• SeelenSchmerz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-01 19:29
DaRk PoIsOn schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 01:40:
[...]

Naar links met je controller/toetsenbord/app en krijgt een sidebar waar je kan kiezen
Thanks, ik zat me rot te zoeken in de Interface/Skin settings waar maar niks te vinden was 8)7

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Elke skin kan op die manier de listing weergave aanpassen, als de skin dat ondersteund. Op z'n minst kan je filteren op watched/not watched/all.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 31-01 17:14
Ik heb al gegoogled (o.a. HDMI CEC issues bij oudere versies en SMB issues) en in dit topic gezocht.

Mijn media (video) stopt random met spelen. Ik gebruik Kodi 19.5 op SHIELD pro 2019.

Kodi crasht dus niet, de video stopt en dan kom ik in het laatste scherm waar ik de video heb gestart. Ik stream vanaf mijn synology NAS via NFS.

Soms werkt het 20 minuten ok, soms crasht de video meteen na het starten. Het lijkt compleet random.

Er staan geen andere bestanden dan de mkv’s in de directory.
Ook heb ik het NAS rechtstreeks (via SMB) gekoppeld aan de SHIELD en in Kodi via bestanden afgespeeld met hetzelfde resultaat. Er is nog iets van 8gb vrije storage op de SHIELD.

Wat zou ik nog kunnen doen?

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-01 14:43
Heb je geprobeerd om met andere spelers je video's af te spelen. Dan kun je uitsluiten of het aan Kodi ligt of niet.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
@Theone098, wat @avec_style voorstelt, een andere speler proberen (vanuit de Play Store), en kijken wat er dan gebeurd met hetzelfde media.

Ik zie het niet direct staan, hoe is de Shield aangesloten op je netwerk, bekabeld of draadloos?

Testing, one, two ...

• Theone098
avec_style schreef op maandag 2 januari 2023 @ 11:32:
Heb je geprobeerd om met andere spelers je video's af te spelen. Dan kun je uitsluiten of het aan Kodi ligt of niet.
Ja, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht |:( . Ga ik na het werk vanavond ff proberen.

• Theone098
hardware-lover schreef op maandag 2 januari 2023 @ 13:55:
@Theone098, wat @avec_style voorstelt, een andere speler proberen (vanuit de Play Store), en kijken wat er dan gebeurd met hetzelfde media.

Ik zie het niet direct staan, hoe is de Shield aangesloten op je netwerk, bekabeld of draadloos?
Bekabeld. Wifi is prima voor mobile, maar de rest doe ik liever via een kabeltje ;) .

• hardware-lover
  • Niet online
Theone098 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:01:
Bekabeld. Wifi is prima voor mobile, maar de rest doe ik liever via een kabeltje ;) .
Je zou ze de kost niet willen geven... 😏

Je zou natuurlijk nog de Kodi log functie kunnen activeren? Want als de andere speler het probleemloos zou doen dan heb je nog steeds een probleem om op te lossen.

Als test speler, kijk eens naar de Nova mediaspeler?

Testing, one, two ...

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

Tijntje

Hello?!

Iemand een idee hoe ik missing season Posters automatisch kan laten ophalen?

Heb al geprobeerd met TextureCache echter blijft hij Season Posters al een Warning weergegeven waardoor er geen trigger is voor een rescan.

code:
1
2
C:\GitHub\KodiTextureCache>python "C:\GitHub\KodiTextureCache\texturecache.py" qax tvshows "white lotus" debugon @xbmc.host=192.168.2.50
Season   [The White Lotus, Season 2                         ]: WARN (missing poster)

Ik krijg het bijvoorbeeld wel voor elkaar voor missing thumbs, writer info, rating,
code:
1
2
3
4
5
C:\GitHub\KodiTextureCache>python "C:\GitHub\KodiTextureCache\texturecache.py" qax tvshows "yellowstone" debugon @xbmc.host=192.168.2.50
Episode  [Yellowstone, Season 5 Episode 5x08                ]: FAIL (missing thumbnail; missing writer), WARN (missing thumb, local not found)
Rescanning directory: smb://HYPERV/Data/TVSeries/EN/Yellowstone (2018)/Season 05...
Updating library: New episodeid 49380 [Yellowstone S05E08 (A Knife and No Coin)]
Updating library: New episodeid 49380 [Yellowstone S05E08 (A Knife and No Coin)]

Draait op Kodi 19.4

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Tijntje lijkt er eerder op dat er gewoonweg geen poster beschikbaar is voor die titel.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Hero of Time schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:53:
@Tijntje lijkt er eerder op dat er gewoonweg geen poster beschikbaar is voor die titel.
Het lijkt er op dat TextureCache dat gewoon niet doet
https://forum.kodi.tv/sho...73&pid=1864919#pid1864919

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ah, ook goed. Ik maakte een snelle aanname door de melding die je terug kreeg.

