heb ik "Reset this PC" gedaan, en nu zit ik vast in een bootloop (INACCESIBLE_BOOT_DEVICE) :(.

• spartacusNLD
quote:
sig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:38:
Nou m'n laptop is bricked. In een poging de store aan de praat te krijgen heb ik "Reset this PC" gedaan, en nu zit ik vast in een bootloop (INACCESIBLE_BOOT_DEVICE) :(.
jou vraag hoor hier: TheVMaster in "[Windows 10] Installatie en Upgrade Uitdagingen"

• SkyStreaker
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 12:25

SkyStreaker

Taz no like water!

Even voor de duidelijkheid, als ik dit dus gebruik:
code:
1
2
sc stop DiagTrack
sc delete DiagTrack

Dan stop ik dit:

Heb ik dat correct of mis ik nog iets? Ik stuur liever dus 0,0niksniet naar MS qua gegevens (of in ieder geval minimaal zoals slechts hardware- en software configs - ik weet niet exact wat "basis" inhoudt)

SkyStreaker wijzigde deze reactie 29-07-2015 09:45 (4%)

Blizzard: Tekknician#2871 MTGA Direct: SkyStreaker#18517

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 12:56
quote:
Nee hoor, ik deel een ervaring en stel niet eens een vraag met betrekking tot installatie.

• LopendeVogel
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 20-05 17:45
Hm zojuist mijn xbox one + tv gekoppelt aan de PC ( windows 10 pro ) althans tv was automatische gekoppelt en xbox one via de app gedaan via de store.
Streamen van een mkv naar de tv getest ( rechtermuisknop afspelen via; TV (lg in mijn geval ) speelt hem direct af op de tv, vloeiend, mooi en goed geluid oftewel hetzelfde wanneer ik mijn externe hdd gebruik maar dan makkelijker.
Nu streamen vanaf de xbox naar mijn pc(scherm), xbox one gekoppelt ging uiteraard ook weer zeer makkelijk ( vrijwel automatische ), daarna op streamen geklikt en wordt gevraagd je controller aan te sluiten op de pc, dit gedaan en krijg gelijk het beeld van de xbox one op mijn PC.

Windows 10 pro zal niet alleen voor mij zeer leuk worden, maar ook voor mijn vriendin
-'s avonds een film opzetten zonder gesleur met kabels en lampen die omkieperen
-Ik kan xboxen terwijl mijn vriendin CSI aan het kijken is zonder de xbox te verplaatsen ( xbox verplaatsen nooit gedaan teveel moeite en gedoe om te gamen :D ), maar goed plug nu de controller in de pc en kan gelijk beginnen met gamen.

Minpunt totzover, uiteraard staat het kwaliteit op het hoogst en voor die test is het netwerk/xbox/pc ook met vlag en wimpel geslaagd, maar het streamt volgens mij in 720p? Vind het niet dat je zegt scherp, in ieder geval niet zoals het op de tv uitziet.
Bij de instellingen gekeken maar zie nergens de resolutie staan, alleen dat die op hoog staat ( keuze uit hoog, middel of laag qua stream kwaliteit )
Niet dat het zo'n ramp is, maar goed voelt wel anders met deze resolutie. Neemt niet weg dat het voor een keer wanneer ik iets op de xbox wil doen en mijn vriendin tv kijken dat ik een oplossing heb en me kan verplaatsen richting de PC, dus totzover geniaal op de resolutie na.

• Vermeulen
  • Niet online

Vermeulen

quote:
spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:34:
[...]
het andere topic is wel compleet chaos.. mensen lezen gewoon echt niet :/
Echt NET op tijd afgesplitst, er staat daar nu in amper 12 uur al 5% aan posts van het hele 1e ervaringen en discussie topic!!!

• LopendeVogel
quote:
sig69 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:50:
[...]