• Tijntje

Tijntje

Hello?!

Hero of Time schreef op maandag 2 januari 2023 @ 20:02:
[...]

Ah, ook goed. Ik maakte een snelle aanname door de melding die je terug kreeg.
Snap ik, alleen alles met FAIL wordt aangevuld, alles met WARN is alleen een melding.
Dus als iemand nog een andere manier weet :)

• Theone098
hardware-lover schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:23:
[...]

Je zou natuurlijk nog de Kodi log functie kunnen activeren? Want als de andere speler het probleemloos zou dan dan heb je nog steeds een probleem om op te lossen.

Geïnstalleerd. Met diverse apps gekeken en geen last bij dezelfde content. Vervolgens ook nog een half uur met Kodi en ook geen last. Maar toen was ik er wel klaar mee om weer naar dezelfde content te kijken 👀.

Het logboek laat alleen zien dat er een timer probeert te starten. Geen idee waarvoor of waarom.

Kan ik uitgebreide logging inzien ergens of met alles via de GUI?

• hardware-lover
  • Niet online

Testing, one, two ...

• Theone098
Nee, kende ik nog niet. Thanks! Ik duik er ff in :) .

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik heb de osmc vero 4k+ mediaplayer. ik wil vanaf mijn windows laptop naar mijn vero streamen. ben eigenlijk wel een noob op dit gebied.

hoe doe ik dit? ik heb wat gegoogled naar uitleg, maar ik hoopte dat er een simpelere manier was om dit te doen? heeft iemand wat tips of een simpelere website waar het makkelijk wordt uitgelegd?

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

@Farabi in hoeverre heeft dat met Kodi te maken? Als je zegt "van m'n laptop naar <x> streamen" zeg je in feite dat je laptop al het werk doet en <x> alleen maar het moet tonen. Stream dan direct naar je tv. Of speel het af op je laptop via wat voor media programma dan ook en hang je laptop via hdmi aan de tv.

• Farabi
  • Niet online
Hero of Time schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:17:
@Farabi in hoeverre heeft dat met Kodi te maken? Als je zegt "van m'n laptop naar <x> streamen" zeg je in feite dat je laptop al het werk doet en <x> alleen maar het moet tonen. Stream dan direct naar je tv. Of speel het af op je laptop via wat voor media programma dan ook en hang je laptop via hdmi aan de tv.
om van de mooie afspeelmogelijkheden van kodi gebruik te maken. laptop er aan sluiten is geen optie ivm andere werkzaamheden erop.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Farabi schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:18:
[...]

om van de mooie afspeelmogelijkheden van kodi gebruik te maken. laptop er aan sluiten is geen optie ivm andere werkzaamheden erop.
En je hebt geen betere plaats voor media opslaan? Dat is iets wat toch wel te verwachten is als je zo'n media box hebt. En Kodi is er overigens ook voor Windows. ;)

• Farabi
  • Niet online
Hero of Time schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:22:
[...]

En je hebt geen betere plaats voor media opslaan? Dat is iets wat toch wel te verwachten is als je zo'n media box hebt. En Kodi is er overigens ook voor Windows. ;)
weet ik, maar op een 65inch oled kijkt het toch lekkerder weg.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Farabi schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:24:
[...]

weet ik, maar op een 65inch oled kijkt het toch lekkerder weg.
En die heeft geen screencast of WiDi oid? Het is toch een smart tv?

• Farabi
  • Niet online
Hero of Time schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 19:30:
[...]

En die heeft geen screencast of WiDi oid? Het is toch een smart tv?
jawel, maar de ondertitelingsmogelijkheden enz werkt beter op kodi. zoals de helderheid aanpassen van een ondertiteling bij hdr films. bij een domme speler branden mijn ogen eruit.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Farabi schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 12:49:
ik heb de osmc vero 4k+ mediaplayer. ik wil vanaf mijn windows laptop naar mijn vero streamen. ben eigenlijk wel een noob op dit gebied.

hoe doe ik dit? ik heb wat gegoogled naar uitleg, maar ik hoopte dat er een simpelere manier was om dit te doen? heeft iemand wat tips of een simpelere website waar het makkelijk wordt uitgelegd?
Twee opties :
- Film/Serie opslaan op je Laptop en die via SMB afspelen op de Vero 4K+ in OSMC
- Hetzelfde maar dan op een NAS i.p.v. een Laptop

En als je dat niet bedoelt dan heb je waarschijnlijk het verkeerde produkt gekocht... :)

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Farabi
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:06:
[...]