Nee hoor, ik deel een ervaring en stel niet eens een vraag met betrekking tot installatie.
Het is een moeilijk iets idd ( in welk topic het thuis hoort ), echter zit jij nu niet met vragen over windows zelf ( inside windows ) maar met opstart problemen welke neigt naar een nieuwe install van windows 10, oftewel -> windows 10 installatie ( topic )

Jou ervaring met windows 10 is op dit moment dus K-U-T, die opmerking past dus in andere woorden hier thuis :D Maar ik denk dat je meer oplossingen vind in het installatie / upgrade topic :)
Dit is meer een topic lijkt mij voor mensen die windows 10 geinstalleerd hebben en kunnen gebruiken ( ervaren en discussieren over windows 10 )

• witteveder
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 09:23
Misschien een NOOB vraag, maar als de update naar Windows 10 is gedaan, blijven dan al mijn programma's (bv office2010 + hele trits open source programma's) en documenten (word docs, xls, pdfs enzo) gewoon werken/staan?

• Yaz
quote:
De resolutie is inderdaad lager dan native redeneren. Over dat TV kijken, als je de TV door de Xbox laat lopen (zoals ik doe) heb je niet veel aan deze functionaliteit. Je vriendin kan nog steeds geen TV kijken als jij streamt. Anders dan ze hadden aangekondigd maar zo is het wel geworden.

In elke andere vorm werkt het best prettig!

• MAX3400

MAX3400

quote:
witteveder schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:59:
Misschien een NOOB vraag, maar als de update naar Windows 10 is gedaan, blijven dan al mijn programma's (bv office2010 + hele trits open source programma's) en documenten (word docs, xls, pdfs enzo) gewoon werken/staan?
Bij mij wel. Van 8.1Pro naar 10Pro gegaan. Zelfs mijn cookies & passwords uit IE11 zitten nu meteen in Edge :)
quote:
MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 4" ;)

MAX3400 wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:00 (19%)

• LopendeVogel
quote:
Yaz schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:59:
[...]

De resolutie is inderdaad lager dan native redeneren. Over dat TV kijken, als je de TV door de Xbox laat lopen (zoals ik doe) heb je niet veel aan deze functionaliteit. Je vriendin kan nog steeds geen TV kijken als jij streamt. Anders dan ze hadden aangekondigd maar zo is het wel geworden.

In elke andere vorm werkt het best prettig!
Nee TV kijken doen wij anders.
TV kijken gaat via de horizon ( upc / ziggo / chello / @home, je kent ze wel :D ), dus niet via de xbox.
Net getest en TV aangezet met de horizon en een zender opgezet, xbox aangezet en kan gelijk streamen op de PC.

Ik heb dus niet TV (en dan doel ik op TV kijken van tv zenders) via de xbox one lopen maar via de horizon.

Xbox one is puur voor gamen en de horizon puur voor tv (zenders) kijken en dat werkt gewoon weg direct goed, niks hoeven in te stellen of gekken dingen hoeven doen.

Maar goed de resolutie hoort dus zo en kan ik (nog) niet hoger zetten?
Voor de mensen die al aan de slag gaan met Windows 10 Enterprise imaging en KMS en dergelijke, bij deze de link naar de Windows 10 ADK. Ander goed artikel vind je hier:

Building a Windows 10 Reference Image using MDT 2013 Update 1

FREAKJAM wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:07 (50%)

is everything cool?

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-03 17:26
Uhhhhh mijn 2e monitor wordt niet herkend + geen geluid, moet ik serieus drivers gaan zoeken??

Msi92 wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:06 (4%)

• Henk007
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 13:01
Ik krijg nu op mijn (oudere) netbookje (Asus eee 1215n) de mededeling dat de Nvidia ION GPU niet compatible is met Windows 10. Prima, maar waarom blijft hij op de achtergrond vrolijk downloaden in de .~BT map :+

• MAX3400

MAX3400

quote:
FREAKJAM schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:03:
Voor de mensen die al aan de slag gaan met Windows 10 Enterprise imaging en KMS en dergelijke, bij deze de link naar de Windows 10 ADK. Anders goed artikel vind je hier:

Building a Windows 10 Reference Image using MDT 2013 Update 1
O+
quote:
Msi92 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:06:
Uhhhhh mijn 2e monitor wordt niet herkend + geen geluid, moet ik serieus drivers gaan zoeken??
Ja

MAX3400 wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:07 (22%)

• --MeAngry--
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 16-05 13:41

--MeAngry--

aka Qonstrukt

quote:
Henk007 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:06:
Ik krijg nu op mijn (oudere) netbookje (Asus eee 1215n) de mededeling dat de Nvidia ION GPU niet compatible is met Windows 10. Prima, maar waarom blijft hij op de achtergrond vrolijk downloaden in de .~BT map :+
Omdat het systeem wel zal werken, alleen is de ION Coprocessor driver niet getest voor Windows 10. Het schijnt echter dat de Windows 7 driver ook nog gewoon werkt. :)

• LopendeVogel
quote:
Msi92 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:06:
Probeer je 2e monitor eens 15 sec ontkoppelt te laten, daarna opnieuw aansluiten. (waarschijnlijk een ati kaart? althans daar heb ik ook altijd van die onlogische problemen mee)

Mocht deze makkelijke oplossing niet helpen dan spreekt het voor zich dat je drivers moet zoeken toch?:P

• spartacusNLD
Stel je HDD / SSD crashed buiten de periode dat windows 10 gratis te upgraden is. Je wilt windows 10 weer terug maar je hebt geen key van windows 10. Je kan weer terug naar je oude besturingsysteem want daar heb je wel een key van.. hoe kom je dan weer gratis op windows 10? of heb je dan gewoon pech en moet je alsnog gaan betalen? :P

• mrkwark
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 18-05 16:10
quote:
spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:12:
Stel je HDD / SSD crashed buiten de periode dat windows 10 gratis te upgraden is. Je wilt windows 10 weer terug maar je hebt geen key van windows 10. Je kan weer terug naar je oude besturingsysteem want daar heb je wel een key van.. hoe kom je dan weer gratis op windows 10? of heb je dan gewoon pech en moet je alsnog gaan betalen? :P
Niet.. ;w

Maar ik neem aan dat wij als gemiddelde tweaker gewoon die licentie code van 10 ergens gaan bewaren ? O+

• nickurt
Inloggen met je MSA (waarop je een Win10 activatie hebt gedaan), daarna is hij weer geactiveerd ...

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 21-05 21:54
quote:
spartacusNLD schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:12:
Het lijkt me evident dat MS wel bijhoudt welke W7 of W8 keys geüpgraded werden naar W10 en je dus ook na een jaar niet zal moeten betalen als je dan die W7/8 upgradet naar W10.
quote:
mrkwark schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:13:
[...]
Maar ik neem aan dat wij als gemiddelde tweaker gewoon die licentie code van 10 ergens gaan bewaren ? O+
Hoe ga je dit doen ? Van wat ik ervan las, krijg je voor W10 dus helemaal geen nieuwe license key. Dat is juist waarom iedereen zich afvraagt hoe je dan een cleane install van W10 kan doen zonder via W7/8 te moeten gaan.

Twixie wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:15 (26%)

• MAX3400

MAX3400

quote:
[...]

Niet.. ;w

UEFI!!! _/-\o_

• Msi92
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-03 17:26
quote:
JeroenC schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:09:
[...]

Probeer je 2e monitor eens 15 sec ontkoppelt te laten, daarna opnieuw aansluiten. (waarschijnlijk een ati kaart? althans daar heb ik ook altijd van die onlogische problemen mee)

Mocht deze makkelijke oplossing niet helpen dan spreekt het voor zich dat je drivers moet zoeken toch?:P
Hmm dat is gelukt merci, nu nog het geluid :p