Twee opties :
- Film/Serie opslaan op je Laptop en die via SMB afspelen op de Vero 4K+ in OSMC
- Hetzelfde maar dan op een NAS i.p.v. een Laptop

En als je dat niet bedoelt dan heb je waarschijnlijk het verkeerde produkt gekocht... :)
ja, dat SMB-dingetje moet ik hebben begreep ik. hoe zet ik zoiets op? ik ze het bos niet meer door alle uitleg op google.

• nero355

nero355

Farabi schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:12:
ja, dat SMB-dingetje moet ik hebben begreep ik. hoe zet ik zoiets op? ik ze het bos niet meer door alle uitleg op google.
Doe eens gewoon RMB rammen als je met je muis op een Folder staat en ga naar "Share this Folder" of iets dergelijks en het wijst zich vanzelf min of meer... :)

Zowel Kodi als OSMC hebben daar Guides/HowTo's voor als het goed is ?!

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Farabi
  • Niet online
nero355 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:19:
[...]

Doe eens gewoon RMB rammen als je met je muis op een Folder staat en ga naar "Share this Folder" of iets dergelijks en het wijst zich vanzelf min of meer... :)

Zowel Kodi als OSMC hebben daar Guides/HowTo's voor als het goed is ?!
dat delen is me gelukt via rechtsemuisknop. ik heb ook een soort handleiding gelezen, maar kwam er niet uit. moest iets met upnp aanzetten enz? maar verder kwam ik niet. ik kan de bestanden via mijn tv delen, het is openbaar en het werkt. maar ik moet het pad zien te krijgen op mijn vero. hoe zorg ik ervoor dat mijn bestanden worden gezien via daar?

[Voor 14% gewijzigd door Farabi op 04-01-2023 00:22]

• nero355

nero355

Farabi schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 00:21:
moest iets met upnp aanzetten ?
Dat is om twee Kodi instances met elkaar te laten praten zonder centrale MySQL/MariaDB instance dus daar hoef je niks mee te doen ;)
Maar ik moet het pad zien te krijgen op mijn vero.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn bestanden worden gezien via daar?
Volgens mij is dit alles wat je moet weten : https://osmc.tv/wiki/gene...ws-share-or-other-device/

Hou het simpel en hou de SMB methode aan via SMBv2 of v3 en het komt wel goed! :)

• Theone098
hardware-lover schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:23:
[...]

Je zou natuurlijk nog de Kodi log functie kunnen activeren? Want als de andere speler het probleemloos zou doen dan heb je nog steeds een probleem om op te lossen.

Volgens de logging lijkt het een leesprobleem te zijn. Cache loopt leeg.

Ik gebruikte NFS, nu maar eens smb proberen (hoewel in het verleden dat altijd (nog) trager was).

• hardware-lover
  • Niet online
Theone098 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:37:
Volgens de logging lijkt het een leesprobleem te zijn. Cache loopt leeg.

Ik gebruikte NFS, nu maar eens smb proberen (hoewel in het verleden dat altijd (nog) trager was).
Ik gebruik alleen maar NFS, geen enkel probleem mee. Je NAS valt niet (ten onrechte) in slaapstand?

Testing, one, two ...

• Theone098
hardware-lover schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:46:
[...]

Ik gebruik alleen maar NFS, geen enkel probleem mee. Je NAS valt niet (ten onrechte) in slaapstand?
Had ik ook niet, sinds recent. Nee, de schijven gaan nooit in slaapstand, ze zijn eerder te druk.

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Theone098 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:06:
[...]

Had ik ook niet, sinds recent. Nee, de schijven gaan nooit in slaapstand, ze zijn eerder te druk.
Dat kan dan ook een issue zijn. Als er constant dingen op de schijven gebeurt, wordt de access time en queue length alleen maar groter en dat kan killing zijn voor het streamen van de data van de schijven. Zeker als ook nog eens de processor van je NAS redelijk druk is.

Zet dus eens alle onnodige zaken op je NAS uit en kijk of dat iets verandert in gedrag tijdens afspelen.

• Theone098
Hero of Time schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:02:
[...]

Dat kan dan ook een issue zijn. Als er constant dingen op de schijven gebeurt, wordt de access time en queue length alleen maar groter en dat kan killing zijn voor het streamen van de data van de schijven. Zeker als ook nog eens de processor van je NAS redelijk druk is.

Zet dus eens alle onnodige zaken op je NAS uit en kijk of dat iets verandert in gedrag tijdens afspelen.
Dat is het ook. Maar ik heb geen onnodige zaken, maar de verdeling kan beter over de poorten. Helaas ondersteunt synology nog steeds geen multi-vlan op een poort, zonder de config files te wijzigen.

Het verschil met NFS en smb is overigens dat bij NFS de video stopt en bij SMB het buffer icoontje verschijnt en de video na een kleine pauze verder gaat. Maar N=1 dus ik ga nog ff verder experimenteren. Plan is nu om de 10Gb adapter voor het drukste LAN te gebruiken. Maar als het de schijven zijn, dan wordt het een andere oplossing :P .

• hardware-lover
  • Niet online
@Theone098, ik weet niet wat voor NAS model je daar hebt, maar mijn oude trouwe 1010+ is werkelijk zelden overvraagt. Je zou nogal een beroerde netwerkverbinding moeten hebben wil je NAS het niet kunnen hendelen. Ik vraag me dus af of de bottleneck niet elders zit bij jou.

Testing, one, two ...

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Theone098 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 12:58:
[...]

Dat is het ook. Maar ik heb geen onnodige zaken, maar de verdeling kan beter over de poorten.
Dat strookt niet met elkaar. Als je geen onnodige zaken hebt draaien, waarom is je NAS dan zo enorm druk tijdens niets doen? Je hebt iets draaien dat enorm veeleisend is van je NAS, tot op een punt dat het zelfs geen IO meer beschikbaar heeft om een datastream stabiel te leveren.

Dus, zet echt alles uit wat niet nodig is. Geen downloads, geen VMs, echt, helemaal niets. CPU en schijf gebruik moeten echt idle zijn en dán pas ga je een video afspelen. Is het probleem dan weg, dan weet je waar het probleem ligt. En met wat je verteld, kan ik je garanderen dat het afspelen vloeiend zal gaan.

• hardware-lover
  • Niet online
@Theone098, je hebt niet "toevallig" transcoding actief op je NAS? NAS CPU/systeem belasting bekeken tijdens streamen?

[Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 07-01-2023 15:13]

Testing, one, two ...

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hardware-lover schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:12:
@Theone098, je hebt niet "toevallig" transcoding actief op je NAS? NAS CPU/systeem belasting bekeken tijdens streamen?
Maar dan zou hij iets als Plex moeten gebruiken, geen Kodi om een bestand van een share te spelen. Standaard Kodi doet lokaal decoden voor het afspelen, het opslagapparaat zoals een NAS of externe harde schijf zou niets met de video moeten doen.

• hardware-lover
  • Niet online
Hero of Time schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:19:
Maar dan zou hij iets als Plex moeten gebruiken, geen Kodi om een bestand van een share te spelen. Standaard Kodi doet lokaal decoden voor het afspelen, het opslagapparaat zoals een NAS of externe harde schijf zou niets met de video moeten doen.
Ik weet dat je de NAS daarvoor buiten spel moet zetten, deze hoeft enkel te delen, toch zijn er allerlei knoppen om aan te draaien zodat het afspelen ook voor Kodi kan worden vernacheld. Dus wie weet, even controleren kan geen kwaad?

Testing, one, two ...

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

hardware-lover schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 15:23:
[...]

Ik weet dat je de NAS daarvoor buiten spel moet zetten, deze hoeft enkel te delen, toch zijn er allerlei knoppen om aan te draaien zodat het afspelen ook voor Kodi kan worden vernacheld. Dus wie weet, even controleren kan geen kwaad?
Oh, controleren kan zeker. Ik geef alleen aan dat plain Kodi niet aan transcoding doet via andere apparaten. Enige transcoding die ik heb gezien in de instellingen is voor AC3 naar PCM. Add-ons kunnen zeker andere functionaliteit geven, maar daar wordt niet over gesproken.

• Theone098
Ik heb inderdaad veel zaken draaien. VM’s, mail server en veel encrypted upload naar cloud drives.

Ondertussen de link op de 10Gb poort gezet maar dat helpt ook niet. Kodi weer via de AppStore opnieuw installeren ook niet. Het gekke is dat casting prima lijkt te werken (zonder ondertiteling via VLC).

Ik zal wat dingen uitzetten en kijken of dat helpt. Ik heb een DS1821+, de processor, verbindingen, ram lijken allemaal ok. Wat ik onlangs heb gewijzigd is een igmp proxy toegevoegd. Maar dat mag toch geen verschil uitmaken? Het is geen multicast verkeer. En video staat op een aparte schijf, die verder niets doet.

Edit: ik vermoed toch dat er iets anders aan de hand is, waarschijnlijk in mijn netwerk…..