• spartacusNLD
quote:
nickurt schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:13:
Inloggen met je MSA (waarop je een Win10 activatie hebt gedaan), daarna is hij weer geactiveerd ...
Heeft MS dit ergens bevestigd dat die 100% zeker gaat werken?
quote:
[...]
Maar ik neem aan dat wij als gemiddelde tweaker gewoon die licentie code van 10 ergens gaan bewaren ?
Hoe lees jij in windows 10 je licentiecode uit?
quote:
Hoe bedoel je wat heeft de eufi bios er mee te maken?

spartacusNLD wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:19 (14%)

• TheRicolaa10
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 21-05 12:03

DJI Phantom 4 Pro | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

• nickurt
Ja, je gebruikt je MSA of je Win7/8 key die nu is omgezet naar 'valide' Win10 key (die in je uefi/bios zit of op de behuizing van je pc)

• LopendeVogel
quote:
Msi92 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:18:
[...]

Hmm dat is gelukt merci, nu nog het geluid :p
Dat weet ik ook nog niet :D

Ook nog niet naar gekeken, maar had vrij snel nadat windows 10 erop stond getest om een film naar de tv te streamen, nu ziet die mijn tv als speakers |:( maar goed mij lijkt dat ik via de geluid opties een andere bron kan selecteren waar het geluid uit moet komen ( net als voorgaande windows versies ).

Was het trouwens gelukt door je scherm te ontkoppelen voor een x aantal secondes? (die probleem had ik namelijk niet met mijn display maar wel met mijn externe schijf _/-\o_ )

• Magikdekay
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 07-01 21:07
Wanneer ik die tool gebruik en wil upgraden van 8.1 dan krijg ik de melding : Er is iets gebeurd ...

En daarna sluit de tool en gebeurd er helemaal niets meer.

Iemand idee hoe dit op te lossen of wat dit juist is ?

• Aegir81
  • Laatst online: 13:35
quote:
Magikdekay schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:22:
Wanneer ik die tool gebruik en wil upgraden van 8.1 dan krijg ik de melding : Er is iets gebeurd ...

En daarna sluit de tool en gebeurd er helemaal niets meer.

Iemand idee hoe dit op te lossen of wat dit juist is ?
Heb je de juiste versie x86/x64, Home/Pro geselecteerd? Gebruik je dezelfde taal?

• spartacusNLD
quote:
nickurt schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:20:
Ja, je gebruikt je MSA of je Win7/8 key die nu is omgezet naar 'valide' Win10 key (die in je uefi/bios zit of op de behuizing van je pc)
Dat lijkt mij ook.. echter hoe is dit bevestigd door MS?

• nickurt
Gabriel Aul heeft het wel meerdere malen op Twitter gezegt, kan de tweets niet zo vinden ..

• Bv202
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2018
Hoe komt het dat ik Cortana niet kan inschakelen? Oké, ik weet dat Nederlands nog niet ondersteund is, maar ik moet toch de Engelstalige kunnen inschakelen? :s

• spartacusNLD
quote:
Bv202 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:33:
Hoe komt het dat ik Cortana niet kan inschakelen? Oké, ik weet dat Nederlands nog niet ondersteund is, maar ik moet toch de Engelstalige kunnen inschakelen? :s
Dit is alleen mogelijk als je op een volledige Engels versie van Windows 10 zit. In de Nederlandse Windows 10 kan je de Engelse versie van cortana niet activeren.. zeer vreemd idd

• Laidback Luc
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 20-05 18:42

Laidback Luc

Ondertitel.srt

quote:
Bv202 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 10:33:
Is niet beschikbaar buiten de US. Alleen als je je locatie en taal aanpast is hij beschikbaar naar mijn weten.

@spartacus Hmm taal heb ik vanmorgen aangepast van NL naar EN. Nog altijd geen cortana. Volgens mij moet je ook de locatie wijzigen?

Laidback Luc wijzigde deze reactie 29-07-2015 10:37 (15%)

• Quad

Quad

Selectief doof

Een bugje, wanneer ik tabletmode selecteer en ik wil in Google Chrome een Tweakers video op Full Screen zetten dan forceert hij het startmenu volledig in beeld.

Pagina: 1 2 3 ... 98 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True