[Voor 12% gewijzigd door Theone098 op 08-01-2023 09:52]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theone098
Hero of Time schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 16:25:
[...]

Oh, controleren kan zeker. Ik geef alleen aan dat plain Kodi niet aan transcoding doet via andere apparaten. Enige transcoding die ik heb gezien in de instellingen is voor AC3 naar PCM. Add-ons kunnen zeker andere functionaliteit geven, maar daar wordt niet over gesproken.
Geen add-ons (behalve de usual suspects zoals voor ondertiteling en trailers) en audio throughput naar versterker.

In onderstaande grafieken te zien: normale belasting NAS en na uitschakelen VM's (één duurt wat langer vandaar 2 traps afbouw geheugenverbruik) terwijl het diskgebruik toeneemt als gevolg van het afsluiten van de VM's.

Overigens heb ik de Shield pro (2019) naar dezelfde switch verhuist en nog steeds issues. Ik denk dat een complete reset van de Shield steeds meer in beeld komt.

Edit: het lijkt opgelost *O* . Ik heb een aantal zaken gewijzigd en een 4K HDR bestand met dolby atmos speelde zonder haperen. Ik ben na 5 minuten gestopt, maar 100Mbps ging zonder problemen (met alle functies van het NAS weer aan). Ik ga nu weer langzaam een aantal van de wijzigingen terugzetten en kijken of en zo ja, waar het verkeerd gaat.

Edit 2: jumbo frames is mijn hoofdverdachte. Daarnaast de IGMP proxy voor dit LAN uitgezet, maar ik verwacht niet dat dit het probleem is. Het NAS kan ik uitsluiten, alles draait als voorheen. NFS staat ook weer aan. En ik ben terug naar versie 19.4 van Kodi,

Edit 2, omdat dit ten slotte Tweakers is :) .

[Voor 146% gewijzigd door Theone098 op 09-01-2023 07:56]

• nero355

nero355

Theone098 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 01:10:
Wat ik onlangs heb gewijzigd is een igmp proxy toegevoegd. Maar dat mag toch geen verschil uitmaken?
Het is geen multicast verkeer.
Theone098 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:23:
Daarnaast de IGMP proxy voor dit LAN uitgezet, maar ik verwacht niet dat dit het probleem is.
Multicast verkeer kan echter wel je netwerk laten verzuipen als je pech hebt en de bandbreedte dus veel kleiner maken voor ander verkeer! ;)

Daarom gebruikt men vaak IGMP Snooping of gewoon een apart VLAN voor Multicast IPTV van KPN bijvoorbeeld in [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie :)

• Theone098
nero355 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 23:22:
[...]

[...]

Multicast verkeer kan echter wel je netwerk laten verzuipen als je pech hebt en de bandbreedte dus veel kleiner maken voor ander verkeer! ;)

Daarom gebruikt men vaak IGMP Snooping of gewoon een apart VLAN voor Multicast IPTV van KPN bijvoorbeeld in [Ubiquiti & IPTV] Ervaringen & Discussie :)
Dat heb ik inderdaad ook, een apart vlan voor iptv.
En nu een apart vlan voor A/V. Nu werkt internet radio ook zonder onderbrekingen. Ik heb er nu wel weer nieuwe uitdagingen bij, maar daar wordt aan gewerkt :) . Het is geen bandbreedte gebrek of een resourcegebrek van het NAS, er is gewoon teveel verkeer van verschillende apparaten op dit LAN.

• Theone098
Bedankt allemaal voor het meedenken. De definitieve oplossing is dus een apart vlan. Mijn gewone LAN is te druk en ik gebruik geen QoS. Er is niets aan de hand met het NAS, de Shield of Kodi. Er zijn gewoon teveel devices op dit LAN die allemaal wat willen versturen.

Het is nu opgelost dus _/-\o_ *O*
Pagina: 1 ... 46 47 48 Laatste

Let op:
Let op met zaken waarvan de legaliteit in twijfel getrokken kan worden (add-ons en bijbehorende sites). Zie ook het algemeen beleid. Add-ons die door Kodi geband zijn, worden ook hier niet op prijs gesteld. Er is een reden voor...

Als je een vraag stelt, vergeet dan niet:
- Eerst in de debug logging te kijken (eventueel mee te posten via http://www.xbmclogs.com/)!
- Het besturingssysteem te vermelden (OSX, Linux, Windows, ATV, iOS, Android, Raspberry Pi).
- Eventuele informatie als de versie (SVN, Stable, Nightly, XBMC Buntu, OpenELEC etc)
- Eventueel skin versie.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee